Aktuality z médií

Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slavia září

Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slavia září.

Komentáře (65)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

    JS (přítel SN)     před 6 lety 11.05.2018 10:13 |  
    3 39

    Nutno říct, že Škodu dostalo do pozice nepostradatelného i nejedno vyjádření z úst Šimáněho, ale především Tvrdíka.

    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

      kjandourek (admin)     před 6 lety 11.05.2018 10:16 |  
      43 0

      Škodu do této pozice dostaly hlavně poslední čtyři sezóny...

      • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

        martyni (přítel SN)     před 6 lety 11.05.2018 13:40 |  
        6 0

        Jo..a jeho vykony a charakter..po dvou zapasech je predcasne rikat, ze standa bude uz vzdy jednicka.

    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

      bongor     před 6 lety 11.05.2018 12:06 |  
      23 0

      Co je to za cancy.to jako za něj dával někdo v zákulisí góly?

      • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

        JS (přítel SN)     před 6 lety 11.05.2018 12:45 |  
        8 19

        Ne, ale živě si pamatuju, jak Tvrdík vystupoval s tím, že Škoda je neprodejný, že to nikam nejde, že je pro kádr nepostradatelný a blablabla. Takže mu vytvořil gloriolu ikony (typu Kuka) s tím, že Škoďáka pak nemohl JŠ ani posadit na lavičku, protože hned všude psali, že nepostradatelný Škoda sedí. Co to asi udělá s chemií týmu, když majitel takhle extrémně vyzdvihne jednoho hráče a de facto prohlásí, že bude hrát vždycky na úkor ostatních? A média se toho vesele chytly a od té doby je Škoda nějaký nadpřirozený hrdina.

        Jsem rád, že ho JiT dokáže posadit na lavici.

        • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

          smely (přítel SN)     před 6 lety 11.05.2018 14:24 |  
          23 0

          dovolim si reagovat : Milan Skoda JE IKONOU ( na stejne urovni jako Kuka ) klubu a zaslouzi si maximalni respekt za to , co pro Slavii za dobu sveho pusobeni udelal a tvuj dalsi dil ze serialu "Nenavidim hrace SKS" pusobi v tomtu kontextu extremne nepatricne, trapne a priblble....#soryjako

          • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

            Jachym     před 6 lety 11.05.2018 14:43 |  
            4 0

            Tak to Kukačka je asi v té pomyslné hierarchii přece jen výš než Milan, neboť kromě jiného byl slávistou odmala. Jinak samozřejmě souhlas.

            • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

              smely (přítel SN)     před 6 lety 11.05.2018 15:09 |  
              2 0

              ale zas ho nikdo nenutil hrat sezonu na stoperu , voe :-))))

            • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

              kjandourek (admin)     před 6 lety 11.05.2018 15:12 |  
              5 1

              Z hlediska sezón, odehraných ve Slavii výše asi je... i z hlediska úspěchů v mezinárodním fotbale, ať už s repre (stříbro na EURO96) , nebo na štacích v Německu (titul s Kaiserslauternem)....

              Ale nemá se Slavií titul a ani nebyl králem ligových střelců... Nemluvě o tom, že Milan na rozdíl od Pavla prostě své nejlepší roky odevzdal Slavii...

            • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

              PetCC     před 6 lety 11.05.2018 15:22 |  
              1 3

              Kuka nikdy nebyl takovej charakter, jako je Škoda. Alespoň z mého pohledu.

          • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

            JS (přítel SN)     před 6 lety 11.05.2018 16:02 |  
            1 14

            Tak naposled: K žádnému hráči SKS necítím nenávist nebo jakoukoliv jinou emoci. Posuzuji je čistě z hlediska: Jeho hra posune/neposune Slavii mezi konkurenceschopné evropské celky.

            • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

              Jakob     před 6 lety 11.05.2018 19:09 |  
              4 0

              Řekni mi kdy jsme měli naposledy takhle produktivního útočníka? Aspoň jednoho?

            • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

              TSeguinTS     před 6 lety 12.05.2018 10:53 |  
              3 0

              A Milan Škoda nás v zápase v Borisově nikam neposunul? Hlavou po rohu? :-)

            • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

              sicilianbrno     před 6 lety 12.05.2018 11:39 |  
              4 0

              "K žádnému hráči SKS necítím nenávist nebo jakoukoliv jinou emoci"....větší kontrast v tvých názorech sem tu snad ještě neviděl :-)

        • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

          sicilianbrno     před 6 lety 12.05.2018 11:41 |  
          1 0

          Škoda není nadpřirozený hrdina...je to po x let náš nejlepší utočník...a co se dělá s nejlepšíma? Staví se do základu...

    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

      fredydj (přítel SN)     před 6 lety 11.05.2018 12:27 |  
      17 0

      hloupé

    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

      smely (přítel SN)     před 6 lety 11.05.2018 15:57 |  
      13 0

      nedela se mi to lehce, vzdy se snazim tvoje nazory respektovat, at jsou, podle me, sebepritroublejsi, ale ted to uz musim vazne napsat...ty ses fakt jelito......#soryjako

    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

      dupy77     před 6 lety 11.05.2018 17:20 |  
      11 1

      Ty si neskutečnej blb

      • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

        sicilianbrno     před 6 lety 12.05.2018 12:40 |  
        4 0

        ...jenže on je bohužel skutečnej...

  2. Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

    Robinator     před 6 lety 11.05.2018 12:36 |  
    5 19

    Kdyby k tomu došlo dříve, možná jsme mohli slavit i titul..ale to je kdyby...Milan si zaslouží velký díky a Tecl zas prostor do budoucna

    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

      donford     před 6 lety 11.05.2018 13:09 |  
      20 0

      Mně ten článek přijde jako pitomej nekrolog na Śkodu. Milan táhne Slavii 4 sezony. Nejlepší ligoví obránci si celou tu dobu rádi smlsnou na jeho těle, či na jeho končetinách. Je velké štěstí, že se objevil jiný kvalitní a tahový útočník, Tecl. Aby si taky mohl Škoďák dát někdy oraz. Potlučenej je až dost. Právem je jeho fotka mezi zasloužilými. A právem nám bude v útoku, doufám, ještě nějakou tu sezónu pomáhat.

      • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

        Robinator     před 6 lety 11.05.2018 13:12 |  
        4 4

        Myslel jsem to tak, že někdy jsme se zbytečně uchylovali k nakopum na Milana a chyběla odvaha sáhnout víc do sestavy..viz co píše výše JS, jsem rád..že Trpis si nad tím víc láme hlavu a chce hru zrychlit..Jinak Milan určitě prostor ještě dostane..

        • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

          Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 11.05.2018 19:46 |  
          1 0

          Hodně taky záleží, jakým stylem hraje soupeř. Kdyby byl např. Škoďák zdravej v Liberci, tak by pravděpodobnost, že vyhrajeme byla o dost vyšší.

    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

      Jožin     před 6 lety 11.05.2018 16:25 |  
      8 2

      Ty jseš chytrý hoch, neříkají ti že jsi sežral šalamounovo hov..

      • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

        Robinator     před 6 lety 11.05.2018 18:26 |  
        1 9

        Jestli chceš nějak argumentovat nebo napsat neco normálního, můžeš..ale tyhle keci si nech pro někoho jinýho ty idiote a nezkoušej to na mě

        • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

          Jožin     před 6 lety 11.05.2018 18:36 |  
          5 5

          No ty nejsi jen chytrý ale i vulgární, no to se přece neříká idiote takové ošklivé slovo já znám slušnější jdi se vysr.. debi..

          • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

            Robinator     před 6 lety 11.05.2018 18:41 |  
            2 3

            :D

  3. Milan Škoda

    tomblesk     před 6 lety 11.05.2018 18:07 |  
    3 3

    Každý fanoušek ví, co je to forma hráče. Jen přiblblý novinář tápe a hledá, jak na někoho plivnout. Milan už nyní má své místo v historii Slavie, jako hráč i jako charakter, což se o někom jiném dá těžko říct. A jeho čas ještě bude. Určitě. Držím mu palce !!!! Hlavně, aby byl zdravý, pak nechá hřišti i duši. Taky by ten pisálek si měl položit otázku, jak by to dopadlo, kdyby z nutnosti musel Tecl do obrany /jako Milan a Zmrhal svého času ...No snad by něco odkopl/ Ohavné psaní - nečíst a vytřít si s tím ….

  4. Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

    brťas74     před 6 lety 11.05.2018 18:32 |  
    1 2

    S Kukou jsme hlavně hráli jinej styl,a fotbal ještě před pár lety nebyl zdaleka tak fyzicky náročnej.Chci říct ,že Tecl i Škoda se musej chtě nechtě pro balon pokud ho chtěj,někdy vracet ke středu pole.Kuka naproti tomu nemusel.

  5. Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

    brťas74     před 6 lety 11.05.2018 18:42 |  
    2 0

    Můžeme se tady osočovat,nadávat si,nesouhlasit spolu,ale jedno nás spojuje SMRT SPARTĚ!Bída zatím v Jihlavě 0:0

    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

      sicilianbrno     před 6 lety 11.05.2018 19:42 |  
      2 1

      Šmejdi jedni, nezasloužená jejich výhra, břevno, tyčka, měli prohrat, a stejne z jedne střely vyhrají, to nasere. Vubec se nebojím, že by ti chcipaci nás ohrozili na druhém místě, ale nechcu jim darovat přimou učast v EL, za to co předvadějí. Kdybych měl 100% jistotu že porazíme Duklu, tak bych přál olmiku i jablonci výhru...uvidime

      • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

        donford     před 6 lety 11.05.2018 20:40 |  
        4 0

        Duklu porazíme. Bydlím na Praze 6, tak mám Julisku skoro pod okny. Dívám se na ni shora.Tribuny budou v pondělí naše. Kluci budou jako doma. V peřinkách. Jen aby z toho neusnuli. :-)

        • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

          Kábě     před 6 lety 11.05.2018 21:52 |  
          2 1

          Já to mám na Julisku asi 10 minut pomalé chůze :)

      • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

        bongor     před 6 lety 12.05.2018 09:43 |  
        2 0

        hroznej fotbal,co hrají ti mistři vesmíru.A to si ještě spadl myslí,že vyhráli zaslouženě.

  6. Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

    brťas74     před 6 lety 11.05.2018 19:55 |  
    4 0

    Ty woe doufám že ta z......á bída nebude 3.to bych se posral.Rovnou v EL to né.

    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

      sicilianbrno     před 6 lety 11.05.2018 20:16 |  
      10 0

      čoveče myslel sem, že už sem se za ty roky zklidnil, ale ta kombinace: Na hovno hra, štastná vyhra a střela a chyba golmana a vidina, že by mohli skončit třetí napřimo do EL ve mě nahromadilo vztek, že sem se musel jit ven na chvilu zklidnit...kdyby ti chcipaci takhle vyhrali v patém kole tak ok, ale takhle před koncem to prostě nasere

      • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

        donford     před 6 lety 11.05.2018 20:35 |  
        1 5

        Klika jak od chlíva. Rakovan - šílený. A proti nám zachytal jak pánbůh. Jestli ho nepodmázli. Za vším vidím intriky, ale takovej gól z dálky po zemi, nikdo mu neclonil. Dyť to by chytil i dorostenec.

        • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

          sicilianbrno     před 6 lety 11.05.2018 20:41 |  
          7 0

          tak nebyla to přimá střela ale skočila, ale i tak toto musí chytat...v hlavě sem si to propočital a pořád snad buh existuje a sralta skonči čtvrta nebo pátá...moc bych třetí flek přál olmiku, zasloužil by si ho a nebo (snad me huba neupadne) jablonci..všechno lepší než ti šmejdi z letne...

          • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

            donford     před 6 lety 11.05.2018 21:10 |  
            2 4

            Každej brankář za trénink chytá x ran, kdy míč skočí. A opravdu, ta střela byla vidět z dálky, nebyla cloněná, Rakovan je dlouhej jak tejden, u tý tyče mohl bejt dřív než míč a chytit ho do koše. Hele, tohle mi hlava nebere. Znovu tvrdím, dorostenec by to chytil. Nechci podezřívat, ale.... Vždyť to ani gólovka nebyla.

            • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

              bongor     před 6 lety 12.05.2018 09:49 |  
              8 0

              Mně už od začátku přišlo,že ten Kanga dá góla.Střílel od třiceti metrů pokaždý jak se dostal k míči.Ale jinak bída bídy,ti kdyby nakoupili celej Real,tak budou vždycky hrát kulový,je to v jejich blbejch palicích.I ten Hapal mi vždycky přišel docela normální,ale jak vleze na Letnou,tak je z něj blb.Přesně podle hesla,"když chceš s vlky býti,musíš s nimi výti".

            • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

              PetCC     před 6 lety 12.05.2018 14:37 |  
              1 0

              V Jihlavě to strašně moc zkropili, hrái tam klouzali jak diví a ten míč měl mnohem vyšší odskok, než to v první chvíli vypadalo. Chyba to byla, ale taky dost smůly.

  7. Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

    Fačín     před 6 lety 13.05.2018 21:16 |  
    2 4

    Koukám, že se ze Standy dělá po pár gólech hrdina div ne jako třeba Lewandowski... Až dá aspoň 12 gólů za sezonu jako Milan (nedej bože ve více sezonách za sebou!), tak bych je možná začal srovnávat. Zatím má ve Slavii za 2 sezony 5 ligových gólů, což mě nijak nepřesvědčuje o tom, že je to kdovíjaký bombarďák. Byť jsem rád, že se mu daří a tím pomáhá Slavii, nic to nemění na tom, že do nějaké "legendy" má ještě světelné roky daleko.

    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

      Edenjejenjeden     před 6 lety 14.05.2018 06:55 |  
      5 0

      Nikdo z něj žádnou legendu nedělá,jen má prostě v současné době z našich utočníků nejlepší formu.A k těm 12 golům není daleko(v součtu s Jabloncem).

    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

      kjandourek (admin)     před 6 lety 14.05.2018 09:24 |  
      9 0

      Tak se na Standu podíváme trochu detailněji, ju?

      Pokud si odmyslíme čtyři zápasy v sezóně 2009/10, tak naskočil do ligy v sezóně 2012/13... tzn teď odehrál šest celých ligových sezón..... Nastoupil sakum prdum ke 186 soutěžním zápasům, v nich odehrál 11051 minut (takže po devadesáti minutách odehrál 122 zápasů)... Celkem v těchto zápasech nastřílel 68 gólů.... tzn za šest sezón, průměr na sezónu 11,333333 branek... Ano nebyly všechny góly ligové: desetkrát se trefil v Českém poháru (až na rozhodující gól loni na podzim za Jablonec proti VŽ, vždycky proti ligovému soupeři), šestkrát v Evropských pohárech (nějakým nýmandům, třeba Neapol, nebo ManCity)...

      Připočtěme k tomu že má tři tituly mistra republiky, teď jeden Český Pohár.... za šest sezón v lize...

      Co z toho vyplývá? Že Standa už dávno ligovou legendou je.... a v průměru střílí skoro těch Tebou požadovaných 12 gólů ročně...

      Jediný problém je v tom, že když už přijde do Slavie, tak dostane od trenéra tak malou porci minut, že holt více, než osm soutěžních gólů (za 945 minut - čili 10,5 zápasu) nestihl...

      Ovšem netřeba ztrácet naději - Standovi je 27 let... když bylo tolik Milanovi, tak dohrával sezónu na stoperovi a do Edenu se právě chystal nastoupit Míra Beránek....

      • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

        Fačín     před 6 lety 15.05.2018 14:15 |  
        0 3

        Jenže pro mne jako fanouška Slavie jsou důležité jeho výkony v našem dresu, ne to, co předváděl v minulosti za Jihlavu nebo Jablonec. A mimochodem, Plzeň se ho docela ráda za pár šupů zbavila, čím to asi bude?

        • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

          kjandourek (admin)     před 6 lety 15.05.2018 14:22 |  
          4 0

          Tak to by ovšem musel dostat podobnou porci minut jako Milan Škoda, který od příchodu trenéra Beránka v podstatě neslezl z hrotu.... Až jí dostane, pak hodnoť... Zatím jsou jeho čísla oproti Škodovi ve stejném věku daleko lepší...

          Milan Škoda dal ve svých 27 letech za Slavii 7 gólů v lize a 2 v poháru... a to za 68 zápasů...
          Standa Tecl ve stejném věku má za Slavii 5 gólů v lize a 3 v poháru... a to za 24 zápasů...

          kdo z nich je tedy produktivnější?

          Plzeň už udělala více přešlapů, než že jenom pustila Tecla...

          • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

            Fačín     před 6 lety 15.05.2018 15:17 |  
            0 2

            Jenže zatímco Tecl byl brán jako supertalent, začal v lize nastupovat od 18, tak Milan byl považován za dřevo a zrál až v pozdějším věku. Takže věkové srovnání je dle mého názoru mimo mísu.

            Přešlapy samozřejmě dělají všechny týmy, Slavii a spartu nevyjímaje. Proto se při každém takovém přešlapu snažím bít na poplach. Proto tu také bojuji za to, abychom do budoucna nepřiváděli kopyta jako Coufal, přeceňované hráče jako Trávník, nebo rudé mozky jako Jemelka.

            • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

              kjandourek (admin)     před 6 lety 15.05.2018 15:32 |  
              4 0

              proč si něco neověříš, než to napíšeš?

              Milan Škoda nastoupil k prvnímu ligovému zápasu 5.8.2007, tedy ve svých 21 letech... a od té doby hraje první ligu

              Standa Tecl sice opravdu nastoupil k prvnímu ligovému zápasu v devatenácti letech, ale to bylo na hostování u nás už v době temna (jaro 2010), kdy za celé jaro odehrál ve čtyřech zápasech zápasech 194 minut... Tohle prostě nemůžeš počítat jako že začal nastupovat v lize jako supertalent.....
              Pak se vrátil do druhé ligy, kde za dvě sezóny nastřílel 22 gólů, pomohl Jihlavě k postupu a opravdu plnohodnotně začal hrál ligu 30.7.2012... tedy měsíc před svými dvaadvacátými narozeninami... takže se dá říci, že do ligy naskočil později než Milan Škoda...

              Upřímně řečeno, přijde mi, že Ty biješ na poplach při každém přestupu z naší ligy....

              • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                Fačín     před 6 lety 15.05.2018 15:44 |  
                0 4

                Protože na to nemám čas a na internetu se neorientuji.

                • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                  Boss82     před 6 lety 15.05.2018 16:00 |  
                  4 0

                  Tak když nemáš čas si ověřovat fakta a neumíš to s internetem, tak tu přestaň konečně mlet kraviny! Fakt už je mi zle ze všech těch diskuzí na toto téma, které tu vedeš. Kjandourek a i další ti tu předložili asi 150 relevantních argumentů, vyvrátili všechny ty nesmysly, co si tu nakdákal, ale ty si v klídku kdákáš dál a dál...

                  Neuvěřitelný...

                • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 15.05.2018 16:00 |  
                  1 0

                  takže píšeš často nepravdy, či polopravdu..... čistě podle svých pocitů, které však mohou být často zavádějící...

                  • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                    Fačín     před 6 lety 15.05.2018 16:02 |  
                    0 3

                    Píšu své názory.

                    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 15.05.2018 16:08 |  
                      1 0

                      No nezlob se na mě, ale pokud napíšeš, že Tecl hraje ligu pravidelně od osmnácti, tak to není žádný názor... to je celkem přesný údaj, který ovšem není pravdivý...

                      • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                        Fačín     před 6 lety 15.05.2018 16:20 |  
                        0 2

                        Pardon, omlouvám se, opravdu to bylo až v 19 letech, kdy u nás byl na hostování.

                        • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                          kjandourek (admin)     před 6 lety 15.05.2018 16:40 |  
                          3 0

                          Ale ani od té doby nehrál ligu pravidelně.... v lize se objevuje až od svých 22 let.. naskočil do ní tedy později než Milan...
                          Navíc na mě tedy Standa daleko více než Milan dělá dojem, že si to musel vydřít... Milan má vrozenou postavu pro středního útočníka, kladivo do vápna... Standa takové fyzické předpoklady nemá... takže já vnímám, že naopak on si tu pozici musel vydřít...

                          A ukazuje na to už jenom to, že při příchodu k nám nedostal nic zadarmo, vždycky začal na lavičce, nebo musel na kraj zálohy, protože místa, kde mu to jde nejlíp bylo obsazeno... Takhle si představuju hráče, který si musel něco vydřít....

                    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                      Boss82     před 6 lety 15.05.2018 17:00 |  
                      3 0

                      Aha. No a nevadí ti tedy, že když si neověřuješ fakta a jen tak tu něco plácáš do větru, tak platí, že tvůj názor = nevěrohodný canc?

              • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                Fačín     před 6 lety 15.05.2018 15:50 |  
                0 3

                Na podstatě to nic nemění, Milan nebyl žádný talent, všechno si musel vydřít a zlepšoval se holt až v pozdějším věku.

                • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 15.05.2018 15:59 |  
                  2 0

                  A na to jsi přišel jak? Milan měl talent po kom zdědit, ligu už kopal jeho táta... a ten snad ještě v šedesáti hraje přebor... než přišel k nám mluvilo se o tom, že ho chce tehdejší mistr (Plzeň)... akorát u nás se dlouho hledal, proto to vypadalo, že si všechno vydřel v pozdějším věku...

              • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                Fačín     před 6 lety 15.05.2018 16:00 |  
                0 2

                Ještě k poslední větě - to také není úplně pravda, třeba Baráka, Balaje, Deliho, Hušbauera, Frydrycha, Chaluše (co si jen tak v rychlosti vzpomínám) jsem vítal rád a věřil jsem, že budou posilami.

                • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 15.05.2018 16:02 |  
                  2 0

                  V tom případě jsem teď bez většího ověřování dal na pocity já.... Vidíš, jak to může být zavádějící?

                  • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                    Fačín     před 6 lety 15.05.2018 16:26 |  
                    0 3

                    No právě, každému se může líbit jiný hráč a jiný zase nelíbit, mě to přijde normální, každý máme svoje představy o tom, jak by to mělo vypadat. Mě prostě překvapuje, kolik nenávistných komentářů tady vždycky schytám, jakmile se pokusím něco (někoho) zkritizovat. Ale když někoho pochválím, tak to nikoho nezajímá. Zajímavé. Já třeba nikomu jeho názory neberu, i když s nimi třeba nesouhlasím, nenapadlo by mně autora napadat, vyvracet mu myšlenky. Proč taky. Dokonce ani mínusy nedávám. To, že se opakuji, je bohužel dáno psanou formou, kdy se snažím bránit a obhajovat svůj postoj.

                    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 15.05.2018 16:36 |  
                      4 0

                      Upřímně u Tebe vidím dva problémy: při kritizování jsi velice agresivní... Pochvala na půl řádku, kritika na dvě Á čtyřky (přeháním samozřejmě)... čímž sis vypěstoval sis pověst trvalého "rejpala"...který navíc přístupný argumentům (tzn. nezmění svůj názor, ani když mu jej oponent vyvrátí).. stačilo by jenom připustit, že by ses mohl ve svém úsudku splést a hned by na tebe koukali lidé jinak....

                      Druhý problém jsme tu teď víceméně řešili: při snaze podpořit své argumenty napíšeš něco, co si myslíš, že je pravda (chápu, pocitově ti to tak přijde), ale neověříš si to a ono se ukáže, že to pravda není... Tak samozřejmě získáváš pověst člověka, který své názory podporuje nepravdivým tvrzením ... a tak sotva můžeš získat respekt oponentů...

                      • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                        Fačín     před 6 lety 15.05.2018 16:59 |  
                        0 3

                        Agresivní...Tak to opravdu není myšleno, nikomu nic špatného nepřeju, jde přeci "jenom" o fotbal... Pověst "rejpala" mi nevadí, s tou počítám, když píšu něco, co by ostatní radši neviděli a neslyšeli. No nic, internetová komunikace se opravdu na hony liší od té klasické, "tváří v tvář". Pro dnešek by stačilo, tak zase po Jablonci pokecáme (u mne jako vždy až s jednodenním zpožděním, až opadnou emoce).

                    • Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

                      Jachym     před 6 lety 15.05.2018 16:48 |  
                      3 0

                      Já ti na rozdíl od kolegů nebudu nadávat natož vyhrožovat fackami:-), ale k Teclovi mám jenom jednu jedinou poznámku. Loni i letos vždy dvěma góly rozhodl zápasy, po nichž jsme přebírali ligovou nebo pohárovou trofej.

  8. Re: Nemyslitelné se blíží realitě, Škoda už není pan Nepostradatelný. A s Teclem Slav

    zeleznik2     před 6 lety 14.05.2018 09:52 |  
    0 0

    No určitě je to hodně předčasné. Ale v poslední dvou zápasech to Standovi opravdu jde, takže pokud vydrží, může to tak nakonec být. Ale Milan zůstává stále prvním útočníkem, nebýt zranění, tak má jistě na kontě více než jedenáct vstřelených branek v letošní sezoně..