Aktuality z médií

Komentáře (67)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

    benny231     před 6 lety 17.08.2018 02:24 |  
    11 0

    Šance na jakoukoli reflexi je limitně rovna nule, ale jsem moc rád, že se to podalo.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      nobiczek (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 10:37 |  
      3 1

      A co to znamená, to limitně rovna? Já znám rovna nule, nebo se nule limitně blížící.. Sorry za rýpnutí, jinak s obsahem souhlasím :-)

  2. UEFA MAFIA

    Horis     před 6 lety 17.08.2018 07:50 |  
    18 0

    Nejvíc mě zaráží, že Surkis napíše, jak je spokojený s výsledkem a nic jiného není důležité. Je to nechutné a mezi řádky je tam řečeno všechno. A bohužel to jen potvrzuje oprávněnost pokřiku UEFA MAFIA

    Bohužel pro nás protest nic nezmění, ale jsem rád, že jsme se oficiální cestou ozvali.

  3. Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

    Pepibican     před 6 lety 17.08.2018 08:25 |  
    5 13

    Co se stalo, už absolutně nikdo nevrátí. Protest na korupcí prolezlé UEFě může mít spíše negativní dopad na naše další působení v pohárové Evropě. Já bych to už nechal za náma někde daleko vzadu a soustředil se spíše na zápasy budoucí, tak, aby to hráči pořád neměli v hlavách ten Kyjev a raději se PLNĚ soustředili na příští zápasy. Vždyť kolik je každoročně vidět zářezů na té nejvyšší úrovni např. v play-off Champions league a nikdo se tím nezabývá. Je jisté, že směrem dopředu jsme v Evropě zatím herně absolutně neškodní, zkusme svou pozornost soustředit spíše sem, přiveďme rychlé hráče do ofenzívy a za rok budeme opět o trochu konkurenceschopnější mezi průměrnými týmy z Evropy, např. Dánska, Nizozemska, Belgie, Švédska a jiných evropsky klubově průměrných zemí. Našlápnuto máme, nekazme si to bojem s větrnými mlýny, ty stejně nezastavíme, ty si melou svou. Soustřeďme se na to pozitivní, co se poslední měsíce daří, a pojďme to zdokonalit.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Gino     před 6 lety 17.08.2018 08:33 |  
      10 1

      Na zápasy budoucí se mají soustředit hráči a trenér. Vedení ať se klidně soustředí na UEFA.

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        Pepibican     před 6 lety 17.08.2018 08:44 |  
        4 8

        Tím se zvýší možné represe proti našim klubům v Evropě, pokud UEFA je mafia, jakože to je jasné, nějaký český protest jim bude jen k smíchu a zaříznutí jakýchsi nýmandů a chudých příbuzných ze střední postsovětské Evropy i v budoucnu nebude pro ně žádným problémem.

        • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

          Gino     před 6 lety 17.08.2018 08:56 |  
          6 1

          Nejspíše je Slavi chudčí než Dynamo (zatím, i když to se asi nikdy úplně nezmění), ale že by byl Surkis bohatší než CITIC (když jsme u té chudoby)?

          • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

            bongor     před 6 lety 18.08.2018 15:58 |  
            0 0

            Proti CITIC je Surkis normální žebráček.Věřím tomu ,že si nenechají takhle znehodnocovat svoji investici.

        • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

          Karel13     před 6 lety 17.08.2018 10:23 |  
          10 1

          Měl by sis dát nějaký jiný nick. Kdyby si to ten Tvůj mohl přečíst, musel by se obracet v hrobě ...

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Jachym     před 6 lety 17.08.2018 10:57 |  
      6 0

      Pepi, takže podle tvé argumentace máme právo na spravedlivé rozhodování zápasů až v okamžiku, kdy budeme mít se soupeři srovnatelnou výkonnost? Nenech se vysmát...

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Victory     před 6 lety 17.08.2018 20:09 |  
      0 5

      Pepi, naprostý souhlas a zároveň bohužel krutá realita. Hodně zde píšících žije v jakési bublině, že Slavia je snad nějakým středobodem fotbalového vesmíru. Proberte se chlapy ! My můžeme akorát hulákat někde u piva, ale ne u nejvyšších orgánů mafie, která si říká UEFA. Podívejte se co provedli s Legií Varšava... Co byly platné protesty majitele AS Řím, a to už je nějaká kapacita. Pojďme raději makat ještě víc a rozsekat je všechny na hřišti. To bude to pravý zadostiučinění ! SKS forever

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        roygrey     před 6 lety 17.08.2018 21:04 |  
        3 0

        Rozsekat je na hřišti ano, ale při nespravedlnosti se ozvat je správné.

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 21:57 |  
        3 0

        Chlapa bez chlapy jako žena bez ženy. To žeru!!!

  4. Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

    smely (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 09:55 |  
    3 6

    Surkis po precteni naseho protestu vystoupi s otevrenou sebekritikou ( vychechta se z otevrenyho okna) a za trest si neda po veceri doutnik.... :-)))

  5. Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

    ctute     před 6 lety 17.08.2018 10:41 |  
    9 28

    protest zcela mimo mísu..nevím co si od toho naše vedení slibuje, ale spíš mně to připadá jako vypouštění kouřové clony na zamaskování přisprostlých komentářů našich činovníků po utkání ..rychle smazaných, ale ne tak rychle aby si jich nevšimla naše media+ UEFA..myslím, že vše zapadá do nedospělého vystupování našeho vedení, jestliže chceme být součástí nejvyspělejších klubů Evropy, je potřeba se naučit i fotbalové diplomacii..zde se pak zařídí daleko víc než sprostými tweety .. na sociálních sítích

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Gino     před 6 lety 17.08.2018 11:06 |  
      12 6

      Ty jsi taky dobrej materiál :D

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        ctute     před 6 lety 17.08.2018 12:21 |  
        3 17

        já si jen dobře pamatuji, jak Tvrdík kupoval skrz Twitter Šurala .. fotbalová diplomacie, jako z učebnice, .. schválně se sem vraťme za týden, a uvidíme jestli jsme si pomohli...
        Ostatně mně za pravdu dali sami naši fotbaloví bosové, jejichž tweety vyprchali ze sitě do 24 hod ..

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      malan (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 11:21 |  
      10 3

      Tak jsem si zběžně projel tvoje příspěvky a už vim co jsi zač. Jen otravnej kverulant.

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        ctute     před 6 lety 17.08.2018 14:20 |  
        1 11

        hezký že sis dal tu práci a přečetl ..moje příspěvky..čeho ses možná nedomákl..že je mně 51 a od narození slávista tělem duší, slávku mam v srdci po otci, který coby slávista reprezentoval na olympiádě .. to že mám na věc jiný názor, není zločin, a jen proto druhého bez argumentů nálepkovat..ale to je zas tvůj projev..

        • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

          malan (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 14:23 |  
          7 0

          To nic nemeni na tom, ze jsi kverulant. Ale je dobre , ze mas Slavii v srdci;)

          • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

            ctute     před 6 lety 17.08.2018 14:28 |  
            1 11

            a já si zase stojím za svým, je fajn..žes upustil od toho ..otravnej..trochu tu střílíš jako Tvrdík na twitteru

        • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

          bongor     před 6 lety 18.08.2018 16:03 |  
          1 0

          Tak asi tatínek z tebe moc radosti nemá.Pokud je ještě na tomto světě,tak ho pozdravuj.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Pašák     před 6 lety 17.08.2018 15:34 |  
      4 1

      Tak myslíš, že je lepší jen držet hubu a třeba každý rok si to nechat líbit, nebo jim ukázat, že s náma takhle j.bat nebudou?

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Citymat     před 6 lety 17.08.2018 15:52 |  
      5 0

      ctute mám pocit ,že jsi schopný poděkovat za to že tě někdo schválně nakope do koulí a to mi nepřipadá úplně normální,pokud člověk netrpí nějakou úchylkou. Jsem stejně starý jako ty a i když hrajeme kopanou i v 50ti protože nás to pořád baví tak se dvakrát spálit nenechám a soupeř musí počítat s tím, že se umím bránit a nenechám si všechno líbit.

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        bongor     před 6 lety 18.08.2018 16:06 |  
        2 0

        Česká holubičí povaha.To se o nás říká v Evropě a je vidět že ne bezdůvodně.Ještě že to ti Tvrdíci a spol kazí.Ne nadarmo se taky říká,na hrubej pytel,hrubá záplata!Díky Jardo,že jsi to nenechal jen tak!

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Victory     před 6 lety 17.08.2018 20:15 |  
      2 6

      Nenech se odradit, máš moji podporu ! Tohle není cesta, o čemž svědčí i celkem rychlá likvidace těch tvýtů, kdy si autor uvědomil unáhlenost. Ale tady je spousta buránků, kterým to stejně nevysvětlíš. Pojďme bojovat na hřišti, ne v zákulisí !!! SKS forever

  6. Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

    Horacio11     před 6 lety 17.08.2018 11:04 |  
    17 1

    Nevím jestli najdu pochopení, ale co kdyby jsme místo skandování UEFA mafia, zkusili být trochu chytřejší než oni. Napadlo mě třeba choreo "We ♡ UEFA" nebo něco podobného o kterém každý bude vědět jak to myslíme, jen s rozdílem, že nám nemůžou za to dát pokutu a zavřít sektor.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Jachym     před 6 lety 17.08.2018 11:10 |  
      14 3

      Když už se blíží 50. výročí sovětské okupace, tak bych zvolil příhodnější transparent "S UEFA na věčné časy a nikdy jinak"...

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        mig52     před 6 lety 17.08.2018 11:37 |  
        4 2

        Jáchyme, já bych použil obé, jak nápad tvůj, tak předchůdce. Jeden lepší než druhý. A pokud by se to stihlo na Jablonec, tím líp. A repete při EL

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        Horacio11     před 6 lety 17.08.2018 12:14 |  
        1 0

        To by zabralo celou východní tribunu:)

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        afro     před 6 lety 17.08.2018 15:05 |  
        1 0

        !!! :-)))

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        o5aradecek     před 6 lety 18.08.2018 01:31 |  
        1 0

        Jachyme, hoď to do stroje!

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        bongor     před 6 lety 18.08.2018 16:08 |  
        0 0

        To bys tomu dal,hned by jim došlo,že jsme je odtud potom vyhnali,mohla by z toho bejt asociace./Nemyslím že fotbalová/.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 12:47 |  
      3 0

      Jak psal nekdo na twitteru: Legia mela pravdu! Legia was right.. :) Ti to od rozhodcich a nasledne od mafie UEFA schytali jeste drsneji,nez my.. I kdyz uvidime pristi tyden,s cim se soudruzi vytasi.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Ondráš     před 6 lety 17.08.2018 14:56 |  
      1 0

      Tohle choreo by se mi líbilo..

  7. Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

    mig52     před 6 lety 17.08.2018 11:42 |  
    8 1

    A jinak se už přátelé natrapme. Vězte, že bezezbytku platí, že na každá prasata se voda uvaří. A to neplatí jen pro UEFU. Na Strahově to smrdí jako ve vepříně.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      mig52     před 6 lety 17.08.2018 11:42 |  
      0 1

      ...netrapme...

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        mig52     před 6 lety 17.08.2018 14:48 |  
        1 1

        Mimo téma, Kjandourku, napověz, za co bych mohl vyfasovat žlutou, nechtěl bych být neurvalý, ale je to skvělá orientační pomůcka! :-) (červenou nechci)

        • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

          p!erreCORE     před 6 lety 18.08.2018 14:28 |  
          0 0

          Já dostal žlutou,že jsem napsal,že Pepan je boží a připojil básničku..

  8. Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

    Ragnarok     před 6 lety 17.08.2018 13:10 |  
    5 0

    UEFA je sice vedena v čele hroznými typy, ale její nevolení pracovníci i sama organizace jsou super. Uvědomte si, že tvoří naprosto skvělý produkt, Ligu mistrů, o kterou je obří zájem fanoušků, klubů, sponzorů, dokážou to skvěle monetizovat a spoustu těch peněz použít na smysluplné projekty. Kdyby byla naše liga řízena jako LM, těmi samými lidmi, co sedí na UEFA, tak výnos z TV práv a i sponzoringu ligy je někde jinde. Jelikož to řídí svoboda, tak máme prd. A zjevně to nikoho netrápí.
    Teď jsem přemýšlel, že jsme měli koupit vysílací práva jako Slavia a místo Vacka je přeprodat O2 my a kdyby se cukali, tak si nechat práva Sparty, Slavie, Plzně a Baníku a prodat je odděleně. Práva jiných klubů, snad kromě Bohemky, jsou naprosto bezcenná. Hlavně, že se na SKS, ACS a FCB plive, jak jejich fanoušci patří pomalu do krimu a přitom zájem o fotbal tu generuje právě zmíněná čtyřka, s uživateli marihuany od Botiče pětka.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      kalex     před 6 lety 17.08.2018 13:54 |  
      1 0

      Ta poslední věta a hlavně poslední část je dost dobrá! Jinak produkt je takový, že ano, koukneme na perfektní zápasy, ale ty nůžky mezi bohatýma a chudýma se postupně rozevírají víc a víc.
      https://www.sport.cz/fotbal/liga-mistru/clanek/59885-slavia-neuspela-sprotestem-kvuli-nasazeni-vlize-mistru.html
      Takže ano, produkt jako takový ano, ale jak se ohýbá a ohýbá ho vedení NE.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 14:14 |  
      1 1

      Je jasné, že cenu vysílacích práv v ČR tvoří Slavia, Sparta, Baník a Plzeň. Ale nechápu, jak můžeš chtít, abychom si je obchodovali sami (mimochodem to není možné, jsme součástí LFA) a zároveň určitě chceš, abychom čerpali peníze z LM. Tam je přidána hodnota Slavie je na úrovni Slovácka v naší lize.

  9. Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

    Ondráš     před 6 lety 17.08.2018 14:44 |  
    8 17

    Tady se 3 dny v kuse brečí u asi už osmého článku, no tvl..kdybyste všichni tak fandili, jak skuhráte, tak se Eden třese v základech. Nechcete to už polknout? Nebyli jsme první, ani poslední, komu se to stalo..

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      raadec     před 6 lety 17.08.2018 16:30 |  
      10 1

      Presne tak, prejdeme to. Jako jsme presli okupaci 68, jako jsme presli dohodu z Mnichova a naslednou okupaci Hitlerem.
      Stalo se to prece i jinym..
      Proc se vzrusovat, stejne s tim nic neudelame. Silnejsi cokl si holt cas od casu vezme, co chce..
      Otevrem si gambac a o vikendu vsichni na ligu!!
      Tak "cesky" pristup.

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        Ondráš     před 6 lety 17.08.2018 17:13 |  
        3 9

        Ty děláš, jako když nám někdo bourá Eden, nebo pálí dresy, co to je za srovnání tohle?? Prostě nás poškodil rozhodčí a vy tady z toho děláte 3 světovou..to je ve fotbale tak běžná věc, jako že ráno vyjde slunce. Stejně tak nás teď může poškodit v sobotu (úmyslně nebo neúmyslně), nebo nám naopak pomůže..postavíte se pak k tomu stejně?

        • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

          raadec     před 6 lety 17.08.2018 17:49 |  
          4 2

          Postup do LM znamena 400 mil. pro klub. To je trochu rozdil oproti tuctovemu ligovemu zapasu..

          • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

            Ondráš     před 6 lety 17.08.2018 18:00 |  
            4 7

            Aha, takže nejde o morální hledisko, ale o prachy:D
            Já dokážu pochopit emoce hned po zápase, ale třetí den naříkat je na mě prostě trochu moc..

            • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

              roygrey     před 6 lety 17.08.2018 21:12 |  
              4 0

              Jde o morální hledisko, ale jde i o prachy, které shrábne někdo jiný. Ozvat se bylo správné. A myslím, že tu nikdo nebrečí. Byl to zářez jak sviňa a tak se o tom diskutuje. To je vše.
              Ale mávnout nad tím rukou taky není správně.

        • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

          raadec     před 6 lety 17.08.2018 17:56 |  
          4 0

          Navic fotbalisti ty zapasy odjezdili po zadku. Tak si podle me zaslouzi lidske a dustojne zachazeni..
          Pokud ukazes druhe strane slabost, ta toho zneuzije. Viz 38, 68..

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        bongor     před 6 lety 18.08.2018 16:14 |  
        0 0

        No ten Mnichov jsme zas tak klidně nepřešli,jednoho chudáka jsme dokonce zavraždili.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Snivec     před 6 lety 17.08.2018 16:39 |  
      4 1

      tak hlavne aby si fandil ty, když jsi takovy tvrdak
      kazdopadne mi tady uz schazi clanek o zitrejsim zapase

  10. Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 19:12 |  
    3 0

    Protest byl zamitnut.
    @JaroslavTvrdik
    42 minutes ago
    UEFA Champions League 2018/2019
    FC Dynamo Kyiv vs. SK Slavia Praha , 14.08.2018 Dispositive The Control, Ethics and Disciplinary body decides:
    The protest is dismissed

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 19:29 |  
      4 0

      A uříznutou koňskou hlavu posílají kurýrem ,,, UEFA MAFIA!

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 19:30 |  
      5 0

      zkurvená prohnilá organizace... tam to rozprášit do posledního darebáka...

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      carevitchando     před 6 lety 17.08.2018 19:41 |  
      2 1

      Jo, a ještě navrch se hodlají zabývat výroky JT...no tvl.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      jufoun (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 19:47 |  
      3 0

      Dalo se to čekat, jsou to šmejdi, kteří si budou dělat co chtějí.
      Ale aspoň jsme se jako Slavia ozvali, a nesklonili jsme hlavy.
      Zítra musíme peltonec rozsekat a pokračovat v nastoleném trendu, co ligový zápas, to tři body!! :)

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Eskaes     před 6 lety 17.08.2018 19:47 |  
      3 0

      ku* r vy jak si pospíšily

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      bongor     před 6 lety 18.08.2018 16:22 |  
      0 0

      Ještě chybí nějaké zdůvodnění.Třeba,při prvním utkání nebyly na hřišti dva míče,kdo to může tvrdit,jedině snad Tvrdík.Při druhém utkání hráč Tecl nesportovně kopnul do míče,zkuste to udělat ve Wimbledonu.Proto nemohl být gol uznán.Rukou zahrál soudruh z Kyjeva v poloze přirození,
      Před druhou brankou určitě ofsajd nebyl,to říká každý nezaujatý divák,dokonce i na SN jeden zarytý fanda Slavie.

  11. Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

    Eskaes     před 6 lety 17.08.2018 19:49 |  
    7 4

    Moc bych si přál s UEFOU vyjebat nějakým opravdu dobře připraveným protestem při prvním domácím zápase v EL. Prostě být na ně ready. A vůbec bych se nezlobil rozjet iniciativu za očištění té žumpoidní chobotnice.
    Přístup "jsme moc malí něco takového změnit" absolutně neberu.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      Victory     před 6 lety 17.08.2018 20:23 |  
      3 6

      Já ho taky neberu, ale je neskutečně pravdivej ! Mně tady připadá, že jste převážná většina lidí absolutně mimo realitu.... Musí se k nám někdo přidat, musí nás být hodně, musíme být silní a jednotní. Potom můžeme něco změnit a prosadit ! Ty to snad neznáš ze života ???!!!

      • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

        Citymat     před 6 lety 18.08.2018 12:59 |  
        3 0

        Victory jak,ale mají ostatní vědět že se ti něco nelíbí,když se neohradíš a nedáš svůj nesouhlas veřejně najevo.

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      o5aradecek     před 6 lety 18.08.2018 00:43 |  
      0 0

      Určitě něco bude. Tipuji, že to bude vtipné, rýpavé, ale zároveň vyjádřené tak, aby si ty k*rvy na tom nenašly nic "trestného". I když, nikdy nevíš...

  12. Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

    p!erreCORE     před 6 lety 18.08.2018 14:26 |  
    0 0

    Já dostal žlutou,že jsem napsal,že Pepan je boží a připojil básničku..

    • Re: Je správné, že Surkis fandí Dynamu? Slavia podala protest k UEFA

      p!erreCORE     před 6 lety 18.08.2018 14:29 |  
      0 0

      Patří k migovi..toto je dvojak,prosím o smazání..dekuju