Aktuality z médií

Komentáře (38)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Statistiky

      kjandourek (admin)     před 5 lety 12.12.2018 13:51 |  
      6 1

      I Součka... akorát že to už berou jako normální věc :-)

      • Re: Statistiky

        pethead (přítel SN)     před 5 lety 12.12.2018 14:08 |  
        20 0

        To je fakt. :)

        Já se nechci opakovat, ale musím. :) Nestane-li se něco nečekaného, Olayinka bude králem ligového jara a já věřím, že bude jedním z nejdůležitějších kamínků z mozaiky vedoucí k titulu. Osobně si vůbec nevybavuji, kdy naposled (jestli vůbec někdy) jsem v někom viděl takový potenciál, jako vidím v Peterovi. Samozřejmě vím, že zatím dost kazí, v zakončení je spíš splašenější a občas zbytečně spadne. Nicméně jeho technické, fyzické a rychlostní schopnosti, které mezi tím vším čím dál častěji probleskují, jsou prostě famózní (tedy alespoň v mých očích)!

        • Re: Statistiky

          Virgil1956     před 5 lety 12.12.2018 14:10 |  
          0 0

          Máš dobré oči :)

          • Re: Statistiky

            pethead (přítel SN)     před 5 lety 12.12.2018 14:16 |  
            2 0

            Díky, i když ta hromada dioptrií na každém z nich má asi jiný názor... ;)))

        • Re: Statistiky

          smely (přítel SN)     před 5 lety 12.12.2018 14:53 |  
          3 0

          1. angazma Dusana Sventa ? :-)

          • Re: Statistiky

            pethead (přítel SN)     před 5 lety 12.12.2018 15:46 |  
            4 0

            Nevím. Duška jsem měl rád, ale že bych v něm hned po jeho příchodu viděl bůhvíjaký potenciál, to už si nepamatuju. Spíš jsem byl asi mile překvapen a postupem času nadšen, myslím. :) Podobně jako třeba v případě Mateje Krajčíka...

            • Re: Statistiky

              smely (přítel SN)     před 5 lety 12.12.2018 16:41 |  
              2 0

              no me teda nadchnul hned v prvni priprave na Stadionu pratelstvi :-)

              • Re: Statistiky

                pethead (přítel SN)     před 5 lety 12.12.2018 16:58 |  
                2 0

                Obdivuji tvoji paměť. Já už si ani nevzpomenu, kam se poděla ta moje. ;)

                Ale mám tak nějak zafixované, že byl jeho příchod nejdřív celkem kritizován, dneska bychom asi řekli "hejtován". :)

                • Re: Statistiky

                  smely (přítel SN)     před 5 lety 12.12.2018 17:17 |  
                  5 2

                  KJVCD si tenkrat pro nej jel osobne do Trencina a pamatuju jak jsme tam koukali co to privez za tintitko, ale jak nakopnul tu motorku, tak bylo jasny, ze to bude oblibenec....jo a este jeden tam byl tenkrat novej a na toho jsme taky koukali s votevrenou pusou...nakej Tavares :-))

                  • Re: Statistiky

                    Krystof     před 5 lety 12.12.2018 18:01 |  
                    4 0

                    Nechci úplně trhat pěkné vzpomínky, ale když k nám přicházel Tavares, Švento už měl po příchodu z Ružomberoku u nás odkroucené 2 sezóny :)

                    • Re: Statistiky

                      Matysek     před 5 lety 12.12.2018 21:48 |  
                      1 1

                      Co si pamatuju, tak nastouil snad první zápas, snad teplice nebo jihlava (nějaký žlutý), tuším ještě s Vladykou nebo Slámou. Pak se postupně propadal do béčka. Po dvou sezonách ho potom vytáhli hned dfo ostrýho zápasu a ikdyž ho v 60 už brali křeče, pak byl teprve za hvězdu...

                      • Re: Statistiky

                        kjandourek (admin)     před 5 lety 13.12.2018 17:50 |  
                        1 0

                        To byl zase Matěj Krajčík, ne? ten u nás odehrál dvě sezóny v béčku a pak ho najednou KJ nasadil proti Jablonci, on dal gól a odstartoval tak památný obrat z 0:2 na 3:2 během poslední čtvrthodinky..

                    • Re: Statistiky

                      smely (přítel SN)     před 5 lety 13.12.2018 12:55 |  
                      1 0

                      no vidis..:-) jak sem starej.....mas pravdu...diky za opravu

                  • Re: Statistiky

                    Nightwing     před 5 lety 13.12.2018 14:48 |  
                    1 0

                    Do Trenčína pro něj jel Jan Říčka, který pak odešel do Chelsea a dnes je ve vedení mládeže Man.City. KJVD chtel tenkrát limberskeho který měl po neúspěšném angažmá v Modeně. Vzpomínám jak sport furt spekuloval jak přijdou Mikolanda, Limberský, Bednář a pak nepřišel ani jeden z nich ale úplně neznámý Švento...ale Jarolímovi se obecně připisují zásluhy za Říčkovu práci, Suchého, Černého, Jandu a další si nevybral Jarolím, nýbrž mu byli "přiděleni" Říčkuv nástupce Šrámek už neměl takové pravomoce a to už si pak Jarolím dělal vše sám což na mladých hráčích bylo znát.

        • Re: Statistiky

          Dennis     před 5 lety 12.12.2018 16:00 |  
          4 0

          Souhlas, plus hlavně také věřím, že bude jedním z nejdůležitějších kamínků z mozaiky vedoucí do Ligy mistrů... :-)

          • Re: Statistiky

            Ondráš     před 5 lety 12.12.2018 16:03 |  
            6 1

            Co pořád máte s tou Ligou mistrů? Hlavně ať je titul, to je podstatný!

            • Re: Statistiky

              Dennis     před 5 lety 12.12.2018 17:50 |  
              4 0

              Jak co pořád máme? Chceme jí hrát. Ty ne? Titul nám tolik peněz jako LM nepřinese a Číňani tu nejsou na charitě... Nějaké příjmy prostě generovat musíme, když nebudeme prodávat hráče, tak něco zalepí alespoň účast v LM.

            • Re: Statistiky

              o5aradecek     před 5 lety 12.12.2018 18:07 |  
              7 0

              Nejdřív titul, pak LM. :-)

  1. Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

    Ondráš     před 5 lety 12.12.2018 14:24 |  
    13 1

    Olejníček je skutečný fotbalista, ne parodie na fotbalistu. O něj strach nemám, když bude zdravej, bude se jen lepšit a potáhne nás. Naopak nevím, co si mám myslet o Balutovi..v čem je skutečný problém, protože talent má jako málokdo v SKS. Pokud je chyba jen v tom bránění, tak snad na sobě zapracuje jako Stoch při svém začátku pod Trpišem.

    • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

      japhy     před 5 lety 12.12.2018 14:38 |  
      17 0

      Baluta si buď přes jaro zvykne na český fotbal nebo půjde.
      U Olayinky mě nepřestává udivovat ta ochota dřít a obíhat obránce, i když s ním nikdo nepresuje. Přeci jen sem šel jako hvězdička, málo peněz taky nestál, to se lehko stane, že jeden zpychne. A navíc dělá přesně to, co mi utkvělo v paměti z jeho sestřihů - jak se v jeho prostoru ztratí míč, neuvěřitelně rychle tahá zpátky a jde si hned pro něj.

      • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

        smely (přítel SN)     před 5 lety 12.12.2018 14:55 |  
        6 0

        ta "hvezdicka" bude spis Alexandru, mam z nej takovej pocit, ze si myslel, ze bude mit jistej zaklad a vono prd.. :-)

        • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

          Astrocytoma (přítel SN)     před 5 lety 12.12.2018 15:16 |  
          5 3

          ono sice nas stal 2.3M Euro ci kolik a my si myslime ze je to hodne.

          Jenze ono kdyz se clovek podiva na nasi zakladni sestavu tak malo koho bychom chteli prodat za takovou cenu ci mensi.

          PRoste kvalita kadru je jiz na vysoke urovni

          Ted budu jen placat ale

          Muj odhad cen nasich hracu jak ja bych si predstavoval:)
          Boril 50Mil
          Coufal 70mil
          Deli - komplikovane s vystupni dolozkou ale hodnotu ma pres 100mil
          MNN - 200mil
          Soucek - 250mil
          Stoch - 200mil
          Husbauer - 80mil
          Zmrhal - 100mil
          Sykora - 60mil
          Olyianka - 100mil a bude stat vic
          Matousek a dalsi utocniky hodnotit asi ani nechci ale moc to nebude

          Jugas - 50mil plus progres
          Frydrych - 50mil

          Tak kam s tim Balutou?:)

          Berte tento prispevek jako odhad neznalce a fanouska pouze, ale jako start diskuze proc ne
          Kolik stoji nasi hraci(transfermarket prosim ne)

          • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

            kjandourek (admin)     před 5 lety 12.12.2018 16:38 |  
            4 0

            Tahle čísla se hodí tam pro nějakou počítačovou hru... V reálu do ceny hráče vstupují další faktory typu: jak dlouhou má ještě smlouvu, jak moc právě jeho kupující potřebuje... a jestli to prodávající ví... jestli není na trhu zrovna podobných typů více... jestli sám hráč chce jít, jakou pro to má motivaci (třeba příbuzní v té které zemi, trenér, který ho zná)....

            prostě tržní nabídka versus poptávka... to nikdy nebude tak jednoduché, jako když vlezeš do krámu s eletrospotřebičemi a budeš vědět, že pračka stojí tolik a lednička tolik...

            • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

              Astrocytoma (přítel SN)     před 5 lety 13.12.2018 13:48 |  
              0 0

              ano souhlasim to bez debat

          • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

            smely (přítel SN)     před 5 lety 12.12.2018 16:44 |  
            4 0

            ve vsi ucte ,kolik nas stal je mi jedno, vidim v nem velkej potencial, ale podle me se musi vyrovnat s tim jaka je u nas konkurence, nejsem si uplne jistej , ze s tim pocital kdyz prichazel, takze mozna je z toho kapku rozhozenej...ale porad doufam, ze se budem vsichni jeste divit.. .-)

            • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

              Ondráš     před 5 lety 12.12.2018 17:10 |  
              3 0

              Divit se budeme každopádně..teď jde jen o to, jestli pozitivně, nebo negativně.

          • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 13.12.2018 14:05 |  
            6 0

            Je zajímavé, že neexistující hráč Olyianka má cenu 100mil a bude stát ještě víc. Tohle by dokázali objasnit snad jen Fox Máldr s Danou Skálovou.

            • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

              Astrocytoma (přítel SN)     před 5 lety 13.12.2018 16:41 |  
              1 1

              :) vzdycky jsem miloval puncickare!:) Sice jim to ubira ne kreativite, ale zato jsou velice peclivi a dochvylni.

              • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

                Mrakomor     před 5 lety 13.12.2018 16:47 |  
                2 0

                Ano, Wulf dovede být velice dochvylný puncičkář! Ale že by mu chyběla kreativita? Kdeže!

          • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

            ElBrody     před 5 lety 14.12.2018 08:31 |  
            0 0

            Dobrej point, to, že by se možná do našeho základu nedostal ani podle skutečné hodnoty, protože tu prostě máme lepší hráče, je samozřejmě pravda. Ale když "transfermarkt ne", tak bys asi neměl hodnotu Baluty jako jedinou brát z něj. Ze zdroje, kterej má v ruce účtenku :), víme, že Baluta nás stál 2,65 a při současných možnostech scoutingu můžeme předpokládat, že jeho skutečnou hodnotu jsme určili ještě o dost vyšší. Jinak skutečná hodnota náhradníka Frydrycha a o rok mladšího reprezentanta Bořila nebude určitě stejná, ale o to tu nešlo.

    • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 12.12.2018 14:46 |  
      12 1

      zapracuje na defenzivní části, a pořádně pochopí co po něm Trpiš chce, a bude to dobrý... jinak co se týče techniky, šikovnosti a kreativity, tak tu má jako málokdo v lize... jsem přesvědčen, že až absolvují s mančaftem celou zimní přípravu, tak on i Olayinka, budou na jaře o 100% lepší než na podzim...

      • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

        iwanowicz     před 5 lety 12.12.2018 16:23 |  
        3 1

        Kez by, docela to ale vypada, ze ho nevzala kabina, cerni kluci si jedou svy a cesi ho mezi sebe nevzali to vypada. To je samozrejme jen muj nazor, ale vypada to tak podle toho jak na nej rvou na hristi.

        • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 12.12.2018 16:32 |  
          1 0

          Kdo ví... může to být i jeho povahou... na Zenitu měl rozepři se Zmrhalem, ale to bylo potom, co princ Jaromír v nějaké pozici napřáhl a netrefil... a tak mi přijde, že by sotva v tu chvíli sám od sebe něco začal řvát na Balutu ... takže to spíše vidím, že Alex mu za to zakončení vyčinil a Zmrhy se ozval zpátky...

        • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

          Obr     před 5 lety 13.12.2018 14:24 |  
          0 0

          My sme tady meli Jardu Zmrhala na besede a potvrdil, ze zatim nezapad, protoze moc nemluvi.

        • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

          Michal86     před 5 lety 13.12.2018 14:29 |  
          0 0

          Ano, je to možné. Všiml jsem si, že Když jsme letěli s hráči na zápas do Kyjeva, tak seděl na letišti sám, stranou od ostatních a působil zakřiknutě.

      • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

        o5aradecek     před 5 lety 12.12.2018 18:11 |  
        3 0

        On i ten Maty půjde nahoru.

        • Re: ČÍSLA: Hraje Olayinka na 40% svých možností? Už teď výrazně převyšuje ligu

          JaraK     před 5 lety 12.12.2018 21:21 |  
          1 0

          Taky tomu věřím, ale nejsem žádný odborník:) Byť to mám do Prahy daleko, viděl jsem jej shodou okolností dvakrát naživo když přišel (Bordeaux a Slovácko) a byl to i za tu krátkou dobu jeho pobytu na hřišti luxus. Teď mi přijde z nějakého důvodu takový zakřiknutý, když to překoná, bude se na něj do Edenu "chodit".