Aktuality z médií

Přestupy a spekulace: zima 2019 II

Tento článek je určen k dlouhodobé diskuzi o zprávách o možných přestupech, které se toto přestupní období budou objevovat v médiích a na sociálních sítích.


Předchozí diskuze zde:

I.

 

Dosavadní spekulace zahrnují

Příchody:

12.11. Cédric Bakambu (Peking Guoan)

12.11. Julian Pollersbeck (Hamburger SV)

12.11. Yevhen Konoplyanka (Schalke 04)

13.11. Martin Hašek (Bohemians)

13.11. Filip Panák (Karviná)

19.11. Petr Ševčík (Liberec)

26.11. Michal Trávník + Lukáš Masopust (Jablonec)

3.12. Allan Sousa (Vejle BK)

9.12. Lukáš Haraslin (Slovensko - Lechie Gdaňsk)

 

Zdroje: 

12.11. eFotbal

12.11 Twitter

13.11. Aktuálně.cz 

19.11. J.Tvrdík - Tisková konference

26.11. sport.tn.nova.cz

3.12. sport.aktualne.cz

 9.12. Facebook - Přestupy a spekulace

Potvrzené příchody:

 

Komentáře (148)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      Hlavis     před 7 dny 03.12.2018 09:25 |  
      3 0

      Brazilci se v naši lize nikdy moc prosadit nedokázali, nebo se pletu? Nevybavuju si nikoho kromě Adauta a toho jednoho z Olomouce tuším ,,Melíňo,,ze by tu někdo zanechal vetsi stopu. Ale proc ne, některé kluby v Evropě na ne sází a vychází to.

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        Marcelo10     před 7 dny 03.12.2018 10:12 |  
        4 0

        Jisty je jedno..u nas v lize zadny zajimavy utocnik nebeha. Slysel jsem, ze nekoho napadl i Ondrasek, ale nevim jestli by to byla posila. Spis ne..

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        mirecek1111     před 7 dny 03.12.2018 10:31 |  
        6 0

        Zase je nutné si přiznat, na jaké úrovni jsme ty hráče v dřívějších dobách lovili.. To potom není divu, že až na pár výjímek úplně zapadli. Pokud se brazilec prosadí někde na ukrajině nebo španělksku, pro by to nešlo u nás. Jen to prostě musí být kvalitní hráč. Ale tím neříkám, že jsem tady z toho nějak odvázaný, spíš škoda toho Nora no. Ale je sympatické, že po takových hráčích aspoň "jdeme".

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        pethead (přítel SN)     před 7 dny 03.12.2018 10:42 |  
        5 1

        Nic o něm sice nevím, ale z jeho "výšky" 172 cm tedy moc nadšený nejsem. :( Řekl bych, že v této výškové úrovni už máme celkem přecpáno a typově bychom měli hledat spíš vyššího útočníka. Ten Håland by naopak býval byl pecka.

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        Borgetti     před 7 dny 03.12.2018 15:25 |  
        2 0

        Já si Brazilce hodně přeju už dlouho do Slavie, ale musí to být takový ten typický brazilec, který se nebojí udělat trik a povodit tak soupeře za nos.

  1. Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

    SKSKali     před 7 dny 03.12.2018 10:50 |  
    4 0

    Dát za talentovaného hráče čtyři mega v éčkách je poměrně drahý špás i na Slavii. Za takovýhle peníze by vedení patrně chtělo spíše už hotovějšího hráče, který by měl být okamžitou posilou, takže i kdyby měl zájem sem jít, tak pochybuju, že bychom Salcburk přeplatili.
    Brazilec je mladej, ale statistiky nějak extra zajímavý nemá. Minulý rok hrál ještě nějakou tu divizi v Dánsku. Tak jedině, že ho mají načteného herně a pasuje do toho, co JiT a JN chtějí.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      smely (přítel SN)     před 7 dny 03.12.2018 16:20 |  
      0 1

      na TM ma hodnotu 300 k Eur...

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        SKSKali     před 7 dny 03.12.2018 16:34 |  
        2 0

        Ten začátek byl myšlenej na toho talentovaného Nora o kterého jsme údajně měli zájem a který přestoupil za čtyři miliony eur do Salcburku.
        Zbytek pak na toho Brazilce z toho Dánska.

  2. Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

    Hlavis     před 7 dny 03.12.2018 10:54 |  
    3 3

    Když uz jsme na tom severu, tak v norské lize běhá jeste jeden statistikami zajímavý hráč Franck Boli z Pobřeží Slonoviny letos uz 17golů. 24let 180cm.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      Hlavis     před 7 dny 03.12.2018 11:02 |  
      2 2

      Vakoun Bayo z Dunajské Stredy taky podle me zajímavý 21let, tak samo jako ten Maročan Moha ze Slovanu. I když ze Slovenska vždycky hrozí ze přijde nějaký Kessel.

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        Ragnarok     před 7 dny 03.12.2018 11:48 |  
        17 2

        Podle mých informací oťukáváme Baghdada Bounedjaha a Akrama Afifa. V hledáčku je i Andreas Skov Olsen, florinel Koman a Jan Mlakar. Do zálohy pošilháváme po Bastienu Tomovi. Za mne tedy hodně dobrý scouting, velké rozpětí a samí zajímaví hráči.

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          Marcelo10     před 7 dny 03.12.2018 12:48 |  
          0 0

          No, to by znamenalo, ze jsme se ve scoutingu fakt posunuli :)

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          Ondráš     před 7 dny 03.12.2018 13:03 |  
          2 1

          Tak budu věřit, že jsou to ty tolik vzývané nevybroušené diamanty..neznám samozřejmě ani jednoho:)

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            JS (přítel SN)     před 7 dny 03.12.2018 13:07 |  
            2 4

            Za to já ano. Coman a Mlakar jsou hodně dobrý tip do útoku.

            • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

              JS (přítel SN)     před 7 dny 03.12.2018 13:11 |  
              3 3

              FYI, oba jsou posilou do útoku, oba 20 let staří, Mlakar je Slovinec, Coman Rumun (takže mikrosvět k Balutovi):

              Mlakar – letos bilance: 19/9/2 https://www.transfermarkt.cz/jan-mlakar/profil/spieler/309180
              Coman – letos 18/7/4: https://www.transfermarkt.cz/florinel-coman/profil/spieler/340982

              A zaujal mě i ten švýcaro/kosovec ze Sionu: https://www.transfermarkt.cz/bastien-toma/profil/spieler/390179

              • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                Hlavis     před 7 dny 03.12.2018 13:16 |  
                0 0

                I ten Afif vypadá zajímavě(youtube), ale spíš jde podle mě o hráče jehož hra je nadherná, ale bohuže nefektivní, vzhledem k tomu, že se neprosadil ani v Gijonu ani ve Villarrealu ani v Eupenu...

                • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                  JS (přítel SN)     před 7 dny 03.12.2018 13:22 |  
                  3 4

                  U mě osobně má Florinel Coman obrovské plus i proto, že to byla letos má první posila do Slavie v novém ročníku Football Manageru.. :D

            • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

              JS (přítel SN)     před 7 dny 03.12.2018 13:16 |  
              5 5

              Skov Olsen, křídlo, teprve 18 let, de facto základní stavební kámen sestavy Nordsjaellandu, letos 25/15/4!
              https://www.transfermarkt.cz/andreas-skov-olsen/leistungsdaten/spieler/432982/plus/0?saison=2018

              A nejlepší na závěr, Baghdad Bounedjah hraje za katatský Al Sadd, a za 10 zápasů tam dal letos 25 gólů a pět asistencí. :D Gól za každých 36 minut hry:
              https://www.transfermarkt.cz/baghdad-bounedjah/profil/spieler/209992



              • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                Ondráš     před 7 dny 03.12.2018 13:45 |  
                1 0

                Jo já vám to chlapi neberu:) Můj fotbalovej rozhled končí v českým rybníčku a ani nemám čas takhle sledovat, jak to fotbalově vypadá za kopečkama.

              • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                Kábě     před 7 dny 03.12.2018 21:22 |  
                0 0

                On je vůbec Nordsjaelland velmi zajímavej klub. Hraje tam velký množství mladších hráčů, věkový průměr kádru je 21,3 let!

              • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                smely (přítel SN)     před 5 dny 05.12.2018 10:06 |  
                0 0

                aktualne 13 zap , 26 G + 5 A , 45 min na gol....

                • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                  kjandourek (admin)     před 5 dny 05.12.2018 10:14 |  
                  0 0

                  No .... já Vám nevím... dovedete si představit, že frajera, zvyklýho na tohodle počasí: https://www.etravel.cz/katar/pocasi pošleme do ligy v únoru, kdy tu je maximálně okolo nuly?

                  • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                    smely (přítel SN)     před 5 dny 05.12.2018 10:31 |  
                    0 0

                    ...a to si vem, ze mu za chvili pak este zacne Ramadan :-))))

                    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                      kjandourek (admin)     před 5 dny 05.12.2018 10:37 |  
                      2 0

                      No tak určitá "hladovost" je útočníka zase žádoucí :-)

                      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                        smely (přítel SN)     před 5 dny 05.12.2018 10:40 |  
                        0 0

                        #takurcite :-)

            • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

              Hlavis     před 7 dny 03.12.2018 13:19 |  
              5 1

              To je ten který byl tak unešený z toho kopyta Konatého?

              • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                kjandourek (admin)     před 7 dny 03.12.2018 13:21 |  
                0 0

                Když to podáš takhle... :-)

                Ale zase na prostou výměnu za Stancia nepřistoupil, to mu slouží ke cti, ne?

                • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                  Hlavis     před 7 dny 03.12.2018 13:25 |  
                  0 0

                  no no, ja to tak nemyslel :)

                  • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                    kjandourek (admin)     před 7 dny 03.12.2018 13:27 |  
                    1 0

                    Vždyť já to beru s úsměvem :-)

            • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

              mirecek1111     před 7 dny 03.12.2018 13:37 |  
              2 0

              Je to 100 mil. EUR.

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          SKSVenca     před 7 dny 03.12.2018 15:25 |  
          0 2

          Jak moc věříš svému zdroji? :)

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            Ladislav (přítel SN)     před 6 dny 04.12.2018 16:33 |  
            6 0

            Když už jste to rozjeli, tak jen takové malé shrnutí:

            Baghdad Bounedjah (Al Sadd) - 27 let, Alžířan, 184 cm, střední útočník
            Akram Afif (Villarreal) - 22 let, Qatařan, 177 cm, levé křídlo
            Sndreas Skov Olsen (Nordsjaelland) - 18 let, Dán, 187 c, pravé křídlo
            florinel Coman (Steaua) - 20 let, Rumun, 182 cm, levé křídlo
            Jan Mlakar (Maribor) - 20 let, Slovinec, 183 cm, střední útočník
            Bastien Toma (Sion) - 19 let, Švýcar, 174cm, defenzivní záložník

  3. Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

    jose01     před 7 dny 03.12.2018 20:59 |  
    7 5

    Koukám že z nejvyššího týmu ligy děláme pomalu tým trpaslíků...

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      mig52     před 6 dny 04.12.2018 19:20 |  
      5 1

      x záložníků, proč ne, ale pokud nepořídíme 2 bombery, tak se neposuneme.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      Borgetti     před 6 dny 04.12.2018 19:41 |  
      3 0

      Tak třeba se dočkáme i Sněhurky ;-)))

  4. Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

    Radek097 (přítel SN)     před 5 dny 05.12.2018 22:55 |  
    4 2

    Krob na Twitteru prozradil, že se Slavia zajímala o jednoho z trojice
    Borja Iglesias (CF, 25 let) https://www.transfermarkt.cz/borja-iglesias/profil/spieler/278359 Až v letošní sezóně zasáhl do první španělské ligy, pokud nebudeme počítat 11 minut v sezóně 14/15. Do té doby hrál ve třetí a druhé nejvyšší lize.
    Júnior Firpo (LB, 22 let) https://www.transfermarkt.cz/junior-firpo/profil/spieler/374139 Ještě loni hrál na podzim ve třetí španělské lize.
    Tomáš Vaclík (GK, 29 let) https://www.transfermarkt.cz/tomas-vaclik/profil/spieler/64000

    https://twitter.com/MartinKrob3/status/1070431116656553984

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      kjandourek (admin)     před 4 dny 06.12.2018 08:43 |  
      2 4

      Já jsem z toho tedy pochopil, že jsme se v minulosti zajímali o všechny tři.... ovšem z nějakých důvodů z toho sešlo :-)

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      Helmuth     před 4 dny 06.12.2018 09:48 |  
      4 0

      Z logiky věci neslo o Vaclika a z tech dvou zbývajících slo patrne o variantu a) Borja Iglesias... nekdy plati, ze nejlepší obchod je, který se neuskutecnil a nekdy to plati obracene....v zaveru nevis, jestli by se tady prosadil stejne dobře jako v ESP...

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        mirecek1111     před 4 dny 06.12.2018 10:00 |  
        1 4

        To nedává smyl. Jako že tam bouchl dvě smyšlená jména a jen jedno je korektní? Jsem přesvědčený, že jsme sondovali všechny tři, jak blízko to bylo je samozřejmě věc druhá. A Vaclík klidně smysl dával – podzim minulého roku a evidentní snaha najít náhradu za Laštůvku.

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          kjandourek (admin)     před 4 dny 06.12.2018 10:23 |  
          1 2

          Přesně tak... a nebo ještě léto a první záškodnická akce sportinvestu, který měl ve své stáji jak Pavlenku, tak Laštůvku a tlačil na Pavlenkův odchod Laštůvkovým prohlášením, že k nám půjde jenom jako jasná jednička.... Klidně jsme se mohli pokusit vypálit jim rybník oběma :-)

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          Orwell_1892 (přítel SN)     před 4 dny 06.12.2018 10:31 |  
          4 0

          Ale on tam žádná jména "nebouchal", jen sdílel odkaz na nominaci na Hráče měsíce La Ligy (kde jsou uvedeni tři hráči). Takže jsme se zajímali spíše jen o jednoho z nich (max. o dva, Vaclík je nereálný).

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            kjandourek (admin)     před 4 dny 06.12.2018 10:40 |  
            1 0

            Ahá...tak to jsem zase jednou něco špatně pochopil já ... :-)

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            mirecek1111     před 4 dny 06.12.2018 10:55 |  
            2 0

            ok, já jsem si jeho tweet nerozklik, máš asi pravdu :) Já myslel, že tam byly odkazy na hráče, ne odkaz na nějakou anketu, kde byli ti hráči. :)

  5. Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

    macceba     před 4 dny 06.12.2018 11:44 |  
    3 21

    Náš trenér je bohužel typ, kteří sází na svůj oblíbený úzký základní kádr + pár náhradníků. Proto bych kupoval pouze náhradu za Součka, který myslím v zimě odejde. Kupovat hvězdy aby pak seděli na lávce nemá cenu. Asi budu osamocenej, ale když vydím, že Hušby, Sýkora, Škoda atd jsou pro trenéra TOP, a pokud nejsou zranění, tak hrajou, tak mi vychází nerozšiřovat kádr, to by pak mohlo dělat jen trable v kabině. Stačí nespokojenej Baluta, na kterým už je to vidět, takže jeho výkony mají bohužel sestupnou tendenci, i když si rozhodně myslím, že hraje dobře a jen ho neumíme zatím využít.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      kjandourek (admin)     před 4 dny 06.12.2018 12:26 |  
      9 3

      Zkus se podívat na začátek sezóny a na to, jak se podle soupeřů střídali na hrotu Tecl a Škoda... a potom říkej něco o tom, že trenér nasadí Škodu vždy, pokud není zraněn....

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        macceba     před 4 dny 06.12.2018 13:22 |  
        2 11

        Řekl bych, že to nijak neodporujeme mým závěrům.......... pokud není nikdo zraněn, má svých 13-15 hráčů, kteří hrají a ostatní jsou jen pro příklad zranění. To že točíl Škodu a Tecla není žádný argument

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          Krystof     před 4 dny 06.12.2018 13:28 |  
          5 1

          A je to tak špatně, točit 13-15 hráčů? Pokud podávají dobré výkony, a to je myslím letos bez debat, proč by měl Trpiš hráče točit a zbytečně tak zasahovat do sestavy, zvlášť když v jeho pojetí je základní stavební kámen systém a vazby hráčů na sebe? Hrát "aby si všichni kopli" je možné tak někde v amatérském fotbale, ale ve Slavii je holt konkurence, se kterou se musí náhradníci popasovat.

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          kjandourek (admin)     před 4 dny 06.12.2018 13:37 |  
          4 1

          To takhle.... Takže napřed řekneš, že tři konkrétní hráči hrají vždycky, pokud nejsou zraněni... a když edy jednoho vyvrátíme, tak to "není argument"?

          A co by tedy argument bylo?

          není snad normální, že každý tým má jasnou základní jedenáctku a do ní sahá pouze, když dojde na zranění.... nebo když chce změnit styl hry, nebo pošetřit hráče....

          Všiml sis třeba, že za 17 ligových kol ten tak málo vytěžovaný Baluta (na kterém je tak strašně vidět nespokojenost) nastoupil v základní sestavě devětkrát? To je více než v polovině zápasů .... Kdyby hrál tak dobře, tak by určitě měl více branek, než jen dvě ... o asistencích ani nemluvě...

          Jinak jsme nasadili do hry 21 hráčů ... a 20 z nich si zahráli alespoň 100 minut - pouze Valenta dostal čuchnout na 8 minut, jinak si všichni zahráli alespoň délku jednoho celého utkání... A Alex Baluta je co do minutáže devátý...

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            macceba     před 4 dny 06.12.2018 14:20 |  
            0 11

            Tak vedeme tabulku, v poháru to máme jakžtakž, výsledky jsou, takže budiž mu přáno. Takových trenérů je hodně, když mají výsledky ...... :) Taky hlavní věcí, kterou jsem chtěl říct, je, že máme nahradit pouze T. Součka, pokud už odejde a vyvaroval se bobtnání kádrů jako např. Sparta, když se prodloužilo se Sýkorou, Stochem atd. Je tedy jasné, že nový hráči by byli ti "na střídačku" a nejsem si jist, že by to bylo ku prospěchu věci

            • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

              kjandourek (admin)     před 4 dny 06.12.2018 14:37 |  
              4 1

              Nikdo přece neříká, že máme "bobtnat kádr"... ale zkvalitňovat je potřeba... na každý příchod holt bude muset být nějaký ten odchod, ale musí to znamenat, že přišel kvalitnější hráč, než odešel... každý hráč naší základní jedenáctky by měl mít za sebou alternaci, která by měla mít ambice jej ze základu vystrnadit...

              Kvalitní stopery máme čtyři - ale pokud seženeme hráče, který by byl na první dobrou lepší než Jugas, měli bychom ho využít...

              Potřebujeme hráče, který by nahradil Hušbauera - ten jediný má v našem kádru postavení, že když je zdravý na 75%, tak musí hrát... stejně tak na kraje zálohy máme jenom tři opravdu kvalitní hráče: Zmrhal, Stoch a Olayinka...jakmile by někdo z nich vypadl, tak tam šoupneme Balutu, případně Sýkoru, ale to už jsou hráči primárně na jiné posty... a tak dále a tak dále...

              Jak píšu: v lize jsme do pole využili dvacet hráčů, to není tolik... v lize jsou na tom ostatní týmy podobně - třeba Dukla použila 24 hráčů, Karviná taky..... Plzeň 19, Sparta 23 - ale tam byly dva pod deset minut....

              • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                macceba     před 4 dny 06.12.2018 15:11 |  
                0 7

                Takhle, já sem moc nepíšu..... to je po hodněěěě dlouhééé době můj koment :) Každopádně, nedělám z nás Real Madrid, když vyhrajem nad Plzní, ani neposílám ke všem čertům Zmrhala po každým nepovedeným zápase. Snažím se dívat na věci střízlivě, mám respekt ke všem hráčům v našem týmu. Viděl jsem na podzim asi 5-6 zápasů živě a dalších 5-6 v TV. Konkurence je určitě potřeba, ale jak se říká, česká liga a chemie českých týmů jsou trošku specifické než jinde. Když se zamyslím, jak sem např. dostat kvalitního hráče(který nebude levný) tak na jakou perspektivu a "benefity" do nějakého Česka, do Prahy........... tak to budou hlavně evropské poháry atd. Možná jsem stejně "zaprděný" jako pan Krob, který upřednosťňuje postupný vývoj, ale koupit za 60 mil. plejera a pak ho poslat na pohár do Chrudimy nebo Kolína, to umí každý číňan. Zatím je hej, vede se liga, ale dřív nebo později přijde krize a já jen nechci aby se to tu sesypalo jako u sousedů z toaLetné :)

                • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                  macceba     před 4 dny 06.12.2018 15:20 |  
                  3 8

                  Pro příklad uvedu Flo - Zelený. Vůbec jsem nepochopil tu výměnu a když dneska vidím toho "kluka zelenýho", tak mi je ho vlastně až líto. Podle mě (!!!!) to byla úplně zbytečná výměna.......... ono vůbec je mi záhadou jak se Floem tak záhadně "vyjebalo". Každopádně třeba tahle změna je pro mě negativní

                  • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                    kjandourek (admin)     před 4 dny 06.12.2018 15:29 |  
                    12 1

                    proč by to měla být zbytečná výměna? Flo sem přišel jako norský reprezentant ... pokud se nepletu tak jako volný hráč, tudíž zadarmo a dostal odpovídající plat.

                    Předpokládalo se, že bude na naší ligu nadstandardním hráčem, který okamžitě bude přínosem, bude lepší, než kterýkoliv levý bek našeho kádru - bude dobře bránit, pilovat lajnu a centrovat před branku, čímž bude sbírat asistence... Nic z toho se nestalo... Per Egil nebyl lepší, než Honza Bořil hrající "přes nohu", ale měl výrazně větší plat...

                    Dopadlo to tak, že se loni na podzim ta Jardy Šilhavého nedostal ani na soupisku EL.. Vzhledem k věku je celkem logické, že už se u něj nedalo předpokládat prudké zlepšení výkonnosti, proto nemělo cenu platit velké peníze hráči, který se nedokáže protlačit do základu a být tam platný...

                    Takže se hráči poděkovalo a bylo mu umožněno, aby si hledal angažmá, kde se uplatní - ani pro něj nebylo ideální tu sedět na lavičce a hrát za juniorku...

                    Zelený je mladší, je to čech, takže odpadá jazyková bariéra, už ukázal, že na naši ligu má, takže se na ní nemusí dlouze aklimatizovat.... výplatu bude mít nižší, než Flo a je tu předpoklad, že na Bořila bude vytvářet tlak, díky němuž se buď bude zlepšovat Bořil, nebo ho nahradí...

                • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                  donford     před 4 dny 06.12.2018 21:04 |  
                  2 1

                  Tak ekonomové předpovídají, že přijde již během příštího roku krize ekonomická, v nějakých cyklech se opakující, ale proč předpovídat ve Slavii dřív nebo později krizi? Samozřejmě, že sýčkové jí předpovídají od toho dne, co se ujal vlády p. Tvrdík, ale pořád jim to nějak nevychází. Nebo nastane krize při jednom či dvou prohraných zápasech? Jinak nevím, zda každý Číňan by trefil do Chrudimi (nikoliv Chrudimy) či do Kolína. Přece jen to mají hoši z Číny dost daleko.

                  • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                    Ondráš     před 3 dny 07.12.2018 11:29 |  
                    1 3

                    Tak otázka je, co se bere ve fotbale jako krize..smějete se tu Rumunům za finanční ztrátu, ale ta naše bude taky pořádná (ne-li větší). Já jsem z těhle černejch děr vždycky trochu nervózní a říkám si, proč to majitel vlastně dělá a co za to jednou bude chctít..důvody jsou různý (pračka peněz, získání nějakých zakázek atd.). Logicky by měla být podle mě snaha majitele být v plusu ne? Čili tak, jak je to u buranů, jinak mi to nedává smysl. Ale v tomhle případě uvažuju jako člověk politicky spíš pravicově založený, jenže ve fotbale tahle logika asi tak úplně neplatí. Prostě socanský uvažování typu "zdroje jsou", to je podle mě cesta do pekel.

  6. Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

    jose01     před 4 dny 06.12.2018 22:12 |  
    0 0

    Trezeguet možná k Saudům

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      Maty22     před 3 dny 07.12.2018 05:00 |  
      5 2

      Tak konečně bude hrát špičkovou ligu.

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        Hanzwalter     před 3 dny 07.12.2018 07:22 |  
        2 1

        cetl nekdo ten Sport je tam neco zajimaveho? Masopusta a Sevcika berou jako hotovou vec. Pak je tam Hasek a Pavelka..... Kazdopadne podcast s Podrouskem good a hodne naznacuje, ze by mohl byt Hasek varianta za Soucka.

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          Ondráš     před 3 dny 07.12.2018 11:31 |  
          2 5

          Masopusta, Ševčíka, Haška i Pavelku bych bral. Ale u Haška je to myslím utopie kvůli Rumunům. A ten egyptskej Trezeněco ať jde do řiti..po tý loňský šaškárně.

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          sicilianbrno     před 3 dny 07.12.2018 13:07 |  
          8 0

          Přijde mě, že pořád točí články kolem těchto jmen, jen aby zaplnili místo na stránce...za toto bych jim jako jejich nadřízenej nedal ani premie...vždy mě rozesměje, jak článek dál nepokračuje, dokud si ho nepředplatiš..chtěl bych vidět ty chudáky, kteří si kvůli tomuto článku opravdu zaplatí :-).. Za mě, z těch jmen Ševčíka ano, pavelku pouze pokud by odešel Suk..ostatní nebrat. Hašek sem myslel, že je ofenzivní, ten jako náhradu za Suka určitě ne, nebo se mýlím v jeho pozici?

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            Ernie     před 3 dny 07.12.2018 14:38 |  
            4 0

            Ševčíka a Pavelku stoprocentně ano, Pavelku bych tady viděl ze všech těch jmen nejradši, ale moc reálně to u něj nevidím, Kasimpasa na tom není špatně a poháry klidně může hrát i u nich, zaplatí ho navíc asi o něco lépe než my. Masopusta klidně ano, ale nijak nadšený nejsem, ale věřím tomu, že si mě svými výkony získat může. Navíc by prý šlo jen o 15 milionů. Z Haška odvařený nejsem, tam mě zaráží jen to, jak jsou z něj novináři nadšení.

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            Hanzwalter     před 3 dny 07.12.2018 19:03 |  
            0 0

            Pry idealni jako def. zaloznik.... mensi jak SUK, ale jeste toho pry vice nabeha... udajne hrozne pracovity hrac... fakt nevim;-)

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      VanDel     před 3 dny 07.12.2018 08:16 |  
      5 3

      Tak to bude konečně předseda egyptského fotbalového svazu spokojen, že kope Trezeguet pořádnou ligu.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      houston (přítel SN)     před 3 dny 07.12.2018 22:01 |  
      1 0

      Saudové z Al-Shabab za něj nabízí 7 M€ a přiměřeně vysoký plat. Od nich už asi neuteče.

  7. Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

    dropt     před 3 dny 07.12.2018 14:55 |  
    42 4

    Vážení slávističtí přátelé,
    chci Vás po delší době všechny pozdravit, popřát Vám s předstihem příjemné zakončení roku (po zítřku už doufám bude jasné, že přezimujeme na 1. místě) a popřát nám všem do nového roku mistrovský titul a LM!

    Již nějakou dobu si s vděčností užívám současný stav a nejlepší sportovní vedení ve Slavii, kam mi moje relativně krátká slávistická paměť sahá, a proto vše včetně SN pozoruji z povzdálí a moc se do diskusí nezapojuji. Události a spekulace posledních dní však přímo vybízejí pro komentář a tak jsem se rozhodl obohatit zdejší diskusi a podívat se na některé věci úhlem pohledu, který mám pocit ještě nebyl nikým vyřčen. Vyjádřím se hned k několika tématům zároveň (změny ve vedení, přestupy, další spekulace, budoucí odchody, výkony v EL, atd.), takže to bude asi delší, proto kdo to číst nechce, nechť volně pokračuje na další příspěvek.

    Změny ve vedení
    Když se na chvíli přenesu nazpět zhruba do okamžiku, kdy Slavii opouštěl z pozice akcionáře pan Šimáně, zastával jsem názor, že Martin Krob bude vynikajícím protipólem vizionářsky zdatného, ale z ekonomického pohledu naprosto neřízené střely, pana Jaroslava Tvrdíka. Odchod Martina Kroba z vedení se tedy může zdát problematický, ale osobně se domnívám, že to tak horké nebude.

    Po byznysové stránce je potřeba si uvědomit jednu důležitou změnu. Zatímco CEFC bylo pouhým investorem, pro kterého byla Slavia jen marketingovým nástrojem a veškeré řízení klubu a dozor probíhal uvnitř klubu, Sinobo, jak jsme se dozvěděli z úst pana Tvrdíka přistupuje ke Slavii diametrálně odlišně a aktivně jí řídí a dozoruje "zvenčí". Proto bez ohledu na vztahovou rovinu mezi Krobem a Nezmarem mi dává smysl, že osoba Martina Kroba se stala v té hierarchii zbytečnou, jelikož ač formálně byl do jeho pozice dosazen pan Tvrdík, ve skutečnosti podle mne výkon CEO z velké části přebírá na svá bedra Sinobo tím, že velmi důkladně sleduje vše, co se ve Slavii děje a jakýkoli finanční tok ve prospěch Slavie musí být z naší strany obhájen před velmi kritickým a znalým publikem. Karty jsou rozdány výrazně jinak, než tomu bylo a změny ve vedení tomu odpovídají.

    Těm, kteří se obávají případné budoucnosti bez Číňanů bych vzkázal, že ať se nám to líbí nebo ne, ze Slavie se stal na české poměry takový gigant, že stejně nemá českého kupce, jenž by zároveň měl čistý štít a dobrou pověst. Užívejme si, co je. Myslím, že nás čeká několik příjemných let (a že by si naše muzeum a historie Slavie zasloužily zápis v podobě velmi pozitivního desetiletí) a o tom, co bude, až to jednou skončí, nemá teď smysl přemýšlet. Slavia je věčná!

    Přestupy a spekulace
    V tomto přestupním období mám více než jindy potíž identifikovat posty, které potřebujeme posílit, neboť na naší soupisce jsou jména, o kterých vlastně tak úplně netušíme, zda s nimi lze výhledově (třeba pro další sezónu) počítat nebo ne. Já budu pro účely tohoto příspěvku počítat s tím, že v jarní části sezóny uvidíme v našem dresu na hřišti opět Jugase a van Burena a na druhé straně s Pokorným, Alvirem, Hromadou a Mešanovičem už v našem dresu nepočítám (Hromada je po uzdravení s otázníkem, ale je příliš náchylný na zranění, což Trpišovského systém ještě umocňuje).

    S ohledem na naše ambice hrát LM si dovolím tvrdit, že s výjimkou pozic: B, SO a PO (mám na mysli hlavně Coufala), potřebujeme posílit na každém postu, ať už proto, že tam nemáme dostatečnou kvalitu, nebo alternativu. Za nejpalčivější však považuji pozice středového univerzála vynikajícího ve finální fázi, kde se strašně špatně rozhodujeme, což nás stojí hromadu vstřelených gólů jak v lize tak v EL. Dále PZ, abychom měli taktickou variantu velmi silné pravé strany, a nakonec útočníka, kde to bude chtít asi vynaložit opravdu velké prostředky, pokud bychom se chtěli kvalitativně posunout ještě o stupeň výše.

    Teď k jednotlivým jménům, která už byla zmíněna, nebo kolují médii:

    Petr Ševčík
    Tenhle kluk mi popravdě unikal, ale jeho angažování dává obrovský smysl. Je velmi pohyblivý s míčem i bez míče, o čemž svědčí, že se v prvních 15 kolech ligy hned 9x umístil v TOP 3 z pohledu naběhaných metrů, z toho hned 5x byl na 1.místě. Má v sobě fotbalovou školu výjimečného olomouckého dorostu (ročníky 1993-95), ze kterého je dnes složena takřka celá olomoucká záloha, která je sice letos po úspěšné loňské sezóně za očekáváním, ale hrála velmi vyrovnané a hlavně pohledné utkání proti Seville. Pro finální fázi má velké vlohy, umí nacentrovat, zahrávat standardní situace i dát milimetrově přesnou kolmici na desítky metrů, či přihrávky po zemi dopředu, na které si u nás dnes nikdo ani netroufne. Vidím ho jako alternativu Hušbauera pro evropskou scénu i na pozici našeho ofenzivního středopolaře, kde nastupuje zase Sýkora.

    Lukáš Masopust
    Za mě takřka dokonalá kopie Zmrhala na pravou stranu. Dle mého názoru je o něco lepší (drzejší) 1 na 1 a lépe centruje, ale zase je oproti Zmrhalovi horší v zakončení. Každopádně takového hráče na pravou stranu nemáme. Jako potenciálně zajímavého hráče už ho zde zmiňuji minimálně rok, takže mne těší, že jsme ho pravděpodobně zvolili jako další posilu.

    David Pavlenka
    Zájem o Davida Pavlenku dává obrovský smysl v souvislosti s nejpozději letním odchodem Tomáše Součka. Mimochodem, Součka podle mého názoru nejde nahradit, lze ho pouze složit z náhradních dílů a to znamená, navýšit dovednosti, v nichť Souček vyniká a obstarává je na hřišti ze středové řady takřka sám i na dalších postech v záloze (defenzivní statistiky mají Zmrhal, Sýkora, Baluta, Hušbauer i Stoch podprůměrné až tristní, což v naší lize není patrné, ale vyniklo to např. v Bordeaux).

    Martin Hašek
    V případě Martina Haška jsem skeptický. Je to běžec a bojovník, který umí i přihrát, ale nevidím v něm nic tak zázračného, proč bychom ho měli chtít a už vůbec v něm nevidím náhradu za Součka. Pokud je mi známo, Hašek nikdy neplnil roli DZ, spíše klasického box-to-box hráče nebo OZ. Není mi známo, že by v defenzivní činnosti nějak vynikal. Pravda, pokud bych si měl vybrat mezi ním a Traorem, asi bych zvolil jeho - minimálně kvůli věku. Navíc kvůli právům Sparty si nemyslím, že je reálné, že by dorazil.

    Pár řádků rovněž věnuji letním posilám a stručnému hodnocení jejich dosavadního působení u nás (vs. má očekávání):

    Jan Matoušek
    Potvrzuje má slova, že jeho příchod byl unáhlený. Na hru ve Slavii pouze rychlost a výběr místa nestačí a v ostatních dovednostech i v technice silně zaostává. V Příbrami měl taktiku ušitou na míru, většinou chodil do otevřené obrany a vpředu měl Slepičku, jenž mu udržel velké množství míčů, čehož se ve Slavii nedočká. Měl by odejít na hostování, aby hrál. To je dle mého názoru jediná možnost, aby jednou byl platný.

    Peter Olayinka
    Je pro mě malinko za očekáváním, za což může o něco větší zbrklost než jsem od něj čekal (je pořád ještě mladý a přijde mi, že na sebe vytváří zbytečně velký tlak - moc chce), dále že je na svou rychlost pořád při napadání všude o krok pozdě a také jsem od něj čekal větší sílu a stabilitu. Na zem jde příliš snadno a často se nesmyslně domáhá odpískání faulů. Stále si však stojím za tím, že na jaře bude po kompletní přípravě pod Trpišovským ještě lepší. Navíc čistě statisticky je 3G+2A za 456 minut na hřišti velmi dobrých a díky svému vynikajícímu pohybu se pokaždé dostane do šance nebo jí připraví a to i přesto, že toho též dost zadrbe.

    Alexandru Baluta
    Podobný případ jako Olayinka. Má v sobě velký potenciál, který zatím bohužel nedokáže prodat. Ještě jedna příprava by mu měla spolu s příchodem hráčů, kteří budou chtít více kombinovat po zemi ohromně prospět, ale zde může být potíž v komunikaci. Je na něm vidět, že jako už několikátému fotbalistovi v řadě Mihalíkem počínaje mu nesvědčí herní projev a mentalita českých hráčů kolem Hušbauera. Xkrát jsem ho viděl se rozbíhat a nedostat přihrávku, xkrát zůstala jeho myšlenka nepochopena ostatními a postupně z toho šlo pozorovat, že se v něm kumuluje frustrace, se kterou se špatně vypořádává, působí na hřišti otráveně a rozhazuje rukama, přičemž jsem si nebyl občas jistý, na koho se vzteká více, zda na spoluhráče nebo na sebe sama. Každopádně je jasné, že nehraje v mentální pohodě a to ho ohromně sráží. Lámat však nad ním hůl by bylo podle mého názoru předčasné.

    Ibrahim Traoré
    Tenhle příchod jsem osobně vůbec nepochopil, protože Traoré byl prezentován jako alternativa za Součka a Hušbauera, přitom ve Zlíně hrál primárně výše. Ukázal, že není vysloveně špatným fotbalistou, ale má herní limity a protože zdaleka není nejmladší, osobně bych na něj opci nevyužil. Dokážu si však představit, že o jeho setrvání rozhodne, zda v takovém případě seženeme více než jednoho hráče do středu pole.

    Na závěr přidám ještě komentář k několika dalším věcem mimo dění ve Slavii:

    Jablonec a Petr Rada
    Není náhoda, že Jablonec získal v lize v roce 2018 jen o 2 body méně než Slavia (1. místo Slavia 70b, 2. místo Jablonec 68b). Jablonec možná nemá nejlepší individuality, ale má nejlépe složený tým ze všech a tady si dovolím trochu oponovat těm, kteří tuto zásluhu dávají na bedra Petra Rady. Já se domnívám, že trochu slízává smetanu a budu velmi zvědavý na to, jak se vypořádá s tím, až mu současné opory odejdou. Myslím, že to byl Podroužek, který v podcastu říkal, že v každé řadě najdete v Jablonci hráče, kterého byste chtěli a já s ním naprosto souhlasím.

    Tomáš Holeš
    Podle mého názoru jeden ze dvou nejlepších PO v lize (neuvěřitelné, že ještě do loňské sezóny byl jeho vrcholem Hradec Králové, protože už není nejmladší, ač stále v nejlepším fotbalovém věku). Už na jaře jsem tu jeho jméno zmiňoval a nemít na pravé straně Coufala, moc bych ho k nám chtěl. Holeš je podle mého názoru rozdílovým hráčem Jablonce před příchodem Rady a po něm. Nevynechal pod Radou ani minutu. A za 35 ligových zápasů má z pozice PO stastistiku 3G+6A (+2 penalty na Transfermarktu zobrazené jako asistence). Kromě ofenzivních čísel předčí naše hráče i v těch defenzivních a na tom, že Jablonec hraje nejhezčí fotbal v lize, dal druhý nejvíce gólů a vytváří si mraky šancí i v EL má právě Holeš lví podíl. Ve statistikách má 20 přihrávek do gólové šance, což je více než Bořil s Coufalem dohromady (a na stejno s Hušbauerem). Vůbec je zajímavé, že zatímco mi v TOP 10 máme Hušbauera se Součkem, tj. středové hráče, Jablonec tam má Jovoviče, Masopusta a Holeše, tj. všechno krajní hráče a podle toho ta hra i vypadá.

    David Lischka
    Teprve 21-letý stoper a odchovanec Jablonce. Velmi perspektivní.

    Michal Trávník
    Když už jsem nad ním zlomil hůl v souvislosti se Slavií, tak zažívá nejlepší sezónu v životě. Skvěle doplňuje to výše uvedené křídelní kombo svými asistencemi ze standardek a 1. místem v předfinálních přihrávkách, k čemuž letos konečně přidává i branky (22 zápasů vč. EL - 10G + 9A). Pod Radou chytil druhý dech a zase na něm je vidět obrovská snaha na hřišti a radost ze hry jako před lety. Teď už je pro Slavii nicméně příliš drahý a navíc asi bude chtít spíše do zahraničí.

    A ještě z jiného soudku:

    Nikolay Komlichenko
    Podle mých informací je v Boleslavi na hostování a byť má Boleslav směšnou opci na přestup, možná ji bude moci využít až na konci roku a tudíž jeho přestup už teď v zimě nemusí být vůbec realizovatelný. Čistě ze sportovní stránky je luxusním zbožím a velmi mi připomíná svým stylem hry Edina Džeka. V Boleslavi střílí mraky gólů, co v lize dlouho nepamatujeme a já doufám, že tam zůstane do konce sezóny, aby tady někdo konečně nastřílel více než 20 nebo dokonce 25 branek za sezónu a zbořil tak mentální hranice, že to v naší lize není možné. Jeho herní styl možná není úplně to pravé ořechové do současné Slavie, ale minimálně jeden takový hráč se hodí a Škodu v našem herním pojetí některé jeho slabiny limitují čím dál tím více. Troufám si říci, že kdyby Jablonec neměl na hrotu Doležala, ale typologicky podobného Komlichenka, byl by i na jaře v EL.

    Tak jo, to je všechno. Plzeň a Spartu se mi komentovat nechce. V krátkosti Plzni pomůže Kayamba, ale Beauguel je nespasí a Sparta má tolik vlastních problémů se Zdendou Ščasným, že se stačí usmívat a vychutnávat si ten pocit, že taky jednou mají co závidět oni nám. Díky těm, co vydrželi číst až do konce. Budu rád za Vaše názory, ač nemám v úmyslu rozvíjet další velkou diskusi. Mějte se báječně a zítra v Edenu!

    • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

      Hofo78     před 3 dny 07.12.2018 15:08 |  
      2 3

      Super příspěvek,se všem se dá skoro souhlasit...jedině nesouhlasím s Davidem Pavlenkou,ale spíš s Davidem Pavelkou...

      • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

        dropt     před 3 dny 07.12.2018 15:15 |  
        0 0

        Sry, překlep. :-) Díky za opravu!

    • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

      Ondráš     před 3 dny 07.12.2018 15:19 |  
      1 3

      Souhlas s Holešem! V mediích se pořád dokola skloňují stejný jména, ale o něm nikdo nemluví. Přitom je výbornej. Pokud jde o Haška, tak tam mám jinej názor - hraje taky skvěle. Někdo tady psal, že byl proti Dukle mizernej (dost možná). Ale já viděl docela dost zápasů BOH a fotbalově se mi líbil. A rozhodně bych ho neviděl jako náhradu za Suka, ale za Hušnyho. Ale myslím, že Hašek není reálnej, takže s ním nepočítám.
      Ze stávajících posil určitě věřím Olejníčkovi a pokud si to srovná v hlavě, tak i Balutovi. Maty se zatím jeví jako kopýtko, i když rychlý kopýtko. Každopádně pokud díky jeho gólu postoupíme dál v EL, tak už tím se nám myslím zaplatil.

    • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

      kjandourek (admin)     před 3 dny 07.12.2018 15:24 |  
      3 2

      Tedy... vzpomínám si, že my dva jsme se tady několikrát pořádně pohádali... ale v tomhle příspěvku snad není jediné slovo, s nímž bych nesouhlasil... Takže klobouk dolů a palec nahoru...

      Snad jenom: Matouškův příchod nebyl předčasný, to byla nutnost v okamžiku, kdy nám najednou před uzavřením soupisek EL vypadli Škoda i Olayinka.... a jako dobrý odhad tuplem se to ukázalo poté, co se vzápětí zranil i Tecl...
      Jinak ano - ten hráč ještě na Slavii jako takovou není, uvidíme, co v zimní přípravě - je klidně možné, že půjde ještě do Příbrami hostovat... Třeba mu pomůže kondiční příprava ... sám v rozhovoru, který vyšel v "Poločase" říkal, že nemá takovou fyzičku, jakou by na náš herní styl potřeboval, ale že se s Trpišovským domluvili, že uprostřed sezóny by bylo kontraproduktivní, kdyby na něj nastoupili "kondičáci"... že to prostě doladí v zimě... takže když bude mít lepší fyzičku, bude u každého balónu o chvíli dříve a třeba tím ty technické nedostatky tak nevyniknou...

      Traoré si myslím, že má přesně to, co chybí Balutovi - schopnost zapadnout do fungujícího soukolí a pochopit, co se po něm chce... a naopak mu chybí Balutovy schopnosti s míčem... To, co chybí Balutovi se dá naučit, naopak ne, proto si myslím, že na jaře bude Baluta platnější, ale Traorého bych se kvůli tomu nezbavoval...

      • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

        dropt     před 3 dny 07.12.2018 15:45 |  
        2 2

        To jsem rád, protože by byla škoda se hádat, když máme ten advent. :-)

        Matouška jsem pravda hodnotil z pohledu hráče a jeho vývoje a také z pohledu přehnaných očekávání fanoušků, se kterými jsem se setkal v diskusích a na sociálních sítích setkal. Že nám jeho předčasně ukončené hostování vytrhlo trn z paty, toho jsem si vědom a nerozporuji to. Jen lepší kondice mu k prosazení ve Slavii myslím nepomůže, ale kdo ví, třeba s příchodem nových hráčů se opět trochu změní herní projev a k využití jeho předností (aniž by zároveň vynikaly jeho slabiny) bude větší prostor.

        Vzhledem k tomu, že kdyby odešel Traore, tak by museli do středu zálohy přijít minimálně 2 hráči, tak je dost dobře možné, že zůstane. I tato varianta má své výhody.
        a) bude levný
        b) ve svém věku a po své fotbalové kariéře bude i na lavičce Slavie nesmírně spokojený a vděčný a takoví hráči, kteří už nemají a ani příliš nemohou mít ambice jít ještě dál, jsou ochotní sedět a příležitostně naskočit, se hodí

      • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

        Rooney     před 3 dny 07.12.2018 17:34 |  
        3 1

        K Matouskovi jen dodam, ze pokud by mel jit nekam hostovat tak doufam, ze to nebude zpatky do Pribrami... Ano, zna to tam a jejich styl mu sedi, ale v tom je prave ten problem. My potrebujeme, aby se zlepsil v tom, co ho limituje (hra zady k brane, prvni dotek, technika, presink apod.) a ne aby piloval to, v cem je uz ted vyborny (nabehy, rychlost a vyber mista). A jelikoz se obavam, ze najit tym, kde by pravidelne hral a zaroven piloval to co je potreba jen tak nenajdeme, tak mozna bude i lepsi, pokud zustane u nas. Sice vim, ze je mlady a potrebuje hrat, ale muj nazor je ten, ze s ohledem na jeho budoucnost ve Slavii bude prinosnejsi, kdyz zustane u nas, nez kdyz bude hostovat v Pribrami.

        Ja bych ho zkusil dat na podhrot, kde by nebyl v tak tesnem kontaktu se stopery a mel vice mista pro sve nabehy. Jen je otazka, zda by zvladl taktickou souhru se zbytkem tymu...

    • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

      Eluin (přítel SN)     před 3 dny 07.12.2018 15:42 |  
      3 1

      Díky za obsáhlý příspěvek, takové tu čtu velmi rád (i když s některými věcmi, např. Matoušek, zcela nesouhlasím).

    • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 dny 07.12.2018 15:50 |  
      6 0

      Díky pěknému rozdělení na odstavce se to přečíst dá. ;-)

      • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

        donford     včera 08.12.2018 20:03 |  
        4 1

        Také mi Komličenko připomíná Džeka. Jestli chrástíme po Evropě měďáky, tak bych neváhal zatřepat měšcem a Komličenka získat. V naší lize mu není rovného. Když dostane ve vápně míč, už ho nikdo nezastaví. Skvostně klopí nohu a jeho střely jdou skutečně do brány. Razantně, nechytatelně. Dovedete si představit ty nahrávky od Hušbyho, Stocha, Suka uprostřed a nebo od křídel?

        • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

          wimpy     včera 08.12.2018 22:36 |  
          6 0

          Ale je naprosto nepoužitelný mimo vápno. Absolutně se nezapojuje do hry.

          • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

            donford     včera 09.12.2018 11:45 |  
            2 0

            Tak zatím Trpiš přesvědčil každého, aby se do hry zapojoval. I Stocha, i Olayinku. Možná, že Baluta ještě vzdoruje. Taky nehraje. Snad ne napořád.

            • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

              wimpy     včera 09.12.2018 12:06 |  
              1 0

              To máš pravdu, ale vybírá si hráče, o kterých je přesvědčen, že mu do systému sednou. A jeho zájem o Komličenka jsem dosud nezaznamenal.

              • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

                Maeden (přítel SN)     před 17 hodinami 09.12.2018 19:23 |  
                2 0

                Já se obávám, že to není o jeho ochotě nebo neochotě hrát i mimo vápno. Vzhledem k tomu, že se od něj balony odrážely jak od kuželu mě napadá spíš pořekadlo o materiálu, ze kterého bič neupleteš.

                • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

                  wimpy     před 10 hodinami 10.12.2018 02:26 |  
                  0 0

                  Tak nějak jsem to myslel.
                  On má pouze vynikající, většinou silové řešení situací ve vápně, asi i výběr místa. Další věc je, že až do léta zase tak moc nezaujal. Na druhou stranu sedmnáct gólů v osmnácti zápasech v průměrném klubu, to je celkem něco.

          • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

            bongor     před 3 hodinami 10.12.2018 08:54 |  
            0 0

            Ahoj Wimpy.Pamatuju si několik špičkových snajprů,co se málo zapojovali do hry,ale zkrátka dávali pravidelně góly.Třeba pan Niestelroy.Dokonce jsem četl koment nějakého známého střelce,který říkal,že má od trenéra povoleno vůbec se nevracet a nezapojovat se do bránění./Už si nevzpomínám,kdo to byl/.

    • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

      Hanzwalter     před 3 dny 07.12.2018 19:07 |  
      3 2

      Souhlasim s tvym clankem z 90% a dekuji za kvalitni cteni... jeste kr Krobovi, skoda ze tu nezaznelo jeho legendarni managerske schopnosti, ktere ukazoval treba Izraelske delegaci a podobne... verte mne, ze zase tak super reprezentant Slavie udajne nebyl;-)

    • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

      mig52     před 3 dny 07.12.2018 19:15 |  
      1 2

      Dropte, klobouček a podpis ke všemu s díkem za trpělivost, napsat takový článek.

    • Re: Přestupy, změny ve vedení a další dění v lize by dropt

      Kunetice     před 19 hodinami 09.12.2018 16:56 |  
      3 0

      Tak podle tebe hraje Jablonec nejhezčí fotbal v lize a já tvrdím že jej hrajeme my!!!!!

  8. Martin Graiciar?

    Jason     včera 08.12.2018 21:50 |  
    0 4

    Zdravím,z nudy jsem si procházel soupisky Liberce za dobu co tam byl JiT a právě jméno Martina Graiciara mě docela zaujalo.Trpišovského systém zná dobře,na to jak je mladý tak se v lize ukázal ve velice dobrém světle a navíc by potřeboval herní vytížení.A ještě by jsme měli hráče,který by měl speciální motivaci proti plísni.Co by jste na něj řekli jakožto posilu?Děkuji za odpověď.

    • Re: Martin Graiciar?

      kjandourek (admin)     včera 08.12.2018 22:15 |  
      4 1

      Takhle: jako posila určitě ano, ale pouze v případě, že by k nám přišel na přestup.... Podle mého názoru by nebyla dobrá cesta brát si hráče na hostování bez opce jenom proto, abychom je rozehráli pro jejich mateřské týmy...

    • Re: Martin Graiciar?

      Radek097 (přítel SN)     včera 09.12.2018 10:18 |  
      0 0

      Už jednou měl namířeno do Slavie, ale upřednostnil nabídku z Liberce.

    • Re: Martin Graiciar?

      Wulfstan (přítel SN)     před 24 hodinami 09.12.2018 12:33 |  
      5 7

      By jsme řekli, že by jste neměli používat tyto češtinářské paskvily a patvary.

  9. Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

    Hlavis     před 19 hodinami 09.12.2018 17:12 |  
    5 0

    Do hledáčku Jana Nezmara se dostal Lukáš Haraslin levé křídlo Lechie Gdaňsk... odchovanec Slovanu Bratislava nastoupil k 17 zápasům v nich zaznamenal 3 goly a 7 asistencí.

    Přestupy a spekulace- Facebook.
    Ja vim důvěryhodnost tak 1/10, ale myslim, ze za tímto účelem je tahle diskuze založena.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      Hanzwalter     před 19 hodinami 09.12.2018 17:17 |  
      6 0

      Prestupy a spekulace maji docela slusnou uspesnost, rekl bych tak 40%... coz nelze nebrat uplne vazne. Rozhodne verohodnejsi jak Hospoda u Slavisty ci Efotbal.

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        Hlavis     před 14 hodinami 09.12.2018 22:12 |  
        0 0

        Ale vzhledem k tomu ze na levo mame Zmrhala a Olayinku, tak to moc smysl nedává... Jedine, ze by byl na odchodu Zmrhal.

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          SKSVenca     před 14 hodinami 09.12.2018 22:18 |  
          3 0

          Ve Zmrhalovi vidím takového červenobílého Tottiho, jestli u nás vydrží i do příští sezóny tak bude mít nejvíce startů ve Slavii v samostatné české historii. Byla by škoda kdyby teď odešel.

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            bongor     před 3 hodinami 10.12.2018 08:55 |  
            0 0

            Toho by byla škoda i kdyby odešel později.

  10. Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

    VanDel     před 18 hodinami 09.12.2018 18:35 |  
    10 12

    Když tak teď koukam na Tepláky na Letný. Máme na Krále nějaké předkupní právo ? Asi ne, co ? Toho kluka je opravdu škoda. Defenzíva výborná, rozehrávka vynikající, žádný plašan, všechno v klidu, rychlej, krokem nešetří, opravdu stoper par excellence.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      malan (přítel SN)     před 18 hodinami 09.12.2018 18:45 |  
      12 9

      To je vtip ne? Takovej vajgl..

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        VanDel     před 18 hodinami 09.12.2018 18:47 |  
        6 3

        Nehodnotim jeho odchod od nás, vim o tom absolutní prd co se tam dělo, předpokládam že ty jsi na tom stejně. Hodnotim tady jeho fotbalové kvality.

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          malan (přítel SN)     před 17 hodinami 09.12.2018 18:53 |  
          9 10

          ktery nejsou na vysoky urovni..

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            VanDel     před 17 hodinami 09.12.2018 18:55 |  
            2 4

            Kolik zápasů Teplic jsi viděl letos ?

            • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

              malan (přítel SN)     před 17 hodinami 09.12.2018 19:13 |  
              4 4

              Jen ten s nami.

              • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                VanDel     před 17 hodinami 09.12.2018 19:17 |  
                2 3

                A tom zápase vůbec nehrál......

              • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                belmis (přítel SN)     před 17 hodinami 09.12.2018 19:18 |  
                5 5

                Dneska po zásluze hráčem zápasu. Pozičně, svou předvídavostí, přihrávkami, vyvážením míčů. Dneska tam bylo od něj všechno, ať se nám to líbí nebo ne.

                • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                  malan (přítel SN)     před 17 hodinami 09.12.2018 19:22 |  
                  6 5

                  Muze byt, ve Slavii bych ho nechtel ani zadarmo.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      kondorr     před 17 hodinami 09.12.2018 19:17 |  
      4 4

      Souhlas dneska byl hodně dobrej

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        bongor     před 16 hodinami 09.12.2018 20:43 |  
        5 3

        Jenže když hraješ proti nekopům,tak nemáš žádný měřítko .Fotbalista se ukáže,až když má proti sobě odpovídající soupeře.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      Lord_Edmund     před 15 hodinami 09.12.2018 21:13 |  
      4 7

      Přesně. Když odcházel, tak jsem psal, jaká je to velká chyba, že se ho nepodařilo udržet, že je to ve Slavii největší talent, navíc s dobře nastavenou hlavou a fyzickými parametry. Dost lidí se tady do mě pustilo , když jsem argumentoval, že jsem ho sledoval za U21, tak mi bylo řečeno Alanorem, že se ptal jeho spoluháčů z U21 a že to prej zas takový talent není..Jeho výkony mi teď dávají za pravdu a myslím, že by ho to chtělo přetáhnout zpět do Slavie.

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        VanDel     před 15 hodinami 09.12.2018 21:46 |  
        1 4

        Tak tak. Pokud se pri jeho odchodu nerozesel s nasim vedenim opravdu ve zlym pres co by nejel vlak a bylo to v ramci veci, ktere se daji prekousnout, tak bychom se o nej zcela jiste meli pokusit.

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          donford     před 14 hodinami 09.12.2018 21:59 |  
          7 0

          Tak zatím máme na jeho post Kúdelu, Deliho, Jugase, Ngadeua, Pokorného?, Chaluše? Zahrál by si vůbec?

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            VanDel     před 14 hodinami 09.12.2018 22:04 |  
            2 1

            Pres Chaluse a Pokorneho zcela jiste. Ngadeu pocitam chce stale ven. Jugas je po dlouhe pauze s velkym otaznikem.........ja tedy myslim, ze uplatneni by zcela jiste nasel.

            • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

              Boo_SKS     před 14 hodinami 09.12.2018 22:21 |  
              10 0

              Ja osobne bych Krale nechtel z uplne jineho duvodu - neresim, proc a jak odesel, ale je jasne, ze on i jeho rodice jsou extremne ambiciozni a uz od utleho detstvi dbaji na to, aby to fotbalem nekam dotahl, a proto je u nej prakticky 100% jistota, ze by si pri prvni moznosti a nabidce z venku chtel "plnit svuj sen", coz uz neni v souladu s aktualni prestupovou politikou SKS. Trucoval a postavil si hlavu, ze bud bude mit zaruku, ze bude v A tymu nebo nepodepise novou smlouvu, takze tezko by se v pripadne zajimave nabidky ze zahranici vuci nam najednou mel zachovat jinak.

              • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                VanDel     před 4 hodinami 10.12.2018 08:04 |  
                1 2

                To je samozřejmě další, důležitá, otázka - jak si tu budoucnost plánuje dál. Věřím tomu, že to má takto nastavené, ale takhle to má minimálně 3/4 hráčů ! Podívej se na Ngadea s Delim, ti dva mít nějakou slušnou nabídku ze zahraničí, zejména Francie, tak je tu neudržíme ani den.

                • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                  knawi     před 3 hodinami 10.12.2018 09:02 |  
                  1 0

                  Jak se to projevilo a kdy? Nebo ještě o "slušnou" nabídku nezavadili?

                  • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                    VanDel     před 3 hodinami 10.12.2018 09:13 |  
                    1 1

                    Tak u Deliho je veřejné tajemství velmi chatrné zdraví, takže ten těch dobrých nabídek moc nemá a asi už ani mít nebude. Co se týče Ngadea, tak tam asi něco bude, ale zatím asi nic neodolatelného.

                    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                      Navyseals     před 3 hodinami 10.12.2018 09:18 |  
                      2 0

                      Oni tu oba berou velmi pěkný peníze, mají tu vybudovanou pozici, fanoušci je mají rádi a Praha je fajn místo na život, to ti řekne, každej zahraniční hráč, co už někde jinde byl. Myslím, že podmínky, který tu poskytujeme hráčům, dost podceňuješ. Osobně si myslím, že pokud nepřijde nabídka z Francie/Anglie, tak ani jeden nebude chtít za každou cenu měnit dres.

                      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                        kjandourek (admin)     před 3 hodinami 10.12.2018 09:24 |  
                        2 0

                        Oni by asi oba chtěli do Francie.... ale když se podíváme na současnou politickou situaci... a na pravidelné nepokoje ve Francii.... já bych se tam tedy moc nehrnul :-)

                        I to nám asi hraje do karet... Co se Anglie týče, tak na PL to asi u nich nebude... a do druhé ligy se jim podle mého názoru nechce... oni už taky mají svůj věk...

                        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                          mig52     NOVÝ před 8 minutami 10.12.2018 12:14 |  
                          0 0

                          Karlíku, myslím, že máš recht.

                      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                        VanDel     před 3 hodinami 10.12.2018 09:27 |  
                        0 1

                        Jsou to afričani, ti by chtěli zejména do Francie opravdu hodně, to mi věř. Podmínky, které mají teď u nás, nepodceňuji. Je jasné, že momentálně se u nás hráči mají luxusně, ale ruku na srdce, západní liga je západní liga, to ti u 3/4 hráčů nevynahradí ani fajn Praha.

                • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                  donford     NOVÝ před hodinou 10.12.2018 11:21 |  
                  0 0

                  Když opominu morální vlastnosti, o nichž nakonec nic moc nevím, tak Krále jedině na místo Suka, pokud by tento odešel. Ale tenhle nápad není z mé hlavy.

                  • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                    VanDel     NOVÝ před 38 minutami 10.12.2018 11:43 |  
                    0 1

                    Taky možnost. Technicky i rychlostě by tuhle pozici jistě zvládnul.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      Harvey     před 14 hodinami 09.12.2018 22:29 |  
      5 3

      Král je příšernej stoper. Nespolehlivej. Rychlost a techniku má, sílu a herní inteligenci nikoliv.

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        VanDel     před 4 hodinami 10.12.2018 07:57 |  
        1 1

        Nemá herní inteligenci ?? Viděl jsi včera jak řešil situace pod tlakem a jakou měl rozehrávku ??

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          Harvey     NOVÝ před hodinou 10.12.2018 11:07 |  
          1 1

          Řešení situací pod tlakem fajn, zapomněl jsi dodat, že se pod ten tlak dostává špatnou poziční hrou a předvídavostí. Pak to musí hasit rychlostí a dost často neuhasí. Král je jako Deli bez všech Deliho pozitivních vlastností. Deliho tu máme rádi, protože je o dvě třídy lepší stoper než kdokoliv jiný v lize. Kdyby nebyl, tak tady z Deliho rosteme co to máme za výstředního stopera, co se furt snaží předskakovat hráče a kličkovat u vlastního vápna.

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            VanDel     NOVÝ před hodinou 10.12.2018 11:30 |  
            0 1

            Tak to je opravdu zajímavej názor. Takže tímhle způsobem je i Messi vlastně naprd, protože kolikrát naprosto zbytečně jde do 3-4 protihráčů, místo aby tu situaci řešil jednodušeji ? Nebo abychom zůstali u nás - Deli s Ngadeuem také dost často riskují a kličkují a obehrávají vzadu protihráče, také je to dle tebe způsobeno jejich špatnou poziční hrou a špatným řešením té situace ?

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            mig52     NOVÝ před 2 minutami 10.12.2018 12:20 |  
            0 0

            Harvey, já se do vaší diskuze nechci motat, protože jsem Krále neviděl hrát hrozně dlouho, ale tvá věta: "Král je jako Deli bez všech Deliho pozitivních vlastností" je perla perel !!!

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      kjandourek (admin)     před 13 hodinami 09.12.2018 23:04 |  
      3 1

      je otázkou, jestli tak nevypadá proto, že ofenziva chlapců z Letné není úplně z nejlepších...

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        VanDel     před 4 hodinami 10.12.2018 07:56 |  
        1 3

        No asi takhle. Tetteh nám v derby zatápěl doslova kurewsky, naše obrana si s ním takřka vůbec nevěděla rady. Bylo velký štěstí, že musel v druhém poločase střídat. Stopeři Teplic včera, zejména Král, ho ze hřiště téměř vymazali.

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          kjandourek (admin)     před 3 hodinami 10.12.2018 08:58 |  
          3 1

          Pokud se nepletu, tak náš zápas na Letné se odehrál před více než měsícem.... Současný Tetteh už nemá tu samou formu - minulý týden jej vymazali Juroška, Hofman, Krejčí a Divíšek a taky je všechny nekupujeme... A předpokládám, že nebudeme kupovat ani Treglera s Kodrem, až s ním něco podobného předvedou za týden...

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            VanDel     před 3 hodinami 10.12.2018 09:10 |  
            1 2

            Kdybys napsal před půl rokem, tak to beru, ale rozdíl jednoho měsíce ? Celá Sparta už tehdy neměla nic moc formu, ze čtyř ligových zápasů před derby měli 3 prohry (Plzeň, Olomouc, Zlín), takže zas tak jiná Sparta než nyní to opravdu nebyla.

            • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

              kjandourek (admin)     před 3 hodinami 10.12.2018 09:16 |  
              2 0

              I během jednoho měsíce může forma totálně odejít.... vždyť si všimni, že poslední gól dal nám ... Karviná, Jablonec, Slovácko, Teplice.... v poháru Opava - už pět zápasů bez gólu ... dosud na gól čekal maximálně tři zápasy...

              • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                VanDel     před 3 hodinami 10.12.2018 09:31 |  
                1 1

                Tak forma může odejít i za kratší dobu než za měsíc, ale v tomhle případě ten rozdíl zas tak moc markantní není. Už před derby na tom Sparta byla bídně. Zápasy v Olomouci a ve Zlíně byly tragické.

                • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                  kjandourek (admin)     před 3 hodinami 10.12.2018 09:39 |  
                  1 0

                  Ale mezi nimi celkem smázli doma Bolku, takže měli období, kdy alespoň doma ještě něco hráli... a nebo se proti nám jenom trochu víc hecli.... ne nadarmo se říká, že derby je zápas mimo jakoukoliv soutěž...

                  • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                    VanDel     NOVÝ před hodinou 10.12.2018 11:26 |  
                    0 1

                    Jeden zápas ze čtyř bych opravdu nenazval obdobím :). Každopádně derby samozřejmě specifický zápas je, tam ta motivace hodně naroste.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      Ernie     před 13 hodinami 09.12.2018 23:36 |  
      6 1

      Král rozhodně není žádný terno, který bych měl oplakávat. A když přihlídnu k okolnostem, za kterých odcházel, tak budu nejradši, když půjde někam do ciziny a my budeme hledat jinde.

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        VanDel     před 4 hodinami 10.12.2018 07:59 |  
        1 1

        Jak už jsem tady psal, nehodnotím jeho odchod ze Slávie, vím o tom prd-stejně jako 99% ostatních tady, počítám včetně tebe. Hodnotím fotbalové kvality a ty bezesporu má vysoké.

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          kjandourek (admin)     před 3 hodinami 10.12.2018 08:54 |  
          5 0

          Jenomže fotbalové kvality nestačí... i kdyby hrál jako bůh, tak je to přesně ten typ, co nám v nejbližším přestupním termínu zdrhne plnit si sen někam do Kodaně...

          Podle mého názoru už jenom tím, jak otevřeně letos v létě na Twitteru podporoval Buchu si k nám zavřel dveře...

          • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

            VanDel     před 3 hodinami 10.12.2018 08:59 |  
            1 1

            Zmínil jsem tu už jako příklad touhy po zahraničí Deliho s Ngadeuem, ti dva se letos sami nabízeli na sociálních sítích, tak moc chtějí/chtěli ven. A nevim o tom, že by to někdo nějak zásadně hrotil. Prostě je to jejich touha a upřímně, člověk se jim ani nemůže divit, že chtějí zkusit nějakou kvalitní západní ligu.

            Co se týče podpory Buchy, o tom jsem nevěděl, to jsem nikde nezaregistroval. Ale pokud je to pravda, tak to je asi opravdu vymalováno a dveře do Slávie jsou zavřené.

            • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

              kjandourek (admin)     před 3 hodinami 10.12.2018 09:12 |  
              2 0

              Jenomže tihle dva už pro nás setsakra něco odvedli... Proto taky jako jediní z kádru mají výstupní klauzule... Navíc jsem letos četl nějaký rozhovor s Ngadeuem a tam do něj místní kamerunský novinář hodně rýpal, proč jako nehraje lepší soutěž, "když je tak talentovaný" (překladač, možná to mělo znít jinak :-) )... a on mu hodně suše odpovídal, že podle něj je naše liga velice těžká a že ho plně uspokojuje :-)

              On je rozdíl v tom pro klub něco odvést a potom odcházet..... a vyvzdorovat si odchod jinam s tím, že mě ten klub vlastně nezajímá, protože na prvním místě je moje kariéra...

              Podívej se třeba na Tondu Baráka... ten si po roce u nás vybrečel přestup do Itálie... první rok velice slušný, teď už tam paběrkuje... a teď to srovnejme se Součkem, nebo Škodou - kde ti už mohli být, ale stále se rvou za nás..

              • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                VanDel     před 3 hodinami 10.12.2018 09:24 |  
                0 1

                Tak Ngadeu měl choutky odejít už loni, takže po jediném roce působení ve Slávii. A předpokládám, že máš na mysli delší období, kdy by měl hráč něco pro klub odvést.
                S Barákem souhlasím, ten ještě měl s odchodem počkat. V mistrovské sezoně byl výborný, ale žádný vyloženě TOP hráč, takže ten to uspěchal. Ten se měl ještě tady doma pořádně vykopat.
                Součka osobně neznam, ale troufam si tvrdit, že u něj bude velká výhoda dobře nastavená hlava. Bere to tak jak píšu, nejdřív přerůst kvalitou českou ligu a pak teprve jít ven.


                • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

                  kjandourek (admin)     před 3 hodinami 10.12.2018 09:36 |  
                  1 0

                  Ovšem už loni v létě pan Tvrdík avizoval prodloužení smlouvy s Ngadeuem...

                  Jinak je to přesně jak říkáš u Součka: správně nastavená hlava.... u Krále to bylo o tom, že chtěl co nejdříve hrát ligu a vyhodnotil si, že ve Slavii by se teď neprosadil, tak odmítl jakoukoliv smlouvu zdrhnul do Teplic... bez domluvy, beze snahy se nějak dohodnout a revanšovat klubu, který se mu věnoval iks let....
                  Já si tak nějak představuji, že ve fotbalovém prostředí by měl člověk nějak přilnout k tomu klubu... i v situaci v jaké Král byl bych si představoval, že se s vedením dohodnu na nějakém postupu, který bude vyhovovat oběma: podepíšu novou smlouvu a půjdu na hostování, nebo i natvrdo někam jinam s předkupním právem... Vždycky je nějaká šance na dohodu, aby spokojeni byli oba.... a ne to postavit ve stylu: sice jste se tu o mě léta starali, ale já na vás peču.... a agent říkal, že po stránce právní na to mám právo!

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      Eluin (přítel SN)     před 3 hodinami 10.12.2018 09:00 |  
      5 1

      Král si k nám zabouchl všechny dveře (i okna) sám a zdaleka nešlo jen o okolnosti jeho odchodu.

  11. Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

    Obr     NOVÝ před hodinou 10.12.2018 10:53 |  
    4 0

    Tak v eteru se spekuluje, ze Sevcik a Masopust jsou uz nasi. Yusuf z Bohemky je skoro hotovej a o Trezeguedovi se jedna.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      Marcelo10     NOVÝ před hodinou 10.12.2018 11:03 |  
      1 0

      Mam stejne info, az na Yusufa..o tom jsem nikde neslysel teda. Byla by to dobra posila? :) nevim...

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        Marcelo10     NOVÝ před hodinou 10.12.2018 11:09 |  
        0 1

        Pripomina mi to byvaly zajem o Martina Slapaka z Pribrami. Mel jednlen pul rok a uz jsme ho chteli..vim, byla to jina doba, byli jsme na dne a byl to jeden z hracu, na ktery by bylo mozne dosahnout, ale i tak..no, tak snad ma vedeni Yusufa neslefovaneho :)

        • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

          asanin     NOVÝ před hodinou 10.12.2018 11:17 |  
          0 0

          Za mě je fotbalově velmi dobrý... Na druhou stranu je strašně náchylný na zranění... Bál bych se, že to bude další skleněnka...

      • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

        donford     NOVÝ před hodinou 10.12.2018 11:16 |  
        0 1

        Trezeguet? Myslím, že hraje levé křídlo? Nebylo by těch křídel pak nějak moc? Máme Zmrhala, máme Olayinku, Stocha, případně Balutu, o křídle se také mluví v souvislosti s Matouškem. Nově možná Masopust. Spíše mi připadá, že několik hráčů bude muset v zimě odejít. (Mešanovič, Alvir...) I podhrot budeme mít saturovaný - Stoch (objev), Sýkora, Ševčík, Hušbauer.

    • Re: Přestupy a spekulace: zima 2019 II

      Ondráš     NOVÝ před hodinou 10.12.2018 11:28 |  
      0 2

      Co konkrétně znamená eter? Jinak Yusufa určitě brát, ale tomu moc nevěřím. Ševčík taky super a Masopust proč ne.

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen