Fortuna liga

Liga pokračuje zápasem v Teplicích

Po nepovedeném utkání v Jablonci má Slavia šanci napravit svou reputaci zápasem v Teplicích, kterým vstup do sezóny zatím úplně nevychází. Zápas poběží i na O2 TV Sport.

Když fanoušci kráčeli minulý týden do Edenu, jistě se nemohli ubránit otázce, jaký vliv bude mít na Slavii vyřazení z předkola Ligy mistrů o pár dní dříve. Již od úvodních minut střetnutí s Jabloncem však bylo patrné, že nás žádný červenobílý koncert patrně nečeká. Jablonci nakonec stačilo vlastně docela málo, jen poctivě bránit a vyčkávat na své šance. Které zákonitě i vinou mnoha nepřesností z kopaček červenobílých přicházely. Slavia se zmohla na krátký tlak v druhé půli, leč po lajdácky kopnuté penaltě jako by přišla o veškerý zbývající elán, a druhý gól byl posledním hřebíčkem do rakve.

Teplice již dostaly v této sezóně takovýchto hřebíčků hned několik, mají zatím jen pět bodů, přičemž jediné vítězství si připsali proti zatím poslední Dukle. Nejkalnějším výsledkem budiž pravděpodobně ostudná domácí prohra 0:4 se Spartou, který se na týmu evidentně podepsal, neboť když Teplice jely o týden později do Zlína, předvedly značně mdlý výkon a mohly být nakonec rády, že to skončilo pouze 1:0 pro domácí.

Přitom se kádr Teplic přes léto víceméně vůbec neproměnil. Odešel pouze Rezek do Příbrami, naopak v týmu přivítali Hoška s Lutsem. A loni byly spíše příjemným překvapením ligy a lepší bilanci si pokazily až v závěru, kdy už jim vyloženě o nic nešlo. Včetně zápasu právě se Slavií v posledním kole, kdy si jistě vzpomenete na naši pohodovou výhru 3:0, což byla sice třetí porážka pro Teplice doma v řadě, nýbrž je nutno druhým dechem dodat, že šlo o jediné tři porážky v ročníku.

Slavii i nadále trápí marodka, kádr navíc není tak široký, jak by asi bylo potřeba. To trenéru Šmejkalovi bude chybět maximálně další bývalý slávista Vošahlík.

Myslím si, že pro červenobílé nepřišlo úplně vhod to, že před zhruba 14 dny přišel pro domácí takový výpadek s naším rivalem. Na jednu stranu může být sice fajn, že tím trochu opadla nálada v celých Teplicích, tudíž nepůjdeme proti soupeři v euforii, ale na tu druhou je třeba si říci, že hráči soupeře jen těžko budou chtít zopakovat další ostudu v tak krátkém časovém sledu.

Slavia však potřebuje nutně zvítězit, již nyní ztrácí na čelo tabulky a asi není třeba připomínat, jaký soupeř na ni čeká příští týden.

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Ngadeu, Pokorný, Bořil - Baluta, Hušbauer, Souček, Sýkora, Stoch - Tecl

Komentáře (99)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    Eluin (přítel SN)     před 6 lety 24.08.2018 16:36 |  
    3 0

    Co se týče Slavie, tak jsem zprvu ve všech zápasech optimistou (ano, často z toho někdy následuje kruté vystřízlivění), takže za mě víceméně pohodová výhra 0:2.

  2. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    Nascimento     před 6 lety 24.08.2018 16:48 |  
    4 2

    Jsem zvědav na dvojici Hušbauer a Stoch. Hlavně teda na Stocha, kterému bohužel klesá forma. Navíc v Jablonci údajně nastoupil se zdravotními potížemi. Doufám, že se dal dohromady a bude to zase starý dobrý Stoch. :)

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      knawi     před 6 lety 24.08.2018 18:35 |  
      2 0

      Co pořád v Jablonci, když s Jabloncem doma?

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        Nascimento     před 6 lety 24.08.2018 19:56 |  
        1 0

        Jaj, omlouvám se.

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      japoko     před 6 lety 24.08.2018 22:07 |  
      1 1

      A Husbymu ta forma stoupa?

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      o-cab     před 6 lety 25.08.2018 00:26 |  
      0 0

      myslím že místo stocha tentokrát nastoupí zmrhal protože baluta už v základu zůstane a zmrhal už musí být v pohodě

  3. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    buran     před 6 lety 24.08.2018 18:53 |  
    2 0

    Věřím v 1:3 ,ale hrozně rád abychom jim vrátily těch ostudných 0:7 .Góly Legenda,Pepa a Alex.

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      edenian     před 6 lety 24.08.2018 20:21 |  
      1 0

      Zensky sice ted daly 7 golu, ale ze by to zopakovaly i v Teplicich, to si neumim predstavit :-)

  4. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    Snivec     před 6 lety 24.08.2018 19:30 |  
    1 0

    verim, ze si kluci odpocinuli, zatrenovali a bude to uplne jiny vykon nez proti jablonci. Ztratit body si nemuzeme dovolit. Jsem presvedceny, ze zitra i za tyden vyhrajeme.

  5. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    DF007     před 6 lety 24.08.2018 20:05 |  
    6 2

    Pojďte tomu nesympatickému mužstvu se sympatickým trenérem pořádně zatopit. Výhra je pro Slavii samozřejmě nutností.
    Moc bych si přál i krásný fotbal.

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      Victory     před 6 lety 24.08.2018 21:28 |  
      4 0

      Ale no táák, proč by měly být Teplice nesympatický ?! Je to krásný město, příjemný lidi, mám tam známé... Pochopitelně výhra je nutností, hlavně po plichtě rudé lůzy. To byl opět " úžasný " výkon z jejich strany, jen tak dál ! Dokud se nezbaví těch žoldáků, budou pořád ve sračkách. Ať na to přijdou co nejdéle... SKS forever :-)

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        bongor     před 6 lety 24.08.2018 22:07 |  
        17 2

        Na Bohemce zase začaroval sudí.

        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

          Boss82     před 6 lety 25.08.2018 09:25 |  
          2 19

          Co to zase meleš? Jak začaroval sudí? Bohemka měla ke konci velký tlak, který si vytvořila i díky standardkám, které právě sudí odpískal. Přestaň tu pořád bulet!

          • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

            kerim1969     před 6 lety 25.08.2018 09:42 |  
            5 2

            tak ta standardka co dala sparta gol, to posoudil rozhodci prisne, hasek pise ve sportu, ze ta nenavist od divaku k rozhodcimu a k nekterym hracum sparty se pretavila v zaverecny tlak a gól

            • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

              Crispo     před 6 lety 25.08.2018 13:49 |  
              1 8

              Takže proto, že fanoušci projevovali nenávist proti rozhodčímu, tak to znamená, že rozhodčí pískal špatně?
              Za tu standartku bych kritizoval hlavně ty dva frajery, kteří ve zdi uhnuli, nebo minimálně ten kapitán. Šural umí padat a viděl jsem kolikrát i Hušbyho si takhle dojít pro faul. Nemám to rád, ale rozhodčí to bohužel jako faul pískají pravidelně a je jedno jestli jde o spartu nebo Jihlavu.

            • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

              Boss82     před 6 lety 25.08.2018 14:23 |  
              0 13

              Na Šurala to byl jasnej faul, zase trochu objektivity.

              Jak souvisí nenávist diváků s výkonem rozhodčího mi není jasné.

              • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                dalislavista     před 6 lety 25.08.2018 14:30 |  
                9 0

                Mě teda přišlo, že právě Šural kopnul Dostála a skácel se přes něj na zem. Na kameře zezadu to bylo vidět. Šural je herec a zahrál to věrohodně. Ale jinak až na to dlouhé prodloužení 5 minut to pískal celkem slušně, nechával hře spád a nevytvořil tlak pro RB. To třeba Královec nebo Ardeleánu to jsou jiní "borci".

                • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                  Boss82     před 6 lety 25.08.2018 18:02 |  
                  0 6

                  Šural k faulujícímu hráči stál zády, tak ho nemohl kopnout. Zatímco faulující hráč mu dal zezadu kolenem do lýtka. Kdo hrál někdy fotbal, tak ví, jak tohle bolí.

                  Všechny, co mi tu sázejí mínusy, bych poprosil, aby se oprostili od toho, že jde o nesympatického Šurala a zkurvenou Spartu a vyhodnotili tu situaci objektivně.

                  Jinak se zbytkem Tvého komentáře celkem souhlasím.

                    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                      Boss82     před 6 lety 29.08.2018 13:42 |  
                      0 3

                      Zvláštní názor redaktora. Když se na to podíváš zpomaleně z toho záběru z druhé strany, tak je dobře vidět, že Reiter Šurala zezadu jasně trefil do nohy.

                      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 29.08.2018 18:02 |  
                        2 1

                        Co to povídáš? Reiter dávno došlápl na zem a už měl nohu pevně ukotvenou, když tam před něj přiletěla noha Šurala... ten ho zadními kolíky kopnul někam pod holenní chránič a skácel se...

                        Celé to bylo o tom, že si tam chtěl dát tělo, ale místo toho před něj nacpal jenom pravou nohu a zahrál divadýlko...

                        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                          Boss82     před 6 lety 30.08.2018 09:51 |  
                          0 5

                          Ach jo - pusť si to ještě několikrát a zpomaleně. To je to jediné, co Ti na to mohu říci.

                          • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 31.08.2018 22:38 |  
                            0 1

                            Tady si neni treba nic poustet zpomalene. Je evidetni,ze se Sural snazi nacpat svoji nohu pred Reitra a to dokonce i opacny. smerem,nez kam jde mic. Jasna simulace a rozhodci to ma primo pred ocima. Evidetni,ze to pisknout chtel. Kdyby se takhle upiskl jednou,muzeme tu vest debatu,ze v tomhle okamziku selhal ale jinak v tom nebyl umysl. Ale Berka naopak potvrdil svoji podjatost napriklad tim,ze neocenil tri nebezpecne zakroky spartanu. Stolicky na Maska a toho Bahrajnce a pote absolutne neobhajitelne neudeleni zlute karty Vatajeluovi,ktery jako posledni stahl na hranici vapna Necase..
                            Taky bych si pral,aby to vse byli jen neumyslne chyby ale bohuzel mam v zive pameti,jak to tady fungovalo za Pelty ve Sparte. Od te doby jsou tam porad +- stejni lide a pritom se porad hraje o vic a vic penez. Nikdo je krome Hornima nepotrestal,tak proc by se meli menit? Kretinsky to zkusil ciste a vsichni vidi,jak to dopadlo. Od letoska uz se pojede podle noveho scenare. Pakt Berbr&Chovanec.. Nikdo uz neceka na jaro (Plzen se spalil ve 2017 s nami) a jedou to proste hned od zacatku. Dukazem budiz lonsky podzim a “jizda” Plzne.

                            • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                              Boss82     před 6 lety 02.09.2018 00:50 |  
                              0 3

                              Na tyhle konspirace jsem alergickej, ale nějak nemám náladu ti to všechno vyvracet, protože bych musel sepsat dlouhý elaborát, ke kterému se mi jednak nechce dohledávat data a jednak tady stejně o objektivní pohled na věc nestojí, tak co bych se namáhal.

                              Takže snad jen jediný argument - pod jiný komentář si mi napsal, že na základě neodpískané Frýdkovy ruky je evidentní, že se pletu. Sice mi ten argument nepřijde moc nelogický, ale budiž. Na základě stejné logiky je ale naopak po zápase Slavia - Plzeň zase jasné, že se pleteš ty. Protože kdyby byla pravda všechno to, cos napsal v tomto svém příspěvku, tak bychom se od Berbrova koně Ardeleanu v životě nemohli dočkat dvou penalt a ČK pro kapitána Plzně Hubníka. Hmm...???

                              • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 02.09.2018 02:22 |  
                                1 0

                                Nema cenu rozpitvata vsechno. Ja jsem ti svuj nazor napsal a tvuj znam. To nam oboum asi staci..

                                K tomu druhemu: pokud se na to opravdu divas takhle jednoduse,tak tvuj pristup chapu. Ja to takhle jednoduse nevidim. Rozhodne neberu za bernou minci nejexponovanejsi zapas ligy (spolu s dalsimi mezi hlavni trojkou) a uz vubec bych na tom nezakladal celou “teorii”. Ty lidi nejsou blby,nedelaji to poprve a nezamezli pred x lety. U takoveho zapasu si reknou: mame xy bodu navic diky tlacence,tri body naskok,tak ted kdyz se diva cely narod tomu nechame volny prubeh a body si zas vezmeme v zapasech ala Zlin,kde po tom po tydnu nestekne ani pes. Muj komentar nebyl na zaklade jedne Frydkovi ruky ale i s ohledem na zapas na Bohemce.
                                P.S. Ardeleanu tu ruku a videl a neodpiskal. Videorozhodci bud nebyl dostatecne “proskolen” nebo si rekl,ze takova ruka se v takove zapase neda ututlat zvlast po patecnim rameni Frydka.. Jinak pomezni nas obiral celou dobu: nejvyrazneji Coufal + Tecl..

                                • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                                  Boss82     před 6 lety 02.09.2018 14:42 |  
                                  0 3

                                  S tím, co píšeš, že jsou exponované zápasy a méně exponované, které lze ovlivnit snáze, bych souhlasil, kdyby si to psal třeba 10 let zpátky. Ale v dnešní době se rozpitvává prakticky každý zápas, každý zápas je v TV, každý zápas si lze znovu pustit na internetu, klíčové momenty rozebírá celá republika a sporné situace najdeš všude po internetu. Dnes nelze ututlat ani chybu v zápase Opava - Dukla, natož v zápasech Plzně nebo Sparty, které jsou už z podstaty ty nejsledovanější.

                                  Však se podívej na výsledky Sparty za posledních 10 let - směšné 2 tituly, loni páté místo. Jaký jasnější důkaz, že Spartě se nepřipískává, by si ještě chtěl? Vždyť hráčskou kvalitu tam měli vždy, takže s rozhodčími v zádech by museli sbírat tituly jako na běžícím pásu.

                                  Plzeň byla problematická 5 let zpátky, tam ta snaha neublížit ze strany rozhodčích byla jasně patrná. Ale teď už to zdaleka tolik neplatí a třeba v naší titulové sezoně jsme si opravdu na rozhodčí stěžovat nemohli.

                                  Suma sumárum - neříkám, že je liga křišťálově čistá, ale ty šílené konspirace, jak je o všem rozhodnuto prakticky už před začátkem ligy, které se tu člověk někdy dočítá, jsou prostě nesmyslné.

                                  • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                                    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 02.09.2018 15:26 |  
                                    1 0

                                    Nesouhlasim:

                                    1) zarez v zapase Plzen - Zlin nikdy nespusti takovy rozruch jako v zapase Slavia - Plzen. A presne tak to bylo, media to jeden den rozebrali,fanousci tak dva tri a tim tomu byl konec. Stejne tak to bylo s Duklou. Jasny tri body navic pro Spartu a po vcerejsku uz se o tom nikdy nebude bavit. Stat se neco vcera, tak to tady jede minimalne tyden na vsech frontach vcetne nasich klubovych spicek. Kazdej by to toho stoural. Ale tohle ti vysvetlovat nemusim,ty to vis,je. To nechces videt..

                                    2) nemusim se divat. Sparta to po Kretou zkusila ciste. Pak prisla Kabela aby ji aspon piskali rovinu,kdyz je nechutne rezali Berbrovci.. Ted prisla mohutna investice, ktera selhava a navic se tu objevila nadupana Slavia. Karty jsou rozdany jinak a kam se vydala Sparta jsme videli na valne hromade a jako odmena prisel Pepik Chovanec na svaz pod heslem, vy si nechte Berbra a neserte se do nas. My si nechame Pepu a vy se do nas taky neserte. Nase vzajemne zapasy ciste a diky cau..

                                    3) Jasne. V Plzni se nehnul kamen na kameni ale najednou se tam rozhodli,ze uz je to nebavi ne? Tomu by verilo leda 5 lety dite,kdybych mu to cetl pred spanim jako pohadku. Leda prd. Po tech aferach si akorat rekli,ze to nebudou delat tak okate. Oni ani nemusi na nikoho tlacit. Vybudovali si svuj chov rozhodcich,kteri od okresu vedi,komu maji byt vdecni. Nemuzes je na nic chytit,nikdo nikomu nemusi davat zadne penize atd. V nasi titulove sezone Sparta odpadla a tak to s nami zkusili na pul plynu a nevyslo jim to. Dalsi sezonu uz jsme videli, ze neponechali nic nahode. Ja je na podzim sledoval a byla to klasicka tlacenka silnejsiho - upisknuti na pulce nez souper neco rozjede atd. Staci par takovych zapasu a jako neporazeny chytnou lauf,kterej udela par procent navic vykonu. Nekdy staci jedna prohra ci remize a dostanes se pod tlak. To u nich nehrozilo..

                                    Sam rikas, ze liga neni kristalove cista a o tom to je. Ja taky netvrdim,ze si tady nekdo neco rozdelil predem a udela cokoliv proto, aby se to naplnilo. Ale dva kluby si tady rozdelili zakulisni vliv na rozhodci, kterej proste da par procent navic a doufaji,ze si zbytek domazi uhrat sami. Tak to proste je a jen slepej to nevidi a hloupej tomu neveri..
                                    Jozef Chovanec,clovek kterej se v tom rudem bahne plnem podvodu placal celou dobu,pokud to sam nepodporoval,tak o tom minimalne vedel a toleroval to je v cele komise rozhodcich,ktera Sparte zatim jen pomohla? Nahoda? No..

                                    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                                      Boss82     před 6 lety 03.09.2018 13:11 |  
                                      0 3

                                      1) Nesouhlasím, ale jen bych opakoval již vyřčené argumenty.

                                      2) Jsem rád, že si uznal, že Sparta pod Křéťou jela čistě, myslím si to také. Ale zkus to říct třeba před Bongorem, Vrškem a podobnými - udělají z Tebe hned zrádce a sparťana. Jak to bude letos se teprve uvidí, na základě prvních několika kol bych ještě nedělal závěry. Uvidíme, jestli se chyby ve prospěch Sparty budou kumulovat, či nikoliv.

                                      3) Není potřeba psát tak útočně. Nemyslím si, že by se v Šádkovi s Paclíkem něco hnulo. Jen si prostě myslím, že se začali bát, že jim to přeroste přes hlavu (viz nenávistná atmosféra vůči Plzni prakticky ve všech koutech republiky + postoj prakticky celé Moravy proti Berbrovi) a dříve nebo později něco vyplave na povrch a budou z toho mít průser jako kráva. Pokud jde o naší titulovou sezonu, tak nevím, čemu číkáš na půl plynu, ale měli to rozjeté výborně, vedli ligu ještě pár kol před koncem, přesto titul neudělali a například v jednom z klíčových zápasů u nás v Edenu jim byl vyloučen Řezník, což je stálo klíčové body. Kdyby měli jen minimální pomoc rozhodčích, tak ten titul prošustrovat nikdy nemohli. No a pokud jde o loňský podzim, tak ten se také démonizuje víc, než by bylo zdrávo. Ale to bychom to museli začít rozebírat zápas od zápasu, situaci od situace.

                                      K Tvému poslednímu odstavci. Mluvit o zákulisním vlivu po sedmi kolech a pár přehmatech rozhodčích, je předčasné. Hodnoťme minimálně po skončení podzimu. Do té doby budu věřit, že to čisté je. A sobotní zápas v Edenu mě v tom jenom utvrdil. Uvidíme dále.

                            • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                              Boss82     před 6 lety 02.09.2018 00:52 |  
                              0 3

                              Samozřejmě tam mělo být - Sice mi ten argument nepřijde moc logický...

                        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                          Boss82     před 6 lety 30.08.2018 09:59 |  
                          0 5

                          A hlavně - my když si to tady rozpitváme na videu, tak se můžeme dohadovat, jaký hráč tam měl nohu o vteřinu dříve nebo o vteřinu později. Ale tohle rozhodčí při nejlepší vůli vůbec nemá šanci postřehnout. V reálném čase to vypadalo jako úplně jasný faul, já bych se k faulu přikláněl i po prozkoumání videa. A každopádně na základě tohoto zákroku odmítám tezi, že sudí tlačil Spartu. Jiná věc bylo neudělení ŽK Chipciovi a Vatajeluovi, zde sudí jednoznačně chyboval. Na druhou stranu v závěru odpískal několik standardek pro domácí, kteří se i díky tomu dostali k závěrečnému tlaku a k vyrovnání.

                          • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                            kjandourek (admin)     před 6 lety 30.08.2018 10:55 |  
                            3 0

                            Já tohle nevytýkám ani tak rozhodčímu, jako spíše Šuralovi - ostatně tys i podle předchozího příspěvku nijak neobhajoval sudího ve smyslu: "bylo to v rychlosti, měl to těžké", ale pořád tvrdíš, že to byl faul, což tedy podle mě nebyl... To byl Barandov jako vyšitej...

                            Podívej se na tiki-taka, jakou tam Šural dostal čočku od Haška i od Vízka... a naprosto zaslouženě - hájil ho jenom "nestranný" Kohák, což je podobné, jako kdyby tam nějakou simulaci slávisty hájil F.R.Čech...

                            On sám tvrdil, že před něj chtěl dát tělo... jenomže z těch záběrů je jasné, že to nestihl - před hráče, který již došlápl na zem a zastavil, strčil nohu od kolena dolů, patou kopl do stojící nohy a otočil se ve vzduchu jako čerstvě nahozená vrtule....

                            • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                              Boss82     před 6 lety 30.08.2018 18:35 |  
                              0 3

                              Tak že je Šural simulant nezpochybňuji, stejně tak nezpochybňuji, že ten zákrok přihrál. Na druhou stranu ať si to pouštím, jak si to pouštím, tak tam pořád vidím, že dostal zezadu kolenem do lýtka, což prostě faul je.

                              A hlavně - celá tahle debata vznikla proto, že podle hlavního ubrečence Bongora na Bohemce zase začaroval sudí a jedním z hlavních argumentů pro toto údajné čarování je právě gól, který padl po faulu na Šurala. Já ale tvrdím, že i kdybychom po rozpitvání videa došli k závěru, že to faul nebyl, tak rozhodčí to v reálném čase neměl šanci posoudit správně, tudíž tady se o žádné úmyslné čarování nejednalo.

                              • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 31.08.2018 22:24 |  
                                1 1

                                Po dnesku je evidentni, ze se pletes.. Pokud mu takhle malo stacilo k odpiskani faulu,tak stejne malo by mu melo stacit k udeleni druhe zlute Vatajeluovi. Vzdy se zachoval ve prospech Sparty. Dnes to same..

                                • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                                  Boss82     před 6 lety 02.09.2018 00:33 |  
                                  0 2

                                  Nějak ti nerozumím. V čem se údajně pletu?

              • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                kerim1969     před 6 lety 25.08.2018 14:40 |  
                9 1

                Prave, ze na Surala to faul nebyl

                • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                  Boss82     před 6 lety 25.08.2018 18:05 |  
                  0 4

                  Myslím, že byl. Dostal zezadu kolenem do lýtka, to je prostě faul.

        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

          Crispo     před 6 lety 25.08.2018 13:41 |  
          4 10

          Souhlas s Bossem. Jednou to rozhodčí posoudil ve prospěch sparty, jindy zase pískl (ne)faul sparťana u jejich vápna. Že kromě tří týmů v lize nikdo nemá kvalitního zakončovatele nebo nahrávače, který by strašil favority, není problém rozhodčích. Viz. obrovská šance Karviné proti Plzni, kdy s přehledem mohli srovnat na 1:1 a rozhodčí by se tolik neřešil. To by se, ale proti spartě a Plzni nesměli soupeři kopat za uši, často i proti nám. Rozhodčí může nastavit málo, občas otočit faul, ale i přes to je trapné, jak tým celý zápas boří, hraje na 0:0, případně jeden gól z brejku, a po inkasování najednou přepne na útočení a chce, aby každá sporná situace šla v jejich prospěch.
          Rozhodčí včera pískal solidně, žádné jednostranné zářezy. A kdyby ve zdi stáli jak měli, tak to skončí 0:0. Nehledě na to, kolik standartek u vápna sparty končilo skoro na tramvajové zastávce. Vymlouvat se na rozhodčí je hrozně laciné. Radši bych odstraňoval chyby své, než abych pořád ukazoval na ostatní.

          • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

            Boss82     před 6 lety 25.08.2018 14:34 |  
            4 7

            Přesně tak. Rozhodčí jsou jen lidé a samozřejmě chybují, v 90 % případů neúmyslně, ve zbytku možná úmyslně. Ale brečet po každé sporné situaci nebo menší chybě sudího, že měl noty, aby pomohl Spartě/Plzni nebo ublížil nám, je mimořádně trapné.

            Začal bych u sebe a vlastních chyb, teprve pak bych hledal chyby u jiných. A hlavně bych za vším hned nehledal nějaká spiknutí.

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        Snivec     před 6 lety 24.08.2018 22:51 |  
        3 0

        u zoldaku z druheho brehu to je spatne poskladany od zakladu, takze tam se to muze zdat, ze to je lepsi a lepsi, ale ve finale tomu bude vzdy neco chybet a kvalita jednotlivcu nenahradi fungujici tym. Nastesi to jeste nepochopili :)

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 00:31 |  
        11 0

        Mě jsou teda taky nesympatický. Rudí nedodělci Krob a Grigar (dříve ještě Potočný), lamač kostí Ljevakovič, namachrovaný a zhrzený ex-slávista Král, jenž už se vidí v Bordeaux atd. Mě tam přijde fakt v pohodě jen Hora a Šmejkal.

        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

          Crispo     před 6 lety 25.08.2018 13:25 |  
          9 0

          Král v Bordeaux je jako Bucha v Plzni. Rodiče a agenti je vidí v Lize mistrů, ale sotva mají na to aby hráli v týmech o titul. Zrovna u Krále mi to přijde komické, ten kdyby neměl takové háro, tak o něm pomalu nikdo neví :) Nevím jak hrál za naši juniorku, ale podle výkonů v lize mi to přijde jako hodně nafouknutá bublina.

        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

          Victory     před 6 lety 25.08.2018 14:32 |  
          0 0

          Jo jo, v tomhle máš pravdu !

  6. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    Mikey     před 6 lety 24.08.2018 22:43 |  
    1 0

    Já bych sem dal tip i na lavičku.

  7. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    benny231     před 6 lety 24.08.2018 23:50 |  
    4 2

    Snad narozdíl od zápasu s Jabloncem, nastoupí jen ti co jsou 100% zdraví.

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 00:25 |  
      2 3

      Kolář - Coufal, Ngadeu, Pokorný (Deli), Bořil - Souček - Baluta, Hušbauer, Sýkora, Zmrhal - Tecl (až bude připraven, tak Olayinka)

  8. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 09:19 |  
    15 6

    Ještě, než se začneme naplno soustředit na náš důležitý zápas v Teplicích, shrnul bych ve zkratce sportovní události pátečního dne. Idol a ikona sralťansých fanoušků (a spisovatel! :-)) loboTom Řepka vyinkasoval pruhovaný mundůr za (nejen) obscéní inzeráty své ex-cikánce. Odpoledne pak Pepa Čůral nafasoval stop na 4 zápasy v Evropě (což je pro něho, jak již zaznělo - doživotní distanc), chátra pokuta skoro 3 mega, zavřený stadionek a navrch ztráta u neškodného klokana! :-) Jako třešinka na dortu, Zdenda na lavičce. Někdo konečně roztočil ty Boží mlýny?! :-)

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      Boss82     před 6 lety 25.08.2018 09:34 |  
      2 0

      Hehe:-)!

      +1

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      donford     před 6 lety 25.08.2018 09:58 |  
      6 1

      My jsme kdysi měli útočníka, tuším, že se jmenoval Böhm, který se k fotbalu dostal tak, že v Manchesteru myl v hospodě nádobí. Za nás hrál, ale gól nikdy žádný nedal. A Sparta teď má svého Böhma také. Jmenuje se Tetteh.

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        Harvey     před 6 lety 25.08.2018 10:19 |  
        2 1

        Bohm se k fotbalu dostal jako odchovanec Baníku. Pak chodil po hostovačkách a neuplatnil se. Dal si pauzu od fotbalu, jel do Manchesteru. Pak se k fotbalu vrátil.
        Definice pro odchovance Baníku "dostal se k fotbalu tak, že v Manchesteru myl v hospodě nádobí." je dost zavádějící.

        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

          donford     před 6 lety 25.08.2018 11:18 |  
          3 1

          Poslyš, to nebylo nic proti Böhmovi, ale skutečně jsem kdysi viděl (či četl, nebo slyšel?) jakousi reportáž o něm, kde líčil, jak si v hospodě mytím přivydělával a po fajruntě se chodil dívat na tréninky MU. No a myslím, že gól za nás nedal, nebo snad aspoň jeden? Tak proto jsem si naň vzpomněl, když jsem včera viděl v TV onu marnou snahu Tetteha. Ale ten má drobnou výhodu - aspoň se na hřišti usmívá.

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 10:56 |  
        1 3

        Máte pravdu. Pamatuji si i tu reportáž v televizi (tuším, že to byla senzace na Nově), že vábíme hráče, co někde myje nádobí :-) Nebyl zlej, až na tu produktivitu. Což podtruje vaší paralelu s Tettehem. :-) Jirka Böhm?

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      carevitchando     před 6 lety 25.08.2018 10:06 |  
      7 0

      Přesně tak, cca do 12.00 se ještě budu opájet nádhernými událostmi posledních dní a pak už se začnu psychicky připravovat na večerní thriller na Stínadlech.

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 10:20 |  
        2 2

        Tak snad se to nezvrhne v horor. :-) Každopádně, včera jsme si užili komedii.

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 13:34 |  
      1 4

      Minimálně 5 rumunů na SN! :-) Fuj

  9. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    p!erreCORE     před 6 lety 25.08.2018 10:16 |  
    0 0

    Myslíte,že budou v TP lístky do našich pidisektorů? Jedeme tam a neradi bychom seděli mezi teplicakama a převlíkali se do neutrálního..

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      Mako     před 6 lety 25.08.2018 10:50 |  
      2 0

      Úplně bez problémů. Bude jich v prodeji několik set.

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        p!erreCORE     před 6 lety 25.08.2018 10:57 |  
        0 0

        Díky za uklidnění :)

  10. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 13:44 |  
    7 0

    Jsem zvědav. Tenhle zápas musíme vyhrát - předběhnout spartu (je ostuda být za ní) a nenechat utéct Plzeň, která určitě ztrácet moc nebude. Snad se s tím Jindřich dnes popasuje lépe, než s Jabloncem, kde měl ty nemocné hráče asi opravdu nechat sedět a dát důvěru mlaďochům. No uvidíme. Věřím, budu fandit (u netu, samozřejmě) a těším se na oku lahodící fotbal a vítězství!

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      Obr     před 6 lety 25.08.2018 14:21 |  
      7 1

      Jo, po bitve je kazdej general, mohl tam dat mladouchy a treba by sme stejne rupli. On to vidi na treninku, tak mel asi duvod to postavit, jal to udelal. Nic proti Tobe Wulfstane, myslim to obecne. Bejt za tou rudou bidou, je fakt ostuda. Ale jsou silnej pes, sice asi min nez Plzen, ale jsou. Rozhodci jim jdou hrozne na ruku skoro jako Plisni. Je videt, ze Kretinsky to s Berbrem rozehral. Vcerejsi trestnak proti Bohemce jasnym dukazem. Dneska musime a verim, ze nedame Teplakum cuchnout. Plisen ztrati, citim to v kostech.

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 14:24 |  
        0 0

        Vždyť já jsem to ani jinak nemyslel, než že dělám generála po bitvě. :-)

        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

          Obr     před 6 lety 25.08.2018 14:29 |  
          1 0

          Snad to dneska nebude po pitvě ;-)

          • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 14:33 |  
            0 0

            Po pivě? Není lepší "Po pivu"? Ačkoliv pivo bez piva jako město bez města... a prošel jsem se po městě, ne po městu. Hm, těžko povedať. :-)

            • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

              dalislavista     před 6 lety 25.08.2018 14:59 |  
              0 0

              pitva bez pitvy, pivo bez piva...

              • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 15:11 |  
                1 0

                ...a oči bez brejlí :-D

                • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                  dalislavista     před 6 lety 25.08.2018 16:02 |  
                  2 0

                  nejlepší by bylo "liga bez plzně"

                  • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                    Jachym     před 6 lety 25.08.2018 16:06 |  
                    0 0

                    ...ale s Budvarem...:-)

            • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

              obiwan     před 6 lety 25.08.2018 15:07 |  
              1 0

              Ani po pivu, ani po pivě se mi už po městě (a po městu) se mi chodit nechce:-)

              • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 15:18 |  
                0 0

                Kabát poslouchá moje samička, mně se to nelíbí. :-)

                • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                  Arya     před 6 lety 25.08.2018 15:49 |  
                  2 0

                  Pro mě naopak je Kabát jediná česká kapela, která se dá poslouchat (:
                  nějak mi bohužel naše metalo-rocková hudební scéna připadá hrozně chudá :(
                  když to srovnáme s kapelama z Finska nebo Nizozemska...

                  • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                    Jachym     před 6 lety 25.08.2018 16:12 |  
                    0 0

                    Pár klasiků se ještě najde, ale skoro výlučně se jedná o kapely, které vylétly těsně po revoluci:

                    "Tvrdá hudba, tvrdej chlap, z melounový masky chlad,
                    punkrocková Bukurešť, metalová Budapešť,
                    a tupá hlava, těžký nohy, k alkoholu silný vlohy,
                    bůra v kapse nacházim a od metalu odcházim.

                    Malešice, Počernice, Metalice, Punkovice."

                    https://www.youtube.com/watch?v=qmDbA2qf7Tw

                  • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 21:01 |  
                    0 0

                    Z českých kapel jedině tak trošku Salamandra a pak slavná karlovarská hardrocková kapela Coda, jinak bída.

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        obiwan     před 6 lety 25.08.2018 14:33 |  
        2 2

        Ahoj, já sice byl neskutečně vytočenej po tý taškařici v Kyjevě, ale myslím, že bychom neměli hledat pořád chybu v rozhodčích. Když budeme herně úšpěšní, nemusíme se ohlížet na drobné "výpomoci" našim nepřátelům. A jestli chceme být silní po všech stránkách, neměli bychom se o naše rudé a prádelnické "přátele" zajímat...přehlížejme je:-))

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        Boss82     před 6 lety 25.08.2018 14:40 |  
        1 21

        Trestňák proti Bohemce byl v naprostém pořádku.

        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

          Akuls     před 6 lety 25.08.2018 14:46 |  
          12 1

          Koukám, že jste u toho očního pořad nebyl.

          • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

            Boss82     před 6 lety 25.08.2018 18:08 |  
            0 9

            Pusť si to ještě jednou a zpomaleně. Pokud ani pak faul neuvidíš, tak si k tomu očnímu zajdi sám.

            • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

              Akuls     před 6 lety 25.08.2018 21:24 |  
              4 1

              Fotbal je kontaktní sport a pohlazení kanárčím peříčkem není faul i když sebou ten simulant praštil o zem jako vozembouch.

              • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

                Boss82     před 6 lety 26.08.2018 17:09 |  
                0 4

                Koleno zezadu do lýtka faul je.

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      obiwan     před 6 lety 25.08.2018 14:27 |  
      2 0

      Pěkné odpoledne, příteli z oficálek:-) V první chvíli jsem se ulekl, žes napsal sparta s velkým písmenem:-) Taky si myslím, že minimálně místo Stocha mohl minule hrát někdo jiný, jednak mu to dlouhodobě nejde a navíc byl nemocný. Jsem na ten dnešek zvědav, tentokrát budu i já sledovat utkání z gauče:-) Zasním se - bylo by krásný jim vrátit těch potupných 0:7...

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 14:31 |  
        1 0

        To jsou milá slova, děkuji Ti za ně a též přeji pěkné odpoledne. Pro mě je teda ráno, já jsem asi před 1/2 hodinou vstával. :-) Těch 7:0 jim asi nikdy nevrátíme, ale s 3:0 bych dnes byl nadmíru spokojen!

        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

          obiwan     před 6 lety 25.08.2018 14:35 |  
          5 0

          Ano, já to myslel pochopitelně obrazně, jsem natolik realista, že 0:7 nepožaduji:-) Ale jsem na sebe hrdý, že i u téhle potupy jsem vydržel až do konce...a proto mám nyní morální nárok na odškodnění:-)

  11. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 14:41 |  
    1 1

    Nevěřím,že teplaky doma dvakrát prohrajou,ale zároveň nevěřím, že my rupnem dvakrát za sebou,tudíž to vychází na kříž,což se mě v náší situlaci pranic nelibí,tak a ted babo raď.

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 14:52 |  
      4 0

      I ty jeden malověrný. Dneska to zas bude válec a suverénní výkon a vítězství!

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 18:13 |  
        0 0

        Když myslíš.Rád se nechám překvapiti.

        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 20:58 |  
          1 0

          Tak snad jsi mile překvapen. ;-)

  12. Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    travel (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 16:11 |  
    1 0

    Tak za chvíli se synem vyrážíme do Teplic,věřím,že kluci si zápas blbec vybrali minule a dnes naváží na výkony z prvních kol a přivezeme 3 body.

  13. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 16:18 |  
    0 0

    dneska očekávám odpočatej mančaft plný síly, rychlosti a elánu, s fotbalem co nás zdobil první kola...

    a ještě před naším mačem se zas mrknu od pěti na Příbram, co tam ten náš kluk zas předvede... :-)

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      obiwan     před 6 lety 25.08.2018 17:45 |  
      0 0

      Kde je ta hornická banda k vidění?:-)

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        kjandourek (admin)     před 6 lety 25.08.2018 17:56 |  
        1 0

        Na O2TV jdou všechny zápasy...

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 17:56 |  
        1 0

        koukám na stream, první půle nic moc, strašně ztrát z obou stran, ale Maty zas udělal stoprocentní tutovku, a že dřevák Slepička neumí trefit prázdnou bránu, za to už opravdu nemůže...

        fromhot.com tam klikni na Football, a tam máš streamy...

        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

          obiwan     před 6 lety 25.08.2018 18:56 |  
          0 0

          Díky, pustil jsem si O2:-) Matoušek má pěkný věci, nebojí se, Květ super trestňák, pěkná tyčka...

  14. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    Arya     před 6 lety 25.08.2018 18:01 |  
    0 0

    Kolář - Coufal, Ngadeu, Kúdela, Bořil - Souček - Stoch, Hušbauer, Sýkora, Baluta - Tecl

    Zmrhal není ani na lávce

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 18:10 |  
      0 0

      Ani Pokorny.. zraneni nebo se nevesel na lavku?

      • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

        Arya     před 6 lety 25.08.2018 18:12 |  
        2 0

        "Marodka zůstává stejná jako v minulém utkání, nemocný je navíc Lukáš Pokorný, zranění Simona Deliho by snad nemělo být vážné."

        Mimochodem na lavičce jsou Nabiyev s Valentou.

        • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 18:34 |  
          1 0

          Kdyz jsem to cetl,tak to tam nebylo.. diky!

    • Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

      Fulham     před 6 lety 25.08.2018 18:12 |  
      1 0

      Pokorný taky ne, lazaret woe...ale tak aspoň nasaje další mlaďoch.

  15. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 18:16 |  
    1 0

    zase dal Matousek gol, stahnete te ho:)))to je blazen:)

  16. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    davidovky1     před 6 lety 25.08.2018 18:16 |  
    2 0

    Opět Matoušek!!!

  17. Re: Liga pokračuje zápasem v Teplicích

    Arya     před 6 lety 25.08.2018 18:18 |  
    2 0

    Matoušek je skvělej, fakt jsem ráda, že jsme ho koupili my