Fortuna liga

Slavia - Slovácko 3:0

Slavia v devátém ligovém kole porazila Slovácko 3:0, když branky vstřelili Hušbauer, Coufal a při své premiéře v sešívaném dresu Lukáš Provod. Do derby tak půjdou slávisté minimálně s devítibodovým náskokem, který se může ještě zvýšit, pokud nejbližší ligový soupeř Slavie v neděli ztratí body ve Zlíně.

Trenér Jindřich Trpišovský tentokrát nechal jen na lavičce náhradníků Tomáše Součka, který odehrál oba reprezentační zápasy. Do utkání tak nastoupila poměrně ofenzivní sestava, ve které absolvoval svou obnovenou soutěžní premiéru v červenobílém dresu Jakub Hora na pravém křídle. Další nováček Lukáš Provod byl pak připraven na lavici, jen na tribuně pak zůstal Laco Takács. V sestavě hostů bylo největším překvapením nahrazení mladého brankáře Trmala Porcalem. Úvod zápasu nepřinesl příliš zajímavý fotbal, chyba Porcala však vyústila v standardní situaci Slavie nějakých 40 metrů od branky, Hušbauer poslal do vápna parádní centr, který si našel Škoda, jeho hlavičku Porcal vyrazil před sebe, dobíhající Kúdela pak netrefil bránu! To však byla výjimka z jinak nezajímavého průběhu hry, kdy se slávisté překvapivě snažili hrát dlouhé míče vzduchem, které nebyly příliš efektivní. Když jeden takový míč našel v náběhu Coufala, pravý bek Slavie poslal centr do vápna trochu za Škodu, který se pokusil o nůžky, bránu ale daleko minul. V 17. minutě to křížnou střelou zkusil Hora, míč byl tečován na roh. Ten zahrál Hušbauer nádherně a Hovorka ve vysokém výsoku z rychlého náběhu jen těsně minul! Slávisté však nemuseli smutnit dlouho, autové vhazování rozehrál Coufal dlouhým míčem na Hušbauera, ten míč sklepl a nakonec si jej doběhl sám a z velkého úhlu míč dloubl přes Porcala tak přesně, že přistál v síti - 1:0! Slávisty vstřelená branka uklidnila a drželi se na míči daleko snáze, byť daleko od brány soupeře. Hosté se dostávali na polovinu Slavie jen sporadicky, při jedné takové návštěvě však Zajíc provětral rukavice Koláře střelou z 20 metrů. Slávisté na tuto šanci odpověděli brankou, po diagonálním centru Coufal vracel míč do vápna, kde si jej našel volný Zelený a vypálil, Porcal míč vyrazil, jenže Šimko zachyboval a poslal míč jen k Coufalovi, který z úhlu po zemi využil toho, že se Porcal ještě přemisťoval, a rozvlnil síť - 2:0! Rohové kopy Slavie i nadále byly pro Porcalovu bránu obřím nebezpečím, po jednom se držel za hlavu Hora, když jeho hlavička mířila jen těsně vedle, a za dvě minuty jen nevěřícně kroutil hlavou Škoda, který z podobné pozice trefil tyč, od které se míč odrazil do hřiště. V 42. minutě udělal nepochopitelnou hrubku Hofmann, který nechal sebrat volný míč Olayinku a nastalou situaci řešil žlutým faulem, čímž vytvořil zkrácený roh. Ten zahrál Stanciu překvapivě přímo na bránu a Porcalovi nad hlavou zazvonilo břevno! Přes rozpačitý úvod zápasu šli slávisté do kabin za zaslouženého dvoubrankového vedení, dvakrát soupeře navíc zachránila branková konstrukce.

V 50. minutě dostal míč za obranu Olayinka, Porcal nevyběhl a nechal tak záložníka Slavie zakončit, Olayinka však v solidní šanci vyloženě selhal a neposlal míč ani blízko brance. V 54. minutě se naopak Porcal zaskvěl, když vyrazil hlavičku Zeleného po centru Coufala. Slávisté zápas kontrolovali, ovšem v 64. minutě dostal míč za obranu Petržela a pokud by jej nezapomněl za sebou, mohlo být hodně zle. Na posledních dvacet minut zápasu přišel na hřiště i druhý novic na soupisce Lukáš Provod, který vystřídal Olayinku. Čtvrt hodiny před koncem pak vystřídal Škodu Tecl a hned se dostal do solidní šance, střelu z úhlu však vyrazil Porcal. Slávisté přes nikterak oslnivý výkon ve druhé půli přece jen přidali ještě jednu branku, Hora na hranici vápna přiťukl Provodovi, který se nerozpakoval a po necelých deseti minutách na hřišti oslavil svůj první gól v dresu Slavie - 3:0! Závěr zápasu se dohrál v poklidu bez šancí a slávisté tak se soupeřem, který porazil na podzim Plzeň i Spartu, body neztratili a naprosto zaslouženě zvítězili.

Martin Svědík nebyl spokojený s tím, co jeho tým v Edenu předvedl: "My jsme věděli, že jestliže chceme uspět, musíme podat minimálně standardní, spíš nadstandardní výkon. To se nám bohužel nepodařilo. Z hlediska ofenzivy i defenzivy byl první poločas špatný, alibistický směrem nahoru, bez nabídky. Jestliže chcete na Slavii uspět, musíte mít také stoprocentní defenzivu. Tam jsme chybovali, první gól z autu, ten druhý snad ani nebudu komentovat. Je potřeba říct, že Slavia je momentálně jinde než všechny ostatní týmy tady. V druhé půli jsme trošku hráli i s balónem, ale Slavia zápas kontrolovala a zaslouženě vyhrála. Hráči na Slavii jedou v maximálním módu, hrají dobře tělem, hrají dobře s balónem, ve sprintu, nabízejí se, rotují, je to velice těžké s nimi hrát. Když navíc dva tři naši hráči zahrají dozadu podprůměrně, je hotovo. Slavia je momentálně evropská úroveň. Druhý gól byl zlomový moment, když se Slavia dostane do dvoubrankového vedení, získá klid a zápas kontroluje. Takové chyby se proti Slavii nesmí stávat. Šašinka odehrál těžké zápasy za reprezentaci, hodně cestoval, na tréninku nevypadal dobře. Pozice Matouše Trmala se nemění, ale chtěli jsme vidět Porcala, v tomhle zápase byl hodně prověřený a podal velice dobrý výkon. V sestavě nám spíš chyběl Navrátil a Juroška, rychlostní hráči, do tohoto zápasu by se určitě hodili víc. Mrzí mě výkon Kalabišky. Milan Petržela zapadl do toho průměru až podprůměru, vyčetl bych mu druhý gól, kdy střílel Zelený úplně sám. Druhý poločas jsme byli odvážnější, ale efekt ve finální fázi se nepovedl, Petržela mohl jít sám na bránu, nebylo z toho nic."

Jindřich Trpišovský zažíval opačné emoce: "Celkově jsme spokojení, první půli jsme odehráli tak, jak jsme chtěli. Víme, že to je pracovité mužstvo, které dobře napadá a umí efektivně využít zisky míče. Víme, že vyhráli na Spartě a v Plzni. Byla tam naše velká kontrola nad hrou, dali jsme dvě branky a měli jsme další šance. Druhý poločas byl z naší strany studenější, zkazili jsme tam spoustu míčů, sice jsme přidali třetí gól, ale mohli jsme hrát lépe a ukázat větší kvalitu kolem pokutového území. Ale máme tři body a dali jsme tři góly, žádný nedostali, takže celkově spokojenost. Nám se v týdnu zranil Laco Takács, kterého jsme měli v plánu tam vyzkoušet, vzhledem k tomu, v jakém stavu je Souček, tak jsme se rozhodli postavit Traorého, apelovali jsme hodně na to, jak pracovat po ztrátě míče. To splnili všichni záložníci. Traoré byl 70 minut nejlepší na hřišti, pak to dohrál už trochu ležérně a začal kazit. Není to ryze defenzivní hráč, ale je silný v zápasech, kdy máme velkou kontrolu míče, jako byl ten dnešní. Určitě je pro zápas na Interu varianta s Hušbauerem v záloze, nechci moc odkrývat karty. Viděl jsem zápasy Interu, třetí zápas hrají právě teď, mají rozestavení 3-5-2. Hušbauerova produktivita a rozhodování jsou skvělé a určitě to je pro nás varianta. Pevně věřím, že na Interu předvedeme kvalitní výkon a dokážeme mu být rovnocenným soupeřem. Víme, čím si soupeř prošel, mají nového trenéra a nové hráče, bude to pro ně čtvrtý soutěžní zápas. Malinko to připomíná nás, když jsme tu začínali. Nicméně zápasy zvládají, mají velkou převahu, dávají góly. Loni nám hodně pomohlo, že jsme hráli první evropský zápas ve skupině doma proti Bordeaux. Na Interu se čeká návštěva 65 - 70 tisíc. Nic nevzdáváme předem, jedeme se tam porvat o dobrý výsledek a dobrou prezentaci. Conteho největší doména je v tom, že soupeře přeběhají, doufáme, že tohle se ještě neprojeví, že na to měli málo času. Pro mě je obrovská pocta, že se s ním můžu potkat. MS v basketbalu jsem sledoval, hezky se na to dívá, padá spousta bodů, je to pro diváky skvělý sport. Na českém týmu bylo vidět, že byl hodně hladový, já mám rád, když se tým obětuje. Závidím basketbalovým a hokejovým trenérům, že mají oddechové časy, hráče pořád u sebe."

9. kolo - Sobota 14. 09. 2019 19:00

Fortuna liga, 2019/2020
3 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

19. Josef Hušbauer
30. Vladimír Coufal
78. Lukáš Provod

1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

Komentáře (257)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. tipovačka

    p!erreCORE     před měsícem 14.09.2019 18:13 |  
    3 0

    4:1 (2:0) Škoda, Stanciu, Hora, Zelený

  2. Re: Slavia - Slovácko

    sicilianbrno     před měsícem 14.09.2019 18:16 |  
    6 0

    Hodně dobrá sestavicka, věřím že Slovácko téma dvouma vykradačkama ze Sparty a Plzně už je provařena a překvapení do třetice nebude následovat a pokud okopirujem bolku nebo zbrojovku tak budu spokojen :-)

    • Re: Slavia - Slovácko

      1zippo1     před měsícem 14.09.2019 18:45 |  
      0 0

      Ahoj, odkud z Brna jsi?

      • Re: Slavia - Slovácko

        sicilianbrno     před měsícem 14.09.2019 18:47 |  
        0 0

        Přímo Vinohrady, ale ne pražský ale brněnský :-)

        • Re: Slavia - Slovácko

          uku (přítel SN)     před měsícem 16.09.2019 09:07 |  
          0 0

          tak to zdravim souseda... :-)

  3. Re: Slavia - Slovácko

    cheero     před měsícem 14.09.2019 18:24 |  
    1 2

    Přeji dobrý večer. Mohu Vás poprosit o nějaký odkaz na stream? Srdečně děkuji.

  4. Re: dnešní tip

    zeleznik2     před měsícem 14.09.2019 18:28 |  
    2 0

    Tři body a výhru 3:0. Škoda, Stanciu a střídající MVB.

    • Re: dnešní tip

      pipe1980     před měsícem 14.09.2019 19:32 |  
      0 2

      Já tipoval 4:0, Stanciu, Škoda, Škoda, Hora
      Proč nám to kluci kazej

      • Re: dnešní tip

        zeleznik2     před měsícem 14.09.2019 19:53 |  
        1 0

        No nevadí aspoň poločasové skóre jsem trefil. Škodák blízko gólu. Hušbyho bych asi měl, tipovat pravidelně. Zatím dá gól vždy, když jej netipnu.

        • Re: dnešní tip

          SirCohen     před měsícem 14.09.2019 20:00 |  
          2 0

          Tak to bys ho raději neměl tipovat nikdy, jen ať dává góly:)

  5. Re: Slavia - Slovácko

    slaviator     před měsícem 14.09.2019 18:52 |  
    2 3

    Ondra Kolář gól z penalty a celkově to bude 6:0...

  6. Re: Slavia - Slovácko

    Nosorozec     před měsícem 14.09.2019 18:53 |  
    0 1

    Už 10 minut čekám na Nádraží Vršovice na tramvaj a žádná ta herka nejede. Kvůli tomu zmeskam začátek utkání! :(

    • Re: Slavia - Slovácko

      slaviator     před měsícem 14.09.2019 19:06 |  
      2 0

      V klidu. Já si nechal permici včera v práci na stole a když jsem si chtěl koupit dneska lístek, tak prý vyprodáno. Tak jsem jel do firmy pro permici a teď akorát jedu tramvají na stadion. Tak jsem zvědav kolik tak bude volných sedaček když prý je vyprodáno

  7. Re: Slavia - Slovácko

    Hanzwalter     před měsícem 14.09.2019 19:07 |  
    1 1

    nejaky stream?

    • Re: Slavia - Slovácko

      Qope     před měsícem 14.09.2019 19:25 |  
      3 4

      o2 za korunu :-)

  8. Re: Slavia - Slovácko

    Qope     před měsícem 14.09.2019 19:25 |  
    2 0

    Nutno uznat, že Slovácko hraje zatím sympaticky, žádnej zadour, snaží se o aktivní hru ... ale my máme Hušbyho :-)

  9. Re: Slavia - Slovácko

    Betynka58     před měsícem 14.09.2019 19:28 |  
    1 0

    Co je s Ševčíkem?

  10. Re: Slavia - Slovácko

    carevitchando     před měsícem 14.09.2019 19:38 |  
    4 0

    Bavím se fotbalem, škoda, že to tam Milanovi nechce spadnout.

  11. Re: Slavia - Slovácko

    pipe1980     před měsícem 14.09.2019 19:46 |  
    6 1

    Hora vypadá dobře

  12. Re: Slavia - Slovácko

    pehacko     před měsícem 14.09.2019 19:48 |  
    6 0

    pepicek.... husbaer!

  13. Re: Slavia - Slovácko

    ehad     před měsícem 14.09.2019 19:48 |  
    2 0

    SLovacko to hraje mazane .... jinak by bylo bez sance, tak zkousej fikane Csaplarovu past ... :-)

  14. Re: Slavia - Slovácko

    Qope     před měsícem 14.09.2019 19:49 |  
    4 1

    Peknej, koukatelnej fotbal. Goly vypracovaný, díky aktivitě. Škoda té tyče Škodáka i břevnu Nica, mohlo to být veselejší. Ale i tak je to pěknej zápas ...

    • Re: Slavia - Slovácko

      Qope     před měsícem 14.09.2019 19:52 |  
      12 0

      *jinak ten 2 gol takovy malý totalní fotbal. Nico centruje nakraj kde najde krajního obránce Coufala, ten to vrací na vápno kde je druhy kraní obránce Zelený jehož střelu dorazí práve Coufal :-) tohle se musí libit ...

  15. Re: Slavia - Slovácko

    rfslavia     před měsícem 14.09.2019 19:51 |  
    6 0

    Nico me bavi...to je vybornej fotbalista

  16. Re: Slavia - Slovácko

    sicilianbrno     před měsícem 14.09.2019 19:53 |  
    2 1

    Místo vedení 3:0 v suchém triku a kopírování Bolky, je to csaplarova past :-) zatímco Nicova chytrost je o náhodě že to šlo do břevna, tak milanova tutovka se prostě proměnit musí...věřím, že 4:0 to skončí a do Itálie se nám pojede s příjemným pocitem...

  17. Re: Slavia - Slovácko

    kostelnivlajka     před měsícem 14.09.2019 19:55 |  
    1 2

    Kouká někdo přes O2 na netu?

    Mně to jde občas rozmazaně na celý obrazovce, není to ostrý? Jak to vypadá u vás? díky za odpovědi a případný návrhy na zlepšení ...

    • Re: Slavia - Slovácko

      obiwan     před měsícem 14.09.2019 19:57 |  
      4 0

      Tady mám poměrně ostrej obraz...i přes tři piva a 28 řadu:-))

      • Re: Slavia - Slovácko

        kostelnivlajka     před měsícem 14.09.2019 20:26 |  
        0 4

        Ty koukáš do mobilu o přestávce...

        Syrovátku již přistihnul kameramen podruhý….čučí a ani se nehne a to sem si všimnul už minulej mač...

    • Re: Slavia - Slovácko

      cheechoo1     před měsícem 14.09.2019 19:58 |  
      0 0

      To samý...chtěl jsem tam nechat dětem pohádky a koukat na laptopu, ale holt mají smůlu.

    • Re: Slavia - Slovácko

      Qope     před měsícem 14.09.2019 19:59 |  
      0 0

      koukám pres net na o2 a hlásim jasný, ostry obraz nejvyšší kvality, bez sekání .... asi mam kliku :-)

      • Re: Slavia - Slovácko

        kostelnivlajka     před měsícem 14.09.2019 20:02 |  
        0 2

        tak mám připojení 12 mega, mám asi 8 let monitor, comp asi taky tak..tak nevím...

        • Re: Slavia - Slovácko

          cheechoo1     před měsícem 14.09.2019 20:04 |  
          0 0

          Ostatní programy jdou v HD...tím to asi neni

        • Re: Slavia - Slovácko

          Qope     před měsícem 14.09.2019 20:05 |  
          0 0

          já jsem zustal dýl v praci abych to videl, ale tenhle comp co tu máme, to je spíše archivní záležitost :-D v tomhle bych to nevidel, ten problem u tebe ,,, rád bych ti poradil jak to zlepšit, ale nevim .,..

    • Re: Slavia - Slovácko

      carevitchando     před měsícem 14.09.2019 20:02 |  
      0 0

      Mám to ostrý, jednou mi to taky dělalo a pomohlo aktualizovat stránku.

    • Re: Slavia - Slovácko

      pipe1980     před měsícem 14.09.2019 21:15 |  
      1 1

      jsem v praci, koukám na O2 na compu a taky se mi to zaseklo párkrát, podle me O2 nestiha tu rychlost nasi kombinace proste

  18. Re: Slavia - Slovácko

    gazza     před měsícem 14.09.2019 19:55 |  
    1 3

    Tak to je dominance po prvni pulce jako hrom Melo by To byt 5:0 ,ale dnes same superlativy na nasi hru

  19. Re: Slavia - Slovácko

    gazza     před měsícem 14.09.2019 19:56 |  
    4 2

    Nico vybornej

  20. Re: Slavia - Slovácko

    cheechoo1     před měsícem 14.09.2019 20:05 |  
    0 0

    Obraz ok, pomohl restart:-)

  21. Re: Slavia - Slovácko

    carevitchando     před měsícem 14.09.2019 20:20 |  
    9 1

    Tvl, nám se nepovede jeden centr a ty rudý jelítka za mikrofonem z toho mají předčasný Vánoce :-)

    • Re: Slavia - Slovácko

      necich     před měsícem 14.09.2019 20:55 |  
      8 1

      Tak jim to přej...Zítra jim bude hůř.

  22. Re: Slavia - Slovácko

    sicilianbrno     před měsícem 14.09.2019 20:23 |  
    9 22

    Už stáhni toho Olayinku, pohled na něj fakt bolí...a to dlouhodobě, to nikdo nevidí? Jinak výkon fajn,.jen v druhé půli se to zaseklo ale věřím ve třetí fik...

    • Re: Slavia - Slovácko

      necich     před měsícem 14.09.2019 20:27 |  
      15 7

      Nesouhlasím.

    • Re: Slavia - Slovácko

      kostelnivlajka     před měsícem 14.09.2019 20:28 |  
      6 18

      konečně ho vyndal

  23. Re: Slavia - Slovácko

    carevitchando     před měsícem 14.09.2019 20:37 |  
    7 0

    Hora na Provoda- 3:0, děkujeme nashledanou.

    • Re: Slavia - Slovácko

      necich     před měsícem 14.09.2019 20:42 |  
      0 3

      Já viděl Nica, ale možná se mýlím...

      • Re: Slavia - Slovácko

        necich     před měsícem 14.09.2019 20:53 |  
        1 1

        Beru zpět, byl to Kuba, mám ten stream rozmazanej a stále se to seká...:)

        • Re: Slavia - Slovácko

          pipe1980     před měsícem 14.09.2019 21:12 |  
          1 0

          zajímavý, mě se dneska sekalo i O2, asi prostě jejich technologie nestačí tý naší kombinační hře, nic jinýho mě nenapadá

    • Re: Slavia - Slovácko

      necich     před měsícem 14.09.2019 20:43 |  
      4 1

      Jinak premiera jako Brno...:)

  24. Re: Slavia - Slovácko

    Martin Platil     před měsícem 14.09.2019 20:43 |  
    13 5

    Poslouchat 20 minut stereotypní “chorál” o droze Slavii je dost na makovici. Je to dost uspávající a tempu zápasu to teda nepomáhá a neodpovídá.

    • Re: Slavia - Slovácko

      nobiczek (přítel SN)     před měsícem 14.09.2019 22:38 |  
      1 1

      Obecně se na můj vkus jede jeden chorál až příliš dlouho. Pak už mě to ani nebaví zpívat..

  25. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    zeleznik2     před měsícem 14.09.2019 20:59 |  
    1 0

    Výborná příprava na Inter. Další nula pro Ondru. Tři branky plus tyč a břevno. Slovácko žádný lehký soupeř. Porazili Spartu i Plzeň. První krok z pěti těžkých splněno. Spokojenost.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Novasinho     před měsícem 15.09.2019 11:51 |  
      0 0

      Nebyly ty týče dvě? (2 x Škoďák)

  26. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Max1     před měsícem 14.09.2019 20:59 |  
    10 0

    Krásná a klidná výhra. Nicméně zklamání je návštěva, pak to budou zase lidi brečet před LM, derby, Plzní a někteří budou mlýt kraviny o navýšení kapacity

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      pipe1980     před měsícem 14.09.2019 21:09 |  
      2 7

      ale víš že píšeš kraviny vid. spousta lidí pracuje tak, že si musí na nekterý zápasy zařídit volno, a jak zápasů přibývá, tak si clovek musi casteji zarizovat volno. a oni to nemusi sefove a nebo kolegove, nebo treba i rodina tolerovat donekonečna. nemluve o vlastnim podnikani. no a pak nastane situace, že nemuzes jit na kazdej zapas, proste si musis vybrat na co pujdes a na co ne, no a ted si vyber jestli pujdes na Sevillu nebo na Duklu? ceho se tak asi vzdas.

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        necich     před měsícem 14.09.2019 21:19 |  
        2 1

        Tak v sobotu zas tolik lidí nepracuje, ale jinak souhlas. Úvahy o přistavování stadionu považuji za hodně úsměvné.

        • Re: Slavia - Slovácko 3:0

          pipe1980     před měsícem 14.09.2019 21:28 |  
          2 5

          číšníci, kuchaři, recepční, prodavači, řidiči, absolutní většina drobnejch podnikatelů

          • Re: Slavia - Slovácko 3:0

            Qope     před měsícem 14.09.2019 21:29 |  
            1 2

            Pravda, i v těch optikach musí někdo sedět :-D

            • Re: Slavia - Slovácko 3:0

              pipe1980     před měsícem 14.09.2019 21:31 |  
              3 2

              ale my se tady bavíme o lidech co makaj, ty nemakáš ani když tam musíš sedět

          • Re: Slavia - Slovácko 3:0

            necich     před měsícem 14.09.2019 22:34 |  
            0 2

            OK, ty co jmenuješ ovšem pracují nejen v sobotu, ale i normálně. Takže ti si to musí nějak zařídit, jinak je pro ně fotbal tzv. na živo zapovězen. :) Nebo myslíš, že číšník, kuchař, recepční, řidič apod. nepracuje v pondělí, v neděli nebo v jiný den?

            • Re: Slavia - Slovácko 3:0

              pipe1980     před měsícem 14.09.2019 22:46 |  
              0 1

              no joooo, já vím, starostové taky makaj i v sobotu :-)))

          • Re: Slavia - Slovácko 3:0

            Joe-L     před měsícem 15.09.2019 16:09 |  
            0 0

            Tak plno fabrik dneska jede v nepřetržitým provozu. Navíc bych přidala nemocnice, hasiče, policajty, nádražáky, autobusáky, tramvajáci, řidiči metra a plno dalších.

            • Re: Slavia - Slovácko 3:0

              pipe1980     před měsícem 15.09.2019 17:08 |  
              0 0

              jsem to nechtěl až takhle rozvádět, prostě že ve spoustě profesí sobota večer neznamená že má člověk volno, to je takovej argument jako že je před vejplatou, něco co platilo kdysi dávno. Ale děkuju za podporu

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Novasinho     před měsícem 15.09.2019 11:52 |  
      0 2

      14 a půl tisíce mi zase jako úplný provar nepřijde...

  27. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    slaviator     před měsícem 14.09.2019 21:01 |  
    1 0

    Co to bylo pro zápase za tu potyčku mezi 111 a 112?

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      pipe1980     před měsícem 14.09.2019 21:04 |  
      0 3

      už zase?

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      nobiczek (přítel SN)     před měsícem 14.09.2019 21:14 |  
      4 0

      Vypadalo to, že tam někdo zase pokřikoval kraviny do děkovačky a pár fanoušků se mu tam pokoušelo vysvětlit, že by to dělat neměl.

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        Maryman     před měsícem 15.09.2019 00:30 |  
        0 0

        Nějaký klučina tam něco během ní vyřvával. Ale i ze 112 jsem mu nerozuměl co. Potom u východu ze sektoru ho tam někdo trochu rovnal.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Kukič     před měsícem 14.09.2019 22:18 |  
      4 0

      Vyndanej týpek nadával Hovorkovi a byl uklidněn.

  28. Strašný

    Stroninhu     před měsícem 14.09.2019 21:02 |  
    12 10

    Tak já to shrnu návštěva děs, TS nefandila, Provod a Hora na Slávii nemají, vyhráli jsme náhodně, 3 góly jsou na současnou Slávii málo a obrana taky nic moc...

    • Re: Strašný

      gazza     před měsícem 14.09.2019 21:10 |  
      5 12

      Provoda a Hora ma na Slavii vic jak Olayinka

    • Re: Strašný

      ehad     před měsícem 14.09.2019 21:12 |  
      5 1

      jako nekdo to jako ironii nepochopi, si myslim ;-) ....

      • Re: Strašný

        Stroninhu     před měsícem 14.09.2019 21:21 |  
        1 1

        V pohodě, ty co to pochopili, tak se zasmáli a ostatní.... :-D

        • Re: Strašný

          Edenjejenjeden     před měsícem 14.09.2019 21:27 |  
          1 0

          Přiznávám,že i já jsem zprvu nepochopil,promin :-)

        • Re: Strašný

          p!erreCORE     před měsícem 15.09.2019 14:54 |  
          0 0

          ja patrim do skupiny, která "pochopila, ale nezasmála se" :)

    • Re: Strašný

      Mimoň     před měsícem 14.09.2019 21:13 |  
      2 1

      buď ironie a nebo trolling? Já totiž nevím, návštěva opravdu nic moc, ale s ostatním vůbec nesouhlasím

    • Re: Strašný

      necich     před měsícem 14.09.2019 21:13 |  
      4 0

      Nesmíš míchat ironii s pravdou, pak z toho vznikne takovýto blábol. Ale je ti přáno. :)

    • Re: Strašný

      Edenjejenjeden     před měsícem 14.09.2019 21:15 |  
      2 0

      Já bych tak přísnej nebyl,náhodně jsme rozhodně nevyhráli,opět tam zvonily tyče(Škoda,Stanciu),další obrovské šance v první půli byly nevyužity(Hovorka,Hora).První půle byla lepší,ve druhé už jsme se možná trochu šetřili na Inter ,ale nevšiml jsem si,že bychom Slovácko pustili do nějaké šance.Takže výhra zasloužená a měla být ještě vyšší..

    • Re: Strašný

      Edenjejenjeden     před měsícem 14.09.2019 21:17 |  
      1 0

      A jestli to byla ironie,beru zpět :-))).

  29. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    necich     před měsícem 14.09.2019 21:06 |  
    4 1

    Možná si mohl ještě někdo 25 minut orazit, jinak ideální utkání. Brzké vedení, jednoznačný průběh, žádné komplikace ani nervy. Jednoznačná ukázka, kdo byl na hřišti pánem, výsledek ještě milosrdný. Nutno dodat, že Slovácko k tomu přispělo tím, že chtělo hrát fotbal.

  30. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Harvey     před měsícem 14.09.2019 21:07 |  
    11 1

    Krásnej zápas. Děkuju chlapcům za tenhle výkon, neberu to jako samozřejmost i když k tomu současná forma Slavie může lákat.
    Všichni chlapci výborní, jedinej Jarda Zelený pár zbytečných chybek, ale ruku na srdce, vzhledem k jeho pozici věčného náhradníka za Béřou si nemůžeme stěžovat. Je to borec ten náš Jarda, navíc dneska velmi nebezpečný v zakončení.
    Jo a to zakončení Provoda? Ronaldo by se nemusel stydět!
    Závěrem vyzdvihnout Gádžiho jak žije a dýchá každým zápasem, každým momentem. To je radost sledovat.

  31. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Mimoň     před měsícem 14.09.2019 21:09 |  
    7 0

    dnes pochvala pro kluky, hra uplně v pohodě. Kuba má asistenci, Lukáš první a parádní gól, mám z toho dvojnásobnou radost, parádní skore z domácích zápasů, zatím 4 zápasy a 9 gólů a žádný inkasovaný. zelený v podstatě taky asistence a mohl dát i gól nebýt výborného golmana. No Provod...to byla pumelice jako hrom. už má po 9 zápasech 3 goly a 2 asistence, bude dost možná lepší než Zmrhal

  32. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Mimoň     před měsícem 14.09.2019 21:15 |  
    11 1

    zelený na to že moc nehraje, tak už teď platný a spolehlivý hráč

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      necich     před měsícem 14.09.2019 21:25 |  
      6 1

      Navíc zřejmě i povahově skvělý. Maká, čeká na šanci a ví, že ta přijde. Bořa při jeho výkonech tady už dlouho nebude. Navíc už má odslouženo a nejspíše mu nikdo nebude bránit v případném odchodu.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      pipe1980     před měsícem 14.09.2019 21:30 |  
      4 2

      já jsem jeden z asi nemnoha, ktrejm se Zelí líbil okamžitě jak přišel

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        Leksel     před měsícem 14.09.2019 22:56 |  
        0 0

        Zelí se říkalo Lukáši Zelenkovi od rudokožců, ale když mu tak chceš říkat, tak nic proti, já jen aby se tím Zelený ňák "nenakazil". :)

        • Re: Slavia - Slovácko 3:0

          pipe1980     před měsícem 15.09.2019 00:14 |  
          0 1

          prostě zkratka, říkám tak i rozhodčímu Zelinkovi, což je mimochodem velkej Frajer a velkej Slávista

          • Re: Slavia - Slovácko 3:0

            Leksel     před měsícem 15.09.2019 00:30 |  
            0 0

            Jo, Zelinku mám z rozhodčích taky rád.

            • Re: Slavia - Slovácko 3:0

              pipe1980     před měsícem 15.09.2019 00:55 |  
              0 1

              Znám ho osobně. Teda velice povrchně, jako klienta, ale osobně. Strašně v pohodě člověk.

  33. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Mimoň     před měsícem 14.09.2019 21:17 |  
    8 0

    Nico dnes taky skvělý, sice gól nedal, ale byl blizoučko a navíc ten skvělý pas z kroku před druhým gólem byl špičkový, pak nahrával ještě Teclíkovi do tutovky

  34. Zápas

    Qope     před měsícem 14.09.2019 21:23 |  
    6 1

    Mě se ten zápas líbil. Více první poločas, ale i tak. Super, že se posily první zápas dobře uvedly. Gólů mohlo být i více, ovšem klukům samozřejmě nutno poděkovat za dobrý výkon. A co se Petera tyce, mě nepřišel až tak špatnej. Je to věci názoru, ale třeba takovemu Traorému tento zápas vyšel hůř, dle mého, i Zelený tam měl pár chybicek ( treba to, jak by se řítil Petržela sám na bránu, by bylo asi jeho). Ale jak říkám, každý na to může mít názor jaký chce, já za tenhle zápas Petera rozhodně z týmu nevyhazuju:-)

    • Re: Zápas

      pehacko     před měsícem 14.09.2019 21:39 |  
      5 5

      qopiku, traore byl dle meho nejlepsi na place a sebral neuveritelne mnozstvi balonu a byl to jeho jeden z nejpovedenejsich zapasu u nas!

      • Re: Zápas

        Qope     před měsícem 14.09.2019 21:54 |  
        1 3

        za nejlepšího na place já mám dneska Nica společně s Hovorkou. Nica hlavně za prvni poločas. Co se Traoreho týče, já osobně u něj jsem registroval i lepší zapasy, což ale neznamená, že se mu dneska nevedlo! Vybral jsem jeho jmeno v narazce na Petera, ktery se mi tento zapas libil vice než on ...

  35. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Zdendanek     před měsícem 14.09.2019 21:29 |  
    1 2

    Může mi někdo prosím sdělit, jaká zásadní změna se stala a kdo za to může, že na dnešním zápase byla skvělá atmosféra? Po dnešku si zase člověk může říct, jo my jsme Slavisti a umíme fandit!!!!!

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      pipe1980     před měsícem 14.09.2019 21:32 |  
      2 5

      není potřeba aby veřejnost věděla všechno

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Sedrousek     před měsícem 15.09.2019 07:59 |  
      2 2

      Nikdo na stadion netaha prskavky!

  36. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Obr     před měsícem 14.09.2019 21:36 |  
    12 3

    Jestli tady nekdo hejtuje Olejnika, tak nechapu. Dneska hral podle me vyborne. Kloboucek a spokojenost. Ze zapasu sem mel obavy - po repre je to vzdycky bida - ale nepotvrdily se. Suverenni vykon kluku. Hura na Inter

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      donford     před měsícem 14.09.2019 21:44 |  
      16 1

      Tak zejména se mi líbila hra Hušby a Nico vedle sebe. To jsou dva páni fotbalisté. Ale hráčem zápasu byl pro mě, možná, že jen pro mě, Traoré. Co ten toho vybojoval, přihrál a vyběhal! Dnes s výjimkou hlaviček před bránou soupeře plnohodnotná náhrada Suka. Kluk s velkým rozhledem, klidem, bez ukvapení. Moc se mi jeho hra líbila. Jsem rád, že si Provod po přihrávce od Kuby Hory dal za nás první gól, a tak brzy po příchodu na plac. Z rozhovoru na O2, - si velmi váží změny a především šance. Myslím, že je stejně vysoký jako byl Zmrhal - oba 189 cm. Zatím z něj čiší skromnost a pokora. Zelený, pokud bude hrát, tak taky bude lepší a lepší. Rozhodně má zajímavou kličku do hřiště. Myslím, že se nikdo nezranil a že v mančaftu dnes vládla velká. vzájemná pohoda.

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        Obr     před měsícem 14.09.2019 21:49 |  
        6 1

        Jo, Traore dneska skvelej. Opet mi pripomnel Tavarese. Fajn zjisteni, ze za Soucka v nem mame alternaci a to i v obramejch hlavickach. Snad neprohral jednu hlavu.

  37. docela off topic sorry

    Mimoň     před měsícem 14.09.2019 21:45 |  
    2 3

    jinak Inter jestli dnes vyhraje, zatim tedy vede nad Udinese 1-0, tak povede italskou ligu o dva body před Juventusem a s nejlepším skórem z celé italské ligy 7-1( Juventus 5-3) Inter bude velmi těžkým soupeřem

    • Re: docela off topic sorry

      Novasinho     před měsícem 15.09.2019 12:06 |  
      2 1

      To je opravdu velké překvapení, že inter bude těžký soupeř... :-)

  38. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Hanzwalter     před měsícem 14.09.2019 21:53 |  
    1 2

    Takze vyhra s prehledem a ve velkem klidu. Mohli jsme vyhrat i o 2-3 goly vetsim rozdilem. Velmi dobre zahral k memu prekvapeni Zeleny a zaroven se jako vyborny hrac jevi Provod coz je super zprava. Hora taky nebyl spatny a hodne toho nabehal. Husby ma top fazonu za celou dobu co je u nas a jeste se letos urcite pozitivne ukaze. Nico je muj velky oblibenec a nedivim se, ze na Letne buli, ze je u nas.... kazdy dotek, prihravka ci strela je radost se divat.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      pipe1980     před měsícem 14.09.2019 22:09 |  
      5 2

      Zelený pro mě není překvapení, podle mě hraje vždycky dobře, podobnej typ jako Frydrych, schopnej přijmout menší roli a je spolehlivej.
      Hušbauer podle mě bude tím lepší, čím lepší bude mít spoluhráče, proto to může vypadat že roste. Jak říkáš, ještě od něj uvidíme velký zápasy.
      Hora se mi taky líbil, na první zápas v novým týmu, pohoda.

  39. Olayinka

    Ferda     před měsícem 14.09.2019 21:56 |  
    13 1

    Co on toho obeha je az neskuteny. On a Traore maji neskutecnou fyzicku. Za me dnes oba velmi dobre. To ze zakoncil Olejnik jednou jak minižák se stane.

    • Re: Olayinka

      pipe1980     před měsícem 14.09.2019 21:57 |  
      9 0

      já mám Olyho rád, ale je to strašnej plašan

      • Re: Olayinka

        Obr     před měsícem 14.09.2019 21:59 |  
        8 3

        Plasan to trosku je, ale prinos pro tym obrovskej

        • Re: Olayinka

          Qope     před měsícem 14.09.2019 22:03 |  
          1 3

          Trpišovský pravděpodobně má podobny nazor jako ty, proto ho tam dává ... navic ted mu přibyla konkurence na jeho postu, tak ho to doufejme motivuje a toho plašana trochu eliminuje :-) nebylo by to na škodu, to je fakt ...

  40. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Obr     před měsícem 14.09.2019 21:57 |  
    9 0

    Jedina vec, ktera me dneska trosku trapi - co je se Sevcikem?

  41. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Dennis     před měsícem 14.09.2019 22:05 |  
    14 0

    Jen pár postřehů z dnešního zápasu.

    Hodně jsme kontrolovali míč, ty dlouhé pasáže, kde Slovácko hrálo bez míče, jim asi moc vonět nemohli...
    To, co předvedl Olayinka v 67. minutě, je přesně to, co bychom po něm měli chtít, nebo tedy alespoň já to od něj očekávám. Uvolnění na straně a rychlé doručení míče do vápna s přihrávkou na spoluhráče. Kdo můžete, aschválně si to pusťte, ukázková akce křídelního hráče. Takhle by to Peter měl hrát. Nevymýšlet složitá řešení, ale volit ta jednoduchá a účinná. On má k tomuto skvělé předpoklady.

    Lukáš Provod má skvělou levačku a dneska to krásně ukázal. V tomto hráči je slušný potenciál.

    Jarda Zelený se pořád zlepšuje, potřebuje hodně hrát. Pamatuju si ho dobře z Jablonce a tam byl ještě na jiném levelu. Snad se do toho tuhle sezonu dostane.

    Teclíkovi jsem hrozně přál, aby proměnil hned tu první šanci po příchodu na hřiště. On podle mě hrozně potřebuje dát gól... Pak jeho výkon půjde nahoru. Já si pořád myslím, že při našem stylu hry by právě on ve formě mohl být pro Slavii útočníkem číslo jedna.

    Traoré zahrál výborně. Dokázal, že hledat náhradu za Suka by možná nemuselo být tak složité... Ibra tady může klidně dva tři roky odehrát, v jeho věku už o něj nebude venku takový zájem a herně dneska ukázal, že roli DZ bez potíží zvládá.

    Hodně se mi líbí chorál Sešívaní, ke konci zápasu to TS pěkně rozjela. Je skvělý, jak to postupně bublá a chystá se to a pak najednou zazní hromově SE-ŠÍ-VA-NÍ! To musí cítit i hráči na hřišti. Navíc tohle je tak jednoduché, že to má podle mě potenciál i pro zbytek stadionu. Tohle by mohla být celostadionová záležitost a to by pak mělo ještě větší grády.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      pcitron     před měsícem 14.09.2019 22:36 |  
      7 0

      J. Zelený dokáže krásné a přesně přenést hru diagonálně na 50 metrů. Moc se mi to dnes líbilo.

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        wimpy     před měsícem 15.09.2019 00:12 |  
        1 4

        Jeho pokusy o kličku jsou čitelné z padesáti metrů. Vlastně se to vždy snaží jen prostrčit, buď to vyjde nebo ne.

  42. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    ColinSKS     před měsícem 14.09.2019 22:06 |  
    3 29

    nejlepší hráči (uznávám) hovorka, zelený, traoré, průměr hušbauer, nico, hora, kudela, coufal propadák škoda a olayinka. koláře nehodnotím, protože nic na práci neměl až na ten podivný zákrok, ale to se stane, když balon plave.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      slaviator     před měsícem 14.09.2019 22:18 |  
      3 4

      Proc podivný zákrok? Byla to prudká střela, míč zaplaval, tak to boxoval. Kdyby se to snažil chytit do koše tak je to gól.

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        ColinSKS     před měsícem 14.09.2019 22:23 |  
        2 11

        říkám něco jiného? balon zaplaval. vypadalo to na podivný zákrok. moje zdůvodnění je, že balon zaplaval.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Mimoň     před měsícem 14.09.2019 23:03 |  
      4 3

      tebe musej mít lidi rádi Vacku, když hodnotíš jak kdyby lidé byli roboti bez života, často hodnotíš jen podle toho, komu se zase něco nepovedlo, asi proto tě maj ve Sportu tak rádi co? :-D

  43. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Slávy syn     před měsícem 14.09.2019 22:18 |  
    17 4

    Tak po utkání Liberec - Teplice, jehož opakované přehrávání bych zařadil na seznam mučicích prostředků, někam mezi waterboarding a trhání nehtů, mi kluci sešívaný řádně zvedli náladu. Tři góly namazané na dobrém výkonu. Obloženo tyčí, břevnem, pěknými akcemi. Nováčci na scéně. Petržela po střídání, nohy ve fuseklích, s výrazem holuba, o fous uniknuvšího z dravčích pařátů. Pískám si na prázdnou pivní plechovku a děkuju okolnostem, že žiju ve vesmíru, kde fandím Slavii a nikoli jinému českému klubu. To by bolelo. Nechat se každý týden přitloukat na kříž, chodit na zápasy, které jsou asi tak zábavné, jako sledovat někoho devadesát minut při mytí nádobí. Venku už je sice chladno, ale jsou dny, kdy slávistické tričko hřeje víc než kožich.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      pcitron     před měsícem 14.09.2019 22:41 |  
      2 1

      V kontextu včerejšího zapasu OL vs OP byl zápas v Liberci celkem ucházející. Bohužel.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Dr. Fe1     před měsícem 15.09.2019 00:47 |  
      3 11

      Já kousek LIb-Tep viděl, a zas tak hrozný mi to nepřipadalo :-) Díval jsem se zrovna, když měl Baluta pěknou akci a pár dalších solidních šancí Liberce.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Borgetti     před měsícem 16.09.2019 11:21 |  
      1 0

      "To by bolelo. Nechat se každý týden přitloukat na kříž, chodit na zápasy, které jsou asi tak zábavné, jako sledovat někoho devadesát minut při mytí nádobí" ... Tak že si nechodil vůbec před pár lety? A se Slavií si takové pocity nezažíval?

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        Slávy syn     před měsícem 16.09.2019 13:55 |  
        0 0

        Zažíval. Taky mám od té doby zažívací problémy. A na co se vlastně ptáš? Jestli jsem fanoušek úspěchu? Nebo jestli mi tehdejší hrozivé výkony osladil fakt, že je podává můj klub? Ano, osladil. Snad je ti to odpovědí na otázku předešlou.

  44. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Leksel     před měsícem 14.09.2019 22:40 |  
    3 0

    Pohodovej zápas, kterej mohl skončit min. dvojnásobným skóre, Hovorka se bije jako lev, Zelený aktivní v obraně i útoku, nový posily se předvedly v hezkým světle, k tomu Lukáš Provod hned s přehledem zavěsil. Jen v 1. půli mě trochu vylekal zákrok Koláře, když střelu z dálky nějak asi špatně odhadl a vyrazil před sebe, ale naštěstí tam nebyl nikdo, kdo by to dorazil. Každopádně jsme podali jako tým spolehlivej a přesvědčivej výkon, kterej určitě přispěl k psychickýmu zklidnění před úterním mačem v Miláně.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      pipe1980     před měsícem 14.09.2019 22:49 |  
      3 0

      vím přesně o který situaci mluvíš a já ji vidím úplně opačně, při opakovaným záběru jsem si říkal že to skvěle vyhodnotil a nesnažil se to chytat, protože to podle mě byla taková falešná jedůvka která by mu mohla vyklouznout. pomohl by názor brankáře.

      • sRe: Slavia - Slovácko 3:0

        Leksel     před měsícem 14.09.2019 23:17 |  
        0 0

        AsMně připadalo, že to chtěl normálně chytit nebo jen srazit před sebe na zem a hned chytit, ale pak to vypadalo, že ten míč nějak neobratně vyrazil před sebe. Asi ta střela, jak říkáš, mohla zaplavat příp. měla nějakou rotaci, a proto to radši aspoň vyrazil před sebe, než aby se mu to svezlo po rukavicích do brány.

  45. Návštěva

    Dennis     před měsícem 14.09.2019 22:49 |  
    10 7

    K té dnešní návštěvě, spousta lidí si prostě letos koupila permici jen kvůli LM. Vypadalo to, že šance je docela velká, tak to hodně lidí risklo. Permice je vlastně nic nestála, stejnou cenu by totiž zaplatili za LM, kdyby si permici nekoupili... Permice + zlevněný lístek na LM = nezlevněný lístek na LM. Tedy pokud by se tam dostali, což je právě jádro pudla. Bez permice by neměli jisté místo. Tahle rovnice má pro toho, kdo umí trochu počítat, jen jediné řešení. Permice je pro řadu lidí letos jen vstupenka na LM. Bez jakýchkoli nákladů navíc. Investice do permice se vrátí na slevě za LM. Proto klub musel reagovat a reagoval.

    Já ty fanoušky svým způsobem chápu. Představ si, že jsi třeba z Ostravy, fandíš Slavii, ale na zápasy přes celou republiku nejezdíš. Slavii v LM proti Barceloně, Milánu nebo Dortmundu ale vidět prostě chceš. tak si koupíš permici, nic navíc tě to nestojí, na ligu nejezdíš, ale třikrát za podzim si výlet do Prahy uděláš... Jenže sedačka je celou ligu prázdná...

    Kdyby to klub takovým fanouškům (nechci říkat přímo spekulantům) chtěl zkomplikovat, tak řešení je vcelku jednoduché. Cenová komplikace - slevu na vstupenku na LM poskytneš jen permanentkářům, kteří pravidelně chodí nebo mají permici už 3+ let. Úplnná komplikace - předkupní právo na vstupenku na LM dáš jen permanentkářům, kteří pravidelně chodí nebo mají permici už 3+ let. A všichni, kteří si koupili permici jen kvůli LM, by ostrouhali... Jenže to je těžký, český fotbal je stále spíš v pozici, kdy musí o fanoušky usilovat, ne s nimi bojovat.

    Každopádně, jestli chceme, aby byl stadion plný, když je vyprodáno, tak je potřeba tohle začít řešit. Uvolňování míst, když permanentkář nemůže jít, je dobrým krokem. Faktem ale je, že na LM je zájem větší než kapacita stadionu a primárně by se tam asi měli dostat lidi, kteří pravidelně chodí na Slavii, ne lidi, kteří včas chytře zainvestovali do "permanentky", resp. vstupenky na LM.

    • Re: Návštěva

      nobiczek (přítel SN)     před měsícem 14.09.2019 22:56 |  
      1 3

      Souhlasím do posledního písmene.

    • Re: Návštěva

      pipe1980     před měsícem 15.09.2019 01:32 |  
      1 3

      Akorát si nemyslím, že těch lidí je spousta, ale hrstka. Ani si nemyslím že existují, spíše jsem ochoten to připustit, protože smysl to dává. Ale lidi kteří si koupí za 3000,- kvůli lize mistrů která nemusí vyjít, spousta prostě nebude. Čímž ti neodporuji, s logikou věci souhlasím, jen ta spousta tam podle mě nepasuje.

      • Re: Návštěva

        Dennis     před měsícem 15.09.2019 10:27 |  
        4 0

        Včera chybělo cca 6000 lidí. Ti, kteří si koupili vstupenku speciálně na Slovácko, předpokládám z většiny dorazili. Prázdný sektor hostí, ok, ale když to odečteš, myslíš, ze cca 5000 permanentkářů z 12000 zrovna bylo na směně v práci? Skoro půlka? Nebo kde teda ty lidi byli? Sobota večer, ideální počasí, po repre pauze.
        Chelsea loni v EL byla mementem. Spousta lidí se tam nedostalo (ne kvůli zavřenému severu), ale protože neměli předkupní právo na permici a lístky navíc na předkupní právo byly v prodeji za hodinu pryč. Na ostatní fanoušky bez permice tehdy nic nezbylo. Letos bylo jasné, že budeme hrát buď LM nebo EL. Atraktivní zápasy tak jako tak. Tak si to lidi raději pohlídali...

        • Re: Návštěva

          pipe1980     před měsícem 15.09.2019 13:02 |  
          0 0

          no právě, sobota večer, idealni počasí

    • Re: Návštěva

      Tomastu     před měsícem 15.09.2019 07:12 |  
      7 0

      Tak jistě máš u části fans pravdu, pak jsou ale třeba permice viz dvě hned vedle mě. Lidé z Benešova co chodí na Z3 zápasy plus pohár. Takže jen minulou sezónu to bylo 3x Sparta 1x Plzeň což dělá 4x800 =3200 cena permice loni byla 3400 :) do toho zajdou tak na 2 až 3 další zápasy a je vydelano a takových lidí bude už mnohem více.

    • Re: Návštěva

      sicilianbrno     před měsícem 15.09.2019 07:28 |  
      5 3

      Zajímavý, ale hodně bysto zkomplikoval novým fanouškům Slavie, kteří nemají žádnou historii permanentek , třeba fandí Slavii ale přestěhovali se ted do Prahy a můžou chodit casteji, změnili práci, zvýšil se jim plat a dovolí si jezdit pravidelněji, přišli poprvé na stadion a ta atmosféra je strhla, že chcou chodit pravidelně, atd, a ty by tvým systémem ostrouhali...a takových může být hodně, protože Slavia prostě táhne a láká nový a nový fanoušky...
      Zavedl bych jednoduchý pravidlo, když nemůžeš, v systému( kam se přihlásis) uvolnis svou permici, žádné omezení počtu uvolnění, žádné benefity..pokud ses linej se do systému prihlasit a 3x,5x to neuděláš za sezonu a nikdo na tvou pernamentky nedojde, tak nějaké sankce...koupi pernamentky musíš souhlasit s podminkama a toto bych tam zahrnul...
      Já sú z Brna, Slavii fandím od 3 let (tj už 31 let) a uvažuju poprvé o nákupu petnamentky, ale do Prahy bych se na ligu dostal max 3x ,4 x za sezonu + samozdrejme LM, a pro mě by tento způsob byl ideální, dokonce bych za uvolnění nechtěl ani korunu, pořád by se mě ta permice vyplatila...

    • Re: Návštěva

      ColinSKS     před měsícem 15.09.2019 07:47 |  
      2 11

      kádrování nesnáším. prostě byla šance si koupit permici, takže si koupili permici. jestli ze zištných důvodů je přeci jedno. když chodilo 7 tisíc a permic bylo prodaných 2, tak to nikdo neřešil. kultura vyprodaných stadionů se musí vytříbit, tohle tady v česku nikdá nebylo a teˇ'd tady někdo volá po nějakém sektování typu ty můžeš protože jsi byl 5x, ty nemůžeš protože jsi byl 1x. proto se mi nelíbí nějaké sledovánní účasti a penalizace pro další roky. sdílení a recyklace míst je cesta, která si myslím do 3 let odstraní to, že na vyprodané zápasy bude 3000 míst volných. sledování účasti určitě ne.

  46. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    d0p3     před měsícem 14.09.2019 23:01 |  
    4 10

    Trpiš má pravdu že Taore může zastoupit Suka. Jediné co mi vadí je, že ho může zastoupit tak max tuhle sozonu, možná se štěstím i příští a pak bohužel už bude mít svůj věk a půjde jen dolů. Kdyby mu bylo 26/27 paráda, takhle to moc do budoucna neřeší a stále budeme muset hledat náhradu za suka

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      ColinSKS     před měsícem 14.09.2019 23:08 |  
      6 7

      ibra je kauf z nebes. dneska hrál zase skvěle.

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        d0p3     před měsícem 14.09.2019 23:16 |  
        0 5

        Však neříkam že né, bavím se o dlouhodobějším zastoupením součka do budoucna

        • Re: Slavia - Slovácko 3:0

          ColinSKS     před měsícem 15.09.2019 07:43 |  
          2 11

          já také neříkám nic jiného, pouze souhlasím a přidávám glosu

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Dr. Fe1     před měsícem 15.09.2019 00:45 |  
      3 12

      Zas tak starej není. Netroufal bych si tipovat, do kdy mu forma vydrží. Doufám ale, že by mohl tuhle + 2 další sezony za nás solidně odehrát.

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        ColinSKS     před měsícem 15.09.2019 08:52 |  
        3 12

        já myslím 1 další určitě. myslím, že ani sám nechápe, kam se ze zlína katapultoval původně na 1/2 rok hostovačky. Osobně si myslím, že v poli je srovnatelný se součkem, u suka hraje trochu bodů navíc to, že má výborný výskok a výborný timing před bránou. Do zakončení v mlýnici se Ibra moc nedostává.

        • Re: Slavia - Slovácko 3:0

          Dr. Fe1     před měsícem 15.09.2019 20:01 |  
          1 5

          Souhlas. Pár gólů ale i tak Ibra dal, což je taky prima. Navíc ten nejdůležitější - se Sevillou.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Kenny     před měsícem 15.09.2019 09:57 |  
      1 0

      To, že může být náhradou za Suka jsem tady tvrdil už když Ibra přicházel. Ale než Suk odejde, klidně může být všechno jinak. Řekl bych, že teď tu máme ještě jednoho adepta a uvidí se, jak se to vyvrbí. Myslím tím Laco Takácse.

  47. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Mimoň     před měsícem 14.09.2019 23:14 |  
    9 0

    Jo a Peťa Kvitová na tribuně fandila. Je moc fajn, že tak aktivně chodí i na zápasy jako se Slováckem(při vší úctě ke Slovácku). Šilhavý seděl hned nalevo od ní

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      knl66 (přítel SN)     před měsícem 14.09.2019 23:34 |  
      5 1

      kvitová - šilhavý - nevím kdo - suchopárek - beránek

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        Pinturichio     před měsícem 14.09.2019 23:45 |  
        9 0

        ten “no name” byl asi Jirka Chytrý, asistent Silhaveho v repre.

        • Re: Slavia - Slovácko 3:0

          Tadeáš_Janků     před měsícem 14.09.2019 23:58 |  
          4 0

          Ne jen v repre. Asistenta dělal i u nás.

          • Re: Slavia - Slovácko 3:0

            PetCC     před měsícem 15.09.2019 10:50 |  
            2 0

            Ne všichni asistenti se stanou všeobecně známí :-)

  48. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Dennis     před měsícem 15.09.2019 00:28 |  
    9 2

    Překvapilo mě, že nastoupil Coufal, koukám teď po návratu domů na studio po zápase a také se tam o tom baví, že Coufal hrál v Černé Hoře, dneska trochu překvapivě proti Slovácku, v úterý na San Siru bude asi také v základu a pochybuju, že by nehrál v derby. Holeš si tak tři zápasy za sebou možná nezahraje, i ve studiu čekali, že dostane ten dnešní zápas. Tak si říkám, jestli to Jindra v úterý v Miláně nepostaví s Coufalem na beku a s Holešem před ním... S ohledem na to, jak hraje Inter (3-5-2) a kdo tam hraje křídla (Alexis, Asamoah), bych se tomu asi ani nedivil. Masopust by mohl hrát hrot jako loni v Seville. Budeme na hřišti potřebovat 10 top běžců, protože Conteho tým taky hodně běhá. Všichni musí rychle přepínat dozadu, tohle Masopust zvládá a dává k tomu i důležité góly, i když mi teď herně přijde trochu z formy.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Virgil1956     před měsícem 15.09.2019 08:40 |  
      2 0

      Taky si myslím, že bude Holeš hrát na Interu v záloze.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      PetCC     před měsícem 15.09.2019 10:49 |  
      1 0

      No vidíš, já jistotu, že bude hrát Coufal derby vůbec nemám.

  49. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    jufoun (přítel SN)     před měsícem 15.09.2019 03:39 |  
    4 0

    Velmi dobrý týmový výkon, skvěle, že se trefil Lukáš, mimochodem rána jak když kopne kůň :)
    Jediná chyba byla, že Milan nedal tu svou obrovskou šanci, tohle se musí proměňovat. Tak třeba si to schoval na úterý.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      ColinSKS     před měsícem 15.09.2019 07:42 |  
      1 16

      já tedy doufám, že milan bude na lavici. včera se hrálo proti autobusu a nebylo vidět, že by se prosazoval. jedinou svoji šanci dal do tyče. v miláně budeme pod tlakem a hrát na brejky, takže tam se škodovka do systému určitě hodit nebude. provoda vidím jako velice příslibný nákup, u golu zaspal ale golman.

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        dalislavista     před měsícem 15.09.2019 08:23 |  
        6 0

        To byla taková pumelice, že by ji nechytil nikdo.

        • Re: Slavia - Slovácko 3:0

          ColinSKS     před měsícem 15.09.2019 08:48 |  
          1 7

          ok já to viděl naživo a golman se nehnul.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Markus     před měsícem 15.09.2019 11:45 |  
      2 0

      Mě ten týmový výkon mile překvapil, hráli jsme to trošku jinak, byli tam jiní hráči, ale bavilo mě to. Je strašně těžké někoho vyzdvihnout individuálně, společně to prostě fungovalo. Tak nějak jsem už předpokládal dobrý výkon celé naší obrany, ale Zelený se pěkně dostává do formy. Hora zase úspěšně předváděl něco, co nám vpředu chybělo a společně se Škodou se vzorně vraceli a vůbec tak nějak vzorně bojovali na celém hřišti, bylo vidět, že hráči Slovácka jsou z nás nešťastní.

  50. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    o5aradecek     před měsícem 15.09.2019 07:46 |  
    5 6

    1) SLAVIA přejela Slovácko. 2) Liverpool stále bez ztráty bodů. 3) Alex Král debutoval v ruské lize. 4) Manchester City prohrál s nováčkem. Zatím je ten víkend luxusní a tak nějak tuším, že nás večer čeká ještě jedna "legrace" :-))) Csapi!

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      ColinSKS     před měsícem 15.09.2019 07:49 |  
      0 13

      co bylo zajímavý že v Norwichi nebylo jedno místo volné. pro MCI zápas blbec, co prováděli v obraně, to se jen tak nevidí.

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        o5aradecek     před měsícem 15.09.2019 07:56 |  
        4 2

        Mně MC nijak nevadí, ale přeju ten titul Liverpoolu (po 30 letech), tak mi ztráta Citizens udělá radost, no. :-)

        • Re: Slavia - Slovácko 3:0

          ColinSKS     před měsícem 15.09.2019 08:47 |  
          0 8

          já taky, mám rád londýnské kluby, bohužel Queens Park se nevede. Ale livru bych to tedy přál moc, už kvůli Kloppovi, kterého považuji za nejlepšího kouče všech dob.

          • Re: Slavia - Slovácko 3:0

            o5aradecek     před měsícem 15.09.2019 08:52 |  
            3 1

            Klopp, Šmicer, úžasní fans, obrovská historie, 30leté čekání na titul... Je toho dost :-))

            • Re: Slavia - Slovácko 3:0

              ColinSKS     před měsícem 15.09.2019 08:53 |  
              0 7

              to je, ani se mi nechce věřit, že tak velký klub čeká 30 let na titul.

              • Re: Slavia - Slovácko 3:0

                o5aradecek     před měsícem 15.09.2019 08:56 |  
                1 3

                Dávám to z hlavy, ale tuším, že 1990 byl jejich poslední mistrovský rok. Oni už vyhráli 2x LM, jednou UEFA Cup, ale ten titul jim stále uniká. Fakt bych jim to přál.

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        Qope     před měsícem 15.09.2019 09:34 |  
        3 2

        Norwich je muj neoblíbenější tým anglické ligy a to že vyklepnul MC je jen dobře :-)

        • Re: Slavia - Slovácko 3:0

          ColinSKS     před měsícem 15.09.2019 10:41 |  
          0 9

          vedle SKS jsou pro mne M1860 a QPR. takže jsem rád že se aspon nám daří.

          • Re: Slavia - Slovácko 3:0

            Qope     před měsícem 15.09.2019 10:57 |  
            3 0

            upřímně, budu rád, když Norwich vubec zustane v Premier League ... takže kvuli radosti z fotbalu jsem rád, že nejvíce ze všech týmu co existují fandím Slavii ...

            • Re: Slavia - Slovácko 3:0

              ColinSKS     před měsícem 15.09.2019 11:29 |  
              0 8

              před 25 lety jsem tam byl na druhé lize proti teď už nevím kdo to byl - klub na B. 12 tisíc lidí, tribuna na stání, bohužel plichta. 8liber vstup. bylo to neuvěřitelný

  51. Návštěva

    Ferda     před měsícem 15.09.2019 09:14 |  
    3 0

    Uz to tady nekdo rozebiral. Cena permice je v hodnote slevy na listky pro LM a spouste lidi si permici koupila kvuli tomu. Bylo jasne, ze pohary se hrat budou a nejaka sleva na listky na pohary bude, at uz jen na Evr. ligu nebo LM. Takze proto si ji hodne lidi koupilo. Podle me to je celkove i samotnou cenou permice. 1950 czk za permici do kotle vychazi na 108 czk na 1 zapas i s nadstavbou, coz mi prijde hooodne dobra cena. Navic v tom jsou slevy na LM. Z toho duvodu je porizeni permice bezdebat vyhodne.
    Rozumim vedeni, ze chteli docilit vysokeho prodeje permic a dostat tak na stadion hodne lidi. Uz ted se ukazuje, ze to tak trochu nefunguje. Nerikam ze navsteva 13,5 je spatna, ale po repre pauze, pri krasnem pocasi a forme Slavie to zas tak moc neni. Jsem si jistej, ze pro pristi sezonu vedeni do permic sahne a ubere zvohodneni. Uz jen treba do slevy na LM a nebo samotne ceny permice. Z toho duvodu mi prijde myslenka sledovat ucast permanentkaru a podminit tim pri urcitem procentu ucasti slevu na pohary jako dobry krok.

    • Re: Návštěva

      pipe1980     před měsícem 16.09.2019 14:15 |  
      1 0

      Sledovat účast, klidně to napíšu tak, že požadovat účast po lidech kterým prodám permici mi přijde úplně v pořádku. Prostě uzaviras smlouvu, klub ti poskytuje řadu výhod, velmi výrazně výhodná cena, vždy jisté místo, nemusíš kupovat vstupenky, předkupní právo, slevy na poháry, předkola zdarma, Národní pohár zdarma, zápasy žen zdarma, sleva ve fanshopu. A po nás se za to chce jedná jediná věc. Účast.

      • Re: Návštěva

        Fačín     před měsícem 17.09.2019 12:40 |  
        0 1

        To je teda úplná blbost. Klub má být rád, že prodal tolik permanentek, vydělal x peněz. Jestli přijdu nebo nepřijdu by měla být čistě moje věc. Klub by mělo zajímat hlavně to, jestli za místo dostali zaplaceno. Což dostali. Teď mě ještě budou nahánět jak uličníka ve škole - kde jsi, jakto, že tu nejsi, podej mi žákovskou!. Trapné a ubohé. Stejná ptákovina, jak kdybych si koupil 4 rohlíky, snědl jen tři a pokladní mi zakázala vstup do obchodu, protože jsem nesnědl všechny 4.

        Čím víc nad tímto opatřením přemýšlím, tím víc mi to přijde jako úplná hovadina.

        Za tím, že spoustu permanentek skoupili spekulanti, bohužel stojí zase jenom klub. Tím, že je rozdíl mezi vstupným "s" nebo "bez" tak velký, tomu prostě klub sám nahrál - lidi nejsou hloupí a když jde o peníze, umí počítat velice dobře.

  52. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    A.Lima     před měsícem 15.09.2019 09:22 |  
    8 1

    Zdravím Všechny,

    Byl jsem na zápase, konečně to vyšlo :) Super zápas, parádní výkon od všech, 3-0 do tipovačky taky, škoda prohozených poločasů :) :)

    Každopádně pár věcí mám, před zápasem zbývávalo pár lístků, tak jsme si s bratrem řekli ,že půjdeme na své místo v sektoru 227.. Ok nebudu někde dělat zle, jdu na SLAVII a je mě jedno z jakého místa Slavii povzbuzuji, ale to, že pode mnou vlevo ode mě a nade mnou je to samej cizinec, tak jsem si připadal jak Karlově mostě :D :D OK stejně jsem je moc nevnímal, i když oni mě asi ano( kdo to řve, co tu řve, proč řve) :) Ale mrzelo mě, když jsem viděl kolik je volných míst ... OK druhý poločas klasika 112 sektor přímo u hřiště :) Blíže už nejde být u hráčů :) Super atmosféra, ještě teď nemohu moc mluvit :) Na konci utkání nějaký týpek byl "srovnán" při děkovačce neustále něco křičel na naše hráče, moc mu rozumět nebylo, ale ti ,kdo ho srovnali, mu asi rozuměli :D

    A pánové, Stanciu, co jsem viděl, super kopací technika, super super, jsem velmi rád,že jsme ho koupili a Sralťani si mohou házet plyšákama jak chtějí "! :D

    Foza SKS

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Obr     před měsícem 15.09.2019 10:46 |  
      11 0

      Musime si zvyknout, ze na SKS bude chodit hodne cizincu. Hrajem nejlepsi fotbal ve stredni Evrope, takze zazitkovy zajezdy z okolnich zemi na SKS se daj proste ocekavat

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        A.Lima     před měsícem 15.09.2019 10:47 |  
        8 0

        To je v pořádku :) Hlavně ať je vždy plný dům :)

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      wimpy     před měsícem 15.09.2019 11:52 |  
      2 1

      Řval na hráče nebo na speakera? Mám pocit, že to je ještě dovětek toho sabotování fandění s klokanem.

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        A.Lima     před měsícem 15.09.2019 12:09 |  
        1 0

        wimpy připadalo mě to, my jsme mu nerozuměli, ale když se odcházelo říkalo to více lidí , ale asi to bude dovětek

        • Re: Slavia - Slovácko 3:0

          wimpy     před měsícem 15.09.2019 12:20 |  
          2 0

          Bylo to už při děkovačce po Kluži.

          • Re: Slavia - Slovácko 3:0

            A.Lima     před měsícem 15.09.2019 12:25 |  
            0 0

            Áha bohužel to jsem nebyl dálka, práce atd., docela zajímavé, asi vyznavač adrenalinových sportů, pokud to byl ten samý :)

            • Re: Slavia - Slovácko 3:0

              wimpy     před měsícem 15.09.2019 12:38 |  
              2 2

              No ono na lidi okolo speakera bylo po Bohemce nasranejch dost lidí... Ale včera už se spory zdály zapomenuty. Až do děkovačky.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      buran     před měsícem 15.09.2019 14:49 |  
      0 0

      Ty woe nekecej, já měl ty poločasy taky prohozený:-):-):-):-)no včera jsme fakt jeli na stejný vlně , zkrátka sešívání!

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        Joe-L     před měsícem 15.09.2019 18:21 |  
        0 0

        Jo, stavím se do fronty, taky jsem měla poločas 1:0 a na konci 3:0. :-)

        • Re: Slavia - Slovácko 3:0

          A.Lima     před měsícem 15.09.2019 20:23 |  
          0 0

          Jo, kdyby jste ode mě neopisovali :D

          • Re: Slavia - Slovácko 3:0

            Joe-L     před měsícem 15.09.2019 21:43 |  
            0 0

            Já neopisovala. Jen jsem věřila, že v prvním poločase jeden dáme a uběháme je tak, že ke konci už nebudou moct a dáme jim další dva.

            Tak sem příště svůj tip hoď a já to tam dám jinak! ;-)

            • Re: Slavia - Slovácko 3:0

              A.Lima     před měsícem 16.09.2019 16:36 |  
              0 0

              Na Interu poločas 0-0 a celkově 1-1 :)

              • Re: Slavia - Slovácko 3:0

                Joe-L     před měsícem 16.09.2019 20:48 |  
                1 0

                já to asi tipnu 2:0 pro nás. Prostě těm našim klukům věřím, že dokážou překvapit. A kdyby ne, tak se svět nezboří. ;-)

                • Re: Slavia - Slovácko 3:0

                  A.Lima     před měsícem 17.09.2019 17:22 |  
                  0 0

                  tak jsem zvědav a více ti přeji :D

            • Re: Slavia - Slovácko 3:0

              kjandourek (admin)     před měsícem 16.09.2019 17:13 |  
              2 0

              Tuček, Šlajs... stejně chyby, stejné známky... :-)

              • Re: Slavia - Slovácko 3:0

                Joe-L     před měsícem 16.09.2019 20:50 |  
                1 0

                :-D pobavilo! ;-)

              • Re: Slavia - Slovácko 3:0

                A.Lima     před měsícem 17.09.2019 17:24 |  
                0 0

                Přesně :D :D :D

  53. Návštěva

    guyincognito     před měsícem 15.09.2019 11:19 |  
    11 0

    Syrovátka psal na Twitteru, že se s návštěvou spletli a že opravdový počet diváků byl 14 789 ...to už není tak zlý :)

    • Re: Návštěva

      ColinSKS     před měsícem 15.09.2019 11:24 |  
      0 18

      já jsem to počítal a vyšlo mi 12045. tak nevím kdo má pravdu

    • Re: Návštěva

      Joe-L     před měsícem 15.09.2019 11:25 |  
      6 1

      Jsme si říkali, že těch necelejch 14 je nějak málo. Je fajn, že přišlo dost lidí, ale kdyby bylo přes 15, bylo by to ještě lepší... tak snad příště...

      • Re: Návštěva

        pipe1980     před měsícem 15.09.2019 13:37 |  
        1 2

        samozřejmě by bylo super mít prostě každej zápas narváno, ale podle mě to není možný, já včera třeba na stadionu nebyl, mrzelo to, ale prostě jsem nemohl. naprosto nesouhlasím s takovým tím postojem jakto že chtej lidi jít na chelsea a nejdou na pribram, vzdyt nemaj chodit na chelsea nebo na pribram, ale na Slavii. je logický že cim vic je zapasu, tim catseji se stava že si clovek musi nejak organizovat cas, nebo program, zaridit volno v praci, nebo vysvetlit rodine ze se proste nepojede na vylet. muj pripad vcera byla ta prace. a z jakyhokoli duvodu, když ty zapasy pribyvaji, proste se clovek dostane do situace kdy to kolegove nebo rodina nebudou tolerovat ctyrikrat do mesice. a pak stojis pred volbou, jestli se vzdas slovacka, ktery jsi videla za poslednich pet let petkrat, a nebo chelsea, kterou uz nemusis na nejhezcim stadionu videt nikdy. myslím že to že chodí 15 000 lidí na slovacko je sen. ano, je trochu divny vedet ze jsme modni zalezitost, ze kdybychom hrai o pátej flek, tak nas tam budouzase 4000. ale važme si té situace, jednak nebude trvat věčně, jednak to podle me znamena že Slavia tím co hraje za fotbal pritahla k fotbalu nove lidi, a to je boží

        • Re: Návštěva

          PetCC     před měsícem 15.09.2019 17:31 |  
          1 1

          Mě si zapiš k těm, co chodí na Slavii, soupeř je podružnej :-)

          • Re: Návštěva

            pipe1980     před měsícem 15.09.2019 18:36 |  
            0 0

            ale já s tím souhlasím, nepopírám to, každej by byl rád kdyby mohl úplně na všechno, ale pokud si během měsíce říkám po čtvrtý kolegovi o volno, nebo manželce ruším plány, tak je zruším radši kvůli zápasu se slováckem, nebo kvůli zápasu s chelsea?

        • Re: Návštěva

          Joe-L     před měsícem 15.09.2019 17:48 |  
          7 0

          Tak já to mám naopak. Vím, že na Chelsea a zápasy LM se nedostanu - permici jsem nestihla včas koupit, takže se na takový zápasy prostě nemám šanci dostat. Jedinej exponovanej zápas, na kterej jsem se dostala, bylo derby, kde jsme slavili titul. Jinak jsem loni byla na zápasech s Karvinou (krásný 4 góly), s Bohemkou (1:0, tam bylo vidět, jak kluci po EL tahali nohy), s Teplicema, s Libercem, S Duklou, s Příbramí (možná jsem ještě nějakej zapomněla). Letos jsem byla na Olomouci, Bohemce a včera.

          Musím říct, že tleskám panu Tvrdíkovi, že umožní, aby permanentkáři uvolnili svoje místa. Je mi jasný, že na derby, Plzeň nebo Evropu nebudu mít šanci se dostat, ale ráda si zajdu třeba i na Bolku a další "neatraktivní" týmy. A nechápu ty lidi, co ho za to kritizují, za mě za tohle palec nahoru.

          • Re: Návštěva

            vlk30 (přítel SN)     před měsícem 15.09.2019 19:49 |  
            0 0

            proč by jsi se na derby nebo Plzen neměla dostat ?

            • Re: Návštěva

              Joe-L     před měsícem 15.09.2019 21:41 |  
              0 0

              Protože nemám permici, všechny lístky vykoupěj permicáři a do volnýho prodeje už nic nepůjde.

          • Re: Návštěva

            future     před měsícem 15.09.2019 22:04 |  
            1 0

            Napsal jsem ti zprávu.

          • Re: Návštěva

            nobiczek (přítel SN)     před měsícem 17.09.2019 08:46 |  
            1 0

            Ty jo, dávat letos Bolku jako příklad "neatraktivního" týmu, když zrovna nastříleli 6 gólů Příbrami a co se vstřelených branek týká, jsou nejlepší v lize s 21 góly (Slavia 19), je docela odvážné. :) Navíc tam hraje Meši (+ pozitivní emoce) a Bucha (+ negativní emoce, aspoň u mě). Já se tedy letos na zápas s bolkou moc těším. Ale chápu, jak to bylo myšleno, je to i otázka prestiže.

  54. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    pf     před měsícem 15.09.2019 11:25 |  
    14 7

    Po opavě tu bylo přes 600 komentářů. Po včerejší výhře a skvělém výkonu tu je třetina příspěvků. Jen to svědčí, že řada lidí se tu vyžívá jen v kritice.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      rak (přítel SN)     před měsícem 15.09.2019 12:22 |  
      4 0

      Mně to přijde vcelku logické. Nejvíc komentářů vzbuzují kontroverzní věci. Když jsem jdu po takovém zápase jako včera, tak vidím, že už je tady vlastně všechno napsáno. Pohoda, dobrý výkon, líbila se mně většina hráčů - zejména Stanciu, Hovorka, Zelený, Hušbauer. Skvělá premiéra pro Provoda. Teď už s velkou zvědavostí čekám na úterý. Inter se, bohužel, zdá být hned ze začátku ve formě.

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        Edenjejenjeden     před měsícem 15.09.2019 12:31 |  
        1 0

        Tak Inter je ve formě,vede ligu,Dortmund je druhej,i ta Barca se zvedá.Ale já doufám,že ostudu neuděláme,a jedno nebo i dvě překvapení by se nám mohli podařit.A když ne,tak to alepon bude vysoká škola fotbalu,pro hráče i pro trenéry.....

        • Re: Slavia - Slovácko 3:0

          Qope     před měsícem 15.09.2019 12:41 |  
          1 0

          Mrknul jsem na jejich stránky a obávám se, že nás nepodcení. Když už o nasem spolecném zápase nekdo mluvil (bylo to dáno rozhovorem po jejich vítezném zápase), tak že již dnes se zacnou připravovat a neočekávají nic jednoduchého (jasný taková fráze, ale od nich to spíše beru jako profesionální fakt, jistě se podívají na naše zapasy v EL). Conte rekl zajimavou vec, že Lukaku střídal kvuli potížím se zády a ani dle něj nehrál dobře ( strídaní v 65 minutě). Ten kdyby nehrál, to by mi asi vubec nevadilo, z toho mam celkem obavy ... jinak Inter hrál v rozestavení 3-4-2-1, ale sám Conte naznačil, že rozestavení, které preferuje, má více.

          • Re: Slavia - Slovácko 3:0

            wimpy     před měsícem 15.09.2019 14:02 |  
            2 0

            Posledně jsme tam prohráli 3:1, ale vzhledem k tomu, že doma jsme vyhráli 9:0, bylo to celkem jedno. :-)

            • Re: Slavia - Slovácko 3:0

              Qope     před měsícem 15.09.2019 14:04 |  
              1 0

              to "posledně" ale pamatuješ jen ty a Obiwan :-D

              • Re: Slavia - Slovácko 3:0

                wimpy     před měsícem 15.09.2019 14:07 |  
                3 0

                Je pravda, že jsme tenkrát měli slušnýho hroťáka. :-)

                • Re: Slavia - Slovácko 3:0

                  pipe1980     před měsícem 15.09.2019 14:21 |  
                  5 1

                  myslíš že by mu ozzy dokázal fandit? nebo by to byl rakouskej žoldák a půlka jeho golu by se nepočítala?

                • Re: Slavia - Slovácko 3:0

                  buran     před měsícem 15.09.2019 14:37 |  
                  0 0

                  No Milan fakt těch jeho 5000 gólů asi nestihne:-)

                  • Re: Slavia - Slovácko 3:0

                    Qope     před měsícem 15.09.2019 14:40 |  
                    3 0

                    sezona je dlouhá, nikdy nevíš .... :-D

                    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

                      buran     před měsícem 15.09.2019 15:03 |  
                      0 0

                      Pravdu díš:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

              • Re: Slavia - Slovácko 3:0

                obiwan     před měsícem 15.09.2019 18:23 |  
                1 0

                Jsi drzý čert:-))

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        pf     před měsícem 15.09.2019 13:57 |  
        2 0

        Jen to potvrzuje, že pochvaly a pozitiva není potřeba znovu vypisovat, protože už to někdo trefně napsal za mě. Naopak opakované omílání negativ a hejtů tu představuje pro některé uživatele oblíbenou disciplínu a rochnění:)

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      pipe1980     před měsícem 15.09.2019 13:26 |  
      6 0

      není to spíš tím že ještě nedorazil doktor?

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      buran     před měsícem 15.09.2019 14:32 |  
      3 3

      Takhle to není, výkon dobrý , většina spokojena . Naopak když se prohraje většina se chce podělit o to co bylo špatně a zjistit jestli to ostatní viděli podobně, takhle to funguje i v běžném životě,jsi spokojený tak si to užíváš, něco je špatně tak se proti tomu vymezíš, např. půjdeš demonstrovat,tady to funguje podobně!

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      PetCC     před měsícem 15.09.2019 17:28 |  
      1 0

      Přesně tak.
      Já třeba k Opavě napsal něco možná až druhý den ... Tak jsem to zkontroloval a nenašel jsem ani jeden svůj komentář :-)
      Zkrátka, neměl jsem nějak co k zápasu napsat, tak jsem "průzračná moudra" jednoduše nepsal :-)

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      butters     před měsícem 15.09.2019 22:47 |  
      1 0

      Jak to tak teď sleduju, tak těch 600 tu do rána bude úplně v pohodě, pokud nezasáhne někdo z adminů.

  55. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Komix     před měsícem 15.09.2019 12:36 |  
    10 3

    Nevím, jestli to tu už padlo, ale Kolář už nedostal skoro 11 hodin gól. Letos opora.

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      slaviator     před měsícem 15.09.2019 14:52 |  
      0 0

      Jede na překonání rekordu Petra Čecha. No a ten dostal po XXX hodinách gól myslim proti Bohemce a byla to tehdy hrozná šmudla

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Gino     před měsícem 16.09.2019 09:02 |  
      0 0

      Je to někde vidět, kolik má teď minut bez gólu a kolik mu chybí do překonání rekordu?

    • Kolář a brankářské rekordy

      Rozumbrada     před měsícem 16.09.2019 17:47 |  
      0 1


      Za Slávistů je před Kolářem Kamil Čontofalský (525 minut 18.08.12 - 05.10.12) a Zdeněk Jánoš (584 minut 08.11.92 - 19.03.93), přičemž rekord Jánoše je ještě z československé ligy.

      Čontofalského tedy může Kolář překonat již příští zápas, stačí udržet nulu do poločasu.

      Jinak na ligové rekordy zbývá hodně minut:

      Antonín Kramerius 1 017 04.11.64 - 17.04.65
      Petr Čech 903 20.08.01 - 17.11.01

      Viz https://www.csfotbal.cz/prvni-liga/hraci/serie-brankari/minuty?&od=32 pro více info.

  56. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Qope     před měsícem 15.09.2019 14:53 |  
    2 2

    Doufám, že se dneska na Letné bude slavit. Na jediné Letné, které může být na fotbalové mapě sympatická :-) ... pojďte kluci zlínský, nakopejte rudochům zadky !!!

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      pipe1980     před měsícem 15.09.2019 15:25 |  
      4 0

      Taky jsem doufal že by se mohl Csaplar proti buznam vytáhnout, tak nic no

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        Qope     před měsícem 15.09.2019 15:35 |  
        1 1

        v klidu, všichní tuší, že to Csaplár udělal naschvál, on to prostě chce prohrávat 0:2 :-)

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      ColinSKS     před měsícem 15.09.2019 15:27 |  
      2 11

      zatím to vypadá opačně :(

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      Joe-L     před měsícem 15.09.2019 17:53 |  
      4 0

      Tak zas po týhle výhře budou mistři světa, největší kingové a pomalu zase pojedou na titul... no a příští týden jim to vysvětlíme, že to 7. místo je pro ně tak akorát. ;-)

  57. Souček

    Dr. Fe1     před měsícem 15.09.2019 20:07 |  
    4 12

    Ad Souček - doufám, že jsme jej jen šetřili a není tedy zraněn ? V Miláně bude potřeba jako "třetí stoper". Jsem zvědav jak budou řešit Lukkaka, takovýho hráče uskákat, to může v podstatě jen Souček.

  58. Slavia - Slovácko 3:0

    Qope     před měsícem 15.09.2019 21:24 |  
    3 2

    Debata srandovní ok, tak co se vrátit k tomu, k čemu je tato stránka na SN udělaná?
    pro zajimavost par statistik ...
    Držení míče: 59% - 41%
    Střely / na branku: 18/8 - 7/1
    Přihrávky / úspěšnost: 443/ 80,0% - 282/74,4%
    Vyhrané souboje: 67 - 62
    Odebírání míče: 2 - 7
    Fauly: 13 - 18
    ... docela by mě zajimalo, kolik toho hráči naběhali, nemuzu to nikde zatim dohledat, ale zdálo se mi, že i hráči Slovácka docela kmitali ... ač na nás jistě neměli ...

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      SirCohen     před měsícem 16.09.2019 08:32 |  
      0 0

      Kmitali, co jim zbývalo, když neměli míč? Taky budem v úterý kmitat:D

      • Re: Slavia - Slovácko 3:0

        Qope     před měsícem 16.09.2019 09:38 |  
        0 0

        Tak narozdíl od Opavy to nebyl takovej beton, ne?

  59. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Eskaes     před měsícem 15.09.2019 21:48 |  
    6 0

    Tenhle normální zápas byl vydařený po mnoha stránkách. Nebojím se napsat, že to ukazuje na celkovou úroveň, na které teď jsme. I to, jak o nás mluví a smýšlejí soupeři: čti s respektem. Jo a ty Hušbyho centry v 1. poločase byly opravdu parádní.

  60. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    obiwan     před měsícem 15.09.2019 21:53 |  
    9 0

    Odlehčím to tu:-) Seděli jsme s kamarády mezi asi třiceti Angličany, kteří z nějakýho důvodu byli navlečeni do košil jak z dílny Dana Nekonečného...ale byli neuvěřitelní, zpívali hymnu Slávie a zkoušeli i chorály, při gólu se jeden i svlíkl:-)) To jen k diskuzi o tom, zda tu mají co dělat ciznici...Mají!!:-) Fakt se bavili a skutečně skvěle:-)

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      slaviator     před měsícem 15.09.2019 22:59 |  
      7 0

      Za náma teď ve 110 byla skupina asi pěti Němců, proti Kluži jsem tam viděl partu asi 20 Angličanů v obleku, proti Bohemce tam byla slyšet španělština/portugalština...

      Jen houšť, tohle je rozhodně pozitivní trend:)

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      SirCohen     před měsícem 16.09.2019 08:31 |  
      5 1

      Přede mnou zas sedělo 6 plešek v černým (trika TS, kožený bundy) a krom toho, že hulili jedno cigáro za druhým, lili do sebe pivo a krafali, toho moc nepředvedli. Zlatý angláni.

  61. Občerstvení - nealko

    Petr9608     před měsícem 16.09.2019 00:10 |  
    2 7

    Nemůžu si pomoci, ale rozlévání z velkých PET flašek mi připadá, že je na úrovni školní besídky. Největším šlendriánem je ale absence lehké coly, konkrétně asi Pepsi max. Neřikám, že je to něco zdravého, ale někdo prostě do sebe nechce ládovat kalorický nápoj (nebo ze zdr. důvodů nesmí) a zároveň po věcech jako klobása atp. se prostě hodí to zapít něčím, co má nějakou výraznější chuť.

    • Re: Občerstvení - nealko

      pipe1980     před měsícem 16.09.2019 10:42 |  
      1 1

      K jakýkoli variantě Pepsi jako něčemu nekalorickemu se nebudu vyjadřovat, to je nejspíš nějakej slozitej vtip kterej jsem nepochopil, se jinak s těma petkama souhlas. Mě to přijde až nechutný. A hlavně je to super v létě, jak ti dávají ty limonády teplý, to je velká paráda.

      • Re: Občerstvení - nealko

        Petr9608     před měsícem 17.09.2019 21:22 |  
        0 1

        Eh, ty nevíš, že nápoje jako Coca-Cola light/zero, Pepsi light/max jsou slazeny umělým sladidlem namísto cukru, díky čemuž jsou bez kalorií? Ano, neříkám, že je to zdravé, ale pro někoho je to pořád lepší než ty kostky cukru, co jsou v běžně slazených nápojích.

        • Re: Občerstvení - nealko

          pipe1980     před měsícem 17.09.2019 21:27 |  
          1 0

          když tomu chceš věřit, nebo si mužeš přepočítat obsah sacharidu, jsou na to celkem jednoduchý tabulky

    • Re: Občerstvení - nealko

      sasky     před měsícem 16.09.2019 14:18 |  
      3 0

      Mluvíš o nekalorickém nápoji a chceš s ním zapíjet klobásu? :D Btw, většina light věcí stojí za větší houby než normální cukr. Jinak super nekalorická věc je voda...

      • Re: Občerstvení - nealko

        Petr9608     před měsícem 17.09.2019 21:18 |  
        0 2

        Tak když už člověk sežere klobásu, tak proč ještě do sebe lejt cukr, že jo.

        • Re: Občerstvení - nealko

          sasky     před měsícem 18.09.2019 11:36 |  
          1 0

          Hele, já si třeba trochu hlídám, co žeru. Ale jednou za čas si prostě tu klobásu a pivo / colu dám taky. A rozhodně nesáhnu po light verzi klobásy natožpak coly. Kdo jí zdravě běžně a chce si dát klobnu a colu na fotbale, tak light colu oželí (má cheat meal). Kdo se cpe klobásama a prolejvá colou běžně, tak je mu light ukradená. Light verze nápojů a jídel jsou jenom pro pokrytce ;)

      • Re: Občerstvení - nealko

        Petr9608     před měsícem 17.09.2019 21:24 |  
        0 2

        Fajn. Tak ať se přestane nabízet pivo a každému, kdo by si na to stěžoval, nechť se argumetuje tím, že voda je nejlepším.

        • Re: Občerstvení - nealko

          sasky     před měsícem 18.09.2019 11:33 |  
          2 0

          Dojít svými asociacemi k tomu, že ty chceš colu light a kvůli tomu se zakáže pivo, to by ani Freud nerozklíčoval.

  62. Re: Slavia - Slovácko 3:0

    Leksel     před měsícem 16.09.2019 00:14 |  
    3 1

    Ooooorderrrrrrr...!

    • Re: Slavia - Slovácko 3:0

      obiwan     před měsícem 16.09.2019 07:04 |  
      1 0

      Ten chlap umí pobavit:-)

  63. Skuteční Slávisté (návštěva)

    Rozumbrada     před měsícem 16.09.2019 18:47 |  
    2 3


    Tak ta návštěva 14 789 je prozatím DRUHÁ NEJVYŠŠÍ v lize, hned po derby s Bohemkou.

    V této sezoně na žádný jiný stadion zatím nepřišlo více diváků!

    A to proti zcela nevýznamnému protivníku.

    Ale jinak samozřejmě katastrofa a důkaz, že existuje pouze hrstka 'skutečných' Slávistů, a ostatní by vlastně vůbec neměli chodit, pokud nechodí na všechny zápasy.

    Já osobně šel na každý zápas domácího poháru za posledních 5 let. Takže projevím určitou shovívavost a za skutečné Slávisty budu považovat pouze ty, kteří minulou sezonu přišli alespoň na 3 zápasy MOL cupu.

    Samozřejmě vstup na Barcelonu by měl být umožněn pouze těmto skutečným fanouškům! Hráči budou určitě rádi, když vstupy na nejdůležitější zápasy sezony budou umožněny jen prověřeným Slávistům.

    Mimochodem, chodím občas i na ženský, tak nevím, zda definici opravdového Slávisty v rámci genderové rovnoprávnosti nevymezit i takto. Bude nás pak na Barceloně či na derby asi tak 20, ale hlavně, že budeme jen ti skuteční Slávisté!

    P. S. Samozřejmě mě štve, když před derby s Bohemkou zůstanou před stadionem naši fanoušci, a plně podporuji podmínění permanentek chozením na zápasy a uvolňováním nevyužitých sedadel. Co ale odmítám, je pohrdat Slávisty, kteří prostě nemají čas jít na každý zápas a snaží se jít alespoň na ty nejdůležitější zápasy, kdy jejich podporu naši hráči nejvíce potřebují.

    • Re: Skuteční Slávisté (návštěva)

      kjandourek (admin)     před měsícem 17.09.2019 08:54 |  
      0 0

      To mám tedy o chlup - na MOL cupu jsem byl s Ústím a Spartou.... a na Chrudim jsem psal report pro SN, tudíž jsem neprošel turniketem, ale pochutnával si na langustách v pressu - počítá se to?

      Dvakrát jsem byl i na holkách - taky tedy vždy v pozici reportéra... ale předevčírem jsem se na ně kouknul v Měcholupech, to mám za barákem :-)

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen