Domácí pohár

Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

Již zítra se v Edenu rozehraje další, již třetí domácí zápas v řadě. Tentokrát je soupeř papírově nejslabší, půjde o druholigové Ústí nad Labem v rámci MOL cupu.

Ústí nad Labem není pro slávistické fanoušky úplně oblíbeným pohárovým soupeřem. Hned poslední dva zápasy hrané v rámci této soutěže totiž překvapivě skončilo úspěšně právě pro tým ze severu. Konkrétně jde o léta 2012 a 2015. Oba zápasy se však hrály v Ústí, naopak teď nás čeká zápas v Edenu.

Jde tak o další důvod, proč je Slavia velkým favoritem. Byť se dá čekat, že přednost dostanou hráči širšího kádru, mělo by jít (snad) o pohodový fotbalový večer, tedy alespoň z pohledu slávistů. Ústí je v současné chvíli v naší druhé nejvyšší soutěži na čtvrtém místě, avšak jde spíše o zásluhu úvodu sezóny. Z posledních čtyřech zápasů si připsalo jen jeden bod po domácí remíze s Brnem. O víkendu nyní poté prohrálo jasně 0:3 ve Znojmě, toho času 14. týmu tabulky. Do nynějšího kola MOL Cupu poté postoupilo zásluhou výhry 2:1 nad divizním Kladnem.

Slavia obhajuje MOL Cup z minulé sezóny. Zítra může udělat první krok k obhajobě.

3. kolo - Středa 26. 09. 2018 18:30

MOL Cup, 2018/2019
2 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

37. Muris Mešanovič (pen)
67. Jan Vejvar

FK Ústí nad Labem
FK Ústí nad Labem

Komentáře (82)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    asanin     před 6 lety 25.09.2018 22:04 |  
    5 1

    Kovář - Bořil, Frydrych, Kúdela, Zelený - Petrák, Valenta, Traore, Zmrhal - Baluta - Matoušek Takhle nějak bych to tam postavil a měli bychom i s tímto postoupit...

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 26.09.2018 15:00 |  
      0 1

      Dobré odpoledne přeji.
      To by i docela šlo, ta sestava je dobrá.
      Možná bych zkusil vzadu na tři bez Bořila, na halvech bych možná přidal Matouška jako podhrot a Milan by měl jít jako kapitán příkladem :-)). Ale je fakt, že ti kluci na place by měli pomoci těm, co by teď trochu měli oddáchnout.
      Tak asi tak nějak.
      Sokrates55

  2. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    JS (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 22:13 |  
    4 7

    Předpokládaná sestava? ;)

    Já bych rád viděl:

    Vantruba – Frydrych, Kúdela, Pokorný, Zelený – Traoré – Matoušek, Valenta, Hušbauer, Baluta, Stoch – Mešanović (Škoda)

    Vantruba potřebuje nutně chytat, krajní beci a MNN si zase musí odpočinout a Frydrych, Pokorný a Zelený potřebují větší herní vytížení. Matoušek by se měl předvést na kraji. Valenta – kdy jindy dostat šanci, když ne teď. Bohužel nemáme dostatek středových hráčů na výměnu, takže Hušbauer musí zůstat a tvořit hru. Baluta má šanci udělat nějaké kanadské body a Stoch zase šanci na reparát svých výkonů. Meši by byl fajn, i psychická vzpruha pro hráče, ale pokud není alespoň 80%, tak asi Škodu, pokud je zdravý ten. Jinak nezbývá než nějaký hráč z juniorky. A ještě máme v záloze Nabyieva.

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      Arutha     před 6 lety 25.09.2018 22:17 |  
      6 1

      Ve dvanácti nás asi hrát nenechají...

      • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

        JS (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 22:59 |  
        2 6

        Tak sorryno. Hušby je tam tím pádem navíc.

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      Snivec     před 6 lety 25.09.2018 22:25 |  
      6 1

      Husbauer i Stoch si potrebuji odpocinout

      • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

        no-nick     před 6 lety 26.09.2018 12:26 |  
        3 1

        Proto je jich tam dvanáct na hřišti, aby to nebylo tak náročné

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      Dennis     před 6 lety 25.09.2018 22:30 |  
      8 1

      Hušbauera bych nechal odpočinout a jinak bych to nechal. :-) 12 je příliš mnoho. Tvořit mohou Baluta se Stochem, který si stejně hodně chodí pro balony doprostřed. Plus mají k sobě ještě Valentu a Traorého. Ale myslím, že chytat bude určitě Kovář, jinak by si už nezachytal nikdy. Vantrubův čas teprve přijde. Ale asi by měl jít někam hostovat, potřebuje v tomhle věku nutně chytat.

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 22:33 |  
      1 1

      Kdyby byl Mešanovič schopen, tak by nastoupil už proti Bohemians 1905. Škoda začal až včera trénovat s týmem, divil bych se, kdyby nastoupil od začátku.

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 22:36 |  
      15 1

      Ja bych se tedy priklanel k tomu, aby Husby nehral. Odehral i všechno za repre, musí odpočívat, stredaky potrebujem cerstvy do dalších zapasu.

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      Jachym     před 6 lety 25.09.2018 22:37 |  
      17 1

      Neblbni, Ústí snad zvládneme i v jedenácti...:-)

      • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

        JS (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 23:00 |  
        7 4

        Jistota je jistota.

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      donford     před 6 lety 26.09.2018 10:33 |  
      1 1

      Já bych to trochu otočil. Hlavně ať si odpočinou Coufal, Ngadeu, Kúdela, Souček, Hušbauer, Zmrhal, Stoch.
      Naopak ať si zahrají Vantruba, Bořil, Frydrych, Pokorný, Zelený, Matoušek, Valenta, Baluta, Traoré, Mešanovič, případně někdo další, pokud je zdravý z marodů.

  3. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    Kupsiiik     před 6 lety 25.09.2018 22:14 |  
    0 1

    Bude zápas k vidění živě i jinde než v Edenu?

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 22:30 |  
      0 1

      Nebude, potvrdil to i Býček na Twitteru.

      • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

        edenian     před 6 lety 26.09.2018 16:12 |  
        0 0

        Do prcic :-) zase do ty kosy, snad bude dneska sucha :-)

        • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 26.09.2018 16:14 |  
          0 0

          Může se poděkovat Pragosportu, který má práva na internetová vysílání.

  4. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    Akuls     před 6 lety 26.09.2018 10:03 |  
    1 1

    Neví náhodou někdo proč v poslední době za Ústí n.L. nehraje náš další Kamerunčan, mladý nadějný stopér Olivier Kingue? Loni byl velkou oporou Army a dá se říct, že díky jeho důležitému gólu se zachránili. Počítám, že ve smlouvě nemá, že nemůže hrát prori SKS, když je Armá druholigová. Docela bych rád viděl, jaký za ten víc než rok udělal pokrok. V některých zápasech ještě i ve Slavii vypadal dost dobře.

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      ortevor     před 6 lety 26.09.2018 13:44 |  
      1 1

      predpokladam, ze je zranenej, protoze o nem Krecek mluvil na tiskovkach jako o prvoligovym hraci, kterej je pro jejich obranu klicovej, a to, ze bylo jeho hostovani v Usti prodlouzeny do zimy, oznacil za malej zazrak...prvni zapasy sezony hral, ale od ty doby o nem ani na jejich strankach nic nepisou

      • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 26.09.2018 14:05 |  
        2 2

        jo, to Křeček v létě říkal... ale pak ho už ve 2. kole po nějaký chybě vyndal o poločase ze sestavy, a už se do ní nepodíval... o žádným zranění ani zmínka... snad se do sestavy co nejdřív vrátí, potřebujem aby ti hráči na hostování hráli, a ne čučeli někde na tribuně...

        jinak Akulsi - příště Kamerunec prosím, Kamerunčan je šílenej patvar... ;)

        • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 26.09.2018 14:36 |  
          1 2

          Kamerunčan není ani tak patvar, jako spíš je to slovensky. Podobně jako třeba Argentínčan - česky Argentinec. Ale třeba je kolega Akuls Slovák. :-)

          • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

            Akuls     před 6 lety 27.09.2018 01:23 |  
            1 0

            Tak to nejsem, jedině snad v minulém životě, ale čtu občas jejich ProFutbal.sk a asi mi to slovo zůstalo pod kůží. Třeba tady:
            Kamerunčan Samuel Eto'o sa stal novým dočasným trénerom tureckého klubu Antalyaspor

            • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 27.09.2018 12:25 |  
              0 0

              Já byl v minulém životě bojarem ve vojsku valašského knížete Vlada III. :-)

              • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                Akuls     před 6 lety 27.09.2018 21:13 |  
                0 0

                Já jen, že když jsem někdy v roce 1970 poprvé přijel vlakem do Bratislavy, tehdy ještě malého velkoměsta (nyní bohužel velkého maloměsta), tak jsem bez mapy a jediného dotazu na domorodce došel z Hlavné stanice k hotelu Carlton na Hviezdoslavovom námestie. Měl jsem pocit, jako bych tam už někdy byl. Když jsem se později koukal do mapy, tak jsem šel tou nejkratší cestou a přitom je to docela štreka, obsahující pár křižovatek. Tak nevím, slovensky neumím, ale co je to třeba olovrant vím.

                • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                  Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 27.09.2018 21:20 |  
                  2 0

                  O podobných případech jsem četl, to se opravdu stává. Na tvém místě bych zkusil regresivní hypnózu, třeba by ses dozvěděl, žes v minulém životě byl opravdu nějaký ten Jánošík. ;-)

                  • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                    Akuls     před 6 lety 28.09.2018 17:25 |  
                    0 0

                    Radši ne, Prešpurk, to byly Horní Uhry, třeba by se zjistilo, že jsem pra, pra, pra, .... , pradědeček Floriána Alberta a začal bych ještě fandit Ferencvarosi.

        • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

          ortevor     před 6 lety 26.09.2018 17:48 |  
          2 1

          protoze se Kingueho snazim sledovat, tak jsem cetl i onlajny pro ten zapas a tam psali, ze zustal o polocase v kabine kvuli zraneni...od ty doby o nem nikde ani tuk, ale vzhledem k tomu, ze nebyl ani jednou v nominaci na zapas, tak predpokladam, ze je porad zranenej... Usti by s jejich obranou, tim spis kdyz maji 4 porazky po sobe, tezko mohlo takovyho hrace nechat jen tak sedet..

        • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

          Akuls     před 6 lety 27.09.2018 01:16 |  
          1 0

          Koukám, že jsem si toho Kamerunčana vypůjčil od Slováků: "Kamerunčan Samuel Eto'o sa stal novým dočasným trénerom tureckého klubu Antalyaspor".
          Také už jsem někde, tuším v T.V., slyšel říkat o MNN, že je Kameruňan!?
          Ten Váš Kamerunec ale zní nejlépe.

          • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 27.09.2018 11:14 |  
            0 0

            MNN je jasně Kamerunec, ale co chudák Deli? Pobřežní Slonovinec? To zní strašně. :-)

            • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

              Jachym     před 6 lety 27.09.2018 11:24 |  
              1 0

              Tos mi připomněl, co říkala Jiřinka Bohdalová o Trhových Svinech (městečku necelých 20 km JV od Českých Budějovic), kde hostovala v ochotnickém divadlu. Mluvila o tamních lidech jako o "Trhosviňácích"...:-))

              • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 27.09.2018 12:18 |  
                0 0

                :-)) Tak to je moc hezký, ti ji asi neměli moc rádi. Ale jak to je s tím Pobřežím Slonoviny? Na wikipedii jsem se to nedočetl, opravdu jsou to Pobřežní Slonovinci?

                • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                  Jachym     před 6 lety 27.09.2018 12:46 |  
                  2 0

                  Překvapivě by to mohl být i Ivořan: https://is.muni.cz/th/rhgt2/Diplomova_prace.doc Ale obrať se na Ústav pro jazyk český, pokud chceš mít 100% (všímej si, bez mezer mezi číslem a procenty:-) jistotu. Tohle je takový "překladatelský" oříšek...:-)

                  • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 27.09.2018 13:29 |  
                    2 1

                    No jo, Ivořan, to mě nenapadlo. Asi to tak bude. Do Ústavu jsem volal jednou a měl jsem pocit, že ta paní na drátě moc česky neuměla. :-)

                  • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 27.09.2018 13:32 |  
                    1 1

                    Jo, pardon, zapomněl jsem ocenit to, že jako jeden z mála umíš rozlišovat mezi "sto procent" a "stoprocentní". Vím, že tě palce nezajímají, přesto ti za toto dám! (Ten plusový, samozřejmě) :-)

  5. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    mis3     před 6 lety 26.09.2018 10:28 |  
    1 1

    tak na dnešním zápase je asi nejnapínavjší ta sestava, podle mě to bude i tom, aby byl někdo fit na Baník. V brance asi bude Kovář. V obraně je jasnej Frýďa, Pokorný a Zelený. Uvidíme jestli čtvrtý do party bude Kúdela nebo Bořil, neob ještě někdo jiný. Záloha bude tyk zajímavá, Baluta, Traore i zřejmě Valenta jsou jasní, otázak je zda-li Matoušek půjde na křídlo nebo do útoku. Tam by se pak nabízel Meši, který je v plném tréninku asi nejdýl z rekonvascelentů. To by pak chybělo už jen jedno křídlo. Ústí je sice na špičce druhé ligy, ale mají dost problémy s financemi, tak snad to bude pro náš B tým pohodový soupeř.

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 26.09.2018 11:16 |  
      4 2

      Pokorný nebyl připraven k zápasu proti Bohemians, byl u něj status zraněný/nemocný. Nevím, o co šlo, ale otázka je, jestli už bude připraven. Já doufám že ano.

  6. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    TSeguinTS     před 6 lety 26.09.2018 13:16 |  
    6 1

    Nechci nijak devalvovat důležitost dnešního zápasu, ale bral bych to tak, že buď postoupíme s Béčkem (byť doplněným o mladíky) a pošetříme nejunavenější a nejvytíženější hráče na Ostravu a Zenit nebo postoupíme na penalty :-) :-) . Na lavičku bych si nechal např. 3-4 klíčové hráče, kteří by v případě potřeby mohli pomoci zvrátit výsledek.

    Těžko se píše nějaká sestava bez znalosti stavu marodů, ale odpočívat by určitě měli (tzn. ne základní sestava) Coufal, Souček, Hušbauer, Zmrhal a Stoch.

    Nečitelná situace je dle mě u Bořila, který byl teď na lavičce, ale do zápasu nezasáhl, ač mohl jít místo Coufala.
    Naopak ať si zahrají Vantruba, Frydrych, Pokorný, Zelený, Matoušek, Valenta, Mešanovič.

    Pokud vyjdu z předpokládané sestavy na Baník ve složení Kolář - Coufal, Kúdela, Ngadeu, Bořil - Stoch, Souček, Traoré, Hušbauer, Zmrhal - Škoda(?), tak fakt nevim, co očekávat dnes... :-D

    Můj tip: Kovář - Frydrych, Kúdela, Nezmar, Zelený - Matoušek, Petrák, Baluta, Valenta, Trpišovský - Vlček
    Lavička: Vantruba, Hušbauer, Bořil, Škoda, Traoré, Souček

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      Scrat     před 6 lety 26.09.2018 14:15 |  
      2 0

      na lavičku ještě vytáhnout z juniorky nadějného Řeháka a Šmícu pro štěstí

      • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

        edenian     před 6 lety 26.09.2018 16:16 |  
        2 0

        Nezmar na stoperu hrat odmita. Krom toho prasklo, ze nema kopacky!

        • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

          kjandourek (admin)     před 6 lety 26.09.2018 16:23 |  
          2 0

          A je mu malej dres...

          • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

            edenian     před 6 lety 26.09.2018 16:46 |  
            1 0

            XXL by si ale mohl koupit ve fanshopu.

            • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

              kjandourek (admin)     před 6 lety 26.09.2018 16:49 |  
              2 0

              Tribuny sever? Že by ho vybavili i šálou - venku je celkem kosa :-)

              • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                edenian     před 6 lety 26.09.2018 16:51 |  
                1 0

                No i podvlikacky by se sikly

              • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                Jachym     před 6 lety 26.09.2018 17:03 |  
                1 0

                Vy si z toho děláte legraci, pánové, ale já blbec se málo oblékl, takže se před zápasem vybavím dodatečnou šálou, kterou si přál syn k svátku...:-)

                • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                  edenian     před 6 lety 26.09.2018 17:05 |  
                  0 0

                  Jachyme, na mem vrsovickem okne to ukazuje 18.5

                  • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                    Jachym     před 6 lety 26.09.2018 17:26 |  
                    1 0

                    Rano jsem mrzl a vecer, pokud me nezahreje vykon nasich, to bude podobne...:-)

                • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 26.09.2018 17:14 |  
                  1 0

                  Stav se před zápasem na Waldesce, dáme panáka, to Tě zahřeje ;-)

                  • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                    Jachym     před 6 lety 26.09.2018 17:30 |  
                    0 0

                    Po fanshopu se stavim na osvedcene cinske pho-ga v OC Eden... :-) Jako Neprazak a Nevrsovicak ani nevim, co je Waldeska...:-)

                    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

                      edenian     před 6 lety 26.09.2018 17:35 |  
                      1 0

                      Tak stopy po Waldesovi proste mizi. Napriklad jeho barak nechali 2x zapalit, nez ho vyrvali ze sparu pamatkaru a mohli zbourat, aby mohl developer stavet dle svych predstav. Nastesti se to odehralo na Vinohradech. Cynik by mohl rici, mel si ho postavit ve Vrsovicich :-) Jeste, ze se toho nedozil. Ale ta slavna emise ve fabrice myslim jede porad.

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      Jachym     před 6 lety 26.09.2018 15:46 |  
      6 0

      Stanislav Vlček posílá Slavii do dalšího kola MOL Cupu. Je to hrdina, moloděc!

        • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

          kleofas     před 6 lety 26.09.2018 16:23 |  
          2 0

          Tomáš je ale obránce

          • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

            kjandourek (admin)     před 6 lety 26.09.2018 16:26 |  
            1 0

            No jo, ale obránců máme dost, zatímco útočníci docházejí... a když mohl v době krize hrát na stoperu Škoda, proč by to nešlo obráceně :-)

            Dělám si samozřejmě srandu.... i když.... ;-)

            • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

              edenian     před 6 lety 26.09.2018 16:47 |  
              0 0

              Snad se jich nebojime tak, jako kdysi RB kdyz vytahli polomrtvyho Jozefa ;-)

  7. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    Ernie     před 6 lety 26.09.2018 13:25 |  
    2 0

    Jak je na tom Marko Alvir? Asi pořád špatný, co? Původně jsem měl za to, že bude chybět celý podzim, pak se snad někde vynořila informace, že začíná trénovat s týmem, což je řekněme měsíc zpátky.

  8. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    Juventus turin     před 6 lety 26.09.2018 16:07 |  
    3 1

    Šance pro hráče z lavičky, dokázat že jsou ve Slavii oprávněně. Možná i pro rekonvalescenty. V Edenu před vlastním publikem a hlavně zodpovědně za postupem. Držíme palce a ukažte, že na to máte a že jste oprávněně naši kluci zlatí sešívaní.

  9. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    edenian     před 6 lety 26.09.2018 16:50 |  
    1 0

    Uplne mi nejak uniklo co je se Sykorou? Co?

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      kjandourek (admin)     před 6 lety 26.09.2018 17:43 |  
      3 0

      To je ten, co přijel v nepoužitelném stavu z repre...

      • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

        edenian     před 6 lety 26.09.2018 18:07 |  
        0 0

        jojo, ja ten narodak nejak nemusim :-) ale KJ mi bylo lito.

  10. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    Kábě     před 6 lety 26.09.2018 16:55 |  
    8 0

    Musím říct, že tento produkt mne opravdu nebaví. Jak je možné, že nejsou zápasy MOL Cupu vysílány v televizi nebo alespoň na internetu? Takhle je o pohár velmi malý zájem, poněvadž chybí základní propagace. Někteří z nás po poslední návštěvě Edenu onemocněli, nemohou dnes na stadion a nemají žádnou možnost se na zápas svého milovaného klubu podívat...

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      zeleznik2     před 6 lety 26.09.2018 17:22 |  
      0 0

      Bývá to na oficiálkách, aspoň loni jsem takhle dva zápasy viděl...a upřímně zápasy v prvních kolech nejsou pro TV příliš atraktivní...

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      PetCC     před 6 lety 26.09.2018 17:36 |  
      1 0

      Když hrajeme doma, tak to přijdu, ale přenos na internetu z venku by měl být jasný, když pak hrajou ligové týmy proti sobě.

  11. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 26.09.2018 17:32 |  
    6 0

    Tak Olayinka je na lavicce, to je super! :) A taky je fajn, ze to trenér poskladal bez klicovych hracu, pro radu kluku to bude prilezitost se ukazat. Doufam, ze Husby, Zmrhal nebo Stoch nebudou muset jit na plac uz po puli:).

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 26.09.2018 17:36 |  
      1 1

      Zajimavy je, ze Pokorny není ani nahradnik..

      • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

        kjandourek (admin)     před 6 lety 26.09.2018 17:42 |  
        2 0

        Už před Bohemkou se objevil ve výčtu zraněných / nemocných...

        • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

          martyni (přítel SN)     před 6 lety 26.09.2018 17:54 |  
          0 0

          aha, diky.

  12. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    Mimoň     před 6 lety 26.09.2018 17:35 |  
    2 0

    super sestava!!!!! Snad to dobře dopadne, mamtoušek a Meši dají gól a já tak trochu tu nadávám, že zápas neuvidím. Mám to do Prahy cca 50km a dnes to nestíhám :-(((

  13. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    Travinho     před 6 lety 26.09.2018 17:35 |  
    3 0

    Jsem opravdu rád, že hraje rezerva. Pořád mi přijde menší hazard vypadnutí z poháru než to, že budeme hrát v Ostravě s unaveným mančaftem nebo se nedejbože další klíčový hráč zraní.

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 26.09.2018 17:37 |  
      2 0

      Urcite. Jen at je Suk na tribune a Husby prosedi zapas na lavici, dobře oblecen.. :)

      • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

        p!erreCORE     před 6 lety 26.09.2018 17:58 |  
        0 0

        Jako black-tie outfit? ;)

        • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

          martyni (přítel SN)     před 6 lety 26.09.2018 18:12 |  
          2 0

          Něco teplejšího a pohodlnějšího.. k tomu bych podaval caj nebo klidne i grog, snad kluci zvladnou..:)

  14. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    sauvignon     před 6 lety 26.09.2018 17:36 |  
    2 0

    Sestava: Kovář – Bořil, Frydrych, Kúdela, Zelený – Valenta, Traoré – Baluta, Matoušek, Vejvar – Mešanovič
    Lavička: Vantruba – Coufal, Zmrhal, Olayinka, Hušbauer, Stoch, Vlček

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 26.09.2018 17:38 |  
      3 0

      Uz jsem si říkal, ze Standa zas nabral fyzicku a ve druhy puli strida Mesiho..:)

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      carevitchando     před 6 lety 26.09.2018 17:39 |  
      1 0

      Za mě dobrý, vůbec bych se toho nebál a dokonce věřím i Mešanovičovi, že dá góla.

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      zeleznik2     před 6 lety 26.09.2018 17:54 |  
      1 0

      Hodně jsem zvědavý na výkon Murise a zálohy, která hraje skoro v úplně nové sestavě...ale věřím v jasný postup..3:0

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      Mimoň     před 6 lety 26.09.2018 18:00 |  
      1 0

      jsem zvědavej na mladého Vejvara, ať prosím dá potom někdo přímo ze staďáku....díky

  15. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    edenian     před 6 lety 26.09.2018 17:40 |  
    3 1

    Chvili jsem ted vahal, trochu nestiham praci, ale kdyz vidim tu sestavu, tak to si chci uzit, takovou uz 100% neuvidim. Vsichni do EDENU!

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      edenian     před 6 lety 26.09.2018 17:43 |  
      1 0

      Kúdela, Traoré, Baluta, Matoušek, Mešanovič - tahle particka, ta me fakt zajima :-)

  16. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    johnynz     před 6 lety 26.09.2018 18:01 |  
    1 0

    Sestava dobrá, škoda že si nemoh dáchnout i Kudy. Kolik dá dneska Maty gólů, dva nebo tři? ;)

    • Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

      murena     před 6 lety 26.09.2018 18:03 |  
      3 0

      Já mám dva, takže je to jasný :-))

  17. Re: Prvním soupeřem v domácím poháru bude Ústí nad Labem

    SKSKali     před 6 lety 26.09.2018 18:08 |  
    2 0

    Krom Bořila a v současnosti částečně Kúdely a Traoreho sestava náhradníků a juniorů. Bude asi velká nesehranost, ale kvalita tam je. Nesehranost musí být smazána větší bojovností a urputností. Přijde se o míč, tak se prostě musí vybojovat hned zpátky, hold vyšší fyzické nasazení. Kdy jindy se chtějí hráči ukázat, než zrovna dnes.