Info o SN

Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

Slavia na podzim předvedla skvělou podívanou a řadě hráčů se dařilo výtečně. Kdo se ale stal dle vašeho hlasování nejlepším? Je jím odchovanec Tomáš Souček!

Letošní hlasování bylo pouze o dvou hráčích, velký souboj. Ale nenahraditelný Tomáš Souček si prvenství uhlídal a určitě po zásluze. Naběhané kilometry v každém zápase, konstantní výkonnost i důležité góly jako třeba proti Plzni nebo se Spartou. Celkově získal 1923 bodů. Z jarního hlasování se posunul ze šestého místa.

Na druhém místě je jarní vítěz Miroslav Stoch. Jeho krásné góly vždy pohladily po duši každého slávistu. A není divu, že jeho trefa do sítě Zenitu byla nejlepší za rok 2018 dle hlasování slávistů na oficiálním webu. Celkově získal 1715 bodů.

Třetí místo patří sešívané zdi - Michael Ngadeu Ngadjui. Na jaře druhý, nyní třetí. Potvrzuje stabilní výkonnost a udržel se v sestavě, čímž na lavičku posadil Deliho. Získal 721 bodů.

Další pořadí (v závorce pořadí na jaře):
4. Vladimír Coufal (-)
5. Josef Hušbauer (4.)
6. Jaromír Zmrhal (10.)
7. Ondřej Kúdela (20.)
8. Peter Olayinka (-)
9. Ondřej Kolář (19.)
10. Stanislav Tecl (5.)
11. Simon Deli (20.)
12. Milan Škoda (7.)
12. Jan Matoušek (-)
14. Jan Bořil (8.)
15. Ibrahim Traoré (-)
16. Alexandru Baluta (-)
17. Muris Mešanovič (-)
18. Michal Frydrych (13.)
19. Jan Sýkora (9.)
20. Přemysl Kovář (-)
20. Jaroslav Zelený (-)
22. Lukáš Pokorný (15.)

Komentáře (73)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

    buri     před 5 lety 13.01.2019 12:05 |  
    8 10

    Tomáš je na můj pohled nemotorný, ale zdání klame a on toho umí využít... Přál bych mu La ligu...

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

          před 5 lety 13.01.2019 14:54 |  
      6 11

      beha jako vetrny mlyn, ale je to nejlepsi DZ v lize

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

      jiras_     před 5 lety 13.01.2019 17:00 |  
      4 1

      Serie A, tam bude dobrej.

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

      p!erreCORE     před 5 lety 13.01.2019 19:11 |  
      3 1

      mně pohybem vždy připomínal Honzu Kollera..měl jsem ho na prvním

  2. Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

    slaviator     před 5 lety 13.01.2019 12:22 |  
    9 3

    Jak jsem říkal, Souček jasná jednička... Narozdíl od Stocha se vyvaroval větších výkyvů formy

  3. Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 13.01.2019 12:37 |  
    1 6

    Trefil jsem celou pětku a to i v pořadí,pokud se dobře pamatuji

  4. Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

    Akuls     před 5 lety 13.01.2019 12:42 |  
    8 9

    Snad výsledky ankety nezpůsobí některým členům zdejšího Součkova fanklubu zdravotní problémy. Jestli pak si ještě vzpomenou jak Součka ještě nedávno vyhazovali a nahrazovali třeba údajně mnohem kvalitnějším Hromadou.

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

      kexholm     před 5 lety 13.01.2019 13:25 |  
      12 15

      Dokud si Součka nevzal do parády JiT tak ale opravdu nehrál nic moc a Hromada se mi v tý době zdál lepší, běhavější a víc podporující útok, ale Souček se samozřejmě pod vedením JiT neskutečně zlepšil a dával jsem ho v anketě na 2.místo za Stocha, zdravotní problémy nemám, díky za optání:-)

      • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

        Akuls     před 5 lety 14.01.2019 10:01 |  
        1 5

        Tak to se Vám opravdu, ale opravdu jen zdálo. JiT bych do toho také až tak netahal. Pravdou ale je, že JiT asi zachránil ve VŽ Součka pro velký fotbal, když ho posunul ze stopéra na záložníka a i působení v Liberci pod jeho vedením Součkovi prospělo. Ale už za JŠ přece Souček podával výborné výkony, dostal se do reprezentace ĆR, tehdejšího našeho trenéra přesvědčil, že je lepší než zkušený kapitán ukrajinské reprezentace Ruslan Rotaň a kdo fotbalu jenom trochu rozumí musel vidět, že to je pro Slavii nepostradatelný hráč a už tehdy zdaleka neplnil jen roli DZ.

        • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

          kjandourek (admin)     před 5 lety 14.01.2019 11:40 |  
          8 2

          No... nevím, jestli to neměla být ironie, ale troufnu si hodně nesouhlasit...

          Tomáš hrál stabilně za Dušana Uhrina mladšího, nástupem JŠ se na podzim 2016 přesunul na lavičku a jeho místo ve středu záložní řady zaujal Michael Ngadeu... jediný ligový zápas podzim pod Šilhavým odehrál Tomáš v Jablonci, protože se zranil Deli a Michael se tedy vrátil na stopera... a protože se celé utkání středové řadě příliš nepovedlo, v další zápase se absence Deliho vyřešila Frydrychem a na DZ byl zpátky Michael...

          A přesto byl v téhle době poprvé Tomáš nominován do repre, kde debutoval v přípravě s Dánskem.... nebylo to samozřejmě za dobré výkony v lize, ale proto, že byl první volbou na DZ pro lvíčata a tak když z nominace na poslední chvíli vypadl původně nominovaný defenzivní záložník, tak KJ na poslední chvíli sáhl do jedenadvacítky...

          Svůj druhý repre zápas Tomáš odehrál na jaře 2017 a to už byl v Liberci...

          I podzim 2017 pod JŠ začal jako náhradník - respektive tedy hrál v těch "béčkových sestavách, které hrály ligy, zatímco v životně důležitých zápasech proti BATE seděl na lavičce.... až potom opět zranění Deliho vrátilo MNN do obrany a středová řada hrála ve složení Souček-Hušby-Rotaň... a i potom se Tomáš neobjevoval v těch sestavách, které hrály ty nejdůležitější zápasy - derby + v Plzni ...

          O nějakém posazení Rotaně se dá mluvit maximálně na poslední dva zápasy (Ostrava, Astana)..

  5. Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

    Akuls     před 5 lety 13.01.2019 12:48 |  
    6 3

    Jen bych si ještě dovolil poznámku, že Deliho neprosadil na lavičku MNN, ale Kúdela, resp. trenér JiT. Snad to nebude trvat dlouho.

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 13.01.2019 13:10 |  
      32 6

      Zdravej Deli nemá na lavičce co dělat... elegantní rychlej stoper, nepřekonatelnej v osobních soubojích, výbornej ve čtení hry i ve vzdušných soubojích... podle mého nejlepší stoper v lize

      • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 14.01.2019 12:12 |  
        3 0

        To máš sice pravdu, ale pak se vnucuje otázka, kdo má na lavičce co dělat. Skála Ngadeu určitě ne, tak holt elegán Kúdela, no. Těžké, těžké by to bylo rozhodování, pokud by byl Simon zdráv... :-)

        • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

          Stoormzender     před 5 lety 14.01.2019 20:17 |  
          3 1

          No, s tím výčtem plusů u Simona souhlasím a mám ho taky rád, ale zase Ondra se rozehrál fakt do takovýho stylu, že už bych si ho nedovolil označit jako stopera č. 3. Ovšem ani bych ho neoznačil jako č. 1 nebo č. 2. Já to mám tak 100 pro%cent MNN, 95 Simona a Ondra, 85 Jugy :)

          • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 15.01.2019 09:31 |  
            0 1

            Jo, jo, s těma %ntama bych (někdo by napsal "by jsem") to viděl podobně a možná i stejně. ;-)

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

          před 5 lety 13.01.2019 14:56 |  
      5 26

      nejlepsi stoper je MNN. kudela a deli jsou na roven. deli ma chatrnejsi odolnost vuci zranenim. proto bych ho dal u stoperu sks na 3ti misto

      • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

        Pašák     před 5 lety 13.01.2019 15:11 |  
        0 0

        Nejen v sks, ale i v lize '-)

      • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

        sicilianbrno     před 5 lety 14.01.2019 14:28 |  
        1 13

        MNN má oproti dvou zminovaným jeden veliký handicap..a to mizernou rozehrávku i na kratši vzdalenost, o dlouhém nákopu ani nemluvím...zase je to zed přes kterou se težko dostává. kdybych si měl já vybrat dva stopery tak po těžkém rozhodování je to zdravý Deli a k němu technicky elegantní Kúdela...

        • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

          iwanowicz     před 5 lety 14.01.2019 16:08 |  
          6 0

          Trpisovsky o Ngadeuovi: Je to komplexni obrance s dobrou rozehravkou. Nekdo rika, ze nema dobrou rozehravku, to me ale hodne prekvapuje. Kdyz uz ji zkazi, je to fakt v tezkym momentu, do ktereho by se jiny hrac ani nepustil..

          • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

            Jachym     před 5 lety 14.01.2019 16:20 |  
            6 1

            Třeba tím někým měl Trpiš na mysli právě Siciliána…:-) Dodnes mám v paměti, jak v posledním zápase mistrovské sezóny 2016/17 proti Brnu na Strahově skvostně uvolnil Tecla - 3:0. Sám pak pečetil střelou zpoza šestnáctky na 4:0. Můžeme si pískat, že takový borec hraje ve Slavii českou ligu.

            • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

              bramburek (přítel SN)     před 5 lety 14.01.2019 16:58 |  
              9 1

              Já tohleto taky nechápu, kde se vzal ten mýtus, o údajný Ngadeu a Deliho špatný rozehrávce... já na ty zápasy pozorně koukám, a krom všech těch jejich předností v defenzivě, vidím i na stopery velmi solidní rozehrávku... chybu udělá samozřejmě někdy každej, nikdo není robot, ale u nich je to většinou tím, že si se svým sebevědomím dovolí mnohem víc, než jiný defenzivní hráči v lize... a hlavně když už nějakou tu chybu udělají, tak to většinou dokážou napravit...

            • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

              sicilianbrno     před 5 lety 14.01.2019 19:45 |  
              1 9

              vidiš, ty máš v paměti jednu povedenou přihrávku proti Brnu, ja zas x zbytečně skažených přihrávek. Jeho přednosti jsou opravdu jinde, než v rozehrávce, ale at má Mišu každej zakodovanej v hlavě jak chce, sto lidí, sto názorů...

          • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 14.01.2019 16:42 |  
            12 0

            MNN a špatná rozehrávka, to už je holt takovej folklór. Stokrát vyvráceno, přesto to žije dál. :-))

            • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

              Jachym     před 5 lety 14.01.2019 16:49 |  
              13 0

              Asi jako že Souček a Hušbauer nemohou hrát spolu, Kolář nechytí nic navíc, a že Zmrhal nemá na Slavii...:-)

              • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 14.01.2019 16:58 |  
                7 0

                Prostě se jednou nějaká blbina vymyslí a pak se to donekonečna omílá. :-)

                • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                  kalex     před 5 lety 14.01.2019 20:57 |  
                  3 0

                  No spíš jde o to, že někdo napíše blábol, tvrdošijně si za ním stojí jak malé děcko, ikdyž mu to tady iks lidí vyvráti a po lopatě vysvětlí a stejně nic.
                  Nechci psát o známých firmách, ale pár adeptů na chocholouškov a Kroměříž by se našlo. Nicméně, když vidím, kolik toho ten člověk za mínusů i za normální postřeh nebo dotaz dostal...
                  Ps: Kroměříž je hezká a kluci tam hrají v nej dresech na světě.

            • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

              Akuls     před 5 lety 14.01.2019 18:03 |  
              1 8

              Přesně tak, stejně jako mýtus o naopak famózní rozehrávce Kúdely.

              • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                sicilianbrno     před 5 lety 15.01.2019 12:07 |  
                1 6

                tak rozdíl v (přesné) rozehrávce Kúdeli a Ngadea je velký, to soudný člověk vidí

                • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                  Akuls     před 5 lety 15.01.2019 16:45 |  
                  1 4

                  Ano, Kúdela přihrává přesně, ale skoro vždy alibisticky, jen vedle stojícimu spoluhráči. MNN se naopak často pokouší o kolmé a tím pádem riskantní průnikové přihrávky dopředu. Na základě výše uvedeného se může stát, že má Kúdela v některém zápase opravdu přesnější přihrávky. Od té doby, kdy se JiT zmínil o tom, že Kúdela má famozní rozehravku, tak ho velmi pozorně sleduji, nějak se mi totiž toto tvrzení našeho trenéra nezdálo, a po asi 6 nebo 7 zápasech musím konstatovat, že jsem se nemýlil. No a o úspěšnosti v soubojích se ani nemá cenu bavit. Ono je to celkem logické, nebo si dovedete představit, že by Kúdela měl šanci si zahrát za repre mistrů Afriky Kamerun.

                  • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                    sicilianbrno     před 5 lety 15.01.2019 17:14 |  
                    1 5

                    Ta Ngadeova přihrávka proti Zenitu v 6:53 byla na vedle stojícího spoluhráče,ale dva metry vedle...
                    Mícháš jabka s hruškama, reaguješ na článek o špatné rozehrávce Ngadea ne o jeho uspěšných soubojích o kterých tu nikdo ani já nepochybujem (jsou to typově jiní obránci, což je dobře), oba mají své kladné i záporné stránky, to tak bejvá :-)

                    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                      Akuls     před 5 lety 15.01.2019 18:43 |  
                      1 5

                      Co 2 metry, ta byla snad 10 metrů vedle, holt stane se, ale jak se říká výjimka potvrzuje pravidlo. Oba stopéři ale dnes musí být komplexními hráči, nejde aby jeden byl jen bourač a druhý technik s dobrou přihrávkou. Takže kdyby MNN hrál stejně opatrně a na jistotu jako Kúdela, tak má stejně "famózní" rozehrávku a v soubojích je lepší. To samé jako přes kopírák platí ve srovnání s Kúdelou i pro Deliho. Navíc je trochu problém, že když hraje MNN s Kúdelou, musí hrát vlevo, zatímco s Delim může hrát na svém oblíbenějším místě pravého stopéra.

            • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

              sicilianbrno     před 5 lety 14.01.2019 19:47 |  
              2 13

              100x vyvráceno, dobrej fór. Tak podle tebe má famozní příhrávku, a já ti to neberu, podle mě je to jeho velká slabina

              • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 15.01.2019 09:24 |  
                8 0

                Nevím jestli bych použil slovo famózní, ale tvůj termín "mizerná rozehrávka" mi dává vzpomenout na Gecova nebo Mikulu. Ngadeuova slabina to rozhodně není.

                • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                  sicilianbrno     před 5 lety 15.01.2019 12:04 |  
                  0 9

                  tak jak Jachym zmínil KONKRETNÍ přiklad skvělé rozehrávky (posledni utkani s brnem mistrovská sezona) na Tecla, tak ja zmíním takjé JEDEN KONKRÉTNÍ příklad mizerné rozehrávky a to zápas doma proti Zenitu v čase 6:53 nikým neatakován nedokázal přihrát přesně na Zeleného a šlo to do autu. A takových špatných jednoduchých přihrávek by se našlo spousta. Proto každý na jeho rozehrávku má jiný názor a to respektuju, když vidím že mu rozehrávka nejde a není si na ni jistý, tak nebudu psát jak jí má skvělou...

                  • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 15.01.2019 12:26 |  
                    9 1

                    ty opravdu nemůžeš bejt objektivní a korektní... úplně to samý co Ngadeu, udělal o pár minut později v tom zápase se Zenitem i Kúdela… taky nepřesná rozehra přes šíři hřiště do autu... proto si to pamatuju, že to udělali oba takhle krátce po sobě, ale pro tvůj kafemlejnek o Kúdelově famozní rozehrávce a Michaelově mizerný, se to nehodí viď... no, pusť si ten zápas ještě jednou, a pak tady něco napiš...

                    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                      sicilianbrno     před 5 lety 15.01.2019 16:55 |  
                      0 7

                      solenej bramburku, ten zápas jsem měl puštenej ráno (musel sem si ho stahnout abych si potvrdil co sem tušil), přesně tak, o par minut později Kúdela, který kolem sebe měl protivníky, přes celou šíři vzduchem hledal Hušbauera a jen o pul metru to nevyšlo. Ngadeu měl kolem sebe 20m místa a lehkou nahrávkou netrefil hráče o 2 metry. Když už slovíčkaříš a zajíždíš do detailů tak v tom vidím docela rozdíl.
                      Navíc Kúdela má jinak většinu nahrávek přesný, Ngadeu naopak.
                      Já jen nazačátku řekl, že slabinou Ngadea je rozehrávka, snesla se tu kritika, že opak je pravdou, že jí má dobrou, tak sem narozdíl od jiných dal jeden z konkrétních přikladů, ale koukám, že některým to vadí, to je mě celkem volný. Mám právo na názor, řekl sem ho jednou, jen díky takovým oponentům (kteří jak ovce dokola opakují jaký je to nesmysl, nemužu za to, že mají horší pamět) vč. tebe se to tu rozebírá na x řádků a to už je celkem nuda, takže tím uzavírám (za sebe) Mišuv handicap.... tady se poukazování na slabší stránky našich hráču nejspíš moc nenosí. ale nebudu jak ovečka békat s davem, když vidím opak...

                      • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                        JSat (přítel SN)     před 5 lety 16.01.2019 11:53 |  
                        12 1

                        Pánové, statistiky zde (F:L only): Kúdela 645 přihrávek s úspěšností 90,9 %, MNN 822 ks s úspěšností 86,6 %. Je to za tento podzim... Mimochodem přihrávky do gólové šance K=1, MNN=4. V úspěšnosti jsou na prvních dvou místech z týmu. Myslím, že různé subjektivní dojmy jsou hezká věc, ale ne vždy jsou pravdivé. Samozřejmě nemám statistiku, jak moc náročné to byly přihrávky, na druhou stranu za půl roku by se to nemuselo a nemělo tolik lišit. Zkažené přihrávky nejsou slabinou ani jednoho z nich, dle mého názoru.

                        • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                          kalex     před 5 lety 16.01.2019 15:19 |  
                          5 1

                          Šikulka, díky. Snad to "některým" konečně zavře hubu a nebudou sem cpát kraviny.

                        • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                          sicilianbrno     před 5 lety 16.01.2019 16:23 |  
                          1 6

                          Tak u stoperů je takto vysoký procento vcelku pochopitelný, když VĚTŠINA přihrávek jde na VEDLE STOJÍCÍHO hráče nebo golmana, tam těžko najdeš stopera s úspěšností přihrávek 40%, pokud ano, tak mě toho dřeváka stopera napiš.... z toho zas tolik nevyčteš, jak moc stoper má přihrávku přesnou (narozdíl od hráčů typu Hušbauer, Stoch, kteří svou přihrávkou často hledají zakončujiciho hráče, (kdyžtak sem hod jejich procenta, měla by být menší)...ale uživateli kalex takto vysoký číslo stačí, je sním spokojenej, tak mu to nechám :-)

                    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                      sicilianbrno     před 5 lety 15.01.2019 17:04 |  
                      0 7

                      tak beru zpět, kvuli tobě sem se na to ted ješte jednou podíval ( ti radím totéž, aby sis trochu opravil pamět) a kolem Kúdeli nebyl hráč, měl na centr čas ale jeho přihrávka byla docela přesná (žádných půl metr daleko), jen pepíkovi to při snaze zpracovat balón, utekl do autu, takže se omlouvám za nepřesné info :-)

            • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

              bongor     před 5 lety 14.01.2019 20:13 |  
              7 1

              My se tady dohadujeme o tom,kdo je lepší,ale hadrníkům je už jasný,že nejlepší stoper ligy je Panák.A je to vyřízený!

              • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

                Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 15.01.2019 09:26 |  
                6 1

                Však ono je pár jarních zápasů zase srovná do latě, všiváky! :-)

  6. klíčoví hráči

    Srdcar114     před 5 lety 13.01.2019 16:07 |  
    10 1

    Fanoušci svým hlasováním potvrdili,že Souček ,Stoch a Ngadeu jsou v současné dobé klíčovými hráči.Bylo by dobře,kdyby zůstali co nejdéle.Hušbauer a Zmrhal už jsou tady dlouho a měli také dobrý podzim.Zpočátku jsem si moc nepřál,aby přišlo moc hráčů z Liberce,teď ale musím říct,že Coufal a Kolář patří do základu.Svoje si odehrál i Kudela,o post druhého stopera bude na jaře bojovat s Delim.

    • Re: klíčoví hráči

      Kenny     před 5 lety 13.01.2019 16:18 |  
      6 5

      Jestli bude Deli zdravej, tak bude v základu. Spíš bude zajímavá bitva o druhého stopera. MNN je zeď, Kúdela spolehlivej, Král konstruktivní a Jugas taky určitě nedá kůži lacino.

      • Re: klíčoví hráči

        Taky     před 5 lety 13.01.2019 18:15 |  
        3 2

        3 stopeři v nejlepší jedenáctce, hustý ! Doufám, že to nikdy nebude v zápase potřeba, ale ani Frydrych by možná za tou naší pěticí stoperů o moc nezaostával. Jestli budou všichni nevykartovaní a zdraví, tak to momentálně vidím na alternaci Deli/MNN a Kúdela/Král. Jugas půlroční hostování. Ale ještě nebylo herní soustředění, takže....

      • Re: klíčoví hráči

        sicilianbrno     před 5 lety 14.01.2019 14:30 |  
        0 0

        no vidiš, přitom srovnavaní sem mezi třema sstoperama sem upně zapoměl na Krále, bude to mít hodně těžký, Jugas odhaduju na hostování.

      • Re: klíčoví hráči

        Horis     před 5 lety 14.01.2019 22:12 |  
        2 1

        Krále vidím spíš jako náhradu Součka v létě. Do léta se Součkem rotace

        • Re: klíčoví hráči

          Jachym     před 5 lety 14.01.2019 22:18 |  
          2 2

          Se Součkem rotace pouze v případě jeho zranění nebo únavy z náročného programu v klubu a v reprezentaci. Při vší úctě ke Králi Alexi, do úrovně Suka mu zatím ještě dost chybí...

        • Re: klíčoví hráči

          Kenny     před 5 lety 15.01.2019 21:15 |  
          1 0

          Můžeš mít pravdu, ale já si myslím, že JiT nebude chtít zkoušet největší stoperskou českou naději ( jeho vyjádření ) na jiném postu. A proti většině bránících ligových soupeřů by se nám jeho rychlá konstruktivní rozehrávka celkem hodila. No, uvidíme.

    • Re: klíčoví hráči

      urs (přítel SN)     před 5 lety 13.01.2019 20:03 |  
      1 1

      Hušby tu zas tak dlouho jak Zmrhy není, pokud se nepletu.
      No offence! :))

      • Re: klíčoví hráči

        Stoormzender     před 5 lety 14.01.2019 20:20 |  
        0 0

        Určo nepleteš, když je JZ8 odchovanec :)) ...tedy resp. přestoupil do SKS už v mládežnických letech...

  7. Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

    Taky     před 5 lety 13.01.2019 20:17 |  
    7 1

    V porovnání s jarem je v této anketě skokanem půlroku Kúdela a největším propadlíkem Sýkora.

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

      Stoormzender     před 5 lety 14.01.2019 00:29 |  
      1 0

      Zajimavé, sám jsem byl na to línej, ale výsledek je očekávatelný. Už jsme si kolikrát říkal, co ten Syky, na podhrotu nebo AM už je celkem přetlak a jsem zvedavej, jak se s tím popere a popřípadě prosadí.

  8. Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

    Boss82     před 5 lety 14.01.2019 10:18 |  
    8 8

    Výsledky téměř přesně kopírují můj názor. Akorát jsem měl prohozeného T. Součka s M. Stochem a J. Hušbauera s V. Coufalem. Ale to jsou detaily. Je vidět, že sem na SN chodí z velké části fanoušci, kteří fotbalu rozumí a naše hráče dobře znají. Paráda:-)!

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

      Jachym     před 5 lety 14.01.2019 11:52 |  
      2 0

      Také se tím utěšuji:-) Já jsem zase přesně ve shodě s "mainstreamem" ohledně prvních třech jmen. Jedno jméno se mi naopak do první pětice nevešlo, ale klidně tam dotyčný mohl být stejně jako minimálně tři další hráči včetně mého oblíbence Zmrhala.

      • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

        Boss82     před 5 lety 15.01.2019 11:18 |  
        4 3

        Fakt je ten, že letos to byly příjemné "starosti", koho z elitní pětky vyhodit, protože většina kluků hrála výborně a každý odehrál během podzimu několik vynikajících zápasů. Zmiňovaný J. Zmrhal hrál parádně třeba proti Bordeaux, Plzni nebo v Opavě.

        • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

          p!erreCORE     před 5 lety 18.01.2019 13:27 |  
          0 1

          pro mně to příjemné tedy nebylo-nevešel se mi tam KRÁL HUŠBAUER..tedy on by se vešel, ale chtěl jsem mít v hodnocení všechny řady a co nejvíc postů.. Souček, Stoch, MNN, Coufal, Kolář..

          • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

            Boss82     před 5 lety 18.01.2019 16:59 |  
            2 1

            Nedá se nic dělat, někdo musí vždycky z kola ven, když se vybírá jen 5 těch úplně nejlepších. To ale neznamená, že by těch dalších 15 hráčů, kteří se pravidelně objevovali na hřišti, hrálo špatně. Naopak!

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 14.01.2019 12:08 |  
      3 1

      Já si teda o sobě nemyslím, že bych fotbalu nějak moc rozuměl, ale Coufala na 4. a Hušbíka na 5. jsem měl taky a tu první trojku, která byla asi jasná, mám jen trochu přeházenou. :-)

      • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

        Boss82     před 5 lety 15.01.2019 11:19 |  
        4 3

        Možná tomu přeci jen rozumíš víc, než si sám myslíš:-).

        • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 15.01.2019 12:48 |  
          6 3

          Děkuju! Já jsem si i myslel, že to tak je, ale má vrozená skromnost mi to nedovolila napsat. :-D

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

      JS (přítel SN)     před 5 lety 14.01.2019 12:31 |  
      5 10

      Hušbauera nemáš na prvním místě? :-O

      • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

        Boss82     před 5 lety 15.01.2019 11:25 |  
        8 2

        Mysli si, co chceš, ale já nikdy žádnému slávistickému hráči nenadržoval. Během tohoto podzimu byli prostě M. Stoch, T. Souček i M. Ngadeu lepší než J. Hušbauer.

  9. Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

    Alky (přítel SN)     před 5 lety 14.01.2019 16:15 |  
    3 1

    Já to měl stejně do čtvrtého místa. Páté a šesté jsem měl přehozené. Tentokrát se mi prostě Pepa do elitní pětky nevešel.

  10. Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

    JaraK     před 5 lety 14.01.2019 16:26 |  
    13 0

    T. Součka jsem měl taky jako první volbu, i když těsně. A přestup do Itálie bych mu i přál, teď o víkendu jsem viděl kus zápasu Boloňa - Juventus a dle mého názoru by tam byl výrazně nadprůměrným hráčem. Musím ale přiznat, že jsem byl (nemile) překvapen úrovní zápasu a kvalitou hřiště.
    A k přestupům trochu odbočím - v lokálním tisku (jsem z Hané) byl teď rozhovor se Zd. Grygerou a ten se, krom jiného, vyjádřil k J. Jugasovi. Uvedl, že návrat do Zlína není reálný, v přípravě Jakub zabojuje o místo v Áčku a pokud to nevyjde, tak jde (a asi i má nabídky) do zahraničí. Tak snad to není nadbytečná informace, která už tady proběhla několikrát a já ji nepostřehl, v tom případě se všem omlouvám za zbytečné namáhání očí:)

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

      kalex     před 5 lety 14.01.2019 17:17 |  
      7 0

      Se přiznám, že bych jej viděl raději ve Španělsku nebo v bundeslize. A Boloňa je třetí od konce. Tam ani náhodou. Pokud jsme schopni porážet a přehrávat týmy jako je Petrohrad a Bordó, ikdyž se jim v té době nedařilo, tak naše nejlepší hráče raději uvidím v daleko lepších týmech. V Boloni ať si šaškuje Hurvínek.

      • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

        JaraK     před 5 lety 14.01.2019 18:06 |  
        3 0

        A jo, já to opět nešikovně formuloval:) T. Součkovi bych přál Itálii, ale nějaký výrazně lepší klub, současná Boloňa by asi opravdu nebylo terno. Jeho kvality a šanci na úspěch jsem bral i z pohledu na Juve a posuzoval v kontextu celé ligy. Na druhou stranu uznávám, že z jednoho zápasu usuzovat na kvalitu ligy je dosti ošemetné:)
        Když to shrnu, a snad to zase nějak nezamotám, přál bych mu, aby odešel do klubu (a nemusí být nutně italský), který je v současnosti minimálně o level výše než Slavia, tj. pravidelný účastník jarní části LM. Byla by to velká reklama pro Slavii i celý český fotbal.

        • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

          kalex     před 5 lety 14.01.2019 18:16 |  
          0 1

          Tak tak.

        • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

          VanDel     před 5 lety 14.01.2019 21:36 |  
          0 4

          Tak ona celkove Serie A neni moc oku lahodici soutez. Tam je to spis o fyzicce a sile nez o technickych finesach.

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

      jufoun (přítel SN)     před 5 lety 14.01.2019 17:20 |  
      0 1

      Tak sice neradi, ale za 6 mio euro Kubu ho asi Slávka pustí, proč ne :)
      Toma sem dal na druhé místo za Míňa, ale první místo mu samozřejmě přeju, ten kluk je poklad.

      • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

        kalex     před 5 lety 14.01.2019 18:02 |  
        5 0

        Á až jak to píšu, tak mi došlo, že myslíš Kubu Jugase. Já totiž myslel, že tam máš překlep a myslel na Toma. Ále jó, Kubu za šest a Suka za 10. Ve všem jsme teď před lůzou, ale nedá se jim prostě upřít to, že ty svoje rádoby hvězdy udat prostě umí. Ale věřím tomu, že J+J+J a to i tím, že deklarovali konec klauzulí, tak když už prodat, tak za ranec a ne za drobné.

    • Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

      Dennis     před 5 lety 15.01.2019 19:02 |  
      5 1

      Co furt blbnete s tou Itálií? Podle mě má navíc, nebo bych mu to teda minimálně přál. Ať jde do Německa, Španělska nebo Anglie. Všechno mnohem lepší ligy. Itálie už dávno není, co bývala - stadiony, diváci, kvalita atd. To, že měli zájem nějaké týmy z Itálie přece není směroplatné. Na jaře uděláme titul, o Součka může mít zájem spousta jiných klubů z lepších soutěží.

  11. Re: Nejlepším slávistou podzimu je Tomáš Souček

    zeleznik2     před 5 lety 15.01.2019 19:21 |  
    1 0

    Souhlas Suk jednoznačně jedničkou podzimu!!!Miro na druhém místě taky ok, třetí místo možná bych volil jinak, ale Michael byl i jeden z mých kandidátů na první pětku...