Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

Slavia si dojela do Ostravy pro vytoužený bod a může slavit zisk zaslouženého titulu!

Nejprve krátce k zápasu, který nic převratného nenabídl. Baník vsadil na beton s tím, že se třeba náhodně prosadí z brejku či ze standardky. Slavia měla obvyklou převahu, ale tentokrát bylo přeci jen vidět, že si naši hráči uvědomují situaci a myslí na zadní vrátka. Několik šancí zůstalo po hodině hry nevyužito, když domácí podržel Laštůvka i sudí Hrubeš spolu s videorozhodčími, když přešli zjevný faul na Součka v pokutovém území. K tomu bych se ještě vyjádřil v tom smyslu, že je absurdní, že v průběhu soutěže se nejdřív videem posuzuje sebemenší faul jako penaltový, aby v průběhu jara došlo k veletoči a k odpískání pokutového kopu na základě videa musela přijít kosa viditelná z vesmíru. Už aby byli šašci Wilczek a spol. včetně bílého koně Chovance odstaveni od válu. Ale nechme stranou nepřesné rozhodčí, vraťme se k zápasu a nekažme si den.

Šance Slavie tedy zůstaly nevyužity a zhruba od 70. minuty zápas ztratil tempo. Slavia si byla vědoma toho, že jí remíza stačí a nikam se nehnala. Stejně tak byl vzhledem k průběžnému stavu z Liberce s výsledkem spokojen Baník. Čekalo se tak v zásadě už jen na závěrečný hvizd, když se ani jedno z mužstev nesnažilo o větší útočnou aktivitu. Pro diváka to sice pohledné nebylo (slovo nuda bych nepoužil, protože nervy to pro slávisty byly i tak strašné!), ale těžko oběma mužstvům něco vyčítat, když se jim remíza hodí a potřebují hlavně neprohrát. Vzájemný "klid zbraní" byl tak narušen jedinou situací, která působila jako blesk z čistého nebe. V 87. minutě krásně trefil odražený míč z úctyhodné vzdálenosti Kuzmanovič a nejednomu slávistovi se zastavilo srdce. Ač se střela stáčela, tak naštěstí mířila celkem do středu branky a Kolář ji na rozdíl od derby dokázal vytěsnit konečky prstů! A pak už nic nebránilo tomu, aby začaly mistrovské slávistické oslavy!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Za celý zápas musel vyřešit jedinou situaci, kterou byla nebezpečná střela Kuzmanoviče z dálky. Ondra si s vypětím všech sil poradil a Slavii podržel. Inkasovat v závěru gól z jediné střely Baníku na branku a hrát o titul až do samotného konce by byla tragédie.

Vladimír Coufal - 5 - Začal docela aktivně, postupem času sklouzl k průměru. Nevyvaroval se ani jednoho většího zaváhání v obraně, kdy váhal s odkopnutím míče a nevěděl o soupeři za sebou.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Stopeři působili velice jistě a v podstatě nedali Baníku šanci zahrozit. Na druhou stranu je třeba brát v potaz, že domácí útočili v minimálním počtu lidí a naši obranu příliš neprověřili.

Simon Deli - 6 - Platí to samé co u Ngadeua. Deli zápas zvládl, prověřen ale pořádně nebyl. Po jeho zákroku v první půli se měl pískat faul a měla mu být udělena žlutá karta, ale i kdyby to sudí Hrubeš viděl, tak bych to Simonovi nevyčítal. Z taktického hlediska to byl dobrý zákrok.

Jan Bořil - 5 - Průměrný ligový výkon, není moc co dodávat.

Miroslav Stoch - 5 - Hezky a přesně vyřešil situaci před gólem Van Burena, bohužel byl ale v těsném ofsajdu. Jinak výrazněji nezaujal, ke své obávané střele se nedostal, i když měl párkrát nabito.

Tomáš Souček - 5 - Hned v úvodu zápasu se dobře prosadil po rohovém kopu k hlavičce, bohužel ale zamířil přesně doprostřed. Ve zbytku zápasu odvedl ligový standard.

Ibrahim Traoré - 5 - Začátek zápasu mu až tak nevyšel. Nedokázal zastavovat akce soupeře ani nezklidnil naši rozehrávku jako obvykle. Byla to ale spíše otázka prvních deseti minut, pak už hrál obstojně. Škoda, že neproměnil dobrou šanci v první půli, tam se dalo určitě zakončovat lépe.

Josef Hušbauer - 5 - Nezahrál špatně, výrazněji ani nezazářil. Možnost k tomu měl ve druhé půli, když se řítil do šance a i dobře a pohotově zakončoval na zadní tyč. Laštůvka ale předvedl výborný zákrok.

Petr Ševčík - 4 - Hrál po dlouhé době způsobené zraněním a jeho výkon se mi moc nelíbil. Aktivní sice byl, ale situace neřešil dobře. Dostal se k několika nadějným pozicím ve vápně soupeře, ale míč bez výjimky odevzdal bez boje, aniž by zakončoval nebo nahrával.

Mick van Buren - 5 - Spíš méně viditelný výkon na rozmezí čtyři až pět. Dávám slabší pětku, protože to bylo přeci jen lepší než v zápase s Plzní nebo ve Škodově případě v zápase s Jabloncem. Dobrým náběhem zakončoval do prázdné branky, už předtím byl ale v ofsajdu Stoch.

Milan Škoda, Michal Frydrych a Jaromír Zmrhal nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

4. - Neděle 19. 05. 2019 15:00

Fortuna liga - nadstavba, 2018/2019
0 - 0
0 - 0
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (43)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    Srdcar114     před 5 lety 21.05.2019 11:58 |  
    12 0

    Souhlasím s názorem na video,faul na Součka byl naprosto jasný,muselo to být vidět i z videa.Nechápu,že Hrubeš nebyl informován o tom,aby se na ně šel podívat.U videa byl Zelinka,který nám dobře odpískal zápas s Plzní, a teď tohle.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

      Pepino44     před 5 lety 21.05.2019 16:50 |  
      1 0

      Řekl někdo, nebo bylo někde napsáno, že Hrubeš nebyl informován od VARu, neboť i tak se hlavní rozhodčí pokynem VARu nemusí řídit, pokud usoudí, že to viděl jasně.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    DF007     před 5 lety 21.05.2019 12:08 |  
    1 7

    Já moc nevím, co bych napsal, protože teď je úplně jedno, jak jsme tam hráli. Důležitý je výsledek a tím je titul. Vše ostatní je u tohoto zápasu naprosto zbytečné.
    Krátce se vyjádřím k rozhodčím, respektive k jejich hodnocení Alanorem. Předně, myslím si, že se o penaltu jednalo, ale na druhou stranu je třeba říct, že Zelinka je jeden z mála českých rozhodčí, kteří hru dost pouštějí, proto mě to u něj nepřekvapilo. Rád bych se ho i tímto trochu zastal, protože fotbal je hra chlapů a není to basket. Druhá věc je, že změna ve výkladu použití videa v probíhající sezóně je hloupá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

      warhammer (přítel SN)     před 5 lety 21.05.2019 13:49 |  
      4 2

      Až na to, že hlavním rozhodčím byl Hrubeš.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

        Dr. Fe1     před 5 lety 21.05.2019 16:20 |  
        2 11

        Řeč je o videu a o tom, jestli měl VAR upozornit hlavního na faul. A u videa seděl Zelinka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

          warhammer (přítel SN)     před 5 lety 21.05.2019 17:02 |  
          9 1

          Vidíte. A já si naivně myslel, že za rozhodování na hřišti je v první řadě odpovědný hlavní rozhodčí zápasu. A že když v jeho dohledové vzdálenosti v pokutovém území vběhne bránící hráč do útočícího bez nejmenší snahy hrát míč, píská se jasná penalta.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

            Dr. Fe1     před 5 lety 21.05.2019 21:03 |  
            1 9

            Ján si tohle myslím taky. Nevím ale proč to naprosto zcestně píšete k příspěvku, kde se řeší role videorozhodčího Zelinky a jeho způsobu posuzování faulů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

      wimpy     před 5 lety 22.05.2019 00:40 |  
      4 0

      Zelinka měl od videa rozhodčímu říct, že se dopustil zjevné chyby a že se má jít podívat na zákrok na Součka. Zda jako hlavní pouští hru nemá nic společného s tím, že u videa se zpomaleným záběrem neumí rozpoznat faul.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

        japhy     před 5 lety 22.05.2019 10:01 |  
        1 0

        Právě, že to s tím souvisí. Prostě je nějak nastavenej a situace posuzuje podle sebe, ať jako hlavní nebo VAR. Zase po nich nemůžete chtít, aby na hřišti byli za sebe a jako VAR za vrchol objektivity.
        Za mě ale 100% penalta, stejně jako předtím prosti spartě. Jak správně řekl komentátor - kdekoliv jinde na hřišti by to každej fouknul.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

          wimpy     před 5 lety 22.05.2019 10:08 |  
          1 0

          Právě, nastavenej může být jen v rámci pravidel.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    o5aradecek     před 5 lety 21.05.2019 12:09 |  
    9 2

    Ode mě dostal Ondra Kolář "desítku", za ten klíčový zákrok celé sezony v 90. minutě. :-) Jinak do puntíku souhlas. Teď ještě zvládnout ten double, pak tu exhibici se spartou (Šmíca :-)) a je to. MISTŘI!!!

  4. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    Lunaris     před 5 lety 21.05.2019 12:17 |  
    11 0

    Trošku OT, ale podle videa ze včerejšího tréninku už s mužstvem trénuje i Jakub Hromada. Moc bych mu přál, aby už se mu zranění vyhýbala, protože to je podle mě hráč, který má na základ na pozici DZ, pokud Suk odejde. Bude mu teprve 23 let, takže perspektivu má velkou, pokud zdraví vydrží.

    K samotnému zápasu nejde nic moc říct, byl to naprosto specifický zápas a to vědomí, že stačí remíza, v hráčích je. Vyvozovat se z toho moc nedá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

      o5aradecek     před 5 lety 21.05.2019 12:40 |  
      10 0

      Ta jeho zranění... :-( Jinak je to fakt výborný hráč do středu zálohy. Např. při loňském jarním vítezství nad plzní (2-0), naprosto opanoval střed hřiště a úplně vymazal kreativní plísňáky. Moc bych mu přál návrat a fandím mu.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    první rytíř     před 5 lety 21.05.2019 12:31 |  
    4 0

    K té ofsajdové pozici Stocha, mnozí tvrdí, že to ofsajd nebyl, Alanor zde píše, že byl. Bohužel nenašel jsem záznam, kde by byla tato situace jasně rozebrána. Jinak hodnotit zápas, ve kterém šlo o titul a stačila i remíza, moc velkou cenu nemá, zvlášť pokud na nás soupeř ani v nejmenším neměl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

      Lunaris     před 5 lety 21.05.2019 12:48 |  
      16 0

      Na O2TV to rozebírali, ofsajd byl o špičku kopačky. Pomezní to ale mávat neměl, protože nevěřím, že by to viděl tak jasně. Tohle je situace, která se má dohrát do konce a počkat na verdikt videa. Stejný ofsajd se plzni pustil proti Baníku.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    mis3     před 5 lety 21.05.2019 13:22 |  
    14 6

    Sorry, já se musím opakvat, ale to podvceňování koláře je už trapné. Tentokrát "chytil" něco navíc a stejně má jen šestku. Nesouhlasím s tím, že jediné co řešil byla ta střela pod víko. Měl tam tradičně pár vyběhnutí, kdy zachrňoval situaci. Navívc skvělá rozehra.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

      mis3     před 5 lety 21.05.2019 13:25 |  
      6 3

      naštěstí lid promluvil a dal Kolářovi osmičku, takže jsem spokojen...

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

      dubas     před 5 lety 21.05.2019 13:39 |  
      17 6

      To je to stejný jak 5 pro Hušbauera, který byl jasně náš nejlepší hráč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

      Dr. Fe1     před 5 lety 21.05.2019 16:25 |  
      2 15

      Hodnocení brankáře je principiálně těžké, ba nemožné. V zápase kdy má brankář málo práce a všechno udělá dobře by teoreticky měl dostat 10, ale zase neměl tolik šancí projevit svoje umění. jenže zase jak k tomu přijde brankář, který vyřeší za zápas deset šancí soupeře, ten by měl dostat stejnou známku , tedy také 10 ? Přitom toho předvedl násobně více .... Takže většina lidí hodnotí brankáře průměrně nebo lehce nadprůměrně, což ale také není úplně odpovídající. Prostě tohle nelze udělat dobře, každá varianta hodnocení má své mouchy.

      Takže bych to neviděl jako nějáké úmyslné pödceňování Koláře.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

        mis3     před 5 lety 21.05.2019 17:20 |  
        4 1

        Hodnotit se má celkový přínos k utkání. A ten měl Kolář opravdu nadprůměrný.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

          Dr. Fe1     před 5 lety 21.05.2019 21:05 |  
          3 6

          To je jeden z možných způsobů jak hodnocení pojímat, ale nikoliv jediný.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    dubas     před 5 lety 21.05.2019 13:47 |  
    18 2

    Jinak, je prostě nutné to napsat, protože někteří fanoušci si jeho přínos pro Slavii stále neuvědomují. Ale jen co za nás, po zranění nastoupil Jarda Zmrhal do repre, tak jsme se stali mistry. Přínos prince Jaromíra je prostě neskutečný a neoddiskutovatelný.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    Qope     před 5 lety 21.05.2019 13:59 |  
    9 1

    Tenhle zápas přesně splňoval to, abych každýmu dal 10. Ne výsledek ci předvedená hra tomu pomohli. Pro kluky samozřejmě patrně nepodstatné hodnocení, ale je to prostě takový moje poděkování za to jaká to byla sezóna a jak dopadla ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

      Taky     před 5 lety 21.05.2019 15:06 |  
      5 0

      Tak tak, udělal jsem to taky tak. :-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    Gino     před 5 lety 21.05.2019 15:14 |  
    6 1

    Všichni průměrné známky, většina dokonce známku ve spodní polovině stupnice?

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

      cunak     před 5 lety 21.05.2019 16:07 |  
      2 18

      Ano, získali jsme titul, ale hra byla podprůměrná. A posledních 20 minut to byla fraška nehodná jména Slavie (i Baníku) :(. Dos to připomínalo památný zápas Německo-Rakousko na MS 1982.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

        Edenjejenjeden     před 5 lety 21.05.2019 16:16 |  
        4 1

        Ano,to je možné,ale je to stále lepší,než hrát krásný naivní fotbal,a dostat v závěru gol z protiútoku.Máme titul,chápeš to,nebo tvá averze vůči Trpišovskému ti zatemnuje mozek?

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

        kjandourek (admin)     před 5 lety 21.05.2019 16:42 |  
        7 1

        Tam taky něčí brankář tři minuty vytahoval zpod břevna povedenou pumelici?

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

          cunak     před 5 lety 22.05.2019 07:55 |  
          0 4

          Možná lepší příklad by byl zápas ČSSR:SSSR v kvalifikaci na tento turnaj http://archiv.fotbal.cz/c/nat/AM/1981/match10.asp , jak se Oleg Blochin chytil za hlavu, když jeho nechtěnou pumelici Zdeněk Hruška nevytáhl. No zkrátka, titul máme, je zasloužený, ale jestli se vám těch posledních 10-20 minut zápasu líbilo, tak já mám na to jiný názor.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

            kjandourek (admin)     před 5 lety 22.05.2019 08:50 |  
            4 0

            Posledních deset dvacet minut proti sobě hrály dva týmy, kterým výsledek zápasu vyhovoval.... ovšem ani jeden z nich se nebránil tomu rozhodnout ve svůj prospěch a když už k tomu byla příležitost, tak ohrožoval branku soupeře... Hrozila každá standardka, všechny byly zahrávány do ohně a u všech byla snaha dát gól...

            To je veliký rozdíl oproti "politickému zadání" ve smyslu: nechte soupeři plichtu, jinak nebudou prémie.... ostatně i ten gól, co jsme dali a pro těsný ofsajd nebyl uznán, doprovázela snaha gól dát a rozčarování, když z rozhodnutí pomezního...

            Takže srovnání se zápasem, v němž nám soudruzi se SSSR měli za úkol dopomoci na šampionát do Španělska je dost mimo mísu....

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

        wimpy     před 5 lety 22.05.2019 00:36 |  
        6 0

        Snad těch posledních pár minut. To muselo plzeňskejm fandům hejbat žlučí. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

          Qope     před 5 lety 22.05.2019 09:13 |  
          4 0

          přesně tohle jsem si řikal po 3 třetí přihrávce mezi Míšou a Simonem :-D plzenákům musela téct vzteky pěna od huby :-D, co jsem sledoval na tipsportu tak dohráli dřív, takže to mohli, pokud si to přepnuli, pěkně sledovat live :-D

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

            kjandourek (admin)     před 5 lety 22.05.2019 09:21 |  
            2 0

            A co čekali? Že se Baník slepě požene za vítězstvím? Nebo že my budeme tak zuřivě útočit, že jim odevzdáme míč na nějaký povedený brejk?

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

              Qope     před 5 lety 22.05.2019 09:26 |  
              3 0

              tak co čekali ... spíše v co doufali :-)

  10. Vstupenky na derby

    Mike     před 5 lety 21.05.2019 15:48 |  
    1 1

    Zdar, tak jak vam funguje Ticketportal na vstupenky na derby ? Me to.napsalo, ze permanentka byla jiz vyuzita, i kdyz jsem vstupenku nekoupil, ani se neproklikal do hlediste.

    • Re: Vstupenky na derby

      Taky     před 5 lety 21.05.2019 16:46 |  
      2 2

      Tentokrát v pohodě na první dobrou, kámoš má radost až na kost !

    • Re: Vstupenky na derby

      Dr. Fe1     před 5 lety 21.05.2019 16:54 |  
      3 9

      A nemohl si to někdo objedntat na Tebe ? Tj. nedal jsi v minulosti číslo permanentky někomu ? Jen možnost ....

  11. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    zeleznik2     před 5 lety 21.05.2019 16:27 |  
    10 3

    No pětka u Hušbyho?podle mne nejaktivnější náš hráč, takže minimálně šestka, Ondra za ten jeho zákrok bych dal i sedmičku. Perfektně vystihnutí neodpískané jasné penalty, nevím, co si Hrubeš a Zelinka u videa chtěli, dokázat?I ten gól podle mne mohl, platit, v opakovaném záběru na O2, byl Miro na úrovni obránce, takže to měl Hrubeš konzultovat s Varem, ale zřejmě dostali jasný příkaz Berbra, že Slavie v Ostravě nesmí vyhrát. Plíseň naopak penaltu v Liberci kopala. Nám se vyčítá rekordní počet penalt, ale to, že Plíseň a Sparta zahrávali na jaře daleko více než my, to se taktně mlčí..

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

      Virgil1956     před 5 lety 21.05.2019 16:39 |  
      5 1

      Ten ofsajd šel za asistentem, který přičinlivě zvedl praporek ve vyložené šanci, asi aby to VAR nemohl zkoumat. Jestli pak Hrubeš písknul, už s tím VAR nemohl nic dělat.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    Systém (host)     před 5 lety 21.05.2019 16:32 |  
    0 0

    Toto vlákno bylo přesunuto do článku Přestupy a spekulace: léto 2019

  13. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    voiceman (přítel SN)     před 5 lety 21.05.2019 23:05 |  
    10 2

    No, tak já jsem zatím k zápasu nic nenapsal, a to z jednoho důvodu. Že je mi v podstatě úplně jedno jak to vypadalo, u tohohle zápasu bylo jedno nejdůležitější. Bodovat. A z tohoto hlediska jsme to zvládli mistrovsky. Sice mám u Kuzmanoviče jeden bypass zdarma, ale naštěstí Ondra, chudák čelič životním pumelicím, byl tam, kde měl být. Jediná věc, která mě v tomhle zápase totálně vytočila, byl výkon rozhodčího Hrubeše. Ano, toho Hrubeše, kterej totálně podělal derby, a místo toho, aby se klepal, jestli si letos zapíská aspoň druhou ligu, tak jde pískat zápas o titul. Nechápu. Když si vzpomenu, za co se pískala pecka v zápase Sparta-Bohemians a teď Součka odstrčí hráč rukama ve vápně když může hlavičkovat na bránu. Pardon, ale tohle je prostě buď totální neumětelství nebo záměr. A ještě jedno píchnutí - dle mě (sledováno z gauče) byl naším nejlepším hráčem v Ostravě Hušbauer, takže ta pětka mi pro něj přijde taková jako že málo:-) Ale víte, co je úplně nejlepší? Že to je úplně jedno! Protože jsme mistřiii! Děkuju všem! Slavii fandím cca 40 let a řeknu Vám, že přes ty všechny ty útrapy jsem šťastnej, že to tak je a děkuji svému tatínkovi, který teď slaví v nebi, že mi něco tak úžasnýho dokázal předat. Ať žije Slavia!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

      donford     před 5 lety 22.05.2019 14:41 |  
      2 0

      Dík, to je napsáno naprosto srdcařsky. Mně táta (ročník 1907) taky kdysi předal Slavii, už jen vyprávěním o Pláničkovi, Kopeckém, Ženíškovi a Koškovi. Když mi vylíčil tu krásu a symboliku červenobílých dresů, bylo rozhodnuto na celý život. No, a když se podívám na ročník 2018/ 2019, mohu se jen pyšnit, jak se ta věrnost vyplácí.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo nadstavby

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 22.05.2019 13:35 |  
    3 0

    Tentokráte s hodnocením souhlasím, uhrálo se co se potřebovalo, no dojelo se na starou písničku a to je proměňování šancí. Proměňovat šance tak Slavia byla mistrem už dávno.