Evropská liga

Čeká nás odveta s Chelsea

Slávističtí příznivci se mohou těšit na další velký zápas jejich oblíbeného klubu. Slavia se totiž utká v rámci odvety čtvrtfinále Evropské ligy s Chelsea na jejím domácím hřišti. Šance na postup není velká, přesto ještě není zdaleka vše ztraceno. Zápas nabízí ČT Sport.

Slavia má za sebou dva smolné zápasy. Nejprve prohra s Chelsea v remízovém zápase, poté i vinou rozhodčích nezvládnutý zápas se Spartou, kde byli sešívaní od počátku jasně lepší. Skoro by se chtělo říci, že zítra by již, do třetice, měl být prostor pro to, aby se štěstěna konečně oblékla alespoň na chvíli i do červenobílého.

Nebude to však jednoduché, Chelsea je zatím doma v Evropské lize suverénní, 8 zápasů přineslo 8 výher. Nadto doma zásadně neinkasuje, řečí čísel - poslední tři zápasy v EL bez inkasované branky, posledních šest zápasů celkově napříč všemi soutěžemi rovná se pět střetnutí bez toho, aby musel gólman Chelsea lovit míč ze své sítě. Pokud jde o výsledek, který by Slavia potřebovala, tedy porážka Blues, tak ten přišel letos na Stamford Bridge pouze jednou...

Slavia však zatím letos venku na evropské půdě pozitivně překvapuje, snad jen s výjimkou zápasu v Bordeaux. Hráči si navíc dodali sebevědomí v prvním zápase a zajisté mají v hlavě, že nemají co ztratit. Inspirací by mohl být slávistický rival z Letné, který rovněž před pár lety prohrál doma s Chelsea první zápas, aby pak v Londýně dlouho sahal alespoň po prodloužení. Možná ještě lepší inspiraci, úspěšnější, pak představuje Ajax a jeho letošní jízda v Lize mistrů.

Dokáže Slavia napodobit tento jiný červenobílý celek a rovněž šokovat fotbalovou Evropu?

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Ngadeu, Deli, Bořil - Masopust, Souček, Král, Traoré, Stoch - Olayinka

 

Komentáře (95)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    donford     před 5 lety 17.04.2019 22:32 |  
    3 3

    Mně by se tahle vířivá a rychlá pětičlenná záloha líbila. Případně alternovat během zápasu, dle jeho vývoje, Ševčíka se Stochem? Přijde mi, že Zmrhal je dost z formy a Škoda s Hušbauerem by asi nestačili v rychlosti. Ale zase Hušbyho střelba má také velký význam. Máme skvělé a vysoké hlavičkáře, ale stačili by na obranu Chelsea při rozích? Jen nevím, jak to bude s Coufalem. Trpiš při rozhovoru trochu mlžil.

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      JS (přítel SN)     před 5 lety 17.04.2019 23:58 |  
      13 5

      Střelbu má i Stoch nebo Alex. Takže kvůli ní hráče, který nestíhá rychlost soupeře, nepotřebujeme. Viděl bych to na zálohu Souček - Král, Traoré. S tím, že tam může přijít rozhodnout čerstvý Ševčík, který exceloval v prvním zápase.

      Pravý bek je problém, bez Coufala jsme poloviční dozadu a třetinoví dopředu zprava.

  2. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    axxoSKS (přítel SN)     před 5 lety 17.04.2019 22:43 |  
    6 1

    Kvalita je na straně Chelsea, ale na naší straně je týmovost. A když se k nám přidá i štěstí tak se to může podařit.

  3. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 17.04.2019 22:49 |  
    9 1

    Rozhodčí jsou ze Slovinska.
    Hlavní rozhodčí Damir Skomina odpískal v minulosti například Holandsko vs. Česko (2:3, kvalifikace na EURO 2006), Mladá Boleslav vs. Villarreal (1:2, skupinová fáze EL, 07/08) a plzeň vs. CSKA (2:1, skupinová fáze LM, 13/14). V průměru za 156 mezinárodních utkání rozdal 4,1 žlutých karet a 0,18 červené karty za zápas a pískne 0,21 penalty za zápas.

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      mart     před 5 lety 18.04.2019 08:36 |  
      4 1

      Je to trochu off topic, ale rozhodci Skomina je v Liverpoolu velmi slavny.
      Ridil 5 zapasu LFC v evropskych poharech. V kazdem nejmene dva "kontroversni" (ale pravdepodobne REKULERNI) vyroky. Vzdy v neprospech Liverpoolu. Az posledni zapas (Napoli v Prosinci 2018) se Liverpoolu podarilo Skominu porazit. Predchozi 4 zapasy ktere L'poolu piskal - 4 vyhry Skominy !! (mimo jine Fiorentina a Roma)
      Chtelo by se rici, ze tento pan neni tady na Merseyside velmi popularni, ale na druhou stranu je to jedno z mala slovanskych jmen, ktere si zdejsi lide pamatuji :-)
      zdravi mart

  4. Taktika postupová

    Taky     před 5 lety 18.04.2019 06:19 |  
    2 0

    Bohužel osvědčená taktika, doma nedostat a venku dát už aplikovat nelze, takže zbývají varinty: snažit se nedostat, doufat že jednoho dáme a v prodloužení získat výhodu, že gól hostů je vlastně za dva a nebo od začátku jít za dvěma, třemi góly, protože nějaký asi taky dostaneme. Jsem pro odvážnější variantu, pokud budeme mít tolik standartek jako doma, musíme s nimi naložit lépe. Nejvíc mi vadilo časté rozehrávání rohů na krátko....
    Ehm, no, ještě se musím přiznat, že mám v tipovačce 0:1, gól dá Ngadeu.
    Schizofrénie je moje nejlepší kámoška. Nebo jediná ?

    • Re: Taktika postupová

      SirCohen     před 5 lety 18.04.2019 08:11 |  
      2 1

      Tak si naši hráči osvěží výjezd do Genku;-)

    • Re: Taktika postupová

      Obr     před 5 lety 18.04.2019 08:21 |  
      2 0

      Ja bych to hral jako v Genku.

      • Re: Taktika postupová

        Agbik     před 5 lety 18.04.2019 09:15 |  
        0 0

        Souhlas

    • Re: Taktika postupová

      ColinSKS     před 5 lety 18.04.2019 10:09 |  
      0 3

      je to jedno, musíme dát gol tak jak tak (vycházím z předpokladu že doma to mělo skončit 0:0)

  5. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    mudrc     před 5 lety 18.04.2019 09:41 |  
    6 2

    Jeste se vratim ke Karlu Hrubesovi, ktery ignoroval 2x PK v nas prospech v derby, ja totiz neverim, ze nechtic.
    Hadejte, kdo sedel u VAR pri plzenskem golu z ofsajdu v utkani Plzen x Zlin 1:0? Mimochodem tam se nasel jeste jeden zarez, kdy HR Zelinka pisknul vymysleny ofsajd Beauguela miriciho v solu na Hrusku.
    Je to porad ten stejny clovek, co v zapse Plzen x Teplice 1:0 v 83.minute vymyslel pentli pro domaci. Karel Hrubes

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      mudrc     před 5 lety 18.04.2019 09:42 |  
      1 2

      To melo byt do OT. omlouvam se.

  6. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    ColinSKS     před 5 lety 18.04.2019 10:13 |  
    1 4

    je zajímavé, že začínám mít takový vnitřní pocit že bez Krále v sestavě to nepůjde. a to jsem byl proti angažování těch co odešli. stejný pocit mám u MNN a Součka. Doufám že dneska vyběhnou na pažitku. škoda že tam nemohu, ale na semi jedu i kdybych se měl ten den ženit.

  7. Vláďa Coufal

    JS (přítel SN)     před 5 lety 18.04.2019 10:13 |  
    1 2

    Tak co, nechat hrát Cufa pod injekcemi a ztratit ho do konce sezony anebo postavit Frydrycha, kterého Hazard s Willianem namažou na chleba, ale pošetřit Coufala na rozhodující boje v lize? Zapeklitá otázka.

    • Re: Vláďa Coufal

      mudrc     před 5 lety 18.04.2019 10:16 |  
      1 3

      Vzhledem k zadani cilu nasich majitelu to vidim jasne. Vse podridit titulu.

      • Re: Vláďa Coufal

        Boo_SKS     před 5 lety 18.04.2019 10:33 |  
        13 1

        Ani náhodou. Velikost a renomé klubu se tvoří v pohárech, takže když už jsme se po takové době dostali do čtvrtfinále jednoho z nich a v prvním zápase si udělali výbornou reklamu v Anglii i po celé Evropě, tak by byla škoda riskovat jak šance na postup (jakkoliv jsou malé), tak i celkový dojem z toho dvojzápasu i účinkování v pohárech.

        JiT včera říkal, že doktoři nedoporučili Cufovi nastoupit v jednom ze zápasů, takže teď bych ho tam určitě dal. I proto, že případný povedený výkon může ještě zvýšit cenu našich hráčů, tudíž by byl nesmysl nenasadit to nejlepší, co můžem. Vláďa může odpočívat v pohárovém derby, to žádné skauty ani mezinárodní média nezajímá a je spíš důležité jen pro nás fanoušky, zatímco dobrá prezentace v Evropě je zásadní pro celý klub a brand našeho majitele.

        Při vší úctě k Frydrychovi, už doma s Kodaní ukázal, že ten rozdíl v Evropě mezí ním a Coufalem je obrovský a nechat ho hrát proti Willianovi nebo Hazardovi by i pro něj bylo tak trošku za trest. S Michalem na pravém beku jsme bez problému schopní přehrát kohokoliv v české lize, kde ty jeho nedostatky (rychlost, technika, obratnost, centrované míče) zakryje přednostmi (výběr místa ve vápně, hlavičkové souboje), ale v pohárech potřebujeme mít na každém postu hráče evropské kvality, což on bohužel není.

        Z těchto důvodů bych se NEBÁL o osud Slavie v lize, kdyby se zítra Vláďa zranil a zbytek ligy jsme odehráli s Frýďou, ale velmi výrazně bych se BÁL o celkový dojem ze čtvrtfinálového dvojzápasu, kdybychom zítra Cufa šetřili na ligu a hrál Michal.

        • Re: Vláďa Coufal

          Boo_SKS     před 5 lety 18.04.2019 10:37 |  
          6 0

          A stejný případ je Hušbauer. V lize to na něm můžeme klidně postavit, protože tam si lze dovolit mít v sestavě hráče, který má jak velké přednosti, ale i značné nedostatky, ale v Evropě potřebujeme komplexní hráče, neboť každý pohybový, technický nebo taktický nedostatek u jakéhokoliv hráče nás může stát zápas, viz Chelsea.

    • Re: Vláďa Coufal

      electropope     před 5 lety 18.04.2019 10:26 |  
      4 1

      A co tam dát Masopusta? Nějaký zápasy už tam odehrál, fyzickej fond na to má a kdyby nic jinýho, aspoň v těch soubojích bude, i když je nevyhraje - Frýďovi Willian/Hazard na deseti metrech uteče o tři. :))

      • Re: Vláďa Coufal

        martyni (přítel SN)     před 5 lety 18.04.2019 10:33 |  
        6 0

        Jj, jestli je riziko postavit cufa, dal bych masopusta na beka.

      • Re: Vláďa Coufal

        Ondráš     před 5 lety 18.04.2019 10:37 |  
        2 1

        Ty jo Frýďa fakt ne. Ten je super na ligu, ale tohle je trochu jinej svět. Taky myslím, že v případě potřeby to může dát Maso.

    • Re: Vláďa Coufal

      Novi.sks     před 5 lety 18.04.2019 10:31 |  
      2 0

      Nebrat žádné ohledy - vyřadit se do konce sezóny může dneska pod injekcí, ale stejně tak v neděli. To prostě nikdo neovlivní, s tímhle bych vůbec nespekuloval...

    • Re: Vláďa Coufal

      necich     před 5 lety 18.04.2019 10:42 |  
      2 0

      Určitě je to dilema, ovšem je třeba to brát v širších souvislostech (alespoň zpro mne). Za prvé: zdraví hráče by mělo být vždy prioritou, za druhé: výhra v Londýně je velmi vysoko tak nebo tak (neříkám, že je nemožná ale procento není vysoké), za třetí: cíle v EL jsou vysoce přeplněny, další cíl je mistrovský titul a výhra v MOL cupu a tomu je tedy třeba vše ostatní podřídit . Takže za mne, pokud je riziko jeho zranění a odstavení na zbytek sezony tak Coufala nepostavit.

    • Re: Vláďa Coufal

      ColinSKS     před 5 lety 18.04.2019 10:56 |  
      0 3

      já bych to tam poslal, a pokud nedejbože bychom tekli o dva goly, tak bych hned sundal a pošetřil

      • Re: Vláďa Coufal

        celtix     před 5 lety 18.04.2019 13:22 |  
        6 0

        Tak hrál tam celou Evropskou ligu, takže pravej bek je jasnej :D

    • Re: Vláďa Coufal

      Obr     před 5 lety 18.04.2019 12:29 |  
      1 0

      Nic takovyho. Na pravyho beka urcite Masopusta. Cufa bych nechal odfrknout

  8. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    electropope     před 5 lety 18.04.2019 10:20 |  
    2 0

    Když mohl dva giganty vyřadit Ajax, proč ne my. :)) Jsem moc zvědavej, jak se změní obraz hry se Součkem v sestavě a jestli se uplatní fenomén "anglický týmy venku jsou úplně jiný týmy než doma". Tak jako tak, na tak rozklíženou Chelsea, jako je letos, asi hned tak znova nenarazíme, stát se může cokoli!

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      grxt     před 5 lety 18.04.2019 10:29 |  
      3 0

      Ahoj, zbyl mě jeden lístek na dnešní zápas na Chelsea - kolega nemůže .
      Není to do sektoru hostí, ale na normální tribunu- dokonce dost doprostřed .
      Nedá se poslat, mám u sebe. Budu u stadionu dost v předstihu, pokud někdo chcete, nebo o někom víte, volejte 724 403 560 . Jen telefonicky, na chatu nebudu.Předám u stadionu osobně . Cena je 30 liber - to co stál.
      Zdravím všechny slávisty . Grxt.

      • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

        JS (přítel SN)     před 5 lety 18.04.2019 10:40 |  
        5 3

        Že bych ještě skočil na letadlo?

        • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

          grxt     před 5 lety 18.04.2019 10:52 |  
          1 0

          B 737- 800 Max ?

          • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

            JS (přítel SN)     před 5 lety 18.04.2019 10:57 |  
            0 1

            Ne, Cessnu, ale obávám se, že benzin, přistávací poplatky a hangár jsou trochu přestřelené. To by ten lístek vyšel asi na tisícinásobek. :D

  9. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    Ondráš     před 5 lety 18.04.2019 10:34 |  
    1 12

    A vy si tam všichni přejete Suka místo Ševčíka? Já mám Suka hrozně rád, ale čekám zase strašnej cvrkot a Ševčík to posledně v pohodě dával. Trochu se říkám, aby Suk stíhal aspoň otáčet hlavu s tím jeho somatotypem. Ale zase je strašně nebezpečnej na standartky, to je pravda.

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      SirCohen     před 5 lety 18.04.2019 10:39 |  
      14 1

      Opravdu se ani trochu nebojím nasazení našeho v současnosti nejlepšího hráče;)

      • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

        Martin 58     před 5 lety 18.04.2019 12:54 |  
        1 0

        Jehož cena v případě nadstandardního výkonu může zase popolézt trochu vzhůru, a který i s tím svým, slovy Ondráše, somatotypem dokázal v minulém kole vyvinout rychlost 32,4 km/h, což odpovídá času 11,1 sec/100 m...

        • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

          Jarinho     před 5 lety 18.04.2019 12:56 |  
          2 0

          Kamaráde rychlost není o výpočtu jedna věc je rychlost rozvinout ale ještě těžší je jí udržet.. Tohle děly sprintery od fotbalistů... Souček urcite stovku za 11 neda

          • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

            HUSAR (přítel SN)     před 5 lety 18.04.2019 14:02 |  
            2 0

            tak hlavně letmá stovka je úplně něco jiného než z bloků...bolt měl maximálku přes 44km/h

        • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

          electropope     před 5 lety 18.04.2019 13:08 |  
          4 2

          Hušby v jednom zápase vyvinul maximální rychlost snad 33 km/h... Určitě si proto ale nebudem myslet, že zaběhne stovku za 10.9, ne? :)

          • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

            butters     před 5 lety 18.04.2019 13:13 |  
            2 0

            Za 10.9 by to měl na trávníku v kopačách. Na atletickém stadionu v tretrách by šel pod 10.

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      electropope     před 5 lety 18.04.2019 10:42 |  
      1 0

      A proč ne oba? Vim, že když hrál Ševčík s Hušbym, střed zálohy nám to prakticky vyřadilo ze hry, protože si absolutně neuměli vyhovět a lezli si do zelí, ale se Součkem (a Králem) by to tak podle mě bejt nemuselo a měli bychom (best case scenario) ohromně pohyblivej střed.

  10. Co dělá Trézéguet?

    slavanda     před 5 lety 18.04.2019 10:39 |  
    13 3

    Tak mi problesklo hlavou, jestlipak si ten Egypťan teď nevyčítá svoje rozhodnutí a nenadává svým poradcům, kteří mu říkali, že má na víc než na Slavii...? A co v létě? Zkusíme to s ním znovu za jiné situace? Nehrál bych uraženého, pokud nám zapadá jak tvrdili, zkusme ho zas... A vůbec, budeme už konečně lepší adresa? Jsem přesvědčen že ano.

    • Re: Co dělá Trézéguet?

      SirCohen     před 5 lety 18.04.2019 10:40 |  
      1 5

      Ať si zůstane zakopanej v Turecku.

    • Re: Co dělá Trézéguet?

      Ondráš     před 5 lety 18.04.2019 10:42 |  
      7 4

      Já bych mu poslal pohled z Baku a ať jde do řiti.

      • Re: Co dělá Trézéguet?

        ColinSKS     před 5 lety 18.04.2019 11:31 |  
        4 4

        přesně :) kdo u nás nechce hrát ať jde do perdele

    • Re: Co dělá Trézéguet?

      electropope     před 5 lety 18.04.2019 10:47 |  
      4 1

      Souhlasim, že nemá smysl bejt butthurt jak malý holky a měli bychom to zkusit znova, pokud měl ve hře Galatasaray a věřil, že to klapne, nedivim se, že cuknul, tak už to ve fotbalovym světě chodí. A statistiky má i letos dost slušný.

    • Re: Co dělá Trézéguet?

      necich     před 5 lety 18.04.2019 10:50 |  
      9 3

      Ani bych se na něj nevy....l. Dát slovo a následně odletět ze zdravotních testů? Kdyby to byl takovej plejer tak nebude u Turka, určitě existují podobní hráči, kteří by si angažmá vážili. Navíc ta cena byla rovněž pecka. Klidně by to mohl být druhý a dražší Gino, nafoukanej, nesoudnej a povýšenej. Občas by ho pozvali na sraz repre Egypta a měsíc by byl nepoužitelnej.

    • Re: Co dělá Trézéguet?

      ColinSKS     před 5 lety 18.04.2019 11:29 |  
      7 4

      mě spíše probleskává hlavou téma Jusuff ,, kterého až na výjimku v polední době nikdo neviděl hrát. v jaké kondici přijde. možná jsme ho měli rovnou vzít k nám i s tím, že prostě hrát nebude. protože to je stejné.

    • Re: Co dělá Trézéguet?

      Steevee     před 5 lety 18.04.2019 13:40 |  
      9 2

      Já jsem si spíš nedávno vzpomněl na jiné jméno. Viktor Claesson. O tom se asi dva roky zpátky i ve Švédsku psalo, že jde do Slavie. Asi za 60 milionů. To bylo na tehdejší poměry hrozně moc. Nakonec z toho sešlo, odešel do Krasnodaru přesně za ty 2 miliony, hraje tam do dneška a současná cenovka je 380 milionů..toho je škoda.

      • Re: Co dělá Trézéguet?

        JS (přítel SN)     před 5 lety 18.04.2019 13:57 |  
        4 9

        Kvůli Šihavému nemáme Claessona ani Lobotku. Odmítal hrát s mlaďochy, místo toho si přivedl Rotaně a Altintopa.

        • Re: Co dělá Trézéguet?

          Steevee     před 5 lety 18.04.2019 14:03 |  
          1 1

          To je těžké no..."po" už jsme chytří všichni:-) Btw. Claesson úplně mladý nebyl. Je mu 27, tzn. v době, kdy se to řešilo asi 25. Nejlepší věk.

          • Re: Co dělá Trézéguet?

            JS (přítel SN)     před 5 lety 18.04.2019 14:04 |  
            2 7

            Tyjo, nechci nic říkat, ale asi ho mohlo napadnout, že s kádrem o průměrném věku 30+ let asi nic moc neuhraje. Ještě, že to vedení s nově příchozím Nezmarem rychle zatrhlo.

            • Re: Co dělá Trézéguet?

              Steevee     před 5 lety 18.04.2019 14:07 |  
              2 3

              Tohle se mi těžko komentuje, nevidím do toho. Ale upřímně se mi moc nezdá, že by se Šilhavý vzbudil a řekl si, tak, a teď mi přivedete Dannyho a Altintopa. Megalomanství mi k němu teda dvakrát nesedí. To spíš k někomu z kanceláře...:-)

              • Re: Co dělá Trézéguet?

                JS (přítel SN)     před 5 lety 18.04.2019 14:15 |  
                3 8

                Šilhavý se hlavně vzbudil a řekl, že chce dva zkušené hráče na jeden post. A pak se ještě vzbudil a protlačil si Rotaně, i když ho vedení fakt nechtělo podepsat. Když si člověk představí, že u nás naprosto vážně mohl hrát Claesson s momentální tržní hodnotou 14 mil EUR a už dokonce předdomluvený Lobotka s momentální tržní hodnotou 25 mil EUR, tak se mu chce nadávat jako dlaždičovi.

                Takže – mládí vpřed! Věřím, že v létě posílíme naprosto spektakulárně. Např. Komličenko už by měl být náš, s Yusufem a Teclíkem (jestli se vrátí do formy) to bude do útoku dobrá trojka.

                • Re: Co dělá Trézéguet?

                  Steevee     před 5 lety 18.04.2019 14:31 |  
                  0 2

                  Že Claesson i Lobotka rozhodně umí, to ukazují. Ale ty hodnoty bych nebral úplně doslova. U nás by samozřejmě Lobotka 600 milionů nestál:-)

                • Re: Co dělá Trézéguet?

                  necich     před 5 lety 18.04.2019 14:36 |  
                  3 2

                  Viz. výše, neskutečné bludy. Od tebe bych je nečekal.

                • Re: Co dělá Trézéguet?

                  mudrc     před 5 lety 18.04.2019 15:42 |  
                  3 2

                  Tady s tebou nemuzu souhlasit, nebot mam ke Slovenskemu fotbalu blizko a Trencincskemu obzvlast. Lobotka mel od Slavie nabidku, nicmene sam si s agenturou vyminil, ze s podpisem pocka az po Euru na nemz se ukazal daleko vetsim rybam, tak to podepsal do Spanelska. Tedy, Silhavy je v tom nevinne.

                • Re: Co dělá Trézéguet?

                  pipe1980     před 5 lety 18.04.2019 16:10 |  
                  2 1

                  jako uznavam, že tady toho moc neprdvedl, ale ten dres jsi mu zpatky hazet nemusel, to bylo zbytecny
                  #vsichnijsmehalil

        • Re: Co dělá Trézéguet?

          necich     před 5 lety 18.04.2019 14:32 |  
          3 3

          Sorry jako, ale to je neskutečná hovadina. Přivedl si jen Rotaně. Lobotka i ten švéd dali přednost jiným klubům.

          • Re: Co dělá Trézéguet?

            JS (přítel SN)     před 5 lety 18.04.2019 15:27 |  
            0 6

            Lobotka i Claesson naprosto vážně mohli hrát za Slavii.

            • Re: Co dělá Trézéguet?

              necich     před 5 lety 18.04.2019 18:42 |  
              3 1

              Ano, stejně jako Konopljanka, Trezege, apod. Vím, že jednalo. Lobotka k jeho klub nechtěli před mistrovstvím podepsat, že se ulvidí až po mitrovství. No a Lobotka hrál jako z partesu a mohl si vybirat, a vybral si. To, že tady nehrají není vina trenéra, že nechtěl hrát s mladými. Podobné to bylo se třemi veterány. Rotaň tu byl na testech a trenéra zaujal, Halila a Danyho přivedl Krob. To, že přišli oba vysvětloval tím, že netušili že by oba na nabídku kejvli. Dalšího veterána Laštůvku mu de fakto vnutili, aby si mohl jít Pavlenka plnit sen.

          • Re: Co dělá Trézéguet?

            electropope     před 5 lety 18.04.2019 16:12 |  
            2 1

            Co já vim, tak z všemožnejch posezení s vedením šla verze, že Claesson už byl domluvenej, ale nakonec jsme couvli my, z popudu trenéra. O Lobotkovi jsem nic takovýho neslyšel, nevim.

            • Re: Co dělá Trézéguet?

              pipe1980     před 5 lety 18.04.2019 16:17 |  
              2 2

              no vidíš, já si dokonce pamatuju, jak tehdy většina lidí, říkala, že nakonec udělalo vedení dobře že místo toho předraženýho váhavýho claessona přivedli Gino van Kessela

              • Re: Co dělá Trézéguet?

                Steevee     před 5 lety 18.04.2019 16:31 |  
                1 3

                To mě nepřekvapuje. Tady je milion nazoru (nás všech), které cas bez milosti rozpráší.
                Doporučuju diskuzi pod článkem o odchodu Krále do Teplic:D 90% příspěvků ve stylu "Jen ať si jde", "co si jako o sobě mysli", "Král nafouknuta bublina, žádná hvězda", "vedení dobre ví, co dělá, když ho nechává jít"...:-)

                • Re: Co dělá Trézéguet?

                  pipe1980     před 5 lety 18.04.2019 16:53 |  
                  0 1

                  něco takovýho jsem si taky říkal

                • Re: Co dělá Trézéguet?

                  mudrc     před 5 lety 18.04.2019 17:45 |  
                  0 3

                  Skvele napsano!

        • Re: Co dělá Trézéguet?

          pipe1980     před 5 lety 18.04.2019 16:00 |  
          2 3

          bla bla bla

        • Re: Co dělá Trézéguet?

          Cross     před 5 lety 18.04.2019 16:59 |  
          0 9

          Rotaň mě straší dodnes. Příšerný styl, neustále hranî do stran a dozadu, vše v chůzi - a nakonec to vyvrcholilo tou nahrávkou na gól na Kypru.
          Přes vsechny hrůzy se tu našlo dost odborníkû, kteří ho do poslední chvíle vychvalovali do nebes, nez s ním Nezmar s Trpišem během půlhodiny skoncovali. Chvála jim a Chvála bohu!

  11. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    ColinSKS     před 5 lety 18.04.2019 11:30 |  
    0 3

    postoupíme na penalty? já myslím že jo :)

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      butters     před 5 lety 18.04.2019 13:13 |  
      1 0

      Když bude všechny kopat Souček, tak jo.

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      ehad     před 5 lety 18.04.2019 18:13 |  
      0 0

      verim v cokoliv, ale zrovna na penalty ... to nevim :-)

  12. tipovačka

    p!erreCORE     před 5 lety 18.04.2019 11:35 |  
    2 0

    1:2 (1:1) Stoch, Ngadeu

    • Re: tipovačka

      slavanda     před 5 lety 18.04.2019 11:45 |  
      0 13

      2:2 (1:2) Souček, Masopust :(
      ... a pak bohužel výprodej (Souček, Král, Masopust, Ngadeu, Deli)

      • Re: tipovačka

        wimpy     před 5 lety 18.04.2019 12:06 |  
        4 0

        Výprodeje bych se tolik neobával.

      • Re: tipovačka

        p!erreCORE     před 5 lety 18.04.2019 12:53 |  
        2 0

        tak já předpokládám, že jak Král tak Masopust mají smlouvu na 4 roky bez výstupní klauzule, tak jako všichni nově příchozí hráči.

    • Re: tipovačka

      zeleznik2     před 5 lety 18.04.2019 12:58 |  
      1 3

      Zbožné přání, pokud se hodně zadaří, tak plichta...

    • Re: tipovačka

      Komix     před 5 lety 18.04.2019 16:27 |  
      3 0

      2:3 (0:3) Hazard, Hudson Odoi - 2x Souček, Masopust
      Překvapíme raketovým nástupem, 2 góly v prvních 15 minutách, do poločasu ještě třetí. Do druhého poločasu Chelsea udělá změny a my to jen horkotěžko ubráníme.

  13. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    zeleznik2     před 5 lety 18.04.2019 12:49 |  
    1 0

    Snad to zvládneme se ctí. Venku jsme hráli na jaře v EL výborně, tak pevně věřím, že ani dnes kluci neudělají ostudu...

  14. Re: Nástavba

    zeleznik2     před 5 lety 18.04.2019 12:50 |  
    0 3

    Nadstavbová část
    termíny a rozpis

    SKUPINA O TITUL

    1. kolo, sobota 4. května: 17.30: Sparta vs 5 (O2 TV) 20.00: 6 vs 1 (O2 TV);
    neděle 5. května: 18.00: 2 vs 4 (O2 TV)
    2. kolo, sobota 11. května: 17.30: 4 vs 5 (O2 TV), 20.00: 3 vs 6 (O2 TV);
    neděle 12. května: 18.00: 1 vs 2 (O2 TV)
    3. kolo, úterý 14. května: 20.00: 5 vs 6 (O2 TV); středa 15. května: 17.30: 2 vs 3 (O2 TV), 20.00: 1 vs 4 (O2 TV)
    4. kolo, neděle 19. května: 15.00: 5 vs 1, 6 vs 2, 3 vs 4 (vše O2 TV)
    5. kolo, neděle 26. května:15.00: 1 vs 3, 2 vs 5, 4 vs 6 (vše O2 TV)
    Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/fortuna-liga-finale-nadstavba-terminy-rozpisy.A190416_124442_fotbal_min

  15. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    Jarinho     před 5 lety 18.04.2019 12:53 |  
    2 2

    Vsadil bych se že dneska nastoupí Baluta.. Ani bych se nedivil kdyby to bylo v útoku

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 18.04.2019 13:10 |  
      6 0

      Tak to asi moc nesleduješ tahy a myšlení Trpišovskýho... i když já jsem z těch, který Balutovi určitě přeje větší minutáž, tak dneska rozhodně nenastoupí... to spíš možná pak v neděli ve Zlíně...

      • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

        Jarinho     před 5 lety 18.04.2019 13:55 |  
        2 0

        Vycházím z fotky z rozcvičení včera kterou dali na Facebook... Vidím v tom sifru :D

  16. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    butters     před 5 lety 18.04.2019 13:09 |  
    10 0

    2:3
    96. a 100. Hazard - 89. Olayinka, 118. van Buren, 120. Deli

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      hiker42     před 5 lety 18.04.2019 13:16 |  
      4 0

      trošku nervy :) + chudáci sousedi a děti :)


      jinak sestava podle tolsimira asi taková i bude, já bych jen prohodil útočné hráče. Ibra jako hroťák, vlevo Oli, podhrot Miňo, Maso klasicky zprava. Když si to sečtu a podtrhnu, tak mi v těch 4 posledních zápasech v Evropě vychází Ibra jako náš největší kanonýr, umí sólo přes půl hřiště a zakončit, stejně tak přesnou ránu zpoza vápna, dostane se k důležitým střelám kolem penalty stejně tak k dorážkám z malýho vápna. je prostě všude a je to zabiják.

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      koocze     před 5 lety 18.04.2019 13:53 |  
      9 0

      Nevím, jestli bych takovej scénář i podruhý přežil :-)

  17. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    Rhu-rhu     před 5 lety 18.04.2019 14:08 |  
    10 0

    1:2 (0:0) Góly: za Chelsea Djimsiti; za Slavii Deli a van Buren

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      JS (přítel SN)     před 5 lety 18.04.2019 14:18 |  
      8 2

      :))
      Djimsiti je fakt výborná píčovina. Fakt by mě zajímalo, jak na to ty novináři přišli.

      • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

        M@rvin     před 5 lety 18.04.2019 14:45 |  
        9 0

        Po akci Djimsiti skončí mítchvsiti a bude to mocvpiči.

      • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

        hiker42     před 5 lety 18.04.2019 15:12 |  
        7 0

        Podle mě je to fakt Djimsiti. O Coufalovi psali liberečáci, když k nám přestupoval, že super, že jde, že je to kopyto. Super práce skautingu a realizačního týmu, že jsme Djimsitiho zvládli utajit tak dlouho. Akorát by mě zajímalo, kde hraje Coufal.

  18. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    Steevee     před 5 lety 18.04.2019 14:12 |  
    10 0

    Teď se dívám, v jaké sestavě to v tom roce 2013 hrála Sparta. No pokud oni měli v odvetě Chelsea na lopatě v sestavě s Holkem, Hybšem, Přikrylem nebo Váchou, tak nevěřit by byl hřích:-)

  19. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    yossarian     před 5 lety 18.04.2019 16:53 |  
    0 0

    Neshání někdo lístek? Máme vstupenky do sektoru mezi domácí a jeden nemohl na zápas dorazit.

  20. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    Eskaes     před 5 lety 18.04.2019 18:27 |  
    0 0

    Atmoška před takovýn zápasem? Docela antihajp. :-)

  21. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    buran     před 5 lety 18.04.2019 18:31 |  
    1 0

    Doufám že kluci neudělají ostudu i když potřebuji strašně moc střel na vsítěni gólu,no kouknul jsem Atalanta Bergamo ze 47 střel nedala ani fíka, doufám že budem úspěšnější:-):-)

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      necich     před 5 lety 18.04.2019 18:44 |  
      5 0

      Spíš musíme tedy střílet častěji než Bergamo.:)

      • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

        buran     před 5 lety 18.04.2019 20:31 |  
        0 0

        Takže asi 90, když se nebude nastavovat:-):-)

  22. Re: Čeká nás odveta s Chelsea

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 18.04.2019 18:32 |  
    5 2

    Možná je to blbý,ale mě zase ten dnešní mač uplně žíly netrhá,bohužel je to asi také tím,že nemohu být účastníkem zájezdu z rodiných důvodů.Ovšem po těch prasárnách od zkorumpovaných černoprdelníků v posledním ligovém kole je ještě víc mým obrovským snem získání titulu.Potom vidět ty protažený a nasraný držky fans těch dvou klubů v tabulce za námi by bylo k nezaplacení.Jinak se samo dnes úspěchu nebráním :-)))

    • Re: Čeká nás odveta s Chelsea

      Betynka58     před 5 lety 18.04.2019 19:15 |  
      2 0

      Já Ti nevím, na začátku jara jsem stejně jako ostatní měl jako jasnou prioritu zisk titulu, ale po úžasných výkonech Slavie v EL jsem se tak trochu zasnil a říkám si, že pokud by kluci celou EL vyhráli, tak bych jim asi i ztrátu titulu odpustil. Taky si říkám, jestli by Jarda dodržel slovo a odstoupil by v případě druhého místa, i když by třeba Slavia postoupila do finále (v případě celkového vítězství by to samozřejmě byla blbost, protože by se do LM postoupilo).