Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 18/19 17

V dalším díle slávistického podcastu Mezi námi fanoušky diskutují o aktuálních tématech quelhar, Thorklaer, subHuman a Jakub, který stojí za projektem Český Mistr.

Jako hosta jsme si tentokrát pozvali Jakuba, který stojí za projektem Český Mistr, proto jsme úvod věnovali povídání o tom, jaký systém Jakub využívá pro počítání pravděpodobností výsledků zápasů a tím pádem toho, jak dopadne sezóna. Dozvíte se také v průběhu podcastu, s jakou pravděpodobností dle Kubova modelu získá Slavia titul nebo jak s touto pravděpodobností můžou pohnout různé výsledky pražského derby za týden. Krátce jsme se zastavili také u odehraných zápasů Slavie v posledních dnech, více pozornosti jsme ale tentokrát věnovali různým aférám, které se kolem Slavie vyrojily minulý týden, dozvíte se tak třeba nějaké podrobosti o pondělním setkání Jaroslava Tvrdíka se zástupci Tribuny Sever, názory na vhazování předmětů na hrací plochu a na nenávistné pokřiky. V závěru podcastu jsme se věnovali zápasu s Chelsea a prvnímu ze tří derby, které Slavii čekají.

Obsah:

00:00 Projekt Český Mistr, šance Slavie v nadstavbě, uplynulé zápasy
30:35 "Slávistické" aféry uplynulých dní
1:05:30 Derby a Chelsea

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (118)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

    Max1     před 5 lety 10.04.2019 12:47 |  
    13 4

    Super poslech, doma s Chelsea 1:0 vyhrajeme, venku 1:2 prohrajeme. Derby 2:0 výhra. Mádl je psí lejno na podrážce, vic bych se k němu asi nevyjadřoval :) Co se týká excesů, kelímky háže jen idiot, problem je že z vlastní zkušenosti vim, že to jsou 40-ti lety ožralí blbci. Pokriky k fotbalu patri ať negativní nebo pozitivní, můžeme se bavit že ten "útok" na Straku byl přes čáru, ale v celkovém kontextu se nevymyka jiným a je to jen bouře ve sklenici vody.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

      mis3     před 5 lety 10.04.2019 13:14 |  
      1 0

      twl. mě už tak bude skoro čtyřicet, to mám teda vyhlídky :-(

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

        Max1     před 5 lety 10.04.2019 13:24 |  
        3 2

        Hele ja to mám za 6, tak mě taky. Ale teď vážně nemyslel jsem to nějak zle a útočně na věkovou kategorii, ale chtěl jsem říct to, že paradoxně kelimky negativní mladí kluci z TS, ale dělají to starší pánové a je třeba říct že napříč všema tribuna.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

          mis3     před 5 lety 10.04.2019 14:17 |  
          1 1

          já myslím, že jsem to i pochopil, jen jsem to chtěl trochu zlehčit. Sám nevím jak poznat u větši lidí, že je jim čtyřicet. A jeslit to znamená, že už jsem ve středním věku. Ale chápu, že to nedělají "kabelkáři" v černém, ale obecně opilci. Myslím, že v tomhle by se měla angažovat pořadatelská služba a prostě zjevně opilým lidem nechat dýchnout a nechat vyvést...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

      Lunaris     před 5 lety 10.04.2019 13:34 |  
      10 0

      Ohledně kelímků mohou proběhnout výzvy klubu, Tribuny sever, Odboru přátel i nepřátel a stejně to nepomůže. Když tam bude vylitej týpek s kelímkem, co bude mít pocit nějaké křivdy (rozhodčí, simulování soupeře apod.), tak je mu všecko buřt a kelímek tam hodí, protože je pod vlivem a je mu všecko jedno. Jedině ty kamery a tresty, byť z dalšího fízlování nijak nadšenej nejsem.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

        PetCC     před 5 lety 10.04.2019 17:10 |  
        0 0

        Já jsem řekl, vhození kelímku v zápase, pokuta 1000 Kč nebo lépe, dobrovolná pomoc slávistické mládeži. A žádný schovávání, když to hodím, tak se k tomu přiznám.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

      Gillan     před 5 lety 10.04.2019 14:29 |  
      3 7

      To není o věku, to je o mozku.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

    mis3     před 5 lety 10.04.2019 13:13 |  
    3 2

    Další skvělý díl, děkuji za něj!

  3. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

    Kzlo     před 5 lety 10.04.2019 14:28 |  
    4 0

    moc pekne poslouchani, statistikař moc zajimavé povidani. Ve stredu zalohy cekam proti Chelsea prekvapeni v podobe MNN

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

      mudrc     před 5 lety 10.04.2019 15:46 |  
      1 3

      Ano, bude tam. Coz ale ve vysledku zadne prekvapeni neni :-)

  4. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

    cunak     před 5 lety 10.04.2019 18:19 |  
    2 2

    Jen bych podotkl, že letiště v Baku fakt není "ukrutně malý". Rozhodně je o dost větší než letiště v Praze.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

    p!erreCORE     před 5 lety 10.04.2019 18:37 |  
    6 0

    od podcastu s JT poslouchám všechny poctivě a jsem za ně velmi rád. díky za vaší práci.
    a třeba o tomhle jsem neměl tucha: http://ceskymistr.cz/ pekny stranky

  6. MNF

    Kupsiiik     před 5 lety 10.04.2019 19:24 |  
    7 0

    Opět skvělý díl podcastu! Projekt Český mistr se mi moc líbí, budu ho sledovat. Nejlepší zpráva na konci, že se uslyšíme již za týden, doufám že to bude jen o dobrých výkonech Slavie ;-)

  7. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

    Petr9608     před 5 lety 10.04.2019 22:30 |  
    2 9

    Docela mi tam chyběla odpověď na zásadní otázku - kdyby vedení počkalo s prodejem druhých lístků o týden, šel bych pokojně jako držitel permice ze 107 na fotbal. ANO/NE?

    Za mne - já prostě jsem přesvědčen, že to vedení podělalo. Neřikám, že to tak je, ale nikde jsem nezaregistroval nějaký náznak toho, že to tak není.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 09:00 |  
      5 0

      Tak seš přesvědčen, nebo neříkáš že to tak je? Dost si protiřečíš... v druhý větě popřeš, co napíšeš v první...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

        Petr9608     před 5 lety 11.04.2019 20:21 |  
        0 1

        Chtěl jsem tim říct, že samozřejmě realita může bejt jinde, ale na základě dostupných si těžko můžu myslet něco jiného, ale vedení prostě nedbalo rizik. Nevím, zda UEFA taky mohla zadat klubu povinnost odejmou permanentce do zakázanýho sektoru prvelegium v podobě koupi lístku.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

      Gillan     před 5 lety 11.04.2019 10:51 |  
      0 12

      Vedení si prostě myslelo, že když rychle vyprodají Eden, tak bude UEFA shovívavější.Oni věděli, že trest přijde, bylo to od nich celkem sprosté.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

        JS (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 11:37 |  
        6 1

        LOL, tohle už je moc. Táhni.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

        Petr9608     před 5 lety 11.04.2019 20:17 |  
        2 0

        Máš k tomu nějakej důkaz?

  8. Škoda Villarealu

    Petr9608     před 5 lety 10.04.2019 22:33 |  
    5 7

    Je v La Lize na sestup (bodově stejně jako poslední nesestupující). S nim by to bylo určitě lehčí.

    Pro anglické rektální alpnisty - pro mne je zásadní vyšší šance na postup. Ne váš debilní "tým z Anglie"

    • Re: Škoda Villarealu

      Taky     před 5 lety 11.04.2019 06:10 |  
      3 2

      Španělské týmy by si na nás po Seville dali velkej pozor. Angláni se podívají na góly, uvidějí Stochovu tečovanou střelu co změnila směr, Králův oblouček ramenem, polovlastňáka po rohu, penaltu, gól co prošel obránci mezi nohama a ušmudlanej kulečník na závěr. Genk je pod jejich rozlišovací schopnosti. Nepodceňuj faktor podcenění...

      • Re: Škoda Villarealu

        Ondráš     před 5 lety 11.04.2019 09:17 |  
        1 3

        Hráči Chelsea hlavně v atlase hledají, kde leží to Československo a jestli tu máme i televize.

        • Re: Škoda Villarealu

          Taky     před 5 lety 11.04.2019 10:15 |  
          0 1

          Chechnya....

    • Re: Škoda Villarealu

      kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 10:09 |  
      0 2

      V téhle fázi soutěže už je každý tým natolik těžký, že s ním můžeš vypadnout... a v tom případě je lepší vypadnout s nějakým pořádně zvučným jménem... v roce 1996 jsme měli možnost dostat v semifinále Barcelonu, nebo Bayern - Girondins Bordeaux byl jednoznačně nejméně atraktivní soupeř a přesto jsme s ním vypadli a oni celou soutěž vyhráli...
      Co myslíš? Byli Šmíca a spol rádi, že jim byl nalosován a posléze je vyřadil schůdnější tým, se kterým byla větší šance na postup... nebo je mrzelo, že si to v té nejprestižnější fázi soutěže nemohli rozdat třeba s Barcelonou?

      • Re: Škoda Villarealu

        EdCable     před 5 lety 11.04.2019 10:31 |  
        3 0

        Bordeaux ve finale s Bayernem dvakrat prohralo s celkovym skore 1:5, Barcelona s nimi v SF agregatne 3:4. Zas takovi zazraci to tedy nebyli a rozhodne nejlehci mozny souper.

        • Re: Škoda Villarealu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 10:44 |  
          3 1

          Vidíš to,já byl přesvědčen, že to nakonec vyhráli :-)

          Zázraci to nebyli? Jenom tam hráli takoví nazdárci jako Zidane, Lizarazu a Dugarry...

          Jinak ano - byl to nejlehčí možný soupeř a přesto jsme s ním vypadli... a podle mého názoru by naši tehdejší hráči byli raději, kdyby stejně vypadli raději s Barcelonou, nebo Byernem...

  9. EL - přístup

    Petr9608     před 5 lety 10.04.2019 22:50 |  
    2 10

    Mi to přijde, že je to ve stylu toho, že už se to bere tak, že zápas se Sevillou byl vrchol a to co je za tim, je už takovej "moučník za odměnu". Právě s Villarealem nebo třeba i Benficou by to bylo více na férovku.

  10. Kelímky na hristi

    Mike     před 5 lety 10.04.2019 23:13 |  
    8 1

    Jestli jste sledovali Ligu mistrů Ajax- Juventus, tak po golu Cristiana Ronalda na nej priletelo par kelimku. Uvidíme, jaky bude trest pro Ajax.

    • Re: Kelímky na hristi

      Ragnarok     před 5 lety 10.04.2019 23:43 |  
      3 10

      Podle mne by Slávisté na Twitteru měli zasypat UEFU a její disciplinárku a požadovat exemplární trest pro Ajax. Bylo tam i stání na schodech. Ronaldo byl zasažen. Na schodech se stálo i na Tottenhamu. Předpokládám ale, že Ajax trestán nebude a nebude ani řešen.

      • Re: Kelímky na hristi

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 00:18 |  
        10 3

        Nějaké bonzování na Twitteru jsem se dočetl. Připadá mi to absurdní, měli bychom řešit své problémy.

      • Re: Kelímky na hristi

        Ondráš     před 5 lety 11.04.2019 09:20 |  
        7 0

        To by bylo hrozně fajn, takhle veřejně bonzovat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

      Petr9608     před 5 lety 11.04.2019 01:15 |  
      4 3

      Smutnej úpadek.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

        Harvey     před 5 lety 11.04.2019 02:49 |  
        1 1

        Nedebutoval Koreš poměrně kvalitně proti Valencii ještě za Jarolíma? Myslím, že tenkrát šel z lavice a hodně se mi líbil.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

          fredydj (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 07:27 |  
          0 0

          Jo společně s Marešem.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

            bramburek (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 09:01 |  
            0 0

            Jo, Koreš a Mareš jsou kamarádi... to byl docela dobrej film

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

          asanin     před 5 lety 11.04.2019 11:30 |  
          0 0

          Já si myslím, že Koreš s Marešem debutovali doma s FC Janov, ale je to vlastně jedno...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

        japhy     před 5 lety 11.04.2019 08:52 |  
        2 0

        Tak šel tam za tou svoji házenkářkou a tohle je blízko, no. Jestli bylo v okolí něco lepšího netuším a třeba se mu už taky nechtělo.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

      fredydj (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 10:46 |  
      0 0

      Minuly víkend jsem viděl naživo zase Václava Proška, že by vynikal v týmu Ústí to se říct nedá.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

        Pepino44     před 5 lety 11.04.2019 14:23 |  
        0 0

        Tak Václav Prošek již nevynikal, když hrál svého času za Admiru, šlo to s ním z kopce. Nevím proč, svého času se mi moc líbil.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

      goop     před 5 lety 11.04.2019 11:02 |  
      3 0

      Pět záložníků a devět útočníků na soupisce. Zřejmě slušnej oddíl...

  11. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

    Rooney     před 5 lety 11.04.2019 11:53 |  
    15 10

    Podcasty si vzdy rad poslechnu, ale tentokrat jsem teda nekolikrat vyznamne zvedal oboci...

    1. Jak muze nekdo rict, ze "objednavat" si u fotbalisty s vietnamskym puvodem M54 neni rasisticke??? Vzdyt je to jasne zesmesnovani jedince na zaklade jeho puvodu... Nebo to snad kricite i na ostatni golmany soupere? Ne nekricite, bylo to pouze u nej.

    2. Vsichni se tam shodli, ze ta hranice pripustneho na tribune by mela +/- kopirovat to, co je trestne v "bezne" spolecnosti. Ale zaroven byly problematicke pokriky na Nguyena a Strakovy deti bagatelizovany s tim, ze to nebylo mysleno vazne. Asi by bylo dobre si v tom udelat poradek, protoze rasismus, popr. vyhrozovani smrti v bezne spolecnosti trestne je. A je uplne jedno, jestli to je mysleno vazne, nebo ne.

    3. Omlouvani typu "vzdyt to skanduji vsichni", "nikdo to nikdy neresil", "v zahranici se skanduje jeste hur" je alespon za me nesmysl. Nebylo by lepsi si rict, ze my jsme Slavia a umime to lip? Ze jsme klub, ktery cti sve historicke hodnoty a bere sveho soupere s respektem? Skandujete smrt detem a rasisticke pokriky a pak si spustite "Bican, Puc a Planicka...". Sice budu hadat, ale rekl bych, ze ti tri by asi na toto nebyli zrovna dvakrat hrdi...


    Zaroven ale musim souhlasit s tim, ze ta medialni masaz okolo toho byla zbytecna a prehnana. A hlavne ze je smutne, ze podobne prohresky se resi zpravidla jen u Slavie a tradicni spartanske " jude slavie" nikdo nidky neresi. Ale to uz je vec jina, ktera snad neni duvodem k tomu, abychom se jako zvirata chovali i my...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

      kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 12:44 |  
      11 4

      Nezlob se na mě, ale objednávka M34 je vtip... normální, byť třeba pro tebe nevkusný, ale vtip...
      Ostatně sám jeho spoluhráč prohlásil, že si u něj v kabině podobné věci objednávají neustále... a pravidelně mu nosí hůlky...

      Podobně jako nikdo nemluví o rasismu, když se vypráví vtip o šetrných Skotech, opilých Rusácích, nebo vším pohrdajících Američanech... nebo když někdo udělá celý pořad z židovských fórů, kde se to hemží Rabínem a Kohnem a Roubíčkem...

      Já chápu, že ten vtip nemusí každému sedět, ale pořád je to vtip... Když v TV začínali Suchánek a Genzer dělat to svoje Tele-tele, tak to taky spousta lidí nemohla rozdýchat... ale prostě je to humor...

      Zase se neberte tak vážně...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

        JS (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 12:51 |  
        5 2

        Karle, podle mě je to tak půl napůl. Otázka je, jestli to bylo mířené jako vtip, nebo jestli ho to mělo urazit a rozhodit. Samozřejmě, že teď se všichni budou zaklínat, že to vtip byl, i když asi ne moc inteligentní. Mě osobně by nikdy nenapadlo říkat černochovi, jestli by mi nechtěl očesat bavlnu nebo vietnamcovi, jestli už uvařil psí guláš. Přestože mám fakt rád černej humor, tak osobně tomu člověku mi to přijde nemístné. A to mě nepobuřuje fakt nic, ani pitomý vtipy o koncentráku. Ale kolega Rooney má pravdu v tom, že je to založené na jeho vzhledu a odlišnosti. A podle mě to na něj neřvali proto, aby se společně (i s Nguyenem) všichni zasmáli. A právě rozdíl v té motivaci z toho dělá rasistickou poznámku, a ne vtip.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

          kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 12:59 |  
          7 2

          Byl rasistický Krampol, když ve scénce "vlaková souprava pro třetí tisíciletí" představoval Japonce a tvrdil, že doma je nazýván "čahounem" a je využíván pro boj ve vysoké trávě?
          Asi ne, že?

          Na netu najdeme jako definici rasismu mimo jiné:
          Rasismus v širokém slova smyslu je názor, že z představy, podle níž je lidstvo rozděleno na biologicky odlišné „rasy“, lze vyvodit politické či sociální důsledky a rozdíly. Tato teorie tvrdí, že odlišný vývoj různých lidských ras a etnik, podmíněný geografickou diverzitou, determinuje schopnosti a vlastnosti jejich jednotlivých příslušníků. V praxi pak tento názor v řadě případů vedl (či stále ještě vede) k rasové segregaci, veřejnoprávní nebo soukromoprávní diskriminaci, a ve výjimečných případech i k pokusům o vyvraždění nepřátelských skupin.

          Jinak řečeno rasismus znamená, že bych si na základě příslušnosti k nějakému etniku myslel a vyžadoval, aby člověk jiné rasy neměl přístup k určitým životním vymoženostem.... Nikoliv to, že připomenu, že příslušníci určitého etnika jsou známí svou pracovitostí v jednom určitém oboru.

          A velkou pravdou je i následující věta: Výrazy rasismus a rasista jsou především v 21. století velmi často zneužívány a mnohdy slouží k onálepkování a potlačení jakékoliv kritiky multikulturalismu a špatných zvyklostí jiných kultur a etnik....

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

            Pinturichio     před 5 lety 11.04.2019 13:12 |  
            5 5

            Karle, tady vidim velky rozdil, Krampol to v te scence smeroval sam k sobe, navic se jednalo o humorne predstaveni, kde ta nadsazka je vzdycky. Pro me osobne, ta hloupa hlaska mela v sobe vic rasisticky podkres nez radoby vtip.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

              kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 13:21 |  
              6 4

              Rasismus znamenal, že lidé jiné rasy než bílé neměli právo na vzdělání... rasismus byl, že lidé jiných ras a vyznání byli vyvražďováni, případě okrádáni o majetek a byl jim zakazován přístup do některých míst... To byl rasismus...

              teď už aby se člověk bál třeba tvrzení, že černoši mají lepší dispozice pro běhy na dlouhé tratě, protože mají gazelí pohyby....

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                JS (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 13:34 |  
                5 1

                To není pravda. Černoši opravdu mají lepší dispozice pro běhy, protože to je prostě fakt. Ale není fakt, že to jsou podlidi, že jsou dobří jen k práci nebo že "jen dělají bordel". Stejně jako vietnamci mají talent k drobnému obchodu, jsou disciplinovaní a mají smysl pro rodinu a povinnost. Ale není pravda, že "jenom provozujou bistra" nebo "dělaj bordel v SAPĚ" a na ulici těžko potkáš vietnamce a zeptáš se ho, jaký by Ti doporučil nudle. Nikdo netvrdí, že je rasismus, když tvrdíš o černochovi, že je černý. Ale to výše – to je rozdíl mezi poznámkou založenou na nějakém rasovém/národnostním dogmatu a normálním tvrzením.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 13:39 |  
                  2 4

                  Černoši opravdu mají lepší dispozice pro běhy... ale zdaleka ne každý černoch běhá dlouhé tratě...

                  Vietnamci provozují bistra, ale ne každý Vietnamec provozuje bistro...

                  V čem se ty dvě věci liší?

                  Černocha se můžu zeptat, za kolik má maratón a nebude to rasismus?

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                    JS (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 13:42 |  
                    3 4

                    Promiň, ale v tomhle bodě jsi podlě mě hodně mimo. Jestli nevidíš, že je úplně debilní zeptat se černocha, za kolik má maraton, nemá smysl o tom dál hovořit. Prostě pokud se ho na to zeptáš, pak na základě jeho rasy předpokládáš, že umí hlavně běhat maraton, i kdyby uměl třeba hrát na bubny nebo odmalička uměl hlavně vyrábět keramiku. Zeptal by ses Obamy, za kolik má maraton, protože je černej? Takhle ne.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 13:48 |  
                      3 2

                      Je to debilní... ale není to rasismus... stejně jako není rasismus zeptat se černocha jestli umí hrát na trubku... protože Armstrong to uměl, tak to asi musí umět každý, kdo má takhle vyvinuté rty...

                      Mě by to nenapadlo se ho takhle ptát... ale kdo se takhle zeptá je idiot, ne rasista...

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                        Edenjejenjeden     před 5 lety 11.04.2019 13:53 |  
                        6 0

                        Pánové,večer hrajeme s Chelsea a tady se stále dokola řeší jedna věta jednoho pitomce.Nechcete toho už nechat?A můj názor,je to nevhodné,ale rasismus to není...

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                          JS (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 13:56 |  
                          1 1

                          Moje slova. Čas pustit si Sevillu (nebo alespoň sestřih o obědové pauze) a kochat se před večerem... :))

                          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                            Edenjejenjeden     před 5 lety 11.04.2019 13:59 |  
                            4 0

                            Přesně,jinak já jsem asi blázen,ale tu Sevillu jsem viděl už asi desekrát,a ty goly ještě víckrát :-)))

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 13:57 |  
                          3 2

                          To mám úplně stejně.... nebyl to úplně nejvhodnější fór, ale dělat z toho rasismus je podobně nevhodné..

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                    Pinturichio     před 5 lety 11.04.2019 13:42 |  
                    1 5

                    Ale kdyz se toho cerneho atleta zeptas, "Za kolik jsi to zabehl, ty cerna gazelo?" co ti asi odpovi?

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 13:49 |  
                      4 0

                      Asi podobně jako když se zeptáš Pelého: Kolik jsi dal gólů, černá perlo :-)

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                          Pinturichio     před 5 lety 12.04.2019 12:23 |  
                          0 1

                          Jestli to bylo mysleno na me, tak ja se k vulgarismum snizovat nebudu. Ono je rozdil o nekom hovorit v sirsi souvislosti, treba i s prezdivkou, nebo na nekoho pokrikovat se zamerem ho zesmesnit nebo dokonce i ponizit, navic s poukazem na rasovou odlisnost, v tomto pripade tam ten rasisticky podton citim.

                          Jinak budu rad, kdyz tu nedopadneme jak v Americe, kde ma znama byla na pohotovosti s manzelem. Oba belosi, cekarna plna cernochu. Tomu manzelovi bylo hodne spatne a pres hodinu se o ne nikdo nezajimal, tak ta znama prisla k okynku se slovy, jestli by ho mohli vzit urgentne, ze je cely bily. Co se delo potom si muzete jenom domyslet, pry bylo hodne tezke vysvetlit jak to cele jako cizinka myslela :))

                          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                            kalex     před 5 lety 12.04.2019 17:49 |  
                            1 0

                            Ahoj. Teď se omlouvám, ale jak to dohledávám, tak nevím přesně, komu byl ten blbec směrován. Ale nemyslím, že tobě. To mělo být jednomu ze svaté trojice. A hle: středozeměbod G dostal redku.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                      Edenjejenjeden     před 5 lety 11.04.2019 13:56 |  
                      1 1

                      No vidíš a černá gazela byla skutečně přezdívka jednoho atleta před několika desítkami let,jméno si už bohužel nepamatuju,ale hlavně nikdo to tehdy jako rasismus nebral a i ten atlet si tak hrdě říkal

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                        Pepino44     před 5 lety 11.04.2019 14:19 |  
                        1 0

                        Tak nebyl to atlet ale atletka, američanka černé pleti, výborná sprintérka (100 a 200 metrů) jméno si již nepamatuji (vzhledem k mému věku) ale její tělíčko a způsob běhu mám stále před očima. Opravdu gazela. A že byla černá, to v té době nikomu nevadilo.(gazely obvykle černé nebývají)

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                          Edenjejenjeden     před 5 lety 11.04.2019 14:23 |  
                          0 0

                          Je to možné,atletika mě poněkud splývá :-)

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                          JaymzBond     před 5 lety 11.04.2019 14:27 |  
                          0 0

                          Marion Jonesová, hvězda olympiády v Sydney. Později přiznala doping a dokonce snad šla do vězení.

                          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                            Pepino44     před 5 lety 11.04.2019 14:34 |  
                            0 0

                            Tak já si myslím, že to byla Vilma Rudolphová, ale nejsem si tím jist, jak jsem psal, paměť selhává.

                              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                                Pepino44     před 5 lety 11.04.2019 15:08 |  
                                0 0

                                Díky za osvěžení paměti, a to jsem si myslel, že je to blbost, ale nějak to vyplavalo. No, někdy se urodí.

                            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                              JaymzBond     před 5 lety 11.04.2019 14:42 |  
                              0 0

                              To máš asi pravdu, tolik zase nepamatuji, ale Marion novináři občas přezdívali stejně.

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                          donford     před 5 lety 11.04.2019 18:00 |  
                          0 0

                          Myslím, že to byla Vilma Rudolphová. Píšu z paměti, tak možná jméno píšu trochu blbě.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

            JS (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 13:14 |  
            3 6

            Tak pojďme slovíčkařit odzadu: Nguyena nikdo oprávněně nekritizoval za jeho špatné návyky. Dělali si prdel z toho, že jeho komunita provozuje bistra a večerky pochybné kvality. Nguyen navíc nemá s vietnamským bistrem nic společného, protože je fotbalista. Vlastně aha – má společnou rasu (národnost, vzhled, jméno...). Je to jako kdyby sis dělal prdel dejme tomu z Michaela Jordana, že černoši v americe dealujou drogy (nebo něco jiného spojeného s černošskou komunitou). Ale jakou to s ním má spojitost kromě barvy pleti? Žádnou.

            Takže když jej tedy škatulkují na základě rasy a tvrdí, že "všichni vietnamci přece dělaj nudle", tak je to přesně naplnění té definice, že na základě jeho vzhledu vyvozují sociální rozdíly a že je tedy kvůli svému původu determinován k nějakým schopnostem a vlastnostem.

            A o Krampolovi se vůbec nechci bavit, to je přesně to, o čem mluvím – rozdím v motivaci sdělení té poznámky/vtipu (ať už to budeme nazývat jakkoliv).

            Podle mě bychom si měli přiznat, že se často např. na vietnamce koukáme zpatra (můj kámoš vždycky vrazí do večerky a řekne „Čau!“ nebo „Čau větve.“), mluvíme o nich jako o vietvích a šikmoočkách, stejně jako o negrech. Jako já nejsem sluníčkář, a sám ty obraty používám, ale z prdele, a ne proto, abych ty lidi urážel nebo jim naznačoval, „kde je jejich místo“. A ohledně motivace onoho kotelníka mám trochu obavy, že to nebylo čistě nevinné. Ono i kdyby bylo, je to přinejmenším nevhodné. Aspoň za mě jo.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

              kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 13:28 |  
              4 1

              Tak to je tedy evidentně podle pohledu... protože já tedy Vietnamce obdivuji právě za to, jak se dokázali v cizí zemi etablovat, že tady tvrdě pracují... a to že tady dokázali rozjet sítě prodejen a fastfoodů považuji za jejich kladnou vlastnost...

              Já si sám sebe nedovedu na druhém konci světa představit, takže by mě v životě nenapadlo koukat na ně spatra... a zřejmě právě proto by mě vůbec nenapadlo myslet si, že ta poznámka je rasistická, když ukazuje na jejich kladnou vlastnost...

              Pokud jde o vhodnost, proto poukazuji na to, že humor má mnoho podob, co jednomu přijde vtipné, to druhému ne... ale neznamená to, že když byl pokus o vtip trapný, tak že z něj uděláme rasismus...

              Rasismus lidi připravoval o život... nemusíme ho vidět za každým výrokem...

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                JS (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 13:37 |  
                1 3

                Ale to není "každý" výrok, nezlehčuj to. Já to netvrdím o "každém" výroku, ale o tomto konkrétním. A druhá věc – on ten rasismus taky hned nevraždil a nesegregoval, to mělo většinou nějaký vývoj. Jako asi té diskuse necháme, já jenom chci říct, že není dobré nad tím mávnout rukou a říct, že to je vtip. Na židy existuje mraky vtipů, a nakonec končili při pogromech nebo později v koncentráku. Zároveň si nemyslím, že bych byl nějaké přecitlivělé "sluníčko", které se bojí podržet dámě dveře nebo oslovovat svoje rodiče "rodiči" a ne "matko", stejně jako se schovávat před barvou pleti. :-P

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 13:45 |  
                  2 2

                  Není to tak dávno, co v jedné Tv šou předváděla Ivana Chýlková Věru Bílou a jeden z porotců její výkon hodnotil... začal slovy: "Tak se mi během Tvého vystoupení ztratily hodinky..."

                  To byl podle mě rasismus... Založený na tom, že celé jedno etnikum krade... Což je záporná vlastnost...
                  Pár lidí bylo v diskuzích pohoršených, ale ani paní Smetana, ani nikdo jiný po jeho hlavě nevolal, dělal porotce dál a to i v dalších řadách... Vzali to jako vtip - blbej, ale vtip....

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                    Gillan     před 5 lety 11.04.2019 13:52 |  
                    2 7

                    To tedy není vtip?Takže řvát na vietnamce v brance "Dám si M 45" je třeskutý vtip a to o hodinkách už je rasismus?Divně to selektuješ.podle mě je to rasistické oboje úplně stejně, jen ten porotce holt nebyl nikdo z TS, ale sparťan Kohák.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 13:56 |  
                      6 2

                      To je právě ten rozdíl: krást je principielně špatné... takže na základě rasy předpokládat že kradou všichni naplňuje podstatu rasismu...
                      Prodávat M45 špatné není...

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                Gillan     před 5 lety 11.04.2019 13:39 |  
                1 11

                Vietnamci jsou komunita, spolupracují, protože musí.Většina večerek a fast foodů nesvědčí o jejich pracovitosti, ale jsou to pračky na špinavé peníze, pocházející z trestné činnosti, hlavně z drog.Jen tady u nás je na každém rohu jedna, nikdo tam téměř nechodí a přesto se tam drží mnoho let.

                V sezóně čepuju pivo na jednom koupališti na Praze 4, kam nám chodí spousta vietnamců ze SAPY a věř, že jsou to prasata k pohledání.Přijde jich třicet, nažerou se a vše naházejí pod stůl, krkají u toho, jejich dětičky lítají kolem stolů a nikdo je nenapomene.Ztratili jsme tam spoustu tuzemských hostů.Příl bych ti to někdy zažít.


                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                  JS (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 13:44 |  
                  2 1

                  Tos asi neviděl Čechy v zahraničí někde u moře, Němce a Brity v ulicích Prahy, Rusáky dožadující se ruštiny v obchodě atd. Všichni jsou schopný chovat se jako prasata.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                    Gillan     před 5 lety 11.04.2019 13:49 |  
                    1 9

                    Tak jako Pražák jsem jich viděl mnoho, já jen píšu, že se chovají jako prasata u stolování.Promiň, ale u všech těchto národností, včetně Čechů jsem to nikde neviděl.A že jsou tu Vietnamci organizováni, že se jedná v podstatě o zločineckou organizaci, to snad ví tady každý.To jen jen k té jejich "pracovitosti".Ti v životě dělat rukama nebudou.Pá jich tu makalo za totáče ve fabrikách,ale rychle toho nechali.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                      JS (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 13:50 |  
                      8 1

                      Makání rukama (za totáče) je nějaká kvalifikace slušnosti? "Jsem to neviděl", "ví každý", "v podstatě se jedná o"... Dál nediskutuju, není s čím.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                        Gillan     před 5 lety 11.04.2019 13:55 |  
                        1 6

                        Ne slušnosti, to jsem nepsal, ale pracovitosti.Na stvabách, nebo ve výrobě Vietnamce nepotkáš.Jen se válí ve strašném množství zbytečných večerek.Myslím, že by v každé ulici stačila jedna.takto zničili všechny české obchodníky, kteří si po revoluci tyto živnosti udělali, otevřeli mnoho těchto praček a jejich bossové vydělávají miliardy na drogách.Nebo počkej..ty si vážně myslíš, že ty krámy jsou těch, co tam prodávají??Tak to je jiná, to pak fakt nemá smysl o tom mluvit

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 13:54 |  
                  8 0

                  Na sídlišti, kde bydlím, máme dvě večerky, obě provozují Vietnamci a kdykoliv tam zajdu, je tam jeden a ten samej (v každé jiný samozřejmě - aby to nevypadalo, že je do sebe nerozeznám)... 7 dní v týdnu, od otevření do zavíračky, takže 12 hodin denně... Žádná dovča, žádná nemoc... prostě tam jsou pořád..

                  Jako já bych to dělat nechtěl, obdivuju, že to zvládají a mají můj respekt...

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                    Gillan     před 5 lety 11.04.2019 13:57 |  
                    0 5

                    A víš proč?Protože si musí odmakat cestu, bossové jim zaplatí bydlení, všechno musí takto "splácet" .

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 14:02 |  
                      5 0

                      To je klidně možné, jejich bossy neznám, ale tyhle dva prostě vídám a mají můj respekt... proto by mě nijak nenapadlo koukat na Vietnamce spatra...

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                        Gillan     před 5 lety 11.04.2019 14:08 |  
                        0 5

                        Mě teda jo, už jen za to, že to je organizovaný zločin a je jich tu čím dál víc.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                  Pepino44     před 5 lety 11.04.2019 14:04 |  
                  3 1

                  Tvrdíš, že do večerek a jejich obchodů nikdo nechodí, a jsou to jenom pračky na špinavé peníze. Já tam tedy nechodím, ale vidím při nakupování v marketech, jak ve velkém nakupují zboží, které je ve slevě a na tom je založen jejich obchod. Nakoupit v marketu za sníženou cenu a potom to prodat ve svém obchůdku za normální. Nebo si myslíš, že ty kvanta poživatin mají pro svojí potřebu, nebo to rozdávají potřebným?

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                    Gillan     před 5 lety 11.04.2019 14:08 |  
                    1 9

                    Ne, jasně, že na tomto si bokem vydělávají.To je daňovej únik jak prase.Spekulace.každý obchodník musí nakupovat na faktury ve velkoobchodě, jen tihle darebáci ne.Taky už místo na Babetách jezdí v Mercedesech,ale co, hlavně, že jsou slušní:)))

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                      kalex     před 5 lety 11.04.2019 15:11 |  
                      4 0

                      Proč by každý musel nakupovat ve velkoobchodě? Nakupuji tam, kde je nejlepší cena. Jestli to bude nějaký kaufland v ten daný moment nejlevnější, tak bych byl idiot, kdybych to z tama nebral. Je to obchod. A co se týče faktur, máš odběratele, kteří platí hned, jiným vyhovuje platit týdně, jiným měsíčně. Vše je to o množství odběru a jak se smluvní strany dohodnou. A jestli je to člověk z tama nebo Tama, je mi úplně u prdele. Jde mi o přístup. Jako pochopil bych, že tržnice ti můžou být trnem v oku. Ano, tam šméčka budou, v takovém případě si pindej. Ale jinak meleš hovna. Tady zcela jasně ukazuješ, jaký jsi xenofob.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                        Gillan     před 5 lety 11.04.2019 15:42 |  
                        0 9

                        Xenofobie je strach z neznámého, z nedůvěřivého chování vůči všenmu cizímu.Vietnamci jsou tak provařeni, že to neznámé není a nevěřím jim, protože vím, jak oni "obchodují".Pokud neumíš používat cizí slova a nevíš, co znamenají, nedělej to.Jinak hovna meleš ty.pokud takto povedeš živnost a budeš takto obchodovat ty, jako občan ČR, tak tě finančák pěkně sejme.Tady si fakt každý tupec může otvírat držku, jak se mu zlíbí...

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                          kalex     před 5 lety 11.04.2019 16:13 |  
                          4 1

                          Cizý kultura, cizí chování. Dává to rozmanitost. Mi to jejich jídlo chutná. Někde lepší, někde horší. To neznamená, že je všechny budu házet do jednoho pytle. Co se týče finančáku, tak pokud vím, každý kdo podniká na území čr , musí mít IČO. A jim je pak jedno, jestli jsi debil, co nepřijel někde z Václaváku na babetě, z Hradiště, nebo z Hanoje.
                          Ty, ty nulo, ty diskuzi neznáš. Jen já já já mám pravdu. Takoví jako ty to tady zasíráš. Naštěstí jste jen tři, ty pokakaný sparťane!

                          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                            Gillan     před 5 lety 11.04.2019 19:16 |  
                            0 4

                            Za prvé to, žes napsal cizý značí, co máš v palici.Za druhé mi nenadávej laskavě do sparťanů, až budeš tak dlouho fandit Slavii, jako já, tak pak teprve budeš Slávista.A už vůbec nejsem nula.Nuly jsou ubožáci, co o nulách píšou ostatním.Fakt jste tu někteří sebranka, že se stydím za to, že vůbec fandíte stejnému klubu, jako já.

                            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                              kalex     před 5 lety 11.04.2019 19:26 |  
                              3 0

                              Až na vás tři, sebrala jsme!

                              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                                kalex     před 5 lety 11.04.2019 19:27 |  
                                3 0

                                Sebranka, promiň!

                                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                                  Gillan     před 5 lety 11.04.2019 19:32 |  
                                  0 4

                                  Přesně, ti dva rozhodně nikoho neuráží a místní verbež jim sype minusy jen za nick.A přitom na rozdíl od nich se nebojí jít s kůží na trh, psát pravdu, i když je tvrdá, protože nečumí na Slavii růžovými brýlemi.Chytrý člověk to pochopí, debil je odsoudí.

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                          padre     před 5 lety 11.04.2019 16:16 |  
                          7 0

                          S posledni vetou souhlas! Tos trefil!

                          Vis co? Zkus založit vecerku, sedět tam cely den, nakupovat zboží vyhodne v akcich v samoskach za cash a ne ve velkoobchodu na fakturu, a protoze nemas kmotra, kterému bys musel splácet letenku z Hanoje, můžeš za chvili misto brigady u vycepu provozovat jako podnikatel cele hospody ... zanedlouho budes jezdit v mercedesu místo na babetě ... a místo pindani na fóru přehazovat prachy vidlema.

                          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                            kalex     před 5 lety 11.04.2019 16:45 |  
                            3 0

                            Stejně čepuje podmíráky a vyjebává s berňákem.

                            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                              Gillan     před 5 lety 11.04.2019 19:25 |  
                              0 4

                              Kecáš nesmysly.Já jsem zaměstnanec, takže berňák neřeším a podmíráky netočí nikdo, protože na tom dnes nevyděláš, akorát se dostaneš do průseru.To se dělá úplně jinak.

                              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                                kalex     před 5 lety 11.04.2019 23:46 |  
                                3 0

                                A jak teda vyjebáváš se systémem?

                          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                            Gillan     před 5 lety 11.04.2019 19:24 |  
                            0 4

                            Kamaráde, o tom to je.Když si otevřeš hospodu a budeš podnikat poctivě, jako občan ČR, tak rozhodně nebudeš přehazovat prachy vidlema a nebudeš jezdit v Mercedesu.To jsou jen představy lidí, co v tom v životě nedělali.Budeš akorát makat jak barevnej, od nevidím, do nevidím a při účtování ti zbudou oči pro pláč.Ovšem pokud to budeš dělat jako rákosníci, tak to bude ale úplně o něčem jiném.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

              padre     před 5 lety 11.04.2019 13:49 |  
              2 0

              Xin chao ("sin čau") je vietnamsky dobrý den. Chao ("čau") hovorový podrav.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                JS (přítel SN)     před 5 lety 11.04.2019 13:52 |  
                0 1

                Perfekt, díky! :D

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

        Rooney     před 5 lety 11.04.2019 13:37 |  
        9 9

        Nezlob se ty na me, ale vtip to proste nebyl ani nahodou, byla to obycejna rasisticka urazka. A srovnavat to s tim, co mu delaji spoluhraci v kabine nejde. Tam je to mysleno jako vtip a Nguyen to tak i bere, protoze je ve sve parte. Pokud to na tebe rve cizi clovek (ci tribuna), tak je to urazka. Mam kamarada, ktery je po jizanskych predcich snedsi pleti a rikal jsem mu cikane. Bral to s nadsazkou jako vtip a i on me castoval urazkama, ktere sem bral jako vtip. Ale cizimu cloveku snedsi pleti bych cikane nerikal, protoze chapu ty mantinely.

        Stejne je to s ruznymi vtipy o zidech, cikanech apod., kdy je to predem jasne mysleno jako vtip, ktery samozrejmne muze nekoho urazit. Tele-tele jsem mel rad, mam rad satiru, cerny humor a i ten, ktery uz leckdo povazuje zahranou. Ale porad je to neco jineho, nez cilene myslena urazka. Vicemene to dale dobre popusuje JS, takze opakovat by to asi bylo zbytecne.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

          Pepino44     před 5 lety 11.04.2019 13:53 |  
          10 0

          Já bych jen chtěl vědět, zda jsi na tom fotbale byl a na vlastní uši jsi slyšel jak někdo cizí nebo celá tribuna na Nguyena řvala rasistické urážky. Já mám permici do 112, což je TS dosti blízko a toho pokřiku natož řevu celé tribuny jsem si nevšiml. Ostatně i mnozí z TS se vyjářili, že ten pokřik neslyšeli. Sám Nguyen prohlásil, že ten pokřik také neslyšel. Takže zápas jsi sledoval asi od televize, kde jsi sice nic neslyšel, ale přečetl jsi si to v novinách a nyní ze sebe děláč Mirka Dušína. Tímto netvrdím, že ten blb s megafonem to nemohl říci, ale určitě to nestojí za takové rozmazávání.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

            kjandourek (admin)     před 5 lety 11.04.2019 14:00 |  
            4 0

            To je další věc, že ani ve stojedenáctce o tom nikdo neslyšel

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

            Rooney     před 5 lety 11.04.2019 14:08 |  
            3 8

            Jestli jsem na zapase byl nebo ne je snad uplne jedno. Nebo mi chces rict, ze je to cele kampan a nikdo to na TS nerekl? Pokud te namichla ma poznamka o tribune, ktera to rve, tak to beru zpet. Uznavam, ze pokrik na Nguyena byl z ust jedincu, ale me jde spise o princip, ze to nekteri povazuji za normalni.

            Na Mirka Dusina si tu hrat urcite nechci, ale pokud na tribunach Slavie, ktera se chce hlasit ke svym moralnim a tradicnim hodnotam, nechci slyset rasisticke urazky, tak mam snad pravo se k tomu vyjadrit. A kor v pripade, kdyz je snaha to bagatelizivat a svadet na vtip.

            Jinak abych ti tedy odpovedel, tak ne, na stadionu sem nebyl, mam i jine starosti nez byt kazdy tyden na tribune. A ted je mi jasne, jak debata dopadne, protoze nejakej gaucackej povl tu preci nebude poucovat ty pravoverne ze?

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

              Pepino44     před 5 lety 11.04.2019 14:30 |  
              3 0

              Já Tě jako gaučáka označovat nebudu a u nikoho jsem tak neučinil. Jde mi jenom o to, že někdo napíše "řvala celá tribuna" aniž by tam byl, pisálkové nám naklonění se toho chytí a už je celá TS rasistická, i když to měl říci jeden slovy jeden člověk mdlého rozumu do megafonu. Ono je potřeba vážit slova před tím než se vypustějí.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                Rooney     před 5 lety 13.04.2019 09:49 |  
                0 1

                Tak to te slechti, ja sice obdivuju ty, kteri jsou na tribune kazdy tyden doma ci venku, ale zaroven nesnasim to jejich povysovani nad ostatni fanousky. A ja nepsal o tom, ze to kricela cela tribuna. Mne slo od zacatku hlavne o to, ze hoste podcastu tyto pokriky (at uz Straku ci Nguyena) povazuji za normalni, mistni admin to povazuje za vtip a to mi proste vadi. Ja tu nechci poradat hon na ty, kteri to rvali, ani neni nutne, aby se dotycni treba verejne omluvili apod.. Ja bych byl jen rad, pokud by si dotycni uvedomili, ze tohle uz je proste za hranou a presne jak pises ty, aby priste trochu vazili slova, nez je vypusti.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                  Pepino44     před 5 lety 13.04.2019 10:37 |  
                  0 0

                  Já Ti rozumím, já jsem již někde před tím psal, že bych pochopil, že někdo v euforii něco zařve (já tak před 60 lety), ale nepochopím, že někdo v letech, kdy by měl mít rozum tyto pokřiky po několika dnech ještě obhajuje.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

              Jachym     před 5 lety 11.04.2019 14:45 |  
              4 0

              Je ale třeba rozlišovat. Zatímco Nguyen to vzal s humorem a se spoluhráči se na základě toho z legrace špičkuje (podobně jako třeba "hovado" Limberský), v případě Tataráčka Franze to nepřipadlo nikomu vtipné ani trochu, ale pouze sprostě ubohé a primitivní. "Kauza" Nguyen je naproti tomu bouří ve sklenici vody a docela vtipně na to reagoval kotel v posledním zápase na Dukle ironickými transparenty s narážkou na původ vlastních hráčů jako "Cufe, potřebujeme uhlí" nebo "Miňo, uvař halušky"...

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                Rooney     před 5 lety 13.04.2019 10:04 |  
                0 4

                Nguyen to ale bere s humorem od svych spoluhracu, ne od fanousku soupere. Tady to trochu motas dohromady. On se po zapase vyjadril, ze to neslysel, coz muze byt bud pravda, nebo se k tomu proste jen nechtel vyjadrovat. A pak v Tiky Taka rikal Potocny, ze si z nej v kabine na toto tema taky delaji srandu. A ano, v tomto se to velmi lisi a je treba to rozlisovat, coz uz jsem psal drive.

                Transparenty TS mne osobne moc vtipne nepripadaly, jelikoz je to neco jineho. Jednak jsou to nasi hraci, takze tam uz je citit ta nadsazka a druhak ty transparenty nemely za cil hrace urazit, kdezto pokrik na Nguyena ano. A tam je ten problem.

                Jinak ano, ta boure okolo toho byla zbytecna, ale stejne zbytecne je to schovavat za vtip a povazovat to za neco normalniho. Proste to normalni neni, je to urazlive a rasisticke at si rika kdo chce co chce.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

          japhy     před 5 lety 11.04.2019 14:23 |  
          4 2

          Celá tahle debata je naprosto absurdní. Tady se snad čeká, že fanoušci budou na soupeře pět oslavné chorály nebo co.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

            Gillan     před 5 lety 11.04.2019 14:40 |  
            3 8

            Nestačilo by pět oslavné chorály na SVÉ mužstvo a ne urážet soupeře od začátku do konce?

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

              japhy     před 5 lety 11.04.2019 14:45 |  
              9 3

              Ne, je to součást domácího prostředí. A navíc to urážení rozhodně není od začátku do konce.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                Gillan     před 5 lety 11.04.2019 14:50 |  
                2 8

                Tak to jo, tak jsem asi divnej.Já chodím na fotbal a urážky neskanduju.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                  japhy     před 5 lety 11.04.2019 15:45 |  
                  4 1

                  V tomhle nejsi divnej, dle chuti každýho soudruha. A určitě tě nikdo nenutí ty urážky skandovat.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

                    Gillan     před 5 lety 11.04.2019 19:13 |  
                    0 6

                    Tak soudruh už vůbec nejsem.To mi ani nepiš.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

              pehacko     před 5 lety 11.04.2019 19:32 |  
              6 0

              tak muzes jit prikladem treba tim, ze jako prvni prestanes urazet nase vlastni hrace!

  12. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

    Steevee     před 5 lety 12.04.2019 09:31 |  
    1 0

    Jinak Štěpán Koreš hraje nějakou regionální soutěž v Německu a to v zásadě proto, že žije s naší nejlepší házenkářkou, v Německu hrající Ivetou Luzumovou.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 17

    JSat (přítel SN)     před 5 lety 12.04.2019 16:32 |  
    2 0

    @quelhare, moc děkuji za podcasty! Stálo by možná za zdůraznění, že je MNF i na Spotify! Já to zjistil náhodou teď :-o Tak to hned píši pro ostatní :-)