Přípravná utkání

Slavia - Chrudim 5:3

Slavia porazila v Čelákovicích v přípravném zápase druholigovou Chrudim 5:3. V základní sestavě nastoupily všechny tři nedávné posily, Hora s Provodem vstřelili své první branky. Slavia vedla už 5:0, v závěru zápasu, kdy dostali příležitost i mladí hráči z dorostu, třikrát inkasovala.

Trenér Jindřich Trpišovský se musel samozřejmě obejít bez reprezentantů, zato zařadil do základní sestavy nové posily, Provoda na levé křídlo, Horu na pravé křídlo a Takácse na post defenzivního záložníka. Na lavičce měl být z kádru A týmu připraven jen Mick van Buren, kterého doplnili mladíci Radotič, Toula, Langhamer a Křišťan. Nakonec ale Mick van Buren nastoupil v základní sestavě místo Petra Ševčíka. První střelu zápasu si připsal kapitán Laco Takács, brankář soupeře jeho pokus k tyči vyrazil. Jinak však úvod zápasu nepřinesl zajímavý fotbal, na nekvalitním hřišti se za mírného deště hrál fotbal bez šancí v nevelkém tempu. Přesto šla Slavia na konci osmnácté minuty do vedení, když se zblokovaná střela Holeše odrazil k van Burenovi, ten potáhl míč po pravé straně a centrem našel znovu Holeše, který hlavou zblízka rozvlnil síť - 1:0. V dobré šanci se po přihrávce Hory zjevil Tecl, ale přestřelil. O deset minut později našel Frydrych pěknou průnikovou přihrávkou ve vápně Tecla, ten ještě vrátil na střed vápna Horovi, který ve skluzu zaznamenal svůj první gól v novém dresu - 2:0. Jakub Hora se dostal ke střele i ve 33. minutě po přihrávce Holeše, tentokrát však překopl bránu. O dvě minuty později už Slavia slavila třetí branku, když se míč před vápnem odrazil ke Škodovi, ten nezazmatkoval a poslal jej na volného Tecla, který tváří v tvář brankářovi poslal míč k tyči - 3:0. Milan Škoda to pak zkusil z velké dálky a prudkou ranou těsně minul. Před koncem poločasu měl ještě po rohovém kopu velkou šanci Kúdela, ale trefil jen brankáře, z přímého kopu pak minul bránu Provod. Tím poločas skončil.

Do druhé půle nahradil Ondřeje Kúdelu šestnáctiletý Daniel Langhamer, který se postavil do zálohy, Laco Takács se přesunul na post stopera. Slavia začala náporem a brankář Chrudimi kryl tečovanou střelu ... i dorážku Škody. V 50. minutě sudí odpískal penaltu poté, co byl ve vápně stažen k zemi Škoda, sám faulovaný hráč se postavil k míči a nechytatelnou ranou z puntíku pod břevno zvýšil na 4:0. O tři minuty později Slavia vystřídala brankáře a mezi tři tyče se postavil Luka Radotič. A dvě minuty nato se radoval ze své první trefy v sešívaném i Lukáš Provod, který využil zaváhání soupeřovy obrany a poslal míč mezi nohy golmana - 5:0. Slavia v tuto chvíli na hřišti jasně kralovala a prakticky co minutu si připsala šanci nebo alespoň střelecký pokus. V 63. minutě spálil například vyloženou šanci Tecl, který byl úplně sám před brankářem, ale jen jej nastřelil. Poté se do několika zajímavých šancí dostali i hráči soupeře a v 67. minutě Radotič vyrazil střelu Chrudimi jen k Vašulínovi, který měl už jednoduchou pozici - 5:1. V 74. minutě se na hřiště místo van Burena se Škodou dostali i zbylí dva mladíci Křišťan s Toulou. Vzápětí hosté snížili na 5:2, když se z úhlu o tyč trefil Krčál. V 83. minutě bylo ještě hůř, obrana Slavie nezachytila náběh Rybičky, který tvrdou ranou upravil stav na 5:3. V poslední minutě ještě minul z hranice vápna Langhamer a tím zápas skončil.

Komentáře (97)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Chrudim

    Kzlo     před 5 lety 05.09.2019 16:19 |  
    1 4

    Moc hráčů nezbylo

    • Re: Slavia - Chrudim

      celtix     před 5 lety 05.09.2019 16:22 |  
      6 1

      Mně to nevadí. Rád se podívám na naše talenty.

      • Re: Slavia - Chrudim

        Arya     před 5 lety 05.09.2019 17:05 |  
        8 0

        Jenom škoda, že Ševčík je zdravotně mimo :(

  2. Re: Slavia - Chrudim

    Slávy syn     před 5 lety 05.09.2019 16:59 |  
    4 0

    Jsem zvědav na nováčky. A z mladých, pokud nastoupí, bych rád viděl Langhamera. Je pokropeno, to má Jindra rád. Tak vzhůru.

  3. Re: Slavia - Chrudim

    Arya     před 5 lety 05.09.2019 17:02 |  
    4 0

    Tak Jindra má prý jiné pracovní povinnosti

  4. Re: Slavia - Chrudim

    Kábě     před 5 lety 05.09.2019 17:05 |  
    4 0

    Někdo se musel zranit, protože Mick je v základu.

  5. Re: Slavia - Chrudim

    Rhu-rhu     před 5 lety 05.09.2019 17:05 |  
    4 0

    Místo Ševčíka hraje van Buren.

  6. Re: Slavia - Chrudim

    PetCC     před 5 lety 05.09.2019 17:05 |  
    0 0

    Van Buren je na hřišti, kdo tam není?

    • Re: Slavia - Chrudim

      Arya     před 5 lety 05.09.2019 17:06 |  
      4 0

      Ševčík je zraněný

    • Re: Slavia - Chrudim

      Rhu-rhu     před 5 lety 05.09.2019 17:06 |  
      0 0

      Ševčík :(

  7. Re: Slavia - Chrudim

    PetCC     před 5 lety 05.09.2019 17:06 |  
    6 0

    Ale oraniště pěkný :-)

    • Re: Slavia - Chrudim

      Lunaris     před 5 lety 05.09.2019 17:14 |  
      0 4

      Já si akorát říkám, jestli zápasy na takových terénech můžou těm hráčům potažmo trenérům něco dát. Zachování zápasového rytmu ok, ale jinak v tom smysl nevidím.

  8. Re: Slavia - Chrudim

    mpik     před 5 lety 05.09.2019 17:11 |  
    1 19

    První dojem po deseti minutách je takový jaký jsem z "posil" očekával. Což není lichotivé. Ale 80 minut je ještě před námi....

    • Re: Slavia - Chrudim

      Arya     před 5 lety 05.09.2019 17:13 |  
      22 0

      Já první dojem naprosto ignoruji a hodnotit budu až po delším časovém úseku...

      • Re: Slavia - Chrudim

        PetCC     před 5 lety 05.09.2019 17:24 |  
        10 0

        Mě v přípravě zaujal jeden hráč jen jednou. Většinou příchozí hráče znám, vím co od nich očekávat.
        Ovšem před lety jsem byl na přípravě na Strahově na tréninkovém hřišti a tam mě zaujal jeden hráč, ani jsem nevěděl, kdo to je. Perfektně zkušeně odehrál zápas na kraji obrany.
        Byl to David Hubáček :-)

      • Re: Slavia - Chrudim

        mpik     před 5 lety 05.09.2019 17:35 |  
        3 14

        To já take, ale třeba u Van Kessela jsem si byl jist už po pár minutách, že to bude průser. Například Holeše jsem viděl prvně na Střížově s Viktorkou a tam jsem naopak byl hrou příjemně překvapen.
        Dnes zatím spousty nepochopitelných ztrát zpracováním, prvním dotykem, či nepřesnou přihrávkou. Sice vedeme, ale je to hrozná hra.

        • Re: Slavia - Chrudim

          Mimoň     před 5 lety 05.09.2019 18:13 |  
          5 0

          Seš genius. Až si budu vybírat nevěstu dám na tvůj první dojem!

    • Re: Slavia - Chrudim

      Boss82     před 5 lety 05.09.2019 21:53 |  
      6 4

      No tvl. - J. Nezmar správně říká, že hodnotit hráče je možné objektivně až v době, kdy z klubu odchází po několikaletém působení. Ale my tu máme "experta" Mpika, který je schopen je zcela zhodnotit už po 10 minutách bezvýznamného přípravného zápasu na mizerném terénu. Gratuluji, myslím, že Guardiola by se v tvé konkurenci měl začít bát o své místo trenéra Manchesteru City.

  9. Re: Slavia - Chrudim

    PetCC     před 5 lety 05.09.2019 17:29 |  
    7 0

    Tak přeci jen něco, co jsme u ostatních hráčů moc neviděli. Hora do toho skočil a důrazem dává gól.

    • Re: Slavia - Chrudim

      mpik     před 5 lety 05.09.2019 17:41 |  
      1 17

      Důraz je fajn, to je styl hry Bohemky, ale od hráčů SKS čekám i něco dalšího navíc....

      • Re: Slavia - Chrudim

        Edenjejenjeden     před 5 lety 05.09.2019 17:48 |  
        7 0

        A prosím tě,co od hráčů na tomhle terénu očekáváš,technické finesy,parádičky?Vždyt ten míč se chová zcela nevyvzpytatelně.

    • Re: Slavia - Chrudim

      martyni (přítel SN)     před 5 lety 05.09.2019 17:47 |  
      7 0

      Jojo, to by se mohlo hodit! Prijde mi ze Hora a Takacs do toho jdou sebevedome, Provod ještě tak trochu vaha, co ma hrat a je mozna trochu nervozni.

  10. Re: Slavia - Chrudim

    Martin Platil     před 5 lety 05.09.2019 17:47 |  
    0 6

    Baluta reprezentuje?

    • Re: Slavia - Chrudim

      Andreas     před 5 lety 05.09.2019 18:00 |  
      8 0

      Pro Balutu se hledá hostování. Údajně je blízko dohoda s Libercem.

      • Re: Slavia - Chrudim

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 05.09.2019 18:02 |  
        11 0

        To by bylo ideální řešení.

  11. Re: Slavia - Chrudim

    gazza     před 5 lety 05.09.2019 18:06 |  
    0 2

    pekne patej .Rad se podivam I na nase talenty

    • Re: Slavia - Chrudim

      gazza     před 5 lety 05.09.2019 18:07 |  
      2 2

      Skoda sice jiz odrostlej talent ,ale gol pekny

        • Re: Slavia - Chrudim

          gazza     před 5 lety 05.09.2019 18:15 |  
          0 2

          jo, jsem to zrovna pustil po patem golu .Hlasatel hlasil Skodu Diky za opravu

  12. Re: Slavia - Chrudim

    Mimoň     před 5 lety 05.09.2019 18:10 |  
    9 1

    Místní hlasatel prokázal způsobilost na komentování O2 Sport :-D.

    • Re: Slavia - Chrudim

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 05.09.2019 18:28 |  
      7 0

      Hlavně v hlášení sestav. Lukáš Doprovod :-)

      • Re: Slavia - Chrudim

        pipe1980     před 5 lety 05.09.2019 19:20 |  
        2 0

        takže se mi to fakt nezdálo?

      • Re: Slavia - Chrudim

        bongor     před 5 lety 05.09.2019 20:31 |  
        1 1

        Hody hody do Provody,dejte flastr malovaný!

  13. Re: Slavia - Chrudim

    slaviator     před 5 lety 05.09.2019 18:18 |  
    2 19

    I ta Chrudim dá Kovářovi gól...

    • Re: Slavia - Chrudim

      pipe1980     před 5 lety 05.09.2019 18:22 |  
      2 0

      s nima budem hrát znova?

    • Re: Slavia - Chrudim

      Mimoň     před 5 lety 05.09.2019 18:22 |  
      8 0

      Až na to že Kovář tam není už davno ;-)

      • Re: Slavia - Chrudim

        slaviator     před 5 lety 05.09.2019 18:24 |  
        1 12

        Tim hur!!!

        • Re: Slavia - Chrudim

          Mimoň     před 5 lety 05.09.2019 18:45 |  
          9 1

          Nějak nechápu tvoje myšlenkový pochody, ale dobrý no...

          • Re: Slavia - Chrudim

            slaviator     před 5 lety 05.09.2019 18:57 |  
            0 11

            Už to neubehal, tak se nechal vystřídat a hodil tam chudáka mladyho brankáře, který pak dostal trojku.

            Kdyby chytal Markovič tak udržíme čistý konto!

            • Re: Slavia - Chrudim

              marp (přítel SN)     před 5 lety 05.09.2019 20:02 |  
              6 4

              Mně to poslední dobou připadá, že se ti někdo naboural do účtu. Takový nesmysly a hejty jsi dřív nepsal. Vždyť v tom není kousek smyslu.

  14. Re: Slavia - Chrudim

    gazza     před 5 lety 05.09.2019 18:20 |  
    1 3

    Jeden jsme dostali Jinak dobrej trenink z druholigovym tymem

  15. Re: Slavia - Chrudim

    hiker42     před 5 lety 05.09.2019 18:26 |  
    6 0

    rikam si, ze skoda, ze se Hora nevesel na soupisku ChL, bojovnost prikladna, technika na tom tankodromu slusna

  16. Re: Slavia - Chrudim

    gazza     před 5 lety 05.09.2019 18:27 |  
    1 4

    sakra dalsi

  17. Re: Slavia - Chrudim

    gazza     před 5 lety 05.09.2019 18:33 |  
    1 4

    tvl oni to jeste vyrovnaji

  18. Re: Slavia - Chrudim

    VanDel     před 5 lety 05.09.2019 18:34 |  
    1 7

    To bude ještě plichta....

  19. Re: Slavia - Chrudim

    Edenjejenjeden     před 5 lety 05.09.2019 18:34 |  
    5 0

    Ten Radostič je dobrej poušták :-(

    • Re: Slavia - Chrudim

      Borgetti     před 5 lety 05.09.2019 18:50 |  
      5 1

      Já ho dnes neviděl chytat, ale to bude ten samej co víc jak před týdnem pustil 4 fíky v Domlažicích. Být tam Markovič, tak béčko neprohraje.

  20. Re: Slavia - Chrudim

    gazza     před 5 lety 05.09.2019 18:41 |  
    3 3

    ten hlasatel je dobrej

  21. Branky

    Mike     před 5 lety 05.09.2019 18:48 |  
    0 0

    Tak jsem se pripojil v 58.minute a videl jsem posledni 3 branky v zapase. Inkasovali jsme o 1 gol vice, nez v predchozich 10 souteznich utkanich dohromady. Doufam, ze vysledek tady nebude brat nikdo vazne, to by musel byt slusny blazen, vzdyt o nic neslo.

  22. Yusuf

    Mike     před 5 lety 05.09.2019 18:51 |  
    4 0

    Yusuf zacal na lavicce v kvalifikaci na MS proti Iraku.

    • Re: Yusuf

      donford     před 5 lety 05.09.2019 18:57 |  
      3 3

      Hora je protřelej mazák s velmi slušným zrychlením z místa a s velmi dobrým rozhledem. Dle mého také škoda, že není na soupisce pro CHL. Provod se v druhé půli více osmělil a je na tom dobře s fyzičkou. Takacs takovej dobrej medvěd pro ligu. Bylo ale vidět, že Kúdela před ním byl o dost jinde. Moc škoda, že nechytal Markovič. Asi taky reprezentuje? Desítka od Škoďáka, to byla lahůdka.

  23. Re: Slavia - Chrudim 5:3

    Slávy syn     před 5 lety 05.09.2019 18:52 |  
    5 1

    Aspoň, že to pole, na kterém se hrálo, před zápasem pokosili. Jinak jsem rád, že jsem viděl nejhezčí (vlastně druhé nejhezčí) dresy v akci a víc nad ničím nehloubám. Dobrý trénink.

  24. Re: Slavia - Chrudim 5:3

    stromovous (přítel SN)     před 5 lety 05.09.2019 19:06 |  
    1 2

    Neví někdo jak to bude s těma lístkama na LM? Teda abych to upřesnil, kdy klub vydá info?

    • Re: Slavia - Chrudim 5:3

      pipe1980     před 5 lety 05.09.2019 19:13 |  
      1 0

      co myslíš, ví někdo?

    • Re: Slavia - Chrudim 5:3

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.09.2019 19:24 |  
      1 4

      Říkalo se z kraje tohoto týdne ,ale asi ještě mudrujou a navíc nejvyšší je v Číně jestli čekají až se vrátí a posvětí to čert ví.Přitom to jednoduché jak facka majitelům permic nabídnout balíček dál jim musí garantovat místo na každý zápas,samozřejmě bez nějakého zkoumání OP,protože už udaje mají při jejich nákupu,navíc mě to prostě uráží šaškovat někde s OP jako na policajtech.Co zbude dát do volného prodeje na občanku,tedy jestli na to mají právo.

      • Re: Slavia - Chrudim 5:3

        pipe1980     před 5 lety 05.09.2019 19:27 |  
        0 3

        tomu cos vymyslel s těma občankama se říká diskriminace

        • Re: Slavia - Chrudim 5:3

          vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.09.2019 19:55 |  
          0 0

          Já jsem to nevymyslel,jenom jsem četl JT že se o tom uvažuje,pro mě je to nepřijatelné jako majitele permice když už jsem jednou udaje dával.To jak se to udělá ve volným prodeji je mě celkem u prdele,jestli s OP nebo bez.Kdyby bylo na mě osobně tak samo bez.

      • Re: Slavia - Chrudim 5:3

        kostelnivlajka     před 5 lety 05.09.2019 20:30 |  
        2 4

        Hlavně ať vám nedaj žádný předkupní práva na další lupen, o další se chceme porvat my, vesničani!

        • Re: Slavia - Chrudim 5:3

          pipe1980     před 5 lety 05.09.2019 20:32 |  
          3 1

          to se nestane, protože tuhle možnost +1 lístku dal lub těm zlatejm permicím nebo jak se to jmenuje

          • Re: Slavia - Chrudim 5:3

            kostelnivlajka     před 5 lety 05.09.2019 20:38 |  
            2 5

            Já bych je nakopal do prd..., pak je celej bazar plnej překupníků!

        • Re: Slavia - Chrudim 5:3

          Tadeáš_Janků     před 5 lety 05.09.2019 23:31 |  
          4 1

          Tím se o to ale porvou i lidé, kteří tam jdou jen kvůli soupeřům a Slavia je vůbec nezajímá. Takže ne.

          • Re: Slavia - Chrudim 5:3

            kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 17:58 |  
            1 3

            Hroznej blábol, ale máš na něj právo..např. mě nějakej soupeř ukradenej, když chci vidět mač jedu, když ne nejedu. Co udělá parmenantkář s tím druhým lístkem? Dá ho někomu známýmu, kterýho dle tebe slavia nezajímá, páč nemá permici a anebo ho střelí...prostě je to úplně to samý, akorák jinak...

        • Re: Slavia - Chrudim 5:3

          vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.09.2019 18:35 |  
          1 0

          Jarda psal že kdo má permici tak flek má jistej více mě nezajímá.

          • Re: Slavia - Chrudim 5:3

            kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 18:43 |  
            0 1

            to je jasný to chápu..sem zvědavej jestli se někdy něco změní v těch dalších prodejích..

    • Re: Slavia - Chrudim 5:3

      zeleznik2     před 5 lety 05.09.2019 20:36 |  
      0 0

      Podle oficialek tento týden, ale zítra už je pátek, tak je to docela dlouho. Podle médií např. Pražský deník, se mají tento týden prodávat pro permentkáře. Tak, jen, abychom měli aspoň tři dny čas na nákup..

  25. pár věci je jistých.

    Mimoň     před 5 lety 05.09.2019 20:00 |  
    6 1

    Provod bude zajímavý. Treba bude takový lepší Jarda Zmrhal a to nebude rozhodně na škodu ;-) na svou výšku má driblink opravdu slušný. Ale musí se ještě otrkat, par týdnů aklimatizovat...a Hora? Ten si příležitosti hodně váží, šlo to vidět při zápase pěkně...na takovou příležitost v top ČR klubu čekal hodně dlouho...škoda že se nevlezl na soupisku LM, takový univerzal by se hodil

    • Re: pár věci je jistých.

      Jachym     před 5 lety 06.09.2019 09:53 |  
      2 2

      Z toho skoro vyplývá jako by Jarda Zmrhal byl nějakým slabým článkem... Už jen kdyby se Provod hodně přiblížil jeho výkonnosti, bylo by to vynikající. Samozřejmě mu fandím, ale zatím má v lize jen sedm zápasů.

  26. Re: Slavia - Chrudim 5:3

    zeleznik2     před 5 lety 05.09.2019 20:31 |  
    2 5

    Pět vstřelených branek, gólová premiéra pro Horu i Provoda. Dobrý trénink. Ale tři inkasované branky, pro nejlepší obranu ligu,je docela dost a to hráli Kúdela i Frýda.. Hlavně ten závěr utkání jsme více pohlídat.

    • Re: Slavia - Chrudim 5:3

      Markus     před 5 lety 05.09.2019 21:00 |  
      7 0

      Sledoval jsi to utkání? První poločas jsme odehráli velice jistě, v druhé půli už jsme to jen dohrávali v mnohem uvolněnějším režimu a hodně jsme to prostřídali za juniory. Kúdela a Kovář to odehráli s čistým kontem.

  27. Re: Slavia - Chrudim 5:3

    chcippak     před 5 lety 05.09.2019 20:49 |  
    2 4

    Pořád si tu někdo myslí, že je nutně potřeba, aby béčko co nejdřív postoupilo do FNL?

    • Re: Slavia - Chrudim 5:3

      VanDel     před 5 lety 05.09.2019 21:41 |  
      11 2

      Ano, potreba to je ! Abysme treba nemuseli posilat do 2.ligy 5 hracu do Vysehradu apod.

  28. Re: Slavia - Chrudim 5:3

    gazza     před 5 lety 05.09.2019 23:02 |  
    0 4

    Jako takovy zapas mnohem lepsi nez trenink Me se libil Provod z toho by neco mohlo byt Jinak potom tam jiz hralo hodne junioru Jsem to videl az od stavu 5 :0 Dival jsem se na Rumunsko -Spanelsko Konec drama Stancia na druhou pulku stahl Prvni jsem nevidel ,ale z rumunu mel nejnizsi znamku

  29. Re: Slavia - Chrudim 5:3

    Jožin     před 5 lety 06.09.2019 08:16 |  
    1 0

    Malý postřeh jak jsem to viděl v Čelákovicích,první půle moc dobrá,ale samozřejmě opatrná, Frýdaˇ moc dobrý ,Hora také, techniku má ,míč mu určitě nepřekáží a přehled také , je vidět že už má něco za sebou,Takáč jestli se nezkazí bude posila,Provod se nabízel ale většina šla přes Buráka ten slušný výkon,Tecl bída pomalý zpracování jak okresní přebor moc mne zklamal , Holeš moc dobrý,Zelenému nemohu přijít na chut ,jednou dobře podruhé nic moc asi to chce čas já nevím a Milan se také pral se zpracováním je pravda že terén nic moc ale jinak dobrý tréning .

  30. Re: Slavia - Chrudim 5:3

    slamacek (přítel SN)     před 5 lety 06.09.2019 09:17 |  
    3 3

    listky na LM:
    sice to sem nepatri, ale uz vidim ty komentare.
    rikalo se ze je 12000 permic. z toho jsou nejake ty zlate a ty maji mit vyhodu plus jedna ( tedy plus dalsi cca 1000)
    pak tu mame partnery (min. 3000), hostujici sektor (min 500) a tedy jsem zvedav jestli vlastne vubec pujde neco do prodeje, byt jen treba clenum OP, nebo tem co maji permici.
    Co uz ted vim, ze nejkay klokan ma slibeno listky na barcu skrze nejakeho kamarada (partnera)... samozrejme me to stve, ale uprimne co s tim?
    sam potrebuju sehnat jeden detsky balicek (mam dve deti a koupil jsem jen jednu permici a to jeste nekem jinam, tedy ani nebudem sedet vedle sebe, protoze vim, ze se nedostanu s nim na vsechny zapasy a nechtel jsem zbytecne blokovat mista.. no a prisel trest). tedy mam duvod byt smutny... no a i hledat slova pochopeni pro to, ze prednost dostanou partneri, ktery pak listky budou rozdavat... jenze ono to holt jinak asi moc nejde. nebo jde? do toho nevidim.
    treba to nakonec napali tak, ze budu sedet doma, protoze na to nebudu mit a bude klid :)

    • Re: Slavia - Chrudim 5:3

      Borec09 (přítel SN)     před 5 lety 06.09.2019 12:29 |  
      1 5

      Zdravim, myslim, ze s listakama to bude jeste horsi. Poradatel utkani je UEFA a pesimisticky odhad je, ze si vezme az 8 000 listku pro sebe. (celou hlavni a 114 -116 z protilehle). Pak mas hosty to je 1000 listku(5% kapacity), VIP, hrace Slavie. Mladez netusim jestli bude mit narok na mista. Kdyz to cely sectes nevyjde podle me ani na vsechny permanentkare. Uprime nejsem si jistej jestli vubec na tu slavnou LM pujdu a to mam 1x zlatou a 1x normalni, obe do 116, protoze to s fandenim SKS moc spolecneho nema. Urcite pujdu na Slavoj Vysehrad, tam bude max 5k, ale vyhradne Slavistu!

      • Re: Slavia - Chrudim 5:3

        slamacek (přítel SN)     před 5 lety 06.09.2019 14:40 |  
        1 1

        8000 nevezme. to si nemyslim. jako byl by to solidni prusvih, kdyby se ani na permanentkare neodstalo. to zase jako jo. uz brzy uvidime

      • Re: Slavia - Chrudim 5:3

        kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 18:48 |  
        1 2

        souhlas a dáš si tam klobásu a 3 primátory!..:-)

    • Re: Slavia - Chrudim 5:3

      Simis     před 5 lety 06.09.2019 13:15 |  
      5 0

      Na permanentkare se dle meho nazoru dostane urcite, ale tim to skonci. Ze partneri maji prednost je vcelku pochopitelne, ono se sice rika, ze se to hraje pro fanousky, ale nekdo tu celou srandu musi take zaplatit.

    • Re: Slavia - Chrudim 5:3

      kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 18:52 |  
      1 4

      v podstatě to je bussines jako každej jinej...mně bude stačit když se doma vždy podívam a dostanu na derby, jinak to mám na sálámu

    • Re: Slavia - Chrudim 5:3

          před 5 lety 07.09.2019 10:44 |  
      0 0

      Aby ten kamarád z Barcy nebyl samotný Marek Vít.

    • Re: Slavia - Chrudim 5:3

      zeleznik2     před 5 lety 07.09.2019 17:21 |  
      0 0

      Myslím že patří. Nejdříve Klub Přátel a pak Permanentķáři. Do prodeje nepůjde asi nic.

  31. Re: Slavia - Chrudim 5:3

    martyni (přítel SN)     před 5 lety 06.09.2019 10:54 |  
    2 0

    Nedaji se delat velky zavery, ale novacci mozna naznacili, proc tu jsou. Provod se snazil hrat jednoduse a primocare, jako Jarda Z., v první puli byl trochu nesmelej, ale ve druhy uz to trochu rozbalil:). Muze to bejt zajimavej hrac a tesim se na nej. Hora byl hodne aktivni a tlacil se do koncovky, nebude hrat LM, prave jeho aktivita v ligových zápasech se muze hodit. Takacs se mi docela libil na DZ, mohl by tam ulevit Sukovi, ve druhy puli po vystridani musel s Frydou resit pár tezsich věci a souhra trochu vazla.

  32. Re: Slavia - Chrudim 5:3

    travel (přítel SN)     před 5 lety 07.09.2019 10:57 |  
    3 0

    Na oficiálkách jsou info o prodeji vstupenek na LM doma.

  33. Re: Slavia - Chrudim 5:3

    wotlemburg     před 5 lety 07.09.2019 13:08 |  
    1 0

    Rozumím tomu tak, že se budou prodávat pouze balíčky? Na jednotlivé zápasy ne?

    • Re: Slavia - Chrudim 5:3

      zeleznik2     před 5 lety 07.09.2019 17:16 |  
      0 0

      Ano tak pouze celý balíček. Do prodeje pouze zbývzbývající vstupenky. Což asi nehrozí.

      • Re: Slavia - Chrudim 5:3

        zeleznik2     před 5 lety 07.09.2019 17:18 |  
        0 0

        Zbývající

      • Re: Slavia - Chrudim 5:3

        Orlik66     před 5 lety 07.09.2019 17:51 |  
        4 8

        Taky tak jsem tomu rozuměl. A považuji to za obchodní prasárnu. Buď půjdeš na všechny zápasy za šíleně vysoké vstupné, anebo si dělej co chceš. Chci vidět středně- a nízko-příjimové permanentkáře, jak budou solit...

        • Re: Slavia - Chrudim 5:3

          stefi     před 5 lety 08.09.2019 05:37 |  
          3 1

          Nepřehlédl jsi náhodou tu část o možnosti vrácení na jednotlivá utkání za třetinu ceny balíčku?

          • Re: Slavia - Chrudim 5:3

            wotlemburg     před 5 lety 08.09.2019 10:24 |  
            2 1

            Pokud víte, že se na jeden ze zápasů nemáte šanci (nebo důvod) dostavit, vyjdeme vstříc a za jeden zápas vrátíme třetinu pořizovací ceny.
            To zní trochu jinak. Mluví se jen o jednom zápase, ne o dvou.

              • Re: Slavia - Chrudim 5:3

                wotlemburg     před 5 lety 08.09.2019 17:29 |  
                0 0

                No vidíš a já bych chtěl zrovna na Dortmund kvůli vnukovi který je jejich velký fanda. Barcelona a jejich styl tiki-taka nás nebere

                • Re: Slavia - Chrudim 5:3

                  wotlemburg     před 5 lety 08.09.2019 17:31 |  
                  0 0

                  Patří pod Pepino44

            • Re: Slavia - Chrudim 5:3

              Pepino44     před 5 lety 08.09.2019 12:42 |  
              3 0

              Ano, to je ono, každý by chtěl lístek na Barcelonu (aby potom mohl říkat "byl jsem tam" a ostatní mne tak moc nezajímají (i když je to Inter a Dortmund). To se ve vyšší společnosti moc nenosí, přeci jenom nemají ten zvuk. Já jsem také důchodce a balíček si koupím. Lituješ tady důchodce, ale Ti správní fandové si takové zápasy nenechají ujít, i když to jejich peněženku dost citelně zasáhne. Ale na druhou stranu zase nemají potíže s tím, jestli budou mít volno když se hraje. A ty ceny zase nejsou tak žhavé, jako pernamentkář sleva 30%, pokud jsi důchodce, tak sleva 20%, (doufám, že se tyto slevy sčítají) a za takovou cenu je i ten balíček vzhledem k soupeřům únosný.

          • Re: Slavia - Chrudim 5:3

            Orlik66     před 5 lety 08.09.2019 11:54 |  
            0 1

            Ne.