Fortuna liga

První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

Slávistické fanoušky čeká premiéra jejich oblíbenců na domácím hřišti v Edenu. Soupeřem bude olomoucká Sigma, tedy osmý tým uplynulého ročníku.

Poslední zápas proti Olomouci máte jistě ještě mnozí z vás v čerstvé paměti. Odehrál se totiž jen něco málo před třemi měsíci. A šlo o poměrně tuhý boj. Ač totiž byli sešívaní po většinu zápasu jasně lepší, dlouho jim trvalo, než dokázali překlopit vedení na svou stranu, což měli ztížené i brzkým inkasovaným gólem.

Tehdy ještě vedl našeho soupeře trenér Jílek, který tak novému kouči, bývalému reprezentantovi Radoslavu Látalovi, ukázal cestu, jak by to možná mohlo, při větší porci štěstí proti Slavii jít. Na druhou stranu jsme se však v médiích mohli dočíst, že i přes to, že se kádr olomouckých prakticky nezměnil (s výjimkou odchodu Kalvacha), byl údajně příchod Látala ve znamení značného odklonu od systému, který na Hané vybudoval právě Jílek, a snaze o vytvoření něčeho nového, účelnějšího.

Prozatím Látalova snaha o "novou" Sigmu přinesla tři body ze dvou zápasů, když si Sigma tento bodový zisk připsala v posledním zápase, který odehrála na svém stadionu proti Zlínu v podobě 1:0. Z ohlasů pak vyplývá, že šlo o zápas značně vyrovnaný, který se nesl v duchu spíše velkého boje, což potvrdil i trenér Zlína Csaplár, jenž označil Sigmu za mnohem bojovnější nežli za předchozího trenéra. Ani tato zvýšená bojovnost Sigmě ale nestačila na úspěch v prvním kole proti Plzni, a to ač se dokonce dostala do vedení. Bylo však jen otázkou času, než se lepší Plzni podaří výsledek otočit, a tak se taky nakonec stalo až na výsledek 3:1 z pohledu slávistického konkurenta v boji o titul.

Pokud jde o vzájemné zápasy, Slavia má jistě oblíbenějšího soupeře. O posledním ubojovaném vítězství již řeč byla, to navázalo na lehce podobný zápas o rok nazpět, který Slavia rovněž musela otáčet. Jenže před tímto zápasem si musíme dát až takřka 7 letou pauzu, kdy byla Sigma pro sešívané nezdolatelným soupeřem. A žádná sláva to nebyla ani předtím, v přeci jen úspěšnějších letech (i když pár hezkých zápasů bychom nalezli).

Oba týmy do zápasu vstupují takřka v plném složení, u Slavie nalezneme pár lehkých šrámů, Sigmě chybí brankář Buchta a pravděpodobně i Zahradníček.

Zápas, který odřídí Zbyněk Proske, by měl být papírově jasně v režii Slavie, která se tak dobře naladila v minulém kole. Ale první domácí zápas, velké očekávání, znáte to... Věřme však, že i s podporou fanoušků to mistr zvládne tak, jak se sluší a patří.

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Kúdela, Hovorka, Bořil - Ševčík, Hušbauer, Souček, Traoré, Zmrhal - Van Buren

3. kolo - Neděle 28. 07. 2019 19:00

Fortuna liga, 2019/2020
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

6. Vladimír Coufal

SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

Komentáře (122)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    tolsimir     před 5 lety 27.07.2019 20:48 |  
    5 0

    Pro jistotu krom twitteru napíši i sem, ať případně někomu ušetřím zbytečnou cestu - Slavia se rozhodla zítra neumožnit výměr voucherů za permanentky, a tudíž pokud jste ještě výměnu neučinili, nemá pro vás moc smyslu, abyste vážili své kroky směrem k Edenu, neboť již ani nejsou žádné volné vstupenky

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      tolsimir     před 5 lety 27.07.2019 20:48 |  
      11 0

      Celá situace je o to paradoxnější, že pokladny měly být od desíti otevřené. Možná že i budou. Jen v nich nepůjde nic koupit

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        Dr. Fe1     před 5 lety 27.07.2019 23:27 |  
        4 9

        A jaký je důvod ? Tohle je hodně nepříjemné vůči fanouškům. Jen doufám, že takových moc nebude, ale stejně je to šílené.

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          dalislavista     před 5 lety 28.07.2019 17:04 |  
          1 0

          Tohle je dobrá blbost. Takže když má mimopražský fanda voucher, dnes si ho nemůže proměnit v permici? Takže nutí fandy jet do Prahy jednu cestu navíc... Pro prazsk6to není problém, ale jsou tu fandové 100 km i víc, tak pak je to pro ně slušná pakárna... Jestli to je pravda, tak se to hodně nepovedlo, to ať se na mě nikdo nezlobí. Zvlášť, jestli je vyprodáno a pokladní tam budou na okrasu...

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        NataženýTříslo     před 5 lety 28.07.2019 13:02 |  
        2 1

        Můžeš si vyzvednout vstupenku v případě, že ti ještě nebyla doručena zakoupená permanentka.

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      ColinSKS     před 5 lety 28.07.2019 08:59 |  
      0 6

      myslím že to není úplně pravda, revidovali (podle mých zpráv) toto rozhodnutí

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      Max1     před 5 lety 28.07.2019 13:57 |  
      0 0

      já teda četl, že pokud tam člověk přijde dostatečně dřív před zápasem, tak mu to vydají.....

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 14:12 |  
        1 0

        To se týká jen těch, kterým nebyla zaslána permanentka poštou, ale tolsmir píše o majitelích voucheru, kteří si chtějí voucher vyměnit za permanentku.

  2. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    SkSP     před 5 lety 27.07.2019 21:30 |  
    2 0

    Kdyby precijen mel nekdo listek navic, tak koupim. (Omlouvam se za spam)

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      ColinSKS     před 5 lety 28.07.2019 09:37 |  
      13 3

      721129061 - 18:15 u vchodu 2. nic za to nechci. permice kámoše co nejde. projdeš, permici mi hned vrátíš a pak se staráš sám o sebe- nebudu s tebou běhat po stadionu :).

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        SkSP     před 5 lety 28.07.2019 10:19 |  
        2 0

        Parada, diky moc! ja permici mam, jenom pritelkyne chce jit taky a rekla mi to az vcera, kdyz bylo vyprodano, tak jsem zkusil napsat sem :)

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          ColinSKS     před 5 lety 28.07.2019 11:47 |  
          5 3

          ok, telefon mas, tak se srazime a bude to bez problemu

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        Horis     před 5 lety 28.07.2019 16:07 |  
        1 1

        Kdo dá za tohle minus, tak snad musí nějž vyšinutej :-)

  3. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    sicilianbrno     před 5 lety 27.07.2019 21:54 |  
    0 3

    Nedočetl sem se to zde v článku tak se jen raději zeptám, máme uzavřenou tu tribunu sever nebo máme pořád vyjímku? dik za info...nějak si to již nepamatuju

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 27.07.2019 22:02 |  
      3 0

      Severní tribuna je uzavřena.

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        sicilianbrno     před 5 lety 28.07.2019 08:02 |  
        1 0

        Dik

  4. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    Juventus turin     před 5 lety 27.07.2019 23:16 |  
    1 0

    Sestava podle očekávání.

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      Dr. Fe1     před 5 lety 27.07.2019 23:32 |  
      2 12

      Otázka je, jestli Jindra neuzná za vhodné postavit Krále už od začátku. Doteď ho prý šetřil kvůli treninkovému manku. Stejně tak je tato otázka otevřená i u Stanciua a u Baluty. Také trenér čekal na uzdravení Masopusta ....těch otazníků je tam spousta. Nevím jak je na tom Frýďa, ale nevylučoval bych ho na stoperu.

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        ColinSKS     před 5 lety 28.07.2019 09:11 |  
        3 7

        baluta má zdatného konkurenta a tím je zmrhy, který se dostal na výbornou úroveň. stanciu je alternace za hušbyho, přijde v 65 na plac, protože nemá fyzičku. jakmile se do toho dostane, role se vymění. obranu čekám úplně stejnou jako v teplicích, nevěřím, že by JiT chtěl experimentovat s jiným stoperem. sice se to nabízí pro případ, že by někdo vypadl, ale zkrátka nevěřím tomu. v útoku MvB je jasná volba. můj tip je 3:1

  5. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    pehacko     před 5 lety 28.07.2019 08:13 |  
    24 2

    budeme muset pristavet jednu tribunu, kterou nam budou zavirat... idealne bych ji postavil nekde vedle na trenikovem hristi! zavrit nekomu tribunu na prvni zapas sezony, je stejne neuveritelna prasarna... vsude bylo na stadionech poloprazdno a v edenu je vzdy plno, tak to musi vyrovnat. neprestane me srat, ze bolsevik hodi delbuch, ze zdemoluje nekolik sedacek a ta jejich komise rekne, ze se nic nestalo a ze sparta chyta pachatele a tak neni treba trestat a u nas po nejklidnejsim derby za dlouhe roky staci jedna slupka na celej zapas provokujiciho a podriznutim vyhrozujiciho lidem kangu? je to hnus!

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      ColinSKS     před 5 lety 28.07.2019 08:53 |  
      4 5

      osobně bych byl proto, založit klub dobrovolných pachatelů a nechat se "chytit". no a SKS má po starostech jako rb, JT by nám to pak prominul. ono je to dělat sviňárny dokola přejde. jebat sks, jude slavie, kelímky na hřišti, to jinde prochází....

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        Dobi     před 5 lety 28.07.2019 11:14 |  
        4 3

        Bohužel se v orgánech fotbalového svazu, DK nevyjímaje, sešli TAKÉ primitivové, jaké jinde nenajdeš. Tudíž jednoduchá řešení. A některé výkřiky (Jude Slavie) jsou pro jejich IQ asi přespříliš! Natož od nich chtít pochopit složitost národnostních vztahů v 1-polovině 20.století. Slavia (i jménem) se vždy hlásila ke slovanským tradicím, což oceňovaly především jihoslovanské kluby, ale třeba i Bělorusové... A nikdo nikdy nekoukal, zda je někdo "domestikovaný" žid nebo dokonce Němec, jako byli Miroslav Tyrš (narozený jako Friedmann Tiersch nebo jeden z největších českých komiků, jinak Němec jako poleno, ale s nádhernou znalosté nuancí češtiny - Felix Holzmann. Prostě ve Slavii nikdo nekoukal na původ, ale CHOVÁNÍ. Kolik jen bylo věrných občanů ČSR židovského původu, kteří šli s českou písní na rtech do plynu! Naopak takový DFC Prag (výhradně německy mluvící pražští Židé) se netajil nenávistí ke Slovanstvu a zejména tak Slavii... Naopak dva ligové kluby ze Severu DFC Saaz (Žatec) a Teplitzer FK byli směsicí Čechů a Němců, stejně jako smíšená obě severočeská města... Víte třeba, že teplický náhradník Františka Pláničky v nároďáku ČSR Ehrenfried (Čestmír) Patzel byl napůl Čech z Chabařovic (maminka Češka)? Ale to primitivové ze svazu těžko vše pochopí... "Jen jim dejte za vyučenou, slavjanofilům pitomejm!"...



        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          Akuls     před 5 lety 28.07.2019 14:03 |  
          1 0

          Možná by to chtělo si místo Smrt Spartě zaskandovat Jude Sparta. Jednak by to odpovídalo historické realitě povidlových čertů na konci 20-tých a v 30-tých letech minulého století (více, viz např. v knize Z. Zikmunda - Na levém křídle Edvard Beneš) a jednak by se otestovala DK.
          Také si nevzpomínám, že by DK někdy řešila, když celá Letná už řadu let v zápasech s Plzní vulgárně nadává a řve na Limberského, za jeho výrok o nejméně 8mi cinklých sparťanských titulech v éře Košťála, Horníka a Pelty.

          • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

            bongor     před 5 lety 28.07.2019 15:59 |  
            0 0

            Lepší by bylo skandovat židobolševici sralta.Limberský mluvil o 17 cinklých titulech,to jsem ho musel opravit i já,že jich víc jak deset nebylo!

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      Rooney     před 5 lety 28.07.2019 10:15 |  
      15 5

      Zavrene tribuny me taky serou, ale zkuste se nad tim misto neustaleho nadavani zamyslet... V pripade Plzne ci Sparty (byt to byly zavaznejsi prestupky, to nepopiram) sam klub identifikoval konkretni jedince a napomohl jejich dopadeni. V tu chvili logicky neni duvod pristupovat ke kolektivnimu trestu a zavirat sektory, jelikoz se potresta ten konkretni pachatel. Slavia bohuzel zvolila cestu tolerance a placeni pokut a jelikoz byla uz v podmince, "stacil" ten banan k zavreni tribuny. Pokud by Slavia identifikovala toho jedince, ktery to hodil, potrestala ho treba rocnim zakazem vstupu na stadion a predala jeho identifikaci dalsim organum k vysetrovani, zustala by pravdepodobne nadale pouze v podmince.

      Dle meho tento postup proste logiku ma a nevidim v tom zadny cileny utok na Slavii, jako vetsina. Slavia tento problem proste musi zacit resit, byt se to nekterym jedincum asi libit nebude. Pokud bude i nadale zastavat pristup akceptace trestu a nebude dale konat, musime bohuzel pocitat s dalsim zavrenim tribun v prubehu sezony, protoze nejaky blbec se najde vzdy...

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        pehacko     před 5 lety 28.07.2019 12:12 |  
        3 1

        a jude slavia krici u nich celej sektor a zadny trest jsem nezaznamenal... tam pry stacilo, ze na ne lehce piskala druha cast stadionu. nemeri se vsem stejne a je to cilene. ano muzeme byt nad veci jako ty a asi je to lepsi reseni, ale ja to nedokazu a jsem proste nasranej.

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          Rooney     před 5 lety 28.07.2019 12:25 |  
          1 0

          V tomhle pripade s tebou souhlasim a take nechapu, ze "jude slavie" neresi, ale nase nevhodne ci urazlive pokriky ano. Tam je ta nekonzistentnost jasna, neoddiskutovatelna a opravdu se nemeri stejnym metrem.

          Ja hlavne reagoval na to, ze za delbuch a svetlici mezi divaky se Plzni a Sparte tribuna nezavrela a nam za banan ano. Tam ja vidim veliky rozdil v pristupu klubu a proto take byli rozdilne tresty. Samozrejme nevim, jestli by k nam byla DK mirnejsi, kdyby Slavia pachatele identifikovala, ale myslim, ze ano. A kdyby ne, byl by to podnet k rozpoutani diskuze a tlaku na DK, ze nas neadekvatne trestaji. Takto jsme odsouzeni k tomu drzet hubu a prijmout trest...

          • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

            bongor     před 5 lety 28.07.2019 16:03 |  
            2 0

            Mně se teď líbily na Ostrava-Tepláky dvě holky,měly na sobě trika "zkurvená sparta" a moc jim to slušelo.

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        Dr. Fe1     před 5 lety 28.07.2019 13:39 |  
        1 6

        Kolektivní trest pro cca 3 tisíce lidí za JEDNU šlupku je podle mě nesmysl v každém případě. A dávat tresty podle toho, kdo je lepší policajt a dokáže líp pochytat provinilce, to se mi taky moc nezdá. Navíc šlupka nemusí znamenat rasismus. Zatímco Jude Slávie je rasismus jasný.

        Já už jsem tady psal před pár dny, že by mě zajímalo zda proti tomu vedení Slávie něco dělá. Protože nás tahle komise řeže neskutečně a metr má tedy hodně pokřivený.

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          Rooney     před 5 lety 28.07.2019 14:03 |  
          2 1

          Kolektivni trest je sice spatne reseni, ale v dane situaci bohuzel asi jedine mozne... Pokud by se to neresilo vubec s tim, ze je to proste akce jednotlivce a nema to cenu resit, tak tech prohresku bude pribyvat. To je proste mentalita techto intelektualne slabsich jedincu, ze si reknou minule to nekomu proslo bez nasledku, tak proc si taky "nezaradit". A pak se nebude resit ani druhy, ani treti ani desaty takovy pripad a uz tak bidna kultura na fotbale pujde totalne do haje.

          Osobne v te roli policajta ci hlidaciho psa nevidim nic spatneho. Tyhle individua nemuzeme mezi fanousky tolerovat a je potreba proti nim zasahnout. Proste chovas se na stadionu jako primitiv, delas bordel a ostudu klubu, tak si te najdem a priste uz sem nepujdes. Nechci delat z fotbalu balet ci divadlo, ale urcita fanouskovska kultura by snad v 21. stoleti uz mohla fungovat.

          O rasismu spolu radeji diskutovat nebudeme, pokud se nepletu, tak tim uz jsme prosli u pripadu Nguyena a mame na to zkratka jiny nazor. V tomto konkretnim pripade ale opravdu nepredpokladam, ze si nekdo vzal na zapas ke svacince banan, po jeho konzumaci nevedel co se slupkou, tak ji zahodil a co cert nechtel, zrovna to vyslo tak, ze letela na Kangu...

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        dalislavista     před 5 lety 28.07.2019 16:53 |  
        0 0

        Ale proč se zavírá celá tribuna a ne sektor, ze kterého ta slupka letěla. To by se také dalo říct, že slupka letěla z hlediště, tak zavřeme celé hlediště, ne?

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          Rooney     před 5 lety 28.07.2019 19:00 |  
          0 0

          Pokud se nepletu, tak to byl duvod k promeneni podminky v trest a podminku mela cela tribuna. Nevim, zda je dle radu DK moznost premenit podminku v trest jen na urcity sektor, ale ikdyby ano, asi by se tim nikdo neobtezoval...

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      bongor     před 5 lety 28.07.2019 10:57 |  
      5 4

      Ale peháčko,soudruzi věděj co dělat.Nezapomeň,že je Slavie buržoázní klub a ten se musí hlídat a pravidelně trestat.

  6. Přenos v cizině

    obiwan     před 5 lety 28.07.2019 08:26 |  
    0 0

    Přátelé, kamarádi, dlím v zahraničí a tak mám smůlu a hrozí mi,bude neuvidím nejkrásnější dresy na světě v akci:-( Nebyl by nějaký odkaz?

    • Re: Přenos v cizině

      obiwan     před 5 lety 28.07.2019 08:27 |  
      0 0

      Korektor svinska...ne bude ale že:-)

    • Re: Přenos v cizině

      ColinSKS     před 5 lety 28.07.2019 08:57 |  
      2 5

      tipsport nebo o2TV na tabletu či mobilu

      • Re: Přenos v cizině

        obiwan     před 5 lety 28.07.2019 10:25 |  
        1 0

        O2 v cizině neběží

        • Re: Přenos v cizině

          Akuls     před 5 lety 28.07.2019 10:56 |  
          1 0

          V zemích EU ano.

          • Re: Přenos v cizině

            obiwan     před 5 lety 28.07.2019 11:24 |  
            0 0

            Tak mi synek dal špatnou informaci, snad to Řekové pochopí:-))

            • Re: Přenos v cizině

              Akuls     před 5 lety 28.07.2019 13:21 |  
              0 0

              Před měsícem mi O2TV v jednom hotelu v Kaliraki na Rhodosu fungovalo bezvadně. Problém možná bude v tom, že některé hotely v Řecku mají Wi-Fi free jen v repci či Lobybaru a když je tam najednou hodně lidí se zapnutým NoteBookem, Laptopem či IPadem, tak to pak může padat.

        • Re: Přenos v cizině

          mpik     před 5 lety 28.07.2019 11:48 |  
          2 0

          Celé minulé kolo jsem sledoval na tabletu v O2TV v Itálii. Bez jakýchkoliv problém. Na neomezený net od T-Mobile. Takže dá se :-)

          • Re: Přenos v cizině

            obiwan     před 5 lety 28.07.2019 12:31 |  
            0 0

            Díky, tak snad to poběží:-)

        • Re: Přenos v cizině

          ColinSKS     před 5 lety 28.07.2019 11:56 |  
          0 3

          běží, neboť o dovolených již pár let sleduji zápasy bud LM nebo ligy na tabletu.

        • Re: Přenos v cizině

          Tadeáš_Janků     před 5 lety 28.07.2019 14:20 |  
          0 0

          Tak jak se mi tedy povedlo sledovat zápas ve Zlíně přes mobil na o2 v Itálii?

        • Re: Přenos v cizině

          future     před 5 lety 28.07.2019 15:03 |  
          1 0

          Beží úplně všude. Koukal jsem např v Dakaru.

        • Re: Přenos v cizině

          dalislavista     před 5 lety 28.07.2019 16:50 |  
          0 0

          Nesmysl. Běží v EU, i v Turecku jsem na O2 koukal...

  7. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    Radovan62 (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 10:06 |  
    2 0

    Přátelé chtěl jsem uvolnit své permice , protože nemohu jet a ono to nejde,prý proto že již byl spuštěn volný prodej

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      ColinSKS     před 5 lety 28.07.2019 12:18 |  
      2 5

      tohle je problem ktery by sks mělo řešit, možnost prodeje míst permc kdy někdo ví že nepůjde, viz bayern, real ..... já to dělám gratis, ale asi by to gratis být nemuselo, přeci jen to něco stálo :)

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        Ravik     před 5 lety 28.07.2019 12:35 |  
        0 0

        To má dost otazníků. To by bylo za peníze a nebo zdarma?Peníze by šly komu? Klubu nebo držiteli? Pokud by byl klub mimo finančně, tak dokud by nebylo vyprodáno, tak to neudělá a raději bude prodávat nové lístky. Pak je otázka ceny systému a kolika %permanentek se to týká

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          Dr. Fe1     před 5 lety 28.07.2019 13:32 |  
          3 6

          To jsou řešitelné věci. Spousta klubů tenhle systém má. Podle mě je dost velká chyba, že my zatím ne.

          • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

            Ravik     před 5 lety 28.07.2019 13:54 |  
            1 0

            Souhlasím. Ale třeba se to týká jen 10% permanentek a klub to nepovažuje za velký problém.

            Ja bych třeba zavedl, že předkupní právo na permanentku na příští rok, může využít jen permanentka, která projde turnikety aspoň 10x za sezonu :-)

            • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

              Dr. Fe1     před 5 lety 28.07.2019 14:38 |  
              2 6

              Teď s rostoucím počtem permanentkářů ten problém docela vyrostl.

              Já bych uvítal systém, že když se permanentkář včas odhlásí z určitého utkání, tak dostane nějáký malý příspěvek (třeba 50 kč) a místo půjde do volného prodeje. Tuším, že i ta námi proklínaná Plzeň něco takového má.

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      rak (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 12:24 |  
      2 0

      Ono to snad vůbec nejde. Teď, když je prodáno 11 000 permanentek by tato možnost byla maximálně potřebná. Jinak se stane, že zápas bude vyprodaný a spoustu míst bude volných, protože majitelé permic z nejrůznějších důvodů nepřijdou. Bavil jsem se minulý týden se známým z Anglie a týmy (nevím kolik) nabízí zpětný odkup míst na jednotlivé zápasy a prodávají je. Snad by se ani nemusela vracet celá cena, ale něco motivačně pro uvolnění místa, když majitel permice nejde. Zdaleka ne každý může sehnat náhradu, když nejde. Jsem zvědav na dnešek. Počítám ale, že kromě zavřené tribuny bude prázdných míst dost. No, třeba budu příjemně překvapen, ale myslím, že spíše ne.
      Už na základě zkušenosti z minulé sezóny, kdy kolem mně na východě bylo někdy dost volno, i když zápas byl skoro vyprodán.

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        asanin     před 5 lety 28.07.2019 12:55 |  
        3 0

        To, že je dost míst volných, byť je skoro nebo úplně vyprodáno není nic divného. Jen na východě stojí odhadem 500 - 700 lidí úplně nahoře a táhne se to až k sektoru 111. Další věcí je, že na tribuně sever je např o 1000 lidí více, než je její kapacita. Pak samozřejmě těch 1500 sedaček volných je, byť ti lidé na stadionu jsou.

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          Ravik     před 5 lety 28.07.2019 13:08 |  
          3 0

          Tolik lidí nahoře myslíš? Celkem dost, skoro 100 lidí na sektor. To tam stojí kvůli tomu, že mohou kouřit? V zimě tam musí být slušná kosa :-)

          Vstupenky budou letos obrovsky problém. Měl bych 2 nápady:

          1.tribuna sever na stání - vím, že by to byl technicky nápor změnit to na poháry, ale Dortmund to zvládá. Druhý problém je samozřejmě předkupní právo na poháry, ne na všechny by se dostalo

          2. To se týká sektoru hostů. Vím jsou na to regule kolik procent dát hostům, ale když přijede 5 fanoušků Karviné a 10 Zlína například tak kvůli nim blokovat i část vedlejších sektoru mi přijde luxus

          • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

            Dr. Fe1     před 5 lety 28.07.2019 13:33 |  
            1 6

            100 lidí na sektor tam určitě není. je jich tam zhruba tolik, kolik diváků v řadě pod nimi - tedy 25-30

          • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

            Max1     před 5 lety 28.07.2019 13:55 |  
            0 0

            1. sektory na stání jsou dobrý nápad, ale u nás to nemá moc smysl popravdě, protože moc míst navíc se nezíská (pokud něco vůbec), schody a východy musí tak jako tak zůstat průchozí (že tam lidi stojí je věc jiná), v Edenu totiž máme jeden schod jedna sedačka a s místem na nohy....např. na toaletný je to jiná, tam je jeden schod sedačka druhý na nohy, takže tam by jim to teoeroticky přineslo 2x tolik lidí v sektoru.

            2. ta blokace už není tak velká, co se odstranilo pár řad sedaček po straně sektorů u sektoru hostí a natáhla síť se už dle mě prodává co lze. .

            • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

              Ravik     před 5 lety 28.07.2019 14:01 |  
              0 0

              To je vlastně pravda, že u nás nejsou sedačky položené na schodu, ale jsou na jedné úrovni.

          • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

            Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 14:23 |  
            0 0

            Dortmund na to má stavěný stadión, kde se sedačky nacházejí na kolejnicích a lze tak snadno mít z jedné části sektoru, sektor na stání anebo naopak na sezení. U nás nic takového není a musely by se sedačky odmontovávat jednotlivě, zvlášť když Eden se naplní v lize zpravidla dvakrát až třikrát za sezónu nemá smysl, abychom tímto navyšovali kapacitu. Kdežto Borussia naopak nemá vyprodáno dvakrát, třikrát za sezónu.

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        Radovan62 (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 13:07 |  
        0 0

        Asi to jde , protože v sekci můj účet n a pemanentkách je odkaz - uvolnění permice- ale když jsem to chtěl udělat tak prý to nejde ptotože je spušzěn volný prodej,ale co pak vím dopředu jestli nepůjdu?

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          dalislavista     před 5 lety 28.07.2019 16:45 |  
          0 0

          Jenže kdysi jsem to zkoušel a nabízelo to jiné kluby, ale Slavii ne. Jako by to neměla povolené...

  8. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    Zjihu     před 5 lety 28.07.2019 10:19 |  
    1 1

    koupim jeden listek na dnes...jestli nahodou nekdo nema navic?

  9. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    pehacko     před 5 lety 28.07.2019 12:09 |  
    1 1

    teoreticky mam na dnesek volnou jednu permici na vychod do sektoru 115... je detska, takze bude treba na pokladne doplatit rozdil ceny vstupenky. kdyby nekdo mel zajem, at napise sem do pm a domluvime se.

  10. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    smileboy     před 5 lety 28.07.2019 12:11 |  
    1 15

    Ahoj, budu mít s sebou jednu permici navíc, půjčím na průchod za 250, ale já jdu jiným vstupem a nechce se mi úplně půjčovat permici cizímu člověku, na to je to moc cennej artikl. Takže nějakou zástavu, ať už finanční nebo věcnou, kterou bych pak vrátil za permici na stadioně, navrhněte:)

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      ColinSKS     před 5 lety 28.07.2019 12:17 |  
      5 9

      za prachy? to běž na bazoš

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        smileboy     před 5 lety 28.07.2019 12:20 |  
        3 4

        Hele někdo do tý permice dal taky svoje prachy, tak nevidim důvod, proč, když nemůže jít, by nemohl chtít peníze.

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          ColinSKS     před 5 lety 28.07.2019 12:24 |  
          6 9

          já jsem je do permice dal taky a nikdy by mne nenapadlo vstup prodavat. je to věc názoru. raději někomu pomohu než mít "radost" ze dvou kil. každého věc.

          • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

            smileboy     před 5 lety 28.07.2019 12:27 |  
            2 3

            Takže když si koupíš lístek na předkolo Ligy mistrů a nebudeš moct jít, tak ho prostě věnuješ? Nechci ti sahat do svědomí, ale o tom dost pochybuju

            • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

              ColinSKS     před 5 lety 28.07.2019 13:37 |  
              4 7

              jo. pokud bude v ceně permice. pokud ne, tak místo za cenu lístku 1:1 přepusím někomu kdo bude moci. velice jednoduché. a pokud někde píšu o sdílení permic na ligová utkání, tak ano, to je úplatná služba, ale za symboliku, třeba 50 korun spojených s admistrací. čau

              • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

                smileboy     před 5 lety 28.07.2019 13:56 |  
                2 3

                Permice nebo lístek na zápas, vždyť je to to samý. Oboje opravňuje ke vstupu na stadion za úplatu, jestli jednorázově nebo pravidelně, to je úplně jedno. Čau

                • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 28.07.2019 14:27 |  
                  7 0

                  No nevím ... teoreticky kdyby sis koupil permici a při každém zápase jí nabízel za cenu jednorázové vstupenky, tak na to docela slušně vyděláš... což není asi úplně košer...

                  Já tedy, když mi nejde synek, tak nabízím protažení dovnitř za dobrovolné pivo...Cokoliv jiného by mi bylo stydno...

          • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

            Horis     před 5 lety 28.07.2019 15:40 |  
            0 1

            Přesně tak. Dělám to stejně

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        Max1     před 5 lety 28.07.2019 13:46 |  
        5 1

        hele, překupníky bych věšel za koule na stožár před Eden, ale pokud někdo umožní vstup na svoji permici, za cenu lístku do daného sektoru, nevidím na tom nic špatného.

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          wimpy     před 5 lety 28.07.2019 13:49 |  
          3 1

          Neměl by ho tam vpustit maximálně spíš za poměrnou část ceny permice do daného sektoru? Trochu mi přijde, že se snaží malinko vydělat. Ale ještě zajímavější mi přijde ta varianta s protihodnotou, když skrz turnikety mohou jít v podstatě vedle sebe. :-)

          • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

            smileboy     před 5 lety 28.07.2019 13:53 |  
            2 0

            Kdyby to šlo takhle, tak samozřejmě zástavu nechci, ale já jdu s dcerou vchodem pro mládež, nejdu přes turnikety

            • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

              wimpy     před 5 lety 28.07.2019 14:07 |  
              1 1

              Chápu. :-) Jen že jsem to takhle četl prvně.

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 14:15 |  
        3 0

        Hele ty chytrej já permici půjčuji za prachy pokud někdo nejede vypočítám cenu permice děleno zápasy a hotovo dnes zrovna ji půjčuji přesně za 146 Kč.

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          ColinSKS     před 5 lety 28.07.2019 14:29 |  
          0 5

          ty budeš jeden z těch na bazosi co? koupim si permici abych na tom trhnul v pohárech. je mi z tohoto na blití, ale doba je taková

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      Obr     před 5 lety 28.07.2019 12:19 |  
      5 0

      Stacily by zuby po dedovi? Das ist gold echt gold!

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        smileboy     před 5 lety 28.07.2019 12:22 |  
        3 0

        Žádnej fünf, ale acht - vosum! A to ja vim moc dobře vod Růženy z prasecáku

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          Obr     před 5 lety 28.07.2019 12:28 |  
          3 0

          Das ist wenig! To je málo ;-)

          • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

            smileboy     před 5 lety 28.07.2019 12:30 |  
            2 2

            Málo? A tolika zlata jsi viděl dohromady naspoled kdy???

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      Dakra     před 5 lety 28.07.2019 14:22 |  
      3 0

      Ahoj, mám zájem. Napsal jsem ti osobní zprávu.

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      Horis     před 5 lety 28.07.2019 15:42 |  
      0 2

      Celkem průhledná snaha jak vydělat

  11. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    zeleznik2     před 5 lety 28.07.2019 12:56 |  
    0 3

    Výhra 3:1. Sestava beze změny a návrat na první místo v tabulce před Plíseň, která opět měla včera neuvěřitelnou kliku s Karvinou.

  12. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    Dr. Fe1     před 5 lety 28.07.2019 13:45 |  
    2 7

    Marodka je vyprázdněná. Akorát Baluta s Masopustem trénují teprve od čtvrtka. Otázka je, kdo se vůbec dostane do nominace k zápasu a kdo ne, když máme k dispozici všechny hráče ....

    https://www.youtube.com/watch?v=BwSsjBs1fTE

  13. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    Donald     před 5 lety 28.07.2019 13:59 |  
    4 18

    Chtěli jsme s kámošem jet, ale bohužel je vyprodáno. Vím že je to taky díky těm de*ilům ze severu. Ale jestli mi bude zase nějakej chytrák vykládat ,že zvětšovat stadion je nesmysl, tak mu dám po rypáku. Jsem fakt nasranej.

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      wimpy     před 5 lety 28.07.2019 14:08 |  
      7 3

      "Bohužel je vyprodáno".
      Chápu, že jsi nasranej, ale je to celkem úsměvný.

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 14:10 |  
      4 0

      Když přijedeš tak lístky seženeš samo že ne hodinu před utkáním.

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      Max1     před 5 lety 28.07.2019 14:14 |  
      15 3

      klidně mi dej do rypáku, ale zvětšovat stadion je nesmysl, dokud nebude vyprodáno na většinu zápasů v lize a průměrná návštěva nebude min. 17 tis. Minulou sezonu se vyprodaly jen 3 zápasy a to do toho počítám Chlesea a Sevillu. Chápu tvoji nasranost, ale zvětšovat stadion v současné situaci je prostě hovadina.

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        wimpy     před 5 lety 28.07.2019 14:20 |  
        3 2

        Dovolím si upozornit, že k tebou avyizované potřebné minimální průměrné návštěvě nál loni chyběly tři a půl tisíce diváků.

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          Max1     před 5 lety 28.07.2019 14:26 |  
          2 0

          což je necelých 5 sektorů na východě

          • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

            wimpy     před 5 lety 28.07.2019 14:30 |  
            5 5

            Hypoteticky, kdybychom měli stadion pro třicet tisíc, předpokládám, že na zápas, na který nyní přijde 16 tisíc, by přišlo třeba 20.

            • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

              Max1     před 5 lety 28.07.2019 14:35 |  
              3 0

              no to si nemyslím......dnes v době kdy lidi vídí kolik lístků zbývá a díky dostupnosti lístků kdo chce jít jde a kdo ne jen kecá a pak brečí když se nedostane na Chelsea.

              • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

                wimpy     před 5 lety 28.07.2019 14:49 |  
                4 2

                Tak vidíš jen dnes, Donald plus jeden.
                Myslím, že celkem dost lidí si nevybere ze zbylejch lístků, které vidí na Ticketportale, nejde ke kasám v Edenu, radši zůstane u TV, než aby čuměli někde z rohu a tlačili se u pokladen. Netvrdím, že je to důvod k dostavbě stadionu, jen si myslím, že mít ten třicetitisícovej, bude průměrná návštěva možná o tři, čtyři tisíce vyšší.

                • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

                  Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 15:30 |  
                  3 0

                  Nemyslím si, že investovat okolo 700 miliónů korun (tuto částku odhadoval architekt Edenu Martin Kotík v roce 2016, že by stála dostavba) do navýšení kapacity Edenu má smysl a už vůbec nevěřím tomu, že by to zvedlo průměrnou návštěvnost o 20 - 25 %.
                  I když CEFC slibovalo investovat až 50 miliónů € do stadiónu, ve které je zahrnuta částka i na rekonstrukci stadiónu...
                  https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/8179-CEFC-koupi-70-stadionu-Eden

                  • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

                    wimpy     před 5 lety 28.07.2019 15:59 |  
                    2 0

                    Ekonomicky to smysl asi nedá, návratnost by v optimálním případě byla přes třicet let. No ale kdyby majitel chtěl, nerozmlouval bych mu to. :-)

            • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

              Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 14:45 |  
              3 1

              V novém Edenu bylo alespoň 19 000 diváků v 7 ligových zápasech (pětkrát na spartu, jednou na plzeň a titulový zápas s Jabloncem), což za 11 sezón není moc a teď chceš tvrdit, že by na Sigmu přišlo 20 tisíc diváků?
              Nejspíše vyjma titulového zápasu, zápasu se spartou a v některých případech i plzní by více jak 20 tisíc diváků nepřišlo.

              • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

                wimpy     před 5 lety 28.07.2019 14:51 |  
                3 4

                Snažím se říct, že je dost lidí, kteří si nevyberou z nabízených zbylých lístků, ale přišli by, kdyby měli záruku slušného fleku. Myslím tím ty zápasy, které nepovažujeme přímo za třešničky na dortu.

                • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

                  Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 15:03 |  
                  3 0

                  Možná to bude mít vliv, ale u desítek lidí a ne u tisíce... stejně Slavia praktikuje postupné uvolňování míst. :-)

                  • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

                    wimpy     před 5 lety 28.07.2019 15:57 |  
                    0 2

                    Těžko říct, možná, že se mýlím s ohledem na možnost kupovat lístky po netu. Jsem ze staré školy, kdy sis musel vystát jednu frontu u kasy a druhou pak u turniketů. Blahé paměti na Strahově problém už při návštěvě okolo čtyř tisíc. Maje permici, nákupy lístků řeším zřídka, a ještě to nechávám na synkovi. Ale vídám tu žehrání nad tím, jak málo a jaké lístky jsou v danou chvíli k dispozici v předprodeji a jaké jsou občas problémy s tím je koupit. Asi nemá cenu tu diskuzi rozvíjet, neb je to v praxi nezjistitelné. :-)

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        urs (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 16:12 |  
        2 0

        Také si přihřeji polívčičku a dodám, že současný nadstavbový nesystém páně Svobody některým fans spíše fotbal znechutí, protože přibyde docela dost zbytečných a nezajímavých zápasů. Dovolím si napsat, že méně (rozuměj počet zápasů v současné české lize) znamená více a rozšiřování počtu sedaček je, alespoň doufám, míňeno jen jako legrace.
        :)

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          japoko     před 5 lety 28.07.2019 16:17 |  
          2 2

          No na druhou stranu platit 25 hracu kvuli 30 zapasum je taky dost pitchovina!

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      Snivec     před 5 lety 28.07.2019 15:50 |  
      2 0

      V prve rade bych lepe poresil uvolnovani permic, ktere nepujdou na zapas. Sice neco bylo a mozna i je na TP, ale malo kdo to vyuzival. Takze by to chtelo nejakou "osvetu" a motivaci, aby lidi zbytecne neblokovali mista.

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 16:38 |  
        2 0

        Na TicketPortalu ta možnost je, TP -> můj účet -> permanentky -> uvolnit místa z permanentky.
        Někteří tuto variantu využívají, ale když k tomu přispěje svým dílem i samotná Slavia, tak se to uvolňování zlepší, ale prozatím asi není ze strany samotné Slavie zájem. Nemyslím tím, že bude jen majitele permanentek nabádat k tomu, aby tuto možnost využívali, ale za odměnu jim něco nabídnout, například slevu do Fanshopu, na prohlídku muzea anebo kdyby došlo k velkému pokroku, tak dobití permanentky, se kterou by šlo platit na občerstvení v Edenu. Naopak kdyby permanentka zůstala nevyužita a ani by nedošlo k uvolňování svého místa, pak by neměl výhodu dřívějšího nákupu permanentky, ale musel by čekat na volný prodej a tím pádem i dražší permanentka.

  14. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 14:08 |  
    6 0

    Tři bodíčky jakkoliv před vyprodaným necelým edenem.

  15. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    mudrc     před 5 lety 28.07.2019 14:24 |  
    4 2

    Nabizim vstup na uvolnenou permici s tim, ze u dvojky budu cca 30min pred vykopem.

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      mudrc     před 5 lety 28.07.2019 15:34 |  
      1 2

      Zamluveno.

  16. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    urs (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 16:04 |  
    0 4

    Dnes budu střídmý a tipnu si výhru o dvě branky po lítém boji. V základu Maso i Balu se Zeleným. Důvěřujte mi.
    ;))

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      Faris (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 16:37 |  
      6 0

      Baluta začal trénovat v průběhu týdne, Masopust má manko ve fyzičce, takže věřit ti nelze. Stačí sledovat preview k zápasu, tam se dozvíš spoustu info

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        urs (přítel SN)     před 5 lety 28.07.2019 18:23 |  
        1 0

        Však jo, psal jsem to tak trochu v nadsázce. Tož jdu fandit. SKS do toho!!! :)

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      Obr     před 5 lety 28.07.2019 17:08 |  
      2 0

      Sestava bude stajna. Vsadil bych barák

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        bongor     před 5 lety 28.07.2019 17:51 |  
        2 2

        Barák hraje v Itálii.

        • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

          Obr     před 5 lety 28.07.2019 17:54 |  
          0 0

          To je jinej...

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      Arya     před 5 lety 28.07.2019 18:00 |  
      2 0

      Nejsou.

  17. Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

    mabr     před 5 lety 28.07.2019 16:07 |  
    0 0

    Ahoj, synovec shání lístek. Nemáte jeden navíc? :)

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      pehacko     před 5 lety 28.07.2019 17:37 |  
      0 0

      mam jednu volnou permici viz nize, ale musi se doplatit rozdil ceny, protoze je detska... klidne ji zapujcim. budu v 18:30 pred hotelem a muj provokativni ksicht poznas...

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        bongor     před 5 lety 28.07.2019 17:49 |  
        1 3


        Náš hráč Bucha dal gola za MB.Jak to vlastně dopadlo s tím jeho podvodem?

    • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

      mabr     před 5 lety 28.07.2019 18:19 |  
      1 0

      Ahoj Hovadko, diky moc! Synovec nakonec sehnal pres permici. Ale i tak u me mas pivo! :)

      • Re: První domácí zápas bude proti Sigmě Olomouc

        mabr     před 5 lety 28.07.2019 18:20 |  
        0 0

        Pristi zapas v Synotu nebo u Kozicek ;)