Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 3. kolo

Slavia v prvním domácím zápase sezony uhájila nejtěsnější výhru nad Olomoucí, když v závěru přežila i pokutový kop. Ač je hra po letních změnách místy neučesaná, tak zatím tým drží stoprocentní bilanci.

Nástup do utkání přitom měli sešívaní ukázkový. Hanáky ihned zatlačili a brzy přišla i úvodní branka, která stála za to! Chytré rychlé vhazování Bořila, přesný centr na volnou zadní tyč od Van Burena a hlavně neskutečný nohejbalový volej Coufala - paráda! Slavia pak mohla vedení potvrdit, ale v dobrých pozicích hlavičkovali jen doprostřed branky Van Buren i Traoré. Slávisty to mohlo mrzet, protože po zhruba dvaceti minutách hry se obraz hry změnil a Olomouc se stala minimálně vyrovnaným soupeřem. Sigma výborně zkracovala hřiště, skvěle jí hráli stopeři (zejména výborný Beneš), a Slavia se tak nebyla schopna prosadit ani kombinací skrze zhuštěný prostor, ani dlouhými míči, které často létaly nazdařbůh.

Do druhé půle nám pomohlo vystřídání mdlého Traorého za včera o poznání agilnějšího Krále. Z územní převahy a tlaku jsme ale gólovou pojistku přidat nedokázali. Olomouc statečně bojovala a i když byla o něco horším celkem, tak se stále držela na dostřel. Naše obrana si ale počínala jistě a hosty do šancí nepouštěla. V nervózním a vypjatém závěru však přeci jen možnost na vyrovnání přišla. A ne ledajaká! Po nešťastných odrazech a smolném postavení Ševčíka, který po předchozím souboji zůstal v rohu hřiště a zrušil ofsajd, došlo k faulu Bořila na Yunise a pískala se penalta. Byla jasná a video zakročilo správně. Houska naštěstí nervy neudržel a napáli jen tyč! Což byl šťastný a důležitý moment pro naše barvy, protože nebývá časté, že by jediná střela rozhodovala hned o dvou bodech! A každý z nich se na konci ročníku bude počítat, takže díky fotbalovému pánu bohu za to!

Krátce bych se ještě vyjádřil k nové stoperské dvojici, která je po odchodu legendární dvojice Deli - Ngadeu pod drobnohledem slávistické obce. Tři odehrané ligové zápasy jsou zatím příslibem. Inkasovali jsme v nich jedinou branku, a to ještě po velmi smolném odrazu. A až na úvodní pasáž ve Zlíně působí oba stopeři podle mého názoru velice dobře. Včera si navzdory svému vzrůstu nevedli vůbec špatně ve vzduchu, jejich vzájemná koordinace na hřišti pak, alespoň zatím, vypadá dobře. Nevšiml jsem si žádných větších hrubek v obsazování hráčů, které by mohly vyplývat z menší vzájemné sehranosti. Plusem obou je pak dle očekávání rozehrávka. S míčem u nohy jsou Hovorka i Kúdela opravdu dobří, na ligu pak špičkoví. Je jasné, že africké duo plně nahradit nejde, minimálně to však vypadá, že když už posty stoperů nebudou naší výkladní skříní, tak by ani nemusely být Achillovou patou. Jediné větší obavy mám u standardních situací, při kterých je úbytek centimetrů znát. Zvlášť když je to podtrženo nasazením ne úplně vysokého hrotového útočníka.

Tolik k včerejšímu fotbalu. Hlavní téma včerejška, tedy fanoušky, jsem vynechal a příliš ho rozpitvávat ani nechci. Jednak se to řeší všude a nemá tak smysl nosit dříví do lesa a druhak k tomu těžko poskytnout nějaký nový pohled, protože každému trochu soudnému člověku musí být jasné, že házení pyrotechniky do jiných sektorů je dno...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - V závěru první půle dobře vykryl přízemní střelu, v nastavení pak vystihl směr penalty, čímž možná donutil Housku umístit míč až do tyče. Ve dvou momentech ale také zaváhal. Při břevnu Plška po rohovém kopu podle mě výrazně, když vyběhl do prázdna. Startovat nemusel ani při náročném souboji Hovorky, kdy tam byl zbytečný a jen odkryl branku.

Vladimír Coufal - 7 - Nedá se říct, že by na hřišti vynikal jako třeba minule Ševčík, za fantastickou vítěznou trefu si ale ocenění hráče zápasu a vyšší známku zaslouží. Kop to byl totiž skutečně nevídaný a i velmi těžký na provedení. Dát gól z takovéto těžké pozice je pro mančaft velká pomoc. Ve zbytku zápasu se snažil být aktivní, s tečí nacentroval do šance Van Burenovi. Při břevnu hostů měl určitě lépe pokrýt Plška, jako větší chyba mi ale přišlo vyběhnutí Koláře.

Ondřej Kúdela - 6 - S výkonem stoperů jsem byl opět spokojen. Kúdelovi bych vyčetl snad jen situaci z první půle, kdy nechal Faltovi hodně prostoru v nebezpečné pozici. Nakonec z toho naštěstí byla jen střela nad. Ve zbytku zápasu si ale Ondra vedl nadstandardně. Uspokojivý v soubojích, pozičně přesný a kvalitní v rozehrávce. Lepší šestka.

David Hovorka - 6 - Obdobně dobrý byl při své premiéře v Edenu i Hovorka. Důraznější mohl být jen v první půli v těžkém souboji. Když už nezískal míč, tak protihráče alespoň zvládl vytlačit celkem do úhlu a situace se zdála být nebezpečná hlavně kvůli zbytečnému vyběhnutí Koláře. V soubojích si podle mě vedl dobře. Jasně, že to nejde srovnávat s dominancí Ngadeua, ale vůbec špatné to nebylo. Myslím, že David ukázal, že je kvůli své výšce až příliš podceňovaný a ligový stoperský standard v soubojích s přehledem odvede. A navrch samozřejmě přidá nadstavbu v podobě rozehrávky. S míčem pracoval rychle a v jeden moment se i blýskl vyvezením míče přes dva protihráče. Lepší šestka.

Jan Bořil - 6 - Mně se Honzův včerejší výkon celkem zamlouval a přišlo mi, že patřil mezi aktivnější slávisty. Skvělým momentem bylo jeho pohotové hození autu na rozběhlého Van Burena, z čehož padla vítězná trefa. V závěru se sice kopala po jeho faulu penalta, ale nedá se říct, že by to byl nějaký nesmyslný zákrok v rohu vápna. Yunis byl v gólové pozici i tak, takže to Bořilovi moc vyčítat nebudu. Situace to byla spíše smolná.

Petr Ševčík - 5 - Bohužel nenavázal na svůj excelentní výkon z Teplic. Tentokrát to bylo z Petrovy strany jen průměrné. Jeho přihrávky za obranu se příliš nepodařilo sladit s náběhy spoluhráčů a když už se nedařilo to, tak bych od Ševčíka čekal lepší zapojení do kombinace. Přeci jen je na držení míče vhodnějším typem hráče než typická náběhová křídla jako Olayinka, Masopust či Zmrhal.

Tomáš Souček - 5 - Hned v úvodu měl několik nepřesností v rozehrávce, pak se sice zvedl, ale týmu pomáhal hlavně v defenzivní činnosti a v jeho hře chyběl výrazný ofenzivní přesah z loňska. Do zakončení se nedostal a rozehrávka s kombinací se nám v zápase příliš nedařila.

Ibrahim Traoré - 4 - Ibra načal sezonu velmi dobře, včera si ale vybral o něco slabší večer a jeho střídání v půli dávalo smysl. Trochu si říkám, jestli mu vyhovují takové zápasy jako včera, kdy se od něj čekalo něco víc směrem dopředu, soupeř byl přitom houževnatý a rychle nás dostupoval. Traorému práce s míčem příliš trvala a měl několik ztrát, nepříliš dobře vyřešil i přečíslení čtyři na tři. Lépe měl také zakončit svou šanci, když hlavičkoval celkem osamocený v dobré pozici. Nevynahradil to ani nějakou nadstandardní prací dozadu, na kterou tentokrát asi nebyl vzhledem k soupeři až tak koncentrovaný.

Josef Hušbauer - 5 - Obstojný výkon, ze zálohy patřil k aktivnějším hráčům. Hlavně ze začátku byl vidět - hezky střílel a dobře rozjel šanci Van Burena roztažením hry na Coufala. Postupem času mi ale přišlo, že celkem šlapal vodu a v závěru už moc nestačil, takže byl logicky stažen. A kvůli tomu nakonec dávám jen lepší pětku.

Jaromír Zmrhal - 5 - Překvapilo mě, že tentokrát nehrál klasické náběhové křídlo, ale mnohem více se stahoval do středu hry, kde týmu pomáhal z rozehrávkou. A první půli neměl z mého pohledu vůbec špatnou. I se dostal do zakončení, jenže jeho přízemní střelu z úhlu zkrotil Reichl. Po nadějném úvodu se ale postupně vytrácel. Taky si nejsem jistý, zda stahování do středu je pro něj to pravé ořechové. Jarda je dobrý hráč do náběhu nebo na rychlou narážečku, ale kreativitou pro rozehrávku v srdci pole příliš neoplývá.

Mick van Buren - 5 - Měl výborný start, kdy udržel několik míčů a dobrým centrem nahrál na gól Coufala. Pak se ale vytratil, proti dobře hrajícím stoperům Olomouce se příliš nechytal a balon už moc udržet nedokázal. Také měl lépe zakončit dobrou šanci z první půle. Za stavu 2:0 mohl být klid (i když jen relativní, znáte přeci pověstnou Csaplárovu past :) ).

Alex Král - 6 - Jeho výměna za Traorého nám pomohla. Ibra tentokrát působil až příliš bohorovně a Alexův elán a snaha tentokrát na soupeře platila více. Už už se dostával do šance, nakonec ještě nahrával Zmrhalovi. Škoda že mu míč dával až příliš dozadu. Podle mě si celkem řekl o základ.

Nicolae Stanciu - 6 - Povedené střídání. Po herní stránce byl podle mě Stanciu o level výše než minule v Teplicích, kdy sice dal gól, ale zároveň byl ve spoustě věcí nepřesný. Tentokrát dokázal zklidnit naši hru a v práci s míčem působil o level lepším dojmem než všichni ostatní na trávníku. Zároveň byl i nebezpečný pro branku soupeře. Slibný výkon, který snad naznačil jeho zapojení do zápasů ve větší míře!

Milan Škoda není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

3. kolo - Neděle 28. 07. 2019 19:00

Fortuna liga, 2019/2020
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

6. Vladimír Coufal

SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

Komentáře (54)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    ColinSKS     před 5 lety 29.07.2019 18:04 |  
    8 15

    MvB bych dal 6 a Kolářovi 4. jinak souhlas. MvB měl řadu věcí, které byly v první půli skvělé. Kolář vyrazil jednu střelu z úhlu způsobem, který je zapovězen od žáků. dále podběhl u toho břevna centr. a pokud si někdo myslí že penaltu snad "chytil" tak je naivní. byla to jen a pouze neschopnost kopajícího hráče, kolář na tom neměl zbla zásluhy. není to brankář pro SKS. Hovorka překvapil ale tohle nebyl soupeř. fandím jak můžu, ale současně mám obavy že s těmito sotpery a brankářem se do LM nedostaneme

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      miki314     před 5 lety 29.07.2019 18:17 |  
      2 11

      Plne stebou souhlasim. Ještě by me zajímalo za co dostal 6 Kral, když Buren dostal 5.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Slawek     před 5 lety 30.07.2019 00:05 |  
        2 3

        Protože přinesl svou dynamikou oživení, čímž jsme dokázali čelit narůstající iniciativě Olomouckých.
        Mick nebyl lepší než průměrný. Je houževnatý, ale to přece nestačí. Vzpomeň jak naložil s tou velkou šancí. Mohlo být 2:0 a dali bychom jim v poklidu čtyřku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Marcelo10     před 5 lety 30.07.2019 08:28 |  
          4 0

          Mick byl vyborny. Nahral na gol a dalsi 2 lozenky pripravil (centr Traoremu a perfektbi sklepnuti Zmrhalovi). Sanci resil dobre, chtel davat na zafni tyc, ale netrefil to, no..to se stane. Minulej zapas zase zakoncil chladnokrevne jako Messi.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            Pakoll     před 5 lety 30.07.2019 13:06 |  
            0 2

            Přesně tak a trochu se divim že JiT hodnotil MvB a vubec si ne povšiml JZ8 myslím jen tetno zapas

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Boss82     před 5 lety 29.07.2019 18:40 |  
      26 8

      Kdo má pořád číst tyhle kecy, že Kolář není brankář pro SKS?! Letos dostal jediný gól, za který vůbec nemohl, skvěle nás podržel ve Zlíně, rozehrávku má (až na výjimky) parádní. Loni nám několika klíčovými zakroky vychytal postup přes Genk a Sevillu. Tak proč by to neměl být brankář pro Slavii, sakra už?!

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Boo_SKS     před 5 lety 29.07.2019 19:55 |  
        15 5

        S ohledem na styl fotbalu, ktery aktualne hrajeme, je naopak Kolar IDEALNI golman pro soucasnou Slavii. Jasne, kazdy vidi, ze v chytani neni na takove urovni jako treba Pavlenka, ale stojim si za tim, ze s Pavlenkou v brane bychom nemeli takove vysledky a nebyli ve hre tak dominantni jako s Ondrou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          slaviator     před 5 lety 29.07.2019 21:24 |  
          3 6

          Hru nohama na výbornou, akorát ať si klidně někdy v nejake přípravě zahraje na stoperu pratelskej zápas, přece jen v soutěžním zápase jsou občas ty jeho klíčky "pocem kam chceš" o nervy :))

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Boss82     před 5 lety 29.07.2019 22:25 |  
          3 5

          Přesně tak. Kolář je plnohodnotným hráčem v poli, o kterého se při kombinaci na naší polovině mohou spoluhráči bez problémů opřít. Navíc svým vysokým postavením hraje vlastně takového libera a v určitých situacích zajišťuje naše stopery. Skvělým čtením hry a včasnými výběhy zmaří spoustu potenciálních šancí soupeře už v zárodku. Suma sumárum - zcela klíčový hráč pro náš styl hry.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Romino     před 5 lety 30.07.2019 12:00 |  
        3 0

        S názorem souhlas, s formou nikoli, vždyť to číst nemusíš :) Kolář je moderní brankář, kdyby neměl občas minelu nebo zaváhání, tak by už hrál jinde, ale rozhodně to není v současné době problém Slavie.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Boss82     před 5 lety 30.07.2019 14:10 |  
          0 3

          Když sem někteří lidé píší hovadiny, tak s tou formou nic neudělám. S názorem na Koláře jsme ve shodě, tak alespoň občas v něčem:-).

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Petrus (přítel SN)     před 5 lety 29.07.2019 20:47 |  
      7 1

      S tím Mickem souhlas! Včera jsem se na něj docela zaměřil, bylo krásně vidět, že si x krát našel místo třeba mezi levým bekem a levým stoperem a šel do náběhu "sám na brankáře", ale přihrávku nedostal. Jednou třeba od Ševčíka chvilku po začátku druhý půle (Ševčík, který byl pod ním, nepochopitelně dal radši vedle sebe do středu). Nebo třeba myslím ve 42. minutě pěkně vyhrál hlavičkový souboj s obráncem a sklepnul balon mezi Hušbyho a Traoreho, kteří na sebe ale tak dlouho koukali, kdo že z nich to vezme, až si pro balon doběhl olomoucký hráč...

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        o-cab     před 5 lety 29.07.2019 21:03 |  
        8 3

        já se nemohu dočkat až ho nahradí Tecl se stejnými náběhy ale navíc reálnou šancí dávat góly

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 29.07.2019 21:15 |  
          3 1

          Souhlas, taky je vidím jako podobné typy s tím, že Tecl je v dobré formě asi o něco lepší, než Mick (ač mám Micka rád). Je otázka, v jaké formě se Standa vrátí, přece jen, herní pauzu měl dlouhou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      gazza     před 5 lety 31.07.2019 23:46 |  
      3 3

      MVB za sest?! Rychlost jo ,ale technika s micem ,nebo prvni dotek tragedie

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Dr. Fe1     před 5 lety 01.08.2019 00:51 |  
        1 8

        Přihrál na gól. Což byl zároveň rozhodující moment celého zápasu. Mimochodem, krásně technicky. Takže "6" si podle mého určitě zaslouží.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Qope     před 5 lety 29.07.2019 18:18 |  
    1 2

    Ano, u standardních situací bude možná znát ubytek cm. Na druhou stranu plus je ten, že tam muže pomahat zbytek mužstva s dobrým hlavičkováním. (Traore, Suk, Král, Škoda, Yusuf). Ja jsem s obranou zatím spokojen, centimetry se mi nezdají, že chybí ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Alanor (admin)     před 5 lety 29.07.2019 18:19 |  
      4 3

      V první půli právě nehráli Škoda, Júsuf ani Král. O takových případech jsem mluvil, že to může být znát. Zvlášť v porovnání s minulými ročníky, kde jsme v tomto byli top.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Qope     před 5 lety 29.07.2019 18:22 |  
        1 1

        Jasný muže se to stát, uznávám, ale zatim jak řikám, jsem s obranou spokojen, nebo líp, má to vzestupnou tendeci od prvního zapasu.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Zd3nA1CZ     před 5 lety 29.07.2019 18:30 |  
    6 10

    S hodnocením se dá souhlasit... jen tedy Zmrhal byl tak na 3

  4. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 29.07.2019 18:37 |  
    19 9

    Nechci se tě, Alanore, nijak dotknout, ale ty asi budeš jeden z těch, kteří Micka moc nemusí, že? Včera minimálně v prvním poločase vynikající výkon, skvělé náběhy, dost často se vracel hluboko a vypomáhal v defenzivě, centr na gól... A pak má známku stejnou jako včera špatný zmrhal, který zadrbal několik slibných akcí, fyzicky příliš nestíhal a ani do obrany nepředvedl moc dobrý výkon (čímž mimochodem dostával dost pod tlak Bořila). Ani ve druhém poločase nijak nepropadal. U mě je pro Micka odpovídající šestka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      SuperAukro     před 5 lety 29.07.2019 19:10 |  
      11 13

      On má pořád náběhy, ale nic, navíc ta jeho "technika"...

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Boo_SKS     před 5 lety 29.07.2019 19:59 |  
        12 2

        Mick možná často nepřidá "nic navíc", ale včera krásně přihrál na gól a nádherně odcentroval přesně na osamoceného Traorého, který byl ve stoprocentní šanci. Skoda, že Mick potom nepromenil tu svoji lozenku, ale urcite se neda rict, ze by mel extra spatne reseni finalni faze, protoze ma asistenci na vitezny gol a nahral na dalsi lozenku. Uz jenom proto mi prisel dost vyrazny a dal bych mu minimalne sestku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          SuperAukro     před 5 lety 30.07.2019 00:41 |  
          1 6

          Jasně, souhlasím. Jen si říkám, že za tu dobu co tu je, byť měl zranění dlouhé, tak čekám už více. Hlavné gólové zakončení.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            Pakoll     před 5 lety 31.07.2019 15:22 |  
            2 1

            A mně se zdá, že to je poprvé co3×za sebou nastoupil v základu a bilance 1+1 není tak špatna .

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Papol     před 5 lety 29.07.2019 21:30 |  
        5 0

        Taky jak říkal Trpiš, několikrát do náběhu nedostal balon, což bylo na škodu....

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Pepino44     před 5 lety 30.07.2019 10:57 |  
          1 7

          Co by s ním s jeho produktivitou asi udělal. Příležitosti tam měl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Slawek     před 5 lety 29.07.2019 23:57 |  
      1 5

      Aby mohl být výkon hodnocen jako vynikající, musel by dát gól. A příležitost k tomu měl velikou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Pakoll     před 5 lety 30.07.2019 10:59 |  
        8 0

        Já myslím že MvB si za asistenci
        tu 6 zaslouží a jinak se olmikem byl vidět více než JZ8.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 29.07.2019 19:58 |  
    10 5

    No Zmrhal si zřejmě svoje tradičně dobré zápasy vybral v prvních dvou kolech, včera strašidelný a přesto Alanor mu dal známku 5, za mne maximálně čtyři. Bořil ikdyby odehrál skvělý zápas, což mimochodem neodehrál, tak ten zákrok v nastavení se musí, v hodnocení projevit, rozhodně včera nejlépe za 5, zvláště když Mick v prvním poločase nejaktivnější náš hráč dostane stejné hodnocení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      mig52     před 5 lety 29.07.2019 20:10 |  
      0 3

      Pokud bys viděl 1. poločas ve Zlíně, tak bys toto nemohl nikdy napsat. (pro železníka)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 29.07.2019 20:01 |  
    0 1

    Tak rudá bída v Budějovicích, vyrovnala ztracený zápas škoda,

  7. Trpišovský tentokrát na párku

    Cross     před 5 lety 29.07.2019 20:29 |  
    1 4

    Hodnocení ok, jen bych snad řekl, že Traorého přístup k zápasu byl bohorovný, až vyloženě lajdácký a mezi ním a Králem byl rozdíl větší. Taky mě překvapilo, ze nastoupila úplně stejná základní sestava jako v Teplicîch, kdyz se deklaruje, že máme tak kvalitní a široký kádr, že se základní jedenáctka modifikuje podle typu a předpokládané hry soupeře. Teplice a Olomouc tedy fakt hrají dost jinak...A do třetice: v jednu chvíli jsme doma hráli bez jedinèho útočníka, zatímco Olomouc měla na place hned dva...A proč vlastně lavička navrch nafasovala hned dvě karty?

    • Re: Trpišovský tentokrát na párku

      mig52     před 5 lety 29.07.2019 20:39 |  
      7 6

      Pro Sokrata 55. Doufám, že manželka právě peče voňavou bábovku a zítra při dobré kávě napíšeš názorové hodnocení, která jsme tak rádi četli.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Juventus turin     před 5 lety 30.07.2019 00:04 |  
    1 7

    Hušby +1. Jinak ok.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    wimpy     před 5 lety 30.07.2019 01:07 |  
    4 6

    Mně se Ševčík líbil skoro nejvíc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      SirCohen     před 5 lety 30.07.2019 07:59 |  
      8 3

      Já jsem měl po těch jeho 3 asistencích minule asi příliš velká očekávání, takže jsem z něj nadšenej nebyl, spíš naopak.

  10. Výkopy

    mis3     před 5 lety 30.07.2019 11:12 |  
    5 1

    Tak Kolář zase za 5. přestože udžel nulu a dokonce vyslal několikrát hráče do útoku. Pamatuji si, že tu u hodnocení zaznělo, že hodnotící považuje za lepší, když to brankář kopne do auto, než když se mu výkop nepovede a skončí v hříšit. Tak v nedli přes po takovém výkopu do autu od brankáře Sigmy padl náš jedináý gól. Bořil rychle vhodil za obranu, MvB nacentroval a zbytek byla krása. Každopádně akce začala právě výkopem mimo hřiště.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    profesor     před 5 lety 30.07.2019 11:19 |  
    5 6

    S hodnocením lze souhlasit, jen Traoré hrál moc lehkovážně a byl po právu o poločase střídán. Podle mého názoru měl být vystřídán i Zmrhal- za mne byl nadhodnocen.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    vršek     před 5 lety 30.07.2019 16:30 |  
    7 14

    Budu opět za kverulanta a zaslepeného nepřítele Hovorky, ale nemohu si pomoci...
    Začnu tím, že znovu jako po minulém zápase lze jeho výkon, a to opět v jednom z poločasů - tentokrát ve druhém, hodnotit jako dobrý a v rozmezí 45 - cca70min. za velmi dobrý. Avšak na rozdíl od Alanora si nemyslím, že naši stopeři působí velice dobře a ve vzduchu si nevedou vůbec špatně. Nejde o nadstandardní kvalitu jako v případě Ngadeua a Deliho, jde o jistotu obranné hry a ta vypadá opravdu jinak. Jeden obdržený gól ve třech zápasech je jistě super, avšak jen v zápase s Olomoucí nás jednou zachránilo břevno, střela Falty jen velmi těsně minula bránu a nakonec penalta do tyče...
    V nědělním zápase svedl Hovorka 5 hlavičkových soubojů z nichž tři prohrál (navíc ten v cca 43. min. vedl k jednomu z nejnebezpečnějších protiútoků Olomouce po naší levé straně v první půli. Chyboval i v popsané situaci na rohu našeho vápna ve 12. minutě. Další špatně řešenou situací v jeho podání byl individuální průnik hráče Olomouce po lajně ve 33. minutě, kdy nebyl schopen rychlý protiútok zbrzdit či zastavit, a to ani za cenu faulu.
    V zápase s Olomoucí Hovorka cca 3-4 krát výborně vyvezl balon a dobře nahrál (jednou v první půli). Avšak zatím jsem vyjma nedělního přenesení hry přes celou šířku hřiště neviděl ani jednu vydařenou dlouhou nahrávku - např. takovou jakou předvedl v 65. min. Souček na cca 60m Van Burenovi - takový balon zkoušel zcela volný Hovorka v min. 40., ale za takový míč "do nikam" by zde Ngadeu byl opět označován za nekopu bez rozehrávky....
    K té hře "179cm" naší obranné řadě bych ještě rád připomenul situaci při břevně Olomouce, kdy dva hráče na naší zadní tyči brání Bořil a Hušbauer, tam ty cm a výborný hlavičkář opravdu znatelně chybí.
    Navíc bych ty chybějící cm viděl jako problém, který se "podepisuje" i na oné, Alanorem zmiňované, kvalitě ofenzivní hry Součka - Souček podle mého, s ohledem na jistotu naší obrany ve vzdušných soubojích, musí hrát ve větší hloubce naší půle hřiště a tím, je značně determinována jeho hra na půli soupeře. Ano, naše obranná hra je jiná.
    Znovu opakuji, jsem přesvědčen o tom, že hra bez výborného, vysokého a silového stopera bude i v naší lize velký problém, a je opravdu jedno, zda vedle takového hráče bude na hřišti Kúdela nebo Hovorka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      donford     před 5 lety 30.07.2019 17:56 |  
      6 5

      Asi taky budu za kverulanta, ale dle mého je Hovorka nadprůměrný ligový stoper, ale dík své výšce (nížce :-)) má i tak potíže s vysokými hráči a jiné to nebude. Poznar i Yunis byli ve vzduchu, tedy určitě ne po zemi nad jeho výškové možnosti. Vzdor jeho nadměrně vysokému výskoku. Což lepší být ve vzduchu nemůže. Jen mi nejde jedno na rozum - Canavaro byl ještě menší, a přesto ve vzduchu kraloval a byl právem označován za jednoho z nejlepších stoperů na světě. A musíme počítat s tím, že v LM či v EL budou soupeři tohoto hendikepu silně využívat. S tímto jistým nedostatkem jdeme vědomě do evropské soutěže.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Rooney     před 5 lety 30.07.2019 18:07 |  
      8 6

      Kdo si chce kopnout, prdel si vzdy najde...

      Nebudu rikat, ze Hovorka hraje bezchybne, protoze chyby dela kazdy. Ale pokud by si s takovym usilim a drobnohledem hodnotil kterehokoliv naseho hrace, tak u vsech najdes v zapase radu chyb, to ti garantuju. Tedy za predpokladu, ze budes opravdu objektivni. Ty sis proste nasel Hovorku jako svuj terc a obet a po kazdem zapase tu budes vypisovat jeho chyby. Nedavno, jeste pred prvnim zapasem jsem tu napsal, ze Hovorka tu dostal nalepku spatne posily a ikdyz bude hrat dobre, ale nebude hrat vylozene skvele, tak to bude stejne od nekterych schytavat. A vypada to, ze ty jsi presne ten pripad. Neber to jako urazku, jen sem rad, ze vetsina tu dokaze oproti svym puvodnim nazorum uznat, ze Hovorka hraje dobre.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      kjandourek (admin)     před 5 lety 30.07.2019 20:31 |  
      15 7

      Člověče, kde ses s tímhle talentem tak dlouho toulal?
      Škoda žes tu nebyl minulou sezónu, to jsi mohl mít materiálu... měli jsme tu takový dva kolohnáty až z Afriky... a třeba hned na začátku - s Jabloncem: Masopust centroval a Doležal přehlavičkoval toho většího z nich... a hned z toho byl gól... rozumíš? jako gól, žádná největší šance.. Taky jsme ten zápas prohráli!
      A potom ve Francii tam zase nastoupili spolu a kdybys jenom viděl kolikrát nenavázali hráče! Gólman dělal co mohl, a i tak jsme prohráli 0:2..
      A potom to jaro! Napřed tady hráli nějaký kluci zpoza nějakýho pohoří - myslím že Pyrenejí... a ten vyšší zase prohrál hlavičkový souboj... a co myslíš? Zase hned gól! Dokonce v prodloužení, takže nás to mohlo vyřadit! Nevyřadilo, ale mohlo!
      No a potom jsme jeli někam daleko, fanoušci museli dokonce trajektem... soupeři malí v modrém, vypadali jako Šmoulové a v první půli tam těmhle chlapům probíhali obranou jako myš kanalizací... čtyři góly z toho byli... a jeden z nich si zase ten druhej dal sám! Jak byl vysokej, tak nestačil uhnout před míčem, co se odrazil od tyče...

      No jak říkám, škoda žes je neviděl - já jsem popsal jenom ty nejkřiklavější momenty, ale Ty se svým talentem vidět sebemenší chybičku i tam, kde nebyla bys z jejich působení mohl sepsat dizertační práci a přednášet na FTVS na téma: "Obrana, tudy ne, přátelé!"
      Jako oni tedy měli ve smlouvě nějaký kluzáky a odešli... fakt nevím, jak by to vypadalo, kdyby nastoupili v lize mistrů!

      PS: Ano, celou tu absurditu píšu proto, abys viděl, jak nesmyslné je zaměřit se na jednoho, nebo dva hráče a vypíchávat každou sebemenší chybičku, nebo tedy spíše situaci, kterou si jako chybičku vyložíš... :-)

      To co píšeš teď bys klidně mohl napsat o každém zápase i se stoperskou dvojicí Deli-Ngadeu... nikdo na světě nevyhraje všechny hlavičkové souboje, nikdo na světě nepošle balón vždy tam, kam je potřeba...

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        vršek     před 5 lety 31.07.2019 12:30 |  
        4 6

        No, nechtěl jsem, ale musím reagovat - docela by mně zajímal příklad ligového zápasu, ve kterém by Deli nebo Ngadeu prohrál 3 z 5 hlavičkových soubojů... je s podivem, že vyjma jedné situace zde argumentujete chybami v evropské lize, opravdu vysoce objektivní srovnání....

        Ty 3 prohrané hlavičkové souboje z 5 v zápase s Olomoucí byly souboje s Nešporem, hráčem vysokým 183cm...

        Já bych snad o Hovorkovi ani nepsal, a těch několik, byť podle mého některých docela výrazných chyb, bych s ohledem na výsledky zápasů přešel - kdyby se zde ve většině jeho hodnocení neobjevovalo , že hraje výborně a s naprostým přehledem, a že měl problémy pouze v prvním poločase ve Zlíně.
        Hovorka vyjma toho prvního poločasu ve Zlíně nehraje špatně, snad hraje i dobře, ale určitě nevýborně a spolehlivě.

        A k tomu mému, Vámi tak skvěle rozpoznanému "talentu" - jsem jen fanoušek, často se pletu, někdy dělám chyby, a nejen ve "fotbale". Jistě, a jako naprostá většina lidí, ale i v tom "fotbale" jsem v některých podstatných věcech a přes velký odpor diskutujících zdejších, či jiných dříve na "oficiálkách" pravdu měl - např. byl jsem "napadán" za své velké výhrady proti trenéru Jarolímovi a jeho suitě ve vedení Slavie - docela běs, "synáček-trenér" Uhrin ve Slavii, posléze i nutnost odvolání trenéra Šilhavého po nezvládnutí "po mistrovské" sezony. Z hlediska hráčů - byl jsem jedním z mála, který se kdysi za starou tribunou zastával od začátků jejich kariéry ve Slavii hráčů Řeháka a Bejbla, toho Bejbla, který byl tak často kritizován za špatnou rozehrávku - sakra, tak jako od začátku jeho angažmá ona nesmyslná a neustále omílaná klišé o špatné rozehrávce Ngadeua. Mým oblíbencem byl od začátku Hubáček - a taky jsem to "dostával" - Jistě, jen 7 příkladů, kdy jsem "trefil" a dobře vím, kdy jsem se mýlil a názor hráče a na jejich přínos Slavii jsem po jejich dobrých či výborných výkonech musel změnit - př. Hušbauer (po první sezoně) a Kúdela (docela dost rychle). Jistě se stejně mohu mýlit v hráčských kvalitách a jejich přínosu i u jiných hráčů - třeba zrovna u Hovorky.
        Jistěže kdyby měl vedle sebe na hřišti jednoho z těch "kolohnátů" měl by svou úlohu značně zjednodušenou a jeho výkony by zřejmě byly lepší než dobré, ale má vedle sebe Kúdelu, a takto složená stoperská dvojice mně po čtyřech odehraných zápasech (včetně Trnavy), a to i přes jeden obdržený gól a s ohledem na soupeře, o své nejvyšší kvalitě nepřesvědčila, a zdejší přesvědčení o tom, že budeme hrát jinak, ale stejně úspěšně nesdílím.




        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          kjandourek (admin)     před 5 lety 31.07.2019 12:41 |  
          5 3

          Takže jsi měl v minulosti tolikrát pravdu.... buď za to rád, ale teď to znamená co?

          Víš co, mě netočí, že si s tím dáš tu práci a vyzobáváš opravdu nepodstatné chyby.... mě štve, že tohle neděláš u všech hráčů... že sis našel jednoho obětního beránka a na něm se točíš.... proč nevypíchneš, kolikrát si špatně naběhl, kolikrát špatně zpracoval míč a kolikrát zvolil špatné řešení Mick van Buren? Nebo Petr Ševčík? proč sis vybral jednoho a na něm se tady točíš jak na obrtlíku?

          Situace se nějak vyvrbila, máme tu tuhle obranu, tak bychom jí měli podporovat.... vypíchnout dobré okamžiky a na nich to pomalu stavět.... jako docent Vaigl v Marečkovi na té "krásné čtyřce z dusíku" ...

          Já viděl jak Hovorka dohnal soupeře a skluzem mu čistě před vápnem sebral balón... viděl jsem, jak naznačil přihrávku, poslal pressujícího útočníka na párek a vyvezl míč až na vápno soupeře, kde jej předal Ševčíkovi... No tak nevyhrál tři hlavičky, má jiné přednosti, stejně jako Kúdela... a taky jsem viděl, že na Koláře těch střel v posledním zápase moc neletělo...

          Obrana dostala za čtyři soutěžní zápasy jeden gól a to v zápase, kdy se vyhrálo nejvíc... ale nepřesvědčila Tě... jak tě tedy měla přesvědčit - měla dostat záporný počet branek?

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Pepino44     před 5 lety 31.07.2019 15:00 |  
          5 2

          Tak podle mne je největší chybou srovnávat Hovorku s našimi bývalými stopery. Musíme si uvědomit, že takové stopery jsme nikdy neměli a mít bohužel asi nebudeme. Srovnávejme jej se stopery naší ligy a zde asi na tom nebude tak špatně. Já jsem také nebyl z jeho příchodu nijak nadšen, ale koho jiného, když nám ti zlatí (černí) kluci odešli. Po těch třech ligových zápasech jsem změnil na Hovorku svůj názor a již se mi tak strašný nezdá, hraje dobře. Ovšem Simon nebo Míša to není, tak proč jej s nimi srovnávat a snižovat jej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        prorok (přítel SN)     před 5 lety 02.08.2019 15:25 |  
        1 4

        Kjandourku, jseš admin, zastupuješ SN a u tvého projevu musí být objektivita í určitá zdrženlivost a slušnost, musíš mít mantinely. Když s Tebou někdo nesouhlasí, tak ho zesměšniš, nenecháš na něm mít suchou, musíš ho ukřičet, a to je nekorektní, na to ti nikdo neni zvědavý, viz teď tvé napadení svrška. A že to děláš jménem SN je ještě horší. Počítej vždycky do 60, než začneš napadat všechno, co neodpovídá tvému názoru. Opakuji, na tvůj křik a impertinence není nikdo zvědavý, poškozuješ tím dobré jméno SN. A k tem zmiňovaným stoperům - všichni víme, že Ngadeu í Deli byli pevná hráz, ale i útočná vozba, a jistota pro mužstvo, když bylo třeba. K+H jsou dobří stopeři, pro ligu určitě, držíme jim palce, vzdyt je tim držíme sobě, jen se bojíme, co bude v LM a EL, tam to bude jiná třída, můžeš argumentovat, čím zase chceš, to ví každý, viz teď Plzeň.. Ale nemáme jinou možnost, budeme fandit do roztrhání téla, a držet palce naší Slávince, jen se bojím, aby výsledek stačil našim sponzorům a tím celé Slávii...

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          kjandourek (admin)     před 5 lety 02.08.2019 15:45 |  
          2 0

          Nezlobte se, ale Vám tohle přijde jako "napadení"?

          Já jsem pouze napsal příspěvek podobného ražení jako je ten jeho, jenom směrem k jiným hráčům - záměrně těm nejlepším, kteří tu kdy byli, abych poukázal na absurditu kolegova počínání... To je celé...

          Opravdu tomu chcete říkat "napadení"? Kde tam vidíte křik a impertinence? (pominu tedy fakt, že rozpoznat v psaném projevu "křik" je hodně zvláštní) Snažil jsme se použít ironii a sarkasmus - pokud máte dojem, že mi to nepovedlo, tak se Vám omlouvám....

          Vaše poslední věta je přesně o tom, co se mi na příspěvcích kolegy Vrška nelíbí, proto vznikl ten můj.... a propó . předpokládám, že Vaše komolení jeho přezdívky je pouze překlep...

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      honza304     před 5 lety 31.07.2019 12:26 |  
      0 0

      Nerozumím slovům "značně determinována" asi se to tam zrovna nehodí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      mis3     před 5 lety 31.07.2019 14:45 |  
      2 0

      "jen v zápase s Olomoucí nás jednou zachránilo břevno, střela Falty jen velmi těsně minula bránu a nakonec penalta do tyče..." takže soupeř měl vlastně v zápase tři šance a ani jedna nebyla střela na bránu (protože tyč se do statistiky počítá jako střela mimo branku). Hele, za mě dobrý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      vršek     před 5 lety 01.08.2019 13:13 |  
      0 3

      Opravdu nejsem přítelem statistik ve fotbale, přínos hráče není vždy dán jen statistickými údaji, ale jistě je nelze opomíjet.
      O Hovorkovi tady píšu v reakci na naprostou většinu zdejších komentářů, které hodnotí jeho výkony jako výborné, spolehlivé a přesvědčivé, avšak mne o své výborné výkonosti zatím nepřesvědčil. Já vidím největší problém v absenci vysokého, fyzicky disponovaného hráče v naší stoperské dvojici.
      Ale přece jen trocha té statistiky - dle oficiální statistiky defenzivní činnosti ve třech odehraných kolech ligy.
      Zahrnuti jsou obránci, kteří nastoupili ve všech třech zápasech - první údaj je počet vyhraných obranných soubojů druhé procentuální úspěšnost obraných soubojů:
      1/ Stronatti 25 83,3%
      2/ Cilič 17 77,3%
      3/ Hůlka 34 77,3%
      4/ Hofman 35 76,1%
      5/ Kouřil 25 75,8%
      6/ Novák 31 75,6%
      7/ Havel 32 72,7%
      8/ Takacs 28 71,8%
      9/ Svozil 30 71,4%(jen2 zápasy)
      10/ Bartošák 12 70,6%
      11/ Kladrubský 23 69,7%
      12/ Beneš 16 69,6%
      ----
      18/ Kúdela 19 65,5%
      19/ Hrabina 26 65,0%
      20/ Pernica 15 65,0%
      ----
      32/ Hovorka 25 59,5% tohle je hodně překvapivé i pro mne...
      Jen pro srovnání, a vím, že je to jen hodnocení jen po jednom zápase Jugas 11vyhraných 78,6%
      Dalším ukazatelem defenzivní činnosti jsou získané míče - opět pouze obránci ve třech zápasech:
      1/ Rundič 45 získaných míčů
      2/ Buchta 42
      3/ Jeřábek 33
      4/ Břečka 32
      5/ Hofman 30
      6/ Mikula 29
      7/ Karafiát 29
      8/ Žídek 28
      9/Kačaraba 28
      10/ Šmíd 28
      11/ Simerský 27
      12/ Hovorka 26 zde tedy patří mezi 13 nejlepších
      13/ Schejbal 26
      14/ Kouřil 24
      Z našich pak Kůdela a Coufal po 21 (opět Jugas v jednom zápase - 10 získaných míčů)
      Abych opět nebyl kritizován za to, že pouze hledám chyby uvedu jeden příklad, který potvrzuje výběr hráčů trenéra Trpišovského (i pro mně je jasné, že základem hry zvané fotbal je umět výborně kopat do míče).
      Úspěšnost přihrávek obránců opět těch, kteří nastoupili ve třech úvodních kolech:
      1/ Pudil 163 přihrávek 90,2%úspěšnost
      2/ Řezník 85 89,4%
      3/ Pernica 197 88,3% (sakra, že by ten Vrba také stavěl na základu hry - "kopání do meruny")
      4/ Kúdela 148 87,8%
      5/ Novák 122 87,7%
      6/ Štětina 226 87,7% (no, teda...)
      7/ Hovorka 169 86,0%
      8/ Šmíd 97 86,6% a tak dále
      a pro srovnání opět Jugas v jednom zápase pouze 27 úspěšných přihrávek - 85,2% ůspěšnost

      Víte, mně opravdu nejde o to hledat chyby jen u jednoho "Hovorky", já mám jen obavu, jak naše obrana bude zvládat defenzivní činnost proti kvalitnějším ligovým týmům a týmům s fyzickou převahou, o pohárové Evropě zatím nelze mluvit, ale zde jsou mé obavy, a zvláště po tom úterním "výprasku" plzeňské obrany, myslím docela opodstatněné.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    PetCC     před 5 lety 31.07.2019 09:58 |  
    4 0

    Tady je vidět, ja stupidní byl pyrofetišismus při zápase.
    Článek o něm má 680 komentářů, článek hodnocení hráčů 40.

  14. Mv B +1, Coufal, Hovorka -1

    Dr. Fe1     před 5 lety 31.07.2019 23:09 |  
    4 8

    MvB - bych také hodnotil výše, jak už tady pár lidí psalo - dal bych za 6.

    Přehrával jsem si akci před gólem a bylo tam hned několik chyb. Olomoucký brankář vykopnul míč a šlo to přímo na Coufala. Ten se přesto nechal přehlavičkovat olomouckým hráčem, kterému se povedlo prodloužit tak dobře, že to šlo přímo do křídla. Tam za Coufala zaskakoval Ševčík, ale nepodařilo se mu zabránit centru. Centr šel na Hovorku, u kterého to vypadalo že by jej mohl celkem bezpečně odvrátit aler místo toho nalil olomouckému střelci do ideální pozici na střelu. To že to tou tmou-vrmou prošlo k Junisovi a Bořil fauloval, to už je smůla. Celá akce byla smůlovatá.
    Ale Coufal s Hovorkou tam udělali hrubé chyby a každému bych za to dal z hodnocenéí bod dolů. Ševčík a Bořil už jen (bohužel neúspěšně) hasili požár založený chybou spoluhráče.

    • Re: Mv B +1, Coufal, Hovorka -1

      Dr. Fe1     před 5 lety 31.07.2019 23:10 |  
      0 7

      Tedy před gólem :-) Gól to naštěstí nebyl, jde o akci před penaltou