Fortuna liga

Slavia - Příbram 4:1

Slavia porazila v Edenu Příbram lehce 4:1, spálila však takové množství šancí, že zápas klidně mohl skončit stejným výsledkem jako v titulové sezóně na hřišti soupeře, tedy 8:1.

Trenér Jindřich Trpišovský poslal do zápasu podobnou sestavu jako o tři dny dříve v Petrohradu, jen Coufala nahradil Frydrych a Traorého Baluta. Hostům chybělo hned několik kvalitních hráčů, mimo dlouhodobě zraněného Slepičky šlo hlavně o Fantiše, který nebyl ani na lavičce náhradníků. Trenér Csaplár postrádal také Mingazova, který v Příbrami hostuje právě ze Slavie. Tradiční jedničku v bráně Švengera nahradil pro tento zápas Kočí. V základní sestavě naopak nastoupili hned tři exslávisté, Rudolf Skácel, Milan Nitrianský a Emmanuel Antwi. Další dva, Marek Kodr a Radek Voltr, pak byli na lavičce náhradníků.

Slávisté začali zápas územní převahou, drželi míč a první zajímavá situace přišla v šesté minutě, kdy Stoch poslal z hloubi vlastní poloviny krásnou diagonálu za obranu na Zmrhala, ten si míč ale nedokázal zpracovat a následný centr poslal příliš daleko od nabíhajícího Hušbauera. V deváté minutě poslal Bořil levačkou centr na Balutu, ten hlavou jen těsně minul a na stejném místě skončila i střela Stocha o minutu později. Pak už se mohli slávisté radovat. Zmrhal vysouval Hušbauera, což dokázala obrana hostí ještě zažehnat rohem, po něm už se ale slávisté radovali, Ngadeu dlouhý centr vrátil na malé vápno, kde byl na správném místě Bořil a lehce usměrnil míč do sítě - 1:0. Hned o minutu později ale přišel šok, obrana Slavie si počínala laxně a s velkou mírou rizika, hosté lehce prošli středem hřiště a najednou šli tři na jednoho, Hlúpik před pozdě vybíhajícím Kolářem posunul míč do strany na Rezka, který jej poslal do odkryté brány - 1:1. Souček ve 20. minutě střílel z 25 metrů těsně vedle. O tři minuty později to z přímého kopu z dálky zkusil na druhé straně Květ, prudkou ránu vyrazil Kolář do strany. Ve 27. minutě sudí nepřiznal po konzultaci s videem Slavii penaltu za avizovanou ruku ve vápně, hned z následné akce střílel Matoušek po kombinaci se Zmrhalem, ale míč zase skončil jen těsně vedle. Hosté pak měli ojedinělou příležitost, ale nedali si dobrou finální přihrávku a Kolář sebral míč před Rezkem. Pak už se zase zaslouženě radovali sešívaní. Hušbauer poslal krásný bochánek do vápna za obranu na Balutu, který si věděl rady - 2:1. A to nebylo vše, jen o chvíli později se k míči dostal Frydrych, využil toho, že na zemi ležel Skácel a poslal z hranice vápna míč za Kočího - 3:1. Pak převzali aktivitu hosté a usadili se před vápnem Slavie. V nastaveném čase šli ještě dva slávisté sami na Kočího, jenže Baluta nedokázal před brankářem přesně posunout na Kúdelu a dobíhající obránce míč sebral.

O přestávce proběhlo exslávistické střídání v týmu hostí, Skácela nahradil Voltr. Hned v druhé minutě druhé půle se ve vápně ke střele dostal Souček, těsně minul šibenici. Za další dvě minuty předběhl Matoušek Treglera, střílel jen do středu brány a Kočí míč ukryl v náručí. Fotbal plný šancí pokračoval, Zmrhal se Součkem připravili míč Matouškovi, ten ve výborné pozici ještě chtěl vrátit Součkovi, což nevyšlo. V 53. minutě pěkně střílel po sklepnutí Frydrycha Baluta, Kočí se tentokrát vytáhl. Hrál se dost bezstarostný fotbal, což vyhovovalo především slávistům, Hušbauer střílel ještě před uplynutím 60. minuty zpoza vápna z kroku vedle. V 66. minutě po Frydrychově přízemním centru minul Souček bránu ve skluzu snad ze dvou metrů. A jen o minutu později to byl znovu Souček, kdo hlavičkoval po Stochově nadýchaném míči jen do náruče Kočího. Po špatném výkopu Kočího měl další tutovku Matoušek, ale pouze nechal Kočího svou chybu napravit. Na nemohoucnost spoluhráčů se nemohl dívat Stoch a z 30 metrů poslal míč pod břevno, Kočí se jen díval - 4:1. O minutu později na Stochův centr od brankové čáry jen těsně nedosáhl Matoušek a střídající Olayinka za ním byl příliš překvapen, že k němu míč doletěl a nenasměroval jej do sítě. Branky pak docílil Matoušek, ale radovat se z ní nemohl, protože se mával a pískal ofsajd. Stoch v brejku těsně minul vzdálenější tyč. Slávisté tak zvítězili nad Příbramí jen 4:1.

Jako první hodnotil zápas Josef Csaplár: "Myslím, že jsme pobavili hrou, diváci mohli být spokojení. Nepobavili jsme výsledkem. Za stavu 1:1 jsme mohli dát na 2:1, celkově jsme mohli zlobit víc. Slavia vyhrála zaslouženě. Pohledem bývalého trenéra měl Matoušek dnes vstřelit nějaké branky, obecně k jeho výkonům řeknu jen tolik, že bych byl překvapený, kdyby to bylo jinak. Brankář Švenger nechytal proto, že jsme chtěli udělat nějaké změny, zraněný není. Myslím, že Kočí chytal slušně. To, co jsem od něj chtěl, jsem od něj viděl. S Tondou Fantišem nebo Mírou Slepičkou bychom asi byli lepší, ztratili jsme asi 85 procent dosavadních branek, to by zamávalo i s jinými kluby. Musím objektivně říct, že by sice bylo jiné, kdybychom dali gól na 2:1, ale hru by to Slavii nejspíš jen zkomplikovalo. S hrou jako za stavu 0:0 nebo 1:1 bychom neměli velkou šanci na úspěch, Slavia by si šance stejně vytvářela. Způsob naší hry a hráči, které máme, jsou uzpůsobeni především hře dopředu. Vzadu se nevyvarováváme hloupým chybám, proto máme venku jen bod a doma 13 bodů. Já nerozlišuju, jestli hrajeme doma nebo venku, hrajeme fotbal, jdeme si to rozdat. Tenhle fotbal produkuje zajímavé fotbalisty, což mají rádi majitelé a pokladníci klubů. Já ten fotbal jinak dělat neumím. Příbram potřebuje prodávat hráče, ať můžete hráče prodávat, musíte je vyrábět. Tenhle náročný fotbal třeba někteří hráčí "nepřežijí", ale ti co ano, se stávají zajímavým zbožím. Když budete hrát paskvil, nevyprodukujete nikoho. Slavii hodnotit veřejně nechci, v zápase Zenit - Slavia jsem viděl třeba něco úplně jiného, než se psalo v médiích. Když se chci někde učit, učím se jinde než v Čechách."

Jindřich Trpišovský řekl k zápasu následující: "My jsme dnes spokojení s bodovým ziskem a s tím, že jsme to po dvou porážkách zvládli. Potřebovali jsme dobrý výkon a bodovat, což se povedlo. Nebylo to bezchybné, bylo tam dost nevynucených chyb, inkasovaný gól na 1:1 a neskutečné neproměňování šancí, které se nás drží. Pochválím Příbram, jak to utkání odehrála, hráli hodně aktivně, napadali, hráli nahoře a trápili nás do doby, než se nám podařilo je kombinací unavit. Bylo to pro nás náročné po tom programu, který jsme měli. Krásná branka na 2:1 lámala zápas. Druhý poločas byl fotbal nahoru dolu. Jsem zklamaný, že z tolika šancí jsme dali jen jeden gól. Mohlo to skončit třeba 7:3 nebo víc. Jsem rád, že jsme to zvládli, stálo to hodně sil, ale kdybychom sestříhali to, co jsme v poslední době neproměnili, je to na celovečerní film. Matoušek se mi dnes líbil hodně kromě toho, kdy hrál zády k bráně. Tam má rezervy, hodně sedíme u videa a pouštíme si ty situace. Má drajv, spoustu náběhů, jsem zvědavý na fitness data. Krom toho, že něco neudržel, jsem velmi spokojen. Těžko říct, kde bude hrát dál, myslím, že pro něj je jedna z těch tří horních pozic. Myslím, že do budoucna je jeho pozice na ofsajd lajně nahoře, buď ve dvojici útočníků nebo jako klasická devítka. Honza Bořil je specialista na Příbram, všechny své góly v lize dal Příbrami. Váhali jsme, jestli nasadit jeho nebo Jardu Zeleného. Myslím, že Alex ten gól hodně potřeboval a po něm šel nahoru, je důležité, že se trefili ti, kteří na gól čekali. Gól a šance soupeře vyplynuly z rozpoložení obou týmů, kdy se vzadu hrálo jeden na jednoho, pak z toho vyplývají takové situace jako při gólu na 1:1 nebo jejich další šanci za stavu 1:1. Pokud sem přijede tým bránit v deseti, může dosáhnout dobrého výsledku, ale kvalita hry z obou stran pak není taková jako dnes. Je jen dobře pro lidi a český fotbal, když zápasy vypadají tak jako dnes. Zvažovali jsme ještě více změn, abychom měli více energie, ale třeba na úkor sehranosti. Nakonec jsme se rozhodli takto. Pepa Hušbauer má problémy se zády, Jarda Zmrhal i Michael Ngadeu také nebyli úplně fit. Kdybychom v Ostravě neprohráli a v Petrohradu nedostali gól, tak bychom byli s tímto blokem mezi reprepauzami spokojení. Koupili jsme nový laser, zlepšujeme zdravotní péči a zázemí, věříme, že se nám hráči začnou vracet. Simon Deli už je fit, Jakub Jugas půjde zítra za juniorku, Kuba Hromada půjde trénovat naplno s týmem. Standa Tecl zatím trénuje individuálně bez míče, ale je šance, že bude na Liberec připraven. U Milana Škody se to prodlužuje. Mick už začal běhat, ale tam to zranění bylo těžké, tam neumíme odhadnout, kdy to bude. Marko Alvir bude asi na celý podzim pryč, Lukáš Pokorný má problém s lýtkovým svalem. Olayinka, Mešanovič už hrají a trénují naplno. Budu doufat, aby Pepa Hušbauer byl v pořádku. Máme teď čtrnáct dní volno, potrénujeme."

11. - Neděle 07. 10. 2018 18:00

Fortuna liga, 2018/2019
4 - 1
3 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Jan Bořil
32. Alexandru Baluta
34. Michal Frydrych
75. Miroslav Stoch

1.FK Příbram
1.FK Příbram

15. Rezek

Komentáře (255)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Příbram

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 16 dny 07.10.2018 18:11 |  
    0 0

    Tak do nich!!!! Narvat tam gólů co se do nich vejde!

  2. Re: Slavia - Příbram

    Arya     před 16 dny 07.10.2018 18:17 |  
    0 0

    Gooooool 1:0

  3. Re: Slavia - Příbram

    Kzlo     před 16 dny 07.10.2018 18:17 |  
    4 6

    Pane Kolář budíček

    • Re: Slavia - Příbram

      carevitchando     před 16 dny 07.10.2018 18:20 |  
      2 1

      Jo, pozdě vyběhl, ale začalo to na ose Hušbauer-Bořil. Tak začínáme znova!

  4. Re: Slavia - Příbram

    Arya     před 16 dny 07.10.2018 18:18 |  
    0 0

    No to nene -.-

  5. Re: Slavia - Příbram

    zeleznik2     před 16 dny 07.10.2018 18:20 |  
    1 3

    Opět chyba ve středu pole co dělá defenzíva???jasně gól obrany.

    • Re: Slavia - Příbram

      Kzlo     před 16 dny 07.10.2018 18:31 |  
      2 11

      Samozřejmě gólmana

      • Re: Slavia - Příbram

        zeleznik2     před 16 dny 07.10.2018 18:34 |  
        4 1

        No proti dvěma volným hráčům těžko mohl něco jiného udělat

      • Re: Slavia - Příbram

        FanatikSKS     před 16 dny 07.10.2018 18:54 |  
        8 4

        To už mi přijde jako nějaká kampaň. Nechci se Koláře pořád zastávat, ale určitě pozdě nevyběhl. Kdyby tam šel dříve a ten hráč ho vykoupal, tak ho zase poženeš, kam ten blázen běhal.

  6. Re: Slavia - Příbram

    nejdlj     před 16 dny 07.10.2018 18:24 |  
    1 1

    Nekso stream?

  7. Re: Slavia - Příbram

    Kaston     před 16 dny 07.10.2018 18:30 |  
    3 0

    Ok, penalta to byt nemusí, ale o tu ruku se to otřelo jasně, tak aspoň roh měl být, ne??

  8. Re: Slavia - Příbram

    zeleznik2     před 16 dny 07.10.2018 18:32 |  
    0 8

    No a Královec úřaduje..kung fu ruka Rezka proti míči a videorozhodčí nic??

    • Re: Slavia - Příbram

      Arya     před 16 dny 07.10.2018 18:33 |  
      10 0

      Ale vsadím se, že kdyby tohle pískl proti nám, tak tu budete zuřit :)
      Penalta ani omylem.

  9. Re: Slavia - Příbram

    zeleznik2     před 16 dny 07.10.2018 18:33 |  
    0 0

    A tohle bylo na infarkt!!!

  10. Re: Slavia - Příbram

    Arya     před 16 dny 07.10.2018 18:34 |  
    5 0

    Baluca goooooool

  11. Re: Slavia - Příbram

    kondorr     před 16 dny 07.10.2018 18:35 |  
    2 0

    Tak to byla paráda

  12. Re: Slavia - Příbram

    carevitchando     před 16 dny 07.10.2018 18:35 |  
    0 0

    tak takhle joooo :-)

  13. Re: Slavia - Příbram

    zeleznik2     před 16 dny 07.10.2018 18:35 |  
    4 0

    Baluta konečně!!!Hušby nádherná přihrávka

  14. Re: Slavia - Příbram

    Mimoň     před 16 dny 07.10.2018 18:37 |  
    6 0

    Joooo Balutovi to moc prejuuuu skvela akce skvele zpracovani!!!

  15. Re: Slavia - Příbram

    celtix     před 16 dny 07.10.2018 18:37 |  
    6 6

    Frydrych je kopyto :)

  16. fryda

    Mimoň     před 16 dny 07.10.2018 18:38 |  
    1 0

    Ty voleee nadhera kurvaaaaa

  17. Re: Slavia - Příbram

    carevitchando     před 16 dny 07.10.2018 18:38 |  
    0 0

    to jsou střelci Bořil, Frydrych, nemám ani jednoho :-)

  18. Re: Slavia - Příbram

    zeleznik2     před 16 dny 07.10.2018 18:38 |  
    0 3

    Frýďa super..No Zmrhal slušný bodyček..

  19. Re: Slavia - Příbram

    Arya     před 16 dny 07.10.2018 18:38 |  
    2 0

    už by to mohlo být v klidu, ne? :D

    • Re: Slavia - Příbram

      BANKROT     před 16 dny 07.10.2018 18:39 |  
      3 0

      Je vymalováno :)

    • Re: Slavia - Příbram

      zeleznik2     před 16 dny 07.10.2018 18:52 |  
      0 2

      Kdyby Baluta dal čtvrtý, tak 100%, ale takhle ještě nervy..

  20. pribram slavia

    Mimoň     před 16 dny 07.10.2018 18:39 |  
    4 0

    Stoch asistence Baluta gol...co vic si přát

  21. Ngadeu

    Dennis     před 16 dny 07.10.2018 18:41 |  
    1 0

    Ngadea bych asi o poločase vyndal, přijde mi, že toho má dnes dost. Přeci jen toho už odehrál hrozně moc. Dneska nemá svůj den. Pokud Deli není stoprocentně zdravým, klidně tam může jít Zelený, Frydrych na stopera a Bořil nalevo.

    • Re: Ngadeu

      Dennis     před 16 dny 07.10.2018 18:41 |  
      1 1

      Teda Bořila napravo...

  22. Re: Slavia - Příbram

    BANKROT     před 16 dny 07.10.2018 18:41 |  
    0 0

    Květ vs Bořil :D

  23. Re: Slavia - Příbram

    Arya     před 16 dny 07.10.2018 18:49 |  
    0 0

    To se nepovedlo, no :)

  24. Re: Slavia - Příbram

    Dennis     před 16 dny 07.10.2018 18:50 |  
    8 3

    Dva sami na brankáře a není z toho gól, to myslím úplně přesně vystihuje naši dlouhodobou efektivitu v zakončení...

    • Re: Slavia - Příbram

      Dennis     před 16 dny 07.10.2018 18:52 |  
      6 0

      Ale jinak oceňuji, že Baluta nehamounil a chtěl to Ondrovi dát před prázdnou. Tohle ale prostě musí být gól bez ohledu na to řešení.

  25. Re: Slavia - Příbram

    Emiliano     před 16 dny 07.10.2018 18:51 |  
    0 0

    škoda, mohl to spíš zkusit sám

    • Re: Slavia - Příbram

      kondorr     před 16 dny 07.10.2018 18:52 |  
      1 0

      Rozhodnul se dobře , ale ta přihrávka byla hrozná.Tak za tohoto stavu to až tolik nemrzí.

      • Re: Slavia - Příbram

        Emiliano     před 16 dny 07.10.2018 18:53 |  
        0 1

        taky je fakt, že sprint 50 metrů a pak dát přesnou přihrávku v plné rychlosti asi taky není jednoduché :(

  26. Re: Slavia - Příbram

    Wulfstan (přítel SN)     před 16 dny 07.10.2018 18:53 |  
    1 0

    Po vyrovnání jsem trochu znervózněl, ale teď už jsem zas v klidu. Škoda, že to ještě ten Baluta nevyřešil líp, ale jinak hraje dobře. Myslím, že ještě 1 až 2 přidáme.

  27. .

    iwanowicz     před 16 dny 07.10.2018 18:56 |  
    1 2

    Pozor Csaplarovu past. :)

  28. Re: Slavia - Příbram

    sicilianbrno     před 16 dny 07.10.2018 18:59 |  
    1 0

    Zatim super, tohle sme potrebovali, rozehrat se a zastrilet si, navic kdyby Baluta dal samostatny unik, tak sme temer 100% v promenovani, coz je pro nas dulezite...konecnych 5:1 by tomu zapasu slusel :-)

  29. Re: Slavia - Příbram

    FanatikSKS     před 16 dny 07.10.2018 18:59 |  
    1 0

    Myslím, že je to v klidu i přes inkasovaný gól, který bych určitě nepřičítal Kolářovi, ale středu zálohy. Každopádně ve druhem poločase ještě dáme dva nebo tři góly a bude dobře. Přeju gól Matymu a Peterovi, aby se chytli

  30. Re: Slavia - Příbram

    Harvey     před 16 dny 07.10.2018 19:03 |  
    4 5

    Baluta asi netuší, že jim v bráně chytá dorostenec, se kterým jsem chodil do školy a sebevědomí má na bodu mrazu. Mohl ho obejít jak sněhuláka.

    • Re: Slavia - Příbram

      BANKROT     před 16 dny 07.10.2018 19:13 |  
      1 3

      Šikanovals ho?

      • Re: Slavia - Příbram

        Harvey     před 16 dny 07.10.2018 19:21 |  
        0 0

        Když pominu nesmyslnost šikany, tak takovýho čahouna asi těžko někdo bude šikanovat :D

        • Re: Slavia - Příbram

          BANKROT     před 16 dny 07.10.2018 19:47 |  
          2 0

          Komentátoř říkal, že je mu 23. To mi zas tak moc jako dorostenecký věk nepřijde. :)

          • Re: Slavia - Příbram

            Markus     před 16 dny 07.10.2018 21:09 |  
            1 0

            Je to jasný, Harvey, stárneš :D

    • Re: Slavia - Příbram

      Travinho     před 16 dny 07.10.2018 21:08 |  
      1 1

      Ještě tak vědět, do kolika let je ve fotbale dorostenec.

    • Re: Slavia - Příbram

      padre     před 16 dny 07.10.2018 21:42 |  
      5 0

      Alexander the Great proste nechtěl byt sobec, co je na tom spatneho?!?

  31. Re: Slavia - Příbram

    p!erreCORE     před 16 dny 07.10.2018 19:04 |  
    0 1

    7:2 ?

    • Re: Slavia - Příbram

      Dennis     před 16 dny 07.10.2018 19:05 |  
      2 0

      Spíš myslím 5:1.

  32. Re: Slavia - Příbram

    buran     před 16 dny 07.10.2018 19:06 |  
    0 0

    No na tipovačce mám 5:0 ,ale střelce sem zatím netrefil ani jednoho , příště tam nedám žádného útočníka:-(

  33. Re: Slavia - Příbram

    celtix     před 16 dny 07.10.2018 19:38 |  
    1 0

    Tak konečně Míňo !

  34. Re: Slavia - Příbram

    Arya     před 16 dny 07.10.2018 19:38 |  
    1 0

    Miňooooo, paráda!

  35. Re: Slavia - Příbram

    zeleznik2     před 16 dny 07.10.2018 19:38 |  
    3 0

    Miro nádherně dává pojistku

  36. Re: Slavia - Příbram

    Mimoň     před 16 dny 07.10.2018 19:39 |  
    1 0

    Notyyyyy krasoooo

  37. Re: Slavia - Příbram

    Mimoň     před 16 dny 07.10.2018 19:39 |  
    6 1

    Jenom skoda matouska sance mel

  38. Re: Slavia - Příbram

    Mimoň     před 16 dny 07.10.2018 19:41 |  
    6 1

    Dneska krásný goly!!

  39. Re: Slavia - Příbram

    BANKROT     před 16 dny 07.10.2018 19:42 |  
    14 2

    TOTÁLNÍ FOTBAL!!!
    JTVCD

    • Re: Slavia - Příbram

      Agbik     před 16 dny 07.10.2018 19:49 |  
      5 1

      souhlas!! Tempo zápasu naprosto vybočuje z naší ligy, fantazie!!

      • Re: Slavia - Příbram

        Wulfstan (přítel SN)     před 16 dny 07.10.2018 20:05 |  
        13 2

        Parádní podívaná. Trpiš byl jeden z nejlepších kaufů za posledních mnoho mnoho let!

      • Re: Slavia - Příbram

        bongor     před 16 dny 08.10.2018 11:45 |  
        0 0

        V poledne jsem nechtěně koukal na záznam bídy s Olkou.Těm ten nick bída teda nádherně sedne.

  40. Re: Slavia - Příbram

    Jaromir82     před 16 dny 07.10.2018 19:54 |  
    20 0

    Pribram pod Csaplarem je jeden z tech tymu, co neprijede betonovat, ale rozdat si to s nama. I diky jejimu projevu me tak tohle utkani fakt bavi a ma akci a spad.

    • Re: Slavia - Příbram

      Wulfstan (přítel SN)     před 16 dny 07.10.2018 20:04 |  
      9 0

      Přesně tak. Klobouk dolů za jejich výkon.

      • Re: Slavia - Příbram

        BANKROT     před 16 dny 07.10.2018 21:13 |  
        0 2

        Tak.

  41. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Dennis     před 16 dny 07.10.2018 20:08 |  
    4 2

    Trochu zklamání z návštěvy, čekal bych alespoň 12 000.
    Tohle byl zápas, ve kterém jsme mohli klidně vystřídat i dřív, třeba okolo 55. nebo 60 . minuty, ale Trpiš obecně střídá dost pozdě, tak si na to asi budeme muset zvyknout...
    Ve druhém poločasu to byla zase přehlídka zahozených šancí a hlavně pak nedotažených akcí... Kdybychom jen půlku nadějných akcí dotáhli do konce, atakovali bychom asi rekord ligy v gólech. Většinou nám ale selhala už předfinální přihrávka. Na tomhle musíme zapracovat, stejně jako na proměňování šancí.
    Stoch krásný gól, ale v Petrohradu to byly podobné střely a troufám si tvrdit, že i tuhle by ten Luněv chytil. Šlo to celkem doprostřed, i když se to nepěkně točilo.
    Každopádně teď bychom potřebovali odfrknout a dobře se připravit na Liberec, to bude těžký zápas a musíme ho zvládnout.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Mimoň     před 16 dny 07.10.2018 20:16 |  
      0 0

      tak hodně hráčů bude mít od Trpiše 3 celé dny volna...

  42. Re: Slavia - Příbram 4:1

    zeleznik2     před 16 dny 07.10.2018 20:09 |  
    1 5

    Quelharova poslední věta vystihuje vše:" výhra jen 4:1" těch zahozených šancí bylo snad dvakrát tolik: 26:8 na střely z toho 12:2!na bránu. %33 ku 50 na využité šance. Spokojenost ano, ale branek v síti Příbrami dnes mělo být tak sedm, osm... Zbytečné ztráty míčů ve středu pole i bezpočet pokažených přihrávek a neproměňování šancí dnes tolik nevadilo, ale třeba v Liberci by se to mohlo, vymstít. Líbil se mi Michael, Baluta a Miro. Bořil také hodně aktivní, Matoušek potřebuje se střelecky chytit, jinak výkon dobrý. Ostatní taky svoje uhráli Nejslabší asi Zmrhal, Frýda dnes gól, ale těch faulů z jeho strany dnes hodně

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      iwanowicz     před 16 dny 07.10.2018 20:25 |  
      1 0

      Kazda treti strela na branu skoncila golem, to vubec neni spatny..

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        zeleznik2     před 16 dny 08.10.2018 10:27 |  
        0 0

        Souhlas včera byla produktivita slušná, ale před tím ve čtyřech zápasech průměr jedna branka z x šancí..nás to stálo dost bodů..na nejlepší útok ligy to nebylo dobré..navíc soupeři darujeme vždycky nejméně jednu šanci, svoji velkou chybou..Petrohrad i Baník toho dokázali využít..

  43. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Kunetice     před 16 dny 07.10.2018 20:11 |  
    17 1

    No začínáme vážně hrát fotbal jako bejk a závidím těm co mohou být u toho v Edenu, ale i tak si to užívám!
    Díky všem našim klukům za krásný večer.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      zeleznik2     před 16 dny 08.10.2018 10:31 |  
      0 0

      Pokud budeme hrát takto i nadále budeme všichni spokojeni, ale zrovna Příbram není správné měřítko..takhle jsme měli hrát na Baníku

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        bongor     před 16 dny 08.10.2018 11:48 |  
        0 0

        Jenže to by byla marodka ještě dvakrát plnější

  44. Re: Slavia - Příbram 4:1

    carevitchando     před 16 dny 07.10.2018 20:13 |  
    12 0

    Solidní fotbal, spousta šancí, góly, nebetonující Příbram, pěkná neděle.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Leksel     před 16 dny 07.10.2018 21:39 |  
      4 0

      Taky jsem spokojenej a k tomu smekám před Příbramí - nepříjemnej vysokej presink odzačátku a nasazení po celej zápas.

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        futral     před 15 dny 08.10.2018 13:05 |  
        0 2

        Já smekám před hovadem, kterej mi po každym gólu sebral šálu a namlátil mi s ní přes hubu. Klobouk dolů před takovym hrubiánem..

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          Leksel     před 15 dny 08.10.2018 18:03 |  
          0 0

          Je to klasický hovado!

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            futral     před 15 dny 08.10.2018 19:11 |  
            0 1

            Toť.

  45. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 16 dny 07.10.2018 20:17 |  
    10 0

    OT k dresům: nevím, jestli to tady už neproběhlo, protože to není úplně nová informace, ale bude Puma.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      FanatikSKS     před 16 dny 07.10.2018 20:33 |  
      2 0

      Zrovna jsem o tom během zápasu přemýšlel. Přál jsem si spíše Adidas, protože by sme pro ne byli vlajková loď v ČR. Ale na Pumu si zvyknu, a protože regionální klub ze západu se bude už jenom propadat, tak se puma bude zaměřovat pouze na nás :)

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        fazona     před 16 dny 08.10.2018 00:50 |  
        0 0

        Co máte furt proti Puma ? Já sem spokojen ikdyž obchodnik z trhu prodává Mike botu za 99 kč!!!! a druhá bota je zdarma! No neber to čéče :)

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          spravnej_jezedak     před 16 dny 08.10.2018 01:48 |  
          1 0

          A na kolik u neho vyjde Puna?:-))

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      celtix     před 16 dny 07.10.2018 20:39 |  
      2 3

      Zrovna Pumu jsem opravdu nechtěl. Ještě jsem od nich neviděl dresy nebo kopačky, které by se mi líbily.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Max1     před 16 dny 07.10.2018 21:14 |  
      1 8

      No happy nejsem...chtěl jsem spíše adidas nebo nove progresivní značky jako New balance nebo Under Armour....Puma dresy nejsou moc hezky....hlavně mit stejný jako plíseň? Fuj :)

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Pepa...     před 16 dny 07.10.2018 22:00 |  
      2 0

      v těch se hrávalo asi deset let 70/80 léta, pak Puma ukončila/neprodloužila smlouvu pro nic moc výsledky... pro mě satisfakce...

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Fačín     před 16 dny 08.10.2018 10:10 |  
      3 1

      Škoda, s Umbrem jsem byl spokojen... Ale lepší Puma než Adidas - myslím esteticky, protože ty tři pruhy se na sešívané dresy vůbec nehodí. Jinak jsem byl v souboji Adiho s Rudim spíš na Adiho straně...

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Max1     před 15 dny 08.10.2018 15:14 |  
        0 0

        třeba Feynord (taky "sešívaný" dres) je má udělaný hezky....jeden rok byly pruhy do zlata což bylo cool, letos jsou černý a taky to vypadá dobře. A taky jsem fanda spíše Adiho, ale to asi většina, jelikož Rudi byl celkem velký podporovatel Hitlera.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 15 dny 08.10.2018 19:15 |  
          0 0

          jenže F má černou součástí klubových barev

  46. Re: Slavia - Příbram 4:1

    sicilianbrno     před 16 dny 07.10.2018 20:20 |  
    3 1

    Krasnej zapas a to hl diky Pribrami, ktera nezalezla a chtela hrat ofenzivne. Druha pule drticka, vysledek mohl a mel byt tak 7:1.. Matouskovi sem pral gol ale ten kluk by to dneska nedal, ani kdyby byl metr pred brankou...takovej zapas sme po dvou nezdarech potrebovali...nevite kolik bylo nakonec drzeni mice pro nas?

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      donford     před 16 dny 07.10.2018 20:45 |  
      12 1

      Matoušek góla nedal, ale je prima, kolik si toho dovede vypracovat a jak s umí předvídavě nabíhat. Nakonec ani ta branka, conebyla pro ofasjd uznaná, nebyla marná vzhledem k jeho skvělé akceleraci. Je to jen otázka hodně málo zápasů, kdy mu to tam začne padat. Dnes hrál koncového útočníka a docela mu to šlo. A Stochův gól mi velmi připomínal ten kop na břevně proti Zenitu. Všechna čest, že Příbram chtěla hrát otevřený fotbal i bez Slepičky a Mingazova, s mladým klukem v bráně. Takže z toho byl fotbal opravdu "pro voko".

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        donford     před 16 dny 07.10.2018 21:38 |  
        16 1

        Ještě jsem chtěl upozornit na jeden jev. V televizi se často připomíná důležitost prvního dotyku s míčem. U Balutova gólu to bylo přímo učebnicové. Pravou nohou v běhu jemně převzal oblouček od Hušbyho, a zároveň ho lehce posunul dopředu a hned levou nohou ho poslal v běhu podél brankáře ke vzdálenější tyči. Velmi sympaticky působí, alespoň na mě, ta jeho úklona po gólu k divákům. Taková, řekl bych až vycizelovaná slušnost a zároveň poděkování za podporu. Taková ztělesněná snad nehraná skromnost, žádný tygří skok a řev ála CR 7. Prostě něco jiného, jemného, i když teatrální vystoupení Ronalda se k jeho projevu a k nepřehlédnutelnosti jeho osoby docela hodí. Pro spravedlnost uvádím, že taky dovedl být skromný, když si nepřál oslavovat své góly proti Manchesteru.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          Chali     před 15 dny 08.10.2018 23:30 |  
          0 1

          Mně to spíš přijde jak "nemáte zač" :D to by už tak skromný nebylo

  47. Re: Slavia - Příbram 4:1

    brťas74     před 16 dny 07.10.2018 20:58 |  
    4 4

    Mám takovej dojem že v lize není pro nás konkurence.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Ondráš     před 16 dny 07.10.2018 21:04 |  
      1 8

      Beru to jako vtip jo?:D

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      VanDel     před 16 dny 07.10.2018 21:30 |  
      10 5

      Az na Jablonec a Banik, co ?

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Borgetti     před 16 dny 07.10.2018 21:42 |  
      1 1

      Zatim je furt, ale časem to tak může být. Můžeme být hegemon jako PSG ve své lize, ale 2 sezóny to bude ještě trvat určitě.

  48. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Ondráš     před 16 dny 07.10.2018 21:04 |  
    1 1

    Krásná práce!

  49. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Max1     před 16 dny 07.10.2018 21:20 |  
    24 1

    Fotbal super, jen škoda tech spálených šancí. Nedá mi to a opět budu muset napsat že soucasny speaker kotle není úplně můj šálek kávy. Když dal gól Baluta, část kotle chtěla klasicky se zbytkem stadionu skandovat jméno, ale speaker zareagoval gestem ruky jako ze nene. Trošku mi přijde, že skutečně současné vedení kotle je dost radikalizovany a hráče dost filtruje, což není pro mě úplně dobrá zpráva.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Borgetti     před 16 dny 07.10.2018 21:36 |  
      9 1

      Já jsem na TS chodil v dobách Strašáka, pak už ne, jen zřídka, ale ze strany.
      Tak dřív to bylo tak, že si chtěli fanousci něco zaskandovat sami od sebe, tak to nechal být, nechal je skandovat, prostě síla lidu, tak nevim proč to nemáte stejně.

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Max1     před 16 dny 07.10.2018 21:43 |  
        5 1

        Tak i za strašáka to mělo řád. Ja tady mam na mysli to jak po kazdem gólů kotel rekne jméno hráče a zbytek stadionu příjmení a je proste fakt že tento speaker některé hráče ignoruje.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          Kzlo     před 16 dny 08.10.2018 08:59 |  
          3 2

          Tento speaker mi obecné přijde divný radši na sever už nechodím a mám klid na fotbal

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            p!erreCORE     před 16 dny 08.10.2018 10:00 |  
            0 1

            ten spíkr má hlavně divnej sound :) punk a pogo popelnicovýho lidu hadr..

            • Re: Slavia - Příbram 4:1

              Pepino44     před 15 dny 08.10.2018 15:26 |  
              1 1

              Tak já tomu, co jsi napsal moc nerozumím ( těm názvům ), ale napsal jsi to dobře.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Ondráš     před 16 dny 07.10.2018 22:00 |  
      1 1

      Počkej to nechápu..jako že by měli mít něco proti Balutovi, nebo jak to mám chápat?

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Max1     před 16 dny 07.10.2018 22:03 |  
        1 1

        I tak to můžeš chápat, ale neni to prave poprvé....stalo se i u jiných hráčů

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          Ondráš     před 16 dny 07.10.2018 22:22 |  
          7 1

          Já to nechápu..fakt mi tyhle gesta hlava nebere, to je zase idiocie.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          FanatikSKS     před 16 dny 07.10.2018 22:24 |  
          2 1

          A není to proto, že se najelo na troch jiný koncept a jméno nepředříkává kotel, ale Strašák jako moderátor?

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            Max1     před 16 dny 07.10.2018 23:13 |  
            0 1

            To je něco jinýho

            • Re: Slavia - Příbram 4:1

              Chlupp (přítel SN)     před 16 dny 08.10.2018 09:18 |  
              0 1

              Je pravda, že občas působí jako na vlastním hip hop koncertě, pokud by měl filtrovat hráče nebo tam cpát příliš svého ega, tak brzo pohoří chlapec a byla by to škoda tuhle skvělou mašinu jako je TS nějak narušovat...

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Pepino44     před 15 dny 08.10.2018 15:22 |  
        0 1

        Prostě chápej to jak chceš, jde nám o to, že po vstřelení branky nevyvolal Balutu, což se nám mnohým nelíbilo. Všichni hráči, kteří hráli jsou snad slávisté.

  50. Re: Slavia - Příbram 4:1

    buran     před 16 dny 07.10.2018 21:37 |  
    2 1

    Oba dva trenéři si vypiplávají mužstva k obrazu svému ale jak řekl Csaplar 30 milionů nemůže konkurovat miliardě, dnes fotbal fakt bavil i když tam bylo hodně nepřesností ale hlavně konečně padlo dost gólů a votom to je aby se divák bavil!!!!!

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      donford     před 16 dny 07.10.2018 21:46 |  
      8 2

      Ale může! Zřetelně nejdražší mužstvo v naší lize postavila svými hloupými nákupy Sparta. (Janka, Biabiany, Ben Chaim ...) A stejně tam u nich uhrála Příbram, dokonce snad v deseti, plichtu. A s Polnou měli až asi do 85.-87. minuty taky co dělat. A Olmikem čerstvě rupli. No, že mají nejblbější trenéry, kteří nedají jejich hře systém a nevytřískají z hráčů to nejlepší, to už je jiná písnička.

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        buran     před 16 dny 07.10.2018 22:02 |  
        3 1

        To máš pravdu ,ale netahej sem ty vždyť víš...........................

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          bongor     před 16 dny 07.10.2018 22:13 |  
          3 2

          ubožáky......

  51. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Markus     před 16 dny 07.10.2018 21:38 |  
    14 1

    Rád bych teď něco připomenul, nálada která tu panovala před půl rokem: https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/11310-Slavia-Zlin-1-2

    Držme se teď pokory a také to berme jako ponaučení. Trenéři potřebuji pro svou práci alespoň půl roku důvěry, zvlášť když mají tak odlišný styl jako nás naučil pan Trpišovský. Od toho dubna tu hráči udělali ohromný pokrok a kádr byl samozřejmě výrazně posílený. Je to radost užívat si zápasy jako ten dnešní.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      johnynz     před 16 dny 07.10.2018 22:22 |  
      3 2

      Jindra a jeho tým jsou zkrátka prvotřídní machři, těšim se, až se sehrajou ty naše nový útočný hvězdy a nebudu při každým utkání skučet, kolik jsme toho zase spálili. Za dalších půl roku to už snad pak budem vozit přímo do kuchyně, sraltě dáme na jaře dvakrát bůra a všechno bude cajk ;)

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Chlupp (přítel SN)     před 16 dny 08.10.2018 09:21 |  
        2 1

        Myslím že už se jim přestávají novináři uchechtávat za výraz totálního fotbalu a začínají přehodnocovat...

  52. Re: Slavia - Příbram 4:1

    PetCC     před 16 dny 07.10.2018 21:46 |  
    2 1

    Ten gól Příbrami vůbec nebyla laxnost, jak je napsáno v článku, ale naopak přemotivovanost. Tam šlo několik hráčů zbytečně do risku, místo aby jen zůstali za hráčem stát a nepustili ho. A pak špatnou přihrávku soupeře Ngadeu nešťastně tečnul k protiháči.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      houston (přítel SN)     před 16 dny 08.10.2018 08:47 |  
      1 1

      A Bořil šel s nima zbytečně k brance. Kdyby zastavil, byli by oba dva v ofsajdu.

  53. Re: Slavia - Příbram 4:1

    rak (přítel SN)     před 16 dny 07.10.2018 22:00 |  
    27 1

    Nevím, jestli už to tady někdo neuváděl, ale JT na svůj twitter včera dal větu Jürgena Kloppa (tedy údajně i vzoru Trpiše), která by se dala tesat.

    Jürgen Klopp: „Opravdu si myslím, že nejdůležitější úkol fotbalu je pobavit lidi. Nezachraňujeme životy, nic nevytváříme, neumíme operovat, jsme dobří pouze ve fotbale. Kdybychom lidi nedokázali pobavit, proč bysme ho vlastně hráli?“

    Tak myslím, že nás v tom dnes nakonec i hráči obou mužstev nezklamali.

  54. Re: Slavia - Příbram 4:1

    afro     před 16 dny 07.10.2018 22:08 |  
    9 1

    Kdybych nepodcenil oblečení, byl by to velmi pohodový zápas. ;-)

    + Zábava.
    + Velmi pěkné góly a další kombinace.
    + Výkon Stocha, který dal vzpomenout na jarní výkony.
    + Dobrá atmosféra; určitě srovnatelná s tou při návštěvě o pár tisíc větší.
    + Antwi umí nasadit rohový praporek. :-)

    - Škoda, že jsme Starku nevyprovodili s větším přídělem. Šancí jsme měli na tři zápasy.
    - Matoušek se ne a ne trefit, ale věřím mu.
    - Návštěva pouze něco málo přes deset tisíc. To mě mrzí moc...

  55. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Victory     před 16 dny 07.10.2018 22:45 |  
    5 1

    Povinné tři body a ještě milosrdné skóre, ale více mě zajímá jedna věc, nad kterou se tady zatím nikdo nepozastavil... Co ty poslední věty Caplára ?? Nikdo nic ??!!

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Hofo78     před 16 dny 07.10.2018 22:59 |  
      0 1

      Taky nevím co tím chtěl básník říci...

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        fazona     před 16 dny 08.10.2018 00:33 |  
        0 1

        A co říkal ? Ja byl v práci a vím prdlačku...

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          VanDel     před 16 dny 08.10.2018 08:51 |  
          0 1

          Si to tady přečti pod reportem k zápasu, ne ? :)

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      rudahvjezda     před 16 dny 07.10.2018 23:16 |  
      3 2

      Asi ze jsme v Petrohradu byli lepsi jen po vapno, coz je na prd.

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Radek097 (přítel SN)     před 16 dny 08.10.2018 00:04 |  
        3 3

        Což je bohužel pravda. Chyběly překvapivé průnikové přihrávky do vápna, za obranu. Místo toho šla jedna střela za druhou zpoza vápna, i když třeba Stoch to trefil pěkně, stačilo pár centimetrů (možná milimetrů) a šlo by to od břevna do branky, ale že bychom měli vyložené šance, to se zas říct nedá.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          Dennis     před 16 dny 08.10.2018 00:16 |  
          6 1

          S tím bych nesouhlasil. Souček na malém vápně těsně před čárou měl šanci jako hrom, Ngadeu jak hlavičkoval pár minut po obdržené brance po rohu, to bych taky počítal, dát to o kousek jinam, tak to gólman neměl. Z vápna zakončoval i Stoch, Matoušek nebo ještě jednou Souček po rohu. Takže se podle mě dá říct, že jsme měli vyložené šance, protože jsme je měli.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      heftyje (přítel SN)     před 16 dny 07.10.2018 23:18 |  
      0 1

      No to me taky zarazilo. Co tim jako chtel rict? :D

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      JaymzBond     před 16 dny 07.10.2018 23:26 |  
      6 2

      Sice šel v poslední době do sebe, ale pořád je to Csaplár, náčelník Velká huba. Víc bych se v tom asi nevrtal.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      kjandourek (admin)     před 16 dny 07.10.2018 23:36 |  
      8 4

      Ať si pindá, na to my jsme zvyklí... ;-)

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Pinturichio     před 16 dny 08.10.2018 06:23 |  
      3 3

      Chtěl být jenom zajímavej.

  56. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Arya     před 16 dny 07.10.2018 23:29 |  
    8 1

    Důležité je, že dle JiTr je Deli fit, Jugas odehraje zápas za juniorku, Hromada začne trénovat s týmem. A Standa Tecl už možná bude na Liberec! (kéž by)
    Dokonce i Mick už začíná běhat :)
    Akorát Škoďák, no. Ale už to vypadá s marodkou veseleji.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Betynka58     před 16 dny 08.10.2018 09:17 |  
      2 1

      Akorát mě překvapilo, že jako k jedinému se JiT nevyjádřil k Sýkorkovi. Nevíte někdo, jak to s ním vypadá?

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        p!erreCORE     před 16 dny 08.10.2018 10:06 |  
        3 1

        bohužel nevím, ale díky tobě mě teď napadlo, že jak sem si naší hru bez Sýkorky nedokázal představit, funguje to i tak! Bude chlapec nejspíš bojovat o základ a řekněte mi, kdo to má, aby hráč jako Syky byl na hraně základu a takový Frydrych dokonce "jen" záskok z lavičky.. ten tým má hrozivou sílu!! a to se mi líbí :) a pro ty, které děsí neproměňování šancí, ano, máte pravdu, ale 27:7 skóre je docela hezky pěkný, že? :)

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          kjandourek (admin)     před 16 dny 08.10.2018 10:16 |  
          5 1

          Je to tak... ten tým má sílu... a hlavně má systém, do kterého když dosadíme kohokoliv tak se chytne... Vždyť včera nehrál ani Traoré, který dal na Sýkorku zapomenout během několika zápasů...

          To samé je na stoperu - dovedl jsem si představit, jak budeme hrát bez Jugase a následně bez Deliho... a ejhle - teď bych ani netrhal relativně nouzovou dvojici Kúdela-Ngadeu...

          Nedovedl jsem si představit, jak budeme hrát bez Škody.... potom bez Tecla... a my stejně dáme čtyři góly.. pravda, v Ostravě a Petrohradu klasický hrot chyběl, to je fakt

          Podobně si nedovedu představit naší sestavu bez Součka a Hušbauera... ale věřím tomu, že to půjde i tak :-)

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            JSat (přítel SN)     před 15 dny 08.10.2018 14:18 |  
            1 1

            Já myslím, že s Matyho bude "klasický" hrot cobydup. Navíc na rozdíl od Standy je schopný se víc protlačit dopředu a agresivněji zakončuje. Myslím, že to bude velký útočník... Jeho pohyb se mi hrozně líbí a navíc mi přijde, že i technika, dle jeho slov slabina, mu jde hodně nahoru...

            • Re: Slavia - Příbram 4:1

              kjandourek (admin)     před 15 dny 08.10.2018 14:24 |  
              1 1

              Třeba bude na podhrotu za Standou ještě lepší :-)

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            p!erreCORE     před 15 dny 08.10.2018 19:12 |  
            0 1

            a je to smutný nebo naopak pěkný a správný, že mi Ibra nechyběl a ani jsem si nevšim, že nehraje?

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        sicilianbrno     před 16 dny 08.10.2018 11:27 |  
        1 1

        taky sem si toho všiml, ale tím, že sme měli marodku největší ze všech týmu české ligy, tak na Sykoru v tom jmenování tolika zraněných možna Trpiš prostě zapoměl .....:-)

  57. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Staršina     před 16 dny 08.10.2018 01:10 |  
    12 1

    Je pro mně těžké vyjádřit se. Mám švagry v PB. Ten mi bližší utrpěl při nezaviněné autonehodě poškození mozku. Trochu jsem se stáhnul v diskuzích. Čtu a sleduji. Baník , Zenit - neproměněné šance. Problém zakončení jako za JŠ.
    Smutek. Hra krásná. Výsledek problém. Dnes úžasné. Síla soupeře ? Matoušek a Baluta nám ještě ukáží.

  58. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Edenjejenjeden     před 16 dny 08.10.2018 07:27 |  
    10 1

    Jak už tady psal někdo pode mnou,zápas bavil a my prostě letos bavit umíme.Pamatuju doby,a neni to tak dlouho,kdy jsme hráli tzv "házenou",příp. se naše taktika omezila na nákopy na hrotového útočníka.Mně osobně tento fotbal prostě baví víc,cca každé 4 min. střelecký pokus.Směrem k ostatním klubům slova klasika "Pánové,kdo z vás to má".Jinak je zajímavý,že první poločas mně připadal z naší strany trochu hektický,a přesto dáme snad z pěti šancí tři goly,ve druhé půli dominujeme,šancí mraky a gol jen jeden:/.Prostě fotbal asi opravdu nemá logiku.Velmi dobré výkony Baluta,Stoch, a i přes neproměněné šance Matoušek.A ještě záblesk geniality Olayinky,jak se těsně před koncem elegantně zbavil na půlce,snad tří hráčů soupeře.A až se začnou postupně více a více zapojovat marodící hráči.....Ten tým má sílu,ví co chce hrát a jak to chce hrát....

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      kjandourek (admin)     před 16 dny 08.10.2018 09:07 |  
      11 1

      Olayinka má neskutečné věci... jeho technika bere dech :-)

  59. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Merlinus (přítel SN)     před 16 dny 08.10.2018 08:46 |  
    1 1

    Ted jsem cetl rozhovor s Trpisovskym a mluvi tam o jakesi zlomenine u Skody. To mi nejak uteklo... Porad jsem cetl, ze je zraneny, ale neco zlomeneho? Vite o tom nekdo neco blizsiho?

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Faris (přítel SN)     před 15 dny 08.10.2018 13:02 |  
      1 1

      Má zlomený malíček na noze

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Jachym     před 15 dny 08.10.2018 13:08 |  
        1 1

        Tak to je Škoda...

  60. Re: Slavia - Příbram 4:1

    VanDel     před 16 dny 08.10.2018 08:46 |  
    1 3

    Hodně stručně - 4:1......dobrý, velmi pěkný zápas na oko, ALE HOŠI KURŇA !!!!! Těch šancí spálených zase !! Hned příští zápas v Liberci by nás to mohlo hodně mrzet......

  61. Re: Slavia - Příbram 4:1

    DF007     před 16 dny 08.10.2018 08:50 |  
    0 1

    Tak zápas to byl fajn. Asi jako většina jsem se dobře bavil. Potěšitelné je zlepšení Miro Stocha, výkon Baluty s Matouškem. Negativem jen proměňování šancí a počet diváků.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      bongor     před 16 dny 08.10.2018 12:12 |  
      1 1

      Pořád dokola opakuju,forma není nikdy úplně stabilní,ta kolísá,typicky Miňo,na jaře naše jednička,potom málem úlovek pro vyhledávače fackovacích panáků a teď bude zase na nějakou dobu nahoře.Teď už se málem někteří radovali,že Baluta bude krásná oběť a najednou se rozehraje,potvora.Jedinej ,kdo byl k nepřekonání,Hub!

  62. Re: Slavia - Příbram 4:1

    mis3     před 16 dny 08.10.2018 08:56 |  
    0 1

    Opět jsem si to v Edenu užil.
    co mě celkem zarazilo byla nahlášená návštěvy, rproto mě osovně to připadalo na úrovni Karviné...
    jinak dneska rozhovor s JiT na idnes konečně poodkrtývá zdravotní stav všech našich marodů.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      mis3     před 16 dny 08.10.2018 08:58 |  
      2 1

      Jo a ještě poděkování Pepovi, jak hrála Příbram, Starku teda vůbec nemusím, ale je potřeba aby týmy, co hrají o střed tabulky hráli přesně takhle, protože pak když se zadaří a jsou v pohárech, tak mají pak šanci něco uhrát.

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        kjandourek (admin)     před 16 dny 08.10.2018 09:10 |  
        11 1

        Příbram to pojala vskutku skvěle... Chtěli hrát, minimum faulů, žádné kouskování hry... Hodně velké osvěžení potom, co proti nám předváděly Ostrava a Slovácko...

        Bohužel soupeři vidí, že pokud proti nám mají mít šanci na bod(y), tak spíše musí jít cestou Ostravy...

        Zaplať pánbůh za každého, kdo se k tomu nesníží :-)

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          mis3     před 16 dny 08.10.2018 09:18 |  
          9 1

          No a líbí se mi i to jeho vysvětlení, že jim nejde primárně o to urvat body za každou cenu, ale o výchovu hráčů, které pak prodají.... takhle by to mělo pojmout víc klubů a liga i repre by byla o něčem jiném. Tkahle hrajou třicátníci, kteří sice neděljí tolik chyb, ale fotbal pak divácky stojí za starou bačkoru.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      japhy     před 16 dny 08.10.2018 10:15 |  
      0 1

      Myslím, že na jednoho maroda se úplně zapomnělo.
      Deli, Jugas, Hromada, všechno fajn, my ale potřebujeme, aby se uzdravila hlavně druhá polovina hřiště.

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        mis3     před 16 dny 08.10.2018 11:08 |  
        0 1

        na koho? mluví i o Škodovi (zlomenina), Teclovi (rehabilituje) a Van Burenovi - už má fyzický trenínky.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          japhy     před 16 dny 08.10.2018 11:37 |  
          1 1

          Na Sýkoru. Ani nepípli :)

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            JSat (přítel SN)     před 15 dny 08.10.2018 14:11 |  
            2 1

            řikal taky že vždycky na někoho zapomene, tak to zase dodržel :-)

  63. Re: Slavia - Příbram 4:1

    mpik     před 16 dny 08.10.2018 09:00 |  
    0 3

    Včerejší zápas byl pro mě z kategorie "po deseti minutách vím že vyhrajeme" a neměl na to vliv ani gól v naší síti. Vlastně jsem byl jen zvědav, kolik dáme gólů a jak se některým hráčům bude dařit.
    Nejlepším hráčem byl pro mě Baluta s minimálním odstupem od Stocha. Ti dva včerejší zápas zdařile režírovali. Zejména v Balutovi vidím obrovský potenciál mít konečně dirigenta hry. A Stoch se dostává do dobré formy. Na můj vkus byl málo vidět Zmrhal s Hušbauerem, ten ale prý hrál pod prášky. Matoušek, to je kapitola sama pro sebe. Je mladý, rychlý, agresivní, ale taky plašan. Opravdu potřebuje teprve dozrát. Ale je moc dobře, že hraje.
    V posledních zápasech se jasně ukazuje absence kvalitního hroťáka. Straaaaaašně moc chybí. Jak prý řekl JT, sestřih neproměněných šancí by vydal na celovečerní film. Naprostý souhlas!

    A ještě jedna OT - pokud bychom měli v zimní pauze posilovat z české ligy, jsou na výběr tři zajímavá (podstatná) jména - Trávník, Květ, Houska

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      kjandourek (admin)     před 16 dny 08.10.2018 09:05 |  
      9 1

      Ovšem ta Hušauerova asistence na druhý gól... To bylo hódně luxusní zboží :-)

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Betynka58     před 16 dny 08.10.2018 09:21 |  
        8 1

        Jo, to byla paráda, ale neméně parádní bylo zakončení Baluty. Takhle nějak bych si představoval finální fázi.

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        p!erreCORE     před 16 dny 08.10.2018 10:09 |  
        2 1

        no podle mně Hušauerovej standart :)

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      iwanowicz     před 16 dny 08.10.2018 09:32 |  
      5 1

      Dirigenta hry mame v Husbauerovi a Stochovi, Baluta spis na podhrot, ne?

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        mpik     před 15 dny 08.10.2018 13:39 |  
        0 5

        Nemyslím si, že by tito dva hru tvořili. Tím rozhodně nechci snižovat jejich kvality.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          iwanowicz     před 15 dny 08.10.2018 18:50 |  
          1 1

          A kdo teda?

  64. Stav marodky

    iwanowicz     před 16 dny 08.10.2018 09:29 |  
    4 1

    Lepší se zdravotní stav hráčů, kteří momentálně nemohou nastupovat?
    „Máme opravdu skvělé podmínky i zázemí, na některých hráčích se tahle maximální péče projevuje. Věříme, že se někteří hráči brzy připojí. Jugas už jde hrát za juniorku, je v plném tréninku, Simon Deli už je také stoprocentně zdravý. Kuba Hromada jde od pondělí do plného tréninku, Standa Tecl se zatím připravuje individuálně, ale může dělat aspoň základní fyzické aktivity bez míče, třeba jezdit na kole, posilovat. Je tam šance, že by byl už na Liberec připravený. U Milana Škody se to bohužel prodlužuje, u Micka (Van Burena) bylo zranění těžké, že neumíme odhadnout, kdy se vrátí. Muris (Mešanovič) naplno trénuje, Marco Alvir je vyřazený asi na celý podzim, nedaří se nám s jeho zraněním hnout. Lukáš Pokorný má problém s lýtkovým svalem. Jsme rádi, že už se k nám přidal Olayinka, v pondělí také půjde hrát za juniorku, aby měl zápasové zatížení. Takže Jugas i Hromada se k nám už připojí a snad i během příštího týdne i Standa Tecl. Doufám, že bude v pořádku Pepa Hušbauer, ten je pro nás stěžejní. Máme teď 14 dní na to vypadnout ze zápasového režimu a potrénovat. Kluci dostanou na víkend volno, i hlava bude důležitá.“

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/346989/klobouk-dolu-smekl-trpisovsky-pred-pribrami-kdy-se-vrati-marodi.html

  65. Stoch a fanoušci z ciziny

    Jachym     před 16 dny 08.10.2018 09:29 |  
    18 1

    Při té pumelici Stocha jsem si říkal, že bych možná vyměnil ten gól za to, aby se mu to bývalo v Petrohradě odrazilo od břevna do brány místo do pole...:-) Ale zase bychom včera přišli o prvotřídní zážitek.

    Jinak mě velmi těší trend, kterého si asi všimlo už hodně z nás. Na zápasy Slavie chodí stále častěji i cizinci. Včera se v řadě před námi uvelebilo sedm nebo osm anglicky mluvících osob, mužů a žen, od cca 25 do zhruba 65 let. Celý zápas si evidentně užívali, tleskali do rytmu, pokoušeli se i opakovat některé pokřiky na známé melodie, dámy mávaly svými šálami, celá skupina vyskočila radostí při našich gólech a naopak mlčela při trefě Příbrami. A k tomu všemu samozřejmě popíjeli ze slávistických kelímků.

    Cizinci velmi pravděpodobně chodí i na Letnou (kam je to z centra blíž), ale říkám si, že u nás v Edenu musí určitě ocenit kulturní prostředí, přičemž na ně dýchne velký kus historie. V této souvislosti je třeba ocenit i fanshop, který nabízí sortiment už velmi často srovnatelný se solidním evropským standardem. A také proto už není ojedinělé, že ve fanshopu slyšíme angličtinu, ale i jiné cizí jazyky.

    • Re: Stoch a fanoušci z ciziny

      mabr     před 16 dny 08.10.2018 10:26 |  
      16 1

      My jsme zhruba před 2 lety v Edenu potkali německý pár. Umím německy, tak jsem si s nimi pokecal, dal jsem jim šálu a pak je vzal do hospody oslavit vítězství. Byli strašně nadšení a doteď si píšeme a navštěvujeme se. On už párkrát dojel na Slavii, já zase za ním do Norimberku.

      • Re: Stoch a fanoušci z ciziny

        Jachym     před 16 dny 08.10.2018 10:35 |  
        1 1

        Paráda. Tak teď vás spojuje i jméno Ondřej Petrák...:-)

  66. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Fačín     před 16 dny 08.10.2018 09:52 |  
    2 21

    Včera pohodový zápas. Příbram chtěla hrát fotbal, čímž pádem to ani jinak dopadnout nemohlo, kvalita obou kádrů je nesrovnatelná, takže jediná otázka byla, kolik jim dáme. Víceméně všichni hráli velmi dobře, z jednotlivců bych vypíchnul Frydrycha, který Coufala v pohodě nahradil a k tomu přidal krásný gól a Matouška. Ten mě opravdu baví a až mu to tam začne padat, tak to bude úplná paráda - škoda, že mu neuznali gól na 5:1, za aktivitu si ho zasloužil. Mírně bych pokáral stopery, včera mi přišli poněkud bohorovní - ostatně po jejich chybách jsme inkasovali, když Ngadeu podklouzl a Kúdela ho nedokázal zastoupit. Možná by jim prospěl trochu tlak na jejich místo, dvojice Deli-Jugas bude brzy připravená a hladová a rozhodně nebude o mnoho horší - jestli vůbec.

    Dvě "rýpavé" poznámky:
    Matoušek byl vyšťavený s Petrohradem po 50 minutách? Tahle výmluva myslím padá, včera hrál celý zápas, v tempu, dva dny po Petrohradu, spíš včera měl být unavený. Ale vůbec nebyl, vždyť je to dvacetiletý kluk, plný sil (a překvapivě i v Příbrami mají tréninky).
    Za pana Šilhavého jsme Příbrami v hodně podobném zápase nasázeli 8 gólů, tentokrát jen půlku...

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      p!erreCORE     před 16 dny 08.10.2018 10:14 |  
      2 1

      dvojice Deli-Jugas bude brzy připravená a hladová a rozhodně nebude o mnoho horší - jestli vůbec.

      podepisuju! opět další důkaz silného týmu, kdy na lavičce nebo zranění nejsou nijak výrazně horší hráči než ti v poli. Neříkám, že Deli a Jugas by měli okamžitě převzít zpět "svá" místa, ale tlak určitě nebude na škodu a bude i prostor si odpočinout.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      kjandourek (admin)     před 16 dny 08.10.2018 10:18 |  
      6 2

      Jako že Šilhavý proměňoval ty šance, které teď Matoušek zahazoval?

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Fačín     před 16 dny 08.10.2018 11:04 |  
        1 14

        Proč kydáš hnůj na dvacetiletého kluka? Matoušek předvedl skvělý výkon. Mimochodem, to, že jsme neproměnili spoustu šancí, tak toho si všimli dokonce i v novinách, dokonce i pan trenér Trpišovský si toho všimnul. Takže moje poznámka o tom, že za pana Šilhavého jsem dali dvojnásobek gólů, byl jen nepopiratelný fakt.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          kjandourek (admin)     před 16 dny 08.10.2018 11:13 |  
          11 1

          No a? Co z něj vyvozuješ?

          Já například to, že tenkrát šla Příbram zaslouženě dolů, zatímco teď se stejně zaslouženě drží uprostřed tabulky... takže se ty dva zápasy vůbec nedají porovnávat a tudíž není nutné se o tom vůbec zmiňovat... je to asi stejně relevatní, jako poukázat na to, že za dob Bicana a Kopeckého jsme dávali kdekomu desítku...

          Matoušek sice předvedl dobrý výkon, ale nějak tomu stále něco chybí.... na začátku ligy šance, které měl včera, bezpečně proměňoval.... Takže taky pouze poukazuji na nepopiratelný fakt, že kdyby Matoušek nestřílel gólmanovi do náruče, nebo do boční sítě (v první půli)... tak jsme tu osmičku dali taky :-)

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          Edenjejenjeden     před 16 dny 08.10.2018 11:14 |  
          7 1

          No že zrovna ty mluvíš o kydání hnoje Fačíne(Nezmar,Trpišovský,Coufal,Tecl atd.)

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Edenjejenjeden     před 16 dny 08.10.2018 10:24 |  
      11 1

      Frydrych včera opravdu nepodal špatný výkon,ale Coufal je lepší,mimochodem ,je to nejlepší hráč ligy podle hodnocení novinářů Idnes.cz a reprezentant.Nebo myslíš,že fotbalu nikdo nerozumí,jenom ty?K Matouškovi,ono je sakra rozdíl hrát proti Zenitu,a proti Příbrami.A Trpišovský opravdu nemůže za neproměněné šance,jinak těch golů mohlo být 8 také.Ale ty jsi tradičně nezklamal Fačíne:-/

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Edenjejenjeden     před 16 dny 08.10.2018 10:28 |  
      12 1

      Ty jsi demagog,jak vyšitej,vždy si vybereš jen to,co se ti hodí.Jdi s tim hejtováním už do.......Bohnic

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Fačín     před 16 dny 08.10.2018 10:35 |  
        3 15

        O co jde, jaký hejtování? Vždyť jsem napsal veskrze pozitivní příspěvek!! Že si vyberu to, co se mi hodí? Jako do čeho co se mi hodí?? Jako vždy jsem jen psal svůj pohled na včerejší zápas. O jaké demagogii mluvíš? Nejsem žádnej Babiš, nepotřebuju si kupovat hlasy, je mi úplně jedno, co si o tom myslíte. Ale zrovna v tomhle příspěvku nebylo vůbec žádný hejtování ani nic podobnýho. Takže tuhle tvojí reakci vůbec nechápu a považuju jí za zbytečnou a hloupou.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          martyni (přítel SN)     před 16 dny 08.10.2018 10:57 |  
          10 3

          Ve tvem "pozitivnim" prispevku jsi zvladnul hejt Trpisovskyho a mozna i na Coufala, tedy tvoje tradicni hromosvody. Tentokrát jsi zapomnel na Tecla, asi uz nevis, co bys proti nemu řekl, když 2 tejdny nehraje.
          1) Coufal - to je třeba brat v kontextu tvých prispevku, kdy dlouhodobe prosazujes Frydrycha a shazujes Coufala. Jinak je pravdive tvrzeni, ze Frydrych včera nahradil Coufala bez problemu, zahral dobře, dal gol, nahral Souckovi do golovky, super. Ale jinak je Coufal pravy bek c. 1 pravem, v jinych zápasech (tech tezsich) by Fryda sotva zahral to, co Coufal. Jak jsi to myslel tedka, to vis jenom ty.
          2) Hejt na trenéra je jasnej - v tom, ze nevěříš, proc Matouska stridal v Petrohrade, pomijis přitom fakt, ze tenhle zapas byl mnohem narocnejsi nez zapas s Pribrami, takze není důvod slova trenéra zpochybňovat. A dale, ze za Silhaveho jsme nastrileli vic golu v podobnem zapase, coz vyvolava dojem, ze za Silhaveho jsme měli lepsi koncovku nez ted. To je samozrejme nesmysl. V tom konkretnim zapase v PB nam tam spadlo vsecko, do ceho jsme kopli, trochu i nahoda. Dlouhodobe si porovnej sam, za kterého trenéra jsme produktivnejsi. Pokud ale nevidíš velke zlepseni v hernim projevu za JiT, pak koukáš na zapasy asi jinyma očima, nez většina z nas.
          Takze ano, ad 2) je demagogie, zkus mi poslat koblihu a pozvat me na gulas, třeba si to rozmyslim :).

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            Fačín     před 16 dny 08.10.2018 11:10 |  
            2 15

            Jo, tak tohle je demagogie. Krásně si vysvětlil něco, co sis sám domyslel, z něčeho, co jsem nenapsal. Ale nijak mě to nepřekvapuje, to je tady normální.

            Ano, střídání Matouška v Petrohradu byla chyba, která nás stála zápas. Unavený evidentně nebyl. Kdyby ano, neodehraje dnes 90 minut v úplném tempu a nasazení. To je jediné, co jsi přečetl správně.

            Mimochodem tvůj bod 1 - to by se dalo říct i opačně, že všichni ostatní dlouhodobě prosazují Coufala a shazují Frydrycha. A kdo má pravdu? Není tady to náhodou subjektivní věc?

            • Re: Slavia - Příbram 4:1

              Edenjejenjeden     před 16 dny 08.10.2018 11:17 |  
              10 1

              Takže ještě jednou.Coufal je nejlépe hodnocený hráč ligy ,podle sportovních novinářů Idnes.cz,reprezentant.Myslíš,že tomu nikdo z nich nerozumí?Není náhodou subjektivní spíš tvůj pohled?

              • Re: Slavia - Příbram 4:1

                Fačín     před 15 dny 08.10.2018 15:08 |  
                2 7

                idnes? To je ta Babišovo žumpa? Nebo Bakalovo? Co je na tom za objektivitu? Je to stejně subjektivní názor jako můj nebo tvůj. A že je reprezentant? To je v současné bídě českého nároďáku leckdo. Současný trenér Šilhavý chtěl dokonce povolat Hubníka, což krásně ilustruje kvalitu repre.

                • Re: Slavia - Příbram 4:1

                  Edenjejenjeden     před 15 dny 08.10.2018 15:12 |  
                  5 1

                  To že je Idnes,Babišova žumpa,s tím s tebou souhlasím,ale sportovní rubrika opravdu nemá s Babišem nic společného.Ostatně ,jak mně vysvětlíš,že i současný trenér povolal Coufala do repre?Taky je to jeho mylný, subjektivní názor:-)))?

                  • Re: Slavia - Příbram 4:1

                    Fačín     před 15 dny 08.10.2018 15:15 |  
                    0 8

                    A všiml sis, že ho povolal až dodatečně? Po Řezníkovi? To jen tak mimochodem. Navíc já jsem nikdy Coufalovi kvality nesnižoval, jen jsem bránil Frydrycha a varoval před kamarádšofty.

                    • Re: Slavia - Příbram 4:1

                      Edenjejenjeden     před 15 dny 08.10.2018 15:22 |  
                      5 1

                      Ale snižoval,ty to víš moc dobře,i to tvé oblíbené slovo kamarádšoft v souvislosti s Trpišovským a Coufalem mnohokrát zaznělo....

                      • Re: Slavia - Příbram 4:1

                        Fačín     před 15 dny 08.10.2018 15:36 |  
                        0 7

                        Ano kamarádšoft to byl, to nijak nepopírám. A používal jsem na něj heslo "Průměr nestačí", což bylo v tu chvíli prakticky oficiální heslo.

                        • Re: Slavia - Příbram 4:1

                          kjandourek (admin)     před 15 dny 08.10.2018 15:57 |  
                          4 1

                          Ano.... neustálým omíláním - a to i směrem k vysoce nadprůměrným hráčům - se ti daří zprofanovat zprvu celkem sympatický slogan....

                    • Re: Slavia - Příbram 4:1

                      p!erreCORE     před 15 dny 08.10.2018 16:37 |  
                      3 1

                      hlavně nemít kámoše,aby nehrozil kamaradšoft

                      • Re: Slavia - Příbram 4:1

                        Edenjejenjeden     před 15 dny 08.10.2018 16:57 |  
                        2 1

                        Nemít žádné kamarády,tomu já říkám neštěstí:-)

                • Re: Slavia - Příbram 4:1

                  p!erreCORE     před 15 dny 08.10.2018 16:36 |  
                  0 1

                  brkala?

                  • Re: Slavia - Příbram 4:1

                    p!erreCORE     před 15 dny 08.10.2018 16:38 |  
                    1 1

                    pardon, Brkala

                • Re: Slavia - Příbram 4:1

                  Jachym     před 15 dny 08.10.2018 16:46 |  
                  4 1

                  Obojí ty plátky stojí za howno, v tom souhlasím, ale že o Coufala stojí trenér vedoucího týmu naší ligy a trenér reprezentace, už za velmi fundovaný názor považovat lze. A shodnou se na něm tvůj oblíbenec Šilhavý i neoblíbenec Trpiš…:-))

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Snivec     před 16 dny 08.10.2018 10:50 |  
        3 2

        nemá cenu se rozčilovat, Facin si dela pouze legraci :)

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          Edenjejenjeden     před 16 dny 08.10.2018 11:09 |  
          3 1

          No já se obávám,že on to myslí vážně:-/

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            Fačín     před 16 dny 08.10.2018 11:12 |  
            1 14

            No já mám legraci rád, ale tento můj původní příspěvek byl myšlen samozřejmě naprosto seriózně. Stejně jako ostatní jsem jen vyjádřil své pocity ze včerejšího zápasu. A ty byly pozitivní.

            • Re: Slavia - Příbram 4:1

              kjandourek (admin)     před 16 dny 08.10.2018 11:22 |  
              8 1

              Tak pozitivní, že jsi se opět nezapomněl otřít o své "oblíbence", že?

              • Re: Slavia - Příbram 4:1

                Fačín     před 15 dny 08.10.2018 15:13 |  
                0 7

                Nezapomněl jsem označit negativa. Ostatně jako vždycky, každý zápas má plusy a mínusy. A jako vždy jsem začal pozitivy. Jenže vy, jste tady jen banda supů, která jen čeká, kdy něco kváknu a okamžitě startujete. Co jsem napsal pozitivního nikoho nezajímá, a i když se snažím svoje osobní antipatie zakrýt, tak vy si to tam stejně najdete a začnete prudit. Jako ten jeden, co se mi snažil vnutit nějakou poznámku k Teclovi. Vážně mě nebavíte, místo, abyste měli radost z fotbalu, tak tu do mě ryjete. Nechápu vaší motivaci.

                • Re: Slavia - Příbram 4:1

                  kjandourek (admin)     před 15 dny 08.10.2018 15:56 |  
                  4 1

                  Jestli takhle umíš zakrývat osobní antipatie... Tak to nevím jestli v Tvém okolí panuje vždy a za všech okolností veselá a státotvorná nálada

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            Snivec     před 16 dny 08.10.2018 12:12 |  
            2 1

            urcite to nemysli vazne, prece nikdo nemůže srovnávat dnesni utkani s utkanim z predminule sezony, s muzstvem kde uz hraji pouze tri hraci, kde je jiny trenér, vlastne se jedna o uplne jiné muzstvo. A srovnávat s výsledkem výjimečne divokého utkani, kde padne osmička, musí byt proste legrace. :)

            • Re: Slavia - Příbram 4:1

              Fačín     před 15 dny 08.10.2018 15:05 |  
              0 7

              Proč bych nemohl? Ten zápas byl prakticky totožný. U nás byla sestava docela podobná té předloňské. Vývoj skóre byl taky podobný. Jen skóre se nakonec lišilo.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      kjandourek (admin)     před 16 dny 08.10.2018 11:20 |  
      15 3

      Frydrych Coufala rozhodně nenahradil... Ani to asi nebyl záměr: Frydrych je zcela jiný typem hráče. Je dobrý bek směrem dozadu a já jsem rád, že ho tu máme... na slabšího soupeře jeho nasazení prostě stačilo...

      Včera si odbránil svoje a směrem dopředu se zahojil tím gólem... To byl snad jeho jediný příspěvek v ofenzívě... jinak žádný únik po křídle, žádný centr... natož nebezpečný... Maximálně tak jednou dostal křížný baló a zpracoval si ho tak, že z toho střílel Baluta... V tomhle za Coufalem zoufale pokulhává a proto je na postu pravého beka zaslouženou dvojkou....

      Včera jsme po pravé straně táhli minimum útoků a když už, tak to obstarávali krajní záložníci (Zmrhy, nebo Stoch) a Matoušek... To nebyla náhoda - to bylo tím, že směrem dopředu Frydrych Coufala nenahradil

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        DF007     před 16 dny 08.10.2018 12:28 |  
        1 3

        Rozhodně to nebyl jeho jediný příspěvek v ofenzivě. Kdo namazal Sukovi na malé vápno? Ano Frydrych. Jednoduše tady Frydrych shazovat je blbost. On si včera odvedl svou práci velmi dobře. Ale kdo to nechce vidět, tak nevidí. Zase opatrně. Někdy chápu, že Vás Fačín provokuje, ale teď měl s Frydrychem pravdu.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          kjandourek (admin)     před 15 dny 08.10.2018 12:44 |  
          7 1

          Ano na tenhle centr jsem zapomněl... I přesto si myslím, že pravdu neměl... a to čistě proto, že Coufal hraje něco úplně jiného, než Frydrych - má v sobě více náběhovosti, má lepší kopací techniku, takže sype do vápna jeden centr za druhým - Frydrych dal jeden za celý zápas...

          Ano, hrál dobře.... jenom něco úplně jiného, než Coufal - drží se více vzadu, dokáže dobře bránit, rozehrává zásadně po lajně... Díky tomu jsme byli málo nebezpeční zprava (tři góly přišly po akcích z levé strany) ... a zase se dá říci, že soupeři vůbec přes naši pravou stranu neprocházeli - až na pár akcí v první půli, kdy mimo jiné Antwi nasazoval rohový praporek

          Takže: Ano, Frydrych zahrál dobře... ovšem ne, Coufala nenahradil, vzhledem k jejich rozdílné typologii to ani není možné - s Frydrychem na hřišti musíme trochu měnit styl, tlačíme se více zleva.... a kdyby tam hrál stále, tak budeme brzy velice čitelní...

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            DF007     před 15 dny 08.10.2018 19:39 |  
            0 5

            Tak já to viděl jinak. Několik kolmých přihrávek po lajně, vyhrané hlavičky, kterými prodlužoval výkopy na navrhnuté hráče (zejména Stocha s Matouškem). Měl tam i další centry, které bohužel ve vápně nenašly adresáta. Jasně, řeknete, že právě nenašly adresáta, ale to není vždy chyba centrujiciho. Ono ani Coufal každým centrem nenajde hlavičku spoluhráče.
            Prostě odehrál velmi dobrý zápas. Uvidíme jak na to bude pohlížet Alanor.

            • Re: Slavia - Příbram 4:1

              kjandourek (admin)     před 15 dny 08.10.2018 21:24 |  
              6 1

              Přečti si to, co sepsal Dennis v tomhle vlákně.... vypsal tam kontakty s míčem.... centr tam nevidím žádný... stejně tak si nevybavuji žádné prodloužení míče hlavou, ale budiž to je třeba schované mezi těmi 26 přihrávkami dopředu.

              Z mého pohledu je Frydrych solidní bek, pokud si pod bekem představujeme frajera, co dobře brání, kombinuje a přihrává s nejbližším záložníkem.... a sem tam podpoří útok, přičemž coby skvělý hlavičkář chodí na standardní situace... Ano to všechno Frýďa má a buďme rádi, že tady takového hráče máme...

              Pokud od beka chceme vedle tohoto ještě nadstavbu v podobě celozápasového pilování lajny, centrování do vápna a zavirání zadní tyče, když centruje druhý bek... tak to už Frdyrdych nedá...

              Ovšem jako dvojka na tomto postu, co nastoupí do třetiny zápasů - ideální... jedničku nenahradí, ale zápas odmaká a nezkazí...

              • Re: Slavia - Příbram 4:1

                DF007     před 15 dny 09.10.2018 07:28 |  
                2 4

                Opět nemohu souhlasit. Že nezavírá lajnu nám ukázal u gólu. Kde se asi vzal ve vápně? Právě, že ideálně zavřel vápno. Prosím všechny, aby z Frydrycha nedělali nekopu. Je to kluk, který tady v každém zápase, když dostane prostor, bojuje a nezřídka nám pomůže gólem. Navíc neremcá, když na něj náhodou nevyjde řada. Já mám tyhle typy rád. A jeho neustále dehonestace je nesmyslná a zřídka nepravdivá, ba dokonce lživá.

                • Re: Slavia - Příbram 4:1

                  Edenjejenjeden     před 15 dny 09.10.2018 08:15 |  
                  2 1

                  Nikdo z Frydrycha nekopu nedělá,tak to nikomu neustále nepodsouvej,jen je prostě Coufal lepší,ale hlavně je to trochu jiný typ hráče než Frýda.Jinak já osobně jsem rád,že Frydrych podepsal,a nepochybuji,že nám ještě mnohokrát pomůže.Mé spory jsou většinou jen s jedním přispěvatelem(ač s ním v jiných příspěvcích často souhlasím),a rozhodně to nejsem já,kdo by někoho ze současného kádru Slavie dehonestoval.Ostatně jsem to nedělal nikdy,až na pár vyjímek(Straka,Nitrianský)

                  • Re: Slavia - Příbram 4:1

                    DF007     před 15 dny 09.10.2018 08:41 |  
                    2 3

                    Nikomu nic nepodsouvám. Celá debata byla o tom, zda Frydrych v zápase s Příbramí Coufala nahradil, či nikoliv. A já jsem tvrdil, že v zápase s Příbramí odehrál velmi dobrý zápas, který okořenil gólem. Dále o tom, zda je schopen zavřít lajnu na útočné polovině, což přesně udělal u gólu. Navíc připravil další 100% šanci pro Součka.
                    Pro mě odehrál zápas velmi dobře a v tomto utkání Coufala dokonale nahradil.
                    Objevili se tady komentáře, že neodehrál dobrý zápas a byl o kilometr horší než Coufal, nepodporoval ofenzivu, nebyl schopný pilovat lajnu, není schopen dát přihrávku do vápna, což nebyl v neděli pravda. Mě to mrzí, protože Michal je jeden z nejpoctivějších hráčů, které máme, navíc výborný charakter, od kterého jsem nikdy neslyšel si stěžovat, že hraje málo. Takových hráčů si máme vážit a ne je dehonestovat

                    • Re: Slavia - Příbram 4:1

                      Edenjejenjeden     před 15 dny 09.10.2018 09:05 |  
                      0 1

                      Souhlasím:-),ale znova,nemyslím si ,že by ho tady někdo dehonestoval....

                    • Re: Slavia - Příbram 4:1

                      kjandourek (admin)     před 15 dny 09.10.2018 09:43 |  
                      2 1

                      Vidíš to? Také netvrdíš, že Coufala nahradil, ale píšeš, že "odehrál velmi dobrý zápas, který okořenil gólem"....

                      Vnímáš ten rozdíl?

                      Já souhlasím s tím, že Frydrych odehrál dobrý zápas... člověk, který by přišel na Slavii v téhle sezóně poprvé by určitě neřekl, že na pravém beku byla slabina - s tím vším souhlasím...

                      Souhlasím i s tím, že co píšeš v posledních dvou větách: poctivý, charakter - vždyť my jsme rádi, že ho tu máme, protože spolehlivý záskok za jedničku na svém postu je vždycky potřeba...

                      A NIKDO HO NEDEHONESTUJE

                      Ale: včera jsem se znovu podíval na první poločas.... u vápna soupeře byl snad jenom při tom gólu, když nepočítáme standardky. Přihrávky když už dopředu, tak jenom po lajně. Při rozvíjení útoků se hodně drží na úrovni stoperů... Navíc měl dost starostí s rychlonohým Antwim a za faul na něj měl dostat v 17.minutě žlutou

                      Ano chápu, že ve druhé půli, kdy Příbram vystřídala Skácela a Antwi šel na beka, měl více prostoru a vysouvat se začal.

                      Takže ano: nepodporoval tolik ofenzívu, jako jsme zvyklí u typologicky jiného hráče, nepiloval lajnu a centr vzduchem od něj nešel snad ani jeden...

                      Frydrych odehrál dobrý zápas, ale Coufala je na tomto postu jasná jednička.

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            Dennis     před 15 dny 08.10.2018 20:41 |  
            5 1

            Hoši, jsem obětoval chvíli volného času a udělal jsem rozbor hry Frydrycha v zápase proti Příbrami. Čistě ze zvědavosti, samotného mě to zajímalo, mně se Frydrych v zápase moc nelíbil, ale ta čísla nechám posoudit ostatní.

            Frydrych měl celkem 61 kontaktů s míčem. To je asi docela dost, ale svědčí to o tom, že jsme byli hodně na míči a hrálo se dynamicky a rychle. V řadě případů se jednalo o házené auty.
            Z toho:
            40 dobrých přihrávek (26 dopředu, 9 dozadu, 5 do strany)
            16 špatných přihrávek
            3 pasy ze strany na delší vzdálenost, všechny našly adresáta
            1 pokus o obejití protihráče kličkou – neúspěšný
            1 střela (gólová)

            Během zápasu 6x úspěšně získal míč (vše ve druhém poločase), 2x jej zbytečně ztratil.

            Poslal 2 přihrávky do šance spoluhráčům - 1x mu odskočil míč a byla z toho přihrávka do šance Balutovi, 1x přízemní pas na Součka před bránu.

            Absolvoval celkem 23 soubojů, z toho jich 13 vyhrál, 5 jich prohrál, 5x fauloval.
            Faulován nebyl ani jednou.

            Tak si to přeberte jak chcete. Každopádně souhlasím s Karlem, že Frydrych hraje úplně jinak než Coufal. Jsem rád, že Frydrycha máme, je to bojovník, týmový hráč, umí se prosadit při standardkách, hodně nám pomohl k titulu. Ale Coufal je pro mě na beku o level výš. Asi i proto, že tam hraje mnohem déle. Frydrych ho plnohodnotně nahradit nedokáže. Hlavně směrem do útočné fáze nikoliv. Pokud pominu rohy a podobné standardní situace, kde dokáže hlavičkovat ve vápně.

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            Karel13     před 15 dny 09.10.2018 11:20 |  
            1 1

            Takže se nechá i říci (třeba v dalším zápase), že vzhledem k rozdílné typologii Coufal Frydricha nenahradí ... Na rozdíl od Frydricha sice sype centry (i když ...), ale nedává góly ...

            • Re: Slavia - Příbram 4:1

              kjandourek (admin)     před 15 dny 09.10.2018 12:03 |  
              1 1

              Nedává? už dal za Slavii dva :-)

              Při srovnání Coufal - Frydrych z pohledu slabin Coufala se dá říci, že nebude tak užitečný při obranných i útočných standardkách a ne vždycky se po útočném výpadu zvládne včas vrátit, takže za ním může zůstat okénko, které musí vyplňovat pravý stoper, což v případě Frydrycha nehrozí....

              Ovšem pro styl, který praktikuje Trpišopvský, je tohle přímo typické a stopeři s tím počítají - mezi ně se zase musí zatahovat střední defenzivní záložník... i ten tomu musí přizpůsobit pohyb na hřišti...

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        bramburek (přítel SN)     před 16 dny 08.10.2018 12:30 |  
        3 2

        Ať jsme objektivní - tak ještě připravil loženku Součkovi, kterou Tomáš spálil... Naopak sklepnutí Balutovi, bylo špatný zpracování než zamýšlená přihrávka, to máš pravdu... ale celkově odehrál slušnej zápas, to se musí uznat...

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          kjandourek (admin)     před 15 dny 08.10.2018 12:37 |  
          7 2

          To je pravda - na tenhle centr jsem zapomněl...

          Já nepopírám, že odehrál dobrý zápas... ale Coufala nenahradil.. a ani nahradit nemůže, je to úplně jiný typ hráče... Takže hrál to, co umí, co je mu vlastní a hrál to dobře... ale snad každý vidí, že Coufal hraje něco jiného a pro naší hru je prospěšnější...

          Je to podobné, jako kdyby mi v muzikálu vypadla Lucka Bílá... a já jí nahradil Danem Bártou... Oba to zazpívají dobře, ale každý jinak :-)

  67. Re: Slavia - Příbram 4:1

    martyni (přítel SN)     před 16 dny 08.10.2018 10:24 |  
    3 1

    Matoušek bude výbornej.. ta rychlost, dravost. Verim, ze prijde cas, kdy bude sazet goly jeden za druhym.. vůbec bych nebyl nervozni, ze se netrefil zatím, musí vyzrat, lip se rozhodovat a bude to dobry. Krasnej gol na 2:1, tohle nam občas chybi, nabeh do vápna jako od Baluty.. to by kluci měli delat casteji, on jim to tam Husby da.. :). Jinak pokud si stěžujeme na nepromene sance, prijde mi, ze krom vice nabehu do vápna by to ještě chtelo vic klopit strely.. strasne moc jich je polovysokých, akorát tak v dosahu golmana, jako by kazdej chtěl trefit sibenici.. ale kdyby sly po zemi, polovina z tehle strel jsou goly. No a pak nevim, co se Sukem, když ten každý zapas spali 1 - 2 lozenky.. to je zahada:).

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Jachym     před 16 dny 08.10.2018 10:33 |  
      4 1

      Když budeme vyhrávat a hrát pěkný fotbal, tak když to přeženu, ať góly dávají třeba Kúdela nebo Bořil:-) Jinak pokud jde o Součka, tak kdyby proměňoval alespoň polovinu vyložených šancí, tak se o něj nezajímá Fiorentina, ale už hraje v Bayernu nebo v Juventusu…:-)

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        martyni (přítel SN)     před 16 dny 08.10.2018 10:42 |  
        2 1

        Jo tak to jsem si taky rikal, kdyby Suk tohle daval, tak pujde do ManU místo Pogby, když se stejne nesnasi s Josem.. :). Jinak jsem ještě zapomnel na Mina, je super, ze je zpet ve forme.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          foe     před 16 dny 08.10.2018 12:31 |  
          2 1

          Jen aby Jose v MANU ještě vůbec byl, před zápasem s Newcastlem vyšel v anglických novinách dost sugestivní článek o tom, že Jose skončí, ať bude výsledek jakýkoliv, ve sportovních médiích neřešili nic jiného. Otočením výsledku z 0:2 na 3:2 je asi Jose dočasně zachráněný, ale s tím jaké má k dispozici luxusní hráče a jaký povětšinou hrají nekoukatelný fotbal mu moc šancí do budoucna nedávám.

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            martyni (přítel SN)     před 15 dny 08.10.2018 13:53 |  
            0 1

            No jasne, spis v ManU zustane Pogba nez Jose, no.. :)

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Edenjejenjeden     před 16 dny 08.10.2018 10:46 |  
        3 1

        Já bych řekl,že právě na Součkovi,byla včera trochu vidět únava,možná i proto v té šanci selhal,ale jinak máš pravdu.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          martyni (přítel SN)     před 16 dny 08.10.2018 10:59 |  
          4 1

          Jo, Soucek vypada uz trochu unavene, není divu. Ale nemyslim, ze to ma vliv na paleni sanci, ty spaluje i vodpocatej.. :)

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            Edenjejenjeden     před 16 dny 08.10.2018 11:07 |  
            0 1

            Taky pravda:-).Já spíš myslel,že by v té šanci mohl být dřív...

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        smely (přítel SN)     před 16 dny 08.10.2018 11:18 |  
        0 1

        jinak myslim, ze by jeho rustu pomohlo trenovat s krajany Simonkem a Ibrou....

  68. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Merlinus (přítel SN)     před 15 dny 08.10.2018 13:49 |  
    12 1

    Teď bohužel čtu, že Šilhavý povolal dodatečně Kudelu a Coufala. Gratululuji, ale nadšený z toho vůbec nejsem. Hlavně Coufal by se měl dát do pořádku a doléčit to koleno. Myslím, že by bylo rozumné se z repre srazu omluvit...

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      kjandourek (admin)     před 15 dny 08.10.2018 13:51 |  
      1 1

      Do háje... vždyť na pravém beku má přetlak.... ještě očekávám omluvenku od Hušbyho - toho přece berou záda...

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Edenjejenjeden     před 15 dny 08.10.2018 13:52 |  
        4 1

        Hušby nejede,ale toho Coufala taky nechápu....

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          kjandourek (admin)     před 15 dny 08.10.2018 14:23 |  
          0 1

          Už jsem si to taky přečetl... Hušby omluven, místo Řezníka bere Coufala a Kúdelu....

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Ondráš     před 15 dny 08.10.2018 14:02 |  
      4 1

      Já si liboval, že Bořila a Coufala konečně nechá někdo odfrknout, vždyť je Jarda přece náš člověk, tak co blbne?:)

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Gino     před 15 dny 08.10.2018 14:19 |  
      2 1

      Taky mě to pěkně nakrklo.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Jachym     před 15 dny 08.10.2018 14:36 |  
      4 1

      Jako bych toho Kúdelu přivolal, když jsem v reakci na kolegy, kteří doporučovali Lischku nebo Jemelku, uvedl, že Ondra má z nich daleko nejlepší formu a hraje v nejlepším klubu. A protože většina základní sestavy teď bývá ze Slavie, bude s týmem dobře sehraný :-) Takže Jarda se zachoval nanevýš logicky, ať se nám to líbí nebo ne.

  69. Slavia - Příbram 4:1

    obiwan     před 15 dny 08.10.2018 16:20 |  
    3 10

    Ano, fotbal včera bavil, a je třeba přiznat i díky Příbrami, žádná betonárka ve vápně, žádný brutální zákroky. Jsem rád, že Czaplár nevytáhl tradiční stesky některých uplakaných trenérů, jako třeba, že nebýt faulu před Frydrychovým gólem...na druhou stranu závěr jeho hodnocení jsem opravdu nepochopil:-) A jeden příspěvek k debatě o Kolářovi - včera rozhodně zaváhal při inkasovaném gólu, kdyby opravdu vyběhl, jak měl v úmyslu, byl by u míče včas...

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Snivec     před 15 dny 08.10.2018 17:39 |  
      5 3

      A jak mel vybehnout?

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        futral     před 15 dny 08.10.2018 18:00 |  
        10 4

        Normalne. Mrskas nohama a placas chodidly o zem, kdyz mas dobrou rovnovahu a delas to rychle, tak bezis.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      iwanowicz     před 15 dny 09.10.2018 00:27 |  
      6 2

      A vsiml sis vubec, ze to byl perfektne vyresenej brejk, dva sami na brankare, pri kterym by si neskrtl ani Gigi Buffon?Fakt nechapu, jak vubec muze nekoho po takovym golu napadnout kritizovat brankare.

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Gino     před 15 dny 09.10.2018 09:01 |  
        2 4

        Já ti nevím.... je jasný, že být generálem po boji je snadné, ale ať se na tu situaci dívám znova a znova, tak mi opravdu také přijde, že kdyby to doběhl, tak ten míč má.

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        obiwan     před 15 dny 09.10.2018 09:11 |  
        1 7

        Budeš se divit, všiml jsem si, seděl jsem přímo nad tím - Kolář udělal pohyb vpřed a pak se vrátil. Kombinace skvělá, ale už ten míč do vápna mohl brankář, pokud by byl o kousek vpředu a vyběhl včas, sebrat.

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          Snivec     před 15 dny 09.10.2018 09:48 |  
          2 3

          Jsem si to prehral znovu. To co pises není pravda. Kolar se nevratil, pouze zpomalil svůj pohyb vpred. Když se rozmyslel, zda tam vběhnout v plne rychlosti, mel k mici vice jak dvojnásobnou vzdalenost nez utocnik. Mic sel sice smerem k brane, ale uz se zpomaloval. Byla to dobře nacasovana nahrávka. Jsem presveceny, ze by první dotek s micem mel utocnik, takze první dotek s micem utocnik a v plne rychlosti vybehnuty brankar ve vapne ...... :) Za me splasene vybehnuti by nebylo dobre reseni situace.

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            obiwan     před 14 dny 09.10.2018 15:49 |  
            0 5

            Je to jak krasobruslení, každý má jiný pohled:-) Podívej se, že když se rozběhl a zastavil, tak útočník od něj nebyl daleko, kdyby vystřelil hned v okamžiku přihrávky proti němu, byli by tam ta nastejno, možná pentle, možná by míč měl. A znovu, aby bylo jasno, já neviním Koláře, protože on to nezavinil, jen si myslím, že to mohl soupeři výrazněji ztížit...

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          iwanowicz     před 14 dny 09.10.2018 13:35 |  
          2 1

          Pust si teda jeste radsi sestrih. Sli dva sami na brankare, Kolar nema ani procento viny ny tom golu. Kdyby vybehl a ten nahravajici mu to dal na predni tyc, to by teprv byl za pitomce. Tohle zacina zavanet solidni "sikanou" smerem ke Kolarovi.

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            obiwan     před 14 dny 09.10.2018 15:44 |  
            0 4

            Od šikanování Koláře tu jsou jiní, pokud Ti tedy vyjádření názoru připadá jako šikana...já se do Koláře ve svých příspěvcích nestrefuju. A ještě jednou, krok vpřed, krok vzad a pak pohyb dopředu, v okamžiku, kdy hráč Příbrami nahrával na gól, byly mezi nimi tak dva tři metry a to už Kolář zpomaloval, aby byl v nějakém postavení...takže si opravdu myslím, že kdyby startoval ihned, měl by to Příbramák mnohem mnohem těžší. Nenapsal jsem nic o tom, že je to vina Koláře!!!

            • Re: Slavia - Příbram 4:1

              iwanowicz     před 14 dny 09.10.2018 16:26 |  
              0 1

              S tou sikanou jsem to uplne vazne nemyslel, taky jsem to dal do uvozovek.

  70. Re: Slavia - Příbram 4:1

    Lunaris     před 15 dny 08.10.2018 16:45 |  
    6 9

    A propos, Csaplárovo vyjádření k zápasu na Zenitu... fakt je ten, že Zenit nás podcenil a v zápase nebyl. Většinu času byli jeho hráči líní na krok. Příbram nás napadala prakticky okamžitě, kdežto Zenit čekal v bloku a dával nám daleko větší prostor ke kombinační hře, což je asi to, co chtěl Csaplár říct. Náš výkon tam byl hodně dobrej, ale fakt je ten, že Zenit nás snad krom první čtvrthodiny ve 2. poločasu docela nechával hrát. Osobně bych ten zápas nepřeceňoval.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      mirecek1111     před 15 dny 08.10.2018 17:47 |  
      3 8

      přesně tak, já jsem to chtěl napsat už po tom zápase, o tom, jak to mezi Slavii a Zenitem je skutečně uvidíme až v našem dalším společném zápase.
      Absolutně nechci znehodnocovat náš výkon, protože to byl pro mě osobně jeden z nej výkonů, co jsme za dlouho dlouhou dobu od nás viděl, a nemohl jsem snad až do tří do rána usnout, jak jsem byl z té fotbalové nespravedlnosti vytočený.... ale upřímně, ten Zenit se na to taky těžce vysral a nebo podcenil. Jak říkám, uvidíme v dalším vzájemném zápase.

      • Re: Slavia - Příbram 4:1

        Edenjejenjeden     před 15 dny 08.10.2018 18:00 |  
        3 3

        Hele já nevím,ano možná máš pravdu,Zenit se na to vykašlal,tak jako se na to vykašlalo Bordeaux.A měřítko bude další zápas,ale co když se na to vykašle i Kodan?Já neříkám,že nás třeba nepodcenili,ano to je možné,ale rozhodně bych nepodcenoval náš výkon(kromě koncovky samozřejmě)

        • Re: Slavia - Příbram 4:1

          mirecek1111     před 15 dny 08.10.2018 18:15 |  
          2 3

          To doufám, že se na to Kodaň vykašle, to nám jen prospěje. Tak smolných zápasů jako v rusku snad už moc neodehrajeme. A že nepodceňuju náš výkon jsem snad v příspěvku zdůraznil dost.
          Kdyby ale obraz hry v Rusku byl náš standard, tak jsme minimální na české poměry polo-supermani kteří jen těžko nezvládnou pár dní předtím zápas s početně oslabenou Ostravou. Jenomže Ostraváci byli přemotivovaní a hráči Zenitu zase trošku bez zájmu. Prostě, asi se shodneme že to byl z naší strany opravdu výjimečný zápas, kterému ale pomohl výkon Zenitu.
          Kdyby se to dalo všechno vyhodnocovat tak jednoduše jak píšeš, tak by i ta Příbram byla o level výše než Zenit, protože ten se na rozdíl od Příbrami nezmohl vůbec na nic. Akorát že my jsme naštěstí včera nepálili jednu šanci za druhou :)

          • Re: Slavia - Příbram 4:1

            Agbik     před 15 dny 09.10.2018 09:12 |  
            1 10

            Mirečku máš komplet pravdu. Jen si musíš uvědomit, že tady jsou zarytí slávisti, kteří jsou přesvědčení, že Zenit podal svůj výkon roku, nic nepodcenil, týden dopředu na videu studoval naše hráče, a v zápase jezdili po prdeli a stejně jsme je přehrávali naší super mezinárodní kvalitou na kterou prostě hráči zenitu nemají ...ano, vážně i tak neobjektivní jsou tady fanoušci. Zenit se na to vykašlal a to musí být jasné každému kdo má aspoň trochu rácia

            • Re: Slavia - Příbram 4:1

              Fulham     před 15 dny 09.10.2018 09:38 |  
              6 2

              Ty vole....co to meleš?

              • Re: Slavia - Příbram 4:1

                Wulfstan (přítel SN)     před 15 dny 09.10.2018 11:53 |  
                5 1

                Sračky, strašný sračky mele.

    • Re: Slavia - Příbram 4:1

      Akuls     před 15 dny 08.10.2018 19:24 |  
      2 5

      Možná, že nás Zenit úplně nepodcenil, ale rozhodl se hrát zápas úsporně. Mají sice široký kádr hráčů, ale moc se sestavou nerotují. Řada jejich hráčů má v nohách MS, hrají 3 soutěže jako my (liga, pohár, E.L.) reprezentují v lize národů. V nohách měli zápas ve 2.500 km vzdálené Machačkale, kde dostali asi pěkně nakopáno, vedli sice 1:0, ale i proti 10-ti vedení neudrželi a prohráli 2:1 gólem z penalty v závěru zápasu. Asi toho měli dost a tak se s námi moc nehonili, bránili až někde 30 m od brány a věřili, že jejich gólman všechno pochytá a jednou se jim povede utéct a dát gól. Takový styl Interu Milan za trenéra Héenio Herrery v 60-tých letech minulého století. Holt někdy účel světí prostředky. Mám z nich větší strach doma, hrajeme s nimi poslední zápas a pokud jim ještě půjde o postup, tak mám obavu, aby se neopakovala Astana.

  71. Zdar a sílu spolubojovníci!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 15 dny 08.10.2018 18:02 |  
    3 1

    Ještě teď jsem nadšen ze včerejšího zápasu a to i díky Příbrami, kterou jsem léta letoucí opravdu nemusel, přišlo mi to takové Céčko sparty. Ale včera to byl úplně jiný fotbal, než co produkovali po celou dobu od vstupu do I. ligy. Hrálo se aktivně a to bylo fajn, moc šancí jsme jim neposkytli, my si jich vytvořili opravdu hromadu. Líbil se mi Frýďa, toho bych dal na post útočníka, protože on své šance dává :) Matoušek má smůlu, ale on to protrhne a pak se to bude sypat jak ořechy.

  72. pb

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 15 dny 08.10.2018 19:27 |  
    3 7

    fotbal pěkný
    produktivita slabá
    návštěva žalostná

    • Re: pb

      daadyy     před 15 dny 09.10.2018 10:10 |  
      4 1

      Souhlasím. Tým hraje o titul a přijde 10tis., to je fakt bída. Jenže tady "fanoušci" chodí hlavně na soupeře. Pak zase budou bulet, že lístek na Plzeń je za 800,- :D

      • Re: pb

        Karel13     před 15 dny 09.10.2018 11:24 |  
        0 1

        Je to fakt. Pamatuji dobu, kdy se chodilo na Slavii a lístky stály stejně, ať se hrálo s kýmkoliv ...

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen