Aktuality z médií

Komentáře (119)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

    brugy     před 5 lety 21.11.2018 09:07 |  
    6 4

    P.Tvrdika twitter je jeden z nejnakladnejsich na svete :-D

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      Edenjejenjeden     před 5 lety 21.11.2018 10:22 |  
      3 0

      Jo a každý ho kritizuje,ale přitom je nejsledovanější....

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        brugy     před 5 lety 21.11.2018 11:27 |  
        6 2

        Tak pokud je jeho cil mit nejsledovanejsi ucet v republice, tak to chapu :-).

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        brugy     před 5 lety 21.11.2018 11:31 |  
        5 3

        A umyslne jsem nepouzil oblibenou formuli, jak je jinak p.Tvrdik uzasnej :-D, kdyz chce nekdo napsat nejakou kritiku a nechce byt povazovan “za zradce”.

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          Edenjejenjeden     před 5 lety 21.11.2018 11:35 |  
          1 1

          Nějak nechápu...ale nevadí

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            brugy     před 5 lety 21.11.2018 12:00 |  
            2 3

            To bylo spis obecnejsi postesknuti, ze znacna cast slavistu jakoukoliv kritiku p. Tvrdika berou jako utok na jeho osobu ci rovnou na Slavii. Nikdo neni dokonaly, sochu mu treba postavi nasi vnuci za 50 let ;-).

            • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

              Edenjejenjeden     před 5 lety 21.11.2018 12:41 |  
              11 0

              Hele já bych mu tu pusu taky občas raději přelepil,ale znovu opakuji,raději budu mít v čele klubu člověka,který se nám snaží poskytnout co nejvíc informací(byt to občas nevyjde-viz Sural),než někoho,kdo s námi nemluví vůbec.Vedeme ligu,máme našlápnuto na postup v EL,no a když náhodou nevyjde jeden přestup,že budeme pro smích a komu?Plzni,ti vědí že míří dolu,nebo snad Sraltě,ta je ráda,že je ráda....Nehledě na to,že ti co tak nevěří Tvrdíkovi,najednou věří nějakýmu přiblblýmu Křetínskýho plátku

              • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                brugy     před 5 lety 21.11.2018 12:57 |  
                0 0

                Ja s tebou souhlasim a citim to stejne, je mi uplne jedno jestli zverejni v euforii nahaty hrace ve virivce, chapal jsem i vyroky po Kyjevu, tim se bavim, ale smlouvy at zverejnuje po podpisu, to nam muze realne skodit, klidne at si sport o posilach spekuluje, pokud se netrefi aspon budou za pitomce.

            • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

              Edenjejenjeden     před 5 lety 21.11.2018 12:43 |  
              7 0

              A naopak,jsou tací,kteří kritizují JT za cokoliv.....

              • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                brugy     před 5 lety 21.11.2018 13:10 |  
                0 4

                Ja jen za jeho tweety u nedotazenych smluv, nejsem hnidopich, tedy jeste jsem se nevrhnul/nemuzu dohledat vyrocni zpravu za sezonu 2017/2018 :-), trend za roky 2015/2016 a 2016/2017 byl brutalni a zvlaste pri jarnich problemech s majitelem jsem z toho byl hodne nervozni , ale finance nas ted evidentne nic netrapi a smerujeme vzhuru, takze nejakejch 500 milionu ztraty, ktere ocekavam, dovedu pochopit.

                • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 14:06 |  
                  1 1

                  Já se snažím všeobecně nekritizovat - spíš se pokouším pochopit, co někoho vedlo ke kroku, který se mi nelíbí...

                  Obecně s tebou souhlasím - taky jsem si myslel, že když zaznělo, že k nám přestupuje, tak že už je všechno podepsáno....
                  Na druhou stranu pokud to tak není a nedopadne to, tak bych se z toho prostě nehroutil - nevyvozoval bych z toho závěry o ztrátě kreditu, či peněz... snažím se za tím hledat nějakou strategii, případně ukázku zdravého sebevědomí směrem k veřejnosti i sportinvestu...

                  • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                    brugy     před 5 lety 21.11.2018 14:23 |  
                    0 0

                    Mam to tak stejne, ja naprosto chapu proc p. Tvrdik tweety zverejnuje, je to velky fanousek, coz ale neznamena ze to nemuzu kritizovat ;-). Kdyz si poradne prectes muj prispevek, tak jsem zadny zaver o ztrate kreditu ci penez v tomto pripadne nevyvozoval, vyjadril jsem nazor, ze predcasne zverejnovani smluv k tomu drive ci pozdeji povede.

                    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 14:44 |  
                      0 0

                      Tys o ztrátě kreditu nepsal - spojil jsem to tak dohromady .... všechno, co se tu za ty dva dny na tohle téma napsalo :-)

            • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

              Mimoň     před 5 lety 21.11.2018 13:10 |  
              5 0

              Ono je totiž plno kecalů a slibotechen a pak skutek utek...na Tvrdika nemůžu říct jediného křivého slova! Ale uz je trapný jak si někteří jedou pořád to svoje...

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 12:13 |  
      8 0

      Mohl bys to trochu rozvést? proč by měl být jedním z nejnákladnějších?

      Ještě než tedy budeš argumentovat tím, že nás Karl teď podojí, protože nás nechá šponovat cenu se Spartou, odkazuji na vyjádření Sportu, kde píšou, že Karl ODMÍTÁ Spartě sdělit na jaké částce se s námi dohodl právě proto, aby Sparta nemohla Ševčíka přeplatit....

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        brugy     před 5 lety 21.11.2018 12:23 |  
        1 6

        Protoze v byznysu se neuzavrene obchody do sveta obvykle nevytrubuji, zvlaste pokud jde o akvizice, o ktere je zajem. Ani ve fotbale to neni obvykle, samozrejme existuji vyjimecne pripady, kdy se tim snazi dostat napr. prodavajici klub, v tomto pripade mozna Sportinvest, pod tlak.

        Je mozne, ze v tomto konkretnim pripade nas to nic stat nebude (at financne nebo ze by sel hrac jinam), je mozne, ze se dokonce o vytroubeni s Karlem domluvili, ale muj skromny nazor je ze pri dostatecnem mnozstvi pripadu nam vytrubovani jeste zcela neuzavrenuch smluv nic neprinese, zvlast pokud tak neni s protistranou domluveno, naopak nas to bude stat penize, hrace a kredit.

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 13:35 |  
          6 0

          Tak v první řadě je třeba říci, že informace se Ševčíkem zazněla na tiskové konferenci... nemá s Twitterem nic společného a dostala by se mezi lidi, i kdyby tato sociální síť neexistovala...

          Ale dobrá, chápu, co tím chceš říci...

          Ano, je možné, že se JT prostě chtěl ještě trochu pochlubit, když už byla ta tiskovka... Je možné, že se cítí pevný v kramflecích po jednání s Libercem, čemuž nasvědčují i citace Libereckého ředitele Leibla ve Sportu... a stejně tak je možné, že opravdu chce ukázat sportinvestu, že se bez nich dokáže dohodnout s hráčem i jeho zaměstnavatelem tak, že si může dovolit to bez jejich vědomí vytroubit do světa... a čeká co z toho bude :-)

          Uvidíme, jak to bude dál - třeba opravdu Ševčík se sportinvestem v zádech odejde někam jinam... a v té chvíli je otázkou, jestli je to pro nás dobře, nebo špatně... co si budeme povídat, co s hráčem, který si nevěří na to, že by se u nás prosadil? Stejně tu pár lidí po jeho oznámení psalo, že čekali větší jméno - zatím je to jenom nadějný hráč, diamant se z něj musí ještě vybrousit....i fanoušci mají nejraději hráče, kteří (i když ještě nebyla ruka v rukávě) dávali najevo, že chtějí k nám... namátkou: Bořil, Coufal, Olayinka

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            brugy     před 5 lety 21.11.2018 13:56 |  
            1 1

            Tak snad to tak dopadne. Za Sevcika jsem rad, nasemu skautingu duveruju, velka jmena ke stesti nepotrebuju, nakupovat mlade hrace s potencialem a se vzrustajicim vykonnosti je za mne dobra cesta, at si hraci velke jmeno vybuduji vykony ve Slavii. Nicmena na nazoru, ze smlouvy se maji zverejnovat az po podpisu nic nemenim :-).

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            brugy     před 5 lety 21.11.2018 14:13 |  
            1 0

            A mas mozna pravdu, ze zverejneni Stocha a Sevcika mohlo byt v tomto pripade motivovano touhou ukazat Slavii jako uspesny projekt ve spojitosti s oznamenim noveho majitele, to dava smysl, u dalsich posil si rad pockam se zverejnenim o par dni dele, po podpisu.

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        brugy     před 5 lety 21.11.2018 12:27 |  
        0 3

        Ja si ten tvuj prispevek cetl, kez by to tak bylo a dopadlo. Sport jsou ale podle mne noviny dobre tak akorat na zatop.

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 13:45 |  
          1 0

          kolegyně z nich plete košíky.... dávám jí vždycky zbytek když si po našem zápase vystřihnu dvoustranu a založím do šanonu...

          Problém Sportu je, že nemá konkurenci.... když jsme po zápase se Zlínem vzal do ruky MF Dnes, tak tam byl na celou stranu rozhovor s tím šestnáctiletým rudochem, co o den dřív poprvé naskočil do ligy.. a v malém sloupečku napsáno Slavia-Zlín 3:1.... góly, karty, sestavy a dvě tři věty o průběhu... tím to haslo ... to si opravdu vystřihovat nemá cenu...

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            mudrc     před 5 lety 21.11.2018 13:51 |  
            0 1

            Počkej, opravdu vystřihuješ v dnešní době články a schováváš? Tak to klobouček před touhle úchylkou :-)

            • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

              kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 13:59 |  
              6 0

              Jasně... do takovýho toho průhlednýho blbince vložím dvoustranu ze sportu, poločas, lístek, pokud na zápas neplatila permanentka, případně ještě něco dalšího (když jdeme jako redaktoři do presscentra, máme k dispozici zápis o utkání)... a celé to jde do šanonu (červeného)... a na desky nějakou typickou fotku celé sezóny - ideálně oslava s pohárem :-)

              • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                mudrc     před 5 lety 21.11.2018 14:02 |  
                0 1

                To zní neuvěřitelně archaicky a přímo voní vzpomínkami. Sám
                pamatuju totiž doby, kdy jsem postupoval podobně. Ovšem od té doby, co jsem byl seznámen s internetem, patří ta doba pravěku.

                • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 14:09 |  
                  5 0

                  To bude věkem... dělal jsem něco podobného v patnácti, šestnácti... a potom toho nechal - byly důležitější věci a ani Slavii se častokrát tolik nedařilo... potom mi na konci titulových sezón bylo líto, že mám jenom nějaký soubor v PC a ne něco hmatatelného...

                  Tak jsem s tím po nástupu CEFC zase začal ... člověk se s blížící padesátkou nějak vrací do dětství :-)

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        brugy     před 5 lety 21.11.2018 12:30 |  
        0 2

        BTW Stoch uz podepsal? Nemyslim to sarkasticky, spis bych byl hodne rad kdyby byla definitivne ruka v rukave.

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 13:42 |  
          1 0

          Opravdu před Edenem nehlídkuju, abych to začerstva psal sem :-)

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            brugy     před 5 lety 21.11.2018 14:00 |  
            0 0

            Ja jo, shanim pro syna k vanocum Stochuv podpis :-).

            • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

              kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 14:11 |  
              1 0

              Kdes byl, když se na konci minulé sezóny pořádala autogramiáda? Já měl strach, jak to dopadne s CEFC, tak jsem se rychle hnal koupit kartičky a vystál jsem si to pěkně v Edenu - co kdyby se tu už takový celek nikdy nesešel :-)

              • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                brugy     před 5 lety 21.11.2018 14:18 |  
                0 1

                Ja kecam, nikde nehlidam, uz to mam domluvene a navrch dostane na drss jeste podpis legendy, ktera u na hrala s podobnym cislem, 7;-).

                • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                  brugy     před 5 lety 21.11.2018 14:18 |  
                  0 1

                  Dres.

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            brugy     před 5 lety 21.11.2018 16:39 |  
            0 0

            Vyborne, to ze jsme Stocha udrzeli je fantasticke.

  2. Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 09:16 |  
    14 7

    Jak mám Tvrdíka hodně rád a patří mu velký dík, tak hlásit příchod hráče, když není ještě uzavřen mi přijde zbytečné a může to situaci dost zkomplikovat. Já myslím, že těch dobrých zpráv měl i tak dost a ten týden mohl počkat. Já chápu, že je to těžké, ale někdy opravdu 100% platí "mluviti stříbro, mlčeti zlato".

  3. Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

    M@rvin     před 5 lety 21.11.2018 09:35 |  
    6 7

    Nemohl by někdo s twitterový účet poprosit Jardu, ať pro jistotu ještě dopředu vyhlásí, s jakými hráči budeme jednat v případě, že by Ševčík nevyšel? ;-)

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      mig52     před 5 lety 21.11.2018 10:48 |  
      2 3

      Bys dobře nahrával konkurenci, beru to jako fór.

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        M@rvin     před 5 lety 21.11.2018 10:56 |  
        1 2

        Jako fór to bereš samozřejmě správně :-)

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          brugy     před 5 lety 21.11.2018 11:33 |  
          2 3

          Otazka je jestli to jako for bere Nezmar bo kdo o prichodech vyjednava :-).

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 11:22 |  
      1 1

      :-))

  4. Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

    kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 09:58 |  
    21 2

    Nedalo mi to a koupil jsem si dnešní tištěný sport... Je tam mimo jiné řečeno tohle:

    Sparta dál projevuje o nadaného středopolaře zájem a nic pro ní není ztraceno. Vše však končí na neodbytném majiteli Karlovi. Ten podle zdroje Sportu obeznámeného s pozadím jednání nechce Pražanům sdělit konkrétní částku, kterou červenobílí za hráče nabídli, aby jí městský rival nemohl přeplatit....

    Takže pokud je to opravdu tak:
    1. Karl tím pádem není neodbytný, spíše nedobytný...
    2. Hodně to torpéduje tu místní hysterii, že předčasné oznámení umožní Karlovi vyždímat z nás vyšší částku.
    3. Může to znamenat, že nás Karl považuje nás za natolik solventního partnera, že se mu nevyplatí nějak si nás rozhněvat.

    Dále byla v článku citace ředitele klubu Libora Kliebla (zde v Idnesu citace sportovního ředitele Zdeňka Koukala - předpokládejme, že ředitel klubu je hierarchicky výše: https://www.fcslovanliberec.cz/zobraz.asp?t=vedeni )

    "Jednání v podstatě už proběhla, zbývá už jenom doladit detaily. Od Slavie to nebyla jediná nabídka, ale na druhou stranu, ta její byla konkrétní. Existuje s ní předběžná dohoda a tím to pro nás končí..."

    Opravdu někdo máte dojem, že by se po těchto vyjádřeních Liberce Ševčík teď měl sbalit a jít do Sparty?

    A jenom tak mimochodem je tam i informace, že sportinvest se nechce vyjadřovat, ale "podle různých zdrojů" dosud nemá na stole od Slavie konkrétní nabídku... a "zdroj sportu" aktivně zdůrazňuje, že bez agentury v podstatě nelze transfer uskutečnit...

    Z toho vyplývá, že Slavia je dohodnutá s hráčem i s Libercem a i nadále se se sportinvestem prostě odmítá bavit...

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      Edenjejenjeden     před 5 lety 21.11.2018 10:20 |  
      8 0

      Mimochodem,někde jsem četl rozhovor s hráčem Karafiátem z Liberce,ten Sevčíka chválil a říkal,že Slavia(teda ne Sparta,ani nikdo jiný) udělala dobře,že ho koupila

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      donford     před 5 lety 21.11.2018 10:38 |  
      7 0

      Pan Karl musí mít z nedávné minulosti se Slavií ty nejlepší zkušenosti. Je fakt, že jsme mu vzali mnoho hráčů, Koláře, Kúdelu, Coufala, a tu nesmírně schopnou dvojici Nezmar, Trpiš, ale zase na druhou stranu jsme mu asi zaplatili ceny, na které kývl, jistě si uvědomuje naši serioznost, a tak mu velmi zdárně pomáháme pokrýt jeho rozpočet. Já zpětně velmi obdivuji pana Nezmara, jeho schopnost objevovat, a to ještě pro Liberec neznámé hráče,(snad s výjimkou Kúdely) vychovat je a později výhodně prodat. Doteď se práce Nezmara Liberci pozitivně vrací, i když tam už takřka rok není.

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 10:57 |  
        16 0

        On nám Karl víceméně pomohl už na jaře, když pozdržel prodej Coufala do doby, než se vyřeší průser CEFC... je evidentní, že ta vzájemná důvěr a spolupráce tam je a funguje

        Samozřejmě, může se stát, že Ševčík Liberci navzdory ve spolupráci se Sportinvestem odmítne podepsat smlouvu u nás... ostatně je zvláštní, že každý cituje ředitele Liberce, sportovního ředitele Liberce, či nejmenované zdroje, ale samotného hráče se nikdo zeptat nenamáhal :-)

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          janko (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 12:40 |  
          2 0

          S tím o vzájemné důvěře souhlasím a navíc si myslím, že tam budou i kšefty co nemají se Slavii nic společného. Přece si Karl nepohněvá Číňany, když je to pro něj důležitý trh...

          A co se Sportinvestu týče, zkusme to otočit. Pokud budeme domluveni s hráčem i Libercem, tak co může ta agentura dělat? A myslím, že Nezmar i Trpišovský znají Ševčíka natolik dobře aby se mohli domluvit přímo s ním, bez agentury...

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            Harvey     před 5 lety 21.11.2018 12:50 |  
            1 3

            Dělat SportInvest nemůže nic, ale stejně dostane za Ševčíka zaplaceno. Tak fungují manažerské smlouvy 10 - 15 % z veškerého obratu. Vím to, protože manažera mám :)) Nicméně já bych za zády svého manažera nikdy nic nevyjednával ani nepodepisoval. Manažer řeší mnohem víc, než si většina lidí uvědomuje.

            • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

              Dennis     před 5 lety 21.11.2018 14:53 |  
              4 0

              Petře?

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            bongor     před 5 lety 22.11.2018 19:37 |  
            0 1

            Může tam být trochu zádrhel,totiž že Ševčík určitě není slepec jako třeba jeden trenér a tudíž ví,že prosadit se ve Slavii může být daleko větší problém,než ve sraltě,nabité mnoha průměrnými hráči.

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          Betynka58     před 5 lety 21.11.2018 16:50 |  
          0 2

          Ale v tom článku na druhou stranu zaznělo, že Ševčík by se přestupu do Sparty nebránil, a to i z toho důvodu, že možný přesun do Slavie znevýhodňuje jeho osobní problém s jedním z členů realizačního týmu Jindřicha Trpišovského. Netušíte někdo, o koho může jít?

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            Ondráš     před 5 lety 21.11.2018 16:54 |  
            0 3

            Asistent Trpiše klátí Ševčíkovu bejvalku..hotová červená knihovna.

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 16:56 |  
            1 1

            Asi Köstl.

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            pethead (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 16:57 |  
            2 0

            Podle mě to bude ten akupunkturista... :)))

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 16:58 |  
            1 0

            Kdo ví.... jestli mu utekla holka s asistentem, tak to s Houšteckým asi nebude, že? :-)

            každopádně předpokládám, že tohle už věděl Ševčík v době prvních kontaktů, to nemusel vytahovat Sport teď :-)

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            mis3     před 5 lety 22.11.2018 09:17 |  
            0 0

            a kdo je zdroj tohto? a je to skutčně tak že se nemusí? a nemusí se on a jeho ex? nebo se nemusí i s tím asistentem? protože na tréninky jí asi tahat nebude, ne? a proč se teda domluvil se Slavií, když s tím měl problém?

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      Mimoň     před 5 lety 21.11.2018 11:11 |  
      1 0

      Hmm. Tak ta informace je spíš zbožné přání sparťanského redaktora Vacka. Prostě nás jenom provokuje a asi ho baví to tu potom sledovat...jeho články jsou většinou o ničem, obsahově na pár řádků...asi se prostě nudí a vymýšlí píp píp píp!

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        patras     před 5 lety 21.11.2018 11:38 |  
        14 0

        Když už zminuješ toho Vacka, tak na něj už mám taky pěknou averzi. Co druhéj jeho článek o spartě, tak nikdy nezapomene v něm zmínit "největší český klub" Už jsem na to zaměřenej a vyloženě to tam vyhledávám a musím se smát...

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          Radovan62 (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 12:50 |  
          5 0

          Jako v tom filmu:Ať si pindá co chce , na to jsme zvyklí

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          o5aradecek     před 5 lety 21.11.2018 16:22 |  
          3 2

          Přesně tak, dříve to psal Konečný, teď Vacek. :-) Zajímalo by mě, jak se ta velikost klubu měří? Nejdelší historie, nejvyšší návštěvnost, nejvyšší rozpočet, postavení v tabulce, konkurenceschopnost v Evropě, zastoupení v Národním týmu? Všude mi vychází SLAVIA! Je to prostě rudej kašpar.

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            patras     před 5 lety 21.11.2018 16:54 |  
            2 0

            Přesně tak :-)) tuto otázku si kladu neustále :-) Je, blbej, ale ty jeho články (plky) fakt nedávám. Už mám chuť se ho zeptat, kdo mu ten jeho metr cejchuje, pitomcoj. ;-)

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            Ondráš     před 5 lety 21.11.2018 17:01 |  
            3 4

            Vždycky se to bralo podle počtu příznivců a počtu titulů, ne podle aktuální návštěvnosti apod. To by byl před nedávnem největší klub Plzeň, nebo Baník:) Zase se tu nemusíme ztrapňovat.

            • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

              pethead (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 17:08 |  
              2 3

              Tebe teda musel dneska někdo HODNĚ nas...... rozčílit. :-D

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          bongor     před 5 lety 22.11.2018 19:41 |  
          0 0

          nejenom největší český,ale i nejlepší na světě.Nevím,jestli to napsal Vacek,nebo jinej pablb,ale zcela to vystihuje jejich frustraci ze současného stavu.

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        afro     před 5 lety 21.11.2018 13:29 |  
        3 0

        Vacek je neuvěřitelně zábavnej, ale neví o tom. ;-)

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          mis3     před 5 lety 21.11.2018 15:59 |  
          3 0

          to jo no, upřímě dříve jsem bral Sparťany na dvě skupiny - kotel, kde jsou jen vymštěnci a normální fanoušky, kterých několik znám. No očividně jsem zanl jenomu tu menšinu, jinak poměrně rozumných lidí. Od té doby co se pohybuju na Twitteru, tak vidím, že i ti "normálové" jsou přesně ti nafoukaní Sparťani, jak jsem je do té doby neznal... a Vacek je jejich král :-)

  5. Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

    sicilianbrno     před 5 lety 21.11.2018 13:38 |  
    5 0

    Zajímavá fotka na idnes. Ševčík do slavie nechce, ale Součkovi je to putna a Ševčíka do slavie prostě dotáhne :-)

  6. Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

    Mimoň     před 5 lety 21.11.2018 15:22 |  
    0 7

    Prej by měl mít Ševčík problém s jednim členem naseho realizacniho tymu? A prej ve Sportu se píše, že by prej chtěl jit radsi do Sparty? Kjandourku...je o tom tam prosim tebe opravdu zminka?

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 16:14 |  
      3 0

      něco takového tam je: Sám Ševčík je se Spartou delší dobu ve spojení a údajně dal najevo, že by se výměně modré barvy za rudou nebránil. A to i z toho důvodu, že možný přesun do Slavie znevýhodňuje jeho osobní problém s jedním z členů realizačního týmu Jindřicha Trpišovského, který trvá už od jejich angažmá v Liberci....


      Ale všechno je to jako "údajně" a "dle informací zdrojů redakce"... a jediná přímá řeč je vyjádření Libora Leibla, že jednání už proběhla a se Slavií existuje předběžná dohoda, čímž to pro Liberec končí .... je tam připomínka, že nechceme jednat s SI a povídání proč (Bucha) a taky podotknutí, že SI s námi nemluvil a že to bez agentury nejde uzavřít...

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        smely (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 16:32 |  
        2 4

        podle aktualnich informaci co mam je pravdepodobnost prichodu hrace Sevcika do SKS velmi mala...

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 16:40 |  
          7 0

          A odkud ty informace bereš?

          Co se mého názoru týče, Ševčík je zajímavý hráč, ale určitě ta situace nestojí na tom, že se bez Ševčíka na jaře prostě neobejdeme... Pokud k nám přijde, bude se muset během zimní přípravy poprat o jedno z pěti míst v záloze se Stochem, Součkem, Hušbauerem, Traorém, Zmrhalem, Balutou, Sýkorou, Matouškem Olayinkou, ale i Hromadou, či Alvirem - čili žádná selanka....

          Letní příchod Coufala byl pro nás podstatně důležitější...

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            smely (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 16:54 |  
            6 2

            to, ze to sem napisu, ze mam takovyhle info preci neznamena, ze to je z moji hlavy, nebo , ze bych ho tady nechtel, ze jo .... :-) to jen tak na okraj k tem negativnim reakcim, ...nicmene to prej aktualne vypada spis, ze neprijde, zdroj pochopitelne neprozradim, uz sem tu jednou pruser mel :-))) .... ale zejtra to uz zase muze bejt jinak..jak rika agent Bures je to "ziva kauza" :-) #soryjako

            • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

              kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 17:00 |  
              1 0

              No tak jasně no... já jestli mu to rozmlouvá Sport invest, protože s nimi jsme se asi vůbec nebavili, nebo jestli on si najednou všimnul, kdo dělá Trpišovi asistenta....

              jestli je Tvůj zdroj ze Slavie, nebo zvenčí...

              • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                smely (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 17:03 |  
                2 4

                :-)...."ja nemuzu ani naznacovat..."

                • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 17:03 |  
                  1 0

                  Tak se nediv až přijde mladší... ten se nezakecá :-)

                  • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                    smely (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 17:07 |  
                    2 4

                    tak nashledanou...nashledanou...

                    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                      Mimoň     před 5 lety 21.11.2018 18:39 |  
                      1 3

                      na plzeňským fóru píše jeden, že udajně jeden z asistentů přebral přítelkyni Ševčíkovi...tak tohle snad nemůžou myslet ani vážně na tom webu jejich.

                      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                        kjandourek (admin)     před 5 lety 22.11.2018 10:45 |  
                        0 0

                        No tak toho je plnej internet.... na to nepřišli na plzeňském fóru.. :-)

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 16:33 |  
        2 0

        Nic to na věci, že jde Ševčík k nám samozřejmě nemění, ale Libor Kneibl se jmenuje ten libereckej řiditel. :-)

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          smely (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 16:36 |  
          0 3

          spis nejde... :-)

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 16:44 |  
            1 0

            Možné to samozřejmě je, ale můj optimismus to nemá šanci nabourat. :-)

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 16:43 |  
          0 0

          Pardon, Kleibl - to jsem ale vůl. :-(

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 17:01 |  
            1 0

            A vždyť já vím, už jsme ho tu dneska několikrát citoval... dokonce jsem tu dával i odkaz na vedení Slovanu Liberec :-)

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        Mimoň     před 5 lety 21.11.2018 18:32 |  
        1 0

        díky za info

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        Edenjejenjeden     před 5 lety 21.11.2018 18:51 |  
        0 0

        Hele a nemůže nám dělat problémy SI,třeba právě kvůli Buchovi,že hrají nějakou svojí hru ve smyslu,když nám nebudete blokovat Buchu,my dáme štempl Sevčíkovi a využívají k tomu spřátelená media?

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 19:38 |  
          3 0

          Já jak to sleduju, tak si říkám, jestli to není obráceně... přijde mi, že jsme se dohodli s Libercem i hráčem bez Sportinvestu a vyhlásili jsme to, abychom zjistili, co se bude dít... a ano, je možné, že tohle je akce Sportinvestu, ale ani ne tak kvůli Buchovi, jako spíše opravdu reakce na to, že jsme je se Ševčíkem obešli...

          Ten dojem to na mě dělá proto, že ve Sportu je tak třetina toho článku věnována sportinvestu, je tam popsáno že se s nimi hádáme kvůli Buchovi, je tam zdůrazněno, že SI od nás na stole nic nemá.... a nakonec je tam vypíchnuto, že bez agentury, která hráče zastupuje vlastně nejde celou transakci provést....

          Což by tedy nemusela být tak úplně pravda....

          je klidně možné, že to je jenom takový náš pokus, jestli bychom nemohli přivést hráče z téhle stáje... a přitom SI úplně vyšachovat... a že k tomu byl záměrně vybrán hráč, kterého zase tak úplně nepotřebujeme :-)

          Ale to už možná moc fantazíruju :-)

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            Edenjejenjeden     před 5 lety 21.11.2018 19:47 |  
            3 0

            Nevadí,alespon se něco děje,pro mně je teda mnohem důležitější podpis Stocha...

            • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

              kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 20:00 |  
              2 0

              To jednoznačně... Když tohle zaznělo, tak jsem hodně "zapumpoval rukou do vzduchu".. oznámení o přestupu Ševčíka už jsem bral tak nějak normálně... Upřímně bych raději Trávníka, ale obávám se, že po jeho výkonech v EL to bude hodně horký zboží po celé Evropě...

  7. Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

    Jachym     před 5 lety 21.11.2018 15:49 |  
    13 1

    Tohle mě pobavilo v diskusi na iDěsu, i když je to na náš účet:-) Nebylo by jednodušší koupit celý Liberec najednou, než takhle po částech? Třeba by byla nějaká množstevní sleva.

  8. Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

    navzdyslavia     před 5 lety 21.11.2018 16:06 |  
    8 1

    Věřím, že JT ví co říká a dělá. Počkejme si a nechme se překvapit. Myslím, že 2-3 kvalitní hráči příjdou. Teď hlavně udržet první místo v lize a v EL postoupit nejlépe z 1 místa.

  9. Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

    Ondráš     před 5 lety 21.11.2018 17:11 |  
    2 10

    Kolik vám je kluci, že si tu porovnáváte pindíky na základě 2 sezon..tohle já fakt nemám zapotřebí. Užívám si, že se Rumunům teď nedaří, ale historii neokecáte. Bude nám to ještě trochu trvat, než je v počtu titulů doženem:)

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      Ondráš     před 5 lety 21.11.2018 17:12 |  
      0 4

      pro pethead..

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        pethead (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 17:28 |  
        3 0

        Jéé, děkuji. Jen tedy vůbec nevím, čím jsem si tvoji pozornost a zájem o mé stáří či míry zasloužil, neb jsem se poměřování pindíků ani čehokoli jiného (tentokrát) vůbec neúčastnil... ;))

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        bongor     před 5 lety 22.11.2018 19:49 |  
        1 0

        Přečti si příspěvek hráče Limberského o sralťanských titulech.I já jsem ho musel umravňovat,že koupených nebylo sedmnáct,ale pouze deset.

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      Borgetti     před 5 lety 21.11.2018 18:48 |  
      9 0

      Já Slavii nezačal fandit kvůli titulům nebo nějakému jinému úspěchu, tak že mě pocet titulů sparty srdce nedrásá.

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        sicilianbrno     před 5 lety 21.11.2018 18:55 |  
        10 0

        Asi tak nějak, já jsem slavii začal fandit ve 3letech, díky fotbálku se starším bratrem na chodbě, kdy sem mu při hře oznamil, že su sparta, on řekl, že sparta je on a jediný co ve svých 6 letech ještě znal byla slavia, tak sem slavia...a já ti bratře za to doteď neustále děkuju :-)

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          Ondráš     před 5 lety 21.11.2018 19:24 |  
          0 0

          Copak, v Brně jste neznali Zbrojovku?:)

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            sicilianbrno     před 5 lety 21.11.2018 20:27 |  
            0 0

            Ve třech letech su rád, že sem se do toho tenisáku na chodbě trefil, natož abych znal nějakou zbrojovku :-) Jinak na stadion za Lužánky sem samozdřejmě nedal dopustit, ten rekord 45 tisic diváků (a dalších 10 tisic před stadionem co se nedostali) v utkaní se Slavií nikdy nezapomenu, ale prostě bratrova pobídka at fandím Slavii, že Spartu má on, u mě v těch 3 letech vyhrála a já su tak štastné, že tomu tak osud chtěl :-)

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        Ondráš     před 5 lety 21.11.2018 19:01 |  
        2 3

        Právě..proto mi nějaký porovnávání přijde zbytečný a nerozčiluji se nad tím. SKS fandím z úplně jiných důvodů.

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          sicilianbrno     před 5 lety 21.11.2018 19:02 |  
          3 0

          Z jakých? prozradíš?

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            Ondráš     před 5 lety 21.11.2018 19:14 |  
            2 1

            Úplný prvopočátek byla revolta na začátku 90 let:) Kolem to byl po totáči samej Rumun a to se mi vůbec nelíbilo..no a o trochu později klasika - kámoši fandící SKS (některý tehdy i hráli v dorostu).

            • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

              Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 21.11.2018 21:08 |  
              4 1

              A já začal Slavii fandit tak někdy v roce '73, možná '74, když jsem kdesi na návštěvě spatřil nějaké slávistické suvenýry - korblík s emblémem, vlaječku, plakát atd. a prostě jsem se do toho zamiloval, aniž bych v té době vůbec věděl co to je fotbal. Takže barvy, znak a taky kniha "Bican - pět tisíc gólů", kterou jsem si samozřejme neuměl přečíst. :-)

              • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                Ondráš     před 5 lety 22.11.2018 09:21 |  
                2 0

                Slavia hlavně vypadala strašně dobře při přenosech na těch starejch barevnejch televizích. Všechny týmy tak nějak splývaly a byly takový hnědomodrý, ale slavistický dresy šly vždycky krásně poznat i na ty nejšílenější TV. To se mi hodně líbilo.

  10. Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

    Ondráš     před 5 lety 21.11.2018 17:19 |  
    1 7

    Já třeba nechápu, k čemu by byl Rumunům..to by byl jen takovej přestup natruc SKS. Ale fakticky by tam měli ve středu hroznej přetlak, tenhle post je vůbec nepálí. Spíš si říkám, jestli toho nevyužije Šádek a neskončí nakonec u buranů, to by teda bylo něco.

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 19:40 |  
      2 4

      A my ve středu hřiště nemáme přetlak?

      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

        Ondráš     před 5 lety 21.11.2018 19:46 |  
        7 4

        No na pozici Hušbyho opravdu ne..to je naše snad nejslabší místo. Kdo je kromě JH klasická desítka? U Rumunů to hraje Stanciu, normálně by to hrál Kanga a chtějí Dočkala.

        • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

          kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 19:57 |  
          5 5

          Jenomže Hušby už dávno nehraje desítku.... když se podíváš na grafiku před každým zápasem, tak hrají se Součkem vedle sebe oba na postech defenzivních záložníků (mluvou čísel z první poloviny minulého století - šestka?)... na "desítce" se teď u nás střídají Traoré, Sýkora, Baluta a měl by tam patřit i Matoušek... a i kdybychom si řekli, že tedy potřebujeme náhradu za Hušbyho, případně Součka, tak vedle výše uvedených máme na jejich post Hromadu a Alvira... Já vím, že jsou oba sklenění, ale když se přes podzim dali dohromady, klidně o ten post mohou v zimní přípravě zabojovat...

          Ševčík - i když přijde - to bude mít náramně těžké probojovat se do sestavy.. taky by mohl skončit jako Pokorný..

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            Ondráš     před 5 lety 21.11.2018 20:06 |  
            2 4

            No na papíře je možná napsanej jinde, ale jinak stejně hraje desítku, nebo jak se to teď odborně jmenuje:) Prostě je to pro mě tvůrce hry a to dělá Ševčík v Liberci. Teoreticky by to mohl dělat ještě Baluta, ale to je podle mě stejně jako Matoušek spíš takovej "skorohrot". Sýkoru a Stocha beru spíš jako kraj. Traore? Jako nevím, ale na něm jako budeme stavět hru? Alvira už naživo počitám nikdy neuvidím a Sýkora je DZ (alternativa za Suka). Tak to vidím já. Potřebujem chlapíka, kterej to tam bude ve středu rozdávat a bude rychlejší, než Hušby. Takže z ligy Ševčík, Trávník, teoreticky to může dělat i Hašek..pak už v lize moc zajímavé a dostupné zboží nevidím.

            • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

              Ondráš     před 5 lety 21.11.2018 20:10 |  
              0 2

              ..Hromada je alternativa za Suka (ne Sýkora)..

              • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 20:36 |  
                3 4

                Pochopil jsem to :-)

                Tohle označení jsem přinesl ten bláznivej talián zpoza řeky.... vyxchází z pradávného systému označovaného jako WM... je zvláštní, že nikdo nepoužívá podobná čísla na jiných pozicích... ještě jsem tedy neslyšel, že bychom potřebovali "devítku" (střední útočník), "sedmičku" (pravé křídlo), nebo "jedenáctku" (levé)... natož snad "dvojku", či "čtyřku" (krají beci)...

                Já souhlasím s tím, že Hušbauer je z naší zálohy nejkreativnější a že nemáme úplně náhradu, takže když nehraje, tak poněkud nevíme, co hrát... Ale nejsem si jist, že nákupe Ševčíka to "zalepíme".. protože hráč, který bude sedět na lávce a bude dělat konkurenci Hušbymu stejně půjde výkonnostně dolů... a já si možná naivně myslím, že i hráči z našioch zdrojů by tu Hušbyho roli zvládli, kdyby nebylo zbytí a odehráli tram pár utkání.. samozřejmě, když tam kohokoliv šoupneme jenom tak bez dlouhého sehrávání na jedno utkání, tak to vypadá, jako že náhradu nemáme... Ale kdyby tam někdo z našich stálých záložníků byl nucen hrát déle, třeba by si tam vedl stejně dobře jako Hušby...

                Prostě suma sumárum nejsem si úplně jist, jestli je Ševčík lepší než Hromada, či Sýkora.. případně třeba Stoch, či Baluta...

                Vím, že posledně dva jmenovaní patří výš, ale to Hušby kdysi taky ... posouvání původních útočníků dozadu a využívání jejich tvořivých schopností na defenzivních pozicích s tím, že je snazší naučit se bránit než tvořit.. To je takový Holandský styl myšlení .... :-)

                • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                  Snivec     před 5 lety 22.11.2018 10:25 |  
                  0 0

                  otázka nezni, zda je lepsi, ale zda se nam hodi. Predpokladam, ze ma lepsi zdravi nez Hromada a další skleněnka je Sykora. Takze pokud tito dva vypadnou, Stocha budes mit na kraji a Balutu třeba na podhrotu, tak opet nemas alternativu k Husbimu. Takze pouze z tohoto pohledu se nam urcite hodi. Nebudu se poustet do rozboru a srovnavani s našimi hraci. Na to si pockam, az ho u nas uvidim.

                  • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                    kjandourek (admin)     před 5 lety 22.11.2018 10:43 |  
                    0 1

                    Základní věta, kvůli které se celá debata rozjela byla, že nemá smysl, aby chodil do Sparty, protože ta má na jeho pozici přetlak...
                    a já mám dojem, že to není úplně argument, protože my tam co se hráčského materiálu týče v této chvíli máme větší přetlak... Ale ano, uznávám, že máme pár skleněnek a samozřejmě se může stát, že pro nás bude vhodnější některé pustit a jejich místo zaujme Ševčík... to nikterak nerozporuji ...

                    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                      Mimoň     před 5 lety 22.11.2018 16:53 |  
                      0 0

                      Sýkora ani Hromada...pri vší úctě k nim, nemohou podle mě zcela nahradit Husbauera...když by něco se stalo, tak nemáme prostě primo na jeho pozici. sykora je kraj, Miňo taky, Baluta podhrot. Hromada by to mozna dal, techniku a duraz na to ma, ale je casto zraněný. Jestli chceme hrat LM, tak musíme zalohu posilit o nekoho komplexniho a ne jen nahradu...neprijemny zjisteni, ktere me v tom utvrdilo bylo to kdyz nas spartanska zaloha v derby prebehala prave ve středu zalohy

                      • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

                        kjandourek (admin)     před 5 lety 22.11.2018 17:03 |  
                        0 0

                        V jednom zápase určitě ne.... na to, abys na tomhle postu stopro obstál potřebuješ sehranost... Podle mého názory by se tam Sýkora, Hromada, Stoch, či Baluta chytili, kdyby tam ovšem odehráli deset zápasů v kuse - vždyť Hušby k nám přicházel také jako podhrot a dozadu se posunul až časem...

          • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

            donford     před 5 lety 21.11.2018 20:39 |  
            4 0

            Mimořádně s tebou Karle nesouhlasím. Jako rozehrávač ať již na křídla či doprostřed , je dle mého Ševčík zcela rovnocený Sýkorovi a Balutovi, řekl bych, že je dokonce rychlejší než tito dva. Určitě nejméně stejně technický a myslím, že má i lepší fyzický fond. Ale zřejmě je zase podstatně horší střelec než tito, pokud ovšem neměl v Liberci přísně dané jiné úkoly na úkor střelby. Přijde-li, budu docela rád, pokud nikoliv, zas tolik negativního se nestane. Jak jsi správně děl, máme pro post č. 10 více velmi kvalitních plejerů. Ale v roli Pokorného by on nikterak nebyl.

            • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

              kjandourek (admin)     před 5 lety 21.11.2018 20:58 |  
              3 5

              nemám ho tak úplně nastudovaného, takže se klidně mohu plést... Pokud je rovnocenný Balutovi a Sýkorovi, tak je to třetí hráč na pozici "Náhrada za Hušbyho".. samozřejmě pokud je rychlejší, tak se třeba do základu probojuje...

              Ale není to o tom, že bychom na tuto pozici měli úplnou nouzi - erbéčka jsou na tom podle mě hůře... Za Stancia a Kongu prostě nemají náhradu ... a když udělají Dočkala, tak by Ševčík byl čtvrtým hráčem na dva posty...

              O tom celé tohle vlákno bylo...

              Mám to podobně - přijde, fajn X nepřijde, nevadí ...

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      Fanis     před 5 lety 22.11.2018 14:22 |  
      8 1

      Zajímavý vlákno. Podle mě Hušby nehraje na pozici 10. 10 sice má být kreativní hráč, ale spíše hrající jako podhrot (původně pod 2 útočníky) a sám by se měl dostávat do šancí a dávat góly. Tomuhle pojetí se Hušby blížil, když hrál ve Spartě, ale u nás takhle nehraje. Souhlasím ale s tím, že bychom za něj měli sehnat náhradu, pokud chceme dál hrát stylem, kterým hrajeme nyní - pro mě to jednoznačně ukázal zápas doma proti Kodani, tam nám hráč jeho typu hodně chyběl. Samozřejmě Hušby ještě není na odchodu do fotbalového důchodua velký zájem v zahraničí o něj zřejmě taky není, takže u nás může hrát klidně ještě řadu let, JH ale nepatří mezi mé oblíbence a myslím, že příchodem kvalitnějšího hráče na jeho pozici by naše hra mohla hodně získat. Neříkám, že Ševčík je zrovna ten hráč, který tohle splní, ale já jsem si ho všimnul už před nějakým časem a pro mě osobně je právě on jedním z mála a možná jediným hráčem v celé lize, který právě hraje tím Hušbauerovským způsobem. Dokonce bych řekl, že se na tu pozici hodí víc než výše zmiňovaný Trávník. Takže já musím říct, že doufám, že k nám nakonec opravdu přestoupí. Ale netvrdím, že z něj určitě bude hvězda, ale věřím, že má potenciál a když toho dokáže on i Trpiš pořádně využít, mohl by z něj být hodně důležitý hráč a za několik let možná i s vysokou tržní hodnotou.

  11. Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

    Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 23.11.2018 19:29 |  
    2 0

    Sevcik ma ty prihravky neskutecny teda..

    • Re: Kde skončí Ševčík? Nejspíš ve Slavii, ve hře je však i Sparta

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 23.11.2018 19:36 |  
      2 1

      Byl bych zklamaný, kdyby nepřišel nebo by místo něj přišel Trávník.