Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 8. kolo

Slavia dalším velice kvalitním výkonem potvrdila, že na hřištích soupeřů válí. Tentokrát to odneslo Slovácko, které doma sešívaným podlehlo 1:3.

Po herní stránce to byl další dobrý zápas z naší strany. Jasně, nešlo o takový koncert jako doma proti Plzni, ale i tak bych nebyl až tak kritický jako trenér v pozápasovém hodnocení nebo Standa Tecl o poločasové přestávce. Z mého pohledu Slavia od začátku zápasu tahala za delší konec provazu a přesvědčivé vítězství je logickým vyústěním rozložení sil na hřišti. Je pravda, že domácí nám to mohli ztížit více, protože všechny branky inkasovali poněkud lacině. Důležité byly zejména první dvě slepené branky, který zápas do značné míry rozhodly.

Jsem zejména rád, že jsme se opět prosadili z rohového kopu (a opět Kúdela!). To je dlouhodobě naše velká přednost. Typologicky máme velice silné hráče v osobních soubojích a proto mi přišla škoda, že jsme se na začátku sezony viditelně snažili o mnohem častější rozehrání rohových kopů na krátko. To ale nikam nevedlo a většinou ani nepřišel pořádný centr, takže jsme jen eliminovali naši velkou přednost. S potěchou tak sleduji, že v posledních zápasech experimenty v tomto směru skončily a výsledky v podobě branek se dostavily. Byla by totiž škoda měnit něco, co nám vyhovuje a co nám opravdu jde.

Ač bych na nechutný závěr zápasu nejraději zapomněl, tak ho samozřejmě nemohu neokomentovat. Zákroky Kubaly a Daníčka byly skutečné prasárny a volaly po červené kartě. Jsem zvědav, jestli se bude trestat dodatečně, i když nevím, jestli se zákroky může komise zabývat sama od sebe, nebo potřebuje podnět (zcela jistě se pak bude zabývat nesportovním chováním Coufala, jakkoliv bylo v daný moment lidsky pochopitelné). Pro ty dva nefér zákroky není žádná omluva, i když šlo o odvetu za první drsný zákrok našeho pravého beka na Divíška. Souboj to byl možná čistý, ale zbytečný a nesmírně riskantní z hlediska zranění hlavy, které taky přišlo. Za rozhodnutého stavu a v prostoru u lajny daleko od branky si ho měl Coufal rozmyslet, ačkoliv on i Bořil jsou hráči, kteří mají hru postavenou na tom, že nic nevypustí za žádného stavu. Nepříjemné zranění Divíška, který snad byl i chvíli v bezvědomí, vyvolalo zkratovitou (a opět opakuji, že neomluvitelnou!) odvetu Kubaly a Daníčka. A případné vyřazení Coufala (Traoré snad bude ok), jednoho z dosud nejlepších hráčů ligy, by bylo hodně bolestné... Závěr byl zkrátka velkou kaňkou na jinak povedeném večeru.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Střel na jeho branku šlo tradičně minimum. Je otázka, jestli konečky prstů vyrážel ránu Janoška na tyč. Z opakovaných záběrů to vypadalo, že spíše ano, v tom případě by to byl velmi dobrý zákrok. Ondra pak trochu podcenil střelu Daníčka, ale nakonec i s přispěním břevna mířila skutečně mimo. Při hře nohama byl tradičně jistý a je v tomto směru nejlepším gólmanem ligy (snad to nezakřiknu a nepřijde nějaký kiks).

Vladimír Coufal - 7 - Nadále potvrzuje výbornou formu. Herně opět nadstandardní výkon (i když tentokrát mi přišel Bořil na druhé straně výraznější), navíc druhá vstřelená branka v sešívaném. Daněk u ní sice hrubě chyboval, ale ocenil bych, že Vláďa z voleje trefil brankový prostor. Lepší sedmička.

Michael Ngadeu Ngadjui - 7 - V obranné činnosti zcela dominantní výkon. Je ale pravda, že stopery Slovácko až tak neprověřilo - zejména díky dobré práci Traorého a Součka -, takže dávám "jen" lepší sedmičku.

Ondřej Kúdela - 6 - Do třetice potvrdil, že je rovnocennou náhradou za Deliho, což je skvělá zpráva! Podruhé se navíc prosadil z rohového kopu, což je hodně nečekaný a o to cennější přínos. Jeho povedený výkon mírně devalvovala zaviněná penalta. Při ní Ondra doplatl na svalový problém, který si krátce předtím přivodil a nestihl vystřídat. I tak se ale měl ve vápně chovat obezřetněji a radši hráče, který postupoval celkem ze strany, pustit. Celkově šest plus.

Jan Bořil - 7 - Bořilův výkon se mi tentokrát líbil ještě o trochu více než normálně. Honza se velmi aktivně zapojoval do útočné kombinace a v podstatě hrál s plnou parádou roli křídla.

Miroslav Stoch - 6 - Z jeho nevýrazných výkonů jsem na rozpacích. Má být tahounem, přesto je pravidelně nejslabším článkem naší hry (i tak ale jeho výkony snesou měřítko a z hlediska ligy jsou minimálně průměrné, až lehce nadprůměrné). V neděli měl několik ztrát, hlavně ta z první půle, kdy jako jeden z posledních nesmyslně kličkoval, doslova bila do očí. Nadprůměrnou známku si tak s odřenýma ušima zajistil hlavně za výborně kopnutý roh před první brankou zápasu. Důležitý moment, jinak byl ale Stoch poněkolikáté průměrný.

Tomáš Souček - 6 - Hrdina duelu s Plzní byl tentokrát méně viditelným článkem naší sestavy. Hrál ale dobře a nebylo to až tak jeho vinou - prostor před ním už totiž výborně čistil Traoré, takže na Součka zbylo méně práce než obvykle. A když už nějaký míč prošel, tak si Tomáš vedl tradičně jistě.

Josef Hušbauer - 7 - Byl aktivní a odehrál dobrý zápas, ačkoliv v našem mužstvu byly výraznější tváře (Ngadeu, Traoré, Tecl...). Výkon na hranici šest a sedm, nakonec jsem se rozhodl pro vyšší známku i díky dobře vyřešenému přečíslení při brance Tecla. Také v úvodu dobře centroval do první větší šance zápasu, kdy na míč Standa těsně nedosáhl.

Ibrahim Traoré - 7 - Příjemné překvapení! Minimálně tedy z hlediska postu, protože se přiznám, že jsem netušil, že Traoré bude tak platný i směrem dopředu. Velmi dobrý výkon až tak překvapivý není - Ibrahim hrál výborně už v Nitře a samozřejmě i předtím ve Zlíně. Hlavně v úvodu zápasu byl naším nejvýraznějším hráče a pomáhal nám získávat převahu. Výborně odebíral míče a hned je i přesně rozděloval do křídelních prostorů.

Jaromír Zmrhal - 7 - Spokojenost, Jarda je konečně ve velmi uspokojivé formě. Má asistenci na Coufalův gól, kdy trochu šťastně tečoval centrovaný míč, více bych ale vyzdvihl jeho skvělou přihrávku za obranu do samostatného úniku Teclovi. I jinak byl jeho výkon v pořádku a patřil mezi naše lepší hráče.

Stanislav Tecl - 7 - Herně je skutečně výborný a pro naši aktivní hru velmi důležitý. Předpřipravil gól pro Coufala, třetí branku pak sám vstřelil, když si míč hezky navedl a prostřelil Daňka. Rezervy má ale v produktivitě, přeci jen samostatný únik zakončil špatně, když jen nastřelil brankáře. Také u propadnutého míče z úvodu zápasu mohl být pohotovější. Ale to jsou spíše výtky z hlediska, co Standovi chybí k maximálnímu hodnocení, protože i s nimi je jeho přínos pro tým velice dobrý.

Alexandru Baluta, Jan Matoušek a Michal Frydrych nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

8. - Neděle 16. 09. 2018 18:00

Fortuna liga, 2018/2019
1 - 3
0 - 2
1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

83. Daníček (pen)

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

26. Ondřej Kúdela
30. Vladimír Coufal
56. Stanislav Tecl

Komentáře (92)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    DF007     před 6 lety 18.09.2018 09:01 |  
    5 0

    Tak co k hodnocení dodat? Moc mě toho nenapadá. Na hřišti jsme byli jasně lepší, až na chvilkové výpadky, které by nás ovšem proti lepším fotbalistům a klubům, což už teď na podzim bude většina, mohly mrzet.
    Jde-li o známky, pak bych byl o něco štědřejší ke stoperům, protože hráli velmi dobře a co prošlo přes zálohu s přehledem vyřešili. To, že Ondra Kúdela "zavinil" penaltu, byl důsledek svalových problémů. Jednoznačně byl pohybově omezen, což se v souboji projevilo. Jinak ovšem byli s MNN vynikající.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    dalislavista     před 6 lety 18.09.2018 09:08 |  
    2 1

    Traoremu bych dal 8, jinak souhlas.

  3. Královec

    Mike     před 6 lety 18.09.2018 09:37 |  
    4 3

    Všechny naše výhry kromě s Boleslavi na pohodu a nejméně o 2 góly. Takhle dominantní Slavii dlouho nepamatuji. A soupeři téměř vždy zase opačně. Jedna výhra jasná, ostatní těsně. A bodů stejně a o 1 méně. Teď ke včerejšímu zápasu Baník- Sparta. Včera podle mě Královec tlačil káru- Plzni. Komu jinému. Potřeboval, aby Baník Spartu obral. Jinak by musel asi 3x vyloučit Diopa- hlavně ten faul na Stanciua v závěru poločasu se žlutou kartou na kontě byl jasný. A v našich končinách nastavovat 7 minut ? Proti rudejm, když vedou ? Takové prodlevy určitě nebyly, nastavil bych tak 5 minut. Jenom dalši důkaz, jak Plzeň má stále vliv. A směšná je myšlenka, že zrovna Královec si přál ztrátu rudé bídy kvůli nám.

    • Re: Královec

      Jachym     před 6 lety 18.09.2018 10:12 |  
      2 0

      Většinou je to druhý extrém. Hráči proválí a prozdržují pětinu zápasu (viz třeba Apoel) a rozhodčí přidá "standardní" 2-3 minuty. Jinak nefandil včera Královec místo Plzni přímo Baníku?:-) Stejně jako já?:-)

      • Re: Královec

        looko     před 6 lety 18.09.2018 14:14 |  
        1 0

        Nedá mi to abych si nevzpomněl na jednoho svého, naštěstí bývalého kolegu.......byl to neskutečný vůl a mému tchánovi se představil jako můj "Boss". Všichni z něj měli prdel a vlastně jsme ho trochu litoval. Takže Bossi přeji ti, aby jsi se nestal někým takovým :)

        • Re: Královec

          looko     před 6 lety 18.09.2018 14:18 |  
          0 0

          Omlouvám se .....tento komentář patřil výše......

    • Re: Královec

      Boss82     před 6 lety 18.09.2018 12:11 |  
      1 13

      Vskutku zajímavá konspirace. S jinými konspirátory, kteří zase zastávají teorii, že letos si dobře Křetínský pořešil zákulisí, jsem se tu v průběhu uplynulých 14 dní hádal, že Spartu nikdo netlačí, přičemž oni tu argumentovali asi 3 chybnými rozhodnutími sudích ve prospěch Sparty.

      A bum - přijde zápas v Ostravě, několik zvláštních rozhodnutí Královce ve prospěch Baníku, a už zase neplatí, že Spartě rozhodčí tlačí káru, už jí zase tlačí jenom Plzni? Měli byste si v tom, chlapci, udělat konečně pořádek. A jen tak mimochodem - jak do těch vašich teorií zapadá neuznaný regulérní Krmenčíkův gól zápase s Opavou, kde ani s pomocí videa nedokázali rozhodčí rozpoznat, že se o ofsajd nejednalo?

      • Re: Královec

        Edenjejenjeden     před 6 lety 18.09.2018 12:27 |  
        18 0

        Přiteli Bossi,my jsme se spolu většinou shodli,ale přesto se tě zeptám.Je opravdu nutné,aby většina tvých příspěvků měla tak konfrontační styl?To máš opravdu takovou potřebu se s někým hádat,nebo někomu neustále dokazovat,že jsi měl pravdu?Jsme na fanouškovském foru,které snad ani nemůže být příliš objektivní,ale abys tady pitval ,jako pod mikroskopem,co kdy ,kdo řekl a dokazoval mu,že nemá pravdu(a ano,opravdu jí mnohdy nemá),to mě připadá poněkud dětinské...Já jsem se třeba spletl naposledy včera,kdy jsem tvrdil Ondrášovi,že Baník neprohraje,leč bohužel:-(.Neberme se zas tak vážně.

        • Re: Královec

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 13:37 |  
          9 0

          Ano, je to nutné... ty kdybys byl Boss, tak bys to také vedl tímto stylem... :-)))

          Už jen to jméno vyžaduje jisté povýšenectví, a přímo zakazuje vést jakékoli debaty jako rovný s rovným... :-)))

          • Re: Královec

            looko     před 6 lety 18.09.2018 14:15 |  
            4 0

            Nedá mi to abych si nevzpomněl na jednoho svého, naštěstí bývalého kolegu.......byl to neskutečný vůl a mému tchánovi se představil jako můj "Boss". Všichni z něj měli prdel a vlastně jsme ho trochu litoval. Takže Bossi přeji ti, aby jsi se nestal někým takovým :)

            • Re: Královec

              Boss82     před 6 lety 19.09.2018 15:34 |  
              0 3

              Podívej - ať si tu o mě myslí, že jsem vůl, kdo chce, to je opravdu to poslední, co mě trápí. Kým se stanu nebo nestanu v očích lidí, které znám pouze prostřednictvím internetové diskuze, je mi úplně šumák. Přijď se mnou někdy pokecat o fotbale do Edenu a udělej si obrázek, jestli jsem takový vůl, jako tvůj bývalý Boss, sám. Troufám si říct, že rychle změníš názor a třeba se nakonec v mnoha věcech shodneme.

        • Re: Královec

          Boss82     před 6 lety 19.09.2018 15:25 |  
          2 5

          Zdravím,

          hele - to není o potřebě se hádat. Ale přijdu na SN, rozkliknu si článek s hodnocením hráčů Slavie, těším se na diskuzi a pokec na téma výkony našich hráčů v posledním zápase, a místo toho hned ve třetím příspěvku někdo rozvíjí pomatené teorie o tom, že Královec v Ostravě řezal Spartu, protože má za úkol tlačit káru Plzni. Týden zpátky se tady přitom dočteš, že letos se tlačí kára Spartě úplně stejně, jako se tlačí Plzni. Takže najednou to tedy zase neplatí? A jak do toho všeho zapadá neuznaný Krmenčíkův gól (velká chyba rozhodčích) a následně neodpískaná penalta proti Opavě (rovněž považováno za velkou chybu rozhodčích), na kterou musel upozornit až VAR, v zápase Plzně s Opavou? Komu tlačili káru rozhodčí, kteří se dopustili takto hrubých chyb v neprospěch Plzně? Opavě? To asi těžko...

          Já bych si tady prostě rád četl o Slavii a o výkonech našich hráčů, než se tady týden co týden dočítat nesmyslné teorie o protežování Plzně nebo Sparty a rozpitvávání každé sporné situace v zápasech našich konkurentů.

          Nevím, možná chci moc. Některé diskutéry totiž očividně baví více vymýšlení šílených konspirací vznikajících na základě polopravd a překroucených, neobjektivních faktů, než sledování Slavie jako takové.

          • Re: Královec

            Edenjejenjeden     před 6 lety 19.09.2018 15:33 |  
            0 0

            Ale tomu rozumím,i když já taky občas konspiruju:-).Ale podle mě to občas zbytečně hrotíš.Měj se:-)

          • Re: Královec

            Fačín     před 6 lety 19.09.2018 17:13 |  
            1 4

            Tak předně - Krmenčíkův gól padl z ofsajdu. Shodl se na tom hlavní rozhodčí s asistentem, VAR jim to nerozmluvil, komise rozhodčích to posvětila jako správné rozhodnutí a pan Hrubeš jako specialista na VAR to také zhodnotil kladně. Naopak ta penalta za Zapalačovu ruku byla hodně přísná, trefil si jí sám, navíc v přirozeném pohybu. že to bylo na konci nerozhodného zápasu nikoho už asi ani nepřekvapuje.

            Za druhé utkání Ostrava - Sparta. Tady měl Královec naprosto jasné noty, nepustit nikoho k větším šancím, natož pak do vedení - prostě Plzni se hodila remíza a Královec to k ní od začátku směřoval, jak přísným metrem při posuzování faulů uprostřed hřiště, tak naopak nepískáním faulů v blízkosti vápna. Přesně proto nedostal Diop druhou žlutou, protože prostě nemohl Baník poslat do deseti. Bohužel pro Královce, Berbra a Plzeň (a paradoxně i pro nás) se rudé bídě povedla jedna akce, s kterou Královec nemohl nic udělat. Ještě se pokusil dotlačit Baník k tlaku v závěru, kdy nastavil (na českou ligu) nevídaných 7 minut, ale Baník byl tak jalový, že už mu to nepomohlo.

            Takže tvoje neustálé omlouvání rozhodčích je úplně zbytečné, protože když něco prostě nechceš vidět, tak to nevidíš. My ostatní nemáme klapky na očích ani velké iluze o čistotě českého fotbalu.

            • Re: Královec

              Boss82     před 6 lety 20.09.2018 12:20 |  
              1 3

              K zápasu Plzeň - Opava - to si snad děláš legraci, ne? Podívej se na ty momenty a nedělej tu ze sebe hlupáka:
              https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/345360/zlata-pistalka-kralovec-chyboval-diop-nemel-proti-sparte-dohrat.html

              K zápasu Ostrava - Sparta - takže podle tebe teď budou rozhodčí řezat kolo co kolo Spartu, aby pomáhali Plzni, jo? Tu Spartu, která má údajně pořešené zákulisí a neustále se jí připískává?! To nějak nejde dohromady, nemyslíš? A neměli by řezat hlavně nás, protože hlavním konkurentem Plzně v boji o titul jsme zcela jednoznačně my?

              Celej tvůj příspěvek je absolutní snůška volovin...

      • Re: Královec

        Mike     před 6 lety 18.09.2018 13:09 |  
        10 0

        Tak si vyjádřil svůj názor na můj příspěvek, máš na to právo, od toho diskuze v mezích slušnosti samozřejmě je. Tak dovol, abych reagoval já na Tebe.
        ,, S jinými konspirátory, kteří zase zastávají teorii, že letos si dobře Křetínský pořešil zákulisí, jsem se tu v průběhu uplynulých 14 dní hádal, že Spartu nikdo netlačí, přičemž oni tu argumentovali asi 3 chybnými rozhodnutími sudích ve prospěch Sparty."- Tady jsem si dovolil okopírovat Tvoji citaci.
        A ,,konspirátoři" měli samozřejmě pravdu. Nafilmovaný pád Šurala před šestnáctkou Bohemky, z následného volného přímého kopu za stavu 0-0 bylo vedení Sparty 1-0. Dále jasná ruka Frýdka v pokutovém území proti Dukle za stavu 0-0, penalta a Dukla mohla vést 1-0.
        Takže 2 jasně ovlivněná utkání ve prospěch Sparty. Ve druhém případě ještě s posvěcením VAR.
        U nás si letos nevzpomenu, že by nám někdo něco závažného připísknul. Kopali jsem sice 5 penalt, ale všechny byly jasné.

        • Re: Královec

          knl66 (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 13:43 |  
          12 0

          Že se s bossem hádáš... Maximálně se dozvíš, že ty máš názor, on má pravdu.

          • Re: Královec

            Boss82     před 6 lety 19.09.2018 15:42 |  
            0 9

            Přesně tak.

            • Re: Královec

              knl66 (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 18:22 |  
              1 3

              Jen bezvýznamné info: ten minus není ode mě.

        • Re: Královec

          Boss82     před 6 lety 19.09.2018 15:42 |  
          0 5

          Konspirátoři pravdu samozřejmě neměli - konspirátoři totiž tvrdí, že letos má Křetínský pořešené zákulisí minimálně stejně, jako Paclík se Šádkem. Tomu však takový zápas, jako byl právě ten v Ostravě, vůbec neodpovídá.

          Konspirátoři se mýlí i v mnoha dalších věcech, ale nebudu to tady teď rozpitvávat případ od případu. Nicméně si mi neodpověděl na dotaz, jak do těch konspirací zapadá neuznaný regulérní Krmenčíkův gól v zápase s Opavou a původně neodpískaná penalta ve prospěch Plzně ve stejném zápase, na kterou musel upozornit až VAR.

      • Re: Královec

        bongor     před 6 lety 18.09.2018 23:12 |  
        5 2

        sralťani a plísňáci zcela zaručeně mají velkou radost,když si přečtou bosse.Vidíte,i na SN sešívky musí přiznat,že nás
        nikdo ze zákulisí netlačí.Hlavně že pořád brečej.

        • Re: Královec

          Boss82     před 6 lety 19.09.2018 15:46 |  
          1 7

          Ty se, mistře bongore, starej raději o své nevyléčitelné komplexy, a nikoliv o mě.

    • Re: Královec

      Karel13     před 6 lety 20.09.2018 10:00 |  
      5 0

      .Proč tím plevelíš diskuzi o hodnocení hráčů Slavie ? ...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    voiceman (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 11:01 |  
    12 1

    Stejná známka pro Kúdelu, Součka a pro Stocha mi nějak nesedí. Stoch je opakovaně naším nejslabším hráčem. Vím, že je to miláček publika, já ho mám taky moc rád, možná mám u něj vyšší očekávání po jeho vynikajících výkonech z minulé sezóny, ale jeho výkony v posledních zápasech jsou hodně matné. Chápu, že s marodkou jakou máme, je obtížné ho posadit, ale říká si o to už od zápasu s Jabloncem. Pro mě Stoch za 5 a držím palce ať se zvedne!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      rak (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 11:18 |  
      5 3

      Stoch teď není v top formě, ale zcela souhlasím s hodnocením Alanora. Pořád je pro nás důležitý a spíše nadprůměrný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Edenjejenjeden     před 6 lety 18.09.2018 12:04 |  
        5 1

        To máš pravdu samozřejmě,ale někdy mě u něj připadá,že za každou cenu chce být hvězdou,neustále vymýšlí nějaká zbytečně složitá řešení,a pak o míč často přichází.Myslím,že konkrétně jemu by prospělo zjednodušení hry.Ale třeba nám ted proti Bordeaux zase ukáže,jak je to vyjímečný fotbalista...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        donford     před 6 lety 18.09.2018 15:31 |  
        3 0

        Hele, Stoch měl slabej nástup, ale dle mého se lepší. Proti Nitře (tedy proti svým, což třeba není měřítko, chtěl se doma ukázat, byli tam s Traorem snad nejlepší). Fakt jde nahoru a nejen kopem z rohu na Kúdelův gól proti Slovácku. Víc si dovoluje, troufá a tedy i kombinuje. Dře to, ale jde to. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      japhy     před 6 lety 18.09.2018 11:30 |  
      5 1

      Nebyl bych na něj tak přísnej. Sice teď nezáří, ale pořád do naší hry přináši takovou tu živelnost, kterou vidím kromě něj ještě u Sykyho a Baluty. Za zápas předvede mraky věcí, který ti už u něj přijdou naprosto samozřejmý, ale při hře dopředu se moc hoděj. Např. ta jeho klička na bekend - má ji vychytanou, a i když se nedostane přes bránícího hráče, tak mu umožní poměrně v klidu posunout hru dopředu na někoho dalšího. Spousta jinejch, když takhle stojí nad míčem, to radši dá na jistotu dozadu.
      Takže na Stocha průměrnej výkon, v kontextu všech hráčů dobrej.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    japhy     před 6 lety 18.09.2018 11:18 |  
    5 0

    Sestava mi dala vzpomenout na loňský podzim pod JŠ - 3 střeďáci, ke kterým se přidává křídlo nekřídlo Stoch. Ovšem není systém jako systém, jak se zdá :)
    Doteď vlastně nevím, jak se tam ti 3 poskládali (situaci mi ještě ztěžoval nekvalitní přenos), ale přišlo mi, že tak nějak všichni dělali všechno.
    Pro Ibru speciální pochvala, hrál vážně dobře, k tomu typická africká lehkonohost, takovej ofenzivnější Tavares.
    Jen si myslím, že by mohl JiT střídat o chlup dřív. Po tý 70. minutě za rozhodnutýho stavu už se chce většina spíš proprdět ke konci a střídající si už moc nezahrajou. Sice bych radši, aby se naplno hrálo až do konce, při kombinaci anglického týdne s naším lazaretem to ale chápu.

  6. Coufal

    Mike     před 6 lety 18.09.2018 12:34 |  
    5 0

    Přátelé, v létě by mě nenapadlo, že 2 dny u mě bude nejzadávanější slovo v googlu ,,Coufal".
    Pokud byste někdo zachytil jakoukoliv novinku ohledně jeho zdravotního stavu, hned ji sem dejte.
    Protože při jeho absenci se bude muset hodně uvažovat, co dále- napravo Frydrych ?, nalevo Bořil ?, napravo Bořil ?, nalevo Zelený ?. Snad bude v pořádku Ondra Kúdela, protože zde by byl také problém, ale to už se dá nahradit k Michaelovi nějakým kusem a nemusí se hýbat celou obranou.

    • Re: Coufal

      Fačín     před 6 lety 18.09.2018 12:52 |  
      3 25

      Neviděl bych to nijak černě, Michal Frydrych ho dokáže úplně v pohodě zastoupit.

      • Re: Coufal

        Mike     před 6 lety 18.09.2018 13:01 |  
        7 0

        Nemám nic proti Frydrychovi. Ale dokáže ho tak zastoupit při útočných a obranných standartkách. Jinak rozdíl v pojmu krajní obránce je v hře obou hodně velký. Spíše to beru jako Tvoji nadsázku.

        • Re: Coufal

          donford     před 6 lety 18.09.2018 15:35 |  
          0 0

          Kluci, viděl jsem v neděli v TV Bordeaux - Nimes a zrovna levé křídlo bylo nejlepší jejich hráčem. A kupodivu taky Plašil jako DZ. Takže na jejich rychlého a technického štírka potřebujeme tzv. aby padla kosa na kámen.

      • Re: Coufal

        Harvey     před 6 lety 18.09.2018 13:09 |  
        6 5

        Ve chvíli, kdy na Coufalovi stojí celá naše pravá strana, je Tvůj dementní příspěvek značně provokativní.

      • Re: Coufal

        japhy     před 6 lety 18.09.2018 13:19 |  
        7 0

        Hele, nic ve zlým, ale zkusmo jsem ti dal palec dolů, ještě než jsem si tvůj příspěvek přečetl, čistě jen podle toho nad tebou. A nespletl jsem se :)

        • Re: Coufal

          japhy     před 6 lety 18.09.2018 13:21 |  
          2 0

          A to přitom s Frýďou nemám zásadnější problém a dá se na jeho výkon v podstatě spolehnout. Byť s jistými omezeními.
          Taky tam může jít Bořil a Zelený nalevo.

          • Re: Coufal

            Fačín     před 6 lety 18.09.2018 15:45 |  
            2 7

            Nenávist místních vůči Frydrychovi mi přijde dost nefér. Dříč, který nic nevypouští. Měl zásadní podíl na našem titulu. Teď možná dostane konečně šanci vrátit se do základu a ukázat, že na to má, že není o nic horší než Coufal.

            • Re: Coufal

              Jachym     před 6 lety 18.09.2018 15:57 |  
              5 0

              Souhlasím s tím, že averze některých vůči Frydrychovi je zcela neopodstatněná, protože nám opravdu často svými góly i výkony vytrhl trn z paty. Nicméně ani ty bys neměl být tak negativně naladěný vůči Coufalovi, protože třeba podle známkování na iDnesu je nejlépe hodnocený hráč celé ligy (mimochodem, druhý je Hušbauer), což se ve Frýďově případě (při vší úctě k němu) asi nikdy nekonalo.

              • Re: Coufal

                Fačín     před 6 lety 18.09.2018 16:10 |  
                3 4

                Ale vždyť já proti Coufalovi nic nemám - ten předchozí příspěvek byl ve veskrze pozitivním duchu - že věřím, že ho dokáže Frydrych plnohodnotně zastoupit.

                Byl jsem proti jeho příchodu, to ano. Ale když už je tady, tak samozřejmě chci, aby hrál co nejlíp. A nutno uznat, že mu to docela jde.

      • Re: Coufal

        sicilianbrno     před 6 lety 18.09.2018 13:33 |  
        7 4

        Mas pravdu, muže ho zastoupit v tom, že si stoupne na jeho post praveho obrance...ale to je tak vše v čem houže zastoupit...bud realista...

        • Re: Coufal

          sicilianbrno     před 6 lety 18.09.2018 13:33 |  
          0 2

          * ho muže

      • Re: Coufal

        Edenjejenjeden     před 6 lety 18.09.2018 16:44 |  
        4 0

        Nemůže,i kdyby ses na hlavu postavil Fačíne,na stoperu si dovedu Frydrycha představit,ale moderní pravý bek to prostě není

  7. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Alfabet     před 6 lety 18.09.2018 13:04 |  
    3 2

    Zajímalo by mě, jaký je, nebo bude osud gólmana Vantruby. Koupili jsme ho jako perspektivního, na lavičce áčka se nevyskytuje, v sestavě juniorky také ne, mezi zraněnými rovněž není uváděn... Ví někdo ze zasvěcených něco bližšího?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      mirecek1111     před 6 lety 18.09.2018 13:20 |  
      3 4

      Já už jsem se tady nad tím před nedávnem podivoval. Osobně bych ho poslal rovnou hostovat, když jsou aktuálně karty rozdány tak jak jsou mezi brankáři. On mohl klidně ještě zůstat půl roku na tom Slovensku a v srpnu místo naší juniorky válčil o LM. Někdo z redakce mi tady ale vysvětloval že záměr Slavie je, aby nový kluk nejprve nasál atmosféru Slavie a min. půl roku zůstal v klubu. Za mě blbost, zvláště u tak mladého kluka, ale jestli je s tím sám v pohodě.. Doufám ale, že pro jaro už bude někde na hostovačce pořádně chytat, pokud si nedokáže do zimy vydobýt místo naší jedničky. Pozice golmana č.2 je ve Slavii aktuálně pasé.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 13:46 |  
        0 5

        Hlavně, že někteří (například Auer) se pošlou hostovat okamžitě, pokud je to možné a druhého necháme ve Slavil stagnovat.
        Nevypadá to, že by se Kolář měl v bráně točit. Nejspíš jen v národním poháru, což je zkrátka málo. Vantruba by měl chytat a sbírat zkušenosti z mistrovských utkání.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 16:01 |  
          0 0

          Tak Auer se u nás snad vyskytuje na různých testech apod od zimy kdy se hrálo s Žižkovem.jen byl ofiko snad pro věk podepsanej od léta.tam dle mne ten půlrok nějak probehl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 17:41 |  
            0 0

            Pokud se nepletu, tak zde byl na dvou testech.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Travinho     před 6 lety 18.09.2018 14:28 |  
        1 2

        Tvou jistotu, že by byl v Trnavě jedničkou bych chtěl mít. Loňskou sezonu jim výborně dochytal Chudý a v létě v tom pokračoval. Přijde mi velmi nepravděpodobné, že by jej bez výraznějšího selhání nahradili zpátky golmanem, který by tam pouze hostoval.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    sicilianbrno     před 6 lety 18.09.2018 13:30 |  
    5 0

    Za me Kúdela rozhodně sedm, sice zavinil vinou i sv problemu penaltu, ale zase ji vyrovnal svym golem, a herne u nej klasika skvely vykon... Jinak s hodnocenim souhlasim. stocha mam rad, ale mozna bysme na jeden zapas misto mel mohli dat balutu, maji podobny styl i technicky, a rad bych ho tam nekdy videl a vic začlenil do zakladu...a ke Kolařovi: nema jen nejlepši rozehravku nohou v lize, ale i rukou...

  9. Brilantní hodnocení

    w8888     před 6 lety 18.09.2018 14:03 |  
    6 17

    Skvěle vyargumentované hodnocení. Na Alanorově textu oceňuji hlavně objektivitu, s níž přistoupil k popisu Coufalových problémů. Hrál skvěle, ale do hlavičkového souboje s Divíškem šel zbytečně agresivně, neboť bylo jasně vidět, že nemá šanci být u míče dříve. Seděl jsem ve druhé řadě, maximálně deset metrů od střetu. Rána to byla příšerná. Skutečnost, že oba aktéři žijí, je svým způsobem zázrak. Od této chvíle se však z hráčů i fanoušků Slovácka stala krvežíznivá zvířata. Považuji za velkou chybu trenéra Trpišovského, že Coufala, na něhož se snášel hněv ochozů, nestáhl ze hry. Coufal dál bojoval , ale podle mne měl lehký otřes mozku. Víc než míč ho zajímali diváci. Pak na stejném místě jako s Divíškem přišel "souboj" s Kubalou. To nebyl souboj, ale likvidace v přímém přenosu. Zaútočit na koleno stojné nohy může jen nevychovaný dobytek. Rád bych se mýlil, ale to nevypadalo na tuctové poranění.
    Pokud jde o známky, tak podle mne byl nejlepším slávistou v neděli Ngadui, kterému bych dal osmičku., Blížil se mu Traore, který mě mile překvapil. Za silně nadhodnocené považuji dva hráče - Koláře a Stocha. Všichni se tu pořád zaklínají tím, jak Kolář skvěle rozehrává nohou i rukou. Ale brankář by měl občas i něco chytit! Za první půli na něj nešla ani jedna rána, ve druhé Slovácko nastřelilo tyč a břevno. Obě rány byly z velké dálky a hlavně při té druhé Kolář neuvěřitelně spal. Ve svých 60 letech jsem už měl ruce na očích, abych tu hrůzu neviděl, a Kolář stále ještě nereagoval...Tenhle brankář se Slavii ještě vymstí. A stane se tak v nejhorší možné chvíli. Vzpomeňte na poslední zápas na Spartě.
    Stoch v současné formě nemá v základní sestavě co pohledávat. Hrát by měl Baluta. V neděli dal Stoch vzpomenout na své slávistické začátky. Hrál sobecky jen na sebe, ztrácel neuvěřitelné množství míčů. Některé úplně stupidně. Že mu nevyjde pokus o kličku, to bych mu nevyčítal. Má být rozdílovým hráčem. Ale bezhlavě střílet z dvaceti metrů do chlapa, který stojí dva metry přede mnou a Slovácko pak jde do rychlého kontru, to je zločin. Navíc byl Stoch v neděli líný se vracet a Trpišovský si mohl plíce vyřvat. Vše marné. Za mě jednička, maximálně dvojka za ten dobře kopnutý roh před naším prvním gólem. Kdyby ho kopal Hušbauer, tak trefí jako vždy jen prvního hráče soupeře.
    Celkově od Slavie slušný, sebevědomý výkon. Jen škoda těch zranění.

      • Re: Brilantní hodnocení

        w8888     před 6 lety 18.09.2018 14:40 |  
        6 16

        Pozvánka do repre od trenéra, který kasíruje od agentů za každý start jejich svěřenců, neberu vážně. Když se člověk v lize podívá, tak na slušného perspektivního českého brankáře v současnosti nenarazí. A jestli Kolář za osm kol jednou něco chytil v Teplicích, to není žádný důkaz mimořádné kvality. Má výhodu, že hraje za skvělou obranou. Pro mě je to jen vytahovač míčů z brány.

        • Re: Brilantní hodnocení

          kjandourek (admin)     před 6 lety 18.09.2018 14:49 |  
          8 2

          Kdyby ses opravdu podíval na ten odkaz, tak bys viděl, že v čase 1:32... není žádný Kolářův zákrok, ale perfektní centr Hušbauera z rohového kopu... a následný Kúdelův gól na 2:0.... To jenom na tu Tvou - dle mého názoru tedy zcela nehoráznou - poznámku, že Hušby VŽDYCKY trefí prvního hráče soupeře...

          Jinka Kolář za osm kol dostal čtyři góly... pětkrát udržel čisté konto... takže se toho z té brány zase tolik nenavytahoval...

          V jeho případě je ideální, že dost útočných akcí soupeře, které mohly vést do šance, přečte, vyrazí z branky a odkopne balón daleko dříve, než si divák uvědomí, že něco hrozí..... a ono to potom vypadá, že soupeř ani nevystřelil na branku a tudíž Kolář nechytil nic navíc...

          • Re: Brilantní hodnocení

            Gillan     před 6 lety 18.09.2018 14:56 |  
            3 5

            Nezlob se na mě, ale ty dvě střely Slovácka-tyč a břevno-to mě vyděsilo a já se ptám, jestli bude Kolář schopen čelit střelám i v zápasech, kde budeme tahat za kratší konec a bude se to na něj valit.On má strašnou kliku, že máme tak skvělou a neprostupnou obranu a téměř nic na něj nejde.O jeho kvalitách, či nekvalitách se přesvědčíme v zápasech EL.Lašty vypadal taky jistě a neprůstřelně, než došlo na předkola pohárů...

            • Re: Brilantní hodnocení

              JSat (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 15:04 |  
              5 1

              mno, a podle mne tu tyčku vytěsnil on konečky prstů v nesnadné pozici a břevno když jsem pořádně studoval jeho pohled a pohyb normálně hlídal, takže kdyby to šlo níž, tak to dle mého má... ;-)

              • Re: Brilantní hodnocení

                Gillan     před 6 lety 18.09.2018 15:18 |  
                2 10

                To břevno, to by neměl.To by žádnej golman neriskoval a vyrážel by to.A ty konečky prstů..ta střela,ale nepřišla mi nijak extra a golman z týmu, jako je Slavia by ji měl vyrážet do strany a ne do tyče.Ale na druhou stranu, když jsem včera viděl, jak asi čtyři Laštůvkovy výkopy skončily v autu, tak zaplaťpánbůh za Koláře.

                • Re: Brilantní hodnocení

                  Jachym     před 6 lety 18.09.2018 15:38 |  
                  8 2

                  "Měl vyrážet do strany a ne do tyče." Neměl raději chytat míč do koše, vzít balon, prokličkovat celé hřiště a dát gól?...:-)) To je tak těžké pochopit, že někdy je brankář rád, že JAKÝMKOLI způsobem zabrání míči v cestě mezi tři tyče?

                  • Re: Brilantní hodnocení

                    Gillan     před 6 lety 18.09.2018 17:14 |  
                    2 10

                    Tak ta střela nebyla zase taková pumelice,aby jí nemohl vyrazit.A o tom to je.Tohle prostě musí golman řešit daleko přesvědčivěji, tohle byla jen obrovská klika.Šly na něj dvě pořádný střely a obě mohly skončit v bráně.Kdyby se to stalo a výsledek byl 3:3, tak bych to tu pak rád viděl.....tak asi tak.

                    • Re: Brilantní hodnocení

                      Snivec     před 6 lety 18.09.2018 17:45 |  
                      5 2

                      ta strela k tyci byla hlavne umistena a kdyby sla trochu do stredu, tak by ji opet mel a kdyby sla vice do strany, tak by sla do tyce nebo spise mimo. Rad bys videl 3:3, nebo by ti to udelalo radost? Komu vlastne fandis?

                      • Re: Brilantní hodnocení

                        Gillan     před 6 lety 18.09.2018 18:33 |  
                        2 13

                        Už zase začínáš tollit?Už tři šéf řekl, kdo jsem?Až budeš fandit Slavii tak dlouho, jako já, pak mi můžeš pokládat takový nesmyslný otázky.:))Hele, ke stavu 3:3 chybělo zhruba dvakrát pět centimetrů.Kdyby to tak po tom průběhu skončilo, asi bych vzteky vyhodil TV z okna.Ale ty nechápeš jednu zásadní věc.Já tu nehodnotím výsledek,ale našeho golmana, který mi prostě nepřijde příliš jistej.Zřejmě nechápeš, že každý golman má slabiny.Kolář má skvělý čtení hry, skvělý výběhy, ale ty dvě střely zdálky mě vyděsily a bojím se, aby jeho slabina nebyla právě tady.On ho ještě nikdo pořádně neprověřil a já se bojím, aby to nedopadlo jako s Laštym.Stačí ti toto polopatické vysvětlení?

                        • Re: Brilantní hodnocení

                          Snivec     před 6 lety 18.09.2018 18:51 |  
                          4 1

                          :) presctes si to nekdy po sobe? :) tipuji, ze Slavii fandis uz 80 let :)

                      • Re: Brilantní hodnocení

                        Edenjejenjeden     před 6 lety 18.09.2018 20:13 |  
                        7 1

                        Je docela neuvěřitelný,jak někdo může z výborného zákroku brankáře Koláře,kdy vytáhne velmi dobře umístěnou střelu konečky prstů na tyč,udělat vlastně jeho chybu(měl to vyrazit jinam atd)

                        • Re: Brilantní hodnocení

                          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 20:16 |  
                          5 0

                          Pro mě to není neuvěřitelný. Já už od ozzy2ho četl i větší koniny. :-D

                          • Re: Brilantní hodnocení

                            bongor     před 6 lety 18.09.2018 23:22 |  
                            1 0

                            No jo Wulfe,Ty vlastně jsi zocelenej v ofiku,tak Tě hned tak něco nedojme.Já tam taky pře tou rekonstrukcí byl a líbilo se mi tam.Bylo tam taky pár týpků k nezaplacení,to jo,ale velká většina o.k.včetně toho sparťana,jak on se jen jmenoval?

                            • Re: Brilantní hodnocení

                              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 23:28 |  
                              1 0

                              A pod jakým jménem jsi tam byl? Sparťanem myslíš Jindžíška Nestlerů? To byl slušnej klouzek, nácíček s IQ zmrzlý makrely. No, on i tenhle ozzy/gillan je takovej polosparťan podle těch jeho věčných negativistických pindů. :-))

                              • Re: Brilantní hodnocení

                                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 23:29 |  
                                1 0

                                Jo, tys asi myslel Nixona... to jo, ten byl celkem v pohodě. ;-)

                          • Re: Brilantní hodnocení

                            Edenjejenjeden     před 6 lety 19.09.2018 06:36 |  
                            1 0

                            To je Ozzy?

                            • Re: Brilantní hodnocení

                              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 10:35 |  
                              1 0

                              Jasně, sám se mi přihlásil. A ono to snad je i poznat, ne? :-))

                        • Re: Brilantní hodnocení

                          Travinho     před 6 lety 18.09.2018 22:16 |  
                          1 3

                          No, bylo to z dobrých třiceti metrů a pumelice to taky nebyla... Zase tak bych jej za ten zákrok neadoroval. Nepříjemné střela to byla, ale pokud by toto skončilo v bráně, tak to jde především za golmanem. Neskončilo, takže bych to dále neřešil.

            • Re: Brilantní hodnocení

              kjandourek (admin)     před 6 lety 18.09.2018 16:06 |  
              12 1

              No já třeba poukáži na to, jak v zápase s Plzní sebral balón tuším že před Řezníkem... (ten šel do něj trochu šlapákem, ale ke kontaktu nedošlo, Kolář šel k zemi ale hned se zvedal - proto si tu situaci pamatuju)...
              To byl přesně ten moment, že jiný gólman, by zůstal na čáře a potom třeba předvedl zázračný reflex... a jak se tu často říká: "chytil by něco navíc"...
              Kolář oproti tomu situaci vyřešil tak, že se o ní nemluví, nepíše v onlinech a nedostala se ani do sestřihu ... prostě jí předešel... a to lidi vůbec nedokážou ocenit... :-)

              • Re: Brilantní hodnocení

                Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 16:11 |  
                4 0

                A zrovna ta situace s řezníkem se mi od Koláře velmi líbila.dobre provedena.jen sem se lekl aby nám Ondru nezrakvil...

        • Re: Brilantní hodnocení

          donford     před 6 lety 18.09.2018 15:46 |  
          1 0

          Hele, o Jarolímovi se sice traduje, že rád bere a ruku natáhne, ale taky jsou to jen řeči. Kasírovat od agentů za každý start? Hodně silné tvrzení a obávám se, že bez důkazů. Nakonec 2x jsme pod ním byli mistry. Jinak s českými brankáři povzdechnutí - Jirka Pavlenka je jen jeden. Bohužel.

        • Re: Brilantní hodnocení

          Edenjejenjeden     před 6 lety 18.09.2018 16:40 |  
          2 0

          Až Koláře nominuje do repre Silhavý,taky to nebudeš brát vážně?Vzpomínáš třeba na dva jeho zákroky v Olomouci,nemyslím si,že by se, snad kromě Opavy,podílel nějakou výraznou chybou na inkasovaném golu.Solidní ve vzduchu,výborná hra nohou,luxusní přesné výhozy.Na mě teda proti jaru působí výrazně jistějším dojmem.Rozhodně to neni jen vytahovač míčů ze sítě

          • Re: Brilantní hodnocení

            w8888     před 6 lety 19.09.2018 13:27 |  
            0 1

            Nominace od Šilhavého by byla něco jiného než Jarolímova nominace. Ale myslím, že se jí ještě nějaký ten pátek nedočkáme. Ano, v Olomouci Kolář něco chytil, ale to už je osm kol. V minulé sezoně měl také jedno dobré utkání, tuším že v Boleslavi. Ale znáš to, jedna vlaštovka jaro nedělá.

      • Re: Brilantní hodnocení

        bongor     před 6 lety 18.09.2018 15:10 |  
        7 0

        To je od w čtyři osmy zbytečné.Jasně,Miňo nehraje jako na jaře a Ondra není Pavlenka.Ale oba se nám do mančaftu dobře hoděj a nic neodbudou.Příští měsíc to nepůjde třeba Coufalovi,nebo komukoliv jinému.Ale v takových obdobích spíš každý potřebuje povzbudit,ne z něj dělat hrobaře Slavie.

        • Re: Brilantní hodnocení

          Mike     před 6 lety 18.09.2018 15:18 |  
          1 0

          Kéž by to Coufalovi příští měsíc nešlo / i když tomu nevěřím/, znamenalo by to, že jeho zranění není vážné

    • Re: Brilantní hodnocení

      Juventus turin     před 6 lety 18.09.2018 15:36 |  
      0 8

      To máš pravdu. Trenér měl Coufala hned střídat taky byl otřesený, což byl důvod, zápas byl rozhodnutý a nemuselo to tak daleko dojít. Podcenil to i rozhodčí, měl dát Vláďovi ŽK (další impuls pro jeho stažení že hry) a ukočíroval by to. Snad jsou všichni zdravotně v pořádku.

      • Re: Brilantní hodnocení

        jufoun (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 20:47 |  
        4 0

        Neměl ho vyloučit, aby si odpočinul víc? Ty se mi snad zdáš s tímto komentem. To nebyl faul, jestli sis vimnul Coufi koukal celou dobu na balon, ne jako prasata ze slovácka, které koukaly na nohy koho zrakvit.

        • Re: Brilantní hodnocení

          Juventus turin     před 6 lety 19.09.2018 15:27 |  
          0 2

          Faul to nebyl, ale zbytečně tvrdý zákrok na půlce hřiště. Já bych mu ŽK dal. Nebo jsi ještě nikdy neviděl nezaslouženou kartu ? Zůstal protihráč na nosítkách ? Jasná ŽK za nepřiměřeně tvrdou hru, pro ochranu Coufala, takhle ho nechal napospas červeně vidícím hráčům Slovácka. Soupeři by byli spokojeni, že dostal kartu a nekazilo by se. Milosrdná karta- ne za faul, ale na jeho ochranu. Kdybych pískal a nebo mával já, tak jí dostal. I když by nebyla zasloužená. Jenom lidská.

    • Re: Brilantní hodnocení

      DF007     před 6 lety 18.09.2018 20:43 |  
      6 0

      Tak Coufal byl u toho míče dříve a míč hlavičkoval on

  10. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 14:15 |  
    5 0

    Trochu me mrzi forma Mina Stocha. Prijde mi, ze v posledních zápasech všechno zadrbava. Proti slovacku několikrát mohl jit dopředu, ale udelal klicku zpatky, jakoby si rychlostne neveril. Tentokrát ani moc nestrilel, jak jsme u nej zvykly. Vyzkousel bych Balutu, jak se bude jevit po cely zapas. Zatím ma malo minut, aby si clovek mohl udelat lepsi obrazek o jeho forme. Z tech par minut, co dostava, mi ale taky prijde, ze nejak predrzuje mice a vymysli komplikovany reseni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Jachym     před 6 lety 18.09.2018 14:50 |  
      8 1

      Zase na druhé straně, o co hůře hraje Stoch, o to lépe to jde třeba Jardovi Zmrhalovi, takže dohromady to pořád celkem ladí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        martyni (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 16:00 |  
        0 0

        Jo to je fakt :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      mig52     před 6 lety 18.09.2018 14:56 |  
      10 1

      Jj., Martini, máš recht, Miňo se trochu odklání od fazony, za kterou jsme ho žrali. Já ho mám jako fotbalistu moc rád, ale v poslední době to není ono. Jako by měl nějaký problém. Především předržuje míče, jak jsi napsal, zadrbává je a ztrácí. Nejhorší na tom je , že je sobecký, vedle má hráče v náběhu a on mu to nedá. Když to udělá 5x a posere to, spoluhráči se nakrknou a začíná se bourat výborná atmosféra v týmu. Já myslím , že to JiT musí vidět, že si jej vezme bokem a pořeší to. Jinak časem lávka a to by byla velká škoda, protože to je snajpr, který to vlomí do šibenice i z 30m

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        voiceman (přítel SN)     před 6 lety 18.09.2018 23:47 |  
        2 0

        Píšu to i v komentáři výše. V současné době náš nejslabší hráč. Moc mě to mrzí, snad se to zlomí už ve čtvrtek. Že na to má, už nám ukázal. Pro mě je to pořád nadstandartní hráč, ale myslím, že mu neprospívá, že když mu to nejde, tak se snaží vymyslet bohorovnosti, a pak mu to nejde o to víc. Měl by to zjednodušit a pak se i ta paráda, nad kterou se tady budeme rozplývat, povede sama. Držím palce!

  11. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Snivec     před 6 lety 18.09.2018 17:55 |  
    9 2

    Kolar strelu janoska vyrazil na tyc a strelu Danicka spravne kontroloval, pokud by zasahoval, tak by vytvoril zbytecne roh. Prijde mi hodnoceni Kolare zkreslene, strel na nej jde a pujde minimum, branku nedostane a kazde kolo ma max 6

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Gillan     před 6 lety 18.09.2018 18:37 |  
      2 13

      Střel na něj půjde dost.Asi sis toho nevšiml, ale prozradím ti to.Hrajeme základní skupinu Evropské ligy.Až tam se ukáže, jakej je vlastně brankář.zatím ho nikdo extra neprověřil.Tu střelu do břevna samozřejmě nekontroloval, byl tam pozdě. Kdyby ano, vyrazil by ji.On nemá čas se zabývat nesmysly, jestli bude roh.Na takový myšlenkový pochody nemá vůbec čas.Tam chybělo pár centimetrů a mohla se mu odrazit od břevna do branky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Snivec     před 6 lety 18.09.2018 18:46 |  
        5 1

        :) no, ja bych rekl, ze po te strele nad brevno vubec nesel. Ty uz dnes vis, ze na nej pujde hodne strel v EL? treba jako v predkole LM? :)

  12. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 14:59 |  
    5 0

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Děkuji za dobrou práci Alanora a za jeho postřehy při hodnocení. Káva byla tradičně dobrá.
    Jenomže musím říci, že bych u některých našich hráčů možná známkoval jinak.
    Asi bych viděl 8 u Michala Ngadeua, 5 u Míny Stocha, Ondra Kúdela také za 7.
    Já bych hlavně ocenil, že jsme začali s UH velmi šikovně tím, že jsme jim sebrali balon a moc jsme jim ho nepůjčovali. Ano, nešli jsme ze začátku utkání tolik dopředu, ale to byl záměr, aby nemohli začít bláznit hned od začátku tlakem na naši bránu. Evidentně s tím nepočítali a jejich trenér vůbec tento záměr nepochopil (to bylo asi tím, že měl vytřeštěné oči a neslyšel a neviděl) :-). Očekával bych od něho, že dá pokyn, aby UH začalo presovat naše hráče už při rozehrávce, ale to mu evidentně nedocvaklo a tak jsme si přidali na rychlosti a přesnosti a ejhle a šup, jsou tam dva fíky. Tím jsme je rozebrali do šroubku a oni nevěděli v podstatě celý zápas jak na nás.
    Četl jsem názory na ten zákrok Coufala na Divíška, kdy se srazili hlavami a že tedy Coufal takhle tvrdě nemusel.
    Dobrá, možná nemusel. Lidsky je mi i toho Divíška líto, protože nemám rád žádná zranění při fotbale.
    Ale hráč UH šel do toho souboje. Není pravda, že našeho Coufala vůbec neviděl. On totiž před tím zavinil situaci, ze které padl náš třetí gól. Jejich trenér na něho řval jak smyslů zbavený a ten kluk byl úplně vynervovaný a mimo. A za této situace šel do souboje s Coufalem. To jen na dokreslení toho, co se stalo. A teď mi řekněte, kde je té viny či neviny více..........
    Už asi sami víte jak komise rozhodčích vyhodnotila zákrok na Coufala. Prostě v tomto případě Zelinka nechyboval.
    Už to ani nemá cenu komentovat. Zatím nevíme úplně vše, ale snad bude V. Coufal v pořádku. Byla by to velká škoda, kdyby zítra hrát nemohl.
    Chování kapitána Daníčka komentovat nebudu taky. Komu není rady, tomu není pomoci.
    A přesto, že mám na Slovácku kamarády a i dobré muzikanty, pokud se tam takto připravují v akademii další Daníčkové a Kubalové, tak to ať radši v lize nehrají. Fakt.
    Zítra bude pohár, v neděli budou klokani. Za těch několik desítek let se mi ten klub v současnosti úplně "odcizil". Prostě nemám současné klokany vůbec rád. Nějak to tak prostě cítím. Ale tím Vás otravovat nechci.
    Budeme mít toho jak se u nás říká po mlynářsku "za vandr". Tak držme všichni pospolu a věřím v Edenu ve velkou podporu všech, kdo přijdete.
    S úctou k Vám
    Sokrates55


    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      zeleznik2     před 6 lety 20.09.2018 08:22 |  
      0 0

      Daníček = magor, také jsem četl články ve Spartu..odůvodnění, že i my jsme hráli na hraně či zahranou, tak proč by nemohli i oni?navíc ty řeči o penaltě, nevím, ale podle mne šlo o běžný zákrok...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 6 lety 20.09.2018 08:24 |  
    0 0

    Hodnocení ok, 6-7 správné, nebylo by od věci hodnotit též výkony sudích...zatím za 8 kol docela hodně zářezů...