Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 3. kolo

Páteční zápas Slavie s Opavou přinesl velmi atraktivní podívanou. Sešívaní dominovali přes hodinu hry, hosté se ale nevzdali a v závěru mocně finišovali. I přes dobrý závěr Slezanů však zůstaly tři body zaslouženě v Praze.

První půle byla z naší strany výborná a naplno navázala na dva povedené předchozí zápasy. Jedinou kaňkou byl stav - Slavia v poločase měla vést určitě více než jen 1:0. Znovu se tak připomněl neduh minulé sezóny, tedy neproměňování šancí, v čemž "exceloval" hlavně jinak výborný Sýkora. Navíc se přidala i trocha smůly v podobě trefené tyče a břevna. Druhá trefa tak přišla brzy po pauze, když jinak dobře chytající debutant Fendrich neudržel Stochovu střelu a při snaze o dorážku byl stažen Tecl. Penaltu pak jistě proměnil ve fantastické formě hrající Hušbauer.

Dvoubrankové vedení (že by variace na poločasovou Csaplárovu past?) ale přineslo do řad červenobílých až přílišné uspokojení. Polevení naplno ukázalo, že Opava byla těžším protivníkem než naposledy Karviná. Slezané se nevzdali a jejich bojovný výkon postupně gradoval. Po nevyužité šanci Kuzmanoviče dostal šutér hostů druhou šanci, a při té už nezaváhal. V závěru mohlo být při dvou zajímavých situacích hostů dokonce srovnáno, ale to by bylo ke Slavii, která přes hodinu hry dominovala, až příliš kruté. Naopak se v nastavení dokázal prosadit Olayinka a výsledek získal podobu, která více odpovídala dění na hřišti.

V souhrnu Slavia podala další velice dobrý výkon, i když tentokrát poprvé pocítila alespoň částečné problémy. Opava se však prezentovala velice dobře a přispěla k velmi atraktivnímu zápasu, který byl hozenou rukavicí "gaučákům", aby dorazili do Edenu.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Ač zatím nemá příliš mnoho práce, tak Kolář v úvodu sezóny působí dobrým dojmem. V pátek pohotově vychytal Juřenu, v první minutě i dobrým výkopem vyslal do gólovky Sýkoru. S inkasovaným gólem nemohl nic dělat, Kuzmanovič to trefil náramně.

Vladimír Coufal - 6 - Další dobrý výkon nové posily, která se pevně usadila v základu. Coufal sice nebyl tak výrazný jako v prvních dvou startech za Slavii, opět ale předvedl nadstandard. V první půli dobrým centrem hledal Tecla, ve druhé jeho zblokovaná přihrávka vystrašila Fendricha.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Hned v úvodu dostal žlutou kartu, když musel hasit chybu Stocha. To pro stopera není nikdy jednoduché. Ngadeu si ale poradil a až na pár menších chyb (jako když se kolem něj u autové čáry se štěstím prosmýkl Jurečka) odehrál dobrý zápas.

Simon Deli - 6 - Obrana v zápase s Opavou prošla trochu náročnější zatěžkávací zkouškou než proti Karviné. Hodinu hry obstála na výbornou, v závěru ale přeci jen ukázala pár slabších míst po nedůrazech.  Deli se mi v tomto zápase líbil o trochu více než Ngadeu. Škoda neproměněné šance, kdy z voleje pálil v dobré pozici mimo.

Jan Bořil - 6 - Slavia aktuálně disponuje dvojicí moderních krajních obránců, kteří jsou výborně fyzicky připraveni, jsou důrazní směrem dozadu a dokáží i nebezpečně zaútočit. Bořil podal proti Opavě dobrý výkon, po jeho dlouhém autu padl první gól.

Miroslav Stoch - 5 - Obvyklé opoře Stochovi tentokrát zápas nevyšel úplně podle představ. Hned na začátku ztratil míč a Ngadeu musel situaci hasit jen za cenu žluté karty. Nepřesností se Stoch nevyvaroval ani v dalším průběhu zápasu. Nejlepším momentem tak byla jeho střela z větší vzdálenosti, po které byla odpískána penalta na Tecla.

Tomáš Souček - 6 - Oproti zápasu s Karvinou se tentokrát hrál zápas mnohem více nahoru dolů. Opava útočila ve více lidech a Souček nemohl být všude, takže nedokázal až tak často zastavovat akce soupeře v samotném zárodku. Celkově ale podal dobrý výkon.

Josef Hušbauer - 9 - Zápas s Opavou si jen s malou porcí nadsázky podmanil Hušbauer pro sebe! První gól trefil neuvěřitelným volejem. Klobouk dolů a těžko vybírat, jestli dal krásnější branku proti Karviná, nebo v pátek. Poté na sebe vzal penaltovou zodpovědnost a nezaváhal. V závěru mohl dokonat hattrick, ale podruhé v zápase ho zastavila branková konstrukce (předtím v první půli ještě Pepovu střelu, která skončila na břevně, tečoval Zmrhal). Nakonec z toho ale stejně byl gól Olayinky. Soudě dle úvodu nové sezóny se nic nemění, Hušbauer je stále klíčovým pilířem naší sestavu. A pokud si takovou formu udrží, tak bude ještě důležitější než dříve.

Jan Sýkora - 6 - Mně se Sýkorova hra strašně líbí a je podle mě pro naši současnou hru zcela zásadní. Honza je stále v náběhu, neustále zaměstnává obranu soupeře, zapojuje se do kombinace, dere se do zakončení... A v něm je právě velký problém. Sýkora totiž finální fázi řeší až tristně.  Během úvodních tří zápasů klidně mohl mít bilanci 2+2, nemá ale ani asistenci. Proti Opavě selhal v úvodu, když naivně volil přehození brankáře, který byl až příliš blízko. Stačilo mu udělat kličku... Stejně tak při postupu ze strany mohl dávat před prázdnou Teclovi, on ale čekal a přihrával až přes malé vápno, kde to brankář samozřejmě pokryl. Přihrávka šla navíc v úrovni pasu, takže by se zakončovala dost těžko... Takže ač byl Sýkora herně výborný, dávám jen lepší šestku.

Jaromír Zmrhal - 5 - Zmrhal nehraje vyloženě špatně, ale v rozjeté Slavii je na začátku sezóny očividným slabším článkem. To nezměnil ani zápas s Opavou. Jarda neproměnil šanci hlavou a když tečoval střelu Hušbauera, tak brankář dokázal míč vyrazit na břevno. Ve zbytku zápasu byl spíše ve stínu svých spoluhráčů. Zmrhala bych ale neodpisoval. V minulosti u něj bylo pravidlem, že měl několik slabších zápasů a pak přišel výborný výkon. Tak snad to bude už proti Kyjevu. A pokud ne, tak na lavici čekají Baluta s Olayinkou...

Stanislav Tecl - 6 - Tecl podal dobrý výkon a otevřený ráz zápasu ukázal, že sázka trenéra Trpišovského na něj byla správná. Standa nebezpečně hlavičkoval v první půli, důrazem vybojoval penaltu před druhým gólem.

Alexandru Baluta - 6 - Odehrál závěrečnou část, kdy byla Slavia pod tlakem. Nebyl až tak aktivní jako Sýkora, na druhou stranu ale ukázal kvalitu v práci s míčem.

Milan Škoda - 5 - Odehrál nepříliš vydařený závěr zápasu a výrazněji se neprosadil. Jeho hlavičku zlikvidoval pohotově Fendrich.

Peter Olayinka není hodnocen, protože hrál příliš krátce. S radostí mu ale gratuluji k úvodní trefě ve slávistickém angažmá!

3. - Pátek 03. 08. 2018 18:30

Fortuna liga, 2018/2019
3 - 1
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

20. Josef Hušbauer
51. Josef Hušbauer (pen)
90. Peter Olayinka

Slezský FC Opava
Slezský FC Opava

80. Kuzmanovič

Komentáře (214)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Voitechus     před 6 lety 05.08.2018 17:21 |  
    1 0

    S hodnocením souhlasím jen bych spíše udělil Delimu 7 a Ngadeovi také 6 jako Alanor, ale s odřenýma ušima. Na můj vkus nebyl Michael až tak úspěšný a důrazný v osobních soubojích jak jsme zvyklí, lacino ztrácel balón, ale jinak jako vždy dobrý výkon.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Zd3nA1CZ     před 6 lety 05.08.2018 17:22 |  
    15 24

    Zmrhal byl tak na 3

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Pan Bůh     před 6 lety 05.08.2018 18:08 |  
      5 13

      JS má nový nick?

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        carevitchando     před 6 lety 05.08.2018 18:39 |  
        7 9

        Já mu dal taky za 3, od hráče základu chci prostě víc než snahu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          JS (přítel SN)     před 6 lety 05.08.2018 22:41 |  
          1 6

          Já mu dal za 4... Ale vidím, že jsem ještě shovívavý. :-O

  3. OT

    A.Lima     před 6 lety 05.08.2018 17:48 |  
    0 0

    Jen se optám, na zápase byl vidět uznávaný scout pan Říčka... asi možná jsem velký optimista, ale není náhodou jeden z 5-ti scoutů co říkal pan Tvrdík co pracují pro Áčko? :(


    Forza Slavia :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Travinho     před 6 lety 05.08.2018 18:05 |  
    9 3

    Já bych tedy ubral oběma stoperům, kteří se na konci dopustili dost velkých chyb.
    Jmenovitě v 64. minutě, kdy se Ngadeu nechal lehce obejít na kraji hřiště.
    V 70. minutě, kdy se Deli nechal předskočit jako žáček a míč doputoval k neobsazenému hráči na středu hřiště. Těžko říct, či jej neměl mít pravě Ngadeu, který byl bez hráče.
    V 76. minutě velmi špatná souhra obou, ze které plynula šance soupeře. Ngadeu nechal zaběhnout hráče za Deliho záda a ten vůbec nereagoval.
    V 80. minutě měl jít Ngadeu proti hráči. Tohle stínování, kdy jen kryjete golmanovi výhled je to nejhorší, co může být.
    V 86. minutě pak byli na šesnátce v šanci dva borci soupeře, kteří byli úplně neobsazení. Zde se spolu se Sukem nechal opět strhnout i Ngadeu a stáli na malém vápně úplně bez borců.
    Ze všech těchto chyb byly velké příležitosti soupeře. Nevím, jestli si stopeři zaslouží takové známky, když soupeře kalibru Opavy pustí do tolika šancí. Deli ještě snad (ale na víc jak 5 bych neviděl ani jeho), ale Michael za mě 4, víc fakt ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      urs (přítel SN)     před 6 lety 05.08.2018 21:06 |  
      2 0

      Tak je to fotbal, každej dělá chyby.
      :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Travinho     před 6 lety 05.08.2018 21:11 |  
        6 0

        To nepopírám, ale pokud jich na stoperu udělám tolik, tak nemůže být můj výkon hodnocen jako nadprůměrný, chápeme se?

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          urs (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 17:46 |  
          0 0

          Uznávám, máš pravdu - chápu.., já to myslel trochu v nadsázce, víme? :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      jiras_     před 6 lety 06.08.2018 06:53 |  
      3 0

      Ke konci vypadla úplně záloha, stopeři sice dělali chyby, ale najednou ani Souček nic neměl a směrem dopředu to nikdo nepodržel a neuklidnil. Valila se tam toho spousta, to se pak logicky chybuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Travinho     před 6 lety 06.08.2018 09:18 |  
        2 0

        To je sice pravda, ale pořád když nás tým jako Opava zatlačí, tak by to měla být obraně schopna pokrýt a ne že bude třikrát hráč sám na malém vápně a Ngadeu si dvakrát hlídat vzduch. Tohle jsou chyby, které třeba Jugas, který je mnohdy nedoceňován, skoro vůbec nedělá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Akuls     před 6 lety 06.08.2018 11:21 |  
        0 1

        Přesně tak, třeba Hušbauer podal sice výborný výkon, ale ke konci zápasu šla jeho aktivita hodně dolů. Tady je výčet akcí Hušbauera v posledních 25 minutách zápasu:
        - faul ve středu pole na Kuzmanoviče,
        - vybojování míče ve středu hřiště a přihrávka do strany Zmrhalovi,
        - další přihrávka Zmrhalovi k pomezní lajně,
        - přihrávka a dvě střely před třetím gólem.
        Takže náš šéf zálohy měl celkem 5 doteků s balónem za 28 minut (i s prodloužením), v tom 3 při jedné akci. Ještě bych také doplnil jeden poznatek, že v závěru zápasu Hušbauer na rozdíl od ostatních už převážně jen chodil. Snad se šetřil na úterní zápas s Kyjevem. Takže za mne pro Hušbauera "jen" známka 8. Únava byla cítit i na Součkovi a Baluta sice nezkazil ani jeden balón, měl tam i dva dobré obranné zákroky, ale je to evidentně především hráč pro ofenzivu. Sýkora přece jen záložníkům pomůže v defenzívě víc. No a když záložníci "nečistí" prostor před stopéry a nesbírají odhlavičkované a odražené balóny, tak to pak mají stopéři těžké. Těch momentů nebylo sice moc, ale vzhledem k malé efektivitě našich útočníků to pro nás mohlo mít při troše smůly fatální následky.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    p!erreCORE     před 6 lety 05.08.2018 18:08 |  
    3 0

    Víceméně souhlas,jen jsem byl zas o stupeň výš..

    Dovolím si jen malou opravu,nevím na kolik máme moderní stopery,ale tady:

    Jan Bořil - 6- Slavia aktuálně disponuje dvojicí moderních stoperů, kteří jsou výborně fyzicky připraveni....

    mělo být nejspíš beků :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 05.08.2018 20:43 |  
      3 0

      Díky, opraveno. Měl jsem na mysli samozřejmě krajní beky. I když i stopeři jsou moderní a v rozehrávce se lepší. :)

  6. Zmrhal

    VanDel     před 6 lety 05.08.2018 18:24 |  
    7 24

    "Zmrhala bych ale neodpisoval. V minulosti u něj bylo pravidlem, že měl několik slabších zápasů a pak přišel výborný výkon".........teda na tohle zaklínadlo už jsem hodně alergickej. To jako že si máme zvyknout na to, že budeme muset přetrpět 6-7 bídných Zmrhalovo výkonů, abychom se potom dočkali alespoň jednoho dobrého ? To i Krejčí ve Spartě, když se ho tam snažili někam střelit do zahraničí, měl tu frekvenci horších a lepších zápasů lepší. A že ta jeho protekce tam tenkrát byla opravdu k smíchu.......a helemese, máme podobný případ i u nás.

    • Re: Zmrhal

      Eluin (přítel SN)     před 6 lety 05.08.2018 18:48 |  
      12 5

      Ale zase Zmrhal - byť je skutečně nyní slabším článkem sestavy - nehraje vyloženě bídně.

      • Re: Zmrhal

        VanDel     před 6 lety 05.08.2018 19:41 |  
        5 9

        To sice ne, ale jeho výkony a výkony zbytku týmu jsou jako den a noc.

      • Re: Zmrhal

        houston (přítel SN)     před 6 lety 05.08.2018 20:27 |  
        6 4

        Není slabším, ale bohužel nejslabším hráčem posledních zápasů. Snad už brzy budou mít “dobitou” fyzičku naši noví a Zmrhal si bude moct odpočinout a jako žolík víc platit.

    • Re: Zmrhal

      iwanowicz     před 6 lety 05.08.2018 19:01 |  
      14 0

      Zustal bych v klidu, brzy zacne nastupovat nalevo Olayianka. A Zmrhal, kdyz bude stridat a vybehne na unavenou obranu by mohl byt dobra zbran na zaverecny minuty..

      • Re: Zmrhal

        VanDel     před 6 lety 05.08.2018 19:40 |  
        6 3

        Tímhle scénářem se uklidňuju, už aby to tak bylo....

    • Re: Zmrhal

      knawi     před 6 lety 05.08.2018 21:37 |  
      6 9

      Co to je Zmrhalovo výkony? To je česky nebo jako na plzeňském fóru?

      • Re: Zmrhal

        skori (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 00:05 |  
        4 2

        Nechci brát iluze, ale takhle se skloňuje v docela velké části Jižních Čech. Setkal jsem se se spoustou lidí, které to irituje, ale..... Každý ať mluví, jak mu zobák narostl a já to beru jako kolorit. Takže nás nepřirovnávej k nějakým prašivým Plzeňákům. Díky.

      • Re: Zmrhal

        VanDel     před 6 lety 06.08.2018 10:26 |  
        2 1

        Ano, jsem z plzeňska, máš s tím nějakej problém ?

        • Re: Zmrhal

          knawi     před 6 lety 06.08.2018 10:42 |  
          2 4

          Problém ne, jenom mně připadá hloupé říkat na př. "tatínkovo polívka".

          • Re: Zmrhal

            VanDel     před 6 lety 06.08.2018 11:07 |  
            2 2

            No vidíš, nám na tom nepřijde hloupé nic. Protože byť to není docela spisovné, tak takové skloňování tady bereme jako naprosto běžné a normální.

            • Re: Zmrhal

              milos2     před 6 lety 06.08.2018 11:50 |  
              3 0

              Jasně, ale vysvětluj to Pražákoj. Zdraví Krkonoše

              • Re: Zmrhal

                VanDel     před 6 lety 06.08.2018 12:14 |  
                1 1

                Tak tak, taky zdravím :) Tůta naše mluva je přeci naprosto normální :))

              • Re: Zmrhal

                knawi     před 6 lety 06.08.2018 14:36 |  
                1 0

                Kolem Prahy, myslím JZ, se také mluvilo pěkně prasácky - jít do schodouch se na př.říkalo. Teď už je to všechno jinak, ale středočeská čeština vč. té pražské byla základem pro spisovnou. Ne moravská, jak se mylně domnívají tamní bratři.
                Jáchyme, to není slang, myslíš dialekt, nářečí.

          • Re: Zmrhal

            Jachym     před 6 lety 06.08.2018 11:53 |  
            2 0

            Tento slang mají Jihočeši a Západočeši společný. Mimochodem, v mluveném projevu to mám také zažité a necítím se hloupě, v psaném si dávám pozor:-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 05.08.2018 18:32 |  
    6 19

    Nesouhlasím s tim, že s gólem Kolář nemohl vůbec nic dělat... rozhodně tohle chytatelný bylo, nebyla to žádná pumelice, a šla do ideální výšky, kam brankář skáče... a primární chyba bylo postavení brankáře, kdy stál moc vlevo...

    Jinak Coufal, Souček, Sýkora o známku víc... odehráli fakt moc povedenej zápas...

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      DKNL     před 6 lety 05.08.2018 18:47 |  
      4 1

      Taky jsem přesvědčený, že golman stál špatně, blesklo mi to hlavou už když se střelec chystal pálit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Kaston     před 6 lety 05.08.2018 18:50 |  
      3 4

      Ta strela prisla skoro hned po predchozi zblokovane strele, takze nejspíše nemel dost casu na to, aby zaujmul idealni postaveni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      James     před 6 lety 05.08.2018 19:02 |  
      4 0

      Chyba už byla u Bořila ,který se od Kuzmanoviče nechal volouskat jako malej kluk.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Kukič     před 6 lety 05.08.2018 20:29 |  
      3 4

      Přesně tak. Podívejte se na starší goly které dostal z dálky . Skoro vždy má špatné postavení, nechápu že s tím nic nikdo nedělá. potom to vždy vypadá, že skočil včas a dobře, jenže když špatně stojí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      dubas     před 6 lety 05.08.2018 20:31 |  
      3 3

      Neblázni, tohle chytnout, tak je to zázračný zákrok.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Travinho     před 6 lety 05.08.2018 20:56 |  
      4 1

      Kdyby stál víc doprava, tak nic nevidí, protože tam stál Ngadeu, který místo toho, aby šel proti míči, pouze stínil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 09:46 |  
      5 2

      Já to tedy vidím spíš obráceně: Na Koláře sedmdesát minut nešlo.. a najednou dvě gólové střely... z nichž tu první zlikvidoval.. To je přesně to, co od gólmana favorit potřebuje... Aby po dlouhé době nečinnosti dokázal vytáhnout úspěšný zákrok... Ta Juřenova (nebo jak se jmenoval) tutovka nebyl jednoduchý zákrok a udržel nám v té chvíli dvougólové vedení...

      Čili já dával Kolářovi sedmičku...

      Koukejme raději na pozitivní věci :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        obiwan     před 6 lety 06.08.2018 16:53 |  
        3 0

        Tak jsem se na to podíval znovu, protože přes celé hřiště jsem nadával, že Kolář nic nechytí, ale teď se omlouvám, šlupka to byla svižná a i kdyby stál o kus blíž, tak by ji neměl. Je potřeba vidět, že první náznak šel doprava, pak stínil Ngadeu a Kuzma Kuzmič si to rychle přehodil na levou a pálil. A souhlasím, hledejme raději pozitiva:-)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 05.08.2018 19:03 |  
    10 0

    Dobrý podvečer přeji Vám všem.
    Jak jinak než u dobré kávy čtu hodnocení Alanora a děkuji za článek.
    Především chci říci, že utkání s Opavou bylo tím, které jsem potřebovali před pohárovým utkáním odehrát.
    Opět jsme neproměňovali ložené šance a ve druhé půli jsme od cca 70 minuty trochu vypadli z role.
    Proto je dobře, že nám utkání ukázalo naše slabiny a hráči si to tak "očuchali".
    Jinak ke známkám:
    Ondra Kolář asi 6 oprávněně, ale u toho gólu byl trochu víc od tyče.
    Stopeři ve druhé půli několikrát trochu zaváhali, snad méně takové té "bohorovnosti". Při větším důrazu a přesnosti by se tam hráči Opavy tolik nedostali na míč a to i v našem vápně. Ngadeu asi za 5.....
    Beci ano, 6 je dobré hodnocení.
    Tomáš Souček v první půli lepší, měl i více prostoru pro útočení a nemusel tolik dozadu, ve druhé půli odešel Sýkora a Tomáš se nějak nechtěl zatáhnout zpět, tak tam potom vzadu chyběl a když svrátil, tak mu při rozehrávce dopředu chyběli trochu síly a proto byly i nepřesnosti, ale ta 6 asi ano.
    Mino Stoch byl tentokrát trochu hlavou jinde. Moc chtěl dát gól a myslel na to tak usilovně, že byl nepřesný a ztrácel se ve hře. 5 je odpovídající.
    Jarda Zmrhal je pecháček. Kdyby dal ten gól hlavou a nebo obstřelil toho stopera, tak byl taky gól. Trochu ho to rozhodilo a tak mu to pak moc nešlo. Stejný jako Mino a tak souhlasím s 5 (ale musí přidat).
    Standa Tecl odvedl kus práce při napadání rozehrávky soupeře, v únicích a nabízení a škoda, že mu to tam nepadlo. Přesto jeho hra byla velmi platná, asi bych dal 7.
    Honzík Sýkorů nám vyrostl ve velmi platného hráče. Zahuštuje svým pohybem obrovský prostor už od vápna soupeře a napadá mnoho rozehrávek. Vytváří tím prostor pro odejmutí míče pro své spoluhráče a navíc se neustále nabízí zleva i zprava a pořád do tlaku na beky či stopery. A vydrží i fyzicky. Dal bych 8.
    Nakonec jsem si nechal Pepu Hušbauera. Všichni jsme to viděli a to co nám nabídl, to je prostě fotbalová báseň.
    Moc se mi líbilo i to, že neudělal žádné velkášské gesto (jako jeden střelec na druhém břehu) a tak se mu ten fotbalový PánBůh odměnil. Snad mu ta jeho forma vydrží. Váhal bych zda nedat 10. Ale i to "devítku" beru.
    Baluta musí ještě přidat a hlavně se koukat, jak to hraje Sýkora. On musí hrát to samé, prostě musí vyplnit daleko větší prostor hřiště. Trochu to po jeho příchodu spadlo, Hušbauer musel zpět a Souček se občas nestačil vracet právě proto, že jsme tu jejich rozehrávku přestali napadat. Tady bych dal asi 5.
    Milan Škoda se snažil, párkrát to i vyšlo, ale musí se líp připravit na pozdější vstup do utkání především v hlavě. Pak to bude určitě lepší a 5 je v pohodě.
    A "Olin", lepší vstup si nemohl přát. Jeho trochu jiný způsob hry i při hře jeden na jednoho budeme určitě také potřebovat. Hlavně, když budeme hrát proti "autobusu".
    V úterý nás čeká zápas, kde se dá čekat dřina a boule, bude to chtít hrát s rozmyslem, makat na plný pecky a nenechat se ukopat a otrávit, když to hned nepůjde. Sami víme, že fotbal nemá logiku a věřím, že plný Eden bude mít svůj.
    "Non omnes, qui habent citharam, sum citharoedi" - Varro
    Ne každý, kdo má loutnu, je loutnista.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 05.08.2018 21:15 |  
      0 0

      Omlouvám se a doplňuji:
      "že Eden bude mít svůj den. :-)).
      Skrates55

  9. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    DF007     před 6 lety 05.08.2018 19:26 |  
    15 0

    Velmi zajímavý zápas, který se musel líbit. Souhlasim, že se úplně nepovedl krajním záložníkům. Také se domnívám, že házení slabší části zápasu na Balutu není úplně fér. Ano po jeho příchodu se Opava trochu zvedla, ale to nebylo vinou jeho. Začali jsme hrát příliš lehkovážně, měli jsme více ztrát, a to ne od Baluty. Ten naopak pokud měl míč, tak ho podržel a rozdal naprosto přesně. Jediné, co je možné mu vytknout, je horší postavení při presinku, ale kolikrát jsme ho mohli po jeho příchodu hrát?
    Každopádně, na takové výpadky si musíme dát pozor. V těžších zápasech (a ty přijdou) by se tohlo mohlo vymstít. Snad si to uvědomí i hráči.
    Na závěr poděkování všem hráčům, opět jsem si zápas užil. A kvůli tomu na stadión chodíme.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    první rytíř     před 6 lety 05.08.2018 20:02 |  
    6 6

    Známkovat nechci. Jen pár poznámek. Kolář hned třikrát odehrál míč nohou do zámezí. Oba stopeři byli až moc bohorovní a dělali ze sebe hračičky. Pokud byl na zápase pozorovatel z Kyjeva, musel vidět, jak na naše stopery hrát - tvrdě a natěsno. Co se týká Stocha, nebyl to prostě jeho zápas. Zmrhal se ještě do formy nedostal, Co se týká Baluty, pak jsem si všiml, že ač nejmenší na hřišti, měl daleko více hlaviček, než všichni naši záložníci do té doby. Hušbauer prostě nedostižný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Virgil1956     před 6 lety 05.08.2018 23:13 |  
      8 0

      Co se týká Koláře, je to stejné jako když kazí hráč v poli, který se snaží o nějakou průnikovou přihrávku a ta nevyjde, on vykopává adresně, ne jako většina gólmanů, kteří to prostě naperou na soupeřovu půlku. A samozřejmě, občas to nemusí vyjít, zvlášť když je evidentně dohoda, že bude hledat svými výkopy hráče u lajny.

  11. sparta - Slovácko 1:0

    Petr9608     před 6 lety 05.08.2018 20:04 |  
    1 33

    No, tedy. Bylo by to fakt dost hloupý se rudejm ve čtvrtek vysmívat kvůli pohárový blamáži a za 72 hodin se dívat na to, že mají na nás 2 body náskok. A obávám se, že se tak nestalo jen díky menší šikovnosti útočících opavských. Z toho dobrý pocit fakt mít nelze.

    Vlastně jsme nyní ze všech tří favortů jedinný tým, co bojuje na dvou frontách. To též není ideální.

    • Re: sparta - Slovácko 1:0

      belmis (přítel SN)     před 6 lety 05.08.2018 20:10 |  
      24 1

      Remíza to samozřejmě mohla být, ale taky to mohlo být 8-3. sparta mohla dostat dnes taky gól, kdyby ten hráč Slovácka uměl trochu hlavičkovat. Plzeň včera mohla také dostat gól z tutovky.

      Zatím hrajeme o level lepší fotbal než Plzeň a sparta.

      • Re: sparta - Slovácko 1:0

        Ondráš     před 6 lety 05.08.2018 21:57 |  
        8 10

        O level lepší fotbal možná hrajeme, ale ve výsledku je to bodově nastejno, jako upocené výhry Rumunů a křupanů. Tak jen doufám, že nakonec neumřeme na krásu, protože mi to trochu evokuje 90 léta, kdy jsme sice taky hráli nejhezčí fotbal, ale Rumuni vyhrávali upocených 1:0 a jak to dopadalo víme.
        Musíme dát tu Bolku, jinak budeme po víkendu nejlépe třetí..Rumuni i křupani vyhrajou, o tom jsem přesvědčenej a nechci se jim hned na začátku ligy dívat do řiti.

        • Re: sparta - Slovácko 1:0

          Tomastu     před 6 lety 05.08.2018 22:22 |  
          10 2

          Tak si zase ty kalhoty obleč :-) brod je opravdu hodně daleko

        • Re: sparta - Slovácko 1:0

          belmis (přítel SN)     před 6 lety 05.08.2018 22:37 |  
          4 3

          Ondráši, vím, že jsme tehdy hráli nejlepší fotbal (i sparťani to tehdy uznávali) a titul neměli, ale tentokrát klukům a trenérovi věřím. A přece jen už to není v zákulisí tak velká džungle, jako když nás pískal Pavlín Jirků.

        • Re: sparta - Slovácko 1:0

          Petr9608     před 6 lety 05.08.2018 23:04 |  
          4 0

          Bolka má šílenou obranu, to by nám mohlo sedět.

        • Re: sparta - Slovácko 1:0

          Edenjejenjeden     před 6 lety 06.08.2018 06:41 |  
          3 2

          Ve výsledku je to sice bodově nastejno,ale pocitově úplně jiný,a to jak hraje soupeř my přece neovlivníme,Plísen čeká LM,a Sralta se rozloží sama.A i když klopýtnem,zající se počítají po honu.Když se nehysterčí,kvůli tomu,že my hrajeme špatně,tak alespon kvůli tomu,že soupeři sbírají body.Fakt neblbněme!

          • Re: sparta - Slovácko 1:0

            vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 07:49 |  
            2 3

            Na tohle bych tolik nespolehal.Vůbec nejde o nějaké hysterické výlevy, chatra se nebude kopat za uši věčně,navíc jim ted nic jiného, než kaprliga nezbyla a udělají vše aby ten titul nějak usmudlali u pradelniku nemám strach,že v tom neumí chodit,no nevýhodu mají jako my,že bojují na vice frontách.No díky tomu modelu ligy zase nebude tak úplně důležité umístění po te základní části v té nástavbě se může lecos přihodit a bude záležet na okamžité formě a asi i štěstí.

    • Re: sparta - Slovácko 1:0

      sicilianbrno     před 6 lety 05.08.2018 20:21 |  
      10 0

      ...a jen diky menši šikovnosti našich zakončovatelu to neskončilo debaklem pro Opavu 8:2... Vše má dvojí metr....

      • Re: sparta - Slovácko 1:0

        Petr9608     před 6 lety 05.08.2018 23:13 |  
        1 15

        Prostě to, narozdíl od Olomouce a Karviný, nebyl zápas, kde by soupeř "neměl nárok". Tady nárok měl a dělbou bodů by to skončit mohlo, Což by v domácím zápase s 0 bodovym nováčkem, ve kterym jsme ještě 10 minut před koncem vedli o dvě branky, byla hrozná ostuda,

        Co se týče Plzně a rudejch, tak zkrátka počítejme s tim, že ty tři body nějak ukohněj, i když to bude se štěstim nebo i třeba díky nakloněný rovině.

        Může se to změnit, ale zatím to vypadá, že případ bodový ztráty s outsiderem mohou jakýkioliv z TOP 3 týmů dost zabolet.

        Tak nechci, aby to bolelo nás. A to se prostě v pátek stát mohlo.

        Jasně, mohlo to též zabolet támhle rudé v Jablonci nebo prádelníky na Hané.

        Ale to se nestalo a jestli k tomu, aby je to "zabolelo", byli blízko nebo daleko, mne zas tak nezajímá.

        Mne zajímá Slavie a ta ke ztrátě byla blízko. V zápase, kde se to zkrátka stát nesmí.

        • Re: sparta - Slovácko 1:0

          Horis     před 6 lety 06.08.2018 09:12 |  
          5 0

          Ale to je přece fotbal... v tomjejeho krása. V kontextu celého zápasu jsme byli jasně lepší, ale ve finále se hraje n góly a díky tomu byl soupeř chvíli na dostřel. Kdyby se to bojovalo jako judo, bylo by o vítězi jasno mnohem dřív :-) ale takhle to holt bylo nakonec i drama. Mně se zase líbilo, že i přes snahu Opavy o vyrovnání jsme pořád hráli dopředu a neodkopávali jsme jen na tribunu. Odměnou za to byl nakonec třetí gól...

          • Re: sparta - Slovácko 1:0

            bongor     před 6 lety 06.08.2018 15:56 |  
            0 0

            Rudý blbečkové se Slováckem zdržovali,třeba Nita dostal za zdržování žlutou,jen aby uklohnili tu hubeňoučkou výhru.To jsme my nedělali,nepotřebujeme to a doufám,že dlouho potřebovat nebudeme.

    • Re: sparta - Slovácko 1:0

      Edenjejenjeden     před 6 lety 06.08.2018 06:34 |  
      2 1

      Nějak nechápu smysl příspěvku,to se samozřejmě stát může,čeká nás opravdu náročný podzim,a nezapomen,že s bídou budeme hrát letos třikrát,tak jim ty body vezmeme tam,nevím co řešíš.

    • Re: sparta - Slovácko 1:0

      kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 09:40 |  
      2 1

      A tou poslední větou chceš říct co? Jako že aby to bylo ideální, tak bychom měli rychle vypadnout z LM a pro jistotu se i odhlásit ze základní skupiny Evropské Ligy?

      • Re: sparta - Slovácko 1:0

        Gino     před 6 lety 06.08.2018 10:13 |  
        1 0

        To asi nechce... ale možná chce říci, že by bylo lepší, kdyby v Evropě bojovala všechna mužstva ;-)

        • Re: sparta - Slovácko 1:0

          kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:17 |  
          2 0

          Já si pořád myslím, že těžké zápasy s Dynamem Kyjev a potom i ty další - ať už to bude další dvojboj o LM, nebo základní skupina EL - dají našim hráčům více, než úterní trénink na dvě, případně modelové střetnutí s Vltavínem, což bude program našich rivalů z druhé strany řeky.....

          • Re: sparta - Slovácko 1:0

            dalislavista     před 6 lety 06.08.2018 15:39 |  
            1 0

            Vltavín bych nepodceňoval, můžou překvapit...

            • Re: sparta - Slovácko 1:0

              bongor     před 6 lety 06.08.2018 15:58 |  
              0 0

              No tak s těma národníma umělcema ze za vody bych se nedivil,kdyby jim i ten Vltavín dal sodu.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    sicilianbrno     před 6 lety 05.08.2018 20:15 |  
    3 4

    Trošku mirnějši body než proti Karvine a přitom do 70 min to byla z naši strany moc hezka podivaná, za mě Coufal 7, a Stoch určotě 6, stejna znamka jak Zmrhal určite ne...Olayinka i za tu chvilu ukazal velky potencial, rychlost se Zmrhalem maji stejnou, Peter ma narozdil od Jardy lepši techniku, a jelikož podle svych slov je fyzicky na tom dobře, dal bych ho proti Kyjevu od začatku....

  13. Hodnocení Slávistů.

    buri     před 6 lety 05.08.2018 20:18 |  
    2 0

    Mě se náš start do sezony líbí a dal bych vyšší známky všem, krom Jardy Zmrhala...Ale nezatracuji ho...Pepa měl na noze hattrick, to by byla 10...Věřím, že Kyjevu dva fíky dáme, hlavně žádný nedostat... plíseň a rumuni měli kliku...
    Zdravím všechny Slávisty. Buri

    • Re: Hodnocení Slávistů.

      bongor     před 6 lety 05.08.2018 20:46 |  
      5 0

      Rumuni hlavně měli Proskeho.Odpustil jim penaltu a to pár minut před koncem.

      • Re: Hodnocení Slávistů.

        bongor     před 6 lety 06.08.2018 16:01 |  
        1 0

        Teď jsem se vrátil z pohřbu příbuzného z Lovosic.Potom jsem si dal v kině jedno pivo a poznal jednoho slávistu,který tam seděl se svým strejdou.Zdravím Tě příteli neznámý slávisto a zítra drž za mě všechny palce,proti Kyjevu!

  14. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    ervin     před 6 lety 05.08.2018 22:06 |  
    1 1

    Obraně bych za druhou půli stupeň ubral jsem náročný dokáží hrát lépe, Hušbauerovi jsem dal 10 skvěle režíroval , dal 2 goly i podporoval obranu jinak vcelku souhlas.

  15. Hodnocení slávistů

    knawi     před 6 lety 05.08.2018 22:45 |  
    27 0

    V noci po zápase jsem si pustil Opavu znovu. Záznam jsem sledoval už pod vlivem prvních komentářů a potvrdil si, jak málo by stačilo k diametrálně odlišnému hodnocení nejen Zmrhala ale i celého zápasu.
    Zmrhal se nevypořádal s žádnou svojí akcí jako nekopa. Jako s Karvinou, příležitosti neřešil chybně, prostě "jen" neuspěl a to rozhodně není neodpustitelné, jak z některých komentářů čiší. Protože však patří k hráčům pro mnohé nepopulárním a hyperkriticky sledovaným a to už od dob, ve kterých jsme si zdaleka nemohli foukat jako dnes, odsírá to nezaslouženě a je stabilním hromosvodem.
    Co do charakteristiky zápasu, kdyby Slavia měla takovou kliku, jak jí přisuzují závistiví rivalové, vedla by o poločase 7 : 0. To, že vyšší dramaturgie zápas zrežírovala tak, že při, pro soupeře šťastném stavu 2 : 0 se situace zdramatizovala, neznamená, že vítězství Slavie bylo náhodné a nepřesvědčivé. Tak se to snaží interpretovat poněkud vyplašení samozvaní nositelé českého fotbalového pokroku z Plzně.
    V jednom mají pravdu a my slávisté si toho jsme velmi dobře vědomi, skutečnou momentální formu našeho sportovního favorita prokáže už úterní zápas. A hlavní není jen výsledek, kéž by byl ten vysněný!, ale předvedený skvělý a bojovný výkon.
    A víte, co je skvělé? Velmi důležitý předpoklad úspěchu - plný stadion báječných diváků - už je splněný.
    Dobrou noc a pevnou naději!

  16. Zmrhal

    Fifnik     před 6 lety 05.08.2018 23:12 |  
    8 19

    Doufám, že Zmrhal nebude hrát proti Kyjevu, do tak duležitého zápasu by neměl nastupovat někdo kdo není ve formě, ještě když máme na lavičce o dost lepší hráče. Proti Opavě nedokázal dát pořádný centr, většinu akcí alibisticky vrací dozadu, nepokusí se nic překvapivého vymyslet a už si ani nepamatuju kdy naposled obešel protihráče. Nebude trvat dlouho a tyto výkony ho musí posadit na lavičku a dát větší prostor Balutovi u kterého je vidět už po pár minutách, že bude mnohem prospěšnější pro tým.

    • Re: Zmrhal

      celtix     před 6 lety 06.08.2018 00:53 |  
      19 5

      Myslím, že se to tady s tím "anti-zmrhalovstvím" už přehání. Souhlasím, že je nejslabším členem sestavy, ale proti Opavě měl několik dobrých centrů, mohl dát gol, několikrát se pokusil o překvapivou přihrávku a nekazil tolik, jako např. Stoch. Važme si toho, že za Slavii hrají naši odchovanci a nejsme jako ti zoufalci za řekou.

      • Re: Zmrhal

        Arutha     před 6 lety 06.08.2018 02:38 |  
        6 7

        Co přesně znamená „nekazil tolik“? Zmrhalova úspěšnost při přihrávání byla jen 50 %, což je nejnižší úspěšnost z hráčů Slavie. Upřímně, ani ty dobré centry si nějak nevybavuji. Za to těch zkažených hned několik. No, nebudu zastírat, že zmrhalista se ze mě už asi nestane.
        Mimomochodem odchovance máme v sestavě jen o jednoho víc než bída...

        • Re: Zmrhal

          Kzlo     před 6 lety 06.08.2018 09:23 |  
          1 0

          Co se týče odchovanců. Tak Sparta jich má v širším kádru myslím 8 my máme 2 takže tohle téma odchovanců bych úplně neotvíral.

    • Re: Zmrhal

      Edenjejenjeden     před 6 lety 06.08.2018 06:28 |  
      7 0

      No tak zrovna zítra ne,bude strašně moc důležitý neinkasovat,a u Baluty nevím,jak je na tom s hrou dozadu,to že ofenzívu má mnohem lepší,na tom se asi shodneme všichni,i když zatím jen z těch pár minut co odehrál,a ani nevíme,jak je na tom s fyzičkou,zítra bych rozhodně neriskoval.

      • Re: Zmrhal

        sicilianbrno     před 6 lety 06.08.2018 07:44 |  
        3 7

        Existuje ještě jeden jistý pán, jmenuje se Olayinka, hraje stejný post, je stejně rychlej, techniku má lepší, je podle svých slov 100% fyzicky připraven a i za tu chvilku zaujal....

        • Re: Zmrhal

          martyni (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 08:19 |  
          3 0

          No ještě aby s tim JiT suhlasil, ze jedostatecne pripraven … :)

        • Re: Zmrhal

          Travinho     před 6 lety 06.08.2018 09:22 |  
          8 0

          On ani Olayinka nemá defenzivu zdaleka takovou jako Jarda. Podle mého je to zbytečné riziko. Fotbal se hraje oběma směry...

          • Re: Zmrhal

            afro     před 6 lety 06.08.2018 10:00 |  
            5 0

            Souhlasím, on tady panuje takový nešvar :-), brát v potaz jen možné góly v síti soupeře a nikoli v té naší.

        • Re: Zmrhal

          iwanowicz     před 6 lety 06.08.2018 10:50 |  
          0 0

          Jen pro poradek. Rekl, ze je pripraven na 90%..

    • Re: Zmrhal

      donford     před 6 lety 06.08.2018 08:22 |  
      13 1

      Když nebude hrát Zmrhal, pak by tam měl JT nasadit Olayinku. A to vidím jako risk, vzhledem k tomu, že se bude muset moc bránit a vracet se. Což Zmrhal umí, ví, zná. A má tohle Olayinka v krvi? To si nejsem jist. I Stoch se to musel pod JT naučit. Takže raději bych Olayinku od začátku nenasazoval. Až podle průběhu hry. A dát Sýkoru na křídlo? Ten by se vracel, ale proti tomu, co teď hraje uprostřed, by tam byl poloviční. Tam by ho byla škoda. A to JT ví podstatně lépe než my.

    • Re: Zmrhal

      Horis     před 6 lety 06.08.2018 09:16 |  
      12 1

      Však počkej, Jarda proti Dynamu rozhodne. On velké zápasy umí. Do šancí se dostává a i je připravuje spoluhráčům... Každou chvíli to tam musí padnout :-) Já mu verim

    • Re: Zmrhal

      bongor     před 6 lety 06.08.2018 16:05 |  
      0 0

      Sotva to knawi dořekne,už je tady další antizmrhalovec.My slávisti vždycky musíme mít svého Huba!

  17. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Martin 58     před 6 lety 06.08.2018 07:31 |  
    2 17

    Mám na Kyjev nevyužitou permici na velmi kvalitní místo: sektor 115, 18. řada. Za 600 Kč umožním její využití. Možná spolujízda na trase Chotěboř/Chrudim-Čáslav-Kolín-Praha. Zanechte kontakt, ozvu se. Omlouvám se za "přílepek".

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Horis     před 6 lety 06.08.2018 08:59 |  
      10 4

      Sorry jako, ale za 600, když to máte jako permanentkář zdarma? Pochopil bych třeba za pivo :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Travinho     před 6 lety 06.08.2018 09:24 |  
        7 3

        Tak tu permici si taky musíš koupit a ne každý je sociální ústav. Je to každého věc. Já bych za permici už zásady nechtěl nic, ale někdo ty peníze třeba potřebuje. Navíc to nemusí být ani jeho nabídka, ale třeba někoho známého.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 09:30 |  
          2 4

          To je klidne mozne, ale stale se jedna o prekupnictvi a dotycny si koleduje, pokud podminky poradatele tuto cinnost zapovidaji.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 09:50 |  
            8 1

            No a byl bys raději, kdyby tedy místo pro permanentkáře zůstalo prázdné? Podle mě je v pořádku nabídnout to místo za cenu vstupenky, případně méně... pokud se nepletu, tak kategorie Z2 do tohoto sektoru je za 690,-

            Zapovězené by to dle mého názoru bylo, kdyby to nabízel za cenu permanentky (tj. více než trojnásobek), ne?

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:06 |  
              2 2

              No timhle zpusobem je pravdepodobnejsi, ze to misto zustane prazdne, ne?:)
              Myslim, ze je zapovezena i tato nabidka. Cena mista permanentky pro tento zapas je 0, tj. uvedena cena je vice nez trojnasobek puvodni “ceny”.

              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:07 |  
                4 3

                Podle mě je to stejné, jako kdyby na Slavii oznámil, že permanentku nevyužije a lístek šel do prodeje...

                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                  malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:10 |  
                  5 1

                  No to stejne neni, pak by Slavia uvedenej flek mohla prodat za plnou cenu. Takto se obohati na jeji ukor, coz je princip prekupnictvi;)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:12 |  
                    2 3

                    ovšem případný kupec zaplatí méně, než by zaplatil, kdyby si lístek kupoval napřímo...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                      malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:14 |  
                      3 2

                      Jenze 3 osobe, nikoliv Slavii.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:20 |  
                        4 2

                        jenomže z pohledu Slavie už tohle místo je obsazené... s dalšími peněziza něj nepočítala, naopak je její snahou mít plný stadion...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                          malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:22 |  
                          2 6

                          To nema souvislost.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                            kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:24 |  
                            2 2

                            Opravdu ne?

                            Zkus se zeptat hráčů a vedení, jestli by byli raději, kdyby všichni pemanentkáři, co nemohou na zápas jít své permanentky na jeden zápas nabídli za šest stovek, nebo tam nechali třeba dva tisíce prázdných míst....

                            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                              Horis     před 6 lety 06.08.2018 10:26 |  
                              4 1

                              Hráčům to bude buřt, jak se ta místa zaplní, o jejich peníze nejde

                              Samozřejmě je dobře, když se zaplní, jen ten způsob pokulhává.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:32 |  
                                2 2

                                Ale pořád je to lepší, když se nějakým způsobem naplní, než když bude prázdné - snad se shodneme alespoň na tom...

                            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                              malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:27 |  
                              1 6

                              Opet to nema souvislost. Ten clovek se obohacuje na ukor Slavie, thats all.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:30 |  
                                2 2

                                To vůbec není pravda - ten člověk za to místo zaplatil.... Když vezmeš cenu permanentky, vydělíš jí počtem zápasů... Tak ho i tenhle zápas nějakou sumu stál...

                                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                  malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:37 |  
                                  1 3

                                  Permice plati na LIGU!!!

                                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                    kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:41 |  
                                    2 2

                                    Schválně se na svojí permici podívej... není na ní ani slovo o lize... je tam napsáno PERMANENTNÍ VSTUPENKA 2018/19..
                                    tzn. že platí na všechny zápasy, které určí vedení... občas v tom jsou zápasy českého poháru, občas nějaké to předkolo... letos v tom třeba není nadstavba... tedy zatím...

                                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                      malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:43 |  
                                      1 2

                                      Nemam nutkani dale v teto zbytecne konverzaci pokracovat. Mej se.

                                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                        kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:54 |  
                                        0 3

                                        Já se mám :-)

                                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                        Jachym     před 6 lety 06.08.2018 10:58 |  
                                        1 6

                                        To je už taková klasika. Někdo zahájí diskusi a když ho Karel utluče argumenty, diskusi ukončí dotyčný slovy typu, že další diskuse nemá cenu...:-)

                                        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                          malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 11:04 |  
                                          2 0

                                          Vse co jsem k tomu chtel napsat jsem napsal. Pokracovani by bylo jen tapetovani diskuze.

                                          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                            Jachym     před 6 lety 06.08.2018 11:11 |  
                                            0 4

                                            No, tvůj boj proti viditelným i neviditelným rudým žebrákům a skutečným či domnělým překupníkům údajně parazitujícím na Slavii se zdá být nekonečný...:-)

                                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                      Horis     před 6 lety 06.08.2018 11:09 |  
                                      2 0

                                      Přímo na permanentce to samozřejmě není, ale bylo to uvedeno v podmínkách prodeje permanentek na stránkách klubu. A bylo to tam jasně (domácí ligové zápasy základní části + domácí zápasy českého poháru - s výjimkou případného finále)

                                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                        kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 11:13 |  
                                        0 1

                                        Výhody permanentní vstupenky
                                        Majitel permanentní vstupenky na sezonu 2018/2019 má v ceně zahrnuty vstupy na všechna domácí ligová utkání základní části, domácí zápasy MOL Cupu (neplatí na finále MOL Cupu), vybraná přípravná utkání, domácí zápasy juniorky a žen, utkání ženské Ligy mistryň. Všichni permanentkáři budou mít vstup zdarma na 3. předkolo Ligy mistrů a budou zvýhodněni i v dalších zápasech evropských pohárů a budou mít předkupní právo na vstupenky na exponovaná utkání domácí ligy, nadstavbovou část a samozřejmě evropské poháry.

                                        Permanentka je přenosná, takže je možné ji komukoliv půjčit, pokud nemůžete na utkání Slavie jít. Na permanentní vstupenku je také možné získat slevu 10 % při nákupu v kamenné prodejně fanshopu a v prodejně Knihy Dobrovský v Nákupním centru Eden.

                                        https://www.slavia.cz/zobraz.asp?t=vstupenky-permanentky

                                        Já tam jasně vidím třetí předkolo LM...

                                        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 12:33 |  
                                          3 0

                                          Jezis to je tam dopsan az po tom,co se oznamilo,ze vstup bude zdarma. Samozrejme to tam nebylo napsano v den prvniho prodeje permic. Jinak podivej se co napsal Martin ted. Pokud to takhle bude delat na kazdej zapas,kde bude vstup volny,tak na tom ve vysledku vydela a bude se jednat o prekupnictvi..

                                          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                            Horis     před 6 lety 06.08.2018 12:53 |  
                                            1 0

                                            Taky jsem přesvědčený, že tam zmínka o 3.předkole LM původně nebyla

                                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                        Jachym     před 6 lety 06.08.2018 11:15 |  
                                        1 2

                                        No a co jako? Takto se běžně nakládá i s věcmi, které člověk dostane zadarmo. Známý si takto koupil od někoho levnou dovolenou pro dva, která byla původně výhrou v soutěži. V konečném důsledku jde vždy o soulad nabídky a poptávky. Když bude případný návštěvník Edenu za lístek šťastný, tak je vše v pořádku.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                iwanowicz     před 6 lety 06.08.2018 10:46 |  
                                3 4

                                Tak mu to nezavid, budes v pohode..

                                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                  malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:48 |  
                                  5 2

                                  Neni nekdy lepsi nic nenapsat?:)

                                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                  Horis     před 6 lety 06.08.2018 11:12 |  
                                  2 1

                                  Kdybychom mu to závidělo, uděláme to taky tak, nicméně je to proti našemu přesvědčení, tak to neuděláme, prostě to není čisté

                                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                    iwanowicz     před 6 lety 06.08.2018 11:28 |  
                                    1 1

                                    Me to prijde ciste jako facka, nabidka-poptavka, cena je pod cenou listku do sektoru, pro nekoho to muze byt zajimave, nechapu, co tu resite..

                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                  Horis     před 6 lety 06.08.2018 10:15 |  
                  5 3

                  A to by bylo to správné řešení (škoda, že není možné). Peníze by šly v tu chvíli Slavii a ne “překupníkovi”.

                  Já sám jsem permanentkářa ani by mě nenapadlo, takhle chtít vydělat na tom, že nejdu na zápas, který mám dodatečně v ceně permice.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:18 |  
                    5 1

                    Ale pořád je to lepší, než aby tam bylo prázdné místo, ne?

                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                      malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:25 |  
                      5 5

                      Pak by to mel pustit za stejnou cenu jako za kterou to dostal, tedy za 0. :)

                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:28 |  
                        1 5

                        A ty bys třeba pronajal svůj byt po dobu své dovolené někomu na týden za nulu? Nijak Tě to neomezí, protože tam stejně nebudeš a měsíční náklady budeš platit stejné, ať už tam jsi, nebo ne...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                          malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:32 |  
                          5 4

                          Nejde o jeho misto, to misto mu nepatri, jen si ho pronajal na ceskou ligu. Misto na pohary dostal pro tuto akci zdarma a ted chce na vlidnem pristupu Slavie ke svym vernym prachsproste vydelat. Uz nevim jak jinak ti to vysvetlit.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                            kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:38 |  
                            2 6

                            Chce na tom vydělat tak, že to místo prodá za menší částku, než kolik stojí lístek?

                            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                              malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:39 |  
                              7 0

                              Ano.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:43 |  
                                2 5

                                Máš hodně zvláštní představy o vydělávání...

                                Nevydělal by tedy více, kdyby si na tu permanentku nakoupil čtyři lístky za cenu Z1 (na což měl nárok) a ty potom zkoušel prodat za plnou cenu?

                                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                  Horis     před 6 lety 06.08.2018 10:49 |  
                                  3 1

                                  To ano, nicméně už by to vyžadovalo nejakou poměrně vysokou investici, takhle ho to nic nestojí a zas o tolik míň tím nevydělá

                                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                    kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:54 |  
                                    0 2

                                    rozhodně tím nevydělá... permanentka do těchto míst ho stála nějaké čtyři tisíce... těžko bude toto místo nabízet na zápasy, které nebudou vyprodané, takže Plzeň, Sparta a teď Kyjev.... dostane nazpět maximálně půlku...

                                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                  Karel13     před 6 lety 06.08.2018 15:32 |  
                                  1 0

                                  Ne nevydělal, protože ta cena Z1 je na té vstupence uvedená. Pokud by prodával dráž, už by se jednalo o klasické překupnictví ...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                    Martin 58     před 6 lety 06.08.2018 11:05 |  
                    5 2

                    Takže, já na ten zápas jdu a dokonce jedu 120 km. Mám 2 permice. První jsem si koupil jako pokračování té, co jsem měl dříve (na místo, které jsem nabízel). Později, když se uvolnily nevyzvednuté blokace jsem si koupil na ještě lepší místo ještě jednu (24. řada přesně nad středem) za plnou palbu. Nezkoušel jsem to, ale pochybuji, že by mně Ticketportal vrátil peníze za tu původní.
                    Permice je přenosná, může na ní jít na zápas ten, kdo ji má. Slavia vydělala, zaplatil jsem ji za to, místo je prodané. Nechci aby zůstalo volné, ale nevím proč bych tak kvalitní místo měl někomu neznámému poskytnout zadarmo a ještě s tím mít problémy (při vstupu poskytnout onu permanentku fyzicky), když se člověk bez permice na zápas dostane, bude-li mít štěstí, za vyšší cenu a na horší místa, v jiném případě mohou moralisté jásat nad prázdnou sedačkou..

                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 12:02 |  
                      3 2

                      já teda nechápu ten záměr kupovat si pro 1 osobu 2 permice… buď to svoje místo chceš, tak si ho koupíš znova, a nebo víš snad, že ho nechceš, tak si ho asi nekupuješ, a počkáš si a koupíš to, který chceš... a ne pak kvůli tomu řešit zápas co zápas takovýhle nesmysly...

                      a pokud už to nenabídneš nějakýmu známýmu zadarmo nebo za pivo, tak rozumný je to třeba nabídnout za tu půlku aspoň... nevim, ještě jsem neviděl nikoho takovýhle věci vyvádět... vždycky jenom kamarádi, když třeba nemůžou nebo jsou na dovolený, tak že zadarmo někomu půjčí...

                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                        Martin 58     před 6 lety 06.08.2018 12:26 |  
                        3 1

                        Tak si to pořádně přečti. To, že jsem se dostal k vysněnému místu, bylo dílo náhody, protože pravděpodobnost, že by takové místo někdo uvolnil, byla absolutně minimální. Pokud bych šel do rizika a čekal, že se tak stane, ztratil bych nárok na původně rezervované místo. Do takového rizika jsem nešel.
                        Vzhledem k tomu, že prodej vstupenek ovládá spíše Ticketportal než Slavia, bylo patrné z podcastu s panem Tvrdíkem.
                        De facto jsem nabídnul na tento zápas prodej nejkvalitnějšího podílu na této permanentce (tam lze započíst tento zápas a utkání se Spartou a Plzní). Tím bych si trochu sanoval náklady, než vymyslím, jak se s touto, jak se zdá, nadbytečnou permanentkou, dá naložit.
                        Bydlím dobrých 120 km od Prahy, nemám hafo kamarádů, natož Slávistů a nemohu tak lehce nadělovat.
                        Kdybych tušil, že to vůbec vyvolá diskusi takového rázu, tak bych se na nabídku vykašlal, abych jiné ušetřil nadbytečného čtení.
                        Má-li přece jen někdo zájem. ať mi dá zprávu do schránky. Ne-li na sektoru 115 bude jedno místo volné.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 13:26 |  
                          3 3

                          ale to je snad tvůj problém ne? nebo za to může někdo jinej?

                          jo, tak si to sanuj... já za sebe říkám, že jsem ještě tohle neviděl... aby zápas, kterej je pro permantkáře za 0, tady někdo střílel za 600... tvoje věc...

                          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                            dalislavista     před 6 lety 06.08.2018 14:59 |  
                            2 3

                            Když je to jeho problém, tak proč ho řešíš ty?

                            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                              bramburek (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 16:28 |  
                              1 2

                              protože tady překupničí na veřejný diskuzi...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                          Karel13     před 6 lety 06.08.2018 15:39 |  
                          1 0

                          Jednu permanentku jsi m ohl bez problémů vrátit a ticketportál by Ti v pohodě vrátil peníze. Měl jsem to bez problémů (čistě přes počítač), jen to chce se trochu snažit. Ve Tvém případě mi to skutečně poněkud smrdí ...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                      bongor     před 6 lety 06.08.2018 16:14 |  
                      1 0

                      Kdybyste hoši žili v padesátých letech minulého století,byl by přeprodejce vstupenky nazván keťasem a kdyby to udělal podruhé,byl by přeřazen do výroby.Takže si užívejme dnešních výhod svobodného obchodu a hlavně se těšme na další krásný fotbal od naší Slavie a na další vítězství.Ale s úkáčkem to bude fuška.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                        Jachym     před 6 lety 06.08.2018 16:25 |  
                        1 0

                        Jenže Bongore, typický keťas prodával vydřidušsky za vyšší než tržní cenu. Toto není zcela ten případ.

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              Horis     před 6 lety 06.08.2018 10:17 |  
              4 4

              Ale peníze by měly náležet Slavii a ne někomu jinemu

              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:19 |  
                5 2

                Slavia dostala za permanentku, s těmi penězi již nepočítala a ani by jí šest stovek nevytrhlo ... a teď je snahou všech, aby tam byl narvaný stadion a ne prázdná místa po těch, co mají dovolenou...

                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                  Horis     před 6 lety 06.08.2018 10:24 |  
                  7 3

                  Jasně, ale když budu chtít obsadit volné místo, které me nic nestálo, tak ho přenechám jen tak, příp. za symbolickou cenu a ne za 600.

                  Ale jinak kde není žalobce, není soudce a je možné, že i za 600 se najde někdo, kdo to koupí.

                  Na mě snaha udat místo za 600 působí spíš jako snaha vydělat a ne zaplnit prázdné místo

                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:26 |  
                    2 4

                    Lístek na tohle místo stojí 690,-

                    Ano, asi by bylo lepší nabídnou jej za 350 - tj. za půlku... ale pořád je to pro kupujícího víceméně "sleva..."

                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                      malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:29 |  
                      2 6

                      Stale by se obohacoval na ukor Slavie. Obohacoval by se i kdyby to dal za 1 korunu;)

                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:31 |  
                        3 2

                        To přece není pravda - permanentka nestojí 0,- Kč

                        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                          malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:34 |  
                          3 4

                          Permanentka plati na LIGU, kapis?

                          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                            kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:37 |  
                            2 4

                            Permanentka je roční (případně půlroční)... platí na zápasy, které určí vedení... Třeba na nadstavbu (zatím) neplatí...

                            Já to vnímám tak, že ten člověk si na rok zaplatil svoje sedadlo.. a je na něm, jestli tam bude každý zápas, jestli polovinu zápasů vynechá a nebo jestli na každé utkání to místo prodá - třeba za méně, než stojí lístek na jednotlivá utkání... jako v tomto případě..

                            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                              malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:38 |  
                              4 2

                              Ne.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:51 |  
                                3 3

                                To je krásný argument :-)

                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                        bongor     před 6 lety 06.08.2018 16:15 |  
                        0 0

                        Koukám,že už nám poslední dobou nějak otrnulo.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                      Horis     před 6 lety 06.08.2018 10:37 |  
                      3 3

                      Podstatou toho ale je, že permanentkář za to místo nezaplatil 690 Kč ale 0 Kč. Původně totiž tento zápas v permanentce zahrnutí nebyl a dostal se tam až dodatečně (skvělý krok od vedení). Tudíž permanentkář skutečně nemusí pro to, aby na zápas dorazil, udělat opravdu nic a vynaložit ani korunu navíc.

                      Když budu mít např. lístek na koncert, za která zaplatím 2000 Kč dlouho dopředu. Potom onemocním a nebudu moci jít, budu ho chtít prodat za co nejvyšší cenu do 2000 Kč, abych minimalizoval svou ztrátu, nicméně v případě majitele permanentky k žádné ztrátě nedojde, jelikož ho to noc nestálo

                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                        iwanowicz     před 6 lety 06.08.2018 10:44 |  
                        4 3

                        Tvoje starosti bych chtel mit..

                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:50 |  
                        3 4

                        Stálo ho to tu permanentku.... permanentka platí na zápasy, které určí vedení...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                          Horis     před 6 lety 06.08.2018 11:03 |  
                          3 2

                          On ji ale nekupoval s tím, že bude platit na 3.předkolo LM, to je až dodatečné gesto vedení pro permanentkáře

                          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                            kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 11:09 |  
                            1 2

                            Na tom přece vůbec nesejde... a to nemluvím o tom, že to tak bylo loni, tudíž se to dalo očekávat i letos

              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                Travinho     před 6 lety 06.08.2018 10:36 |  
                4 2

                Nesmysl. Už několik let tvrdím, že pokud permanentkář nemůže jít, tak by měl mít možnost uvolnit toto místo do prodeje, dejme tomu za nějaký symbolický obnos. Dokud tento krok, který třeba v Plzni není problémem, Slavia neučiní, tak nebude mít ani nárok na tyto peníze...

                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                  Ondráš     před 6 lety 06.08.2018 10:59 |  
                  3 0

                  Že vám vstupuju do diskuze: mám pocit, že třeba v Anglii to platí následovně - kdo ví, že nebude moct z nějakého důvodu využít permici (dovolená apod.), tak dopředu kontaktuje klub a ten místo na konkrétní termín uvolní do prodeje. Funguje to tam naprosto automaticky ze strany fanoušků. Půjčit permici někomu jinýmu, nebo ji "přeprodat" je tuším tvrdě trestaný.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                    Fulham     před 6 lety 06.08.2018 11:15 |  
                    2 0

                    Jenom u cenově zvýhodněných... klasická je přenosná.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                    Jachym     před 6 lety 06.08.2018 11:17 |  
                    2 0

                    V Plzni možnost uvolnění funguje a pokud se nepletu, z tohoto prodeje profitují jak klub, tak i permanentkáři, kteří lístky/permanentky uvolní.

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              fanfaron     před 6 lety 06.08.2018 15:48 |  
              0 0

              podle mě by pro podobný případy hodně pomohlo, pokud bych se jako permanentkář mohl někde v aplikaci "odhlásit" resp. klubu sdělit, že na konkrétní zápas prostě nedorazím. Klubu by to pomohlo hned 2x - jednak by zaplnil prázdné místo a jednak by ještě vybral nějakou tu stovku. A ještě by to mohlo podléhat nějaké registraci, aby bylo zajištěno, že to dostane slávista a nějakej překupník. Já bych měl dobrej pocit, že jsem si nezasyslil místo na zápas na který z nějakýho důvodu nemůžu a třeba bych z toho benefitoval někdy jindy zase já.
              Třeba já mám 2 dospělý a 2 dětský permice do dětskýho sektoru a teď jsem byl na Karviný i Opavě sám bez dětí bo jsou na prázdninách. Na druhou stranu bych si teď možná na poslední chvíli chtěl dokoupit dospělý místo do dětskýho sektoru, aby nás mohla doprovodit mamka nebo soused nebo kolega z práce.
              Nemyslím si, že zavedení takového systému by musel být až takový "oser".
              Velmi kvituji, že dal klub lístky na Dynamo pro permanentkáře zadarmo, ale přesně pak budeme rozčarovaný z toho, že zápas je sice vyprodanej, ale bude spousta volných míst z důvodu, že lidi jsou prostě na dovolenejch...
              Ale nechci vypadat jak kverulant. Klub má myslím spoustu starostí a asi je to taky napadlo a je jen otázkou času a priorit realizace takového řešení.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            Travinho     před 6 lety 06.08.2018 10:34 |  
            3 4

            To je sice fajn, ale furt to nabízí za méně, než je prodejní cena do sektoru. Rozhodně to není žádný z těch čůráků, kteří stojí zápas co zápas před stadionem a nabízejí buď předražené lístky nebo lístky za cca. prodejní cenu, kde vidíš, že to od někoho dostali zadarmo...

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:35 |  
              4 4

              Ale on tohle dostal zadarmo, stejne jako my vsichni, co mame permice :D :D

              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                Travinho     před 6 lety 06.08.2018 10:42 |  
                2 5

                To nemusí být pravda. Třeba je to někdo, kdo dojíždí a může dejme tomu na každý třetí zápas a permici si koupil hlavně kvůli tomu.

                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                  malan (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 10:46 |  
                  4 5

                  Tonouci se stebla chyta:)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                    Travinho     před 6 lety 06.08.2018 23:38 |  
                    1 0

                    Jak ty to můžeš vědět? Já jen nemám rád odsuzování lidí bez jakýchkoliv důkazů...

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      M@rvin     před 6 lety 06.08.2018 09:35 |  
      3 0

      A není to málo, Antone Pavloviči?

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      milos2     před 6 lety 06.08.2018 12:16 |  
      0 0

      Asi to nikomu nepomůže, ale pro jistotu. budeme mít na Kyjev nevyužitou jednu DĚTSKOU

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        milos2     před 6 lety 06.08.2018 12:18 |  
        0 0

        ...permanentku - syn je bohužel s maminkou na dovolené. Pokud by náhodou měl někdo zájem. Zadarmo samozřejmě. Dobře, možná za to pivo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 12:40 |  
      0 0

      Hale v pohode,ono stacilo mozna jen napsat,ze jsi si “musel” poridit dve permice,nemas ji ted komu prodat a chces se aspon trochu zahojit za dvoji platbu. Jinak se nelze divit,ze to vyvolalo takovou diskusi a negativni ohlasy. Kazdej vernej fanousek je podrazdenej,kdyz vidi,ze by nekdo chtel vydelavat na jinych vernych fanouskach a tak jak jsi to ze zacatku podal,to opravdu tak vypadalo..

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Martin 58     před 6 lety 06.08.2018 13:33 |  
        2 0

        Díky Kmotře, snažím se věci spíše slovně zjednodušovat a opravdu jsem netušil, že to bude taková roznětka. Pokud někdo zná, jak funguje permanentka (při vstupu se dá čárový kód pod skener a ten to místo zablokuje, aby si lidi neprohazovali permici přes plot), tak by se asi divil tomu, že přijedu před utkáním, někomu neznámému dám permici, aby s ní prošel do areálu a poprosím ho o laskavé navrácení (kudy netuším) a odjedu domů, protože jsem na utkání časově nemohl být. To by bylo nelogické, a tak mě nenapadlo vydávat podobné prohlášení.
        Mimochodem, nemám svou permici na to, abych chodil na 3 zápasy. Vloni jsem byl na 13x na lize a na všech pohárech a vždycky jsem kvůli tomu cestoval a ani napít piva se nemohl. Cesta mě na benzínu stojí pětikilo a čtyři hodiny navíc oproti pražským fanouškům. A cestovat domů za volantem po domácí porážce, například, je k nezaplacení oproti tomu, když to jdeš s kámošem po zápase rozebrat do nejbližší hospody.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Horis     před 6 lety 06.08.2018 15:30 |  
          0 0

          Sice moc nerozumím těm dvěma permicím, ale samozřejmě každého věc. Tak velkou debatu jsem k tomu ani nečekal, to ani nebyl účel, jen jsem se nad tím podivil.

          Ale každopádně za to dojíždění 120 km před Vámi smekám. Já takhle dojíždím cca 75 km a i to kolikrát stačí. Jezdím pravidelně s desetiletým synem.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    ojlodea     před 6 lety 06.08.2018 08:19 |  
    4 0

    Soupiska Slavie pro Ligu Mistrů: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2019/clubs/club=52498/squad/

    Dle toho to vypadá, že se ani do odvety nestihnou dát dohromady Jugas, Hromada (fakt by mě zajímalo, kolik ze sezony je schopen odehrát), Van Buren (pochopitelně) a Mešanovič. Naopak mě překvapilo, že je tam Alvir. Myslel jsem, že tomu bude rekonvalescence trvat déle.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Kzlo     před 6 lety 06.08.2018 09:16 |  
      2 0

      U Alvira mi přijde že s ním JiT počítá jako alternativou za Husbyho. Evidentně ho peclive celé jaro skautoval že si to nechal v kádru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Cantona (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 09:27 |  
      3 0

      Zajímavý je, že je tam uveden Mihail Baluta :) Celkem přísnej překlep

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Alanor (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:07 |  
        7 0

        Až takový překlep to není, je to Alexovo druhé jméno. Cizinci ho mají často, třeba Olayinka je Peter Oladeji, jestli si to pamatuju. V pressu se s tím setkáváme v zápisech o utkání, proto mohu dělat chytrého. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:11 |  
          4 0

          Je to tak.... a třeba Deli je Simon Desire Sylvanus :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          M@rvin     před 6 lety 06.08.2018 10:37 |  
          9 0

          Oladeji Olayinka...to bychom mohli zkusit na tribunách místo klasického skandování jódlovat :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            Karel13     před 6 lety 06.08.2018 15:45 |  
            0 0

            Tak teď jsem málem spadl ze židle ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Travinho     před 6 lety 06.08.2018 10:40 |  
          0 1

          Tak ony ty zápisy jsou volně přístupné na internetu v Informačním systému, kde třeba já osobně vždycky vyčkávám sestavu...

  19. ...

    Fačín     před 6 lety 06.08.2018 09:42 |  
    4 17

    Zápas se příliš nepovedl všem 4 krajním hráčům, Bořil si moc nerozuměl se Zmrhalem, Stochovi nešly přihrávky ani střely, Coufal moc nadstavby také nepřidal. Tecl byl opět špatný. Tentokrát nám to odehrál především prostředek hřiště, Souček, Sýkora a samozřejmě skvělý Hušbauer. Ten si u mne vysloužil desítku, byl naprosto dominantním hráčem. Bohužel mne opět zklamal i golman, několik balonů vykopnout mimo hřiště... A ta střela rozhodně taky nebyla nechytatelná.

    Důležité je ovšem vítězství, tři vstřelené góly, opět podařený debut nové posily. Takže i když některým hráčům asi zápas nevyšel úplně podle představ, dokázali to odtáhnout jiní. Opava navíc hrála dobrý fotbal a vůbec se nás nebála, takže kredit patří i jí.

    • Re: ...

      kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 09:59 |  
      12 3

      tenhle Tvůj pohled na "poloprázdnou sklenici" mě fascinuje...

      Kolář udělal přesně to, co se od gólmana favorita chce: po pětasedmdesáti minutách nečinnosti vytáhnul zákrok, kterým nám udržel dvougólové vedení. Rána Jurečky rozhodně nebyla jednoduchá..

      Když si pustíš sestřih, tak tam stejně vidíš, že šance byly tu po centru Coufala, tu po centru Zmrhala, že Tecl hlavou vytvořil šanci pro Sýkoru...

      Prostě ti hráči, které tu haníš zdaleka nehráli tak zle, jak by sis přál......

      • Re: ...

        Fačín     před 6 lety 06.08.2018 10:36 |  
        5 5

        Nikoho nehaním. Vkládáš mi do úst opět něco, co jsem nenapsal. A ještě máš tu drzost tvrdit, že bych si "přál", aby někdo hrál špatně. Proč?

        • Re: ...

          kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 10:48 |  
          5 3

          Omlouvám se, ale někdy mám dojem, že se jenom třeseš na to, aby Tvoji neoblíbení hráči udělali něco špatně a TY je tak mohl zkritizovat...

          Vsadil bych si, že i kdyby Tecl dal hattrick, tak dokážeš v zápase najít věci, které se mu nepovedly a ty vypíchnout, případně všechny góly bagatelizovat jako že by je dal každý... to samé platí i o Coufalovi, Kolářovi a Zmrhalovi...

          • Re: ...

            Fačín     před 6 lety 06.08.2018 11:02 |  
            1 4

            Tak to máš špatný dojem. Uznávám, že mám i neoblíbené hráče, ale jde mi především o dobro Slavie, takže když se těm hráčům zápas podaří, rád je pochválím. Například Tecla jsem chválil za fantastickou přihrávku Balutovi proti Karviné. Coufala jsem chválil za výborné dlouhé auty. A proti Zmrhalovi nemám dokonce vůbec nic, považuji se za Zmrhalistu a jsem ochoten ho většinou bránit. Ale v pátek mi přišlo, že jim nejde kombinace s Bořilem, jak kdyby nebyli na "stejné vlně". Ostatně průměrného výkonu Zmrhala a Bořila si tu všimli i jiní.

            • Re: ...

              kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 11:07 |  
              3 2

              Teď jsi vypíchl Kolářovy výkopy do autu.... přitom, jak píšu výše, Kolář ze dvou gólových střel, které přišly po pětasedmdesáti minutách bez práce, jednu chytil, čímž nám zachránil vítězství.... o tom je práce gólmana v brance favorita, kterou třeba loni Laštůvka nezvládl...

              V tu chvíli začít psát, že měl chytit i tu druhou a případně najít ještě nějaké další chyby - třeba právě v podobě nepřesného výkopu - mi přijde trochu jako naplnění přísloví "Kdo chce psa bít, hůl si najde"... a že třeba hned jeho první nákop byl tak přesný, že poslal Sýkoru do stoprocentní šance jsi vůbec nezaregistroval...

              • Re: ...

                M@rvin     před 6 lety 06.08.2018 11:29 |  
                12 3

                Bez urážky, Karle, ale o co ti vlastně jde?:-) Fačínův kritický pohled na některé hráče je známý a ty ho stejně nezměníš. Že tu většinově s jeho názory nesouhlasíme, to je fakt, ale Fačín napsal svůj pohled na zápas stručně, slušně a celkem věcně. A tím to také mohlo skončit, kdybys ho v podstatě ihned nezačal provokovat, a to i za pomoci drobných diskuzních faulů, k dalším reakcím.
                Vím, že rád diskutuješ, ale jestli se tu teď spolu budete ve spoustě příspěvků hádat, je to tvoje vina, ne Fačínova:-)

                • Re: ...

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 06.08.2018 13:53 |  
                  2 1

                  V pohodě... za prvé si myslím, že se s Fačínem nehádáme... diskutujeme, vyměňujeme si nazory - vše ve vší slušnosti..

                  A o co mi jde? Asi jsem naivní, ale věřím, že ho občas přesvědčím, že jeho pohled je už moc kritický... A mám dojem, že už se mi to minimálně jednou povedlo... :-)

                  • Re: ...

                    Fačín     před 6 lety 07.08.2018 07:34 |  
                    0 1

                    To by mě zajímalo, který to byl případ?:)

              • Re: ...

                Kukič     před 6 lety 06.08.2018 13:28 |  
                4 2

                Hele já mezi 6-12 rokem občas sezonu strávil taky v brance a jsou nějaký základy jak si hlídat správné postavení v bráně, které driluješ každý trénink, jsou na tom postavený rozcvičky atd. Za takový postavení proti střelci ze střední vzdálenosti, jak dlouhodobě předvádí Kolář, bych dostal fén jako blázen. Ale věřím tomu, že se tomu musí někdo v týmu věnovat, protože to imho není náhoda.

    • Re: ...

      Travinho     před 6 lety 06.08.2018 10:41 |  
      10 1

      A třeba ten výkop Koláře na Sýkoru v první minutě. Nechápu, jak se mohl tak nechutně ukopnout.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    dauby     před 6 lety 06.08.2018 10:03 |  
    4 5

    Za mě Stoch a Zmrhal 4, hráli určitě podprůměrně. Souček naopak 7. Toho jsm sledoval během hry snad nejvíc. Udělal sice jednu chybu ve druhém poločase, ale jinak hrál velice dobře. Hraje skvěle pozičně a dobře čte hru. Není samozřejmě tak viditelný jako Hušbauer, ale přesto je v současnosti jedním z pilířů naší hry. Další pilíř bude ze Sýkory, až se občas trefí do brány. Co ten toho spálí... :-). Ale herně výbornej.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    mirecek1111     před 6 lety 06.08.2018 11:03 |  
    9 0

    Teď byl zajimavý rozhovor Dobiáše s Mádlem na seznamu. Dobiáš už zřejmě spolupracuje se Slavii těstěji, protože se prý podílel de facto na všech letních přestupech. A to je asi dobře, já tomuto směru fandím.
    Jinak tam pěkně setřel Chipcua nebo jak se jmenuje ze Sparty :D a naopak tam mluvil o zajimavém hráči z druhé ligy - Urblíkovi z Jihlavy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      rak (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 11:49 |  
      4 0

      Ta spolupráce tam je. Myslím, že to explicitně zmínil i Tvrdík v podcastu(?).

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Tochal (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 11:54 |  
        2 0

        Ano, zmínil. A jsem za to moc rád.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        japhy     před 6 lety 06.08.2018 11:56 |  
        0 0

        Jo

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      VanDel     před 6 lety 06.08.2018 12:15 |  
      3 1

      Trochu mě vyděsil tou chválou Radakoviče. Ten mi zatím přijde ve Spartě zápas co zápas totálně trapnej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        mirecek1111     před 6 lety 06.08.2018 12:29 |  
        5 3

        Radakovič bude dobrý, má za sebou už několik hodně dobrých sezon v Olomouci. Oni to s ním prostě asi jen uspěchali plus osobní smůla. Sám bych tipoval, že se časem rozehraje a bude pro Spartu přínosný. Opravdu komický mi přijde spíše ten jeho parťak Kaya. A jen tak mimochodem, pamatuju, jak se zrovna ten Dobiáš podivoval, když ho před rokem přiváděli. A teď mají v kádru borce co stál 50 mil. Kč, bere dle spekulací dalších 50 mil. Kč/rok a hraje tak jak hraje :)

        A ještě k tomu Radakovičovi, přijde mi, že je to typ hráče, který k sobě potřebuje nějakého lídra. Pamatuju na jeho fantastické výkony vedle Hubníka, ten se pak vrátil do Plzně a on tam v několika zápasech také pěkně zmatkoval. A v poslední sezoně měl vedle sebe Jemelku a zase to šlapalo jako hodiny. No a teď přijde do Sparty a hraje vedle takového bombarďáka jako je Kaya :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          VanDel     před 6 lety 06.08.2018 12:45 |  
          3 1

          Nevím, mě se prostě nelíbí. Ač souhlasím s tím, že Kaya taky stojí za prd - vzhledem k těm nákládům na něj (přestup+plat) teda spíš za 10 prdů, tak furt je tam platnější než Radakovič. Třeba v té Subotici tam Kaya za něj hasil několik jeho kiksů. A i teď v lize v Jablonci anebo včera se Slováckem byl slabej. Soupeř přes něj přechází, přihrávky dost často infarktové, nechápu že místo něj nevzali z Olomouce Jemelku.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            mirecek1111     před 6 lety 06.08.2018 12:50 |  
            1 1

            Radakovič měl výstupní doložku na 15m Kč nebo kolik, Jemelka by stál balík, když už ho ani nám za 30m Kč nechtěli v zimě pustit. Tak asi proto. Lepší ty prachy investovat do hostování a platu Chipcua ne :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 12:26 |  
      14 0

      my (Slavia) máme štěští, že Jakub Dobiáš je velkej fanda Slavie, a tudíž práci svojí agentury spojil zejména se Slávií... já tomu fandím hodně, protože normálně ti na trávníku uteče v tý rychlosti spoustu věcí, hlavně takových těch ne tolik viditelných, ale pro vývoj a rytmus zápasu třeba zcela zásadních... a všechny ty data mají v celkovým kontextu za celou sezonu, nebo i za několik sezon, velkou váhu a vypovídající hodnotu... a o těch hráčích řeknou do detailu naprosto vše, a neusuzuje se jen z dojmů na trávníku, jak se to dělalo dřív...

      tudíž takhle detailně skautovaný a analyticky zpracovaný hráči, pak mají mnohem více procentuální úspěšnost do toho mančaftu zapadnout a uplatnit se, a minimalizovat ty tzv. přestupové omyly

      první super práce Jakuba Dobiáše byl Michael Ngadeu, pak se podílel na dalších hráčích, a teď už komplet na všech letních posilách... jen tak dál, tohle je jednoznačně cesta správným směrem...

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        PetCC     před 6 lety 06.08.2018 14:44 |  
        1 0

        Jasně, umět používat statistická data je skvělá věc.
        Škoda, že na webu ligy nejsou zápasová data, ale jen souhrná. Ono to člověku pomůže z hodnocením hry, když si se statistikami zkonfrontuje to, co sám viděl. A taky by jich tam mohlo být ještě víc.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 15:12 |  
          0 0

          přesně tak... mě tohle třeba hodně zajímá, abych ten zápas viděl v co nejširším kontextu... jak nejdřív na stadionu, tak pak většinou znovu v televizi, a pak právě tyhle analytický data jako úspěšnost přihrávek, naběhaný kilometry, úspěšnost vyhraných soubojů, počet předfinálních přihrávek, počet přihrávek do gólový šance, kolik z naběhaných kilometrů byl hráč v maximálním sprintu, nejvyšší vyvinutá rychlost, atd. atd.

          je škoda, že v době internetu a technologií, aby se člověk po tom doslova pídil, a našel jenom sem tam něco... nechápu proč to na tom webu ligy nemůže bejt všechno dostupný, když už se to v těch zápasech dělá...

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        dubas     před 6 lety 06.08.2018 15:19 |  
        2 0

        Já jsem hrozně rád, že O2 teď zveřejňuje ty data, třeba proti Karviné kluci naběhali v průměru o 2,5 km méně než proti Olomouci. Po Olmiku se nadávali na Hušbauera, ale na těch datech pak právě vidíš, že se v těch zápasech pohyboval v naprosto v prostorech, protože měl naprosto jinačí úkoly. Díky těm datům, pak ten fotbal vidíš úplně jinak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      daadyy     před 6 lety 06.08.2018 15:31 |  
      0 0

      Nemáš někde odkaz na ten rozhovor? Nemůžu to na seznamu najít..

  22. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Byszy     před 6 lety 06.08.2018 12:18 |  
    1 4

    Ahoj vsem, omlouvam se za OT, bohuzel jsem letos nechal nakup permanentky na srpen a nestih sem vcas zakoupit vstupenky na Dynamo. Neprodava nekdo prosim 2 vstupenky na zitra? Diky

  23. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    rak (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 12:20 |  
    0 0

    Tak pokud bychom postoupili, hrajeme odvetu domu.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    kafffe     před 6 lety 06.08.2018 13:10 |  
    0 0

    Nenajde se tu někdo, kdo má navíc jeden lístek na zítřejší zápas. Byl bych moc vděčný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      rak (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 13:20 |  
      1 0

      Může se stát, ale zatím to nevím jistě. Když tak se ozvu do dnešního večera.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        kafffe     před 6 lety 06.08.2018 13:57 |  
        0 0

        Dobrá. Díky moc.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          rak (přítel SN)     před 6 lety 06.08.2018 22:34 |  
          0 0

          Tak bohužel, dotyčný nejistý jde.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            kafffe     před 6 lety 07.08.2018 02:47 |  
            0 0

            V pořádku. I tak díky.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Žďárečák     před 6 lety 06.08.2018 13:12 |  
    7 0

    Kouknul jsem na tu první Sýkorovu šanci ze začátku zápasu a to opravdu nešlo jinak, než pokusem přehodit brankáře. Ten balon, když k němu Sýkora doběhl, byl v úrovni pasu. To se klička v plném běhu dělá pěkně blbě. Proto bych mu tuhle akci nezazlíval.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      PetCC     před 6 lety 06.08.2018 14:39 |  
      1 1

      Jo, brankář byl hodně rychle u něj. Ale určitě se to dalo nějak vyřešit líp.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    japhy     před 6 lety 06.08.2018 13:14 |  
    11 0

    Mám tady dva veliké plusy:
    1. Přestali jsme posílat mraky "alibicentrů" do vápna
    2. Atraktivnějsí herní styl s totožnými hráči, doplněnými jen o Coufala.

    Skoro se to slovo přestalo používat, ale já si na totální fotbal vzpomněl při Karviné. Tam byly momenty, kdy si pozice drželi jen stopeři s brankářem :)

  27. Matoušek

    Borgetti     před 6 lety 06.08.2018 20:01 |  
    0 0

    Dnes má prý Tvrdík schůzku se Starkou, tak jak pak dopadl? :)

    • Re: Matoušek

      bongor     před 6 lety 07.08.2018 07:40 |  
      1 0

      uspěl za 40