O Slavii

SK Slavia Praha mění řízení klubu

Fotbalový klub SK Slavia Praha – fotbal a.s. provedl změny v systému řízení a odpovědnosti ve vedení. Plnou odpovědnost za klub ponese představenstvo a každý jeho člen bude mít na starost konkrétní oblast.

Ve funkci generálního ředitele končí Martin Krob, který do klubu přišel na jaře 2016 ze svého předchozího postu generálního ředitele společnosti Mitsubishi. Zároveň přicházel do funkce jako předseda Odboru přátel. Během jeho působení se Slavia vrátila zpět do evropských pohárů, dvakrát si zahrála skupinu Evropské ligy a získala titul a domácí pohár. Jeho působení lze hodnotit jako velmi úspěšné, odvedl ve Slavii hodně práce a navíc byl po dlouhé době velkým slávistickým srdcařem na pozici generálního ředitele. Jeho funkci by měl dle vyjádření klubu převzít Jaroslav Tvrdík a Tomáš Syrovátka.

SN přebírají plné znění tiskové zprávy z oficiálního webu klubu:

Pozice předsedy představenstva se slučuje s pozicí CEO klubu. Novým místopředsedou představenstva se stává Tomáš Syrovátka. Jan Nezmar přebírá plnou odpovědnost za celý sportovní úsek a mládežnickou akademii. Aleš Stluka je jmenován novým členem představenstva SK Slavia Praha a generálním ředitelem Eden Areny, v klubu bude odpovídat za provoz a bezpečnost.

Z pozice generálního ředitele zároveň odchází Martin Krob, v klubu však zůstává. „Martinu Krobovi patří poděkování za jeho práci, Slavii mi ve své době pomohl zachránit a postavit ji po manažerské i personální stránce. V další etapě budeme spolupracovat na strategickém směřování klubu, Martin bude působit v dozorčí radě klubu. Počítám i s další manažerskou spoluprací v rámci holdingu akcionáře Slavie,“ uvedl předseda představenstva klubu Jaroslav Tvrdík.

Novým místopředsedou představenstva klubu byl zvolen Tomáš Syrovátka. V jeho kompetenci je i nadále marketing a obchodní strategie Slavie. Současně bude ze své pozice statutárním zástupcem a bude se spolupodílet na koordinaci činnosti ostatních úseků.

Sportovní oblast včetně odpovědnosti za mládežnickou akademii bude nově kompletně řídit Jan Nezmar. „Chceme více než doposud prohlubovat spolupráci na různých úrovních – A týmu, juniorky a dorosteneckých kategorií. Naší ambicí je vychovávat hráče pro A tým jednotnou strategií. Proto jsem navrhl jmenování Jindřicha Trpišovského do pozice ‚hlavního trenéra klubu‘ a představenstvo to jednomyslně schválilo,“ sdělil Jan Nezmar.

Představenstvo dnes také odvolalo ředitele organizačně-provozního oddělení Jiřího Trepeše.

Nově zvoleným členem představenstva Slavie se stal Aleš Stluka, který doposud působil jako výkonný ředitel Sinobo Stadium. V představenstvu Slavie bude mít na starosti provozní a bezpečnostní agendu klubu a chod stadionu.

Působnost v představenstvu zůstává nezměněna u Jiřího Bílka, Daniela Konráda, který je hlavním ekonomem klubu, a Tomáše Buzka, který bude odpovídat i nadále za vnější vztahy klubu (zároveň vykonává funkci v kontrolním výboru LFA).

Komentáře (144)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    Srdcar114     před 5 lety 04.12.2018 17:55 |  
    2 6

    S panem Krobem jsem se několikrát setkal na slávistické univerzitě,byl velmi příjemný.Na druhou stranu si pamatuji jeho nehezký článek před utkáním Slavie s Astanou.Moc do toho nevidím,a tak by mě zajímalo,jestli se podílel na odchodu Jaroslava Šilhavého.

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      chrobak     před 5 lety 04.12.2018 19:01 |  
      14 2

      Myslím, že dnes už to zajímavé není. Jak Šilhavý tak Trpišovský jsou špičkoví trenéři a úvahy, jestli změna trenéra byla dobře nebo špatně nemá už moc smysl.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        o-cab     před 5 lety 04.12.2018 19:17 |  
        15 5

        nema, protoze je dnes uz zcela ocividne, ze byla dobre

        • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

          Ragnarok     před 5 lety 04.12.2018 19:26 |  
          5 35

          Nezmarovi s Trpišovským nevěřím. Myslím, že měl dostat alespoň rok na sehrání týmu Dušan Uhrin a jsem přesvědčen, že by se děly věci.

          • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

            pehacko     před 5 lety 04.12.2018 19:28 |  
            25 0

            tak tohle je hlaska tohodle roku...

          • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

            butters     před 5 lety 04.12.2018 19:40 |  
            18 0

            Souhlas, mohli jsme si teď v klídku hrát o první šestku a ne se nervovat, jestli bude titul.

          • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

            Hanzwalter     před 5 lety 04.12.2018 19:40 |  
            6 0

            to nemyslis vazne, ze ne???:-)

            • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

              Ragnarok     před 5 lety 04.12.2018 19:43 |  
              8 10

              Hele, pamatuji si ten teplý ltní večer naprostého zmaru, jak lidi říkali, že Dušan je super a že ti hráči hrají špatně. A pamatuji ten chladný prosincový večer, kdy jsme proti Kazachům rozestavěli blok na 25 metrech. Trpiše jsem chtěl už před 3 roky.

          • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

            electropope     před 5 lety 05.12.2018 09:44 |  
            2 0

            To nepochybně děly - opravdu špatný věci. Uhrinovi nikdo nemůže upřít, že dal dohromady skvělej tým za skvělý peníze - v tom je jeho neoddiskutovatelná síla. Bohužel to ale vůbec neumí s lidma, což je pro práci trenéra ještě důležitejší a láme mu to od určitý doby vaz v každym angažmá.

          • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

            o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 12:20 |  
            1 0

            Už dost, kolego Ragnaroku. :-) Silvestr je až za tři neděle.

        • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

          o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 12:18 |  
          0 0

          Zkus to vyprávět někomu, jako pipe. :-)

  2. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    biggris (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 18:08 |  
    21 3

    Takze Syrovatka po Tvrdikovi nejvyse postavenej muz v klubu? Nemuzu rict, ze by me to naplnovalo nejak extra velkou duverou. Rad se budu mylit. Jak je to s Pliskem? Ze bude podrizenej Nezmara je jasny, ale co Trpis jako seftrener klubu? To bude sefovat i Pliskovi? Nebo si budou rovni?

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      mig52     před 5 lety 04.12.2018 19:07 |  
      4 2

      Jen formálně, však by to nestíhal, to by musel jeho den mít 60 hodin.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        Slawek     před 5 lety 04.12.2018 19:49 |  
        2 0

        Asi opravdu jen formálně. Plíšek je ředitelem Akademie. To je trochu něco jiného, hlavně organizačně.

  3. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    tirionek     před 5 lety 04.12.2018 18:16 |  
    11 1

    Mám pocit, že to je trošku taková úlitba Krobovi, že bude v dozorčí radě. Nedivil bych se, kdyby do půl roku zmizel i z té. Jen ho Tvrdík nechce vyrazit rovnou - teda tak to na mě aspoň působí.

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      Ragnarok     před 5 lety 04.12.2018 19:35 |  
      2 11

      Honorovat post v dozorčí radě ve firmičce jako Slavia s jediným akcionářem je skoro směšné.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 12:23 |  
        1 0

        Běž už konečně pryč!

        • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

          o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 13:13 |  
          1 0

          ...a nezapomeň spláchnout!

  4. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    Jarinho     před 5 lety 04.12.2018 18:18 |  
    6 3

    Nevím jestli stačí být pouze srdcařem v takto velké funkci... na to teorie nestačí...

  5. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    spino     před 5 lety 04.12.2018 18:19 |  
    1 6

    Mám radost z odchodu Jiřího Trepeše. :D

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      biggris (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 18:26 |  
      16 1

      1) i kdyby zitra vynalezli lek na rakovinu, tak nejlepsi zpravou tydne bude, ze spino je zpatky
      2) uz chystas redesing tricka na "vyhnal jsem drzmiska i trepese"?
      3) kdo je sakra trepes? :-D

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 18:36 |  
      9 1

      Jendo, tak už si zastavil Držmíška, Benýška, teď Trepeše… ty to teda kosíš... kdo bude příště? :-)

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      pehacko     před 5 lety 04.12.2018 18:59 |  
      7 3

      jendo doufam, ze jsi nekde v muzeu... ty jsi totiz taky legenda!!!

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      mig52     před 5 lety 04.12.2018 19:10 |  
      7 4

      Spino, jsem rád, že ses vrátil. Ubude nudy. To myslím vážně, bez rýpání. Doufám, že zase na rok nezmizíš. :-)

  6. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    Hubacek     před 5 lety 04.12.2018 18:23 |  
    31 7

    Tak jaká je to zprava dobra či špatná . Ze Krob skončí bylo jasné již na jaře jen to odložili aby to nevypadalo a Syrovátka ? Tak z toho jsem zmatený a pro me to není dobra zprava , to nemame nikoho lepšího kdo je profesionál v oboru . Podrz tazka.

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      gr—pla     před 5 lety 04.12.2018 18:38 |  
      26 12

      Syrovátka v takto vysoké funkci je tragédie. Pokud se někdo směje Spartě, že Křetinský drží Kotalíka, tak u nás je to v bleděmodrém se Syrovátkou.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        tupoleff (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 18:43 |  
        8 2

        tak nějak ten post obsadit museli, a asi nechtěli vnášet do systému nerovnováhu, tak to obsadili někym zbytečnym, kdo nic reprezentuje a nikomu moc nevadí. myslim, že ani nebude využívat nový kompetence, je to takovej ten volej, co drží motor pohromadě vlastně jen tim, že je. ne?

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        dubas     před 5 lety 04.12.2018 18:46 |  
        14 7

        To neustálé navážení do Tomáše Syrovátky od určité části fanoušků, už začíná být dost trapné. Já myslel, že třeba to muzeum, je jeho práce.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        chrobak     před 5 lety 04.12.2018 19:09 |  
        6 2

        Syrovátka měl nějaké ne úplně šťastné výstupy, ale takovýhle názor mě přijde jako dost neopodstatněný. Občas se stává, že tady někdo jednou něco řekne a pak se to tu opakuje a to bez ohledu na realitu. O hráčích diskutovat můžeme, jejích výsledky vidíme na hřišti, ale dovnitř klubu asi většina z nás nevidíme. A jak už to tak bývá, tak nejradikálnější vyjádření bývají v situacích, kdy dotyčný si o věci jen něco myslí ale vůbec nic neví.

        • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

          ElBrody     před 5 lety 04.12.2018 20:19 |  
          7 0

          Ono je to spíš tak, že menšina z nás si poznámky o tom, že Tomáš Syrovátka je zbytečně namachrovanej občas vyslechne od lidí, který do ligovýho fotbalu vidí podstatně víc než fanoušci. Což menšinu z nás může trochu znepokojovat, ale diplomaticky řečeno, pořád mu to nebere zásluhy na rozvoji našeho marketingu a snad se z toho nedá ani vyvozovat jakej to bude místopředseda.

          • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

            o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 12:26 |  
            1 0

            Páááável Kuka!

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        Markus     před 5 lety 04.12.2018 20:28 |  
        8 3

        Mohu mluvit jen za sebe. S Navarem třeba i do pekla! Dlouho to s námi byl aktivní, vyvíjel se, pracoval, dával naději a podivnými hříčkami osudu dokázal být ve správný čas na správném místě.

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      sks9     před 5 lety 05.12.2018 05:52 |  
      0 0

      Jen do konce sezony.
      Pak přijde Rudolf Řepka.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        Slawek     před 5 lety 05.12.2018 11:13 |  
        0 1

        To asi ne, to už by bylo opravdové panoptikum.

  7. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 18:32 |  
    9 2

    V podstatě si lezl Krob s Nezmarem do zelí a z toho vznikly některé info o napjatých vztazích mezi oběma pány,dodnes si pamatuji rozhovor s Nezmarem při jeho nástupu v klubu jak říkal.že by měl mít pod sebou vše včetně mládeže,hned jsem si řekl to se Krobovi líbit asi nebude,ale podle mě to má hlavu a patu.Kroba obdivuji když za nic jiného, tak zato jak vždy vybalil stánek fanshopu při venkovních utkáních Slavie,tedy ještě v temných dobách,než povýšil,no jistě mu štědrý JT najde dobré uplatnění v rámci holdingu, jak se píše ve zprávě.

  8. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    Martin Platil     před 5 lety 04.12.2018 18:43 |  
    11 10

    Z pana Syrovátky jsem nikdo dobrý pocit neměl. Ale dovnitř klubu nevidím....

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      pehacko     před 5 lety 04.12.2018 18:57 |  
      18 5

      jestli nema dobry pocit ze syrovatky pan platil, tak pak jsem uplne v klidu...

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        urs (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 21:44 |  
        5 2

        Aspiruješ na příspěvek týdne! :))))

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        Edenjejenjeden     před 5 lety 05.12.2018 08:10 |  
        5 2

        Tak to pozor pehacko,pan Platil se vždy ke Slavii choval slušně...:-)))

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      smely (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 19:08 |  
      9 14

      Důvod ? Pokud si dobře pamatuju tak Navar tady působil vždy věrohodné a otevřeně a jeho zprávy v době temna jsme tu hltali... trochu soudnosti, prosím...

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        Mr.Purple     před 5 lety 04.12.2018 19:22 |  
        5 9

        Asi rozdíl mezi sdělováním zákulisních informací, které jsme všichni hltali a vedením klubu ne?

        • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

          dubas     před 5 lety 04.12.2018 19:34 |  
          11 8

          Mohl bys jmenovat některé jeho chybné kroky, co udělal ve vedení Slavie? Kromě toho nešťastného vyjádření na twitteru, ve kterém měl pravdu. Bez urážky, ale u některých lidí mě to připadá jako závist, že on je ve vedení a oni ne.

        • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

          smely (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 20:32 |  
          5 1

          Takže to zopakuju a prosím konkrétně : Důvod ?

  9. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    Slawek     před 5 lety 04.12.2018 19:06 |  
    4 9

    Pomohl mi zachránit a po manažerské a personální stránce postavit Slávii. Tady chybí zdůvodnění tohoto kroku. To fakt stačilo několik článků těch ubožáků z Deníku Sport? Komu asi děláme místo?

  10. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    zeleznik2     před 5 lety 04.12.2018 19:09 |  
    3 2

    Tak Jarda Tvrdík s panem Syrovátkem převzali další funkci, no pokud bude vše šlapat, tak v pořádku..

  11. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    hiker42     před 5 lety 04.12.2018 19:15 |  
    9 16

    korporátní klasika - neschopní jsou povyšováni. Krob aspoň měl názor.

  12. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    martyni (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 19:18 |  
    6 2

    Dává mi smysl, že sportovni usek je pod jednim clovekem.

  13. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    Ados     před 5 lety 04.12.2018 19:19 |  
    5 3

    V návaznosti na personální změny v klubu bych se chtěl zeptat redakce SN, zda do konce roku neplánuje nějaký speciální díl s vedením klubu? Klidně zase s JT nebo Nezmarem.
    Jinak ke Krobovi. Osobně ho neznám, ale zdá se jako srdcař, ale zároveň je s ním asi těžké vyjít. Za mě spíš negativní zpráva.

  14. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    Mr.Purple     před 5 lety 04.12.2018 19:21 |  
    10 3

    Za mě jsem rád, že jde pod Nezmara celý sport. úsek, ikdyž tím nechci zpochybňovat práci pana Kroba. Vždy je lepší, když se nemusí bít dva kohouti :).. Na druhou stranu je nezpochybnitelné, jaký velký slávista Martin byl. Nezmara beru jako profíka, ale bez nějakých hlubších vztáhů ke klubu..

    U Syrovátky uznávám, že si moje sympatie nezískal a nějaké jeho kroky byly kontroverznější, že je slávista tělem i duší mu vytknout nejde, ale přecejen bych si na jeho pozici dokázal předtsavit kvalifikovanější osobu.

  15. tak asi takhle....

    Hanzwalter     před 5 lety 04.12.2018 19:43 |  
    5 5

    vim, ze s Krobem to nikdo nemel nikdy jednoduche a ze jeho arogance nekdy neznala mez takze jeho odvolani kvituji, ale ze Syrovatka nadseny nejsem...

    • Re: tak asi takhle....

      knl66 (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 20:56 |  
      11 1

      No vidíš, a já zase o té aroganci slyšel od svého kamaráda, srdcaře, co dělá občas pro Slavii, v souvislosti se Syrovátkou. Ani ta jeho arogance a všeználkovství prý neznaly mezí...
      Tak, a teď ,babo, raď´!

  16. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    Ondráš     před 5 lety 04.12.2018 19:49 |  
    7 4

    Kroba je škoda..na mě působil tak, že je nohama na zemi a nehrozilo nějaký megalomanství..duo Tvrdík Syrovátka? No nevim nevim. Každopádně je dobrý to posílení pravomocí pro Nezmara a Trpiše.

  17. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    rak (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 20:20 |  
    5 3

    Změny hodnotím spíše pozitivně, mají logiku. Ohledně Navara jsem trochu skeptický ohledně pozice. Zcela jistě ale nelze zpochybnit jeho vztah ke Slávii. Jinak srdcařství není zárukou ničeho. Nezmar asi žádný vztah ke klubu neměl, ale bylo docela přirozené, kdyby si ho rychle vytvořil. Stejně tak Trpišovský. Vyhazov Šilhavého mně nepřišel adekvátní, ale náhrada podle mně jednoznačně pozitivní a změna se ukázala jako přínosná. Otázkou je, jak by to vypadalo, kdyby Trpiš nepřišel, protože v době vyhazovu to ještě nebylo úplně jasné. Na Trpišovském obdivuji zejména to, že fotbalu dává vše. Jsem rád, že Šilhavý dostal repre. Zdá se, že by to mohlo fungovat lépe než pod KJ. Ten sice stavěl hodně slávistů, ale zároveň nám tím způsoboval problémy.

    Stejně se všechno bude nakonec hodnotit podle výsledků.

    Trochu mě znepokojují titulky jako
    Ščasný, Kanga, Křetínský. Ve Spartě je všechno špatně
    Ještě by to mohlo vést k nějaké změně. Takto nám to vyhovuje. Zdenda tam zcela patří. Třeba Lavička mně tam povahou moc neseděl.

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 12:36 |  
      4 0

      Hlavně Kanga tam patří! :-) Jak píší rudí nedodělci (i ti oficiální, např. Vacek), bez něho to nejde. 9 žlutých karet za podzim (!!), červená, a rozesraná kabina na jeho účet! Jen víc Kangů! :-)

  18. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    asanin     před 5 lety 04.12.2018 20:28 |  
    5 5

    Přijde mi, že za 3 roky vlády Jardy Tvrdíka to představenstvo točíme až moc často... Je to snad každý půl rok, co se představenstvo mění, upravují se pravomoce atd... Za mě by to chtělo trochu ustálit... Nějak jsem z toho nepochopil, co vlastně nyní bude dělat Plíšek...

  19. .

    Tealc     před 5 lety 04.12.2018 20:29 |  
    13 0

    Po novém roce přijde Řepka (ne Tomáš). P. Syrovátka je dočasné řešení.

    • Re: .

      Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 20:43 |  
      2 0

      Předpokládám, že myslíš Rudolfa Řepku a je to jisté ?

  20. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    Obr     před 5 lety 04.12.2018 20:29 |  
    5 7

    Odvolani Kroba dobra volba, podle toho, co se o nem z ruznejch zdroju siri - arogance, skarohlid smerem k Nezmarovi. Za jmenovani Trpise hlavnim guru pres metodiku trenovani a Nezmara pres komplet sportovni usek tleskam. Uz ne tak za pana Syrovatku. Ale uvidime, jak se dal projevi.

  21. Syrovátka

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 04.12.2018 20:41 |  
    15 2

    Přiznávám, že p. Syrovátka na mě čistě subjektivně taky úplně top manažersky nepůsobí. Přeci jen erudice bývalý novinář mi na takto vysokou funkci nesedí. Na druhou stranu vlastně o něm (stejně jako většina tady) skoro nic nevím. Třeba ale marketing a práce s fanoušky šla hodně nahoru. Navíc předpokládám, že p. Tvrdík je dost náročný a ví co dělá a s kým spolupracuje. Myslím, že p. Syrovátka si tady od pár jedinců vysloužil gloriolu nechtěného člověka a teď se to s ním vleče. Možná by stálo za to trochu obrousit hrany a udělat nějaké setkání s fanoušky nebo ho pozvat do Mezi námi fanoušky, ať se věci vyjasní a vyříkají. Já osobně věřím p. Tvrdíkovi, že víc co dělá a tak to respektuji.

    • Re: Syrovátka

      Tomastu     před 5 lety 04.12.2018 21:50 |  
      5 3

      Neudělal si to tak trochu sám svou neprofesionalitou na Twitteru? :) Mě osobně je tedy tento úsek víceméně jedno, fanzony moc neřeším většinou stíhám dojít tak patnáct minut předem nejdříve, důležitá změna pro mě je spíš ve sportovním úseku.

    • Re: Syrovátka

      o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 12:41 |  
      3 1

      Taky věřím panu Tvrdíkovi, on by něco, co by v budoucnu nějakým způsobem poškodilo SLAVII, neudělal. Za mě ok. Jááárdu Tvrdíka chcem na bankovkách mít, JT to je Bůh! :-)

  22. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    ElvisPresley     před 5 lety 04.12.2018 20:51 |  
    5 4

    Když jsme u těch změn v klubu, tak by to chtělouž i změny ve vlastnických vztazích budov nacházejících se na pozemcích spolku Slavia, kdy stavba stadionu je ve vlastnictví Eden Arena a.s., stavba u jižní tribuny (byty) ve vlastnictví Eden jižní roh a.s. a stavba hotelu ve vlastnictví Gaia Property a.s... Další minipozemky před hlavním vchodem ve vlastnictví Eden areny a.s.... Optimální by bylo scelit pozemky týkající se stavby stadionu v jednoho vlastníka a jedno číslo parcelní... Kdo má zájem doporučuji www.cuzk.cz. Někdy je to vážně počteníčko....

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      ElvisPresley     před 5 lety 04.12.2018 20:55 |  
      2 8

      Tedy i nové Muzeum je umístěno v budově cizího vlastníka...

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      subHuman     před 5 lety 05.12.2018 13:47 |  
      4 1

      To je nějaká legrace, tenhle příspěvek, že jo? Naprosto evidentně vůbec nevíš, o čem píšeš, Zbyňku. Jižní křídlo, kde se budují byty a komerční prostory, jsou již zcela mimo moc jak vlastníků fotbalové Slavie, tak tzv. "velké" Slavie. Rozdílná vlastnictví různých částí stadionu jsou logická. Sloučení vlastnictví je nereálné a scelené pozemků dokonce nemožné - provádí se na základě geometrického plánu, souhlasu všech vlastníků, stavebního úřadu apod. Nemá navíc žádné opodstatnění. Zbytečný výkřik do tmy, hledající senzaci, která není.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        warhammer (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 16:26 |  
        4 1

        Hm, tak dobře. Ale co ty vidličky ve VIP?

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 17:22 |  
        1 2

        Nevím co je logické na rozdílném vlastnictví různých částí stadionu,když se říkalo, že bude patřit Slavii, spíš je to nelogické. Prostě si někdo v minulosti hrabnul.Bylo by dobré tedy uvést proč tomu tak je.

        • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

          subHuman     před 5 lety 05.12.2018 17:26 |  
          3 0

          Nikdy se neříkalo, že bude patřit Slavii, ale že bude mít klub a stadion stejného vlastníka. A jižní křídlo již "prožrala" jiná vedení našeho klubu...

          • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

            vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 08:13 |  
            2 0

            Tak jasně špatně jsem to napsal je to známé kopírování vlastnické struktury,to jižní křídlo je tedy smutný fakt který jsem vlastně tušil. Jinak to mávání klíčem od edenu bylo asi zbytečné,dost fandů si myslí, že eden patří Slavii.

  23. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    Agbik     před 5 lety 04.12.2018 21:20 |  
    6 4

    A Jirka Bílek zůstává!!! To jsem si oddechl. Nedovedu si vážně představit na jeho pozici někoho jiného.

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 12:43 |  
      7 0

      Jako ironie dobrý.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        Agbik     před 5 lety 05.12.2018 13:00 |  
        3 0

        Jsem rád, že se tu našel někdo kdo pochopil :-))))

        • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

          o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 13:02 |  
          3 0

          Mrk :-)

  24. změny ve vedení

    golfer     před 5 lety 04.12.2018 22:47 |  
    19 6

    Odvolání Martina Kroba beru jako problém. Byl vždy jeden z nás. Měl jsem možnost s ním několikrát mluvit, poznat jeho myšlení a rozhodně na mě ani nikoho z mého okolí arogantě nepůsobil, spíše naopak. Možná ti, co ho neznají, rádi přebírají názory jeho odpůrců a podléhají určité demagogii. Je ovšem pravda, že s prostoduchými názory a jejich papouškováním se příliš nemazlil, což mohlo vyvolávat konfliktní situace. Takže nyní bude v našem představenstvu jednotný názor, bez přirozené logické oponentury - Syrovátka jí opravdu není schopen. Jen aby ta bezkonfliktní selanka nedopadla za čas jako u těch na druhém břehu. Tam jsou všichni kamarádi a zajedno.

    • Re: změny ve vedení

      Virgil1956     před 5 lety 04.12.2018 23:23 |  
      6 3

      Nevím z čeho usuzuješ, že bude nyní na vše jednotný názor jen proto, že odchází ze své pozice Martin Krob. Nejsem jeho příznivec ani odpůrce, protože do té situace nevidím a nebudu vynášet soudy na základě svých pocitů.

      • Re: změny ve vedení

        golfer     před 5 lety 05.12.2018 08:01 |  
        6 2

        Jak jsem měl šanci osobně, u některých přiznávám však vzdáleně, pozorovat, není nyní ve Slavii téměř nikdo, kdo by oponoval velkému šéfovi + JN + JiT. Aktuálně to možná není tak potřebné, protože se vezeme na vítězné vlně. Doufám, že to bude co nejdéle, ale mám pocit hraničící s jistotou, že dříve či později přijdou hubenější časy. A potom bude sebereflexe a "jiný názor" nezbytný. Stejně jako ty, ani já nevynášim žádné soudy, nejsme u soudu, ale jsme na diskusním fóru a své pocity (a ty mé mají reálný základ) tu prezentují všichni. Od toho snad diskusní fóra jsou.

        • Re: změny ve vedení

          Virgil1956     před 5 lety 05.12.2018 12:24 |  
          3 1

          To určitě, ale mělo by to mít formu "já si myslím" nebo "podle mého názoru", a ne vynášet kategorický soud: "nyní budou..." Nic ve zlém, jen nemám rád, když se názory říkají jako hotová věc :)

  25. ad Navar

    edenian     před 5 lety 04.12.2018 23:21 |  
    5 0

    Vicemene nevim, co vlastne doopravdy obnasi prace pana Syrovatky v klubu, ale prece jen bych rekl, ze se treba za ty tri /?/ roky mohl naucit to, co pro svoji soucasnou praci potrebuje. Nemam potrebu ho tady nejak hajit, ale obvykle to tak byva, ne?

    • Re: ad Navar

      slaviator     před 5 lety 05.12.2018 00:28 |  
      2 2

      Podpis a razítko

  26. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    Virgil1956     před 5 lety 04.12.2018 23:32 |  
    14 0

    Důležité z toho všeho jsou jen dvě věci, že Nezmar bude řídit celý úsek, což je konečně logické řešení, a že Trpiš povede celý trenérský tým od žáčků až po A mužstvo, aby byli hráči připravováni na náš styl hry. Chce to ovšem, aby se z něj stal český Ferguson a zůstal aspoň 10 let, jinak by to nemělo moc smysl :)

  27. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    brugy     před 5 lety 04.12.2018 23:52 |  
    13 4

    Nechci hodnotit pany Syrovatku a Kroba, ale jsem si jist, ze k p. Tvrdikovi potrebujeme silnou osobnost, kvalitniho manazera, idealne kovaneho slavistu, ktera je schopna a rovnez taky predevsim ochotna mu v pripade potreby oponovat, aby se z toho nestala one man show, takoveto nastaveni dost casto nekonci idealne. Za mne odchod p.Kroba bez pripadne nahrady hodnotim jako urcite riziko a oslabeni vedeni.

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      Gino     před 5 lety 05.12.2018 09:29 |  
      7 7

      Hele, já ač Kroba velmi respektuju za jeho letitou práci pro klub (ne ani tak jako GŘ, ale jako šéfa OP), tak prostě jeho (zpátečnickej) přístup typu "nakupovat jenom hráče kolem milionu euro" se mi nelíbil. A pokud bys byl vlastník, který do nás chce investovat daleko více, opravdu by sis držel v takto důležité roli někoho, kdo pořád prská a proti tvým nápadů brojí? Já ne.
      Je strašně jednoduchý říct, jak je super mít názorového oponenta atp., ale sáhněte si kruci Vy idealisti taky do svého svědomí, zda byste to tak u svého koníčku chtěli Vy sami (protože fotbal je pro SInobo "koníček").

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        brugy     před 5 lety 05.12.2018 23:57 |  
        4 0

        Jak jsem psal, Kroba osobne neznam a nehodnotim na kolik byl pro klub prinosem, nicmene se domnivam ze by mel byt tedy pak nahrazen nejakym solidnim manazer “nesportovnim”, jsem presvedcen ze JT ma sve limity a funkce zastresujiciho prezidenta-fanouska je pro nej idealni. Co se tyce Sinobo, nemyslim si, ze Cinani vstupovali do Slavie za ucelem poridit si konicka, ale za ucelem udelat si dobre PR v CR, jedna se vice o politiku nez o byznys. Ze smrste slibovanych cinskych investic nic nezbylo a Slavia se cinanum medialne velmi hodi.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        brugy     před 5 lety 06.12.2018 00:02 |  
        1 2

        A idealista nejsem, jen bych nerad abysme casem dopadli jak kluci od druhe strany reky. Penize do luftu nebudou chtit hazet ani cinani a je otazkou zdali velke nakupy prinesou velke vysledky, zatim nas nejdrazsi posily za posledni roky za uspechem netahli, tahnou nas odchovanci, odlozenci a hraci prave do milionu Euro a ze tech drazsich uz ted bylo pozehnane.

  28. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    Alanor (admin)     před 5 lety 05.12.2018 00:25 |  
    23 4

    Já v tom tedy vidím jen papírové potvrzení toho, jak klub už funguje.

    Tedy že ta nejdůležitější sportovní část je plně v gesci Nezmara s Trpišovským. Soudě dle informací zvenku tam byly třenice s Krobem, tak se to vyřešilo tím, že je stažen do pozadí. Asi je to logická volba, výše zmíněná dvojice je po sportovní stránce maximálně erudovaná, navíc nemám ani pochyby o jejich morálních vlastnostech.

    Syrovátka asi bude dělat to co doposud (tedy práci s fanoušky, ve který si spolu s Býčkem a spol. vedou výborně), jen to formálně zastřeší. Těžko si dokážu představit, že by měl mít Tomáš nějaké manažerské povinnosti a že by on byl tím, kdo bude rozhodovat. To bude stejně ve finále dělat Tvrdík.

    Takže by to snad žádný problém být neměl, naopak by se mohl v klubu vyčistit vzduch a urychlit rozhodování, pokud tam dosud nebyli naladěni všichni na stejné vlně. Jako menší možné riziko vidím, že liberecká dvojice není zase tak spjata se Slavií, a tak by mohli oživit nápad přivést si jejich kamaráda a zhrzeného rudého troubu Konečného. Ale od toho jsme tu my fanoušci a Tvrdík, abychom nic takového nedopustili. :)

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      golux     před 5 lety 05.12.2018 00:56 |  
      9 10

      A já v tom vidím, že jsme přišli o kovaného slávistu a dobrého manažera ve vedení. To co jsme si vždy přáli. Tady se Tvrdíkovi nechtělo řešit neshody, možná i kritické připomínky Kroba a šel cestou nejmenšího odporu. Oponentura mu bude chybět či nechybět...? Škoda...

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        Alanor (admin)     před 5 lety 05.12.2018 09:54 |  
        8 4

        Není pravda, že by šel Tvrdík cestou nejmenšího odporu. O konci Kroba se spekulovalo od jara, přesto ho dlouho držel ve funkci a snažil se, aby to fungovalo ve stávajícím složení. Ale zdá se, že to nešlo, a tak se do toho muselo říznout. A ve fotbalovém klubu je přirozené, že nejcennější jsou ti pracovníci, kteří rozumí právě dění na hřišti.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        o5aradecek     před 5 lety 05.12.2018 12:53 |  
        2 2

        Tohle je zajímavý názor a máte za něj plus. Já ale věřím, že vedení klubu musí být naladěno na stejnou strunu, oponentura může přijít kdykoli z venčí. :-)

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 07:05 |  
      8 11

      Zdravím Tě Alanore,
      moc děkuji za Tvůj příspěvek a je dobře že si ho sem napsal. Naše cesta i v tomto směru má hlavu a patu. A ať jí dělají Ti, co pro Slavii pracují každý den a Slavia je jejich největší prioritou. Chápu, že někdo má aktivity i mimo a rozjíždí své podnikání, to je jejich rozhodnutí. Pak ale musí počítat, že přijdou takovéto změny. A jak sám píšeš, Navar bude dělat pořád to stejné, co dělá, ale bude mít širší prostor pro další aktivity pro fanoušky i s Michalem.
      Nezmar s Konečným už moc nekamarádí, protože i on už poznal, že Tebou jmenovaný pán z RB zase až tak velký kamarád není a "košile je mu bližší než kabát".
      Navíc je tam ještě jedna pojistka ze strany pana Tvrdíka i většinového majitele a to i v provozu "SINOBO STADIUM".
      A jak píše Slaviator, tak i já se přidávám a držím Navarovi palce.
      S úctou
      Sokrates55

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        golux     před 5 lety 05.12.2018 09:02 |  
        11 4

        Vážený pane Sokratesi55. Velice se těším na Vaše příspěvky, mají myšlenku a hlavu a patu. Ale tentokrát s Vámi nemohu souhlasit. Ne ve věci pana Nezmara a Trpišovského, oba to jsou profíci, ale ve věci nevysloveného bývalého GŘ Kroba. Pokud tajemně naznačujete, že dopladil na své podnikání a na základě toho byl odvolán, rád bych věděl o jaké podnikání jde, jak poškozuje Slavii a jaký z toho měl neodůvodněný prospěch. Do té doby to beru jako pomluvu od jedné paní co povídala... Tak trochu jste mě zklamal.

        • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

          Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 09:45 |  
          8 8

          Vážený pane Goluxi.
          Pokud jste měl něco udělat jako první Vy, pak jste měl nejprve prokázat své tvrzení ze svého prvního příspěvku, že se panu Tvrdíkovi nechtělo řešit neshody a šel cestou nejmenšího odporu. V celém mém příspěvku není pan Krob jmenován, mluvím o osobě, které své podnikání rozjíždí. A to pan Krob rozhodně není, takže Vaše slova o pomluvě jsou mimo mísu. Navíc pan Krob zůstává v dozorčí radě . A rozhodně jsem nikde nepsal nic o poškozování Slavie. To jste si dost přidal. Svůj názor sem píšu zrovna tak jako Vy a nesoudím Vás. Chápu, že jste obhájcem pana Kroba a to respektuji.
          Sokrates55

          • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

            golux     před 5 lety 05.12.2018 11:39 |  
            5 4

            Pane Sokratesi55, ano máte pravdu, že mi tam chybí to slovní spojení 'dle mého mínění' se panu Tvrdikovi ... atd., omlouvám se za nepřesnou formulaci a dobře jste mě chytil za slovo, v tomto případě chybějící :) Nicméně Vaše vyjádření evokující dojem, ze za personálními změnami je jakési počínající podnikání implikuje ten závěr, že se to týká pravě pana Kroba, protože jeho "přemístění bylo předmětem předchozích komentářů, pan Trepeš se neřešil. Takže Vaše neurčité tvrzení vyvolává zákonitě spekulace, co jste tím myslel. Jsem rád, ze se to pana Kroba netýká a jsem s pozdravem :)

            • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

              Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 12:08 |  
              3 6

              Taky Vás zdravím a jsem rád, že jsme si to "vyříkali" .-)).
              Věřte mi, že nebylo ani mým úmyslem někoho "pomlouvat". Dokonce jsem napsal, že chápu, když někdo rozjíždí své podnikání. Má na to plné právo. Ale pak jsem řekl i to "B" a to je, že ve vedení by měli pracovat lidé, pro které je prioritou Slavia jako taková a to se vším všudy. Nic víc a nic míň. Ale teď už věřím, že jste mě pochopil.
              Sokrates55

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        Alanor (admin)     před 5 lety 05.12.2018 09:57 |  
        8 2

        Já teda žádné zákulisní info nemám, ale žádné pokoutné podnikání apod. bych za tím nehledal. Já to chápu tak, že spolupráce Nezmara s Krobem nefungovala, a tak do toho bylo třeba personálně zasáhnout.

        • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

          vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 12:46 |  
          6 2

          Já bych to zjednodušil na české přísloví dva kohoutí na jednom smetišti.

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      Ferguss     před 5 lety 06.12.2018 11:25 |  
      7 1

      Já do toho s dovolením trochu rýpnu, konkrétně do minulého přestupního období. Jakkoliv je mi jasné, že půlsezona je na hodnocení nového hráče krátká, přesto si myslím, že jejich prosazení by mělo být výraznější. Baluta, Zelený, Matoušek, Olayinka jsou všichni dohromady za velkou hromadu peněz a jejich herní příspěvek zatím velmi pokulhává. Osu týmu, vyjma Stocha a Coufala, tvoří 2 odchovanci a pak hráči přivedeni ještě před Nezmarem.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        Veta (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 13:01 |  
        6 0

        Stoch byl přiveden taky před Nezmarem.

  29. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    slaviator     před 5 lety 05.12.2018 00:27 |  
    12 10

    Navare, gratulace!

  30. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    martyni (přítel SN)     před 5 lety 05.12.2018 15:02 |  
    5 1

    No asi to není prekvapeni, protože pan Krob uz nejakou dobu není moc videt ve slavii. Jaka je to zprava, to ukaze cas. Ted se mi jevi jako dobre, ze sportovni usek bude mit pod sebou jeden clovek, nedělalo by dobrotu, aby mladez a A tym vedli dva lide, kteří si navíc tak uplne nerozumi. Na druhou stranu jsem vždycky povazoval za vyhodu, ze vedle idealisty Tvrdika vede slavii i zkuseny manazer, který je racionalnejsiho zalozeni (a rovněž slavista!). Problem je mozna v tom, ze nemá smysl delit sportovni usek a co se tyce generálního reditele, tim je uz fakticky Tvrdik, kterej se vic venuje slavii nez cinanum. Tedy pro Kroba asi nebylo místo. No uvidíme..

  31. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    zdenek_prachar     před 5 lety 05.12.2018 19:42 |  
    26 9

    Nechal jsem si den na rozmyšlenou, zda tento příspěvek sepsat a i když vnitřně vím, že to dělat nemám a že to tu zle schytám, stejně ho napíšu. Předem se omlouvám za tapetu.
    1. Plně respektuji právo majitele a jeho zástupce obsazovat posty v představenstvu své soukromé firmy podle své úvahy a jsem dalek toto rozhodnutí kritizovat
    2. Neznám osobně ani pana Kroba, ani pana Syrovátku
    3. Hodnotit kohokoli dle mediálního obrazu považuji za navýsost nerozumné
    4. S vyjímkou situace, kdy vycházíme z veřejných výstupů, které daný člověk zveřejňuje sám
    5. A tady jsem u toho. Angažmá pana Syrovátky na pozici druhého muže klubu jako je Slavia považuji za opravdu navýsost nepatřičné.
    6. Mým argumentem je jak obsah vlastních veřejných výstupů p. Syrovátky na Twitteru, tak zejména jeho celkové působení na sociálních sítích. Tím myslím zejména to, jakému obsahu dává tzv. lajky, jaký obsah sdílí (retweetuje). Netvrdím, že pan Syrovátka je namyšlený nabob (neznám ho), ale tvrdím, že se tak chová na sociálních sítích (Twitter) a že jeho celkové působení na veřejnosti poškozuje Slavii.
    Samozřejmě, že teď budu požádán o konkrétní případ. Zde je má osobní zkušenost. Je to situace svým způsobem banální, ale současně velmi příznačná. Jen jedna z mnoha a mnoha.
    Na twitteru jsem se zdvořile vyjádřil, že se mi nelíbí používání pyrotechniky na stadionech, což jsem podepřel argumenty:
    a) je to prostě a jednoduše proti pravidlům, která jsou jasně daná
    b) je to nebezpečné (nebo může být)
    c) jako těžkému alergikovi mně kouř působí dýchací obtíže
    d) děti se dýmovnic a dělbuchů bojí
    Samozřejmě se mi dostalo odpovědí, že:
    a) zákaz je nesmyslný a pyro k fotbalu patří
    b) když se mi to nelíbí, ať tam nechodím
    c) děti se toho nebojí, protože těm našim se to líbí
    d) my jsme ti praví fandové, kteří dělají atmosféru atd.
    Má reakce byla:
    a) já své děti nechci učit selektivnímu dodržování pravidel (typu doržujeme jen ty pravidla, která se nám líbí. Ostatní porušujeme)
    b) pravidla jsou jasně daná
    A reakce byla:
    prosímtě nebav se s anonymním guačákem, který na fotbale nikdy nebyl (můj twitter není anonymní)
    A právě tuto reakci označil pan Syrovátka jako "to se mi líbí"
    Vrcholný představitel klubu může reagovat buď tak, že pravidla je nutno respektovat a jejich nedodržování působí Slavii škody na pokutách. Nebo tak, že pokud jde o zcela bezbečnou a nedýmící pyrotechniku, usiluje Slavia o její povolení, ale do vyřešení situace je pyrotechnika zakázána. Ale nesmí lajkovat zesměšňující příspěvky, které směrují v konečném smyslu proti zájmům klubu (pokuty, hrozba zavřených sektorů atd). Prostě nesmí. Ani když ty příspěvky píší jeho kamarádi z TS.
    Mimochodem do dvou týdnů došlo k incidentu v Kodani...
    Takže: za panem Syrovátkou je jistě spousta práce, které si velmi považuji. Ale chceme-li být velkoklubem západního střihu, nesmí nikdo z vedení podobně vystupovat. Prostě nesmí. A proto považuji jeho povýšení za velkou, velkou chybu směrem k image a tváři klubu.

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 06:25 |  
      5 5

      Jako na pyro atd.můžeš mít názor samozřejmě jaký chceš, ale posuzovat někoho na základě laiků na Twitteru mě přijde opravdu mimo mísu a to mám na Syrovatku neutrální názor, protože jednou mě pomohl a před tím zase celkem nastal,ale pak se omluvil.

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      Gino     před 5 lety 06.12.2018 09:31 |  
      3 12

      Jenže on to mohl lajknout třeba taky jen pro tu jedinou informaci v tom obsaženou - protože jako představitel klubu si pochopitelně přeje více těch, co upřednostní stadion před gaučem. Všechno ostatní už je JENOM tvoje domněnka.

      K bodu číslo 6. - "jeho celkové působení na veřejnosti poškozuje Slavii." já si to rozhodně nemyslím a domnívám se, že je nás takových více. A k tomu, že se snad chová namyšleně? Hele, já se taky většinou s lidma neseru (sorry za to slovo) a jsem proto někdy považován za arogantního. Ale víš kým? Zastydlejma pokřivenejma přizdisráčema, kteří mi mohou být vážně u zadele. Jsem proto arogantní a namyšlenej? Já se domnívám, že nikoliv. Jsem přesvědčený, že přímé jednání a nazývání věcí pravými jmény je nejlepší a k chlapovi patří. Jestli to Ty nerozdýcháš ještě neznamená, že je chyba ve mě (obrazně řečeno).

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        zdenek_prachar     před 5 lety 06.12.2018 12:14 |  
        8 6

        není. celou diskusi začal totiž sám pan Syrovátka retweetem tweetu s fotografií použití pyrotechniky (silně kouřící a opravdu nebezpečné) odněkud z Německa. Ten tweet, který pan Syrovátka retweetnul byl jednoznačně a zcela bez pochyby míněn jako argument pro pyro na stadionech. Takže to není jenom doměnka.

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      zdenek_prachar     před 5 lety 06.12.2018 12:20 |  
      12 2

      vlk30, Gino: já nehodnotím pana Syrovátku, ale jeho chování na sociálních sítích. Jasně jsem napsal: " Netvrdím, že pan Syrovátka je namyšlený nabob (neznám ho), ale tvrdím, že se tak chová na sociálních sítích (Twitter)". Prosím, nepodsouvejte mi, co jsem nenapsal a co jsem neudělal.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 14:06 |  
        5 1

        Tak jinak, mě přijde, hodnotit někoho chování na sociálních sítích z pár lajků či Twitterů,také mimo mísu, ale jistě je to tvůj názor a máš na něj plně právo, zrovna jako každý jiný, nicméně já bych to posuzoval komplexněji.

    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

      Kenny     před 5 lety 06.12.2018 19:09 |  
      8 6

      Tak Syrovátka se odkopal svou reakcí na Buchu. Tohle si kvalitní funkcionář nesmí dovolit. A tím spíš ve špičkovým klubu. Tím jednoznačně ukázal, že do téhle funkce nedozrál.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 19:31 |  
        5 4

        Nesmysl,mě se to naopak líbilo,jako od správného srdcaře,protože ten Bucha nasral všechny,věřím,že kdyby šlo o přestup třeba poplety čurala.který nás sice taky vyšplouch, tak taková reakce by nenastala.

        • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

          Kenny     před 5 lety 06.12.2018 20:52 |  
          6 4

          Já tomu rozumím, fanouškovi se tahle reakce líbí. Bohužel poškodila jméno klubu a ještě budeme s velkou pravděpodobností finančně tratit. Ve fotbalově vyspělém světě je spousty konfliktů hráče s klubem, ale takhle představitelé klubu nikde nereagují protože to jednoduše není profesionální.

          • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

            vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 21:17 |  
            3 0

            Nevím jak je to světě,ale pokud to udělá výjimečně,tak proč ne a co si tak pamatuji tam snad šlo o jednu větu,která se dala formulovat jinak to připouštím,ale nikdo učený z nebe nespadl a na takovým GVK budeme tratit daleko větší raketu.

            • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

              Kenny     před 5 lety 06.12.2018 22:00 |  
              0 0

              Ano to jednoznačně, ale je nepochybně snadnější zachovat dekorum a obrazně tzv. držet jazyk za zuby než přesně odhadnout úspěšnost prosazení se hráče v novém prostředí ( i když v tomto případě mi i toto připadá snadné :-) ).

              • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

                vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 07:00 |  
                0 0

                1

                • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

                  vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 07:05 |  
                  2 2

                  A mě se právě líbí, že to dekorum nezachoval v tomto případě, já bych dotycneho do ritě nakopal až by rypakom zemegulu ryl potažmo nejmenovanou agenturu :- ))))

                  • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

                    Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 10:27 |  
                    2 0

                    To je tak ojedinělá kauza, že se Slavia nedohodla s protistranou na smlouvě? Opravdu za to může jen protistrana, kdy začala Slavie o prodloužení jednat a neodkládala to moc dlouho, měla vůbec odpovídající zájem o Buchu?
                    Proč například Trpišovský neskončil dva roky nazpátek ve spartě. I když vše okolo bylo zařízeno, ze sparty necítil tak velký zájem, nakonec se rozhodl, že zůstane v Liberci a nakonec o rok později skončil u nás. Pošpinila ho nějak sparta? Dalším příkladem může být Mešanovič, už přes půl roku se v médiích vyskytují ruzné spekulace, že nechce ve Slavii podepsat smlouvu, má mít blízko k Mladé Boleslavi (Jinoch) a vystoupili proti tomu nějak někteří členové představenstva?

                    • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

                      Kenny     před 5 lety 08.12.2018 13:28 |  
                      1 0

                      Ono asi ani tolik nezáleží na tom, jestli ten nebo onen hráč budou ve Slávii či někde jinde. Jak správně píšeš, možná o něho nebyl až takový zájem. Mě spíš vadí ten způsob odchodu, díky kterému asi finančně dost utřeme. A způsobili jsme si to sami reakcí svého funkcionáře. Nebýt tohoto úletu, mohli bychom si za něho říci slušnou sumičku a on by se v tom sporu neměl o co opřít.

                      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

                        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 08.12.2018 19:05 |  
                        1 1

                        Vidím to naprosto stejně, slavistickou veřejnosti je brán jako ten špatný Bucha se Sport Invest, ale jak už jsem psal. Nebude to první ani poslední případ, kdy se dvě strany nedomluví. Ten který připravil Slavii o několik miliónů je Syrovátka. A kritika vůči němu? Žádná.
                        Výsledek této “kauzy” je lost-lost, ani jedna strana nevyhrála, obě prohrály.

          • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

            Gino     před 5 lety 07.12.2018 09:35 |  
            2 2

            "Bohužel poškodila jméno klubu"... podle mě by jméno klubu poškodilo, když už, tak jakékoliv jiné připosrání. Bucha měl dostat na cestu balíček s kapesníčkama a kopanec do zadnice. Bude z něj Vácha (dobrej, ale blbej).

        • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

          zdenek_prachar     před 5 lety 06.12.2018 21:14 |  
          6 4

          Opět předesílám, že nemám žádné jiné informace než ty z veřejných zdrojů, takže nemohu vědět, jak se celý příběh pana Buchy odehrál. Svůj názor jsem tu napsal, podle mne takový hráč nemá ve Slavii co hledat a hlavně si fakt ani trochu nepomohl, spíš naopak.
          ALE: chování pana Syrovátky na twitteru (a nejde jen o onen "cucácký" tweet, ale i o to, co následně retweetoval a lajkoval, bylo extrémně neprofesionální a hlavně, dalo do rukou SI a pana Buchy jakousi obezličku k vypovězení smlouvy (všichni víme, že to pro ně bylo naprosté požehnání, protože jinak si tu výpověď nemohli ustát). To chování pana Syrovátky v tomto konkrétním případě Slavii poškodilo, poškodilo její pozici v daném sporu a bylo zcela neprofesionální a dětinské.
          Já osobně bych pana Syrovátku za podobné excesy rozhodně poslal na nějaké školení v komunikaci na sociálních sítích a spíše uvažoval o jeho postihu, než povýšení. Ale já to celé neplatím. A ti, co to platí, si zjevně myslí něco jiného.
          Doufejme, že pan Syrovátka své vystupování změní a vše bude jen ku prospěchu Slavie. A všichni budeme nakonec spokojení.

          • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

            Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 06.12.2018 21:36 |  
            2 2

            Tím školením by mělo projít více lidí nejen Syrovátka.

          • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

            Gino     před 5 lety 07.12.2018 09:36 |  
            1 1

            Pardon, ale my spokojeni nyní jsme.

            • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

              Kenny     před 5 lety 08.12.2018 13:33 |  
              0 2

              Rozumím. Já to neplatím, takže je mi prodělek ukradenej, ale líbí se mi, že náš představitel někoho poslal do háje. Taky názor.

      • Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

        Gino     před 5 lety 07.12.2018 09:34 |  
        4 1

        Reakce byla naprosto v pořádku. Cucák jako Bucha si nemá co vyskakovat.

    • Re: Klid na práci

      kjandourek (admin)     před 5 lety 06.12.2018 22:39 |  
      4 0

      Úžasná blbost.... Baluta u nás za 17 kol nastoupil devětkrát v základu...Honza Matoušek třikrát v základu v EL... to nějak holoubek nezaregistroval...

      • Re: Klid na práci

        Hojik     před 5 lety 07.12.2018 09:53 |  
        0 2

        Je tam zmínka o Slavii ?

        • Re: Klid na práci

          kjandourek (admin)     před 5 lety 07.12.2018 09:59 |  
          3 0

          Znáš jiný klub, který koupil hráče za 40 mega, dalšího o milion Euro víc a dalšího o další milion euro víc?

          A přitom hrál v poháru proti Ústí nad Labem...

          To je podobné, jako kdybys kritizoval lumpa, co si z pozice premiéra nakradl na dotacích miliardy... a potom tvrdil, že jsi nikde neřekl, že mluvíš o Babišovi...

          • Re: Klid na práci

            bongor     před 5 lety 07.12.2018 10:14 |  
            1 0

            Jiri1 (host) / před 20 hodinami 06.12.2018 13:52
            Ano, oproti Plzni se Sparta, Slávia v menším i Baník stávají rájem pro nenasytné agenty, Repka do Slávie zatím nepůjde ofiko to nemá zapotřebí, v UEFFA si vydelá velmi slušné peníze a byl by cvok kdyby lezl do takové pasti.
            no sláva Jirka 1 se konečně našel!

          • Re: Klid na práci

            Hojik     před 5 lety 07.12.2018 10:31 |  
            0 2

            No princip bajky Tě nebere. Pokud si spokojen s poměrem cena výkon respektuji to.

            • Re: Klid na práci

              kjandourek (admin)     před 5 lety 07.12.2018 11:06 |  
              3 0

              Ale v tom článku se vůbec nemluví o poměru cena/výkon... Autor - předpokládám že Ty - kritizuje, že hráče, které jsme koupili za nějaké ceny necháváme hrát málo... To je tak neskutečně srabácky vytržené z kontextu, že je to na pár facek....

              Baluta: Nastoupil do devíti zápasů v základní sestavě... ze sedmnácti - to je málo? To je více než polovina... Už z prvního pohledu je jasné, že ten hráč má něco, co se v české lize hledá těžko... neskutečná práce s balónem... jeho problém je v tom, že Slavia má přesně nalinkovaný styl - když se rozjede pressink a repressink, je potřeba, aby se každý pohyboval ve správném prostoru... To Baluta ještě nezvládá... Šlo si toho všimnout už při domácím zápasu s Opavou: dokud byl na hřišti Sýkora, Slavia dominovala... jakmile přišel Baluta, střed hřiště převzal soupeř, snížil na 2:1 a nebyl daleko vyrovnání... a přitom Alex na balónu byl daleko lepší, než Syky..

              Ano, stál hodně peněz, protože v sobě má něco navíc... něco, co se naučit nedá, zatímco pohyb na hřišti a správnou součinnost se spoluhráči můžeš vypilovat

              Olayinka: přišel po přípravě, hned v prvním zápase dal gól, ve druhém rozjel akci, která skončila penaltou (Kyjev), ve třetím se zranil... Svalové zranění na měsíc a půl - je jenom logické, že po návratu jsou mu minuty přidělovány opatrně... potřebujeme, aby absolvoval zimní přípravu... i tak stihl další dva góly .... plus třeba asistenci na gól Coufalovi proti Dukle...

              Matoušek: sázka na budoucnost, kdyby se nezranili dva útočníci a vzápětí třetí, tak bychom ho ještě nechali hrát v Příbrami... klidně se může stát, že si v zimní přípravě v kádru nevybojuje místo a půjde zase na hostovačku... Tohle je prostě hráč, který v budoucnu bude dobrý, teď jsme ho na podzim předčasně potřebovali, tak byl využit... Kritizujete, že hrál jenom krátký čas - ano, ovšem už jste si nevšiml, že v EL nastoupil třikrát v základu, jeden zápas rozhodl a tyhle zápasy mu daly do budoucna více, než pravidelná porce minut v Příbrami...

              Prostě jste si "kopnul" v článku o ničem, kdy jste zcela bez souvislostí vypíchnul minutáž... a to ještě v případě Baluty Vám příliš nešlo do krámu, že toho odehrál celkem dost, tak jste zdůraznil, že JENOM třikrát byl na hřišti celých 90 minut.... že byl v základu devětkrát a z hráčů v poli má devátou největší minutáž, to už jste jaksi opomenul...

                • Re: Klid na práci

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 07.12.2018 11:17 |  
                  3 0

                  Jo takhle...
                  no když myslíte, že věty: "pravdu má jenom bouchačka a ve fotbale tabulka. Vítězem je ten, kdo přežil a kdo má nejvíc bodů..."... jsou důkazem toho, že ten, kdo je napsal, rozumí fotbalu...

                  To potom mnohé vysvětluje... :-)

                  • Re: Klid na práci

                    Hojik     před 5 lety 07.12.2018 11:23 |  
                    0 3

                    Podstatné je co si myslí v Manchester City FC...

                    • Re: Klid na práci

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 07.12.2018 11:52 |  
                      3 0

                      To možná pro Tebe, případně toho holuba...

                      • Re: Klid na práci

                        Hojik     před 5 lety 07.12.2018 12:12 |  
                        0 2

                        Každý se nějak jmenujeme. Jan Říčka Ti možná řekne víc.

                        • Re: Klid na práci

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 07.12.2018 12:25 |  
                          3 0

                          Mi chceš říct, že tyhle nesmysly píše pan Říčka?

                          • Re: Klid na práci

                            Hojik     před 5 lety 07.12.2018 12:36 |  
                            0 4

                            Moje chyba byla dát sem odkaz na blog,který se mi líbí. Jiným se nelíbí a tak to má být. Nápověda byla za dva bludišťáky.

                            • Re: Klid na práci

                              kjandourek (admin)     před 5 lety 07.12.2018 13:14 |  
                              6 0

                              No tak máš tu nějakých 50 příspěvků a z toho půlku jako odkazy na tenhle "blog"... Kterej je psanej horší formou než drtivá většina příspěvků na sparťanském fóru... Nemá hlavu ani patu, vždycky pár frází a vět bez odstavců, bez hlubší analýzy o nějaké smysluplné myšlence ani nemluvě...

                              Tak co bys čekal? Že ti budeme líbat konečky prstů za to, jak jsi nás tu obohatil?

                              • Re: Klid na práci

                                Hojik     před 5 lety 07.12.2018 13:37 |  
                                0 5

                                Nečekal jsem nic. Napíšu-li o někom ,že fotbalu rozumí tak hned zesměšňuješ aniž o autorovi něco víš. Jen Ty sám si nepobral rozum celého světa.

                                • Re: Klid na práci

                                  kjandourek (admin)     před 5 lety 07.12.2018 13:55 |  
                                  4 0

                                  jistě že ne... Já si nemyslím, že bych něco pobral kromě zcela průměrné dávky selského rozumu....

                                  Na světě je spousta lidí, co rozumí spoustě věcí, nejenom fotbalu.... a taky spousta lidí, co o tom dovedou napsat článek, nebo vést blog...

                                  Tenhle mezi ně nepatří... Možná fotbalu rozumí, ale z článků to vyčíst nelze, protože je píše opravdu jako kdyby někdo po desátém pivu sešrouboval dohromady pár vět... nedá si práci s vyhledáním faktů, nevidí souvislosti, nejde do hloubky, nemá to myšlenku ani vtipnou pointu..... prostě plácá páté přes deváté...

                                  Když se ti to líbí, klidně si to užívej.... Klidně sem odkazy dávej - máme demokracii.... Ale nediv se tomu, že z toho ostatní uživatelé nebudou nadšeni....

                          • Re: Klid na práci

                            Hojik     před 5 lety 07.12.2018 13:02 |  
                            1 2

                            Nápověda: Football Club 03/2017 strana 128.

    • Re: Klid na práci

      bongor     před 5 lety 07.12.2018 10:31 |  
      4 1

      Kozy nemá milej soudruhu holube jenom vaše výčepní Růžena,ale máte jich plnou Letnou.K našemu pobavení vám chcípají jedna za druhou.Měl by ses místo přiblblého komentování vymyšlených "problémů" nejlepšího českého klubu raději věnovat tomu,co udělat s dvaceti osmi průměrnými a čtyřiceti dalšími podprůměrnými hráči,které má tvůj chlebodárce na výplatní listině.Jestli tohle vyřešíš,dostaneš Nobelovku za ekonomii a potom si s tebou můžeme o něčem vážně pokecat.

    • Re: Klid na práci

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 12:47 |  
      1 0

      Co to je za pí..., pardon, blábol?

  32. Re: SK Slavia Praha mění řízení klubu

    slamacek (přítel SN)     před 5 lety 07.12.2018 10:34 |  
    7 1

    Slavia se vzdy umela rozlozit zevnitr a ja tedy pevne verim, ze toto neni ten pripad.

    Martina jak jsem mel moznost poznat, musim hodnotit v podstate jen pozitivne, jeho vystupovani, ucast na akcich OP a samozrejme nelze opomenout uspechu, kterych se podarilo dosahnout za jeho vlady!

    Co nemohu hondotit, jeho podil na celem nasem vzestupu a jakou roli hral v pripade prichodu treneru, hracu atp. Nebojim se vsak sportovniho useku, kde pracuji lide, kterym myslim mohu duverovat. Jestli pak byl Martin Krob oponenturou a tou brzdou... o tom nic nevim. proste pojdme duverovat, nakonec ona se pravda velice brzy ukaze

    Priznam se ze mne trochu desi pozcice Navara, prave diky jeho vystupovani na Twitteru. Na druhou stranu Jarda nam udava smer a jeho foto s klukama ve vane je asi neprekonatelne. jen si proste stojim za tim, ze kdyz uz neco zverejnim tak to nemam mazat. tedy vice se zamyslet nad dusledky. Kuci se musi holt jeste ucit Zatimco Jardovi tweety povazuji za kultivovane, ikdyz z meho pohledu disktutabilni, tak Navarovi jsou.... no rekneme nevyzrale.
    Ale jako verim ze to je srdcar a nezbyva nez verit ze osobni prospech je az na druhem miste.

    takze za mne VELKE PODEKOVANI Martinu Krobovi a jedeme dal!