Aktuality z médií

Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnického koutku?

Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnického koutku?

Komentáře (48)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

      Qope     před 5 lety 28.05.2019 14:21 |  
      4 1

      Prostě "česká" kabina a jeji specifika. A mimochodem, to co tam řiká o Škodovi, to by si měli někteří zde přečíst 2x. Četl jsem nedávno v novinách rozhovor s bývalým asistentem v Leicesteru. O tom, že tam byl jeden hráč, ač nevyčníval, tak tmelil kabinu. Měli tam taky týmového psychologa, kterej manažerovi řikal, at ho neprodávají, má vliv na kabinu a tím i na hru. Prodali ho (byla to situace po titulu, takže to nebylo kvuli prachum). No a kde je Leicester ted. Neříkám, že by vyhrával jeden titul za druhým, ale někdy to není jen o golech ...

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

        Dr. Fe1     před 5 lety 28.05.2019 14:57 |  
        5 14

        O tom tady píšu už drahnou dobu, že Škoda může bejt prospěšněj jako mentor, ale ne jako hráč. Resp. na hřiště se může dostat někdy symbolicky, jako 4. útočník, když povedeme 5:0 na posledních 20 minut. Něco jako Přéma Kovář.

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

          Qope     před 5 lety 28.05.2019 15:41 |  
          8 3

          Tak to moc nesouhlasim. A doufám, že Milan přísti sezonu dokoná tu stovku golu a nejlepe za nás, nerad bych ho to viděl slavit v jiném dresu ...

          • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

            Dr. Fe1     před 5 lety 28.05.2019 15:55 |  
            4 12

            A jak to Milan s tou stovkou udělá, když se nedostává ani do šancí ? jako v zimě jsem tenhle optimismus ještě chápal, ale vás nevyléčila ani jarní zkušenost ? !
            jako chápal bych, kdyby Milan jen neměl štěstí a nepadalo mu to tam vlivem smůly. Ale jak proboha dá ty góly, když má za tři zápasy jednu střelu na branku dohromady ? ! A to ještě nějákou propagační.

          • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

            Dr. Fe1     před 5 lety 28.05.2019 15:58 |  
            4 15

            Jinak já bych u tu stovku přál v jakémkoliv dresu kromě rudého. Ale tohle je typický případ kdy útočník přestane dávat góly, protože už na to nemá. Věk nezastavíš a u něk ten zlom přišel v této sezoně, to je evidentní. Do šancí se nedostává, to je konečná. Ten tu stovku nedá v žádném dresu, bohužel.

            • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

              Qope     před 5 lety 28.05.2019 16:04 |  
              2 3

              Do šancí se dostává, zase trochu objektivity. To že přestal dávat goly vidim i já ale nikdo nemuže dopredu tvrdit, že je jasny že už je ani v budoucnu dávat nebude ... Kdyby alespon nedrbal ty penalty, tak je kope on a už tu stovku má :-)

              • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

                Arya     před 5 lety 28.05.2019 16:20 |  
                2 0

                U Milana bude hodně záležet na zdraví. Přeci jen už mu je 33, roky aktivního sportování se na jeho zdraví začnou podepisovat. A taky bude záležet,v jaký formě se vrátí Teclík.

                • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

                  Qope     před 5 lety 28.05.2019 16:22 |  
                  4 0

                  JJ to souhlasim. Snad Standa naváže na to v jaké formě byl. Teda a pokud Yusuf nebude někde hostovat, jsem zvedavej i na něho. Za sebe musim řícit, že jsem na něj párkrát kouknul, jak hraje v tý Bohemce a nic moc. Ale třebas na něj jsem moc přísnej ...

              • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

                Dr. Fe1     před 5 lety 29.05.2019 02:07 |  
                1 5

                Do šancí se dostává opravdu minimálně, to zase trochu objektivity od vás. Zrekapitulujte si posledních cca 5 zápasů a vzpomeňte do kolika šancí se v nich dostal. Objektivně toho moc nebude.
                Já bych mu tu stovku přál, ale nechci zažít další spousty zápasů, kdy je ve Slávii marnej. Těch šancí hrát dostal teď na jaře opravdu hodně a s výjimkou několikazápasového období někdy cca v březnu, kdy několik gólů dal to byla bohužel marnost.

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

          Virgil1956     před 5 lety 28.05.2019 18:39 |  
          5 1

          Je možné, že máš pravdu (pravděpodobně máš), ale trochu bych brzdil s tím kategorickým názorem. Může být, že je to věkem, ale může taky být, že měl prostě na jaře špatnou formu (to se stává), a může být, že nás všechny překvapí a nasází v příští sezóně v lize 20 fíků.

          • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

            Dr. Fe1     před 5 lety 29.05.2019 02:14 |  
            1 7

            Možné je všechno. Mě ale děsí že on opravdu neměl v těch zápasech skoro vůbec nic - tedy co se týče šancí, střel, ohrožení branky. To mě optimismem v tomto směru nenaplňuje a obávám se, že je tohle na postu útočníka pro něj opravdu konečná.
            Není první a ani poslední z hrotových útočníků, u kterých nastane zlom kdy přestanou stačit a najednou jsou o krok pomalejší než obránce a přestanou se do těch šancí dostávat. Znám to i z vlastní zkušenosti, taky jsem hrál v útoku i když jen na pralesní úrovni, takže jsem zažil to samé co Milan. U někoho je ten zlom pozvolnější, u Milana dost razantní. Bohužel.
            Já jsem to tady psal už vícekrát, že by pro něj mohlo být řešením, kdyby se vrátil na stopera, kde už hrál. Tam by mohl 2-3 sezony v lize ještě odehrát. Na Slávii to nebude, ale třeba na Bohemku ano. Ostatně náš sportovní manažer - Honza Nezmar - to měl na konci kariéry přesně takhle. když přestalk být platný co by hroťák, tak šel v Liberci hrát stopera. A byl úspěšný a prodloužil si kariéru !

            • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

              tomblesk     před 5 lety 29.05.2019 15:08 |  
              0 0

              Já si myslím, že Milan má dost rozumu, aby to vyhodnotil sám. Taky doufám, že ve Slavii bude dál. Ale zpět ke hře, má mužstvu co dát pořád …. Vzpomeň na jeho "geniální" pasy za obranu - to je dnešní fotbalová atomovka, co může umět jen hráč se správným fotbalovým myšlením a znalostmi o schopnostech mančaftu a jednotlivců, včetně soupeře /zkušenosti/ vůbec. Kromě něj tohle má ve Slavii snad jedině Miňo Stoch. A taky jsem ti jako první dal tady plus, abys měl lepší náladu. Kocovina snad pomalu odchází, žízeň bohužel zůstává, snad debata bude i tady "pokocovinová!"

              • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen II

                Dr. Fe1     před 5 lety 29.05.2019 17:12 |  
                0 4

                Ty pěkný přihrávky také oceňuji. Dával je ale de facto z pozice záložníka směrem na někoho, kdo byl na hrotu v tu chvíli místo něj (Masopust, Hušby). Takže k tomu asi moc dalších příležitostí bohužel nebude.

  1. Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

    lassiter     před 5 lety 28.05.2019 08:43 |  
    1 0

    "Začíná žít, když si dá kšiltovku dozadu." :-)))

  2. Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

    Novi.sks     před 5 lety 28.05.2019 10:15 |  
    4 0

    No, já u některých skoro brečel smíchy :)

    • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

      tomblesk     před 5 lety 29.05.2019 15:11 |  
      1 0

      Nejsi sám, ale stejně: "Kámo to byla jízda" už asi nějaké klípky a klepy nepřekonají ...

  3. Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

    honzah (přítel SN)     před 5 lety 28.05.2019 10:40 |  
    0 1

    Miro Stocha manželka nechce pouštět ven.

    • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

      wimpy     před 5 lety 28.05.2019 11:01 |  
      2 1

      Asi ví proč. :-)

    • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

      Jarinho     před 5 lety 28.05.2019 12:23 |  
      5 0

      Kdybych mel takovou manzelku tak mi to asi nevadi :-D

    • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

      Virgil1956     před 5 lety 28.05.2019 14:51 |  
      11 0

      Horší by pro něj bylo, kdyby ho nechtěla pouštět dovnitř :)

    • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

      Virgil1956     před 5 lety 28.05.2019 17:32 |  
      1 0

      Už to tam není, tuto větu smázli :)

  4. Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

    Gino     před 5 lety 28.05.2019 10:59 |  
    1 2

    Super rozbor. Clovek se o hracich dozvi hodne i osobnich veci.

    • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

      wimpy     před 5 lety 28.05.2019 11:03 |  
      5 0

      Po minulém titulu byl podobný článek od Železníka. Ještě si z něj vybavuju "radio Bořil" :-)

      • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

        Dr. Fe1     před 5 lety 28.05.2019 15:31 |  
        3 12

        A banánový Ngadeu

        • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

          Dr. Fe1     před 5 lety 28.05.2019 15:34 |  
          1 16

          2 minusy za dvě minuty, zase troll automat. Který minusje něco, o čem nic neví.

    • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

      Qope     před 5 lety 28.05.2019 16:46 |  
      1 1

      Zajímavé je to u Stocha. Člověk by řekl (podle toho co o něm slyšel dřív), jakej to bude "blázen" v kabině a jak bude divočit a třeba pařit a zrovna u něho se teda moc nezastavil s komentářem ...

      • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

        Virgil1956     před 5 lety 28.05.2019 17:56 |  
        3 0

        Ono tam ještě původně bylo, že o jeho soukromí moc nevědí, protože ho manželka nechce pouštět ven :) Ale během odpoledne to zmizelo :)

        • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

          Qope     před 5 lety 28.05.2019 18:17 |  
          1 0

          ok to jsem netušil :-)

  5. Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 28.05.2019 11:09 |  
    11 0

    Paráda. Prostě je vidět, že ta parta je skvělá. A to v kolektivních sportech dělá strašně moc.

  6. Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

    marcocruz (přítel SN)     před 5 lety 28.05.2019 14:11 |  
    9 0

    Musim říct, že Přéma Kovář je skvělej člověk do kolektivu, přesně jak píše, přijmout takovou roli, kdy víš, že při jakymkoli těžšim zápase budeš spíš sedět a je to prostě daný je dost náročný, ale očividně mu to jde a jsem rád, že dělat dvojku Kolářovi ve Slavii je pro něj víc, než být třeba jedničkou v Příbrami atpod.

    • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

      mudrc     před 5 lety 28.05.2019 17:32 |  
      1 4

      Ono na pasce je znat, jestli jsi jednicka v Pribrami, nebo dvojka u nas. Heca tuhle “roli” vzal take rad, nasobne si jako dvojka polepsil.

      • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

        Martin 58     před 5 lety 29.05.2019 10:24 |  
        5 0

        Ad Heča pro ty, co mají tendenci kritizovat Koláře za občasný nepřesný pas (neplést si s výkopem). Tak to byla názorná dokonalá ukázka, jaký význam má rozehrávka od brankáře a v případě Heči ukázka, jak to vypadá, když to gólman neumí anebo na to nemá. Vivat Ondra Kolář !

        • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

          Rooney     před 5 lety 29.05.2019 11:25 |  
          6 0

          Jj, Heca ty divaky slusne zasoboval :) Ale to nebyl jen on, ono si staci vzpomenout na Vaclika ci svetoveho Kepu... A je to videt skoro v kazdem nasem zapase, ze souperuv golman to kope bud nekam na stred hriste, nebo do autu. Ale protoze je Kolar nas, tak maji nekteri potrebu do nej sit po kazdem nepovedenem odkopu...

          • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

            Martin 58     před 5 lety 29.05.2019 11:58 |  
            4 0

            Jo jo, my Slávisté, tedy někteří z nás, máme jakousi bytostnou touhu nalézt ve vlastních řadách nějakého fackovacího panáka, nejlépe však hned dva až tři.
            Takový Tomáš Souček by pomyslně mohl vzpomínat, jaké rány v této roli schytával, a to, prosím, není časově tak dávno. Bylo by to "veselé" čtení, kdyby nám to tady mohl nějaký algoritmus naservírovat tehdejší negativní komentáře včetně autorských nicků, protože spousta výroků o něm nesla skutečně originalitu vyjadřování, až samotný Tomáš při vyhlašování nejlepšího ligového fotbalisty (s galaktickým náskokem) sám parafrázoval: "Já, takové kopyto..."

          • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

            tomblesk     před 5 lety 29.05.2019 15:15 |  
            1 0

            Inu, jeden z efektů a bonusů TS ...

            • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

              Rooney     před 5 lety 29.05.2019 16:51 |  
              0 2

              Jako ze TS rozhodi vsechny golmany soupere tak, ze to pak kopou do autu? Zase bych to neprehanel... Obcas to urcity vliv mit muze, ale vetsina zkusenejsich golmanu to neresi.

              • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

                SirCohen     před 5 lety 30.05.2019 08:37 |  
                2 0

                Třeba Vaclík, zkušený reprezentační gólman, ten to vůbec neřešil.

  7. Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

    Betynka58     před 5 lety 28.05.2019 14:29 |  
    5 0

    Mne zase dostal "marťan" Zelený. Tohle tedy Přémovi stoprocentně věřím, taky na mě působí stylem "mouchy, snězte si mě", jako by ani do toho mužstva nepatřil. Asi je to trochu škoda, kdyby měl v sobě více té zdravé drzosti, mohl by z něj být skvělý bek. Ale třeba se ještě otrká.

    • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

      první rytíř     před 5 lety 28.05.2019 15:27 |  
      9 3

      Mimochodem stále ještě čekám na hodnocení hráčů v posledním zápase. V něm bych právě Zeleného bez uzardění ohodnotil jako nejlepšího z našich! Hrál velmi dobře.

      • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

        pinochet     před 5 lety 28.05.2019 18:00 |  
        3 0

        To jo, ale že by byl lepší než Suk nebo Balutta...

      • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

        Karel13     před 5 lety 28.05.2019 20:20 |  
        2 4

        To je jednoduché : všichni za 10, jenom Kovářovi a Delimu jsem dal 9 za tu nedomluvu před penaltou ...

        • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

          wimpy     před 5 lety 28.05.2019 20:57 |  
          9 0

          Vzhledem k tomu, že Tetteha odnesli na nosítkách, tak bych řekl, že se právě domluvili...

      • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

        Martin 58     před 5 lety 29.05.2019 10:21 |  
        3 0

        Viděl jsem zápas naživo i z TV-záznamu. Zelený skvělý, zejména v prvním poločase, ve druhém se už moc nehrálo po jeho straně. Ovšem na Suka neměl, to byl jednoznačně nejlepší hráč na hřišti. Ta akce, kdy vybojoval u vlastního vápna balon, fantasticky ho hned poslal na křídlo Masopustovi a expresně se spolu s Olayinkou přesunuli až před Heču, oba se utrhli obráncům, takže si Maso mohl vybírat, to bylo opravdu něco...škoda jen, že to neposlal na Tomáše, ten by to tam na sto procent zasunul.

    • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

      Dr. Fe1     před 5 lety 28.05.2019 15:33 |  
      14 10

      Každej je nějákej. A to že je někdo introvert neznamená, že je špatnej.

      Umění je právě aby kolektiv fungoval i se všema těma rozdílnejma povahama dohromady a to podle všeho funguje skvěle !

  8. Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

    Ragnarok     před 5 lety 28.05.2019 21:21 |  
    1 11

    Je Přéma opravdu brankář? Poslední kolo tomu nenasvědčovalo. Ale v kabině určitě udělá dost práce, to chápu. Do brány bych ho ale radši nestavěl, některé jeho zákroky jsou opravdu spíš jako kdyby fotbaloví Harlem Globetrotters přijeli bavit vtipnými kousky, což do profi fotbalu za prvé nepatří, za druhé nepatří, když vznikají neůmyslně. Nervy tohoto typu bych si rád odpustil.

    • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

      Dr. Fe1     před 5 lety 29.05.2019 04:22 |  
      6 7

      Nastoupit po hodně dlouhé době do ostrého zápasu a ještě navíc do derby, to není jednoduchý pro žádnýho brankáře. Takže shazovat ho na základě tohoto jednoho utkání je těžká podpásovka.
      Přéma několikrát ve Slávii předvedl, že chytat umí. To že mu to nyní tolik nelepilo na tom nic nemění.

    • Re: Mistři pod drobnohledem: Komu se říká avokádový král a kdo je šéfem černokněžnick

      ezechiel     před 5 lety 29.05.2019 17:09 |  
      2 0

      Další věc je ta, že Deli mu nadělal více starostí než celá Sparta dohromady.