Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 6. kolo

Slavia se vrátila zpět na vítěznou vlnu, když po sebevědomém výkonu zcela zaslouženě porazila venku Teplice.

Stává se zcela výjimečně, že by fanoušek (zvlášť ten český, typicky kritický) po zápase neměl svému týmu téměř co vytknout a jen by spokojeně vstřebával předchozích nadmíru vydařených devadesát minut. Včera si slávisté po výhře 3:0 v Teplicích mohli tohoto luxusu dopřát. Sešívaní předvedli výborný výkon, dali dva krásné góly ze hry a soupeře přejeli rozdílem třídy. Aniž bych chtěl snižovat nesporně povedenou hru Slavie, tak jen upozorním, že není na místě létat v oblacích. Takhle slabé Teplice totiž nepamatuji. Ostatně jejich bilance v roce 2018 mluví sama za sebe - 3 výhry, 7 remíz, 10 porážek, skóre 20:35.

Bohužel se nemohu nevyjádřit k naší marodce, která začíná nabývat až obludných rozměrů. Ačkoliv je náš kádr velmi široký, tak s takovou kalamitou se již potýká jen stěží. Máme však i štěstí v neštěstí. Největší paseka řádí na postu stopera (3 absence!), který máme neobvykle zajištěný. Naopak nepostradatelnému Hušbauerovi, za nějž chybí adekvátní náhrada, zdraví drží. Naštěstí tedy početná marodka příliš nezasahuje do tvorby základní sestavy. Kromě ní ale není příliš kde brát. Moc si nedokážu představit, jak bychom v současné situaci zvládli "anglický týden". Snad zásadní zlepšení v tomto směru přinesu blížící se reprezentační pauza.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Za včerejšek mu nemám co vytknout. Kvůli nedostatku práce ale dostává jen mírně nadprůměrnou známku. Pokud si pamatuji, tak měl v zápase jen tři zákroky, náročnější byl jen ten poslední. Oceňuji jeho rozehrávku, zvláště výhozy má přesné a daleké.

Vladimír Coufal - 8 - Má za sebou osm zápasů za Slavii, v žádném nehrál špatně, naopak hned v několika podal vynikající výkon. To je i případ včerejšího večera. Na začátku sice přišlo menší zaváhání v obraně, pak už ale válel. Aktivní, kvalitní s míčem, dobře centrující. Při naší třetí brance skvěle zavřel branku a sklepl míč do jednoduché pozice pro Sýkoru.

Ondřej Kúdela - 8 - Takhle si představuji, že by měl vypadat stoper Slavie, který dostává šanci po dlouhé době. Ondra ji jednoznačně chytl za pačesy, když podal vynikající výkon. Dozadu bez chyby, vstřelený gól po standardní situaci a kvalitní rozehrávka, kdy poslal do velké šance Tecla (který pak obešel brankáře, ale míč do sítě dostat nedokázal). Beze zbytku potvrdil, že je velmi kvalitním ligovým hráčem a že je v kádru Slavie oprávněně.

Michael Ngadeu Ngadjui - 7 - Sebevědomý a dominantní výkon. Blýskl se hezkou "zidanovkou". Proč má nižší známku než kolegové z obrany, ač herně horší nebyl? Protože se na rozdíl od jarního zápasu v Teplicích nepodílel na brankové situaci.

Jan Bořil - 8 - Kdo čtete mé hodnocení pravidelně, tak víte, že když Bořila za něco kritizuji, tak za nepřesné centry, Tentokrát jsem ale nestačil zírat, když Bóřa dvakrát odcentroval naprosto přesně (dokonce i slabší levou nohou) a byly z toho dva góly. Ve hře podal tradičně dobrý a poctivý výkon. Celkově jeden z nejlepších zápasů Honzy ve Slavii.

Miroslav Stoch - 6 - Po předchozích slabších výkonech Stocha to už tentokrát bylo o poznání lepší. Miro byl často u míče, podílel se na rozehrávce. Na druhou stranu ale příliš nebyl vidět ve finální fázi. Vyjma jeho střelby, která mu létala všude mimo branku.

Tomáš Souček - 7 - Tradičně spolehlivý výkon. I díky němu se Teplice téměř nedostaly za půlku.

Josef Hušbauer - 8 - Vylízal se z drobných zdravotních problémů a znovu podal špičkový výkon. Na první brance má významný podíl, když skvělou dlouhou přihrávkou našel na kraji volného Bořila, který pak asistoval na gól. Na druhou branku pak přihrával sám dobře kopnutým rohovým kopem. Ve hře byl vidět, několikrát výborně střílel, Grigar ale vždy dobře zasáhl.

Jan Sýkora - 7 - Podobně jako zbytek týmu hrál dobře, konečně navíc vstřelil branku! Situace to pro něj byla až triviální, ale doufám, že Honzovi po spoustě zahozených šancí trefa pomůže a další gólovky bude řešit s větším klidem.

Alexandru Baluta - 7 - Herně velice dobrý výkon. Alex je skvělý v přebírání míče i v jeho vedení. Na druhou stranu ale ač byl včera vidět, tak to většinou bylo mimo vápno. Do větších šancí se nedostal ani je nepřipravil. To je třeba do budoucna zlepšit.

Stanislav Tecl - 7 - Podle mě se včera potvrdilo, že Tecl do naší současné hry pasuje lépe než Škoda. Standa je neustále v pohybu a pro obranu soupeře znamená trvalé nebezpečí. Včera jednu branku vstřelil a dostal se i do dalších výborných příležitostí. A právě ty bych mu na druhou stranu vyčetl - měl je proměnit a vstřelit víc než jednu branku.

Milan Škoda, Matěj Valenta a Jaroslav Zelený nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

6. - Sobota 25. 08. 2018 19:00

Fortuna liga, 2018/2019
0 - 3
0 - 2
FK Teplice
FK Teplice

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Stanislav Tecl
34. Ondřej Kúdela
60. Jan Sýkora

Komentáře (144)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 26.08.2018 21:47 |  
    14 0

    Hodnoceni dobre....

    Sestava temer optimalni, pozastavil bych se nad Kudelou vs Pokorny..Kudela z pozice stopera snad nebyl nikdy horsi nez nejlepsi vykon Pokorneho, ani jeden neni spatny, ale Kudela je proste z meho laickeho pohledu lepsi. A sympatictejsi, bohuzel starsi. Ja bohuzel neznam Pokorneho strop.
    Obecne jsem ale rad ze mame tolik stoperu, ikdyz pred sezonou jsem si rikal k cemu tolik....


    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Ondráš     před 6 lety 26.08.2018 22:08 |  
      15 0

      Kúdela je naprosto v pohodě..když hraje, tak nejsem tak nervózní jako v případě Pokorného..

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        chrobak     před 6 lety 27.08.2018 11:11 |  
        5 0

        Ono to není u něho poprvé. Vždy, když nastoupil, hrál dobře.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Dennis     před 6 lety 26.08.2018 23:12 |  
    0 0

    Díky za trefné zhodnocení i komentář ke zraněným hráčům. Máme jich fakt hodně, ale je fakt, že klíčoví hráči se zatím vesměs drží zdraví, tak snad to vydrží a brzy je posílí i Simon a šanci ukázat se dostane co nejdříve i Peter Olayinka, snad se dá brzy dohromady.

  3. Ngadeu

    pinochet     před 6 lety 26.08.2018 23:18 |  
    17 12

    Nesouhlasím se známkou 7 pro Michela. Je to v prvé řadě obránce a proti Teplicím podal jako takový famózní výkon o parník lepší než Hušbauer co by záložník, který rovněž žádný gól nedal a o hektar lepší než Stoch, který zadrbal několik slibných útoků.

    • Re: Ngadeu

      Markus     před 6 lety 27.08.2018 06:02 |  
      12 1

      Mě se líbil ten jeho výlet, jak se ho postupně dva tepličáci rozhodli obrat o míč a on to pokaždé zvládl a šel dál. Defenzivního záložníka hrával vždy výborně a je radost sledovat, že tím dokáže v tom našem flexibilním systému pomoci i z pozice stopera. Odmítám kritiku za takové výlety, to je prostě flexibilní systém, on má koukat jen před sebe, je na ostatních, abych vzadu obranu v té době okamžitě zacelili a případná ztráta míče neznamenala automaticky volný průchod až k naší brance.

    • Re: Ngadeu

      sicilianbrno     před 6 lety 27.08.2018 08:06 |  
      9 0

      Maš pravdu v hodnoceni Ngadea, suvereni, jisty vykon na znamku 8. Teplice si přes naše stopery neškrtli...

      • Re: Ngadeu

        YuckFou     před 6 lety 29.08.2018 11:03 |  
        0 0

        A jestli má Ngadea osmičku, tak Kúdela by měl mýt devítku. V obraně bezchybný, přesná rozehrávka, nádherným pasem vyslal do samostatného úniku Tecla a dal gól. Jako já nevím co od stopera chtít ještě víc? :-)

        • Re: Ngadeu

          no-nick     před 6 lety 29.08.2018 18:59 |  
          0 0

          Přesně jak říkáš, čistá devítka:D

    • Re: Ngadeu

      kjandourek (admin)     před 6 lety 27.08.2018 09:02 |  
      8 3

      Hušbauer coby záložník přihrál na gól Kúdely a předfinální přihrávku si připsal u gólu Tecla parádním pasem na volného Bořila....

    • Re: Ngadeu

      Slawek     před 6 lety 27.08.2018 23:09 |  
      1 0

      Taky nejsem pro dávat mu nižší známku než ostatním z obrany. To může udělat jen retardovaný Podroužek.

  4. Zabiják do vápna

    Cross     před 6 lety 27.08.2018 01:39 |  
    1 3

    V Teplicích skutečně skvělý výkon, zatrnulo mi pouze dvakrát, to kdyz kdosi patičkou frajersky vpravo sklepnul a namazal Teplicím. Sakra kdo to byl? Tam bych dal bod dolů. A samozrejme Kolář a jeho prudký výhoz doprostŕed pŕed vàpno - kde pár kroků po stranách byli dva tepličtí - na to fakt nemám. Myslím pravděpodobnost maléru a branky v naší síti tak 20 %... snad si to hoši s trenéry do soboty dobře rozeberou...
    Co se týče proměňování šancí: uz aby byl zpátky Olayinka nebo přišel Matoušek. Za unaveného Tecla tam nebylo koho dát. “Na skladě” žádný tahových hráč...

    • Re: Zabiják do vápna

      biggris (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 06:51 |  
      5 0

      Ta paticka byla od Stocha. A pokud jsem si to spravne vylozil, tak pred naslednym rohem za to dostal vycineno od Kudely.

      • Re: Zabiják do vápna

        sicilianbrno     před 6 lety 27.08.2018 08:04 |  
        8 2

        Vyčetl, ale hned vzapěti ukazal jedničku na znameni, " v pohodě, hrajem dal" :-)
        Pro mě Kúdela byl a je momentalně naš stoper č. 3, ve svem věku mu pravě stoper sedi nejvic...

        • Re: Zabiják do vápna

          biggris (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 08:44 |  
          2 0

          Jj, to je pravda. Proste mu vycinil jako lidr (ono se to taky snaz dela za stavu 2:0, 3:0 nebo kolik to v tu chvili bylo, nez kdyz bysme meli dotahovat :-)). Jako dodneska vzpominam jak takhle kdysi Lobotom kazdej zapas deptal toho jejich levyho beka, jak se jmenoval? Ten z nj musel mit uplnej mindrak :-D

          • Re: Zabiják do vápna

            kjandourek (admin)     před 6 lety 27.08.2018 09:01 |  
            1 0

            Pamič... ten ho měl tenkrát jako slušnej hromosvod :-)

            • Re: Zabiják do vápna

              Jachym     před 6 lety 27.08.2018 09:09 |  
              6 1

              U nás zase Brabec na konci svého angažmá. O co větší hovno hrál sám, o to více řval na ostatní...

              • Re: Zabiják do vápna

                Akuls     před 6 lety 27.08.2018 12:48 |  
                1 0

                Teď to samé předvádí v pražském městském přeboru v dresu Chaber, to je tým za který si zahráli Vízek, Šmicer, Berger nebo starší Rosický. Když se ale po nedobrovolném odchodu ze Slavie vracel z Turecka zpět do ČR a začal hrát ve Spartě, tak si tam své ještě uhrál. Také má u mne plus za to, že už několikrát prohlásil, že nejlepším hráčem s kterým hrál stopéra byl Marek Suchý. Myslím, že kdyby spolu ti dva mohli hrát na Arsenalu nebo v Seville, tak jsme takové dardy v CH. L. nedostali. Brabec byl tenkrát zraněný a Šourek ho nenahradil ani náhodou.

            • Re: Zabiják do vápna

              biggris (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 09:46 |  
              2 0

              Jo Pamic, diky. Ja vim, byl to spartan, ale chvilema mi ho bylo skoro az lito, protoze fotbalista mi prisel jako docela dobrej, jen musel hrat vedle magora :-D

  5. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Snivec     před 6 lety 27.08.2018 08:06 |  
    10 0

    Dal bych si pozor na zacatky utkani, v prvnich minutach zapasu mel golove sance kyjev a ted teplaky, byl uplne sam ve vapne, nastesti to kopl uplne spatne

  6. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    DF007     před 6 lety 27.08.2018 08:43 |  
    11 0

    Velmi příjemně překvapil Ondra Kúdela. Odehrál fantastický zápas. Je to další hráč z jehož příchodu jsem nebyl nadšený, ale pokud bude předvádět takové výkony, tak mi zavře hubu a já za to budu rád.
    Jinak první poločas byl až na první minutu vynikající, druhý už byla hra nahoru-dolu, zdála se mi malinko neuspořádaná.
    Celkem slušné naladění na sobotu. Akorát musím o den zkrátit dovolenou, ale snad to žena, nebo spíše já, přežije.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 09:37 |  
    1 2

    Opět perfektně zhodnoceno. A vy kluci na place, jen tak dál....

  8. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 10:51 |  
    10 5

    Dobré dopoledne přeji Vám všem.
    K samotnému zápasu bylo napsáno hodně názorů a vesměs pochopitelně díky výhře byly kladné.
    K hodnocení hráčů je to samozřejmě v určité analogii a také pozitivní.
    On vůbec celý ten zápas byl odehrán tak, jak jsme to potřebovali.
    Zápas jsme zvládli díky naší kvalitě a i tím, že hráči měli tentokrát už hlavy srovnané a hlavně chtěli vyhrát a opravdu si spravit chuť. Pomohl nám i ten týden klidu a dobré přípravy.
    Vzhledem k tomu, že Teplice se během zápasu stávaly menší a menší, až se staly úplně nejmenší na celém světě.... :-), tak by se zdálo, že by mohl Alanor celkově o jeden stupínek ubrat. Alespoň z řečí některých disputérů se dalo usoudit, že Teplice byly slaboučké a tak nebylo třeba tolik námahy.
    Já se domnívám, že to není pravda. Teplice byly soupeřem, který má určitou kvalitu a prostě hraje ligu.
    Někteří naši hráči opravdu zvedli svůj výkon o dost nahoru viz Bořil, Baluta, Tecl, Sýkora i Stoch a Hušbauer taky.
    Ondřej Kúdela i pro mě je kvalitativně ve stupnici stoperů hned po Delim, Ngadeuovi, Jugasovi na pomyslném 4. místě. Je to také tím, že včera byl M. Ngadeu naprosto dominantní a Ondřejovi se s ním hrálo dobře. Pokorný opravdu je až za nimi. A to si myslím, že i "Frýďa" je na stoperu lepší.
    Já bych se však zastavil u jiného hráče. Pozoroval jsem Tomáše Součka a pak jsem si ještě pustil jeho celé hodnocení. Já před ním smekám klobouk a hodnotím ho jako našeho nejlepšího hráče. To co nám ten kluk všechno oběhá, co vyčistí a jaký zabezpečí prostor. Pořád se nabízí "od vápna k vápnu" a zesiluje i naše pozice při zakončení ve vápně soupeře. Spolu se Sýkorkou největší pracanti. A Baluta nám opravdu začíná plnit to, co potřebujeme. A je to "setsakra" znát.
    Ale je to prosím jen můj dojem a názor a nechci ho tu nikomu podsouvat.
    Moc se mi líbí, jak pan Nezmar vidí náš problém se zraněnými hráči a chce dát příležitost mladým. Valenta tam šel sice na pár minut, ale ve fotbale to tak prostě chodí. Každá zkušenost a každý herní okamžik je tím kamínkem poznání, které si musí Ti mladí kluci zažít.
    Tentokrát mi káva chutnala a Alanor dal známky pěkné.
    Tak snad jen ten náš Míša s obvazem na hlavě určitě za 8. On sice branku nedal, ale minimálně jedné určitě zabránil a ofenzivu z pozice stopera podporoval celý zápas. Už proto, že i Vláďa Coufal má 8 a ten se mi taky moc líbil.
    Jen bych připomněl i slova trenéra Trpišovského o tom, že jsme mohli gólů dát víc a některé situace jsme při zakončení řešili zase zbrkle. To se týkalo asi i Míny Stocha, který měl spíš než driblování před vápnem využít volného postavení Vládi Coufala a jít tam s ním do kombinace. Pak by možná měl možnost i větší volnosti při svých pokusech o střelu.
    A na Plzeň bude doufám plný dům. A nebudou k tomu potřeba ani žádné výzvy.
    Plzeň vyhrála zaslouženě a nemá cenu se v tom patlat.
    My víme, že hrajeme proti Plzni a uspějeme jen tím, že budeme makat a bojovat. Jeden za druhého a nedat prostor jejich hráčům. Ani jednomu. A teď nemá cenu rozebírat jejich silné a dobré hráče. Ty u nás hráli na jaře taky a stačili jsme na ně.
    Tak to zkusme znovu.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Jachym     před 6 lety 27.08.2018 11:06 |  
      3 0

      Sokrate, jen mě podle tvého popisu trochu zarazilo, že trenér je tam vlastně zbytečný, když o posílání našich mladíků na hřiště rozhoduje v první řadě sportovní ředitel Nezmar...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 12:53 |  
        2 3

        Jáchyme, i Ty jeden, i Ty jeden...... :-)).
        Ale vůbec ne. Určitě jsem to tak nemyslel, pouze jsem slyšel v týdnu p. Nezmara, když o tom někde mluvil. To, že to v zápase aplikoval trenér Trpišovský jen dokresluje, že o tom tito dva chlapi spolu mluví. A určitě o tom rozhoduje trenér. Ale to Ty mě jen tak příteli Jáchyme zkoušíš viď.
        "Sparta byla u nás efektivní, ale Slavia byla dominantní"..... To řekl Dan Šmejkal po zápase. To je pro přítele s krásnou přezdívkou, že eden je jen jeden.......... :-)).
        A s úctou k Vám
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Edenjejenjeden     před 6 lety 27.08.2018 13:26 |  
          1 0

          Díky:-).Aspon něco je na mě krásný:-D

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Jachym     před 6 lety 27.08.2018 13:41 |  
          0 1

          Jssně, Sokrate, to já jen, aby řeč nestála. Jinak jsem rád, že sis tentokrát opět dal k hodnocení obligátní kávu, a hlavně že chutnala. To znamená, že svět je v nejlepším pořádku...:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Edenjejenjeden     před 6 lety 27.08.2018 11:37 |  
      6 0

      Souhlasím,Teplice opravdu nemají tak špatné mužstvo,i na nás to prvních deset minut zkusili,jenže pak jim úplně odešla záloha a už se vezli.A zajímavé bylo i hodnocení jednoho hráče z Teplic(možná Grigar?),když se ho ptali novináři na srovnání proher s oběma S,řekl něco v tom smyslu,že Sparta byla produktivní,ale Slavia je opravdu přehrála po všech stránkách......

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      vršek     před 6 lety 27.08.2018 15:59 |  
      1 1

      Patlat se v tom snad ne...ale fakt je, že Krmenčík měl být vyloučen po druhé žluté a 6 goĺů by se určitě nekonalo!

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Slawek     před 6 lety 27.08.2018 23:16 |  
        2 1

        Patlat se v tom ne, nicméně je to zásadní.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 28.08.2018 08:56 |  
          0 0

          Dobré ráno přeji.
          Já Vám oběma rozumím. Cítím tam tu pachuť nevyloučení Krmenčíka.
          Máme před sebou právě zápas s Plzní, proto jsem napsal, abychom se v tom nepatlali s tím, že je potřeba se dobře naladit a soustředit právě na ten zápas. Můžeme se k tomu kdykoliv jindy vrátit.
          Sokrates55

  9. Něco málo k zápasu a k hodnocení

    Boss82     před 6 lety 27.08.2018 12:04 |  
    18 9

    S menším odstupem k zápasu:

    + naprostá dominance po celých 90 minut
    + pohodový zápas od 1. do 90. minuty, kdy prakticky po celou nepochybujete o tom, že váš tým vyhraje
    + fantastická fitness data našich hráčů - hned 3 naši hráči naběhali přes 13 km - Sýkora, Souček a Coufal, všichni ostatní (kromě střídajících) měli přes 11 km (jediný Ngadeu 10 832), Teplice jsme tak mimo jiné uběhali, a i proto vypadal zápas tak, jak vypadal
    + výkon O. Kúdely, který jasně ukázal, že je oprávněným členem kádru
    + V. Coufal opět ukázal, že jeho příchod byla trefa do černého. Když si vzpomenu na ten letní hate, který tady nebo i sparťanském fóru schytával, protože ho v týmu ani jeden tábor vlastně nechtěl, tak se musím smát. A nemohu si nepřihřát polívčičku:-) - já věděl své a jsem rád, že mě Vláďa nezklamal
    + odsunuli jsme v tabulce opět Spartu tam, kam patří - tedy za nás. Jen ať si užijí pohled na naše červenobílá záda:-)
    + dobře jsme se naladili na klíčový zápas s Plzní

    - pořád nízká produktivita - v tomto zápase jsme mohli Teplicím oplatit tu příšernou domácí ostudu 0:7, škoda, že jsme se k tomu alespoň nepřiblížili, šance na to byly
    - alarmující marodka

    K Alanorovu hodnocení:

    -> přidal bych bod Ngadeuovi a Stochovi
    -> a přidal bych určitě také minimálně bod Kolářovi. Myslím, že běžný fanoušek nedokáže úplně docenit, jak je jeho rozehrávka pro naši hru zásadní a jak výrazně pomáhá v tom, abychom se udrželi na míči a v tlaku. Kupříkladu v Teplicích měl 33 přihrávek (což je více, než řada hráčů v poli) s úspěšností 84,8 %! A nejsou to u něj zdaleka jen jednoduchoučké přihrávky stoperům. Všimněte si, jak často posílá precizní pasy z prvního nebo druhého doteku na 40-60 m, čímž jednak zrychluje hru a jednak okamžitě přenese těžiště hry na polovinu soupeře a pomáhá nám se z obrany ihned dostat zpátky do tlaku. O jeho špičkových výhozech ani nemluvě.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 12:09 |  
    9 2

    Minulej tejden tu byl kritizovan trenér, ze nenasadil nekoho z mladych, tentokrát jsme se na konci zapasu dockali Valenty. Snazil jsem se ho sledovat a mel jsem z nej pocit, ze je z toho dost vyplasenej. Moc si nedovedu představit, ze by proti Jablonci mohl zastat nejakou zasadni roli v tymu. V teplicich to pro nej bylo tak akorát na seznameni se s ligou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Janybery     před 6 lety 27.08.2018 12:42 |  
      4 0

      Však je dobře, že dostal čuchnout. Je mu 18 a s týmem nastoupil do mistrovského zápasu poprvé. Nervozita je pochopitelná. Je dobře, že dostal příležitost. Možná mohl chvíli i Nabyiev, ale u něho to nevypadá na trvalejší pobyt v áčku. Snad se začne zdravotní stav našich kluků jen a jen zlepšovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      DF007     před 6 lety 27.08.2018 18:42 |  
      0 1

      Já si zase nevšiml, že by ti co přišli na hřiště v utkání s Jabloncem něco změnili. Proto tam mohl jít kdokoliv a dopadlo by to stejně

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        martyni (přítel SN)     před 6 lety 28.08.2018 14:28 |  
        0 1

        Jo a pro ty mlady by to byl s Jabloncem dobrej zážitek?

  11. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Max1     před 6 lety 27.08.2018 12:17 |  
    14 1

    Obecně souhlas, jen bych možná dal Balutovi o bodik víc, stejně tak Míša. S Teclem ta hra vypadá proste lépe, sice mám Škoďaka rad, ale použil bych ho jako žolika. Stejně tak Baluta je o třídu jinde než Zmrhal a měl by hrat základ.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    belmis (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 13:41 |  
    17 0

    Byl jsem se na zápase podívat. A víte co mě nejvíc dostalo? Po závěrečném hvizdu jednoznačného zápasu, kdy jsme klidně minimálně půl hodiny mohli "hrát údržbu", minimálně polovina našich kluků místo plácání si k vydařenému výkonu zůstala v předklonu a vydýchávala.
    Je velký pokrok, jak hrajeme pod Trpišovským náročný běhavý fotbal, za který jsme pak po zásluze odměněni. Trochu se obávám zápasů, kdy v týdnu budeme hrát poháry a o víkendu ligu. S takhle náročným fotbalem a současnou marodkou to nebude legrace.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Edenjejenjeden     před 6 lety 27.08.2018 14:01 |  
      13 0

      A ještě jedna věc mě zaujala,dvacet minut do konce,pohodlné vedení,ale všichni chtěli hrát,okamžitě vhozený aut,rozehraná standartka,žádné polehávání na trávníku,žádná údržba,bylo jasně vidět,že takový fotbal hráče baví....

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 14:07 |  
        6 0

        Prostě radost se dívat :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Juventus turin     před 6 lety 27.08.2018 14:07 |  
    0 0

    Není co dodat. Souhlas.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Gino     před 6 lety 27.08.2018 14:38 |  
    13 3

    Takze Ngadeu nebyl horsi nez ostatni obranci, dokonce byl zcela dominantni (dle hodnoceni), ale znamku ma nizsi, protoze neprihral na gol?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Travinho     před 6 lety 27.08.2018 16:22 |  
      2 11

      Fotbal se jaksi hraje na góly. Logicky ten, který branku dá, bude hodnocen lépe.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Jachym     před 6 lety 27.08.2018 17:01 |  
        8 1

        No nevím, obránce Chlumecký z Dukly dal v jednom zápase dokonce dvě, a přesto se mu dostalo hodně podprůměrného hodnocení...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Travinho     před 6 lety 27.08.2018 23:05 |  
          1 4

          To je sice fajn, ale pokud dva hráči podají víceméně obdobný výkon, tak je jasné, že produktivnější bude hodnocen lépe. Nechápu, co na tom někdo nechápe.

  15. Utkání po Evropské lize

    Mike     před 6 lety 27.08.2018 14:48 |  
    6 2

    Dovolím si téma z úplně jiného soudku, ale hodně zajímavé. Pokud jsem se dobře díval, tak máme po utkáních Evropské ligy neuvěřitelně skvělý ligový los. Postupně doma Bohemka, doma Příbram, doma Dukla, doma Zlín, venku Opava a venku Jablonec, ale toho se samozřejmě Evropská liga týká také. Já vím, že se každý ohání tím, že by mužstva měla zvládnout 2 utkání v týdnu- to je samozřejmě pravda- ale všechna mužstva mají natrénováno zhruba stejně kvalitně co se týká fyzické stránky, a přece jenom je rozdíl hrát třeba v Kazachstánu a pak hrát ligu proti soupeři, který se na ni týden chystá. Třeba Olomouc by mohla vyprávět. Po herně skvělých utkáních proti Almaty a proti Seville schytali debakly 1-3,1-4 a 0-3 a podali dost děsivé výkony. I my bychom mohli proti Jablonci po Kyjevu vyprávět. Navíc event. 2 dny volna v rytmu čtvrtek- neděle opravdu na 100 % regeneraci nestačí, i kdyby byla třeba 80 %, tak odpočatý soupeř prostě to drobnou výhodu má.
    Takže los nádherný.

    • Re: Utkání po Evropské lize

      Jachym     před 6 lety 27.08.2018 15:02 |  
      3 2

      To jsou jistě zajímavé postřehy, ale také platí, že a) po vítězství se lépe regeneruje a hráči získají sebevědomí (samozřejmě pokud se prohraje jako v Kyjevě, může to tým naopak velmi utlumit) b) snad každý hráč raději hraje zápasy než jen trénuje, c) na slabší soupeře, které zmiňuješ, bychom měli stačit i relativně méně odpočatí. Pokud se tedy chceme považovat za lídra alespoň v české kaprlize. Ostatně Plzeň bude absolvovat asi ještě náročnější zápasy v LM a možná dostávat příděl za přídělem, tak se ukáže jak je mentálně silná.

      • Re: Utkání po Evropské lize

        Mike     před 6 lety 27.08.2018 15:13 |  
        2 0

        Samozřejmě s Tebou souhlasím, ale je trochu jiné hrát po utkání třeba na Chelsea ve čtvrtek na Letné, nebo doma s Duklou. A Plzeň má po utkáních v Lize mistrů lehkou výhodu. Ona bude mít díky termínům Ligy mistrů v úterý a ve středu třeba jistotu po úterý sobotních zápasů a po středě nedělních zápasů. A to je den volna navíc. My se asi budeme muset podělit o pondělní termín, který je jenom jeden, s Jabloncem. Takže asi jistota 3 zápasů v lize čtvrtek- neděle, možná i více.

      • Re: Utkání po Evropské lize

        Travinho     před 6 lety 27.08.2018 16:24 |  
        2 0

        Minimálně s céčkem nesouhlasím. S těžkými nohami, když jsi všude o krok později budeš mít v naší lize problém s každým.

        • Re: Utkání po Evropské lize

          Jachym     před 6 lety 27.08.2018 16:58 |  
          1 0

          Když nebudeme mít rozsáhlou marodku, tak bychom zápasy se slabšími soupeři měli svým umem uhrát, respektive ukopat. Tak jako se to povedlo třeba v Boleslavi (pátek) po domácím zápase s Kyjevem (úterý).

          • Re: Utkání po Evropské lize

            Travinho     před 6 lety 27.08.2018 22:54 |  
            0 0

            Věř tomu, že to není tak lehké. Proti Boleslavi jsme to taky neuhráli umem, ale spíš se štěstím, které jsme proti Jablonci neměli.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    smely (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 16:24 |  
    9 0

    OT , pokuta od UEFA Mafia za pokrik UEFA Mafia v predklole EL UEFA Mafia 1,7 mega....asi potrebuje Surkis uhradit dalsi splatku za ten poker, voe....ted jakoze zvracim, ju ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 16:28 |  
      4 0

      je to tak. Sparta za vběhnutí na trávník 50tsd Euro, cca 1,25 mio Kč. Pokřik Uefa mafia prostě trestají ještě tvrději. teď si vyber, být za hrdinu a křičet to, dejme tomu za 10mio Kč ročně? Nebo zavřít tribunu sever?
      A mimochodem trest Tvrdíkovi a Buzkovi teprve oznámí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        smely (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 16:32 |  
        0 0

        mozna by stacilo kricet "Mafia" , stejne kazdej vi vo koho de.. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Faris (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 16:48 |  
          3 0

          nebo spíš UEFA-blablabla, stejnou intonací a kadencí slov

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Jachym     před 6 lety 27.08.2018 18:58 |  
          2 0

          To je super. To bychom mohli vztáhnout na běžící projekt SKS "Spolu píšeme historii" ke 100 letům založení ČSR. Maffie byl hlavní orgán československého odboje za 1. světové války a důležitou roli v něm hrál slávista a příští prezident Edvard Beneš.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          iwanowicz     před 6 lety 27.08.2018 19:24 |  
          4 6

          A nebo se na to vybodnout a nekricet to vubec, tuhle valku nemuzeme vyhrat..

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            malan (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 21:14 |  
            2 3

            Uefa mafia!

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        ElBrody     před 6 lety 27.08.2018 19:22 |  
        5 0

        Jak by řekl Berbr, trest by byl mnohem tvrdší, nemít v UEFě hodnou Dášu, co sama dokáže zázračně udělat z kontumace pokutu 80 tisíc a podmínku (Saigon RB v Bratislavě, podzim 2014). Nechci vědět z čeho nám udělala 66 tisíc za pokřik...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Travinho     před 6 lety 27.08.2018 22:56 |  
        0 0

        Tak zrovna srovnání se Spartou, které zavřeli stadion, není úplně košer. To je finačně přijde na slušnou pálku. Nehledě na to, že je to dost poškodí i sportovně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Fulham     před 6 lety 27.08.2018 18:47 |  
      1 0

      Na stránkách Uefy zatím nic .. každopádně na tuhle pokutu rád přispěju. Šmejdi

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Slawek     před 6 lety 27.08.2018 23:25 |  
        1 0

        Zvláštní, kde se ta zpráva vzala, Ve čtvrtek na disciplinárce údajně Slávii neřešili. Chtějí zatím jen vyjádření Tvrdíka a Bůzka k jejich kritice. Nemyslím,že by o to jednali v sobotu či v neděli a v pondělí je najednou na světě trest. Opravdu zvláštní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Jachym     před 6 lety 27.08.2018 18:59 |  
      2 0

      A "pokutou" pro rozhodčí bude, předpokládám, delegování na lukrativní zápas LM a dále klíčky od luxusního vozu a luxusní šperky pro manželky...:-)) Ivánku, to by jeden blil...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 19:12 |  
      6 6

      Presne jak jsem predpokladal. UEFU to nijak nedojme a akorat zaplatime tem mafianum 1,7 mil. Kc Kdyz si vezmu, ze jsme to mohli dat treba malym Slavistum na mice a soustredeni je mi nad nasi hlouposti smutno. Muzeme proti nesvarum v UEFA bojovat, ale jinak a ne rvat jak idioti Uefa mafia kdyz jedine co z toho bude ze jim posleme tucne vypalne. Mne to prijde jako mimoradne hloupe a ja to tedy nikdy neřvu i kdyz vztek mam.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        malan (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 21:12 |  
        4 2

        Uefa mafia!

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      belmis (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 19:41 |  
      9 1

      Toto je z diskuze na idnes, neověřoval jsem:

      "Tak jsem se právě dozvěděl na stránkách DK UEFA, že v předkole Evropský ligy na zápase Asteras Tripolis - FC Hibernians vnikli diváci na hřiště. Pokuta je 125 tis. Kč.

      Na zápase Podgorica - Trenčín to samý plus bitky v hledišti - pokuta 460 tis. Kč

      Pokřik UEFA mafia - 1,7 miliónu Kč"

      Pokud je to pravda, tak takto posuzovat prohřešky může jen mafie nebo totalitní spolek.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        rak (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 22:19 |  
        5 1

        Přesně tak. Tímto dokázala, že to mafie je. Tím pokřikem ale bohužel pomůžeme jen jí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Travinho     před 6 lety 27.08.2018 23:18 |  
      0 5

      Pokud je to jen za pokřik, tak je to samozřejmě průser, ale vážení, uvědomme si, že v tom utkání byl třeba rozhodčí zasažen lahví a to UEFA prostě tvrdě trestá. Ještě to nebylo oficiálně zveřejněno, ale rozhodně si nemyslím, že trest je jen za pokřik a toto by nechali být.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    buran     před 6 lety 27.08.2018 16:57 |  
    1 3

    Coufal a Kúdela velice dobrý výkon ,ale ve vápně nám opravdu chybí zabiják mám Legendu rád ale léta přibývají a někdy se nedaří a se vší úctou k Teclíkovi nedá to co Milan dokázal nabouchat a protlačit do brány , ještě že trefí vždy kdokoliv z týmu viz Kúdela a doufám že 3:0 zopakujeme proti plísni!!

  18. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    iwanowicz     před 6 lety 27.08.2018 19:27 |  
    2 1

    Šural v tiki taka, to bude komedie :D

  19. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 20:19 |  
    2 1

    Hodnocení až na Ngadea,kterému bych dal samozřejmě osmičku,je v pohodě,jen se ptám zda byla Slavia tak dobrá,nebo tepláky tak mizerný,nedovedu si nějak odpovědět,no nakonec utkání s estébákama možná odpoví.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Max1     před 6 lety 27.08.2018 20:27 |  
    6 1

    Kdo ma možnost, doporucuju Tiki taka.....Hašek tam dává slušnej kouř Šuralovi :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      mirecek1111     před 6 lety 27.08.2018 20:51 |  
      8 9

      Dává no, skoro vypadá až zatrpkle, možná mu dali ve Sparta vědět, že on tam má cestu zavřenou na trenérské křeslo. Ale když tam pořád dokola ukazovali ten faul na Šurala, tak bylo evidentní, že to pořádně přihrál. Takže má Hašek pravdu.
      Ale tohle je ten typ faulu nefaulu, o který se snaží hráči snad v každém zápase. U nás mi přijde, že třeba Pepa Hušbauer se snaží až nezdravě často chytře nastavit a pak žuchnout dolů. A zrovna v posledních zápasech to v hodně případech rozhodčí nezbaštili a byly z toho brejky do naší obrany.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Snivec     před 6 lety 27.08.2018 20:55 |  
        11 2

        nemuzes srovnavat husbauera s curalem, to je nesrovnatelny

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          mirecek1111     před 6 lety 27.08.2018 21:07 |  
          1 2

          Já se na to TITI KAKA dívám, takže to fakt nehrozí :D Šural je tam kde patří :) Mluvil jsem čistě o tom typu faulu, prostě jak to řekl ten Vízek, dřív tohle hráči nedělali, a dnes je to běžné všude.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Snivec     před 6 lety 27.08.2018 21:28 |  
            3 1

            ze se dnes vice filmuje je jasne, ale jsou hraci, kteri takto hrajou stale a nekteri v tom jsou experti a to je prave sural

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Travinho     před 6 lety 27.08.2018 23:32 |  
            1 0

            Já hlavně nechápu, proč tam ten dement chodil. Místo toho, aby dělal mrtvého brouka, tak ze sebe ještě takto udělá debila.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              donford     před 6 lety 28.08.2018 10:28 |  
              8 1

              Mladej Áda tam šel právě proto, že je debil. Že je pyšný, že to dotáhl až na kapitána debila a že si toho váží. Teď bude debil mluvit za celou Spartu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 27.08.2018 22:32 |  
      7 0

      To si snad ani nechci představovat co to znamená. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Max1     před 6 lety 28.08.2018 08:29 |  
        1 0

        celkem jasně řekl, že je simulant :-D

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 28.08.2018 11:13 |  
          0 0

          Aha, já se bál, že jde o nějakou prasárnu. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Jachym     před 6 lety 28.08.2018 14:36 |  
            0 0

            Však taková simulace je taky prasárna...:-)

  21. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Fačín     před 6 lety 28.08.2018 11:21 |  
    0 21

    Zápas to byl super, došlo i na parádičky, patičky...Kúdela připraven, Hušbauer opět tahounem. Ale Tecl opět hrozný, zahodil takových šancí... A pan trenér Trpišovský už si z mladíků dělá opravdu dobrý den, Valenta dostal 5 minut, Nabiyev nic. A to jsme vedli od 60.minuty 3:0 a Teplice byly úplně bezzubé. V jakém jiném zápase tam ty mladíky poslat? V Boleslavi se vymlouval, že vedeme jen 1:0, OK, to se dá pochopit, ale tentokrát už to omluvit nejde. Obecně neumí střídat, dělá to pozdě a mladé hráče okázale ignoruje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 28.08.2018 12:08 |  
      12 0

      https://www.slavia.cz/zapasy.asp?kategorie=JUN#game_2789

      Když se podíváme na výsledky naší juniorky, za kterou ti mladíci hrají, tak mám dojem, že si srandu dělají spíše oni z nás....

      Jestli chce nějaký mladík hrát za áčko, tak musí o kategorii níže dominovat a ne tam dostávat na budku pět zápasů v řadě... Tihle frajeři můžou jednou vyprávět vnoučatům, že byli kdysi na lavičce SKS... a to je zatím tak všechno...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Simis     před 6 lety 28.08.2018 14:57 |  
        0 1

        Vysledky by mely byt v mladeznickem fotbale druhorade, meritko uspechu by melo byt, kolik hracu se vyrazne prosadi v dospelem fotbale. Pamatuji si, kdyz nase juniorka soutez vyhrala, ale v dospelem fotbale se bohuzel neprosadil nikdo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 28.08.2018 15:48 |  
          5 0

          To sice ano, ale ta pravděpodobnost, že se někdo prosadí, přeci jenom bude vyšší, když bude juniorka své soupeře přehrávat, než když dostane nakládačku od každého, kdo zrovna pojede kolem, ne?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Edenjejenjeden     před 6 lety 28.08.2018 12:17 |  
      12 1

      Rozumíš vůbec fotbalu?Všiml sis,jak Tecl presoval,jak se pohyboval,nabízel do kombinace?Ano mohl,a měl dát více golů,než jen jeden,ale napsat,že byl hrozný ,opravdu můžeš jen ty Fačíne....

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Fačín     před 6 lety 28.08.2018 12:43 |  
        0 16

        Vzhledem k tomu, že je hrozný konstantně, tak mě to nijak nepřekvapuje. Nic od něj nečekám, vždy se akorát trpce usměju, když svojí nešikovností a nemotorností zazdí nadějný brejk. To zvládá minimálně dvakrát za zápas. Vystřelit z dálky taky neumí, hlavičkovat taky moc ne, presování jen předstírá, v soubojích pravidelně odpadává. Že dal teď jeden náhodný gól můj názor opravdu nezmění.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Edenjejenjeden     před 6 lety 28.08.2018 13:13 |  
          7 1

          Já s tebou často i souhlasím,třeba s názorem,že tam Trpiš mohl poslat Valentu trochu dříve.Ale proboha,minule jsi u hodnocení Milana napíšeš,že hrál dobře proti Jablonci,přestože nedal penaltu,jeho hra byla statická,a nepamatuju si ani,že by měl nějakou větší šanci.Budiž,je to tvůj názor.Ale napsat ted o Standovi úplný opak,přestože dal gol,do těch šancí se alespon dokázal dostat,promin,ale tvoje hodnocení není objektivní.To neni nic proti Skodovi,ale připadá mi,že se z něj stává už jen hlavičkář do vápna(v tom je lepší než Tecl),ale ten útočník,co vykoupal spartany u vápna,nebo z půlky po sole dal gol Plzni už z něj nebude.Bohužel.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            kjandourek (admin)     před 6 lety 28.08.2018 15:56 |  
            7 0

            No... takhle - netvrdil bych to, co ty v poslední větě, tak kategoricky... Milan má dlouhověkost v krvi - proti jeho tátovi jsem si zahrál jednou a stačilo mi to ... ještě loni přestupoval z jednoho přeborového týmu do druhého....

            Takže třeba jenom Milan nabírá sílu před chycením druhé mízy :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Edenjejenjeden     před 6 lety 28.08.2018 16:10 |  
              1 0

              I to je možný:-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                bongor     před 6 lety 28.08.2018 17:42 |  
                0 0

                Milan ještě není do starýho železa.Ještě pár pěkných gólů za nás určitě dá.

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  Edenjejenjeden     před 6 lety 28.08.2018 17:45 |  
                  0 0

                  To určitě,to stovku mu přeju:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 28.08.2018 14:31 |  
      10 0

      Promin, ale tvoje ztrata soudnosti je az komicka. Tvy příspěvky o Teclovi jsou za hranou normalni diskuse, je to spis parodie, kterou tezko někdo muze brat vazne. .

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Boss82     před 6 lety 28.08.2018 16:41 |  
      8 6

      Prosím tě, nechtěl bys konečně začít sledovat nějaký jiný sport, než je fotbal, a ten pak na příslušném fóru komentovat? Třeba mu trochu porozumíš a tvůj názor tam bude mít alespoň nějakou váhu. Tady ze sebe totiž děláš akorát kašpara.

  22. komentar

    miki314     před 6 lety 28.08.2018 14:24 |  
    3 3

    Facin, Facin!Bud ses slepej nebo blbej!

    • Re: komentar

      mig52     před 6 lety 28.08.2018 14:28 |  
      1 1

      Chlapi, co se děje? Krásná výhra a příspěvky v podprůměrném počtu!!!

      • Re: komentar

        kjandourek (admin)     před 6 lety 28.08.2018 14:32 |  
        14 0

        No právě ... nebylo co kritizovat, tak věční kritici nemají co říci... i když tedy už si našli svou hůl: pozdní zařazení mladíků z juniorky.... a taky Teclovo zahození dvou tří příležitostí :-)

        • Re: komentar

          murena     před 6 lety 28.08.2018 15:18 |  
          5 0

          Tak já tedy spokojenej nejsem měl jsem v tipovačce výsledek 0:4 (0:2) střelce Tecl , Sýkora , Souček , Baluta a skončilo to jenom 0:3 a to dal ještě gól Kúdela a ten ho dávat neměl :-))

          • Re: komentar

            kjandourek (admin)     před 6 lety 28.08.2018 15:51 |  
            0 0

            Já jo.... já měl v tipovačce 3:0... a góly Tecl, Sýkora... a tedy Souček, ten jedinej mi udělal čáru přes rozpočet.... a ještě tedy to, že jsem měl půli jenom 1:0... ale žolík mi to bohatě vynahradil :-)...

            Ono upřímně řečeno, první kolo jsme tipoval 3:1 a skončilo to 3:0, třetí kolo jsem tipoval 3:0 a skončilo to 3:1.... Trochu toho štěstíčka jsem si už zasloužil ;-)

            • Re: komentar

              knl66 (přítel SN)     před 6 lety 28.08.2018 15:54 |  
              2 0

              Já být adminem, tak jdu taky tomu štěstíčku trochu naproti :))
              Jasně, že jen tak, aby to nebylo moc okaté.
              (Nemohl bys taky upravit zpětně můj tip, prosím?)

              • Re: komentar

                kjandourek (admin)     před 6 lety 28.08.2018 15:58 |  
                0 0

                To tak nějak nejde.... a to tedy ani u těch mých ;-)

                • Re: komentar

                  bramburek (přítel SN)     před 6 lety 28.08.2018 16:28 |  
                  0 0

                  Kájo, počítá se v tý tipovačce nějak odlišně pořádí střelců v tom zápase? Např. když dáš někoho jako 1. střelce, ale on dá až třeba druhej nebo třetí gól, tak je to špatně a seš bez bodů, nebo je to pořádí střelců jedno?

                    • Re: komentar

                      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 28.08.2018 17:03 |  
                      0 0

                      děkuji oběma... a je někde možno vidět za co konkrétně člověk dostal body a kolik... nebo pouze ten výslednej součet bodů za všechna odehraná kola?

            • Re: komentar

              murena     před 6 lety 28.08.2018 16:45 |  
              0 0

              To štěstíčko Ti přeju já jsem žolíka ještě nepoužil k mé škodě Olomouc jsem trefil konečný výsledek a s Karvinou poločas i konec.

      • Re: komentar

        Edenjejenjeden     před 6 lety 28.08.2018 14:55 |  
        4 1

        Ano,ti co zde exhibovali po Jablonci se najednou kamsi vytratili.Ale neboj se,oni se objeví při prvním neuspěchu

  23. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    mig52     před 6 lety 28.08.2018 14:29 |  
    0 5

    Ani Sokrates to neokomentoval při tradiční kávě, doufám jen proto, že se dovolenkuje na místě, kde je absence signálu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      davy     před 6 lety 28.08.2018 16:38 |  
      4 0

      Komentoval to včera v 10:51 a káva mu zřejmě chutnala. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        mig52     před 6 lety 30.08.2018 13:34 |  
        0 1

        Davy, dík za upozornění. Jsem Jouda, při čtení jsem Sokratův příspěvek přetočil. A samozřejmě Sokratovi s radostí omluva, jeho příspěvek mne tradičně osvěžil.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    zeleznik2     před 6 lety 28.08.2018 17:13 |  
    0 0

    I ve Spartu Bořil 8 - hráč utkání...
    7 - Coufal, Kúdela, Ngadeu, Sýkora, Baluta, Souček, Tecl
    6 - Hušby, Stoch, Kolář
    5 - Škoda

    Střely na bránu: 3:10, u Teplic nevím, zda nejde o omyl, tolikrát snad ani nevystřelili...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      bongor     před 6 lety 28.08.2018 17:45 |  
      0 0

      Těm to vzali nárůstem od začátku podzimu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 28.08.2018 19:25 |  
      1 0

      Ale jo, hned v první minutě jedna, ke konci střídající Schejbal, tu Kolář vykopl nohou.... a minimálně ještě jednou Kolář zasahoval... Za stavu 3:0 tam Teplice měly chvilku náznaky šancí..

  25. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    murena     před 6 lety 28.08.2018 17:36 |  
    0 1

    Tak s Plzní nás píská Ardeleanu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Edenjejenjeden     před 6 lety 28.08.2018 17:43 |  
      2 0

      No twl,fakt nekecám,ale s kámošem jsem se vsadil,že ho na nás Berbr nasadí a je to tady:-(.Prostě je musíme rozsekat jinak,a my je taky rozsekáme.....

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      dalislavista     před 6 lety 28.08.2018 18:07 |  
      4 0

      Tak to mě poser. Přesně tenhle šmejd mě napadl, ani jsem to sem nepsal, abych to nepřivolal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Ondráš     před 6 lety 28.08.2018 18:21 |  
      6 2

      Nevěřím, že nás nějak zařízne..to si v takhle sledovaným zápase nedovolí. Burani to dělají jinak..podrží je hlavně pomezní a dost často v méně sledovaných zápasech.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        donford     před 6 lety 28.08.2018 20:30 |  
        2 0

        No, ono pár odmávaných nebo naopak neodmávaných ofsajdů, což lacino svede hlavní na pomezní, taky vykoná své. Horší ale bude, pokud nevezme v potaz ani VAR. Což všem bezproblémově ukázal Příhoda v posledním zápase v Plzni. Vzít ho v potaz, pak by Krmelec nutně nedohrál. A Čovanek to plnou vahou svého úřadu podpoří.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Ondráš     před 6 lety 28.08.2018 20:35 |  
          0 2

          Ne, bude to dobrý, uvidíte.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Jachym     před 6 lety 28.08.2018 19:27 |  
      0 8

      No, je to Rumun a hrajeme s rumunským týmem, což dnes potvrdil i trenér nároďáku. Je to regulérní?:-) Ale když na ně vlítneme jako v květnu, tak ani ten Drákula nic nezmůže...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 28.08.2018 19:59 |  
        1 0

        Nepřirovnával bych Ardeleánua k Draculovi - Ardeleánu je prase a valašský kníže Vlad III. Dracula byl velmi velmi kladnou postavou středověku. ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Ondráš     před 6 lety 28.08.2018 20:08 |  
        2 0

        Hrajeme s Plzní.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Jachym     před 6 lety 28.08.2018 20:27 |  
          0 0

          Všechno se mu v hlavě plete, raději už odejděte... Samozřejmě, už toho fotbalu bylo dneska na mě moc:-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      pinochet     před 6 lety 29.08.2018 01:29 |  
      2 1

      To budou ty videa potřeba alespoň dvě. Jsem říkal, že největší posilou Sparty je Chovanec. Teď se dohodne s Berbrem a To se teprve začnou dít věci.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    buran     před 6 lety 28.08.2018 18:09 |  
    1 14

    Tak tohle fakt nechápu super zápas, pohodová výhra asi 100 komentářů a když prohrajeme tak komentářů asi 1000 a samý negativa . Já tedy když vyhrajeme mám takovou radost i kdyby jsme hráli divizi a prohry neřeším , protože za těch 45 let co fandím Slávince jich bylo nepočítaně a ne pořád bulet a hekat nad nepřízní osudu proto jsem SLÁVISTA a ne ten z Letný.Po výhře po prohře SKS Forever!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      dalislavista     před 6 lety 28.08.2018 18:24 |  
      9 0

      Tak to je docela logický. Když se jasně vyhraje nad slabým týmem jako Teplice, tak jsem spokojený a nemám potřebu nic psát. Když se prohraje, tak má plno lidí potřebu napsat, v čem podle nich byl problém, kdo měl hrát, koho měl střídat a tak podobně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        mig52     před 6 lety 28.08.2018 18:51 |  
        1 7

        Prostě dokázat, že co Čech, to trenér. Nemáš potřebu nic psát? Ty se nerad dělíš o radost, prožít si to i na kladném pokecu? Ale jasně, každý má právo na své prožití úspěchu, to není rýpnutí, ale fakt!

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          dalislavista     před 6 lety 29.08.2018 10:47 |  
          2 0

          O výborném výkonu si rád přečtu komentáře, všechny jsou podobné, tak přece nebudu to samé psát posté. Jak prosté.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          buran     před 6 lety 29.08.2018 11:47 |  
          0 0

          Asi si to vystihl lépe než já ,moc sem se rozohnil ale když si vzpomenu kde jsme byli třeba před 3 lety.....

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      rak (přítel SN)     před 6 lety 28.08.2018 18:34 |  
      2 0

      No, já jsem to bohužel nemohl vidět. Spokojen jsem maximálně, ale Teplice určitě teď nejsou měřítkem. Ukáže se v sobotu v zápase proti vedoucímu mužstvu ligy s rozhodčím v zádech.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Jarda66     před 6 lety 28.08.2018 18:59 |  
      6 1

      To ale není tím, že se vyhrálo. To je tím, že je Jarda Zmrhal zranenej. Jenom on v každý diskusi zabere tak 200 komentářů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        buran     před 6 lety 28.08.2018 20:45 |  
        1 3

        To máš pravdu ,hele nejsi ty Jarda Zmrhal????

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      spravnej_jezedak     před 6 lety 28.08.2018 19:21 |  
      10 0

      Promin, ale tento tvuj prispevek mi prijde take celkem negativni.. No neni to ironie?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Snivec     před 6 lety 28.08.2018 19:28 |  
      6 1

      a neprehanis trochu?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      iwanowicz     před 6 lety 29.08.2018 00:32 |  
      9 0

      Je to podle me uplne normalni, nejenze negativnivch prispevku byva o neco vic. Predevsim si tu diskuteri zacnou mnohem vic oponovat, bo plno lidi s temi negativnimi, casto hysterickymi prispevky nesouhlasi, takze se mnohem vic diskutuje a jsou to nekdy opravdu dlouha vlakna. Kdezto kdyz se dari a nekdo to tu dobre popise, tak ja treba dam souhlas a v podstate neni o cem diskutovat, kdyz si tu spolecne notujeme a chvalime hrace, max. se da vypichnout neco zajimaveho, co tu nezaznelo..

  27. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    sicilianbrno     před 6 lety 29.08.2018 08:32 |  
    0 0

    OT- do kdy je přestupove okno? Do 31. srpna nebo prodlouženo do září? Diky..

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      mirecek1111     před 6 lety 29.08.2018 09:23 |  
      0 0

      Určitě ještě i v první polovině září, přesný termín nevím, ale máme to vždy déle než v západních ligách. Jenomže tím, že startujeme v EL a tam se soupisky uzavírají tuším v pondělí, tak by stejně moc nedávalo smysl přivádět hráče ještě později. Takže jestli někdo má přijít, tak počítám, že se to vyřeší tento týden.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        sicilianbrno     před 6 lety 29.08.2018 16:43 |  
        0 1

        To by nemělo být problem koupit hrače zatim jen pro ligu, např Houska z olmiku, nevadi me že bysme ho na podzim nemohli využit v evropě, tam by hral hl Hušbauer, na ligu klidne využit Housku, hl rozšiřit kádr... tj do 22 zaři ješte času dost....dik všem za info...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 10:20 |  
      0 0

      U nás myslím že 22. září...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        kjandourek (admin)     před 6 lety 29.08.2018 10:37 |  
        0 0

        https://facr.fotbal.cz/uredni-deska-predpisy/204

        Je to tak - i když se tedy přiznám, že moc nechápu rozdíl mezi pojmy: ligový profesionální hráč a profesionální hráč...

        nebo tedy nechápu, chápu - u výkladu pojmů ten první nemá uzavřenou smlouvu, dle níž by dostával za svůj výkon peníze... ale přiznám se, že bych to očekával obráceně :-)

        každopádně pro toho prvního platí konec 8.9. a pro toho druhého 22.9.