Fortuna liga

Slavia - Dukla 4:1

Slavia porazila Duklu vysoko 4:1, udržela první příčku v tabulce a navýšila náskoku na Spartu před derby na sedm bodů. O branky se dnes postarali dvakrát Stoch, a jednou Coufal s Olayinkou.

Trenér Jindřich Trpišovský musel poprvé v sezóně řešit absence způsobené žlutými kartami, vyřešil je podle očekávání fanoušků, Ngadeua nahradil Deli a Bořila Zelený. Otazníkem také byly účasti Hušbauera a Traorého, kterým hrozilo v zápase udělení čtvrté žluté karty a chyběli by v následujícím derby se Spartou. Traoré zůstal na lavičce a nahradil jej na hřišti Baluta, kapitán Hušbauer nicméně na hřišti nechyběl. Z obvyklé sestavy chyběl ještě Jaromír Zmrhal, který absentoval ze zdravotních důvodů, podruhé v sezóně tak nastoupil v základní sestavě Peter Olayinka. K dispozici nebyl ani Stanislav Tecl, na hrotu útoku tak nastoupil opět úspěšný střelec z Kodaně Jan Matoušek.

Slávisté začali dobře, už na začátku druhé minuty zakončoval Matoušek, jeho pokus z úhlu vyrazil Rada, vyražený míč zkusil akrobaticky dostat do sítě Baluta, nicméně vysoko přestřelil. Jen o chvíli později dostal zajímavý míč za obranu Olayinka, jen těsně na něj sám před Radou nedosáhl. Slávisté byli i nadále aktivnější, jejich akce však nějakou dobu končily na nepřesnostech. To se ale změnilo na konci 14. minuty, kdy Olayinka udělal na levé straně kličku obráncům, poslal přetažený centr do vápna, kam naběhl nikým nehlídaný Coufal a poslal míč nechytatelně do sítě - 1:0! V následujících minutách sešívaní dobře napadali a dvakrát se tak málem dostali do vyložené šance, hosté však vždy na poslední chvíli nebezpečí odvrátili. V 21. minutě už ale obránci i brankář Dukly byli krátcí. Miňo Stoch si míč na dvaceti metrech zasekl a poslal levačkou do šibenice - 2:0 a další kandidát na gól týdne! Jen o pět minut později mohlo být ještě veseleji, Baluta centroval zprava, Olayinka na míč ve vápně těsně nedoskočil a míč se tak odrazil jen od nic netušícího Matouška a Rada jej sebral. V 30. minutě předvedli slávisté hezkou akci na hranici vápna, dopravili míč do sítě Součkem, videorozhodčí však odhalil v průběhu akce sporný ofsajd a branka tak nemohla být uznána. I do konce poločasu si Slavia udržovala výraznou převahu, Kúdela z hranice vápna ale nepropálil hradbu těl a tak se šlo do kabin za stavu 2:0.

Brzy po začátku druhého poločasu prakticky rozhodl zápas Peter Olayinka, ke kterému se příznivě odrazil míč ve vápně od Tomáše Součka a nigerijský útočník poslal míč prudkou střelou pod břevno, Filip Rada asi neměl úplně čisté svědomí - 3:0. Olayinka branku do sítě svého bývalého klubu ani neslavil. Hosté se poté konečně dostali také k ofenzivním akcím a v 67. minutě přišla zápletka. Z nepříliš nebezpečně vypadající akce hostů vyplynul pád Miloševiče a Zelinka po konzultaci s videem odpískal penaltu. Tu proměnil Schranz - 3:1. Hned vzápětí Slavia opět přidala, to už byl na hřišti uzdravený Škoda a právě on hlavou po rohovém kopu těsně minul. Jen o dvě minuty později se ocitli za obranou Baluta se Škodou, první hledal druhého, ale útočník Slavie byl o trošku pomalejší, než by bylo potřeba. V 82. minutě střílel z přímého kopu Stoch, rozvlnil tentokrát jen boční síť. O tři minuty už se ale mohl radovat, střelou ze strany, kam ho vysunul Souček, poslal míč na zadní tyč a zaznamenal svůj sedmý gól v sezóně - 4:1. V 87. minutě ještě získal míč Škoda a hledal nabíhajícího Frydrycha, ten těsně minul. V nastavení lapil Kolář přímý kop Tetoura a sešívaní tak mohli slavit další vysoké vítězství.

Trenér hostů Roman Skuhravý uznal, že Dukla byla horším týmem. "Dneska je to celkem jednoduché. Zaslouženě jsme prohráli. Za 90 minut jsme nenašli zbraň, abychom to Slavii ztížili. Díky množství ztrát, které jsme měli, jsme dostávali Slavii do situací, ve kterých je silná. Pro mě byl zápas důležitý v tom, že jsme ho mohli hrát, že se mi hráči ukázali ve světle, ve kterém jsem je v minulých zápasech neviděl. Úroveň kádrů obou týmů je naprosto odlišná, Slavii jsme to udělali moc lehké. Jsem přesvědčený, že se Slavii dá konkurovat, v pozvánce na zápas jsem říkal, že si přeju, aby hráči ukázali to, co trénujeme. Je to o sebevědomí, pokud přijedete na Slavii bez sebevědomí, tak konkurovat nelze. Pokud to mužstvo předvede výkon na hranici možností, tak konkurovat lze. Slavii fungují mechanismy a zastupitelnost hráčů je velká. Syndrom Slavie pro Duklu je dlouhodobý, celý týden jsme se o tom bavili, byli jsme odhodlaní, měli jsme neuvěřitelnou atmosféru na tréninku. Je to v sebevědomí i ve zkušenostech. Někteří hráči tyhle těžké zápasy nejsou zvyklí hrát a možná je hrát ani neumí. Slavia není pro nás soupeř, se kterým se budeme prát o klíčové body."

Jindřich Trpišovský byl po zápase opět spokojený s vítězstvím. "My jsme spokojení se vstupem do zápasu, s výsledkem, se čtyřmi brankami, nikdo se nám nezranil a nevykartoval. V první půli jsme v jistých pasážích hráli skvelý fotbal. Za stavu 3:0 jsme mohli odehrát lepší fázi, chyběl nám tam trošku větší hlad, mohli jsme se pouštět do mnohem více nebezpečných akcí. Náš výkon mohl být ještě mnohem lepší než byl, ale vítězství jsme si zasloužili. Situace, které jsme dnes nevyřešili, by nás mohly v jiných zápasech mrzet. Já jsem rád, že nám Stoch potvrzuje to, co o něm říkáme, důležití jsou ale pro nás všichni hráči. On je nyní nositel vysoké fotbalové kvality a rozhodujících momentů. Momentálně je v nejlepším rozpoložení, je to komplexní hráč, je nebezpečný při zakládání a vedení útoků, tak i při zakončení. Když je v pohodě, je natrénován, tak mu tam spadne skoro všechno. Hřiště bylo měkké vzhledem k počasí, je ale pořád skvěle připravené a umožňuje kvalitní ofenzivní akce. Mrzí mě neuznaný gól, kdy jsme měli mnoho přihrávek z jedné. Pro nás je důležité, abychom dokázali být nebezpeční i z postupných útoků, nejen z brejků a standardek. Hráči, kteří naskakují, jsou schopni pochopit filozofii týmu. Postupnému útoku se věnujeme, často to nacvičujeme. Říká se, že každý hraje to, co mu soupeř dovolí, my to taky občas poznáváme. Já jsem byl velmi spokojený s prvními 30 minutami a někdy hrajete tak dobře, že soupeř inkasuje ať dělá, co dělá. Vletěli jsme do zápasu, dobře jsme přenášeli hru, Dukla určitě není jednoduchý soupeř, pomohl jim nový trenér, stoper Ďurica, a tak jsem rád, že jsme to zvládli. U Tecla došlo v Kodani k obnovení problému, nevypadá to dobře, jsem z toho špatný. Pokud by nám vypadl na dlouhou dobu, bude nám chybět v kabině i na hřišti. Definitivně uvidíme ve čtvrtek. Vážím si toho, že v pondělí večer v takovém počasí přijde tolik lidí, 11 tisíc je skvělé číslo. I proto jsem možná trochu zklamaný, že jsme nedali ještě víc gólů, například nerozehrávat standardku v 90. minutě dozadu."

13. - Pondělí 29. 10. 2018 18:00

Fortuna liga, 2018/2019
4 - 1
2 - 0
SK Slavia Praha
FK Dukla Praha
FK Dukla Praha

67. Schranz (pen.)

Komentáře (317)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Dukla

    marp (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 17:27 |  
    2 0

    Na rozdíl od těch, co mají z dnešního zápasu vítr, jsem dal do tipovačky 6:0 :-) Šance máme vždycky, ale plno jich zahazujeme. Až to protrhneme, někdo si to odskáče - jestli ne v tomhle kole, tak holt až v příštím...

    • Re: Slavia - Dukla

      buran     před 23 dny 29.10.2018 17:32 |  
      2 0

      Mám bobky , já jsem dal jenom 5:0,:-)

  2. Re: Slavia - Dukla

    fredydj (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 17:30 |  
    3 0

    Zajímalo by mě, co je se Standou Teclem :/

    • Re: Slavia - Dukla

      carevitchando     před 23 dny 29.10.2018 17:48 |  
      1 0

      Nedávno tu někdo psal, že si asi obnovil zranění a musí na operaci...

        • Re: Slavia - Dukla

          Sedrousek     před 22 dny 30.10.2018 00:02 |  
          0 0

          A co je na tom pravdy?

          • Re: Slavia - Dukla

            Radek097 (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 00:17 |  
            0 0

            Potvrdil to i Trpišovský po včerejším zápase s Duklou.

  3. Re: Slavia - Dukla

    jfunion     před 23 dny 29.10.2018 17:31 |  
    0 0

    Já dal 3:0 Stoch,Hušby,Tecl...:-)))

    • Re: Slavia - Dukla

      donford     před 23 dny 29.10.2018 17:36 |  
      0 3

      Vůbec nechci, aby se to chápalo srabácky, ale Hušbyho bych radši viděl proti Spartě. Takhle to bude napínavé, zda nedostane čtvrtou. Ale možná, že by ho když tak proti RB zaskočil Traoré či někdo další. Vím, že to má Trpiš určitě dopředu zmáknuté, kdyby to s Josefem dnes nedopadlo.

  4. Zluta hrozba

    rudahvjezda     před 23 dny 29.10.2018 17:54 |  
    0 0

    Vite nekdo, prosim, kdo vsechno krom Husbyho uz ma tri karty? Dik moc

    • Re: Zluta hrozba

      Dennis     před 23 dny 29.10.2018 21:41 |  
      0 0

      Traoré

  5. Re: Slavia - Dukla

    obiwan     před 23 dny 29.10.2018 17:56 |  
    0 0

    Trochu mám obavy o Husbyho, ta 4 žlutá visí ve vzduchu a na derby by se nám hodil...

  6. Stream

    mengy11     před 23 dny 29.10.2018 17:57 |  
    0 0

    stream prosím..

  7. Re: Slavia - Dukla

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 18:00 |  
    4 0

    Nevěřit je hřích! Optimista: 10:0 v suchém triku, realista: 5:0, pesimista 2:0 :D

  8. Re: Slavia - Dukla

    pehacko     před 23 dny 29.10.2018 18:01 |  
    3 2

    dneska se ukaze, jak je to se sudima a bolsevikem. zda dostane pepik zlutou i za kychnuti a nebo dohraje bez karty. ze sudi tlaci pradelnu bylo vcera zase krasne videt...

  9. Re: Slavia - Dukla

    fazona     před 23 dny 29.10.2018 18:02 |  
    1 0

    3:0 , 2:0 v poločase a branky: Maty, Baly a Oly

  10. re: dnešní zápas

    zeleznik2     před 23 dny 29.10.2018 18:07 |  
    2 0

    no hlavně ať jsou kluci všichni po zápase zdraví, Hušby ať se nevykartuje a dej bože ať vyhrajeme!! bez zbytečných nervů...

  11. Re: Slavia - Dukla

    pehacko     před 23 dny 29.10.2018 18:17 |  
    4 0

    gooool, dejte jim bura! paradni akce!

  12. Re: Slavia - Dukla

    Arya     před 23 dny 29.10.2018 18:18 |  
    4 0

    Coufiiii 1:0

  13. Re: Slavia - Dukla

    BANKROT     před 23 dny 29.10.2018 18:18 |  
    4 0

    CCCOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. Re: Slavia - Dukla

    carevitchando     před 23 dny 29.10.2018 18:18 |  
    4 0

    hmmmmm parádní centr i střela

  15. Re: Slavia - Dukla

    zeleznik2     před 23 dny 29.10.2018 18:19 |  
    4 0

    Coufy goooooooooooooooooooooooooooooooooooool...toho jsem tedy ve střelcích neměl..

  16. Re: Slavia - Dukla

    BANKROT     před 23 dny 29.10.2018 18:25 |  
    4 0

    STTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCCCCCCCHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

    Gól měsíce

  17. Re: Slavia - Dukla

    zeleznik2     před 23 dny 29.10.2018 18:25 |  
    4 0

    MIro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tak druhého střelce jsem trefil přesně nádherný gól..

  18. Re: Slavia - Dukla

    Wulfstan (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 18:25 |  
    4 0

    Týwole, Miňo!!!! Jsem rád, že je zpátky ve formě!!!

  19. Re: Slavia - Dukla

    Arya     před 23 dny 29.10.2018 18:25 |  
    4 1

    Miňooooo

  20. Re: Slavia - Dukla

    carevitchando     před 23 dny 29.10.2018 18:25 |  
    11 0

    ty voléééé šibenice roku!

    • Re: Slavia - Dukla

      bongor     před 23 dny 29.10.2018 20:05 |  
      0 0

      Tonka šibenice.

  21. Re: Slavia - Dukla

    VanDel     před 23 dny 29.10.2018 18:26 |  
    8 0

    Pane Stoch, klobouček dolů !!!

  22. Re: Slavia - Dukla

    Nosorozec     před 23 dny 29.10.2018 18:26 |  
    7 0

    Kdepak... Miňo Stoch je básník střel ze střední vzdálenosti :)

  23. Re: Slavia - Dukla

    BANKROT     před 23 dny 29.10.2018 18:32 |  
    1 1

    Ten jejich trenér vůbec nestíhá. :-D

  24. Re: Slavia - Dukla

    Emiliano     před 23 dny 29.10.2018 18:35 |  
    14 0

    Stoch, Olayinka, Baluta, až se sehrají, to bude neskutečná ofenzivní síla. A to tam ještě čeká Sýkora.

    • Re: Slavia - Dukla

      marcocruz (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 18:45 |  
      17 0

      Stoch musí prodloužit, ať to stojí, co to stojí.

  25. Re: Slavia - Dukla

    Nosorozec     před 23 dny 29.10.2018 18:35 |  
    7 0

    Nádherná kombinace a žádný ofsajd jsem neviděl. Dáme jiný třetí gól

  26. Re: Slavia - Dukla

    VanDel     před 23 dny 29.10.2018 18:35 |  
    4 0

    To opravdu i přes video chtějí tvrdit, že to byl ofsajd ??

    • Re: Slavia - Dukla

      zeleznik2     před 23 dny 29.10.2018 18:37 |  
      0 0

      Asi jo, bohužel video, nevideo, opět neuznaný gól...už pomalu tradice...

  27. Re: Slavia - Dukla

    jufoun (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 18:40 |  
    0 0

    Zatím v suchém triku, přidat ještě jeden ať je klid.
    Na druhou půlku nechat Pepu odpočinout.

  28. czaplarova past

    pehacko     před 23 dny 29.10.2018 18:41 |  
    6 1

    chce to jeste jeden, bacha czaplarovu past!!!

  29. Re: Slavia - Dukla

    VanDel     před 23 dny 29.10.2018 18:47 |  
    4 0

    Tak Matoušek se zatím svého prvního ligového golu za Duklu nedočkal.......to jsou fakt géniové na tom O2....

  30. Re: Slavia - Dukla

    zeleznik2     před 23 dny 29.10.2018 18:47 |  
    1 1

    Zelinka a pomezní nemají evidetně rádi Honzu Matouška..

    • Re: Slavia - Dukla

      zeleznik2     před 23 dny 29.10.2018 18:47 |  
      0 0

      evidentně

  31. Re: Slavia - Dukla

    jiras_     před 23 dny 29.10.2018 18:51 |  
    12 0

    Super Simonek - pár tejdnů nehraje a stejně si tam vytře s každym řiť, asi bude muset po zápase na rotoped, ať se aspoň trochu zapotí :)

  32. Re: Slavia - Dukla

    JohnyBeGOOD     před 23 dny 29.10.2018 18:54 |  
    13 0

    neofsajd Coufala zde https://imgur.com/PeEXT6e

    v době přihrávky byl maximálně na úrovni posledního hráče Dukly, rozhodně ne před ním

    • Re: Slavia - Dukla

      VanDel     před 23 dny 29.10.2018 18:55 |  
      13 0

      Ale vždyť oni ti chudáčci tam přeci nemají k dispozici žádnou pomocnou čáru..........nakopat do prdele lemply debilní!

    • Re: Slavia - Dukla

      zeleznik2     před 23 dny 29.10.2018 18:55 |  
      0 0

      Díky, tohle by měli rozhodčí pouštět, mají přece pokyny, v hraničních situacích nechá plynout hru..

    • Re: Slavia - Dukla

      jufoun (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 19:04 |  
      0 0

      Díky za screenshot, je vidět, že když se chce, ani video nepomůže......

    • Re: Slavia - Dukla

      PetCC     před 23 dny 29.10.2018 21:33 |  
      1 0

      Díky za screen, přesně takhle jsem to viděl ze sektoru 115, líp než rozhodčí u videa :-)

  33. Re: Slavia - Dukla

    zeleznik2     před 23 dny 29.10.2018 18:54 |  
    0 0

    Po první půli jednoznačně spokojenost, škoda, že je to jen 2:0, jeden neuznaný gól a dvě další nevyužité šance, Dukla dvakrát nebezpečně zahrozila, ale snad ani netrefila branku...třetí gól Duklu definitivně zlomí..

  34. Re: Slavia - Dukla

    BANKROT     před 23 dny 29.10.2018 18:55 |  
    9 0

    Tak Hušby by už mohl pomalu střídat. Vedeme. Na derby ho potřebujeme.

    • Re: Slavia - Dukla

      carevitchando     před 23 dny 29.10.2018 19:04 |  
      0 0

      Dávám mu deset, maximálně 15 minut.

  35. Re: Slavia - Dukla

    buran     před 23 dny 29.10.2018 19:07 |  
    0 0

    No twl , že jsem si nevsadil, v tipovačce mám půlku 2:0 , góly Coufal,Stoch,no ale naše zápasy že zásady nesázím.

  36. Re: Slavia - Dukla

    carevitchando     před 23 dny 29.10.2018 19:10 |  
    0 0

    paráda!

  37. Re: Slavia - Dukla

    Wulfstan (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 19:10 |  
    2 0

    Tak teď už si ho snad zapamatuje každej! PETER!!!

  38. Re: Slavia - Dukla

    Arya     před 23 dny 29.10.2018 19:11 |  
    3 0

    Olayinkaaaaaa 3:0

  39. Re: Slavia - Dukla

    Nosorozec     před 23 dny 29.10.2018 19:11 |  
    5 0

    Dneska mi ten zápas připomíná mě, když jsem dřív hrával Fifu. Nejde jen o to dát gól, ale ať ten gól dobře vypadá :D

  40. Re: Slavia - Dukla

    Aargon     před 23 dny 29.10.2018 19:11 |  
    0 0

    Peteeeeeeeeeeeeeeeer :O

  41. Re: Slavia - Dukla

    carevitchando     před 23 dny 29.10.2018 19:12 |  
    0 0

    Dej tam Frydrycha místo Coufyho.

  42. Re: Slavia - Dukla

    VanDel     před 23 dny 29.10.2018 19:18 |  
    0 0

    Tak hoši a prosím končíme, mam v tipovačce se žolíkem 2:0 poločas a konečný 3:0:)

    • Re: Slavia - Dukla

      zeleznik2     před 23 dny 29.10.2018 19:27 |  
      0 0

      Tak to ti bohužel už teď nevyjde...

    • Re: Slavia - Dukla

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 19:28 |  
      4 2

      Podle mě pencle v žádném případě, ale polevili jsme a to je trest

  43. Re: Slavia - Dukla

    Arya     před 23 dny 29.10.2018 19:27 |  
    0 0

    3:1... Tak by Škoďák mohl jim tam ještě 1 šoupnout...

  44. Re: Slavia - Dukla

    zeleznik2     před 23 dny 29.10.2018 19:28 |  
    0 1

    Tak nevím, na jedné straně milimetrový ofsajd ano a teď po takovém divném zákroku penalta..

      • Re: Slavia - Dukla

        zeleznik2     před 23 dny 29.10.2018 21:19 |  
        0 1

        Záleží na úhlu z toho prvního záběru to vypadalo že tam Coufal o kousek bylet.

        • Re: Slavia - Dukla

          SirCohen     před 22 dny 30.10.2018 08:59 |  
          1 0

          Ano, na úhlu záleží velice. Z některých úhlů totiž vypadají neofsajdové pozice jako ofsajdové (a naopak), proto se tam prokládá ta čára, která ukazuje, že o ofsajd nešlo úhel neúhel.

  45. Re: Slavia - Dukla

    JS (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 19:37 |  
    13 14

    Je zajímavé, že zatímco na Delim není pauza vůbec vidět, Škoďák je úplně v háji. Gól nedal, protože nestihl vystartovat prvními dvěma kroky na jinak milimetrově přesnou přihrávku. A teď zase nikým neatakován zpracoval míč a pak ho poslal "do druhé vlny" někam do chumlu dukláků naprosto nepřesnou odfláknutou přihrávkou. Za to Deli vypadá, jako kdyby vůbec neabsentoval. Člověk by ani nepoznal rozdíl mezi ním a MNN v Kodani.

    • Re: Slavia - Dukla

      Obr     před 23 dny 29.10.2018 19:39 |  
      2 1

      Milimetrove preana nebyla, protoze by ji jinak mel. Baluta mel zvazit jeho rychlost, kdyz mu nahraval, ne?

      • Re: Slavia - Dukla

        JS (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 19:45 |  
        8 13

        Kdyby Škoda udělal dva rychlý kroky, tak by to měl a stál by přímo před brankářem. Vyhnal sám sebe do úhlu a nakonec to ani nestihl. Celou dobu koukal na Balutu a viděl, kdy to pujde.

        • Re: Slavia - Dukla

          Obr     před 23 dny 29.10.2018 19:52 |  
          5 4

          Na Skodaka proste byla trosku delsi. Bylo to videt. Ale to je jedno. Prekvapuje me, jak ma nekdo jasno o tom, ze je nekdo v haji po 15ti minutach na travniku....kdyby byl v haji, je na tribune.

          • Re: Slavia - Dukla

            JS (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 19:56 |  
            3 16

            Přesně jak píše níže kolega carevitchando, je těžkopádnej, chybí tam výbušnost. Snad ji ve svém věku ještě natrénuje. Samozřejmě, že se musí rozehrát. Jenom říkám, že na Delim ta pauza vidět není a na Milanovi jo, nic víc. Ta přihrávka byla milimetrová, protože kdyby tam byl Matoušek, Stoch, Olayinka nebo Sýkora, tak by ten míč měli na noze daleko dřív.

            • Re: Slavia - Dukla

              guyincognito     před 23 dny 29.10.2018 19:58 |  
              4 0

              Dělí byl fit již před repre pauzou, Milan začal trénovat relativně nedávno...

            • Re: Slavia - Dukla

              Obr     před 23 dny 29.10.2018 20:01 |  
              4 1

              Milimetrove presna nebyla, protoze na Skodaka byla delsi. Mohl ji dat lip. To co tady resis Ty, jsou jenom kdyby....

              • Re: Slavia - Dukla

                bongor     před 23 dny 29.10.2018 20:10 |  
                3 2

                Kdyby a kydy.

                • Re: Slavia - Dukla

                  JS (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 20:40 |  
                  2 12

                  Myslíš ty Tvoje? :D Tak to Tě uklidním, každodenní záplava bongorových kydů mě nikdy nevzrušovala.

                  • Re: Slavia - Dukla

                    bongor     před 23 dny 29.10.2018 20:54 |  
                    6 6

                    Ne já myslím ty tvoje,rádobyslávisto.Chodím sem přes deset let a větší pako než JS sem nikdy nepsalo.

                    • Re: Slavia - Dukla

                      Arya     před 23 dny 29.10.2018 21:08 |  
                      3 0

                      O tom by se dalo polemizovat... například jistý nick Fačín...

                    • Re: Slavia - Dukla

                      JS (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 21:44 |  
                      1 3

                      Samozřejmě.

                      • Re: Slavia - Dukla

                        sicilianbrno     před 23 dny 29.10.2018 21:49 |  
                        2 1

                        Kubíčku, chtělo by to asi návštěvu optika, milimetrová Balutova přihrávka vypadá krapet jinak :-)...

                        • Re: Slavia - Dukla

                          JS (přítel SN)     před 22 dny 29.10.2018 23:01 |  
                          0 5

                          Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

      • Re: Slavia - Dukla

        carevitchando     před 23 dny 29.10.2018 19:45 |  
        2 4

        Ta přihrávka šla jakoby do strany, mohla být lepší, ale na Milanovi je znát ta pauza, navíc je těžkopádnej. A hele, góool :-)

      • Re: Slavia - Dukla

        Pepino44     před 22 dny 30.10.2018 09:54 |  
        0 0

        Já mám takový dojem, že spíše měl zvážit jeho hmotnost.

    • Re: Slavia - Dukla

      Jachym     před 23 dny 29.10.2018 22:45 |  
      0 3

      Přihrávka od Baluty nebyla milimetrově přesná. Naopak, nebylo to poprvé, co pokazil nadějný brejk. Vzpomínám např. na ledabylou přihrávku Kúdelovi při přečíslení, myslím, proti Plzni.

      • Re: Slavia - Dukla

        DF007     před 22 dny 30.10.2018 07:54 |  
        1 0

        Ta přihrávka byla vynikající. Jen Milan přibrzdil a pak už nezareagoval. Seděl jsem přímo na linii a bohužel to byla chyba Milana.

        • Re: Slavia - Dukla

          Jachym     před 22 dny 30.10.2018 10:54 |  
          0 0

          Jak píše Obr, milimetrově přesná už z definice nebyla, protože jinak by našla adresáta:-) Jinak je pravdou, že Škoďák včera po té dlouhé pauze nevypadal bůhvíjak akčně. Ale seděl jsem na rozdíl od tebe zhruba tři metry od linie přihrávky, tak možná proto jsem na Alexe v tomto případě o hodně přísnější...:-)

  46. Miňo

    Wulfstan (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 19:46 |  
    23 0

    Jak tu někdo psal, Stocha za každou cenu udržet! :-)

  47. Re: Slavia - Dukla

    Arya     před 23 dny 29.10.2018 19:46 |  
    2 0

    Miňoooo

  48. Re: Slavia - Dukla

    VanDel     před 23 dny 29.10.2018 19:50 |  
    1 0

    Že jsem tak smělý, jakou výstupní klauzuli má ve smlouvě Stoch ? :)

    • Re: Slavia - Dukla

      carevitchando     před 23 dny 29.10.2018 19:52 |  
      11 0

      Žádnou, končí mu smlouva.

      • Re: Slavia - Dukla

        JS (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 19:55 |  
        1 10

        A nejspíš ještě chce do zahraničí... :/

        • Re: Slavia - Dukla

          mudrc     před 23 dny 29.10.2018 20:24 |  
          21 0

          Vždyť už v zahraničí je :)

      • Re: Slavia - Dukla

        VanDel     před 23 dny 29.10.2018 20:02 |  
        5 0

        Dekuju, to jsem cist nechtel...:(

      • Re: Slavia - Dukla

        Humi     před 22 dny 30.10.2018 11:15 |  
        0 0

        V létě mu končí ne ? Což znamená v zimě odchod...

  49. mino stoch

    pehacko     před 23 dny 29.10.2018 19:55 |  
    16 0

    bude rumunsky slapky strasit celej tyden ve snech...

    • Re: mino stoch

      kalex     před 23 dny 29.10.2018 20:30 |  
      0 0

      Tři roky naříkají. A to Jen s náma. S plzní už 10 let. Jak to není jisté....

  50. Re: Slavia - Dukla

    marcocruz (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 20:02 |  
    4 8

    Vyhráli jsme celkem přesvědčivě, nikdo se nevykartoval, Dukla neměla ani jednu delší pasáž, kdy by nás zatlačila. Zajímá mě už jen jedna věc, nevzpomenete si někdo, kdy naposled náš gólman chytil v soutěžním utkání penaltu?

    • Re: Slavia - Dukla

      carevitchando     před 23 dny 29.10.2018 20:03 |  
      1 6

      Takže za tu penaltu může Kolář? :-D

      • Re: Slavia - Dukla

        Obr     před 23 dny 29.10.2018 20:06 |  
        1 1

        Kolar nebo Skoda :-)

        • Re: Slavia - Dukla

          carevitchando     před 23 dny 29.10.2018 20:07 |  
          3 1

          Milan nééé, ten je jenom těžkopádnej :-)

          • Re: Slavia - Dukla

            Obr     před 23 dny 29.10.2018 20:14 |  
            1 1

            Podle me jsi zbytecne velkorysej :-P

            • Re: Slavia - Dukla

              carevitchando     před 23 dny 29.10.2018 20:15 |  
              1 1

              :-))

            • Re: Slavia - Dukla

              marcocruz (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 20:16 |  
              1 1

              Udělali jste si tady moc hezký vzájemný tikitaka, škoda, že jsem se ptal na něco jinýho a jinak

              • Re: Slavia - Dukla

                Obr     před 23 dny 29.10.2018 20:21 |  
                1 0

                Jenom mi to prislo vtipny ;-)

      • Re: Slavia - Dukla

        marcocruz (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 20:15 |  
        3 0

        Nikde nevidim, že bych napsal, že za penaltu může Kolář, naopak. Jen mě to zajímalo, čistě statisticky, pač si nemůžu vzpomenout na poslední případ. Vůbec nechápu tyhle rádoby uražený reakce. Kdybych napsal - Kolář nechytne ani penaltu, tak pak ok, ale nikde nevidim, že bych něco takového napsal.

        • Re: Slavia - Dukla

          carevitchando     před 23 dny 29.10.2018 20:17 |  
          11 0

          OK, to nebyla uražená reakce. Já myslel, že patříš mezi ty, kteří ze všeho viní Koláře. Přijmi omluvu, slávisto!

          • Re: Slavia - Dukla

            marcocruz (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 20:25 |  
            6 0

            Samozřejmě přijímám:) Nejdůležitější je stejně ta výhra a radost ze hry

    • Re: Slavia - Dukla

      pehacko     před 23 dny 29.10.2018 20:04 |  
      1 0

      seliga v evropske lize

      • Re: Slavia - Dukla

        sicilianbrno     před 23 dny 29.10.2018 21:55 |  
        0 0

        ..spíš v poháru uefa, EL ješte nebyla :-) ale myslím si, že to nebylo tak pozdě jak 15.12 2005..zkusím taky zapojit pamět...

        • Re: Slavia - Dukla

          kjandourek (admin)     před 22 dny 29.10.2018 23:06 |  
          1 0

          No tak to už byl později ten památný Vaniakův zákrok v předkole LM na Ajaxu, ne?

          Ale ještě čerstvější bude ten Rakovan v Plzni proti Horváthovi...

        • Re: Slavia - Dukla

          Sedrousek     před 22 dny 30.10.2018 03:17 |  
          1 0

          Lžifata ji u nas jednou nedal

          • Re: Slavia - Dukla

            Tochal (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 10:18 |  
            0 0

            Ale ten přestřelil, ne?

            • Re: Slavia - Dukla

              Sedrousek     před 22 dny 30.10.2018 11:43 |  
              0 0

              Jestli se sobre pamatuju tak brankar skocil do strany myslim ze do prava. A on to kopl doprostredka brany a golman to vykopaval nohou nad branu a jeste to olizlo brevno. Bylo to pred tribunou sever a ke konci zapasu. Ale uz si nepamatuju kdo stal v brane.

    • Re: Slavia - Dukla

      Krystof     před 23 dny 29.10.2018 20:22 |  
      1 0

      Takhle z hlavy bych řekl, že Rakovan v roce 2013 v Plzni, ale jistý si vůbec nejsem.

  51. Re: Slavia - Dukla 4:1

    gazza     před 23 dny 29.10.2018 20:09 |  
    13 0

    vsechny goly krasny,hlavne druhy Stochuv. Skodak se do toho musi dostat . Jinak super vysledek ,ale za stavu 3:0 jsme polevili, coz by se proti jinemu tymu nemuselo vyplatit.Kluci zlati ,hlavne pristi tyden smaznout rudochy!!

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      VanDel     před 23 dny 29.10.2018 20:11 |  
      9 1

      Na pristi tyden ser, hlavni to bude tenhle tyden ! :)

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        gazza     před 23 dny 29.10.2018 20:19 |  
        3 0

        jasny tento tyden a druha chyba prvni Stochuv gol ,ale to jsem myslel jako na 2:0 Takze tento tyden jim nandame!

  52. Re: Slavia - Dukla 4:1

    Martin Platil     před 23 dny 29.10.2018 20:21 |  
    22 0

    Miro Stoch si hraje svojí vlastní ligu o nejhezčí góly sezóny.

  53. Re: Slavia - Dukla 4:1

    Mimoň     před 23 dny 29.10.2018 20:26 |  
    4 3

    Matouška jsem dneska litoval. Byl z toho špatnej celkem dost...asi by to chtělo ho dávat spí při venkovních utkáních, doma je zatim dost splašený. baluta se lepší, dnes vybojoval i nějaké míče důležité, ustával souboje, jako ten před golem Olayinky. No a viděl jsem ho několikrát se poctivě vracet za míčem do obrany. začíná připomínat pohybem motorovou myš Sýkoru. taky je sem tam splašený, ale dnes převládali pozitivní dojmy. Celkově kluci to dnes zvládli naprosto na pohodu. V podstatě v suchým triku, žádné drama až do konce, až to některé na tribunách nudilo, že se vedlo 3:0...4:1. Ale tak to má být, nikdo se nezranil a pěkné góly padly, trenérovi záměr vyšel. Olayinka se myslím taky chytne, moc vidět nebyl ale 1+1. Celkově už má teda tuším 2+2, je tedy hodně efektivní, na to že moc nehraje co do minut

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      PetCC     před 23 dny 29.10.2018 21:36 |  
      19 0

      Olayinka mě velice příjemně překvapil, jak se neustále vracel sprintem do obrany, hodně zodpovědný výkon.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Edenjejenjeden     před 22 dny 30.10.2018 07:16 |  
      1 0

      Máš pravdu,včera mu zápas opravdu moc nevyšel,často mu odskakoval míč,ale na druhou stranu,perfektně presoval a z těch cca.60 min svého pobytu na hřišti,byl velkou část ve sprintu,opravdu se moc nezastavil,svým okamžitým napadáním rozehrávky soupeře,ho často nutil k nesmyslným nákopům a my jsme potom jen pohodlně sbírali míče.Takže i on si své odvedl.

  54. Re: Slavia - Dukla 4:1

    Mimoň     před 23 dny 29.10.2018 20:27 |  
    6 2

    na co je to video, když to nejspíš ofsajd ani nebyl?? A pak foukne takovou pentli...
    Baluta to tam dobře prostrčil

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Kenny     před 23 dny 29.10.2018 20:29 |  
      4 6

      Ofsajd ani náhodou, ale pentle jasná.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Obr     před 23 dny 29.10.2018 20:33 |  
        3 3

        Nemaj caru no. To se pak tezko resi ofsajdy. Pecka i podle me jasna

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          sadlos (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 22:26 |  
          2 1

          Přesně tak, nevim za co jinýho to pískat, než když někdo nakopne plnou silou soupeře pod kolene :-D To, že balon už byl někde v trapu a nebylo možné ho hrát není blbost rozhodčího či útočníka, ale Coufala.

          Tady to prostě Coufal přehnal s důrazem, ale dneska to nikoho nemrzí :-)

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Mikey     před 22 dny 30.10.2018 00:05 |  
          0 1

          Podle mě by i ten gól uznali, ale pak se podívali na lajnovýho, který zvedl praporek, ale uvědomil si, že mají nechat akci do konce, tak ho dal dolů. A zamával až potom.

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            Obr     před 22 dny 30.10.2018 09:32 |  
            0 1

            To mas asi pravdu no.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        sicilianbrno     před 23 dny 29.10.2018 21:58 |  
        5 2

        su velkej slavista, ale taky objektivní a narozdíl od některých umim uznat, že penalta prostě byla, neštastný zákrok Coufala...

  55. Re: Slavia - Dukla 4:1

    kjandourek (admin)     před 23 dny 29.10.2018 20:32 |  
    22 1

    Ten tým je neskutečně silnej!

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      BANKROT     před 23 dny 29.10.2018 20:50 |  
      2 0

      Jo, to teda jo.
      :-D :-D :-D

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Lord_Edmund     před 22 dny 30.10.2018 07:17 |  
      2 1

      Řekl bych že po tom Ciprově titulovým kádru jasně nejsilnější a nejširší. Je to prostě o penězích. Nejen o penězích, ale hlavně o penězích :-)). Derby vyhrajeme !!!!

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        kjandourek (admin)     před 22 dny 30.10.2018 11:52 |  
        4 0

        Já si troufnu říct, že tenhle tým je silnější.....

        V sezóně 1995/96 hrála základní sestava: Stejskal - Kozel - Suchopárek, Pěnička - Lerch, Poborský, Bejbl, Krištofík, Novotný - Šmicer, Vágner...

        Co jméno to pojem a to se mi tam nevešel Šmejkal, ale jinak na lavičce byl z prověřených jmen snad už jenom Vávra.... Hogen pomalu končil, Na pár zápasů naskočili Lidman, či Vyskočil... ale jinak Při zranění Kozla pravidelně hrávali odchovanci z juniorky Hyský a Hunal, do hry se v soutěžních zápasech dostávali Jirásek, Pixa, Klinka, Štajner, či mladičký Lukáš Jarolím...

        Oproti tomu včera nám chyběli v základní sestavě čtyři hráči, kteří hráli ve vítězném utkání v Kodani a my jsme stejně měli neskutečně nabitou sestavu i lavičku...

        Možná, kdybychom srovnali základní jedenáctku, tak by tým z roku 1995/96 měl o chlup navrch (hlavně díky čtveřici Suchopárek, Bejbl, Poborský, Šmicer), ale co se týče šířky kádru a variability si myslím, že současný kádr je lepší....

  56. Re: Slavia - Dukla 4:1

    VanDel     před 23 dny 29.10.2018 20:34 |  
    8 0

    Malá ukázka nálady před derby z druhého břehu: “Slovák za 25 milionu dává vystávní fíky. Izraelec za 76 miliónu nenahraje přesně na 2 metry”.......už to hoši rudí čím dál tím víc přestávají zvládat :))

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      buran     před 23 dny 29.10.2018 20:59 |  
      1 0

      Derby v sezóně 1941/42 skončilo 7:0 , že by???:-):-!

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Ondráš     před 23 dny 29.10.2018 21:20 |  
        22 1

        Jj, podobně se tady mluvilo před posledním derby na Letný a pak jsme o poločase čuměli jak péra..takže klídek hoši, osobně beru plichtu.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        obiwan     před 22 dny 29.10.2018 23:16 |  
        4 0

        7:0 bych teda fakt nechtěl...

  57. Re: Slavia - Dukla 4:1

    JaraK     před 23 dny 29.10.2018 20:36 |  
    7 0

    Celkem pohodové vítězství - nikdo se (alespoň viditelně) nezranil, nevykartoval, navíc se do sestavy vrátilo/ dostalo několik hráčů, kteří určitě rozšíří kádr a přitom, podle dnešního výkonu, udrží (vysoko) nastavenou herní laťku.
    Drobné chyby by se našly a samozřejmě škoda krátkého úseku, kdy si všichni podvědomě řekli, že už se to nějak v poklidu dočutá (ne dohraje), z čehož rezultoval (pseudo)tlak Dukly a bohužel i její gól. Ale poté jsme jim téměř nepůjčili míč:)
    Před následujícím (z různých důvodů mnohem náročnějším) derby věřím, že náš soupeř dvakrát za sebou odjede z Letné s prázdnou:)

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      JaraK     před 23 dny 29.10.2018 21:29 |  
      7 0

      To jsem teda klesl, reagovat na svůj příspěvek:) Zapomněl jsem ale napsat jeden, ani nevím jestli jej lze nazvat zajímavý, postřeh. Jde o finální provedení našich (teď si uvědomuji nejen) dnešních gólů. Nejsou to žádné "kolenovky" ze skrumáže nebo z metru do prázdné brány (i když taky mají své kouzlo), ale tvrdé a přesné střely, nejlépe k tyči. O Míňově první nemá cenu diskutovat, bylo vidět, že brankář skočil (vzhledem ke své postavě) naprosto bezchybně, i tak to nestačilo.
      Proč to hlavně píši - takové góly se mi vždy líbily na sestřizích z Anglie, teď tam můžeme poslat rovnocenný:)

  58. Slavia - Dukla

    buri     před 23 dny 29.10.2018 20:37 |  
    19 0

    Až mě z toho mrazí jak jsme dobří... Těším se na neděli... Věřím...SKS je nej!!!

    • Re: Slavia - Dukla

      Leksel     před 23 dny 29.10.2018 22:49 |  
      2 0

      Jestli z toho bude vyzařovat taky taková pohoda, uvolnění a radost ze hry jako dneska, tak nemám obavy. A k tomu nás bude ještě hnát obrovská mentální síla proti třídnímu nepříteli!

  59. Re: Slavia - Dukla 4:1

    johnynz     před 23 dny 29.10.2018 20:46 |  
    17 0

    Během asi posledních 14 dnů jsem viděl tak pět zákroků ve vápně, který by se dali s přivřením oka písknout, ale jelikož útočící hráč neměl žádnou šanci k ohrožení branky, sudí to pak vždy nechal plavat. Proto jsem i pochopil, že zákrok na Matouška dopad stejně, ale na co si pak hráli ty volové u videa společně se Zelinkou, z toho mi teda zůstává rozum stát a to mu ještě dá kartu. O tom ofsajdu z první půle se ani nebavím.. komedianti.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      donford     před 23 dny 29.10.2018 21:44 |  
      0 0

      Dost pozorně jsem se díval na opakovačku Stochova prvního gólu a přišlo mi, že se před vystřelením vůbec nepodíval na bránu Rady, ale soustředil se na dobré strefení míče. A pak to majznul na centimetr přesně do vinglu. U druhého gólu se podíval a pak to levačkou lehce točeně poslal do protějšího rohu po zemi. To je v obou případech úžasná přesnost. Prosím aspoň jeden takový příští neděli. Dává góly snů. Ale i ten Olayinkův byl majstrštyk. Úplně ne do vinglu, ale mezi ruce Rady a břevno. Taková suchá rána z místa.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        bramburek (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 21:52 |  
        14 0

        U Miňa je hlavně videt, že ani tu levou nemá jen na opírání... dneska oba góly svojí slabší nohou, a jeden hezčí než druhej...

        Olayinka taky super, a k tomu asistenci...

        To vemeno s praporkem, i slepce u videa bych zaškrtil... to byla akce roku, na jeden dotek, prostě fotbalová nádhera, a ti neumětelové nám jí takhle vezmou...

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          kjandourek (admin)     před 22 dny 30.10.2018 11:44 |  
          0 0

          Někde jsem četl, že snad levou má lepší.... ale faktem je, že penalty a standardky obecně zahrává pravou...

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        PetCC     před 22 dny 29.10.2018 23:02 |  
        1 0

        Podle mě je nesmysl, že hráč má koukat kolem sebe a ne na míč. Kolem sebe vidí člověk periferně dost na to, aby se soustředil na to hlavní, jak dokonale míč trefit.

  60. Dnešní výkon

    zeleznik2     před 23 dny 29.10.2018 21:32 |  
    0 1

    S výsledkem, ofenzivou i nasazením spokojenost. Méně už se zbytečnými ztrátami míčů a řešením některých situacích. Gól naprosto zbytečný Zelinka vyloženě čekal na podobnou situaci. Coufaluv zákrok pokud se to dá vůbec tak nazvat, přišel až po odehrání míče.. Dukla nebyla zas až tak špatná , ale začala, hrát až za stavu 2:0..když jsme trochu polevili. Výsledek je však pro ní ještě milosrdný 6 či 7:1 by bylo reálnější.. Dnes za 10 Miro..Olayinka, Simon a zbytek týmu ok. Nejslabší dnes asi střídající Milan.. tak a v neděli podobným způsobem přejet Rumuny.

    • Re: Dnešní výkon

      DKNL     před 23 dny 29.10.2018 21:46 |  
      7 0

      Derby s rumunama je vždy specifický zápas, viz. posledních 3:3.Takže pokora, ale ne příposranost, makat a výsledek se musí dostavit.Hlavně neprohrát.jsme lepší.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      celtix     před 23 dny 29.10.2018 21:46 |  
      0 1

      wtf

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Borec09 (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 21:54 |  
      8 1

      Nejsem žádný marketingový expert, ale o tomhle se bude chvíli mluvit. Zároveň dobré na sejmutí tlaku z hráčů před derby. Teď bude mít každej chytrák p. Tvrdíka za vola... Ale kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp.

      PS: hráči určitě věděli co jde na Twitter.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Ragnarok     před 23 dny 29.10.2018 21:58 |  
      2 2

      Pro mne je tohle krásný dárek, hodíme to do křivek a udělám si z toho billboard. Bomba. Koupil bych i celý kalendář a ne pod vodou. Dneska neusnu, mám program až do rána.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      TSeguinTS     před 23 dny 29.10.2018 21:58 |  
      19 0

      Regulérně poslat bimbase dvou hráčů na net.. to chce koule :-) Snad podobnou fotku pošle i tým holek..)

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Edenjejenjeden     před 22 dny 30.10.2018 07:06 |  
        2 0

        Ano,přimlouvám se,ve čtvrtek po postupu:-D

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 22:00 |  
      8 3

      To je neuvěřitelný, co mu to tam píše za dementy. To si jako někdo vážně myslí, že to tam Tvrdík dal aniž by s tím ti tři souhlasili?

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Hofo78     před 23 dny 29.10.2018 22:06 |  
        0 0

        To máš pravdu...

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Ragnarok     před 23 dny 29.10.2018 22:26 |  
        4 6

        Asi takhle, jako kameraman točím takové castingy dívek z Čech a řekneme jim, že jejich nahrávka se dostane pouze na americký trh a že u nás to nikdo, natožpak jejich přítel a máma, neuvidí. Třeba dal Jarda Tvrdík podobnou garanci i této trojici.

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Wulfstan (přítel SN)     před 23 dny 29.10.2018 22:36 |  
          1 0

          To by byl Jarda ale pěkný padouch. :-)

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          CyWilly     před 22 dny 30.10.2018 13:25 |  
          0 0

          Legendární bílej gauč? :-D

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          SirCohen     před 22 dny 30.10.2018 09:29 |  
          0 0

          Nebo o to mohla třeba žádat paní Kovářová.

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Pepino44     před 22 dny 30.10.2018 09:41 |  
          2 0

          Tak z toho rozhodně nevyplývá, že se jich neptal. Mohl se zeptat, oni s tím souhlasili a možná, že jim to nevadilo. Mohla se ozvat nějaká manželka nebo přítelkyně někoho z nich.

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            Radek097 (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 09:48 |  
            0 1

            Ten krok byl stejně bezvýznamný, jelikož už to koluje všude po internetu.

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            Wulfstan (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 10:26 |  
            0 1

            A nebo to prostě bylo takhle celý naplánovaný. Ale proč? Třeba se to brzy dozvíme.

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          EdCable     před 22 dny 30.10.2018 11:30 |  
          1 0

          Taky to mohl odstranit Twitter, protože hambate fotky obecně nemají na socsitich moc radi..

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Ondráš     před 22 dny 30.10.2018 09:16 |  
        0 0

        A proč by mu nepsali, když jim sám dává munici?

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Wulfstan (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 10:25 |  
          0 0

          Mi tak připadá, že twitter je rejdiště všech možných trdýlek. Ještě mnohem víc, než facebook.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Obr     před 23 dny 29.10.2018 22:08 |  
      5 0

      Haha tleskam Jardovi Tvrdikovi. Porad se neco deje :-)

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Mimoň     před 23 dny 29.10.2018 22:30 |  
      5 2

      Teeeda Viky...ty máš ale péro...

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      JS (přítel SN)     před 22 dny 29.10.2018 23:03 |  
      1 3

      prosím o printscreen

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Jakubisko     před 22 dny 29.10.2018 23:43 |  
      0 0

      Už to smazal, takže se to zřejmě někomu nelíbilo. :D

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Merlinus (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 00:02 |  
      10 0

      :-)) Další důkaz o fantastické atmosféře v klubu... Manželku to natolik zaujalo, že prý příště vyrazí na fotbal se mnou... :-))

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        hajnej     před 22 dny 30.10.2018 12:45 |  
        10 0

        A to kdyby tam vyfotil naše "černý perly", to by si koupila rovnou permici :-)

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      mabr     před 22 dny 30.10.2018 07:48 |  
      5 0

      Nevím no. Vybral bych asi 100 lepších fotek na Twitter, abych vyjádřil, jak super atmosféru máme v týmu. Tohle - decentně řečeno - moc nevyšlo. Ale kdoví, třeba to je clickbaitová kampaň na podporu odchycené mamby zelené.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Radek097 (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 08:58 |  
        1 1

        Co lepších, ale najít horší fotku by byl kumšt...

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Ondráš     před 22 dny 30.10.2018 08:31 |  
      6 11

      Bože už zase..chvíli jsem myslel, že mu někdo hacknul účet. Tohle je Jardovo nové twitterové dno, co bude příště? Silně mi to asociuje známý pokřik o sparťanských buzejantech. Jestli vám za to někomu není trapně, tak vám upřímně závidím, o hráčích nemluvě.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        jiras_     před 22 dny 30.10.2018 08:54 |  
        4 8

        Taky si říkám. Člověk je na jednu stranu rád, že nekrachujeme, že se daří, že těm lidem na Slavii záleží, ale fakt tohle je trapné. Ona teda celá ta móda s Twitterem jde mimo mě, nechápu, že třeba i politici berou jako nutnost ke všemu kváknout komentář na Twitteru...

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Ondráš     před 22 dny 30.10.2018 09:45 |  
          3 2

          Tohle mi nevadí, taková je prostě doba a může to být efektivní komunikační nástroj..silně mi vadí ale ty exhibice, co tam předvádí Tvrdík.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Gino     před 22 dny 30.10.2018 09:38 |  
        10 1

        Hele... lepší, když se bude před derby všude psát, jakej je Tvrdík debil, než když si budou pisálci vymýšlet zase nějaké kompro na naše hráče. Tvl vždyť se to mnohokrát opakovalo. Tohle vrtěti psem od Jardy jenom vítám a ty se jdi bodnout, kecale.

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Ondráš     před 22 dny 30.10.2018 09:44 |  
          3 11

          Myslím, že žádné kompro novináři vymýšlet nemusej..Tvrdík už to obstaral za ně. Jestli chtěl z hráčů sejmout tlak, tak ať si tam příště zveřejní svojí hadici..tohle by mi jako hráči teda moc nepomohlo, ale každej to má asi hozený jinak no.

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            Gino     před 22 dny 30.10.2018 10:17 |  
            7 2

            Jak to má hozený "každej", to nevím, ale vím, že zrovna ty budeš na Tvrdíka brblat kdykoliv. Jak se říká - vady lidí velkých jsou radostí lidí malých...

            • Re: Slavia - Dukla 4:1

              Ondráš     před 22 dny 30.10.2018 11:52 |  
              3 1

              Na Tvrdíkovi oceňuju jednu věc: že se dokázal v klubu obklopit schopnými lidmi, kteří víc, co dělají (Nezmar, Krob, Trpišovský atd.). Za ty jsem opravdu rád. A taky jsem vděčnej za každej den, kdy nemá potřebu se realizovat na twitteru.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Merlinus (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 11:25 |  
        6 1

        Prosím tě, nedělej z toho takovou kovbojku. Já myslím, že je to na milý úsměv a výborné odlehčení před derby. Buďme rádi, že můžeme řešit jen takové prkotiny (kokotiny)... :-)

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Ondráš     před 22 dny 30.10.2018 12:01 |  
          1 3

          By mě někdy zajímalo, co všechno ještě snesete jenom proto, že prostě Jarda. Evidentně to nepřišlo trapný a krajně nevhodný jenom mně, když to musel smazat. No nic, snad ho to zase na chvilku vytrestá, i když tomu moc nevěřím..musí to pro něj být něco jako droga:)

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            Merlinus (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 12:55 |  
            3 0

            Hele já bych odlišil dvě roviny. První je samotný tweet a ta fotka. Mně nijak vulgární nepřijde, je vtipná a září z ní pohoda. Popravdě kdo nechce hledat a vidět "detaily" tak nemusí. A i tak není vidět nic "pobuřujícího". Já být na té fotce, tak s tím žádný problém nemám. Druhá rovina je samozřejmě osobní pocit intimity, co už mi vadí zveřejnit a co ne. Souhlasím s tím, že pokud ti hráči nedali se zveřejněním souhlas (což vypadá, že asi nedali), tak to je samozřejmě Tvrdíkova chyba a měl myslet na to, že každý to může cítit jinak a vadit mu to. Říkám, je to dost osobní věc každého a každý to může cítit jinak. Třeba to vadilo jen jednomu, ale i tak si to měl samozřejmě ověřit předem. Takže samotná fotka mi vulgární nepřijde a je pohodová, ale v tomto případě se měl samozřejmě zeptat předem, zda se zveřejněním souhlasí.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Jachym     před 22 dny 30.10.2018 11:33 |  
      5 0

      Jarda slíbil transparentnost vůči fanouškům, a tady se nám jí dostává měrou vrchovatou...:-))

  61. Re: Slavia - Dukla 4:1

    benny231     před 22 dny 29.10.2018 23:58 |  
    1 0

    Po Kodani, důležitý 3 body v lize, navíc v pohodě a chvílema na půl plynu.
    Vyjma 10 minut ve druhé půli působila Dukla odevzdaně.
    Stoch měl dneska super den.

  62. Re: Slavia - Dukla 4:1

    Mikey     před 22 dny 30.10.2018 00:05 |  
    2 0

    Podle mě by i ten gól uznali, ale pak se podívali na lajnovýho, který zvedl praporek, ale uvědomil si, že mají nechat akci do konce, tak ho dal dolů. A zamával až potom.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Jakubisko     před 22 dny 30.10.2018 07:46 |  
      2 0

      To je pravda, ale akce je přerušena až zapískáním rozhodčího takže by to mělo být jedno.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Virgil1956     před 22 dny 30.10.2018 09:09 |  
      4 0

      Asistent si může mávat co chce a pokud se hráči řídí podle něho, je to jejich chyba. Utkání řídí hlavní rozhodčí a ten správně nechal akci dokončit do gólu a písknul až potom.

  63. Re: Slavia - Dukla 4:1

    Edenjejenjeden     před 22 dny 30.10.2018 07:27 |  
    11 0

    Tak včera pohodový zápas,nej hráči Stoch,Olayinka.Deli vypadal,jakoby vůbec nemarodil.Zelený po opatrném začátku se v závěru rozehrál,ten průnik cca.kolem 70 min,jak tam vymáchal tři žoldáky,byl luxusní.Tady dole jsem od někoho četl kritiku na Milana,že je pomalý atd,ano rychlejší už nebude,ale okamžitě se do zápasu dostal,jedna nebezpečná hlavička,jeden únik po křídle,centr na Frydrycha,rozhodně nezklamal,budeme ho ještě potřebovat.Snad jen střídající Sýkora mě příliš nepřesvědčil,asi bude potřebovat ještě čas.A na derby můžeme jít samozřejmě s pokorou,ale čistou hlavou.Důležité bude,aby rozhodčí nepískal ty jejich letecký dny,což je v posledních zápasech jediná taktika Sralty.Ale věřím,že to zvládneme.Jsme lepší!!!!!

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      bongor     před 22 dny 30.10.2018 08:11 |  
      4 0

      To bohemáckej Hašek,sám sralťan, vrazil naplno leteckýmu esu Šouralovi,když se bavili o pencli za " faul" na toho skřeta.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        kjandourek (admin)     před 22 dny 30.10.2018 11:41 |  
        2 0

        Jenom bych korigoval - nebylo to o penaltě, ale o trestném kopu z hranice vápna, ze které Bohemka v malém derby inkasovala první gól...

  64. Re: Slavia - Dukla 4:1

    pethead (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 08:04 |  
    9 0

    By mě docela zajímalo, kolik by to včera skončilo, kdyby neměla Dukla nejlepší stoperskou dvojici v lize... ;)

  65. Re: Slavia - Dukla 4:1

    Snivec     před 22 dny 30.10.2018 08:08 |  
    5 0

    Dominance po cely zapas, nekdy i na pul plynu, krasne goly, idealni zapas pred derby. :) celkove dobry vykon muzstva, Stoch top forma, navic se trefil Olayinka, Deli zdravy a i Zeleny zahral slusne, hlavne v druhe puli. Slavia proste bavi, tak by mohlo konecne chodit 15 tisic :)

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Virgil1956     před 22 dny 30.10.2018 09:11 |  
      7 0

      K tomu Zelenému. Coufala se po zápase ptali na změny v obraně, pochválil Deliho a co se týče Zeleného, řekl, že je to fotbalista jako kráva. To mě pobavilo.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        PetCC     před 22 dny 30.10.2018 09:47 |  
        6 0

        Zelený je přeci jen jiný typ, on není zvyklý hrát to po lajně, on je schopen to vzít do hřiště a rychlostí projít přes několik hráčů. V tom je velký potenciál, jen ho využít.
        Problém je, že se často ještě asi bojí jít do náběhu, nebo do kombinace u vápna soupeře, musí začít věřit tomu, že to v té obraně bez něj zvládneme :-)

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          PetCC     před 22 dny 30.10.2018 09:48 |  
          0 0

          Jo, zapomněl jsem dodat, že se ale přeci jen zlepšil a na zápasy se slabšími soupeři bych se ho nebál stavět.

  66. VAR a ofsajd

    JS (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 08:48 |  
    22 0

    A ještě chci říct, že ten neuznanej gól kvůli „ofsajdu“, co kontroloval Zelinka na videu, i bez zpomalení žádným ofsajdem nebyl. A že jestli i po konzultaci s videem o tomhle rozhodčí prohlásí, že je to ofsajd, tak ať táhne do háje. Osobně si myslím, že mají rozhodčí v notičkách příkazy, aby schválně chybovali při používání videa, aby se „prokázalo“, jak je ten systém špatnej a byl zase zrušený.

    • Re: VAR a ofsajd

      kjandourek (admin)     před 22 dny 30.10.2018 08:56 |  
      9 0

      Zelinka nic nekontroloval, ten jenom stál a čekal... to ten jouda u monitoru přišel s tím, že si není jistý a tudíž musí nechat původní verdikt....

    • Re: VAR a ofsajd

      mirecek1111     před 22 dny 30.10.2018 08:59 |  
      14 0

      No, a já se bojím, že se o to Chovanec už snaží co může. To by byl průser jako blázen. Vedení se musí jednozančně snažit, aby jim snaha o zrušení VARu neprošla. Nějaký špatně vyhodnocení ofsajd s Duklou sere pes... ale vemte si, že jen za tu krátkou dobu video pozitivně ovlivnilo snad všechny klíčové zápasy co jsme hráli. O jarním derby ani raději nemluvím, ale i ten záříjový zápas s Plzní, pochybuju že by tu penaltu bez videa odpískal, na Baníku by Baroš taky zůstal na hřišti.

    • Re: VAR a ofsajd

      rak (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 09:02 |  
      3 1

      Byla to klasická hraniční situace, které se dle instrukcí mají pouštět. O penaltě nikdo nepochybuje. Coufal tam šel tvrdě, ale nevím, co v té poslední chvíli mohl dělat. Jedině snad nadskočit, aby se protihráči vyhnul.
      Já doufám, že ta spekulace není pravdivá. Já jsem naprosto jednoznačně zastáncem videa a žádné argumenty, dle mého pseudoargumenty, odpůrců mě tedy nepřesvědčily. Není to samozřejmě stoprocentní. Jsou situace, které se ani z videa nedají posoudit přesně a nemůžeme zcela vyloučit ani možné manipulace v součinnosti rozhodčího a rozhodčích u videa, ale pořád je to lepší než když to je jen na rozhodčím na hřišti, který leccos nevidí a nebo si může pískat co chce.

      • Re: VAR a ofsajd

        PetCC     před 22 dny 30.10.2018 09:41 |  
        8 0

        Tvrdě, jako prase, tam šel hráč Dukly. Z našeho pohledu jsme všichni pro něj čekali žlutou.

    • Re: VAR a ofsajd

      Virgil1956     před 22 dny 30.10.2018 09:06 |  
      9 0

      Toto bylo jasné i bez nějaké speciální čáry, opravdu stačilo si to jen zpomalit. V tomto případě se ale Zelinka zachoval správně, přestože ten mameluk na čáře mával jako zfetovanej, tak nechal akci dokončit do gólu a písknul až potom. Naopak, ta penalta, to bylo zvláštní, Miloševič tam přijel na saních, Coufal mohl těžko zastavit pohyb a na zemi ho kopnul. V první chvíli jsem myslel, že píská faul Miloševiče, protože tam zajel oběma nohama, za to se dávají i karty.

      • Re: VAR a ofsajd

        PetCC     před 22 dny 30.10.2018 09:43 |  
        0 0

        Toho na čáře jsem viděl celou dobu, nejdřív praporek zvednul, ale hned ho zase stáhnul, počkal na dokončení akce a pak ho teprve zase zvednul.
        Takže jeho bych z toho nevinil, věděl, že to nebylo jisté, tak akci nechal dokončit a zkontrolovat na videu.

        • Re: VAR a ofsajd

          SirCohen     před 22 dny 30.10.2018 09:53 |  
          6 0

          Jeho špatná práce s praporkem (nohoru, dolu, nahoru) už sama k obvinění stačí. Nehledě na to, že takovouhle situaci snad jako ofsajdovou nemůže profesionál posoudit - nezakrytý výhled, ideální postavení hráčů, co chtěl víc?

  67. Re: Slavia - Dukla 4:1

    rak (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 08:52 |  
    11 0

    Myslím, že pro nás diváky pohodový i pěkný zápas. Je ale dobře, že Trpiš zůstává kritický a nutí mužstvo hrát pořád naplno. V podstatě dle filozofie nedávného výroku Kloppa, že hlavním cílem je bavit diváky a jinak neví, proč by ten fotbal hráli. Myslím, že hlavním cílem zimní přestávky kromě klasické přípravy bude ani ne tak posilovat jako udržet klíčové hráče. Jak se říká, každý je nahraditelný, ale momentálně mně připadá, že velmi těžko bychom nahrazovali Ngadea, Součka a Stocha a myslím, že na ně také jsou či budou nejvyšší nabídky.
    Teď derby, tedy vždy vrchol. Pro některé i vůbec nejdůležitější zápas. Určitě je to vždy mimořádné, boj s hlavním rivalem. Na druhou stranu do tabulky ne víc než tři body. Sparta bude hrát doma jako o život. Já osobně bych nebyl úplně zklamaný z remízy. Bylo by také dobré, kdyby v Ostravě byla remíza, případně vítězství domácích nad Plzní a potom potřebujeme doma zničit Zlín (odčinit také jarní prohru), nemluvě o zásadním zápasu s Kodaní. Čekají nás tedy tři důležité zápasy. Teď s rozumnou pauzou, ale po Kodani jen prakticky dva dny na Zlín

  68. Re: Slavia - Dukla 4:1

    DF007     před 22 dny 30.10.2018 09:21 |  
    5 0

    Trochu jsem se včerejšího zápasu bál, ale naštěstí zbytečně. Přeci jen zápas po evropském poháru a před derby, to svádělo k podcenění. Ale mančaft se s tím vypořádal úplně perfektně. Po dvaceti minutách muselo být všem jasné, že body zůstanou doma a vše bylo jen otázkou skóre. Naši kluci hráli v pohodě, bavili sebe, bavili nás.
    Rád bych se vyjádřil i k působení videorozhodčího. Nerozumím tomu, jak je možné, že situaci před naším třetím gólem (byť neuznaným) posoudí jako ofsajd. Ta situace je dle záběrů naprosto jasná. Opravdu to vypadá, že cílem je zrušení videorozhodčích.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      mudrc     před 22 dny 30.10.2018 10:44 |  
      1 4

      Což je holý nesmysl vzhledem k tomu, že video měl včera na starost Hrubeš. Ten si pod sebou větev neurřízne.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        asanin     před 22 dny 30.10.2018 11:45 |  
        11 0

        Včera měl video na starosti Karel Hrubeš, garant videa je Roman Hrubeš.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      red_dwarf19     před 21 dny 31.10.2018 09:19 |  
      0 0

      Jestli se nepletu, tak problém může být i jinde. A to ten, že ten pomezní zvedl praporek nad hlavu. Bylo vidět, že někteří hráči Dukly do to pak šli trochu volněji. A to si myslím byl ten problém.. V nějakém zápase (tuším MS?) se stalo něco podobného a gól nemohol být uznán právě kvůli tomu zvednutému praporku. Rozhodčí mají nařízeno v takovéhle situaci nechat praporek dole a zvednout ho až později. Právě kvůli možnosti využití videa. Prostě jak jednou mávne, tak je smůla.. Takže to ten manták zvojtil dvakrát - jednou že mával když to byla hraniční situace (měl nechat praporek dola a po dohrání signalizovat a pak se mohlo zkoumat) a po druhé že ho vůbec napadlo tohle brát jako offside...

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Faris (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2018 09:53 |  
        0 0

        V zápase s Astanou loni v prosinci pomezní zvedl praporek, rozhodčí nepískl a dostali jsme gol. Platil. Takže tvoji tezi bych si dovolil vyvrátit.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Merlinus (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 09:38 |  
      0 0

      Speaker z TS ten transparent vcera uvedl slovy: "pojdme podporit kluky, kteri jsou porad jeste zavreni v Kodani...".

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        SirCohen     před 22 dny 30.10.2018 09:50 |  
        34 0

        Aha, proto byla ta odezva tak vlažná. Já jsem mu přesně nerozuměl, co říká, ale Kodaň jsem zaslechl. Transparent nešel z mého místa přečíst, tak jsem netušil o co se jedná. Ale snažit se o pokřik acab po tom, jaké zprávy o vstřícnosti a pohodovosti dánské policie přímo z místa šly, to je slušnej úlet.

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          smely (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 10:02 |  
          34 0

          +1 navic netusim, proc bych se mel zastavat kokota co hajluje

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            Wulfstan (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 10:50 |  
            16 0

            Já bych se jich nezastával ani kdyby nehajlovali.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        VanDel     před 22 dny 30.10.2018 10:10 |  
        36 1

        Ať tam shnijou, škoda jich nebude.....

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      PetCC     před 22 dny 30.10.2018 09:38 |  
      12 0

      Odhaduju to na ty ynteligenty z Kodaně

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Jachym     před 22 dny 30.10.2018 09:38 |  
      7 0

      Řekl bych, že jejich kapitán...

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        SirCohen     před 22 dny 30.10.2018 09:51 |  
        4 0

        a nejspíš se někde ztratil..

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Eskaes     před 22 dny 30.10.2018 14:31 |  
      4 0

      Pan subhuman, diplomatický to atašé kotle, vzkazuje hochům od naccí řeky, aby se drželi.

      Tak jen aby hlavně drželi své pravačky, které jim občas mimoděk vyletí proklatě vzhůru.

  69. Re: Slavia - Dukla 4:1

    daadyy     před 22 dny 30.10.2018 09:42 |  
    2 2

    Tak hoši nás krásně nažhavili na derby! V kabině ( i dle fotek JT) funguje báječná, možná až více než přátelská atmosféra :) Teď už se jen zkoncentrovat na pro fanoušky nejdůležitější zápas a neudělat na Letné ostudu. Věřím, že když k tomu přistoupí hráči zodpovědně, tak máme pěknou šanci na bod(y). Myslím, že i těžké zápasy z Evropské ligy nám v tomto pomohou.

  70. Re: Slavia - Dukla 4:1

    smely (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 10:01 |  
    42 0

    vcera suprparada,Mino je "blazen" ;-)
    vybornou naladu mi jen trochu zkazila zaverecna dekovacka. Ja naprosto chapu pokrik "smrtSparte" a osobne s nim nemam nejmensim problem, ale....hraci, samozrejme nic takovyho kricet nemuzou a nemuzou tomu ani tleskat, natoz to nejak oslavovat, proto skandovani tohoto hesla pred nastoupenejma hracema na dekovacku je proste kokotina, akorat je to otravilo a misto slaveni hned po dekovacce odesli na vychod...misto toho , abysme si spolu zaspivali treba "derby je nase " a pod...Proste mi prijde, ze "hardcore" TS uz ponekolikaty usurpuje fandeni a support pro sebe a na ostatni nebere ohled...."nikdo neni vic nez klub !" diky ...

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      SirCohen     před 22 dny 30.10.2018 10:18 |  
      20 0

      Musím souhlasit, to mě taky otrávilo. "Derby je naše" by tam sedlo líp.

  71. Re: Slavia - Dukla 4:1

    martyni (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 10:56 |  
    11 0

    Je radost se koukat na tenhle tym, diky vsem, co se o nej zaslouzili. Před par tydny jsme tu resili malou krizi Mina, no a kdo si na ni dneska vzpomene... jako malej jsem vždycky cekal, jestli uvidim nekdy dokonalej vingl (nebo jestli se mi ho při fotbalku podari trefit:), většinou ale tem vinglum něco chybelo - kousek doprava, doleva, trochu nizko.. :) no tak ted jsem se konecne dockal!:) .. a ja vul mu chtel radit, at strili po zemi!:).

  72. Re: Slavia - Dukla 4:1

    Faris (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 10:56 |  
    2 1

    A teď trenerovi poraďte, koho byste dali na stopery do derby? Já si nemůžu pomoct, ale mně si Kúdela získal a postavil bych ho.
    A Zmrhal nebo Olayinka? včera byl Peter skvělý, ale pořád ho vidím spíš jako víc ofenzivního než Jardu. Na druhou stranu pokud bude hrát podhrot univerzal Traore, nebál bych se postavit Petera. Ať tam ty rudochy větrá.
    Mile mě překvapila návštěva, po Kodani a v tom počasí, co bylo přes den (mlhavo, sychravo), jsem 11t nečekal.
    Nemile mě překvapila informace o Teclovi, ten je asi na podzim mimo, Milan Škoda nerozehraný, Matoušek ještě nemá ustálené výkony, bude to těžké. Ale snad to zvládneme.
    Z derby vůbec strach nemám, podle mne jsme favorit, třeba se ale stane, že to nevyjde, vlasy si trhat nebudu. Chci naše těsné vítězství 1-0, aby nevyhodili Šťastného, protože to je jistota, že budou v prdeli dál.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      daadyy     před 22 dny 30.10.2018 11:09 |  
      1 1

      Stopery Kúdela - Ngadeu a na křídlo Zmrhala. Spíš bych přemýšlel koho na hrot? Budeme hrát z neprostupné obrany a Matoušek bude brejkovat?

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      smely (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 11:11 |  
      2 0

      Kolar-Coufi, MNN, Kudela, Boril - Soucek, Husbauer, Baluta, Stoch, Zmrhal - Matousek.....
      Zmrhal je specialista na derby i kdyz Peter vcera super...
      Simonek je nachylnej na zraneni a Kudela hraje famozne
      Matousek rychlej na pomaly stopery RB
      Baluta je kreativnejsi ne Ibra

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Hesmir (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 15:16 |  
        1 0

        peter hraje i hrota.myslim ze by tam byl i platnejsi nez Matoušek...

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          smely (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 15:41 |  
          1 0

          proc ne, sice sem ho na hrotu nevidel, ale nerikam, ze by to nemuselo fungovat :-)

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Jachym     před 22 dny 30.10.2018 11:17 |  
      6 1

      Trenér si poradí velmi dobře sám, od toho je koneckonců placený:-) Ale souhlasím s tebou, že není žádný důvod bezchybného Kúdelu vyhazovat ze sestavy. A je vcelku jedno, kterou černou zeď k němu. Spíše ale Ngadeua, který je opět výtečný, což dokumentoval naposledy v Kodani. Deliho bych tam poslal před koncem místo někoho z unavených krajních záložníků, aby pomohl odbránit ono zmiňované vedení 1:0...:-) Derby nám dá hodně zabrat, a Deliho náchylnost ke zraněním je nadstandardní. Dukla hráče takových kvalit naopak ani pořádně neprověřila.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 11:22 |  
      2 1

      Já bych postavil jednoznačně Ngadeu a Kúdelu. Horší je to s tím útočníkem. Asi bych dal Škoďáka a Matouška třeba na posledních 15-20 minut.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Plos     před 22 dny 30.10.2018 11:54 |  
      1 1

      Rozhodně Kúdela-Ngadeu ...a ofenzivní trio nechat stejné jako včera Olayinka - Baluta - Stoch...jdeme vyhrát a to fotbalově...

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Plos     před 22 dny 30.10.2018 11:54 |  
        0 3

        a na hrotu Milan

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          pipe1980     před 22 dny 30.10.2018 12:00 |  
          1 27

          já bych teda balutu vrátil do rumunska, čtyřikrát včera zazdil akci tím že nenahrál

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            SirCohen     před 22 dny 30.10.2018 12:53 |  
            6 0

            Hodně chce dát si toho góla, něco jako Stoch ještě nedávno, ale tomu už to tam padá, tak tolik nechrtí. Až se Baluta trefí, taky to bude lepší.

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            Wulfstan (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 13:08 |  
            4 0

            Taky názor. Divnej, ale názor. :-))

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Ondráš     před 22 dny 30.10.2018 12:09 |  
          5 0

          Čéče ten Milan nevim. Jako úplně nepředpokládám, že bychom na Letný Rumuny přišpendlili v jejich vápně a sypali tam jeden centr za druhým. Možná, že by byl rychlonohej Matoušek lepší volba, no ale tak uvidíme. Myslím, že za normálních okolností by byl úplně jasnou volbou Tecl (před zraněním), takhle fakt těžko říct.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Grobar     před 22 dny 30.10.2018 12:11 |  
      6 0

      Derby je o soubojích bude vyhrocené a boj o každý metr, proto nasadit jednoznačně nasadit Zmrhala. V derby to nikdy nebylo úplně o fotbale, ale o extrémním nasazení.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      iwanowicz     před 22 dny 30.10.2018 12:42 |  
      2 1

      Obrana nastoupi v nejsilnejsim slozeni Coufal- Kudela- Ngadeu- Boril. :)

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      kexholm     před 22 dny 30.10.2018 15:32 |  
      1 4

      Určitě MNN a Deli..... Kúdela hraje dobře, nedá se mu nic moc vytknout i rozehrávku má dobrou, ale nemá prostě dostatek centimetrů na stopera a prohrávat hlavy si prostě nemůžem dovolit....
      Zmrhal bude hrát podle mě určitě, je to křídlo který umí nejlíp bránit......
      Matoušek podle mě nebude hrát prakticky určitě, podle mě bude hrát na hrotu Škoda nebo možná Olayinka....
      Ofenzivního záložníka střed bude hrát Sýkora, umí bránit a ikdyž letos těžce neproměňoval furt je schopnej dát gól na rozdíl od Traorého, kterému tato pozice ve Slávii nesedí a není absolutně gólovej.....

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        japhy     před 21 dny 31.10.2018 13:27 |  
        0 0

        Ne...Ano...Ne...Ne...

  73. Re: Slavia - Dukla 4:1

    Navyseals     před 22 dny 30.10.2018 12:32 |  
    3 2

    Moje sestava na derby: Kolář - Coufal, Kúdela, MNN, Bořil - Souček, Hušbauer - Stoch, Baluta, Zmrhal - Olayinka
    A vysvětlím, proč ne ostatní.
    Škoda - nerozehraný, pomalý, na druhou stranu na spartu umí, má zkušenosti a zvýšil by výškovou převahu.
    Mešanovič - po zranění se hledá, jeho nasazení by byl nesmysl.
    Matoušek - typologicky se do tohohle zápasu nehodí a navíc by ho podle mě semlela atmosféra a důležitost zápasu, mimo jiné dost pálí šance.
    Sýkora - Záleží jakým stylem bude chtít Trpiš hrát, ale je také po zranění a stejně jako Matoušek je dost velkej palič.
    Traoré - jeho nasazení by znamenalo opatrnější styl s úmyslem eliminovat Kangu se Stanciem. Vyloženě šaptný nápad to také není.
    Tecl - těžko s ním lze počítat, navíc nevím, jestli by hrát měl, i kdyby byl zdravej. V Kodani zahrál dost hrůzostrašně, i když po zranění.
    O obraně nemá cenu spekulovat, Deli i přes dobrý výkon trpí na zranění a v tomhle složení ta obrana funguje.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      iwanowicz     před 22 dny 30.10.2018 12:39 |  
      5 0

      Souhlasim, jen misto Baluty bych tam dal Traoreho. Tecl ale nehral hruzostrasne, nemohl hrat vubec, bo si obnovil zraneni a dle trenera nemohl vubec behat a nechal ho tam trapit jen proto, ze uz nemohl stridat.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Edenjejenjeden     před 22 dny 30.10.2018 12:52 |  
        10 0

        Já bych taky dal Traorého,myslím,že nám pomůže zpevnit střed hřiště,eliminuje Stancia a Kangu,a bez nich jsou RBéčka poloviční.

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          iwanowicz     před 22 dny 30.10.2018 13:19 |  
          3 1

          Podle me je skoro jiste, ze nastoupime ve stejne sestave jako proti Kodani, mozna jen v utoku nastoupi Skoda misto Matouska.

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            Edenjejenjeden     před 22 dny 30.10.2018 13:31 |  
            2 0

            Myslím,že Milan na tom není ještě tak dobře kondičně,aby nastoupil do základu,zejména když naše hra je založena na neustálém presinku a tlaku na hráče soupeře už od jejich stoperů.Já bych ho spíše viděl na hřišti až proti Kodani,to by mohl být zápas pro něj....

            • Re: Slavia - Dukla 4:1

              Jarda66     před 22 dny 30.10.2018 14:41 |  
              1 0

              Já bych dal na hrot Milana, nechal bych ho do 60. minuty vyšťavit a potom na tu jejich "perfektně" kondičně a rychlostně vybavenou obranu vypustil čerstvého Matouška...

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Lord_Edmund     před 22 dny 30.10.2018 13:19 |  
      2 1

      ...k té obraně. Ona fungovala dobře i když v ní hrál Simon a vlastně i když v ní hrál Jugas (až na první zápasy) Jsou to příjemné starosti když máme vybrat dva a máme 4 top hráče na dvě místa. Budu zde asi ojedinělý, ale já bych dal stoperskou dvojici Deli + MNN . ..1.Jsou to moji oblíbenci :-)) 2. při jejich kvalitách nic neriskujeme.3. U strážení Tetteha se těch 10 centimetrů, co má Simon navíc proti Kudelovi může hodit.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        bramburek (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 14:22 |  
        2 4

        nebudeš ojedinělý... taky bych dal Sajmona s Míšou, i přes výborný výkony Kudyho… na začátku sezony spolu hráli skvěle, takhle vynikající a dominantní stopery v osobních soubojích, nemá žádnej jinej mančaft v lize... každopádně jsou to příjemný starosti pro trenéra...

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Navyseals     před 22 dny 30.10.2018 14:55 |  
          3 2

          Jenže oba mají sklon k chybný rozehrávce, Kúdela je v rozehrávce téměř bezchybný a jeho bránění je odlišný od Simonova a Michaelova. Byla by podle mě velká chyba Kúdelu posadit. Zcela upřímně, taková kvalita na stoperu vyloženě vybízí k systému 3-5-2 s Coufalem a Bořilem na krajích. Ale to není vyzkoušený.

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            Dennis     před 22 dny 30.10.2018 18:20 |  
            1 1

            Faktem je, že zle by to nemuselo vypadat. Stopeři Deli, Kúdela, Ngadeu, kraje Coufal a Bořil, střed Souček, Hušbauer, před nimi Stoch a v útoku Olayinka a Matoušek nebo Baluta. na papíře se mi to docela líbí, ale není to vyzkoušené.

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            japhy     před 21 dny 31.10.2018 13:32 |  
            1 0

            Chlapi, sledujete vy ten fotbal vůbec? Jak může být hra s Coufalem a Bořilem na křídlech nevyzkoušená, když takhle hrajeme celou sezonu? Jako jóó, není to tak rozepsaný, no.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Divizni (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 14:23 |  
        0 0

        Také jsem o tom dnes přemýšlel. Je otázka, jak je Deli rozehraný. Ta Dukla včera byla marná a vůbec ho neprověřila.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Ondráš     před 22 dny 30.10.2018 14:01 |  
      7 0

      Ten Olejníček v útoku možná není špatnej nápad. Kvalitu a techniku na zakončení určitě má a přece jen by jako hrot nemusel až tak bránit.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        smely (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 17:07 |  
        1 0

        supr je, ze sestava je pro RB taky blbe citelna, JiT muze necim prekvapit na co nebudou pripraveny, pac tech alternativ vykonostne na stejny urovni mame opravdu pozehnane :-)

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Eskaes     před 22 dny 30.10.2018 14:36 |  
      0 0

      myslím, že okusit atmosféru derby by Maty měl. A doufám, že se tak stane na dýl než pět závěrečných minut.

  74. Re: Slavia - Dukla 4:1

    mpik     před 22 dny 30.10.2018 13:10 |  
    5 15

    V sestavě na derby já osobně vidím několik otazníků a několik postů je jasných.

    1) Gólman - Kolář (jisté)

    2) Krajní obránci - Bořil, Coufal (jistě)

    3) Stopeři - Ngadeu (jistý) a máme tu první otazník, kdo bude do dvojice:
    3A) Deli
    3B) Kúdela
    Osobně preferuji volbu Deli, protože je vždy na hřišti skvělý. Byť Kúdela skvěle nahradil, je pro mě Deli stoper číslo jedna. Jen mít pokryto možné zranění právě Kúdelou.

    4) Defenzivní záložník - Souček (jistý)

    5) Levý záložník
    5A) Zmrhal - ač preferují volbu B, jsem přesvědčen, že JT zvolí právě Zmrhala
    5B) Olayinka - dle mého názoru je rychlejší a nebezpečnější, hádám, že do hry v průběhu nastoupí...

    6) Pravý záložník
    6A) Baluta - aktuálně ve velmi dobré formě, připravuje góly
    6B) Sýkora - po zranění se teprve rozehrává, potřebuje čas, tipuji lavičku
    6C) Stoch - ten za předpokladu přetlaku ve středu zálohy

    7) Střed zálohy
    7A) Stoch - momentálně klíčový hráč, jeho pozice je jistá
    7B) Hušbauer - ač preferuji Traorého, JT zvolí Hušbauera.
    7C) Traoré - nejspíš začne na lavičce...

    8) Útok
    8A) Matoušek - utkání doma s Duklou nebylo pro něj. Měl spíše hrát Mešanovič, který umí ve vápně. Derby na Letné bude na brejky, ideální právě pro mladého dravce.
    8B) Mešanovič je dobře připraven střídat
    8C) Škoda - bohužel Milan Škoda nepůsobil včera v dobré formě, za mě určitě lavička



    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      iwanowicz     před 22 dny 30.10.2018 13:29 |  
      6 1

      Zadny otazniky nejsou. Nastoupime v nejsilnejsi sestave jako proti Kodani. Maximalne nekdo za Matouska..

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Snivec     před 22 dny 30.10.2018 14:25 |  
        3 1

        Presne tak a misto Matouska bude Olayinka a z Letne potečou proudy slz :)

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Tomastu     před 22 dny 30.10.2018 14:33 |  
        1 1

        Nikdo za Matouška, borec potřebuje hrát a tenhle zápas mi bude sedět. Můj tip 2:1 pro nás a góly právě Matoušek a druhý Pepa :-D uznávám že je to spíš takové přání, jelikoz je jasné, že pokud bude Jaromír zdraví toho fika jim tam šoupne :)

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Ondráš     před 22 dny 30.10.2018 14:36 |  
          8 1

          Wulf tě zvalchuje.

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            Wulfstan (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 19:39 |  
            0 0

            Děkuji, žes to udělal za mě. Já bych byl zas označen za prudiče, rejpala, grammar nazi a já nevím co ještě :-D

            • Re: Slavia - Dukla 4:1

              Edenjejenjeden     před 22 dny 30.10.2018 19:47 |  
              0 0

              Vůbec nechápu,jak by si někdo ,něco takového mohl o tobě myslet?Nic ti přece neni vzdálenější...A dotaz mimo,pod jakým nickem se na chráněnce skrývá zicháčekpetr?

              • Re: Slavia - Dukla 4:1

                Wulfstan (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 21:41 |  
                0 0

                Čéče, myslím, že tam není. Což je veliká, veliká škoda. :-)

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          iwanowicz     před 22 dny 30.10.2018 18:15 |  
          2 0

          :) Ja proti Matouskovi v zakladu nic nemam, ale uvidime, jake bude mit nas vrchni strateg zamery. Ono dat do zakladu Skodu, aby se porval s obrancema a pak tam vypustit na 30minut na unavenou obranu Matouska, by taky nemuselo byt spatny..

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Tochal (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 15:36 |  
      6 0

      Střed zálohy Stoch, napravo Baluta? O_o

      Kolik zápasů Slavie jsi viděl? A kolik z nich s otevřenýma očima?

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      kexholm     před 22 dny 30.10.2018 16:08 |  
      0 6

      Tak Trpišovský to podle mě asi postaví takhle.... pokud zdravotní stav hráčů dovolí.... dá důraz na to kdo umí v záloze bránit....

      Kolář - Coufal, MNN, Deli, Bořil - Hušbauer, Souček - Stoch, Sýkora, Zmrhal - Škoda ( Olayinka )

      Tak já bych dlouhodobě taky rád viděl Stocha na ofenzivním záložníkovi střed, ale uznávám že proti Spartě venku si to asi zrovna nemůžeme dovolit, Stoch fakt moc bránit neumí, ikdyž uznávám že se bránit snaží, ale musíme držet střed hřiště kde budem se Sýkorou silnější než Sparta a to myslím rozhodne.... moc nevěřím že Matouška postaví do derby místo Škody nebo Olayinky, fakt dělá zatím moc chyb a v útoku moc hrát zatím neumí.... preferovat Traoreho před Hušbauerem, to je podle mě hrozná hloupost....

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        kjandourek (admin)     před 22 dny 30.10.2018 16:31 |  
        7 0

        Já si tedy myslím, že sestava bude stejná jako v Kodani...

        Hlavním důvodem je to, že určitě v derby nebudeme zkoušet něco, co nemáme vyzkoušené a ověřené...
        Olayinka na hrotu je určitě zajímavá myšlenka, ale za nás tam hrál jenom v Ostravě a to nebyla dobrá zkušenost... myslím, že bude buď nalevo, nebo naskočí v průběhu hry - podle toho, jestli bude ready Zmrhal. Včera nehrál s tím, že není k dispozici a je nějak podezřele ticho po pěšině....

        Střed Souček-Hušbauer a Traoré před nimi fungoval v Kodani, do derby bych dal krk na to, že ho trenér nasadí stejný. Baluta je super s míčem u nohy, podle mě zůstane na lavičce jako žolík pro případ, kdyby se zápas nevyvíjel pro nás dobře... a nebo naopak až moc dobře :-)
        Mám za to, že pokud to bude plichtové, nebo povedeme o gól, či dva, tak do hry naskočí Frydrych a na ofenzivní hráče zbudou dvě střídání v poslední minutě
        Sýkora je nerozehraný - podle mě jakmile za sebou nebude mít alespoň jeden dobře odehraný ostrý zápas, tak ho do tak důležitého utkání Trpiš nepostaví - opět maximálně jako žolíka pro případ, kdybychom se trápili, nebo jako včera jistě vedli a mohli si dovolit dát "čuchnout" hráčům po zranění
        Stejný případ je pro mě i Milan... Včera bylo vidět, jak je nerozehraný - opět podle mě bude na lavičce s tím, že okolo šedesáté minuty vystřídá Matyho... ten se včera trápil, ale v Kodani i v Petrohradě odehrál dobré party - zdá se, že mu svědčí těžší soupeři venku více, než outsider doma...

        Jediný otazník v tom nejlepším slova smyslu vidím na stoperu, protože Kúdela si skvěle rozumí s Ngadeuem, včera to stejně skvěle zvládl s Delim... Ten prostě musí hrát... Michael, to je neskutečná skála, ten taky musí hrát.... A Simon včera předvedl, že na něm - snad jako jediném hráči na světě - žádná pauza nezanechá stopy... takový hráč prostě taky musí hrát....
        Tady mi to nějak nevychází :-)

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Edenjejenjeden     před 22 dny 30.10.2018 16:44 |  
          7 0

          No tak bude hrát Kúdela,Deli i MNN,a budeme hrát bez Koláře,ty naděláš.Když totální tak totální :-)))

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          kexholm     před 22 dny 30.10.2018 18:03 |  
          0 4

          Myslím že sestava bude sázka na hráče kteří mají zkušennost s derby a na obrannný schopnosti, JiT je velkej taktik..... když Zmrhal nebude k dispozici tak na křídlo Olayinka, včera hrál slušně i se snažil vracet....... Baluta taky myslím že začne na lavičce.....
          Traore určitě ne, nechápu zdejší všeobecné nadšení ohledně tohoto hráče..... v ofenzivě je marnej a místo Součka nebo Hušbauera ho JiT nepostaví, Sýkora to odehraje určitě lépe a JiT ho dobře zná, řekl bych, že je to jeho oblíbenec....
          Matoušek když má hrát útočníka tak venku, doma do konsolidovaný obrany to neumí, ale zrovna derby si myslím že je to na něj zatím ještě moc..... navíc fakt docela neproměňuje..... můj tip je, že tam dá Škodu ikdyž není moc ve formě....
          Jsem překvapenej i tím že se tu preferuje na stopera malej Kúdela ( ikdyž hraje velmi dobře ) před Delim, v hlavičkách je velký rozdíl ve prospěch Deliho..... varianta je Kúdela se Součkem v záloze a na ofenzivním záložníkovi střed Hušbauer......
          Myslím že ty předchozí naše sestavy byly ovlivněný naší marodkou, Sýkora i Škoda už jsou schopný hrát, derby je podle mě o zkušenostech.....

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            Dennis     před 22 dny 30.10.2018 18:15 |  
            1 0

            Traoré bude určitě hrát, na to bych si klidně vsadil. Sýkora toho po zranění ještě moc neodehrál a na základ to ještě stačit nebude. Vpravo bude Stoch (jako letos snad vždy), doleva podle mě trenér dá Zmrhala kvůli zodpovědné hře dozadu, i když já bych zkusil Olayinku, protože by měl fakt zajímalo, kdo by ho tam bránil (Chipciu?).
            Na stopery bych dal Míšu se Simonem (oba jsou prostě takové kvality, že musí hrát), ale myslím, že trenér na úkor Deliho postaví Kúdelu.
            Do útoku nevím, Tecl by byl jasná volba, takto to vidím na Matouška. Možná ale trenér bude chtít překvapit se Škodou... Derby je velký zápas a Milan tyhle zápasy vždycky uměl. Baluta a Mešanovič začnou na lavičce.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Edenjejenjeden     před 22 dny 30.10.2018 16:41 |  
        4 0

        Sýkora určitě ne,vzadu spíš Kúdela,a vepředu Matoušek,proč ne?Při rychlosti a obratnosti spartanské obrany,bych ho tam klidně dal.At se na něm ty kopyta vyfaulujou....

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        iwanowicz     před 22 dny 30.10.2018 18:39 |  
        4 0

        Sykora? Sledoval jsi ho vcera? Mam ho rad, ale bude potrebovat cas se vratit do formy. Baluta nebo Olayinka jsou ted rozhodne pred nim.. Stoch ted jezdi dozadu jako nikdy a mnohokrat za zapas nahani soupere s micem.. Traore hral nekoliktrat v zakladu s Husbauerem a klapalo to vyborne. Trener ho jeste nikdy nepostavil na ukor Husbauera, tak proc by to delal ted?

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          kexholm     před 22 dny 30.10.2018 19:16 |  
          2 3

          Sýkora včera nic moc nepředvedl, ale ani Baluta ani Olayinka určitě neumí tak bránit jako Sýkora....... ano Stoch jezdí dozadu jak předtím nikdy tzn. vrací se, ale to automaticky neznamená že nějak skvěle umí bránit, tzn. odebírat míče...... Traore je podle mě v ofenzivě tragickej, zbrzdil většinu akcí, nic neproměnil, ano defenzivní kvality má a jsem rád že přišel z důvodu naší velké marodky a svou roli plní, ale na pozici ofenzivního záložníka střed je to pro mě z dlouhodobýho hlediska málo ( a dozadu ho Souček s Hušbauerem nepouštějí ), Sýkora je pro mě na pozici ofenzivního záložníka střed obecně lepší hráč....

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      martyni (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 18:49 |  
      1 0

      Tipoval bych sestavu jako v Kodani, pokud budou vsichni zdravi. Deli je skvelej, ale do obrany provereny tezkymi zapasy se většinou nesaha. V zaloze mají jistotu Soucek, Husby a Stoch, Zmrhal dostane prednost před PO, protože mu trenér vic veri při hre dozadu. Před Balutou asi ze stejného duvodu dostane prednost Traore, kterej sice není tak kreativni, zato pomuze prehrat stred rudy zalohy. V utoku Maty, spis se pocita s tim, ze si na ne trochu počkáme, navíc Skodak po zraneni asi není ještě na celej zapas. Mesiho bych nerad podcenoval, rozumim tomu, ze ted nemůže byt v top forme, ale trochu se obavam, ze bude mit co delat, aby se v tymu udrzel.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        martyni (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 18:57 |  
        1 0

        Jo a Sykorovi to včera moc neslo a na cely zapas to taky ještě nebude, jemu to taky chvili trva, nez se dostane do pohody. Ještě muze byt zajimavy, esli se JiT pokusi o nejaky prekvapeni, třeba Maty na podhrotu a Skoda / PO v utoku. Ale spis myslim, ze ne.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Novi.sks     před 22 dny 30.10.2018 15:10 |  
      19 0

      Začínají se tady podobné věci rozmáhat :(
      Nevím, zda to přišlo s úspěchy na hřišti, nebo zda je to přirozenou obměnou "jádra," ale mělo by se s tím něco dělat! Nechceme přece skončit jako ti intelektuálové z druhého břehu... Doufám, že se odpovědní brzy chytnou za nos (nebo dospějí) a udělají si mezi sebou pořádek, aby reprezentovali Slavii tak, jak se sluší a patří. Nikoliv aby dělali ostudu a "normály" odrazovali od návštěvy stadionu/výjezdů!!

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Radek097 (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 15:48 |  
        8 0

        Snad si nemyslíš, že tito lidé chodí na stadión kvůli fotbalu, respektive kvůli Slavii.
        Jenže to není problém trvající týdny či měsíce. Jedná se o dlouhodobý problém, který možná donedávna nebyl tak vidět.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      Luckyduck (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 15:35 |  
      35 1

      To je kurwa už tak k zblití spolu s tím hajlováním, už je mi z těch dementů špatně.
      Ale POZOR - všechno je to vlastně v pořádku, protože tihle zakuklenci přeci dělají atmosféru na TS a připravují chorea!! Takže si můžou hajlovat, napadat ostatní fanoušky, posílat naše černošské hráče do plynu (i po výkonu, kdy nám MNN vykopal vítězství a dostal se do sestavy kola EL).
      Ale přes to všechno oni jsou nejvíc a jsou to ti největší slávisti, oni jsou vlastně důležitější než klub, hráči, dres, a celá slávisticka myšlenka a identita!
      Co na tom, že i jejich pomýlená ideologie je pro ně víc než Slavie a hráči SKS, co na tom, že Slavii fandí po celé republice 50 000 nebo možná 100 000 normálních lidí - to nic neznamená.
      Těch 50 nebo 100 náglů v kotli si prostě může dělat co chce a maj na to právo, protože jsou prostě NEJDŮLEŽITĚJŠÍ na světě - oni jsou ta nadřazená, čistá rasa a pro nikoho jiného tady není místo (jen škoda, že by právě většinu z nich poslal do toho plynu jejich oblíbenec Adolf, kdyby mohl tu jejich oblíbenou ideologii dotáhnout do konce).

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        smely (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 16:31 |  
        14 0

        z twitterove komunikace...
        DavidvonPrag‏ @TobeySKS :
        "Rozmohl se nám tu takový nešvar, spousta lidí se začala ozývat a hejtovat Tribunu Sever a její známé tváře. Uvědomte si, že tito lidé tráví svůj volný čas prací na prezentaci Tribuny Sever, zatímco vy jenom hejtujete a váš přínos pro Slavii je nulový. Díky a čau.

        a nasledna odpoved :-)
        @jap1892 :
        Rozmohl se nam tu takovy nesvar, spousta soucasnejch clenu TS a jeji zname tvare delaji, jak kdyby pred jejich prichodem a prezentaci nic neexistovalo a maji ve zvyku rikat (treba tem , kteri stravili v kotli a na vyjezdech cely devadesatky), ze prinos ostatnich je nulovy...

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Jachym     před 22 dny 30.10.2018 16:48 |  
          1 0

          Jinými slovy: "Zkus se do nás srát, to pak budeš litovat." …:-)

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            smely (přítel SN)     před 22 dny 30.10.2018 16:53 |  
            8 0

            prirozenej respekt si nasilim nevybudujes...

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        Eskaes     před 22 dny 30.10.2018 18:10 |  
        11 0

        ta "nadřazenost" samozřejmě pramení z jejich reálné podřazenosti a zakomplexovanosti-jsou spodinou, byť někteří i z bohatých rodin, ale spodinou právem a vždy opovrhovanou. Proto se chtějí "normálům" mstít a zaštiťují se tak rádi násilím.

    • Re: Slavia - Dukla 4:1

      brugy     před 22 dny 30.10.2018 22:39 |  
      9 1

      Uz jsem to tu nadhazoval, nevite jestli pojedou nackove do Bordeaux nebo se vyblbli uz v Kodani? Chci jit do naseho sektoru, zafandit si, ale nacky mam rad asi jako spartansky nacky a nerad bych, aby nam zkazili vyjezd.

      • Re: Slavia - Dukla 4:1

        malan (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2018 11:18 |  
        0 4

        To se vsad, ze jo. Doporucuji chodit na fotbal ozbrojen. Ja uz to tak delsi dobu mam.

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          brugy     před 21 dny 31.10.2018 11:40 |  
          4 1

          Moji zbrani je usmev a vlidne slovo :-D.

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            malan (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2018 12:57 |  
            1 2

            Tak to good luck:)

            • Re: Slavia - Dukla 4:1

              brugy     před 21 dny 31.10.2018 13:04 |  
              3 2

              Na fotbal chodim pravidelne 25 let, jednou jsem prisel o salu kdyz me nahaneli na Bohemce Spartani, jednou jel policejnim autobusem ze Sparty, kdyz nas v ulicich obklicili Spartani a jinak jsem zadnej vetsi konflikt nezaznamenal, nevyhledavam je :-).

              • Re: Slavia - Dukla 4:1

                malan (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2018 15:32 |  
                2 1

                Ani já ne. V pondělí byli napadeni lidi za Kodaň kteří přitom v Kodani vůbec nebyli:). Už jen to, že po tobě někdo jde kvůli výměně názorů je nesmysl, ale ještě větší bizár je, když po tobě někdo jde jen proto, že někoho připomínáš. Každý ať se zařídí podle sebe..

                • Re: Slavia - Dukla 4:1

                  brugy     před 21 dny 31.10.2018 17:48 |  
                  3 1

                  To se ti muze stat kdykoliv, obcas se nekdo objeci na spatnym miste, jednoho kamarada zmlatili nackove v metru kvuli dredum, druhyho cikani na synkaci, protoze nemel cigaro, treti ze zastal v hospode holky, dobrej boxer, pockali si na nej venku v presile a skoncilo to kopackou do hlavy, vsechno stejni zmr... Co s tim? Pristoupit na jejich hru a zacit se s nima mlatit, to jim udelas jeste laskavost a hlavne jses pripraven nekoho zneskodnit? Oni jsou. Hold obcas se kamery, sekuritaci, policajti hodej (nebejt tenkrat na Letny, bylo to zly, nez nas odvezli letali na nas vzduchem sklenene lahve, bylo nas tam cca 100 obklicenejch cca petinasobnou presilou spartanskych pitomcu).

                  • Re: Slavia - Dukla 4:1

                    malan (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2018 18:37 |  
                    0 3

                    Musíš být připravenej se o sebe postarat. Co budeš dělat v situaci kde ti nikdo nepomůže? Budeš rád za to, že máš něco při ruce. Situace který popisuješ jsem zažil několikrát, a nechci už nechat nic náhodě. V Edenu se bohužel necítím bezpečně, podle toho jsem se zařídil. To není žádná hra na kterou přistupuješ, ale sebezáchova..

                    • Re: Slavia - Dukla 4:1

                      brugy     před 21 dny 31.10.2018 19:15 |  
                      4 1

                      Na vsechno v zivote se stejne pripravit nemuzes, to skonci akorat paranoiou.

                    • Re: Slavia - Dukla 4:1

                      SirCohen     před 20 dny 01.11.2018 08:36 |  
                      2 1

                      V Edenu se necítíš bezpečně? Z jakého důvodu? Když čtu tvoje příspěvky, tak se přestávám bezpečně cítit. Ozbrojeného paranoika bych potkal jen velmi nerad.

                      • Re: Slavia - Dukla 4:1

                        malan (přítel SN)     před 20 dny 01.11.2018 09:11 |  
                        0 0

                        Z duvodu ktere jsou tu popsany. Nemas duvod se bat, nejsem paranoik.

                  • Re: Slavia - Dukla 4:1

                    Luckyduck (přítel SN)     před 20 dny 01.11.2018 12:45 |  
                    1 0

                    Přípomělo mi to historku jednoho starého kámoše, která se stala kdysi v pohraničí, tak si to tu dovolím trochu odlehčit:
                    Kámoš by velkej sparťan (dodnes asi je) a ještě větší alkáč (to už asi omezil), a jednou se tak vracel ráno po prokaleném víkendu domů z hospody. Šel podél krajnice a nějak těsně ho objela dodávka, že na ni něco zahulákal a pohrozil rukama. No a dodávka zastavila, vyskákalo z ní několik nakrátko ostříhaných týpků a toho kámoše pořádně zřídili.
                    A jak s ním tak končili a on ležel v příkopě, tak se ho jeden z holohlavců zeptal:
                    "Komu vlastně fandíš?"
                    A kámoš odpověděl "Spartě!!"
                    Na to týpci "Aha... no to my taky... hmm, tak tě aspoň odvezem do nemocnice"
                    :D

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            kjandourek (admin)     před 21 dny 31.10.2018 13:01 |  
            4 1

            Takových jsou plné hřbitovy....

            • Re: Slavia - Dukla 4:1

              brugy     před 21 dny 31.10.2018 13:48 |  
              2 1

              Nejen takovych.....

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          SirCohen     před 21 dny 31.10.2018 13:15 |  
          1 0

          Ozbrojen? A čím jako proboha?

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            malan (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2018 15:32 |  
            0 2

            To nechám bez komentáře.

            • Re: Slavia - Dukla 4:1

              SirCohen     před 21 dny 31.10.2018 15:58 |  
              1 0

              Tak aspoň doufám, že je to v souladu s návštěvním řádem. A jestli ne, tak doufám, že nikdy nikoho takového nepotkám.

              • Re: Slavia - Dukla 4:1

                malan (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2018 16:18 |  
                0 3

                Jasne ze je to v souladu s navstevnim radem.

                • Re: Slavia - Dukla 4:1

                  SirCohen     před 21 dny 31.10.2018 16:31 |  
                  1 0

                  Já to radši nechci vědět, přispěje to k mému klidu, když nebudu mít tušení, co vše se na stadion nosí.

        • Re: Slavia - Dukla 4:1

          Jachym     před 21 dny 31.10.2018 13:22 |  
          1 0

          A co pak říkáš u vstupu, když u tebe najdou pistolku nebo nožík...?:-)

          • Re: Slavia - Dukla 4:1

            malan (přítel SN)     před 21 dny 31.10.2018 15:14 |  
            0 1

            Ani jedno s sebou nemam i kdyz by to nebyl problem protahnout samozrejme;)

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen