Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 18/19 9

Před velkým derby pražských S vám přinášíme devátý díl podcastu SN Mezi námi fanoušky, ve kterém se především právě nad nadcházejícím zápasem zamýšlejí ve vířivce quelhar, David Ocetník, Vlajkonoš a fanoušek Sparty Dan Peterka.

Předseda představenstva Slavie Jaroslav Tvrdík poslal na Twitter v pondělí večer zase jeden těžký kalibr v podobě fotky hráčů ve vířivce, což nás inspirovalo k tomu, abychom se k podcastu v rámci solidarity sešli také ve vířivce. Tam jsme v rychlosti prošli zápasy s Libercem a Duklou, o trošku déle jsme se pak zastavili u cenné výhry z Kodaně, která posunula Slavii do dobré pozice pro postup ze skupiny. Hlavním tématem však bylo jednoznačně derby. Po úvodním zamyšlení, v jaké situaci se Sparta nachází, jsme se věnovali z největší části porovnání očekávaných základních sestav obou týmů. Dotkli jsme se přitom také šetření ohrožených hráčů v minulém ligovém kole, dostalo se i na drby, že by kapitán Sparty Josef Šural mohl zamířit po sezóně do Slavie. Na závěr jsme se také pobavili o tom, jak kluby přistupují k vlastním fanouškům a jestli je budoucností platit za exkluzivní obsah.

Obsah:

00:00 Liberec (1:0), Dukla (4:1) a Kodaň (1:0)
23:45 Derby

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (81)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    Euforak (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 08:57 |  
    5 0

    Díky, opět super! Jen mohla zaznít ještě pozvánka na zítřejší LM holek v Edenu..

  2. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 10:20 |  
    2 3

    Když sparťan Olijanka, tak slávista Čipču - to se mi líbí! :-)

  3. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    kondorr     před 5 lety 31.10.2018 12:25 |  
    6 0

    Já hlavně doufám že to s tim Šuralem neni pravda.Neměl sem rád Lafatu, ale tenhle lempl to by bylo už moc.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    koocze     před 5 lety 31.10.2018 12:42 |  
    4 0

    Díky za podcast a hezký vtip se zvukem na pozadí ;)

  5. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    r-w-h     před 5 lety 31.10.2018 13:07 |  
    2 0

    po zmínce Pokáče sem se kouknul co je to zač a ukázal to i kolegovi z druhýho břehu.
    prej by to nejradši nechal smazat z internetu, jak se za to stydí :D

  6. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    smely (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 13:07 |  
    20 0

    prestup makaka do SKS si nedovedu predstavit ani v tom nejulitlejsim snu...jen at zustane kde je, sam si vybral...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      JS (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 13:22 |  
      4 7

      Jestli ze Sparty někoho koupit, tak Stanciua...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        smely (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 13:34 |  
        2 1

        promin...blbost

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

          Obr     před 5 lety 31.10.2018 13:45 |  
          0 0

          Sakra, kdo je makak? Sem mimo...

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

            Jachym     před 5 lety 31.10.2018 13:50 |  
            3 0

            No podle vzhledu přece jasně Šural…:-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

              Obr     před 5 lety 31.10.2018 14:38 |  
              0 0

              No jo vlastne :-) diky

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        kondorr     před 5 lety 31.10.2018 13:37 |  
        0 2

        Hráč to neni špatnej , ale ty prachy co by stál do toho bych nešel.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

          Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 14:30 |  
          6 0

          I zadarmo by byl drahý.
          Je rozdíl sem vzít hráče sparty, který se nad Slavii nějak nepovyšoval (což byl třeba Hušbauer) anebo právě šurala nebo dočkala.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

            mis3     před 5 lety 31.10.2018 14:59 |  
            1 3

            co řekl Dočkal proti Slavii?

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                Kenny     před 5 lety 31.10.2018 21:28 |  
                4 4

                Nakopni mě. Přečetl jsem to dvakrát a potom pozpátku, ale nic závadovýho jsem nenašel.....

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                  Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 21:34 |  
                  3 6

                  Ne? Tak to zkus ještě dvakrát. A když to stále nepomůže, tak ještě dvakrát atd. atd. atd. :-)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                    Pepino44     před 5 lety 01.11.2018 11:09 |  
                    4 1

                    Myslíš ten samý článek, který jsi sem dal ? Já také na tom nic závadného nevidím. On si za Slávii v dospělém fotbale opravdu moc nezahrál. Nebo máš na mysli to, jakou měl radost, když jako mládežník porazil Spartu ? Uvědom si, že byl vlastně ze Slávie jako mlaďas, který by si tenkrát v základu asi nekopl odejit.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                mis3     před 5 lety 01.11.2018 11:04 |  
                4 1

                no tak já se připojuji, nevidím nic závadného, byl u nás v mládeži, na kterou rád vzpomíná, u nás šanci nedostal a tedy k tehdejší Slavii vztah těžko měl, třeba i nějaká zahořklost tam byla. Zároveň když se vracel asi těžko mohl do Slavie, která v té době na hráče takové úrovně neměla prostředky. Šel do Sparty a tak logicky těžko mohl vyvolávat, že je největší Slávista pod sluncem. Mě by ve Slavii rozhodně nevadil.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                  Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 01.11.2018 11:52 |  
                  1 3

                  Tak já samozřejmě respektují, že to má každý jinak. Někomu by nevadil Dočkal, někomu Šural, někomu by třeba nevadil ani Řepka či Sivok.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                    mis3     před 5 lety 01.11.2018 14:45 |  
                    3 0

                    tak to je ale slušná demagogie, je celkem jisté, že Řepák a Sivok by vadil KAŽDÉMU slávistovi. Dočkal prostě směrem ke Slavii neřekl nic neuctivého a to ani v tomto rozhovoru. Ano, nebylo to v mnoha očích od něho dostatečně loajální, ale co měl dělat? Slavia byly v řiti, Sparta na hoře a měla o něho zájem, je to profík, přicházel z Norska, dokázal se vyjádřit neutrálně, tak aby neurazil ani jeden klub. To sakra rozdíl oproti těm co jsi zmínil...

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 01.11.2018 15:21 |  
                      2 2

                      Dočkal: Slavia? Chvilková záležitost. Já z toho cítím despekt, pohrdání. Zatímco třeba Vácha řekl: Slavia? První holka, na kterou se nezapomíná. Podle mě obrovský rozdíl. Dočkal prostě ne-e. Můj názor.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                        mis3     před 5 lety 01.11.2018 16:29 |  
                        3 1

                        však já respektuji cizí názor, ale nesouhlasím s tím, despekt z toho necítím, hovořil o A-týmu a v tom měl pravdu. Ostatně stačí si přečíst celou jeho odpověď, ne bazírovat na titulku, který to celé zkresluje: "Co se týče velkého fotbalu, byla pro mě Slavia chvilková záležitost." a zároveň potvrzuje tu uraženost "Pro ně je to ponaučení, až třeba takové chyby dělat nebudou" o tom, že on a Vácha se nedostali do A-týmu. A samozřejmě je to potřeba brát optikou toho, že šel do Sparty a těžko tedy mohl mluvit o tom, že si tam jde jen vydělat a srdce má dál sešívané...

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 15:19 |  
            0 0

            Ovšem kondorr mluví o Stanciuovi, ne o Šuralovi. A Stanciu se snad taky proti Slavii nijak hlasitě nevymezuje.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 13:40 |  
        0 1

        Možná jen v případě, že odejde Stoch. Jinak na co?

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

          JS (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 16:18 |  
          0 4

          Spíš ho vidím jako náhradu „skleněnky“ Sýkory.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

            Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 16:45 |  
            0 0

            Na tu pozici teď máme Balutu s Matouškem.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

              JS (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 17:28 |  
              0 5

              Vidíš, zrovna oba dva vidím už spíše na kraj. Balutu určitě. A Matoušek, ten při aktuálním nedostatku útočníků (Tecl mimo, Škoda za zenitem, Mešanović z formy), se doučí jak hrát hrot..

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        mirecek1111     před 5 lety 31.10.2018 13:49 |  
        2 4

        Stanciu snad v zimě zmizí v zahraničí. Je to kvalitní hráč, s jinými spoluhráči a zejména pořádným trenérem by podával úplně jiné výkony. Ono se ale těžko Sparta někam táhne, když kolem něj běhají v základu hrači jako Vatajelu, Plavšič nebo Kanga, kteří mají ofenzivní záblesky ale jsou abslutně neschopní (první dva) nebo nezoodpovění (Kanga) hrát odpovědně i do zadu. U nás by byli totálně nepoužitelní. Mě je té Sparty snad i lito, v jaké je situaci, spartani mají za modlu Kangu, který když ztatí míč, tak se na to jednoduše vysere. A v takového hráče oni věří, že je z toho dostane.. Trpišovský by Kangu ve Slavii asi zabil.

        A Šural, kvalitní je. Myslím, že stejně jako Stanciu by hrál v jiném klubu daleko lépe, ale my nejsme v situaci, kdy by pro nás byl zrovna on spásou, jako když přišel např. Hušbauer nebo Deli. Tak proč v zimě zbytečně hrotit atmosféru. Ať si to své rozhodnutí z minulosti vyžere do dna a zůstane kde je.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

          bramburek (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 14:28 |  
          12 2

          jen dvě výhrady - sparty mi není nikdy líto... a Trpišovský by Kangu ve Slavii nezabil, protože takovýhleho vylízanýho pablba v našem dresu nikdy neuvidíme, páč jedno z dosti významných kritérií podle kterých naše vedení vybírá fotbalisty, je i charakter a morální vlastnosti hráče...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

          Ondráš     před 5 lety 31.10.2018 16:33 |  
          0 3

          Stanciu nikam nezmizí, to jsou kecy.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

            buran     před 5 lety 31.10.2018 17:03 |  
            1 0

            To máš pravdu , protože se vyjádřil ,že se mu v RB líbí a když odejde tak až získá nějakou trofej:-):-):-):-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

              Dr. Fe1     před 5 lety 01.11.2018 00:22 |  
              4 3

              Chudák. Navěky ve Spartě :-)

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                kjandourek (admin)     před 5 lety 01.11.2018 08:55 |  
                0 0

                Třeba vyhrajou perleťový pohár v Žirovnici... To je taky trofej :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

            Edenjejenjeden     před 5 lety 31.10.2018 17:29 |  
            2 0

            A to víš jak?Ve fotbale neni nic jisté,pochybuju,že zrovna tobě by se jeho agent svěřoval.....

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 13:39 |  
      18 0

      I kdybych se snažil odhlédnout od toho, jakej je to primitiv a jak se ke Slavii zachoval, tak co by nám jako po sportovní stránce měl dát? Doufám, že míříme výš.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    Max1     před 5 lety 31.10.2018 13:09 |  
    12 0

    Opět paráda :). Jinak co se týká Kodaně, souhlasím s Vlajkonošem, k té kritice TS, tak tam je to spíše o tom, že TS by měla tady fungovat jako “garant”, jiste že tolik hlav nejde ohlídat, ale těch podskupin je moc a každá si děla tak trochu co chce a nějaký pravidla by se nastavit měla. Byl jsem svědkem když po zápase s Jabloncem 3-4 kluci v černým po kterých by mohli chtít i občanku, když si šli pro pivo, napadlo slavistickeho fanouška protože se zastal jedné ženské na kterou fyzicky i verbálně útočil holohlavý “bojovník MMA”, to je jedna z věcí který by se měla jasně řešit, hajlování je pak na přes hubu už, zakladatelé Slavie byli patrioti a Češi s velkým Č, hajlovanim jim dotyčný plive do tváře. K derby, věřím ve výhru, golmani jsou 1:1, obranu máme lepší, kraje taky, střed vyrovnaný....co se útoku týká, stále si myslím, že Tetteh je nejpřeceňovanější útočník hned za Krmenčíkem.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 15:19 |  
      6 3

      Dobrý den přeji.
      Disputace velmi dobrá a dovolím si podpořit Vlajkonoše v tom, že to není jen TS. Je to o každém fandovi Slávie, který dělá bordel a páchá průsery jak doma, tak i venku. Na TS je dost fandů, kteří jsou dobří a vždycky zaberou, když Slávie potřebuje podpořit, nelze vinit celek jen proto, že se tam najde "blb".
      Je to prostě o lidech.
      Sokrates55

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        kjandourek (admin)     před 5 lety 31.10.2018 15:53 |  
        21 0

        Pokud je tam jenom pár blbů, tak by je ten celek měl hravě zvládnout.... pokud se ukáže, že těch "blbů" je nadpoloviční většina ... a lídři s nimi souhlasí, tak se řítíme do průšvihu...

        Já si pořád myslím, že pravidelným zdůrazňováním, že na Slavii se fandí slušně k tomu lidi dokopu...
        Stačí několikrát zdůraznit: "Chlapi, jsme v podmínce, neblbněte, nic tam neházejte - jenom si koledujeme o to, že nám to tu zavřou"

        Krásná ukázka byla teď proti Dukle cca v 80.minutě: pár jedinců spustilo "bij a bij žoldáka do hlavy".... napřed byli dva, tři, pomalu se nesměle přidávali další..... frajer s magefonem zavelel........a za vteřinu ten pokřik přerušilo hromové: "Slavie Praha"... Takhle nějak bych si to představoval :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

          Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 15:57 |  
          6 0

          Dobrý den přeji příteli,
          s tím se nedá než souhladit.
          Sokrates55

  8. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    Ondráš     před 5 lety 31.10.2018 15:27 |  
    5 0

    A ten makak do Slavie, to je prosím pěkně čí nápad? Jako Trpiš by to kopyto asi dokázal donutit aspoň běhat, když už mu to nejde s míčem. Spíš mi ale nesedí jeho karaktér (a tím nemyslím jenom jeho přestup k Rumunům).

  9. MNM

    Eluin (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 17:02 |  
    7 0

    Jako už tradičně MNM bylo skvělé a poslouchalo se jedna báseň, byť jsem čekal zmínku také o "hajlování" v Dánsku (což je pro mě něco naprosto nepochopitelné a snad ještě horší než rvačka podnapilých "fanoušků").

    Jsem pevně přesvědčen, že Šural k nám nepůjde. Je trochu ducha mdlého a s tím tlakem z tribun by se asi nesrovnal :).

  10. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    brugy     před 5 lety 31.10.2018 20:38 |  
    1 1

    Dneska hral za Plzen Bucha, uniklo mi neco? Dohodli jsme se z Plzni? Probehla arbitraz?

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      Ondráš     před 5 lety 31.10.2018 20:57 |  
      0 0

      Není to liga, takže žádnej problém s případnou kontumací.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        brugy     před 5 lety 31.10.2018 21:08 |  
        1 1

        Koukal jsem, ze byl na lavici uz na Realu a se Slovackem, k nejakemu posunu muselo dojit. Zajima me to z hlediska mozneho precedensu do budoucna.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

          kjandourek (admin)     před 5 lety 31.10.2018 21:16 |  
          5 0

          Žádnej posun - už hrál i s Vyškovem...

          Plzeň se nemá čeho bát - podepsala volného hráče.... Jeho registraci už nikdo nezmění - tam jde o to, že kdyby pravidelně nastupoval v lize, tak by se najednou mohlo odstupné, které budeme chtít vysoudit, vyšplhat výše - pohárový zápas, nebo lavička v LM jeho cenu nezvednou...

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

            brugy     před 5 lety 31.10.2018 21:45 |  
            2 1

            Aha, to zni logicky, diky za vysvetleni. Jeste snad, co kdyz bude vypobed jeho smlouvy “prohlasena” za neopodstatnenou? Bude penalizovan sam hrac + budeme moci pozadovat vetsi kompenzaci? Jednostranne Vypovedet se da kazda smlouva.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

              kjandourek (admin)     před 5 lety 31.10.2018 22:34 |  
              1 0

              Každopádně se jedná o precedens - to pravidlo o jednostranném ukončení smlouvy je úplně nové a ještě ho nikdo nepoužil...

              jako upřímně řečeno, podle mně jde úplně proti zdravému rozumu, že ho v Plzni zaregistrovali víceméně na základě jeho jednostranné výpovědi... Já osobně bych předpokládal, že by hráč měl doložit oprávněnost takové výpovědi a teprve po jejím potvrzení by měl být zaregistrován v novém klubu, zatímco FAČR se k tomu postavil jako že on to může jenom akceptovat...

              Sám samozřejmě nemám tušení, co by mělo nastat, kdyby se ukázala výpověď jako neoprávněná - předpokládal bych, že když už je ta situace takhle z logického hlediska "zmršená", tak my budeme požadovat finanční kompenzaci... a jeho registrace bude pozastavená do doby, než tato kompenzace bude zaplacená... a je otázkou, kdo jí bude platit...

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                brugy     před 5 lety 31.10.2018 23:16 |  
                4 1

                Mam zcela totozny nazor, neznam fotbalove rady, ale tohle jde proti zdravemu rozumu a nechapu, ze ho zaregistrovali. Ale ciste teoreticky, kdyz jednostranne vypovim smlouvu o provedeni dila, taky mi nezakazi podnikat, ale muzou mne zazalovat o penale, financni ztratu atd. Akorat se bojim, ze i kdyz nam da “arbitraz za pravdu”, tak jako tak bude pripadna kompenzace zlomkem Buchovi ceny v dobe vypovezeni, coz muze byt navod jak postupovat pro dalsi pripady. Kazdopadne je to od Buchy i Plzne neskutecna prasarna a ono se jim to vrati.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                  mirecek1111     před 5 lety 31.10.2018 23:36 |  
                  4 0

                  A už vrátilo, minimálně Plzni. Víš kolik kufrů musel mít Paclík se Šádkem nachystaných na prachy za Krmenčíka..

                  A u toho Buchy, kdo ví, jaká kariéra ho vůbec čeká, kdybych odhlédl od toho všeho co se kolem něj děje, tak si vybral možná ten nejhorší klub co mohl. Z Mol cupu jsou venku a teď se tam zase až do konce sezony nedostane. Proč? protože Vrba. Jinak jsem myslím někde četl, že si Tvrdík na tuhle situaci s Buchou najal nějaké zahraniční právníky, tak ať už je to pravda nebo ne, věřím, že Slavie dělá maximum možného, aby hájila své zájmy. Není možné, aby agenti takhle rozesírali zdravý rozum juniorů, které si Slavie takové roky piplá. A všem to prošlo.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                    brugy     před 5 lety 31.10.2018 23:43 |  
                    1 1

                    Horsi klub si vybrat nemohl, to je fakt, teda krome Sparty. Ve Slavii s nim podle mne Trpis pocital, minimalne, ze mu da sanci a tu by u nas vzhledem k programu a zranenim dostal.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                      mirecek1111     před 5 lety 01.11.2018 00:02 |  
                      4 0

                      Nejde ani o to, že by toho určitě ve Slavii už odehrál daleko víc než v té Plzni. Ale Trpišovský především věřil jeho schopnostem, a tak by s ním celé léto pořádně pracoval. On mohl být teď už úplně někde jinde než je. To člověk nepochopí co ho k tomu vedlo. Ten agent ho snad musel zdrogovat.. A to ani nemluvím o tom, jaké nepříjemnosti to pro něj bude mít, a jak to třeba ovlivní jeho další kariéru, pokud Slavia svůj zájem před soudy uhájí.. Protože to evidentně neodnese Plzeň nebo agentura ale on sám.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                        brugy     před 5 lety 01.11.2018 07:51 |  
                        1 1

                        Agent, otec, treba i spoluhrac z mladeze Alex Kral, Plzenaci, kazdy mu neco mohl rict, naslibovat, lidem obecne nikdy nic spatneho nepreju, ale kdo chce kam....

  11. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    Mikey     před 5 lety 31.10.2018 21:57 |  
    7 1

    Možná už to tu zaznělo, ale víte, že Michael Krmencik má po sezoně, prý zadní křížový vaz v levém koleni.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      Ulquiorra     před 5 lety 31.10.2018 22:12 |  
      9 8

      Osobně z toho radost nemám. Nejradši bych byl, kdyby Slavia vyhrála titul proti všem v plné síle. Navíc přát zranění soupeřům nepřinese nic dobrého :)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2018 22:54 |  
        6 3

        No "z hlediska vyssiho principu mravniho" mi to u Plzne neplati...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

          Jakubisko     před 5 lety 31.10.2018 23:39 |  
          7 6

          Tady ani tak nejde o Plzen jako spis o karieru hrace, ktery chte nechte je momentalne asi nejlepsi cesky utocnik a osobne me to za nej mrzi.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

            fazona     před 5 lety 01.11.2018 01:00 |  
            2 4

            Naprostej souhlas !

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        Edenjejenjeden     před 5 lety 01.11.2018 06:53 |  
        6 0

        Nemyslím si,že někdo přeje Krmenčíkovi zranění,to určitě ne,zranění k fotbalu bohužel patří(to vidíme i ve Slavii),ale přeju Plísni,že přijde o obrovské peníze,které mohla mít,kdyby ho prodala

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      kjandourek (admin)     před 5 lety 31.10.2018 22:21 |  
      4 6

      To je docela pech... raději bych, kdyby ho v zimě prodali...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      johnynz     před 5 lety 31.10.2018 22:22 |  
      13 0

      Ten bude Šádka s Paclíkem proklínat, že ho v létě i přes předchozí domluvu nikam nepustili.. Pro Berbrov každopádně těžký KO.
      Mně je ho celkem i líto, výbornej útočník a dříč, asi ho halt dohnaly ty lety ve vápně...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      iwanowicz     před 5 lety 01.11.2018 11:30 |  
      5 0

      To mu urcite nepreju. Pro Plzen obrovske oslabeni, Chory a Reznicek zatim neukazali nic. Bylo by dobre pri tehle konstelaci se od nic trochu bodove trhnout do konce podzimu..

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        Jarda66     před 5 lety 01.11.2018 12:13 |  
        4 0

        Máme na to do konce ligy, protože jestli jsou to opravdu vazy, jak píšou, tak se Krmenčík vrátí za rok.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

          smely (přítel SN)     před 5 lety 01.11.2018 13:06 |  
          1 0

          viz Muris...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

          iwanowicz     před 5 lety 01.11.2018 13:12 |  
          0 0

          No pocitam, ze tohle je donuti v zime privezt nejakou kvalitni posilu do utoku.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

            Pinturichio     před 5 lety 01.11.2018 13:51 |  
            0 1

            takze Komlicenko do Plzne

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

              mirecek1111     před 5 lety 01.11.2018 13:57 |  
              4 0

              Vzhledem k pořádkům, které jsme tady spolu se Spartou v posledních letech zavedli tipuju, že si Dufek řekne za Komličenka 30-40 mil. Kč a bude to pro Plzeň nerealizovatelné.
              Spíše bych to tipoval na Beauguela ze Zlína, kterému končí smlouva a nebo budou spoláhat na toho slováka, kterého v minulých dnech přivedli a začne hrát až na jaře.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      o5aradecek     před 5 lety 02.11.2018 23:17 |  
      0 1

      Sportovní karma je dřív nebo později dostihne, ale tohle není ten případ. Je to sice simulant a v hlavě toho moc nemá, ale tohle nepřeji nikomu. Na Plzeň, jako takovou, dojde záhy... už se voda vaří...

  12. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    knl66 (přítel SN)     před 5 lety 01.11.2018 03:51 |  
    10 0

    Dnes, 1. listopadu 2018, před zápasem LM žen, se v 16:00 hodin otevře slavistické muzeum.
    Nikde se to tady moc nepřipomíná, tak si dovoluji upozornit, že třeba i to může být dalším důvodem dnes dorazit na zápas do Edenu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      EdCable     před 5 lety 01.11.2018 11:41 |  
      3 0

      Rovnou navážu, Eden je potenciálním místem pro finále Ligy Mistryn (UWCL) v roce 2021 spolu s Goteburgem.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      Jachym     před 5 lety 01.11.2018 11:57 |  
      1 0

      Poslední informací, kterou jsem v této věci zaregistroval, bylo oznámení na oficiálních stránkách: https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Sen-se-stane-skutecnosti-Slavia-otevre-muzeum-16017 Zejména čekám na informace o standardní otevírací době a vstupném. Zájem slávistické veřejnosti bude obrovský. Dnešní zápas holek je také velké lákadlo, ale dnes musím dát přednost školnímu vystoupení dcery ještě ke 100. výročí vzniku Československa.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      smely (přítel SN)     před 5 lety 01.11.2018 13:15 |  
      0 0

      dnes , bohuzel jen pro zvane...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        knl66 (přítel SN)     před 5 lety 01.11.2018 14:33 |  
        0 0

        Caramba! Taky se tahle nepříjemná informace mohla zveřejnit dříve, nemusel jsem se těšit jak malej fakan na Vánoce...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      knl66 (přítel SN)     před 5 lety 01.11.2018 16:21 |  
      1 0

      slavia.cz:
      Od 1. listopadu je Slavia Museum otevřeno ve zkušebním režimu, denní provoz odstartuje v prosinci. Do té doby lze muzeum navštívit po individuálním objednání ve skupině 20 a více osob. Objednávat se můžete na emailu museum@slavia.cz. Vstupné se platí na místě 100 Kč/osoba a školní exkurze 40 Kč/osoba.
      Zkušební režim je jen dočasný, během následujících týdnů uvedeme do provozu možnost návštěvy i pro jednotlivce s možností nákupu vstupenek online. Prosíme, respektujte určiná omezení zkušebního režimu. Děkujeme.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    Systém (host)     před 5 lety 01.11.2018 12:35 |  
    0 0

    Toto vlákno bylo přesunuto do článku Slavia nesmí do Bordeaux

  14. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    Dennis     před 5 lety 01.11.2018 17:54 |  
    16 1

    Fak nechápu argument Vlajkonoše ve smyslu: Nebyl jsi v Kodani, tak nemůžeš mít názor na to, jak řešit nepokoje fanoušků. Nepomáhal jsi to hasit, tak drž hubu... To se jako ti, kteří tam z různých důvodů nebyli, nemůžou k tomuto vyjadřovat? Co je to za logiku?
    Škoda také prznění jmen, kdy z našeho Olayinky udělali "Olijanku", bohužel mu tak běžně říkají i televizní komentátoři. "Čipču" je mi ukradenej, ale to počáteční Ch se vyslovuje jako K. No a zlínského "Bojgla", toho asi nechám bez komentáře. :-)
    S tím, že Kolář nechytí nic navíc a Nita je větší osobnost mohu jedině nesouhlasit.
    Coufala prý v létě nikdo nechtěl. No tak nevím, já ho teda chtěl. Hned od začátku. 1) aby nešel k rudejm a 2) jsem věděl, jak hrál v Liberci.
    Bořil a Civič že jsou nastejno? Fakt?

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      o5aradecek     před 5 lety 02.11.2018 23:21 |  
      1 1

      Už to tady hodně slávistů zmiňovalo, Baluta, Matoušek či Olayinka budou o 50 % lepší na jaře, po Trpiho "kruté" zimní přípravě. Coufi, je zatím podle mě nejlepší letní posila! Kdo je Kypččů? :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 03.11.2018 09:27 |  
      0 0

      Já to právě bral tak, že "Čipču" je odveta za Olijanku. :-))

  15. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    BANKROT     před 5 lety 01.11.2018 23:02 |  
    3 0

    No vyřeší to Jarda. Zákaz na hodně dlouho. :-) Basta fidli.

  16. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    Eskaes     před 5 lety 04.11.2018 11:27 |  
    5 1

    Alibismus pana Vlajkonoše: "všichni jsou chytrý jak rádio..." jen podtrhuje ten problém TS. To jisté opovržení nad "neaktivníma" fanouškama tam prostě je cítit. Dokonce ho i lehce dokážu pochopit, ale měli by to hoši krotit.

    Ani na krátkou diplomatickou omluvu se nezmohl. :-(