Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 7. kolo

Zápas o průběžné vedení v tabulce s jedním z předpokládaných rivalů v boji o titul přinesl slávistům spoustu radosti. Sešívaní Plzeň přejeli rozdílem třídy - 4:0!

Večer to byl pro červenobílou část národa fantastický a výsledek hovoří sám za sebe. Slavia doslova zadupala Viktorii do země - na hřišti i v hledišti (porovnejte sami elektrizující atmosféru od 1. minuty na stadionu s až směšným počtem tichých hostujících fanoušků)! Konstatování je to sice trochu vychloubačné, nicméně jsem si ho odpustit nemohl, protože je pravdivé a protože cítím velkou hrdost k našemu týmu. Nestává se často, aby zápas dvou klubů z čela tabulky skončil takovou dominantní náloží. Takže všechna čest hráčům i realizačnímu týmu, jistě nejsem sám, kdo si zápas perfektně užil!

Tím bych ale s naparováním přestal a vrátil se na zem. Předně je třeba říct, že nám vývoj zápasu hrál maximálně do karet, což může trochu zkreslovat rozdíl mezi oběma týmy. Úvodní branka týmu vždy pomůže a druhou branku i početní převahu nám hosté doslova darovali svou nedisciplinovaností. Pak už hrála Viktoria odevzdaně a Slavia jí zaslouženě naložila ještě dva góly na cestu. Takže ano, hráli jsme výborně, početní převahu jsme zvládli s naprostým přehledem, užili jsme si večer, ale nelétejme v oblacích. Někdy v budoucnu se pravděpodobně stane, že dostaneme nějaký hloupý gól v začátku utkání a až v takový těžký moment se ukáže skutečná síla týmu (jsem ale přesvědčen, že tým ji má a bude zvládat zápasy, které se nebudou vyvíjet vyloženě podle našich představ, jako tomu bylo v sobotu).

Naprosto také souhlasím se slovy trenéra Trpišovského - vyhráli jsme jednu bitvu v dlouhé válce. Byla sice důležitá, takže můžeme mít nad sobotním sokem pomyslný pocit převahy, reálně ale stojíme na stejné startovní čáře (18 bodů) a před námi je dlouhých 28 kol. Pomyslná šachová partie byla teprve rozehrána a šach-mat je dosud v nedohlednu. Je tedy třeba zůstat plně soustředěný a neopájet se dílčím úspěchem.

P. S. Rád bych podotkl, že v médiích chválený rozhodčí Ardeleanu (jeho výkon byl v pořádku, ale za excelentní bych ho určitě neoznačil, viz dále) by přehlédl evidentní ruku Zemana a hrubě by tím ovlivnil celý zápas. Proto opět podotýkám, jak důležité je video. Fair-play samo nezajistí (viz směšná a podle potřeby ohybatelná "šedá zóna", kterou do českého fotbalu zavedla komise rozhodčích pod "vedením" loutky Chovance), ale minimálně dokáže zamezit těm nejhorším přehmatům sudích. Jedinou zásadní chybou rozhodčích (konkrétně pomezního) tak zůstalo neuznání Teclova regulérního gólu - Plzeňáci tedy opravdu nemají proč brečet. Ale vysvětlujte jim to, když jsou dlouhá léta zvyklí hrát týden co týden z kopce a se silným větrem v zádech...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Asi ani on sám nečekal, jak málo práce bude mít. První zákrok si připsal až v 85. minutě proti slabé střele Hořavy. V rozehrávce si počínal tradičně velmi dobře.

Vladimír Coufal - 7 - Zápas zvládl s přehledem a Zemana doslova zničil. Opakuji to asi podeváté (protože jsme v sezoně dosud odehráli 9 zápasů) a doufám, že to do konce ročníku budu opakovat ještě třicetkrát - Coufal je skvělá posila! Ostatně v MF Dnes je zatím nejlépe hodnoceným hráčem celé ligy.

Michael Ngadeu Ngadjui - 8 - Po většinu zápasu hlídal ostrostřelce Krmenčíka právě Ngadeu a vedl si při tom excelentně. Dosavadní nejlepší střelec ligy se vůbec nedostal do hry a prohrával jeden silový souboj za druhým. Vynikající práce Michaela, která jasně zastínila i jeho pár nepovedených rozehrávek.

Simon Deli - nehodnocen - Podruhé za sebou musel odstoupit už v samotném úvodu utkání. Tentokrát chápu, že ho trenér chtěl mít v základu, protože se Deli typologicky k bránění Krmenčíka hodil více než Kúdela. Příště ale počítám, že při nejasném zdravotním stavu Simona riskovat nebudeme. Je to škoda střídání a těžší vstup do zápasu pro náhradníka.

Jan Bořil - 7 - Jestliže Coufal zničil Zemana, tak Bořil si podobným způsobem poradil s Petrželou. Ten se dostal jen do jediné vážnější šance, když byl zapomenut na straně vápna na začátku druhé půli. Jinak ale Bořil zvládl svůj part s přehledem.

Miroslav Stoch - 7 - Vyhrabal se z největšího srabu, kdy se mu několik kol vyloženě nedařilo. Ted to bylo podruhé za sebou znatelně lepší, pořád ale Miňovi dost chybí do nejlepšího hráče ligy, kterým na jaře byl. Proti Plzni hrál dobře, ostatně jako celé mužstvo, patřil ale spíše k méně výrazným hráčům. Významným plusem jeho výkonu je samozřejmě proměněná penalta.

Tomáš Souček - 10 - Po sobotním zápase plní právě Tomáš úvodní stránky českých sportovních novin. Zcela oprávněně, podal totiž naprosto excelentní výkon a v zápase čněl jako Mount Everest ve srovnání s rovinatou krajinou jižních (nebo v tomto případě spíše západních? :) ) Čech. Chválil jsem ho už minulé zápasy, měl jsem ale malou výtku, že by se měl snažit víc zapojit do finální fáze. Toto mé přání v zápase s Plzní naplnil Tomáš beze zbytku a s bravurou. Dva skvělé náběhy z hloubi hřiště, dvě přesné hlavičky, dva góly. Co k tomu dodat, prostě fantazie! Souček navíc odehrál perfektní zápas i v poli. Výborně zdvojoval Krmenčíka a vyhrával s ním hlavy, neméně výborně odebíral míče. Absolutní výkon, absolutní známka.

Josef Hušbauer - 7 - Tým vedl na hřiště jako kapitán a vedl ho tak i v samotném zápase jako jeden z našich nejvýraznějších hráčů. Byl velice aktivní, několikrát velmi dobře vystřelil. Fantastickou přihrávkou pak nahrál na branku Zmrhalovi. Výkon na hranici 8 a 9 však kalí zahozená penalta, kterou Pepa zahrál až lajdácky. Nakonec nás její neproměnění mrzet nemusí, na výsledné známce se však pochopitelně projevit musí. Herně to ale bylo opět výborné.

Jan Sýkora - 7 - V tomto zápase patřil mezi naše méně výrazné hráče, i tak ale Honza určitě obstál. Odměněn byl už jen za svou odvahu, kdy se nebál chodit do soubojů proti loktům prasácky hrajícího Hubníka. Výsledkem byla zcela správně odpískaná penalta i vyloučení kapitána Viktorie.

Jaromír Zmrhal - 9 - Trenér Trpišovský ho po nemoci trochu překvapivě zařadil do základní sestavy místo dobře hrajícího Baluty. Ukázalo se ale, že kouč věděl co dělá a že šlo o vynikající tah. V sobotu to byl totiž typický Zmrhal. Prvních několik zápasů byl nevýrazný (ač špatně určitě nehrál), aby pak v tom velkém doslova explodoval. Výborným centrem nahrál na první branku Součkovi, třetí gól pak sám vstřelil. A jeho zakončení si zaslouží vyzdvižení - míč trefil dokonale přesně k tyči v těžké pozici ve skluzu. Paráda! Snad Jardovi skvělý výkon zvedne sebevědomí a začne mu to do sítě padat častěji.

Stanislav Tecl - 8 - Oprávněně se začíná stávat naší jasnou útočnou jedničkou. Gólovější než Škoda sice není (ač Standovi proti Plzni chybně nebyla uznána branka), ale pro naši hru má naprosto zásadní přínos. Už v samotném začátku utkání si skvěle naběhl za obranu a pokusil se o zakončení z úhlu. V zápase byl aktivní a v závěru to vyjádřil i asistencí. Krásným centrem završil Součkův úžasný večer.

Ondřej Kúdela - 8 - Brzy musel střídat zraněného Deliho. Není jednoduché naskočit bez větší přípravy do takto vyhecovaného zápasu, Kúdela to ale zvládl bravurně a navázal na svůj výtečný výkon z Teplic. Celý zápas odehrál s obrovským přehledem - perfektně četl hru a tradičně silný byl při práci s míčem. Nadchl mě moment z druhé půle, kdy Slavia bezpečně vedla a mohla hrát "údržbu". Kúdela ale jako stoper přečetl rozehrávku hostů, získal míč, přihrál ho dopředu a hned se hnal do náběhu až téměř na pozici útočníka. Tak má vypadat totální fotbal!

Alexandru Baluta a Milan Škoda nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

7. - Sobota 01. 09. 2018 19:00

Fortuna liga, 2018/2019
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

3. Tomáš Souček
40. Miroslav Stoch (pen)
72. Jaromír Zmrhal
90. Tomáš Souček

FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

Komentáře (109)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    tolsimir     před 6 lety 03.09.2018 15:02 |  
    8 26

    Tvrzení o tom, že Zmrhal svým výkonem explodoval, je na můj vkus hodně přehnané. Vím, že tvoje hodnocení často odráží kanadské body, z tohoto pohledu 9ka v pořádku. Ale krom těchto dvou momentů nijak výrazněji nezářil, nebyl výraznější než ostatní v záloze. Explodující výkon si představuju jinak, například tak, jak zahrál v sobotu Souček nebo například v podzimním derby Stoch

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Arutha     před 6 lety 03.09.2018 15:28 |  
      7 1

      devítkaka?

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 03.09.2018 15:35 |  
        13 0

        100to%ntně! :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Jachym     před 6 lety 03.09.2018 15:29 |  
      9 0

      Já každopádně po jeho "angličanovi" explodoval v hledišti nadšením...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        mig52     před 6 lety 03.09.2018 15:44 |  
        1 1

        Jáchyme a usmál se aspoň Zmrhy?

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Jachym     před 6 lety 03.09.2018 15:50 |  
          3 0

          On působí jako takový nesmělý stydlín a hlavně týmový hráč, tak jenom roztáhl ruce a přiběhl se radovat k fanouškům...:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Alcapone     před 6 lety 03.09.2018 18:24 |  
          3 0

          Usmál se a udělal duhu. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      mig52     před 6 lety 03.09.2018 15:43 |  
      5 1

      Tolsimire, každý máte svou pravdu. Já s Alanorovým názorem nemám problém. Fotbal se hraje na branky a Zmrhal byl v tomto směru se Součkem naprosto klíčovým hráčem. A protože smázl na straně Petružílka, může být.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      kalex     před 6 lety 03.09.2018 16:34 |  
      4 0

      Ale no tááák. Jednak dal nádherný centr na vítězný gól a protože byl hned z kraje, tak tím vlastně určil ráz zápasu.
      A ještě nás dostal z Csaplárovy pasti. :()

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Travinho     před 6 lety 03.09.2018 17:10 |  
      5 14

      Souhlasím, bylo to o dvou momentech. Zaslouží si vysokou známku, protože jsme díky němu dali dvě branky, ale jak bychom o jeho výkonu mluvili, kdyby to Součkovi chytil golman a střela se od tyče neodrazila do brány? Celkově vzato zase tak excelentně nehrál.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        p!erreCORE     před 6 lety 03.09.2018 20:18 |  
        8 1

        A to je právě to,že jemu se obojí povedlo na výbornou. Kdyby nedal tak parádní center,Souček by třeba neskóroval a kdyby to nekop tak parádně,třeba by se to odrazilo ven z brány..záleží na úhlu pohledu,já se stavím k tomu,že odehrál výborné utkání a vysoké hodnocení je zasloužené.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Travinho     před 6 lety 04.09.2018 08:13 |  
          1 2

          Ale mimo to moc nebezpečný nebyl. S vysokým hodnocením souhlasím, ač bych se přiklonil k osmičce, ale celý zápas byl o dvou povedených momentech, což bych moc nenazýval explozí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Gino     před 6 lety 04.09.2018 14:57 |  
            4 2

            Byl velmi nebezpečný - proto taky jeden gól sám dal a na další nahrál. Boha jeho! Kdyby byli všichni TAKTO nebezpeční, tak jsme někde jinde!

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              Travinho     před 6 lety 04.09.2018 21:46 |  
              1 4

              Ale furt se jednalo jen o ty dvě situace.

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 23:57 |  
                0 1

                Takže byl vlastně 100% úspěšný.protoze kdyby měl tolik strel jako baluta tak by už přestupoval za 100me jako Ronaldo do Juve.holz někdo je vidět i neúčelné.alr hezký.nekdo vidět není dokud není účelný.

                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                  Travinho     před 6 lety 05.09.2018 07:36 |  
                  1 0

                  Ale to jo, vždyť já beru, že to bylo ok. Pouze stejně jako tolsimir nesouhlasím s výrazem explodoval. Na devítku bych si mimo těch situací představoval ještě lepší výkon. Pro mě 8...

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              Pan Bůh     před 6 lety 05.09.2018 08:22 |  
              0 5

              Možná neumíš číst, ale Travinho zde píše o tom, že mimo to nebyl nebezpečný. Já s ním souhlasím. Nejsem žádný Jardův hater, ale že by nějak vyčníval?

  2. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Fačín     před 6 lety 03.09.2018 15:06 |  
    6 1

    Tomáš Souček - 9,81 průměr, 181x desítka. To se bude těžko překonávat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      mig52     před 6 lety 03.09.2018 15:28 |  
      10 1

      Alanore, vyjdu z tvé věty: "Coufal je vynikající posila". Je a když si vzpomenu, v jaké sestavě jsme hráli před několika lety a teď si dovolíme nechat na lávce Škodu a Balucu, tak mám obavu, že se probudím z krásného pohádkového snu. Užívat, užívat, užívat. Máme se jak na zámku, ať to trvá věčně, pane poručíku. :-)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    biggris (přítel SN)     před 6 lety 03.09.2018 15:27 |  
    0 0

    Se silnym vetrem, ne vitrem :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Jachym     před 6 lety 03.09.2018 15:27 |  
      0 0

      Chtěl napsat vichrem...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Edenjejenjeden     před 6 lety 03.09.2018 15:29 |  
        3 0

        Jo,jo,to je ten slavný vichr z hor:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          fredydj (přítel SN)     před 6 lety 03.09.2018 22:07 |  
          1 0

          Cca před 5ti lety jsme hráli v Liberci a přenos komentoval snad mistr sveta v nejhorších komentatorech pan Slepička a ten mluvil o silnem vetru v Liberci tzv. Severák :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Jachym     před 6 lety 03.09.2018 15:27 |  
    1 4

    Jihočeská krajina je velmi rozmanitá, od rovin, přes pahorkatiny až po kopce Šumavy. Není divu, Alanore, že ti excelentní výkon Tomáše Součka v tomto ohledu trochu zamotal hlavu. Pro ploché krajiny kolem rybníků (jako kontrast k onomu Mount Everestu) bych proto raději používal přesné termíny Českobudějovická a Třeboňská pánev...:-D

  5. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Arutha     před 6 lety 03.09.2018 15:32 |  
    6 0

    Však on Pepa říkal, že ty penalty na druhou stranu neumí :)

      • Re: Traore

        Tadeáš_Janků     před 6 lety 03.09.2018 16:08 |  
        2 0

        No, neřekl bych, že ji má po Tondovi, přece jenom ji v loňské sezóně měl Necid. :)

        • Re: Traore

          pethead (přítel SN)     před 6 lety 03.09.2018 16:21 |  
          2 0

          Pravda. Díky za upozornění a omlouvám se. :)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Martin 58     před 6 lety 03.09.2018 15:34 |  
    12 0

    Mimořádně trefné hodnocení. Polemika plus/mínus u jednotlivých hráčů samozřejmě bude, ale já bych ještě jednou chtěl pohledem z hlediště vyseknout hlubokou poklonu Tomáši Součkovi, který nad vším čněl jako těžko uvěřitelný Dominátor. Pokud se přijel na Plzeň podívat někdo z Madridu či Říma, tak se asi nestačil divit, jak si tam jeden z protivníků hraje svoji extraligu.
    A prakticky ve stejné rovině bych chtěl ocenit týmový výkon, který včetně oslav gólů, vynucených i chtěných střídání a pozápasové veselice, měl ty nejvyšší parametry a ukázal skvělou soudržnost mezi hráči, něco, čeho je si opravdu třeba užít, protože to nejspíš nebude trvat věčně, jakkoliv bych si to přál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 03.09.2018 17:45 |  
      0 0

      Co to jít říkal po zápase pepovi.ze příště půjde až ctrty? A jak si tam pak s chuti u kabiny dal ještě jednou plznicku

  7. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    TSeguinTS     před 6 lety 03.09.2018 16:14 |  
    23 0

    (alternativní) Moment utkání pro mě byla situace, kdy Coufal běžel s míčem podél vápna směrem k severní tribuně a pako Zeman předvedl katastrofální obranný zákrok, při kterém se snažil Coufala odstavit tělem. Vláďa se však dle čárového rozhodčího dopustil faulu, protože mu v nestřeženém okamžiku uhnul a chudák Zeman se rozplácl jak mimino.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Boo_SKS     před 6 lety 03.09.2018 16:25 |  
      9 0

      Snad ten zaber pusti dneska v Tiki Tace. Zajimalo by me, co by na to rekl dnesni host Pavel Rehak. Myslim, ze by to bylo jeste ostrejsi, nez minule ten Hasek :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 03.09.2018 16:58 |  
        2 0

        Tam ani nešlo o simulaci, Zeman se tomu taky divil, že to pískl dle jeho výrazu když jsem koukal večer ještě jednou v TV.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        smely (přítel SN)     před 6 lety 03.09.2018 17:09 |  
        3 1

        v Dohrano+ neska jako host Ondra Kudela 21.15 CtSport

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      kalex     před 6 lety 03.09.2018 16:27 |  
      3 0

      Ten blbec proletěl jak na skluzavce. Škoda, protože Vláďa to mohl dávat pod sebe před bránu na druhou vlnu.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    kalex     před 6 lety 03.09.2018 16:25 |  
    27 0

    Perfektní hodnocení! Ostatně jako vždy.
    Ad Hubník: kurva já bych mu za ty jeho prasácké lokty dal takovou tatranku po plešce, že by ji měl jak pavián prdel!

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Citymat     před 6 lety 03.09.2018 18:18 |  
      2 0

      Ty vole sem dostal záchvat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Vlcoun     před 6 lety 03.09.2018 19:27 |  
      2 1

      Jsem si poprskal telefon

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 6 lety 03.09.2018 22:03 |  
      3 0

      On uz ji jako paviani prdel ma :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        kalex     před 6 lety 04.09.2018 00:35 |  
        0 0

        Dej si facana! Urazil jsi opičku!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 03.09.2018 16:45 |  
    14 0

    Hodnocení jako většinou v pohodě jen Ngadeu by ode mě dostál devitku,za to jak vygumoval precenovaného Krmenčíka,ten z to byl docela nasranej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      bongor     před 6 lety 03.09.2018 20:39 |  
      7 0

      Den před zápasem se nechal slyšet plešatý pako Krmelec:Jsem konečně nadšený z naší hry,jedem jako dobře namazaný stroj/převyprávěno volně/.
      A měl pravdu,hráli jakoby byli všichni dobře namazaný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        kalex     před 6 lety 04.09.2018 00:32 |  
        0 0

        Těžko říct, kdo je u nich namazaný a kdo dává pudrovou clonu.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    iwanowicz     před 6 lety 03.09.2018 17:42 |  
    9 0

    Na to, ze jsme rozdrtili uradujiciho mistra, ktery do te doby neztratil ani bod a prehrali jsme je na vsech postech mi ty sedmicky prijdou jako nizke znamky. Slovni hodnoceni je ale vyborne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      chrobak     před 6 lety 03.09.2018 18:02 |  
      3 0

      Aniž bych nějak snižoval náš výkon, tak pravdu měl Cipro. Plzeňáci hráli kulový od samého začátku. Dát jednu trapnou "střelu" za celý zápas, to se tady letos nikomu nepodařilo.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    DF007     před 6 lety 03.09.2018 18:24 |  
    11 0

    Alanore děkuji. Byl jsdm ke klukům stědřejší. Přeci jen jsme porazili úřadujícího mistra (ano nehrál jak mistr, ale každý hraje hen tak, jak mu soupeř dovolí) a vůbec nic mu nedovolili.
    A teď s trochu lehčím nádechem k hodnocení Hušbauera. On neměl mít za neproměnění penalty o bod méně, ale více. Jednalo se o skvělý takticky zvládnutý tah. Kdyby proměnil, tak nebyl vyloučen Hubník (tedy ne v prvním poločase). Takto jsme se dostali stejně hned do dvoubrankoveho vedení a navíc jsme hráli o jednoho v poli více.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      kalex     před 6 lety 03.09.2018 19:02 |  
      0 0

      Jsou to ale paradoxy. Fotbal nemá logiku. :() Ale taky mě to napadlo.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    slaviator     před 6 lety 03.09.2018 18:33 |  
    0 1

    Každému bod navíc za to, že jako tým přežili (narozdíl od Olomouce toto kolo) Csaplarovu past...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      kalex     před 6 lety 03.09.2018 19:00 |  
      1 1

      Já už to někde psal, že nás z ní vysvobodil náš (ne)milovaný Jarda.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      mats     před 6 lety 03.09.2018 20:30 |  
      1 0

      To ovšem Souček bude mít 11. :-) Ale nakonec, proč ne, po takovym zápase.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Rooney     před 6 lety 03.09.2018 22:30 |  
    10 0

    Hodnoceni trefne, jen bych jeste k vykonu Kolare rad dodal, ze nejmene 2x zhatil velmi nebezpecnou situaci rychlym vybehem, kdy sbiral mic tesne pred nabihajicim plzenakem. Byly to velmi dulezite zakroky, byt se mezi zakroky nepocitaji :) Takze ackoliv to zni pri jednom lehkem zakroku v zapase divne, skoro bych mu tu 7 dal taky, protoze k tomuto krasnemu vitezstvi svou merou rovnez prispel a chybu zadnou neudelal

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Tomastu     před 6 lety 05.09.2018 09:27 |  
      1 0

      Přesně tak , je to golman co asi nebude čarovat na čáře jak Vaniak , ale ten musel jelikož on by nikdy takhle nevyběhl . Takhle zmařit šanci dříve než se šanci stane , taky není vůbec marně , jen to nevypadá tak efektně jak reflexivní zákrok na čáře

  14. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Boss82     před 6 lety 04.09.2018 00:33 |  
    5 4

    S menším odstupem k zápasu:

    + tým šlape jako dobře namazaný stroj
    + Plzeň jsme předčili úplně ve všem, ale především v pohybu, pressingu, repressingu a zdravé agresivitě
    + snad na každém postu máme lepšího hráče, než úřadující mistr
    + absolutně dokonalý výkon T. Součka
    + fantastická atmosféra v Edenu
    + sledovat podrážděné plzeňáky a Vrbův otrávený ksicht - k nezaplacení:-)!

    - zranění S. Deliho
    - Hušby, tohle mi nedělej:-)

    K Alanorovu hodnocení:

    Na to, že jsme přejeli úřadujícího mistra a lídra ligy rozdílem třídy, se mi zdá hodnocení poněkud přísné. Jistě, vývoj zápasu nám hrál do karet, ale to byla snad především naše zásluha, ne? A ono i proti 10 hráčům se dá ještě zápas pořádně zbabrat.

    Oceňuji, že padla zasloužená 10 pro T. Součka. Ale 1 bod bych přidal Kolářovi, Bořilovi, Coufalovi, Teclovi a Sýkorovi. Se slovním hodnocením se zcela ztotožňuji, jen ty známky krapet neodpovídají.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Travinho     před 6 lety 04.09.2018 08:17 |  
      2 0

      Já šel třeba ještě níž a Alanora chápu. Musí si nechat rezervu, až porazíme 11 Plzeňáků na jejich půdě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Boss82     před 6 lety 04.09.2018 12:35 |  
        1 1

        Tak rezerva by tam i po mém návrhu na zvýšení známek pořád byla:-).

  15. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 08:20 |  
    13 3

    Dobré ráno Vám všem a poděkování Alanorovi.
    Na úvod si dovolím říci Alanore, že tentokrát jsi dodržel přesně tu čáru, kam to hodnocení mělo jít.
    A samozřejmě mi káva (Papua - Nová Quinea) tentokrát voní a chutná mnohonásobně více.
    Někteří z Vás to vidí tak, že byl Alanor v hodnocení trochu přísnější, někdo by byl přísnější i víc. Pokud bych si mohl přisadit, tak bych možná Pepovi tu osmičku dal. Já bych ocenil u něj to, že si nechtěl nic dokazovat a podruhé to kopat nešel. Kecy o tom, že velký hráč by to zvládl i podruhé, to je pouze póza. Na Pepovi bylo vidět asi deset minut, že má tu neproměněnou pentli v hlavě, ale sám Mino Stoch ho poplácal a vyhnal mu to z hlavy. Tady je vidět a nejen na tomto okamžiku, že si kluci pomáhají. Když odstupoval Simon (a bylo vidět, jak ho to štve), tak Ondru objal opravdově a bylo vidět, že je i dojatý. Snad se dá do kupy a má na to teď čas. A Ondra by si příští zápas zasloužil od začátku. A to už se připravuje i Kuba Jugas....
    Původně jsem chtěl napsat takovou tu klasiku o hodnocení. Vzhledem k tomu, jak jsme Plzeň "protřepli", tak se zastavím snad jen u dvou hráčů.
    Prvním je návrat Jardy Zmrhala. Je to hráč, který nikomu nic kouřit nemusí a nemusí ani výrazně zazářit. On při zápase jezdil a rotoval napříč celým středem hřiště a spolu se Stochem podporovali našeho Sýkorku a pomáhali bekům. V jednu chvíli bylo úplně jedno kdo co hraje, protože Vláďa Coufal jako bek byl vysoko na křídle, za ním šel dopředu Kúdela a vzadu to jistil Souček se Zmrhalem. A najednou přes Pepíka Hušbauera jde diagonálně pas na 50 metrů úplně do opačného místa u rohového praporku soupeře balón na Bořila a do kombinace kde se vzal, tu se vzal, Zmrhal s Teclem. Tak to asi k tomu Jardovi.
    A pak už je tu Tomáš Souček. Je to obrovský pracant a jede prostě od první do poslední minuty. Na to, kolik mu je, tak umí číst hru jako málo kdo. Ta jeho předvídavost nám přinesla spoustu dobrých možností a to, jakým způsobem vymazal celou hru Plzně směrem dopředu, což bylo obdivuhodné a proto zaslouženě 10. Jsem přesvědčen, že on svým výkonem ostatní strhává. Oni sami vidí, co Tomáš oběhá a následují ho. Včetně sebedůvěry, kterou ten kluk okolo sebe doslova rozdává. A má ještě jednu vlastnost...... Jako každý člověk, tak i on občas něco pokazí. Na něm je vidět, že se tím učí a ta chyba ho nesráží. On si jí dovede vyhodnotit a neotráví se tím. To by se od něj mohli učit mnohem starší a zkušenější hráči (i náš kapitán Milan :)).
    Možná, že nám Alanor všem říká tímhle hodnocením, abychom nenosili "rypáky moc nahoru". A určitě to má něco do sebe.
    Včera jsem sledoval pořady o fotbale. Jak TIKI - TAKA tak i fotbal dohráno+.
    Vystoupení jak Vládi Šmicera, tak i Pavla Řeháka bylo v pohodě. Hlavně Pavel Řehák tentokrát neměl žádný "úlet" a hodnotil vše jak věcně, tak i verbálně úplně v pohodě. Dokonce ani sparťany nijak neurážel.
    Nejvíc mě pobavilo, že všichni se shodli na tom, že Frýdek proti Dukle zahrál rukou, pouze Jůn ze Sparty ruku neviděl........ Podobné to bylo i v Dohráno+. Tam bylo velmi sympatické vystoupení Ondry Kúdeli.
    A příchod Matouška? Už dříve jsem tu avizoval před cca 3 týdny, že pokud bychom měli hodně zraněných, existuje džentlmenská dohoda o jeho příchodu. Dostal jsem spoustu mínusů.
    U Traorého je předpoklad alternace při střídání hráčů ve středu hřiště (asi Souček, Hušbauer). Tady je vidět, že pan Nezmar vnímá zatížení Tomáše Součka i Pepíka Hušbauera ( a to i včetně zápasů repre) a chce jim, pokud to bude možné, i trochu ulevit. Může se jednat o střídání v zápase, kdy bude třeba rozhodnuto, také zápasy MOL cupu a pod. A nebo i pro oživení mužstva v evropských pohárech. To se uvidí.
    V každém "připadku" jsou to dobré příchody. Tak hlavně, aby se nám nám kluci vrátili z "repre" bez zranění.
    Tak pěkný den Vám všem a ať nám ta naše Slavia dělá radost i nadále a to i ve vší úctě k soupeřům. Mějme na paměti, co už jsme všechno museli v slavistickém životě zkousnout a tak si važme toho, že Slavia může dnes hrát fotbal, který nás všechny baví.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 12:24 |  
      3 0

      Děkuji za pěkné čtení.i já už po vašem vzoru vyhlížím každé hodnocení s kávou.ale možná víc než na slova alanorova se těším na pohodu a klid linouci se z vašeho hodnocení hodnocení.podobne jako jsem rád četl zprávy z antwerp.clovek si po těch letech utrpení, stresu, smutku a zmatku užívá nejen obrodu sportovní a vnímá tu rodinou pohodovou atmosféru mezi námi fanoušky i v klubu.presne jak tu zaznělo, nás Simon a jeho střídání.podpora a týmová radost.oslava v kabině a pepova reakce na suka že by si dal zápas ještě jeden a Pepa upiji plznicku...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 15:04 |  
        3 1

        Také Vás zdravím a dobrou chuť ke kávě...... :-)).
        Víte, nerad bych byl obviněn z nějakého patosu a i z toho jak dlouho píšu na SN. Prosím neberte to ani jako nějakou zásluhu nebo chlubení, ale letos koncem září to bude už 20 let. Vzpomínám si, jak to tehdy přítel Richi dával do kupy a z počátku to bylo takové nesmělé a bez přihlášení. Ale pak se to docela rozjelo a někteří disputéři sem píšou z té doby taky.
        Markus, Mart, Bongor a další se přidávali.
        A vážím si toho, jak se všichni administrátoři starají, aby to šlapalo, aby byly novinky, podcasty a hodnocení......
        A také vzpomínám na pana zz, na přítele z Antwerp a další, co už se dívají na Slávii z fotbalového nebe......
        S úctou k Vám
        Sokrates55

  16. .

    japhy     před 6 lety 04.09.2018 09:28 |  
    7 1

    Zmrhal, Zmrhal, Zmrhal. Souhlasil jsem s quelharem, který ho do sestavy cpal už v posledním podcastu. Uznávám, že se na Balutu lépe dívá a je "fotbalovější", pro mě je to ale v podstatě druhej Miňo a hlavně v těžších zápasech se hodí, řekněme, rozdílná křídla. Takže pro Zmrhala hovořilo několik věcí:
    1. Odlišný typ hráče, chvílemi je z něj třetí útočník
    2. Stoprocentní spolehlivost dozadu
    3. Rychlost a výdrž
    4. Lepší hlavičkář
    Za mě tedy křídla Zmrhal/Olayinka/Zelený, Stoch/Baluta.

    Ještě musím pochválit množství diagonálních pasů, a jak správně podotknul komentátor, takřka na tkaničku. Tohle bych vážně bránit nechtěl, to musí unavit snad i Kanteho.

    • Re: .

      chrobak     před 6 lety 04.09.2018 16:28 |  
      4 0

      Očekávám, že přínos Baluty půjde postupně nahoru, jak se zapracuje a sžije s tím co chce Trpišovský hrát.

      • Re: .

        Edenjejenjeden     před 6 lety 04.09.2018 19:37 |  
        5 0

        Konkrétně u Baluty Trpišovský říkal,že stále ještě neumí v plné rychlosti přepínat okamžitě dozadu,ale nepochybuji,že se do toho dostane,vždyt i Stochovi to chvíli trvalo.To pro JS,který se hrozně divil,proč hraje Zmrhal a ne právě Baluta.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Sedrousek     před 6 lety 04.09.2018 14:32 |  
    3 0

    Jestli tady byl na cumendu nekdo z Bordeaux, tak si musi mnout ruce, ze toho Krmencika nekoupili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      mis3     před 6 lety 04.09.2018 14:37 |  
      12 0

      Spíš se zděsili koho že dostali ze čtvrého koše...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        bongor     před 6 lety 04.09.2018 19:13 |  
        3 0

        Zápasy Plzně v Lize mistrů? Jedině O2 TV nabídne tento skvělý zážitek.
        Bez komentáře.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Edenjejenjeden     před 6 lety 04.09.2018 19:40 |  
          6 0

          Byly doby,kdy jsem jim v LM fandil,to bylo to období před nějakými sedmi,osmi lety,ale ted jim přeju pořádný klepec

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 00:04 |  
            2 0

            Taky jsem jim z kraje přál.ty první pohary, kdy horvy hrál v trenkach dle vietnamske hantýrky ,,na vás pane?dvoje sešit!,,proti besiktasi a smolně vypadli skoro jako mi teď s dynamem po pěkné hře.pak hratelná skupina další rok a opet pěkná hra.nasledovaly roky stagnace a poklesu, který neřešily generační obměnou ale pomocí 12 hráče...tam se to dost zlomilo asi u většiny z nas.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Juventus turin     před 6 lety 04.09.2018 14:57 |  
    2 0

    Super hodnocení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Karel13     před 6 lety 04.09.2018 15:28 |  
      6 0

      Vynechali tam Tecla, Sýkoru a Kúdelu ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        pethead (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 15:48 |  
        2 0

        No dokonalé to není, o tom žádná. :))

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        chrobak     před 6 lety 04.09.2018 16:15 |  
        2 0

        Na druhou stranu je tam Kolář, který neměl žádnou práci

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          bongor     před 6 lety 04.09.2018 19:16 |  
          4 0

          To nevadí,ale na rozdíl od předchozích zápasů jsem z něho cítil takovou tu jistotu,která se od brankáře přenáší na mančaft.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Martin 58     před 6 lety 04.09.2018 15:32 |  
      9 0

      Když tak tam koukám na Ngadea a ten perfektní výraz, tak být útočníkem, který by proti němu měl hrát, tak raději "onemocním"..

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Ragnarok     před 6 lety 04.09.2018 19:09 |  
        1 2

        Ngadea miluju, je skvělej. Když vidím sestavu kola, tak bych z ní chtěl jednoho hráče. Přesně by zapadal do našeho fotbalu a je mladej a hraje o stanici dál. Myslím Haška, ten chlapec z Kataru se musí ještě trochu více předvést.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 04.09.2018 15:44 |  
      15 1

      Toho Tetteha dost nechápu, vždyť zápas Sparta-Dukla měl úroveň okresního přeboru...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        bongor     před 6 lety 04.09.2018 19:17 |  
        9 1

        Teď jsi nasral okresní hráče.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Pan Bůh     před 6 lety 05.09.2018 08:23 |  
        0 10

        To je samozřejmě pičovina a ty to moc dobře víš.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 10:35 |  
      6 2

      Jj dvě naprosto hrubé chyby, obě v neprospěch Slavie... proti plzni samozřejmě jako vždy nic, ta se nikdy nepoškozuje... plus hlavně celý první poločas nakloněná rovina jak vyšitá... a pak se člověk dočte, dokonce i zde, jak byli rozhodčí úžasný, skvělí, výborný, a nevim co ještě... to opravdu hlava nebere...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Jachym     před 6 lety 05.09.2018 10:49 |  
        5 2

        Máš sice asi pravdu, ale je paradoxní, že právě Ardeleanu je podepsán pod závažným a do té doby zcela nepředstavitelným precedentem odpískání dvou penalt vůči Plzni (navíc během jedné minuty!) a udělením červené karty. Ač byla všechna tři rozhodnutí v pořádku, chtělo to opravdu koule. Jak správně napsal, tuším, Edenjejenjeden, sudí se celkem lidsky naštval na "nevděčníky" z Plzně. Do té doby rozhodně neměl v úmyslu jim nijak škodit, ale když viděl ty hulvátské poděsy, kteří mu jistě neříkali, "ano, pane Ardeleánu", bouchly v něm saze a byl zcela nekompromisní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        vršek     před 6 lety 05.09.2018 13:28 |  
        5 2

        No, protože my jsme přece objektivní slávisté, kteří nebrečí...Ale proč je nepatřičné se k výkonu rozhodčích vyjadřovat a diskutovat o nich? Ano, Slavia to zvládla i přes chyby rozhodčích, avšak nic to nemění na faktu, že v dalších zápasech opět nemusíme být tak střelecky úspěšní jako v sobotu a ona "nakloněná rovina" může být rozhodujícím faktorem pro výsledek.
        Jen pro připomenutí - vzpomeňte na Královce v derby - čtyři situace posuzovalo video - tři situace byly opraveny videem proti názoru Královce ve prospěch Slavie a neuznaný gól Slavie - správně opravena chyba asistenta. Tedy "podivně" jednostranné posuzování hlavního rozhodčího.
        Jistě, Ardeleánu po "zdráhání" posuzoval první penaltu s videem a rozhodl správně. Druhou penaltu odpískal ihned a vyloučení Hubníka jistě zaslouží uznání, avšak v průběhu zápasu došlo k dalším sporným či nesporným rozhodnutím v neprospěch Slavie - neuznaná Teclova branka, neexistující faul Coufala na Zemana na počátku druhé půle s přerušením akce ve vápně Plzně (zřejmě nové pravidlo - faulem je, pokud hráč soupeři uhne v souboji) a hlavně udělování žlutých karet - srovnání žluté pro Hušbauera - pokud ano, pak měl žlutou kartu obdržet i Hořava za faul právě na Hušbauera (51. resp. 58.min.) Posouzení skluzu Limberského a faulu a žluté karty pro Ngadeua v 81 resp. 87. min.. Zároveň, i v průběhu druhé půle hráči Plzně verbálně "napadali" některá rozhodnutí rozhodčích - opět Hořava, a hlavně Řezník, který jaksi záhadně unikl kartě už po odpískání druhé penalty, a přesto ve svých "výlevech" pokračoval i v půli druhé, kartu obdržel až na konci zápasu Krmenčík. Udělování žlutých karet patří k významným prvkům ovlivňování zápasů, ale hlavně ovlivňování celé soutěže s ohledem na zastavení činnosti po udělení 4 resp. 8 žluté (vzpomeňte na 8 karet v Liberci).

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Boss82     před 6 lety 05.09.2018 13:55 |  
          3 8

          Ty si vážně únavnej s tím věčným bulením.

          A pro tvou informaci - kdyby měli rozhodčí v každém zápase udělovat ŽK všem hráčům, kteří verbálně napadají jejich rozhodnutí, tak se snad žádný zápas nedohraje pro nedostatečný počet hráčů na hřišti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Boss82     před 6 lety 05.09.2018 13:52 |  
        3 6

        Celou první půli jsem viděl 3x a důkladně ji zanalyzoval. Tady jsem shrnul své poznatky:
        https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/11824-Slavia-Plzen-4-0#komentar-432857

        Žádná nakloněná rovina se nekonala.

        Co se týče těch dvou hrubých chyb, o kterých mluví komise rozhodčích, tak jednu napravil VAR (a od toho tam snad je, ne?), takže tato chyba nás nikterak nepoškodila a druhá chyba (neuznaný gól Tecla) byl především kiks asistenta. Nicméně zápas už byl v tu chvíli stejně prakticky rozhodnut, takže úmysl bych v tom nehledal. Ten chlap na lajně by ale určitě distanc dostat měl, nejen kvůli tomu neuznanému gólu, ale třeba kvůli tomu nesmyslu, kdy jako jediný na stadionu viděl faul Coufala na Zemana.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 05.09.2018 14:55 |  
          7 1

          No tak Plzeňáci zase mají dojem, že celý zápas pískal proti nim... To je celkem běžný jev... Nikdo, kdo někomu opravdu fandí, nemůže být úplně objektivní...

          Ale nesouhlasím s tím Teclovým gólem... Tam hlavní sudí nepostupoval podle metodiky používání VAR... To, že pomezní zvednul praporek je jedna věc, ale nebylo nutné hned pískat... klidně mohl nechat balón skákat do branky - je otázkou, jestli by tam vůbec doskákal, jeden z obránců po něm šel a jakmile zazněl hvizd, tak se na to vybodnul a míč chytil až za čárou do ruky - a potom by byla příležitost nechat situaci překontrolovat VAR... Jakmile bylo odpískáno, tak tahle možnost padla...
          čili tady udělal chybu i hlavní a to v tom, že při hraniční situaci nenechal akci dohrát.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            bramburek (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 16:50 |  
            7 1

            přesně tak... a ne že klidně mohl, ale jednoznačně měl, tu situaci nechat dohrát, a až pak následně konzultovat s videorozhodčím... takto postupovat jim to doslova nařizuje, pokud je na utkání přítomno video... a je to jednoznačně hrubá hlavního rozhodčího... a zářez, aby k prozkoumání videa vůbec nemohlo dojít...

            jinak Zemanovu ruku viděl celej stadion, jen ten Berbrův darebák ne... a kdyby na zápase nebylo video, tak by penaltu v životě nepískl (ta svině ukazovala na roh) k žádný druhý pencli a Hubníkovo vyloučení, by nikdy nedošlo, stav by byl nadále pouze 1:0, a plzeň by nadále hrála v 11 hráčích, a vše by bylo naprosto otevřené...

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              Boss82     před 6 lety 06.09.2018 12:06 |  
              1 5

              Já už tolik podobných rukou, které rozhodčí přehlédl, viděl nespočet. Ale jak můžeš psát, že se jednalo o pokus o zářez, když Ardeleanu samozřejmě věděl, že je na zápase přítomno video, tudíž by těžko mohl ruku úmyslně pouštět, protože mu muselo být jasné, že VAR ji stejně odhalí.

              A když už tedy trváš na tak exaktním dodržování pravidel a nehodláš rozhodčímu odpustit sebemenší chybičku, tak upozorňuji, že první Hubníkova ŽK byla opravdu dost přísná, protože Sýkora si na jeho loket prakticky naskočil. Rozhodčí, který by měl noty a tlačil Pzni káru, by za toto ŽK v životě neudělil.

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                bramburek (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 14:48 |  
                3 0

                O tom videu píšeme ne v souvislosti se Zemanovou rukou, nýbrž s Teclovým gólem, kdy tu situaci nenechal dohrát, až balón přejde brankovou čáru, aby se to pak mohlo přezkoumat na videu, ale schválně to písknul dřív, aby se to už na videu přezkoumat nemohlo, i když metodika VAR mu nařizuje pravý opak...

                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                  Boss82     před 6 lety 06.09.2018 16:19 |  
                  1 5

                  Psal si přece:
                  "...a kdyby na zápase nebylo video, tak by penaltu v životě nepískl (ta svině ukazovala na roh) k žádný druhý pencli by nedošlo..."

                  A na to jsem reagoval.

                  Že byl neuznaný Teclův gól chyba rozhodčích přece nikterak nezpochybňuji. Jen bych v tom zase nehledal úmysl, jako většina tady.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Boss82     před 6 lety 06.09.2018 11:54 |  
            1 5

            Plzeňáci ať si klidně bulej a jsou neobjektivní (že by rozhodčí pískal celý zápas proti nim, je samozřejmě nesmysl). Ale proč takový musíme být my? Mě to prostě vadí.

            Ještě k tomu Teclovu gólu - ok, chyba byla i na straně hlavního. Ale kolikrát si v reálu viděl, že když asistent zvedne praporek, že by hlavní nechával situaci dohrát a teprve poté pískal? V 99 % případů pískají hned, jakmile zvednutý praporek spatří. Asi špatný návyk z nedávné doby, kde se ještě video nepoužívalo. A v první řadě je to pořád zodpovědnost asistenta - on by při hraniční situaci vůbec praporek zvedat neměl a měl by nechat sitauci dohrát. A pokud padne gól, tak se pak má zpětně prozkoumat, jestli se nejednalo o ofsajd.

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              kjandourek (admin)     před 6 lety 06.09.2018 12:07 |  
              4 0

              To je přece jedno, jestli jde o špatný návyk, ne? Ve finále jsme byli obráni o možnost vstřelit gól.. záměrně neříkám, že jsme přišli o gól, ale o možnost, protože jeden z beků ještě ten míč mohl zkusit vykopnout a víme houby, jestli by se mu to nepodařilo, kdyby nezazněl hvizd...

              jako já chápu, že Ti vadí ubrečenost, ale zase na druhou stranu to přece neznamená, že alespoň u těch klíčových a jasných přehmatů budeme mlčet a tvářit se, že se nic neděje....

              Mýlit se je lidské... ale když se nebude o omylech mluvit, tak si kolikrát ani chybující neuvědomí, že udělal chybu a bude jí stále opakovat...

              Věřím tomu, že příště už Ardeleánu nechá akci dokončit a pak teprve odpíská.... a v případě, že z toho bude gól, tak jej nechá překontrolovat VARem... a v případě, že z toho gól nebude, tak odpíská signalizovaný ofsajd...

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                Boss82     před 6 lety 06.09.2018 12:38 |  
                1 6

                V tom s Tebou souhlasím a vůbec nezpochybňuji, že na chyby je potřeba upozorňovat.

                Co zpochybňuji je to, že rozhodčí připískával Plzni a chyboval v náš neprospěch úmyslně. A o tom přeci tato debata je. A jestliže se ti nejvíce brečící (jako třeba Vršek) nakonec točí při své argumentaci o nakloněné rovině na tom, že jsme měli házet o jeden aut víc a neměl se proti nám kopat jeden roh, tak tomu se můžu opravdu už jenom smát.

                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 06.09.2018 13:08 |  
                  3 0

                  Jenomže Ty ty rozhodčí hájíš až příliš "plameně".... I když udělají chybu (byť já si tedy také myslím, že neúmyslnou), tak tvrdíš, že to bylo posouzeno "naprosto přesně"... A to také není pravda...

                  Klidně si řekněme, že sudí udělal chybu... to není nic proti ničemu...

                  Já si také myslím, že každá chyba je prostě chybou z přehlédnutí... Na tribuně seděl Tvrdík vedle Chovance - naše vedení není hloupé, ví, že i na tomto poli je třeba se "kamarádit", aby nám sudí vědomě nechtěli ubližovat jako v dobách, kdy jsme dva roky nekopali jedinou penaltu...

                  U Ardeleána mě naprdnul ten gól, co před více než rokem uznal Ekpaiovi za Liberec, když před tím Potočný sroloval Bořila... to jsem zuřil a neměl pro něj vlídné slovo... To se podle mě nedalo přehlédnout

                  tenhle (ne)ofsajd mu vyčítám hlavně proto, že nenechal akci dokončit... pro pomezního celkem mám omluvu: Standa si opravdu to postavení nepohlídal a byl o krok za dvěma hráči, kteří byli před ním (a on je tudíž viděl)... jeho ofsajdové postavení zrušil až další bránící hráč, který ovšem stál za ním a pomezní ho tedy nemusel na první dobrou zaregistrovat (a ani Standa ho nemohl vidět - stál čelem k pomeznímu)... Takže odmávání beru... odpískání už ne... Ale pořád je to o tom, že se chyba stala... a když se pořádně rozmázne, tak jí příště neudělá...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                    Boss82     před 6 lety 06.09.2018 16:14 |  
                    1 5

                    Plameně brojím pouze proti tomu, že zde je každá chyba rozhodčího hned považována za úmyslnou snahu nás zaříznout. Obyčejnou lidskou chybu, kterých se dopouštějí i nejlepší rozhodčí na světě, zde někteří vůbec nejsou ochotni připustit. A to jsme zase zpátky u toho brečení, jak jsou na nás všichni zlí a celý svět se proti nám spiknul, které bytostně nesnáším.

                    No on byl tady také po tom Ekpaiově gólu, kterému předcházel faul na Bořila, Ardeleanu dost přehnaně démonizován. Přitom od toho zápasu v Liberci nás pískal Ardeleanu 3x a v těchto zápasech jsme získali 9 bodů při skóre 9:0, přičemž při posledním zápase s Karvinou (4:0) nařídil penaltu v náš prospěch už ve 13. minutě po faulu na Coufala. Já tedy nevím, jestli zrovna na tohoto rozhodčího si můžeme stěžovat, ať má minulost jakoukoliv.

                    Jinak v zásadě souhlasím se vším, cos napsal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          vršek     před 6 lety 05.09.2018 16:43 |  
          7 1

          Vaše poznatky shrnuté Vaším příspěvkem 11824 viz. výše mně opravdu zaujaly.
          Pokud pominu, zda jsou Vaše popisy zcela objektivní a budu vycházet z Vašeho výčtu - vychází poměr nesprávných rozhodnutí rozhodčích v první půli 5 : 3 ve prospěch Plzně. Pokud k nesprávným rozhodnutím přičtu Vámi opominutý nesprávně odpískaný roh pro Plzeň v nastavení první půle jsme na poměru 6 : 3 ve prospěch Plzně.
          A pokud přičteme chybu Ardeleána ( i podle komise rozhodčích chyba) při první penaltě, kterou napravil až videorozhodčí jsme na poměru 7 : 3 nesprávných rozhodnutí sudích ve prospěch Plzně...tohle je ta Vámi zmiňovaná a i výše popsaná rovina!
          Taková rovina se mi prostě nelíbí!

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Boss82     před 6 lety 06.09.2018 12:29 |  
            1 6

            Počítáš to nějak divně. Počet nesprávných rozhodnutí je podle mého výčtu 5:4 ve prospěch Plzně (Kúdelův faul na Čermáka se měl také pískat, teď jsem si to pustil znovu) a to tam počítám i otočený aut. Fajn, měli jsme vhazovat o jeden aut více a Plzeň o jeden aut méně - tak to je tedy nakloněná rovina jako blázen, hnal bych to až k soudu pro lidská práva do Štrasburku.

            K tomu rohu pro Plzeň v nastavení první půle - tu situaci jsem si rozfázoval na videu a zastavil přesně ve chvíli, kdy byl míč za lajnou. A ani tak nejsem schopen posoudit, jestli už byl celým objemem 1 cm za lajnou, nebo jestli se jí ještě dotýkal. Vážně myslíš, že je v lidských silách toto v reálném čase postřehnout a správně vyhodnotit?

            Chyba Ardeleana při první penaltě byla napravena VAR, tudíž nás nijak nepoškodila.

            Podívej se, v jakých se zase rýpeš nesmyslech - jeden otočený aut a jeden možná otočený roh a na základě toho soudíš, že rovina byla nakloněna.... A znovu opakuji, že 1. ŽK pro Hubníka byla přísná a ovlivněný rozhodčí by ji nikdy neudělil.

            Zkus si někdy pískat, klidně nějakou IV. třídu nebo třeba Hanspaulku. Možná pak budeš mít pro rozhodčí více pochopení a nebudeš za každou drobnou chybou hned hledat úmysl.

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              vršek     před 6 lety 06.09.2018 16:27 |  
              5 1

              Opět parádní argumentace! Já se tady s Vámi nedohaduji o jeden aut.
              Já jsem z Vašeho výčtu chyb rozhodčího došel k poměru 5 : 3 neřešil jsem o jakou situaci se jednalo a jsou to Vámi popsané chyby rozhodčích. Nebral jsem v potaz Vámi popsané sporné situace, jen ty, které jste za chyby označil Vy sám. Tak jak to tedy bylo, a je ten Váš výpis už konečný nebo budete dále fázovat a doplňovat? Co lze považovat za konečné znění Vaší neutuchající obhajoby rozhodčích v podstatě ve všech zápasech?
              Už jsem Vám to tady kdysi psal - jste demagog - nějak to nevychází, no "tak si tam přičtěte ještě faul Kúdeli, který jsem tam původně neměl jako chybu v neprospěch Plzně a ten roh není jasný ani v rozfázování" ... a to je právě to o čem píšu já - ten roh není dle Vás jasný ani dle rozfázování - tak proč se píská proti Slavii? a hlavně v situaci, která ve třetí min. nastavení první půle už nic neřeší - tedy vlastně jednu z nejnebezpečnějších standardních situací ve prospěch Plzně.
              Také jsem tu už kdysi psal, a myslím, že po vašem stejném nesmyslu o tom, jak je pískání těžké a jak si to má jít kritik zkusit sám. Asistenta, byť jen v žákovském pražském přeboru jsem dělal cca 2 sezóny,
              tu Hanspaulku jsem musel také třikrát soudcovat. Jenže my se zde dohadujeme o kvalitě pískání profesionálů byť v nejvyšší výkonnostní úrovni, avšak tím spíš by jejich výkony měly této úrovni odpovídat!

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                Boss82     před 6 lety 06.09.2018 17:17 |  
                2 6

                Bože můj. Nic nikam nedoplňuji, neodpískaný faul Kúdely tam mám od samého začátku. Jen jsem ho v první fázi označil jen jako podezřelý, který u rozhodčích prošel, po opakovém zhlédnutí je jasné, že šlo o faul, který rozhodčí neodpískal.

                Ten roh není jasný, tak proč se píská proti Slavii? No protože rozhodčí nějak rozhodnout musí a jako roh to v reálu rozhodně vypadalo, co na tom zase nechápeš? S tvojí argumentací mi tu říkej něco o demagogii....

                Fajn, zkusil sis to, tak snad alespoň trochu chápeš, jak je někdy těžké rozhodnout a nikoho nepoškodit. Navíc na této úrovni, co jsi pískal, se zpětně nikdy nedozvíš, kolik chyb si udělal, protože tam samozřejmě žádné video nebo televizní záznam není. Možná by ses divil, kolik chyb si nevědomky nasekal a možná že většinou v neprospěch jednoho mužstva, takže kdyby to sledoval nějaký fanoušek toho týmu, tak by hned řval, jak Vršek nakláněl rovinu a kdesi cosi. Přitom ty ses třeba jen dopustil obyčejných lidských omylů.

                Ano, profesionálové by těch omylů měli dělat co nejméně a pokud možno žádné. Jenže fotbal je natolik komplexní hra, odehrávající se na tak velkém prostoru a v takovém množství hráčů, že prostě není v lidských silách nechybovat. Možná až jednou budou pískat roboti a všechny situace budou posuzovat na základě údajů z desítek kamer, které jim doputují rovnou do čipu v hlavě, tak se dočkáme dokonale odpískaných zápasů. Do té doby ale ne.

                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                  Dobi     před 6 lety 07.09.2018 02:01 |  
                  3 0

                  Já to vidím takto: Na to, že je Ardeleanu považován za Berbrovo člověka, ještě pískal ucházejícně, i když tam v souhrnu, hlavně v první půli, ta nakloněná rovina občas byla (to ale hrající a zpívající Plzeňáci nikdy nepřiznají, ti jsou zvyklí na 100%-ní oddanost sudích, jakou předvedl ten pomezní ferda pod tribunou Východ.. Ale je třeba si uvědomit, že jsme DIVÁCI, FANOUŠCI, kde se 100%-ní znalost pravidel, každého bodu a paragrafu se může předpokládat, ale ne vynutit. I ti nejneobjektivnější naši fandové - kam se hrabou na výlevy některých Plzeňáků na fórech...
                  A na jaké úrovni je dnes i díky této žumpě český fotbal, se dalo poznat dnes při zápase s Ukroši. Pravda, gól v posledních vteřinách 1.půle a v nastavení půle druhé je trochu smůla (a nás po Kyjevu štve dvojnásob...). aler ten výkon dokazoval, kam český fotbal klesl...Včetně trenéra, z kterého se stává jen "trenér KNVCD!. Já si vzpomínám na hovory na pláži Mácháče s fandy z České Lípy, kde se u Ploučnice hrávalo hodně vysoko a kam přišel i KJVCD. Jeden z nich prohlásil: Kdyby mohl, prodal by někomu i to naše Máchovo jezero! Moudrost lidového bonmotu nebo smutné konstatování zkušenosti?

                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                  p!erreCORE     před 6 lety 08.09.2018 09:18 |  
                  2 0

                  A možná,že jednou fotbal roboti budou i hrát a koukat na něj budou taky jen roboti :) to jen na odlehčení..

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                kjandourek (admin)     před 6 lety 06.09.2018 21:35 |  
                3 0

                Upřímně řečeno, tady bych se stavil na stranu Bosse.... poměr 5:3 na nějaké chyby, které my objevíme po nějakém "rozfázování", to je celkem pohodový poměr.... 10:1 by bylo podezřelé, ale takhle?

                Třetí minuta nastavení první půle - to už bylo potom, co jsme měli za sebou dvojitou penaltu a vyloučení Hubníka - v tu chvíli je celkem v pořádku, že rozhodčí - pokud si není jistý - tak přiřkne balón oslabenému týmu... To je prostě nomální věc...

                PS.: Tys hanspaulku rozhodcoval třikrát? Dobrá, můžeš mít jakousi představu.. já to chodil pár sezon dělat za peníze... (čili jsem byl "profík" - dostával jsem za to mzdu) a veř tomu, že tři zápasy .. to není žádná zkušenost...

                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                  vršek     před 6 lety 07.09.2018 10:19 |  
                  2 1

                  No poměr 5 : 3 jistě není nijak alarmují, avšak všichni máme svůj subjektivní pohled na věc. Ten poměr vyšel Bossovi při jeho subjektivním hodnocení, které má podpořit stálou obhajobou rozhodčích. Víte zvláštní na tom je, že i kdyby ten Vámi obhajovaný poměr pochybení byl bezvýznamný, sakra proč je to poměr opět v neprospěch Slavie? Vámi udávaný hypotetický poměr 10 : 1 by nebyl "podezřelý", to už by byla velká špína a nechutnost, ovšem Vám jako bojovníkům proti "ubrečenosti" to přijde jako podezřelé.....

                  Přidejte k tomu to, že Ardeleánu nepíská naprosto jasnou ruku ve vápně a jsme na poměru 6 : 3 a s nepískanou penaltou to už by bez videa nebylo tak pohodové jak píšete. V závěru nastavení má míč na čáře Coufal, k ohrožení branky Plzně je to přes celé hřiště, že rozhodčí pískají v nepřehledné situacia v závěru nastavení takhle nebezpečnou standardku pro Plzeň (navíc asistent vůbec nemohl situaci posoudit s ohledem na vzdálenost a postavení obou hráčů mezi ním a míčem) není normální věc! Nebo ty dvě penalty podle Vás nebyly a Slavii rozhodčí pomohl?

                  PS. Já s tím svým amatérským pískáním výrazné zkušenosti nemám, ale ty tři zápasy, které jsem v Hanspaulce musel jako hráč odpískat nebyly ani tak o mé neschopnosti rozhodnout dle pravidel, těžší tam bylo odolat tlaku hráčů obou stran. A těch pár na čáře v zápasech žákovských soutěžích - v podstatě stejná zkušenost. Je to zkušenost opravdu nevýznamná, avšak v reakci na argumentaci Vaší a hlavně Bosse to přece jen nějaká zkušenost je, alespoň pro mne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Jachym     před 6 lety 05.09.2018 10:37 |  
      0 0

      To mě oklikou přivádí k hodnocení UEFA u rozhodčích v našich zápasech s Kyjevem. Dozvěděl jsem se jen, že naše stížnost byla smetena ze stolu. Chápu, že se výsledek (naše vyřazení) v žádném případě zpětně měnit nebude. Ale ti rozhodčí snad byli i neoficiálně pochváleni a odměněni? U nás kdekdo kritizuje komisi rozhodčích, ale přece jen padají za větší prohřešky disciplinární tresty v podobě zrušení delegací na několik zápasů.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    obiwan     před 6 lety 05.09.2018 18:54 |  
    9 0

    Mimochodem, dnes jsem v cukrárně:-) četl ve spartu výlevy Vízka, já ho občas rád čtu, někdy bejvá vtipnej a proti Slávii není zaujatej, ale: Vyjádřil se tam, že Hubník neměl dost ani jednu žlutou, prej se tam navíc ve vápně Sýkorka tak divně kroutil a zákrok na něj na žlutou vůbec nebyl. Už má kluk asi vypito...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      p!erreCORE     před 6 lety 05.09.2018 19:53 |  
      4 0

      Asi to mají Dukláci v krvi,můj kolega Pepča Novák,zase říkal,že Coufal před rukou fauloval a že Sýkora nedostal loktem :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        obiwan     před 6 lety 05.09.2018 20:45 |  
        3 0

        Tak když i ta Chovancova smečka v tom neviděla pochybení, tak je to těžký to znevěrohonit:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Martin 58     před 6 lety 07.09.2018 13:22 |  
      6 0

      Já bych to v první řadě viděl jako dvě velké chyby Hubníka. Byl to vcelku sympatickej stoper s dobrým čtením hry a výbornou hrou hlavou. Úpadek jeho fotbalovosti je zřejmě spojen s věkem a s nezdravým prostředím v Plzni. Nechápu proč jde do předem vyhraných hlavičkových soubojů s giga-prťavým Sýkorou s nížeji nastavenou předloketní gilotinou. V zásadě by mu stačilo vyskočit třeba s rukama za zády. Fotbal je mimo jiné nádherný v tom, že ho můžou hrát rozličně vysoké postavy. To ovšem neznamená, že ti vyšší mají právo hrát proti nižším s předloktím namířeným proti krku.