Evropská liga

Kodaň - Slavia 0:1

Ve třetím kole evropské ligy skupiny C Zvítězila Slavia v Kodani v zápase s místním FC. Šlo o první zápas dvojboje, který bude pokračovat za dva týdny v Edenu a který mnohé napoví o šancích obou celků na postup do jarní fáze.

Trenér Trpišovský poslal do zápasu víceméně tradiční sestavu posledních dní, kterou nezměnilo ani uzdravení několika opor. Snad jenom zařazení Matouška na hrot místo Baluty se dalo považovat za překvapení, ale už ne v kontextu toho, jak se tento mladík popasoval se svým partem v Petrohradě. Pouze na lavičku tak usedli Deli, Sýkora a Tecl, čerstvě uzdravený Škoda sice do Kodaně odcestoval, ale zápas strávil na tribuně.

Zápas začal zostra. Hned v první minutě kyperský útočník Kodaně Pireus přejel rozehrávajícího Kúdelu a viděl žlutou kartu. Vzápětí rozhodčí přerušil hru, aby pořadatelé mohli odklidit igelitové součástky domácího chorea, které silný vítr roznesl po celém hřišti. Pak už se mohl hrát fotbal. V sedmé minutě Bořil skvěle udržel vysoký balón, posunul si jej do středu a kolmou přihrávkou poslal do šance Zmrhala. Ten se dostal poněkud z úhlu a jeho centr obrana srazila na roh. Po něm se do zakončení dostal na malém vápně Coufal, ale na dlouhou nohu branku přestřelil. Následovala neurovnaná pasáž plná nepřesností. Ani jeden celek se nepouštěl do "žádných větších akcí" a hra se odehrávala mezi vápny. Ve čtrnácté minutě se po pravé straně prosazoval Skov, ale jeho centr Zmrhal zblokoval a Kolář udržel míč na hřišti. Diváky bavily souboje dvou černých perel. Ngadeu několikrát zvládl důrazný souboj s N'Doyem. Slavii začaly srážet nepřesnosti v rozehrávce, Kodaň se pomalu dostávala do tlaku, ale ten byl platonický. Podobně jako když Slavia okolo dvacáté minuty zavřela domácí okolo jejich vápna. Stochům povedený centr odvrátila obrana, repete skončilo za brankou. Ve 24.minutě byl znovu ošetřován Kúdela, když jej druhý útočník domácích - N'Doye - trefil loktem do obličeje a v ruce rozhodčího zápasu se opět objevila žlutá karta. Slavia zvedla hlavu, po Součkově pasu centroval z voleje Coufal a před napřahujícím se Traorém zasahovala obrana Kodaně na poslední chvíli. Oba celky se střídaly v iniciativě. Po Ankersenově centru zakončoval N'Doye, naštěstí ho Coufal dokázal ve výskoku poněkud rozhodit a Kolář tak neměl problém balón zachytit. Po pěkné kombinaci pálil Fischer, Ngadeu dokázal jeho pokus srazit na roh. Po dlouhém pasu se zdálo, že N'Doye půjde sám na Koláře, ale Bořil se před něj dokázal včas natlačit a vše skončilo faulem soupeřova střelce. Slavia se do nějaké šance dlouho nedokázala protlačit. postupné útoky byly statické a končívaly nepřesnostmi, podobně se nedařily dlouhé pasy na rozeběhnutého Matouška. Ve 35. minutě se po levém křídle straně prosadil Bengtson a N'Doye po jeho centru měl na hlavě první gól, naštěstí pro Koláře těsně minul pravou tyč jeho branky. Kodaň utahovala šrouby, po centru Ankersena N'Doye sklepl balón k nohám Skova, ale ten neudržel stabilitu. V závěru první půle Bořil oběma rukama srazil Skova a i on si zblízka prohlédl žlutou kartu. Vzápětí po velké chybě Bjellanda posílal Stoch do tutovky Zmrhala, ale přihrávka byla pomalá a skluzující obránce u ní byl dříve. Kodaň kontrovala pohotovou ranou Greguše, která těsně minula levou tyč Kolářovy branky. Na druhé straně skvěle vyslal Coufal na zteč Traorého, ale ten od brankové čáry zvolil nejhorší možné řešení: místo přihrávky pod sebe na volného Matouška zkusil míč procpat na zadní tyč na Zmrhala a to si obrana domácích pohlídala. Z další akce posunul Zmrhal míč na Hušbauera, ale jeho střela, to byl jenom přátelský pozdrav do Andersenova koše. Už v nastaveném čase si na půlící čáře chystal brejk Matoušek, ale poslední klička mu nevyšla. Možná by lepší byla přihrávka doleva na rozeběhnutého Stocha.

První půle byla obecně obezřetná a směrem dopředu z obou stran nepovedená. Ani jeden brankář nemusel řešit nějakou složitou situaci, jedinou vážnější příležitost měl na hlavě útočník N'Doye. Do zápisu o utkání byly zaneseny pouze tři žluté karty, fotbaloví labužníci si nikterak nepošmákli.

Do druhé půle vstoupila Slavia skvěle. Hned z první akce Coufalův centr vzduchem obrana domácích odvrátila, tak to pravý bek hostů zkusil po zemi a Jan Matoušek zhruba na penaltě jeho přihrávku napálil do sítě - 0:1. Příbramský odchovanec tak slavil svůj první zásah ve slávistickém dresu, dnes tedy blankytně modrém. Kodaň se těžce zvedala, vytvořila si převahu, ale během deseti minut si nic nevytvořila, pouze Coufal dostal žlutou kartu, když na půlící čáře došlápl na nárt Fischera. Na druhé straně Stoch skvěle našel za obranou Zmrhala, dnešní kapitán si balón zpracoval, spolehlivě Andersena přehodil, ale jeho lob o půl metru minul pravou tyč soupeřovy branky. V 65.minutě si po Stochově centru Traoré ve vápně zpracoval míč, píchl si jej okolo Andersona od doleva a skácel se k zemi. K jeho smůle hlavní sudí dobře viděl, že ke kontaktu nedošlo a tak se místo penalty opět žlutilo. Kodaň musela dopředu. V pokutovém území hostí bylo horko po akci N'Doyeho, ale Kúdela na poslední chvíli dostal míč na tribunu. V 71.minutě Souček při vyvážení míče neobratně zasáhl N'Doyeho a byl z toho trestný kop z ideální vzdálenosti, ale Skov s ním naložil prachbídně. Vzápětí skončila práce pro Jana Matouška a po zranění se na trávníku objevil Standa Tecl. Kodaň se stále nemohla dostat do nějaké kloudné šance a tak jí málem pomohl Stoch, který v 78.minutě při odkopu napálil N'Doyeho a Kolář musel rychle z branky, aby odražený míč ukryl v rukavicích před připraveným Pireosem. Slávistům zatrnulo i v 82.minutě kdy Stoch těsně před Skovem sklepl míč ke Kolářovi a domácí se domáhali odpískání malé domů. V 84.minutě kodaňští poslali do hry dva vysoké hráče a vrhli vše do útoku. Trenér Slavie reagoval nasazezením Frydrycha, který hned po rohovém kopu sebral odražený balón a nabil tak Ngadeuovi, jehož dělová rána z hranice vápna našla přesně náruč Andersena. V 89. minutě se na Koláře řítil Pireos, ale náš gólman vyrazil z branky včas, byl u míče dříve a následný střet skončil jeho ošetřováním, což nelibě nesl hlavně trenér domácích. Na nastavený čas se na hřiště podíval i Simon Deli. Samotný závěr zápasu byl hodně na "morál". Skvělý výkon předvedl Ngadeu, který vymazal jak N'Doyeho, tak Pireuse, podobně se dařilo na levém kraji Bořilovi. 

Zápas sám o sobě se do dějin českého fotbalu nezapíše zlatým písmem, šlo o duel plný soubojů a nepřesností, který rozhodla jedna povedená akce a tu měli na svědomí centrující Coufal a uklízející Matoušek. To ovšem historiky zajímat nebude.

Josef Hušbauer: Byl to hodně náročný zápas, hodně soubojů, byli jsme dobře připraveni a je nutno pochválit hlavně naši obranu. Gól na začátku druhé půle nás hodně uklidnil, pak už jsme se mohli soustředit na brejky. Jinak jsme se do domácí obrany špatně dostávali. Věřím, že domácí zápas zvládneme jako tady, šest bodů po třech zápasech je hodně dobré, za mě spokojenost.

Ondřej Kúdela: Ze začátku jsme nebyli na míči tak silní jako v Petrohradu, rozehrávka nám celou první půli vázla. Šest bodů po třech kolech je super, ale ve hře je jich pořád devět. Věřím, že to zvládneme.

Vladimír Coufal: Fyzicky i silově to byl pro nás zatím nejtěžší zápas podzimu, jejich presink byl neskutečný. Ve druhé půli už jsme se s tím srovnali. Při gólovém centru jsem se soustředil hlavně na to, abych netrefil prvního obránce a Maty si to skvěle našel.

Trenér Jindřich Trpišovský: O půli jsme se bavili o tom, že se musíme zlepšit. Upravili jsme některé taktické věci, chtěli zvýšit aktivitu a zpřesnit hru. Naše první velká šance skončila gólem, ale už v první půli jsme se několikrát sami o šanci připravili technickou nedokonalostí. Bylo to utkání jako z britských ostrovů, soupeři tam ke konci dávali vysoké hráče, my také, asistent mi říkal, že to je jako z druhé anglické ligy. Vítězství nad týmem, který doma neprohrává, je nejsladší odměna. Vzhledem k tomu, že jsme hráli dva zápasy venku, je šest bodů dobrým počinem, když budeme takhle pokračovat ve druhé části základní skupiny, tak bychom se mohli dočkat vytouženého postupu.

3. - Čtvrtek 25. 10. 2018 18:55

Evropská liga, 2018/2019
0 - 1
0 - 0
FC Kodaň
FC Kodaň

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

46. Jan Matoušek

Komentáře (345)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kodaň - Slavia

    Merlinus (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 18:26 |  
    2 2

    Tak pojdme do boje!!! Uz se moc tesim.

  2. Re: Kodaň - Slavia

    carevitchando     před 27 dny 25.10.2018 18:39 |  
    1 2

    Sestava OK, na lavičce už Tecl i Sýkora, tak by to mohlo klapnout.

    • Re: Kodaň - Slavia

      Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 18:54 |  
      1 3

      Mohlo, ale ani ti dva přeci nezaruci nase vitezstvi. Bude to dnes rozhodne tezsi nez proti Petrohradu. Nebudem mit asi tolik sanci takze musíme byt mnohem efektivnější, coz letos je problém.

      • Re: Kodaň - Slavia

        carevitchando     před 27 dny 25.10.2018 18:56 |  
        5 2

        Musíme dát 3 kousky, aby se Zelenka ve studiu tak blbě netlemil Šmícovi.

  3. Re: Kodaň - Slavia

    knl66 (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 18:54 |  
    1 2

    Domácí v bílomodrých dresech, to jsme mohli hrát ve svých tradičních sešívaných...
    No, hlavně, aby to bylo vítězství bez ohledu na dresy!

    • Re: Kodaň - Slavia

      kjandourek (admin)     před 27 dny 25.10.2018 19:04 |  
      1 2

      ??? Domácí jsou celí v bílém...

      • Re: Kodaň - Slavia

        carevitchando     před 27 dny 25.10.2018 19:05 |  
        3 2

        Jj, Belasí jsme my :-)

      • Re: Kodaň - Slavia

        knl66 (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 19:09 |  
        2 1

        Dobrá, tak tedy v bílých s modrými znaky, jmenovkami a nápisy.

  4. Re: Kodaň - Slavia

    Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 19:00 |  
    6 3

    O jedno se teď modlim, aby se soupeř nevykartoval:-D

  5. Re: Kodaň - Slavia 0:0 v 1.poločase

    Arya     před 27 dny 25.10.2018 19:33 |  
    3 7

    Zenit - Bordeaux 0:1
    Zatímco my vedeme zákopovou válku...

    • Re: Kodaň - Slavia 0:0 v 1.poločase

      JS (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 19:40 |  
      1 3

      Perfektní.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:0 v 1.poločase

        Arya     před 27 dny 25.10.2018 19:42 |  
        1 6

        Už je to 1:1
        Ale každá bodová ztráta Zenitu přijde vhod.
        I když, s tím jak si koledujeme, to možná nebude nic znamenat.

  6. Re: Kodaň - Slavia 0:0 v 1.poločase

    JS (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 19:39 |  
    5 20

    Já prostě nechápu, co víc ten Zmrhal ještě chce! Dostane kolmici za obranu a nevystřelí, nepřihraje, prostě to zadrbe. Mně tak moc pije krev!

    • Re: Kodaň - Slavia 0:0 v 1.poločase

      witty13     před 27 dny 25.10.2018 19:43 |  
      5 7

      Me stve Stoch, kterej ma cas na to stat a roztahovat ruce ale krok k mici neudela... chapu jeho rfustraci, ale on to dela tak casto... kdyby vice bojoval nez se vztekal na spoluhrace, bylo by to lepsi :(

    • Re: Kodaň - Slavia 0:0 v 1.poločase

      Arya     před 27 dny 25.10.2018 19:43 |  
      3 10

      Zmrhal ven, Baluta na plac...(snad)

    • Re: Kodaň - Slavia 0:0 v 1.poločase

      bongor     před 27 dny 25.10.2018 19:55 |  
      7 3

      a ty piješ krev všem slávistům.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:0 v 1.poločase

        bongor     před 27 dny 25.10.2018 19:55 |  
        3 2

        To je na "mistra"JS

  7. Re: Kodaň - Slavia 0:0 v 1.poločase

    carevitchando     před 27 dny 25.10.2018 19:41 |  
    2 3

    Teď ten Traoré taky zazdil slušně.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:0 v 1.poločase

      JS (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 19:42 |  
      1 11

      Furt si to tam pytlíme, přihráváme a nevystřelíme. A když konečně jednou může přihrát do 100% šance, tak vystřelí do plnejch...

  8. Re: Kodaň - Slavia 0:0 v 1.poločase

    FanatikSKS     před 27 dny 25.10.2018 19:46 |  
    2 1

    Přijde mi, že se potkali dva týmy s podobnou kvalitou a podobným stylem hry. Podle toho i vypadá celkový obraz hry. Rozhodne, kdo udělá chybu v obraně, nebo to bude remíza

  9. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    brugy     před 27 dny 25.10.2018 19:49 |  
    6 3

    Matousek ve druhe pulce jednou utece! Dneska se mi poprvy nelibi Traore, jinak je to boj, hlavne dneska neprohrat.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

      brugy     před 27 dny 25.10.2018 20:03 |  
      4 1

      Gooool!!! Sice neutekl, ale dlouho mu to netrvalo :-). Ja tomuhle klukovi neskutecne verim.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

      buran     před 27 dny 25.10.2018 20:04 |  
      0 0

      Si dobrej!!!!

      • Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

        brugy     před 27 dny 25.10.2018 20:11 |  
        0 1

        Vetsinou mi tyhle radoby predikce vychazeji naopak :-DD

  10. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 19:55 |  
    2 5

    Uz jsem to psal a kupodivu jsem mel pravdu ze jakmile se potkaji 2 tymy se stejným stylem, tak z toho vznikne boj ve stredu hřiště...myslím ze by na hřiště mel jit jak Peter tak Alex, chybí nám moment překvapení, asi by Peter spis udelal nejakou klicku nez Zmrhal...

  11. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    Virgil1956     před 27 dny 25.10.2018 19:58 |  
    1 1

    Docela lituju Matouška, sleduju pozorně, jak neustále nabíhá mezi stopery když máme vzadu míč, ale nedokážeme mu poslat rozumnej míč za obranu, jednou si to málem připravil sám, nevyšla mu jen poslední klička. Je to škoda.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

      dalislavista     před 27 dny 25.10.2018 20:01 |  
      2 0

      Tam hned po kličce měl dávat doleva Stochovi do prostoru, a sám mohl běžet na střed pro přihrávku zpátky od Stocha.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

        Virgil1956     před 27 dny 25.10.2018 23:05 |  
        1 0

        Za prvé, to vidíš ty v klidu u TV, ale on šel přes dva hráče, nemusel Miňa vidět, ale hlavně, takhle se musí chovat hráč jeho typu, řešit to individuálně, když na to má schopnosti. Ber to taky opačně, někdy přihrávka znamená zbavení se zodpovědnosti, mě se líbí, že to chtěl vyřešit po svém.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

      kjandourek (admin)     před 27 dny 25.10.2018 20:02 |  
      2 0

      A kdyby to v tu chvíli dal doleva, tak by Stoch šel úplně sám....

  12. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    Krajic2010     před 27 dny 25.10.2018 20:00 |  
    0 1

    Čau slavisti, je to úplně OT, ale nevíte prosím jak je to s lístky do našeho sektoru na derby? Nikde sem nic nenašel, díky. :-) ať žije Slavia!

  13. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    carevitchando     před 27 dny 25.10.2018 20:02 |  
    8 0

    A ono to jde a né že nééé!

  14. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    dalislavista     před 27 dny 25.10.2018 20:02 |  
    7 0

    je tam!!!!!!!!!!!!

  15. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    Virgil1956     před 27 dny 25.10.2018 20:03 |  
    8 0

    Coufal - Matoušek - a je to!

    • Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

      Leksel     před 27 dny 25.10.2018 20:04 |  
      10 0

      Matoušek ho tam uklidil k tyči jak mazák!

  16. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    murena     před 27 dny 25.10.2018 20:03 |  
    5 0

    Gooooooollllllll Matoušek

  17. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    Arya     před 27 dny 25.10.2018 20:03 |  
    6 0

    MATOUŠEEEEEEEEEEEEEEK

  18. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    JS (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 20:03 |  
    6 0

    Uhuhuuu. Matoušek bomber!! Přeju mu to.

  19. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 20:04 |  
    6 1

    Nadherna prihravka coufala! A mates to protrhl v pravy cas!!d nadhera!!

  20. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 20:05 |  
    2 2

    Hlavne nebranit to by jsme jim hodne pomohli

  21. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Arya     před 27 dny 25.10.2018 20:08 |  
    0 0

    Zenit nedal penaltu :p

  22. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    FanatikSKS     před 27 dny 25.10.2018 20:19 |  
    2 8

    Tak ten italskej rozhodčí je jedna velká bída

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      SirCohen     před 27 dny 25.10.2018 20:22 |  
      1 7

      Souhlas, občas je slušně mimo.

  23. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    carevitchando     před 27 dny 25.10.2018 20:21 |  
    3 7

    Traoré dolů, Baluta na plac!

  24. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    SirCohen     před 27 dny 25.10.2018 20:21 |  
    2 7

    Traoré je simulant teda..

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      Arya     před 27 dny 25.10.2018 20:23 |  
      2 2

      no to hráči Kodaně jsou větší simulanti.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

        SirCohen     před 27 dny 25.10.2018 20:25 |  
        6 6

        Mě nezajímá, co dělají ostatní, mě zajímá Slavia.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      knl66 (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 23:04 |  
      5 0

      Jeho pád úplně zbytečný. Trapná simulace. Klidně mohl zkusit udělat dva tři čtyři rychlé kroky, byl před bránou sám, třeba by se mu povedlo vstřelit gól.

  25. Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

    ptaty     před 27 dny 25.10.2018 20:23 |  
    4 15

    Zatím nejhorší hráč husbi

    • Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

      SirCohen     před 27 dny 25.10.2018 20:34 |  
      2 11

      Stoch ve druhé půli hraje?

      • Re: Kodaň - Slavia 0:0 po 1.poločase

        witty13     před 27 dny 25.10.2018 20:54 |  
        5 5

        Kritizovat Stocha se nenosi :) za to schytas minusy, on totiz kdyz ma mic tak to hezky vypada :)

        Ne, nechi vypadat jako kritik, Mina mam rad, ale jeho rozhazovani rukama a obcasne predrzovani balonu nenavidim... kdyz nema zapas je na zabiti, kdyz ho ma milujeme ho vsichni...

  26. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Gino     před 27 dny 25.10.2018 20:43 |  
    5 10

    Tvl ten Tecl je nejakej mimo

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      azorek27     před 27 dny 25.10.2018 21:07 |  
      4 4

      Tecl byl hroznej, jestli to je tím zápasovým mankem nebo čím .. Nastoupil čerstvej 20 minut před koncem a nedokázal nikoho předběhnout, 1 na 1 si netroufl ani jednou a vpředu ani pořadně nenapadal

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

        SirCohen     před 27 dny 25.10.2018 21:54 |  
        4 0

        A asi 5x v ofsajdu

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

          sicilianbrno     před 27 dny 25.10.2018 22:07 |  
          1 0

          některý ofsajdy si měl určite pohlidat, utočník je tam snad od toho, aby byl vyslanej balonem za obranu, když je v ofsajdu, tak to jaksi moc nejde..:-/

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      Dr. Fe1     před 27 dny 25.10.2018 23:21 |  
      1 1

      Taky jsem si všimnul, že je nějákej "chcíplej". Ti co běhali od začátku zápasu byli živější než on. Snad je to jenom nějáká dočasná indispozice po zranění. Měl tam jít asi spíše Olayinka.

  27. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 20:43 |  
    2 2

    Stoch nebyl moc rad ze strida

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      SirCohen     před 27 dny 25.10.2018 20:55 |  
      6 2

      Já byl rád docela dost.

  28. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 20:45 |  
    21 2

    Tak zrovna ted nas Kolar zachranil kritici;-)

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      witty13     před 27 dny 25.10.2018 20:55 |  
      6 1

      Jako velky kritik Kolare zde dnes rikam ze odehral vyborny zapas, spolecne s Coufalem a MNN nejlepsi na hristi

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      brugy     před 27 dny 25.10.2018 20:57 |  
      9 3

      Si me predbehl, Lastuvka by zustal v malym vapne. Na lajne jsou asi lepsi golmani, ale jeho predvidani hry a hra nohou je vyborna.

  29. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Arya     před 27 dny 25.10.2018 20:46 |  
    8 0

    Kolář dobře, snad mu nic nebude...

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      Wulfstan (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 20:56 |  
      14 2

      Ale nebyl to kočičí skok na lajně, takže asi některými chválen nebude. :-)

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

        witty13     před 27 dny 25.10.2018 21:44 |  
        2 0

        Ja, jako spise jeho kritik, ho dnes musim pochvalit a zaradit mezi top 3 hrace, ale stejne uz jsem za to dostal jinde minus... mam poct ze muj nick uz nektre drazdi do ruda :)

  30. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Virgil1956     před 27 dny 25.10.2018 20:53 |  
    20 0

    Ngadeu je bůh.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      knl66 (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 23:06 |  
      2 0

      A Bořil mu sedí po pravici... :)

  31. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Honza_K1 (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 20:54 |  
    5 0

    Mi zas sebrali rok zivota! Ale super. Ale ten Traore na konci. Holt mlel z posledniho :)

  32. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Novi.sks     před 27 dny 25.10.2018 20:54 |  
    30 0

    Míša "Čínská zeď je proti mě hovno" Ngadeu!!!! - Pro mě hráč zápasu...

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      carevitchando     před 27 dny 25.10.2018 20:55 |  
      11 0

      Neprostupnej, absolutně!

  33. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    murena     před 27 dny 25.10.2018 20:54 |  
    5 0

    Je to tam, díky kluci paráda.

  34. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Wulfstan (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 20:55 |  
    11 1

    Joooooooooo!!!! Ngadeu úplně fantastickej výkon! Ten N'doye byl hodně nebezpečnej.

  35. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Arya     před 27 dny 25.10.2018 20:55 |  
    11 0

    Zenit mě naštval :(
    ... ale Ngadeu je BŮH

  36. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    gazza     před 27 dny 25.10.2018 20:56 |  
    14 0

    Ngadeu vynikajici

  37. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Eluin (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 20:57 |  
    9 0

    V závěru trochu nervy, ale skutečně jen trochu, MNN je neprostupná zeď a vyzařuje z něj velká pohoda a klid.

  38. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    hiker42     před 27 dny 25.10.2018 20:57 |  
    11 4

    Michael Ngadeu - SKÁLA. Huráá. + Bosákovo nesedím na Hradě, ale na komentátorském křesle :) je to tam

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      sicilianbrno     před 27 dny 25.10.2018 22:09 |  
      4 5

      ta od Bosáka sedla, pobavil :-)

  39. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Edenjejenjeden     před 27 dny 25.10.2018 20:57 |  
    18 1

    Byla to spíš válka,než fotbal,ale na to se.e pes.Hlavní je výhra,a mimochodem,klíčovej zákrok Koláře,při tom vyběhnutí,to jen pro ty,co zas budou tvrdit,že nechytí nic navíc!

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      buran     před 27 dny 25.10.2018 21:22 |  
      5 0

      Přesně tak,na koukání to moc nebylo ,ale úžasné nasazení našich.Přišlo mi , že kluci dánský dost padali a rozhazovali rukama než aby hráli , Míša neuvěřitelný!

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

        bongor     před 27 dny 25.10.2018 21:40 |  
        1 0

        Míša za 10!!

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

        witty13     před 27 dny 25.10.2018 21:46 |  
        3 2

        Nejvice rukama rozhazoval Stoch... a bohuzel i ve chvilich kdy se hralo...

  40. misa hotova zed!

    pehacko     před 27 dny 25.10.2018 20:58 |  
    24 1

    ngadeu dneska neuveritelny vykon...

    • Re: misa hotova zed!

      Edenjejenjeden     před 27 dny 25.10.2018 21:00 |  
      5 0

      Pehacko souhlas,hlavně ve vzduchu je neskutečnej.....

      • Re: misa hotova zed!

        pehacko     před 27 dny 25.10.2018 21:07 |  
        9 1

        ja dat tolik hlavicek tak mi po zapase upadne hlava... neskutecnej frajer!

        • Re: misa hotova zed!

          Edenjejenjeden     před 27 dny 25.10.2018 21:10 |  
          3 0

          No taky toho po zápase měl dost....

    • Re: misa hotova zed!

      donford     před 27 dny 25.10.2018 21:03 |  
      13 0

      Míša dnes opravdu nejlepší, i když Matoušek dal konečně za Slavii velmi pohotovou branku a vydělal nám dalších 15 melounů. Nejdřív jsem se mračil na Bořila, ale ve 2. půli měl tolik skvělých vypichovaček, až jsem tomu nevěřil. Moc dobře bylo, že šel na plac Deli a ne Olayinka, protože ten by nejspíš střídal Zmrhala a vzadu byl nakonec Deli potřeba. Tím jsme úplně eliminovali nápor Kodaně. Dnes Kolář moc pohotový a výborný. A hlavně máme další 3 body a z venku!!

  41. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    samciz (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 20:59 |  
    25 0

    Ngadeu a Kolář výborné výkony.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      kjandourek (admin)     před 27 dny 25.10.2018 21:02 |  
      25 0

      A Bořil.... Co ten zastavil útoků :-)l

  42. Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

    Krystof     před 27 dny 25.10.2018 21:00 |  
    25 0

    Jelikož tu o Míšovi zaznělo, že dnes zahrál božsky, zkusím být originální a pochválit Bořila - hlavně ve druhém poločase nedal tomu jejich zázračnému Skovovi čuchnout a i v nastavení se vyřítil sprintem dopředu - ale ode všech skvělý, organizovaný výkon, kdy jsme Kodaň prakticky nepustili ve druhé půli do vápna.
    Škoda jen těch nedotažených náznaků, útok umíme rozject parádně, ale okolo vápna se to zadře... no vem to čert, výhra v Kodani je parádní! :-)

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1 ve 2.poločase

      japhy     před 26 dny 26.10.2018 11:19 |  
      1 0

      Plus ještě v první půli zachraňoval za MNN, když se dostal tělem před jejich útočníka, dost klíčový.

  43. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Merlinus (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 21:02 |  
    32 7

    Prave jsem mluvil s fanouskem v Kodani a kvuli nasim ozralym hooligans kretenum, kteri delaji bordel, nebude dekovacka... Totalne vymasteni idioti, ktere na Slavii uz nechci. Tem idiotum zakazat vstup.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 21:08 |  
      4 3

      Prasata!!

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        pehacko     před 27 dny 25.10.2018 21:14 |  
        1 1

        perou se o tvou permici

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            pehacko     před 27 dny 25.10.2018 21:18 |  
            0 0

            nasel jsem ji na dne kufru, tak klidne v pondeli pred zapasem je zpet u tebe

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Merlinus (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 21:38 |  
        12 4

        Snad po zápase chuligáni vyvrátili plot, pak se začali rvát s pořadateli. Hráči se je snažili uklidňovat, že chtějí děkovačku, měl tam být i Trpišovský a ty hovada nic... Pak tam nastoupili policajti a byl konec. Prý jde o to, že 3/4 těch blbečků jsou totálně našrot a neví, ani kde jsou. Teď se to prý řeže s policajtama i před stadionem... Krásná vizitka Slavie...

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            Ondráš     před 27 dny 25.10.2018 22:16 |  
            0 0

            Tvl to jsou lumeni.

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            brugy     před 27 dny 25.10.2018 22:23 |  
            5 1

            Tak prej to nebyli Slavisti :-).

            “Få minutter før kampen slutter, begynder Sparta-fansene at gå helt amok. ”

            • Re: Kodaň - Slavia 0:1

              Ondráš     před 27 dny 25.10.2018 22:26 |  
              7 0

              No tak tím se to všechno vysvětluje..hned mi to bylo divný.

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            Ladislav (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 22:48 |  
            2 1

            Většina z nás tam nebyla, tak bych byl s nějakými soudy opatrný. Např. z toho videa je velmi překvapivé až zarážející, že pořadátelé vnikli do našeho sektoru. Pokud by to neudělali, tak by se s nimi těžko kdokoli dostal do fyzického kontaktu. Nevím, těžko říct, ale prohráli a klidně to od nich mohla být provokace.

            • Re: Kodaň - Slavia 0:1

              hajnej     před 27 dny 25.10.2018 23:09 |  
              2 0

              Je to smutný, zítra to přednesou všechny naše media a zas se bude do nás kopat! Doufám že se to vysvětlí, ale každopádně kaňka na našem vítězství to je.

              • Re: Kodaň - Slavia 0:1

                Ladislav (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 23:18 |  
                1 0

                To máš pravdu, ať jsme v tom nevinně nebo ne, tak nás média osolí.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Novasinho     před 26 dny 26.10.2018 10:14 |  
          0 0

          Já byl zhruba v půlce tribuny na kraji, takže jsem nic neviděl, ale strašně mi štvalo, že nebyla děkovačka, mohla být super v takovém počtu... Pak už se to celkem mlelo na celé tribuně s policajtama, běhali tam ve vestičkách a s vumlama, škoda toho závěru od některých opilců od nás, byla to ostuda...

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Merlinus (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 21:16 |  
      16 4

      Jak zkazit vyjezd stovkam Slavistu... Totalni kreteni.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Ondráš     před 27 dny 25.10.2018 21:32 |  
        0 6

        Copak? Kucí zlobili?

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Alexiinho     před 27 dny 25.10.2018 22:37 |  
      12 3

      Proč to komentuješ, když si tam nebyl a ještě píšeš s prominutim takový koko*iny? Na zápase sem byl, konflikt se děl přímo u mě a rozhodně to nebylo tak, jak tvrdíš. Problemy nevyprovokovali chuligáni, ale klasický český nalitý burani, co posledních pět minut házeli ze sektoru směrem na hřiště kelímky s pivy a když se je lidi ze sektoru snažili usměrnit, tak se ti lumenové díky přemíře zkonzumovanýho alkoholu začli chovat jak naprostý hovada a celý to vyhrotili do extrému, kdy už se tam pak byli slávisti mezi sebou a do toho sekuritka a policie. Kamarádovi vzkaž, ať si pořídí brejle a ty příště nešiř fámy. A jestli ty nechceš na stadionu “debilní chuligány”, tak já tam nechci pepíky, co se po šesti pivech chovaj tak, že se za ně pak všichni stydí.
      Mír a lásku a slavte výhru, ať žije Slavie!!

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Merlinus (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 22:41 |  
        0 1

        OK. Díky za upřesnění. Já jsem jen tlumočil popis totálně naštvanýho Slávisty z Kodaně...

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Alexiinho     před 27 dny 25.10.2018 23:07 |  
          4 0

          Ja se omlouvam za trosku ostri reakci, to ty emoce :-) ten konec byl fakt zvlastni, celkem i chapu, ze tvuj kamarad ztratil prehled, strhla se fakt velka mela. A dekovacka nakonec probehla, i kdyz je mozny, ze ji cast sektoru nezaznamenala. Koneckoncu, jedna cast sektoru si tam udelala svou dekovacku po odchodu hracu :-) uz bych to deni neresil, dulezite jsou tri body a pratele, te euforii po Honzove golu se vyrovna snad jen euforie po golech v derby nebo pri pokoreni plzne. Zdravim z Kodane!

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            Alexiinho     před 27 dny 25.10.2018 23:07 |  
            0 0

            *ostrejsi

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            Jakubisko     před 27 dny 25.10.2018 23:42 |  
            1 0

            Ja teda postrehl akorat dekovacku v ‘hooligans’ verzi ve spodni casti sektoru. Stal jsem ale pomerne vysoko tak jsem zapletku nevidel - v jake fazi doslo k vylamovani plotu? To byla take aktivita ozralych pepiku? (Uprimna otazka)

            • Re: Kodaň - Slavia 0:1

              Alexiinho     před 27 dny 25.10.2018 23:56 |  
              2 0

              Ja jsem byl asi v seste rade, tudiz sem si vylamovani plotu pres tu vravu nemohl vsimnout. Uprimne sem mel pocit, ze se kolem me pere tak 60-70% lidi a mezi nima i jedinci, do kterych bych to opravdu nerek, nejen “zlobivci”. Nic takovyho by se ale nedelo, nebejt chovani tech vylitejch jedincu, co sem popisoval vyse.

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            bongor     před 26 dny 26.10.2018 08:15 |  
            0 1

            Píšeš dobře,ale gólu do sítě bídy se nevyrovná vůbec nic.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Alexiinho     před 27 dny 25.10.2018 23:08 |  
        0 0

        *bili

  44. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Ondráš     před 27 dny 25.10.2018 21:03 |  
    10 0

    Kurva do prdele joooooooo......

  45. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    gazza     před 27 dny 25.10.2018 21:07 |  
    6 0

    Diky kluci!!Byl to boj a krasny gol Matouska . Kolar vyborny!Ngadeu neprekonatelny .

  46. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 21:07 |  
    8 1

    Je to tam kluci a děvčata!! Bylo to moc náročný Ngadeau byl úplně hotový. Matouškovi moc gratuluji a Kolář dneska zachránil výhru skvělým čtením hry.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      pehacko     před 27 dny 25.10.2018 21:10 |  
      3 1

      musim si nasypat popel na hlavu, kolar dnes byl vynikajici...

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Wulfstan (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 21:20 |  
        3 3

        A budeš si ho sypat do vlasů, nebo na obličej?

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          pehacko     před 27 dny 25.10.2018 21:26 |  
          5 0

          zhavej primo do obliceje...

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            butters     před 27 dny 25.10.2018 22:26 |  
            0 0

            To se jednou povedlo kámošovi, chtěl vyhodit popelnici před barák, ale zjistil, že je tam ještě žhavej popel a popeláři by to nevyvezli, tak tam nalil kýbl vody. Zrak mu zachránily brejle.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          sicilianbrno     před 27 dny 25.10.2018 22:12 |  
          0 0

          :-)

  47. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Edenjejenjeden     před 27 dny 25.10.2018 21:12 |  
    9 1

    Jo a ještě něco,přestože Coufal dnes tolik výrazný nebyl,ta přihrávka Matymu na gol,byla luxusní....

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      pehacko     před 27 dny 25.10.2018 21:13 |  
      12 0

      nabehal toho zase neuveritelne a jeste sprintuje po kridle v nastavenem case...

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Wulfstan (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 21:15 |  
        10 0

        To je prostě robot. To byl hodně dobrej kauf!

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          pehacko     před 27 dny 25.10.2018 21:17 |  
          13 1

          nakonec ty liberecke nakupy vsechny vypadaji vic nez dobre... kdo by to byl pred pul rokem rekl?

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            Wulfstan (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 21:20 |  
            7 1

            Tak že jsme to neviděli my, nevadí. Důležitý je, že to viděli ti, kteří to vidět měli. :-)

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            Tochal (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 00:32 |  
            1 2

            Například já to před půlrokem řekl. A moji přátelé téže. Že mnoho lidí podlehlo antiliberecké hysterii neznamená, že mnozí jiní z nás si zdravý rozum uchovat nedokázali. O Coufalovi jsem nepochyboval ani sekundu, brankář typu Koláře je pro náš systém nezbytný a Kúdela od začátku nebyl zamyšlen jako nic víc než kvalitní náhradník - který teď navíc dokazuje, že na víc vážně má. Sláva Liberci, sláva Trpišovi, zatracení malověrným.

            • Re: Kodaň - Slavia 0:1

              Pepino44     před 26 dny 26.10.2018 10:01 |  
              0 0

              Tak se moc nevytahuj, já to řekl před půl rokem a třemi dny a říkaly to i moje přítelkyně, a to jsem z Prahy a ne z Liberce. On je po bitvě každý generál.

  48. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Agbik     před 27 dny 25.10.2018 21:13 |  
    10 0

    ihned si to pouštím ještě jednou. Do pulnoci to stihnu ještě tak dvakrát. miluju takové zápasy!! :-)

  49. Mates

    Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 21:21 |  
    2 3

    Ale Matoušek by měl hrát, ten to v sobě má a to ještě uvažte...nehraje na svojí klasické pozici! On je spíš na kraj nebo podhrot. V pondělí by mohl dostat šanci Peter. Ten se do toho dostane jediné když bude mít praxi

    • Re: Mates

      Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 21:36 |  
      1 2

      Mě se na Matouškovi líbí, že není žádný machr. V hlavě to má srovnány a když bude trenéry poslouchat, nemám strach že by se neprosadil natrvalo. Dneska 3 střely na bránu a jeden gól...to už ujde
      :-D ale Petrohrad to je jinačí kalibr. Ti dali že 6 ti střel 4 góly!

    • Re: Mates

      bongor     před 27 dny 25.10.2018 21:45 |  
      1 1

      Je to skoro rouhání,ale myslím,že z Matyho roste druhej Franta Veselý

  50. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Wulfstan (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 21:26 |  
    9 2

    Takže pořád platí, že jedinej českej tým, kterej proti Kodani neuhrál ani bod, je sparta. :-D

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      pehacko     před 27 dny 25.10.2018 21:30 |  
      3 1

      myslis jiste rumunskej tym...

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Wulfstan (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 21:32 |  
        2 1

        Pravdu díš, Vincku. měl jsem napsat jedinej tým, hrající českou ligu.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      bongor     před 27 dny 25.10.2018 21:45 |  
      2 1

      A divíš se tomu?

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Ondráš     před 27 dny 25.10.2018 21:57 |  
          1 0

          Jste zlí:)

  51. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Kulajs     před 27 dny 25.10.2018 21:36 |  
    6 0

    Dá si někdo práci a sečte všechny hlavičky Míši? To by mohl být rekord!!!

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Merlinus (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 21:39 |  
      1 0

      Taky mě to napadlo spočítat to, ale musím zítra v šest do práce a chci jít spát před půlnocí... :-)))

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Novi.sks     před 27 dny 25.10.2018 21:51 |  
      6 0

      Jak někdo trefně postnul na Twitteru, Kodaň vs. MNN: https://twitter.com/bruchy11/status/1055533337555681280

      Každopádně Míša byl neskutečnej! Já už se ke konci pokaždé, když Bosák řekl "Ngadeu," smál... Být hráčem Kodaně, tak se vzteknu :)

  52. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    pehacko     před 27 dny 25.10.2018 21:43 |  
    21 4

    taky byla dobra hlaska bosaka: teď nebudu tlumočit co říkal Coufal, protože nesedím na hradě

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Ondráš     před 27 dny 25.10.2018 21:49 |  
      7 10

      Míra je pořád náš.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Leksel     před 27 dny 25.10.2018 21:54 |  
      12 6

      Jo, to jsem taky chytil a dal jsem mu virtuální palec hore. Je vidět, že to má v hlavě srovnaný.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Dr. Fe1     před 27 dny 25.10.2018 23:07 |  
        15 21

        Spíš naopak. Nemá tahat politiku do sportovního přenosu. To samé jeho extempore v Rusku.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Wulfstan (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 23:27 |  
          11 18

          Souhlas. Bosák často mele o všem možným. Měl by se věnovat jen fotbalu.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Leksel     před 27 dny 25.10.2018 23:34 |  
          15 5

          Já to považuju za příjemné odlehčení toho napětí při sledování. Člověk se zasměje, nijak ho to nevyruší a sleduje dál. Mně se to líbí, ale je to věc názoru.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Tochal (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 00:35 |  
          15 0

          Ale to přece nebyla žádná politika.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          BANKROT     před 26 dny 26.10.2018 00:49 |  
          2 8

          Souhlasím.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          marcocruz (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 02:46 |  
          15 2

          Jakože ti vadí, že proti vulgarismům hlavy státu bojuje humorem? Aha, tak jo.

  53. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 21:44 |  
    9 2

    Na Twitteru dával Tvrdík fotku, Kolář musel na šití holeně... pořádná bitva dnes. Dneska hodně nevynucených chyb, nedotaženosti, ale bojovnost to vynahradila

  54. Dukla

    Mike     před 27 dny 25.10.2018 21:47 |  
    4 1

    Tak jakou zvolit sestavu v pondeli proti Dukle s vyhledem k derby ? Hraci se uzdravuji, lavicka byla naslapana, tribuna vlastne taky/ Skoda, Mesanovic, Jugas/. Asi bych nedelal moc zmen, jistotu tribuny maji Michael a Boril, misto nich asi Simon a Zeleny, dale bych nechal odpocinout Husbyho, i diky 3 zlutym kartam, a dal bych vice utocnych hracu, nez dnes, posadil bych Traoreho. Kdo za ne, to bych nechal na trenerech. 4 zmeny staci, ona Dukla bude kousat, k dobru oproti minulym.ligovym zapasum bude den navic oproti minulym popoharovym zapasum.

    • Re: Dukla

      Novi.sks     před 27 dny 25.10.2018 22:02 |  
      2 1

      Řekl bych, že Traoré bude hrát místo krále Hušbyho a před nimi bude jeden z dvojice Baluta/Sýkora. Dopředu je to potom už taky veselejší, ale já bych snad postavil do základu zase Matouška - Murisovi to zatím moc nejde a Tecl se Škodou jsou taky po zranění... Na kraje bych dal klasicky Stocha se Zmrhalem a v obraně bych asi nechal odpočinout ještě Coufala.
      Můj tip tedy: Kolář - Frydrych, Kúdela, Deli, Zelený - Stoch, Traoré, Souček, Baluta, Zmrhal - Matoušek

      • Re: Dukla

        butters     před 27 dny 25.10.2018 22:32 |  
        3 1

        Jestli je Olayinka fit na 90 minut, tak bych dal jeho místo Zmrhala, ať si taky orazí.

        • Re: Dukla

          Novi.sks     před 26 dny 26.10.2018 09:00 |  
          0 0

          To je pravda, ten mi úplně vypadl... S tím se dá souhlasit, proti Dukle by měl extra motivaci :)

  55. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Mimoň     před 27 dny 25.10.2018 21:53 |  
    5 1

    vypadalo to že teclík asi ještě nebyl uplně ready...moc platný nebyl, tak si říkám že tam mohl jít spíš Peter Olayinka, je přeci i utočník, ale na to se.e už pes

  56. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    sicilianbrno     před 27 dny 25.10.2018 21:58 |  
    2 3

    Nepohledný výkon- duležité body.
    Možná i díky silnému větru se slavia v prvni puli vubec nedostala ke své kombinační hře. Hráči se nenabizeli, tudíž se ostatní museli uchýlit k (často) náhodným nákopům (i když Kodan na tom nebyla o nic líp). Druhá půle se hra trochu zlepšila, duležitý gol Matouška. Ke konci mě přišlo, že hráčům již dochazel dech, ale udrželi sme to i díky tygřímu skoku Koláře :-)
    Tato výhra je o to cenější, když Kodan náhodně vyhrála v Bordeaux. Pokud Kodaň dokažem (doufám, že zase již naší typickou kombinační hrou) doma porazit, tak postup bude již blízko.
    Pár postřehů. Všichni hráči během zápasu poznali pískací uvolněnější styl hlavního a věděli, že když jde protihráč do skluzu tak je potřeba se pak válet na hřišti aby rozhodčí odpískal faul, tak hráči Kodaně se tim docela často řidili...
    "Ruku" Traoreho při stání ve zdi hlavní ani vidět nemohl, byl netakticky jži otočenej k brance, tudíž mu ji musel nespravně napovědět asistent.
    Palec nahoru za fanouškovskou podporu, paráda...

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Ondráš     před 27 dny 25.10.2018 22:01 |  
      2 1

      Tak v Rusku to bylo naopak: pěknej výkon a nepěkných 0 bodů. Já mám radši tu dnešní variantu a úplně nejradši, když vyhrajeme i po super fotbalu.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        sicilianbrno     před 27 dny 25.10.2018 22:20 |  
        6 0

        tuto kombinaci od nás uvidiš za 10 dní na letné :-)

  57. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Hrubas (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 22:01 |  
    38 5

    To je ta slavná tribuna sever. Díky za zkažený výjezd. V autobuse nálada jak po prohře. Vzpomínám, jak jsme se před lety smáli rudé bídě, ze se perou v kotli mezi sebou. A jsme tam...

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      future     před 27 dny 25.10.2018 22:26 |  
      2 0

      Co se stalo?

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Dobi     před 26 dny 26.10.2018 00:24 |  
        4 1

        Víte, je těžké od slušňáků se postavit proti nic nechápajícím ožralům, schopným všeho... Já bych si dovolil citovat z knížky slávisty Bohumila Hrabala Ostře sledované vlaky, když do Čech přijíždí vlak s vyděšenými a otrhanými chudáky těsně po vybombardování Drážďan a Pirny, kdy jeden železničář směrem k vlaku pravil česky i německy:
        Sollten Sie am Arsch zu Hause sitzen bleiben - Měli jste zůstat sedět doma na prdeli (a nevyprovokovávat válku...) Jak je ale rozpoznat? Ostudu udělali, a to velkou!!! Čím se nyní lišíme od Sparty??? To nejsou fanoušci!

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Leksel     před 27 dny 25.10.2018 22:34 |  
      12 1

      Vypatlaný egoistický primitivové, pro který je fotbal jen zástěrka pro vlastní zvrácenou exhibici obvykle obdivně a uznale prezentovanou jako úžasný a jedinečný support.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Ondráš     před 27 dny 25.10.2018 22:38 |  
      3 1

      Tahle gumácká akce může mít docela dohru ne? Jako třeba zavřenej stadion/kotel apod. UEFA se s tím asi moc srát nebude.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      future     před 27 dny 25.10.2018 22:39 |  
      7 0

      Tak už jsem to viděl. Ubohost.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Jachym     před 26 dny 26.10.2018 01:13 |  
      9 1

      Mam naprosto stejny dojem. Nejedeme nahodou stejnym busem Odboru pratel? Tohle proste rozum nechape. V dobe, kdy by se vsichni slaviste meli radovat se superuspechu, mala, ale o to napadnejsi skupina, nam udela superostudu.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Jachym     před 26 dny 26.10.2018 01:14 |  
        0 0

        Ze superuspechu

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      bongor     před 26 dny 26.10.2018 08:21 |  
      9 7

      Tribuna sever je dvanáctým hráčem Slavie.Pár blbců se najde všude,ale házet všechny do jednoho pytle ,to je totální hovadina.Nebo by se snad někomu od nás líbilo,kdyby bylo na stadionu ticho jako v kostele a po zápase by přišli o svoje červenobílé šály a pár zubů?Mně teda ne!

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        asanin     před 26 dny 26.10.2018 10:23 |  
        15 1

        Mně by se líbilo, aby to bylo jako před pár lety... Tribuna sever bývala místem, kde si lidi přišli zafandit, bavilo je to a měli z toho skvělý zážitek... Teď se z toho stává místo pro exibici několika jedinců, kteří ti dají sem tam pěstí, že málo řveš, sem tam ti ji vypálej, že máš šálu jiného klubu (byť třeba evropského)... NE tohle se mi nelíbí...Nebude to trvat dlouho a na Tribuně sever bude stát pár stovek lidí, protože bude spousta těch, kteří tuto agresi a buzeraci nemají zapotřebí a půjdou si sednout na jinou tribunu...

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Hrubas (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 13:23 |  
          1 1

          Podepisuji. Lépe bych to nenapsal.

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            puchy     před 26 dny 26.10.2018 16:26 |  
            3 3

            Náckové jsou od přírody primitivové,na TS je bohužel primitivů stále více.....
            Byl jsem,viděl jsem,smutný.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        puchy     před 26 dny 26.10.2018 16:30 |  
        3 2

        To je argument pětiletýho kluka pane Bongore,nikdo nikoho nikam nehází a pár jsou dva!!!

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        JS (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 18:34 |  
        6 2

        Samozřejmě, takže podle myslitele Bongora je v pořádku přehlížet či tolerovat mladé fašounky, nácky a hlavně agresivní vypatlance dělající ostudu a problémy, poškozující jméno Slavie a způsobující finanční škody klubu proto, že jinak by bylo ticho? A na to jsi, milý Bongore, přišel jak, že bez těch deviantních individuí by bylo ticho?

  58. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Luckyduck (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 22:09 |  
    12 0

    Vydřená výhra venku - jsou to borci. Kromě "totálního fotbalu" zvládáme i další strategie - no není to super? Kdy jsme naposled dovedli hrát několika systémy?
    A Matoušek.. první zápis do slávistické historie a rovnou takovej důležitej gól.. to je prostě paráda.
    Zapíjím to pořádně všechno!! Na zdraví, na Slavii!! :)

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Luckyduck (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 22:11 |  
      23 0

      A ještě dodám - byla poptávka potom, aby Kolář přinesl zákrok navíc. Dneska jsme se dočkali. To odebrání míče skokem pod soupeře, to byl mazec.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Ondráš     před 27 dny 25.10.2018 22:15 |  
        13 0

        Byl tam docela rychle co? Já bych si tu situaci asi ještě chvilku vyhodnocoval na brankový čáře a pak bych šel lovit merunu ze sítě.

  59. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Staršina     před 27 dny 25.10.2018 22:11 |  
    16 0

    Já su tak šťastné.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      houston (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 22:29 |  
      6 0

      To už před tebou řekl Venclovský.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Dr. Fe1     před 27 dny 25.10.2018 23:24 |  
        5 1

        Asi tušil, že tu Kodaň dáme :-)

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Dobi     před 27 dny 25.10.2018 23:56 |  
          2 1

          Super diskuse v tomto vlákně na téma Venclovský! Ale náš národ žije citáty. I v tom jsme na špici. Já jsem byl v sobotu na slávistickém posvícení v Brandýse nad Orlicí a vyjádřil jsem obdiv krajině kolem Orlice... Kdykoliv tudy jedu, tak se KOCHÁM! A k večeři byla dvojí přílo ha - klasické houskové knedlíky a pak bramborové noky? knedlíky? To by mi Jiří Kodet dal!!! Kachna byla vynikající, ale dnes ji přebila radost z výhry!!! Jen ve výkonech s úspěšnými výsledky VYDRŽAŤ!

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Staršina     před 26 dny 26.10.2018 00:54 |  
        2 0

        Já vím. Jsem pamětník. Proto. Tento výrok si velmi dobře pamatuji. Pro mně, v mém věku, podobný pocit. Tvrdý boj, bitva. Vítězství. Maty z PB. Srdeční záležitost. Nechtěl jsem se zbytečně rozepisovat. Dík za koment.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      knl66 (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:10 |  
      0 0

      Nebylo to náhodou "Já su tak šťastné, chlapi?"
      Aspoň tak si to pamatuji já. Ještě s větami "Meduzy, meduzy palijou."

  60. Vyhráli jsme !

    houston (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 22:19 |  
    16 0

    První poznatek, Michal je skála ! Druhý, Matoušek se snad rychle oťuká. A já věřím, že po výsledcích z téhle skupiny EL zase začneme v Evropě něco znamenat. Jen tak dál, borci v sešívaných dresech !

  61. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    martyni (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 22:23 |  
    7 0

    Dnesni vitezstvi by se dalo interpretovat dvěma zpusoby: 1) Uz jsme nabyli nejaky zkusenosti, neblaznili jsme jako v Petrohrade, promenili sanci a Kodan téměř do niceho nepustili. 2) Nedarilo se nam tak jako v Petrohrade, ale měli jsme vic stesti. Tak zalezi na uhlu pohledu:). Kazdopadne nase vystupovani v evropských poharech je zatím skvely!

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      bongor     před 26 dny 26.10.2018 08:25 |  
      0 0

      Tak jako je skvělá celá naše Slavie!Omlácená desetiletími nepřízně mocných,vysmívaná plebsem,prostě Slavie!!!

  62. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Janty     před 27 dny 25.10.2018 22:27 |  
    5 0

    Takhle kdyby to výsledkově dopadlo i proti Petrohradu, tak už se o vítězství ve skupině bát nemusíme. Asi je to tím, že mám v sobě tolik piv, ale sakra, dneska velká spokojenost!

  63. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    vlk30 (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 22:37 |  
    4 0

    Jako vždy výkon mě až tak nezajímá,důležitější je vítězství,ted hlavně porazit žoldáka a jít do derby s minimálně čtyřbodovém náskokem.

  64. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    bramburek (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 22:48 |  
    16 0

    Výkon na známku 10 když dá útočník hattrick... nebo když má ofenzivní záložník třeba 1+3 a skvěle k tomu režíruje hru...

    A tohle byl přesně výkon na jasnou 10 od stopera... Míša Ngadeu naprosto neskutečnej, ty kodaňský plejery bude budit ještě ve snech...

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      benny231     před 26 dny 26.10.2018 00:44 |  
      0 0

      Souhlas, to byl skvělej výkon.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      bongor     před 26 dny 26.10.2018 08:28 |  
      0 0

      Přesně tak brambůrku.něco takovýho na této úrovni se nevidí.Takhle suverénní výkon,jaký předvedl náš Míša,to se nedá ani popsat!

  65. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    JaraK     před 27 dny 25.10.2018 22:57 |  
    7 0

    Dovolím si krátký obecný komentář televizního fandy, navíc sledováno z oslavy narození známého vnučky:) Kodaň (na rozdíl od dosavadních soupeřů) přesně věděla, co a jak na nás chce hrát a držela se toho. Že jsme je i tak mírně (u nich!!) přehrávali, je pro mě největší plus. Jednotlivce se vůbec neodvážím jmenovitě hodnotit, dle mého názoru luxusní týmový výkon, na kterém se dá stavět. Jen tak dále:)

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      JS (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 23:01 |  
      2 2

      Souhlas, byli dobře připravení, na rozdíl od statického a ležérního Zenitu a netýmového neefektivního Bordeaux. Tohle byl asi nejtěžší zápas ve skupině.

      Teď potvrdit tři body doma a postup máme na 90 % v kapse.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        JaraK     před 27 dny 26.10.2018 00:02 |  
        4 0

        Vidím to podobně, pokud se podaří doma porazit Kodaň, bude to hodně nadějné. Věřím, že i proti Zenitu to půjde, naopak Bordeaux u nich bude hodně tvrdý oříšek, sehrávají se a budou chtít (předpokládám) za každou cenu vyhrát - na druhou stranu přesně takové zápasy potřebujeme k dalšímu růstu.

  66. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Dr. Fe1     před 27 dny 25.10.2018 23:04 |  
    8 1

    Krásný fotbalový večer, i když nervy až do konce jako obvykle, tak zaplaťpámbů za to, že to dobře dopadlo !

    Velký respekt všem co jeli do Kodaně osobně, takhle zaplněný sektor hostů se v EL zas tak často nevidí. I oni mají zásluhu na vítězství a vylepšování jména Slávie v zahraničí !

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Dr. Fe1     před 27 dny 25.10.2018 23:14 |  
      7 1

      Tak teď čtu výše, že byly bohužel mezi našimi fanoušky i někteří méně chytří, kteří dělali problémy ostatním. To samozřejmě nechválím. Věřím ale, že i nadále budou v našich řadách převažovat inteligentní slávisti a že se to nebude opakovat.

  67. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Edenjejenjeden     před 27 dny 25.10.2018 23:16 |  
    5 4

    Snad jen malá výtka k dnešnímu zápasu,rád bych viděl méně simulování,to co udělal třeba Ibra,byla jednoznačně chyba,dostal kartu a ještě se připravil o slušnou šanci....

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Dr. Fe1     před 27 dny 25.10.2018 23:23 |  
      2 3

      A kromě tohoto případu bylo ještě nějáké další simulování ?

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 23:23 |  
      4 6

      To jo, připomněl mi skoro Lafatu.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Dr. Fe1     před 27 dny 25.10.2018 23:26 |  
        5 3

        To zas nepřehánějte. To si Traoré nezaslouží.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Wulfstan (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 23:39 |  
          6 4

          To nepřeháníme. Ten pád byl jak ze špatnýho filmu.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          SirCohen     před 26 dny 26.10.2018 08:49 |  
          1 0

          Tohle si opravdu nezaslouží, zasloužil by nefackovat.

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:17 |  
            1 1

            Myslíš nefackovat, nafackovat, nefuckovat, vyfuckovat nebo co vlastně myslíš? :-D

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        bongor     před 26 dny 26.10.2018 08:31 |  
        0 1

        Lafatu?To by musel takhle simulovat desetkrát za zápas.Na toho hned tak někdo nemá,na mistra povaleče.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:20 |  
          1 1

          Já mluvím čistě jen o tom jednom Traorého komediálním výstupu. To si vážně mohl odpustit. Bylo celkem jasný, že rozhodčí takovýhle věci nežere a navíc měl Traoré ještě šanci jít za míčem a pokračovat v akci.

  68. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    navzdyslavia     před 27 dny 25.10.2018 23:40 |  
    0 2

    Tak dnes prý nebyla tradiční děkovačka. Snad nějaké šarvátky v našem kotly. Jinak výhra venku a super 3 body.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2018 23:42 |  
      10 5

      V tom kotly byly asy samý tvrďácy. ;-)

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Tarik     před 26 dny 26.10.2018 00:26 |  
        11 14

        Ahoj Wulfstane,

        chodim sem teprve chvili, ale prijde mi, ze skoro v kazdem vlakne mas minimalne jeden prispevek ohledne gramatiky.

        Tak jsem si rikal, jestli je to nejaky mistni folklor, nebo jaky je ucel techto prispevku? Z meho (subjektivniho) pohledu podobne poznamky neprinasi nic noveho do diskuze a jsou tedy zbytecne.

        Nemyslim to nijak nepratelsky, ale jak rikam jsem tu novy a vsiml jsem si tohoto trendu, tak me zajimalo odkud to pochazi a jaky je duvod.

        Budu rad za pripadne vysvetleni.

        Diky a hezky vecer.

        T.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          knl66 (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 00:46 |  
          2 1

          Bacha na interpunkční znaménka :))

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            Fulham     před 26 dny 26.10.2018 05:57 |  
            3 1

            Interupční..

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          BANKROT     před 26 dny 26.10.2018 01:08 |  
          7 1

          Což o to. Gramatiky si moc nevšímá, ale Pravidla českého pravopisu si nechal vykérovat pod sítnice. :-)

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            dubas     před 26 dny 26.10.2018 07:45 |  
            5 2

            On Wulfíček když nebere ty prášky jak mu to doktor napsal, tak je s pravopisem hrozný prudil.:-)))

            • Re: Kodaň - Slavia 0:1

              Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:35 |  
              3 2

              Moje pruzení s pravopisem tu spočítáš na prstech (nevím kolika rukou, ale na prstech), ty symfonické řízku. Případy "Olyanka" "pernamentka" nebo "by jsem" prostě neberu jako pruzení. :-)

              • Re: Kodaň - Slavia 0:1

                dubas     před 25 dny 27.10.2018 14:19 |  
                1 0

                Ty jsi Wulfíčku jako každý správný prudil, hrozně urážlivý. :-)))))

                • Re: Kodaň - Slavia 0:1

                  Wulfstan (přítel SN)     před 25 dny 27.10.2018 15:54 |  
                  0 0

                  Proč ti připadá, že jsem uražený (urážlivý)? Já myslím, že ani moc ne, resp. tak normálně, asi jako každej. ;-)

              • Re: Kodaň - Slavia 0:1

                Edenjejenjeden     před 25 dny 27.10.2018 15:01 |  
                2 0

                Z tohoto tématu by mohla vzniknout vedle zajímavá diskuze,na téma"Pruzení a opruzení":-D

                • Re: Kodaň - Slavia 0:1

                  Wulfstan (přítel SN)     před 25 dny 27.10.2018 15:57 |  
                  1 0

                  Dobrej nápad, proberu to s Bezniczkou. :-)

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Fulham     před 26 dny 26.10.2018 05:56 |  
          7 2

          Já jsem tady taky noví a všiml si že stanoví vlk je na lidi hrubí...by jsem ho hnal

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            bongor     před 26 dny 26.10.2018 08:36 |  
            2 1

            Je tady nová vichovatel a ten wulfstan uš si moooc dovaloval!

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Stoormzender     před 26 dny 26.10.2018 07:06 |  
          5 1

          Jj, přesně tohle mě kdysi odradilo na oficiálkách, Wulfovo diskuze s Katrin sice na intelektuální úrovni, zato bez jakékoliv obsahové zajímavosti. Říkám tomu dyalog alá Gillmorova devčata. To tvrdý je speciálně pro Wulfa :)

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:38 |  
            1 1

            Tak zrovna Katrin měla pravopis bravurní.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          SirCohen     před 26 dny 26.10.2018 08:48 |  
          11 2

          Za sebe můžu říct, že hodnota příspěvku je poloviční, pokud je tam nějaká do očí bijící chyba tohoto typu. A je-li jich tam víc, příspěvek se mi ani nechce dočítat. Takže nejen obsah, ale i forma je velmi důležitá!

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:32 |  
            0 1

            Děkuji ti, Cohene, že ses mne zastal. Zrovna ty jsi jeden z posledních, od koho bych to čekal. :-))

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:29 |  
          7 3

          Tak hlavně - není to gramatika, ale pravopis, to jsou dvě rozdílné věci. A myslím, že se docela krotím. To, že opravuju lidi, kteří píšou Olyanka, to se taky asi těžko dá nazvat nějakým pruzením. A většinou přidám i nějaký ten smajlík, aby bylo poznat, že to nemyslím nějak útočně. (Ovšem za Olyanku ne, tam to myslím hodně útočně) A taky bych řekl, že zdaleka nejsem sám. Ještě bych rád řekl, že si rozhodně nechci hrát na vševěda a budu jen rád, když mě někdo opraví, napíšu-li třeba "v kotly". ;-)

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            japhy     před 26 dny 26.10.2018 12:57 |  
            2 1

            Tvl, dyťs to právě napsals :)

            • Re: Kodaň - Slavia 0:1

              Wulfstan (přítel SN)     před 25 dny 27.10.2018 14:10 |  
              0 0

              A nikdo mě neopravil. :-((

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            Tarik     před 26 dny 26.10.2018 15:38 |  
            1 0

            Ahoj, dekuju za reakci, ja to taky nemyslel nijak utocne, jen me to vcera nejak zarazilo, mozna se mi taky spletlo vic lidi dohromady :)

  69. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    benny231     před 26 dny 26.10.2018 00:39 |  
    4 0

    Tak tenhle výsledek je dobrej, moc dobrej.
    Pokud by se povedl zopakovat doma, bylo by skoro hotovo s postupem.
    Body do koeficientu s přímým konkurentem Dánskem jsou taky cenné.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:39 |  
      0 1

      Já teda doma věřím v lepší výsledek.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:42 |  
        0 1

        ...v ještě lepší... Mi to vypadlo

  70. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    BANKROT     před 26 dny 26.10.2018 01:09 |  
    1 9

    0 0 reagovat
    Můj top:
    1. Zmrhal
    2. Ngadeu-Ngadju
    3. Bořil
    Brankáře nepočítám.

  71. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    pehacko     před 26 dny 26.10.2018 06:14 |  
    10 0

    vzdycky po vyhranem zapase slavie je ten druhy den takovy hezci... takze dobre rano vsem!

  72. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Pepibican     před 26 dny 26.10.2018 06:18 |  
    0 0

    Vybojované vítězství, Kodaň není jednoduchý soupeř, o to je výhra cennější. Na Ticketportálu je status předprodej ukončen, končil půlnocí, znamená to, že je vyprodáno nebo se zbylé vstupenky ještě pustí do prodeje ? Jak to chodí ?Budu toho 8.11. v Praze a sháním jeden lupen. Je někdo, kdo by pomohl ? tel 777 712 752

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Citrus (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 20:18 |  
      1 0

      Ukončen byl pouze předprodej pro permanentkáře. Do volného prodeje vstupenky teprve půjdou a vyprodáno určitě není. Takže buď v klidu a sleduj oficiální web až oznámí od kdy se budou vstupenky prodávat. Určitě je seženeš.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Pepibican     před 26 dny 26.10.2018 20:55 |  
        0 0

        Přišla mi z klubu odpověď, že se zbytek bude prodávat na pokladnách stadionu, pro mne jako 270 km mimopražského není šance... Bohužel... V Praze budu, ale až v den zápasu a následující 3 dny...

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Citrus (přítel SN)     před 25 dny 27.10.2018 02:35 |  
          0 0

          To mi přijde docela zvláštní. Nevidím důvod, proč by se neměly prodávat normálně přes ticketportal, jako vždy. Zvlášť když byl v poslední době trend prodávat právě spíš přes net, zatímco na pokladnách jen tak aby se neřeklo. Tak ale když ti to napsali přímo z klubu, tak to asi bude pravda... Každopádně nebál bych se toho, že bys nesehnal v den zápasu vstupenku. Divil bych se, kdyby ten zápas byl vyprodaný.

  73. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    pethead (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 07:10 |  
    4 4

    Všichni jste tu z MNN nadšení, ale já tedy na jeho výkonu nacházím jednu ošklivou kaňku (a nemyslím tím pár zkažených přihrávek). Obávám se totiž, že se nám chlapec včera prodal... :(

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      bongor     před 26 dny 26.10.2018 08:38 |  
      0 0

      To jsem nechtěl ani naznačovat!

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      iwanowicz     před 26 dny 26.10.2018 09:40 |  
      1 0

      Ono uz jenom, ze jsme ho udrzeli i pro tuhle sezonu je hodne dobrej pocin od vedeni. Mozna v tom hraje i roli, ze ma super kamaradskej vztah s Delim.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 10:07 |  
        0 0

        A taky má výstupní klauzuli.... :(

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          iwanowicz     před 26 dny 26.10.2018 10:16 |  
          0 0

          Aha, na to jsem zapomel a nevis jak velkou? Bo jeho cena ted leti nahoru, bude skoda ho pustit za malo penez.

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 10:28 |  
            3 0

            4,5 mega v éčkách... a Deli 2,5

            U obou bylo konstatováno, že už jsou u nás dlouho a výstupní klauzuli si zaslouží...

            • Re: Kodaň - Slavia 0:1

              Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:59 |  
              1 0

              Až MNN jednou odejde, to budu asi ronit slzy. Možná ty Stalinovy.

  74. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 07:26 |  
    23 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Asi nejdříve ze všeho chci poděkovat našim klukům a za ty tři bodíky jsem rád.
    Byla to opět bitva a podobalo se to zápasu s Libercem. Každý souboj bolel a opravdu to byl víc zápas než fotbal. Důležité bylo, že jsme si to pohlídali a ten boj jsme vyhráli.
    Tentokrát byl Kolář velmi spolehlivý a to co předvedl MNG, to je obdivuhodné. Oba beci o "level vejš" než v Liberci.
    V záloze je to někdy problém, nějak mi to tam neladí. Tentokrát i Pepa byl až moc někdy zbrklý a Mino Stoch byl zase všude a nikde. Tomáš Souček a Jarda Zmrhal byli tentokrát lepší. Traoré má pasáže, kdy je to dobré, a pak jako když je hlavou jinde. Honza Matoušek je na dobré cestě.
    Střídání bylo řešeno trenérem dobře, a u Standy je to o rozehranosti a znovu se do toho určitě dostane.
    Tak si užijme naše vítězství a nenechme si ho pokazit tím, co se stalo v našem kotli. Je to škoda.
    S úctou k těm, co jeli podpořit naše kluky a poctivě fandili. O to je smutnější, když se to takhle blbě zvrhne.
    Mám pocit že už to tu kdysi někde zaznělo z úst jednoho mladého progresivního fanouška. Uplatňovat zásluhy a důležitost fanouška podle pravidla: "Ten kdo nepije s námi, pije proti nám........", to je špatně.
    To zase bude mínusů :-)).
    Sokrates55

  75. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    sicilianbrno     před 26 dny 26.10.2018 07:52 |  
    20 6

    Ješte k fanouškum, mohl to byt krasnej pohled videt takovy pocet skandovat dekovacku, ale pak vidim na videu jak nekteri zaostali (samo ze i ožrali) dementi to všem ostatnim poserou...:-/
    Odhaduju, ze tvrde jadro přijde s citaci, jak je pořadatele napadli, provokovali, jeden z nich se česky naučil větu "smrt slavii, at žije sparta" a jiny ohraný výmluvy..
    Těmto včerejšim blbečkum totiž vubec nejde o slavii, ta jim je u zadnice, chteji jen delat bordel, protože sami by byli jen smrkači co nic nezmužou...jenže takovi si i přište koupi znova listek...

  76. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    A.Lima     před 26 dny 26.10.2018 08:06 |  
    2 0

    Zdravím Vás,

    Co dodat, výborně paráda, super, fantazie :)

    Viděl jsem jen sestřih, tak za chvilku kouknu na ČT4 na opakování celého zápasu :)

    Včera jsem tipoval,že vyhrajeme 1-0 ale gola dá MNN, ale je jedno kdo to dá,hlavní je výhra, Ale Maty to pěkně uklidil k tyči :) a co jsem včera četl ,tak jsme je nepustili k ničemu skoro :)

    Ju a viděl jsem tribunu plnou Slavistů ! Super, to bylo pokoukání s pohlazením po dušičce :)

    FORZA SLAVIA

  77. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    navzdyslavia     před 26 dny 26.10.2018 08:14 |  
    0 0

    Včera super výhra a hlavně důležité 3 body z venku. Je tu někdo, kdo se vyzná v počítání  koeficientu ? Dle dnešní tabulky koeficientu máme 4,5 bodů. Já myslel, že za postup do skupiny EL, když vypadneme z předkola LM jsou 3 body a za výhru 2 body. Tak máme mít 7 bodů. Děkuji za vysvětlení. Člověk se pořád učí.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      slamacek (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 08:28 |  
      0 0

      v clanku co jsem se na nem podilel to je vysvetlene,ale nevadi. opakovani matka moudrosti :)
      tedy v hlavni fazi Evr. Poharu se za vyhru pocitaji 2 body a za remizu 1. v predkolech to je pak polovina. tedy 1 a 0,5 bodu. za postup do hl. faze LM jsou pak 4 body.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        navzdyslavia     před 26 dny 26.10.2018 08:53 |  
        0 0

        Dobře.2 zápasy vítězné jsou 4 body. Ale za postup do zákl.sk. jsou 3 body. To je 7 bodů. Teď máme jen 4,5. Možná tabulka není aktualizovaná. Nebo ...?

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          HUSAR (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 09:14 |  
          1 0

          3 není za postup ale garantované minimum i v případě 6ti proher.

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            navzdyslavia     před 26 dny 26.10.2018 10:38 |  
            0 0

            Aha. Ted uz to chapu. Diky za moc za vysvetleni.

            • Re: Kodaň - Slavia 0:1

              PetCC     před 26 dny 26.10.2018 11:26 |  
              0 0

              V LM 4 body přičítáš, v EL je to jen to minimum, protože za poslední překolo dostaneš body 2.

  78. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    DF007     před 26 dny 26.10.2018 08:21 |  
    5 0

    Včera to nebyl úplně top fotbal, ale spíše boj. Kodaň výborně zahušťovala prostor tím, jak výborně zkracovala hřiště a bylo tak velmi těžké hrát nějakou kombinaci, protože i velmi dobře dohrávali souboje. A protože my jsme na tom byli podobně, tak to byl, jak řekl Trpišovský, zápas druhé anglické ligy. Ale mně se takový fotbal zamlouvá, hráči se odevzdají na 100%, nikdo nic neošidí. I to je krása, když vidíte, jak hráči po zápase jsou na úplně hotoví. Krásně to bylo vidět na MNN, který po závěrečném hvizdu hodně ztěžka vydechoval. Mimochodem, asi nejlepší zápas MNN v našem dresu. V defenzivě byl naprosto dominantní. Pochválit bychom ale měli všechny, přestože nepředvedli jen hezké akce, ale proč, o tom jsem psal v úvodu svého příspěvku. Já mám radost, že svůj účet vstřelených branek načal Honza Matoušek. Snad protrhl trochu smůly, co ho provázela v úvodních zápasech a začne mu padat jedna branka za druhou.
    Nevím, co se stalo v našem sektoru v závěru, ale podle sdíleného videa, jde o blbost některých lidí. Je to škoda, protože celý zápas fandili velmi dobře, ale tohle si mohli a měli odpustit.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      iwanowicz     před 26 dny 26.10.2018 09:57 |  
      1 2

      Vubec nechci zpochybnovat Ngadeuv skvely vykon, jen bych upozornil, ze v prvni pulce si nechal odstoupit za zady NDoyeho na malym vapne a ten mohl dat klidne prvni gol hlavou. Jinak to je samozrejme momentalne nepostradatelnej hrac a pro me osobne i nase nejvetsi hvezda v tymu. A Matousek skvelej. Me potesil nadvakrat, bo jsem vsadil stovku, ze da gol. :)

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        PetCC     před 26 dny 26.10.2018 11:25 |  
        0 0

        Ti to někde Trpišovský zkomentoval, tam byl jinej problém.

  79. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    mis3     před 26 dny 26.10.2018 08:34 |  
    3 0

    Moc hezké vítězství, taková náplast za Zenit. Myslím, že tu bylo řečeno mnoho a nechci se opakovat, snad jen, že hráčům děkuji a Matouškovy to moc přeji. Co mě ovšem velmi nemile překvapilo je úroveň studia ČT. Tedy hosté super, ale ten Čapek?! Vždycky jsem ho měl za kašpara, ale ve srovnání s tím, jak teď fotbal dělá o2 je to neuvěřitelné. Zelí, kterej bývá jinak vtipnej a dotoho Šmíca a čapou sází peryl typu: takovéhle fyzické a atletické týmy Slavia v lize nepotká... WTF?!

  80. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    zeleznik2     před 26 dny 26.10.2018 08:39 |  
    0 0

    Spokojenost a veliká, co se nepovedlo v Petrohradě, vyšlo v Kodani, nebyl to asi nejkrásnější zápas, ale byli jsme lepší a kdyby Zmrhal proměnil svoji šanci, tak by asi bylo po zápase už v 65.minutě. Kodaň neměla prakticky nic, takže jsme si výhru 100% zasloužili. Konečně Jan Matoušek prolomil své střelecké prokletí ve Slavii, Standa Tecl už snad zdravý, takže upřímně doufám, že nám to teď bude pořádně šlapat..

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Mimoň     před 26 dny 26.10.2018 08:47 |  
      5 1

      Tak Ndoye měl v podstatě tutovici na hlavě po rohu a Gregušova střela volala po gólu taky..při velké smůle jsme mohli i prohrát. Takže konečně máme i trochu štěstí

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        donford     před 26 dny 26.10.2018 10:09 |  
        4 0

        To bys ale poctivě také musel říct, že Zmrhalova rána poslepu kolem pravého brankářova vinglu (z pohledu Zmrhala) byla taky gólová. Takže i Kodaň měla trochu štěstí.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Mimoň     před 26 dny 26.10.2018 11:42 |  
          0 0

          no jo kdyby jsou kdyby...:-D

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        zeleznik2     před 26 dny 26.10.2018 11:31 |  
        0 0

        Ano jak jsem psal výše v Petrohradě to nevyšlo, v Kodani už ano..

  81. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Ondráš     před 26 dny 26.10.2018 08:53 |  
    1 0

    S Kodaní doma bych to viděl na plnej dům, pořádnej fanatismus a urvat to nějak za 3 body..pak už by nás postup neměl minout. Ale bude to paradoxně asi těžší mač, než v Kodani.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      smely (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 09:35 |  
      0 0

      pokud porazime doma Kodan, bude nam stacit z dalsich 2 zapasu 1 bod....muj pocatecni tip byl 11b, tudiz plnime plan a jdeme dal ! At zije Slavia a Misa Ngadeu na Hrad !

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      iwanowicz     před 26 dny 26.10.2018 10:10 |  
      0 1

      Me docela iritovali fanousci Kodane v prvni pulce tim neustalym piskanim na nas tym, misto aby povzbuzovali. Tak doufam, ze jim tam pripravime poradny peklicko.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 10:14 |  
        0 0

        Oni nějak hvízdali na Kúdelu, protože za fauly na něj dostali jejich hroťáci žluté.... ale nevím proč, obě byli jasné...

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          iwanowicz     před 26 dny 26.10.2018 10:23 |  
          0 0

          Jj, to je asi pravda, ale hvizdali nepretrzite skoro celou prvni pulhodinu, at mel mic kdokoli ze Slavie. Pak to nejak utichlo a ve druhe pulce uz fandili.

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 10:30 |  
            0 0

            On byl taky v první půlhodině Ondra skoro pořád u balónu :-)

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          PetCC     před 26 dny 26.10.2018 11:24 |  
          0 0

          U nás by to bylo to samý, to je běžný :-)

  82. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    ervin     před 26 dny 26.10.2018 09:18 |  
    3 0

    Dobré ráno, už jsem se vyspal z kocoviny po tak krásným večeru. Chtěl bych jen klukům poděkovat za bojovnost kterou prokázali ,neuhýbali ze soubojů rány přijímali i rozdávali , na úkor toho se vytrácela fotbalovost ale zvládli to! Nechci nikoho vyzdvihovat ale musím Ngadeu byl úžasný....

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Ondráš     před 26 dny 26.10.2018 09:52 |  
      4 0

      Na DZ se mi nikdy moc nelíbil, ale jako stoper je to klasa, ostatně tak hraje i v nároďáku. A mimochodem se za něj sluší poděkovat Dumlovi, kterej ho do SKS dotáhnul a on sám říkal, že se jednou Slavii finančně výrazně zhodnotí.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        SirCohen     před 26 dny 26.10.2018 09:58 |  
        0 0

        DUml je v oblasti hledání talentů lumen, díky teď za to.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        iwanowicz     před 26 dny 26.10.2018 10:07 |  
        5 1

        Me se teda libil i v zaloze. Vyhrali jsme s nim titul, a dal dokonce 6 golu z pozice DZ.

  83. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Gino     před 26 dny 26.10.2018 09:39 |  
    3 0

    Je úžasné sledovat jak Slavia stoupá klubovým žebříčkem... z nějakého 152. místa jsme už asi na 110. :-) Věřím, že ještě nějaký ten bod získáme a probojujeme se ještě letos do první stovky :-)

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Ondráš     před 26 dny 26.10.2018 09:42 |  
      0 0

      Nevíte někdo, kolikátý jsme byli v žebříčku, když jsme hráli semifinále UEFA? Muselo to být brutálně vysoko:)

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 10:05 |  
        2 0

        To právě vůbec... protože koeficient se počítá za pět let... a my jsme čtyři roky před semifinále neprolezli přes první kolo....

        Pokud si vzpomínám, to bylo: 1991 nic, 1992 Hearts 1:0 doma, prohra venku (2:4?); 1993 OFI Kréta 1:1 doma 0:1 venku a 1994 AIK Stockholm 0:0 venku, 2:2 doma... Suma sumárum nic moc body do koeficientu... až v tom roce 1995/96 jsme něco nasbírali... nejlépe jsme podle mého názoru na tom museli být tak pět let potom - tedy kolem roku 2000

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          HUSAR (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:21 |  
          2 0

          nejlépe jsme byli v roce 1998 na 19. místě v Evropě!

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          PetCC     před 26 dny 26.10.2018 11:17 |  
          0 0

          Tenkrát to bylo utrpení, kdy jsme hráli dobře, ale udělali blbou chybu, nechali si dát doma gól a nepostoupili několikrát za sebou.
          Takže když se to povedlo, tak byli všichni šťastní a do dalších zápasů se šlo naprosto bez nervů. I díky tomu jsme prošli tak daleko.

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 11:40 |  
            0 0

            Jojo - to bylo takové to: jednou to protrhnout a půjde to samo... Sturm Graz bylo sice jenom předkolo, ale postup po výsledcích 1:0 venku a 1:1 doma ten tým nakopl a už to jelo: Feriburg, Lugano, Lens... a na jaře AS Roma :-)

  84. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    ntajlg     před 26 dny 26.10.2018 09:52 |  
    3 2

    Zdravím všechny slávisty! Včera skvělý bojovný výkon, konečně podpořený i výsledkem! Takové hlavně vítězné zápasy potřebujeme, aby jsem nabrali zkušenosti a sebevědomí pro další evropské zápasy!
    Zajímala by mě jedna věc, je to jenom kosmetická záležitost, ale nevíte někdo jak se vybírá zkratka týmu v grafice u TV přenosu z evropských pohárů? Přece jenom SKS by bylo lepší než SLP! Třeba kdyby někdo kompetentní takovou věc přetlumočil týmu co má na starost přenosy, mohlo by to tam třeba příští rok už být. Vím je to drobnost, ale potěšila by. Nevím o tom, že by SKS už někdo používal. Co si o tom myslíte?:-) Slávie Do toho

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Faris (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 09:55 |  
      1 0

      Zkratky stanovuje UEFA na začátku sezóny poháru. Musí zohlednit, které týmy tam jsou. Takže asi si moc vybírat nemůžeme, ono zkombinovat přes 100 týmu není lehké.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        winter (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:08 |  
        5 0

        Je to jen maličkost, důležité jsou výsledky, ale pro mě osobně je zkratka SLP úplně šílená.. Tak nějak k nám prostě patří zkratka SLA nebo SKS.. Možná by mohlo naše vedení zkusit zabojovat v zákulisí a protlačit zkratku která k nám opravdu patří..

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 10:13 |  
          3 0

          Oni prostě jedou podle jednoduchého klíče: první dvě písmena názvu klubu, třetí písmeno počáteční od názvu města.... Pokud se tedy klub jmenuje tímto způsobem... takže "kamarády" z druhé strany Vltavy titulují SPP, nás SLP... a třeba Real Madrid REM...

          Nevím, jestli má smysl nutit je opustit něco, na co jsou zvyklí...

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            ntajlg     před 26 dny 26.10.2018 10:25 |  
            1 2

            Nemyslím si právě. Real má zkratku RMA, Plzeň PLZ. Kodaň včera KOB.. Věřím, že by s tím šlo něco udělat:-)

            • Re: Kodaň - Slavia 0:1

              kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 10:34 |  
              0 0

              Kodaň chápu - ta nemá nějaký název před názvem města, jenom zkratku... takže používají první tři písmena z názvu města...

              Ty ostatní nemám nějak nastudované - možná u Plzně vycházejí z toho, že v tom městě už nikdo jiný nehraje a název Viktoria berou jako nikterak určující...

              • Re: Kodaň - Slavia 0:1

                Dr. Fe1     před 24 dny 28.10.2018 02:20 |  
                0 1

                Viktoria Plzeň by podle těchto pravidel musela mít zkratku VIP. A tak důležité osoby to zas nejsou. I když se tak někdy ty kašpaři tváří :-)

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          bramburek (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:35 |  
          9 1

          Tak zkratka v televizní grafice je to poslední, co mě nějak drásá... tam se do těch tří písmen prostě nějak musej vejít...
          Ale když někdo náš milovanej klub przní a píše Slávie Praha, místo Slavia Praha, a to dokonce i někteří Slávisti, to mě dovede vytočit do běla... to ať si takhle píšou Spárte Praha...

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            w8888     před 26 dny 26.10.2018 12:02 |  
            1 2

            Když už tak ladíme češtinu, dovolil bych si připomenout, že v našem krásném jazyce se názvy příznivců sportovních klubů, členů a přívrženců politických stran, členů spolků a lidí různého vyznání píšou zásadně s malým počátečním písmenem. Takže správně je slávista, sparťan, klokan, baníkovec, socdemák, ódéesák, křesťan, včelař, rybář, kynolog.

            • Re: Kodaň - Slavia 0:1

              Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 12:12 |  
              9 0

              A není Slávista s velkým S výjimka? Podobně jako sparta se píše s malým s?

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            ntajlg     před 26 dny 26.10.2018 20:22 |  
            1 2

            Díky za názor, myslel jsem, že by to mohlo zajímat více lidí.

            • Re: Kodaň - Slavia 0:1

              Dr. Fe1     před 24 dny 28.10.2018 02:23 |  
              0 2

              Taky se divím kolik lidí je tady proti vám. Já bych se také přimlouval za SKS nebo alespoň SLA.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Merlinus (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:44 |  
          1 0

          Souhlasím, že to "SLP" je opravdu divné a vždy mě to "bouchne" do očí.. Nevím ale jestli by jim SKS přišlo dobré, to cizincům nic neříká, ale SLA by určitě mohlo být.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Dobi     před 26 dny 26.10.2018 15:00 |  
          2 0

          SKS je zkratka, která je vžitá už desdítky let. SLA - to jsou novinky od soudruhů z UEFA. Ale SLP? To bych spíáše čekal u někdejší slepičářů z Xaverova...

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      cheechoo1     před 26 dny 26.10.2018 10:40 |  
      12 2

      Slávie, jo?!....tak hlavně, že ti vadí zkratka a sám mrvíš jméno klubu o dost víc.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Ondráš     před 26 dny 26.10.2018 10:49 |  
        6 1

        Souhlas, to Slávie je šílený!

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        ntajlg     před 26 dny 26.10.2018 20:25 |  
        2 5

        Děkuji za názor. Slávie je legitimní.

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Dr. Fe1     před 24 dny 28.10.2018 02:24 |  
        0 2

        To žádné mrvení není. Slávie se běžně hovorově říká a není na tom nic zlého.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:52 |  
      3 3

      Tak ta zkratka mi opravdu nijak nevadí. Cizincům asi řekne víc SLP než SKS. "Slávii" komentovat nebudu, nejsem žádný prudič. :-D

  85. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    profesor     před 26 dny 26.10.2018 10:40 |  
    1 27

    Jsem rád , že jsme vyhráli. Ale fotbal to byl hrozný. Nevím, čím si Zmrhal zasloužil to, že se staví do každého utkání a přitom hraje tužku, proč nebyl střídán o poločase a nešel tam třeba Baluta, nebo Olayinka. Možná, že hraje roli jeho výška, ale prostě herně se mi nelíbí.
    Je zajímavé, že v Petrohradu jsme hráli skvěle, ale prohráli, včera spousta nepřesných přihrávek, nakopávaných míčů většinou na protihráče, ale bojovností vydřené vítězství.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 10:43 |  
      13 2

      Tak už to někdy ve fotbale chodí.... :-)

      Zmrhal je cenný tím, že dokáže správně a včas přepínat do defenzívy, což v situaci, kdy hrajeme na hodně ofenzivně laděné beky vůbec není na škodu... To jsou věci, které trenér na hřišti potřebuje, ale běžný fanoušek si jich tolik nevšímá, spíše si všimne jeho nedostatků při útočení...

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Mimoň     před 26 dny 26.10.2018 11:58 |  
        1 4

        no párkrát se mu v repre a nejen tam stalo, že zaspal při rohových kopech, je fakt že do budoucna by mohl přidat i do kreativity a hlavně vyrovnanosti výkonů...od zápasu na Bohemce moc platný nebyl. Vlastně jsem ho neviděl snad 2 zápasy po sobě třeba nacentrovat, vy jo? To je docela zásadní problém u záložníka, který necentruje, zvlášť, když má za sebou Bořila, který to má přes nohu a taky s tím má problémy...takže levá strana je v konečném důsledku slabší než pravá a defacto jediný kdo včera dokázal dát slušný centr a vytvořit šanci ze strany byl Coufal. I proto máme na kontě jen dva góly...je třeba říct že na Petrohradu byly šance hlavně ze střel z dálky, takže záloha má prostě prostor ještě se zlepšovat, nebudem se tu tvářit že nám bojovnost stačí, klub má vyšší cíle..jde to vidět i z toho co vedení retweetuje za příspěvky, třeba někdo psal o spoustě nevynucenejch chyb atd atd. Jestli se bude chtít Jarda udržet v základu, musí přidat, jedna věc je dobře bránit ok, ale my potřebujeme i nějaký překvapivý momenty, někoho kdo to individuálně dokáže zvednout svou kvalitou, když se nedaří. v prvním poločase nám to chybělo, to šlo vidět pěkně

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Boss82     před 26 dny 26.10.2018 12:21 |  
          5 1

          O spoustě věcí z toho, cos napsal, by se dalo úspěšně polemizovat. Ale nejvíc mě dostala ta poznámka, že Zmrhal údajně už 2 zápasy nenacentroval do vápna. Jsi si jist, že sleduješ naše zápasy pozorně? Protože to je vážně blud.

          A co se týče Jardovy hry směrem dopředu, tak co třeba to těžké zpracování prudkého míče po náběhu za obranu, a pak nečekaný lob na zadní tyč, který jen těsně minul bránu? Jistě, o půl metru to nevyšlo, ale je to jedna z akcí, která svědčí o Jardově fotbalovosti.

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            JS (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 14:23 |  
            0 5

            On samozřejmě nacentroval, akorát to vždycky zadrbal do prvního obránce... ;)

            • Re: Kodaň - Slavia 0:1

              Boss82     před 26 dny 26.10.2018 15:32 |  
              3 1

              Ale houby...

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 12:26 |  
          2 0

          Já samozřejmě netvrdím, že princ Jaromír je dokonalý. Souhlasím s tím, že na podzim měl opět to své období, kdy byl hodně platný i dopředu a opět netrvalo dlouho - opravdu od zápasu na Bohemce to opět není ono.

          Jenom odpovídám na dotaz, proč je stavěn na úkor Olayinky, či Baluty... Podle mého názoru proto, že v tak bojovném zápase, který se odehrával včera je pro tým a výsledek je na post krajního záložníka platnější hráč, který zodpovědně brání, než "technicky lepší hračička", který ale má návyky útočníka a dozadu se moc nehrne...

          Toť vše...

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Pepino44     před 26 dny 26.10.2018 12:33 |  
          1 1

          Opět si mimo. Mnohokráte bylo zmíněno a napsáno, že levá strana (Bořil, Zmrhal) je lepší stany pravé díky tomu, že se vzájemně zajišťují a doplňují. Když Bořil útočí, většinou se Zmrhal stahuje na jeho místo, což několikrát předvedl i v tomto zápase.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 10:46 |  
      12 1

      To bych teda neřekl, že fotbal to byl hrozný. Samozřejmě, byl to boj, na parádičky nebyl prostor, ale "hrozný"? To ne. Třeba v Liberci to bylo mnohem hroznější. A sledovat včera Koláře, Bořila, Coufala a hlavně tu velkou silnou černou zeď, to byl fantastický zážitek. Ne, pro mě to hrozný nebylo. A Kodaň je silná.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Edenjejenjeden     před 26 dny 26.10.2018 10:57 |  
      4 1

      Balutu,na ty jejich habány?Nebo Olayinku,který neumí tak bránit jako Zmrhal?A ano fotbal to nebyl nejhezčí,ale o to je krásnější pohled na tabulku nemyslíš?A že jsme těch hezkých zápasů,ale bez bodové odměny už taky pár sehráli....

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      dubas     před 26 dny 26.10.2018 11:11 |  
      5 1

      Třeba proto, že v tomhle utkání bylo důležité bodovat a to je nejednodušší když neinkasuješ a proto tam zůstal Zmrhal a nešel Baluta nebo Olayinka, protože brání celé mužstvo.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Boss82     před 26 dny 26.10.2018 12:22 |  
      4 1

      Jaký je Váš obor, pane profesore? Kopaná to nebude, že?

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      brugy     před 26 dny 26.10.2018 13:03 |  
      3 1

      Zmrhal neni hrac, ktery bude bavit technickymi finesami, ale pustte si tu jeho sanci, skvele zpracovani i pohotove zakonceni, do toho vzdy hrozi nabehy, je schopen rozhodnout z velkeho vapna, proto je opravnene soucasti Atymu, zvlaste v zapasech jako vcera.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      vlk30 (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 14:16 |  
      2 0

      Hrozny jsou tyhle komentáře

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Jožin     před 26 dny 26.10.2018 15:49 |  
      2 0

      Třeba tím jak ke konci zápasu zastavil nebezpečný ůtok jak rodilý obránce

  86. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    PetCC     před 26 dny 26.10.2018 11:31 |  
    2 1

    Taková poznámka, co mě napadlo během zápasu a i sledování Jablonce.

    Měli jsme tam statisiku faulů, kde jsme jich měli o dost víc než domácí. Ale ono je to dost tím, že minimálně třetinu odpískaných našich faulů by v lize nikdo nepísknul, protože to vůbec fauly nejsou a obecně to u nás nemáme rádi, tak to u nás rozhodčí nepískají.
    Stejně tak to bylo i v Jablonci.

    A pak druhá věc, spousta faulů na nás není odpískaná, protože my chceme dál hrát a rozhodčí nám dá výhodu. Nemyslím, že by to v těch statistikách bylo.

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 11:44 |  
      0 0

      To je pravda - v těch faulech určitě nejsou ponechané výhody ....

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        bramburek (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 12:08 |  
        1 0

        To by měly bejt... protože faul to prostě je... a je úplně jedno, jestli je po tom faulu výhoda nebo se rozehrává z místa...

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 12:35 |  
          1 0

          Měly by, ale nevěřím tomu že to strojové sčítání nedovolených zákroků dokáže rozlišit poskytnutou výhodu od pokynu rozhodčího: hrajte dál, nic se nestalo... Podle mě to jenom sčítá odpískané zákroky a rozehrávané trestné kopy...

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      pehacko     před 26 dny 26.10.2018 11:52 |  
      4 0

      by me zajimalo, za co chce ispart davat tedy desitku, kdyz misa po zivotnim vykonu dostane jen 8? ne ze by na tom nejak zalezelo, vyhru nam kretinskeho platek nastesti neveme...

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 12:04 |  
        2 0

        Já bych mu za včerejšek dal 15.

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          pehacko     před 26 dny 26.10.2018 12:06 |  
          2 0

          dle meho je to jeste malo!

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Gino     před 26 dny 26.10.2018 12:26 |  
      0 1

      Obzvláště hodnocení Tecla stojí za to: "bude potřebovat ještě trochu času, aby se dostal do formy před poraněním kolena" :D

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        iwanowicz     před 26 dny 26.10.2018 13:17 |  
        2 1

        Co se ti na tom nezda?

        • Re: Kodaň - Slavia 0:1

          Gino     před 26 dny 26.10.2018 13:50 |  
          4 1

          Dá se to chápat dobře i blbě... ty to nevidíš? :-)

          • Re: Kodaň - Slavia 0:1

            kjandourek (admin)     před 26 dny 26.10.2018 14:47 |  
            5 0

            Ta čeština je nechutně zákeřná..... :-)

            Autor to myslel, jako než se dostane do formy, KTEROU MĚL před poraněním kolena

            Potměšilý zlomyslník to může číst jako: Než se dostane do formy PŘED TÍM NEŽ si poraní koleno...

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      MCD_Slavia     před 26 dny 26.10.2018 12:44 |  
      4 1

      teď nevím, zda si děláš pr*del nebo to myslíš vážně.. (zamyšlený smajlík)

  87. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Grobar     před 26 dny 26.10.2018 17:34 |  
    4 0

    -velké a hlavně důležité vitězství
    -Zmrhal odvede spoustu černé práce dozadu, hodně toho naběhá je mimořádně platný pro tým, tohle někteří fanoušci nevidí
    -Traore po rozpačitém začátku se nadechl k dobrému výkonu, ovšem ta simulace - to bylo ryze neslávistické, hanebné
    -rozhodčí celý zápas naprosto přesný, byl to mimořádně těžký zápas pro arbitra, UEFAMAFIA si zaslouží tentokrát pochvalu
    -celá obrana TOP
    -Matouška jednou prodáme za půl miliardy
    -skvěle rozjetá sezóna, ostatním klubům už i v Evropě se začínají klepat kolena

    • Re: Kodaň - Slavia 0:1

      Mimoň     před 26 dny 26.10.2018 19:12 |  
      1 6

      Zmrhal brání, tak ale to klubu asi nemůže stačit ne? V prvnim polocase tam chybela kreativita, překvapivá prihravka, překvapivé řešení situace...a Zmrhal sice brání, ale uz treba 3 zápasy jsem ho neviděl nacetrovat. Musí pridat na vyrovnanosti výkonnosti. Někdy je super, podruhý si není schopný zpracovat míč. Jakoby si nekdy nevěřil. Problém ne ze jakmile hrajem proti silnějšímu protivníkovi, Boril je zamestnany branenim a ve předu neni nikdo kdo by dal centr zleva a to nam potom chybí. Vcera tam byl v podstatě jediný Coufal, který dokazal poradne nacentrovat nebo přihrát ze strany...no a videli jsme jak je to dulezity umět!

      • Re: Kodaň - Slavia 0:1

        Dennis     před 26 dny 26.10.2018 21:08 |  
        1 1

        Zmrhal si nevěří, to je fakt. Dokonce to kdysi sám řekl v jednom rozhovoru, že když se mu na začátku zápasu něco nepovede, tak si pak nevěří. S tím se pak blbě hraje fotbal, že jo. Je to pracant, dříč, velký slávista, má rychlost, tvrdou střelu, do party asi skvělý kluk, skromný, ale ta hlava je trochu problém...

  88. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Petr9608     před 26 dny 26.10.2018 19:06 |  
    2 3

    Je to dobré. S konkurenty o 2. místo jsme oba dosavadní zápasy vyhrály, pokud odvety neprohrajem, tak by to mělo už stačit.

  89. Re: Kodaň - Slavia 0:1

    Kmotr (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2018 19:12 |  
    2 3

    Tak uplne na zacatek: jsem neskutecne stastnej za 3 body!!! Strasne dulezity 3 body.

    Jinak jsem byl vcera v praci a tak jsem to zkouknul dneska rano uz v klidu. Musim jednoznacne pochvalit nasi defenzivu. Ta byla i pres drobna zavahani opravdu paradni. A proto asi neni nutne k ni cokoliv psar. Co nam naopak vubec neslo byla kompletni utocna faze. Zase az na par vyjimek vcetne golove akce. Spousta lidi rika,ze to byla bitva a nebyl prostor pro nejakou peknou hru. Ja jsem tedy toho nazoru,ze to jsme hlavne my,kteri podminky pro takovou bitvu vytvari: davame si prihravky do souboju, v tom lepsim pripade, v tom horsim putuji rovnou k protihraci a my o balon musime znovu bojovat,nedokazeme v klidu kombinovat odzadu, takze z toho plynou nakopy zase do souboju,vcera jsme o balon prisli do 10 vterin snad v 60% situacich,kdy jsme meli balon pod kontrolou a to klidne i z naseho autu. A neni to vyjimecne. Podivejme se na zapasy v Ostrave a v Liberci,kde jsme hrali dokonce proti deseti. Me z toho vypliva,ze na tom proste nejsem kombinacne tak dobre, jak jsme si treba mohli myslet po Zenitu. Je evidentni,ze kdyz nam jde nekdo do tela,tak nejsme schopny se z toho vykombinovat (ani kdyz jich je o hrace min) a nemusi proti nam stat ani naky superhraci. Mam pocit,ze nejvetsi problem neni ani tak v technice ale v tom, ze hraci se dostatecne nepohybuji/neviri bez balonu. Nejsou tam falesne nabehy,ktere by otviraly prostory pro ostatni hrace, nikdo si neodskoci od braniciho hrace kdyz dava prihravku nebo ji naopak prebira,aby si mohli narazit a tak se uvolnit. Malokdo si zkusi dovolit jit jeden na jednoho pripadne si pokryt balon a radsi ho zbrkle nahravaji do tezkych pozic nebo uplne mimo. No je pred nami porad jeste dost prace.

    Zacal jsem pozitivne,tak i tak skoncim. Smekam pred klukama,ze kdyz k takove bitve dojde,tak to dokazi odmakat na 100%,nevypusti ani vterinku a dokazi z toho vybojovat 3 body. Klobouk dolu!

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen