Přípravná utkání

Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

Druhé přípravné utkání sehrají fotbalisté Slavie v rámci loni založené tradice o pohár Ferdinanda Daučíka. V loňském roce tento zápas posloužil jako náhrada za zrušený československý superpohár, který se měl hrát v Bratislavě mezi vítězi obou národních pohárů. Týmy SK Slavia Praha a Slovanu Bratislava se střetly v Edenu a úspěšnější byli hosté, kteří vyhráli 1:0 brankou Andraže Šporara. Po roce přišel čas na odvetu.

V úvodní pětiminutovce byla aktivnější Slavia. Dvakrát se ke střele dostal Zmrhal, ale branku netrefil. V sedmé minutě se připomněl Šporar, leč ani jemu rána nesedla. Na konci první desetiminutovky utekl po pravé straně Čavrič, ovšem nedokázal přihrát pod sebe, skvěle zasáhl Kúdela. Tentýž hráč skluzem ve 14 minutě upálil míč od nohou Mohy, který by jinak šel sám na Koláře. Za chvíli sebral míč Souček, vysouval kolmicí Masopusta, jeho centr obrana zblokovala na roh. Ten si vzal na starost sám Masopust, ale jeho pokus překvapit brankáře centrem přímo do branky skončil vysoko nad. V 17.minutě Souček kolmou přihrávkou do vápna oslovil Balutu, ten si míč zpracoval a donutil brankáře vytáhnout míč zpod břevna. Aktivní Baluta pálil i po rohu, jeho šajtle se mezi tři tyče nevešla a do třetice Baluta nedokázal v situaci jeden na jednoho na velkém vápně utancovat stopera domácích a byl vytlačen do rohu hřiště, kde o míč přišel. V těchto fázích se hrálo se nahoru dolů. Mohův pas adresáta nenašel, hned z protiútok centr Zmrhala obrana odvrátila ke Traorému a jeho tečovanou střelu likvidoval gólman Greif. Ve dvacáté minutě byl zápas přerušen, aby se oba týmy mohly v úmorném vedru občerstvit a hned po rozehrání udeřilo. Odvrácený dlouhý balón sebral Moha, natlačil se před Kúdelu, Královi nasadil jesle a spolehlivě obstřelil bezmocného Koláře - 1:0. Vyrovnat mohl Souček po centru Masopusta, ale těsně bráněn hlavou přestřelil. Ve 30.minutě hasil rychlý brejk Tomáš Souček ostrým skluzem a vysloužil si vedle žluté karty ještě pískot domácích fanoušků, na hřišti se přiostřilo. Rohový kop Ševčíka obrana domácích odvrátila, ale míč sebral Traoré a vysunul rozeběhnutého Krále, jehož ránu vyrazil Greif. Vzhledem k tomu, že po předchozím rohovém kopu ležel na malém vápně jeden z domácích, atmosféra ještě zhoustla. Ve 35. minutě unikal po pravé straně Čavrič, jeho centr našel Rataoa, ale hlavička byla slabá. Po chvíli další centr Čavriče přizvedl Král a balón skončil na horní síti Kolářovy branky. Vzápětí se do další šance hnal Šporar, ale ještě předtím, než lobem překonal Koláře, byl pískán ofsajd. Slavia se v závěru první půle snažila vyrovnat, ovšem její hra okolo pokutového územá byla neefektivní a nic nebylo ani ze série rohů. Tak přišlo, co přijít muselo. Přesně v okamžiku, kdy vypršela 45. minuta si dlouhý nákop Lubičiče za obranou zpracoval Šporar a prostřelil vybíhajícího Koláře 2:0. Ani ve třetím poločase probíhající přípravy tak Slavia nedokázala skórovat. 

Do druhé půle vystřídal Krále Hovorka a Slavia vyrazila za korekcí výsledku. Hned na začátku Coufalův centr propadl až ke Zmrhalovi, jeho ránu Greif zlikvidoval. Na druhé straně centroval Suchotskij a na zadní tyči nepřesně zakončoval Šporar. V 50. minutě obrana Slovanu odvrátila centr Coufala jenom k Masopustovi, ten nabíjel pod sebe Ševčíkovi a jeho střelu cca z penaltové značky zablokovala obrana domácích. Vzápětí pálil z dobré pozice Souček vedle. Z protiútoku Čavrič obešel i Koláře, ale zakončit nedokázal, jeho pokus nadvakrát zlikvidoval Hovorka. V 53. minutě rozehrával Ševčík rohový kop, míč jenom lehce dloubl na Zmrhala, ten si jej na prsou zpracoval a prudkým přízemním centrem našel v malém vápně Součka - 2:1.  Slavia začala zvedat hlavu. Hned po rozehrání minul branku z dobré pozice Ševčík. V 58.minutě přišla pohledná kombinace po níž pálil Traoré a rozhodčí odpustili domácí penaltu za ruku padajícího hráče. Po rohu Masopusta hlavičkoval Hovorka a Greif měl plné ruce práce s vyražením míče na další roh. Vedení však domácím neudržel dlouho: na rohový kop Ševčíka naskočil Souček a parádně trefil horní kout domácí branky - 2:2. Po hodině hry se tak začínalo znovu. V 66. minutě Balutu nahradil van Buren a byl to právě on, kdo v 69. minutě při samostatné akci přišel o míč. Domácí podnikli domácí rychlý protiútok, při němž využili zdravotních problémů Masopusta na pravé straně hostující zálohy. Moha naservíroval míč od brankové čáry na penaltu a tam nabíhal nekrytý Dražič - 3:2. Slávisté houfně vystřídali. Masopusta nahradil Olayinka, po chvíli se na hřiště dostali Holeš, Júsuf a Hušbauer. Právě Hušbauer ideálně vysunul vlevo Bořila, ale ten nájezd na gólmana zhatil ranou z hranice vápna do oblak. Na druhé straně se po přihrávce Mohy v tutové šanci objevil Ratao, hosty podržel Kolář. Deset minut před koncem nejprve Zelený vystřídal Bořila, hned poté odešel ze hřiště Ševčík a vyhrávat hlavičkové souboje na hrot šel Frydrych. Na nějaký nápor však nebylo moc pomyšlení, naopak z rychlých brejků hrozil Slovan. V 87.minutě kopal trestný kop Moha, jeho ránu přizvedla zeď na roh, po něm se tentýž hráč proháčkoval po pravé straně a střílel nad branku. V poslední minutě zahrával rohový kop Hušbauer, našel na přední tyči volného Olayinku, ale jeho hlavička šla nad odkrytou branku. Rozhodčí nenastavil ani minutku a Slavia tak prohrála i druhé přípravné utkání. Pohár Ferdinanda Daučíka zůstává v držení bratislavského Slovanu. 

Neděle 30. 06. 2019 18:00

Přípravné zápasy, 2019/2020
3 - 2
2 - 0
ŠK Slovan Bratislava
ŠK Slovan Bratislava

25. Moha; 45. Šporar; 70. Dražič

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

50. Tomáš Souček
60. Tomáš Souček

Komentáře (269)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia

    donford     před 17 dny 30.06.2019 17:55 |  
    2 1

    Je v tom slovenským mančaftu aspoň jeden Slovák? Možná ten Greif?

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia

      Kábě     před 17 dny 30.06.2019 17:58 |  
      2 0

      V základu skutečně jenom Dominik Greif. Jinak hrají ve velmi silné sestavě, takto hráli i v lize.

  2. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia

    VanDel     před 17 dny 30.06.2019 17:59 |  
    4 9

    Ten Hovorka je na tom asi opravdu hodně špatně, když za něj musíme zbytečně na stoperu zabíjet Krále......

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia

      Rhu-rhu     před 17 dny 30.06.2019 18:02 |  
      4 2

      Je to příprava. Je naopak dobře, že si vyzkoušíme i Krále na stoperu, když tam taky hrával a uvidíme, jak mu to jde a tak.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia

        VanDel     před 17 dny 30.06.2019 18:04 |  
        7 8

        Tak Král už snad dost ukázal, že své kvality nejlépe využije ve středu zálohy, ne ? Na stoperu je naprosto zbytečně zabitej !

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia

          Rhu-rhu     před 17 dny 30.06.2019 18:07 |  
          3 1

          To je jasný, ale třeba je ukáže i na stoperu a třeba ne. Ukáže se, jestli s ním můžeme počítat jako se čtvrtým/pátým stoperem atd.

  3. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia

    špílmachr     před 17 dny 30.06.2019 18:00 |  
    1 6

    Kdyby odešel Míša se Simonem tak rozhodně beru tuhle stoperskou dvojici

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia

      Qope     před 17 dny 30.06.2019 18:12 |  
      2 1

      Krále je na stoperu škoda, více se mi páčí v záloze ... Tím ale nepopírám, že na stopera nemá ...

  4. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 0:0 v 1.poločase

    VanDel     před 17 dny 30.06.2019 18:27 |  
    0 4

    Dobrý šašky z nich teď udělal......

  5. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 0:0 v 1.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 18:28 |  
    1 4

    Ku... ten si je tam povodil jak nejake hrace z okresniho preboru

  6. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 0:0 v 1.poločase

    Kzlo     před 17 dny 30.06.2019 18:29 |  
    2 4

    První půlhodina je z naší strany nekoukatelna

  7. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 0:0 v 1.poločase

    Marcelo10     před 17 dny 30.06.2019 18:29 |  
    0 12

    Tak jestli se na tu holomajznu diva Stanciu, tak se na nas vys.re..hravi Alovanu jsou ale uzasne technicti.

  8. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 18:31 |  
    2 14

    Druhy zapas a druhy hnus

  9. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    amon     před 17 dny 30.06.2019 18:33 |  
    1 1

    Strašný individuální chyby v obraně. Alexe jsme vzadu zkusili, ok, ale příště do zálohy. S touhle obranou bysme moc úspěchů v Evropě neudělali. Jinak mě ještě zaujalo, že dle komentátorů máme rozpočet 1,4mld.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

      eye     před 17 dny 30.06.2019 19:09 |  
      0 0

      Tak když jenom Souček má ročně 50 milionů...

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

        amon     před 17 dny 30.06.2019 20:05 |  
        0 0

        ale jen v případě bonusů, jako když dokončí sezonu atd.. Fakt mě ta cifra překvapila

  10. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 18:35 |  
    3 11

    Jeste cekam ve druhem polocase Skodu na stoperu

  11. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 18:38 |  
    2 5

    Nevim ,ale bez utoku se take moc hrat neda

  12. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    VanDel     před 17 dny 30.06.2019 18:38 |  
    14 1

    Teda na to, že liga začíná už za dva týdny, tak jsme slušně mimo.....

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

      Leksel     před 17 dny 30.06.2019 18:44 |  
      3 0

      Slováci hrajou uvolněně, lehkonoze, my působíme těžkopádně, bez nějaký souhry.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

        JS (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 18:50 |  
        1 1

        Tam moc Slováků neběhá.

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

          houston (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 19:05 |  
          2 1

          Argument jak rybí stehno ! Tak holt žoldáci ve slovenských službách.

          • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

            JS (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 20:03 |  
            1 1

            To není argument, já o tom neargumentuju. To je prostě fakt.

  13. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 18:42 |  
    7 2

    Jestli by meli odejit MNN a Deli ,tak to by bylo moc zle

  14. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 18:45 |  
    2 6

    Ve druhe pulce pridat !A To hodne!Tohle neni mistrovska Slavie!!

  15. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 18:47 |  
    0 11

    Ostuda!!!

  16. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    VanDel     před 17 dny 30.06.2019 18:47 |  
    1 17

    Domů bych je nechal jet karosou bez klimatizace, vemena......

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

      houston (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 18:55 |  
      0 11

      S tou cestou souhlasím, ale ta vemena si odpusť !

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

      houston (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 18:57 |  
      0 10

      S tou cestou souhlasím, ale ta vemena si odpusť !

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

      houston (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 18:58 |  
      0 9

      S tou cestou souhlasím, ale ta vemena si odpusť !

  17. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    JS (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 18:48 |  
    4 6

    Mohu a Šporara bych bral hned.

  18. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    boss009     před 17 dny 30.06.2019 18:49 |  
    5 6

    No hlavně, že se tady pohrdá Nguyenem, Kolář jak žáček.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

      Chlupp (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 20:48 |  
      0 1

      Bohužel už právě není žáček a zase pomalu co střela to gól, i když zase za to nemohl jako vždycky...ale když se gólman otáčí zády, tak to není ideální...při třetím gólu po tom ani nešel, zřejmě tu střelu neviděl...

  19. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    houston (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 18:49 |  
    1 6

    Pokud trénujou, tak proč nezkusí fotbal ?

  20. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    kondorr     před 17 dny 30.06.2019 18:50 |  
    3 7

    Tak je to jen příprava, ale za mě hrozná ostuda to je tak když máš utočníka. Obrana tak do přeboru na víc nemá

  21. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    Hanzwalter     před 17 dny 30.06.2019 18:50 |  
    6 1

    Jako ta nase hra je nemasna a neslana... ta obrana je strasidelna a ted z nich udelal tvrde Y Šporar... a ta jejich 7micka pri pvrni brance zo same.... jasny mame pripravu, horko, cestovani atd.... ale chybi tam ta kvalita individualni dneska...vzadu Misa&Simon proste jistota... ve stredu chybi klasicka 10tka a utok o nem ani nemluvim.... snad druhy polocas bude lepsi;-(

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

      Chlupp (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 20:51 |  
      3 2

      Už dlouho nám chybí gólman, útočník a teď ještě Stoch, no snad někdo ještě přijde...

  22. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 18:50 |  
    9 1

    Kral na stoperu spatny, priste zase do zalohy, prosim.

  23. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    Radovan62 (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 18:50 |  
    2 1

    Všude pozdě,pohyb a bojovnost 0, zpět z výšin a makat,bez útoku a produktivity to nepůjde

  24. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    Hanzwalter     před 17 dny 30.06.2019 18:51 |  
    1 1

    Jako ta nase hra je nemasna a neslana... ta obrana je strasidelna a ted z nich udelal tvrde Y Šporar... a ta jejich 7micka pri pvrni brance zo same.... jasny mame pripravu, horko, cestovani atd.... ale chybi tam ta kvalita individualni dneska...vzadu Misa&Simon proste jistota... ve stredu chybi klasicka 10tka a utok o nem ani nemluvim.... snad druhy polocas bude lepsi;-(

  25. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    ervin     před 17 dny 30.06.2019 18:58 |  
    4 3

    Zase se budeme utěšovat že je to příprava ale i tu je potřeba odehrát se ctí , zatím to vypadá na pěknou rychtu , útočník chybí jako sůl Slovan třikrát před brankou a v klídku dva goly no je půle nechme se překvapit....

  26. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    ervin     před 17 dny 30.06.2019 18:59 |  
    1 2

    Zase se budeme utěšovat že je to příprava ale i tu je potřeba odehrát se ctí , zatím to vypadá na pěknou rychtu , útočník chybí jako sůl Slovan třikrát před brankou a v klídku dva goly no je půle nechme se překvapit....

  27. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

    ervin     před 17 dny 30.06.2019 19:00 |  
    2 5

    Zase se budeme utěšovat že je to příprava ale i tu je potřeba odehrát se ctí , zatím to vypadá na pěknou rychtu , útočník chybí jako sůl Slovan třikrát před brankou a v klídku dva goly no je půle nechme se překvapit....

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

      knawi     před 17 dny 30.06.2019 19:10 |  
      1 7

      Jak v tom vedru dřeš ty a co máš za umného a namáhavého za sebou, machře?

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 1:0 v 1.poločase

        ervin     před 17 dny 30.06.2019 19:35 |  
        2 2

        Makám silnicích dnes od 7 do 16hod. stačí netáhlo?

  28. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

    Obr     před 17 dny 30.06.2019 19:05 |  
    20 2

    Neblaznete. Si jako myslite, ze zapomneli hrat fotbal? Maj v sobe velky davky na fyzicku, herni soustredeni zacalo nedavno. Do toho cestovani do Blavy, horko. Trpis si zkousi ruzmy varianty. Kluci toho polikaj hodne moc. Ja bych z toho drama nedelal.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

      mudrc     před 17 dny 30.06.2019 19:07 |  
      1 3

      Nerikam, ze nemas pravdu, jen bych nerad aby nezapadlo, ze Slovan, rovnez jako Budejky nejsou v plne sezone...

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

        Rooney     před 16 dny 30.06.2019 23:42 |  
        1 0

        To je pravda, ale take je pravdou, ze pro nas to byl 1. a 2. zapas v priprave, kdezto pro budejky to byl 4. a pro slovan 5. zapas... Takze ta faze pripravy je trosku posunuta.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

      houston (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 19:07 |  
      2 10

      A z kolika prosraných příprav jsi ochotný dělat drama ?

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

        Arya     před 17 dny 30.06.2019 19:17 |  
        9 0

        Já třeba z žádný, protože zdařilá příprava neznamená zdařilá sezona... radši prohrát všechny zápasy v přípravě, než se nedostat do LM nebo nevyhrát ligu ;)

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

          tomblesk     před 16 dny 30.06.2019 23:14 |  
          0 1

          Víra nebo kritický úsudek podle hry ?

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

      hajnej     před 17 dny 30.06.2019 19:10 |  
      5 0

      Konečně rozumný názor, je obdivuhodné co tu někteří jedinci dovedou vyplodit, ale už jsem si nějak zvykl.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

        tomblesk     před 16 dny 30.06.2019 23:15 |  
        0 2

        Na rozumné názory počkejme po předkole LM !!!

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

      kondorr     před 17 dny 30.06.2019 19:18 |  
      0 2

      Jasně že nezapomněli jenom mě sere že prohrávaj s marokáncema je vidět že jsme přeci jenom kvalitnější i když hrajem v takovej slepenej sestavě.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

      tomblesk     před 16 dny 30.06.2019 23:13 |  
      1 3

      Nejde o to dělat drama, ale jen o snahu kritikou slabých míst pomoci. A taky i v přípravě jde o jméno. Zápas jen ukazuje, co se tady tvrdí dlouho / gólman a jeho minely, souhra stoperů a hlavně rychlost - ta se bude teprve trénovat?? V brejcích nás Slovan prostě vyučoval a to je varování !! V technických dovednostech jakbysmet. Sundat růžové brýle a přiznat: bez Suka to je a bude prostě průser, finální fáze končívá bezradností. A ještě jedno: dlouho trvalo než se dostali hráči do tempa /včetně střídajících/ to by se dalo vysvětlit zatavením z přípravy, ale už ne počasím, vždyť i nám nakropený trávník dělal problémy /start na míč, změna směru pohybu - no práce jak na kostele na 10 dnů je toho moc. A taky kromě Suka nikdo dopředu nic nevymyslel, tohle už trénink těžko dožene …

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

        Novasinho     před 16 dny 30.06.2019 23:58 |  
        1 2

        Vysvětli mi prosím, jak jako ta Tvá odborná kritika pomůže? A komu? Fakt mi to zajímá, díky.

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

          tomblesk     před 16 dny 01.07.2019 01:26 |  
          0 1

          Mně stačilo vidět první a třetí gól Slovanu. K tomu odborný rozbor netřeba, stačí se koukat. Nebo se tady budou popisovat jednotlivé situace zpětně jako při zpomaleném záběru? Myslím, ž i realizační tým má mít zpětnou vazbu na předvedenou hru … Trenér Slavie nejsem, pravda, ale záleží mi na tom, aby tým hrál pěkný fotbal, dával góly a nedělal hloupé chyby, byť v přípravě. Něco je o individuální hře, něco o souhře týmu, to se tady nemusí komentovat. Jen musíme koukat na stejný zápas, byť každý s jiným pohledem. To uznávám a nikomu to neupírám, pokud však někdo, byť kritický názor nepřipouští, pak jsme u kádrování, jako za bolševika. nebo se tady bude dávat povolení, kdo si může dovolit diskutovat. Nechápu, jen se zastávám těch, co zde vyjádří i kritiku !!!

          • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

            Novasinho     před 16 dny 01.07.2019 02:06 |  
            1 2

            A realizační tým čte tyto tvé postřehy? Promiň, ale opravdu nechápu, jak by to mělo pomoci...

  29. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:0 po 1.poločase

    benny231     před 17 dny 30.06.2019 19:10 |  
    5 2

    Je to jen příprava, toho jsem si vědom, ale nemohu se ubránit srovnání, že stejně jako většinu jara, jsme i 1. poločas na Slovanu, hráli bez ůtočníka a brankáře

  30. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

    kondorr     před 17 dny 30.06.2019 19:19 |  
    4 0

    Souček to je borec

  31. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

    ervin     před 17 dny 30.06.2019 19:19 |  
    2 0

    Omlouvám se ale blbne mě mašina fakt jsem střízlivej...

  32. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

    Andreas     před 17 dny 30.06.2019 19:19 |  
    3 0

    A je vyrovnáno :-) Náš kanonýr Souček :-)

  33. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

    Hanzwalter     před 17 dny 30.06.2019 19:20 |  
    4 0

    Twl uplne jiny tym.... slusne!

  34. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

    VanDel     před 17 dny 30.06.2019 19:20 |  
    2 0

    Ty museli dostat v kabině slušnej pojeb :)

  35. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

    Mimoň     před 17 dny 30.06.2019 19:20 |  
    3 0

    Tak máme vyrovnáno! A jak dulezity hrac je pro nás Suk!

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

      Obr     před 17 dny 30.06.2019 19:22 |  
      1 0

      To urcite je. Ja sem teda druhou puli videl poslednich 10 min, ale druha pule je supr. Nepustime je za pulku a sem spokojenej.

  36. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

    Obr     před 17 dny 30.06.2019 19:20 |  
    5 1

    A ted mluvte ubrecenci :-P je nepustime za pulku...

  37. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

    Leksel     před 17 dny 30.06.2019 19:21 |  
    5 0

    Souček, to je rodinný zlato!

  38. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

    houston (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 19:21 |  
    1 1

    Nemít stejný drezy, tak nevěřím !

  39. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

    Mimoň     před 17 dny 30.06.2019 19:21 |  
    0 0

    Jestli to otočíme, tak je to pro nás lepší než vyhrat 4:0.

  40. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 19:22 |  
    2 3

    Jeste ,ze mame Soucka Druhou puli jedeme o puli Jim zvedl mandle a jde to .

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:1 ve 2.poločase

      JaraK     před 17 dny 30.06.2019 19:26 |  
      2 0

      Druhý gól krásný, jak pohybem "prekabátil" čtyři hráče Slovanu, kteří čekali okolo něho právě na ten pohyb, to bylo něco. A hlavičku má opravdu tvrdou:)

  41. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:2 ve 2.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 19:23 |  
    1 5

    I fanousci se probrali ,jako v Edenu

  42. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:2 ve 2.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 19:26 |  
    1 5

    Slovensti komentatori dostali infarkt Ticho jako v kostele

  43. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:2 ve 2.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 19:29 |  
    2 8

    Vyrovnat

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:2 ve 2.poločase

      Alanor (admin)     před 17 dny 30.06.2019 19:31 |  
      14 4

      Nepiš x příspěvků po pár vteřinách pod sebe. Rozmysli si, co chceš napsat a shrň to do jednoho. Příště to bude považováno za spam a dostaneš žlutou kartu.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:2 ve 2.poločase

      JaraK     před 17 dny 30.06.2019 19:34 |  
      2 1

      Snad se to povede. A to jsem si říkal, jak se krásným pasem snad na 60 metrů dostáváme do šance a on to gól sice byl, ale z protiútoku na druhé straně:(

  44. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:2 ve 2.poločase

    pehacko     před 17 dny 30.06.2019 19:32 |  
    4 1

    tak suk ukazuje, jak bylo moudre ho udrzet!

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:2 ve 2.poločase

      Qope     před 17 dny 30.06.2019 19:38 |  
      0 3

      Přestupy ještě nekončí a on se takhle vytahuje. Aby nám ho ještě někdo nevyfouknul ...

  45. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:2 ve 2.poločase

    Leksel     před 17 dny 30.06.2019 19:33 |  
    1 1

    Tak s tím třetím gólem si nás vychutnali a hezky vyšachovali.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 2:2 ve 2.poločase

      tomblesk     před 16 dny 30.06.2019 23:28 |  
      0 1

      Teď ještě, kdo tam lítal jako hadr na holi a kdo tu obranu diriguje - gólman těžko! A stoper vzadu oči nemá, aby vykryl zrovna ten prostor, který brankář nechá volný ...

  46. slovan

    Mimoň     před 17 dny 30.06.2019 19:36 |  
    2 2

    Nehraje vůbec špatně tenhle Slovan...individuality tam maji dobrý.

    • Re: slovan

      kondorr     před 17 dny 30.06.2019 19:41 |  
      3 6

      Ted bylo vidět že toho máme plný zuby a vubec nikdo nebrání bejt v plnej sestavě tak si ani neškrtnou hrajou jenom na brejky jinak sou slaboučký.

      • Re: slovan

        Leksel     před 17 dny 30.06.2019 19:44 |  
        5 1

        Nicméně se musí uznat, že ty brejky měli povedený a efektivní.

        • Re: slovan

          tomblesk     před 16 dny 30.06.2019 23:32 |  
          1 1

          A my je neumíme bránit, teda, když tam není Míša a Simon.

  47. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 19:43 |  
    2 11

    Olayinka o my

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

      Gemplus     před 17 dny 30.06.2019 19:46 |  
      9 13

      Olayinka je tam zadarmo drahej ... nedal vubec nic!!!!

  48. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 19:44 |  
    6 11

    Potrebujeme utocnika jako sul

  49. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

    cheechoo1     před 17 dny 30.06.2019 19:48 |  
    15 11

    S Olayinkou mi dochází trpělivost...

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

      JaraK     před 17 dny 30.06.2019 19:58 |  
      3 1

      Je pravda, že snahu mu nelze upřít, ale pořád tam chybí (aspoň tak to vidím já coby laik) trochu víc rozvahy a klidu. I když cca. 10 minut před koncem pěkně zasekl míč, pak se dlouze podíval a nahrál ho naprosto nesmyslně na prvního bránícího hráče Slovanu, takže tam chyběla i ta fotbalovost. Hůl bych nad ním přesto nelámal, dle mého názoru se potřebuje nějakým dobrým výkonem "nastartovat" a to co nejdříve.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

      donford     před 17 dny 30.06.2019 19:59 |  
      3 10

      Proč hrál nejmenší ze všech, Baluta, na hrotu? No, ještě tam mohl střídat Stocha, kdyby nebyl už v PAOku. Máme útočníky, ale nějak nemáme útok. Zachraňoval to opět Suk. Olayinka zahazuje, co se dá. Rve se, podobně jako Buren, ale oba jsou v zahazování přeborníci. A do toho ještě tutovka Bořila! Kolář dnes nic moc. Tak Král hraje celý půlrok v poli, a protože není Jugas a nebude, tak zase pro změnu do obrany. Některé posty bychom už fakt měli mít velmi ustálené a neexperimentovat.

  50. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

    pehacko     před 17 dny 30.06.2019 19:53 |  
    7 7

    klidne za trest vypiju dvacet krusovic jestli se ukaze, ze jsem byl znahleny, ale hovorka, to je silenej nekopa a traged... zato yusuf, ten se povedl a to bude utocnik cislo 1, pokud vydrzi zdravej!

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

      kondorr     před 17 dny 30.06.2019 19:55 |  
      9 2

      Taky se mi zdá že Hovorka byl velkej omyl až nás opustí naše africká zed tak budeme brečet.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

        pehacko     před 17 dny 30.06.2019 19:57 |  
        1 2

        tak zase do becka na treti ligu bude dobrej... aspon to ukaze to, ze je potreba klukum pridat, jako dostal soucek a vsichni budeme spokojeny

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

      necich     před 17 dny 30.06.2019 20:08 |  
      3 0

      Nebuť tak hrrr, dej mu šanci. Také bych dal přednost Kubovi, ale počkám si. JT ho vedl několik let a přesto, že jsem mu dříve mnohokrát nadával tak ukázal, že to co dělá má hlavu a patu....

  51. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

    necich     před 17 dny 30.06.2019 19:56 |  
    32 5

    Opět se projevují fanoušci úspěchu( snad na takovou situaci čekají?), nechci se opakovat, sezona snů, nejlepší v poválečné éře, přípravné utkání na které si odskočíme z autobusu při cestě na treninkový kemp. Prohráváme (no a co jde o přípravu ) a ejhle, hafo hejtování, nadávání do vemen? Aha, tak tací fanoušci jsou pro mne ubožáci nejhrubšího zrna a označení za ču..ky apod. je pro ně vlastně pochvala. Ntvl., kde byla ta pakáž před pár lety, kdy jsme dostávali 7:0 od Teplic a pod.? To prostě nelze pochopit. Pětikorunu pro každého a ať si jdou hrát na dětské hřiště za roh. :)

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

      první rytíř     před 17 dny 30.06.2019 20:04 |  
      6 10

      Chápu, anebo se snažím pochopit, ale proč pořád hledat nějaké výmluvy, když každý vidí, že mužstvo momentálně nefunguje a že neduhy, které nás sráží, mám na mysli produktivitu, nadále přetrvávají a zatím není nikdo nikde, kdo by nám pomohl!

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

        necich     před 17 dny 30.06.2019 20:17 |  
        4 1

        Proto je to přeci příprava, hráči hrají na nezvyklých postech, zkouší se, i to že něco nefunguje je přínosné pokud se na to přijde dříve než v ostrém zápase. Já chci vyhrávat v lize, EL či LM. Nějaké pouťáky mne nechávají v klidu. Kritiku chápu, ale urážení hráčů, které jsem před pár dny nosil na ramenou nechápu. To nemůže udělat skutečný fanoušek, ale....

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

      donford     před 16 dny 30.06.2019 20:50 |  
      4 5

      Tak nadávání do vemen je ubohost největšího zrna, ale i pro Slovan to byla příprava. Nechápu ale, proč Baluta hraje na hrotu útoku, když ho obránce vyšší možná o 30 cm, a o 20 kg těžší, prostě odstrčí od míče, jak se mu zachce. To bylo předem ztracené. Proč zkoušet po půl roce Krále v obraně, když jsme rádi, že je to polař, který cpe celý útok dopředu. Ještě se mohl ve středu obrany vyzkoušet ve dvojici se Sukem, ale pak už by vůbec nebyl nikdo na střílení gólů. To už by se dozadu víc hodil Vlček. (já vím,není tu). Máme Hovorku, někde i nebohého Jugase, ale začne se znovu zkoušet vzadu Král. Přitom Ševčík v poli mi přišel, že zatím formu ještě nenabral.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

      p!erreCORE     před 16 dny 01.07.2019 10:02 |  
      0 1

      no tak oni to jsou spis ¨fanousci neuspechu¨ :)

  52. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

    benny231     před 17 dny 30.06.2019 19:56 |  
    9 6

    Z výsledku bych si hlavu nedělal, jsme v tvrdý přípavě.
    Potřebujeme ale nutně kvalitního útočníka a brankáře.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

      gazza     před 17 dny 30.06.2019 20:01 |  
      4 7

      Presne tak utocnika a golmana .Co je s tim golmanem z Liberce Nguyenem to neklaplo?

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

        Ragnarok     před 17 dny 30.06.2019 20:20 |  
        0 1

        Visí to na penězích, Karl za něj chce 2/3 ceny Stocha.

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

          benny231     před 16 dny 30.06.2019 20:26 |  
          1 0

          Snad to klapne,

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

          Joe-L     před 16 dny 30.06.2019 20:28 |  
          12 0

          Nasrat na ruce a nepustit k vodě! (sorry za vulgarismus)

          Tak to ať radši zkusej Trmala. Protože tímhle stylem nás ty kurvy budou chtít natáhnout u každýho hráče. Musíme nastavit mantinely!

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

          Gino     před 16 dny 01.07.2019 09:20 |  
          0 0

          Jakože milion éček? To snad není tolik, ne?

  53. už nikdy alexe na stoperu

    amon     před 17 dny 30.06.2019 19:57 |  
    8 1

    tak pokud měl být tenhle mač k něčemu dobrý, tak doufám k tomu, že už JiT nikdy nebude cpát reperezentačního záložníka na stopera. Snad ten jeden poločas s Alexem moc nezamává. Ten 3. gol a jak se tam Bořil válel na zemi, to jsem nestihnul (jinak by to gol nebyl). Obrana se mi dneska vůbec nelíbila, ale vůbec. Jinak standardně a dlouhodobě mám problém s MvB a Peterem (je to bojovný, ale žalostně málo, hlavně od petera jsem čekal mnohem víc). Většina míčů u těhlech dvou borců končí v autu. Pozitiva: nikdo se nezranil, víme, co chceme hrát a tým má vítězného ducha a samozřejmě víme, jak důležité je mít Suka

  54. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 19:58 |  
    9 9

    Olayinka Ja nevim kdo se zastava hrace ,kteremu balon zavazi a neni schopny po Iks krate dat v nadejne golove akci presnou prihravku na 10 metru tak je bud slepej ,nebo Ja nevim

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2 ve 2.poločase

      Eskaes     před 16 dny 30.06.2019 23:01 |  
      3 3

      Je to provar. Já už mu nevěřím. Traoré se ukázal jako mnohem přínosnější posila.

  55. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    první rytíř     před 17 dny 30.06.2019 20:00 |  
    2 17

    Obrana špatná, zvláště pravá strana, kde si slovanisti chodili jak chtěli. Útočná snaha bez efektu, ale to není nic nového. Nemít Suka, nikdo jiný nejenže netrefí branku, ale do ní ani nedokopne. Tak taková byla dnešní Slavia. Do té mistrovské má stále na míle daleko. No hlavně, že pouštíme ofenzivní hráče a přivádíme ty defenzivní. Zatím nefunguje nic! Druhý zápas, druhé zklamání. Prostě tak to momentálně je a ne že ne!

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Alcapone     před 17 dny 30.06.2019 20:15 |  
      3 0

      Klid opravdu neřeš jak hrajem posledního června důležitý to bude v srpnu!

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        první rytíř     před 16 dny 30.06.2019 22:34 |  
        1 1

        Já myslím, že do ligy vstupujeme už v půli července...

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          Alcapone     před 16 dny 30.06.2019 23:00 |  
          2 0

          To máš pravdu, ale myslel jsem kvaldu LM co všichni berou jako prioritu. v lize je start taky důležitej, ale je nějaká možnost nápravy...

  56. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    necich     před 17 dny 30.06.2019 20:03 |  
    7 0

    S tím Zmrhalem to bude nejspíše kachna, hráč na odchodu přeci nehraje v přípravných zápasech...

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Grobar     před 16 dny 30.06.2019 20:32 |  
      2 0

      A navíc psal Jarda Tvrdík, že neposlali ani nabídku :)

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        necich     před 16 dny 30.06.2019 21:39 |  
        2 2

        No a pár rádoby fanoušků už má druhé Vánoce...:)

  57. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 20:03 |  
    7 7

    Jinak cpat Krale na stopera byl nesmysl ,protoze ho to proste tahlo dopredu viz druhy gol v nasi siti

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      rak (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 20:18 |  
      4 1

      Sice stopera hrál, ale podle mně je také daleko lepší ve středu. Bylo to dnes od něj špatné. Pokud by odešel Ngadeu a Deli, tak to nevidím dobře. Hovorkovi moc nevěřím (raději bych tam měl Jugase), ale zase bych teď na něj nenadával a nechal mu nějaký čas, když už k nám přišel. Zvyšování tlaku na něj je blbost.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      necich     před 16 dny 30.06.2019 20:23 |  
      6 2

      Není to nesmysl, je to o zkoušení, ostatně v Teplicích tuším hrál stopera. Budu se opakovat, příprava je o zkoušení, zjistit komu, kde a s kým to vyhovuje či nevyhovuje. S Ajaxem toho už moc nevyzkoušíme. :)

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        donford     před 16 dny 30.06.2019 21:04 |  
        6 3

        Tak víme, že stopera u nás hrál i Škoďák. Jestliže se pod Trpišem předělával Král půl roku, a to velmi úspěšně, dokonce po něm sáhnul i Šilhavý do nároďáku, na defenzivního záložníka, proč znovu experimentovat a tahat ho obrany? Nebo skutečně Deli s Míšou od nás odcházejí? Pokud ne, tak máme středních obránců hafo - Deli, Ngadeu, Hovorka, Kúdela, Frýďa, (Jugas a Pokorný), z mladých Vlček. Tak se tam začne znovu zkoušet velmi zdárně předělaný Král? To snad nemá s přípravou zase tolik co dělat. Obrana byla naším pilířem. Věnujme se útoku, tam nechť se zkouší a variuje. Není možné, aby náš útok (i pole i obranu) dělal jen Suk.Co až odejde? A on jistě časem odejde. Pak bude před brankou soupeře holo a prázdno? Nebo to zachrání maličký Baluta na hrotu? Nebo chtěl Trpiš za každou cenu Balutu na hrotu nechat zesměšnit? Proč by to dělal? Centry před bránu naši kluci umí. Ale kdo je využije?

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          Kmotr (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 22:15 |  
          2 0

          Nemyslis, ze problem je ten, ze nikdo skutecne nevi, jestli odejdou? Proc to nikdo nemuze rict na 100% jiste vis. Takze zkouset jak si pripadne Kral, ktery v prvni lize odehral vic na stoperu nez na zalozniku, bude rozumet s dalsimi stopery, ktere tu na 100% zustanou. Nerozumim, co je na tom divneho. Baluta na hrotu je jista varianta, ktera by mohla na nektere obrany platit, viz treba Mertens a spol v Neapoli. Predpokladam, ze Tecl se v pratelacich setri, aby byl plne pripraven na start ligy. Jusuf taky potrebuje pozvolny najezd na plne obratky. Skoda muze byt zraneny nebo jen chtel trener zkusit hru bez nej..
          Jinak centry ze hry nasi kluci bohuzel moc neumi, povedl se snad jeden v prvni pul na Soucka. Zbytek bud tribuna, prvni obrance nebo protilehla autova cara..

          • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

            sasky     před 16 dny 01.07.2019 11:14 |  
            2 0

            Mě odpovědi JiT celkem uspokojily. To co říká dává smysl. Jestliže jsou reproši o týden a víc oproti ostatní v tréninku pozadu (a to vůbec nezmiňuju hráče Slovanu, kteří jsou v přípravě vůbec někde jinde), tak to je v cajku a dá se jim leccos odpustit. A co mě hodně těší je chvála Alexe Baluty, byť bych ho tedy viděl raději v záloze než v útoku a na hrot zkusil spíš třeba Olayinku nebo Micka, kteří mají přece jen k typickým útočníkům trochu blíže.

            • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

              Rooney     před 16 dny 01.07.2019 11:25 |  
              1 0

              Tak je to skoro pokazde, nejdrive si tu clovek precte spousty vycitek, urazek a nechapavych komentu a pak vyjde rozhovor s JiT a vetsinu toho vysvetli tak, ze to dava smysl :)

              Ohledne utocnika bych rekl, ze MvB uz je tam vyzkousen dost, Olayinka se tam uplne neosvedcil a Baluta to hral i v rumunsku a je to varianta pro pripad, ze bude potreba typologicky jiny utocnik. Ono s Balutou je to takova ta hra bez utocnika, kdy se tam stahuje nektery s ofenzivnich hracu.

  58. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    WarszawskiMuranow     před 17 dny 30.06.2019 20:08 |  
    7 0

    Dobrý hoši, sice se prohrálo ale výkon se mě osobně celkem líbil tedy ta naše pasáž v polovině 2 poločasu. Berte v potaz že je Slovan v jiné fázi přípravy. Co mě zklamalo byli fanoušci belasí. Takova zbytečná ubohost urážet náš klub. Mistři světa kteří pouštějí do světa jak obili Baník s Katowicemi a skutek utek výsledek přesně opačný. Trapáci no....

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      o5aradecek     před 17 dny 30.06.2019 20:13 |  
      7 2

      Ještě předloni jich chodilo na ligu na Slovan 150 (sto padesát!) a teď jim s novým stadionem nějak narostl hřebínek. Naše hra je ještě dost neučesaná, ale je vidět, že hráči už ze sebe začínají setřásat únavu po Trpišových galejích a věřím, že výkonost Slavie už půjde jen nahoru. Ještě je čas vše vyladit a když si do sestavy dosadím dvojici MNN - Deli, plus možná ten bonusový Stanciu, budeme opět suverénní. Hlavně klid, těžko na cvičišti...

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      amon     před 17 dny 30.06.2019 20:13 |  
      7 1

      jude slavie, co jsem zaslechl v 1. poločase mě překvapilo, ale říkal jsem si, kde vy skončíte v pohárech saláti.. druhá věc, my hráli 1/8 uefy a většinu hráčů mám z ČR a oni snad jen kustoda. Mně se tedy hlavně nelíbil první poločas

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        DF007     před 16 dny 01.07.2019 07:30 |  
        0 0

        My jsme hráli 1/4 EL. Je finále, pak 1/2 semifinále, 1/4 čtvrtfinále a 1/8 osmifinále.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Ondráš     před 16 dny 30.06.2019 20:57 |  
      1 0

      Tak co jste na Slovači jako čekali? Uvítací transparenty?

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        donford     před 16 dny 30.06.2019 21:10 |  
        4 0

        Bohužel Slováci mají z Čechů pořád své komplexy, viz souboje v hokeji, a přitom zbytečně. Souboje v nacionalistické rovině si určitě nepřejeme, ale v nich to je. Co naděláme. Možná, že nové generace? Ale na fotbal jistě chodí jejich mladí. Škoda, že neberou na vědomí, jak my jsme si u nás vážili zrovna Stocha. A jak přejeme Hromadovi, aby se chytil.

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          Ondráš     před 16 dny 30.06.2019 21:15 |  
          1 0

          Tak ale ty federální bitvy ale byly velký..to se jen tak nevytratí. Ze strany SVK to bude pokaždý vyhecovaný..ty menší nenávidí vždycky víc:)

  59. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    gazza     před 17 dny 30.06.2019 20:10 |  
    6 8

    Mam obavy ,ze budou velke problemy ,protoze krome Suka nikdo gol dat nedokaze tam je problem trefit zarizeni viz Boril sam na branku Stoch bude chybet ne ze ne mame x hracu do defenzivni cinnosti a nikoho do ofenzivy

  60. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    ojlodea     před 17 dny 30.06.2019 20:10 |  
    16 4

    Paniky jsem dalek, ale že bych plně sdílel názor našeho vedení, že útočníka netřeba to teda ne. Nechtěl bych se úplně dožít toho, že při honbě za rozhodujícím gólem zaručujícím postup do LM tam 15 minut před koncem slavně posíláme Frydricha (a to nic proti nrmu).

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      JS (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 20:18 |  
      1 5

      Krásně napsané.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Ragnarok     před 16 dny 30.06.2019 20:34 |  
      1 19

      Máme zájem o Doležala, takže útočník se řeší. Nedávno prodloužil smlouvu, bude se jednat o nejdražší přestup útočníka v rámci naší ligy.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        Ondráš     před 16 dny 30.06.2019 20:58 |  
        12 0

        Bože, Doležal..doteď jsem byl relativně v klidu, ale jestli nás Míra mocně podojí na Doležalovi, tak začínám skutečně panikařit:D

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        JS (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 21:08 |  
        5 3

        To je snad vtip. Jestli je to totiž pravda, tak zdání, že Nezmič si dělá kšeftíky s Peltou a Karlem, nabude úplně novejch rozměrů.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        donford     před 16 dny 30.06.2019 21:15 |  
        4 0

        To snad ne, už máme Masopusta, Holeše, Hovorku. To už snad stačí. Jsem si jist, že každý z nich nás stál velmi, ale skutečně velmi krvavé peníze. Od pijavice Pelty pryč. Už to začalo kdysi tím dnes plzeňákem Adamem Hlouškem. Tam jsem snad už tenkrát protočili neskutečné peníze.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        Joe-L     před 16 dny 30.06.2019 22:01 |  
        2 1

        Toho nééé!!! :-(

        Líbil se mi dneska ten Šporar! Jak jsem ve většině případů pro hráče z ligy, tak tady mám fakt opačnej názor.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        pehacko     před 16 dny 30.06.2019 22:11 |  
        1 0

        dolezala jedine s rosenem!

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      p!erreCORE     před 16 dny 01.07.2019 11:00 |  
      2 0

      promin,ale je to Frydrych. mne tahle ledabylost a ignorace vadi.

  61. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    vlk30 (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 20:13 |  
    17 3

    Tak zatím po dvou utkáních,pokud odejde jeden z Afrických stopéru tak okamžitě stáhnout Jugase z jablek,protože ty střízlíky co tam ted staví v Evropě a možná i v lize smetou.Stopéři a suk byl prazáklad úspěchů v minulé sezoně.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Sedrousek     před 16 dny 01.07.2019 09:11 |  
      2 6

      Ty uz si asi zapomnel na Jugasovu tragickou rozehravku. Bum a nakop do souboje a to v lepsim pripade. Trpisovsky chce hrat fotbal uz odzadu a do toho systemu se Jugas jaksi nehodi.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        japhy     před 16 dny 01.07.2019 11:29 |  
        1 0

        Bejvávalo.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        p!erreCORE     před 16 dny 01.07.2019 11:38 |  
        2 2

        to je porad dokola ty reci o spatne Jugasově rozehrávce
        2018/2019 FK Mladá Boleslav 80,9%
        2017/2018 SK Slavia Praha 84,8%

        uspesnost prihravek

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          Glazy     před 16 dny 01.07.2019 11:45 |  
          1 0

          Taky je ovšem třeba vzít v úvahu, že úspěšnost přihrávek není to jediné, co se na rozehrávce hodnotí. Jde taky kam, jak a kdy ta přihrávka letí, a taky zda se k nim hráč vůbec dostane pomocí pohybu, nebo taky toho zda si dovolí míč zpracovat a rozehrát a pouze ho neodvrací, a to všechno se do statistiky úspěšnosti přihrávek nepromítne.

          • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

            p!erreCORE     před 16 dny 01.07.2019 11:52 |  
            1 1

            Ted budu demagogicky: takze Jugy nahraval jen brankari,prip. kolegovi v obrane,ale Hovorka zaklada utocnou akci jednu za druhou..

            • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

              Kmotr (přítel SN)     před 16 dny 01.07.2019 12:09 |  
              2 0

              Celkove hodnoceni Hovorky si necham na pozdeji ale k tomuhle tedy musim rict, ze Hovorka co se tyce prihravek dopredu hraje opravdu uplne jinak nez Jugy. Pod prihravka dopredu si nepredstavuj jen kolmice ale “riskantni” prihrvku na beka, kde mic vlastne posunes jen o par metru za prvniho napadajiciho hrace ale uz jsi ve vyhodne pozici. Jugas tohle radsi nehral, pokud to nebylo uplne jisty a radsi se otocil a dal to zpatky druhemu stoperovi. Hovorka tohle umi velmi dobre (odhadne jestli je utocnik schopen zkrizit drahu mice a vypichnout ho).

  62. Produktivita

    JS (přítel SN)     před 17 dny 30.06.2019 20:17 |  
    8 14

    Zatím jsme naši produktivitu, se kterou jsme loni měli problém (viz zápasy Zlín, Liberec) i přes rekordní počet nastřílených branek, vyřešili puštěním jednoho z nejproduktivnějších hráčů pryč.
    Pořád to tak stojí na DZ! Součkovi, protože jiného „pravidelného střelce“ nemáme. Prakticky dva roky se v útoku trápí kdysi velmi dobrý Škoda, a nemůžeme čekat, že se to zlepší. Přesto náš management pracuje na posílení kdejakých postů, kromě útoku.
    Jak má hrát produktivní útočník přitom dneska ukázal Andraž Šporar.

    • Re: Produktivita

      Eskaes     před 16 dny 30.06.2019 22:51 |  
      1 4

      souhlas, bez útočníka se fotbal hrát nedá, tedy dá ale bez bodů- a žádný sebegeniální "systém" to nezmění.
      Tahle sezóna může Trpišovi zlomit vaz, jestli zpychne a bude trvat na své atletice s rumunskou pří(pa)chutí. A upřímně, hrozí mu to.

      • Re: Produktivita

        sasky     před 16 dny 01.07.2019 11:19 |  
        6 0

        Bože můj. Kolik dali naši útočníci vloni gólů? Všehovšudy dvacet? A ejhle, ono to stačilo na titul, na pohár a na ČF EL. Navíc útočníci přišli hned dva. Tecl návrat po zranění a Jusúf. Kolik byste jich pánové chtěli v kádru? 10? A po každém zápase, kdy nedá útočník gól, tak ho vystřídat? Fakt někdy peklo tady číst ten hysterický nářek pět kilometrů před brodem.

  63. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Srdcar114     před 16 dny 30.06.2019 20:23 |  
    6 1

    Musíme doufat,že je to jen příprava a navíc ve vedru.Jediným pozitivem bylo,že jsme soupeře na začátku druhé půle začali přehrávat a zdálo se,že to otočíme.Nepovedlo se.Je velmi nepříjemné,že jsme soupeře pouštěli do brejků a ten si vytvořil hodně šancí.To v minulé sezoně nebývalo.Bylo hodně zápasů,kdy v lize soupeř vystřelil na naši branku jednou nebo dvakrát.Jestli se nepletu,tak ve třech zápasech EL proti Bordeaux,Petrohradu a Kodani soupeři na naši branku vystřelili dohromady čtyřikrát.Jednoznačně chybí Deli a Ngadeu,Král by měl hrát jen v záloze.Trpišovskému věřím,ale podle mého názoru je třeba tým doplnit i na hrotu.

  64. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Ragnarok     před 16 dny 30.06.2019 20:25 |  
    19 18

    Je to příprava, neznepokuji se. Co mne znepokojuje je Stoch v Soluni a za to, co jsme za něj dostali jsme koupili rudého kiksaře a ještě se zbavili řízného srdcaře.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Fido22     před 16 dny 30.06.2019 22:25 |  
      6 8

      Nechceš se uklidnit? Už včera jsi Hovorku hanil. Asi takové galeje ještě nezažil a je to PŘÍPRAVA!!!
      Znepokujuje i neznepokojuje.... a kecy jak se zbavujeme srdcaře. Míňo chtěl odejít a Slavia ho pustila, nezbavovala se ho. Možná na vrcholu jeho slávistické produktivity, to už se nedozvíme. Všichni příchozí hráči by měli mít stejný čas na aklimatizaci a pochopení Trpiše stylu, i ti se sparťanskou minulostí.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        bramburek (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 22:48 |  
        2 0

        Klárko, klid... ;) každej může napsat svůj názor, pokud tam nejsou vulgární nadávky... a mám za to, že tím řízným srdcařem myslel Jugyho...

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Kmotr (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 22:38 |  
      6 4

      Fakt by me zajimalo, jak jsi prisel na to, ze jsme se ho zbavili? Ja jsem videl rozhovor s Minem, kde rika, ze prisla nabidka a rozhodli se s manzelkou do toho jit.. Co jsi videl/cetl ty?

  65. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Faltič     před 16 dny 30.06.2019 20:25 |  
    9 1

    Je hezký, že stopeři umí rozehrát ale priorita by měla být aby vyhráli souboj což se dneska moc nestávalo. Snad to je tou únavou z galejí od Trpišáka.

  66. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    pcitron     před 16 dny 30.06.2019 20:26 |  
    7 2

    Přímo z místa. Valuta výborný, Suk produktivní. Jusuf tam chodil, ostatní průměr. Ostudná návštěva SKS, poslouchat Co vás tak málo, vy kurvy nebylo příjemné. Místní kreténi se chtěli bit mimo stadion, zasáhli místní starší s velkou autoritou. Doufám, že by se to stalo u nás, kdyby se takto chovali naší kids z TS

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Ondráš     před 16 dny 30.06.2019 21:16 |  
      2 1

      Na Slovensku je vždycky zábava:)

  67. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    pcitron     před 16 dny 30.06.2019 20:27 |  
    1 0

    Baluta samozřejmě

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      JS (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 20:30 |  
      1 3

      Valuta :'D pa rusky.

  68. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    bububu (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 20:34 |  
    23 2

    Pouťáky neřeším. S dovolením nenajedu na místní vlnu obvyklé hysterie a přidržím se, ostatně jako každé léto, železného pravidla: špatná příprava = parádní sezona :)

  69. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    pcitron     před 16 dny 30.06.2019 20:37 |  
    0 0

    Ještě: doufam, ze Masopust bude v pořádku.

  70. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Leksel     před 16 dny 30.06.2019 20:47 |  
    5 1

    Ty Součkovy hlavičky, to je jako když se zabije hřebík do futra! Podobně to uklidit i na Chelsea, škoda, že je sám.

  71. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Kulajs     před 16 dny 30.06.2019 20:55 |  
    8 0

    O tom jak nam chybi nase africke veze svedci to, ze jsme nevyhrali snad jediny hlavickovy souboj po nakopu soupere. Pak to stoji moc sil vybojovat balon zpet.

  72. Sporar

    Marcelo10     před 16 dny 30.06.2019 21:11 |  
    3 1

    Skvely utocnik, pan profesor. Hrozne se mi libi..krz by ho vedeni privedlo. Potrebujem vic fotbslovych hracu.

  73. Zápas jsem neviděl, přesto si dovolím nějaké poznámky

    asanin     před 16 dny 30.06.2019 21:12 |  
    7 2

    1) Máme smůlu, že naše první dva zápasy jsme zrovna chytli v těch největších horkách, které letos byly. Sám jsem se byl podívat ve středu v Čelakovicích a když jsem stál první půli na sluníčku, tak jsem měl co dělat, abych to dal... Natož v tom běhat, dnes to horko bylo podobné...
    2) Vedro samozřejmě bylo pro všechny stejné, na druhou stranu jsme dnes v základu měli 6 hráčů, kteří se zapojili do přípravy až tento týden a jsou tedy ve fázi té nejhrubší přípravy... to v kombinaci s tím teplem mohlo mít za následek divný výkon v první půli...
    3) Podle toho co jsem se dočetl si byly oba přípravné zápasy hodně podobné... První půle špatná pohybově a deficit 0:2... Druhá půle zlepšení a hra na jednu branku
    Není to ideální, ale zatím není důvod k panice... Někteří hráči ovšem selhávají opakovaně a to je na pováženou... Souhlasím tu i s názory, že neposílení útoku může být velkou chybou...

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      pehacko     před 16 dny 30.06.2019 21:55 |  
      0 1

      tak soucka bych tedy rozhodne nevyhazoval... toho prosim nechat a jen mu najit 10 stejne dobrych kamaradu!

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        Wulfstan (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 22:06 |  
        2 3

        Nebo naklonovat, to už by dnes neměl být problém.

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          pehacko     před 16 dny 30.06.2019 22:10 |  
          1 1

          presne! a pro cinany neni zadne kopirovani problem, tak doufam, ze to JT u nasich majitelu vyhodne vyjedna!

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          Qope     před 16 dny 30.06.2019 22:12 |  
          0 1

          V jednom pořadu byl takovej pán, co to uměl. Nějakej Pompo nebo tak se jmenoval ...

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      mudrc     před 16 dny 30.06.2019 22:26 |  
      1 7

      Dobre sracky sledujes.
      Trochu se tim vysvetluje tve vnimani fotbalu.

  74. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    pehacko     před 16 dny 30.06.2019 21:47 |  
    9 5

    nejlepsi byl dneska pepik, jak po peti minutach na hristi ee tam zkusene snazil sviznou chuzi dojit do obrany zpet...

  75. Deli a Ngadeu

    mpik     před 16 dny 30.06.2019 22:01 |  
    20 1

    V přípravě máme možnost vidět Slavii bez afrických stoperů. Ten rozdíl je nebetyčný!

  76. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    bramburek (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 22:08 |  
    12 1

    Alex Král už prosím jen ve středu zálohy, tam je fantastickej a sedí mu ta pozice o dost víc... jinak si moc přeju, aby se nám i pro příští sezonu podařilo udržet Sajmona s Míšou... to jsou opravdu stopeři evropských parametrů, a spolu s Tomášem Součkem základní stavební kameny úspěšného mužstva...

    Jinak nevíte někdo, kdy budou zveřejněny výsledky ankety Slávista jara? Hlasování už skončilo někdy před třemi týdny...

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Qope     před 16 dny 30.06.2019 22:16 |  
      1 0

      a k tomu se Tecl vrátí v sezoně do své staré formy (v co pevně věřím a doufám) a ono to pujde :-)

  77. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    pehacko     před 16 dny 30.06.2019 22:09 |  
    7 2

    dnesni prohru beru ciste na sebe... zapnul jsem prenos a za 5 vterin dostaneme gola. pak se mi to seklo, tak jsem si skocil na bar pro drink, vratim se a do minuty druhy fik. pak jsem sel na veceri a kdyz jsem prisel, tak ziram, ze to je 2:2. pisu pochvalny prispevek zde na soucka, zapnu prenos a do 30ti vterin treti gol. uplne stejne jako v celakovicich, tam jsem taky koukal asi pet minut celkem... jeste ze to tu nikdo z vedeni necte, nebo mi neprodaji na dalsi sezonu permice! a to jich chci pet!

    ps: zaverem chci napsat, ze je to jen priprava a o nic nejde, na klukach byla videt velika unava, jen muj oblibenec hovorka mi prisel zoufalej, ale treba jsem ma nej jen zlej a nespravedlivej a to ja zase dovedu byt...

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Borgetti     před 16 dny 30.06.2019 22:14 |  
      1 2

      Že se nebudeš dívat na předkolo LM ?Prosíííím :D

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        pehacko     před 16 dny 30.06.2019 22:16 |  
        2 2

        no kdyz se mi slozite na hodne piva, tak pujdu do poctiveho vycepu a cele to ve jmenu meho milovaneho klubu prochlastam na oslavu vyhry!

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          Borgetti     před 16 dny 30.06.2019 22:24 |  
          1 2

          Ale jdi ty. Stejně tam bude televize :-)
          No nesmíš odcházet a koukat se na celých 90 minut, pak jim smůlu nepřineseš. Ale já to měl takhle se sázkama. Už asi 8 let na Slavii nesázim, protože jak jsem dříve na ně sázel, tak z 80% mi to nevyšlo. Byl jsem tak naštvanej dvojnásobně.

          • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

            p!erreCORE     před 16 dny 01.07.2019 12:02 |  
            0 0

            ja vsazim vzdy na vyhru Slavie a letos sem teda dost v plusu :)

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Joe-L     před 16 dny 30.06.2019 22:31 |  
      2 3

      Já bych ti ty permice prodala - aspoň bychom tě měli pod kontrolou. A při každým zápase bych ti dala černou pásku přes oči.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        pehacko     před 16 dny 30.06.2019 22:34 |  
        2 2

        tak uz prave nechci chodit! tak jsem chodil celou minulou sezonu a nic nevidel!!!

  78. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Kzlo     před 16 dny 30.06.2019 22:11 |  
    3 2

    Všichni co tu nadávají na domácí fanoušky by si meli uvědomit že to byla jen oplata za loňský zápas jen trošku přehnaná.

  79. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Simis     před 16 dny 30.06.2019 22:13 |  
    7 1

    Prvni dva zapasy pripravy za nami a oba mi pripadaly dost podobne. V utoku to nebylo spatne, dovedeme zakombinovat, dostat se do sanci a pritlouct soupere na jeho polovine. Ale obrana v obou zapasech velky pruchodak, pokud odejde Ngadeu a Hovorka v dalsich par zapasech nepotvrdi toho nejlepsiho stopera v lize (mimo top 3 tymy), tak bych asi zacal uvazovat o stazeni Jugase.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Kzlo     před 16 dny 30.06.2019 22:55 |  
      21 1

      Jugas tady měl zůstat a Hovorku vůbec nebrat

  80. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Eskaes     před 16 dny 30.06.2019 22:43 |  
    12 27

    A pan jednovobočí Hovorka dobrý, trenére? Asi jo, když poslouchá a plní pokyny a ne jako ten drzý Stoch.

    Rudý nesympatický kopyto v týmu a k tomu další echt Rumun na obzoru...toto slávistické léto zda se mi být poněkud...

  81. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    DeeDee     před 16 dny 30.06.2019 22:45 |  
    2 3

    Na Twitteru čítám, že je to příprava. To sice je, ale už druhý zápas jsme v poslepované sestavě nezvládli, ačkoliv jsme měli druhou půli více ze hry. Hovorka mě ani proti ČB a Slovanu nepřesvědčil. Yusuf se zatím nedostal do šance. Jsem zvědav na Holeše.

  82. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Radovan62 (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 22:58 |  
    11 12

    Hovorka je omyl a nikdo mě nepřesvětčí o opaku,trenér řekne že máme dost ofenzivnich hráčů,ale góly nejsou

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Qope     před 16 dny 30.06.2019 23:08 |  
      4 0

      hele, treba to tu schytám, jenže já mu jeste dávám sanci. Po dvou zápasech, navíc přípravy, jeste nedelam závery. V sezoně na něj ale budu více kritickej, akorát ted proste je jeste moc brzo na hodnocení jeho výkonů v našem dresu ... Zatím věřím vedení, že ví, proč je tady ,,,

  83. Hovorka

    rak (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 23:05 |  
    8 2

    Já to napíši znovu. O Hovorkovi mám dost pochyby. Na druhou stranu vcelku věřím Trpišovi, že ví proč ho chtěl a hlavně mně připadá dost nechutné na něj útočit, sotva přišel a hodnotit kohokoli na základě těchto dvou přípravných zápasů už je dost velký úlet.

    • Re: Hovorka

      Qope     před 16 dny 30.06.2019 23:09 |  
      0 3

      jsi rychlejší ... já než to na tom mobilu napíšu, to je hruza ... :-)

    • Re: Hovorka

      Radovan62 (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 23:11 |  
      8 4

      Já neútočím,jen píši jak ho vidím, to není hráč pro nás ano trenér ho chtěl,ale já prostě nevěřím ,že nám pomůže

      • Re: Hovorka

        Mimoň     před 16 dny 01.07.2019 09:51 |  
        1 0

        Pokud píšete jen domněnky, jsem v klidu

    • Re: Hovorka

      jiras_     před 16 dny 01.07.2019 00:23 |  
      5 3

      Tak chtěl i Pokorného, pár zápasů ho cpal, všichni kroutili hlavou a pak to naštěstí vzdal. Kašlu na nějaké přípravné zápasy, ale prostě my potřebujeme náhradu za MNN a Deliho pokud půjdou a ta v lize není. Náhrada nemůže být o level horší, to nedává smysl, jednooký mezi slepými je pořád k ničemu.

      • Re: Hovorka

        rak (přítel SN)     před 16 dny 01.07.2019 00:54 |  
        1 0

        No, to bylo hned po jeho příchodu do Slávie a s akutním nebezpečím odchodu stoperů. Nezmar přiznal, že to byla chyba.

    • Re: Hovorka

      tomblesk     před 16 dny 01.07.2019 01:00 |  
      2 3

      Vzniká otázka: když ho Trpiš zná ještě ze Žižkova, budiž, aale byla jiná doba i fotbal. Taky s Nezmarem do Liberce přiváděli Kamso Maru / Nigérie? nevím přesně/ a ten, co odehrál i proti nám stojí za přemýšlení a proto se mluví i o zájmu toaletné. U stoperů je nejdůležitější: spolehlivost, dynamika, čtení hry a rozehrávka /bezchybná/. Že by toto zrovna Hovorka dlouhodobě prokazoval - nevím, nevím a neviděl jsem. V Jablonci zezadu na hráče před sebou řval, jak pavián /měl smůlu, protože tam je slyšet každé slovo na hřišti/ To i ten Jugas uměl taky ještě ve Zlíně, jestli kvůli tomu tady není mi hlava nebere. A Simon s Michaelem mají možná půvabnou češtinu, ale na dirigování obrany jim stačí ukázat rukou a jde to …

  84. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Petr9608     před 16 dny 30.06.2019 23:17 |  
    0 6

    Když se podívám na začátky sezon 96/97, 08/09, 09/10 i 17/18, tak se člověk neubrání dojmu, že to prostě povedené nebylo nikdy. Tak jestli není už zaděláno na něco podobného.

  85. Grajciar

    pinochet     před 16 dny 30.06.2019 23:17 |  
    3 6

    Jestli ho Sparta fakt udělá, tak trumfne naše nákupy, přitom my útočníka potřebujeme víc, než kohokoliv jinýho.

    • Re: Grajciar

      Faris (přítel SN)     před 16 dny 30.06.2019 23:34 |  
      12 0

      V čem? Viz názor z TW: Nevím, co si mám o příchodu Martina Graiciara do Sparty myslet.

      - náchylný ke zraněním
      - mám jisté pochybnosti o jeho přístupu
      - v poslední sezóně odehrál 123 minut, 0 v dospělém fotbale

    • Re: Grajciar

      Navyseals     před 16 dny 01.07.2019 06:20 |  
      4 0

      Tomu klukovi je dvacet a rok a půl nehrál. Ten posílí tak maximálně už jejich dost silnou marodku.

  86. Federálnî ostuda

    Cross     před 16 dny 01.07.2019 00:07 |  
    1 23

    Byla to federální ostuda. Kdo ten výkon obhajuje je hňup.

    • Re: Federálnî ostuda

      Mimoň     před 16 dny 01.07.2019 09:45 |  
      6 1

      Co mě tady urazis? Mě tohle prostě uráží takovy kecy. Nikdo nemá v Česku a už vůbec ne na Slovensku tak náročnou pripravu!! Uvedomujes si to?! Asi ne. Jenže my z ní těžime v ostrych zapasech ne ve sranda zapasech! Co ty jsi abys tady takhle soudil? To jsi cely minuly rok chrápal nebo co, že nevíš jak jsme fyzicky převyšovali CELOU SEZÓNU I TY NEJLEPŠÍ TÝMY!!!

      • Re: Federálnî ostuda

        Cross     před 16 dny 01.07.2019 13:44 |  
        3 6

        Zápas o Pohár Ferdinanda Daučíka jsme s docela velkou pompou vymysleli my, Slavia, a také právě my jsme ho degradovali a dál degradujeme na sranda mač... a to se mi nelíbí. K tomu trenér řekne, že ve dvou dosavadních zápasech jsme dali dva góly a oba dal defenzivní záložník Souček. To ho sice těší, ale chtel by, aby i ostatních 22 hráčů nekdy dalo gól a takzvaně si to víc rozebrali. Žádnèho dalšího útočníka ale nepotřebujeme, máme jich dost. Škoda sice má zdravotní problèmy, a Tecl nešel na plac, z “preventivních důvodů”, ale màme ještě Jusůfa, který loni přece skóroval hned pětkrát. K tomu Van Burena a Olayinku, kteří se prece loni taky trefili... Dodávám, ze takových “snajprů” můžeme mít sedm, anebo i celý tucet a stejně nám to k ničemu nebude.
        Obávám se, že hned v září, po podělaném dvouutkání o Ligu mistrû, bude hroťákem stabilně Souček, prostě proto, že je lepším hroťákem, než všichni ostatní naši hroťáci. A do branky půjde Král, protoze uz kdysi přece chytal a je, narozdíl od Koláře, spolehlivý.
        A abych nezapomněl, za toho hňupa se velmi a velice omlouvám, ta věta je hrozná, byla to moje chyba.

        • Re: Federálnî ostuda

          Rooney     před 16 dny 01.07.2019 14:11 |  
          7 2

          Zapas o pohar FD je porad jen pripravny zapas, pouze vysperkovany tim poharem. Po cele evrope, dokonce i v americe se v prubehu pripravy hraje cela rada nejakych turnaju, ktere jsou ale porad pouze pripravne zapasy a kazdy k nim tak pristupuje. Zkousi se novy hraci, nove takticke zalezitosti, hraci se toci na postech a kombinuje se sestava. Pokud se vyhraje, tak je to bonus, pokud se prohraje, nikomu to zily netrha (krom teda nekterym fanouskum, kteri asi nechapou, k cemu priprava je).

          Nazyvat to ostudou apod. je mimo, stejne jako z toho vyvozovat zavery, ze bez posil je sezona uz ted v haji.

          Utocnik by se mozna hodil, ale pouze takovy, ktery nam zapadne do systemu i kabiny, takze zadny Komlicenko apod.. A sehnat takoveho neni jednoduche a pak ho jeste zaplatit a dostat do CR... Oproti lonsku, kdy jsme mimochodem nastrileli mraky golu, se vraci Tecl a prisel Jusuf. Jasne Tecl je po dlouhe pauze, nadruhou stranu uz byl vicemene pripraven pri nadstavbe, akorat se to nechtelo uspechat, takze by to nemuselo byt az tak zle. Jusuf muze byt hvezda, pokud to zvladne fyzicky, ted toho ma urcite plny brejle a pokud by na to nemel, mozna by nejel uz ani do Rakouska. Navic pokud by utocnik prisel, tak by musel logicky i nekdo odejit. A kdo by to byl? Skoda jako kapitan a vudce kabiny tezko, s Teclem se evidente pocita, Jusuf uz potrebuje zustat u nas a zbyva MvB a to by byl tady teprve ficak, kdy odesel zrovna on...

          • Re: Federálnî ostuda

            Cross     před 16 dny 01.07.2019 17:36 |  
            1 5

            Obávám se, že nám by “do systému a do kabiny” nezapadl žádný bombarďák. Natož jen tak nějaký nadstandardní útočník co dá v české lize 20-30 gólů za sezónu. Sari nás okomentoval jako tým neskutečných běžců. Úplně si nejsem jist, zdali to myslel jen jako poklonu.
            No a kdyz si tak promítnu lídry mistrů světa od roku 1970, pochybuji, ze by k nám nekdo z nich “zapadl do systému a do kabiny”. Zkusme to: Pelé, Gerd Müler, Kempes, Rossi, Maradona, Matthäus, Romario, Zidane, Ronaldo, Buffon, Iniesta, Thomas Müller, Griezmann... tak nevím... moznà by naše morální nároky splnil jen ten poslední, ikdyž... má taky jednu velkou chybu... střílí moc gólů, takže je určitě sobecký...

            • Re: Federálnî ostuda

              Kmotr (přítel SN)     před 16 dny 01.07.2019 19:36 |  
              4 2

              Ze tys Slavii nabizel nakyho bombardaka a oni te poslali do prdele? Jinak si tuhle nenavist nedokazu vysvetlit..

              • Re: Federálnî ostuda

                Cross     před 15 dny 01.07.2019 21:20 |  
                1 2

                Jo, dělám agenta Ballotelimu.

                • Re: Federálnî ostuda

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 dny 01.07.2019 22:52 |  
                  2 2

                  To by inteligenci mohlo odpovidat.. :D

            • Re: Federálnî ostuda

              Kmotr (přítel SN)     před 16 dny 01.07.2019 19:38 |  
              2 2

              Ze tys Slavii nabizel nakyho bombardaka a oni te poslali do prdele? Jinak si tuhle nenavist nedokazu vysvetlit..

              • Re: Federálnî ostuda

                Cross     před 15 dny 01.07.2019 21:16 |  
                1 3

                O jaké nenávisti mluvíš? Tohle je diskusní web, nikoli Rudé právo... některé posty máme kvalitně ztrojené, napriklad pravého beka nebo defensive/ofensive midfield, a na hrotu je díra. Nejsme tam konkurenceschopní ani v české lize. Trvám na tom.

                • Re: Federálnî ostuda

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 dny 01.07.2019 22:51 |  
                  3 2

                  O jake nenavisti mluvim? :D
                  Se podivej na par svych poslednich prispevku..
                  Jinak na hrotu mame Tecla (to ze nedokazes pochopit opatrnost treneru po tezkem zraneni s tebou nebudu ani rozebirat) a doporucil bych ti se podivat na jeho statistiky, pokud tady chces mluvit o konkurenceschopnosti v ceske lize. To same bych ti doporucil u Skody. Pak bych ti doporucil se podivat na minulou sezonu, pocet nastrilenych golu, dosazene tymove uspechy a na fakt, ze jsme meli v utoku o Jusufa a Tecla min. Tvoje predstava, ze Tvrdik kadi prachy a tak si muzeme zivit nejmin 6 utocniku je sice lakava ale bohuzel mimo realitu..
                  Tvoji predtavu o utocnikovi chapu ale nechapu tvuj zpusob, kterym to tady nam ostatnim nutis..

            • Re: Federálnî ostuda

              Rooney     před 15 dny 01.07.2019 23:10 |  
              1 2

              Tak predne, argumentovat hvezdama svetoveho fotbalu ve spojitosti se Slavii je trochu mimo. Ale i tak bych nerekl, ze by nejaka vyborna individualita nemohla u nas hrat. Ostatne Stocha jsme tu meli 2 roky, MNN je taky na nase pomery hvezda, Husby byl taky hrac, ktery nebyl zrova moc tymovy a podivej se na nej dnes. Jde jen o to, aby ten hrac byl ochoten hrat tymove a makat i za ostatni. A ze to jde je treba videt na Liverpoolu, kdyz uz uvazujes v tom top fotbalu.

              Pokud ti jde o tu metu 20 golu za sezonu, tak dle meho by to Tecl loni dal, kdyby se nezranil a pokud budeme hrat letos podobne, tak ten Jusuf by to tam mohl taky slusne sypat. Ale to se teprve uvidi...

              Dalsi veci jsou finance. Privest utocnika s potencialem 20-30 golu bude hodne drahe a nemas jistotu, ze se ten hrac chytne. Takze z velke touhy pak muze byt klidne velka dira v rozpoctu. A pokud vse klapne idealne, tak po sezone mas zastup zajemcu, co ho lakaji ven a v nasich podminkach je to otazka 1 max 2 sezon a resis to znovu...

  87. Slovan Bratislava - SK Slavia

    tomblesk     před 16 dny 01.07.2019 00:29 |  
    1 11

    No příprava, zkouší se, budiž, ale musí to mít smysl. Jsem zvědav na tu Austrii až to bude bez reprezentantů- Že by Hovorka byl omyl netvrdím. Zato Slavia není Jablonec a doufám, že ani nechce být. Srovnání s Jugasem je na místě, byť nevyznívá pro Hovorku příznivě. navíc párkrát hrál Jugas i pravého beka a minelu tam neudělal. Že trenér věci vidí jinak, beru a dodávám musí to být vidět na hřišti, když víme jaké výkony mužstva vedly k vynikajícím výsledkům!! To je realita, jenže zariskovat a pak v 5. kole koukat na srovnatelné soupeře, jak nabírají náskok se nikomu tady nechce a třeba k tomu nás bude čekat Evropská liga. Obávám se abychom po roce snů nechodili na horory … Prostě každá cesta musí někam směřovat. Takže se utěšujme / je to příprava atd., výkon byl slušný v tom horku a tak /, buďme raději na zemi i v přípravě. Mhouřit oko na prudkém slunci ano, ale i při tom se musí koukat a myslet/přemýšlet.... Po 3. kole se můžeme k debatě vrátit, když k nářkům nebude téma /útočník, jistota gólmana, vyladěná stoperská dvojice/ a k tomu bodů devět. Bude jiná doba, ale hra ať je lepší než dnes.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia

      Mimoň     před 16 dny 01.07.2019 09:39 |  
      3 0

      A co Coufal a Kudela ti jsou pouze z Liberce, Ševčík taky a dá takovy ubohý goly proti ubohé Chelsea že jo na trapnym Stamford Bridge, kluci jsou stroje a tak příprava nepřiprava vyhravat museji za kazdou cenu?!?
      Bože bože...

  88. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Juventus turin     před 16 dny 01.07.2019 07:12 |  
    2 8

    Slavia kupte Šporara.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      JS (přítel SN)     před 16 dny 01.07.2019 07:29 |  
      0 7

      No money no honey.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      ColinSKS     před 16 dny 01.07.2019 08:30 |  
      1 10

      neni peniz neni laska

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      kjandourek (admin)     před 16 dny 01.07.2019 08:48 |  
      2 1

      Pokud jsem viděl, byl v nějakých třech čtyřech šancích, proměnil jedinou....

  89. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    PETR7     před 16 dny 01.07.2019 08:20 |  
    13 0

    Ahoj slavisti. Prekvapuje me, kolik neduvery a malomyslnosti se tady objevuje po dvou pripravnych zapasech. Myslim, ze se treba v pripade odchodu Stocha ukazalo, ze co se na prvni pohled muze zdat nelogicke, se pak jevi se znalosti dalsich okolnosti jako promyslene. Za me mame za sebou sezonu snu, duo T+N i pres dilci preslapy jednoznacne prokazalo, ze umi. Bavi me cist zdejsi nazory, i ty kriticke, ale povazuju za kontraproduktivni kritizovat posilu, ktera jeste nekopala do mice apod. Mejte prijemny den.

  90. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    ColinSKS     před 16 dny 01.07.2019 08:33 |  
    1 10

    vážení přátelé, takto si výjezd nepřestavuji. bylo nás tam 15 .... jinak na stadionu to vypadalo, že jsme celou dobu lepší, oni 2 šance a 3 goly, protože Kolář si svůj obligátní kiks neodpustí. Nasazení Baluty na hrot jsem tedy nepochopil. ...

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Mimoň     před 16 dny 01.07.2019 09:30 |  
      11 1

      Vážený Colinsi, zamysli se. Vždyť je to jednoduchý. Tecl nehrál z preventivnich důvodu, vždyť setril nohu skoro rok a ted je v obrovské zátěži, proti Budějkam šlo krásně vidět ze nemá ještě fyzicku a prepinat se nesmí jinak by se znovu zranil tak jako v Kodani! To stejný Jusúf, trener ho šetřil, taky na jaře toho moc neodehral. Škoda nehral kvůli zranění nebo nemoci pokud vím. A tak jednoduše hrál Baluta, protože tato role mu krásně sedla proti Spartě. Ty si zase neodpustil svůj obligatni hejt na Koláře, na vlastniho hráče Slavie! To je těžký když ti jdou Slovaci na bránu 4x samostatny nájezd...obrana hrála strašidelně celkově, ale jsme v plné zátěži a aspoň jsme už nějaký góly už dali na rozdil od těch Budejek

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        ColinSKS     před 16 dny 01.07.2019 10:41 |  
        1 6

        pokud něco kritizuji, tak to nelze zjednodušeně okamžitě zaškatulkovat do hejtování. to akorát vypovídá o tom, že o našich hráčích lze tady mluvit jen s nasazením růžových brýlí. Baluta je pro mne záložník a tam by se měl najít místo, jako útočník funguje a fungovat bude jen jako záskok. Na lavici byl MvB, Jusufa JiT chválil, v jak skvěle přišel připravený a ještě tam byl Olayinka. Takže tomu vážně nerozumím, ale díky za tvůj pohled na věc.

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          Kmotr (přítel SN)     před 16 dny 01.07.2019 11:04 |  
          7 0

          Cetl jsi rozhovor s Trpisem? Jusuf bude hrat v utery, proto ted dostal jen 20 min. Tak toho uz si z utocniku na tenhle zapas skrtni prosim. Tecl se setri, aby si koleno postupne zvykalo. Skoda ma lehke zraneni, tak se taky setri. Takze ze vsech ti zbyl jen Buren a Baluta. Burena v utoku trener zkousel uz nekolikrat. Baluta zahral na hrotu vyborne se Spartou v poslednim kole, tak trener zkousi jestli to byla nahoda nebo jestli je to jako pripadna varianta, kdyz treba bude na hristi jako zaloznik a budeme chtit stridat utocnika ale dostat do hry dalsiho zaloznika. Pak by se jen Baluta presunul do utoku a mas to vyrizeny jednim stridanim. Chapes to uz? Je to proboha jen priprava!

          • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

            ColinSKS     před 16 dny 01.07.2019 11:20 |  
            1 7

            dobrá, dobrá, umlátili jste mne čepicí. to že je to příprava je přeci jasné. ale i na přípravné zápasy se může vypravit důstojnější skupiny fanoušků ....

  91. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Pepibican     před 16 dny 01.07.2019 08:38 |  
    17 6

    Pokud by měli odejít Simon a Míša, uvrhne nás to o několik let zpátky někde na začátek cesty pod DUmlem… Čeští hráči tyto dva borce nemají šanci nahradit ani na 50%. Oba udržet, jinak bude moc zle. Jsou nenahraditelní, a už vůbec ne z Jablonce či Liberce, odjinud my už ani nenakupujeme.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      Qope     před 16 dny 01.07.2019 09:31 |  
      8 0

      S názorem na obranu se souhlasit dá, ale ty nákupy? Nevšiml jsem si, že (s dovolením připočtu i minulou sezonu) přišli hráči jako Král, Yusuf, Matoušek, Traoré, Olayinka jsou ze Liberce nebo Jablonce ... A navíc ty lidi co dorazili z techto destinací, třeba Coufal, Ševčík, Masopust, fakt prusery nejsou ...

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        kalex     před 16 dny 01.07.2019 12:25 |  
        5 0

        Já si myslím, že i ten Jarda Zelený se zvedne, respektive mu to moc přeji.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      fps     před 16 dny 01.07.2019 15:41 |  
      2 6

      moje řeč, mě na tom děsí to, že to ani nevypadá na to, že by chtěli Deliho a Ngadea udržet? ticho jako po pěšině? chtělo by to aby je pořádně zaplatili jako třeba Součka, dle mě jsou Deli a Ngadeu víc nenahraditelní než Souček, raději vyhazuji peníze za Hovorku který na to nemá u nás hrát

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        Kmotr (přítel SN)     před 16 dny 01.07.2019 16:07 |  
        4 0

        Podle ceho soudis, ze je nechteji udrzet? Na tiskovce bylo receno, ze Ngadeuovi dopreji klid na africky sampionat a vse s nim zkusi vyresit az se vrati. Deli je zpatky u tymu a nikdo u nej klauzuli neaktivoval. Snaha o to jim oboum tuhle klauzuli zrusit uz tu byla. U Deliho se to nehlo a u Ngadeu se nam podarilo ji dat aspon na vyssi castku ale vic nam on a jeho agent nepovolil. Tak nechapu o cem to mluvis? Kdyz vis, ze s necim nehnes, i kdybys platil na drevo zlatem, tak to nezbyva nic jineho, nez se zaplatit nahrasni reseni (Hovorka)..

  92. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Sedrousek     před 16 dny 01.07.2019 09:14 |  
    8 0

    Tak dle mych zdroju je uz Stanciu v Praze. Ze by ho ucarovala Praha natolik, ze by zde chtel stravit par dni dovolene?

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      ColinSKS     před 16 dny 01.07.2019 10:36 |  
      2 6

      prča bude jestli nakonec přestoupí do bohemky

  93. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    karpet     před 16 dny 01.07.2019 09:19 |  
    11 0

    Jestli se nepletu, tak loni jsme se Slovanem prohráli doma 0-1 po dost matném výkonu, kdy naši hráči tahali 80 minut nohy z medu, až člověk skoro litoval, že se na to šel podívat a největší radost mu udělaly malé fronty na pivo. Vidím zde jistou podobu. Takže pokud se historie opakuje a sezona bude zas tak "bídná" jako ta uplynulá, tak se máme na co těšit :)

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      pcitron     před 16 dny 01.07.2019 14:57 |  
      0 0

      Fronty na pivo nebyly na Tehelném poli žádné:) Dokonce se dal ten Staropramen i pít.

  94. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Lunaris     před 16 dny 01.07.2019 10:27 |  
    9 0

    Tvl nešilte, loni jsme s tímhle mezinárodním ansámblem z Bratislavy prohráli taky. Kdybychom u nich hráli takhle v ostrém zápase evropských pohárů, tak si chrochtáme, že to je dobrý výsledek a doma bychom je převálcovali. Jsme v jiné fázi přípravy a s polovičatým kádrem. Chátra přípravu vždycky zvládá a pak jde v ostrých zápasech do prd... Trpišovský logicky zkouší i jiné alternativy na stopera než jen Hovorku a Kudelu, od toho ta příprava je. Tohle jsou takové sranda fotbaly, nic víc.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      ColinSKS     před 16 dny 01.07.2019 10:35 |  
      4 7

      souhlas, ale proč zkouší na hrotu Balutu, když na lavici MvB, Jufuf ....

  95. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    ervin     před 16 dny 01.07.2019 10:27 |  
    2 0

    Ještě ke včerejšku, ten strejda rozhodčí byl jedlej u nás v OP by měl problém zápas dopískat ,ne že by ovlivnil výsledek ale toto nominovat na utkání obou mistrů vyžaduje odvahu,nakonec se mu smáli i hráči Slovanu.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      ColinSKS     před 16 dny 01.07.2019 11:25 |  
      2 5

      komické bylo jak se tam ten slovanista válel hodinu po míči na penaltě a on na to kouka z metru a nic.

  96. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    japhy     před 16 dny 01.07.2019 11:11 |  
    5 3

    Všechno v pohodě, spíš teda při starým, až na stopery.
    Vypadá to, že byla vypsána soutěž o nejhoršího stopera a všichni do toho jdou prsama:) Pořád si stojím za tím, že pro nás je sice rozehrávka stoperů důležitá věc, ale jak chybí to základní, totiž síla v osobních soubojích, máme megaproblém. MNN s Delim by dostali možná tak ten druhej gól, jinak ani prd. Tady to byl festival prohranejch osobních soubojů v nebezpečných místech a nedůraz ve sbírání míčů. Na Hovorku jde balon, v klidu ho mohl odhlavičkovat na beka, přip. někam do hajzlu anebo si ho nechat pro sebe. Ne, pošle ho soupeři, ten uteče otáčejícímu se bekovi a je to 2 na 2. MNN (Deli) by si to dal na prsa, v pohodě vyvezl a my si ničeho ani nevšimli. Takhle je z úúúplně ničeho šance soupeře.
    Plusem je, že kdyby si stopeři chtěli stěžovat na malou vytíženost, může jim Jindra mlčky pustit tenhle zápas.
    Minimálně jedna z perel prostě musí zůstat.
    Jo, a rozhodčí byl dobrej komik :)

    P.S. Je možný, že jste na podobný příspěvek už někde narazili, ten původní se "někam" ztratil, tohle je jeho kratší verze.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      ColinSKS     před 16 dny 01.07.2019 11:24 |  
      5 5

      alex si včera zahrál stopera po delší době, takže mu to nesedlo. na hovorku mám vyhraněný názor, který nebudu opakovat. zkrátka to co nám všichni záviděli - stoperskou černou skálu, bude pokud MNN nebo Deli, odejde naopak naše nejslabší místo.

  97. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    Navyseals     před 16 dny 01.07.2019 11:24 |  
    8 5

    Směrem dopředu to nebylo špatný, hodně se mi líbil Baluta a hodně ho chválil i trenér, včetně jeho fyzičky a morálky. Bavil mě i Ševčík a po vystřídání i Yusuf. Naopak obrana byla skoro celý zápas děravá. Král tam byl ani ne poloviční oproti záloze. Kúdela úplně vypadl z formy a Hovorka střídal dobrý momenty s naprosto hroznými, podobně jako za řekou. Ale nejhorší byl z obrany Coufal, nevím, jestli trucuje, ale měl se dát dohromady nebo ho Holeš pošle na lavici. Bohužel se opět ukázalo, že Kolář není brankář pro Slavii, ani tou rozehrou bych neargumentoval, často dostává spoluhráče do úzkých. Nguyen by se hodil. Jeden z afričanů v obraně prostě musí zůstat. Snad fáze těžkých nohou odezněla a bude to už jen lepší. Času fakt moc není.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      japhy     před 16 dny 01.07.2019 11:39 |  
      0 3

      Coufal mi jako problém nepřišel. Co tam měl?

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        Navyseals     před 16 dny 01.07.2019 11:42 |  
        5 0

        Při první gólu nezpracoval míč a při třetím chyběl na svým postu. Beru, že na něj hrál nejlepší hráč Slovanu, ale byl fakt špatný, minimálně dozadu.

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          japhy     před 16 dny 01.07.2019 12:04 |  
          0 3

          U prvního to měl podle mě na dlouhou nohu a ještě mu míč tu nohu přeskočil.

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          kjandourek (admin)     před 16 dny 01.07.2019 12:24 |  
          1 1

          U třetího jsem si chvíli myslel, že on je ten, co od posledního rohu kulhá a na půlce se tam svalil.... ale to byl Masopust, taky vůbec nevím, kde se toulal Coufi...

  98. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    první rytíř     před 16 dny 01.07.2019 12:12 |  
    2 5

    Teprve nyní jsem si přečetl pozápasový rozhovor s JiT. Hodně toho vysvětlil, ale možná nebudu sám, kdo nerozumí jeho slovům, jimiž říká, že ofenzivních hráčů máme dost a tak nikoho nebudeme hledat a že je třeba, aby góly dávali i jiní a nejen Souček. Já říkám, že ofenzivních hráčů máme skutečně dost, leč neproduktivních! A dále netuším jak je dlouhodobě možné, že mnoha našim hráčům to prostě nestřílí a není to jen nedostatečnou dynamikou. Včerejší příklady? Třeba MvB, PO nebo JZ a vlastně i další! Jak vlastně trénujeme střelbu a zakončení?

  99. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    martyni (přítel SN)     před 16 dny 01.07.2019 12:19 |  
    17 2

    Nerozumím tomu, kde se bere tolik podrazdenosti a neduvery vuci JN a JiT. Kdyby tu někdo ze zdejších diskuteru dokazal vyhrat se slavii double a dostat ji do ctvrtfinale EL, pochopil bych jeho sebevedomi při ostre kritice.. u ostatních nechapu. Moje zkušenost s JN a JiT je takova, ze udelali spoustu dobrych rozhodnuti, i takových, kterym jsem ze zacatku nerozumnel. Pokud udelali spatne rozhodnuti, netrvali na nem dlouho. Proto mi prijde nemistny po dvou pripravnych zápasech bejt chytrej, ze Hovorka na to nemá.. trenér ho zna, verimu, takze i ja verim, ze ma na to, aby se tu prosadil.. pokud se mu to nepovede, verim, ze to trenér včas pochopi a zvoli jiny reseni. Pokud by odesel Misa nebo Simon nebo pokud by se Hovorka ukazal nepouzitelnym, doufam, ze je tu nejaka dohoda, ze Jugase muzem stahnout.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      kjandourek (admin)     před 16 dny 01.07.2019 12:22 |  
      14 1

      Přesně tak - máme za sebou sezónu, kterou nikdo z nás, jak jsme tady nepamatuje - tedy předpokládám, že tu není nikdo, kdo před 77 lety oslavoval s Bicanem a Kopeckým Double...

      A už zase je tu tolik "Všeználků", co vědí, jak je všechno špatně.... že kupujeme jenom špatné hráče, že je stavíme na špatné posty... a to všechno po dvou přípravných zápasech z té nejtěžší fáze přípravy... .

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        Eskaes     před 16 dny 01.07.2019 12:54 |  
        14 13

        to je přehnané hodnocení nás "kritiků". Za mě je Hovorka přešlap nejen fotbalový tak i lidský, prostě mi byl vždy nesympatický a takový archetyp z druhého břehu...a najednou bum, mluví se o něm jako o náhradě za MNN. To se těžko kouše :).
        A co je špatného už déle prohlašovat, že bychom mohli mít lepšího brankáře a hodně potřebujeme góloveho útočníka.
        Nebo, že Olayinka zklamal. Všeználkovství tu při vší úctě moc nevidím.
        Pokud chceme hrát LM a hrát v ní důstojnou roli, musíme být ještě lepší a v ofenzivě produktivnější.
        Prostě klasická diskuze na SN. :)

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          kjandourek (admin)     před 16 dny 01.07.2019 14:16 |  
          15 1

          No tak je to trochu přísné - beru, že všichni vlastně chceme jenom jedno a to, aby Slavia vyhrávala :-)

          Ale i tak mám pocit, že kdyby nám někdo rozdal hole a řekl, že máme bojovat za Slavii... tak se během chvíle utlučeme navzájem, aniž bychom se přiblížili k soupeři....

          Obecně si myslím, že Slavia byla v loňské sezóně nejlepší a nejproduktivnější za celé roky, co jí fandím... tzn. mám pocit, že jdeme správnou cestou a se správným vedením... Naše hra je založená na kvalitní fyzické kondici a neustálém napadání, které způsobuje, že se soupeř v podstatě nedostane pořádně k míči... Na to je potřeba pořádně v létě i v zimě zamakat na fyzičce ... a to se logicky projeví tím, že v zápasech během přípravy ti hráči mají těžké nohy .... o to lehčí je budou mít v sezóně, ale teď to samozřejmě vypadá, že celek, který už tolik tu fyzičku netrénuje nám v té obraně dělá pořádný vítr... To byly přesně tyhle dva zápasy, kdy jsme nedokázali po celém hřišti soupeře dostupovat, takže ti nám probíhali středem a na naši obranu se valili ve třech, čtyřech... To celé se jenom zavře tím, že naši hráči ve středu hřiště budou stíhat v soubojích.... teď bylo hlavně na reprezentantech vidět, že toho mají plné brejle - vždyť v pondělí nastoupili do přípravy.... do pátku honili tu fyzičku, kterou má zbytek týmu ze soustředění... a teď už šli na plac...

          Tak snad to už z minulých Trpišovských příprav víme, tak proč z toho dělat vědu, ne?

          Hovorka.... nevím, proč je nesympatický - proto, že hrál jednu sezónu na Letné? Připomenu, že ještě loni byly podobné řeči na Kúdelu.... ještě půl roku po jeho přesunu k nám... a on byl na starovní čáře coby čtvrtý až pátý stoper.... potom se zranil dlouhodobě Jugas, vzápětí Deli.... a Kúdea Deliho nahradil tak, že byl hodnocen jako jeden z nejlepších stoperů v Evropské lize... a to proti Seville hrál ofiko pravého beka.... jenom potřeboval půlrok na aklimatizaci - ještě na jaře 2018 to nebyl žádný zázrak.... tak proč by Hovorka nemohl jít stejnou cestou... Přišel k nám, je náš...

          Gólman - já jsem z Koláře nadšený, ale beru, že to tak nemusí vidět každý... každopádně bylo evidentní, že se o brankáře pokoušíme... a klidně je možné, že nakonec trenéři s Nezmarem usoudí, že roli dvojky už zvládne Markovič - ostatně v zimě bylo plánem, aby dělal trojku, ale po prvním soustředění bylo řečeno, že na to ještě nemá... teď už jede i na herní soustředění, tak třeba se teď ukáže, že už je dál....

          Olayinka zklamal? Přitom měl podíl na tolika gólech... ve svých letech... je mu 23, ještě má nejlepší roky před sebou... pořád to nesmíme porovnávat tím, že přišel za ranec, zatímco třeba Míňo ne... ve fotbale se platí i za perspektivu... On i Baluta půjdou pořád ještě výš a výš... nemá smysl předhazovat jim cenu...

          • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

            Phate     před 16 dny 01.07.2019 14:50 |  
            6 0

            Mluvíte (mluvíš) mi z duše! :-) .. Chápu, že bychom pořád chtěli vyhrávat (to kluci taky, jinak by tam včera v tom vedru neběhali občas jak cvoci), ale když má člověk zatavený svaly, tak prostě nemůže, ač by chtěl. A tomu přisuzuji, že jsme nestíhali jejich brejkové situace (+ tedy hodně kvalitní Moha). K tomu se přidal ještě Král poprvé ve Slavii na stoperu (táhlo ho to neskutečně dopředu a tím pádem nestíhal náběhy Šporara) a naše neproměňování šancí a výsledek je na světě. Ale že by nás Slovan tedy nějak přejel, to vůbec. Kdyby to skončilo 5:3 pro nás, tak by nikdo nemohl říct ani popel. A to nepočítám, že rozhodčí na jedné straně vůbec neřeší hraní rukou ve vápně a na druhé straně pískne ruku u těla.. :D

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          Kmotr (přítel SN)     před 16 dny 01.07.2019 14:22 |  
          8 0

          Jenom bych ti pripomnel, ze jsi tady pred rokem a neco nadaval jak na Soucak, tak na Trpisovskeho.. mozna i na Kudelu ale to se mi nechce hledat..
          Nepamatuju se, ze by Hovorka nekdy rekl neco spatneho o Slavii nebo mel vubec nejake ty spartanske povysenecke kecy.. ale mozna jsem to jen nezaregistroval. Jestli tady takhle vehementne kopes do Hovorky jen proto, ze ti je na prvni pohled nesympaticky, tak tomu nerozumim..

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          knawi     před 16 dny 01.07.2019 16:20 |  
          2 2

          Co je platná úspěšná sezóna, pro poněkud absurdně ambiciózní místní "trenérstvo" a ten konečně a skutečně správný management Slavie, je to málo. A co je špatného na té hyperkritičnosti? Že otravuje atmosféru, která beztak za moc nestojí, že bere náladu a radost z výsledků minulých a těšení se na budoucí.

          • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

            martyni (přítel SN)     před 16 dny 01.07.2019 17:47 |  
            2 1

            Nejsem proti kritice, jen mi prijde, ze by bylo fer k JN a JiT, aby byla zdrzenlivejsi. Zaslouzej si to.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      slavanda     před 16 dny 01.07.2019 17:32 |  
      7 0

      Problém Hovorky je ten, že ho vnímáme jako náhradu za Jugyho, o kterém už víme, že na to má. U Hovorky si nejsme jistí, proto jsme nervózní. Tady opravdu nezbývá, než věřit Jindrovi.
      Za mne... Když zůstanou černý perly, tak možná místo Kúdely mladší Hovorka jako třetí stoper, ale pokud by měl odejít Míša, tak Jugyho k Simonovi a Hovorka opět jako třetí...

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      necich     před 16 dny 01.07.2019 20:17 |  
      3 0

      Přesně, vždyť ani nic nedokázali. Vloni pohár a druhý flek, El. Letos titul, pohár (po 77 letech), zákaldní skupinu EL, šance na LM. No kdo to má? Pár blbů bude nespokojeno i kdybychom hráli finále LM a v penaltovém rozstřelu prohráli. Určitě by se našel vocas co by kritizoval zvolenou sestavu..:)

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        SirCohen     před 15 dny 02.07.2019 08:01 |  
        2 0

        Kdybychom prohráli finále LM a ještě navíc v penaltovém rozstřelu, byl bych velmi nespokojen!:)

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      voiceman (přítel SN)     před 15 dny 02.07.2019 00:06 |  
      3 0

      K tomuto komentu by bylo asi nejlepší přidat pár “zasvěcených” komentářů zpřed několika let o tom, jak Souček nemá na ligu nebo pár dalších “fundovaných” výplodů omílajících mantru jak Souček a Hušbauer nemohou hrát spolu. Pardon, ale odepisovat jakéhokoli hráče po dvou pouťákách v letní přípravě, mi přijde až za hranicí trapnosti. Osobně se přiznám, že o Hovorkovi taky nejsem stopro přesvědčenej, ale už jenom kvůli zdejším inkvizitorům bych Davidovi strašně přál, aby jim v budoucnu pořádně vytřel zrak.

  100. Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

    profesor     před 16 dny 01.07.2019 19:18 |  
    4 14

    Další příprava a prohra. Z toho bych si nic nedělal kdybych se mohl spolehnout, že MN ani Deli neodejdou. Ukazuje se , že Hovorka nenahradí naši černou dvojici a já tvrdím, že nenahradí ani Jugase. Poslal bych ho Peltovi nazpátek, ale vím, že to nejde. Prostě vždy se nákup nepovede. Koupili jsme Procházku, ve Slávii se neprosadil a teď jsme koupili Hovorku a záleží na něm, zda byl nákup dobrý či ne. Spíš mne vadí, že je pryč Sýkora, Matoušek, Stoch a Jugas a čekají nás těžké zápasy o LM, liga apod. Věřím, že sportovní vedení si je toho vědoma a včas zareaguje.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      necich     před 16 dny 01.07.2019 20:11 |  
      4 1

      Ať přemejšlím jak přemejšlím tak žádného Procházku ve Slavii v poslední době si nijak nepamatuji, a že už pamatuji. Nastuduj si aspoň jména hráčů, když už chceš kritizovat, takhle si za vola.

      • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

        Ragnarok     před 15 dny 01.07.2019 20:21 |  
        0 1

        Jestli myslíš starého Procházku, tak ten stoprocentně fandím Rapidu Vídeň. Ale je pravda, že koupě Procházky z Montpellier se nepovedl, je to záhadou, že se tolik zhoršil.

        • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

          pehacko     před 15 dny 01.07.2019 21:01 |  
          1 1

          jesli si neplestes stareho prochazku s mladym pokornym... kazdopadne bych radsi nez stareho prochazku toho mladeho principa, to byl panecku utocnik! jeden povedenej utok a celosvetova valka...

          • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

            siskin     před 15 dny 01.07.2019 22:38 |  
            0 0

            V tomhle momente uz musis ze svych naroku slevit.

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      kjandourek (admin)     před 16 dny 01.07.2019 20:12 |  
      5 1

      Procházka? Posledního Procházku jsme do Slavie koupili v roce 1988.... a opravdu se moc neprosadil - dal dva góly a po příchodu Korbela šel do Hradce, až potom na sklonku kariéry si zahrál poháry hrál za Jablonec, to je fakt...

      Pokud to tedy byl jediný špatný nákup za posledních třicet let, tak na tom nebudeme tak zle :-)

    • Re: Slovan Bratislava - SK Slavia 3:2

      o5aradecek     před 15 dny 01.07.2019 21:17 |  
      11 2

      Trpišovskému v Liberci rozprodali každý půlrok takřka celý tým a on ho dokázal zas a znova narychlo vyladit tak, že hrál i nadále užší špičku ligy a skvěle se nejednou prezentoval v evropských pohárech. Nám zatím odešel jen Stoch a i kdyby přestoupil pryč MNN, vůbec nemám strach o to, že z našeho našlapaného kádru Trpiš nedokáže udělat silnou mašinu, která bude opět válet. Kor, když oproti liberci má trenérský tým úplně jiné možnosti. V tom je totiž Trpišovského síla, to je jeho parketa! Jeho fotbal stojí na propracovaném systému, ten nemůže položit, když z něho vypadne pár, i když špičkových součástek. Přestaňte už tady někteří strašit a dělat závěry po dvou přípravných zápasech, liga pro nás začíná za 14 dnů a Slavia bude ready!

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen