Hráči Slavie

Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

Přes původní optimismus se nakonec Michael Ngadeu-Ngadjui se Slavií po třech letech svého angažmá rozloučil. Skrze výstupní klauzuli ho přivedl na čtyři roky belgický Gent.

Michael Ngadeu-Ngadjui přišel do Slavie v létě 2016 během trénování Dušana Uhrina ml. Středního obránce či defenzivního záložníka získali červenobílí jako kapitána rumunského celku Botosani za přibližně 15 milionů Kč. První ostré utkání ve Slavii si osmadvacetiletý hráč připsal v nepovedeném venkovním střetnutí v rámci 2. předkola Evropské ligy proti Levadii Tallinn (1:3). Následně byl Michael přesunut do záložní řady a nastálo se do obrany vrátil až během dubna 2018. Kamerunský reprezentant se velice rychle vypracoval v základní stavební kámen defenzivy sešívaných. Se Slavií získal Ngadeu dva mistrovské tituly a dvě vítězství v národním poháru. Během svého angažmá ve Vršovicích si ještě odletěl v roce 2017 vybojovat titul pro mistra Afrického poháru národů.

Ngadeu v sešívaném dresu odehrál celkem 112 soutěžních utkání ve kterých si připsal devět branek a šest asistencí. Skóroval mimo jiné i v hektickém domácím zápase proti Seville, kde po přihrávce Milana Škody započal střelecký účet utkání. Slavia tak během jednoho přestupního období ztrácí dva nejlepší stopery ligy. Červenobílí od Gentu získají 115 milionů Kč, což je hodnota výstupní klauzule, kterou měl vytáhlý obránce ve smlouvě.

Komentáře (211)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Thane (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 11:18 |  
    2 1

    Tady se pise ze clanek byl vydan pred tremi dny pritom nevim ze by tu byl a ani vsechny ty komentare v prestupech a pocet precteni 42 tomu neodpovidaji..jakpak se to stalo? :)

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      kjandourek (admin)     před 5 lety 19.07.2019 11:34 |  
      8 1

      Jednička za všímavost: článek jsme si napsali trochu dopředu - snad ve víře, že to tím zakřikneme... a já teď nezaktualizoval datum :-)

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        Thane (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 12:03 |  
        0 1

        Tak to jo :)

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        hiker42     před 5 lety 19.07.2019 13:58 |  
        3 0

        "Ngadeu v sešívaném dresu odehrál celkem 72 soutěžních utkání ve kterých si připsal sedm branek a tři asistence. Skóroval mimo jiné i v hektickém domácím zápase proti Seville, kde po přihrávce Milana Škody započal střelecký účet utkání."

        Míša odehrál v lize 76 zápasů (72 + 4 nadstavba), dále 9 v českém poháru, v Evropské lize 16 zápasů (2+1), dalších 5 v kvalifikaci EL a v kvalifikaci ChL 6 zápasů, celkem 112 utkání. Prosím oprav to.

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 19.07.2019 14:05 |  
          2 0

          Já to předám autorovi - netroufl bych si zasahovat do článku někoho jiného :-)

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            hiker42     před 5 lety 19.07.2019 14:11 |  
            1 0

            Rozumím, byl by to značný zásah, prakticky by to autorovi vzalo kus autorství, když by Míšovi naskočilo 40 soutěžních utkání za SKS :) Taky by šlo napsat 76 ligových, ale zase by pak nenavazovala ta věta o vyrovnání v soutěžním utkání se Sevillou. Teď jak z toho ven :)

              • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

                hiker42     před 5 lety 19.07.2019 14:24 |  
                0 0

                moje čísla jsou z transfermarktu. ten +- jeden zápas nechme na autorovi :)

                • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 19.07.2019 14:28 |  
                  0 0

                  Jojo - už jsme nějak komunikovali a dá se předpokládat, že to nějak poupraví :-)

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          lukas8 (admin)     před 5 lety 19.07.2019 14:32 |  
          0 0

          Opraveno, díky za upozornění. Původně jsem to měl rozdělené do více vět, ale následně jsem se rozhodl ta data seskupit do jedné, nicméně už jsem neupravil ono číslo :) ještě jednou díky.

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            hiker42     před 5 lety 19.07.2019 14:52 |  
            1 0

            dik ;)

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            hiker42     před 5 lety 19.07.2019 19:24 |  
            1 0

            lukasi, ještě drobnost, góly + asistence v soutěžních zápasech měl Míša 9+6. 7+3 je bilance ligy.

  2. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Qope     před 5 lety 19.07.2019 11:29 |  
    11 4

    Budu na něj vzpomínat v dobrém, škoda že odchází. Hodně štěstí v dalších štacích přeju ...

  3. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    marp (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 11:41 |  
    9 3

    Michael je super, škoda, že odchází. A ještě větší škoda těch okolností. Ještě poznámka: Gent je autem 40 minut od Deliho Brugg, to musela být pro Michaela důležitá okolnost.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      gazza     před 5 lety 19.07.2019 13:36 |  
      2 4

      Tam bude met podobnych kamaradu vic

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Leksel     před 5 lety 20.07.2019 00:36 |  
      1 0

      Může jezdit v tom Medvědu za Africký pohár 2017, ale asi si ho bude muset radši přepojistit z Česka k belgický pojišťovně, aby mu třeba ještě nekrátili plnění za škodu, že jezdí furt v cizině. :)

  4. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    slavistajiri     před 5 lety 19.07.2019 11:42 |  
    18 4

    No očividně to stálo na tom jestli bude gent v pohárech. Bohužel je. Kdyby nebyl asi by to bylo ještě zajímavé. Teď jsem zvědav na koho ukážeme jako náhradu. Děsím se Karafiáta, myslím že hráče na lavičku za velké peníze bez velkých šancí na výrazné zlepšení nepotřebujeme. Škoda, že Jugas je zase zraněn. Větší šanci by měl asi dostat Frydrych, myslím, že obrana Frydrych + Kudela/Hovorka by byla lepší než druhá dvojka. Na stopera může ještě zaskočit Král.
    Osobně preferuji nějakého zahraničního s potenciálem se výrazně zlepšit, ale já nerozhoduji. Jinde tomu rozumí určitě více. S Karafiátem, ale budeme za šašky.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Lunaris     před 5 lety 19.07.2019 12:38 |  
      4 0

      Podle rozhovoru s Radou ve sportu asi nějaké stažení Jugase hladce neproběhne, Pelta by to chtěl určitě královsky zaplatit. Jinak ale Jugas už trénuje, takže nic vážného.

  5. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Gino     před 5 lety 19.07.2019 11:45 |  
    19 1

    Čekalo se, jestli se Gent dostane na úkor Mechelenu do pohárů, jinak by Ngadeua nekoupili. Celé mi to smrdí. Okolnosti ochodu skutečně nedůstojné úžasné sportovní stopě, jakou tu Míša zanechal.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      rak (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 11:55 |  
      6 4

      No, ano. Budu na něj vzpomínat hlavně, jak suverénně sbíral všechny hlavy. Např.zápas v Kodani a další. V tom byl asi nejsilnější a přesně v tom bude chybět. Po zemi už to bylo trochu horší, na to bychom zase neměli zapomínat, tam ho nahradíme. Spíše tedy na něj zase vzpomínat moc nebudu. Ikona Slávie to určitě není.
      Jak jsem psal. Ani v případě příchodu kvalitní náhrady nečekejme hned žádné zázraky.Musíme to teď hrát s tím, co máme a přizpůsobit tomu i styl. Podle mně teď není jiná možnost. A nemusí to být špatné. Pro Ligu mistrů bude také dost záležet na losu a jak se to v srpnu sejde.

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        padre     před 5 lety 19.07.2019 14:05 |  
        0 0

        Přesně! Michaela přehlavičkoval jediný hráč - a to mistr světa Olivier Giroud.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      o-cab     před 5 lety 19.07.2019 12:43 |  
      6 0

      nevim nevim, Gent ma prodavat tuniskeho stopera za ranec ted po africkem sampionatu (sevillske tymy, Fio, Frankfurt), takze by ho stejne brali. btw ten stoper je kolega toho Hnida a obecne mi prijde, ze se africti hraci dobre prodavaji do Francie/Belgie. kdo videl jeho 17 minut sestrih 18/19 nemuze nevidet, ze to je 22leta kopie MNN, takze doufam, ze ty spekulace tuniskych medii, ze Hnid je blizko Slavii (+ nas zacal sledovat na ig) jsou pravda

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        Lunaris     před 5 lety 19.07.2019 12:59 |  
        6 3

        Já ti nastříhám video, na kterém bude vypadat jako Ngadeu i Štetina.

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          smely (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 13:05 |  
          0 0

          nene...

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          o-cab     před 5 lety 19.07.2019 13:08 |  
          3 0

          to by podle me bylo velky sousto:) chapu co rikas, ale to video je na jednu sezonu dlouhy natolik, ze z neho jdou vypozorovat proste nejaky atributy a ty jsou MNN velice podobny od fyziologie po styl

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          Joe-L     před 5 lety 20.07.2019 15:54 |  
          0 0

          Tak tam hlavně nezapomeň dát to, jak si v derby nafackoval míčem a přihrál Burákovi do brejku, ze kterýho dal Maso gól. ;-)

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        Gino     před 5 lety 19.07.2019 13:56 |  
        0 0

        Jakej Hnid?

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            Gino     před 5 lety 19.07.2019 14:08 |  
            0 0

            Díky. Někde se psalo, že o něj stojíme?

            • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

              o-cab     před 5 lety 19.07.2019 14:10 |  
              2 0

              ten prvni odkaz je nejvetsi tunisky fotbalovy portal kde pisou ze jsme domluveny na prestupu. nasledne on zacal sledovat SKS na instagramu. vcera skoncil na afirkcym sampionatu. teoreticky by tedy mohl byt docela brzy predstaven pokud to je vsechno pravda.

              • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

                luva     před 5 lety 19.07.2019 14:31 |  
                0 0

                A má tam někde parametry, nemohu je najít :-(

                • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

                  o-cab     před 5 lety 19.07.2019 14:36 |  
                  0 0

                  191cm 85kg podle toho videa

              • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

                Leksel     před 5 lety 20.07.2019 00:28 |  
                0 0

                Já teda arabsky neumím a žádný tlačítko na přepnutí do anglický verze jsem tam nenašel, takže jsem to tam nenašel, ale samozřejmě věřím, co píšeš.

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          milos2     před 5 lety 19.07.2019 15:36 |  
          2 1

          To by byla pecka!!!! Sem s ním. A MNN už nebrat zpět, ani kdyby chtěl hrát zadarmo a ostatním nosit svačiny.... Máme svou důstojnost.

  6. Míšo díky!

    Corfe     před 5 lety 19.07.2019 11:53 |  
    26 4

    Konečně je aspoň jasno. Míšovi děkuju za odvedené služby ve Slavii. Mimo jiné jsem byl nesmírně hrdý, když jako slávista vyhrál s Kamerunem MS Afriky. Pozitivní dojem z jeho působení u mě výrazně převažuje nad nešikovnou formou odchodu. Pro tým je to oslabení, ale finančně je to super přestup. Přišel asi za 20 mil., odchází za 115 mil. A získat 115 mil. Kč za stopera z české ligy, kterému bude letos 29 a za rok mu končí smlouva, je hodně dobré.

    Teď jen prosím žádného Karafiáta ani Kačarabu. Malých, běhavých stoperů s rozehrávkou máme dost. Buď přivést kvalitní posilu typu Čelůstka či nový perspektivní afričan nebo to radši odehrajme s hráči z vlastních zdrojů než riskantní hurá přestupy.

    • Re: Míšo díky!

      dm52     před 5 lety 19.07.2019 12:10 |  
      1 0

      Teď jde o to, kolik % z těch 115 mio půjde původnímu klubu do Rumunska.

      • Re: Míšo díky!

        Lunaris     před 5 lety 19.07.2019 12:40 |  
        1 0

        pětina

    • Re: Míšo díky!

      pinochet     před 5 lety 19.07.2019 13:38 |  
      2 0

      Nepřišel za 20 mio Kč, ale za 0,5 mega Eur

  7. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Dobi     před 5 lety 19.07.2019 12:05 |  
    5 2

    Možná malinko OT ale i u spřátelených klubů je dnes nedobře! Hajduk Split včera vypadl z I.předkola EL. S maltskou Gžirou! Přitom tam vyhrál 2:0 a a Poljudu brzy po zahájení vedl 1:0. Alepúak se děli věci (usnutí na vavřínech?) a zápas skončil 1:3, když "maltézští rytíři" dali na 1:3 v 7.minutě nastavení!!! Součet tak byl 3:3 a postupovala Malta....

  8. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Martin Platil     před 5 lety 19.07.2019 12:05 |  
    21 3

    Slavia jednoznačně oslabila. Když nebudou kvalitní obránci, chceme postoupit do LM a nedělat tam ostudu, musíme soupeře gólově přestřílet. Otázka je, jak to dokázat.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      fps     před 5 lety 19.07.2019 12:27 |  
      6 7

      jojo, jak už jsem tady někde psal, tak se i já kloním k názoru odborníků že 75% mužstva dělal Deli, Ngadeu, Souček, prostě kvalitní stopeři a střed zálohy je základ mužstva

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        vršek     před 5 lety 19.07.2019 12:36 |  
        10 0

        Tomáš Souček a Slavia! Po Milanu Škodovi opět hráč, pro kterého není Slavia jen sportovní klub a zaměstnavatel!
        V této chvíli si snad všichni uvědomíme jak důležité je jeho setrvání v týmu. Díky jemu i vedení, že se jej podařilo udržet!

  9. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    fps     před 5 lety 19.07.2019 12:15 |  
    6 34

    - bohužel je to konec úspěšného obdobný a hlavně obdoby kdy se na nás dalo i koukat, naše hra mě hodně bavila
    - na titul nemáme ve stoperech dostatečnou kvalitu, a o EL nebo dokonce o LM nemá ani cenu mluvit, tam budeme rádi když to nebudou debakly
    - stále nedokáži pochopit to, jak mohli naši odborníci připustit že jsme bez kvalitních stoperů
    - se mi nechce vůbec věřit to, že naši odborníci jsou spokojeni s kvalitou stoperů který v současnosti máme, dle mě je v současnosti velký kvalitativní rozdíl mezi stopery a zbytkem mužstva

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Rooney     před 5 lety 19.07.2019 12:26 |  
      17 4

      To je jasny, ja bych tu Slavii asi rozpustil, ted uz to vubec nema smysl hrat a uz vubec ne ji fandit. Boha jeho, co se tady clovek jeste nedozvi...

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        miki314     před 5 lety 19.07.2019 14:30 |  
        0 8

        Nejsi tak nahodou nemocnej trosku na hlavicku?

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          kalex     před 5 lety 19.07.2019 14:48 |  
          2 1

          Nepochopils ironii???

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          Rooney     před 5 lety 19.07.2019 16:43 |  
          2 0

          Ja myslel, ze to kazdej pochopi jako nadsazku, kor kdyz sem tam (projistotu) dopsal i tu druhou vetu... Na hlavicku je dle meho spis kolega, na ktereho sem reagoval.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Martin 58     před 5 lety 19.07.2019 12:27 |  
      6 0

      Sezńa začala mimořádně brzy, přestupní období sotva začalo...

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      kjandourek (admin)     před 5 lety 19.07.2019 12:31 |  
      24 1

      Jo takhle... na titul nemáme kvalitu... já zapomněl, že konkurence je o parník před námi.... takové duo Štětina Radakovič, nebo Hejda - Pernica, to jsou skály, před těmi se musíme jenom sklonit :-)

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 12:31 |  
      16 3

      Bože můj, co ty jsi zase za kreaturu?

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      VanDel     před 5 lety 19.07.2019 12:35 |  
      11 4

      Kvalitní páteční výstřik........máš v zásobě ještě další anebo ses totálně vyprázdnil ?

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      pehacko     před 5 lety 19.07.2019 12:38 |  
      9 2

      hele v minule super uspesne sezone byl kudela ve spouste zapasech lepsi nez po zraneni se vracejici se deli... takze nam porad jeden vyborny stoper zustal. takze konci leda tak howno, jen si proste budeme muset najit dalsi oblibence. neverim, ze je vedeni uplne postavene na hlavu a porad verim tomu, ze nejaky podobny typ hrace za nase cerne chlapce prijde.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Lunaris     před 5 lety 19.07.2019 12:43 |  
      5 1

      Kdo má na titul dostatečnou kvalitu na stoperech?

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        fps     před 5 lety 19.07.2019 12:49 |  
        1 18

        Plzeň

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          Lunaris     před 5 lety 19.07.2019 12:55 |  
          9 1

          To je otázka, mají tam dost zdravotních trablů u stoperů, navíc jim odchází jejich nejlepší hráč Hrošovský. Uvidí se, co udělá návrat Krmenčíka, který asi bude dobrý. Pokud se Plzeň nedostane do LM, což doufám, tak by mohli i v zimě prodávat. A navíc my nějakého hráče ještě přivedeme, takže klídek. tohle není konec světa, prostě odešli dva hráči, kteří už se určitě nevrátí, Slavii nechal před LM ve štychu, tak proč být naštvaný, žádní srdcaři to nebyli. Nechtěli tu být, tak tu nejsou.

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          smely (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 13:17 |  
          16 0

          Hubnik + Hejda zraneny, jediny 2 pouzitelny stperi aktualne Brabec + Pernica...nemyslim si , ze jejich kvalita je extra zavratna...

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          Markus     před 5 lety 19.07.2019 13:43 |  
          4 0

          A proto se prý na poslední chvíli snaží o Svozila z Opavy. Už je mi trapné tu o něm psát, žádná hvězda to v tuhle chvíli není, ale jestli nakonec skončí v Plzni a půjde mu to, nepřejte si mě! :D

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Alcapone     před 5 lety 19.07.2019 13:00 |  
      6 0

      Není to ani první ani poslední hráč co odešel. Že nemáme momentálně náhradu v jejich typu stoperů tu už bylo několikrát napsaný. Celej realizační tým je zvyklej skládat každej rok nový mužstvo dal bych tomu čas. Posily jsou vytypovaný teď záleží koho přivedem. Jesli se letos neprobojujem do LM nic se neděje. S majitelem to nebude tak špatný po finanční stránce. To by neposlal jako bonus těch 70 mega za sezónu jak se tu psalo.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Virgil1956     před 5 lety 19.07.2019 13:04 |  
      7 0

      Myslím, že spokojení nejsou, ale prostě se až teď vrátí na přestupový trh. Jak řekl Tvrdík, nejsme zase tak bohatí, abychom kupovali stopery do zásoby; pokud by zůstal jeden z dvojice Deli-Ngadeu, tak se nic řešit nemuselo, Hovorka by to jen doplnil a zaskočit může Frydrych.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Eluin (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 13:35 |  
      2 0

      A kdo tedy na ten titul tu kvalitu jako má? :)

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      sasky     před 5 lety 19.07.2019 14:36 |  
      4 0

      Jenom k tomu bodu 3 (k vedení). Jak bys to řešil ty?
      V zimě se přivedl Alex Král coby potenciální náhrada za některého z dvojice Deli - Ngadeu. V létě se přivedl Hovorka s tím, že s velkou pravděpodobností některý ze stoperů odejde. Bohužel odešli oba, nicméně jsme pořád "na svých" a Král pořád může bez problémů stopera hrát. Ano, v záloze mu to sedí víc a byla by ho tam svým způsobem škoda. Nicméně se podařilo udržet Suka, takže hlavní DM máme, Král může hrát stopera. Ano, mohli jsme v zimě nebo teď v létě přivést ještě další dva stopery (velké, hřmotné chlapy). Dotaz: Co bys s nimi udělal, kdyby Simon a Michael zůstali (o což jsme se snažili a primárně jsme všichni chtěli)?
      Ani Simon a Michael nepředváděli skvělé výkony ze dne na den, navíc SImon měl už v Čechách a v lize něco málo odkopáno. Absolutně se nedá čekat, že i kdyby přišli noví stopeři (jak tu spousta lidí volá) z Afriky, že by byli okamžitě posilami, spíš tak po půl roce nebo roce. A adekvátní náhradou by se také krásně mohli stát za tři roky. Anebo by to byl flop, protože ať chceme nebo ne, tak žádný přestup není zárukou úspěchu (u nás např. Pokorný, u Sparty asi 1000 hráčů, u Plzně Janža, Suchan a další).
      Celkově - vedení očekávalo, že alespoň jeden z dvojice zůstane, pak bychom měli stopery M nebo S, Kúdela, Hovorka, případně jako alternace Král, Frydrych - početně stejně jako vloni. Bohužel odešli oba a je to nová situace, se kterou vedení stoprocentně nyní pracuje.

  10. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    pehacko     před 5 lety 19.07.2019 12:23 |  
    13 0

    miso diky ti za tu rozdanou radost... kdyz se rekne tvoje jmeno, tak si vzpomenu na hattrick starkovcum a pak na tvuj vykon v kodani, kdy jsi vyhral asi sto hlavicek! vsechno jednou konci a ac ten konec byl teda trosku nedustojnej, tak si te stejne budu pamatovat jako tvrdou skalu a velikeho bojovnika s lehce lezernim vyrazem a zvykackou!

  11. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    slamacek (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 12:35 |  
    7 0

    A kdo nam jej nahradi? tady se trochu (hodne) obavam aby neprisel podobny tip jako mame. Bylo by dobre pripomenout, ze v zacatku sveho angazma Jindra o MNN moc nestal. nakonec ze stoperu odehral nejvice. jestli se nepletu. Kazdopadne to ted bude jine, ale nemusi byt horsi

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Virgil1956     před 5 lety 19.07.2019 12:57 |  
      2 2

      Asi by nebylo řešení příchod Karafiáta, to by byla alternativa k Hovorkovi nebo Kúdelovi, ne náhrada za Deliho a Ngadeua. Snad se hledá stoper v zahraničí a někdo z naší ligy by případně mohl přijít pouze pokud by žádná tato jednání nedopadla.

  12. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Jaromir82     před 5 lety 19.07.2019 12:36 |  
    14 9

    Podle mého to byl prostě nejlepší stoper, jaký ve Slavii kdy hrál. Ano, Deli byl elegantnější, ale srážely ho zdravotní potíže. Ngadeu byl držák, skála a borec. Díky moc za všechno, ať se daří. Budu držet palce, ať je Gent jen přestupní stanice ještě výš.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      pehacko     před 5 lety 19.07.2019 12:44 |  
      5 0

      slavia mela na stopery ci stredni obrance vzdycky stesti... co ja pamatuji, tak suchoparek, kozel, asanin, jurasko, kubik (po navratu), vlcek, brabec (kdyz mu odpustim tu spartu), suchy, celustka, hubacek (kdyz tam zaskakoval na konci kariery)... u kazdeho z nich, kdyz koncil jsem citil to podobne co ted u deliho a ngadeua. prijde dalsi a zase nas bude jeho hra hrat u srdicka a zase se s nim budeme loucit, tak to proste je a ja jsem vlastne hodne natesenej, koho budeme vyvolavat za par tydnu ci mesicu!

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        fps     před 5 lety 19.07.2019 13:00 |  
        1 20

        - Ašanin byl skvělí bek
        - Juraško byl skvěli, ale byl hodně pomalí, nikdy nezapomenu na jeho gól na sraltě z přímáku snad ze 40 m
        - Kubík byl skvělí na všech postech co hrál, ale jak začal hrát později na liberu, tak už byl dost pomalí
        - Hubáček byl skvělí bek

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 19.07.2019 13:14 |  
          19 1

          Tys chyběl, když se ve škole probírala přídavná jména a jejich vzory?

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            pehacko     před 5 lety 19.07.2019 13:21 |  
            4 0

            laka wulfika do debaty! ja hubackem a on pravopysem!

            • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

              Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 13:26 |  
              4 1

              Takovýhle věci ani nekomentuju. Já si počkám, až napíše "aby jsme", nebo 100to%centní 11ka.

            • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

              kjandourek (admin)     před 5 lety 19.07.2019 22:18 |  
              1 0

              To se nepočítá - to je shoda podmětu s přísudkem, to je těžší.. ;-)

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          VanDel     před 5 lety 19.07.2019 13:29 |  
          15 2

          U tebe na základní škole asi hodně často suploval češtinu školník, že jo ?

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 13:33 |  
            6 0

            :-)))

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            Leksel     před 5 lety 20.07.2019 02:11 |  
            1 0

            Ta mu, pravda, moc nešla, ale jinak byl skvělí.

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        coogee     před 5 lety 19.07.2019 13:01 |  
        2 0

        To já musím připomenout, že pamatuju ještě i Lužu s Marešem, taky byli skvělí, ve své době nejlepší v lize!!!

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        coogee     před 5 lety 19.07.2019 13:28 |  
        5 0

        A zapomněli jsme na Latku!

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          pehacko     před 5 lety 19.07.2019 13:31 |  
          2 0

          to mas pravdu... a urcite jsem jeste nekoho vynechal.

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 13:37 |  
            1 0

            Miroslav Janů, Milan Forman, Karel Nachtman, Jiří Jeslínek, Pavol Biroš... i když je možný, že někteří z nich nebyli stopeři. (Doufám, že aspoň někdo ano). :-)

            • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

              pehacko     před 5 lety 19.07.2019 14:04 |  
              3 1

              duba pamatuji, ten hral, kdyz jsem byl poprve v edenu v sesti letech a plnil jsem tam ty povoskovane kelimky od piva sterkem a snazil se to dohodit na hriste, nez mi bracha dal po drzce, ze se to nedela...

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            Karel13     před 5 lety 19.07.2019 13:45 |  
            1 0

            A ještě dřív (před nuceným přestupem do ATK) Trnka, Ipser ...

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        Gino     před 5 lety 19.07.2019 14:02 |  
        1 0

        Teď se kaju, ale už nepamatuju jméno borce, který u nás hrál klasického libera v době, kdy jsem Slávku začal sledovat (tak někdy kolem 1998). Do prčic... pomožte mi někdo. Ještě se vzadu hrálo na 3.

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          Boss82     před 5 lety 19.07.2019 20:10 |  
          1 1

          Myslím, že Luboš Kozel. Ale pomalu se začínalo přecházet na systém se čtyřmi obránci v řadě. V něm pak hrával Kozel stopera nebo občas snad i beka.

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        bongor     před 5 lety 19.07.2019 21:05 |  
        0 0

        Vidíš,na Huba jsme úplně zapomněli.Taky velkej srdcař.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      fps     před 5 lety 19.07.2019 12:46 |  
      3 5

      jojo, Deli a Ngadeu nejlepší stoperská dvojice co jsem za cca 35 let zažil, i když Hipp a Suchopárek byla taky velká kvalita

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      DF007     před 5 lety 19.07.2019 13:09 |  
      9 0

      Souhlasím, ale jen částečně. Míša byl skála, ale psát o Simonovi, že byl náchylný na zranění, to je nesmysl. Spočítej si, jak dlouho u nás byl a kolik odehrál zápasů a zjistíš, že se zraněním se trápil jeden půlrok (nechápu, kde se ta pomluva vzala), jinak byl vždy připraven. Mně bude chybět více právě Deliho elegance. Vždycky jsem se těšil, co zrovna s útočníkem vyvede.

  13. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    bemji     před 5 lety 19.07.2019 12:57 |  
    5 0

    Je to škoda, ale takový je fotbalový život. S kauzou Mechelen se to Míšovi trohu zamotalo, myslím, že poslední chvíle měl taky malinko nervózní... Karafiát nám výškové manko na stoperech nezachrání, takže bych se zkoušel porozhlédnout jinde (i v zahraničí) - nemám pochyb, že Nezmič má na tabuli dvě tři jména. Ale stejně než se někdo zapracuje do našeho systému, který je na stopery dost náročný, bude to trvat. Krále je podle mne na stopera škoda, je to za mě adekvátní náhrada do zálohy za Šuka. Pokud na nás bude hrát věž jako ve Zlíně, můžeme mít ale ssamozřejmě problém (bez ohledu na do nekonečna omýlaný výskok Hovorky) - přišlo mi tam, že se druhou půli stahoval dozadu hodně Šuk kvůli nakopávaným míčům, ale je otázka, zda to může být trvalejší řešení. Pak je tady Frýďa, bylo by fajn, kdyby se chytil jako třetí stoper. Ondra hrál vedle vysokého Míšy spolehlivě a dokonce hodně dlouho do hry nepustil Simona, takže nemusíme mít za každou cenu dvě věže vzadu (ani je mít samozřejmě nebudeme). Každopádně čarohlídům, co by rozpustili vedení a vidí titul v trapu, moc nerozumím. To je úplný nesmysl.

  14. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Srdcar114     před 5 lety 19.07.2019 12:59 |  
    4 1

    Velká škoda,že jsme stopery ztratili v době,kdy je před námi předkolo ligy mistrů.Myslím,že bylo chybou si myslet,že možná odejde jen jeden z nich.Jak už tady bylo řečeno,Michal a Simon budou v Belgii jen kousek od sebe,jsou to velcí kamarádi.Proti Hovorkovi nic nemám,ale právě z tohoto důvodu bylo třeba tady mít už na začátku sezony nového vysokého stopera.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      bongor     před 5 lety 19.07.2019 21:13 |  
      1 1

      Ale my ho máme,Jugi je výbornej hlavičkář a tvrdolín.Celkem nechápu jeho odstavení.Stejně tak Frýda by to stoprocetně odehrál líp,než ten Karafiát.Dneska jsem sledoval druhou půli LBC-plíseň a i ten Kačaraba mi přišel lepší než ten náš adept.Ale jak jsem mnohokrát napsal,rozumím fotbalu jak koza celeru.

  15. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Alky (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 13:05 |  
    14 1

    Nu což. Byla rozprášena nejlepší slávistická stoperská dvojice všech dob, ale nás to nesrazí. Karavana jede dál. Děkuji ti Míšo za všechno, cos pro Slavii udělal a přes všechno co se kde píše, ti přeji zdraví a úspěchy (krom zápasů s námi) v novém angažmá. Kdyby každý hráč pro nás odvedl tolik co ty, už bysme byli ve vyřazovacích bojích LM. Sbohem, nebo raději nashledanou! A nám přeju nějakého dalšího Deliho2 či Ngadeua2.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      fps     před 5 lety 19.07.2019 13:15 |  
      3 7

      taky nám přejí "Deliho2 a Ngadeua2", ale zatím to tedy na to nevypadá, v naší lize nikdo takový není, a když budou od jinud, tak bude trvat měsíce než se sžijí s mužstvem, to už bude v této sezoně naše liga, LM a EL v háji

  16. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Max1     před 5 lety 19.07.2019 13:10 |  
    37 7

    osobně jsem hodně zklamán jednáním Ngadeho....ten kluk u mě klesl a to hodně, tahla nás za fusekli a šel do tragické Belgie, která by rozhodně neměla být cílem pro prodej hráčů od nás...naopak, je to konurent. Klidně mě tu mínusujte, ale tak to citím....říct že teda podepíše a pak vzít roha, to fakt ne.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      fps     před 5 lety 19.07.2019 13:23 |  
      6 19

      - já jsem spíš zklamán z těch našich odborníku že připustil to, že jsme bez kvalitních stoperů
      - dle mě dal Deli i Ngadeu přednost své budoucnosti po fotbale, po fotbalové kariéře budou v Belgii moci žít s rodinou, a domluví se tam svoji rodnou řečí, což u nás nehrozí

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 13:24 |  
        9 3

        První pomlčka blábol, druhá naopak rozumný názor.

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          bemji     před 5 lety 19.07.2019 13:28 |  
          10 3

          No i ta druhá pomlčka je na hraně, protože Bruggy i Gent leží ve Vlámsku a tam se domluvit francouzsky zas tak jednoduché není.....místní ji opravdu nemají moc rádi..:-) Ale je pravda, že do Francie je to coby kamenem dohodil....

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 13:32 |  
            4 1

            Přiznám se, že netuším jak to v Belgii chodí. Myslel jsem, že v celý Belgii se dá domluvit jak francouzsky, tak německy, tak holandsky, jen v určitých regionech jsou určité jazyky preferovanější.

            • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

              fps     před 5 lety 19.07.2019 13:40 |  
              0 6

              jojo, ale to už je moc velké pitvání detailů

            • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

              padre     před 5 lety 19.07.2019 13:54 |  
              4 0

              Většina Vlamu mluví francouzsky slusne, naopak Valoni se moc vlamsky učit nechtějí, což muze v reakci na to snizovat chuť Vlamu tu franinu používat. A taky porad vznikaji trenice tou nekonecnou debatou o rozdeleni Belgie, neschopnosti pravidelne sestavit po volbach vladu atd. Ale rozhodne se francouzsky domluví bez problému.

              • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

                padre     před 5 lety 19.07.2019 13:56 |  
                1 4

                Němčina je sice taky oficiální jazyk, oproti prvym dvěma ale mensinova. Ve statni správě by ji vsak měli ovládat všichni.

                • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

                  Dobi     před 5 lety 19.07.2019 15:25 |  
                  2 0

                  V roce 2002 hrála Slavia v Mouscronu. No, moc se se mnou německy bavit nechtěl a byl jsem vděčný za začátky frániny!

                  • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

                    padre     před 5 lety 19.07.2019 19:03 |  
                    1 2

                    No vidíte! Tak kdo mi tady furt dává mínusy?!? Asi nějací mínusovací trollové svými mínusovacími pahýly ... ;-))))

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            cheechoo1     před 5 lety 19.07.2019 14:18 |  
            3 0

            V Bruggách se domluvíš francouzsky i anglicky bez problémů. Krásný město, doporučuji navštívit.

            • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

              obiwan     před 5 lety 19.07.2019 16:55 |  
              8 0

              Já se nedomluvím francouzsky vůbec nikde:-))

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          fps     před 5 lety 19.07.2019 13:45 |  
          0 10

          takže dle tebe jsou Kúdela, Hovorka a Fridrich stejně kvalitní stopeři jako Deli a Ngadeu, a že není důvod hledat někoho kvalitnějšího než je Kúdela, Hovorka a Fridrich

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            bemji     před 5 lety 19.07.2019 14:04 |  
            7 1

            Tvá první pomlčka vyvolává dojem, že vedení něco strašlivě zkazilo a že to jsou nýmandi, když tuto situaci dopustili.....upřímně by mě zajímalo, jak bys ji řešil ty. Máš dva stopery s výstupními klauzulemi (kterou si Míša nenechal vyndat ani při prodloužení smlouvy). Přivedeš raději jednoho stopera, což uneseš ekonomicky i kdyby ti zůstali obě věže, navíc se předpokládalo, že i Simon bude na hrát na mistrovství v Africe a pro předkola nebude k dispozici. Ale nevím, jak jinak se to mělo řešit - přivádět "pro jistotu" dva stopery, abys riskoval, že jich tu pak budeš mít pět s ambicemi na základ a vznikne ti nesmyslný přetlak? To jsme takhle mohli dělat každé přestupové období (a nakonec v zimě by to tak přesně dopadlo, když padl Míšovi na poslední chvíli Fulham). Nemůžeme si dovolit ztrojovat všechny posty. Takže moje kritika míří na tu tvoji poznámku o odbornících ve vedení, protože třeba Nezmič s JiT jimi podle mě skutečně jsou a osobně jim tady nic nezazlívám. To že nám teď hoří zadek je důsledek výstupních doložek, které se ale do smluv dávali v době, kdy si Slávka nemohla zas tak diktovat podmínky a byla to jistá forma úlevy hráčům. Teď už je ve smlouvách nemáme, což je v pořádku.

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            kalex     před 5 lety 19.07.2019 14:20 |  
            11 3

            Běž před zrcadlo a za toho Fridricha si pořádně nafackuj.

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        Leksel     před 5 lety 20.07.2019 00:00 |  
        2 0

        Rodinným důvodům samozřejmě rozumím, ale Míša podle všeho odešel zcela nečekaně v rozporu s domluvou a ani se neobtěžoval slušně rozloučit. A to mě zvláště u něj vyrazilo dech a nabouralo všechny krásný vzpomínky na něj.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Leksel     před 5 lety 19.07.2019 23:54 |  
      2 0

      3 roky jsem ho adoroval a vynášel k nebesům a on nakonec udělá takovouhle sviňárnu. Nevěřím vlastním očím, k čemu se tahle ikona sklonila a jsem z toho rozčarovanej a zhnusenej. Jakoby chtěl říct, že všechno, co tady udělal a zažil je mu u prd.le a po mně potopa. Velký zklamání, Míšo.

  17. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    hiker42     před 5 lety 19.07.2019 13:32 |  
    5 8

    Michael, merci pour tout. Tu es le meilleur Slavia defenseur que j'ai jamais vu.. Bonne chance, baléze, et au revoir.

  18. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Obr     před 5 lety 19.07.2019 13:35 |  
    35 7

    Muj nazor je ten, ze se ke Slavii zachoval hnusne a tim koncem svoje pusobeni tady hrozne pokazil. Ze odchazi jako ulicnik, jsou hodne mirny slova. Ja to beru jako podraz, kdy vyuzil oboustranne schvalenou a pripravenou smlouvu k podpisu, jako paku na lepsi kontrakt v Gentu. Evidentne je mu nejaka Slavia a postup do LM u zadku a jde mu primarne o jeho blaho. Dneska povesil na twitter info, jak se tesi na novou vyzvu. O SKS ani slovo. Nazdar

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      o-cab     před 5 lety 19.07.2019 13:39 |  
      13 0

      Deli prvni prispevek vsude pro Slavii rozlouceni pisemny az pak k novemu pusobisti, pak dalsi dve videa jako podekovani tymu a fanouskum

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        o-cab     před 5 lety 19.07.2019 13:44 |  
        3 0

        ono i to že to stále nereflektuje Slavia o něčem vypovídá

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Lunaris     před 5 lety 19.07.2019 16:21 |  
      4 1

      Na jakou výzvu se těší? Belgického mistra jsme smázli 4:1 u nich, tam není žádná výzva. Leda by myslel tu Ploješť nebo s kým to hrajou to předkolo EL.

  19. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    gazza     před 5 lety 19.07.2019 13:44 |  
    7 3

    Odesli mezi svoje i francouzsky tam mluvi Dalo se to cekat a vedeni na to melo byt pripraveno Doufam ,ze nekoho za tu dobu maji vyhlidleho Jen proboha ne zase z Liberce ,nebo Jablonce

  20. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Grobar     před 5 lety 19.07.2019 14:13 |  
    1 17

    Myslím že Míša se chtěl pomstít Slavii že ho nepustila do anglické ligy. Byl to jeho velký sen. Fulham nabízel splátky, ale ty Slavia pochopitelně odmítla. Asi to nebral tak bohulibě, jak avizoval v rozhovoru v pořadu totální sezóna. Děkuji mu za to co tady odvedl, bylo to neuvěřitelné, ale pro mě dnešním dnem skončil. Jedeme dál!!!

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Navyseals     před 5 lety 19.07.2019 14:18 |  
      7 0

      Mýlíš se, ten přestup se nestihl administrativně dotáhnout. Tvrdík už se s ním loučil tehdy kolem půlnoci.

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        Grobar     před 5 lety 19.07.2019 14:30 |  
        1 3

        Ano nestihl, protože Fulham nabízel splátky, potvrdil to tenkrát v rozhovoru i někdo z vedení Slavie. Teď se to trochu zaonačilo, ale to je jedno. Prostě nemůžu pochopit proč jednal se Slavii takovým způsobem.

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          Max1     před 5 lety 19.07.2019 16:07 |  
          1 0

          náš krok byl tehdy vcelku přirozený....na splátky bych přistoupil pouze v případě, že Fulham ke každe splátce přidá 30-50% z dané splátky, dle počtu splátek

  21. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    cheechoo1     před 5 lety 19.07.2019 14:13 |  
    16 2

    Díky za vše, co jsi pro Slavii udělal, ale ten odchod jsi tak nějak posral.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 14:43 |  
      7 1

      Přesně tak to vidím i já.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Leksel     před 5 lety 19.07.2019 23:44 |  
      2 0

      Popsals to jednou větou a zcela výstižně.

  22. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Kratass97     před 5 lety 19.07.2019 14:14 |  
    5 27

    Tak prej pokud nebude Liga mistrů tak číňani odejdou ze slavie a na Stancia si slavia pujčila. Teď jak mi bylo řečeno podávám dál mam to od agenta co dělal ten přestup

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Gino     před 5 lety 19.07.2019 14:16 |  
      6 0

      :D No jasně :D
      To máš tak od nějakýho agenta Sparty, ty kujóne :-))

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      cheechoo1     před 5 lety 19.07.2019 14:16 |  
      12 6

      Ty vole, ty seš čůrák

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        Kratass97     před 5 lety 19.07.2019 14:29 |  
        4 7

        Jak mi bylo řečeno tak sem to sem jen napsal co říká agent co vyjednával přestup Stancia já doufám sám že to pravda neni to je vše.

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          cheechoo1     před 5 lety 19.07.2019 14:36 |  
          4 4

          Jsi prolhanej, rudej, bolševickej nok. Agent, kterej dojednával Stancia - myslíš Tvrdíka nebo Nezmara? Stanciu má agentku, ty nulo..

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            Kratass97     před 5 lety 19.07.2019 14:42 |  
            1 7

            Zíka to nevyjednával přestup do Slavie? Tak to mam od něj když už chceš bejt chytrej ....

            • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

              cheechoo1     před 5 lety 19.07.2019 14:43 |  
              3 6

              Zika zná detailně záměry vlastníků Slavie? Ty seš fakt dement...

              • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

                Kratass97     před 5 lety 19.07.2019 14:47 |  
                6 6

                Chtěl sem se podělit o to co mi bylo řečeno a sem rád že nadávání ty jde... Co je na tom pravdy nevim jen píšu co řekl tak promin.

                • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

                  cheechoo1     před 5 lety 19.07.2019 14:50 |  
                  2 1

                  Stačí se zamyslet...Představ si, že jdeš dělat obchod a kupující ti jen tak mezi řečí vybleje, že si na to musí půjčit a že má v plánu celou firmu prodat. Nevim, proč takový žvást šířit.

                  • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

                    kjandourek (admin)     před 5 lety 19.07.2019 14:57 |  
                    1 3

                    Chápu Tvé rozhořčení, ale kroť trochu to výrazivo...

                    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

                      cheechoo1     před 5 lety 19.07.2019 14:58 |  
                      0 0

                      Ok

            • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

              Swordsman     před 5 lety 19.07.2019 15:02 |  
              8 1

              Zíka už nakecal plno blbostí o Slavii, vím to přes kámoše, takže ho nebrat vůbec vážně... :)

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Kukič     před 5 lety 19.07.2019 14:22 |  
      3 3

      Je to prý přesně naopak, když bude LM tak nás od čínanu koupí nějaký arab. Když ne tak čínan zůstává a na NS si Slávia určitě nepůjčila tím jsem si celkem jistý. Možná Citic, ale to není vlastně důležité.

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        LH1969     před 5 lety 19.07.2019 17:43 |  
        0 4

        mám podobný info když postoupíme do LM tak se to prodá novému majiteli a když ne tak čínani najedou na úspornější rozpočet cca o 1/3 o ceně za NC nic nevím ale kdyby byl nový majitel tak je otázka jestli by zůstal Jarda

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Gino     před 5 lety 19.07.2019 14:27 |  
      10 0

      Z LM je fakt hodně peněz... může to být i 700 mega (jako si vydělala Plíseň minule), ale my jsme loni udělali v EL 250 mega (psalo se 215 od UEFA + vstupné) a to také není málo. I kdybychom v nové sezoně nebyli v EL tak úspěšní, stejně to může 200 mega hodit. Navíc v zimě asi odejde Souček a už nyní za něj nabízeli 300 mega (12 v eurech). A protože máme Holeše, možná půjde po sezoně (nebo už v zimě) Coufal za 150 (6 v eurech za něj nabízeli teď, takže sice by nebyl takový příjem jako v případě LM, ale téměř bychom to dorovnali plánovanými přestupy.

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        kjandourek (admin)     před 5 lety 19.07.2019 14:40 |  
        13 0

        Tak hlavně my už jsme v playoff ligy mistrů (což jsme loni nebyli) a i tady už se dává pořádný balík... plus ještě jistota základní skupiny EL... už teď by mělo být jisté, že vyděláme v Evropě minimálně podobnou částku jako loni...

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          Gino     před 5 lety 19.07.2019 14:42 |  
          4 0

          Aha, to jsem zapomněl... uplně se v těch prachách za předkola (PO) nevyznám... tak tím dokonce lépe. Žádný propad by tam být neměl a výdaje na příchody jsou cca pokryty odchody (Simon, Míša, Míňo).

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      pehacko     před 5 lety 19.07.2019 15:33 |  
      8 2

      ty voe to i pulin daval zarucenejsi zpravy o vykupni cene okapu v sbernejch surovinach... tohle je silenej blabol!

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      slaviator     před 5 lety 19.07.2019 15:37 |  
      6 4

      Pokud nebude LM tak Číňani odejdou a s sebou do Číny si vezmou i celej stadion Eden, který rozmontujou. A místo stadionu pak postaví slepičárnu.

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        bongor     před 5 lety 19.07.2019 21:30 |  
        2 2

        Fakt?To by teda byl technickej zázrak,něco jako přemístění kostela v Mostě.A ještě jsem slyšel,že pokud postoupíme do LM,tak Slavii budou smět fandit jen Číňani a převezmou i SN.A kdo sem bude chtít přispívat,tak se bude muset naučit čínsky.To mě teda štve nejvíc,protože nemám na klávesnici čínský znaky.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Max1     před 5 lety 19.07.2019 16:04 |  
      5 1

      nějak ti nevěřim kámo, protože nedává smysl ani ekonomicky ani sportovně.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      necich     před 5 lety 19.07.2019 16:15 |  
      6 2

      Taky jsem to slyšel, mám to od jednoho co dělá v Home creditu...

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        Markus     před 5 lety 19.07.2019 18:26 |  
        2 0

        Cvak, ok, tohle dává zrovna teď perfektně smysl, to by bylo pěkné, kdyby se fotbal a nová potřeba zviditelnit se na mezinárodním poli povedla. Sice je to konkurence, ale držím jim v tomhle palce.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      LH1969     před 5 lety 19.07.2019 18:06 |  
      0 3

      mám podobný info když postoupíme do LM tak se to prodá novému majiteli a když ne tak čínani najedou na úspornější rozpočet cca o třetinu kdo platil za NC nic nevím ale kdyby byl nový majitel tak je otázka jestli by zůstal Jarda

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        VanDel     před 5 lety 19.07.2019 18:37 |  
        2 2

        Tak každému je jasné, že pokud nebude LM, tak se trochu uskromnit budeme muset, ale aby to bylo nějak zásadně, to mi nedává smysl. Vždyť jak zmiňuju níže, tak již teď máme jistých z pohárů 200 milionů. Za Deliho a Ngadea jsme dostali celkem cca 160 milionů - když odečtu podíly Spartě a Botosani, tak je cca 110 milionů. Takže jenom už teď jsme na více jak 300 milionech příjmů. V zimě se počítá s velmi lukrativním prodejem Součka................já vám nevím, ale mě přijde, že to vůbec špatné není.

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          necich     před 5 lety 19.07.2019 19:07 |  
          1 2

          Tak jednoduché to nebude, příjem za Simona a Míšu pokryje tak nákup Nica. Kde je nový stoper? Náš rozpočet je tuším cca 750 mega. 200 až 250 mega z EL nás skutečně nevytrhne. LM je nutností, jinak jak píšeš musí nastat odtučňovací kůra. Kupovat hráče od Pelty či Karla za 30 mega není zrovna super byznys, pokud nebudeme dlobře prodávat nebo nebude jednou za čas rána za 700 mega z LM.

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            VanDel     před 5 lety 19.07.2019 19:19 |  
            1 1

            Já si myslím, že i peníze za EL, pokud postoupíme minimálně do 1/8, nás může slušně zabezpečit. To by totiž znamenalo peníze jenom za EL ve výši cca 250 mega. Plus k tomu jako letos 100 milionů za poslední předkolo LM. V zimě prodej Součka za minimálně 10 mio EUR (250 mio CZK). K tomu peníze za TV práva, vstupenky atd........já si myslím, že se i takto dá slušně zabezpečit dobrý rozpočet. Ale samozřejme LM je LM !

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 19:31 |  
            0 0

            Rozpočet by mohl dosahovat až 1,2 miliardy Kč.

            • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

              necich     před 5 lety 19.07.2019 19:43 |  
              0 0

              No tak to by bylo ještě horší, tak jedině dvakrát LM za tři roky. No to nevím...

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            bongor     před 5 lety 19.07.2019 21:37 |  
            1 1

            No a co,začneme prodávat.Já bych si postavil stánek na Karlově mostu,tam chodí hodně cizinců a za chvíli bysme prodali celou základní jedenáctku.A Slavie bude zachráněná.

  23. Centre-Back..

    tobro     před 5 lety 19.07.2019 15:09 |  
    6 8

    Kúdela - Frydrych, vůbec bych se toho nebál. .. Mnohem víc mne mrzí, že pořád nemáme levonohého.beka. Bóřa je fajn a bojovník, ale to, jak musí hrát přes nohu, pokud chce dobře přihrát, o přesném centru ani nemluvě, hru hrozně zpomalí a je po herní.výhodě nebo přečíslení. Von prostě v levačce nemá ten potřebný cit a něco takového se nedá ani natrénovat...

      • Re: Centre-Back..

        Edenjejenjeden     před 5 lety 19.07.2019 15:27 |  
        7 1

        Skoro bych řekl,že lepší než napravo

        • Re: Centre-Back..

          kjandourek (admin)     před 5 lety 19.07.2019 16:06 |  
          12 6

          To je zvláštní... Béřa kopal nalevo v Bolce (napravo v té době hrával Jan Kysela) i u nás (vpravo hrál Frydrych, teď Coufi)... za poslední dobu ho trénovalo šest trenérů (v Bolce Minář a Karel Jarolím, u nás Dušan Uhrin ml. Šilhavý a Trpiš).....a všichni ho cpali doleva, on sám se také vyjádřil, že mu to vlevo vyhovuje....

          Ale ono to tak není? Měli se zeptat tebe, ty bys jim už vysvětlil, že to všichni tihle myslitelé celou dobu dělají blbě.... :-)

          • Re: Centre-Back..

            tobro     před 5 lety 19.07.2019 18:18 |  
            0 6

            "Chápu Tvé rozhořčení, ale kroť trochu to výrazivo..." - Ergo, když "dva" dělají totéž, není to totéž, asi... :-)

            • Re: Centre-Back..

              kjandourek (admin)     před 5 lety 19.07.2019 20:08 |  
              2 1

              Nějak jsem si nevšiml, že bych tě počastoval stejnými výrazy, jako ten, na něhož jsem takto reagoval...

              • Re: Centre-Back..

                tobro     před 5 lety 19.07.2019 20:13 |  
                0 6

                Nemyslím si, že by "admin" měl být (kdekoli) drzý a arogantní... Toť vše.

                • Re: Centre-Back..

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 19.07.2019 20:16 |  
                  7 1

                  A co spatřuješ arogantního na upozornění, že Bořil vždycky hrál vlevo?

                  • Re: Centre-Back..

                    bongor     před 5 lety 19.07.2019 21:39 |  
                    1 1

                    Je to vpravdě drzost!

    • Re: Centre-Back..

      carevitchando     před 5 lety 19.07.2019 16:19 |  
      3 3

      Já bych mu šanci dal, Frýďasovi, dále máme Krále, Hovorku. U něj sice nehrozí výšková převaha, ale třeba přinese týmu jiná čísla do statistik. A pozor, já bych třeba zkusil, aspoň pro potřeby předkola LM, dát vedle Kúdeli Součka. Zvládl by to a ve středu pole máme hráčů dost na zalepení díry po něm.

    • Re: Centre-Back..

      Lunaris     před 5 lety 19.07.2019 16:24 |  
      4 3

      Bořil párkát vpravo hrál, když byla nouze, a stálo to za houby. Vlevo už si asi zvykl.

  24. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    eomer (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 16:38 |  
    9 5

    No a co se vratit ke Koubkovu formatu = Milan zase na stopera....

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      PetCC     před 5 lety 19.07.2019 17:14 |  
      2 4

      Správně, Milan si z vysokýma útočníkama soupeře v klidu poradí. Škoda že je teď po nemoci.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      tobro     před 5 lety 19.07.2019 17:24 |  
      0 5

      Milan by to teď asi nedal. Nemá natrénováno a po hnusné chřipce/viróze (?) bude ještě dlouho nabírat síly, aby byl plně.připravenej.na.zápas a zdravotně si neublížil... Nová stop.dvojice má na sehrání cca 4 tejdny, pak přijde rozhodující dvojutkání sezóny. Snad budou mít JiT a spol. šťastnou ruku!

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      bongor     před 5 lety 19.07.2019 21:42 |  
      1 4

      Toho bych se vůbec nebál a Milanovi by to prodloužilo karieru,tam se nemusí nijak moc lítat.Já mám takovej dojem,že něco podobnýho udělali z našeho SŘ v Liberci.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Fido22     před 5 lety 19.07.2019 23:43 |  
      2 2

      Jsem Milana na stopera v diskuzi navrhoval asi před deseti dny. Trpišák to tady asi nečte, protože zatím se k mému návrhu nijak nevyjádřil :-) . Milan by to jistě zvládl.
      A když tak toužíme po stoperovi s alespoň 190cm a nejlépe tmavé pleti, tak co tam zkusit vybrousit náš zatím nedoceněný diamant - Ibru Traorého ??? Samá ruka, noha, .... výskok dobrý, ... když se přestane pořád culit, tak bude nahánět strach stejně jako naše perly, které nás teď opustily.... - je to dobrý, špatný, nebo jaký je to vlastně nápad???
      Jsem žena, ... takže mám právo trochu střílet o fotbale od boku.
      Slavia olééé! A Michal Frydrych nám všem ještě ukáže, jak říkal Jirka Bílek. Jen dostat šanci na pár celých zápasů a bude z něj náš "nový Míša".

  25. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 16:53 |  
    13 3

    Tak z odchodu Ngadea jsem nasranej ne že ne. V pravdě nás hodil přes palubu v tu nejméně vhodnou dobu a tím devalvoval své jinak skvělé a úspěšné působení u nás a člověk si ho s tím neslavnym odchodem bude spojovat. Pravda je že máme info jenom z té slávistické strany. Ovšem ta pachuť tu je. No ať si to tam brácha užije.

  26. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    zeleznik2     před 5 lety 19.07.2019 17:36 |  
    11 7

    Peníze dobrý, ale tohle se prostě nedělá..opustit tým, který jej vytáhl na výsluní a takhle se mu na oplátku odvděčit.. nemám slov.

  27. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 18:22 |  
    13 8

    díky Míšo za skvělý služby, který si pro Slavii odvedl... dva tituly, dva český poháry, čtvrtfinále EL, k tomu všemu jsi velkou měrou přispěl, a pod těmi úspěchy budeš navždy podepsán... odejít si mohl trochu důstojněji, to je pravda, a je to škoda...

    jinak k nynější situaci - že jsme přišli odchodem Simona a Míši o dominanci na postech stoperů, oproti zbytku ligy, je evidentní... nyní jsme spadli na těchto postech zase o štok níž, plus mínus na pozici lepších týmů ligy, jako je plzeň, sparta, ostrava, liberec, jablonec… o to to musíme uhrát víc skvělou zálohou, a doufám že se taky útok probudí... od Jusufa si slibuju hodně, a Teclík se snad do toho taky zase dostane...

    jak ty pozice stoperů teď řešit je opravdu nezáviděníhodná situace... podle mě jsme až moc spoléhali na to, že tu oba, nebo minimálně jeden, zůstanou, viz. posezonní vyjádření Nezmara, že nepočítají s tím, že by o ně byl velkej zájem, a našel by se někdo, kdo by výstupní klauzule uplatnil a zaplatil... po takový skvělý sezoně a jejich hře si tohle myslet, byla celkem chyba, na to jsme se měli opravdu lépe připravovat a připravit... a mít vyskautovaný a připravený, typologicky podobný, adekvátní náhrady...

    dále ani moc nesouhlasím s tím, že jsme tu už dopředu nemohli mít adekvátní posilu, na aklimatizaci, naučení systému, a sehrání s týmem... abysme pak právě nekoukali jak teď s otevřenou pusou "a co teď budeme dělat?"
    svádění to na finanční stránku jsou jen výmluvy, omluvy, a alibistmus… my si nemůžeme dovolit mít čtyři stopery, ale jenom tři (Deli, Ngadeu, Kúdela), ale můžeme si dovolit na 4-5 míst v záloze mít v kádru, a to některých taky velmi dobře placených, 14 záložníků? těch mít můžeme hafo, ale jeden stoper navíc by zřejmě zbořil náš rozpočet... prostě výmluvy na nepřipravenou situaci... jak v drtivý většině případů náš sportovní úsek chválím a obhajuju, tak tady není bohužel co chválit...

    jinak když už tohle nastalo, tak sem hlavně netahat další malý průměráky typu Karafiát... to neřeší nic teď, a do budoucna pro Slavii už vůbec ne, byl by to jen další krok zpátky... radši přivést typologicky podobnou, adekvátní náhradu (pozdě, ale přece), i za cenu postupnýho zabudovaní do týmu, ale pro budoucnost nevyhnutelnej krok... a teď to holt odehrát s Kúdela, Hovorka (a Frýďa jako alternace), nějakej Karafiát stejně nic neřeší (jen by nás zas Karl pěkně podojil) a jakej začátek podzimu z toho nakonec vyleze uvidíme... nevim na co platíme tolik skautů, máme Dobiášovu skvělou analytickou agenturu, abysme pak přiváděli Karafiáty a podobný... v český lize adektvátní posily na stopera nejsou, tak se holt musíme rozhlédnout dále než jen do českýho rybníčku... tak se pánové ukažte a pochlapte...

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Donald     před 5 lety 19.07.2019 18:52 |  
      4 7

      Souhlas slovo od slova.

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        travel (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 19:54 |  
        9 1

        Taky souhlasím,hlavně s Karafiátem.Teď sleduji utkání Liberce s Plzní a před chvílí právě Karafiát neuhlídal Pernicu a ten dal hlavičkou gol.

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          travel (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 20:01 |  
          5 2

          A už je tam další fík a opět po prohraném hlavičkém souboji.

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          Donald     před 5 lety 19.07.2019 20:44 |  
          2 5

          Nevadí, za 30 mega ho bereme. ;)

  28. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Fačín     před 5 lety 19.07.2019 19:28 |  
    8 22

    Míšo, hodně štěstí v dalším působišti a děkuji za služby, které si pro Slavii odvedl. Nebyl jsi tak elegantním stoperem jako Simon, ale tvoje tvrdost a vlastně i góly nám budou chybět.

    Vedení, vaše chyba, že jste ho nedokázali udržet a vaše povinnost ho co nejdříve a co možná nejlépe nahradit. A žádné Hovorky a Karafiáty, ale skutečné náhrady (nebo dokonce posily)!

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Edenjejenjeden     před 5 lety 19.07.2019 19:52 |  
      11 6

      Chyba vedení?Ne,proti těmto odchodům se nedalo nic dělat,a věř mi,že vedení se hodně snažilo,aby alespon jednoho z nich udrželo,naopak je malý zázrak,že se nám oba skvělé hráče,kteří dávno přerostli naší ligu,podařilo udržet tak dlouho.Možná by to chtělo přemýšlet,než začneš psát ty svoje sra.ky,ale to bych po tobě evidentně chtěl moc.....

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        Donald     před 5 lety 19.07.2019 20:00 |  
        7 3

        Jde o to nahrazení. Už v březnu-dubnu jsem říkal, že je tak 10procentní šance, že udržíme aspoň jednoho z nich. Byli to kamarádi a pokud skončí jeden, druhej jde taky. Výstupní klauzule, s tím prostě nikdo nic neudělá. Bohužel vedení vsadilo všechno na to, že se je podaří udržet aspoň do kvalifikace o LM. To byl samozřejmě naprostej nesmysl. Takže bych čekal že se podíváme dál po náhradě, než na sever čech.

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        gazza     před 5 lety 19.07.2019 20:45 |  
        6 3

        No Ja nevim ,ale meli na to celou sezonu hledat za ne nahradu a privedli za ne pouze Hovorku takze s tim snazenim bych byl v klidu a pokud chteji privezt Karafiata tak dnes proti Plzni potvrdil ,ze na Slavii nema a navic jde hledat I jinde nez donekonecna v Liberci a Plzni Penize na to snad maji ne?

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          Edenjejenjeden     před 5 lety 19.07.2019 20:55 |  
          2 3

          Před nedávnem byla totožná situace,taky se nevědělo,jestli MNN a Deli zůstanou,přivedli se proto pro jistotu Pokorný(omyl) s Kúdelou,a najednou jsme měli víc stoperů než horníků v Cimrmanově dolu.A zase se tu nadávalo.....

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        patras     před 5 lety 19.07.2019 20:54 |  
        4 2

        je to pruser, pokud byla ta klauzule , tak musis pocitat s tim, ze ti frnknou...
        Misa, dostal autak, takova to byla selanka, Slavie byla mooc stedra a myslim si, ze na tom financne byl velice dobre.
        Slavii ceka po letech zase jedna velikanska sance, sance, ktera uz nejakou dobu nemusi nasledovat...
        ...ted, kdyz muzstvo ma byt kondolidovany, pripraveny, silny....
        Tak tomu muzstvu odeslo to, co bylo na pevnych zakladech.
        Ten dum, co prisel o pilire, muze spsdnout i se statikem, co mel garantovat stabilitu...
        Neni to dobry !

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          gazza     před 5 lety 20.07.2019 05:32 |  
          3 3

          bezte jiz s tim cernym Misou nekam Proste normalni African Klub nezajem a jede se dal . Misanek

  29. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    urs (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 20:43 |  
    4 4

    No..., tak jsem jako asi většina z nás, doufal marně.. Ovšem kdo ví, jak to s tím domnělým uličnictvím bylo, bejku. Za mě jseš pan hráč a holt se nemůžeš pořád rozhodovat jenom srdcem :) Nechť se ti v Belgii daří a doufám, že alespoň pro přítele Barru budeš víc na očích, přeci jen to má z belgickýho nebe blíž, nežli od nás.. Good luck!

  30. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Valjean     před 5 lety 19.07.2019 20:49 |  
    6 3

    Nejhorší smrt je z vyděšení!8

  31. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Dennis     před 5 lety 19.07.2019 21:04 |  
    13 1

    Já se přiznám, že těm odchodům stále moc nerozumím. Chápu, že chtěli do prostředí, kde se lépe domluví oni i rodiny, ale sportovně to není posun k lepšímu. Ok, Bruggy jsou možná srovnatelný klub, ale Gent fakt ne. To vnímám jako klub na úrovni Liberce. Bohatší než naše jsou belgické kluby jednoznačně, mohou si koupit lepší hráče, ale sportovně je to porovnatelné. Simon s Míšou si tady mohli zahrát Ligu mistrů, ta šance byla hodně slušná. Bruggám nevěřím, že se tam přes nemistrovskou kvalifikaci prokopou, a Gent se přes tři předkola nedostane ani do EL. Jestli pak Míšovi bude vyhovovat, že se budou plácat někde na pátém místě belgické ligy... (Genk, Anderlecht, Bruggy, Lutych) Tady hráli v obraně spolu, jsou to kamarádi, divím se, že nechtěli společně prubnout tu LM. :-/ To je výzva, ne Gent...

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Edenjejenjeden     před 5 lety 19.07.2019 21:12 |  
      6 6

      Ale v jejich odchodu hrály velkou roli rodinné důvody,nikoliv sportovní,nebo finanční,s tím se asi fakt nedalo nic dělat

      • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

        Dennis     před 5 lety 19.07.2019 21:19 |  
        9 1

        Jako jo, to chápu, i jsem to psal, ale sportovně mi to nejde do hlavy. Pořád to jsou především fotbalisti, které živí jejich kariéry. Do Belgie se od nás chodilo, když chtěl hráč jít ven a nikdo z top lig ho nechtěl. Tak pak se šlo do Belgie... U našich top stoperů mi to prostě přijde málo, pochopil bych, kdyby šel Míša do Anglie a hrál tam spodek ligy, protože to je Premier League, ale tady mi přijde víc ta šance na LM. Kolikrát za život máš šanci si jí zahrát?

        • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

          pipe1980     před 5 lety 19.07.2019 21:29 |  
          1 8

          a jak víš, že neberou v belgii o půlku víc než brali tady?

          • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

            bongor     před 5 lety 19.07.2019 21:53 |  
            8 1

            Věřím tomu,že kdyby hráli Míša a hlavně jeho agent se Slavií rovinu,tak by Jarda pragmaticky nejmíň nabídku belgičanů vyrovnal.A tvrdím,že by ji i vylepšil,protože ta LM by nám všechny tyhle ztráty lehce vynahradila.
            Proto věřím JT,i když Míša byl můj snad nejoblíbenější hráč Slavie.Vždyť snad šlo třeba jenom Míšu udržet aspoň do tý kvaldy.Když to šlo plísni s Hrošovským,tak proč ne nám?

            • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

              Boo_SKS     před 5 lety 20.07.2019 00:00 |  
              4 0

              Hrosovsky bohuzel nemel ve smlouve zabudovanou vystupni klauzuli. Verim, ze kdyby nase perly nemely klauze, tak jednak je kategoricky odmitneme prodat, ale i kdyby (stejne jako v pripade Hrosovskeho) bychom vyslyseli velke prani hrace odejit, tak bychom byli v pozici, ze rekneme "OK, prodame, ale pouze pod podminkou, ze za nas jeste odehraje predkolo."

            • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

              gazza     před 5 lety 20.07.2019 05:26 |  
              3 6

              Jakej Misa mu je to jedno vole to je obycejny Ngadeu

  32. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Leksel     před 5 lety 19.07.2019 22:46 |  
    14 1

    Míšo, svými výkony jsi zásadní měrou přispěl k fotbalové kvalitě a zisku jak 2 titulů v lize i domácího poháru, tak skvělé prezentaci v evropských pohárech, zejména nedávné EL. Za to zasloužíš velký poděkování a uznání. Že odejdeš jinam, bylo samozřejmě ve vzduchu, každý Ti jistě přeje to nejlepší ve Tvé kariéře i osobním životě, ale způsob, jakým jsi vzal do zaječích beze slova rozloučení, nepovažuji za slušný, a proto i veskrze krásný vzpomínky na Tvůj přínos pro naši hru budou mít trochu hořkou příchuť.

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Boo_SKS     před 5 lety 19.07.2019 23:53 |  
      11 0

      Je to tak, zkratka uz jen z toho odchodu a chovani pri nem je jasne videt ten rozdil mezi Misou a Simonem. A (mimo jine) i kvuli tomu SImon je a navzdy bude nase legenda, zatimco MNN "jen" vyjimecny hrac, ktery tady odkroutil tri skvele roky a sel dal.

  33. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    DKNL     před 5 lety 19.07.2019 23:35 |  
    9 3

    Ty 2 vybroušený perly byl rozdílový faktor oproti zbytku ligy a teď jsme o ně přišli. Budou mi moc chybět. Nahradit je nelze, zvykli jsme si na nadstavbu, tak teď do reality. Co se týče našich konkurentů, Plzeň zatím o parník před Spartou. Myslím, že to Vrba opět docela dobře poskládal. No, budeme muset pořádně máknout.

  34. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    gazza     před 5 lety 20.07.2019 05:22 |  
    8 7

    za me dobre ,ze je ngadue jiz v prdeli Chtel jit loni .ale Fulham potom nejevil zajem tzn vedeni muselo vedet .ze chce odejit a nic .Soucek mohl jit a pocital s tim ,ze parta posilena Stanciem zustane .Ne nebude me po nem smutno ani nahodou

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      Max1     před 5 lety 20.07.2019 13:20 |  
      5 2

      tak Premier League se neodmítá, to je Rolls Royce, jít z český do blegie je jako vyměnit Škodu za Seat. Mě chybět bude po fotbalové stránce, ale zachoval se jako sketa, takže po lidské je asi dobře že je pryč.

  35. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    houston (přítel SN)     před 5 lety 20.07.2019 15:18 |  
    7 0

    S Michalem mi to připomíná scénku dua Š&G, kdy na dotazJG, co říká MŠ tomu, že už jsou u nás Rusácí odpovídá, že je to dobře, protože se už nebudí strachy z toho, že sem vlítnou. I já mám takový klid po jeho odchodu, který jednou přijít logicky musel a ta situace se vyřešila. Věřím tomu, že dvojka N s T plus Dobiáš už řešení mají. Mám v duši klid...

    • Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

      pinochet     před 5 lety 20.07.2019 23:54 |  
      0 1

      Jestli to řešení nebude z české ligy, vyjma vcelku osvědčeného Jugase, budu také klidnější...

  36. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    Horacio11     před 5 lety 20.07.2019 18:09 |  
    8 0

    Všichni děkují Michaelovi, plnej FB, Inst., twitter, ale zatím jsem nikde nenašel poděkování od hráče směrem ke klubu nebo fanouškům. Kdyz si vezmu reakci Simona..... Docela rozdíl

  37. Re: Po Delim odchází ze Slavie i Michael Ngadeu

    ježek     před 5 lety 22.07.2019 08:34 |  
    0 3

    zmizel jak gauner, je to hajzl, doufám, že už se tady neobjeví