Aktuality z médií

Komentáře (204)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Markus     před 5 lety 26.06.2019 08:52 |  
      2 1

      Tohle dílko beru s velkým nadhledem, je to prostě humorný komentář. Žádné velké umění, ale jako směju se u toho a o to přece šlo :)

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        mis3     před 5 lety 26.06.2019 08:54 |  
        5 0

        ani já to jinak neberu, pokud k nám NS půjde tak ovšem tohle video dostane úplně jiný level humoru...

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 09:02 |  
          8 1

          On si chudák nadělal do bot :-)

          Co jsem četl, tak je to zapálený fanoušek, kterého oslovilo vedení bídy s tím, že by každý měsíc udělal nějaký podobný popěvek opěvující úspěchy rudochů.... předpokládali, že potáhnou za titulem (nevím, jak je to napadlo) a tak se to bude líbit... nechali toho po třech měsících, protože nechtěli ještě více provokovat naštvané fanoušky..... :-)

          Mě osobně se víc než "Nico" líbilo: "začíná nová sezóna juchů a další průser už zas visí ve vzduchu; začíná nová sezóna jupí a jejda už jsme zase venku z Evropy..." To jejich sezónu myslím charakterizovalo docela přesně :-)

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            kalex     před 5 lety 26.06.2019 10:20 |  
            1 0

            Pobavilo. :()
            Jinak asi jako každý tady jsem jak na trní. A bez skrupulí přiznávám, že to je jeden z mála co hrál v trexlerově VELCOMALOCLUBU za posledních cca 5 let, kterého jsem jim záviděl. On prostě umí. A na druhém břehu se z něj za půl roku stal prý nekopa, když jde k nám.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Ondráš     před 5 lety 26.06.2019 11:29 |  
      2 1

      Za toho kejklíře je mi až trapně.

  1. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    mudrc     před 5 lety 26.06.2019 08:44 |  
    0 23

    Pripada ti EdCable tahle recyklovana informace jako aktualita? Snad paty tyden se to omyla zas a znova dokola! Jestli odpoledne prijde jina redakce s novym clankem na tema Stanciu a Slavia, uz to sem prosim neposilej.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Gino     před 5 lety 26.06.2019 08:46 |  
      1 1

      No on to ale mohl vlozit uz driv a admini achvalit do altualit az ted.

      A nebo to vlozil ted a admini mu to schvalili.

      V obou pripadech je to spis na adminy :))

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        EdCable     před 5 lety 26.06.2019 08:54 |  
        23 0

        Clanek je z dneska, admini jeho vlozeni odsouhlasili velice rychle.

        Me zaujalo, ze prestup je udajne ve velmi aktualni fazi a ma se rozhodnout behem "par hodin". Navic je okurkova sezona, zapas muzeme komentovat az vecer ;-)

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      birkin     před 5 lety 26.06.2019 09:25 |  
      15 0

      Ty se hlavně nauč český, "mudrci". Pro začátek budou stačit vyjmenovaná slova. A když už o tom píše i jiná redakce než bulvár isport.blesk.cz, tak mi to rozhodně jako vhodná aktualita na SN přijde.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      sasky     před 5 lety 26.06.2019 10:10 |  
      4 0

      No já myslím, že tam jsou celkem nové informace. Za mě dobrý.

  2. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    VanDel     před 5 lety 26.06.2019 09:29 |  
    11 5

    Pojď synu, POJĎ !!! :)

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 09:44 |  
      1 0

      Mă duc, tată! :-))

  3. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    carevitchando     před 5 lety 26.06.2019 10:04 |  
    13 1

    Jako umíte si představit tu prdel, až by nastoupil v derby a dal jim 2 kousky? :-))) Nám se smějou, jak nás vytáčí ta kanga a teď tohle, kéž by to vyšlo, fotbalista je to skvělej plus ty točky rudejch jako bonus rovná se POJĎ!

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      smely (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 10:19 |  
      2 1

      a jako bonus by moh Kanze udelat kotníček nakym libovym skluzem... :-)

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Tomastu     před 5 lety 26.06.2019 14:53 |  
      5 0

      Píšeš Kanga, ale já tam slyším p.ča :D

  4. Hráči na jeho pozici

    Mike     před 5 lety 26.06.2019 10:15 |  
    3 0

    Pokud by přišel, tak předpokládám do zálohy na středovou pozici, nebo podhrot /i tato pozice by se dala definovat jako záloha/. Na křídlo bychom ho asi necpali. Na středovou pozici máme ,,vzadu" Součka, Traorého, Krále a Hromadu, vepředu Hušbauera, Balutu, Stocha a Ševčíka, z toho jsou všichni kromě Hušbauera použití i na křídle. Snad jsem na nikoho nezapomněl. Místo v sestavě bude pouze pro 3, Souček je jasný, takže se vlastně hraje o 2 místa. Třeba se počítá, že někoho uvolníme /Baluta ?, Hušbauer nějaké solidní zahraničí?/, Podle mě je těchto pozicích přetlak a někdo asi odejde.

    • Re: Hráči na jeho pozici

      Lord     před 5 lety 26.06.2019 10:19 |  
      9 1

      S příchodem Nica bych Balutu nepouštěl.

    • Re: Hráči na jeho pozici

      kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 10:43 |  
      9 1

      Ale my nebudeme hrát pořád se stejnou základní sestavou - budeme to točit podle soupeře i podle soutěže, takže na tři místa potřebujeme minimálně šest zcela vyrovnaných borců...

      A ještě mám tedy soukromý dojem, že Ševčík je lepší, když je spíše ten vzadu - se Součkem, Králem Traorém a Hromadou.... Přeci jenom by na podhrotu měl být vysloveně střelec ze střední vzdálenosti a Petr těch gólů v životě moc nedal - i když ta dvojrána na Chelsea by mohla svědčit o opaku....

  5. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    sasky     před 5 lety 26.06.2019 10:17 |  
    16 2

    Jako fotbalista skvělý. Ale už se tady snesla kritika na např. Baráka za to, jak ze Slavie zmizel, ale od NS vlastně nic jiného nečekám. Když je někdo schopen jeden měsíc prohlásit, že z klubu neodejde dokud nebude mít titul a za měsíc už si balit kufry jinam, tak to moc o jeho povaze nesvědčí. Stejným způsobem vlastně nyní opouští Al Ahli. Tak jaký je důvod myslet si, že se zrovna ke Slavii zachová jinak? A ty kecy, že byl ve Spartě a zmoudřel si prosím nechte, to je argument na úrovni základní školy. Každopádně, pokud mu vedení dá jednoznačně najevo, že tu je na dva roky, ani o den méně, jinak v momentě, kdy bude trucovat, tak místo přestupu půjde do juniorky, tak bych ho bral všema deseti. Jednak by měl Alex Baluta kámoše a navíc si myslím, že ofenzivní duo Stanciu - Baluta by mohl být slušný bolehlav pro soupeře. K nim zakončující Jusuf. Akorát si zřejmě nekopne Hušby, ale pokud bude nahrazen lepšími hráči, tak musí jít sentiment stranou.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Ados     před 5 lety 26.06.2019 10:20 |  
      6 2

      Za prvé tomu stále moc nevěřím, ale třeba fakt přijde. Hráč je to nesmírně kvalitní, ale bez charakteru a ovládaný svou agentkou.

      Za mě ideální scénář: Koupit za těch 100 mega, ať nám vykope LM + titul a příští rok prodat za 250 mega ven.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        sasky     před 5 lety 26.06.2019 11:06 |  
        3 0

        Tak oni sice novináři občas sami tvoří senzace, ale tohle zní celkem realisticky. Je to skvělý hráč, navíc ukázal, že je i v celkem specifické české lize schopen se prosadit (byť se nedařilo týmu, tak jemu ano). Byl bych docela rád kdyby přišel. Letošní slávistické úspěchy byly sice pecka, ale víceméně byly hodně založené na náročné fyzické hře. Pokud k této fyzické hře přidáme i větší fotbalovost, tak můžeme být opravdu hegemonem ligy a pravidelně se měřit s těmi lepšími týmy v Evropě. Tím neříkám, že jsme všechno jenom uběhali, postupně nám přichází fotbalová kvalita, ale proti skvěle obranně organizovaným týmům to žádná hitparáda nebyla (Liberec), takže tam přidat fotbalovost je určitě na místě.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          tomblesk     před 5 lety 26.06.2019 15:53 |  
          0 2

          A taky pozor. jestli něco naši "novináři" umí tak je to rozesírat mužstva, náladu v kabině/ … /nejen Slavii, vezměte třeba Bohemku, byla miláček a teď je pro srandu králíkům. Prostě pakáž: nemažeš, nejedeš - jak prosté a ten článek na téma Stanciu do toho zapadá / třeba Křéťova objednávka, proč ne - za blbce je teď někdo jiný …/

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        Gino     před 5 lety 26.06.2019 12:02 |  
        0 1

        Prodat pak klidně taky za 100... když pomůže vykopat LM, tak se nám ten jeho jednoroční plat zaplatí sám...

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Markus     před 5 lety 26.06.2019 10:21 |  
      6 0

      Je mu 26, čerstvě se oženil, třeba se chce usadit a mít rodinu v zemi, kde si už zkusil, že se žije dobře a není mu kulturně vzdálená.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      smely (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 10:21 |  
      9 1

      co mam info , tak Husby zvazuje nabidku z USA, proto se asi uvazuje o NS...

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        Ragnarok     před 5 lety 26.06.2019 11:40 |  
        0 0

        Otázka je, co mu USA nabídnou. Šural měl od NY nabídku na 8 milionů korun brutto, což při stylu na jaký jsou naše hvězdy zvyklé nic moc - pokud by tedy nebyl ochoten například bydlet někde v NJ atp.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          o-cab     před 5 lety 26.06.2019 13:23 |  
          0 1

          což je stále 2x víc než bral ve spartě

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        o-cab     před 5 lety 26.06.2019 13:22 |  
        3 1

        myslím že to bylo bylo krásný. za prvé co vím tak hušby miluje USA, jezdí tam na dovolené, miluje NBA atd, za druhé by mi bylo fakt líto kdyby končil někde v Bolce. ideální zakončení kariéry na jeho straně a na naší straně ideální obměna kádru. win win

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      mis3     před 5 lety 26.06.2019 10:46 |  
      5 0

      Ano, tyto obavy jsou jistě na místě. Nicméně všichni víme, jak to v té době vypadalo ve Spartě. Do toho prohlášení ho počítám navezlo PR oddělení. Druhá věc je, že v Arábii se mu údajně hodně nelíbí. Tak snad si bude víc vážit Prahy. A za třetí, on hraje velkou roli i kolektiv (každý to určitě zná z práce/školy) a zatímco na Spartě byl jen soubor přeplácených individualit u nás se hodně řeší týmová chemie a tak pak může mít vliv na jendotlivce. Každopádně je třeba být v totmo směru opatrný.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        sasky     před 5 lety 26.06.2019 11:01 |  
        1 0

        Jasný, souhlas. Věřím, že naše vedení, fungující kolektiv a týmové úspěchy ho budou bavit. Nakonec má zřejmě poslední možnost, jak se prosadit v evropském fotbale. A LM je celkem velké lákadlo, navíc s potenciálem dlouhodobých účastí ať už tedy v LM nebo i EL.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Obr     před 5 lety 26.06.2019 11:00 |  
      8 0

      Ja to vidim takhle. Se Sraltou mel ambice hrat o titul, pohary, atd. Kdyz tam ale prisel a videl v jakym je to tam hnoji, pro me pochopitelne kejvnul na odchod do Al Ahli - asi nechtel cekat na nabidku z lepsi ligy a chtel hned pryc za dobry prachy. V Al Ahli mu neplatili, protoze jsou ve srabu, coz asi nevedel, kdyz tam podepisoval. Takze ted chce odejit konecne do poradnyho klubu evropskyho meritka, kde mu kazdej mesic zacinka na ucte pekna vejplata, bude vyhravat trofeje, zahraje si LM a udela si poradny jmeno.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        donford     před 5 lety 26.06.2019 11:08 |  
        0 0

        Take my do toho nevidíme, ale má to logiku. Jen nevím, snad mu je 26 let, pokud by tu zůstal aspoň na 3 roky, zda by se ještě venku ve velmi dobrém klubu, srovnatelném podmínkami se Slavií, uchytil. Zrovna tak Stoch - pokud odejde do Řecka, musí nutně chtít co nejvíc peněz za podpis, protože tam už by to byla mezi těmi lepšími kluby jeho konečná, a taky třeba moc neví, jak by to tam vypadalo s pravidelností výplat. Asi nějaké riziko tam bude.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          Obr     před 5 lety 26.06.2019 12:25 |  
          2 0

          Podle me u nas vydrzi spis rok max dva a v 28 muze porad udelat velkej prestup. Kor kdyz bude hrat dobre v poharech. Ja myslim, ze na nem nemuze SKS prodelat. Je to fotbalista od pánaboha.

  6. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    Ados     před 5 lety 26.06.2019 10:27 |  
    0 2

    Záloha by byla neskutečně našlapaná.

    Souček (Traoré, Hromada)
    Král (Ševčík)
    Masopust (Stoch)
    Olayinka (Zmrhal)
    Hušbauer (Stanciu, Baluta)

    Snad jsem na někoho nezapomněl.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      japhy     před 5 lety 26.06.2019 10:34 |  
      0 3

      MvB

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      smely (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 10:36 |  
      4 2

      jak pisu vejs, pepik asi smer USA

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        donford     před 5 lety 26.06.2019 11:10 |  
        7 1

        Odchod Hušbyho by byl z jeho strany rozumný - do USA se chodí za finančním vejvarem, asi jako do poslední štace. Chytil se tam Dočkal, tak proč ne on?

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      smely (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 10:46 |  
      1 2

      a na Stocha je prej zajimava nabidka z PAOK Solun....

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        donford     před 5 lety 26.06.2019 11:02 |  
        7 0

        Kdyby přišel Stanciu a sekal dobrotu, jako jí třeba u nás seká Stoch, jenž přišel s dost rozporuplnou nálepkou, pak bych proti němu nebyl a ani by mi nevadil odchod Stocha do Soluně. Střelec za střelce. Jen bych ho necpal na křídlo, jako ve Spartě. Ale u nás, oproti RB, naštěstí naši trenéři fotbalu rozumí. A pokud by Hušby skutečně odešel, pak příchod Stancia ještě více nabyl na logice. Rovněž "utopený" Baluta by pookřál. Tak jen zírejme. :-)

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          smely (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:06 |  
          0 0

          souhlas...

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          Ragnarok     před 5 lety 26.06.2019 11:46 |  
          6 0

          Podle mne atmosféra v SKS nikomu nedovolí se chovat jako kokot. Bylo by mu trapně. Atmosféra vypadá super.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        Boss82     před 5 lety 26.06.2019 11:09 |  
        4 3

        Oba (Hušbyho i Stocha) snad ale pouštět nebudeme, ne? Kdyby dorazil Stanciu, tak bych pustil maximálně jednoho z nich.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          donford     před 5 lety 26.06.2019 11:18 |  
          3 2

          Taky bych byl rád, kdyby Pepík ještě rok vydržel. Ale Stocha, pokud chce do Soluně, bych za Stancia oželel. Zjevně lze tušit, zatím do toho nevidíme, že naše vedení chce co nejlepší výsledky doma i v LM, či v EL. Určitě se letos poučili a také mají jasnou představu budoucího zisku. (Suk, LM či EL). Takže se asi nebojí hodně investovat a zároveň vyhlašovat ekonomicky za cíl černá čísla. Lze předpokládát, že s příchodem Stancia by herně vyrostl také Baluta. Bylo by zajímavé tyhle dva "mrňousy" velikostí, nikoliv herně, vidět vedle sebe. Pořád si myslím, že by ho Stanciu mohl vytáhnout i do jejich nároďáku.

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            Boss82     před 5 lety 26.06.2019 13:22 |  
            3 3

            Tak mně k srdci přirostl jak Hušby (to je o mě asi tak nějak známo) tak Miro, ať by odešel kdokoliv z nich, tak by mi chyběl. Navíc když se podíváš na jejich čísla z proběhlé sezóny, tak by s nimi odešlo hrozně moc gólů a nahrávek, a to by se nahrazovalo těžko. Na druhou stranu ale vnímám, že Stanciu je velmi nadstandardní hráč, takže v případě jeho příchodu asi někoho z našich oblíbenců oželet budeme muset. Stejně tak souhlasím s tím, že by vedle něj mohl vyrůst i Baluta, který má v sobě velký potenciál, jen ho u nás není z různých důvodů schopen prodat.

            Uvidíme, jak to nakonec všechno dopadne. Mám plnou důvěru ve dvojici J. Trpišovský + J. Nezmar, že poskládají kádr tak, aby byl dostatečně široký, aby měli k dispozici několik taktických variant, a že přitom svůj herní prostor dostanou všichni hráči.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          smely (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:40 |  
          0 0

          to si myslim, ze je jasny...

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            Boss82     před 5 lety 26.06.2019 13:02 |  
            0 2

            No doufám:-)...

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      sasky     před 5 lety 26.06.2019 15:26 |  
      0 3

      Tak Hromadu bych pustil na hostovačku (resp. někoho z dvojice Hromada x Traoré) a Hušby pokud to USA, tak záloha za mě pecka.
      Jako sestava A (názor, ne dogma):
      Olayinka - Souček - Stanciu - Ševčík - Masopust
      vs. sestava B:
      Zmrhal - Král - Baluta - Traoré - Stoch
      No nevidím nějaké zásadní rozdíly. Ale nakonec by se mi nejvíc líbila sestava Stoch - Souček - Baluta - Ševčík - Stanciu. Souček prostě čistič dozadu, Stoch sniper a trojice Baluta, Ševčík, Stanciu do kombinace. Chybí mi tam na jaře famozně hrající Masopust, skvělý perspektivní Král, ale když je tam jenom pět míst. Hrozně bych přál úspěch i Olayinkovi, ten kluk to v sobě má, jenom je trošku zbrklý.

  7. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    Sedrousek     před 5 lety 26.06.2019 11:01 |  
    1 0

    To jsem zvedav, jestli uvidim dnes Stanciua v civilu uplne nahodou v Celakovicich?

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      smely (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:08 |  
      2 0

      na place :-)))

  8. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    bububu (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:06 |  
    5 16

    Umínusujete mě, ale já pořád doufám, že se to nestane. Určitě nesmírně kvalitní hráč, ale jeho přestup by byl velmi nákladný a jeho morální kvality jsou více než pochybné. Tisíckrát radši uvidím dál v našem dresu na podhrotu Miňa, a jestli mermomocí chceme utratit 100 mega, tak prosím za top utočníka.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      smely (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:14 |  
      12 0

      Minu ma rad kazdej, to je jasny, ale pokud je zaimava nabidka pro klub i hrace, tak myslim, ze zrovna v tomhle pripade by nemelo bejt co resit...preci jen na jare uz trochu slapal vodu, mozna by to prospelo jemu i tymu...cimz nerikam, ze by me to nemrzelo, nicmene odchod Simonka nebo Misi by byl pro Slavii mnohem zasadnejsi...esi mi rozumis :-)

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        bububu (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:19 |  
        5 6

        Šlapal vodu, protože neměl důvěru jako na podzim, kdy byl naším nejlepším hráčem. Chápu, že se nehodí v Trpišově systému na křídlo, na AM/podhrotu je to však podle mě jeden z nejlepších hráčů v lize, ne-li vůbec nejlepší. Především je, narozdíl od většiny našich dalších hráčů na této pozici, velmi gólový.

        Navíc je to srdcař, Slavia mu evidentně přirostla hodně k srdci. Stanciu je jen obyčejný žoldák, což dokázal v každém dosavadním angažmá.

        Jestli pustíme Miňa jen proto, abychom uvolnili místo Stanciuovi, tak bude poprvé po roce na vedení naštvaný... hodně!

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          bububu (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:19 |  
          0 0

          * budu

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          Navyseals     před 5 lety 26.06.2019 11:28 |  
          7 0

          Stocha bereš jako srdcaře teď, po dvou letech v klubu. Ale vezmi si s jakou pověsí přicházel. Sice skvělý hráč, ale psychicky labilní, lenoch, rozbíječ kabiny po angažmá v Arábii, Turecku. Na tiskovce při rozhovoru čepici. Kdo čekal, že to dopadne takhle? Já bych Stancia neodstřelil ještě než vůbec podepíše nebo kopne do balónu.

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            bububu (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:33 |  
            0 1

            Jo, jenomže Stoch stál 30 mega, Stanciu bude stát 100. Vzhledem k rizikům je to z mého pohledu obrovský risk.

            Principiálně proti jeho příchodu nejsem (sparťanská etapa je mi vcelku ukradená), jen jsem prostě přesvědčen, že ty peníze můžeme využít účelněji, a to násobně. Třeba na koupi útočníka, tedy postu, který nás (narozdíl od AM) opravdu pálí.

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              smely (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:38 |  
              4 0

              tak Mino by do PAOKu taky nesel zadarmo...

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            Boo_SKS     před 5 lety 26.06.2019 11:42 |  
            5 0

            Ono je třeba brát v potaz i ekonomické hledisko této možné rošády. Mino podepsal v zimní pauze novou smlouvu. Tehdy bylo těsně po podzimní části, kdy byl naším tahounem a nepostradatelným členem základní sestavy, takže logicky dostal slušně nasypáno, protože jsme se báli, že od nás odejde někam do Bundesligy za lepším sportovní nebo do Arábie za lepším finanční výzvou. On ale podepsal a celkem otevřeně se mluvilo o tom, že by měl brát zhruba 2 miliony eur ročně. Do toho nám samozřejmě nic není, ale jaro měl Miňo výrazně slabší (byť tam hrálo roli více faktorů, jako zimní posily, drobná úprava stylu hry ještě více k dynamičtějšímu pojetí a odsunutí na kraj) a jelikož to zrovna dvakrát nevypadá, že by se jeho situace měla změnit, tak by i pro nás dávalo smysl dovolit mu odejít, protože by nebylo moudré nechávat vysedávat hráče s vyšším platem, než který údajně nabízí Gent Míšovi. Myslím, že nikdo tady nezpochybňuje Miňovy kvality, ale pokud by se s ním nepočítalo jako 1.-2. variantou na PODHROT, tak by byl zbytečný luxus (sportovní i ekonomický) si ho tady nechávat.

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              smely (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:45 |  
              1 0

              souhlas , otazaka je, jakej plat bude chtit pripadne NS .-)

              • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 14:40 |  
                0 0

                Ten za ten omyl z letné bude na podzim platit Slavii a ne naopak :)))

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          donford     před 5 lety 26.06.2019 11:33 |  
          3 0

          Poslyš, možná, že je Stanciu obyčejný žoldák bez nejmenšího náznaku srdcařství, ale myslím si, že do vztahu Sparta - Stanciu nevidíme a že nevíme nic moc. On tam dokonce ani moc neměl alternativu vzhledem k jejich různým zraněním a okolo něj hrajícím ligovým neumětelům, ale tady by musel poslouchat, konkrence je zcela jiná. A také by se hrálo v jiných soutěžích, o jiné peníze (pokud je opravdu jen a jen žoldák). Co jsem slyšel, tak ve Spartě si hoši vydobyli velké základní platy, tady by se víc hrálo o bonusy. A pokud by podepsal třeba na 3 roky, pak by už do lepší ligy těžko nakoukl. Je přece vidět, jak se do Evropy valí kvanta skvělých, ale především MLADÝCH fotbalistů z Latinské Ameriky a z Afriky, občas i z Asie. A i my máme teď v naší záloze několik (10-12) velmi dobrých plejerů, jak je zde kdosi před chvílí vyjmenoval. Ovšem všechny tyto uživit, znamená velké, nebetyčné peníze a jedině ze zahraničních soutěží. A kluci makat budou. Jednak vlastní konkurence, a potom poháry, zviditelnění se, prostě nic jiného jim nezbývá. Kolotoč se točí a vypadnout z něj znamená venku druhou ligu nebo u nás Příbram, Karvinou .... atd. A už zřejmý nenávrat na zajímavé posty.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          smely (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:36 |  
          0 0

          jasny, s tim slapanim vody a duverou jsou to asi spojity nadoby ( hahaha ) , nicmene to dokresluje moji myslenku, ze je zrejme "postradatelny" pokud bude nahrazenej podobnym typem hrace...prestoze druhym dechem dodavam, ze ho mam rad a budu rad, pokud neodejde...

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        Navyseals     před 5 lety 26.06.2019 11:20 |  
        3 0

        To souhlasím, MNN i Deli jsou pro nás mnohem důležitější. Ač Stoch i Pepa byla jedni z nejproduktivnějších hráčů sezóny, tak si myslím, že zrovna Stanciu by jednoho či druhého v číslech bez potíží nahradil.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      japhy     před 5 lety 26.06.2019 11:38 |  
      4 0

      Na Top útočníka asi budeš muset zapomenout, nezdá se, že bychom takového hledali. Stejně tak Stoch na podhrotu. Na jaře ho tam JiT mohl dát xkrát, udělal to ale jen dvakrát, jinak klasicky "na křídle".

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        Ondráš     před 5 lety 26.06.2019 11:41 |  
        5 1

        Jusuf bude v pohodě, fotbalově výbornej. Pokud bude zdravej, tak si myslím naše jasná jednička do útoku.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          smely (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:42 |  
          1 0

          uvidime neska... ( doufam )

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      bongor     před 5 lety 26.06.2019 11:44 |  
      7 0

      Za 100 M kvalitního střelce neseženeš.Ovšem odchod Miňa by mě moc mrzel,doufám že naváže na svoji podzimní formu,věřím tomu,že u nás svoje poslední slovo neřek.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      mis3     před 5 lety 26.06.2019 12:42 |  
      7 0

      za 100 mega top útočníka fakt neseženeš --- max v Eurech.

  9. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    Virgil1956     před 5 lety 26.06.2019 11:39 |  
    31 0

    Měl bych poznatek k těm "morálním kvalitám", sice zprostředkovaně, přes tchána, který dělá v teplickém fotbale, ale jsou to informace přímo z kabiny. Stanciu je možná trochu introvert, ale strašně hodný kluk, který byl prostě z prostředí ve Spartě hodně nešťastný, postupem času bylo vidět, i podle řeči těla při zápase, že by prostě chtěl zmizet a nechat Letnou hodně daleko za zády. Dokonce asi před rokem měl prohlásit (a tehdy mě to hodně pobavilo), že Prahu si vybral dobře, ale klub blbě :) Podle mého názoru nešel před půlrokem za penězi, ale byl rád, že se našel někdo, kdo ho ze Sparty vykoupí... Může to být skvělý chlapík do kolektivu, ale v kabině Sparty prostě žádná parta nebyla. takže bych s případnými soudy po jeho případném příchodu do Slavie radši počkal. Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko :)

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      bongor     před 5 lety 26.06.2019 11:49 |  
      5 0

      Já jsem jednou zabloudil na Letný a vlez jsem do takovýho divnýho jakobytunelu.Udělalo se mi špatně od žaludku,jó hádáte dobře kam jsem blbec vlez.Tejden jsem se kurýroval z toho zážitku,takže se Stanciovi naprosto nedivím,že odtamtud strašně rád vypadnul.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Orwell_1892 (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:54 |  
      13 0

      Souhlas, přijde mi předčasné z něj bez dalšího dělat žoldáka a amorálního fotbalistu/člověka. Na spartu přišel v tu nejhorší možnou dobu (pro něj), tým totálně rozvrácený, rozpartičkovaný, diletantsky vedený. Také z něj postupem času byla cítit čím dál větší frustrace z toho, jak se to na spartě vyvíjí a že se to rozhodně nelepší, spíš naopak.

      Na mě ale přesto vždycky působil herně v tom jejich marasmu dobře (což je navíc vždy těžší, než když se celému týmu daří) a zároveň docela sympaticky a tak nějak "nesparťansky" a říkal jsem si, že z té jejich cizinecké legie by byl asi jediný, koho bych si uměl v SKS případně představit, Je i celkem logické, že se v těch jejich sra*kách už dál neplácal a když přišla (alespoň finančně) dobrá nabídka, tak odešel. A to že chce po krátké době hned zase pryč? To je u fotbalistů, co odešli do Arábie/Číny, ale přesto mají ještě nějaké sportovní ambice, celkem běžný jev - deziluze z prostředí, kvality ligy atd. (nad to v situaci, kdy mu ani pořádně neplatí, když výplata je de facto to jediné, co by ho tam mohlo držet déle).

      Já bych mu tedy, pokud by přišel, šanci dal, protože si myslím, že herně nás může posunout zase o kus výš.

  10. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    Ados     před 5 lety 26.06.2019 11:45 |  
    6 3

    Malá anketa. Koho chete mít v týmu?

    a) Hušbauer, Stoch
    b) Hušbauer, Stanciu
    c) Stanciu, Stoch

    Jsem pro variantu c), ale Pepu jsem si hodně oblíbil.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 11:46 |  
      5 8

      anketa nemá smysl

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        Marcelo10     před 5 lety 26.06.2019 12:04 |  
        0 1

        Anketa nema smysl..ke mozne, ze JiT pocita se Stanciuem jinam..nebo se tim pripravuje na nudouci odchod Tomase Soucka..dejme tomu cas.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Donald     před 5 lety 26.06.2019 11:57 |  
      3 2

      Jednoznačně "C".

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      fleder     před 5 lety 26.06.2019 12:02 |  
      2 8

      A) pro Stanciua jsme jen další kasička, kterou si vybere a od které shrábne další peníze za přestup v krátkém období. Fotbalista je to na naší ligu hodně nadprůměrný, ale takové žoldáky /chápu, že hráči hrají pro peníze a za peníze, ale jeho přístup je na mne už moc za touto čárou/ ve Slavii nechci.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        fleder     před 5 lety 26.06.2019 12:03 |  
        0 0

        A jen doplním. Pokud se mýlím, přijde, bude platnou posilou a klubu na nějakou rozumnou dobu pomůže, budu jen a jen rád.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          Virgil1956     před 5 lety 26.06.2019 13:06 |  
          4 0

          Stejně je to podle mně jen záskok na jeden dva roky, pak nám na desítku doroste Langhamer a nikdo si na téhle pozici už ve Slavii nekopne :)

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        wimpy     před 5 lety 26.06.2019 12:11 |  
        9 1

        Kolik je ve Slavii opravdových klubistů? Naprostá většina si k ní vybudovala vztah až působením v ní.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          fleder     před 5 lety 26.06.2019 12:24 |  
          3 1

          Asi si nerozumíme.
          Já nemluvil o klubismu, to je taková od velké části fotbalistů taková fráze pro fanoušky od hráčů (až na čestné výjimky) a o budování vztahu ke klubu.
          Z dosavadních anabází Stanciua mám /samozřejmě subjektivně osobní/ dojem, že mu jde hlavně o peníze a jelikož od roku 2016 bychom byli už jeho 5 štací /Steaua,Anderlecht, Sparta, Al-Ahlí, Slavia/, nechci, abychom vyhodili 100 mega za kluka, pro kterého jsme (možná jen) další možností, jak shrábnout přestupový bonus.
          Virgil níže píše o jeho charakteru, pokud tomu tak je, pak by to bylo OK a kéž by to byla pravda, pokud by přišel...ale z dosavadních kroků hráče mi prostě svítí červená žárovka....

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            wimpy     před 5 lety 26.06.2019 12:27 |  
            0 0

            Chápu. To záleží asi na tom, jak se mu štace povede. V Anderlechtu se, pokud vím, nijak výrazně neprosadil, Spartu jsme viděli a Arábie byl úlet. Kdyby mu to tady kopalo, asi by hrozil jen přestup za kvalitou.

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 12:40 |  
              2 0

              Já si tedy myslím, že se v Anderlechtu prosadil a to snad i výrazně... tedy v té první sezóně odehrál 37 zápasů, vstřelil osm gólů.... a to stihl ještě předkola LM a prvních pět kol v dresu Steauy... jejich čtvrtfinále EL s Manchesterem United zvedalo ze sedadel - jednou hrál v základu, v odvetě střídal, ale i tak odehrál skoro hodinu, protože se šlo do prodloužení....

              To až v další sezóně to šlo do háje - mám dojem, že tam během jara došlo ke změně trenéra a s ním si nesedl...

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      clash     před 5 lety 26.06.2019 12:42 |  
      5 0

      A nějaká varianta se Ševčíkem neexistuje?

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      cunak     před 5 lety 26.06.2019 13:10 |  
      0 6

      Masopust - Souček - Hušbauer - Stoch - Stanciu

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Boss82     před 5 lety 26.06.2019 13:32 |  
      2 3

      d) Stanciu, Stoch, Hušbauer :-)

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      puchy     před 5 lety 26.06.2019 15:00 |  
      1 3

      C je správně!

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Rhu-rhu     před 5 lety 26.06.2019 15:35 |  
      4 0

      Ideálně a).
      Já bych Stancia bral jenom, pokud by to pro nás bylo výhodné, když je cílem skončit v černých číslech, jak říkal Tvrdík. Nepotřebujeme ho, takže bych ho rozhodně nepřeplácel a nedělal z něj nejdražšího hráče ligy. Určitě je to dobrý fotbalista, ale měli bychom nastavit nějaké hranice, obzvlášť za situace, kdy na jeho postu máme několik hráčů.
      Jiná situace by byla při odchodu Stocha/Hušbauera, pak je Stanciu určitě náhradou, která může být ještě lepší než ten Hušby. Můj tip ale je, že ani jeden z nich neodejde a Stanciu tak nepřijde. :)

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      o5aradecek     před 5 lety 26.06.2019 23:45 |  
      2 1

      c) Stanciu, Stoch

  11. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 11:45 |  
    2 4

    celé je to o chemii v týmu. pokud si Jit a JN jsou jistí že NS zapadne dobře do kabiny, ok. chemie v týmu je 75% výsledku, každý vidí Ajax v minulé sezoné. a každý vidí RB v sezonach minulých. ostatně, kdo kdy vedl nějaký lidi tak ví, že nejhoší je, když se lidi hádají. to pak ta práce stojí za kulový. JiT na to má jej případně začlenit, jde o to, zda NS se s tím ztotožní, Alex B s tím měl problém ale tohle by mohlo oba nějak spojit za předpokladu, že se skamarádí se zbytkem. jako nej nej bojovníka považuji MvB, ten mi zůstane v srdci navždy. doufám že si zahraje.

  12. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    postovni (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 11:59 |  
    5 7

    Stanciu je žoldák, kterej to má v noze. jestli přijde, bude muset ještě přesvědčit a za 100 míčů je to risk. To samý jsem si ale myslel i o Míňovi a tam to dopadlo super. Tak snad se to bude opakovat.

  13. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    SuperAukro     před 5 lety 26.06.2019 12:57 |  
    2 19

    Nemyslím, že by byl za ty prachy pro nás přínosem. Docela bych se obával i co to udělá v kabině. A navíc ty jeho kecy, jak chce se Sraltou vše vyhrát. Žoldák.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Virgil1956     před 5 lety 26.06.2019 13:03 |  
      9 0

      Co měl novinářům asi tak říkat? "No já nevím, s tímhle manšaftem se asi nic vyhrát nedá, nemyslíte?" O kabinu bych se nebál, ta má zdravé kořeny a ohrozit by jí mohl jen kretén typu Kangy, a to Stanciu určitě není :)

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        obiwan     před 5 lety 26.06.2019 14:53 |  
        1 0

        Mám pocit, že naše kabina by kangu buď předělala, nebo zahrnula metrem hasenyho vápna:-)

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 13:25 |  
      14 0

      Máš pravdu, hned první den v kabině nafackuje Součkovi, vymočí se Ngadeovi do skříňky, pokouše Bořila a Kolářovi dá do boty slimáka. Stanciu ven!!!

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 13:31 |  
        6 0

        Všechno se dá skousnout, ale ten slimák v botě by mě vysloveně tedy naštval :-)

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 13:58 |  
          1 0

          To jsem právě jednou zažil, ještě na ZŠ. Měl jsem rozmatlanýho slimáka po ponožce a ještě jsem dostal poznámku za to, že jsem se s oním šprýmařem popral. Dodneška mám z toho trauma. :-D

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 14:05 |  
            1 0

            To muselo být strašné - kam se hrabou naše napínáčky na židli v momentě, kdy dotyčný v lavici stojí a je učitelem cvičně zkoušen :-)

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      bongor     před 5 lety 26.06.2019 15:34 |  
      1 1

      Přišel do rudý bídy a nechal se úplně zblbnout.Všude slyšel jenom všechno vyhrajeme.A proč?Protože my jsme sralta.
      Tak se mu nedivím,že pouštěl takový kecy,prostě všude okolo to slyšel A když k tomu viděl takový Frýdky,Zahustily,Vašýky,tak viděl,že to sebevědomí má proti nim ještě malý.Nejhorší kombinace je velký sebevědomí s hovno uměním.

  14. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    Lord     před 5 lety 26.06.2019 13:02 |  
    16 0

    Mně přijde, že se tu uměle vytvořila mantra žoldáka a bezcharakterního člověka, která se pořád opakuje. Podle mě to je nesmysl, stačí se podívat na rozhovory s nim, je to introvert a hodnej kluk, který je trošku manipulovaný od agentky, ale kdo by se mu divil, že chtěl utéct ze sparty, kde byl Zdenda, a kde to fungovalo tak jak to fungovalo. Určitě bych ho nezatracoval. Je to přesně ten typ hráče pro play off LM, kde může rozhodnout jakákoliv střela nebo přímák. Za mě Nico ve Slavii určitě ano.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      o-cab     před 5 lety 26.06.2019 13:19 |  
      2 0

      přesně tak. na jedné straně agentka na druhé straně ubohá sparta, takový koktejl se nepolyká snadno. Stanciu je jeden z nejlepších hráčů naší ligy za dobu co sleduju fotbal, rozhodně brát. není náhoda že sparťani ho doslova uctívali v první fázi angažmá za fotbalovost a v druhé navíc za to jaká je to osobnost. žoldák je dost velký zjednodušení na to jaký ho potkaly okolnosti. já jsem z jeho angažování nadšený

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 13:23 |  
      6 0

      Znovu připomenu, co se tu psalo o Stochovi. Že takového primitiva a sprosťáka (pičku ti jebem) do Slavie nechceme. Je klidně možné, že ti, kteří tu dnes Stancia nazývají bezcharakterním žoldákem a podobně, ho za rok budou vyzdvihovat do nebe. Pokud tedy vůbec přijde. Za mě taky určitě ano.

  15. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    Lunaris     před 5 lety 26.06.2019 13:06 |  
    13 0

    Stanciu dovnitř
    Smrt spartě

    Ke Stochovi napíšu, že si úplně nemyslím, že by na jaře nějak uvadal. Byly zápasy, kdy to nešlo nikomu včetně Stocha, ale pak byly zápasy, kdy až příchod Stocha z lavičky naší ofenzívu zvednul a vyhráli jsme. Masopust a Olayinka možná více sedí do trenérova systému, ale Stoch je fotbalista. Tohle je prostě něco za něco a trenér si musí říct, co je lepší. Já se radši dívám na fotbalisty, ale pokud budeme vyhrávat, tak je mi jedno, kdo bude hrát.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Virgil1956     před 5 lety 26.06.2019 13:55 |  
      3 0

      Je to tak. Každý z týmu, kromě třetího gólmana, má svůj podíl na titulu, při té kvalitě kádru prostě někdy hraje ten, někdy ten a i když pár zápasů vynechá (na začátku jara Traoré, na konci jara Stoch), neměl by se cítit odstrčený.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      JS (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 14:39 |  
      2 2

      Vidím to stejně. Momentálně jsou Stoch s Balutou naši nefotbalovější fotbalisté, a neměli bychom nad nimi lámat hůl. Druhá věc ale je, že Stoch v našem systému prostě moc na křídlo nepatří, a měl by hrát právě AM, kde uplatní svou kopací techniku, přehled a přesnost přihrávky. Jenže z nějakého důvodu JiT Stocha na tuhle pozici na jaře nestavěl. No a pokud ji teď bude "okupovat" Stanciu, tak co s Miněm?

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 14:51 |  
        0 0

        Tak já si hlavně myslím, že krajní záložníci, podhrot a útočník si v našem systému neustále mění místa a nikdy se nedá přesně říci, kdo je zrovna na které pozici... a Stochino dával góly z podhrotu, ocital se i na hrotu - přestože byl v sestavě psán jako krajní záložník.... Je to trochu dáno tím, že čistě kraje hřiště u nás obstarávají krajní beci :-)

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          JS (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 14:52 |  
          1 1

          Stoch mi občas připomíná Messiho, prostě se toulá po útočné polovině a čeká na míč. Ale na rozdíl od něj se dokáže i vrátit. Je ale fakt, že na křídle chce Trpiš asi rychlejší a dynamičtější hráče, proto na jaře nedostával tolik prostoru.

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 15:11 |  
            3 0

            On ho vytlačil Hušbauer, kterého tam zase vytlačil Král... ale také je možné, že Stochino měl nějaké zdravotní problémy, o kterých se nemluvilo..... A my zase už máme kádr tak silný, že si můžeme dovolit nepostavit hráče, kterému v dopoledním rozcvičení před tréninkem zatahá tříslo.... ve slabším týmu by mu to obstříkli a šel by na věc...

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            Virgil1956     před 5 lety 26.06.2019 15:40 |  
            3 0

            Je to tak, Miňo je sice psaný na levém křídle, ale to hraje vlastně Bořil a Miňo se toulá po hřišti jako volný hráč. Může jít napravo, na podhrot, může se stáhnout a rozehrávat. Pokud někdo pláče, že Stoch není levé křídlo, pláče zbytečně, Miňo levé křídlo ve Slavii nikdy nehrál :)

  16. Standartky

    Borgetti     před 5 lety 26.06.2019 13:12 |  
    19 0

    Jedno je jisté ... Ty jeho standartky jsou boží a mně se strašně líbí, když má klub hráče, který má smrtící standartky. Při našem rychlém stylu hry, kdy jsou hráči furt v pohybu, prolínají se mezi sebou, tak je logicky na ně hodně faulů a bude ještě víc, pokud nás soupeř nebude chtít pouštět do vápna. Standartka z 20 až 25 metru ... míč si staví Stanciu a z 80% trefuje bránu nebo jen max. o metr vedle prudkou střelou. Takový exekutor by se hodně hodil. Pak si soupeř rozmyslí, jestli je lepší faulovat nebo nás raději nechat hrát. No ani jedno není dobré pro soupeře :-)

    • Re: Standartky

      Virgil1956     před 5 lety 26.06.2019 13:52 |  
      4 0

      Což o to, ale především jeho rohy jsou top, když jsme hráli proti bídě a byl roh, tak jsem se klepal jak ratlík. Při naší kvalitě ve vzduchu (která snad zůstane i pokud by někdo ze stoperů odešel) by to byl slušný bonus :)

  17. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    cheero     před 5 lety 26.06.2019 13:26 |  
    8 0

    Hele Nico byl parkrat s Jardou videnej. Ze leze z klubu do klubu se nemusim divit. Udelal to, co udelal, ale prece o nem nebudu tvrdit, ze je smejd, zoldak, bezcharakter. Atd. Neznam ho, ale verim vedeni a Jarda si ho urcite sam neprosazuje navzdory Trpise a Nezmose. Pokud ma Minous odejit (to by mrzelo), nedivim se. Zatim jde Slavka stale nahoru a to je to, co me tesi a zajima.

  18. .

    iwanowicz     před 5 lety 26.06.2019 13:27 |  
    7 0

    Stoch vypadl ze sestavy jen pro to, ze se potykal na konci sezony se zranenim a ostatnim to slapalo. Rekl to sam v rozhovoru po titulu, a ze ho nejvic mrzelo, ze kvuli zraneni nemohl nastoupit do finale poharu. Pokud si Nezmar s Trpisovskym vyhodnotili, ze Stanciu zvedne kvalitu zalohy zase o neco vys, tak ho tu rad privitam. Ty jeho primaky jsou top a potupa pro spartu, to by byla tresnicka na dortu. Jestli ale prijde, asi odejde nekdo jinej ze zalozni rady. Kvalitu v zaloze mame uz ted neskutecnou, ale verim, ze trenersky tym vi co dela. Stejne jsou to zatim spekulace, takze je zatim zbytecny plasit. :)

  19. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    boss009     před 5 lety 26.06.2019 13:40 |  
    0 34

    Budeme se snažit získat Stanciu, který stejně nakonec neklapne a mezitím si necháme vyfouknout od rudé bídy a nebo podvodníku Nguyena. Nevím co je na tom pravdy, ale prý Nguyen měl dostat o dost méně než Kolář a měl být jen dvojka. To nechápu, brankář je to výborný a liga a poháry jsou dlouhé, takže se klidně mohli střídat. Ne raději uděláme nějakého Staňka, který je prý tragický. Tohle Nezmar prostě nezvládl až odejde Kolář a to se stane tak nebudeme mít nikoho kvalitního. Vantruba bohužel ne, Kovář toho raději do branky už nepouštět a že by přišel Trmal? To je mlaďoch a docela zmatkář. Chyba Nguyena nepodepsat uvidíte v budoucnu.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Borec09 (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 13:45 |  
      6 1

      Muzes mi vysvetlit, proc pises, ze tohle Nezmar nezvladl? Je to snad hotova vec, ze Nguyen jde nekam jinam? Pockej na finalni / oficialni verzi a nezmatkuj z toho, ze jedna pani povidala.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        boss009     před 5 lety 26.06.2019 13:54 |  
        0 7

        Dobře to jsem trošku předběhl, ale podívej se na ty vyhýbaví odpovědi jak od Nezmara tak Jindry nedokázali kloudně odpovědět. Podle mě je to už u ledu.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          Lord     před 5 lety 26.06.2019 13:57 |  
          4 0

          Já naopak myslim, že hostováním Kuchty v Liberci je to blízko.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        Marcelo10     před 5 lety 26.06.2019 13:55 |  
        1 0

        Ja taly doufam, ze pres slozita jednani se Stanciuem nezapminame na Nguyena.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Tomastu     před 5 lety 26.06.2019 13:57 |  
      5 0

      Kolik má odehraných sezón Nguyen v lize? Kolikrát si ho viděl? Kolik mu je vlastně let? Mě žíly rozhodně trhat nebude když k nám ten gólman nepřijde, pokud jsem si všiml tak nejlépe zapadl hráči co mají v lize něco odkopano.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        boss009     před 5 lety 26.06.2019 14:34 |  
        0 11

        Viděl jsem ho minimálně v 6 zápasech mám rodiče v Liberci a občas zajdeme s tátou na jejich zápasy (ano on fandí jim:-) a vždy jsem viděl naprostou jistotu v bráně a lidé kolem ho jen a jen chválili. Pokud bude tenhle kluk dál tak dobře chytat vsadil bych se že ani v repre (ano české) nemá dveře úplně zavřené.
        Ne Stanciu, ale Nguyen by měla být naše priorita.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 14:43 |  
          3 0

          Kolikrát já tohle slyšel o gólmanovi..... Šimurkou a Přibylem počínaje, např. Berkovcem konče .... to byli taky po několika zápasech ve Slavii adepti reprezentace...

          Těch brankářů, kteří měli být oporou reprezentace už ligou prošlo... a najednou člověk zjistil, že sedí na lavičce, protože je během jedné sezóny vytlačil Fryšták, nebo Pastornický...

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            boss009     před 5 lety 26.06.2019 14:59 |  
            0 2

            Tak jasně do budoucnosti nikdo nevidí a fotbal je vrtkavá branže. Ale u Nguyena by si na to klidně vsadil. Ten kluk je nesmírně pracovitej a váží si své šance možná i proto nechtěl k nám, protože nechce znovu o to svoje těžce získané místo přijít. Nic mu nespadlo do klína zadarmo a takových lidí si já vážím.

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 15:07 |  
              0 0

              Těch hráčů, kteří se prosadili v takhle pozdním věku a ještě se dostali na úroveň reprezentace je málo.... Každý má nějaký limit... je pravděpodobnější, že do repre postupně za deset let doroste frajer, který v jedenadvaceti pravidelně chytá ligu, než že do ní dopracuje člověk, který začal na nejvyšší úrovni chytat v šestadvaceti... i když je pracovitý a váží si své šance, těch pět let zkušeností a absence tréninku s nejlepšími se dohání opravdu těžko...

              • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                boss009     před 5 lety 26.06.2019 15:32 |  
                0 0

                Tak pořád má záložní variantu Vietnam i když ten už má nějakého Vietnamského rusa. Ale vážně napsal si to dobře a já asi nemůžu nesouhlasit je pravda, že starší hráči to už mají ztížené, ale není to nereálné kór u brankářů. Dej mu tak ještě dvě sezony jedno kde a uvidíš, že naše repre pro něj nebude nereálná. Neříkám, že jednička, ale třeba trojka. Uvidíš, já mu prostě věřím.

                • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 15:42 |  
                  0 0

                  Ale jo, nemožné to není, jenom se to nestává tak často a tudíž to považuji za méně pravděpodobné....

                  Když tomu věříš, je to v pohodě.... já jenom upozorňuji, že je trošku je rozdíl "věřit tomu" a natvrdo vytýkat našemu sportovnímu vedení, že tomu nevěří stejně jako Ty...

                  "Nezmar to nezvládl", "je chyba nemít ho v kádru.." To je přeci jenom silnější výrazivo, než "věřím tomu, že do dvou let bude v kádru reprezentace třeba na postu třetího brankáře". :-)

                  Nic ve zlém :-)

                  • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                    boss009     před 5 lety 26.06.2019 15:53 |  
                    1 0

                    Jo beru, napsal jsem to asi moc agresivně tak nějak mě to zklamalo, já se prostě těšil na tiskovku, že ho tam uvidím a ono nic tak to ve mě pořád tak nějak je a mrzí mě to. Ale nedá se nic dělat jdeme dál.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          Tomastu     před 5 lety 26.06.2019 15:06 |  
          2 0

          Takže na základě 6 zápasu a rozhovoru s fanoušky Liberce to má být naše priorita? Já viděl ten gól na Spartě,mohl bych si říct hm díra, ale neřeknu, neřeknu si nic o brankáři co má odchytanou jednu sezónu v lize. On třeba dobrý brankář být může o tom žádná, jenže ono když chystáš za Liberec a jde na tebe za zápas 15 střel vypadáš zkrátka líp, než když na tebe jde jedna přímo do vinglu. Jak správně poznamenal kolega vzpomeň si na Berkovce a jeho sezónu u klokana, jsem si říkal jak je fajn že máme takového gólmana a ještě odchovanec a jak to dopadlo.

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            boss009     před 5 lety 26.06.2019 15:25 |  
            0 1

            No tak se asi shodneme, že se neshodneme:-) Když už vzpomínáš ten gól na Spartě tak to byla snad jeho jediná větší chyba v celé sezoně jasně sem tam něco vypadne odkop se nepodaří to je normální nejsou to stroje, ale žádnou velkou chybu co by stála Libe body kromě toho zápasu na Spartě si nevybavuji.
            V sezoně Nguyen prostě ukázal, že má i na větší mužstva než je Liberec jestli nakonec přestoupí to už je jiná písnička. Mě by ale docela mrzelo, kdybych ho viděl příště třeba v Plzenském dresu a tam si přiznejme tam by strčil Hrušku s tím tajtrdlíkem Kozáčikem do kapsy.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          buran     před 5 lety 26.06.2019 18:01 |  
          0 0

          Hele boss009 nejsi jeho agent a nemáš z toho velkou provizi?

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            boss009     před 5 lety 26.06.2019 18:42 |  
            0 0

            Teď si na to kápnul:-) Ne opravdu jeho agent nejsem:-))

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              buran     před 5 lety 26.06.2019 19:28 |  
              1 0

              Jen aby:-):-):-):-):-)

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 14:00 |  
      11 1

      Nezmar ven! Takový lajdáky tu nestrpíme!!! :-))

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 14:03 |  
      16 1

      Jako že je obrovská chyba, když nepřivedeme gólmana, který v šestadvaceti letech (v září 27) má v lize odchytaných 28 zápasů za jednu sezónu?

      Tak to jo, to vysvětluje mnohé :-)

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        boss009     před 5 lety 26.06.2019 14:29 |  
        1 6

        Promiň, ale tohle neberu. Kolář měl odchytáno 30 zápasů za Liberec než šel k nám. Ano je mladší, ale mohla to být stejná loterie a vyšla. Nikde není psáno, že to Nguyen nemůže zvládnout i když je starší a podle nějakého serveru, bohužel už nevím jméno je právě on tím nejhodnotnějším hráčem soutěže ano není to Souček. Ano můžeš o tom pochybovat, ale je to prostě super brankář, ale hlavně je to člověk co to má v hlavě sakra srovnaný a já to prostě vidím jako chybu ho nemít v kádru. Koneckonců když posílí na 100 procent naše velké konkurenty a já se ptám proč, když ho můžeme mít my a už byl jednou nohou u nás.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 14:39 |  
          4 0

          Přestup hráče všeobecně se může zadrhnout na spoustě věcí a nemusí to být jenom nějaká chyba manažera.... Hlavu si může postavit dosavadní zaměstnavatel, vidle do toho může hodit manažer hráče, nebo konkurence - není to hra na PC, je to jednání s živými lidmi...

          Když to nevyjde, tak to nevyjde, to se nedá nic dělat...

          Hlavní na gólmanském postu pro nás je, aby brankář byl schopen zapojit se do hry nohama jako třetí stoper...
          To je třeba problém s Vatrubou, který hned loni během přípravy přiznal, že se po něm chtějí věci, které dosud dělat nemusel.... Nguyen sice byl v Liberci, ale s Trpišovským se tam nepotkal - je otázkou, jestli v něm vůbec je to, co my s naším stylem potřebujeme...

          Trmal, kterého kritizuješ má odchytáno skoro stejně zápasů - 23 a bude mu 21 let... Ta pespektiva je celkem jasná....

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            boss009     před 5 lety 26.06.2019 14:51 |  
            1 2

            Tak Nguyen má nohu velmi dobrou, když budu objektivní asi ne tak jako Kolář, ale na velmi dobré úrovni. Zase má proti Kolářovi výhodu, že umí používat ruce a brankář by měl hlavně umět chytat od toho tam je.
            Jasně je možné, že Nguyen sám řekl ne, když viděl že se přes Koláře nedostane, ale to nevíme můžeme pouze spekulovat a brankář je v nejlepších letech právě kolem 30 obecně dozrávají brankáři o dost později než hráči v poli.
            Trmal není špatný, ale žádný zázrak to tedy není. Media to z něho dělají hlavně proto, že umí chytat penalty, ale ještě se musí hodně učit, ale to naprosto logické když je mu 21. My ale potřebujeme jistotu, kterou nám po případném odchodu Koláře právě Nguyen může nabídnout. Takto to vidím já.

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 15:02 |  
              3 1

              Ale tu jistotu nám vedle Nguyena může nabídnou spousta dalších brankářů - každý rok vyletí v lize někdo, kdo spolehlivě odchytá ročník..... česká brankářská škola je celkem vyhlášená, nepamatuji si, že by v naší lize gólmani dělali nějaké vyslovené kiksy.... i sestupující Dukla měl v podobě Filipa Rady celkem jistotu... v zajímavého gólmana roste Kočí v Příbrami, životní zápas proti nám zachytal třeba Mandous z Olomouce - a to je jejich trojka.... a pak třeba Hrubý v Jablonci - u něj je zajímavé, že do branky vůbec nepustil našeho odchovance Hanuše, který přišel jako velká posila z Jihlavy....

              prostě gólmanů, co nějak umí chytat je hafo a když na to přijde, tak vždycky někoho přivedeme....

              Oproti tomu jsem v lize neviděl hráče, který by trestné kopy okolo vápna proměňoval s 50% úspěšností - to je málem jako my v posledním ročníku penalty.... Takhle to vnímá já :-)

              • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                boss009     před 5 lety 26.06.2019 15:16 |  
                0 5

                No Rada byl v Dukle docela hrůza, ale taky chytat za ně to asi nebylo žádné terno.
                Jako jo, brankářů máme dost a je pravda, že tam jakž takž tu kvalitu pořád držíme i co se týče Evropy. Kočí se mě docela líbil, ale Hrubý už asi svoji šanci přestoupit někam dál propásl, přeci jenom 34 let to už docela dost.
                Já nic neříkám, ale raději se budu soustředit na nejlepšího brankáře v lize než hráče který prostě má skoro všechny mužstva kam přestoupí na háku. Jasně muže se říkat že Sparta, Al Ahlí ale mě připadá Stanciu jako herec, říká to co chtějí fanoušci slyšet a přitom má dávno zaječí úmysly a těch peněz co bude stát no neplatím to, ale určitě by se dali použít lépe.
                Když přijde šanci mu určitě dám, rozhodně na něj nebudu pískat, ale raději bych jistotu v bráně než nekontrolovanou střelu, která může v kabině pak dělat i dusno, ale nechci ho nějak moc soudit na to moc neznám.

                • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 15:21 |  
                  4 0

                  A že je Nguyen nejlepší brankář v lize ti přijde ze šesti zápasů, nebo máš nějaké objektivní statistiky?

                  Já jenom namátkou vytáhnul brankářské jedničky v lize - vždycky někdo vyletí.... Jednou to byli Laštůvka s Dúbravkou, loni Kolář a Heča..... a víceméně každý brankář, kterého zasypeme sprškou střel, v Edenu vypadá jako superman... :-)

                  Stanciu když přišel, tak v každém druhém zápase měl hned na začátku prsty v nějakém gólu - co my bychom za to dali, kdybychom snad každý první poločas vyhráli 1:0.... Že to rudoši potom nebyli schopni dotáhnout a vytrácel se i on mohlo být dáno slabší fyzickou připraveností rudochů....

                  mě by tahle možnost lákala :-)

                  • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                    boss009     před 5 lety 26.06.2019 15:48 |  
                    0 1

                    Statistiky nemám, ale když bys určitě hledal tak pochvalných článku se o něm napsalo dost a proč by se o něm jinak psalo, kdyby na to neměl psalo se o něm protože na to sakra měl:-)
                    Podle mě lepší brankář v lize není, samozřejmě mě to věřit nemusíš, žádné statistiky si nevedu a jen dávám na svůj úsudek a co jsem měl možnost vidět. A vlastně i to že ho Nezmar ze začátku chtěl přeci svědčí o jeho kvalitách (dejme stranou jestli přijde či ne). Nevěřím, že by si to všichni cucali z prstu určitě na tom musela být i třeba jen částečná pravda. Karl je prostě na peníze a asi nás chtěl natáhnout a proto to nedopadlo, ale to kvality Nguyena přeci nijak nesnižuje. Pokud vydrží v Libe tuto sezonu jeho cena půjde ještě nahoru.
                    U Stanciu tak standartky měl super, ale jinak se vždy v průběhu zápasu vytratil to rapl Kanga měl mnohem větší vliv na hru Sparty než Stanciu. Ale když přijde zlobit se nebudu, ale stejně tomu moc nevěřím. Tvrďas to popřel minule tak proč by najednou změnili názor. Bude to kachna.

                    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 16:13 |  
                      2 1

                      Samozřejmě patřil k tomu lepšímu, co se v naší lize objevilo, o tom žádná :-)

                      Ale je to jeho první sezóna - nikdo od něj neočekával zázraky, neměl co ztratit... teď bude muset svou pozici obhajovat, což může být na psychiku těžší a třeba to neunese - výkon gólmana je hodně o hlavě... Každý blbý gól se bude komentovat v novinách ve stylu: "co se stalo s Nguyenem, je z formy?", budou se ho na to ptát novináři...

                      Je možné, že Stanciu je kachna.. i když tedy k MF má naše vedení blízko, často jsme redaktora Idnesu brali na soustředění, možná může mít lepší informace.... a nebo naopak pouští kachnu jako kouřovou clonu a my podepíšeme někoho úplně jiného :-)

                      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                        Arya     před 5 lety 26.06.2019 16:17 |  
                        2 1

                        Nakonec se stejně budeme všichni ještě divit :))

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          p!erreCORE     před 5 lety 26.06.2019 16:36 |  
          4 0

          nechtěl jsem reagovat, ale:

          cituji: "podle nějakého serveru, bohužel už nevím jméno je právě on (Nguyen) tím nejhodnotnějším hráčem soutěže ano není to Souček"

          nenech se vysmát!

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            boss009     před 5 lety 26.06.2019 18:50 |  
            0 7

            Chlapče nemusím už vím kde jsem to slyšel, říkal to ten novinář co chodí do podcastu k buznám nevím přesně jeho jméno Vacek? Je to ten jejich poslední a nebo předposlední. Jestli máš čas tak si to pusť i když chápu, že poslouchat rudý ti bude asi proti srsti. Třeba kecá, ale na sto procent to tam říkal nemám důvod si to vymejšlet. Pro mě je to také hloupost, ale prodávám jak jsem to tam slyšel nic víc.

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              boss009     před 5 lety 26.06.2019 18:55 |  
              0 1

              Je to v 9 díle v čase 1:12:30 a jednalo se tedy o nějakou skautskou skupinu co vyhledává talenty. Koneckonců si to můžeš pustit.

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 21:42 |  
              4 0

              Vážně tu chceš jako relevantní zdroj uvádět novináře, jehož hlavní pracovní náplní je pět ódy na Rosického?
              Člověka, který celé jaro píše, že nákupy Karlssona a Hanouska jsou to nejvíc, co se v českém fotbale v poslední sezóně událo?

              • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                boss009     před 5 lety 26.06.2019 22:57 |  
                0 4

                Hele on mě napadl, že jsem si to vymyslel tak jsem mu dal zdroj, kde to bylo nic víc za tím nehledej. Já neříkam, že má ten rudý klaun Vacek pravdu. Pouze uvádím, kde jsem to slyšel a že to není muj výmysl.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        JS (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 14:41 |  
        2 7

        Ha, Karle, konečně s Tebou můžu souhlasit. Nguyen nás fakt nevytrhne.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          Ondráš     před 5 lety 26.06.2019 15:21 |  
          2 1

          Aha, a kdo nás vytrhne? Staněk?

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            JS (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 15:41 |  
            3 5

            Taky ne. Já věřím výhledově Markovičovi.

            Mimochodem, Koubek má prý blízko do Porta. Docela masakr, česká brankářská škola má momentálně tři top brankáře v zahraničí.

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              Ondráš     před 5 lety 26.06.2019 15:45 |  
              3 0

              My potřebujeme ale kvalitu hned, ne výhledově. Když se zraní Kolář, jsme v prdeli.

              • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                JS (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 16:17 |  
                0 3

                Jenže na lávce prostě nemůžeš mít dva stejně kvalitní gólmany. Vždycky je jeden č.1 a druhej č.2.

                • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                  Ondráš     před 5 lety 26.06.2019 16:26 |  
                  0 0

                  Takže jsme s duem Kolář Kovář vlastně v pohodě.

                • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                  dalislavista     před 5 lety 26.06.2019 20:46 |  
                  0 0

                  A my momentálně máme 1. a 3.

                  • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                    JS (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 21:19 |  
                    0 1

                    Ale Nguyen má ambice na 1, ne na 2. That's the point.

                    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                      dalislavista     před 5 lety 26.06.2019 21:56 |  
                      0 0

                      Souhlasím

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              mis3     před 5 lety 26.06.2019 15:56 |  
              2 0

              Protože to je jediný post, kde naše liga klade na hráče stejné nároky jako v zahraničí.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        dalislavista     před 5 lety 26.06.2019 17:58 |  
        1 0

        Tak asi lepší než Staněk bude...
        Proč ho tady téměř vydávat za špatného gólmana? I když ho nepřivedeme z jakéhokoliv důvodu, je trochu laciné zpochybňovat jeho kvality, ne? Trochu zbytečné...

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 18:32 |  
          3 0

          Nikdo nezpochybňuje jeho kvality, ale tvrdit, že to "Nezmar nezvládl"? To vypadá jako kdyby nám mezi prsty proklouzl dvacetiletý Buffon a ne frajer, co se prokousal do ligy v šestadvaceti letech a zatím v ní odchytal 28 zápasů.... To je příliš malý vzorek na to, aby se dalo říci, jestli je to na Slavii nebo jestli je Liberec jeho strop... Výkony jako předváděl letos a lepší musí předvádět opakovaně...

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            dalislavista     před 5 lety 26.06.2019 20:45 |  
            0 0

            To upozorňování na pouhých 28 zápasů nezlehčuje jeho kvality? Mě to tak přišlo. Samozřejmě s tím, že to Nezmar nezvládl nesouhlasím, ale mám Nguena za spolehlivého dobrého brankáře. A je možné, že se nedohodli s Karlem na ceně, mohl být jiný důvod, ale nesnižoval bych jeho kvality.

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 20:51 |  
              2 0

              No zatím ty kvality předvedl pouze v 28 zápasech - je to první sezóna, do níž vstupoval bez tlaku, bez očekávání... Teď bude následovat druhá, kdy už od něj každý bude čekat super výkon v každém utkání a teprve teď se ukáže, jestli to v hlavě dá... jestli se po jedné chybě, kdy se na něj sesypou novináři a začnou se ptát, kde je loňská forma, nesloží a nezačne o sobě pochybovat... To je celé... nevidím v tom nic, snižujícího výkon...

              ten vzorek zápasů je prostě zatím příliš malý na dalekosáhlejší závěry...

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      buran     před 5 lety 26.06.2019 17:53 |  
      1 2

      Promiň,ale jak píše níže kjandourek nezbývá než souhlasit,dle tebe vynikající brankář po 28 zápasech ?Jsi asi byl dnes dlouho na sluníčku :-)Co takhle Porcal z Varnsdorfu?No ale ten se upsal Slovácku,byla by to pro nás ideální dvojka,31 let a byl zadarmo,15 nul v sezóně docela pěkný!

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        boss009     před 5 lety 26.06.2019 18:58 |  
        0 0

        Odpovídal jsem a dal jsem příklad Koláře, který k nám přestoupil když měl za Libe 30 zápasů. Nemá cenu se opakovat.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      biggris (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 20:10 |  
      0 0

      A co takhle tomas kuca? Ten by nemusel bejt drahej a podle jeho slov je velmi kvalitni

  20. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    mis3     před 5 lety 26.06.2019 15:47 |  
    6 1

    Nestiham ve sve hlavni firemni pozici a nemam tolik casu na komunikaci zde kolem Slavie. Je zajimave ale sledovat, kam az se famy a spekulace dokazou rozvinout. - Tvrdík na Twitteru. https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/1143877978931236865

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Borgetti     před 5 lety 26.06.2019 15:50 |  
      6 5

      To vypadá. že to je tečka za celým příběhem Stanciu a Slavia.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        Obr     před 5 lety 26.06.2019 15:53 |  
        8 6

        Kde se tam pise, ze prichod Stanciu je blbost? Ja to nikde nevidim

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          mis3     před 5 lety 26.06.2019 15:55 |  
          6 1

          mluví o "famy a spekulace" a jsou snad nějkaé jiné než o NS?

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            Obr     před 5 lety 26.06.2019 15:58 |  
            2 1

            Za nedlouho se ukaze, jak to vlastne celý bylo

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              Marcelo10     před 5 lety 26.06.2019 16:16 |  
              0 0

              Ty mas fakt nejake info, ze by mohl prijit?

              • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

                Obr     před 5 lety 26.06.2019 16:26 |  
                9 1

                Hele, ja vubec nechci bejt nejak zajimavej, ze jsem nakej insider. Nejsem. Muj kamos ma nekoho v SKS (ma napr.info o sestavach dlouho dopredu, apod.) a od nej prubezny info. Nekeca mi, coz uz jsem si nekolikrat overil posledni info ze vcera bylo, ze je to skoro hotovy. Problem odstupny se vyresilo. Prodavam, jak sem nakoupil. Info od nej o Stanciu se imho podobaji zpravam, ktere jdou i z nasi odbocky OP. Tezko rict, jak to nakonec dopadne. Nic vic nevim.

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          Hlavis     před 5 lety 26.06.2019 15:56 |  
          4 3

          Přesně, píše se tam o spekulacich, kdyby chtěl popřít přímo daného hrace určitě ho zmini, podle me mysli všeobecně i ty spekulace ohledně brankářů a mozna taky mlží....

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            Borgetti     před 5 lety 26.06.2019 16:08 |  
            0 0

            Kež by to tak bylo :-)

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          Borgetti     před 5 lety 26.06.2019 16:07 |  
          3 2

          Tak na rovinu. Spekulace Stanciu do Slavie je teď terno, nic jiného momentálně více lidi nezajímá jak to dopadne.

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            Ondráš     před 5 lety 26.06.2019 16:30 |  
            3 4

            Mě teda zajímá mnohem víc ten gólman.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        JS (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 16:07 |  
        2 6

        Třeba jednání zkrachovala, no. Tak to může konečně napsat, že se "celou dobu jednalo jen o fámy a spekulace".

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      boss009     před 5 lety 26.06.2019 15:50 |  
      2 10

      Měl jsem pravdu byla to prostě od začátku blbost. Jen kachna v okurkové sezoně.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      bububu (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 16:10 |  
      2 8

      Jsem rád, že se to ukázalo jako kachna.

      Od počátku to nedávalo žádný smysl.

      • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

        Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 16:35 |  
        1 6

        Tak kachna, Prodanová nám ho na tuti nabízela a co z toho pak vzniklo za story, tak to je už jiná věc ...

        • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

          Jakob     před 5 lety 26.06.2019 17:45 |  
          4 2

          No myslím že už to nějaký čas vypadá že je to trošku jinak než říkáš

          • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

            Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 18:01 |  
            1 6

            No, když myslíš, všechno co se tady rozvinulo jsou jen spekulace JPP.

            • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

              Jakob     před 5 lety 27.06.2019 00:03 |  
              2 0

              No už je to JTP ( jeden trenér povídal)

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Ondráš     před 5 lety 26.06.2019 16:25 |  
      3 2

      Ať už tahle telenovela konečně skončí a začne se hrát fotbal. Vokurka a horko si u MM evidentně vybírá svou daň.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Lunaris     před 5 lety 26.06.2019 18:33 |  
      2 3

      Tvrdík na to nemá čas, ten ví prd, kdo o čem kde jedná. :D

  21. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 15:50 |  
    7 0

    Chatře jsem ho docela záviděl to je fakt. V noze to má o tom žádná a bídám by prasknul pelta. Moc nevěřím, že by přišel. Pokud ano, tak jsem přesvědčen, že nezmič s trpišem vědí proč ho chtějí.Tudiž ať udělají co uznají za vhodné.

  22. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    warhammer (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 18:01 |  
    26 1

    Já bych hodnocení kvalit Stanciua odložil až podle výsledku jednání.
    Pokud k nám přijde, je to hodný, možná trochu introvertní kluk, skvělý fotbalista, velká posila. Pokud se s ním nedomluvíme, nebo by se snad vrátil do Sparty, je to žoldák a rozvraceč kabiny, o kterého jsme stejně neměli zájem.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      carevitchando     před 5 lety 26.06.2019 18:16 |  
      3 1

      :-) asi tak

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      pehacko     před 5 lety 26.06.2019 20:45 |  
      2 1

      presne jak pises! je dobre si vse ujasnit a byt pripraven...

  23. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    Marcelo10     před 5 lety 26.06.2019 19:29 |  
    4 1

    Zongl pise, ze Stoch miri do PAOK Solun..snad to vycetli jen tady a je to kachna.

  24. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    zeleznik2     před 5 lety 26.06.2019 19:34 |  
    4 11

    Před měsícem sci-fi dnes skoro hotovo a když se podívám, na dnešní výkon, tak je jeho příchod docela nutností..

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Ondráš     před 5 lety 26.06.2019 20:48 |  
      5 1

      Ty už jseš taky insider? Tady rostete jak houby po dešti.

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      fleder     před 5 lety 27.06.2019 08:20 |  
      6 1

      Z jednoho pouťového přáteláku hraného v neskutečném vedru po tvrdé kondiční přípravě bez minimálně poloviny základní sestavy dělat takové závěry? Jakože nutnost? Tak to jooooo.....

  25. Česká 1. liga po roce 1990

    Petr9608     před 5 lety 27.06.2019 00:34 |  
    1 2

    Existuje nějaký nákup/přivedení drahé zahraniční posily, která se někdy SKUTEČNĚ POVEDLA?

    • Re: Česká 1. liga po roce 1990

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 27.06.2019 01:27 |  
      6 0

      Ne, ještě nikdy se nikomu nic nepovedlo.

    • Re: Česká 1. liga po roce 1990

      ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 07:23 |  
      0 5

      přiveď CR7, a pak ti řeknu.

    • Re: Česká 1. liga po roce 1990

      Borgetti     před 5 lety 27.06.2019 11:27 |  
      0 0

      Tak já osobně byl v šoku, když se jim povedl Danny. U nás už byl za zenitem, ale byl to jeden z top fotbalistů na světě. V noze to měl, ale s Nikósií to bohužel nepotvrdil. Zajímalo by mě jak by se mu dařilo ve dnešní Slavii.

      • Re: Česká 1. liga po roce 1990

        Petr9608     před 5 lety 27.06.2019 19:10 |  
        0 0

        Pardon - nemyslím to tak, že se provedlo ten přestup/příchod udělat, ale že se ty prostředky do toho hráče vložené pak skutečně vypaltily.

  26. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 07:23 |  
    2 11

    podle mých informací downside up a outside in, Stanciu nepřide. Celé je to poněkud nešťastně nafouknuto medii a různými naháněči reklam, a realita na těch všech zaručených zprávách znamená tak max 10-15%. kontakt tam ale byl :-)

    • Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

      Jakob     před 5 lety 27.06.2019 12:57 |  
      0 0

      To teda jo.. na seznamu píšou 4,5 a to mi přijde fajne...

  27. Re: Sparta, Saúdská Arábie a teď Slavia. Zamíří Stanciu na druhý břeh?

    Petr9608     před 5 lety 27.06.2019 19:15 |  
    0 1

    Nevypovídá už o tom hráči to, že upřednostní kvůli penězum angžamá v Saudské Arabii před Evropou?

    Nehledě na to, že se jedná o zem, kde se trestají smrtí i věci, které v civilizovaných zemí nejsou trestné vůbec.