Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 30. kolo

Slavia poslední kolo zvládla a spolu s 2. příčku v ligové tabulce si zajistila i kvalifikaci Ligy mistrů. V Teplicích sešívaní podali dobrý výkon a zaslouženě zvítězili 3:0.

Jak byl týden před minulým hodnocením chmurný (problémy majitele, porážka s Jabloncem), tak tentokrát už je vše zpět v dobrých kolejích. Poslední ligové kolo se totiž vydařilo - Slavia porazila s přehledem Teplice a zajistila si důležité 2. místo. Jasně, v nemistrovské části Ligy mistrů favority nebudeme, ale šance na úspěch je vždycky a minimálně si užijeme dvojzápas s atraktivním soupeřem navíc. Když už mluvím o tom, jak šlo o ligovém víkendu vše dobře (mimo HET ligu mě totiž nepotěšila rozhodující porážka žen v derby a prohra Liverpoolu ve finále Ligy mistrů), tak nemohu nezmínit nevídaný "úspěch" Sparty. Dokázat se s posilami za půl miliardy zhoršit ze 3. na 5. místo, to už si žádá před uměním Daniela Křetínského smeknout klobouk. I proto bychom si jako slávisté měli vážit toho, jaké máme vedení, i když samozřejmě ne vždy je vše ideální. Ale za Tvrdíkem, Krobem a spol. stojí za dva roky hodně pádné výsledky. A já osobně jim jsem vděčný, že dokázali Slavii vrátit hrdost. Vyhráváme trofeje, máme skvělý tým a nejvyšší domácí návštěvy od 60. let na nejmodernějším stadionu v republice, který je konečně náš.

Ale zpět k poslednímu zápasu v sezoně. Teplice v první půli kousaly a byly vyrovnaným soupeřem. Přestávku ale orámovaly dvě branky sešívaných a bylo po zápase. Domácí už se na nic nezmohli a ve druhé půli byli naprosto odevzdaným soupeřem. Slavia jim tak přidala ještě jednu branku a po dobrém výkonu si zajistila kýženou umístění v tabulce. Jsem i rád, že více a více slávistů "přichází na chuť" trenérovi Trpišovskému. Ač to sice na jaře nejednou drhlo, tak dokázal splnit oba cíle stanovené vedením (vítězství v poháru a udržení 2. místa) a hlavně si pomalu získával hráče i fanoušky pracovitostí a týmovým vystupováním. Chápu, že pro mnohé bylo těžké překousnout konec oblíbeného kouče Šilhavého, ale za to nový trenér nemohl a některé výpady z vlastního tábora proti němu mi přišly vyloženě nefér (že, příteli Vavřino). Před námi je nová sezóna, kde budou větší nároky na výsledky i práci trenéra. Jsem ale rád, že do nového ročníku půjdeme jednotně a věřím, že společně budeme silnější než letos!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Po minulém dosti nepovedeném utkání z jeho strany si Kolář trochu vylepšil reputaci a spravil náladu. V první půli dobrý zákrokem vyrazil pohotovou teč Hory, pak si připsal ještě jeden zákrok, kterým vytěsnil prudkou ránu mířící doprostřed pod břevno. Líbila se mi i jeho rozehrávka nohama. Jednou to tedy zavánělo průšvihem, ale Ondra nakonec vše zvládl v pohodě, takže není důvod být negativní.

Michal Frydrych - 6 - Závěr sezóny dohrával ve znatelně lepší formě, než v jaké jarní část rozjížděl. I sobotní zápas se Michalovi docela vydařil. Důrazně zakončoval po rohu, nejlepším momentem byl ale jeho střílený centr, který předcházel první rozhodující brance utkání. Frydrych dobře zakombinoval a nakonec i poslal (byť zřejmě naslepo) důrazný nebezpečný centr, který nakonec přinesl ovoce.

Jakub Jugas - 6 - Směrem dozadu zápas zvládl bez větších potíží a jen tím dal závěrečné razítko na svou velmi povedenou první sezónu ve Slavii!

Michael Ngadeu Ngadjui - 8 - Tradičně bránil spolehlivě, ale to přeci jen zastínila jeho famózní akce před vítěznou brankou, díky které je pro mě mužem zápasu. Ngadeu skvěle vyvezl míč z obranných pozic a zapojil se do útočení v pozici jakéhosi "falešného útočníka". To se vyplatilo a celou akci díky svému dobrému postavení nakonec dokázal i gólově zakončit. To byla Michaelova parádní lekce z učebnice moderního fotbalu!

Jan Bořil - 5 - V první půli měl trochu nevděčnou úlohu, když hrál na nejnebezpečnějšího hráče Teplic Horu. Dvakrát s ním měl znatelnější problémy, ale v kontextu celého zápasu to není žádná tragédie. Ve druhé půli se mu povedl centr do nebezpečného prostoru, po němž přišla branka Součka. Zápas se pak už jen dohrával a ani Hora již Honzu nezlobil. Lepší pětka.

Miroslav Stoch - 6 - Ač jeho vstup do angažmá ve Slavii byl lehce rozpačitější (hra na pohled hezká, ale málo efektivní), tak poslední třetina sezóny ukázala, že jeho koupě byla skvělou volbou. Stoch byl po většinu jara jasně nejlepším hráčem soutěže a ani v Teplicích neslevil ze svého tradičně nadprůměrného výkonu. Lehce měl prsty v první i třetí brance, celkově hrál dobře.

Tomáš Souček - 6 - Podal dobrý výkon, i když nebyl až tak výrazný jako někteří jeho spoluhráči. Dozadu ale odvedl standard a povedlo se mu i vstřelit důležitou druhou branku. Zakončení už měl hodně lehké, já bych ale chtěl ocenit jeho postavení ve vápně, což pro post defenzivního záložníka není úplně běžné.

Josef Hušbauer - 6 - Odehrál jeden z mnoha kvalitních zápasů v sešívaném dresu, když byl spolu se Stochem hlavním dirigentem naší hry. Po zásluze se umístil na čelním místě v anketě o nejlepšího hráče ligy.

Jan Sýkora - 6 - Byl nesmírně aktivní, čehož si i všimli komentátoři České televize. Poněkud ale opomněli to, že u Sýkory často i akce končila bez uspokojivého zakončení, což  jsem mu vyčítal i minule. A když už mu Zmrhal připravil gólovou pozici, tak pálil jen slabě doprostřed. Na první pohled tedy jeden z nejaktivnějších hráčů, na ten druhý byl ale podle mě jeho přínos menší než třeba u nenápadného ale o to více efektivního Zmrhala. V tom musí Sýkora přidat, snad to přijde po letní přípravě. I když znovu měl zdravotní problém, což u něj není nic nového a brání mu to v dostatečné herní praxi. Horší šestka.

Jaromír Zmrhal - 7 - Jak jsem psal u Sýkory, tak Zmrhal možná na první pohled nebyl tolik vidět, o to více ale mužstvu přispěl kvalitním vyřešením klíčových situací. V první půli skvěle vyslal do tutovky Sýkora i Škodu. A když ji ani jeden z nich neproměnil, tak ve druhé půli ukázal, jak takové situace řešit.

Milan Škoda - 6 - Jeho zařazení po dvou Teclových méně výrazných výkonech dávalo smysl. Škoda byl od začátku na hřišti cítit a byl pro mužstvo platný, i když se nakonec gólově neprosadil.

Jakub Hromada - 5 - Šel do zápasu za stavu 2:0 a utkání se pak už jen dohrávalo. Hromada nakonec na hřišti přispěl k vylepšení i udržení pohodlného vítězství, ač sám příliš výrazný nebyl.

Stanislav Tecl a Přemysl Kovář nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

30. kolo - Sobota 26. 05. 2018 16:00

HET liga, 2017/2018
0 - 3
0 - 1
FK Teplice
FK Teplice

SK Slavia Praha

Komentáře (85)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Hanzwalter     před 6 lety 28.05.2018 16:14 |  
    5 3

    Tak Muris do Jabka na hostovacku i jako kompenzace za Travnika.... coz to ma logiku zda to tak je, alespon se tam rozehraje po dlouhem zraneni a uvidime jak bude pak vypadat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      smely (přítel SN)     před 6 lety 28.05.2018 16:36 |  
      3 6

      doufam, ze ne .....

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Alanor (admin)     před 6 lety 28.05.2018 16:50 |  
        10 1

        Proč ne? Muris rok nehrál fotbal a obávám se, že ve Slavii úplně nebude mít prostor na rozehrávání. Hostování (třeba i jen půlroční) by dávalo smysl.

        Trávník je pak podle mě kvalita a takový hráč by se nám hodil. Letos 2+8, loni 2+5, velmi dobrý na Euru do 21 let, navíc zapadá do naší koncepce. Za mě nic lepšího v lize nenajdeš. Neříkám však, že bych za něj dal 55 milionů. Ale znáte ty spekulace... Kolář měl být taky za 60 a nebyl ani za polovic, Vukadinovič měl stát 40 a pak sám majitel Zlína říkal, že to bylo jen ve srandě pro noviny.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Jachym     před 6 lety 28.05.2018 17:25 |  
          12 6

          Mimochodem od Koláře jsme si také slibovali výrazné zlepšení na brankářském postu a nakonec zase o tolik lepší než Laštůvka nebyl. Česká liga je opravdu hodně přebraná a já jsem poměrně skeptický k tomu, že by nám někdo z české ligy výrazně vytáhl trn z paty.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            mirecek1111     před 6 lety 28.05.2018 17:30 |  
            3 6

            To si zase nemyslím. Laštůvka byl úplně mino, on snad nechytil za celý podzim jednu pořádnou šanci soupeře. Kolář toho na jaře vychytal vcelku dost, a měl i dost slušných celých zápasů, nejen vychytaných šancí. Jen bohužel v několika zápasech totálně vyhořel, min. to derby a Jablonec. A to je bohužel na půl roku hodně velká dávka. Ale určitě bych ho neodepisoval. Konkurence co v létě přijde mu určitě prospěje.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Jachym     před 6 lety 28.05.2018 17:35 |  
              4 1

              Ani já ho v žádném případě neodepisuji a změnu na postu brankáře jsem po podzimu celkem uvítal, neboť Laštůvkovi angažmá u nás opravdu vůbec nevyšlo. Ale přesně jak říkáš, ty dva zápasy dost devalvovaly ostatní výkony a dobré zákroky Koláře.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                Dr. Fe1     před 6 lety 29.05.2018 15:52 |  
                0 6

                Mimo jste oba dva, jak s přehnaným pliváním na Laštůvku, tak s přehnaným nejdřív adorováním a pak zas zatracováním Koláře. Ode zdi ke zdi.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Virgil1956     před 6 lety 28.05.2018 17:46 |  
            4 1

            Trávník nám určitě nevytrhne trn z paty, ale jako alternativa do středu hřiště by to bylo super. Kdyby se nedejpřírodo zranil dlouhodobě Hušby, neumím si představit, jak bychom to v záloze poskládali, když předpokládám, že se Sýkora vrátí na kraj nebo na beka. byl sice oživením útočné hry, ale jeho produktivita je žalostná. Zbyli by nám defenzivní záložníci a snad Trubač. Sehrajeme na podzim nějak kolem 30 zápasů, kádr musí být široký a Trávník by ho posílil, ostatně je hodnocen mezi 10 nej hráči ligy. Nějaké řeči o tom, že je pomalý, jsou úplně mimo. Hušby je asi tak stejně pomalý, ale důležitější je rychlost fotbalového myšlení, a to mají oba.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            sicilianbrno     před 6 lety 28.05.2018 20:07 |  
            8 6

            Tak to ses asi špatně koukal, Kolář ve všech ohledech je lepší než Laštuvka. Ok nevyšlo mu pár zápasů, ale rozhodně je platnější při zakladání hry jak rukama, tak nohama a jeho čtení hry. Tobě se třeba jeho výběhy nelíbí ale když porovnáš kolik toho tim vyběhnutím riskoval a kolik zachranil samostatných úniků soupeře, tak to vyjde jednoznačně pozitivně a za to su u něj rád...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          mirecek1111     před 6 lety 28.05.2018 17:26 |  
          4 0

          a dál tě doplním, že šel Vuk do Sparta za 15 mega, odehrál tam měsíční soustředění a šel rovnou zpět do Zlína, který teď nabízí, že ho za polovinu koupí zpět :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          George (přítel SN)     před 6 lety 28.05.2018 17:58 |  
          3 1

          Já bych byl také proto, aby Muris se sehrál v Jabkách, proč ne, vzpomeňte na Standu, podle mě mu ten půlrok pomohl, věděl že tam bude hrát v základu, myslím, že kopal i penalty a jakej se nám vrátil...Takže za mě jsem taky pro...Murisovi to pomůže a myslím, že když bude zdraví, tak je lepší než Chramosta, nebo Doležal...a Trávníka bych uvítal u nás...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          sicilianbrno     před 6 lety 28.05.2018 20:04 |  
          2 1

          Hlavně Trávník to cejtí i sám na sobě, že potřebuje změnit prostředí a dát vyšší level, v jabkách by už stagnoval, nemuže se tam zlepšovat. Jestli ten vyšší level bude u náss nebo zahraničí je otázka na to jablonecký prase, jak moc bude šponovat jeho cenu...
          Špíš mě řeknete v připadě hry na 5 záložníků jako doposud, na který post ve středu hřiště by směřoval, spíš konkurent Součkovi (pokud by sme hráli doma proti slabemu soupeři a vyložene DZ by hrát nemusel), nebo pravděpodobnější vedle našeho DZ a případně Hušbauer víc vepředu a Stoch na kraji?...

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            sithari     před 6 lety 28.05.2018 22:03 |  
            0 0

            tak na ME jednadvacítek hráli se Součkem vedle sebe s tím, že Trávník plnil takovou funkci Hušbyho v současné Slavii, v Jablonci co jsem koukal na pár jejich posledních zápasů to samé...na ME v podstatě hráli Souček,Trávník,Barák jestli se nepletu..s tím, že Souček hrál nejníže...

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              kjandourek (admin)     před 6 lety 28.05.2018 22:10 |  
              1 1

              Barák byl přeci zraněn... na ME 21 byl, ale do zápasů moc nezasáhl...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Slawek     před 6 lety 29.05.2018 18:33 |  
        0 4

        Taky doufám, že ne. Jednak s Peltou bych neobchodoval, navíc bude drahý a hlavně ho nepotřebujeme. Měli jsme být malinko trpělivější a nemuseli jsme rychle prodávat Roberta Hrubého. Ten by nás jako náš odchovanec nic nestál a je dnes výborný. Při vzpomínce na Kovaříka mě dodnes omejvaj.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      zeleznik2     před 6 lety 28.05.2018 17:58 |  
      1 0

      Uvidíme, jestli se dá věřit té částce(50 mil. Kč) určitě bude součástí i nějaká hráčská kompenzace..Murise ano, ale jen na hostování bez opce..

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      p!erreCORE     před 6 lety 29.05.2018 09:58 |  
      0 0

      No tak jestli nám dají toho Trávníka za to,že se tam na půl roku půjde rozkopat Muris,jsem pro všemi dvaceti.. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Travinho     před 6 lety 29.05.2018 11:25 |  
      0 1

      Moc nevěřím tomu, že by se přes Doležala, Chramostu, ale taky Diviše prosadil. Tak dlouhá absence se musí projevit. Potřebovali bychom jej někde, kde bude opravdu hrát....

  2. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    mig52     před 6 lety 28.05.2018 16:31 |  
    3 2

    Alanore, ohodnotil jsi to dobře. Jistě, že někdo bude polemizovat s tou či onou známkou mírně + či -, dle mne ok. Jen bych se pozastavil u Bořila. Správně jsi vystihl jeho znatelnější problémy, které v kontextu zápasu nebyly tragédií..... Musím přiznat, že mne, a nejen v tomto zápase, jeho přístup k bránění, občas vytáčí. Nevím, zda je to tím, že jako hráč, který si čuchl k repre, má nosík trochu nahoru s tím, že se do prostoru, který nedrží a měl by, pohodově vrátí a bude stíhat. Žel, občas nestíhá, někdy to hasí faulem poblíž vápna a vytváří pro náš tým nebezpečné situace. Ne, určitě nechci kritizovat a vnášet tu negativní náladu, když nám závěr vyšel, výkon ogaři podali slušný a i situace v klubu se zklidnila. Mám jen obavu, aby někdy v budoucnosti na to Bóřa a s ním i celý tým nedojeli v momentě, kdy to bude nejméně vhodné. Jinak ti děkuji za perfektně odvedenou práci v sezóně a i kvůli tvému hodnocení se těším na tu další.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 28.05.2018 16:34 |  
      2 1

      Nemyslím si, že by měl Honza nějaké větší nedostatky při bránění. Obecně je to spíše jeho přednost. Tady měl jen smůlu, že hrál na de facto jediného nebezpečného hráče Teplic a Hora ho tam jednou nebo dvakrát trochu vykoupal. Ale jak jsem psal, nic až tak zásadního v kontextu celého zápasu.

      Jsem rád, že se hodnocení líbí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        mig52     před 6 lety 28.05.2018 16:44 |  
        1 1

        Větší nedostatky při bránění možná nemá, jenže dle mého názoru je má v poziční hře. Hora ho vykoupal právě proto, že mu nechával hafo prostoru pro převzetí míče a úprk k naší brance. Rozběhnutý hráč s míčem u nohy se brání hůř, než když mu nedáš čuchnout při jeho převzetí. Jistě, někdy je to i tím, že se vrací z podpory ofenzivy, ale i při postupném útoku soupeře bývá natlačený na levého stopera víc, než je zdrávo a pak nestíhá zpacifikovat centry nebo má problém při kličce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      zeleznik2     před 6 lety 28.05.2018 17:49 |  
      2 2

      Díky, jsem rád, že našel někdo další, kdo si všiml, že Bóřa nehraje od té doby, kdy se na podzim dostal do repre, v té formě, co před tím..

  3. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 6 lety 28.05.2018 16:57 |  
    12 8

    Alanore, trochu ti budu oponovat. Není to důležité, ale zcela určitě jsem slyšel v zimě našeho trenéra, že cíl je výhra v poháru a prvenství v jarní tabulce. Tím bychom to druhé místo samozřejmě získali také. Cíl v tomto případě úplně splněn nebyl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Jachym     před 6 lety 28.05.2018 17:08 |  
      5 5

      Ono to bylo trochu jinak. Dva hlavní cíle byly zisk poháru a (jinými slovy) udržení druhého místa s minimalizací ztráty na vedoucí Plzeň. Jarní půlmistr byl jen dodatečným interním cílem, který si stanovil trenér.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Divizni (přítel SN)     před 6 lety 28.05.2018 17:09 |  
        3 2

        Takže jsi to slyšel také. To jsem rád.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      mig52     před 6 lety 28.05.2018 17:11 |  
      4 1

      Máš asi pravdu, ale je nutno brát v úvahu, že trenér při vytyčování cílů nebyl alibista s vědomím, že je ve Slavii !!! Po Plzeňské podzimní jízdě a kádru Sparty s tím, že pokračujeme v poháru mne tím příjemně překvapil a že byl jiný tým lepší v jarní tabulce respektuji. Jen bych přál Slavii do příští sezóny, aby jim zdraví drželo, jako na jaře Jablonečákům. Jejich železné zdraví bylo klíčové pro jejich jarní jízdu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        mig52     před 6 lety 28.05.2018 17:12 |  
        0 1

        , aby ji zdraví...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      tolsimir     před 6 lety 28.05.2018 19:10 |  
      7 3

      nechápu, proč ti lidé dávají mínusy, když máš úplnou pravdu

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        p!erreCORE     před 6 lety 28.05.2018 20:50 |  
        1 3

        Třeba já dal mínus za to,že je to škarohlíd..

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 28.05.2018 20:17 |  
      3 1

      Jasně, to byl interní cíl kabiny a i Trpišovský zmiňoval, že to nesplnili při hodnocení jara teď. Myslím si, že je jen dobře, že chceme být nejlepší a stanovujeme si takové cíle.

      Ale tady mi přijde rozumné, že na to vedení netlačilo. Přeci jen je to první půlrok, změna stylu byla docela výrazná a pranýřovat trenéra, že byl druhý, když to skutečně důležité splnil, by bylo hodně wtf. Zvlášť je třeba taky uznat, že Jablonec měl fakt špičkové jaro.

      Příští rok se však začíná od nuly, trenér už by měl být zorientovaný a cíle budou samozřejmě vyšší.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Akuls     před 6 lety 28.05.2018 17:28 |  
    2 1

    Vyhrálo se, takže hodnocení je jako obvykle vysoké, i když výkon byl přibližně na stejné úrovni jako při domácí porážce s Jabloncem. Chci jen připomenout, že i když Škodu opustila střelecká forma, tak se tentokrát hodně zasloužil o dva naše góly (před druhým gólem šel důrazně do souboje s Divišem a odražený balón pak doklepl Souček hlavou do prázdné a na třetí krásně přihrál Zmrhalovi). On sám bohužel od našich záložníků takovou přihrávku do vyložené šance nedostal celé jaro. Líbí se mi Alanorovo hodnocení Sýkory.
    Jinak to asi dopadlo jak za dané situace nejlépe mohlo. ACS bude to 2. předkolo E.L. slušet. Nebudou tam jen srábkové a dost se asi i nacestují. Osobně jsem čekal, že když byl ve hře přímý postup do CH.L., že bude o titul větší boj a bude nutné určitě udělat víc než 70 bodů. My jsme k němu loni klopýtali a přesto jsme udělali 69 bodů z 90-ti možných. Po letním i zimním posilování jsem čekal, že bychom mohli udělat 74 bodů, ale nakonec to bylo bodů jen 59 a to je vzhledem ke kvalitě kádru a úrovní ostatních týmů v Berbrlize málo. Plzeň, přes úžasný podzim nakonec udělala bodů také "jen" 66. Hlavně 5 bodů, které jsme ztratili s Jabloncem, Libercem i Zlínem a dále ztráty s Jihlavou a Slováckem mne budou dlouho mrzet. Podle mne bylo v silách týmu udělat zase alespoň těch 69 bodů a titul i postup do CH.L. byl náš.
    Také si myslím, že aby se získalo během 8 let 5 titulů je potřeba jít štěstíčku naproti, protože samo se to neudělá, jak říká Ivánek Horník. Plzeň totiž u nás není žádný Bayern, který si vzhledem ke kvalitě svého kádru hraje v Německu už řadu let svoji ligu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      mig52     před 6 lety 28.05.2018 17:36 |  
      1 1

      Akulsi, dobře napsané, toho Sýkoru podtrhuji, to Alanor vystihl. Ale nezapomeň na jednu věc. Každý tým za celý ročník najde cca 4-5 zápasů, po kterých se drží za hlavu a skřípe zuby, protože kdyby... (někdo víc,jiný méně, jde o nějaký průměr). A postihlo to i Slavii. A v příštím i dalších ročnících to bude stejné. Jde jen o to ty nečekané ztráty co nejvíc minimalizovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        mig52     před 6 lety 28.05.2018 17:38 |  
        1 1

        Vzpomeň, co se asi dělo v kabině RB po zápase s námi. Chtěl bych vidět záběry ze skryté kamery, pochopitelně s podbarvením kvalitního zvuku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Akuls     před 6 lety 28.05.2018 17:50 |  
        2 1

        Já vím, ale na ta zaváhání mělo Slavii bohatě stačit, tak jako loni, těch 21 ztracených bodů. Pokud nebudeme každou sezónu dělat 70 bodů, tituly nebudou.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    zeleznik2     před 6 lety 28.05.2018 17:47 |  
    1 0

    Ano také jsem dal podobné hodnocení, jsem rád, že si zmínil zlepšení výkon Frydrycha, i pro mne mužem zápasu byl Ngadeu, Zmrhal se tentokráte zřejmě lépe vyspal, než s na zápas s Jabloncem...opravdu kroutím hlavou, jaký herní rozdíl během jednoho týdne zvláště v obranné řadě...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Chali     před 6 lety 28.05.2018 18:11 |  
    17 2

    A já bych nakonec ohodnotil Alanora za těch 30 kol. Dávám mu 9, v hodnocení v drtivé většině případů přesný, často si všimne něčeho, co jsem přehlédl a snaží se hráče hodnotit podle jejich taktické role. Občas muselo být těžké napsat hodnocení s odstupem a objektivitou, ale dařilo se :) Alanore, díky!

  7. Trenér

    DF007     před 6 lety 28.05.2018 19:33 |  
    2 1

    Hodnocení hráčů mě baví, porovnám si svůj pohled na jednotlivé hráče s Alanorem a místními diskutujícími. I tentokrát víceméně souhlasím, rozdíl jednoho bodíku je v pohodě.
    Dnes se ale vyjádřím k hodnocení trenéra. Podle mého nesplnil svůj vlastní cíl, kterým bylo, stát se jarním mistrem a to o docela dost bodů. Je třeba říct, že si za to mohl sám experimenty v úvodu jara. Kladně u něj hodnotím, že svou chybu uznal a vrátil do sestavy odepsané hráče. Dalším pozitivem je zlepšená fyzická kondice hráčů.
    Co ale vidím jako problém (nutno uznat, že ho mělo mužstvo i pod Jardou Šilhavým), je hra do plných. Dokážeme se výborně prezentovat proti soupeřům, kteří chtějí hrát fotbal. Ale překonat autobus moc neumíme. A je jasné, že i v příští sezóně budeme hrát proti betonu. Tam bude muset trenér najít recept, bude-li chtít být úspěšný.

  8. Hodnocení Slávistů- 30.kolo

    buri     před 6 lety 28.05.2018 19:59 |  
    5 5

    Pro mne opět o stupeň víc bych dal všem... MNG za 10...Zápas venku 3 - 0 co chtít víc...

    • Re: Hodnocení Slávistů- 30.kolo

      Dennis     před 6 lety 28.05.2018 20:12 |  
      4 3

      Přesně s tím souhlasím také. Vyhráli jsme 3:0 venku, na půdě, odkud se body lehko nevozí. Vítězství to bylo jednoznačné a kontrolované. Za co pak tedy jsou sedmičky a osmičky? Za vítězství venku 5:0? Takže jednou za x sezon? A za co budou devítky a desítky? Podle mě by to hodnocení mělo více využívat obě krajní polohy. Takhle je to pořád něco mezi 5-6, občas někdo 4 a níže, sem tam někdo 7 nebo občas 8. Vyhráli jsme jasně v Teplákách a jeden hráč sedm a jeden osm? Hm, sorry, mně to přijde málo.

      • Re: Hodnocení Slávistů- 30.kolo

        sicilianbrno     před 6 lety 28.05.2018 22:48 |  
        3 2

        ..až teda na poslední Brno, které je odrovnalo čtyřma fíkama...:-) podle skore nemužeš brát výkon. Doma sme prohrali s Jabkama 1:3 a přitom herně sme byli lepší a jablonec toho zas tolik v poli nepředvedl... myslím si, že známky odpovidají pruběhu hry

        • Re: Hodnocení Slávistů- 30.kolo

          Dennis     před 6 lety 28.05.2018 23:24 |  
          1 0

          Já taky nepíšu o skóre, ale o výkonu. To skóre jen vyjadřuje ten výkon, kdy po mírně rozpačitém úvodu jsme zápasu jasně dominovali a mohli jsme dát i více gólů. Z televize to někdy trochu zkresluje, chce to víc jezdit po zápasech a vidět to na vlastní oči. ;-) Jaký známky by hráči měli dostat, kdybychom byli o fous lepší a vyhráli tam 1:0? Pětky nebo čtyřky? Asi ne...

          • Re: Hodnocení Slávistů- 30.kolo

            sicilianbrno     před 6 lety 29.05.2018 08:28 |  
            1 1

            Viděl sem na vlastní oči venkovní zápas v Brně a byla to velká bída :-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    sicilianbrno     před 6 lety 28.05.2018 19:59 |  
    8 1

    Celkově souhlas se znamkami, jen u Ngadea i kdyby nedal gol tak bych dal určite za 8, sice Tepláky tolik neprověřili naši obranu ale když už tak byl Ngadeu spolehlivej, jistej v soubojích, ten klid a suverenita na něm byla hodně vidět....pokud odejde, tak me to bude hodně mrzet, nejlepe mu opravdu svědčí pozice stopera, ale je příjemný jeho univerzálnost i na místě DZ v případě zranění jiných hráčů....

  10. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 08:01 |  
    7 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Včera jsem si pročetl článek při tradiční kávě opět několikrát a nechal jsem si to v hlavě trochu "uležet".
    Přemýšlel jsem nad tím, že výhra na půdě soupeře a to dokonce o tři "fíky", by mohla zvednout hodnocení u některých hráčů o "štok vejš". Ale pak jsem si zase říkal, že v kontextu celé sezony je lepší stát nohama na zemi a tak Alanorovi děkuji za jeho práci. Vlastně bych chtěl poděkovat za celou sezonu. Někdo Ti tu dal Alanore 9 :-).
    Já si dovolím Ti žádnou známku nedávat, ale dovolím si říci, že máš na vysvědčení když ne úplně samý, tak si určitě prospěl s vyznamenáním. Když jsem chodil do školy, tak to tak bylo a snad je to na ZŠ pořád.
    Pokud bych mohl, asi bych posunul právě MnN o jednu známku na 9 a u Jugase asi taky na 7. Jsem přesvědčen, že nikdo takovou stoperskou dvojici v lize nemá a kdyby se nám ještě trochu víc s nimi sehrál gólman, byl by to dobrý základ pro příští sezonu. Pořád jsem přesvědčen, že Kolář má rezervy a je třeba ho "popošťouchnout".
    Na rozdíl od některých z Vás si nemyslím, že by Honza Bořil měl nos "nahoru". Pokud jsem si to dobře spočítal, tak ten toho odehrál neskutečně hodně, musel ustát i docela hnusnou kampaň o své zákeřnosti a jako jediný dostal stopku na tři zápasy. Navíc byl i v repre a neodmítl hrát, ani když mu vůbec nebylo dobře. Hrál zleva i zprava a útok podporoval dost poctivě. Že se mu něco nepovedlo? Asi ano, ale to by si měl nejdříve zamést před svým prahem každý z nás. Z druhé strany Frydrych měl výkyvy většího rázu, ale konec sezony byl od něho vcelku slušný. Hušbauer, Sýkora, Souček, Hromada, Danny, Stoch, Zmrhal, a i mladý Bucha - to je také velmi dobrá hráčská úroveň. Další hráči v pozici náhradníků to budou mít složité. V útoku máme Škodu, Tecla a Burena a tady to bude asi trochu složité. Ale nechávám to zatím bez spekulací, protože nejprve budeme muset vědět, koho přivedeme a kdo odejde. Alanor má pravdu v tom, že trenér Trpišovský už začíná na mužstvu pracovat s tím, že to začíná mít "koule". Budeme mít také možnost dostatečné přípravy. Moc bych si přál, kdyby se nám povedlo to předkolo a vstup do LM. Snadné to nebude, ale to přeci víme. Proto je asi důležité, aby do Slávie přišli hráči, kteří budou mít chuť se poprat za naše barvy a jít naplno. Prostě mít nějakou tu "hvězdu", ale mít i dobré "nosiče vody".
    Přeji Vám pohodový den a s úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      donford     před 6 lety 29.05.2018 10:21 |  
      4 0

      Sympatické bylo, jak se Bořka i Frýďa v každém zápase snažili - určitě na pokyn Trpiše - stále víc a víc tlačit dopředu. A zase se v součinnosti se svým křídlem vracet. Jistě, není to nic světoborného, žádný objev, ale mně se líbilo poznenáhlé zlepšování této činnosti. I za patřičné tvrdosti. Nikdo z nich nebude Marcelo, Carvajal, Jordi Alba, ale to jejich nabíhání si až k rohovému praporku - viz také gól Ngadeua (Frýďa) proti Teplicím, to je potřeba. (Jo, umí to také výrazně Coufal). Hlavně ale u nich musí nastat i ta druhá fáze - zlepšit centry. Jestli si Stoch libuje, že Trpiš jako málokdo umí pracovat s videem, viz i u něj výrazná změna ve způsobu bránění Stocha, věřím, že i zlepšení krajních obránců je toho důsledkem. Pomalu, ale zřetelně se klukům představy Trpišovského dostávají do krve. Zlepšení útočné fáze obrany a zároveň nejméně obdržených gólů v lize.







    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 14:09 |  
      0 0

      Teď jsem si teprve všimnul, že jsem dával Ngadeuovi 9. To by zase bylo moc. Nějak jsem to zdvihnul o "dva štoky".
      Tak omluva a korekce. Ngadeuovi za 8.
      Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 10:05 |  
      6 4

      Právě jsem na to taky koukal... nekopa vedle nekopy. :))) Jak to proboha všichni ti novináři a trenéři a kapitáni a kdovíkdoještě mohou přehlédnout, resp. celý ročník přehlížet??? :-D

      Smutné je, že "hejtři" Hušbyho (a dle mínusů za moje poslední rýpnutí jich je tu požehnaně) výsledky těchto anket/hlasování/bodování beztak nebudou brát ani jako podpůrný argument pro to, že Pepa prostě fotbal hrát umí jako málokdo v naší lize... :(

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        kjandourek (admin)     před 6 lety 29.05.2018 10:08 |  
        5 3

        Hlavně tohle bodování zápas od zápasu a následný průměr je mnohem více vypovídající, než když na závěr sezóny nechám iks sebevětších odborníků ať mi napíše třicet podle nich nejlepších hráčů, protože v živé paměti jsou výkony z jara a ty z podzimu snadno zapadnou... a navíc se na někoho snadno zapomene... takhle má známku každý po každém zápase...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Travinho     před 6 lety 29.05.2018 11:30 |  
          3 2

          Kdyby to bylo tak jednoduché. Ale uvědom si, že každý redaktor má jiné hodnocení a celkový průměr vychází z hodnocení mnoha redaktorů, z nichž každý má trochu jiná měřítka a preference. Navíc když hraješ v lepším týmu, tak je jasné, že jsou na tebe větší očekávání a dejme tomu, když celý zápas přehráváš Slovácko, tak jsou stejně známky našich hráčů nižší než jejich. Takže ne, ani tohle rozhodně není objektivní.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            kjandourek (admin)     před 6 lety 29.05.2018 11:35 |  
            1 2

            No tak mě jde hlavně o to, že boduješ po každém zápase a čistě jenom ten zápas... takže průměrná známka je pořád spravedlivější, než když dostaneš na konci sezóny zadání vypotit třicet nejlepších fotbalistů za sezónu - to na někoho snadno zapomeneš... a hlavně ti v paměti zůstávají poslední kola, snadno zapomeneš, že někdo hrál polovinu podzimu "tužku"

            Navíc na Idnesu máš jenom pětibodovou stupnici, tzn. ty diference nejsou velké....

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Travinho     před 6 lety 29.05.2018 12:37 |  
              1 1

              Ale dávají poloviny, tudíž diference jsou totožné. Pokud bude jeden klub hodnotit přísnější redaktor a druhý naopak někdo mírnější, tak je hned problém na světě.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                kjandourek (admin)     před 6 lety 29.05.2018 12:47 |  
                1 1

                přijde mi to pořád jako menší problém, než když někdo dostane za úkol na konci sezóny hodit na papír nejlepší fotbalisty a vyjde mu, že nejlepší je Přikryl... a Hušbauer se mu nevejde do desítky... :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  Maeden (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 13:08 |  
                  3 0

                  Loni jsem si ze zajímavosti spočítal průměr Alanorových hodnocení a srovnal pořadí s anketou čtenářů o nejlepšího slávistu. Forma posledních kol v tom opravdu hrála roli, tohle byl závěr:

                  >> Je vidět, že efekt zapomínání se uplatnil, Milanovi a Murisovi v anketě uškodil slabší závěr, MNN a Simon si naopak díky dobrým výkonům v posledních kolech polepšili.

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  Travinho     před 6 lety 29.05.2018 13:39 |  
                  1 1

                  To ale není tím, že to nehodnotí zápas od zápasu, ale tím, že je to prostě idiot.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 29.05.2018 14:01 |  
                    1 0

                    No ta záměrně jsem vybral ten nejkřiklavější případ.. i jiným přeci vypadli hráči, které bys v první desítce očekával... Podle mě čistě proto, že si na ně v daný okamžik nevzpomněli, což v tomto případě odpadá...

                    Já si tedy myslím, že kdybych měl vyjmenovat nejlepších třicet a více fotbalistů, tak se ten žebříček bude každou chvíli měnit, protože si vždycky vzpomenu na někoho, kdo tam přece nesmí chybět - takhle máš prostě jasně dané pořadí, které ti vykrystalizovalo v průběhu celé ligy ...

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  Travinho     před 6 lety 29.05.2018 13:41 |  
                  0 3

                  Navíc anketa Sportu kupříkladu nezněla "100 nejlepších hráčů sezony". ale "100 nejlepších fotbalistů ligy". Pokud máš vybírat nejlepší borce v ten daný moment, tak je jasné, že zohledníš i momentální formu.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                      Travinho     před 6 lety 29.05.2018 20:03 |  
                      0 0

                      Já měl na mysli, že narážíš na anketu Sportu, kde se některým vešel do TOP hráčů Přikryl a naopak mimo zůstal Hušbauer. V této anketě je přeci druhý...

                      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 29.05.2018 23:01 |  
                        0 0

                        Hele je to možný... taky je mozny, že už jsem úplně blbej a už mi tyhle dvě ankety splývají... :-)

                        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                          Dr. Fe1     před 6 lety 30.05.2018 08:41 |  
                          0 10

                          Tentokrát s vámi souhlasím. Ale neřekl bych, že je to kvůli anketám, ale z nezvládnutí ega a pocitu moci rozdávat karty.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                            Karel13     před 6 lety 31.05.2018 09:24 |  
                            4 0

                            Jsem starý, slušně vychovaný člověk,ale co je moc, to je moc ! Proto Ti říkám, jdi už s tím do prdele ! A můžeš si
                            mě přidat k Jáchymovi a Kjanďourkovi...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Boss82     před 6 lety 29.05.2018 13:07 |  
      3 5

      Jak už jsem sem taky psal - někteří hateři docení Hušbyho kvality až v okamžiku, kdy od nás odejde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        p!erreCORE     před 6 lety 29.05.2018 18:55 |  
        1 2

        Tak já jsem přesvědčen o tom,ze hráč s nejlepší kopací technikou v lize u nás dohraje kariéru..ostatně v nějakém nedávném rozhovoru to i tvrdil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Boss82     před 6 lety 30.05.2018 12:11 |  
          1 2

          Tak jako já bych byl jedině rád, ale moc tomu bohužel nevěřím.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            p!erreCORE     před 6 lety 30.05.2018 16:03 |  
            0 0

            Proč takové černé myšlenky? Jak jsem psal výše,Pepa se vyjádřil,že by to u nás rád dokopal a po pochybuju,že my bychom se ho chtěli zbavit..trochu optimismu ;)

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Boss82     před 6 lety 30.05.2018 16:32 |  
              1 0

              A kdy nebo kde se tak vyjádřil? Ono dokopal - je mu čerstvých 28 let, takže má před sebou minimálně 7 let. 2,5 roku už u nás je, takže kdyby u nás byl ještě 7 let, tak by tu celkem byl 9,5 roku, což by byl snad slávistický rekord v novodobé historii:-). No uvidíme.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                p!erreCORE     před 6 lety 30.05.2018 16:54 |  
                1 1

                V nějakém rozhovoru s ním jsem to četl mezi řádky :)

                Říkal něco ve smyslu,že ke ve Slávii moc spokojený a že se cítí ještě na 7,8 let fotbalu..z toho soudím,že to dá :)

                Nechme se příjemně překvapit..

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  Boss82     před 6 lety 31.05.2018 11:16 |  
                  2 0

                  Jak jsem psal - já bych byl jedině rád. Uvidíme.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 11:16 |  
    5 2

    Alanore, diky za hodnoceni v cele sezone, jsou cim dal lepsi! S tim Sykorou mas pravdu, uz proti Jablonci toho zazdil hodne. Na druhou stranu hraje na tomhle postu jinak nez hral Husby a myslim ze je to dobře. Husby hral kolikrat hodne stazene a pak jakoby jeden clovek chybel vepředu. Sykora se pohybuje vejs a vytvari spoustu nebezpečných akci. Tak tedka je dotahovat! Husbymu nakonec vic sedi stred vedle DZ.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      bongor     před 6 lety 29.05.2018 11:27 |  
      5 1

      Ještě ze školy si pamatuji vyjmenovaná slova a už tehdy tam byl Sýkora,jinak z naší sestavy nikdo.Pořád jsem čekal,že koupíme Sysla,ale asi je moc drahej.Teď se těším na nějakou tu posilu,mě to přestupní období vždycky pobaví.To čekání na podpis vysněného hráče,to je adrenalin.Ale někdy je lepší,když to nevyjde,viz třeba Šural,toho když si představím,jak plácá ty jeho stupidity v nejkrásnějším dresu,tak si říkám Bůh zaplať za ty dary.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Jachym     před 6 lety 29.05.2018 14:44 |  
        6 1

        Pokud bychom měli co se týče posil zůstat jen u vyjmenovaných slov, tak se nabízí Vydra a z české ligy by se našlo mnohé kopyto nebo lecjaký dobytek...:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Dr. Fe1     před 6 lety 29.05.2018 15:57 |  
          0 16

          Velmi vtipné. Je to skoro stejně k popukání, jako když jste se do mě začal vtipně navážet, když jsem se radoval z gólu Slávie. Škoda, že už není show Petra Novotného, Čundr-country-show a podobné perly ze zlatého fondu fekálního humoru. Tam by jste mohl z fleku vystupovat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Edenjejenjeden     před 6 lety 29.05.2018 19:53 |  
            10 0

            Myslím,že tento příspěvek mluví spíš o vás,a myslím,že byste se měl ve svých výrazech krotit Dr.Fe1

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Dr. Fe1     před 6 lety 30.05.2018 08:38 |  
              0 9

              A copak to o mě podle vás vypovídá ? Že nejsem příznivce humoru na úrovni IQ 60, když se navíc opírá do fanoušků co mají radost z úspěchu Slávie ? Tak to opravdu nejsem. To máte pravdu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 30.05.2018 15:13 |  
            3 0

            To "by jste" je jakou řečí, prosím?

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 29.05.2018 12:30 |  
      6 0

      Ano, Sýkora hraje takticky správně, takový běhavý podhrot nám tam chyběl. Nasazení má také příkladné. Ale kvalitou řešení dost zaostává za očekáváním. Ale ono je to taky těžké se dostat do formy, když jste každý druhý měsíc zranění...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        martyni (přítel SN)     před 6 lety 29.05.2018 14:01 |  
        2 0

        jj, to je pravda..

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        p!erreCORE     před 6 lety 29.05.2018 14:31 |  
        2 0

        Souhlas..a ještě bych dodal,že je těžké dostat se do ideálního rozpoložení,když hráč pořád rotuje sestavou..to je těžký úděl univerzálů..

  12. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    zeleznik2     před 6 lety 29.05.2018 16:21 |  
    1 1

    Ve Spartu takto:

    Kolář 6 - Bořil 6, Ngadeu 8, Jugas 6, Frydrych 7 - Souček 6 - Zmrhal 7, Sýkora 5, Hušbauer 7, Stoch 7 - Škoda 6.

    Hromada a Tecl 5..

    liga fanoušků: 3:6..

    doporučuji přečíst uplakaný výrok pana Šurala...kdyby byl chytřejší a přišel k nám, tak už získal titul, druhé místo i domácí pohár, zahrál by si nejméně dvakrát předkolo Ligy mistrů, místo toho hraje za průměrný letenský klub...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Dr. Fe1     před 6 lety 29.05.2018 16:49 |  
    1 3

    Ještě k dojmům z návštěvy zápasu v Teplicích - zaujalo mě, že mají Teplice dva kotle - jeden z nich v rohu při hlavní tribuně (jihozápadní roh) a druhý uprostřed východní tribuny - oba v součtu samozřejmě početně nedaly dohromady ani polovinu kotle Slávie :-) Hráči šli děkovat tomu kotli na východní tribuně, k druhému nešli, přestože ten je asi na oficiálním místě (v kleci). Víte někdo něco o těchto teplických reáliích ? Mají tam nějáké rozpory či co ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      bongor     před 6 lety 29.05.2018 20:24 |  
      1 0

      Teplice jsem znával velmi dobře,ale je to už přes 40 let.Tehdá většina mužstva chodila do "Céčka" a na suchu tam nezůstávali a bez lehčích holek taky ne,hráli ještě na Drožďárně.My,jako vážená kapela jsme na ně chodili zdarma,hráli jsme jim na jejich klubových zábavách a bylo to tam dobrý.Jak to tam chodí dnes,nemám ponětí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      afro     před 6 lety 29.05.2018 20:47 |  
      0 0

      Myslim, ze uprostred vychodu je fanklub, v rohu pak obdoba TS, i kdyz o neco mensi... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Dennis     před 6 lety 30.05.2018 18:50 |  
        0 0

        Je to tak, na východě je fanklub s bubnem, takoví slušní kotelníci. :-) A v rohu jsou už ti divočejší kotelníci, jakási teplická ultras. Taky udělali při zápase pěkný bordel s dýmovnicema. Na východě fanklub jen fandí, bez bordelu... :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          mig52     před 6 lety 01.06.2018 13:42 |  
          0 1

          Tak Alanore, diskutovali jsme spolu na téma Bořilovo bránění. Nevím, zda sleduješ zápas s Austrálií, ale první branka zápasu potvrdila v plné šíři to, co jsem měl na mysli stran Bóřova bránění. Velká poziční chyba, zcela volný hráč z jeho prostoru nahrává na gól. Jistě, Jugas měl na brance též podíl, nepokryl zakončujícího hráče, ale stran naší debaty toto není jádrem výměny názorů. Pokud nemáš možnost zápas sledovat, pusť si tuto situaci příležitostně ze záznamu. Pokud toto Bořil neodstraní, jeho ofenzivní přínos pro tým bude značně znehodnocován podobnými výpadky.