Liga mistrů

Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

Dnes v poledne proběhl los playoff Ligy mistrů. Slavia byla nenasazená a mohla potkat například semifinalistu loňského ročníku Ajax. To se naštěstí nestalo a soupeřem Slavie bude vítěz dvojzápasu mezi skotským Celticem a rumunskou Kluží! První zápas odehraje Slavia venku v úterý 20. srpna ve 21:00, odvetu pak doma v Edenu ve středu 28. srpna rovněž ve 21:00.

Zápasy třetího předkola mezi Celticem a Kluží se hrají v následující termíny:

středa 7. srpna, 20:00: Kluž - Celtic
středa 13. srpna, 20:45: Celtic - Kluž.

Zápasy playoff neboli čtvrtého předkola Ligy mistrů mezi Slavií a vítězem tohoto dvojzápasu se pak hrají hned dva následující týdny, a to vždy buď v úterý nebo ve středu, 20./21. srpna a 27./28. srpna. Zápasy playoff se již ve všech ohledech berou jako zápasy Ligy mistrů, zní před nimi hymna LM a mají jednotný výkop v 21:00. Kdo v této fázi vypadne, připíše si "bolestné" ve výši pěti milionů Eur a zúčastní se základní skupiny Evropské ligy, kdo postoupí, bere bonus za účast v základní skupině LM ve výši 15,25 milionů Eur.

Dosavadní výsledky obou soupeřů v tomto ročníku LM:

1. předkolo:
FK Sarajevo - Celtic 1:3
Celtic - FK Sarajevo 2:1

2. předkolo:
Celtic - Nomme Kalju 5:0
Nomme Kalju - Celtic 0:2
CFR Kluž - Maccabi Tel Aviv 1:0
Maccabi Tel Aviv - CFR Kluž 2:2

Z článku čtenáře Kennyho vybíráme informace o těchto dvou týmech.

Celtic Glasgow

Skotský suverén nemá od přeřazení svého největšího rivala Glasgow Rangers do 4 ligy na domácí scéně konkurenci. Loňský titul byl už osmým v řadě, s náskokem 11 bodů na městského rivala. Celtic ovládl i obě skotské pohárové soutěže, v ligovém poháru si ve finále poradil s Aberdeenem 1:0, v FA cupu potom v 82. minutě dokonal obrat proti Hearts a zvítězil 2:1. V loňské sezoně byl Celtic nasazen do 1. předkola mistrovské části Ligy mistrů, kde si poradil s arménským Alaskhertem, následně vyřadil norský Rosenborg a ve třetím předkole mu stopku vystavil po výsledcích 1:1 a 2:1 AEK Athény. Následoval přesun do 4. předkola Evropské ligy a postup přes litevskou Suduvu. V základní skupině EL se pak padesátinásobný skotský mistr potkal opět s Rosenborgem a dvojicí umělých klubů vytvořených výrobcem energetických nápojů Lipskem a Salzburgem. V této konkurenci dokázal Celtic vybojovat 9 bodů, což stačilo na druhé místo a postup do jarních bojů, kde v prvním dvojzápase po 2 porážkách podlehl španělské Valencii. Letos už si v cestě do 3. předkola svěřenci trenéra Lennona poradili se Sarajevem a estonským Nomme Kalju.

Nejlepší střelec: Odsonne Edouard (52 soutěžních zápasů/22 gólů)
Nejlepší nahravač: James Forrest (59/16)
Nejcennější hráč: Kieran Tierney (12,5 milion eur)
Příchody: Christopher Jullien (CB, Toulouse), Boli Bolingoli (LB, Rapid Vídeň), Hatem Abd Elhamed (CB, Beer Sheva/ISR).
Odchody: Mikael Lustig (RB, Gent), Dereck Boyata (CB, Hertha Berlín)
Hodnota kádru: 67,43 milionu eur
ELO ranking: 1566

CFR Kluž

Soupeřem Celticu bude rumunský mistr CFR Kluž. V minulé sezoně získali 54 bodů a s náskokem 5 bodů před FCSB obhájili titul z předloňského roku. Loni byla Kluž nasazena do 2. předkola mistrovské části Ligy mistrů, kde však ihned vypadla se švédským Malmö. Následoval tedy přesun do 3. předkola EL, postup přes Alashkert a senzační vypadnutí po dvou porážkách s Dudelange. Letos už Rumuni vyřadili soupeře Slavie ze základní skupiny předloňské EL a to kazašskou Astanu a následně izraelský Maccabi Tel Aviv. Rumunská liga už má za sebou 3 kola a obhájci titulu si zatím připsali 7 bodů.

Nejlepší střelec: George Tucudean (36 soutěžních zápasů/21 gólů)
Nejlepší nahravač: Billel Omrani (42/15)
Nejcennější hráč: George Tucudean (3,5 milionu eur)
Příchody: Yacuba Sylla (DM, Stromsgodset/NOR), Andrei Burca (CB, Botostani), Michael Pereira (RM, Malatyaspor/TUR), Mihai Butean (CM, Astra), Luis Aurélio (CM, Gaz Metan), Cosmin Vatca (GK, Voluntari), Mike Cestor (CB, Astra), Mario Rondón (CF, Gaz Metan), Mato Susic (RB, Tiraspol)
Odchody: Bryan Nouvier (LW, Rakow/PL), Ádám Lang (CB, Omonia/CYP), Thierry Moutinho (RW, FCSB)
Hodnota kádru: 24,4 milionu eur
ELO ranking: 1572 (98. v Evropě)

Komentáře (305)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Los Ligy mistrů

    p!erreCORE     před měsícem 05.08.2019 11:56 |  
    0 2

    tip: Dinamo Záhřeb

  2. Celtic

    Mike     před měsícem 05.08.2019 11:59 |  
    0 1

    Tam 0-1, doma 0-0.

  3. Re: Los Ligy mistrů

    mpik     před měsícem 05.08.2019 12:03 |  
    2 0

    Prosím jen ne Ajax

    • Re: Los Ligy mistrů

      carevitchando     před měsícem 05.08.2019 12:06 |  
      0 2

      Bude to PAOK a vymlaskne nás Stoch :-(

  4. Re: Los Ligy mistrů

    bububu (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:07 |  
    1 0

    Kodaň, první zápas doma

  5. Re: Los Ligy mistrů

    murena     před měsícem 05.08.2019 12:11 |  
    2 0

    Celtic- Kluž - Slavia

  6. Re: Los Ligy mistrů

    mpik     před měsícem 05.08.2019 12:11 |  
    4 0

    Cluj / Celtic - myslím středně těžká varianta

    • Re: Los Ligy mistrů

      VanDel     před měsícem 05.08.2019 12:11 |  
      0 4

      Ona tam byla nějaká lehká ?

      • Re: Los Ligy mistrů

        ezechiel     před měsícem 05.08.2019 12:13 |  
        4 2

        Dinamo a Uhrové byli shudnejsi

        • Re: Los Ligy mistrů

          VanDel     před měsícem 05.08.2019 12:16 |  
          6 1

          Opravdu si nejsem jist, jestli by byl chorvatský mistr lehčí než ten skotský nebo rumunský.

      • Re: Los Ligy mistrů

        kalex     před měsícem 05.08.2019 12:15 |  
        2 1

        Hned ten první los. Ale znáš to. Ajax před lety nejtěžší, Tiraspol pak nejlehčí.

  7. Re: Los Ligy mistrů

    Arya     před měsícem 05.08.2019 12:11 |  
    1 3

    Ach jo.

  8. Re: Los Ligy mistrů

    sTizz (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:11 |  
    4 1

    Parada,atraktivni souper

    • Re: Los Ligy mistrů

      Markus     před měsícem 05.08.2019 12:15 |  
      2 0

      Doufam, ze si s Celticem opravdu zahrajeme, konecne zase trosku jiny fotbal.

  9. Re: Los Ligy mistrů

    carevitchando     před měsícem 05.08.2019 12:11 |  
    1 2

    To je dobrý, znělka LM zazní v Edenu.

    • Re: Los Ligy mistrů

      Fabio     před měsícem 05.08.2019 12:14 |  
      5 0

      znelku hraji uz od playoff

      • Re: Los Ligy mistrů

        Lunaris     před měsícem 05.08.2019 12:16 |  
        0 0

        Znělka zazní každopádně, což asi bylo myšleno.

        • Re: Los Ligy mistrů

          carevitchando     před měsícem 05.08.2019 12:30 |  
          0 0

          Nebylo, myslel jsem už rovnou na skupinu!

          • Re: Los Ligy mistrů

            Fabio     před měsícem 05.08.2019 12:34 |  
            0 0

            ja si to myslel ;-)

            • Re: Los Ligy mistrů

              carevitchando     před měsícem 05.08.2019 12:43 |  
              0 0

              Proto jsem ti dal taky bod :-)

    • Re: Los Ligy mistrů

      pipe1980     před měsícem 05.08.2019 12:15 |  
      0 0

      To je přístup!!!! Dobře Ty. §.,-ú)¨¨smajlíkpalecnahoru.,-m,´=ú

  10. Re: Los Ligy mistrů

    Obr     před měsícem 05.08.2019 12:12 |  
    1 1

    Hm nic moc

  11. Re: Los Ligy mistrů

    Arutha     před měsícem 05.08.2019 12:12 |  
    1 0

    Je to dobrá zpráva, špatná zpráva, nebo jaká je to vlastně zpráva?

    • Re: Los Ligy mistrů

      kalex     před měsícem 05.08.2019 12:13 |  
      6 0

      Podle mně je to zlatý střed. Oba hratelní.

    • Re: Los Ligy mistrů

      mpik     před měsícem 05.08.2019 12:13 |  
      1 0

      IMHO špatná by byl Ajax/APOK, dobrá Dinamo/Budapest. Tohle je tak mezi...

    • Re: Los Ligy mistrů

      p!erreCORE     před měsícem 05.08.2019 12:13 |  
      2 0

      Za mně je to dobrá zpráva. Atraktivní hratelný soupeř. Za předpokladu, že to vyhraje Celtic :)

      • Re: Los Ligy mistrů

        novimex     před měsícem 05.08.2019 13:12 |  
        1 2

        Co je na té zprávě dobrého, když nedáme gól ani Karviné? Za této situace (hra bez útočníka) je každý soupeř těžký

    • Re: Los Ligy mistrů

      Arya     před měsícem 05.08.2019 12:13 |  
      1 1

      Mohlo být i hůř, ale asi i líp...já z toho Celticu nejsem nijak moc nadšená

      • Re: Los Ligy mistrů

        Merlinus (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:18 |  
        1 1

        Mam to podobne. Podle meho tezky souper. Mohlo ti dopadnout 2x lip a jednou hur, takze vlastne nic moc.

        • Re: Los Ligy mistrů

          bububu (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:20 |  
          8 0

          Když jsme před 2 roky dostali APOEL, tak tady všichni pomalu slavili... a jak to dopadlo. Jestli chceme hrát LM, tak týmy jako Celtic musíme prostě porazit.

          • Re: Los Ligy mistrů

            Arya     před měsícem 05.08.2019 12:31 |  
            0 0

            Tak to samozřejmě... beru to tak, že zápas s Ajaxem by sice mohl být zajímavý, ale moc šancí bychom neměli...takže Ajax radši až na finále (:

    • Re: Los Ligy mistrů

      Merlinus (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:17 |  
      0 2

      Je to druhy nejtezsi souper, takze to mohlo byt lepsi. Ale neni to ten hodne tezky Ajax, takze budme asi radi.

    • Re: Los Ligy mistrů

      Fido22     před měsícem 05.08.2019 13:06 |  
      0 0

      Pro mne je to dobrá zpráva. Přála jsem si celý měsíc dostat Celtic, kterým fandím. Atraktivní soupeř, tvrdý fotbal, hezké město na výjezd. O Kluži nevím zatím nic.
      Myslím, že pokora je na místě, ... ale hratelní soupeři to snad jsou. Jen ten Mick už se musí začít trefovat!

  12. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    VanDel     před měsícem 05.08.2019 12:12 |  
    0 1

    Není to Ajax/Paok, takže spokojenost.

  13. Re: Los Ligy mistrů

    ezechiel     před měsícem 05.08.2019 12:12 |  
    1 3

    Pyzděc

    • Re: Los Ligy mistrů

      JS (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 14:26 |  
      0 3

      Suka

        • Re: Los Ligy mistrů

          jufoun (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 18:58 |  
          3 0

          Vy jste z těch úkáček úplně zblbli.

  14. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Jachym     před měsícem 05.08.2019 12:13 |  
    5 0

    Paráda. Už se těším na výjezd na můj nejoblíbenější zahraniční klub! Šance na postup vidím padesát na padesát. S černými věžemi bych si byl jistější, ale nelze plakat nad rozlitým mlékem.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      ezechiel     před měsícem 05.08.2019 12:14 |  
      1 1

      Spis s někým, kdo umí dát v každém zápase gola.

  15. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Gino     před měsícem 05.08.2019 12:13 |  
    3 0

    Dobrej los! Šanci určitě máme!

  16. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    pipe1980     před měsícem 05.08.2019 12:14 |  
    1 2

    Yes!!!!! Úplně přesně takhle jsem si to přál

  17. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    bububu (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:14 |  
    8 0

    Za mě spokojenost. Vyloženě nehratelný tam byl jenom Ajax, tomu jsme se vyhnuli. Důležité je, že hrajeme odvetu doma. Věřím, že postoupí Celtic, ale Kluž jim to rozhodně nedá zadarmo.

    Podle mého hratelné!

  18. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    sTizz (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:15 |  
    0 0

    datum zapasu venku?

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      James     před měsícem 05.08.2019 12:28 |  
      0 2

      27.8 nebo 28.8 ještě to není přesně určené

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        James     před měsícem 05.08.2019 12:29 |  
        0 2

        A venku 20.8 nebo 21.8

  19. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Merlinus (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:15 |  
    0 1

    Tak neni to ten vrazedny Ajax/PAOK. Ale jinak druhy nejtezsi. Ty zbyvajici dva bych radsi. Kazdopadne nejaka sance je, tak bez strachu huraaaa na ne.

  20. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Gino     před měsícem 05.08.2019 12:15 |  
    4 0

    A Simon může pomoci vyřadit Dynamo Kyjev :-)

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Gino     před měsícem 05.08.2019 12:17 |  
      3 0

      A Míňovi bych přál vyřazení Ajaxe :-)

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:24 |  
        1 2

        Četl jsem "...vyřazení Ajaxem" a chtěl jsem ti fláknout mínus. Chyba je v mých očích, omlouvám se. :-)

  21. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Max1     před měsícem 05.08.2019 12:16 |  
    2 1

    tak mohlo to být horší (paok-ajax), ale i lepší (dinamo-maďar)...výhoda je odveta v Edenu....Celtic trochu ztratil ze svého věhlasu v posledních letech, každopadně to vidím 50:50 se Celticem, 60:40 pro nás s rumunem

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Lunaris     před měsícem 05.08.2019 12:17 |  
      8 0

      Opravdu by to Dinamo bylo lepší?

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Max1     před měsícem 05.08.2019 12:20 |  
        2 1

        já si myslím, že jo....nebo jinak...z té dvojice by oba byli hratelnější mi přijde.

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          bububu (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:21 |  
          1 2

          Já si tedy taky úplně nemyslím, že by Dinamo bylo nějak jednodušší soupeř než Celtic. Nejslabší v osudí byla asi Kodaň, ta nás má ale po loňsku už přečtené...

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            kalex     před měsícem 05.08.2019 12:24 |  
            3 2

            Nejslabší byl uher a pak jugoši.

            • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

              bububu (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:27 |  
              3 0

              Nesouhlasím. O Ferencvároši se vůbec nemá smysl bavit, přes Dinamo neprojdou. Dinamo Záhřeb je velmi kvalitní tým, rozhodně ne slabší než Celtic. Navíc českým týmům se proti Dinamu tradičně nedaří...

              • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

                kalex     před měsícem 05.08.2019 12:49 |  
                0 0

                Ale tak jó, beru.

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          honzah (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:23 |  
          2 1

          Maďaři by byli outsiderem, ale Dinamo Záhřeb by proti nám bylo asi favoritem. Tak mi náš los přijde o trochu lepší.

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:22 |  
        2 1

        Já si teda myslím, že ne.

  22. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Edenjejenjeden     před měsícem 05.08.2019 12:16 |  
    4 0

    Možná pro nás paradoxně by mohlo být lepší hrát s papírově silnějším Celticem,než s tradičně nevyzpytatelnými balkánci typu Dinama Záhřeb,Paok Solun atd. Ajax je samozřejmě jinde

  23. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    fleder     před měsícem 05.08.2019 12:16 |  
    0 0

    A Simon si to případně zopákne proti Dynamu Kyjev.

  24. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Borgetti     před měsícem 05.08.2019 12:19 |  
    6 0

    Začínáme venku, jo!!! Tak snad je doma v odvetě poženem za postupem. Tam to musí hučet!

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Fido22     před měsícem 05.08.2019 13:08 |  
      11 4

      Doufám, že pyromani už tou dobou budou leštit lavici někde za mřížemi.

  25. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    pipe1980     před měsícem 05.08.2019 12:19 |  
    1 3

    a kdy se rozhodne jestli hrajem nejdřív doma nebo nejdřív venku?

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Dr. Fe1     před měsícem 05.08.2019 12:21 |  
      2 7

      Už se rozhodlo

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      James     před měsícem 05.08.2019 12:25 |  
      3 0

      První hrajeme venku a odvetu doma

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        pipe1980     před měsícem 05.08.2019 12:28 |  
        1 1

        Dík

  26. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Dr. Fe1     před měsícem 05.08.2019 12:20 |  
    5 8

    Ajax by byl jednoznačně nejhorší a tak jsem rád, že jsme se mu vyhnuli.

    Tohle je sice asi druhé nejhorší, přesto ale podstatně hratelnější než Ajax. I když - bůhví jestli by Dinamo neblo horší. Ale to je těžké spekulovat. Hratelné to je.

  27. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    honzah (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:20 |  
    8 0

    Jednoznačně lehčí než PAOK/Ajax a srovnatelný se Záhřeb/Ferencváros, zřejmě těžší než FC Kodaň/CZ Bělehrad. K tomu začátek venku (pokud to dobře chápu).

    Takže za mě dobrý los.

    Šance proti Kluži tak 45 %, proti Celticu tak 55 %, ten bych si tedy přál více.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Max1     před měsícem 05.08.2019 12:23 |  
      2 0

      no...naopak Kluž vidím s náma jako "outsidera"

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      bububu (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:23 |  
      3 0

      Co tě vede k úvaze, že proti Kluži bychom měli menší šance než proti Celticu?

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        honzah (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:30 |  
        0 2

        1) Dlouhodobě špatná bilance Čechů s Rumuny v pohárech. (Ale možná je to jen dojem.)
        2) Vítězství v rumunské lize (kde vyhrává pokaždé někdo jiný a druhá je vždycky FCSB - s trochou nadsázky) o něčem svědčí. Vítězství ve skotské lize (kde se snaží konkurovat akorát stále se ještě zotavující Rangers) o ničem nesvědčí.

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          Dr. Fe1     před měsícem 05.08.2019 12:33 |  
          2 6

          Souhlasím, že Rumuni jsou těžcí vždy, Ale spíš bych dal 50 pct oběma.

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          bububu (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 13:03 |  
          5 0

          Máš pravdu, že výsledky cz klubů proti rumunským jsou tristní. S jedinou výjimkou: Slavie. Kdykoliv jsme hráli s rumunským týmem, tak jsme vždycky postoupili (Steaua v LM 2007, Vaslui 2008).

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            honzah (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 14:17 |  
            1 0

            S Vasluí jsme ovšem postoupili hodně těsně. Naopak Steauu jsme navíc dali na podzim 1999 v Poháru UEFA. V obou případech kombinací výhra - remíza.

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        honzah (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:40 |  
        0 0

        Kluž v loňské sezóně: Ve 14-členné lize bilance 15 - 9 - 2, v 6-členné nadstavbě bilance 7 - 2 - 1.
        Celtic v loňské sezóně: Ve 12-členné lize bilance 24 - 5 - 4, v 6-členné nadstavbě 3 - 1 - 1.

        Celtic daleko lepší v základní části, ale slabší v nadstavbě. Rumunská liga je v žebříčku koeficientů výše, navíc tam důvodně předpokládám i rovnoměrnější rozložení kvality. To jsou důvody, proč považuji Kluž za o něco silnější než Celtic.

        My bychom za standardních okolností byli favoritem proti oběma týmům, ale přeci jen jsme dost zasaženi tím přestupovým obdobím. Samozřejmě mohou něco takového řešit i naši soupeři, ale to nemám zmapováno. Také nutno uvážit, že postoupí spíše ten ze soupeřů, kdo se už s létem nějak popasoval.

  28. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:21 |  
    6 3

    Tak to dáme i bez černých věží a bez útočníka!

  29. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    fps     před měsícem 05.08.2019 12:23 |  
    1 26

    dle mě Celtic bez šancí, dvakrát dostaneme debakl

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      ŽerykRWS     před měsícem 05.08.2019 12:24 |  
      6 1

      Chceš trhnout rekord v minusech?

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        fps     před měsícem 05.08.2019 12:34 |  
        0 13

        v jakých minusech? dle mě byla jediná šance jak se dostat do LM přes Ferencváros, kdyby zůstal Deli, Ngadeu, Stoch, Zmrhal, tak by to bylo s Celtikem 50 na 50, ale takto je to 80 ku 20 pro Celtik, ale rád se budu mýlit, i když to tedy bohužel nepředpokládám

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          malan (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:35 |  
          5 0

          Az na to, ze budeme hrat s Kluzi, ty posero.

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            Fačín     před měsícem 05.08.2019 12:57 |  
            2 2

            Osobně taky tipuju spíš postup Kluže...

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:28 |  
      4 2

      Možná nepostoupíme, ale dvakrát debakl nedostaneme určitě, na to dám ruku (tvou) do ohně.

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        fps     před měsícem 05.08.2019 12:39 |  
        0 11

        já taky dám za to ruku (tvou) do ohně, že to bude dvakrát debakl

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          kalex     před měsícem 05.08.2019 13:03 |  
          2 0

          Proč bychom měli dostat dvakrát debakl? Nějaké důvody, proč bychom už teď měli být v prdeli???

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      mabr     před měsícem 05.08.2019 12:29 |  
      6 1

      Už to děláš moc viditelně ;)

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        fps     před měsícem 05.08.2019 12:37 |  
        0 12

        co dělám moc viditelně? jen nesdílím váš nereálný optimizmus

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          Dr. Fe1     před měsícem 05.08.2019 12:40 |  
          6 7

          Tohle co píšeš je zase nereálný pesimismus. Není důvod si myslet, že bychom od týmu typu Celticu schytali dva debakly. Viz naše učinkování v EL v minulé sezoně - debakl jsme neschytali od nikoho a hráli jsme i s lepšími týmy než je Celtic.

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            fps     před měsícem 05.08.2019 13:14 |  
            0 6

            jak jsem už napsal níže "kdyby zůstal Deli, Ngadeu, Stoch, Zmrhal, tak by to bylo s Celtikem 50 na 50, ale takto je to 80 ku 20 pro Celtik, ale rád se budu mýlit, i když to tedy bohužel nepředpokládám"

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Arya     před měsícem 05.08.2019 12:34 |  
      8 2

      Ty nejsi slávista...tohle přece normální fanoušek nemůže napsat

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        fps     před měsícem 05.08.2019 12:36 |  
        1 9

        já jsem jen realista, a tedy i Slavista

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          Arya     před měsícem 05.08.2019 12:40 |  
          4 1

          jestli jsi slavista netuším, tvoje vzdělání neznám...
          jako slávista tedy díky svým pesimistickým předpovědím nevypadáš
          já jako realista tvrdím, že šance na postup je vždycky...utkání blbec už jsme si vybrali předem, takže to vidím u nich na remízu 1:1 a u nás vyhrajeme...

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            Fačín     před měsícem 05.08.2019 12:58 |  
            2 3

            Slávista nemůže být pesimista? To se nějak vylučuje?:)

            Naopak má výhodu v tom, že může být jen příjemně překvapen (v případě úspěchu).

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          bububu (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 13:06 |  
          3 0

          TO JE REALITA!

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            kalex     před měsícem 05.08.2019 14:37 |  
            1 0

            Váš Erik! :D

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Dr. Fe1     před měsícem 05.08.2019 12:37 |  
        1 10

        Po včerejšku tady píšou lidi i horší věci. Jsou mezi námi i tací a jejich stále dost. Bohužel tohle Slávii táhnou dolu.

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          Arya     před měsícem 05.08.2019 12:42 |  
          5 0

          Bohužel, já to tady po nepovedených utkáních velmi nerada čtu, zápas s Karvinou byl na nic, uznávám. Ale že z toho hned někdo soudí, že proti Celticu nemáme šanci?

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            Dr. Fe1     před měsícem 05.08.2019 12:49 |  
            1 7

            Mnozí nás po Karviné vidí na sestup a na konec Slávie :-) Také to nerad čtu.

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            fps     před měsícem 05.08.2019 13:39 |  
            0 7

            to že s Celtikem nemáme šanci nemá vůbec co dělat s tím, že jsme v Karviné remizovali, viz. jak jsem tady napsal k zápasu s Karvinou "škoda, zbytečná ztráta, jsme neproměnili snad deset dost dobrých šanci, hold jsme si vybrali štěstí se Zlínem a Olomouci" nebo "v koncovce to byl zápas blbec, by jsme ho nedaly snad ani kdyby hráli do rána" nebo "jinak to nebylo vůbec špatné, hra na jednu bránu, mohli jsem dát klidně i 10 gólu, ale koncovka byla špatná", hlavní problém je ale oslabeni kádru o Deliho, Ngadea, Stocha a Zmrhala, s kvalitním soupeřem se teprve projeví to, jak jsem hodně oslabily

            • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

              YuckFou     před měsícem 06.08.2019 16:33 |  
              1 0

              Celtic bude rád, že přejde přes Kluž. A pokud přeci jen postoupí, tak čekám vyrovnané dvojutkání. Spíš než kvalita nám chybí forma a rozehranost některých pro mě klíčových postav. Odešla nám nejlepší stoperská dvojice v lize a i přes to všechno jsme v pěti soutěžních utkáních inkasovali jen jednou! Za Stocha přišel Stanciu a chybět nám může nejvíc Zmrhal, který zatím, ale nikde nepodepsal. Přes Celtic nebo Kluž máme i se současným kádrem reálnou šanci se dostat do LM. Otázkou je, jak bychom na tom byli proti mnohem zvučnějším soupeřům.

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        SuperAukro     před měsícem 05.08.2019 13:41 |  
        1 6

        Zase ty řeči typu, že někdo není slávista, když nepredikuje postup. Jděte s tím někam. Tak to prostě vidí takto a co jako? Nechte ho žít. Také se na vás nikdo nesesype, když si představujete jak budeme válet v základní skupině. Tak nechte zase někoho jiného myslet si opak.

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          Edenjejenjeden     před měsícem 05.08.2019 13:46 |  
          3 0

          A on mu snad někdo něco dělá?

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            SuperAukro     před měsícem 05.08.2019 14:06 |  
            0 5

            A musí dojít až na pěsti? Podle mého stačí, že někdo pochybuje o tom, že je slávista. Třeba chodí na klub svého srdce dlouhá desetiletí a obětuje klubu maximu svého možného. A pak tu musí nejen on číst toto. A i kdyby neobětoval, i tak je to dětinské neustále někomu toto šablonovitě předhazovat. Neškodilo by méně škatulkování.

            • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

              Edenjejenjeden     před měsícem 05.08.2019 15:04 |  
              5 0

              A ještě dětinštější je psát stále dokola to samé.Ale ona se tady vůbec vyrojila poslední dobou spousta nových nicků vid SuperAukro?

              • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

                SuperAukro     před měsícem 05.08.2019 15:52 |  
                2 6

                Myslíš můj účet, který jsem si vytvořil před téměř 2,5 lety a to jen proto, že k tomu starému jsem poztrácet přihlašovací údaje?

                A i kdybych tady byl jen den, tak co? Kromě toho, že mě místní matadoři automaticky umínusují, protože nepíši podle předem daného optimistického pohledu na vše, co vedení dělá, tak je vše ok.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Fabio     před měsícem 05.08.2019 12:38 |  
      5 2

      tak "Celtic bez sanci" nebo "dostaneme 2x debakl" ? to cos napsal, nema hlavu ani patu

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        pipe1980     před měsícem 05.08.2019 12:41 |  
        5 1

        Já myslím že myslel že Celtic je proti Kluzi bez šancí a my dostaneme od kluze dvakrát debakl.

        A nebo je to fanoušek celticu a pak ta věta dává úplně v pohodě smysl

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          kalex     před měsícem 05.08.2019 13:00 |  
          7 1

          Je to troll. To je celé.

  30. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    ŽerykRWS     před měsícem 05.08.2019 12:23 |  
    2 1

    To zas bude mastnej výjezd.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Jachym     před měsícem 05.08.2019 12:28 |  
      6 1

      Proto jsem takticky (samozřejmě pod zcela jinou záminkou) letos naordinoval rodině levnější dovolenou v tuzemsku...:-)

  31. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    rak (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 12:25 |  
    4 0

    Žádný super výběr nebyl. Takže za mně souhlas s většinou - spokojenost. Těžké, ale hratelné (tedy pokud chceme hrát ve skupině LM, tak nemůžeme čekat žádné lehké soupeře).

  32. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Jachym     před měsícem 05.08.2019 12:27 |  
    12 0

    Pevně doufám, že dědek Madden bude v nebi fandit nám, protože jsme po něm pojmenovali i jednu tribunu...:-)

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Dr. Fe1     před měsícem 05.08.2019 12:35 |  
      4 7

      Tak proti Kluži nám bude fandit určitě :-)

  33. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    DF007     před měsícem 05.08.2019 12:31 |  
    3 0

    Tady by byli všichni soupeři těžcí, nejde si vybírat. Respekt k síle soupeřů. Uvidíme, kdo na nás přijde, přání nemám. S trochou štěstí by to jít mohlo. Konec alibismu - přijatelný los, postup určitě není mimo realitu. Letos chci CHL.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Dr. Fe1     před měsícem 05.08.2019 12:34 |  
      5 7

      Důležité je, že nemáme Ajax. Ten byl o řád těžší než ostatní.

  34. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    slaviator     před měsícem 05.08.2019 12:34 |  
    2 3

    To by mohlo být docela hratelne. Ale obavu mám o nás útok...

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      fps     před měsícem 05.08.2019 13:06 |  
      0 10

      tak já tedy vidím hlavní problém ve špatných stoperech, 8 zápasů i s přípravou, a jedna velká zoufalost, to proti kvalitním soupeřům nemůže dopadnou dobře

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        vikik_vikik     před měsícem 05.08.2019 14:50 |  
        4 0

        no jako zoufalá mi naše obrana určitě ( i přes absenci obou výborných sehraných stoperů ) zatím nepřijde ,
        dostat ve čtyřech zápasech jednoho fika není žádné drama :-)

  35. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    mpik     před měsícem 05.08.2019 12:34 |  
    3 1

    Celtic - Cluj a odveta - nějaký tip, kde bude možné sledovat pro nás toto zajímavé utkání?

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      pipe1980     před měsícem 05.08.2019 12:48 |  
      1 7

      Nerozumím otázce. Úplně všechny zápasy jsou v televizi. Nemáš televizi?

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Dr. Fe1     před měsícem 05.08.2019 12:50 |  
        6 8

        Čemu nerozumíš na jednoduché otázce ? Ptá se kde to dávají, tak jestli to víš, tak napiš.

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          pipe1980     před měsícem 05.08.2019 12:56 |  
          5 7

          Hele ty seš vážně asi trošku navedenej viď, čemu nerozumíš na tom že mě obtěžuje to tvoje věčný TOHOTO UŽIVATELE MATE ZABLOKOVANÉHO?

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            Dr. Fe1     před měsícem 05.08.2019 12:58 |  
            2 10

            To si ale děláš sám, když píšeš do veřejné diskuze a zároveň se dobrovolně oslepuješ. To je tvůj problém.

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            Gino     před měsícem 05.08.2019 13:43 |  
            3 3

            Hele.. já bych ti dal redku, nebo spíše BAN. Normalně tu spamuješ věcma, který nikoho nezajímaj.

            • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

              pipe1980     před měsícem 05.08.2019 14:32 |  
              2 1

              Tak dej

              • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

                Gino     před měsícem 05.08.2019 14:34 |  
                2 1

                Kéž bych mohl...
                Karle, můžu? :-))

                • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

                  pipe1980     před měsícem 05.08.2019 14:54 |  
                  3 3

                  No vidíš, tak ses vykecal a už neotravuj

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      ezechiel     před měsícem 05.08.2019 12:51 |  
      1 3

      U Koule

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      fps     před měsícem 05.08.2019 12:51 |  
      1 4

      taky bych to chtěl vidět, podle https://liveonsat.com kde bývá na kterých programech a kde se který zápas dá sledovat, je jen to, že to dávají jen na placených internetových stránkách, ale snad se před zápasem objeví ňáký satelitní feed a nebo internetový stream

  36. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    carevitchando     před měsícem 05.08.2019 12:35 |  
    3 0

    Ajax-Paok jsem si nepřál, Kodaň taky ne, s ní už jsme hráli a kluci výjezďáci si tam už zahajlovali. Takže z těch zbylých dvou jsem volil Celtic, protože jsou to ostrovy a je atraktivnější než Dinamo. Teda pokud postoupí, pamatuju, jak je vypleskla Petržalka 5-0 doma a 0-4 tam, ti jsou taky schopní všeho, ten Celtic.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      donford     před měsícem 05.08.2019 12:45 |  
      0 0

      Tak ligu budeme hrát proti Budějkám u nich (17.8.), pak předkolo LM venku. (20.-21.8.) Potom Bohémka u nás doma (24.8.) a předkolo LM, odveta u nás. (27.-28.8.) V lize možná můžeme dojít k nějakému jednodennímu posunu v náš prospěch.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      SuperAukro     před měsícem 05.08.2019 13:02 |  
      0 5

      Kromě toho si tam ještě normálové pěkně ožraly huby a pak polejvali slávisty dole.

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        SuperAukro     před měsícem 05.08.2019 13:02 |  
        0 4

        *ožrali

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      ezechiel     před měsícem 05.08.2019 13:03 |  
      0 2

      I Žižkov je onehda vyklepnul.

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        honzah (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 14:24 |  
        0 0

        To byli Rangers.

  37. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Lunaris     před měsícem 05.08.2019 12:43 |  
    1 1

    Z hlediska výjezdu zřejmě lepší Celtic než Dinamo. V Záhřebu byste teprve poznali tu pomoc chuligánů, jak o tom mluvil Quelhar v podcastu. Modří zlí chlapci určitě mají dobrý pravý hák.

  38. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    smichov_2     před měsícem 05.08.2019 12:52 |  
    2 0

    Příležitost je to veliká, žádný Juventus to není, když budeme hrát to co na Chelsea v 2. poločase, nebo proti Seville, vymažeme je, ani si nevystřeli na bránu. Otázka je, jestli toho budeme schopni. To nikdo neví, ani Trpiš, ani hráči ne.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      donford     před měsícem 05.08.2019 13:40 |  
      4 3

      Pokud dostaneme Celtic, tak to budou od nich dlouhé nákopy, dlouhé přihrávky, jednodušší hra a pozor, vysocí bijci při rohových kopech. To je těmto klubům vlastní. Tady si musí Trpiš jasně stanovit - vysoký Frýďa nebo menší Hovorka s vysokým výskokem. To, co jsme hráli proti Chelsea, je hudba minulosti. Naše černé věže nenahradíme ani v tvrdosti, ani v rychlosti, ani v technice (Deliho). Jsme o něco slabší než na jaře v EL. Ovšem na jednoduše hrající Celtic vůbec nejsme bez šancí. Pokud postoupí Kluž, bude to rychlý a podstatně techničtější soupeř. Tam se hodně musíme spoléhat na naše krajní beky. Celkově si myslím, že rozhodnou střední řady, tedy střed pole. Nezbývá, než aby Suk a Král šli výkonostně nahoru, což jistě půjdou - podepsala se na nich ta kratiná zločinná pauza a moc bych si přál pro střelbu z dálky o větší, ale především o rychlejší zapracování Stanciua. A kdo v útoku na špici? To fakt nevím, to rád nechám na Trpišovi. :-) Jen si myslím, že Buren pro LM zápasy tam nepatří.

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Jachym     před měsícem 05.08.2019 15:59 |  
        3 0

        Zrovna našim černým perlám zápas na Chelsea moc nevyšel, ale tím vůbec neříkám, že ostatní alternativy by tam bývaly hořely méně...:-)

  39. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    pipe1980     před měsícem 05.08.2019 12:54 |  
    4 1

    Nechtěl jsem Ajax, protože ho považuji za jedinej opravdu nehratelnej z těch možností. A z toho zbytku, vyloženě snadnej soupeř tam prostě není, všichni budou hodně dobrý, takže jsem si přál Celtic, kterej tam považuji za naprosto nejatraktivnějšího soupeře. Výjezd do Glasgow bude epickej, a i jejich fans rady bude zážitek, velkej dvojzápas. Jsem nadsenej. Teď akorát aby nám to nepodelali rumuni.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Dr. Fe1     před měsícem 05.08.2019 13:03 |  
      5 7

      No, aby nebyly třeba spíš ty o rumunské lize. Většina bere automaticky že to bude Celtic, ale ono je to taky tak 50:50

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        smichov_2     před měsícem 05.08.2019 13:27 |  
        3 0

        Svatá pravda, dokonce si myslím, že Cluj je tak 60:40.

  40. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    ColinSKS     před měsícem 05.08.2019 13:02 |  
    1 5

    dobrý je že začínáme venku. to odvetu snad stihnu, neb v úterý 27 přijedu z dovolené. bude to na knop.

  41. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Kzlo     před měsícem 05.08.2019 13:08 |  
    2 0

    Jsem spokojen. A myslím že budeme hrát s Kluzi

      • Re: Twitter Celtic

        Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 13:32 |  
        3 1

        No bodejť by né, určitě sledovali náš boj s Chelsea!

  42. Můj pohled

    asanin     před měsícem 05.08.2019 13:16 |  
    13 0

    Když jsme se vyhnuli Ajaxu (či PAOKU), tak bylo vcelku jedno, koho dostaneme. Za mě je to přijatelný los (pokud by se Kluži povedlo postoupit, tak přímo snový los). Celtic poslední dobou sice vládne své lize, ale ta konkurence je tam opravdu velmi slabá. Další výhodou pro nás může být to, že od tohoto víkendu Celtic bude hrát neustále v režimu sobota - středa - sobota... Před domácím zápasem s námi bude hrát navíc 2x doma... To znamená, že to bude třetí zápas za týden před domácím publikem - a není jednoduché 3x v řadě za sebou doma předvést maximum a vše vyhrát... Dalším důvodem proč nemusíme propadat skepsi je ten, že před 3 měsíci jsme hráli s jedním z nejlepších ostrovních týmů a herně jsme se mu vyrovnali... Celtic kvalitou Chelsea, ani Seville nekonkuruje... Pokud předvedem evropský výkon podobný tomu, co jsme hráli v minulé sezoně - bude to dobré... I bez Simona s MNN... Důležité je, abychom nepředvedli druhé Bordeaux, ale hráli sebevědomě... Pak to půjde...

  43. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Qope     před měsícem 05.08.2019 13:18 |  
    4 2

    Já chci Kluž a chci do LM :-)

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      ColinSKS     před měsícem 05.08.2019 13:26 |  
      1 5

      jako že by se stanciu přimluvil :)

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Fabio     před měsícem 05.08.2019 13:35 |  
      2 0

      to uz si nainzeroval prodej optiky resp nabidl vymenu za balicek vstupenek ve skupine LM ?

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Qope     před měsícem 05.08.2019 16:26 |  
        0 0

        Vidíš to, dík za tip :-)

  44. Celtic - Kluž

    pinochet     před měsícem 05.08.2019 13:19 |  
    9 0

    Oba hratelní a mohli by se spolu pokopat a padnout i nějaká ta červená.

    • Re: Celtic - Kluž

      honzah (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 18:54 |  
      1 0

      Vzhledem k tomu, že hrají oba od 1. předkola, tak padne určitě nějaká ta třetí žlutá (nebo se stojí už za druhou?) - nejlepší načasování je odveta 3. předkola či úvod 4. předkola s námi. Půjde o 6. a 7. zápas v pohárech.

    • Re: Celtic - Kluž

      obiwan     před měsícem 05.08.2019 19:25 |  
      0 0

      Ideální scénář, oba týmy po dvou červených:-))

  45. Doplnění do článku

    asanin     před měsícem 05.08.2019 13:24 |  
    5 0

    Aby byly informace v článku úplně přesné, tak i Kluž hrála 1. předkolo... Astana - Kluž 1:0, Kluž - Astana 3:1...

  46. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    ColinSKS     před měsícem 05.08.2019 13:25 |  
    0 6

    jen bych poopravil že 13.8 není středa ale úterý

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      ColinSKS     před měsícem 05.08.2019 15:07 |  
      1 3

      z článku pro negramotné minusáře : středa (??) 13. srpna, 20:45: Celtic - Kluž.

  47. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Martin Platil     před měsícem 05.08.2019 13:41 |  
    1 1

    Doufám, že nejdeme někoho, kdo nám to vystřílí....

  48. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    mpik     před měsícem 05.08.2019 13:57 |  
    2 14

    Jen doufám, že dojde ke změnám v sestavě. V pohárech rozkvétá Traore, Stanciu také nebyl nakoupen jako hráč pro lavičku.


    Má ideální pohárová sestava
    Kovář – Coufal (Holeš), Kúdela, Hovorka, Bořil – Král (Souček) – Masopust, Baluta, Stanciu, Traoré, Ševčík - Tecl

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Arutha     před měsícem 05.08.2019 14:11 |  
      11 0

      Kováře bych nechal až na pozápasové oslavy...

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        ezechiel     před měsícem 05.08.2019 14:14 |  
        1 11

        Stejně tak Balucu

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          VanDel     před měsícem 05.08.2019 14:23 |  
          1 3

          Tebe radši ani na ty oslavy......

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      honzah (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 14:13 |  
      11 0

      Myslíš, že nám dovolí nastoupit ve 12 lidech?

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        kondorr     před měsícem 05.08.2019 14:15 |  
        2 0

        Třeba si toho nikdo nevšimne :)

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        mpik     před měsícem 05.08.2019 15:45 |  
        1 1

        Ševčík měl být v závorce, chybka

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Tomastu     před měsícem 05.08.2019 15:06 |  
      0 1

      Docela by mě zajímal výškový průměr této sestavy. Nicméně též zkusím napsat svou : Kolář-(LB) Bořil,Frydrych, Hovorka,Coufal-Souček,Traore-(LW) Olayinka,Stanciu,Masopust-Tecl asi největší problém jsem měl obsadit Levé křídlo

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        honzah (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 18:51 |  
        0 0

        Kolář - (RB) Coufal, Kúdela, Hovorka, Bořil (LB) - Souček, Král - (RW) Masopust, Stanciu, Baluta (LW) - Júsuf.

        Náhradníci
        Brankář: 1. Kovář, 2. Markovič
        Stopeři: 1. přesun Krále, 2. Frydrych
        LB: 1. Holeš, 2. přesun Coufala, 3. Zelený
        RB: 1. Holeš, 2. Frydrych, 3. Zelený
        DZ: 1. Traoré, 2. Hušbauer, 3. Hromada
        RW: 1. Ševčík, 2. MvB
        LW: 1. Ševčík, 2. Olayinka
        Podhrot: 1. Hušbauer, 2. přesun Baluta, 3. Ševčík, 4. přesun Masopust
        Hrot: 1. Škoda, 2. Tecl, 3. MvB

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          honzah (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 18:57 |  
          0 0

          Na podhrot jako první náhradník samozřejmě Traoré, až potom další 4 možnosti. Samozřejmě, samozřejmě. Traoré je pro mě luxusní hráč na pomezí základu a pohárový specialista. Pokud Král nebo Stanciu nebude v optimální formě, tak už je to jasný základ. A tím se zase Stanciu uvolňuje k případnému přesunu na kraje.

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          Tomastu     před měsícem 05.08.2019 22:11 |  
          0 0

          Máš Tecla až jako útočníka číslo 3? :) počkej on ti Standa ještě ukáže :D

  49. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Lunaris     před měsícem 05.08.2019 14:04 |  
    4 0

    Šanci určitě máme, ale uvidíme. Trpišák připraví správnou taktiku, teď to jen prodat na hřišti a nepodělat se. Odveta doma je top. Nechtěl jsem samozřejmě Ajax/PAOK a Dinamo Záhřeb jsem taky nechtěl.

  50. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Ondráš     před měsícem 05.08.2019 14:13 |  
    2 0

    Kluž přes Celtic postoupí.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      YuckFou     před měsícem 06.08.2019 16:51 |  
      0 0

      Tím hůř pro nás :)

  51. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Kratass97     před měsícem 05.08.2019 14:17 |  
    15 3

    Alexandru Baluta pokud nedostane šanci a nebude víc využíván tak přemýšlí nad odchodem neboli nad hostováním. Je šťastný že může v takovém klubu jako je Slavia působit a snaží se dělat vše aby dostal šanci ale bohužel trenér Trpišovský ho zatím stále přehlíží a náš Balu je z toho hodně špatný protože je ve slavii jinak šťastný

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      VanDel     před měsícem 05.08.2019 14:19 |  
      0 1

      To máš přímo od něj ?

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Kratass97     před měsícem 05.08.2019 14:26 |  
        3 3

        Mám to od člověka co dělá na slavii a každý den ty kluky vidí. A minule mluvil s Balutou a ten mu tohle řekl. Taky řekl že ví že když přišel tak to od něj nebylo takové a nějaký věci musel změnit což jednou říkal i v rozhovoru Přéma Kovář že mu starší museli vysvětlit jak to tu chodí. Ale že věří že šanci dostane a udělá pro to vše protože je tu moc spokojený

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          VanDel     před měsícem 05.08.2019 14:29 |  
          3 3

          To je od něj hezký...........zato od Trpišáka je to v tom případě o to horší :(

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            kondorr     před měsícem 05.08.2019 14:49 |  
            0 8

            Zřejmě to bude problémovej hráč jinak by určitě hrál fotbalově na to má. Kdyby stál pár korun ,ale vyhodit jen tak 60 mega to je slušnej ulet.

            • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

              ezechiel     před měsícem 05.08.2019 14:53 |  
              0 8

              tz. nejdražší přestupový omyl našeho managementu

              • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

                VanDel     před měsícem 05.08.2019 14:54 |  
                9 2

                Viděl jsi letos hrát Olayinku ?

                • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

                  ezechiel     před měsícem 05.08.2019 15:00 |  
                  0 4

                  já nejsem zastáncem drahých nákupů a předražených hráčů - GVK, Altintop,Danny, Rotaň, Olyainka, Baluca ,...

            • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

              VanDel     před měsícem 05.08.2019 14:57 |  
              5 3

              To je docela odvážné tvrzení. Na mě osobně dělá Baluta naprosto opačný dojem......klidný kluk, který toho moc nenamluví. Což možná bude asi trochu problém, protože se asi zatím nijak moc nezapojil do kolektivu. V čemž jsem doufal, že mu hodně pomůže Stanciu.......ale jak vidno. Trpišák ho odstřeluje i tak.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      mpik     před měsícem 05.08.2019 15:44 |  
      15 6

      Pokaždé, když Baluta nastoupil, tak hru oživil, nádherně přihrával a centroval a občas se blýskl dobrým zakončením. absolutně nerozumím tomu, proč má víc minut zatím marný Olayinka, pomalý Hušbauer, či Ševčík, který stejně jako Zmrhal střídá skvělé zápasy s těmi, kdo ho není vidět. Nepamatuji zápas, kde Baluta nastoupil a nebyl vidět!!! Přál bych si, aby dostal několik zápasů, kde by se mohl ukázat. ;Já jsem osobně přesvědčen, že uspěje. Tady JT opravdu nechápu...

  52. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    SuperAukro     před měsícem 05.08.2019 14:24 |  
    2 4

    Nesdílím optimismus většiny zdejších, stejně tak i pesimismus některých v souvislosti s postupem přes Kluž/Celtic. Osobně si myslím, že to bude v obou případech 50/50 s tím, že máme menší výhodu v tom, že odveta se hraje doma.

    Z čeho mám reálně obavu tak to je naše produktivita. Nebýt zápsu v Teplicích, tak to skóre už nevypadá tak dobře. Forma MvB v zakončení je nám všem známa, Škoďák na ústupu, Tecl nás těžko z toho teď dostane když nehraje, stejně tak Jusúf. Navíc nebudeme mít 10 šancí za zápas jako v lize...

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      pinochet     před měsícem 05.08.2019 14:41 |  
      4 13

      Obávám se, že Júsuf je stejný omyl jako Tetteh ve Spartě, Komličenko by byl zlatý, minimálně s jistotou proměňuje penalty, ale není zrovna obranář a zřejmě by se JT nehodil do koncepce...

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Navyseals     před měsícem 05.08.2019 14:51 |  
        7 1

        Když pominu fakt, že Júsuf u nás odehrál dohromady zatím asi hodinu, tak ten omyl Tetteh dal loni ve Spartě 12 gólů.

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          YuckFou     před měsícem 06.08.2019 17:00 |  
          0 0

          Vždyť ten chlap (Júsuf) snad vyhraje víc hlav a udrží víc míčů než Škoda v životní formě. Za mě je to nevybroušený klenot. Už teď je pro mužstvo v určitých momentech důležitý, a když zapracuje na dynamice a kondici, tak bude určitě i produktivní.

  53. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    makro713     před měsícem 05.08.2019 14:49 |  
    7 0

    Tohle jsem vytáhnul z fb Celticu, myslím že z nás mají plné kalhoty, což mi dneska zvedlo náladu :) ale třeba vyjde Kluž :D
    Paul Mckigen: They beat Sevilla and gave Chelsea a tough round so I'd say that probably is the hardest draw

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Ondráš     před měsícem 05.08.2019 15:05 |  
      4 3

      Já jsem vždycky klidnější, když nás většina podceňuje. Role favorita českým týmům obecně nikdy nesedí.

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        ezechiel     před měsícem 05.08.2019 15:10 |  
        0 0

        nebo "betonovat" postupovou plichtu

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      vršek     před měsícem 05.08.2019 16:00 |  
      3 0

      Tentokrát nás určitě nikdo podceňovat nebude.
      Je výborné, že to není Ajax a snad to vyjde. Je třeba postoupit a "přesvědčit" čínské majitele, že se investice do Slavie vyplatí.

  54. alexandru a nico

    ColinSKS     před měsícem 05.08.2019 15:10 |  
    1 4

    v základu je zřejmně scifi

    • Re: Celtic

      kalex     před měsícem 05.08.2019 15:17 |  
      5 0

      Tak kolega Ezechiel to sem už dával.
      Omlouvám se.

    • Re: Celtic

      Lunaris     před měsícem 05.08.2019 16:08 |  
      5 0

      Tak si to zanalyzujme - jediný fakt těžký soupeř tam jsou Young Boys. Ti ostatní jsou s náma srovnatelní, možná slabší - Zvezda, APOEL a papírově ještě slabší Rosenborg a Maribor. Tudíž já to rozladění chápu. Nicméně pravda se ukáže na hřišti. Vyřazení Sevilly loni nám to nevyhraje, nicméně respekt zahraničí samozřejmě těší.

    • Re: Celtic

      donford     před měsícem 05.08.2019 16:13 |  
      4 0

      Tak viděli nás s Chelsea, ta je pro ně měřítkem.

    • Re: Celtic

      tobro     před měsícem 05.08.2019 17:59 |  
      2 2

      Já bych spíš řekl, udělali jsme si.. (na jaře). Kdyby nás viděli teď v neděli, byl by ten jejich strach asi o poznání menší.. ;-) .. Nejhorší na tom všem je to, že jim to určitě někdo pustí ze záznamu; minimálně v kabině... Ach jo.. ;-))))))))))

  55. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    vlk30 (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 16:06 |  
    0 1

    Kdo je jak hratelný to je prostě blábol, hratelný je snad každý i třeba Real, když proti němu nastoupíš tak s ním hraješ. Jinak mínus vidím že jsme bez obou afričanů kteří to v EP slušně valcovali a v katastrofální produktivitě, případný odchod prince který je sehrany s bořou je také problém jak sám trpiš připustil. Plus vidím v tom že trenér jak v LB tak u nás uměl tým na praktiky každého zahraničního soupeře velmi dobře připravit. Další plus je že by fanoušci mohli zabrat i bez pyra.

  56. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    martyni (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 16:12 |  
    11 1

    Strasne preju Trpisakovi, aby mu to vyslo a aby ukazal tem hejtrum, kteří panikari po 4 kolech, ze kterých mame 10 bodu a jsme první v tabulce.. strasne moc! A verim, ze tohle muzem zvladnout!

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      tobro     před měsícem 05.08.2019 17:25 |  
      5 3

      martyni, tady přece nejde vo.to, že máme 10(4) v české lize, ale o herní projev, herní kvalitu, schopnost vnutit svou hru soupeři a především být efektivní! Aktuální reálná síla mančaftu je imho na 60 - 70 procentech toho z letošního jara... A to je přesně to, co dělá pravověrným sešívkům oprávněně vrásky na čele. Když jsem před více než dvěma hodinami ten článek četl, tak mne pochopitelně potěšil a chtěl jsem ho sem hned dát (2 lidi byli ale rychlejší..), a pak jsem si řekl, nojo, ale jak to chceme uhrát s tímhle kádrem? Budu šťastnej.jak.blecha, když se SKS po 12(!) letech dostane do základní skupiny LM, ale reálný pohled na mančaft, evidentně zvláštní atmosféru v kabině, přestupovou politiku, etc. mne zatim velkým optimismem nenaplňuje... Na českou ligu to (zatím) stačí, ale poháry, to je fakt "jiná liga". .. Ani nevíš, jak rád bych se mýlil.

  57. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Dennis     před měsícem 05.08.2019 16:30 |  
    8 0

    Los podle mě ok, nečeká nás vůbec nic lehkého, ale hlavní bylo vyhnout se Ajaxu. To se podařilo. Já jsem nechtěl ani Dinamo Záhřeb, možná pro někoho nemají takové "jméno", ale soupeř je to hodně těžký. V náš prospěch hraje to, že o postupu budeme rozhodovat doma a doufám, že před zaplněnou TS. Doma si dokážeme vytvořit velký tlak a třeba tam postupový gól prostě dotlačíme silou vůle, když to nepůjde jinak.

    Nejsem žádný znalec skotské ligy, ale šly tady zvěsti, že prý v létě měnili podstatnou část obrany, to by mohlo trochu srovnat handicapy. My bychom do té doby měli ustálit naší také značně obměněnou obranu a hlavně najít střelce a zapracovat do zálohy Nica. Času už tolik není. Každopádně to bude top výjezd, Celtic Park, 60 000 lidí, bude to hukot. :-)

    Nepodceňoval bych ale Kluž, Rumuni fotbal hrát také umí (ne ti za řekou) a pozice podceňovaného týmu jim může vyhovovat. Celtic to podle mě nemá vůbec jisté.

    A ještě k losu EL, pro Plzeň nic lehkého, nepříjemný výjezd na východní Ukrajinu nebo rychlonozí Holanďani. Alkmaar asi není tým, z kterého by nutně musel jít strach, ale přijde mi to jako hodně nevyzpytatelný soupeř, který bude umět dávat góly, ale slabší asi bude vzadu. Bolka celkem ok, tam mi přijde hlavní překážka FCSB. No a AEK? Podle mě dva super těžké losy po sobě pro RB jako pro nasazený tým (!). AEK je myslím ještě o něco těžší soupeř než Trabzonspor. Jestli tohle Jílek zvládne, tak budu hodně překvapenej. Nevěřím tomu ani trochu. Každopádně jejich evropský koeficient půjde, jakmile odepíšou ty sezony 15/16 a 16/17, úplně do hajzlu. :-))

  58. šance

    postovni (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 16:39 |  
    4 1

    Čistě podle clubelo.com jsou naše šance na postup bez ohledu na soupeře cca 60 %. To mi přijde slušný. Přeju si Celtic.

  59. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Kratass97     před měsícem 05.08.2019 16:40 |  
    4 5

    Myslíte že přivedeme ještě jednoho nadstandartního stopera? Protože pokud pustíme Celtic do šancí jako Zlín a Olomouc tak to dobrý nebude

  60. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Obr     před měsícem 05.08.2019 17:02 |  
    8 1

    Uz by to chtelo Stancia zapracovat na pozici, na ktery hraje a bude nam prospesnej. Ten štěk Olmikem a ten omyl na kraji s Karvinou neberu jako meritko. Trpisak si asi bude muset vybrat, jestli Pepíno a nebo on, protoze Suk bude hrat i kdyby jitrnice z nebe padaly.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      amon     před měsícem 05.08.2019 17:52 |  
      6 2

      souhlas, hušby byl v kraviný nejhorší na place (petera nepočítám), proto jsem nepochopil JiT, proč tam za něj nedal Stancia. Karviná Trpišovi nevyšla. Vloni vždycky, když jsme ve 2. půli prostřídali, tak to byl válec a soupeře jsme zatlačili. Oni tam lezli po 4, my prostřídali a místo tlaku jsme se kopali za uši..

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Obr     před měsícem 05.08.2019 18:37 |  
        3 2

        Stridani proti Olmiku bylo taky zvlastni, kdyz Stanciu stridal Burena a hrali sme bez utocnika - ale jako opravdu bez utocnika, kdyz na hrotu nebyl vubec nikdo, dokud neprisel Skodak. Zatim mam z nas takovej zvlastni pocit.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      donford     před měsícem 05.08.2019 20:58 |  
      1 0

      Tak když budou padat z nebe jítrnice a ještě bude hrát k tomu Suk jako na jaře, no, nebyl by to počátek ráje na zemi?

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Obr     před měsícem 05.08.2019 21:44 |  
        1 0

        A v potokach kdyby k tomu teklo pivo proudem....

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          JS (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 21:58 |  
          1 1

          To bysme Hušbyho nedostali na hřiště, kdyby padaly jitrnice a v potoce teklo pivo...

  61. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    o-cab     před měsícem 05.08.2019 17:07 |  
    3 1

    Tierney prestupuje coz by bylo krasny oslabeni Celticu pred zapasem

    co se nas tyce tak je vic nez na case aby Trpis konecne ladil sestavu, dalsim experimentum bych nerozumel. zabijet Sevu nalevo je nesmysl stejne jako nerozehravat Stancia. snad jsme ho kupovali aby nas do LM dostal a to, jak sam Trpis rikal, z pozice 10. proti Liberci ho tam cekam stejne jako Masopusta nalevo, kde hral v Jablonci, a Sevu napravo, kde jiz nekolikrat zahral jak buh. rovnez se musi zapracovat alternativa za MvB.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Crispo     před měsícem 05.08.2019 20:56 |  
      0 1

      V kvalifikaci LM na hřišti soupeře bych zálohu viděl v obsazení: Souček, Král - Zelený, Stanciu, Masopust. U nás při nepříznivém výsledku z prvního zápasu místo Krále Ševu, ale to jsou jen takové úvahy z Football manageru.
      Osobně Ševu nebo Stancia na křídle také vůbec nechápu. Suk bez formy nebo Král, jsou v útoku příliš jaloví, a táhne to akorát Hušby, který se musí kvůli rozehrávce stahovat hluboko. Potom je to moc velký luxus nemít ve hře kreativce jakým je Ševčík a Baluta nebo komplexního podhrota jako je Stanciu, respektive cpát je někam kde se jim nedaří. Ale zase, nevíme jak na tom byli zdravotně (Baluta), fyzicky (Stanciu, Jusúf) a jaké měli na hřišti úkoly...

  62. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    rak (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 17:18 |  
    6 1

    Vyjádřil jsem s losem spokojenost, ale zase oslavy by se neměly konat. Je sice fajn si zahrát ve Skotsku, jak z těch reakcí cítím, ale hlavním cílem je snad postoupit do skupiny. Hráči oslavovali Chelsea a jak jsme dopadli. Ostuda to sice nebyla, ale stopka. A kdoví jestli bychom přes někoho jiného nešli ještě dál. Kluž by sice byla nepříjemná, ale kvalitou je podle mně za Celticem a o Rumunech, i dalších z Balkánu, je docela známo, že dovedou být neudržitelní, ale pokud se jim hned nedaří, tak jsou pak psychicky docela labilní a zranitelní. Navíc máme v týmu dva Rumuny, kteří by je trochu mohli znát. Náš sen je tedy postoupit do skupiny a je jedno přes koho. Důležité bude uhrát nějaký dobrý výsledek venku, abychom doma měli šanci.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      smichov_2     před měsícem 05.08.2019 17:30 |  
      18 4

      Také mě prudí ta buranská logika Trpiše "zahrát si na Celticku!". Jako poprvé jsem to jakž takž bral, OK Chelsea, ale bylo jasné, že jiný los by nám umožnil postoupit ještě trochu dál. Ale teď, když tu Chelsea mají za sebou, si přece musí přát hlavně postup a co největšího nazdárka. To nám přece do Edenu přivede nejen usmolené Celtiky, ale hlavně Juve, Man. City, Real, Barcu a spol.! Copak jsme vidláci z horní dolní, abychom se radovali, že si zahrajeme na Celticu? Hovno!

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Virgil1956     před měsícem 05.08.2019 17:36 |  
        5 0

        To se přece nevylučuje. Jistě chce i Trpiš postup, chtěl ho i přes Chelsea a mrzelo ho, že to nevyšlo.

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Tadeáš_Janků     před měsícem 05.08.2019 23:23 |  
        1 0

        Já spíš než ty Juventusy, Realy, Barcelony, Liverpooly, Bayerny a podobně bych byl mnohem raději za nějaký méně atraktivní los, něco v tomto stylu: Zenit, Porto, Kodaň. Máme šanci postoupit do jarní části Ligy mistrů a pokud se sejde štěstí, tak tady dostaneme třeba Galatasaray a můžem být ve čtvrtfinále, pokud by nás ani tady štěstí neopustilo, tak můžeme dostat například Bayer Leverkusen a rázem jsme v semifinále Ligy mistrů. Jasně, všechny ty týmy (Zenit, Porto, Kodaň, Galatasaray, Bayer) jsou hodně kvalitní, ale mnohem raději budu za tyto losy, kdy jak jsem ukázal máme šanci hrát semifinále Ligy mistrů než abychom dostali skupinu Liverpool, Real Madrid, Inter Milán a považovali za úspěch jeden bod. Samozřejmě, nepopírám, že i při tom velikém štěstí na los by to semifinále Ligy Mistrů nebylo moc pravděpodobné, ale pořád lepší deset procent než 0,1%. Navíc je tu ještě jeden bonus, na zápasy se Zenitem, Portem a podobně se do Edenu nenacpe hromada lidí, kteří ani Slavii nefandí a chtějí jen vidět velkokluby.

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        fps     před měsícem 06.08.2019 10:40 |  
        1 2

        - souhlas, ale ani u Chelsea to nebylo v pořádku, mě zajímá Slavia, já chodím na Slavii, a ne na soupeře, a to ať je jakýkoliv
        - v tomto se pozná kdo je jaký Slavista, a nebo zda vůbec Slavista je

  63. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    belmis (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 17:29 |  
    1 3

    Teď mi jeden rudej říkal, že jsou MNN a Deli opět v sestavě kola. Ach jo...

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      smichov_2     před měsícem 05.08.2019 17:31 |  
      7 0

      Zase nastupují spolu v jednom týmu, v sestavě kola belgické ligy.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      tobro     před měsícem 05.08.2019 17:33 |  
      6 0

      A kde jinde by jako.měli.bejt.. ;-)
      Já vím, v SKS.. ;-)))))

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        belmis (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 18:17 |  
        1 1

        Přesně tak :-)

  64. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Virgil1956     před měsícem 05.08.2019 17:39 |  
    6 0

    Fanoušci Celticu na webu smutní: Slavia Praha, dostali jsme nejtěžšího možného soupeře. :)

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Dr. Fe1     před měsícem 05.08.2019 18:03 |  
      2 8

      Je to hezké, jaké jsme si udělali na ostrovech dobré jméno.

      Mám ale takové tušení, že budeme hrát s Kluží.

  65. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    ctute     před měsícem 05.08.2019 17:51 |  
    9 7

    Tak přes soupeře postup možný, ale pro prokaucovany přestupní termín..bez útoku a s rozborenou obranou, budeme v LM chudí příbuzní. M

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      tobro     před měsícem 05.08.2019 18:02 |  
      2 1

      Máš pravdu, ale to budeme stejně. Důležitá je účast ve skupině, love za účast a další příjmy a pochopitelně případný postup do jarní části EL. Pokud by se toto povedlo, byla by to pecka... :-)

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      slaviator     před měsícem 05.08.2019 18:23 |  
      0 6

      A nejspíše i bez Krále

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        kostelnivlajka     před měsícem 05.08.2019 18:29 |  
        0 3

        ..nenaděláš nic

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Obr     před měsícem 05.08.2019 18:47 |  
        0 1

        Jak bez Krale????

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          slaviator     před měsícem 05.08.2019 19:06 |  
          1 5

          Jak jsem psal vedle, Král spolu s Kiselem, Latkou a nejakym jedním rusky a dvěma francouusky hovoricema chlapama sedí u Staromaku v jedny steakarne... A nejsou zde rozhodně jenom na steaku...

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            Obr     před měsícem 05.08.2019 19:50 |  
            2 1

            No tvl....at polozi 500mega a jde

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            necich     před měsícem 05.08.2019 19:58 |  
            4 2

            Ještě tam byli dva německy hovořící, tři anglicky hovořící a jeden španělsky hovořící chlap. Ty už si více než dvě piva nedávej..

            • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

              slaviator     před měsícem 05.08.2019 20:06 |  
              2 3

              Seděli v Steak bar El Toro Negro, holt jeden z nich byl Rus a dva byli Frantici.

              • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

                Fabio     před měsícem 05.08.2019 21:50 |  
                7 2

                takže sázkářská mafie...anebo si zase usnul na hajzlech a ve snu v tom tvým vlaku smer Most potkal zminene osoby

              • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

                Dr. Fe1     před měsícem 06.08.2019 01:59 |  
                1 9

                Takže půlka Krále jde do Ruska druhá půlka do Francie. Hrůza !

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      fps     před měsícem 06.08.2019 10:26 |  
      0 3

      za mě naprostý souhlas, vůbec nechápu jak to mohli takto podělat, místo toho aby přivedli pořádné stopery, tak dají 100 mil. za hráče na post kde máme plno kvalitních hráčů, a pak taky dají 30 mil. za hráče který vůbec nemá fyzické předpoklady na stopera, tohle fakt nechápu

  66. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    kostelnivlajka     před měsícem 05.08.2019 18:04 |  
    2 4

    Já tedy rozhodně radost jako trpíš nesdílím, spíš naopak, asi ví něco víc než já..

  67. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    gazza     před měsícem 05.08.2019 18:49 |  
    0 0

    asi Celtic poodle me

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      gazza     před měsícem 05.08.2019 19:12 |  
      1 1

      Jinak Celtic je Jeden z mych oblibenych tymu ,ale samozrejme ne v pripadnem dvojzapase .Krasny stadec ,super atmosfera ,tvrdy britsky fotbal I Glasgow je pekne mesto .Samozrejme prvne musi dat rumuny Dobre na vyjezd I postup !

  68. Los

    Sedrousek     před měsícem 05.08.2019 18:50 |  
    3 0

    Jisty je jedno. Oni z nas taky nejsou nadseni!

    • Re: Los

      YuckFou     před měsícem 06.08.2019 17:06 |  
      1 0

      Jestli se jedná o Celtic, tak já nadšený jsem. Za podmínky, že vyřadí Kluž.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      kostelnivlajka     před měsícem 05.08.2019 19:07 |  
      1 3

      timur a jeho parta...jeden z dachau, druhej juniorskej reprezentant v sumu

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Lunaris     před měsícem 05.08.2019 19:08 |  
      3 1

      To je Lafata ten dole vlevo, ne?

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        gazza     před měsícem 05.08.2019 19:14 |  
        1 0

        vypada jak Lafata

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        pehacko     před měsícem 05.08.2019 20:36 |  
        4 0

        presnej lofata a vubec vetsina tech ksichtu jsou spartani podle vzhledu!

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          JS (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 21:50 |  
          1 1

          Je tam i Štětina...

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            pehacko     před měsícem 05.08.2019 21:53 |  
            4 0

            a ten tlustoprd to bude frydek!!!

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            obiwan     před měsícem 05.08.2019 22:41 |  
            0 0

            Twl, sorry, ale vidím tam Béřu:-)

  69. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Lunaris     před měsícem 05.08.2019 19:05 |  
    11 0

    Ono je to všude stejné, všude se brečí a brečí. Celtic fans brečí, že dostali silného soupeře. My brečíme, že jsme nedali gól v Karviné. A úplně nejvíc nechápu sparťany, kteří brečí nad losem předkol, že dostali Trabzonspor a AEK Athény. Podle mě je to naopak skvělej los a já nad tím teda nebrečím vůbec.

  70. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    kostelnivlajka     před měsícem 05.08.2019 19:14 |  
    0 2

    wimpy, co na to říká kámoš tommyrengers?

  71. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    brťas74     před měsícem 05.08.2019 19:37 |  
    0 2

    Podle mě Celtic není dávno to co býval před lety,na paty mu v lize vždy šlapou Rangers ,vloni váleli Hearts z Edinburgu,a skotská liga zas takovej válec není.Pokud postoupí přes Kluž ,šance tu je.Osobně bych ale radši Kluž.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      wimpy     před měsícem 05.08.2019 19:39 |  
      6 1

      Rangersw nedávno poslali do čtvrté ligy a dlouho se hrabali zpět. Problém Celtic je, že mu už hodně dlouho na paty nešlapal nikdo, proto šli s kvalitou hodně dolu.

  72. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    pehacko     před měsícem 05.08.2019 20:35 |  
    7 0

    chtel bych celtic a tentokrat bych si vyjezd prosadil at se sef i rodina treba poserou!

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Sedrousek     před měsícem 05.08.2019 20:51 |  
      0 0

      A nebylo by lepsi vzit rodinu ssebou?

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Fabio     před měsícem 05.08.2019 21:47 |  
        3 0

        nebo šéfa ať to cvakne

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          pehacko     před měsícem 05.08.2019 21:52 |  
          0 1

          tak sef pojede sam a ja zustanu makat v praci! nasrat! budu zleeeeej!!!

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        pehacko     před měsícem 05.08.2019 21:51 |  
        2 2

        chtel jsem si ten vyjezd uzit a ne se tahat s zenou a detma... to je porad... mame hlad, curat, kakat, zizen, curat, kakat, hlad, uz nemuzu chodit, zizen, hlad, curat, kakat,...

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        obiwan     před měsícem 05.08.2019 22:19 |  
        1 1

        To by se posrala rodina:-))

  73. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Jakob     před měsícem 05.08.2019 21:08 |  
    9 1

    Já když nad tím přemýšlím, radši bych teda Kluž než Celtic.
    Za prvé , myslím že nás styl agresivního napadání a honění protihráčů po celém hřišti platí spíš na týmy hrající fotbal více technicky a méně atleticky. Viz se Sevillou , Genkem atd...
    Za druhé , u Rumunů se dá předpokládat že při našem stylu neustálého dorážení a dohrávání každého souboje, potečou nervy proudem... U Celticu nic podobného podle mě nehrozí...

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Dr. Fe1     před měsícem 06.08.2019 02:00 |  
      1 9

      Pravdu díte.

  74. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Hanz2802     před měsícem 05.08.2019 22:13 |  
    0 0

    Pobavila mě konverzace dvou fanoušků Celticu na jejich twitteru. Je skvělý vidět, že u některých fanoušků Celticu máme respekt a jméno a že nás považují za jednoho z nejtěžších možných soupeřů. Akorát s tou "dobrou rekrutací" nových hráčů to moc netrefil...bohužel.

    A: Could have been worse

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Hanz2802     před měsícem 05.08.2019 22:27 |  
      1 0

      tak snad teď:)
      A: Could have been worse
      B: No it couldn't
      A: Would the Swiss team not have been harder?
      B: Nah slavia Prague made the quarter final of the EL last season
      A: I think they sold a few players though. Wee buns
      B: Yeah but they have probably recruited well.
      A:Trust me this is the worst draw we could've got, any other team and I would've been farely confident, but not with this lot

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        obiwan     před měsícem 05.08.2019 22:35 |  
        3 2

        A co když to byl záznam chatu trolů, které známe i u nás?:-)))

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          Hanz2802     před měsícem 05.08.2019 22:54 |  
          0 0

          Že by ta infiltrace byla až taková :) Jinak děkuji Merlinusovi za rychlý překlad a pochopení, že poslední A a B je stejný člověk :D. Přidávat příspěvky jak je vidno neumím, ale anglicky to zase joo.

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          wimpy     před měsícem 05.08.2019 22:54 |  
          1 0

          Před čtvrtfinále se na UEFA.com fanoušci Chelsea radovali z losu a dost často jim říkali, že se budou divit. :-)

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          pipe1980     před měsícem 06.08.2019 01:35 |  
          4 1

          myslíš jako kdyby vlezli fanoušci Celticu sem, zrovna když tady budou probírat fotbal já nevím, doktor s rozumbradou? to by se taky dozvěděli že jde bárka ke dnu

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            Dr. Fe1     před měsícem 06.08.2019 02:01 |  
            1 11

            Nepodsouvej a nelži.

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            obiwan     před měsícem 06.08.2019 09:18 |  
            1 1

            Já nesmím ani naznačovat:-)

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        Merlinus (přítel SN)     před měsícem 05.08.2019 22:39 |  
        2 0

        Možná by byl dobrý překlad. Takže v rychlosti...

        A: Mohlo to být horší
        B. Nemohlo
        A: A nemohl být ten švýcarský team těžší
        B: Slavia byla vloni ve čtvrtfinále EL
        A: Myslím, že ale prodali několik hráčů, takže pohodička
        B: Tak zase asi dobře posílili
        Věř mi, tohle je ten nejhorší los, který jsme mohli dostat a fakt si nejsem s postupem moc jistý

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          fps     před měsícem 06.08.2019 10:06 |  
          3 3

          A: je správně informován o oslabení kádru, B: není správně informován o posílení kádru, Deli, Ngadeu, Stoch, Zmrhal je velké oslabení kádru, o posílení kádru nemůže být ani řeč, jediná adekvátní náhrada za odchody je Stanciu

  75. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Juventus turin     před měsícem 06.08.2019 06:17 |  
    1 3

    Bylo by velké překvapení, kdyby jsme nehráli se Celtikem.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      donford     před měsícem 06.08.2019 12:59 |  
      1 0

      Věřím, že se naše trenérská suita pojede na zápas Celticu s Kluží podívat. Aby znali všechny (obě) eventuality.

  76. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Martin Platil     před měsícem 06.08.2019 08:42 |  
    1 2

    Hlavně, aby nebyl zavřený stadión.

  77. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    zeleznik2     před měsícem 06.08.2019 10:31 |  
    2 6

    Los přijatelný, ale po výkonu v Karviné, moc optimista nejsem.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      obiwan     před měsícem 06.08.2019 15:31 |  
      3 1

      Výkon v Karviné nebyl špatný, špatné bylo proměňování šancí...

  78. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    boss009     před měsícem 06.08.2019 10:32 |  
    0 4

    Celtic už dávno není co bejval. Nakamura už za ně dávno nehraje tudíž se branek moc neobávám. Kdyby se koupil pořádný útočník a také slušný stoper nebylo by vůbec o čem. Takto to bude vyrovnanější, ale i tak 60-40 pro nás. Větší strach bych měl z Kluže, protože ti jsou dost nečitelní.

  79. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    první rytíř     před měsícem 06.08.2019 12:52 |  
    3 4

    Pokud bychom na kteréhokoliv z nabízejících se soupeřů mohli narazit v jarní sestavě a formě, mohlo by to být snadné. Jenže za současné situace to až tak prostě nevidím, škoda.

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Novi.sks     před měsícem 06.08.2019 13:54 |  
      6 0

      Tak se mi to líbí! :)

      Žádné: "Co to je za tým? Nějaká Praha? Levou zadní..." ale pěkně: "A doprdele, Slavie!" :D

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        wimpy     před měsícem 06.08.2019 14:02 |  
        4 1

        Celkem změna, co? :-)

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      obiwan     před měsícem 06.08.2019 15:29 |  
      0 6

      Smutné je, že ten aktuální tým se příliš nepodobá tomu, který málem uspěl na Chelsea...

      • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

        wimpy     před měsícem 06.08.2019 15:37 |  
        3 1

        Ale tak to mají všichni, i oni jsou teď po přestupním období, někdo odešel, příchozí musí zapracovat a forma v nedohlednu.

        • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

          obiwan     před měsícem 06.08.2019 15:44 |  
          4 3

          Opírali jsme se o dvě věže, kreativitu Stocha a famózního Součka...neunavitelne Masopusta a Olayinku - někdo už tu není a jiný je z formy. Mně to fakt zatím vychází, že minimálně silnější nejsme:-)

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            wimpy     před měsícem 06.08.2019 15:47 |  
            4 1

            Nejsme silnější, neb nám odešli stopeři. Ale díky klauzulím tomu nešlo zabránit. A nahradit to nebude jednoduchý, na druhou stranu, finančně jsme se toto přestupní období nažvejkli a odchod Součka nejdéle do roka za slušný prachy visí ve vzduchu.
            Je sice stěžejní postoupit do LM, ale z hlediska budování týmu to zase tak zásadní není. Poháry jsou před námi tak jako tak, kvalitu je třeba zvedat dlouhodobě.

            • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

              obiwan     před měsícem 06.08.2019 17:41 |  
              1 4

              S tím vším souhlasím a nerozporuju to, mířil jsem k tomu, že na tom nejsme tak, jako když jsme trápili anglany...a to nejen individualitami, ale i kolektivní formou týmu. Máme na to dva týdny...

              • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

                donford     před měsícem 06.08.2019 20:56 |  
                1 4

                A za týden se nic moc nezmění a my budeme říkat, máme na to ještě týden...

                • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

                  obiwan     před měsícem 06.08.2019 21:30 |  
                  1 4

                  Bohužel...

            • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

              Fabio     před měsícem 06.08.2019 19:27 |  
              0 4

              Součka bych prodal v zime, kdyz bude zajem. Jinak na nej budeme spolehat jak repre na Jagra, donekonecna.
              Mne chybi klasicka 10-tka spielmacher (snad se rozjede Stanciu) a poradnej tank na hrot, ne nejake nahrady á la Mick, Škoda atď. Jsem zvedav na Tecla, ale tezok dostane v Evrope, kdyz si zatim netukl v lize.

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            gazza     před měsícem 07.08.2019 03:15 |  
            1 3

            Az na ten omyl s Olayinkou souhlas

          • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

            gazza     před měsícem 07.08.2019 03:17 |  
            1 3

            az na ten omyl s Olayinkou souhlas

  80. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    luva     před měsícem 07.08.2019 19:50 |  
    0 0

    Ahoj chlapi, jsem v zahraničí a dávají někde ten zápas Celtic - Kluž? Díky

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      Radek097 (přítel SN)     před měsícem 07.08.2019 19:54 |  
      1 0

      Fortuna, Chance, Sazkabet, Tipsport

  81. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    fps     před měsícem 07.08.2019 19:54 |  
    0 2

    - jestli máte někdo možnost tak jako já, tak zápas Cluj vs Celtic dávají na Feedu na 7.0°E, 11190, H, 7200, Id: ROU 50, je ale kódovaný v Biss, klíče jsou F 00BB1FFF 00 FF85AA2E51FFAAFA a F 00BB1FFF 01 FF85AA2E51FFAAFA
    - obraz na FHD dost dobry, datový tok okolo 13 Mbit/s
    - jsem tedy dost zvědav na úroveň zápasu

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      kostelnivlajka     před měsícem 07.08.2019 20:14 |  
      0 0

      twl, to sou nějaký data z navigace, ne?:-)

      někdo radši hodně nějak stream

    • Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

      fps     před měsícem 08.08.2019 10:19 |  
      0 3

      - úroveň zápasu nic moc, také nic moc tempo zápasu, hodně opatrné, hodně bojovné, dost nepřesnosti, minimum šanci a střel, obě mužstva udělali po jedné chybě, a obě mužstva tu jednu chybu využili, Cluj dal gól po podobné akci jako byla ta naše v Teplicích kdy dal gól MvB
      - Cluj má dost nesympatický dresy, rudé se sralťanskou (rumunskou) vlaječkou na prsou, atmosféra dost špatná, za jednou bránou byli oba kotle, který měly jen pár stovek fanoušku
      - po tomto zápasu jsem trochu větší optimista než jsem byl po losu, Celtic ale bude doma určitě lepší než venku, venku jen vyčkával, ale u nás bude záležet hlavně na tom, jak zahrají stopeři

  82. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    kostelnivlajka     před měsícem 07.08.2019 20:30 |  
    0 0

    a maj ho tam

  83. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    ezechiel     před měsícem 07.08.2019 22:06 |  
    0 0

    1:1 Cluj -Celtic

  84. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    gazza     před měsícem 07.08.2019 22:54 |  
    0 0

    tak dnes 1:1 Jinak jsem sledoval jen druhou pulku a myslim ,ze kdyz konecne zahrajeme ceho jsme schopni tak by jsme postoupit meli ,ale zase jde o to jak je Celtic silny doma.Ten jejich golman se me nepodoba, tam by mohla byt slabina

  85. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    slavanda     před měsícem 08.08.2019 13:43 |  
    0 0

    Tak jsem kouknul zpětně na Kluž-Celtig a navrhuju všechno vsadit na LM, letos je ta šance prostě veliká. Jistota to není, nepodcenit, ale jít do toho na 100% i kdyby se měla ošidit liga. Howgh.

  86. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    budvarka     před měsícem 08.08.2019 14:16 |  
    1 0

    Kieran Tierney - levej bek Celticu přestupuje za 25mio GBP do Arsenalu... Stává se tak nejdražším skotským hráčem historie. Lennon, trenér Celticu: "Skvělej hráč, bude nám velmi chybět."

  87. Re: Los Ligy mistrů: Celtic nebo Kluž!

    Faltič     před měsícem 08.08.2019 18:16 |  
    2 0

    Tierney už ofiko v Arsenalu.

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen