Domácí pohár

Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

Zítra v osm večer Slavia rozehraje partii, jejímž výsledkem bude postup jednoho týmu do finále domácího poháru. V Edenu přivítá Mladou Boleslav před kamerami ČT Sport.

Slavii se v pohárových semifinále moc nedaří, jistě si dobře pamatujete loňské vypadnutí se Zlínem nebo neúspěchy s Olomoucí, Jabloncem i Slováckem, což se odehrálo taktéž v době ne příliš vzdálené. Celková bilance jsou pouhé tři postupy z deseti zápasů, přičemž ten poslední byl před dlouhými 16 lety. Soupeřem bude tentokrát Mladá Boleslav, kterou Slavia před pár týdny poměrně snadno přehrála 3:0 (byť si přiznejme, že rozdíl mezi oběma týmy na trávníku takovémuto rozdílu asi neodpovídal). Od té doby se však Bolka zvedla, neprohrála ani jeden zápas a dokázala například porazit Plzeň či remizovat s Jabloncem nebo v Teplicích. Ve čtvrtfinále poháru postoupila na penalty přes Baník.

Boleslavští stále hrají o záchranu, mají jen čtyřbodový náskok na sestupové příčky. A byť jsme se na podzim mohli několikrát přesvědčovat o tom, jak je důležité rotovat kádr a šetřit hráče, co hrají v týdnu, tak soudě dle vyjádření jejich trenéra Webera zítra nikoho šetřit nemohou. Ostatně, proč by taky, postup do Evropy by jistě dokázal napravit jinak zpackanou sezónu.

Slavii tak nečeká nic jednoduchého, tím spíše, když jí to zatím opravdu moc nejde. Co naplat, slávistický duben je slávistickým dubnem, přesto věřme, že po sérii tří nehezkých zápasů budeme konečně odcházet z Edenu zase spokojení.

Tip na sestavu: Kolář - Frydrych, Jugas, Ngadeu, Bořil - Sobol, Hušbauer, Souček, Hromada, Stoch - Tecl

Komentáře (109)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    pinochet     před 6 lety 16.04.2018 20:07 |  
    1 3

    Kdy bude Sýkora a proč není v sestavě Bořil? V záloze za mne určitě tvořivý Danny.

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      afro     před 6 lety 16.04.2018 20:23 |  
      1 0

      Ale v predpokladane tolsimirove sestave Boril figuruje...

  2. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    VanDel     před 6 lety 16.04.2018 20:21 |  
    8 8

    Co se týče sestavy, tak místo Frydrycha bych tam dal Kúdelu (velká nouzovka, ale věřim že tam zahraje líp) a místo Sobola.......úplně kdokoliv, klidně i někdo ze starších žáků......

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      donford     před 6 lety 16.04.2018 21:04 |  
      5 1

      Když Sobol přešel na křídlo, tak nehrál proti Karviné špatně. Moc bych mu přál, aby se po dlouhé vlně negativní kritiky (včetně ode mne, ještě že neumí česky) zvedl a ukázal se, odhodil zasmušilost a měl zase důvod k úsměvu.

      • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

        Travinho     před 6 lety 17.04.2018 09:37 |  
        1 0

        Otázka je, jestli připojí snahu, aby se tomu tak stalo. Proti Karviné tam náznaky byly, ale pořád si dovedu představit větší zápal pro hru.

      • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

        VanDel     před 6 lety 17.04.2018 09:55 |  
        2 3

        Sorry, ale já už Sobolovi nevěřim. Tuhle bídu už předvádí vlastně od listopadu, takže si vůbec nedělam naděje, že by se ve zbytku sezony nějak zásadně zvednul.

  3. No, teda

    Petr9608     před 6 lety 16.04.2018 20:24 |  
    1 3

    Už bychom na ten ŠESTNÁCTÝ pokus to finále poháru udělat mohli.

    Jakoby nestačilo ty 4 prohraný SF. V mistrovských sezonách 2009 a 2017 navíc s puncem ostudy, kdy jsme doma prohráli s jasným outsiderem.

    • Re: No, teda

      smely (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 09:29 |  
      12 1

      uprimne, pokud bude platit nadale pravidlo a prohranem semifinale v mistrovske sezone, tak to dneska pripadne preziju :-))

      • Re: No, teda

        bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 10:48 |  
        0 0

        Větší průser je nevýhra v derby na Letné, neboť tento výsledek zatím vždy v dějinách samostatné české ligy signalizoval mistrovský titul Slavie.

        Nezbývá, než historii přepsat: letos dáme double :)

        • Re: No, teda

          RiderJ     před 6 lety 17.04.2018 13:30 |  
          1 0

          95/96 jsme obě derby prohráli.

          Snad z toho bude double i tak ;D

          • Re: No, teda

            bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 14:54 |  
            0 0

            Vidíš, to mi nedošlo. Každopádně derby na Letné jsme vyhráli přesně 3x - podzim 2007, podzim 2008, podzim 2016. Vždy z toho byl nakonec titul.

            Takže teď místo jistoty to bude klepání se až do konce :D

            • Re: No, teda

              kjandourek (admin)     před 6 lety 17.04.2018 15:14 |  
              3 0

              Já bych to viděl tak, že v sezóně, kde derby na podzim vyhrajeme (a je jedno kde, nebuďme tak úzkoprsí) a na jaře skončí remízou.... rovná se titulová sezóna ... ;-)

              • Re: No, teda

                bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 15:35 |  
                0 0

                Dokázali jsme vůbec někdy v historii samostatné ligy vyhrát v jedné sezoně obě derby?

                • Re: No, teda

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 17.04.2018 15:46 |  
                  1 0

                  V samostatné lize ne... A co pamatuji já, tak pouze druhý rok za Korbela, sezóna 1992/93 ... Na podzim na Strahově 2:0 (Kuka a Suchopárek z penalty) a na jaře na Letné taky 2:0 (Juraško a Bejbl)....

                  • Re: No, teda

                    RiderJ     před 6 lety 17.04.2018 23:06 |  
                    0 0

                    Smutná bilance! Ještě jsme podle mě porazili Spartu 2x v sezóně 98/99 pod Hřebíkem, ale jednou to bylo ve finále poháru, ten zbývající zápas skončil tuším 0:0.

                    Tak snad příští rok!

  4. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    Cross     před 6 lety 17.04.2018 00:26 |  
    5 1

    Víte někdo jak je to s trojkou Deli, Sýkora, Zmrhal?

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      Ravik     před 6 lety 17.04.2018 10:09 |  
      0 0

      Zmrhal - koleno. Asi to zkusí, nicméně operace v nejbližší době ho asi nemine
      Sýkora - vleklé svalové problémy. Trénovat a hrát se s tím dá, ale ne na 100% po sezoně by se to mělo řešit
      Deli - nějaké drobné zranění z tréninku před zápasem se Zlínem. Nic vážného, ale má hru to zatím nebylo

  5. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    sicilianbrno     před 6 lety 17.04.2018 07:57 |  
    1 1

    Hlavně nejsilnější sestavu, není proč se šetřit, 4dny po pátečním zápase a 5 dní před nedělním zápase, tudíž o unavě nemuže být ani řeč...za mě bych dal hru na dva utočníky, což už i Trpiš připustil, že o tom uvažoval proti Karviné, tak už by to nemuselo být jen scifi, kor když mame vetší mardoku i v záložní řadě a přitom máme 3 zdravý utočníky...

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      sicilianbrno     před 6 lety 17.04.2018 07:59 |  
      0 1

      aha..uplně se mě vykouřilo zranění Škody, toho nejspíš bude šetřit, tudíž to na dva hroty určitě nebude..

  6. Zvědavost

    Travinho     před 6 lety 17.04.2018 08:48 |  
    4 3

    Každopádně si myslím, že pokud bude fit Kúdela, tak dnes nastoupí a já bych se vůbec nezlobil, kdyby to bylo na úkor Frydrycha, který je poslední dobou úplně z formy. Jinak tam vzhledem k formě a výkonům není moc co vymýšlet. U Bořila bych byl rád, kdyby se vrátil na beka a na levé křídlo by bylo optimální, kdyby se uzdravil někdo z dua Sýkora - Zmrhal, případně snad i Mingazov. V nejhorším případě tam asi bude muset hrát ten Sobol, ale to snad by možná bylo i lepší pouvažovat nad nasazením Frydrycha na křídlo, který to sice nikdy nehrál, ale pokud by hrál na pravé straně, tak věřím, že by to mohl zvládnout lépe než Sobol. Hlavně v ofenzivní části nám mnohokrát ukázal, že to sice není rychlík ani technik, ale umí být nebezpečný pro soupeřovu bránu. Navíc tito hráči mnohdy po prvním nasazení na úplně cizí post mají motivaci navíc a dokážou se vyhecovat k velmi dobrému výkonu.

    • Re: Zvědavost

      afro     před 6 lety 17.04.2018 09:42 |  
      4 0

      Ten nedostatek krajnich hracu je alarmujici a vybirat mezi Frydrychem v aktualni forme a Kudelou (nic proti nemu na stoperovi) je tedy k uzoufani.

      • Re: Zvědavost

        Travinho     před 6 lety 17.04.2018 09:46 |  
        3 0

        To jo, ale když vezmu v potaz pohyblivost křídel Bolky, tak mi přijde mnohem lepší volba Kúdela.

        • Re: Zvědavost

          afro     před 6 lety 17.04.2018 09:59 |  
          1 2

          Kudela, ze je pohyblivejsi nez Frydrych? V zapase se Zlinem, kdyz se na beka presunul mne tedy moc dynamickej neprisel. Mozna kdybychom prechazeli v zapase tak trochu na 3-6-1. :-)

          • Re: Zvědavost

            Travinho     před 6 lety 17.04.2018 10:46 |  
            1 1

            Než Frydrych zcela nepochybně...

          • Re: Zvědavost

            sicilianbrno     před 6 lety 17.04.2018 10:48 |  
            2 1

            hl. Kúdela má oproti Frydrychovi alespon nějakou techniku...

      • Re: Zvědavost

        pinochet     před 6 lety 17.04.2018 09:57 |  
        1 1

        On vpravo může hrát i Jugas, už tam hrával, a Kúdela ve středu.

        • Re: Zvědavost

          afro     před 6 lety 17.04.2018 10:02 |  
          3 0

          Mas pravdu, ze Jugas snad kdysi toho beka i hral (v Brne?), ale podle me na to vubec nema predpoklady. Techniku atd.
          Doufam, ze mi ted neomlatis o hlavu techniku Frydrycha... :-)

        • Re: Zvědavost

          sicilianbrno     před 6 lety 17.04.2018 10:49 |  
          1 1

          Když už Jugas na kraji, tak to už tam muže hrát klidně Tecl..

      • Re: Zvědavost

        ervin     před 6 lety 17.04.2018 12:19 |  
        0 0

        A Floa jsme už úplně odstrelili ?

        • Re: Zvědavost

          afro     před 6 lety 17.04.2018 12:39 |  
          0 0

          Všechno tomu nasvědčuje. Naposledy snad hrál pohár s Třincem, jestli se nepletu.

          • Re: Zvědavost

            Tochal (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 17:10 |  
            0 0

            Hrál pak ještě v Jihlavě, kde dal dokonce gól. Ale jinak jo, jeho konec se zdá být dost jasnej – a vzhledem k mardoce a formě zdravých krajních hráčů taky dost nepochopitelnej.

            • Re: Zvědavost

              Rooney     před 6 lety 17.04.2018 19:19 |  
              0 0

              Ja bych rekl, ze jeho odstaveni neni vule trenera, ale nekoho vyse. Jeho vykony nebyly nijak katastrofalni na to, aby byl takhle odstrizen, v porovnani se Sobolem by zahral minimalne stejne. Odstaven byl navic uz za JS, ktery si ho privedl, ani JiT mu sanci prakticky nedal, byt by se mu do tymu diky slusnym centrum mohl hodit. Nekde sem cetl, ze byl velky zajem ho v zime prodat, ale on odejit nechtel. Take se tu probiralo, ze se mu zalibila nocni Praha (jako vetsine severanu), a ac nechci soudit dle spekulaci, dost by se tim vysvetlilo... A pokud to tak je, tak je logicke, ze vedeni nechce, aby hral, jelikoz bude mit urcite slusne odmeny za odehrane zapasy apod..

    • Re: Zvědavost

      bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 10:50 |  
      1 2

      Vzhledem k nedostatku/formě krajních hráčů, kdy v současné chvíli jsou reálně použitelní pouze Bořil a Stoch (Sýkora se Zmrhal zranění, Frydrych se Sobolem tragédie, Flo s Mingazovem netuším) by bylo ideálním řešením tohoto dilematu rozestavení 3-5-2.

      • Re: Zvědavost

        JS (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 11:27 |  
        0 4

        Bylo, ale nikdo to s týmem nikdy netrénoval, takže...

        • Re: Zvědavost

          Travinho     před 6 lety 17.04.2018 11:42 |  
          2 0

          Jak mi tedy vysvětlíš, že jsme to několikrát zkoušeli v přípravě?

      • Re: Zvědavost

        Travinho     před 6 lety 17.04.2018 11:41 |  
        1 0

        Zase na druhou stranu. Stoch určitě není křídelní hráč do 3-5-2 a stejně by musel hrát asi uprostřed.

        • Re: Zvědavost

          bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 11:51 |  
          0 1

          To je pravda.

          Pravou stranu by mohl obstarat Bořil, o levou by se mohli podělit Sýkora se Zmrhalem (jestli už jsou dostatečně fit na odehrání alespoň poločasu).

  7. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    dauby     před 6 lety 17.04.2018 09:22 |  
    0 0

    Proč Sobol vpravo a Stoch vlevo?

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      Pepino44     před 6 lety 17.04.2018 09:35 |  
      2 1

      Podle mého, protože poslední utkání proti Karviné Sobol dohrával na pravém křidýlku a docela mu to tam šlo.

      • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

        sicilianbrno     před 6 lety 17.04.2018 10:50 |  
        1 1

        zrovna u Sobola hrát přes nohu není moc rozumné. Jediný co si ponechal alespon na pruměrné urovni jsou jeho centry LEVOU nohou...

        • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

          PetCC     před 6 lety 17.04.2018 16:18 |  
          0 0

          Tak si to musí navést na střed a střílet :-)

  8. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    japhy     před 6 lety 17.04.2018 11:09 |  
    6 3

    Pokud bych bral očekávanou sestavu jako danou, je to celkem bída, i když vím, že absencí je nechutně moc. Na to, že v zimě mělo dojít k zeštíhlení, což se ale nestalo, tak teď není s kým hrát. Je tedy smutné, že zase budeme sledovat Frydrycha se Sobolem a jejich bídu třenou s nouzí. Oba by si za normální situace zasloužili max. lavičku. Sobol, když tedy bude na křídle, no, dejme tomu.
    A mezi námi děvčaty, střed zálohy by taky potřeboval provětrat. Vím, že se tady na Suka ani Pepu nesahá, ale už 3 zápasy v řadě střed vůbec nefunguje. V Brně se nakopávalo, překopávalo, odkopávalo, to naštěstí proti Kravinné vymizelo, ale zase se odhalila neschopnost si alespoň párkrát konstruktivně přihrát. Když k tomu přidáme netechnika Jugase s momentálně mimoidním Frydrychem, víme proč to tak vypadá. Strašně nám chybí výbušnost a rychlost - Sýkora, Zmrhal, Mešanovič, MvB. Královstí za alespoň dva z nich...

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      Travinho     před 6 lety 17.04.2018 11:39 |  
      8 1

      Jestli právě Sukův a Hušbyho výkon nesráží to, že to moc nemají komu dát, protože křídla nefungují...

      • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

        japhy     před 6 lety 17.04.2018 12:16 |  
        2 1

        Může být. Ale sám vidíš, že i když to dobře rozeběhneme, i nabídka je, tak to v drtivé většině případů někdo pokazí špatnou přihrávkou, ty lehčí nevyjímaje. A platí to i i pro oba zmíněné.

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      Maeden (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 12:42 |  
      3 1

      Pokud se Součkovi vytýká pomalost, pak ho nemůže nahradit stejně pomalý MNN s horší rozehrou. Kúdela je rozhodně platnější v obraně. Nikoho dalšího na DZ nemáme a fantazie o sestavě bez hráče tohoto typu, který při vysoko hrajících becích musí pomáhat stoperům, můžeme asi ignorovat. Pokud je Škoda zraněný a Necid z formy, pak si můžem škrtnout i 4-4-2.
      Pepa je platný na podhrotu. Tam je alternativou Danny, s ním vypadá střed podobně, je víc průchozí a výsledky jsou horší (v posledních zápasech máme během jeho pobytu na hřišti skóre 0:5). Pak Miňo, kterého zatím potřebujeme na kraj. Bucha může sbírat minuty, ale na základ to zatím není.
      Hušby ani Suk nehrají ve vrcholné formě, ale na hřišti budou. Dokud se nerozehraje Sýkora a neuzdraví Zmrhal, popřípadě nesebere Mingazov (ještě bych nelámal hůl, loni v závěru jara se taky chytnul), nemáme ani moc prostoru pro změny ve středu zálohy.

      • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

        Pepino44     před 6 lety 17.04.2018 16:59 |  
        0 0

        Tak já bych si nedovolil říci, že je MNN pomalý, vypadá neohrabaně, ale když do toho šlápne, tak mu málokdo stačí. O tomto jsem se přesvědčil několikráte.

        • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

          Rooney     před 6 lety 17.04.2018 19:25 |  
          1 0

          To ale neni pouze otazka rychlosti, ale i dynamiky a zrychleni. A tam ma MNN velky hendikep kvuli sve postave a vaze, coz proste osalit prakticky nejde. To same je treba u Jugase, on kdyz se rozebehne, tak je az prekvapive rychly, ale prave nez se otoci a rozebehne...

  9. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    Robinator     před 6 lety 17.04.2018 11:14 |  
    2 5

    Hrát na dva CDM plus jednoho pomalého CM, to chce opravdu kumšt, takhle ty soupeře budeme vyloženě přehrávat celý zápas :D

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      japhy     před 6 lety 17.04.2018 11:24 |  
      4 1

      Tak ono to teoreticky může fungovat. Hromada se Sukem toho opravdu hodně oběhaj, jednou je vejš jeden, pak se prohoděj. To je servis pro třetího, co by měl hrát skoro podhrota. Jenže Pepa se motá mezi nimi, párkrát si seběhne k bekům... Dá se o něm říct, že to je dříč a bojovník, OK, ale měla by to být hlavní přednost na tomhle postu?

      • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

        JS (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 11:29 |  
        2 10

        Vidím to stejně. Na prvný pohled zjevný nedostatek kvalitních krajních hráčů je jeden problém a to ten zjevnější, nedynamický střed zálohy tu však bude Robinator vysvětlovat přetěžko, neboť se na jeho hlavu snese miliarda výkřiků „Ty bys posadil našeho nejlepšího Hušbyho“? Popř. „odchovance bys vyndal ze sestavy?“ atd. atd.

        • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

          japhy     před 6 lety 17.04.2018 11:36 |  
          1 4

          V podstatě se shodujeme. Výsledek? Já 1 like, ty 1 dislike. Cítím tu neojektivitu :)

        • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

          martyni (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 12:06 |  
          8 1

          Myslim, ze Husby se v dynamice a v sile v soubojích dost zlepsil. Mozna to není elegantni spilmachr a cekal bych od nej vic golu, ale tohle bych mu nevycital. Nediv se, málokdo nemiluje hrace, kterej na RB v zaveru zapasu presprintuje cely hriste, aby zabranil prihravce do prazdny brany, zatímco spoluhraci diskutujou s rozhodcim o penalte.. Není divu, ze si rada lidi mysli, ze zapasy a tituly vyhrava prave tohle a ne elegantni klicky a cesky ulicky.

          • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

            martyni (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 12:10 |  
            4 2

            resp. portugalsky ulicky..:). Nic proti Dannymu, je to skvelej hrac, ale prave jeho pristup pojdme si zahrat fotbalek není to pravy, na podzim tim byl nakazen cely tym a chybela hladovost a bojovnost. Ted je to jiny a nedivim se, ze Danny nemá takovej prostor. I když uz jsem si párkrát vsimnul, ze se pod Trpisem snazi do toho slapnout, ale není to porad ono.. viz ta pohodička v zaveru proti Karviny..

          • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

            japhy     před 6 lety 17.04.2018 13:02 |  
            1 1

            Máš pravdu. Stejně si ale myslím, že hrát to uprostřed na 3 dříče není dlouhodobě udržitelný.
            Anebo jinak. Máme tady ty 3 dříče, vepředu nelíný útok, běhavýho Stocha, Bořil se taky nebojí popoběhnout. Když už tedy chybí ta větší fotbalovost, neměli bychom v tomhle složení DALEKO víc presovat?

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      Travinho     před 6 lety 17.04.2018 11:40 |  
      3 3

      Hromada ale rozhodně není defenzivní záložník. Vždyť při napadání se dostává často až na úroveň hrotového útočníka a docela často zabíhá za Stocha i do křídla.

      • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

        Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 15:27 |  
        2 1

        To není, je to takový Jiráček z doby v Plzni. Chrt od brány k bráně. Problém je, že většina lidí vidí CM jen jako CDM nebo CAM a nic mezi.

        • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

          Rooney     před 6 lety 17.04.2018 19:33 |  
          1 0

          Ja taky nedokazu pochopit, proc tu nekteri porad melou o dvou DZ, asi je to tak, jak pises... Hromada hraje to, co se da "moderne" nazvat box-to-box

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 11:52 |  
      6 1

      Soucek s Hromadou vedle sebe nastoupili proti Bohemce, v poharu proti Liberci, ve 2 puli na RB, v Brně a proti Karvine, podle poctu ziskanych bodu nelze rict, ze by to byla spatna volba :).

  10. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 12:14 |  
    1 0

    Nevite nahodou, jak je to se Sykorou? Je uz fit nebo pripraven na cely zapas? Potrebovali bychom ho na jakymkoli krajnim postu.. je ale taky mozny, ze ještě nemá takovou formu, jaka by byla třeba..

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 12:28 |  
      3 2

      Forma neforma, jestli může aspoň běhat, tak tam bude platnější než Sobol.

  11. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    mig52     před 6 lety 17.04.2018 12:15 |  
    1 10

    Tolsimire, Sobol v záloze? S jeho formou? Není to tvůj budoucí příbuzný?? To snad namyslíš vážně? Žel neznám(e) zdravotní stavy našich hráčů, ale tudy cesta opravdu nevede. Snad se před svou smrtí dočkám trenéra, který staví hráče na své nejsilnější posty!

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      kjandourek (admin)     před 6 lety 17.04.2018 12:18 |  
      2 2

      A jaký je nejsilnější post levonohého krajního hráče, který má slabší bránění?

      • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

        maca10     před 6 lety 17.04.2018 12:34 |  
        11 2

        lavička

        • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

          kjandourek (admin)     před 6 lety 17.04.2018 12:44 |  
          4 3

          Takže tu máme otázku číslo dvě: Máme na lavičce hráče, který bude lepší? Nebo si to střihneme o deseti? A nebo bychom mohli i o sedmi.... hráčů, kteří se někomu z hlediště nelíbí, máme dost ;-)

          • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

            maca10     před 6 lety 17.04.2018 12:51 |  
            1 1

            Pokud je připraven Sykora nebo Zmrhal, tak máme. Jestli připraveni nejsou, tak nezbývá nic jiného než věřit, že se bude Edovi dnes chtít :-)

            • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

              kjandourek (admin)     před 6 lety 17.04.2018 12:55 |  
              0 0

              To je právě ono... někdo tu psal, že Zmrhal snad koleno v háji s tím, že buď operace hned, nebo to zkusit na risk a poloviční výkon... a Sýkora nespecifikované a na dobu léčení blbě odhadnutelné svalové zranění.... a teď z toho vykřesej sestavu, při níž si budeš moci dovolit poslat Sobola na lavičku... ;-)

              • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

                maca10     před 6 lety 17.04.2018 13:04 |  
                3 0

                Bohužel.. Já bych si přál aby Sobol dnes předvedl zlepšený výkon, ale moc tomu nevěřím. Jestli by nestalo za to zkusit Floa ? Jenže na je na tom on ?

                • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 17.04.2018 13:18 |  
                  2 1

                  To je právě to, co nevíme.... vždyť poslední celý zápas v lize odehrál 30.4.2017...

                  Loni na jaře odehrál deset kol a pak najednou nic... až v posledním kole střídal už za rozhodnutého stavu... a od té doby jenom dva zápasy v mol cupu.. čili se dá říct, že to není o nějakém problému s Trpišem, Per Egila odstavil už Jarda Šilhavý...

                  Takže je klidně možné, že je na tom herně a kondičně i o dost hůře, než Eda...

                  Ovšem včera za juniorku nehrál....

                  • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

                    maca10     před 6 lety 17.04.2018 13:24 |  
                    1 0

                    Že nehrál za juniorku lecos naznačuje. Nechme se překvapit..

                    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

                      Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 19:15 |  
                      0 0

                      Kontrolní otázka, kdo proti Karviné vyhrál hlavičkový souboj a tím nahrál Jugymu na třetí gól Slavie ?

                • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

                  donford     před 6 lety 17.04.2018 17:15 |  
                  2 0

                  Jestli Sobol nastoupí, ať už na jakémkoliv místě, tak na něj prosím hlavně nepískejte. Nikomu, ničemu tím nepomůžete. Pořád si myslím, že je to o jeho hlavě. Přece nemohl proti solidním výkonům z kraje podzimu tak fotbal zapomenout, tak rezignovat.

      • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

        Pava1     před 6 lety 17.04.2018 12:40 |  
        0 0

        Brankář :o)

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      Travinho     před 6 lety 17.04.2018 12:39 |  
      6 0

      Víš co znamená "Tip na sestavu"?

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 14:00 |  
      3 3

      A pustil sis zapas s Karvinou znovu ze zaznamu? Ja jo a tvrdim, ze podal obstojny vykon, který dava nadeji, ze se bude zlepšovat.

  12. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    mig52     před 6 lety 17.04.2018 13:37 |  
    0 9

    Kde máš Buchu? Už jsi jako všichni zabíječi talentů! Pokud je zraněn, omlouvám se ti dopředu, nemám rád strohé statistiky. Ale tady jde asi o něco jiného.

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 14:03 |  
      7 0

      Tak tolsimir tipuje nejpravdepodobnejsi sestavu. Není to prece tak, ze by zde psal svoji vyvolenou sestavu. Jelikoz Bucha v posledních zápasech nenastupoval, není jeho start tak pravdepodobny jako ze nastoupi Soucek a Hromada. Osobne si ale myslim, ze jestli Hromada nebude ok, Bucha by dnes nastoupit mohl.

      • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

        Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 15:31 |  
        0 0

        Nebyl Bucha taky jednou z obětí nemoci? Z kraje jara a přípravu táhl s Hušbauerem v pohodě, pak nějaké střídání a najednou jakoby nebyl?

        • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

          Robinator     před 6 lety 17.04.2018 16:04 |  
          2 8

          jo, je obětí jménem Jsme v ČR a jsme posrany nasazovat mlady hrace :D

          • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

            fredydj (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 16:47 |  
            1 1

            Musíme počkat az jim bude 23 :)

            • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

              Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 18.04.2018 13:28 |  
              0 0

              Počkej, to by přece Suk začal pravidelně hrát až ted na jaře :D

          • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

            kjandourek (admin)     před 6 lety 18.04.2018 13:49 |  
            0 0

            A tak nasazujeme Hromadu, kterému bude 22 asi za měsíc...

            A nebo je to jenom tím, že si fanoušci o Buchovi udělali během přípravy až příliš vysoké mínění?

            • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

              Robinator     před 6 lety 18.04.2018 14:06 |  
              0 1

              hm, to je něco, že nasazujeme Hromadu, kterému bude 22 :D

              • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

                kjandourek (admin)     před 6 lety 18.04.2018 14:24 |  
                0 0

                No... takže je naprostá hovadina říct, že jsme "podělaný" nasazovat mladší hráče... když místo dvacetiletýho nasadíme dvaadvacetiletýho... prostě je to jenom o výkonnosti...

  13. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    Eskaes     před 6 lety 17.04.2018 16:46 |  
    1 0

    Dnes jsem zvědavý hlavně na jedno. Jak trenéři namotivují hráče. Tohle už je zápas ala předkolo Evropy, prostě buď anebo.


    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      TSeguinTS     před 6 lety 17.04.2018 16:52 |  
      1 0

      Já jsem třeba zvědavý, jak namotivovaná bude Boleslav, která například v posledním zápase raději šetřila (krom Chaluša a Matějovského) Přikryla s Konatém, což je vlastně asi 98% jejich ofenzivní síly.

      Pro nás je to jedna z cest, jak se dostat do evropy. Pro Boleslav je to absolutně poslední možnost zachránit zpackanou sezonu.

      • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

        donford     před 6 lety 17.04.2018 17:16 |  
        0 0

        Může Chaluš proti nám nastoupit?

        • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

          Tochal (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 17:21 |  
          1 0

          Pochybuju. Na stránkách Boleslavi o tom ale nic nepíšou. (Ovšem oni tam obecně málokdy něco píšou.)

        • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

          Betynka58     před 6 lety 17.04.2018 18:08 |  
          0 0

          Psali, že nemůže, takže spolu se Susnjarem vyloučeným v minulém kole se jim rozpadla stabilní stoperská dvojice.

  14. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 17:23 |  
    2 0

    Tak dnes hurááááá na ně. Docela se těším. Pohárové zápasy, kdy jde o vše a vše se rozhodne v den zápasu mě baví. :-) A nejen, že by bylo fajn vyhrát po mnoha letech zase domácí pohár, ale je dobré mít vždy v záloze i další možnost na pohárovou Evropu, než jen ligu. Navíc každý zápas na sehrání dobrý a výhra a postup by byly pozitivní i z psychologického hlediska před cestou do Liberce.

  15. Permice navíc

    rasice     před 6 lety 17.04.2018 17:26 |  
    0 1

    Ahoj, nemá někdo navíc permici na dnešek? Něco bych přispěl... kdyžtak SZ díky

  16. Co nás čeká v poháru ?

    houston (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 18:42 |  
    1 0

    Bože dej, ať se nemusíme do třičtvrtě na deset klepat...

  17. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    zeleznik2     před 6 lety 17.04.2018 19:00 |  
    0 0

    Snad bude pohodový postup...jsem zvědavý jestli nastoupí Frydrych, který má pro Liberec stopku a zda i dnes JT postaví Sobola...

  18. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    pethead (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 19:01 |  
    2 0

    Základní sestava: Kolář – Bořil, Jugas, Ngadeu, Flo – Souček – Stoch, Hromada, Hušbauer, Sýkora – Necid

    Lavička náhradníků: Kovář, Sobol, Danny, Tecl, Bucha, Kúdela, Frydrych

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 19:03 |  
      4 0

      PEF mě nepřekvapuje... čekal jsem to a doufal jsem v něj. Jsem hóóódně zvědav, co uvidíme. :) Necka za mě naopak trochu překvapení je, ale i to se asi dalo trochu čekat.

  19. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    p!erreCORE     před 6 lety 17.04.2018 19:06 |  
    2 0

    Už známe sestavu

    Základní sestava:Kolář – Bořil, Jugas, Ngadeu, Flo – Souček – Stoch, Hromada, Hušbauer, Sýkora – Necid

    Je dobrá,asi nejlepší možná..

    Necka dá dnes gola, jinak by tam nebyl..

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2018 19:08 |  
      2 0

      Dva je víc než jeden! :-)

  20. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    p!erreCORE     před 6 lety 17.04.2018 19:06 |  
    2 0

    Už známe sestavu

    Základní sestava:Kolář – Bořil, Jugas, Ngadeu, Flo – Souček – Stoch, Hromada, Hušbauer, Sýkora – Necid

    Je dobrá,asi nejlepší možná..

    Necka dá dnes gola, jinak by tam nebyl..

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      p!erreCORE     před 6 lety 17.04.2018 19:15 |  
      0 0

      Až bude mít redakce čas,prosím o smazání dvojaka..pro přehlednost, nerad bych byl zas hacker. Díky!

      • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

        afro     před 6 lety 17.04.2018 19:32 |  
        1 0

        Tomu, ze to bylo omylem verim asi jako tomu, ze Sparta v devadesatych letech neposilala kila kapriku a jablek rozhodcim. :-)

  21. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    Martin Platil     před 6 lety 17.04.2018 19:10 |  
    0 4

    Necid v útoku, Slavia bez útoku.

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      p!erreCORE     před 6 lety 17.04.2018 19:12 |  
      2 0

      To

      1) není pravda, protože Necid je útočník

      2) dnes mu to půjde :)

  22. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    zeleznik2     před 6 lety 17.04.2018 19:15 |  
    5 0

    Hm tak dnes JT fakt překvapil, Flo v základu a Sobol jen na lavičce. Záloha super, jen ten Necka na hrotu, namísto Standy mi tam moc nesedí, ale pokud dá gól, tak se mu omluvím...

  23. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    Horacio11     před 6 lety 17.04.2018 19:20 |  
    4 0

    Flo hattrick a dvě gólové nahrávky na hlavu Necky

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      golfer     před 6 lety 17.04.2018 19:38 |  
      4 1

      Moje řeč. Ten chlap si absolutně nezasloužil takto zasklít. Neříkám hvězda, ale pracant a dříč to byl vždy, i když ne vždy vše vyšlo. Mám ve fotbale rád takovéto pracanty.

  24. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    japhy     před 6 lety 17.04.2018 19:25 |  
    2 0

    Sestavou jsem byl skoro nadšen, až jsem narazil na Necku. Tecl byl pro mě skoro jistota. Asi se konečně počítá s opravdovou křídelní hrou.

    • Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

      p!erreCORE     před 6 lety 17.04.2018 19:28 |  
      1 0

      Buď v klidu JTVCD :)

  25. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    jardafisa     před 6 lety 17.04.2018 19:54 |  
    0 0

    Nevíte někdo, jestli se to dá najít někde na netu stream? Jsem v zahraničí a český kanály tu nejdou

  26. Re: Čeká nás semifinálový boj v domácím poháru

    Vici     před 6 lety 17.04.2018 21:18 |  
    0 0

    At se na me nikdo nezlobi ale PA Flo by mel dostat sanci. Vim jak nam zatapel Konate v minulym zapase a ted neni videt. Mozna neni dnes tak videt v utoku ale zas jak dlouho nehral zapas. U me palec nahoru i ten vykon Slavie se mi dnes zatim libi.