Domácí pohár

Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

Jen pár dní po ligovém derby nás čeká další zápas proti úhlavnímu rivalovi. Slavia dostane znovu příležitost ukázat, kdo je v Praze nejlepším týmem, při příležitosti semifinále Mol Cupu. Zápas si nenechají ujít kamery ČT Sport.

Byť by se mohlo zdát, že pro Slavii je zítřejší zápas vzhledem k průběhu sezóny o něco méně důležitý než pro Spartu, opak by měl být pravdou. Slavia má jednak co napravovat po nedobrém výkonu ve Zlíně a především, derby je derby. I kdyby mělo jít o pouhé přátelské utkání, měli by k tomu hráči přistupovat s touhou co nejvíce zašlapat rivala do země, a potěšit tak své fanoušky.

Na druhou stranu je třeba si přiznat, že punc výjimečnosti derby je značně oslaben tím, že přichází takhle krátce po sobě (a to nás čeká ještě třetí). Přeci jen, je značně jednodušší se vyhecovat jednou za půl roku než něco podobného mít v sobě jen o pár dnů později.  Že zápas tolik netáhne lze vypozorovat i z toho, že sparťané zatím ani nevyprodali svůj sektor, který by přitom v lize potřebovali minimálně dvojnásobný.

Nezájem pak jistě souvisí i s tím, jak se Sparta poslední dobou prezentuje. Její fanoušci mají v hlavách nepovedený a ustrašený výkon v derby, stejně jako víkendovou blamáž s Karvinou, tedy s týmem, který Slavia vyřadila v poklidném čtvrtfinálovém zápase. To Sparta měla cestu do semifinále mnohem napínavější, když obě poslední střetnutí (v semifinále s Teplicemi a předtím s Opavou) zvládla až na pokutové kopy.

Ty mohou přijít na řadu samozřejmě i zítra. Věřme však, i vzhledem k penaltové bilanci Slavie v téhle sezóně (ať již se bavíme o úspěšnosti proměňování či jejich chytání), že bude rozhodnuto již po 90 minutách ke spokojenosti fanoušků toho lepšího klubu.

Tip na sestavu: Kolář - Frydrych, Kúdela, Ngadeu, Bořil - Masopust, Souček, Traoré, Král, Stoch - Škoda

semifinále - Středa 24. 04. 2019 19:30

MOL Cup, 2018/2019
3 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

25. Tomáš Souček
45. Tomáš Souček
51. Lukáš Masopust

AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

Komentáře (302)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    necich     před 2 lety 23.04.2019 21:28 |  
    23 8

    Nechal bych zachytat Přému, Ondra potřebuje evidentně orazit, hlavně duševně

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      LukySKS     před 2 lety 24.04.2019 10:28 |  
      1 0

      Čus, přítelkyně na dnešní derby nemůže. Prodám její lístek do rodinného sektoru 225 za nákupní cenu 890 Kč. pište na grebena@email.cz pošlu lístek mailem. Jsem seriozní. Až nebude nabídka aktuální dám sem vědět. Díky LukySKS

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        LukySKS     před 2 lety 24.04.2019 12:51 |  
        1 0

        prodám ten lístek i za 500 Kč!! :) jako škoda lístku který padne vedle. Luky SKS

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          LukySKS     před 2 lety 24.04.2019 14:12 |  
          1 0

          cenu snižuji na 400 Kč, níž už nejdu :)

  2. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    TSeguinTS     před 2 lety 23.04.2019 21:30 |  
    16 0

    Pokud zítra opět nastoupí Souček a Bořil, začnu vážně pochybovat o tom, že to jsou lidi. A že by derby ztrácelo nějaký punc? Ani náhodou, každá šance seknout spartu je vítána.

  3. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    ElvisPresley     před 2 lety 23.04.2019 21:32 |  
    12 15

    Post brankáře bych nechal pohárový, tedy aby chytal Kovář. Není důvod strkat do brány nejistého Koláře.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Dr. Fe1     před 2 lety 23.04.2019 22:48 |  
      2 11

      Souhlas. Snad Trpiš zvolí dobře, ať už zvolí jednoho či druhého.

  4. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    slaviator     před 2 lety 23.04.2019 21:40 |  
    4 1

    Vyhrajeme. Musíme.

  5. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    VanDel     před 2 lety 23.04.2019 21:42 |  
    12 11

    Derby je kua derby, i kdyby se hrálo 5krát za půl roku........jo a v útoku prosím bez Škody. Mick anebo Olayinka tam budou určitě platnější.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      cunak     před 2 lety 24.04.2019 07:56 |  
      2 3

      Olayinku jsme tam viděli v Plzni :(

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Steevee     před 2 lety 24.04.2019 12:15 |  
        5 1

        Skvělej příklad. Vybrat zápas, kde shořeli úplně všichni a na tom se snažit demonstrovat neschopnost Olayinky.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      sasky     před 2 lety 24.04.2019 08:22 |  
      1 4

      Bohužel si nemyslím, že by mezi Škodou, Mickem a Olayinkou byl momentálně nějaký zásadní rozdíl. Efektivní není ani jeden. Škoda donedávna alespoň dobře presoval, ale teď už ani to ne. Mickova největší přednost je zarputilost, ale to zase nevydrží celý zápas a co se presingu týče, tam byl oproti Milanovi poloviční. Asi nejlepší volba teďka Ollie, ale bohužel ani jeden není tak efektivní jak bychom potřebovali. Při mizérii Stocha a Hušbyho v záloze to nebude jednoduchý zápas.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 12:05 |  
        3 5

        Vždyť mick s Olejníkem ani nedostali šanci, tak jak to můžeš předem vědět, že by byli taky tak špatní ?

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          YuckFou     před 2 lety 24.04.2019 13:59 |  
          1 0

          Čistě statisticky jsou na tom ti tři hodně podobně. Všichni mají průměr 0.3 branky na zápas. Což je na útočníka prostě málo. Když přičteme ke gólů asistence, tak jsou na tom lépe Škoda a Olayinka. Mick van Buren si asistenci v tomto ligovém ročníku zatím nepřipsal, ale není se čemu divit, jelikož v lize nastoupil pouze k 8 utkáním a odehrál celkem 162 minut. Z toho však 4 zápasy odehrál na pravém křídle. Na každé pozici dal po 1 brance a má největší úspěšnost přihrávek. Peter Olayinka odehrál celkem 19 utkání a z toho 8 na hrotu s bilancí 1 branky a 1 asistence ve zbylých 11 utkáních nastoupil na kraji zálohy a připsal si 4 branky a 2 asistence z čehož mi jasně vyplývá, že mnohem přínosnější je pro tým, když nastoupí na křídle. Milan Škoda pak nastoupil k 23 utkáním a všechny odehrál na pozici útočníka s bilancí 7 branek a 2 asistence. Jeho velkou devízou je příprava brankových šancí pro spoluhráče. V této činnosti je našim 5. nejplatnějším hráčem hned po Hušbauerovi, Zmrhalovi, Součkovi a Stochovi. Každý z vás si určitě vybaví například jeho uvolnění Hušbauera v posledním derby, které předcházelo penaltovému zákroku. Takže ať se nám to líbí nebo ne, tak čistě statisticky je Milan Škoda stále náš nejlepší útočník. A to i přes to, že se mi v poslední době jeho počínání na hřišti příliš nezamlouvá. Ale fakt je ten, že nemáme kde brát. Olayinka je spíš křídlo a tak se momentálně jako jediná alternativa nabízí Mick van Buren, který je zase velká neznámá vzhledem k počtu odehraných minut. Je pak otázkou jestli v takové situaci nesáhnout například po nejlepším střelci juniorské ligy. Ale to určitě ví nejlépe trenér, který mužstvo připravuje prakticky každý den.

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          sasky     před 2 lety 24.04.2019 14:44 |  
          1 0

          Já nikde netvrdím, že bych to věděl. Ale rozhodně z nich nemám ten pocit, že by přišli na hřiště, všechny (soupeře, diváky) posadili na zadek s tím, jací jsou to páni fotbalisté. A proč nedostali šanci? Protože trenérský tým, který hráče vidí denně prostě usuzuje, že Škoda je pro tým stále platnější než tito dva. A šance se nedostává, šanci si hráč musí zasloužit.

  6. FW:

    tobro     před 2 lety 23.04.2019 22:40 |  
    7 2

    Musíme je seknout, po té prodané.karviné musej.bejt pěkně dole... Alespoň doufám!

    • Re: FW:

      Dr. Fe1     před 2 lety 23.04.2019 22:51 |  
      8 17

      Prodané ? Karviná nemá peníze a Sparta to nemá zapotřebí prodávat za pár drobných. To se nikomu z nich nevyplatí. Takže to spíš byla opravdová sparťanská neschopnost, což je ještě lepší.

      • Re: FW:

        wimpy     před 2 lety 23.04.2019 22:53 |  
        6 7

        Myslím, že to prodali.

        • Re: FW:

          Dr. Fe1     před 2 lety 23.04.2019 23:01 |  
          3 15

          Na základě čeho si to myslíte ? Logicky to nedává smysl - jak jsem naznačil ve svém příspěvku.

          • Re: FW:

            wimpy     před 2 lety 23.04.2019 23:03 |  
            4 4

            Myslím, že to je součástí přestupu Filipa Panáka do Sparty.

            • Re: FW:

              Dr. Fe1     před 2 lety 23.04.2019 23:04 |  
              7 13

              Jakože vedení Sparty nařídilo týmu prohrát ? To jako fakt ,myslíte vážně ?

              • Re: FW:

                wimpy     před 2 lety 23.04.2019 23:06 |  
                5 3

                Myslím. Jsou velmi racionální. Ty body vlastně nepotřebovali, Karviná životně. Logika je tam zřejmá. Ale netvrdím, že to tak bylo, tvrdím jen, že si myslím, že to tak bylo.

                • Re: FW:

                  Dr. Fe1     před 2 lety 23.04.2019 23:11 |  
                  8 11

                  Velmi racionální je ovšem také to, že se nikdo nechce namočit do takové špinavosti jako podvodný výsledek, pokud k tomu nemá opravdu závažný důvod. Navíc si proti sobě ještě víc poštvat už tak dlouhodobě naštvané frustrované fanoušky. A to jeden Panák rozhodně není. Ani pět Panáků nebo panáků by to nebylo.

                  • Re: FW:

                    wimpy     před 2 lety 23.04.2019 23:18 |  
                    6 2

                    Jestli "proti sobě" myslíš Ščasného, tak o tom si myslím, že od příští sezony Spartu nepovede. Ale lukrativní flek v ní mít bude. Takže tomu jsou fanoušci u zadku.

                    • Re: FW:

                      Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 02:18 |  
                      7 7

                      Proti sobě - myslím především vedení a hráče.

                      Myslíte si, že hráč bude riskovat znemožnění kvůli pár šlupkám z Karviné, aby kvůli tomu riskoval že přijde o plat ve Spartě, který není malý ? Nepravděpodobné.

                      Nebo si myslíte, že vedení natvrdo řekne nějákým hráčům, úmyslně prohrajte ? ! A to opět kvůli z hlediska Sparty pár drobným za hráče Panáka ? Ještě méně pravděpodobné.

                      Překvapuje mě, kolik lidí tady věří takovým spikleneckým teoriím , které jsou na úrovni iluminátů nebo chemtrails.

                      • Re: FW:

                        Eluin (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 06:33 |  
                        5 2

                        Samozřejmě, že to je prodané, z hlediště to sledoval Elvis Presley, který využil temné fondy zednářské lóže, jež se k němu dostaly formou chemtrails. Kdo si myslí něco jiného je pochopitelně zmanipulovaná ovce:).

                • Re: FW:

                  p!erreCORE     před 2 lety 23.04.2019 23:16 |  
                  3 4

                  promiň, ale tohle se ve fotbale našem českým doufám neděje?!

                  • Re: FW:

                    wimpy     před 2 lety 23.04.2019 23:19 |  
                    5 7

                    Opravdu? Ani "my vám ligu, vy nám pohár" myslíš, že se neděje?

                    • Re: FW:

                      p!erreCORE     před 2 lety 23.04.2019 23:20 |  
                      3 3

                      to sou city legend..

                      • Re: FW:

                        wimpy     před 2 lety 23.04.2019 23:23 |  
                        4 4

                        Dobře. Máš ideály. :-) Pamatuju se, když jsme ještě za Jarolíma vyhráli v Ostravě a následně jsme ve středu v poháru v Ostravě nastoupili s dorostem. Pak jsme to měli podobně s Libercem a ty tři derby během týdne byly taky luxusní. Tehdy jsem nešel ani na jedno, protože jsem věděl, jak dopadnou. A dopadly tak.

                        • Re: FW:

                          Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 02:11 |  
                          7 8

                          On má ideály a vy zase teorie spiknutí, které jsou opravdu hodně nepravděpodobné. Tahle jak Karviná podplácí Spartu je opravdu hodně šílená a krajně nepravděpodobná.

                          • Re: FW:

                            wimpy     před 2 lety 24.04.2019 10:32 |  
                            3 4

                            To je věc názoru. Ostatně celou větev jsem začal tím, že je to jen názor.

                    • Re: FW:

                      pipe1980     před 2 lety 24.04.2019 01:10 |  
                      0 7

                      neděje, v žádným případě, stejně jako se takový věci nedějou na mezinárodní úrovni, jako třeba že by švéd přišel za dánem a řekl mu," pane tomasson, vždyt máme stejnej zájem", a pak by to skončilo 2:2 což se hodí oběma, nepředstavitelný, na mezinárodní úrovni, v kvalifikaci, když se kouká celej svět.....

                      některý lidi jsou holt snílci

                      • Re: FW:

                        wimpy     před 2 lety 24.04.2019 01:15 |  
                        4 3

                        Pamatuju zápas NSR - Rakousko na MS 82. To byla panečku oslava fotbalu na té nejvyšší úrovni. :-)
                        Nebo hokej ČSSR-SSSR, když byli rusáci mistři světa a my potřebovali bod ke stříbru. 1:1 Tichonov pak s klidem prohlásil, že to mohlo dopadnout klidně 2:2 nebo 3:3.
                        Možná jsem opravdu příliš velkej cynik...

                        • Re: FW:

                          Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 02:44 |  
                          6 8

                          Nic z toho není ani trochu srovnatelné se zápasem Sparta-Karviná. K domluvenému výsledku musí být velká motivace, nejlépe oboustranná. A to na Letné nebylo splněno ani vzdáleně.

                          • Re: FW:

                            wimpy     před 2 lety 24.04.2019 10:31 |  
                            2 1

                            A jaká motivace byla na Letné tehdy s tou Plzní? Nebo to tenkrát také nebylo domluvené?

                            • Re: FW:

                              Edenjejenjeden     před 2 lety 24.04.2019 11:20 |  
                              4 0

                              Tehdy to byla revolta hráčů proti neoblíbenému Hřebíkovi.Naopak nebylo tajemstvím,že spousta z nich chtěla zpátky na lavičku Sparty Straku,tehdy trenéra Plzně..

                              • Re: FW:

                                wimpy     před 2 lety 24.04.2019 14:11 |  
                                1 0

                                To bude tím. Za Ščasného vypustěj duši. :-)

                            • Re: FW:

                              Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 11:27 |  
                              1 5

                              Naposal ti to už Eden. Tehdy byla ta motivace výrazně odlišná.

                        • Re: FW:

                          carevitchando     před 2 lety 24.04.2019 10:37 |  
                          2 0

                          Mně se kromě těchto ještě vybavuje tuším rok 1981, Tehelné pole a remíza 1:1 se SSSR, když hosté našeho střelce vyrovnávací branky doslova dotlačili i s míčem do brány :-) Jednou o to m mluvil i Vízek, že sprasil v tom zápase Blochina a ten mu říkal "opatrně moloděc, nebo začneme hrát naplno" :-D

              • Re: FW:

                sasky     před 2 lety 24.04.2019 08:26 |  
                7 0

                Je to samozřejmě nesmysl. Sparta ať je jaká chce, tak rozhodně nemá zapotřebí si zahrávat s vlastní reputací. Kvůli čemu vlastně? Kolik by takový výsledek stál? Půl milionu, milion? To je pro Spartu naprostý pakatel, to tam dají za sezónu za toaleťák. Tady zase někteří jedinci slyší trávu růst. A hlavně, nám to může být úplně u pr...

                • Re: FW:

                  Steevee     před 2 lety 24.04.2019 12:24 |  
                  6 0

                  Nestačím se divit, co se tady rozjela za diskuze:D Tady je každej bookmaker a všichni ví, jak je to jednoduché. Bože...pokud si myslíte, že Sparta pustila ligu Karviné, tak jste se museli zbláznit:-) Ščasný riskuje místo, Křetínského to stojí miliardy, Rosického jméno, samotné fotbalisty obživu (protože po letošku tam nastane znova čistka a že by byla o odpadlíky ze Sparty rvačka, to si teda nemyslím) a vy tady rozjíždíte takovou absurditu jako pohár za "blbýho" Panáka. A to tady obyčejně debatuju rád...

              • Re: FW:

                Pepino44     před 2 lety 24.04.2019 11:12 |  
                1 1

                Tak ono stačí v kabině něco prohodit, co se dotkne některých hráčů a tak tři nebo čtyři hráče "pošetřit" a máš to, peníze nemusí být rozhodující a k tomuto mohou stačit tři osoby, ostatní o ničem nemusí vědět.

        • Re: FW:

          p!erreCORE     před 2 lety 23.04.2019 23:15 |  
          4 5

          to je silný obvinění..máš důkazy? nebo to je jen šleha do větru--

          • Re: FW:

            wimpy     před 2 lety 23.04.2019 23:16 |  
            6 4

            Důkazy, děláš si srandu? :-)
            Ne, je to jen můj názor, dole píšu, proč si to myslím.

            • Re: FW:

              p!erreCORE     před 2 lety 23.04.2019 23:18 |  
              1 3

              já bych byl rád, kdybys měl důkazy.. to by byla šou!

              • Re: FW:

                wimpy     před 2 lety 23.04.2019 23:20 |  
                8 3

                Když onehdá prodala Sparta zápas Plzni a zachránila ji v lize, věděl jsem, že večer předtím seděl Straka se Sieglem a Blažkem v pizzerii na Proseku. Ovšem důkaz to nebyl. :-)

                • Re: FW:

                  p!erreCORE     před 2 lety 23.04.2019 23:24 |  
                  2 3

                  by bylo jasno, nevěřím v čistotu českého fotbalu, ale nikdy nebudu věřit v prodávání zápasů..to by bylo nesportovní..

                  • Re: FW:

                    wimpy     před 2 lety 23.04.2019 23:27 |  
                    0 4

                    Já ti nebudu kazit iluze. Zvlášť proto, že v repertoáru mám hlavně ty excesy, kterých se dopustila Slavia. :-)

                • Re: FW:

                  p!erreCORE     před 2 lety 23.04.2019 23:30 |  
                  2 2

                  ok. dejme tomu, že se tak děje. jak to asi probíhá? přijde boss do šatny a řekne, kluci, tady máte každej sto papouchů a moc se nesnažte? a když vyhrajete, tak budou pokuty?

                  • Re: FW:

                    wimpy     před 2 lety 23.04.2019 23:32 |  
                    4 4

                    Tak tohle ti nepovím. Vím, jak se to dělalo na nižší úrovni. Předpokládám, že na této úrovni v tom jede trenér a dva, tři hráči.

                    • Re: FW:

                      Snivec     před 2 lety 23.04.2019 23:55 |  
                      3 0

                      kdyz trenoval Zachar spartu, tak ho hraci tak nesnaseli, ze si cast kabiny rekla, ze nesmi byt pod zadnym uspechem a ve finale poharu se slavii pri jednom centru se chovanec dokonce sehnul, abychom mohli skorovat, jenze my jsme hrali dost spatne a nakonec jsme prohrali na penalty. Treba Hasek o tom zase nevedel a ten se mohl zblaznit pri rozhodujici penalte. :) Tohle nekteri hraci po kariere priznali. Jo to se delo v 80.-90.? letech, ale s tou Karvinou a Panakem? To mi fakt prijde pritazeny za vlasy. To by to tam muselo byt poradne rozm.dany.... :)

                      • Re: FW:

                        wimpy     před 2 lety 24.04.2019 00:00 |  
                        2 2

                        Naopak, to by znamenalo, že to tam začíná fungovat. :-)

                        "Za to může Zachar!" Nezapomenutelný zážitek. :-)))

                • Re: FW:

                  Steevee     před 2 lety 24.04.2019 12:18 |  
                  0 0

                  Myslíš toho Siegla, který už se Spartou dávno neměl nic společného a který den po zápase řekl do novin, že tohle je největší ostuda Sparty v historii? Tak ten s tím zápasem určitě nadělal čachrůůů....:-)

              • Re: FW:

                goop     před 2 lety 24.04.2019 11:17 |  
                3 0

                Já mám výbušné materiály, které by mohly leccos osvětlit tady vedle sebe v tašce. A otevřu ji, až bude čas. To se pak všichni budou divit...

          • Re: FW:

            ColinSKS     před 2 lety 24.04.2019 08:31 |  
            2 4

            tvl důkazy? jakože kretenský šel do kabiny a řekl - dneska kuwa hoši rupnete??? a někdo ho natočil?? naivita nezná mezí

      • Re: FW:

        Pepino44     před 2 lety 24.04.2019 11:06 |  
        1 0

        Tak ono "prodat zápas" lze i bez peněz. Záleží na tom, kdo co potřebuje a kdo co má nebo může. Co já vím, tak Straka toho za Plzeň svého času také moc spartě nedal. Vše záleží na domluvě.

      • Re: FW:

        LukySKS     před 2 lety 24.04.2019 13:01 |  
        0 0

        jasně že to prodali! Vzhledem ke kurzu na vítězství Karvine ( kurz byl kole 10 ), tak pokud si vsadili kluci ze Sparty, tak ten výsledek dává smysl :)

  7. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    bramburek (přítel SN)     před 2 lety 23.04.2019 22:54 |  
    1 0

    Řekl bych, že bude hrát Deli a Ševčík...

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Dr. Fe1     před 2 lety 23.04.2019 23:03 |  
      10 19

      Taky doufám. A kéž byl hrál na hrotu někdo jiný, než ten vzteklý pán bez zájmu a bez elánu, co tam byl ve Zlíně.

  8. .

    japhy     před 2 lety 24.04.2019 01:03 |  
    11 1

    Za mě tedy punc výjimečnosti není oslaben ani v nejmenším. Až bude Derby ob týden, tak prosím. Že se to takhle sešlo je do jisté míry náhoda a myslím, že do budoucna by i mohli upravit los ligy, aby Derby nebylo před koncem zákl. části, když se dá předpokládat i v nadstavbě.
    Jo, a jestli chcete znát výsledek, mrkněte se, jak dopadli poslední tři...

    • Re: .

      wimpy     před 2 lety 24.04.2019 01:10 |  
      4 0

      Dvě venku plichta (díky videu) a doma plichta (díky videu). Myslím, že jim dáme bůra, jen nevím, co na to video. :-)

      • Re: .

        Ravik     před 2 lety 24.04.2019 06:54 |  
        1 1

        Video bude?

        • Re: .

          kjandourek (admin)     před 2 lety 24.04.2019 09:41 |  
          3 1

          Určitě ne - je to pohár, nepořádá to LFA...

          • Re: .

            asanin     před 2 lety 24.04.2019 11:05 |  
            1 0

            Video dnes bude...

        • Re: .

          asanin     před 2 lety 24.04.2019 10:31 |  
          0 0

          bude a obsluhuje ho Královec...

          • Re: .

            Ragnarok     před 2 lety 24.04.2019 10:51 |  
            7 0

            Video snad maj dneska kupovat, Roman Skamene to přiveze až před stadion. Jeho skupinka má skvělej kanál na přístroje i kazety ze západu. Má to nejen play, ale i pause, ff, rw a i rec.

  9. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    jufoun (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 06:42 |  
    7 0

    Už by to chtělo obracet statistiky v náš prospěch, zejména když máme lepší kádr. Chce to prostě urvat letos ještě dvě derby a budu spokojený 2/2/0 by byla v této sezoně hezká statistika :) Za mě dnes 2:1.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      ColinSKS     před 2 lety 24.04.2019 08:29 |  
      2 13

      dávám osobně přednost titulu. dneska jdu na párek a zábavu

  10. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    Ondráš     před 2 lety 24.04.2019 08:40 |  
    2 5

    No po Zlíně to bylo krutý vystřízlivění. Pokud dneska nedáme ani Rumuny, tak už by to byl 5 zápas bez výhry. Jako byla tam sice i Chelsea, ale každopádně horší šňůru jsme pod Trpišem ještě nezažili. To před nadstavbou není moc dobrá zpráva.
    Rumuni zápas s Karvinou myslím neprodali, spíš se podvědomě šetřili na dnešek, kde jim jde na rozdíl od ligy o všechno. I vzhledem k tomu bych rozhodně nedal ruku do ohně za to, že postoupíme. Ale pro nás je mnohem podstatnější zápas s Olomoucí, ten musíme jednoznačně vyhrát!

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      rak (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 08:54 |  
      5 0

      Letos to tak je. Loni jsem dával poháru velkou váhu, když ten titul byl vzdálený. A vyšlo to. Stejně by ale bylo hezké ho vyhrát znovu. Pozitivní zprávou je, že duben se chýlí ke konci :) Ještě ale dva zápasy.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Ondráš     před 2 lety 24.04.2019 09:00 |  
        4 7

        Jestli nedáme tu Olomouc, tak je podle mě po titulu. Hrůzná představa, že budou třeba Rumuni v posledním kole u toho, jak to projedem. Tou Olomoucí se musíme vrátit na vítěznou vlnu v lize. Já už se na ten zápas fakt těším, ale teda budu dost nervózní. Chce to plnej dům a hnát naše koně za vítězstvím.
        Pokud jde o ten dnešek, tak pro mě tedy derby rozhodně degraduje a ne že ne. Méně někdy znamená více. Navíc pokud bych si měl vybrat, kdy nad nimi vyhrát, tak rozhodně v posledním kole. Ideálně tedy obě derby, ale pokud bych musel volit, tak mám jasno.

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          Divizni (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 09:12 |  
          4 1

          Já se Olomouce ani tolik nebojím. Tam snad jediná motivace pro ně je, že budou hrát s námi, Spartou a Plzní doma. Jinak je pro ně mnohem výhodnější zůstat v lize tam, kde jsou. Pokud teda chtějí do pohárů. Dnes se hlavně nesmí nic pos... na tribunách. Proti Plzni a Spartě v lize musí být plný staďák. Hezký den všem.

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          Jachym     před 2 lety 24.04.2019 09:14 |  
          11 4

          Nemáš mezi známými přezdívku Sýček?:-) Prioritou Slavie musí být dát maximum do každého zápasu v každé soutěži, kterou hraje a sbírat trofeje. Pokud by to bylo na tobě, tak bychom se asi mohli z domácího poháru i evropských soutěží předem odhlásit a bojovat pouze o titul v lize. Já jsem moc rád za zážitky ze zápasů s Genkem, Sevillou a Chelsea a osobně už teď považuji sezónu za úspěšnou.

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            Ondráš     před 2 lety 24.04.2019 09:41 |  
            5 0

            Prioritou má být hlavně stanovení priorit:) A ty byly v klubu pro letos nastaveny jasně - titul. I Tvrdík s tím spojil své setrvání. Zápasy s Chelsea jsou určitě fajn, ale pokud nebude titul, tak sezona úspěšná být nemůže a těžko říct, jaké závěry by z toho byly.

            • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

              Jachym     před 2 lety 24.04.2019 11:19 |  
              3 0

              Vždy je nutné přihlédnout k okolnostem, než jen se striktně držet mantry titul nebo nic. Vítězství v Evropské lize (o LM ani nemluvě:-) by třeba pro mě bylo víc než několik titulů v kuse. Jarda Tvrdík má občas silácká nebo bombastická prohlášení, takže doufám, že by své původní prohlášení nerealizoval. A hlavně mám důvěru v kvalitu a vůli našeho týmu, která je určitě větší než na straně Plzně.

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          Snivec     před 2 lety 24.04.2019 09:14 |  
          15 0

          kdybychom nahodou nedali olomouc, tak po titulu rozhodne neni. teda mozna by bylo, kdyby se z toho hraci pos.ali jako nekteri fanousci tady. hrozny, my vedeme o ctyri body a tady se uz zacinaji stahovat kalhoty

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            p!erreCORE     před 2 lety 24.04.2019 16:49 |  
            0 0

            4b.+1b. k dobru! :)

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          rak (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 10:38 |  
          1 1

          Byl by pak enormní tlak, ale stejně bych titul ještě pak neodepisoval. S tou sílou motivace Olomouce to je také otázka. Mně se nelíbilo hned od začátku, že je tak moc velký tlak na titul. Hypoteticky, kdybychom třeba vyhráli Evropskou ligu a ne titul, bylo by to podle těch vyhlášení bráno jako neúspěch? To snad ne.
          Pro mně je prioritou Liga mistrů. Myslím, že by i pro klub to tak mělo být, už z hlediska financí. Samozřejmě, že z té naší pozice nezískat teď titul by byla rána i na psychiku, ale já bych z toho úplnou tragédii zase nedělal, kdyby to naneštěstí nastalo. Kvalifikace do LM z prvního místa by tedy měla být snadnější, hlavně tím, že se nastupuje v pozdějším kole, ale v soupeřích zase tak příšerný rozdíl nevidím, dle momentální situace (třeba Ajax, Celtic, Kodaň, Záhřeb, BATE, Astana pro mistra a např. Benfica, Kyjev, Basilej, PSV, Olympiakos, Lyon pro druhého)

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          wimpy     před 2 lety 24.04.2019 10:46 |  
          5 1

          Něco ti řeknu. Jetli ten titul projedeme, tak si ho jednoduše nezasloužíme. Máme náskok, i když už ne luxusní. Máme nejlepší tým a i když se nám příliš nedaří, pořád hrajeme nejlepší fotbal. Máme to jen a pouze ve svých rukou a jsme silní.

  11. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    Beran     před 2 lety 24.04.2019 08:57 |  
    0 6

    Klidně bych dnes dal na hrot Frydricha a pod něl Olayinku

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      mudrc     před 2 lety 24.04.2019 09:08 |  
      6 4

      ...duc duc.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        kalex     před 2 lety 24.04.2019 12:33 |  
        3 0

        :() duc duc, mudrc.
        Ber to samo jako fórek. :D

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          mudrc     před 2 lety 24.04.2019 14:01 |  
          2 1

          Beru ho s uctou, respektem a pokorou! Snad jsem na nic nezapomnel, abych neurazil fotbalove stresticko :-)

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            kalex     před 2 lety 24.04.2019 15:07 |  
            0 0

            :() já si na to nepotrpim.
            Hele, to byl fakt jen fórek. Hodilo se to k tvému nicku.

            • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

              mudrc     před 2 lety 24.04.2019 15:24 |  
              2 1

              Vzdyt ano. Ja se na nej snazil reagovat rovnez forkem. Inu, zrejme se mi nepovedl.

              • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                kalex     před 2 lety 24.04.2019 15:55 |  
                2 0

                Ale jó. Já tu ironii na pár ublíženců pochopil. Apropo, cítím v kostech, že jim dnes naložíme. Ať se zase v létě můžeme zasmát, až k nim dorazí na předkolo
                nějaká elita z balkánu.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Boss82     před 2 lety 24.04.2019 14:45 |  
      1 2

      A do brány by mohl jít třeba Standa Vlček, co???

  12. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    Ados     před 2 lety 24.04.2019 09:12 |  
    1 3

    Do zápasu jdeme jako favorit v kurzu 1,78 za výhru nebo 1,36 za postup. Sparta má na výhru vysoký kurz 5 a za postup 2,84. Sázkař, který věří komplotu si může dneska přijít na pěkné peníze.

    Dnes jdu a budu opět fandit Slavii, jako každý zápas, ale jestli se stane něco podezřelého, tak je to neskutečný faul na fanoušky, a to z obou táborů. Opravdu bych si z celého srdce přál, aby zvítězila sportovní myšlenka a my je porazili díky naší kvalitě, ale každopádně dnes půjdu do Edenu se zvláštním pocitem.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Pepino44     před 2 lety 24.04.2019 10:58 |  
      8 0

      Tak já si myslím, že nějaký obchod se Spartou je pouze konspirace, protože ta Sparta nám nemá co nabídnout. Obchod - vy nám pohár,mi vám ligu je nepravděpodobný vzhledem k pozdnímu datu tohoto zápasu. Podle mne bude už rozhodnuto.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Steevee     před 2 lety 24.04.2019 12:12 |  
      7 0

      O čem to proboha mluvíš? Na to nejde reagovat jinak, než že tady rozepisuješ absolutně idiotskou teorii. KDYBY existoval jenom náznak pochybností na reálných základech, sázkovky by to dávno ani neměly v nabídkách. Nehledě na to, v jaké jsme sami situaci. Poztráceli jsme x bodů, potřebujeme se zpátky nakopnout. Takže pouštět Spartě pohár? Kangovi? Frýdkovi? Ščasnému? Tohle pokud někoho aspoň na vteřinu napadlo, tak doporučuju vyměnit praktického lékaře.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Boss82     před 2 lety 24.04.2019 14:47 |  
        0 1

        +1

        Je fajn, že alespoň v těchto otázkách se zcela shodujeme.

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          Steevee     před 2 lety 24.04.2019 15:08 |  
          3 0

          :D Zakopejme tedy válečnou sekeru:-)

  13. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    ehad     před 2 lety 24.04.2019 09:23 |  
    0 0

    No, schvalne tipneme si ... jestli pak ciste nahodou nenastoupi zrovna uzdraveny Dockal ...

  14. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    slaviator     před 2 lety 24.04.2019 09:31 |  
    14 0

    Bude hrát Djimsiti?

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      ehad     před 2 lety 24.04.2019 09:47 |  
      9 0

      Na Chelsea nehral, takze je odpocatej ... ja bych ho postavil ;-) ....

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      gr—pla     před 2 lety 24.04.2019 09:51 |  
      2 3

      Kdyby byl takto Coufal uveden v sestavách na oficiálním Twitteru (i kdyby měl být náhradník), tak by to byla super legrace :-)

  15. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    LukySKS     před 2 lety 24.04.2019 10:15 |  
    0 0

    Čus, přítelkyně na dnešní derby nemůže. Prodám její lístek do rodinného sektoru 225 za nákupní cenu 890 Kč. pište na grebena@email.cz pošlu lístek mailem. Jsem seriozní. Až nebude nabídka aktuální dám sem vědět. Díky LukySKS

  16. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    martyni (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 11:03 |  
    0 0

    Otazky pro dnesni den:). Nechali byste odpočinout Soucka s Borilem dneska nebo proti Olomouci nebo je postavili do obou zapasu? Samozrejme zalezi taky na zdravotnim stavu a pocitu hracu, ale nechat je hrat zase oba zapasy, to se mi moc nezda. Nechal bych je dneska odpočinout.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      wimpy     před 2 lety 24.04.2019 11:05 |  
      6 0

      Souček s Bořilem musej hrát.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        martyni (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 11:16 |  
        0 0

        Za Suka muze hrat Kral a vedle nej Traore, oba mají dobrou formu, Traore toho neodehral tolik a Kral nehral ve Zline. Pripadne Sevcik, pokud je ok. S Borilem je to horsi, pokud nemuze Coufal.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        PetCC     před 2 lety 24.04.2019 11:59 |  
        0 0

        Souček s Bořilem dneska hrát nebudou.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      SirCohen     před 2 lety 24.04.2019 11:05 |  
      2 0

      Odpovím otázkou - je kým je nahradit?:)

  17. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    Hofo78     před 2 lety 24.04.2019 11:09 |  
    0 0

    Myslíte,bude to průchozí z jihu na sever

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      SirCohen     před 2 lety 24.04.2019 11:10 |  
      0 0

      Ano.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Hofo78     před 2 lety 24.04.2019 11:12 |  
        0 0

        určitě? máme volnej vstup bez lístků u vchodu 3...na ligu to nebylo průchozí

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          SirCohen     před 2 lety 24.04.2019 11:18 |  
          0 0

          Určitě ne, jen si to myslím.

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          subHuman     před 2 lety 24.04.2019 11:24 |  
          11 0

          Vchod 3 je sektor hostů, gratuluji :)

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            SirCohen     před 2 lety 24.04.2019 11:47 |  
            0 0

            Tak to jo, já jak chodím jedničkou a dvojkou, tak mi to nedošlo:) to má asi Hofo smůlu.

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            Hofo78     před 2 lety 24.04.2019 11:51 |  
            0 0

            sorry...vchod 4

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            r-w-h     před 2 lety 24.04.2019 12:10 |  
            4 0

            tak proto byly volný ty lístky :D

  18. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    honzaccc     před 2 lety 24.04.2019 11:12 |  
    13 0

    Doufám, že nastoupíme v nejsilnější sestavě - dnešní vítězství by nás nakoplo k dobrým výsledkům v nastavbě..... Případná prohra by mohla mít opačný účinek... Takže věřím v TOP sestavu a v TOP výsledek :)

  19. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    ColinSKS     před 2 lety 24.04.2019 11:41 |  
    3 17

    doufám, že dneska bude v bráně kovář, v záloze Baluta a na hrotu MvB. dneska je to match ve kterém nám o nic nejde, takže o to víc by se hráči z lávky měli vybičovat a spláchnout ty suchařípovce do kanálu.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      necich     před 2 lety 24.04.2019 11:46 |  
      4 3

      Nediv se že dostáváš negace, pokud napíšeš to cos napsal. Myslím tu druhou větu. Mínus jsem ti nedal.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 12:07 |  
        1 12

        Jenže ty negace jsou i tam, kde nic kontroverzního není a kde jiný dostane spousty plusů. Popíráním trollingu nezajiustíte jeho neexistenci.

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 12:19 |  
          2 11

          Já mám třeba u příspěvku kde píšu, že snad Trpiš zvolí dobře, ať vybere jednoho či druhého brankáře (Koláře či Kováře) v tuto chvíli 9 minusů :-) Který normální slávista může dát k něčemu takovému minus ? Podle mě tedy žádný.

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            ColinSKS     před 2 lety 24.04.2019 14:25 |  
            1 5

            podívejte se doktore na váš příspěvek a hodnocení. v plné nahotě přesně jak píšete a jaký mám názor já. palce jsou pouze a jen nasírací tool , jakési tlačítko zlomyslnosti, které pozbylo jakékoli vypovídající schopnosti, byť na začátku dobře míněného záměru. ono by stačilo, kdyby tam byl i výpis mínusářů, ale to nejde, zrušení také nejde. tak se tomu můžu jen smát a říkat si co je to za omezence, kteří mají tu potřebu se takto projevovat a můžu jen hádat kteří to jsou :-D

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        ColinSKS     před 2 lety 24.04.2019 14:28 |  
        0 5

        podle čeho se asi tak měří to, že můj názor je špatný. můj názor je můj názor a nikomu neberu, že to třeba dnes považuje za vrchol sezony. já to považuji za zápas, kde nám o nic nejde a že bychom se měli snažit o CHL. naMol je akorát replika nějaký vázy do vitríny- takovou prestiž to totiž má :).

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          necich     před 2 lety 24.04.2019 18:57 |  
          1 0

          Nikde nepíšu nic o tom zda je příspěvek špatný či dobrý. Jen, že se nemůžeš divit negacím. Pro 99 procent fanoušků Slavie vždy v utkání se Spartou o něco jde. I když jde o zápas na Silvestra. A když píšeš, že o nic nejde tak proč by se měli hráči nějak bičovat?

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      VanDel     před 2 lety 24.04.2019 11:52 |  
      14 4

      Napsat o derby, že "o nic nejde", to může opravdu jenom vůl !

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 12:06 |  
        2 11

        No tak, pro mě je derby taky vždycky důležité, ale proč hned nadávat do volů za to, že to má někdo jinak ?

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          VanDel     před 2 lety 24.04.2019 12:56 |  
          3 2

          Čéče já si myslím, že v tomhle případě je to označení zcela na místě. Protože tohle opravdu nemůže napsat nikdo při smyslech.

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 12:58 |  
            0 8

            Na jednu stranu ti rozumím, ale na druhou bych byl tolerantnější. Co člověk, to jiné vnímání.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        ColinSKS     před 2 lety 24.04.2019 14:20 |  
        0 5

        díky krávo, nic jiného na invektivu která nemá kouska respektu k jinému pohledu napsat nelze

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          VanDel     před 2 lety 24.04.2019 14:23 |  
          1 1

          nemáš zač :)

  20. závěr sezony

    Steevee     před 2 lety 24.04.2019 12:07 |  
    7 1

    Pomalu přichází fáze, kdy je potřeba upozadit výkony před výsledky. Osobně je mi úplně jedno, jak to v reálu proběhne. Prostě odstřelte Spartu ven z poháru a bude se mi usínat dobře.

  21. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    Dennis     před 2 lety 24.04.2019 12:08 |  
    0 0

    Nevíte prosím někdo, kdo to dneska bude pískat? Docela jsem na to zvědavý a nikde jsem to nenašel. A video? Myslel jsem, že na poháru není, ale Ašanin níže píše, že by být mělo. Dá se to někde zjistit? Díky.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      kjandourek (admin)     před 2 lety 24.04.2019 12:10 |  
      1 0

      Pechanec Ondřej - Paták Jan, Dobrovolný

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Dennis     před 2 lety 24.04.2019 12:11 |  
        0 0

        No tak to není úplně dobrá zpráva. Pechance moc nemusím, pamatuju si od něj celkem dost přehmatů... Doufal jsem v někoho solidnějšího.

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          kjandourek (admin)     před 2 lety 24.04.2019 12:17 |  
          0 0

          Já ty rozhodčí v merku nějak moc nemám.... takže netuším, jestli někde udělal nějakou botu, nebo pomohl Plzni, či Spartě

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            Dennis     před 2 lety 24.04.2019 12:19 |  
            0 0

            Já to také nemám spojené s nějakým konkrétním týmem, ale pamatuju si, že párkrát udělal zářez jako kráva a vůbec jsem nechápal, jak to mohl udělat. Tak doufám, že dnes bude mít lepší den...

            • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

              kjandourek (admin)     před 2 lety 24.04.2019 12:28 |  
              0 0

              Teď pískal Plzeň v Příbrami ... a taky Plzeň na Spartě... :-)

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            wimpy     před 2 lety 24.04.2019 12:22 |  
            0 0

            Není to ten, jak tenkrát, teď nevím jestli v Jihlavě nebo Příbrami, ukončil poločas v momentě, kdy útočník běžel sám na branku Plzně?

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      kalex     před 2 lety 24.04.2019 12:10 |  
      0 1

      No mám za to, že video má pod palcem o2 a náš zápas vysílá čt, takže teoreticky ne. Ale zaručit to nemohu.

  22. co takhle přibrousit?

    r-w-h     před 2 lety 24.04.2019 12:08 |  
    1 0

    Bóřa nebo Frýďa, jestli bude hrát, by mohli kongošoustovi trochu ukázat kde je jeho místo ;)
    viz kadlec ala dowňák pár let zpět ;)

    • Re: co takhle přibrousit?

      goop     před 2 lety 24.04.2019 12:42 |  
      0 2

      Kongoš má stopku za žlutky, ne?

      • Re: co takhle přibrousit?

        kjandourek (admin)     před 2 lety 24.04.2019 12:44 |  
        2 1

        Ovšem žlutky nasbíral v lize, takže za ně stojí tam - pohár má své propozice a třeba žluté karty vůbec nepočítá...

        • Re: co takhle přibrousit?

          goop     před 2 lety 24.04.2019 13:50 |  
          1 0

          Mě se zdálo, že sem někde čet, že si to právě odsedí v poháru a ze zbytku se vyplatí. Ale jestli ne, tak tim líp. Bude Bídě chybět.

          • Re: co takhle přibrousit?

            kjandourek (admin)     před 2 lety 24.04.2019 14:05 |  
            2 0

            Kdepak - dostal stopku na tři zápasy... dva si odsedí v posledních dvou ligových kolech (jedno už má za sebou, druhé ve třicátém kole) a do prvního kola nadstavby se vyplatí...

            • Re: co takhle přibrousit?

              wimpy     před 2 lety 24.04.2019 14:06 |  
              3 0

              A v nadstavbě nabere čtyři, stát bude ve třetím kole. :-)

              • Re: co takhle přibrousit?

                sasky     před 2 lety 24.04.2019 14:49 |  
                0 0

                Stačí dvě. Mádl psal, že v nadstavbě se sedí už po dvou kartách. Což mi teda připadá celkem krutý.

                • Re: co takhle přibrousit?

                  wimpy     před 2 lety 24.04.2019 14:50 |  
                  0 0

                  Proto píšu, že bude stát ve třetím kole. :-)

  23. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    spivi     před 2 lety 24.04.2019 12:14 |  
    9 2

    Jak může někdo psát, že dnešní zápas není důležitý?! WTF? Je to
    Derby.... nedovedu si představit že by ManCity uvažoval jako někteří tady... dnes hrajem s ManUtd. ale je to jen pohár v sobotu přece hrajeme s Burnley tak to pro nás dnes není důležitý.... proberte se lidi

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Ondráš     před 2 lety 24.04.2019 12:27 |  
      2 6

      Nikdo ti tvůj zápal nebere. Pro mě osobně je teď důležitější zápas s Olmikem. Jó kdybychom to neposrali ve Zlíně, tak bych to měl jinak. Ale protože jsme rupli, tak jakákoliv další ztráta v lize už může být smrtící. Takže snad dneska nějak vyhrajem, ale trnout budu hlavně o víkendu.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Fabio     před 2 lety 24.04.2019 12:28 |  
      0 0

      City dnes hraji dohravku ligy, nikoliv pohar. A v nedeli hraji proti Burnley, to sedi ;-)
      Ano, je to derby, ackoliv pohar, jde o prestiz, vyrazeni Sparty. Ale pokud by nedejboze nebyl postup, prioritou je titul a vytouzena ucast v LM. A je velka pravdepodobnost, ze vitez poharu pujde primo do skupiny EL takze je o co hrat, i pro semifinalisty z druheho utkani.

  24. vymenim plusy za minusy , zn. ihned

    smely (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 12:17 |  
    7 3

    hele ja ti dam vsechny svoje plusy a ty sem mesic nic nenapises,...beres ? ...#sberatelobibenosti tvl fakt....

    • Re: vymenim plusy za minusy , zn. ihned

      smely (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 12:18 |  
      3 2

      patrilo doktorovi pres formule...

    • Re: vymenim plusy za minusy , zn. ihned

      Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 13:04 |  
      4 11

      Tomuhle se říká syndrom "zahradníkův pes". Zelí nežere, ale jinejm ho nepřeje. Aneb sám nedokážete zformulovat žádný názor (pokud v to tedy nepočítáme klikání minusů), ale jiným byste diskutovat zakazoval.

      • Re: vymenim plusy za minusy , zn. ihned

        smely (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 14:16 |  
        5 2

        ano, to je jeden z mejch syndromu, dalsi je, ze tady 3 krat denne bulim, ze me nekdo minusuje...

        • Re: vymenim plusy za minusy , zn. ihned

          Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 14:56 |  
          1 5

          To těžko, když co by vrchní minusář sem nic nevkládáš a jen minusuješ jako cvičená opička

  25. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    zeleznik2     před 2 lety 24.04.2019 12:21 |  
    6 0

    Porazit Sraltu, ať už v lize, na Silvestra nebo teď v poháru je vždy radost. Rozhodně i tento zápas bude mít náboj. Doufám, že tentokrát nepřijde klasický zářez, ze strany rozhodčích a že po 90 minutách bude hotovo. Máme co napravovat. Snad nejhorší jarní výkon a po zásluze prohra ve Zlíně snad naburcuje hráče k odpovídajícímu výkonu. Na hrot bych postavil asi Masopusta, protože při vší úctě Škoda je tragický, Olayinka neproduktivní a Mick asi nezvládne celých 90 minut. Jak by se hodil Standa.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 13:24 |  
      1 8

      Nikdo kromě Milana na hrotu zatíám nedostal šanci, takže bych nikoho ani předem nezatracoval - jako např. Olayinku. Věřím, že by produktivní byl, kdyby dostal tolik prostoru jako Milan.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        cunak     před 2 lety 24.04.2019 14:29 |  
        1 3

        V posledních 6ti zápasech nastoupil na hrotu 3x Škoda, 1x Van Buren, 1x Olayinka, 1x Masopust. To bych nenazval "nikdo nedostal šanci".

  26. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 12:47 |  
    1 11

    Tipovat tentokrát sestavu je mimořádně obtížné. Záleží jak je kdo unavený, zraněný a nakolik kdo zklamal trenéra ve Zlíně.
    V brance tentokrát nelze vyloučit Kováře. V obraně určitě bude chtít hrát Deli, který Spartu očividně nesnáší, Tipoval bych africké duo. Ale také můžeme hrát na 3 stopery i s Kúdelou, těch variant je habaděj. Dost pravděpodobně si zahraje Frydrych., Bořil je kvůli únavě s otazníkem, Zelený kvůli nepřesvědčivé výkonnosti s vykřičníkem
    V záloze bych tipoval že bude přítomen Král, Masopust, Ševčík. Z dalších možná Stoch, možná taky ne .... Jestli dostanou příležitost Baluta, Hušby ? Nedokážu odhadnout. Souček by samozřejmě odpočatý na 100 procent hrál, ale takhle když odehrál skoro všechno si nejsem jistý, jestli toho po něm nechceme moc.
    V útoku se bojím nejhoršího. A to doslovně. Byl bych rád za Olayinku, v MvB se neodvážím doufat.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 12:51 |  
      0 8

      Ještě jsem mopomněl spartobijce Zmrhyho, tan by se mohl na hřiště podívat. Netuším ale, jak je na tom kdo zdravotně. Takže je to všechno s otazníkem.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Rico1507     před 2 lety 24.04.2019 13:07 |  
      3 4

      Mám strach, že tam zase bude ŠKODA. To je úplný neštěstí. Budmě upřímní, ten už to má za sebou a hlavně je úplně mimo formu. Nechápu, jak dlouho ho bude Trpišovský nasazovat....Modlím se za MvB.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 13:22 |  
        0 8

        Já si to vysvětluji tím, že se ho bojí trenér odstavit, protože se bojí, aby mu nerozeštval kolektiv. Je to samozřejmě jen nepodložená spekulace, ale jiné logické vysvětlení mě nenapadá.

  27. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    Rico1507     před 2 lety 24.04.2019 13:00 |  
    7 11

    V poslední době mě výkony Slavie hřejí u srdce. Je tu ale jedna věc, která mě neuvěřitelně štve....A to je, jak realizační tým drží Škodu nad vodou. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale škoda je úplně mimo formu!! Už ani nevím, kdy naposledy dal gól! Vše na co sáhne tak akorát po...., a navzdory tomu je neústále v základní sestavě (liga). To je takový problém dát prostor Mickovi? Je to hráč, který je si to zaslouží, má parametry a hlavně umí dát gól!! Další věc co nechápu, proč nedostává víc prostoru Baluta. Ten hráč, je úplně někde jinde než třeba Zmrhal atd... Jediné problém, že strašně moc chce dokázat jak je dobrý a to je největší problém. Na druhou stranu by zde stačila větší komunikace k hráčovi. Myslím, že zde by se trenéři měli trochu zamyslet....

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      necich     před 2 lety 24.04.2019 13:11 |  
      2 1

      A jak víš, že ta komunikace není? Pokud vím tam mu přidělili učitelku jazyka apod., tudíž ta snaho o jeho začlenění je více než patrná.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Rico1507     před 2 lety 24.04.2019 13:19 |  
        2 6

        Jasný dovnitř uplně nevidíme ale mám takový pocit. Dlouho jsem sportoval na top úrovni a nějak se se dokážu vcítit do role hráče a na tom Balutovi je to úplně vidět. A hlavně myslím, že Trpišovský neumí anglicky a pokud tam není přímá komunikace trenér - hráč, tak to není ideálka. NEvím, třeba se pletu, ale i tam si myslím, že je to hráč který si ty minuty zaslouží.

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          Orwell_1892 (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 13:23 |  
          5 1

          Trpišovský anglicky umí, naopak Baluta neumí ani anglicky, ani česky.

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            Rico1507     před 2 lety 24.04.2019 13:26 |  
            1 3

            Pokud anglicky umí, proč pokaždé v EL měl překladače? A Balutu jsem anglicky mluvit slyšel. Není to nic extra ale pro základní komunikaci to štačí.

            • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

              JS (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 13:29 |  
              3 1

              Fakt je, že Baluta se vážně moc nedomluví v kabině, asi proto není úplně součástí kolektivu. Potřeboval by mikrosvět, pomohlo by mu to psychicky.

              Že JiT nemá angličtinu úplně na použitelné komunikační úrovni potvrdil teď někdo v tom debilním Tiki Taka, jestli se nepletu.

              • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                martyni (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 14:29 |  
                1 1

                Ja zas v poslední době od nejakyho novinare cet, ze JiT se anglicky domluvi v pohode. Tak nevim, ale problem Baluty asi není jen komunikace mimo hriste, ale hlavne na hristi, jakoby furt hral něco jiného nez ostatní a se spoluhraci si nerozumel. Samo asi by to bylo lepsi, kdyby se domluvil mimo hriste a zapad do tymu, asi tam trochu chybi chemie lidska i fotbalova.

                • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                  JS (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 16:34 |  
                  2 1

                  Asi si to nesedlo lidsky, do toho jazyková bariéra... Otázka je, jak moc se snažil Alex a jak moc se snažili ostatní. Ale i když s tim hráčem nejsem best friend, tak ho přece furt nebudu za něco jebat na hřišti, jako to předvádí Škoda.

              • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                belmis (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 14:56 |  
                1 0

                Bílek to tam říkal. Ale jak je zatím vidět, náš fotbal tím netrpí. Nějak nebo přes někoho s hráči komunikuje.

            • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

              Orwell_1892 (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 13:30 |  
              4 0

              Samozřejmě záleží, o jakém stupni komunikace se bavíme. Myslím, že úplné základy zvládne i Baluta, to ale neznamená "umět" anglicky. Překladatelé jsou v EL zcela běžně tak, aby mohl trenér/hráč mluvit ve svém mateřském jazyce, pokud chce, a aby se mu tak jednodušeji a precizněji formulovaly myšlenky a odpovědi.

              • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                Rico1507     před 2 lety 24.04.2019 13:35 |  
                2 1

                Ano to souhlasím. Jen jsem chtěl vyjádřit, že bych ho rád viděl na hřišti víc. :) Stejně tak MvB.

                • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                  Orwell_1892 (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 13:42 |  
                  0 0

                  To já taky - pokud by se mu dařilo herně a byl třeba jedním z tahounů mužstva, tak by pak i ta adaptace a zapadnutí do kabiny byly mnohem jednodušší...takhle se to jen násobí a mám obavu, jak to bude s Balutou v létě...

              • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                JS (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 13:35 |  
                0 1

                Překladatel je hlavně povinný z principu pravidel UEFA. Ale to nic nemění na tom, že JiT není žádný multilingvista, zajímalo by mě, co by dělal, kdyby o něj projevil zájem někdo na západě. Jak by mohl pracovat někde v Německu nebo Holandsku? Např. Guardiola se před příchodem do Bayernu velmi intenzivně připravoval studiem němčiny, anglicky mluví úplně v pohodě.

            • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

              Orwell_1892 (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 13:37 |  
              3 0

              A ještě doplním, že můj komentář nesměřoval ani tak k tomu, zda (a do jaké míry) umí Trpišovský anglicky, ale že Baluta si s angličtinou netyká a tedy tvoje domněnka, že kdyby Trpišovský uměl anglicky, tak si s Balutou pokecají, není správná, a chyba není ani tak na straně Trpišovského.

              Každopádně souhlasím v tom, že Balutova adaptace na české prostředí a do kolektivu zatím moc nevychází, je to vidět na první pohled a je to rozhodně škoda.

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            Mrakomor     před 2 lety 24.04.2019 13:34 |  
            2 0

            Bílek v posledním Tiki-taka řekl jasně, že JiT cizí jazyky neumí.

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          SirCohen     před 2 lety 24.04.2019 13:25 |  
          3 2

          Zas na druhou stranu Baluta je tu 10 měsíců, za tu dobu už by měl být schopen komunikovat aspoň částečně v čj. A zajímavý je, že ta domnělá komunikační bariéra se neprojevuje u Deliho, MNN, van Burena..

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            Rico1507     před 2 lety 24.04.2019 13:27 |  
            0 2

            Ano to souhlasím, ale zas tady s klukama to srovnávat nemůžem. Ti už ve Slavii jsou celkem dlouho.

            • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

              JS (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 13:30 |  
              1 4

              Hlavně maj v pohodě angličtinu, sami mluví i francouzsky (Ngadeu navíc německy) a ještě tam jsou čtyři, takže jsou v pohodě. Potřebujeme další Rumuny.

              • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                goop     před 2 lety 24.04.2019 13:54 |  
                5 1

                Rumunsky si může pokecat na letný

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          Pepino44     před 2 lety 24.04.2019 14:27 |  
          0 2

          Proč by měl Trpiš umět anglicky ? Mám takový dojem, že Baluta anglicky taky neumí a s ostatními se Trpiš domluví.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Jachym     před 2 lety 24.04.2019 14:36 |  
      10 1

      Ano, trenér, který vede ligu, v níž jeho tým hraje zdaleka nejatraktivnější fotbal a nastřílel zdaleka nejvíce gólů, v Evropské lize vyřadil Sevillu a do posledních minut odvety zatápěl slovutné Chelsea, by se měl zamyslet a vyslyšet volání nás internetových expertů...:-) Já myslím, že má dobré důvody jednoho stavět a druhého nikoli. Pravděpodobně usoudil a vyhodnotil si, že evidentní přínosy Baluty nevyváží jeho nedostatky pro hru v náročném systému, který hrajeme. Škoďák je trochu jiný případ, protože dalšího hrotového útočníka kromě Micka (ten je výborný jako žolík) v podstatě momentálně bohužel nemáme. Olayinka a ještě více Masopust mohou být jen jednorázovými záplatami z nouze.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        YuckFou     před 2 lety 24.04.2019 14:51 |  
        2 3

        Přesně!!!

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 14:54 |  
        1 8

        Vaše představa, že hrotový útočník musí být nutně dvoumetrový chlaop co sklepává míče je ve světě už dávno překonaná. Adeptů na hrot máme tedy hned několik od Masopusta, přes Olayinku až po MvB.

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          wimpy     před 2 lety 24.04.2019 15:00 |  
          2 0

          Ale musí se tomu přizpůsobit systém hry.

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 15:01 |  
            0 7

            Tak to celkem pochopitelně, že nakopávaná na sklepávače v případě nepřítomnosti sklepávače nemá smysl.

            • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

              wimpy     před 2 lety 24.04.2019 15:05 |  
              1 0

              Přesto je to významná část naší strategie. A ne vždy umíme "přehodit výhybku". Pak létejí pasy na Olyianku nebo Burena a jsou z toho jen ztráty.

              • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 15:17 |  
                2 7

                Neřekl bych.

                Právě v té proměnnosti, tedy nehrát to pořád stejně je naopak jedna z výhod naší strategie. Tedy jednou nákop na hroťáka, podruhé rozehrávka přes obránce a zálohu, potřetí nákop - ale do strany na krajního obránce, po čtvrté kolmá přihrávka do zálohy atd. Vždyť to tak hrajeme, pokud jsme ve formě, že to není jednotvárné. Kdyby tam byl kupříkladu olayinka nic zas tak zásadního bychom měnit nemuseli, jen procento nákopů na hroťáka o něco snížit. Ale jen tak mimochodem, on hlavičkovat taky umí. Není to tak, že by tam v této pozici nic neuhrál.

                • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                  wimpy     před 2 lety 24.04.2019 15:30 |  
                  2 0

                  Střídáme to, to máš pravdu, ale ty nákopy na hroťáka lehce odvracejí, když tam není Škoda. On ten souboj taky leckdy prohraje, ale znemožní stoperovi cílené odhlavičkování a ten míč pak třeba máme.

                  • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                    Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 15:35 |  
                    0 10

                    To je ale bohužel také to jediné, co na tom postu ještě zvládne a to ještě taky ne vždycky. Hroťák co za celý zápas neudělá ve vápně soupeře vůbec nic, neohrozí branku ani nepřihraje, tak to není hráč pro tým co aspiruje na titul. Vždyť už se neprosadí ani proti průměrným či podprůměrným stoperům Zlína či Dukly. Tohle není udržitelné, mít tam hroťáka jen na sklepávání míčů, při kterém je ještě tak otrávenej, že to hrozí jeho vyloučením.

                    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                      wimpy     před 2 lety 24.04.2019 15:57 |  
                      1 0

                      Toho Yusufa jsme asi z nějakého důvodu kupovali...

                      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                        Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 16:01 |  
                        0 5

                        To neznamená, že nemůže hrát i jinak. Za Tecla jsme tak hráli, například

                        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                          wimpy     před 2 lety 24.04.2019 16:04 |  
                          0 0

                          Doufám, že budeme hrát i jinak. Tedy víckrát, než teď, protože zase tak moc zaseknuti v tom systému nejsme, v EL jsme to většinou jinak hráli. Jak sem odkazoval Karel, v naší lize dobývat zaparkovanej autobus je o trochu jiném sportu.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        sasky     před 2 lety 24.04.2019 14:56 |  
        3 2

        Haleluja. Mick má pro mě největší přínos pro tým od 70 minuty dál, se svou buldočí dravostí a rychlostí mezi unavené obránce. Naprosto ideální. Nehledě na to, že když bude tým pod tlakem, tak si prostě nákopem na Micka nemůže pomoct, Bohužel je Škoda z formy, to je fakt, ale aspoň je tam šance, že nějaké vysoké míče sebere, to se u Micka bohužel čekat nedá. Olayinka mi sedí spíš na křídle. Nicméně bych postavil na hrot Frydrycha, ten umí dávat důležité góly :D

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 15:00 |  
          2 10

          Panebože. Opravdu není jediný možný styl hry nakopávat vysoké míče na sklepávacího robota. Existují i jiné možnosti.

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            YuckFou     před 2 lety 24.04.2019 15:14 |  
            3 4

            Klidně můžeme hrát bez útočníka, když dobře nastavíš taktiku. :-) To co tu tvrdíš je čistá demagogie. Podívej se na statistiky těch hráčů, když nastoupili na hrotu nebo si aspoň přečti můj poslední příspěvek na tohle téma. S tím co tvrdíš může hrát na hrotu klidně i ten Frydrych. I když se Škodovi absolutně nedaří a na hřišti působí dost podrážděně, tak má na dané pozici pořád nejlepší statistiky ze všech hráčů, které jsi zmínil a momentálně je pro mě jediná možná alternativa Mick van Buren ostatní hráči jsou pro mě křídla a ne útočníci. A upřímně doufám, že dnes Mick nastoupí v základu aby mohl ukázat, že je lepší než Škoda, protože těch příležitostí do konce ročníku už tolik nebude.

            • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

              Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 15:20 |  
              1 9

              Co je podle vás ta demagogie ? Demagog jste naopak vy, když porovnáváte statistiky někoho kdo na hrotu odehrál pár desítek minut, s někým kdo tam odehrál 20 zápasů a berete to jako, že ten co dal za 20 zápasů o gól víc je lepší :-)

              Milanovy statistiky - tedy 4. góly ze hry po 29. kolech jsou doslova tristní. To i útočníci v průměrných a podprůměrných týmech mají výrazně lepší.

              • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                YuckFou     před 2 lety 24.04.2019 15:33 |  
                2 3

                Ty seš tak mimo, až je mi tě upřímně líto. Doporučuji zjistit si fakta o tom co znamená slovo demagog, poté nastudovat statistiky a informace, což bude pro tebe neskutečně obtížný úkol, jak tak pozoruji! :-D Takže ti na vyžádání klidně zašlu nějaké ty odkazy. A pak se čistě teoreticky můžeme bavit dál.

                • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                  Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 15:39 |  
                  1 7

                  Kromě urážek, které ukazují jen tvojí ubohost a netoleranci k jiným lidem a k jiným názorům, jsi nedokázal nenapsal vůbec nic.

                  Nedokážeš napsat ani to v čem ta moje údajná demagogie podle tebe spočívá.

                  Já statistiky narozdíl od tebe znám a je to přesně tak jak jsem napsal výše - ten demagog jsi tady ty, když srovnáváš statistiky hráče s 20 zápasy s tím co odehrál 100 minut a vychází ti, že když dal o gól víc, tak je lepší :-)

                    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                      Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 15:50 |  
                      2 9

                      Ty máš chlapče očividně problém se základní slušností k jiným lidem a dodržováním pravidel diskuze. vystupuješ úplně nesmyslně agresivně, urážíš druhého člověka jen pro odlišný názor a celkově se chováš jako naprosté (cenzurováno) a to jsi přitom na diskuzi, kde jsou fanoušci jednoho klubu.

                      Argument nemáš vůbec žádný. okopíruješ sem odkaz na statistiky, ale nenapíšeš co z nich má podle tebe vyplývat. Ani proč jsem podle tebe demagig, v čem konkrétně.

                      Tak se hoď do klidu, omluv se a přijď konečně s nějákým argumentem do debaty. Zatím tady jenom zvracíš urážky a argumentace jedna velká NULA

                      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                        YuckFou     před 2 lety 24.04.2019 16:01 |  
                        2 3

                        Já už opravdu nevím jestli se mám smát nebo brečet. Tak, který z těch našich "útočníků" je lepší než Milan a proč?

                        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                          Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 16:09 |  
                          2 9

                          Nauč se nejprve slušnému chování a respektu k druhým lidem, chlapče. To že má někdo jiný názor neznamená, že musí být nutně hlupák, jak si myslíš. A naopak tím ukazuješ, že tím hlupákem je tady někdo úplně jiný :-)

                          Opět jsi nenapsal žádný argument, ani k tomu proč jsem podle tebe demagog, ani k ničemu jinému. Měl bysis význam toho slova nastudovat sám, tak jak jsi doporučoval mě. Parádně jsi se ztrapnil. Druhému nadáváš do hlupáků, všemožně urážíš a přitom se sám projeví jako absolutně neschopný sesmolit byť jen jediný argument pro svá tvrzení. Intelektuální jsi naprostá nula. Skvěle se na tebe hodí tvoje vlastní slova. Kdybys nebyl tak nepříjemně agresivní a zlý, tak by tě člověku vylo skoro až líto.

                          Ale jelikož jsem narozdíl od tebe hodný a smířlivý, tak ti napíšu alespoň toto - jelikož je tam nyní Milan úplně nulový, nedostává se ani do šancí, tak bych dal šanci komukoliv z tria Masopust, Olayinka , MvB. Gólů dali na postu hroťáka všichni 3 skoro stejně jako Milan, byť na tom postu narozdíl od něj odehráli jen minimum času. Rozhoidně by kdokoliv z nich byl nyní větším přínosem než Milan Škoda, který je úplně z formy. Vzteká se a týmu nepomáhá ani psychicky.

                          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                            wimpy     před 2 lety 24.04.2019 16:19 |  
                            2 1

                            Jestli nutně potřebuješ nepřítele, vezmi šálu a jdi si stoupnout před vchod číslo 3. :-)

                            • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                              Dr. Fe1     před 2 lety 25.04.2019 12:26 |  
                              0 4

                              Vy někde vidíte, že bych hledal nepřítele ? Zajímalo by mě jestli provokujete a nebo jste opravdu tak mimo ? Každý si může přečíst, že uživatel fuck se naváží do mě, diskutuje agresivně, zpochybňuje mojí inteligenci atd. a já se tomu jen bráním. Nemám potřebu si hledat nepřítele a snažím se vést věcnou diskuzi. Vy to nevidíte ?

                              • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                                wimpy     před 2 lety 25.04.2019 13:15 |  
                                3 0

                                Jen drobná rada, kdyby ses jednou pokusil se přes to s nadhledem přenést, místo abys reagoval sérií osobních útoků, měl bys klid. Mohl bys diskutovat o tom fotbale, jak stále tvrdíš, že si přeješ. :-)

                          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                            YuckFou     před 2 lety 24.04.2019 16:20 |  
                            1 2

                            Já mimo jiné psal, že bych dnes dal šanci Mickovi, ale to ti asi uniklo stejně jako další souvislosti. Jeden z mála tady pořád řešíš nějaké směšné mínusy, ale když někdo napíše, že Mick by si tu šanci zasloužil, jak tady vzýváš, tak mi stejně dáš mínus a ostatní tady budeš z něčeho osočovat. Mick toho odehrál minimum a Olayinka s Masopustem mají na hrotu horší statistiky než Škoda a mnohem produktivnější a užitečnější pro tým jsou, když nastupují v záloze. S tou poslední větou souhlasím a taky jsem se o tom zmínil. Víš on mi ten Milan teď trochu připomíná tebe ;-)

                            https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/12530-Do-Edenu-znovu-prijede-Sparta-Tentokrat-k-semifinale-domaciho-poharu#komentar-499349

                            • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                              Dr. Fe1     před 2 lety 25.04.2019 12:27 |  
                              0 5

                              O mickovi nepadlo ani slovo. Nazval jste mě demagogem a nedokázal ani doložit v čem mám být demagog. Nadáváte mi, zpochybňujete mojí inzteligenci atd. Úplně hloupě a zbytečně. Chováte se jako agresivní sparťan a ne jako slávista co se baví s jiným slávistou.

  28. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    hiker42     před 2 lety 24.04.2019 13:24 |  
    14 2

    přeju si střed zálohy Souček - Král - Traoré, na krajích Masopust a Zmrhal, útok MvB, obrana Simon + MNN, kraje Cuf a Bořa. na střídání Ševčík, Olayinka a Nabyiev, nachystanej Frydrych. do brány Kolář, ať škarohlídům vytře zrak. chci vidět brečícího Kangu. chci vidět RB na kolenou. Smrt spartě!

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      SirCohen     před 2 lety 24.04.2019 13:25 |  
      12 0

      Já chci Ševčíka v základu! Teda jestli může.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      goop     před 2 lety 24.04.2019 13:56 |  
      7 2

      A co třeba James Dens na beku?

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        hiker42     před 2 lety 24.04.2019 14:31 |  
        1 0

        pro toho jsem měl před nějakými 10 lety slabost :)

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 14:58 |  
          0 5

          Když se vyjímečně dostal na hřiště, tak mi připadalo že hraje dobře. Jako laik to možná vidím zkresleně, ale moc jsem nepochopil, proč tenkrát nedostal více šancí.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Novi.sks     před 2 lety 24.04.2019 14:43 |  
        3 0

        Otázkou je, jestli by už zvládl celý zápas...

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 14:52 |  
          2 5

          Ještě bych ho nějákou dobu nechal v béčku, musí setřást tu jarolímovu deku :-)

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        spravnej_jezedak     před 2 lety 24.04.2019 17:14 |  
        1 1

        Jsem divnej, kdyz se tomuhle vtipu i dnes stale jeste zasmeju?

  29. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    Radovan62 (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 13:25 |  
    1 20

    Trochu spekulace,hraje se od 17:00 a od 19:30hodin. Už to je divné.Budem čekat jestli postoupí Baník a když jo tak můžem máznout rb , když ne tak penalty a náš konec. Proč? Protože v nástavbě hrajem s oběma a já to vidím na výměnu. Sám jsem zvědavej na realitu.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Ondráš     před 2 lety 24.04.2019 13:31 |  
      16 0

      Vy jste blázni s těmi konspiracemi:D

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Fabio     před 2 lety 24.04.2019 13:38 |  
      13 0

      Neni to divne, je to jen kvuli TV prenosum. Nic se menit nebude, berem vsechno, pohar, titul, klic od Prahy...vsema deseti ;-)
      Vitezstvi v poharu je hodne lakave, zejmena pro ty, co uz na titul resp. 3.misto nedosahnou. Je velka sance si skrz nej zahrat v zakl. skupine EL.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      puchy     před 2 lety 24.04.2019 14:11 |  
      12 4

      Jdi už s tím doprdele...

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Boss82     před 2 lety 24.04.2019 14:57 |  
      6 2

      Hovadina!

  30. Sestava na spartu

    carevitchando     před 2 lety 24.04.2019 13:28 |  
    2 2

    Rozluštit dnešní sestavu na chátru by nedokázala ani ENIGMA a z toho, co tuším, vychází toto: ?--?-?-?-?---Souček-?-?-?-?---Škoda.

    • Re: Sestava na spartu

      JS (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 13:32 |  
      9 6

      Myslím, že z hlediska efektivity by bylo lepší mít na hrotu snad i Frydrycha.

      • Re: Sestava na spartu

        carevitchando     před 2 lety 24.04.2019 13:34 |  
        0 2

        Já netvrdím, že ne, ale myslím, že legenda nastoupí :-)

        • Re: Sestava na spartu

          Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 15:02 |  
          1 10

          Legendy patří na plakát a pověsit na tribunu. Ne na hřiště.

          • Re: Sestava na spartu

            spravnej_jezedak     před 2 lety 24.04.2019 17:10 |  
            1 0

            Čekám, kdy po tomto komentari vyjde na isportu clanek, ze vyhrozujeme svemu hraci smrti...:-D

      • Re: Sestava na spartu

        vršek     před 2 lety 24.04.2019 13:48 |  
        2 4

        To určitě.... a Balutu na stoperu.....

        • Re: Sestava na spartu

          JS (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 13:54 |  
          2 5

          Spíš v bráně.

        • Re: Sestava na spartu

          Arya     před 2 lety 24.04.2019 15:40 |  
          3 2

          Tak Frydrych by rozhodně horší než současný Škoda nebyl.

      • Re: Sestava na spartu

        Ondráš     před 2 lety 24.04.2019 14:18 |  
        7 0

        Pořád si říkám, že teď nám to Škoda ukáže, ale je fakt marnej. Podle mě je to ten typ fotbalisty, kterej když není pravidelně v zápřahu, tak hrozně upadá. Žádnej talent od pánaboha, všechno vydřený.

        • Re: Sestava na spartu

          Dr. Fe1     před 2 lety 24.04.2019 15:08 |  
          1 12

          On ale je pravidelně v zápřahu, ale stejně to není nic platné. Podle mě je to ve ztrátě rychlosti. Prostě už je o krok pomalejší než obránci a tak se do šancí už téměř nedostává. Proto mi připadá jehoi další učinkování na postu útočníka nereálné a to ani v jiném týmu. Doporučoval bych mu vrátit se na stopera, kde už jednou byl (viz Nezmar v závěru kariéry - ten by mu s tím poradil). Tam by mophl ještě pár sezon odehrát na ligové úrovni, samozřejmě ale ne ve Slávii, ale v nějákém slabším týmu typu Bohemky.

        • Re: Sestava na spartu

          Betynka58     před 2 lety 24.04.2019 15:51 |  
          5 4

          Podle mne by mu hrozně pomohl jakýkoli i saebevíce ušmudlaný gól. Myslím, že ho to moc trápí, že se nemůže trefit, a z toho vyplývá křečovitost v zakončení. Přiutom se do šancí pořád dokáže dostat, a když má možnost konečně dávat do prázdné branky, tak mu míč ukradne Baluta...

          • Re: Sestava na spartu

            Dr. Fe1     před 2 lety 25.04.2019 12:23 |  
            0 3

            Včera jsme všichni viděli, že nejvíce Sláývii pomohlo, když zůstal na lavičce.

  31. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    cheero     před 2 lety 24.04.2019 15:31 |  
    2 10

    Dnes kuciii vybehnou takhle. Nerovnam to pisu jen jmena. KOLAR,FRYDA,MNN,SAJMON,BORA,SUK,KRALIK,MASO,HUSBY,PITR,BURAK.. Tak snad oukej.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      cheero     před 2 lety 24.04.2019 15:35 |  
      1 10

      Tak znova.kolar,fryda,mnn,sajmon,bora,suk,kralik,maso,husby,pitr,burak

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        cheero     před 2 lety 24.04.2019 15:37 |  
        1 11

        Suk,kralik,maso,husby,pitr,burak

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          cheero     před 2 lety 24.04.2019 15:41 |  
          2 10

          Lepsi palec dolu,nez v pr.....

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            wimpy     před 2 lety 24.04.2019 15:44 |  
            3 1

            Ale dobrý.

            • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

              cheero     před 2 lety 24.04.2019 16:24 |  
              0 4

              Takovejch palcu dolu,sem tady dlouho nevidel. Ze sem napsal dnesni sestavu,bo nekdo vi,ze to takhle vybehne a nechava si to pro sebe? Tak prijedou kontrasi...no..

              • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                wimpy     před 2 lety 24.04.2019 16:26 |  
                2 0

                Třeba pak budeš za Nostradama. :-)

                • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                  cheero     před 2 lety 24.04.2019 16:30 |  
                  0 3

                  Treba???...jaky treba???.... nebudu,anzto si to Jindra precetl a postavi ouplne jinak:)

                • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                  cheero     před 2 lety 24.04.2019 19:21 |  
                  1 1

                  Tak sem to trefil. Ze jo?! :)

                  • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                    SirCohen     před 2 lety 24.04.2019 22:49 |  
                    1 0

                    Jindro?

              • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                SirCohen     před 2 lety 24.04.2019 16:29 |  
                4 1

                Sestava ok, ale proč podruhý? A proč potřetí nekompletní?

                • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                  cheero     před 2 lety 24.04.2019 16:31 |  
                  0 5

                  Ptze se mi to ani jednou nezobrazilo cely. Vedi?

                  • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                    SirCohen     před 2 lety 24.04.2019 16:35 |  
                    2 2

                    Nevědí. Na PC se to zobrazuje normálně. Na mobilu ne, jak jsem si teď prohlédl. Kdybys psal pěkně mezery za čárkami, tak se to nestane.

                    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                      cheero     před 2 lety 24.04.2019 17:09 |  
                      0 5

                      Priznavam..nejsem hekr:)

                      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                        SirCohen     před 2 lety 24.04.2019 17:14 |  
                        5 1

                        Psaní mezer na správných místech z nikoho hekra nedělá:) Spíš dělá text přehledným.

                        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                          cheero     před 2 lety 24.04.2019 19:26 |  
                          0 2

                          Trefa

                • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

                  JS (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 16:41 |  
                  4 2

                  Za ty nečitelný zkomoleniny.

          • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

            martyni (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 16:42 |  
            4 0

            Zlatá slova:) To zni jako motto zdejší diskuse :)

  32. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    PetCC     před 2 lety 24.04.2019 16:30 |  
    3 0

    Tři hodiny před zápasem a tady už je k 250 komentářů!

    No číst to zřejmě nemá žádnou cenu.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Taky     před 2 lety 24.04.2019 16:38 |  
      6 0

      MOL cup je prostě cool produkt ! :-)

  33. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    A.Lima     před 2 lety 24.04.2019 17:06 |  
    4 0

    Sundat, sejmout, zašlapat do země :) Jinak se to nedá nazvat :)


    FORZA SLAVIA

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      ColinSKS     před 2 lety 24.04.2019 18:03 |  
      0 4

      dneska je to nanečisto.

  34. Sestava...

    slaviator     před 2 lety 24.04.2019 17:12 |  
    3 2

    Kolář - Kudela, MNN, Deli - Souček, Král - Masopust, Traoré, Olayinka - Stoch - van Buren

    • Re: Sestava...

      Taky     před 2 lety 24.04.2019 17:20 |  
      0 2

      Na 3 stopery ? Jestli není Coufal použitelnej, tak je to skvělej nápad !

      • Re: Sestava...

        slaviator     před 2 lety 24.04.2019 17:25 |  
        1 0

        Musíme je přejet, zadupat do země :)

    • Re: Sestava...

      Ravik     před 2 lety 24.04.2019 17:21 |  
      0 0

      Máš tam 3 chyby :-)

      • Re: Sestava...

        slaviator     před 2 lety 24.04.2019 17:26 |  
        0 0

        No tak to jsem zvědav jak to Jindra postaví :)

      • Re: Sestava...

        Ravik     před 2 lety 24.04.2019 17:30 |  
        0 2

        Budeme hrát normálně na 2 beky. Plus velmi dynamická ofenzíva ;-) Podhrot to bude mít dnes komu dát konečně

        • Re: Sestava...

          slaviator     před 2 lety 24.04.2019 17:41 |  
          1 1

          Tak snad se Baluta ukáže!

  35. Dočkal

    Taky     před 2 lety 24.04.2019 17:23 |  
    0 0

    Tak jak to bude s Flusalem, nastoupí od začátku, v průběhu, nebo vůbec ?

    • Re: Dočkal

      Ravik     před 2 lety 24.04.2019 17:25 |  
      2 0

      Letos už hrát nebude. Má v háji achilovku

      • Re: Dočkal

        slaviator     před 2 lety 24.04.2019 17:40 |  
        0 4

        Zato se jim nejspíše vrátí v létě Stanciu....

        • Re: Dočkal

          ColinSKS     před 2 lety 24.04.2019 18:02 |  
          0 6

          :-D to je vysoce pravděpodobné

  36. Nevíte někdo, kde je Řepka? Je po něm ňáká.scháňka... Ve VIPu asi nebude, co?!!

    tobro     před 2 lety 24.04.2019 18:01 |  
    0 0

    :-))

  37. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    ColinSKS     před 2 lety 24.04.2019 18:01 |  
    0 4

    kolik asi lídí dneska přijde - můj tip je 12 853 - schválně po zápase to posoudíme

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      bongor     před 2 lety 24.04.2019 18:03 |  
      2 0

      14533

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      cheechoo1     před 2 lety 24.04.2019 18:14 |  
      0 0

      11112 kousků

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        sicilianbrno     před 2 lety 24.04.2019 18:25 |  
        3 0

        Já nakonec nejdu, takže si to oprav :-)

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      sicilianbrno     před 2 lety 24.04.2019 18:23 |  
      1 0

      12345

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      marcocruz (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 18:25 |  
      0 0

      13741

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Andreas     před 2 lety 24.04.2019 18:33 |  
      0 0

      15 500

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      carevitchando     před 2 lety 24.04.2019 18:36 |  
      1 2

      15.000 diváků plus jeden přihlížející přímo na place...

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      slaviator     před 2 lety 24.04.2019 18:37 |  
      0 1

      13567

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      zeleznik2     před 2 lety 24.04.2019 18:40 |  
      1 0

      No vyprodáno asi nebude, takže můj tip 16243.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        kjandourek (admin)     před 2 lety 25.04.2019 09:30 |  
        2 0

        Takřka přesný tip ... máš bod :-)

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          zeleznik2     před 2 lety 25.04.2019 14:02 |  
          0 0

          Děkuji..

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      jipeslav (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 18:58 |  
      0 0

      Jdu taky, takže 12 854

  38. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    cheechoo1     před 2 lety 24.04.2019 18:32 |  
    8 1

    Husbauer s céčkem ...JT má smysl pro humor.

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      hiker42     před 2 lety 24.04.2019 18:37 |  
      1 1

      kapitánem RB Vácha?

  39. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    carevitchando     před 2 lety 24.04.2019 18:33 |  
    3 0

    Kolář - Frydrych, Ngadeu, Deli, Bořil - Souček, Král - Masopust, Hušbauer, Olayinka - van Buren

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      zeleznik2     před 2 lety 24.04.2019 18:39 |  
      0 0

      Hm tak teda hodně velké překvapení, Mick v útoku a Olayinka na křídle...
      ještě lavička náhradníků:

      31 Kovář, 12 Zelený, 15 Kúdela, 17 Stoch, 20 Baluta, 27 Traoré, 21 Škoda.

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        slaviator     před 2 lety 24.04.2019 19:02 |  
        1 0

        Tyhle dva jsem v sestavě čekal, tajné jsem doufal teda i v Balutu, kdy jindy než proti svým... :))

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      VanDel     před 2 lety 24.04.2019 18:44 |  
      7 2

      Baluta misto Husbauera a byl bych nad miru spokojen...

  40. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    pevek     před 2 lety 24.04.2019 18:45 |  
    2 1

    Zdravim, z rodinych duvodu nemuzu jit. Nechcete nekdo jit na Vychod za cenu se slevou OP 620 korun?

  41. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    marcocruz (přítel SN)     před 2 lety 24.04.2019 18:55 |  
    6 0

    Kanga, to zas bude divadlo na pár facek

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Fido22     před 2 lety 24.04.2019 19:06 |  
      0 0

      Zlín už hodit za hlavu. Kluci si chyby jistě vyříkali u videa.
      Dnes věřím ve vítězství 2-0, góly Frydrych a Deli. SLAVIA OLEEE!

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        necich     před 2 lety 24.04.2019 19:21 |  
        0 2

        Pokud to bylo freevideo tak se máme na co těšit.:)

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      tobro     před 2 lety 24.04.2019 19:10 |  
      1 0

      Též se obávám, že ten pra.ču.rák bude dělat bordel, faulovat a (hlavně) prudit...

  42. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    cheero     před 2 lety 24.04.2019 19:25 |  
    3 1

    A vy ste nik neveril,ale sestavu sem trefil. Dik:)

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      wimpy     před 2 lety 24.04.2019 23:06 |  
      0 0

      Nostradamus, vždyť to říkám. :-)

      • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

        Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 25.04.2019 13:21 |  
        1 0

        Kdyby to byl Nostradamus, napíše to v prapodivných verších, z kterých by sis mohl odvodit takřka jakoukoliv sestavu.

        • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

          wimpy     před 2 lety 25.04.2019 13:24 |  
          1 0

          Ale šifroval, nevšiml sis? :-)

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      Dr. Fe1     před 2 lety 25.04.2019 12:22 |  
      0 6

      Také jsem tipoval sestavu dost podobnou té co nakonec vyběhla na hřiště. Za což jsem od zdejších trollů schytal mraky minusů ..........

  43. Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

    cheero     před 2 lety 25.04.2019 14:10 |  
    0 1

    Kriminalistika zalezi na chy

    • Re: Do Edenu znovu přijede Sparta. Tentokrát k semifinále domácího poháru

      cheero     před 2 lety 25.04.2019 14:11 |  
      0 1

      Kriminalistika zalezi na chytrosti a vlidnosti..:)

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen