Fortuna liga

Slavia - Mladá Boleslav 1:0

Slavia porazila Mladou Boleslav 1:0, když jedinou branku vstřelil v první půli Peter Olayinka a hostující Muris Mešanovič neproměnil penaltu v nastaveném čase!

Trenér Trpišovský nešetřil žádného hráče na středeční zápas s Borussií Dortmund a postavil zřejmě nejsilnější možnou sestavu, oproti derby vyměnil jen Stanislava Tecla za Milana Škodu na hrotu útoku. Úvod zápasu přinesl výborný fotbal ve vysokém tempu, první šanci si připsali slávisté, tvrdou střelu Masopusta z hranice vápna vyrazil Stejskal na roh. Po něm prováhal dobrou možnost ke střele Stanciu a nakonec přišel o míč. Na druhé straně utekl za obranu Bucha, na střelu si přes sprintem se vracejícího Coufala netroufl a nahrávka nikoho nenašla. Pod Tribunou Sever pak hledal Stanciu Masopusta, ten na míč hlavou jen těsně nedosáhl. Fantastický fotbal vyústil v první branku utkání, kterou vstřelili slávisté. Stanciu krásně potáhl míč středem hřiště, dal před sebe Masopustovi, jeho zpětná přihrávka byla sražena jen k Olayinkovi, který se nemýlil - 1:0! V osmnácté minutě se míč po odvráceném centru z přímého kopu dostal k Olayinkovi, který zkusil zakončit technicky, jeden z obránců míč vyhlavičkoval na roh. Jen o minutu později prošel centr z pravé strany až k Hušbauerovi, který zkoušel z voleje mířit k vzdálenější tyči, kterou minul jen velmi těsně. Ještě před půlhodinou hry Coufal centroval na Olayinku, který na míč zase jen těsně nedosáhl. Na druhé straně po centru Křapky minul v dobré šanci Mešanovič. V 32. minutě to z úhlu zkusil Masopust, bránu ale minul výrazně. O čtyři minuty později chyboval Ondřej Kolář při vyběhnutí mimo vápno a po vysoké svíci vyprodukoval faul. K přímému kopu se postavil Budínský, bránu však netrefil. V nastaveném čase fauloval u postranní čáry Hovorka a uviděl žlutou kartu. Protože byla v sezóně už čtvrtá, bude Slavii Hovorka chybět v těžkém zápase v Jablonci. Kolář pak vytáhl mimo tři tyče centr z tohoto přímého kopu, který se stočil pod břevno, do kabin se tak šlo za vedení Slavie 1:0.

Také úvod druhého poločasu přinesl fotbal v na české poměry nebývalém tempu. V nebezpečné situaci se ocitl ve vápně Bucha, nedokázal ji však vyřešit a o míč přišel. Nedlouho poté pak bývalý hráč Slavie střídal a nahradil jej na hřišti Ladra. Po hodině hry se k nebezpečnému přímému kopu postavil Stanciu a jen těsně minul zařízení, Stejskal se jen díval. Slavia v této fázi zápasu měla chvíli výraznou převahu, ta se pak ale rozpustila v nepřesnostech. V 70. minutě předvedli slávisté pěknou akci, zpětnou přihrávkou Masopust našel Hušbauera, ten ale svým pokusem ve velké šanci jen trefil jednoho z obránců. Na druhé straně se po jedné z mála chyb v obraně Slavie dostal do úniku Mešanovič, naštěstí zakončil vyloženě špatně. V 89. minutě propadl míč z rohového kopu na zadní tyč, kde ale měl střídající Tecl těžkou práci a od jeho hlavy se míč odrazil nad bránu. V nastaveném čase Kolář fantasticky vyrazil střelu Budínského, pak však sudí běžel zkoumat k videu zákrok Zeleného, uviděl faul loktem a nařídil penaltu. K té se postavil několikrát v zápase vyvolávaný Muris Mešanovič a prudkou ranou poslal pozdrav na Tribunu Sever! Slavia tak zvítězila v zápase, který jako by z oka vypadl zápasu třetího kola se Sigmou Olomouc, 1:0, a udržela nejen domácí vítěznou sérii, ale také minimálně tříbodový náskok v čele tabulky na Plzeň.

Trenér hostů Josef Weber hodnotil zápas těmito slovy: "Chtěl bych Slavii pogratulovat k zaslouženému vítězství, i když jsme sahali po bodu. V první půli nám chybělo víc odvahy v ofenzivě, v defenzivě jsme si povinnosti plnili dobře. Ve druhé půli jsme přidali na kvalitě uprostřed hřiště, proto jsme se pak vrátili k rozestavení na dva útočníky někdy v 65. minutě. Myslel jsem, že si vytvoříme více šancí. Přesto jsem věřil, že naše šance přijde, ta přišla v 92. minutě, nakonec jsme bod nezískali, ale už dlouho jsme mu nebyli tak blízko. Vůbec mě nenapadlo Mešanoviče od penalty odvolávat, rozhodl nám z penalty zápas se Spartou. Pokud jsme málo odvážní směrem dopředu, tak máme problém. Síla Slavie je v tom, že vás zatlačí do takové hloubky, že pak nejste schopní útočit v pěti šesti lidech. Největší síla obrany Slavie je v tom, že dokáže soupeře dostat svou útočnou silou do takových pozic, ze kterých se těžko útočí."

Jindřich Trpišovský zápas okomentoval takto: "Ve finále se do poslední vteřiny o něco hrálo, což je škoda vzhledem k našemu výkonu v první půli, kde tomu chyběl gól na 2:0. Bohužel jsme v nadějných příležitostech nevolili správná řešení. Boleslav podala individuálně i týmově velice zajímavý výkon. Hostující brankář neměl moc zákroků, Boleslav byla v závěru živější a poprávu si nárokovala možnost vyrovnat. My jsme měli spoustu brejkových situací, které jsme nevyřešili dobře. Stejně jako s Olomoucí přišla penalta, pokud nepřidáte druhý gól, něco takového se může stát. Do zápasu jsme vstoupili skvěle, postupem času šel náš výkon dolů. Dnes jsme hráli mnohem lépe než s Olomoucí. Ondřej Kúdela dohrával první poločas s problémem na noze, o poločase to vygradovalo, mohlo by se to zhoršit. Střídání bylo vynucené, teď těžko říct, jak to bude na středu, otékalo mu nakopnutí ze souboje, Coufal má také nateklé koleno po souboji s Matějovským. Budeme se modlit, aby se oba dali dohromady na středu. Náš styl je takový, že jsme vždy měli hodně střelců, není závislý na útočník. V našem fotbale útočník nebude dávat 15 nebo 20 branek za sezónu. Samozřejmě bychom chtěli, aby gólů dávali víc, než kolik dávají. Každý z našich útočníků si něčím prošel, Tecl se vrací po těžkém zranění. Já věřím, že někdo z našich útočníků se dostane do skvělé formy. Trh sledujeme, útočníci jsou drazí, stejně jako moderní brankáři, kterých je málo. Věřím, že naši útočníci mají přínos pro mužstvo. Za zápas dostaneme do pokutového území kolem 40-45 míčů, máme střelecké tréninky. Když jsem viděl Dortmund v zápasech, tak nevím, jestli je nějaká ideální doba, kdy s nimi hrát. Myslím, že pro nás to je z těch tří soupeřů ten nejhorší co se týče stylem hry. Když jsem viděl zápas s Barcelonou, tak to jsou ještě větší paliči než my. Je to skvělý tým, rychlí a techničtí hráči. Pro nás to bude strašně náročný zápas, ale těšíme se na to. Na soupeřovy penalty se dívám, Muris letos kopal asi dvě nebo tři penalty, všechny až dodnes proměnil. Myslim, že k tomu, že dnes neproměnil, přispěli i fanoušci, jsem rád, že jich přišlo tolik. Velká pochvala a poděkování pro ně, byla to skvělá kulisa na ligové utkání. Olayinka je mladý hráč, potřebuje hrát pravidelně. Pomohl mu odchod Jardy Zmrhala, teď hraje pravidelně, pokud běhá a pressuje. Jeho bodový průměr není vůbec špatný. Je to neuvěřitelný palič, ale do těch šancí se dostává. My potřebujeme, aby se zklidnil při zakládání útoků. Že se dostal do reprezentace, je známka toho, že si jeho kvalit všímají i jiní. Hodně se obětuje pro mužstvo, takové hráče máme raději."

11. kolo - Sobota 28. 09. 2019 19:00

Fortuna liga, 2019/2020
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Peter Olayinka

FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

Komentáře (307)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Jiri v UK     před 25 dny 28.09.2019 18:09 |  
    0 0

    Vypada to, ze Yusuf zatim trenery prilis nepresvedcil. Neni ani na lavicce. Van Buren taky ne. Neni v tomhle nejaky zraneni?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      ehad     před 25 dny 28.09.2019 18:12 |  
      4 3

      tak z utocniku jsou nejlepsi Tecl, Skoda a Olayinka ... popripade na tu pozici davaj i Masopusta ... takze na Yusufa a van Burena zbyde misto jen pokud hrajeme proto slabsim souperum, kde utocnik nemusi dost podstatne pomahat obrane ... ale takove zapasy prijdou, takze na ne taky dojde ...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        necich     před 24 dny 28.09.2019 19:01 |  
        3 0

        Přesně, na Barcu tam budou...:)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      JS (přítel SN)     před 25 dny 28.09.2019 18:13 |  
      9 14

      Mně je strašně líto Ševčíka. Naprosto nadstandardní nahravač, pracuje na 100 % dopředu/dozadu. Kvůli Hušbymu se prostě do základu natrvalo nepodívá:

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        celtix     před 25 dny 28.09.2019 18:22 |  
        14 3

        Tak Ševčík byl docela dlouho zraněný a Hušby je náš nejproduktivnější hráč.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          JS (přítel SN)     před 25 dny 28.09.2019 18:30 |  
          5 11

          Já si prostě myslím, že Ševčík nabízí kreativitu a přihrávky MINIMÁLNĚ stejné kvality, jako Pepa, plus má ten bonus, že je fyzičtější a rychlejší. Asi zase nemá takové zakončení. Ale kvůli zakončovalní ze střední vzdálenosti a produktivitě jsme kupovali Stancia, ne?

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            necich     před 24 dny 28.09.2019 18:59 |  
            4 1

            Trenér si prostě myslí něco jiného. Ale je na lávce, takže posun tam je.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            jiras_     před 24 dny 28.09.2019 19:14 |  
            11 2

            A já kdo to převezme po Balutovi :)

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            kexholm     před 24 dny 28.09.2019 19:59 |  
            3 4

            Já si zas myslím že Ševčík určitě nemá stejnou kreativitu jako Hušbauer nebo jako Stanciu, je fyzičtější to ano, ale to je všechno a rozdíl v gólovosti je obrovský ve prospěch Hušbauera a my potřebujeme gólový hráče......

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            Dr. Fe1     před 23 dny 29.09.2019 23:54 |  
            2 3

            Ševčík hraje málo kvůli zraněním a ne kvůli Hušbymu. Tobě už ten Pepa opravdu straší ve věži.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      kapitan.pisoar     před 24 dny 28.09.2019 19:37 |  
      3 3

      Tak Yusuf nepresvedcil asi nikoho 10 zapasu bez golu je pro utocnika celkem spatna statistika. Mick letos taky spalil do ceho kopl.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Eskaes     před 24 dny 28.09.2019 20:02 |  
        8 1

        Mick možná spaluje, ale rozhodně se snaží o 1000 % víc než Jusuf. Trpiš by popřel sám sebe, kdyby bahrajnce stavěl po jeho slabých až líných výkonech.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          kapitan.pisoar     před 24 dny 28.09.2019 20:39 |  
          1 2

          Jak rikas, do poloviny sanci ktere spali, by se jiny utocnik ani nedostal, protoze on si je ubeha a vybojuje.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      japoko     před 24 dny 28.09.2019 19:54 |  
      0 2

      Snad je to jen zdravej rozum!

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Novi.sks     před 25 dny 28.09.2019 18:31 |  
    3 0

    Dneska to vypadá na slušnou návštěvu, sestava jak víno... Klobása, pivečko a tak tři gólíky? Pojďme!

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    zeleznik2     před 25 dny 28.09.2019 18:33 |  
    1 1

    Tak žádné šetření asi momentálně nejsilnější možná sestava. Milan se ve středu rozstřílel, takže snad dnes přidá nejméně 95.ligový gól. Komličenko stojí za karty. Pozor dnes na fauly, Bořil, Hušby a Hovorka 3 ŽK. Hrozí, že by chyběli za týden na Střelnici...Tip 2:0. Hušby a Škoda.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Pepino44     před 24 dny 28.09.2019 22:57 |  
      0 0

      Tak Hušby si to snad již odseděl proti Vyšehradu a jede na novo ne?

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    zeleznik2     před 25 dny 28.09.2019 18:34 |  
    3 0

    Ještě lavička:

    Náhradníci:
    M. Frydrych, S. Tecl, J. Zelený, J. Hora, P. Ševčík, P. Kovář, L. Provod

  5. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    smichov_2     před 24 dny 28.09.2019 18:49 |  
    0 0

    Webíku, dávej tam i lavičku.

  6. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    jfunion     před 24 dny 28.09.2019 18:51 |  
    0 1

    Nic sinějšího nemáme,libí se mě

  7. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    sicilianbrno     před 24 dny 28.09.2019 19:01 |  
    3 0

    Zdravím slavisty, vybouchl mě sportbar, milion televizi ale na hovno propojení, takže v Brně vyhralo UFC :-/ poprosím nějaky slušný stream dekuju moc !!!!!!!!!!!!

  8. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    goop     před 24 dny 28.09.2019 19:06 |  
    2 0

    nemáte někdo funkční stream?

  9. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    carevitchando     před 24 dny 28.09.2019 19:07 |  
    2 0

    Matějovský, bucha no pasarán!

  10. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    JS (přítel SN)     před 24 dny 28.09.2019 19:17 |  
    6 5

    Je tam!!! A udělal to Stanciu! Masakr.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Boo_SKS     před 24 dny 28.09.2019 19:24 |  
      4 2

      Rozdilovy hrac.

  11. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    carevitchando     před 24 dny 28.09.2019 19:17 |  
    0 0

    hezká akce!

  12. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    zeleznik2     před 24 dny 28.09.2019 19:18 |  
    2 2

    Peter!!!!

  13. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Arya     před 24 dny 28.09.2019 19:18 |  
    1 1

    goool Olayinka

  14. Kolář ...

    ehad     před 24 dny 28.09.2019 19:38 |  
    0 0

    Kolář, to bylo zajímavý ...

  15. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Andreas     před 24 dny 28.09.2019 19:39 |  
    5 0

    To je herečka ten Matějovský

  16. 4 ŽK

    zeleznik2     před 24 dny 28.09.2019 19:49 |  
    0 1

    Tak David bez Jablonce

    • Re: 4 ŽK

      ehad     před 24 dny 28.09.2019 19:51 |  
      1 0

      hmm, to prijit muselo ... v lize me to tak netrapi, v LM se toho bojim vic ...

  17. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    carevitchando     před 24 dny 28.09.2019 19:51 |  
    22 0

    Ale hovno nespravedlivý, utekl od nás bucha? Utekl! Tak ať se nediví, že tam na něj pískají. Mohl by dopadnout hůř, třeba by ho mohli zasypat plyšákama :-))

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      kapitan.pisoar     před 24 dny 28.09.2019 19:54 |  
      3 2

      Taky jsem si rikal o cem to tam ti dva blekotaji...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        tobro     před 24 dny 28.09.2019 19:56 |  
        6 1

        Ti 2.kokoti u mikrofonu SKS (mírně řečeno) nepřejí...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          carevitchando     před 24 dny 28.09.2019 20:08 |  
          4 0

          Schválně, kolikrát ještě řeknou, že zápas není rozhodnutý...Od našeho gólu to bylo asi 3x za první poločas.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            jarmik     před 23 dny 30.09.2019 08:03 |  
            0 0

            Homolka roky totálně mrvil i skoky na lyžích. Výslovnost šílená, česky taky neumí, a navíc třeba 10 skokanů po sobě skočilo úplně jasně na červenou linii K120 (120 m), ale on sebevědomě tipoval 105, 130, 112 m, … Co od něj můžeme chtít při komentování fotbalu?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      zeleznik2     před 24 dny 28.09.2019 20:12 |  
      3 0

      Normálka O2..

  18. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    pehacko     před 24 dny 28.09.2019 19:53 |  
    12 0

    prvni pulka polocasu nadherna lehkost hry a pak najednou jako kdyz utne, tak snad se kluci v druhem polocase proberou... a matejovsky je porad stejna zkurvena ruda svine!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      tobro     před 24 dny 28.09.2019 19:55 |  
      9 0

      S.tím.matějovským máš stoprocentní pravdu, někdo by mu měl "domluvit"! Zmrdovi!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      ehad     před 24 dny 28.09.2019 20:03 |  
      2 0

      tak nemuzem cekat, ze je prehrajeme jako Vysehrad ... kluci se nechteli chytit do Csaplarovy pasti, si myslim ...

  19. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    JS (přítel SN)     před 24 dny 28.09.2019 19:53 |  
    4 23

    Na tu optickou převahu, kterou jsme měli, zatím dost hubené vedení. Jeden hráč je na hřišti zatím úplně zbytečný – Škoda. Možná to v třiatřiceti stačí na Vyšehrad, ale tady je naprosto jalovej. Hrajeme pohyblivý fotbal, rychle přenášíme hru dlouhými pasy na křídla či hrot, tam ale stojí naprosto statický hráč, kterej tak ani není zapojený do hry. K hlavičce ve vápně se dostal z poločas jednou na přední tyč a byl dobře ubráněn.. čas na Tecla, Micka...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      pipe1980     před 24 dny 28.09.2019 19:54 |  
      13 6

      ty musíš bejt fakt strašně nešťastnej člověk

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        JS (přítel SN)     před 24 dny 28.09.2019 19:59 |  
        7 9

        Zato jsem tady jeden z mála „diskutujících“, který okamžitě nevolí „argument“ ad hominem po přečtení odlišného názoru.
        Jinými slovy: strč si svůj komentář do řiti.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          pehacko     před 24 dny 28.09.2019 20:01 |  
          7 2

          skodak byl v prvnich dvaceti minutach dost citit, ale pak sel dolu celej tym a tim padem i on... nakonec na nej muze byt rytmus streda - sobota prilis, preci jen je to silovy hrac a neni to zadny atlet. ve stredu si ted odpocine a o vikendu silene rozplace toho vychcaneho coraka peltu!

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            JS (přítel SN)     před 24 dny 28.09.2019 20:04 |  
            3 8

            Prostě úplně vypadl ze hry. Máš pravdu, v úvodu ještě podržel nahoře nějakej míč, pak mě, bohužel přikrytej, tu hlavičku, a pak už nic.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          Edenjejenjeden     před 24 dny 28.09.2019 20:02 |  
          6 5

          Nápodobně JS ,strč si tam všechny komentáře

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            JS (přítel SN)     před 24 dny 28.09.2019 20:03 |  
            3 7

            Můžeš si mě skrýt a vyřeší se tím Tvůj problém, ju? ;)

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav

              Edenjejenjeden     před 24 dny 28.09.2019 20:04 |  
              4 3

              Můj problém ano,ale tvůj zůstane :-D

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav

                JS (přítel SN)     před 24 dny 28.09.2019 20:05 |  
                3 7

                Což už ale nebude Tvůj problém. Tak naneshledanou, mistře.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav

              Pepino44     před 24 dny 28.09.2019 22:52 |  
              6 5

              Když sem přestaneš chodit, tak si tě nebude muset nikdo skrývat. Věčně musíš na někoho nadávat a kritizovat. Když odešel Zmrhal, zaměřil jsi se na Škodu. Vždy si najdeš někoho na kom nenecháš nit suchou. Bude lépe, když nás budeš seznamovat se soupeři, v tom jsi fakt dobrej a za tyto články děkuji. Tvojí zapšklost, někdy až nenávist si nech pro sebe. Máš to asi v tom životě těžký, je mi tě líto.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav

                JS (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 08:23 |  
                5 7

                Žádnou nenávist k žádnému hráči Slavie fakt nechovám. Popisuju, co se děje na hřišti.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          Eskaes     před 24 dny 28.09.2019 20:09 |  
          5 7

          to už opravdu nedokážem diskutovat na diskuzním serveru?! JS je kritik, ale vždy se snaží argumentovat. A nevadí mi ani nadávky, když se to vyostří, je to jen fočus :-)-ale proč se tady už nedokážem "hádat"?

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          witty13     před 24 dny 28.09.2019 21:19 |  
          0 4

          Je pravda, ze ohledne fotbalovych nazoru se s tim tvym ne vzdy ztotoznim, ale respektuji ho, a nemam problem s tebou podiskutovat, ovsem kdyz se sam oznacis za jednoho z mala (ja bych te tak take oznacil, ne ze ne) ver tomu, ze pro nektere je to jak cerveny hadr :D

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      MIKr.8     před 24 dny 29.09.2019 15:35 |  
      5 1

      Ty jsi strašně zajímavej diskutující. Před Interem jsi měl jedinej komentář - jak dostanem čočku a kdo všechno nám dá góly. Po tom, co jsme tam uhráli velmi dobrej výsledek už jsi nic nekomentoval. Stejně tak po derby vyhraným na půdě soupeře - v jednom komentáři smáznout Hušbyho a radši rychle od toho, vždyť se přece vyhrálo...

      Pak přijde zápas jako včera a ty tu máš 14 komentů během necelých 24 hodin. Pak někomu vyprávěj, že nejsi věčný kritik, že dovedeš pochválit, že nemáš zášť vůči některým hráčům :D

  20. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    gazza     před 24 dny 28.09.2019 19:56 |  
    3 5

    Stanciu je nadstandartni hrac a dnes To potvrzuje Olayinka gol super ,ale Kdyby promenil dalsi tutovky tak je po zapase

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 19:58 |  
      3 2

      měl už jenom jednu, to se stává

  21. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 19:59 |  
    1 2

    moc pěkná akce, potom kluci začli až moc parádit a akce nevycházeli. Snad se vrátíme k naší hře a nebudeme si zahrávat.

  22. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    JaraK     před 24 dny 28.09.2019 20:00 |  
    4 0

    Tak zatím díky soupeři překvapivě vynikající příprava na BvB, ti budou hrát podobně, samozřejmě o level výše. A Muris Mešanovič chytil opravdu druhý dech, dělá velké problémy.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      bongor     před 24 dny 28.09.2019 21:36 |  
      3 1

      Meššiho jsme si měli nechat,podle mě je potřebnější než naši ostatní útočníci.

  23. Poklona Bolce

    Boo_SKS     před 24 dny 28.09.2019 20:09 |  
    7 0

    Cenim Boleslav a jejiho trenera, ze se z nas neposrali, nezaparkovali a hodne vysoko nas napadaji, cimz nas dostavaji dost pod tlak a zaroven ma hra tempo a spad. Kez by takhle chtelo hrat vice tymu/treneru. Ligove zapasy by hned byly daleko atraktivnejsi a hraci by byli daleko pripravenejsi do Evropy.

    • Re: Poklona Bolce

      bongor     před 24 dny 28.09.2019 21:40 |  
      3 1

      Naši kluci se podvědomě šetřej na Dortmund,nejedou naplno,jinak by jim fyzicky auťáci nestačili.

  24. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Andreas     před 24 dny 28.09.2019 20:13 |  
    7 0

    Matějovský má za ty kecy dostat druhou žlutou

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      bongor     před 24 dny 28.09.2019 21:37 |  
      7 0

      Každej jinej by ji dostal,ale soudruh je zvíře chráněné.

  25. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    zeleznik2     před 24 dny 28.09.2019 20:14 |  
    7 0

    Střely 9:3. Na bránu 3:0. Na rohy podobně. Přesto Kokoti z O2. Boleslav hraje ofenzivně a měla tutovku! Která letěla na ragbyovou branku..

  26. ju

    Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 20:22 |  
    3 1

    dnes hrajeme tak aby se nikdo nezramoval vzhledem ke středě, takže docela bez důrazu...budu dnes rád za jakoukoli výhru

  27. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Eskaes     před 24 dny 28.09.2019 20:30 |  
    0 1

    Nervózní průběh-díky stavu i hře.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      ehad     před 24 dny 28.09.2019 20:41 |  
      3 1

      i diky rozhodcimu, piska to blbe na obe strany ...

  28. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    carevitchando     před 24 dny 28.09.2019 20:47 |  
    2 1

    Upřímně...pískej konec.

  29. hmm

    ehad     před 24 dny 28.09.2019 20:49 |  
    1 3

    tahle je 100 % penalta, jestli je VAR .. tak jo ...

    • Re: hmm

      ehad     před 24 dny 28.09.2019 20:50 |  
      3 1

      tak sorry ... z druheho zaberu ne ...

  30. a do pytle ...

    ehad     před 24 dny 28.09.2019 20:55 |  
    0 2

    tak tohle je v pytli, zbytecne Zeleny ...

  31. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 20:56 |  
    1 1

    kurvaaaaa, to snad není možný todleto.

  32. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    carevitchando     před 24 dny 28.09.2019 20:56 |  
    0 0

    to bude pecka

  33. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    kondorr     před 24 dny 28.09.2019 20:56 |  
    0 0

    Tohle je bohužel pentle

  34. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 20:57 |  
    0 1

    tohle bude penalta

  35. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 20:58 |  
    3 2

    takhle si to posrat už proti Olomouci(naštěstí nedali) pak zase Opava, teď Bolka

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      gazza     před 24 dny 28.09.2019 21:02 |  
      1 18

      Takze muzeme Murisovi podekovat!Je porad nas ,ale dnesni vykon Hnuj!!!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 21:12 |  
        2 2

        tak jestli byl dnešní výkon hnůj, tak co byly teprve roky 2010-2015??? Spíš je to o neproměňování a také jisté šetření kvůli středě, aby se nikdo nezranil

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        necich     před 24 dny 28.09.2019 21:34 |  
        3 2

        Hnůj ani náhodou.. Ale tobě je to stejně jedno. Nedávno jsi posílal Koláře do Liberce a on nám poté vychytal pár zápasů, následně jsi mu dával desítku za výkon. Hlavně nadávat to je hlavní...:)

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          gazza     před 24 dny 28.09.2019 21:38 |  
          0 3

          Ja jsem Kolare od zacatku bral kde na To chodis ? !!ty plusy co dostavas za kazdy prispevek Ti lezou zrejme na hlavu

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          gazza     před 24 dny 28.09.2019 21:43 |  
          0 4

          Pokud vim tak ty zde vecne napadals nase hrace Ja maximalne Olayinku kapisto? Dej se dobromady

  36. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    carevitchando     před 24 dny 28.09.2019 20:59 |  
    4 0

    díky Mešiiiii

  37. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Arya     před 24 dny 28.09.2019 20:59 |  
    15 0

    Muris je slávista :)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      JaraK     před 24 dny 28.09.2019 21:05 |  
      1 0

      Taky jsem si říkal, že zrovna on by to mohl netrefit a ono jo:)

  38. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 20:59 |  
    2 0

    jooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  39. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    kondorr     před 24 dny 28.09.2019 20:59 |  
    3 0

    Mešanovič :)

  40. RE:

    tobro     před 24 dny 28.09.2019 21:00 |  
    5 0

    Mešanović je kamarád...

  41. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cunak     před 24 dny 28.09.2019 21:00 |  
    2 2

    Mešanović!!!!!!

  42. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    pehacko     před 24 dny 28.09.2019 21:00 |  
    6 7

    ten zasranej plzenskej cernej srac si zaslouzi popravit uprostred plochy!!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      JS (přítel SN)     před 24 dny 28.09.2019 21:02 |  
      2 3

      Jako jo, zaslouzi. I kdyz pencle to byla. :D

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        pehacko     před 24 dny 28.09.2019 21:12 |  
        4 6

        ten smejd uplne znicil zapas tim, ze poustel fauly na nase hrace a snazil se dostat boleslav do hry... pro nas jasna pentle za ruku, matejovsky nemohl dohrat, kdyz skodak dostane za prvni slovni vylev zlutou a ve vapne je takovych zakroku pri rohach spousta... ted se mu to moc hodilo!

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          kondorr     před 24 dny 28.09.2019 21:28 |  
          7 0

          Ruka to byla , ale pentle by byla přísná i když za stejnej přestupek kopala Plzen penaltu.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          necich     před 24 dny 28.09.2019 21:30 |  
          2 2

          Ta ruka pentle nebyla, jinak souhlas.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            Pepino44     před 24 dny 28.09.2019 22:43 |  
            1 2

            Ta ruka pentle nebyla, protože jí ten černej nepískl. Ale pískat se měla. Ty jeho výhody byly taky pěkně zprzněný. Jasný faul nepískl, když začal staďák hlučet ukázal výhodu, která výhodná nebyla.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Arya     před 24 dny 28.09.2019 21:04 |  
      7 2

      utkání v plzni chci aby skončilo 6:6 a na ČK 2:2
      + Limberský a Frýdek na nosítkách...

  43. hmmm

    ehad     před 24 dny 28.09.2019 21:00 |  
    3 0

    nejhorsi je, ze MB si jinak nemohla nic vypracovat ... tvl Muris, to si radsi nemel jit kopat ...

  44. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Eskaes     před 24 dny 28.09.2019 21:00 |  
    2 0

    Díky Meši :-))

  45. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 21:00 |  
    3 0

    Díky Mešíííííí :-D

  46. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Andreas     před 24 dny 28.09.2019 21:00 |  
    4 0

    Díky Murisi

  47. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    jiras_     před 24 dny 28.09.2019 21:00 |  
    11 0

    Další mač, kde máme vést 3-0 a být v klidu...

  48. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    axxoSKS (přítel SN)     před 24 dny 28.09.2019 21:01 |  
    9 0

    Meši ze známosti :)

  49. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Andreas     před 24 dny 28.09.2019 21:01 |  
    16 0

    Komentátoři musej bejt zklamaný

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      carevitchando     před 24 dny 28.09.2019 21:05 |  
      9 0

      hodně zklamaný :-))

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      zeleznik2     před 24 dny 28.09.2019 21:07 |  
      8 0

      A co teprve zítra..

  50. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    JS (přítel SN)     před 24 dny 28.09.2019 21:02 |  
    22 23

    Nekoukatelný druhý poločas. Neuvěřitelný, jak se zápas, kterej začne tak jednoznačně, po nějakých 20 minutách zvrátí do takové holomajzny. A dostali jsme se do toho sami a) použitím nefunkčního Škody na hrotu, b) neustálým nakopáváním míčů, což vyřadilo náš nadstandardní střed zálohy, kdy Hušbauer i Stanciu vůbec neměli šanci předvést své kvality, c) nepřesným řešením finálních přihrávek, d) z části za to mohl i hru kouskující rozhodčí.
    Bolka nic nevzdala do 93. minuty. Tohle to jde za Trpišem, který určil tuhle podobu hry. Zaplaťpánbůh za tři body. Snad se nestalo nic vážného Kúdelovi, aby byl ready na Dortmund. Frydrych je fajn, ale v LM ho v základu úplně nevidím.

    Znovu opakuji, Slavii zoufale chybí útočník. Škoda jalovej, Tecl po zranění vůbec nic, Yusuf taky nikdy nic nepředvedl a Mick není gólový hráč.
    Argumenty, že Škoda odvede černou práci (váže obránce atd.) a tak tam patří, neberu. To by uměl jakýkoliv útočník, který má ale zároveň ve výbavě nějakou nadstavbu, např. dva tři rychlé kroky, kterými se odpoutá od svého obránce před zpracováním míče, nebo mu prostě ten míč zůstane u nohy a dokáže se kolem obránce obtočit.

    Díky Murisi.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      necich     před 24 dny 28.09.2019 21:06 |  
      15 16

      Opakovaně píši, seš blázen..:) Navíc, fotbal je pro tebe španělská vesnice..

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        zeleznik2     před 24 dny 28.09.2019 21:09 |  
        6 2

        To že nemáme golového útočníka je prostě fakt. Milan v Mol cupu řádil, ale dnes ve stínu Petera i zálohy. Olayinka druhý gól v řadě.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        gazza     před 24 dny 28.09.2019 21:12 |  
        2 10

        Ne neni pro neho spanelska ,nebo jaka Muris nam To nechal a dej si ty fotbalisto ruku na srdce

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          necich     před 24 dny 28.09.2019 21:28 |  
          9 4

          Šlo by to česky? :) Fakt nerozumím...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        kexholm     před 24 dny 28.09.2019 21:35 |  
        6 4

        Ale ty útočníky to vystihl docela přesně...... fakt nemáme žádnýho, jediná šance je, že se Tecl dostane do formy, Škoda a Yusuf jsou pomalý, takže se do našeho stylu nehodí, MvB je jen rychlej a neumí míč zpracovat a není gólovej......

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          necich     před 24 dny 28.09.2019 22:05 |  
          5 5

          Co vystihl přesně? Jsme nejlépe střílející mužstvo ligy, Vyšehrad dostal osmičku, branky střílíme v LM i v její kvalifikaci. Standa se do toho po zranění evidentně dostává, Škoďák odvádí neskutečnou práci, jen mu to tam nepadá.... Nevystihl nic přesně jen hejtuje...

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            kexholm     před 24 dny 28.09.2019 22:22 |  
            3 4

            A kolik gólů v lize dali naši útočníci?:-) Že nadstandardně střílí góly naše záloha je fajn, ale útočníci ty góly nedávají a to je fakt, Škoda je pro mě zklamání, mám ho rád ale věk už nezastavíš a góly nedává ( Vyšehrad není soupeř a nastoupil s B-týmem to nemůžeš brát vážně tento zápas ). Tecl je naše jediná šance, že se do toho dostane......

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          ehad     před 24 dny 28.09.2019 22:20 |  
          4 1

          na utocniky odpovedel primo JT v komentari k zapasu .... tam je vsechno ...

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            JS (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 08:33 |  
            5 2

            Odpověděl neodpověděl. Všichni víme, že „náš styl je takový, že spoléháme na více střelců“, všichni víme, že se trefují spíše záložníci, ale přesto. Proč by se nemohl trefovat i útočník?

            Ale hlavně:
            Já nemluvím o tom, že se útočníci primárně netrefují. Já mluvím o tom, že naši útočníci v současné formě nemají pro naši hru velký přínos a svými kvalitami přináší jen malou nadstavbu. Kolik nebezpečných situací vytvořili nebo v kolika byli zapojeni v psoední době Škoda, Tecl nebo Yusuf, i když se třeba netrefují?

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav

              ehad     před 23 dny 29.09.2019 19:00 |  
              0 1

              Ale to tam ma. Moje nepresna citace "..... nasi utocnici nemaji streleckou formu, ale pro muzstvo prinos maji ....".
              Za druhe: "Trh sledujeme, útočníci jsou drazí ..."

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav

                kexholm     před 23 dny 29.09.2019 21:47 |  
                0 1

                Já to chápu, že je to dost těžký sehnat nějakýho dobrýho útočníka ( v naší lize nikoho takovýho nevidím ) a že jsou drahý, ale asi nakonec někoho drahýho, rychlýho a gólovýho koupit budeme muset....

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Joe-L     před 24 dny 29.09.2019 11:28 |  
      2 1

      Tak ti nevím, ale mám pocit, že jsme byli každej na jiným zápasu. Za mě tři body zasloužený, i když teda s velkým štěstím... na druhou stranu - štěstí přeje připraveným! ;-)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        JS (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 12:17 |  
        1 3

        Kdybychom jim nasypali do poločasu další gól nebo dva, asi by se nikdo nedivil. Jenže naše bilance 18 střel/3 na bránu tomu moc nepomohla. Po brance jsme drželi míč a pořád to smrdělo, a pak nic... Do konce poločasu jsme se stáhli a po něm jsme se těžce dostávali do hry, naopak Boleslav byla dost nebezpečná.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          Joe-L     před 24 dny 29.09.2019 13:33 |  
          1 1

          I tak se to dá popsat, já prostě v tomhle nejsem tak kritická. Samozřejmě jsme měli přidat další gól(y), ale nestalo se. Možná si je šetřej na Dortmund. :-) Bolka zahrála velmi dobře, při tom zápase jsem si říkala, jak mohly vypadnou z EL se Steauou... ale že by byli dopředu až tak nebezpeční, to si teda nemyslím. Prostě podle mě jsme byli jasně lepší, i když úplně í á výkon to nebyl. Na druhou stranu loni experti i "experti" chválili Plíseň, jak zvládá zápasy 1:0 a že je to znak vyspělosti... no tak holt letos jsme vyspělí my. :-D Věřím tomu, že jsou kluci schopní zahrát i líp a že nám to ještě hodněkrát ukážou... a začít můžou už ve středu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      dejfnn     před 24 dny 29.09.2019 16:24 |  
      4 0

      Já bych o jednom šutérovi věděl. Jmenuje se Honza, hraje za Jablonec a v probíhajícím ročníku má 5+2.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Dr. Fe1     před 22 dny 01.10.2019 03:27 |  
        0 3

        Musa v Liberci je taky lepší než naši současní útočníci. Nejlepší hráče máme na hostování, toť paradox.

  51. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 21:02 |  
    2 1

    tak to bylo drama, jak jsme začli pálit ty šance a pološance na koncu, tak jsem si říkal, to bude ještě veselý. Ale tohle nás spíš posílí bych řekl, ale ufiky uff

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      JaraK     před 24 dny 28.09.2019 21:15 |  
      4 0

      Takové zápasy přicházejí a v případě výhry pomohou:) Nějaké chybky byly, ale zaujala mě jedna věc a to že jsme neměli skoro žádný odražený míč po útočném rohu, všichni útočící hráči se tlačili do brány a zbylí stáli za šestnáctkou. A zrovna bylo hodně odražených míčů do prostoru penaltového bodu. Ale tak to byl určitě záměr, zkusit si tento systém rozehrávání + navíc zmást pozorovatele.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        jose01     před 24 dny 29.09.2019 07:31 |  
        0 1

        já bych zas takovým optimismem nehýřil, jak se nám v podstatě po podobné výhře s
        OL vedlo v Karviné víme asi všichni, ono se to vždy dřív nebo později nějak vrátí

  52. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    VanDel     před 24 dny 28.09.2019 21:02 |  
    20 0

    Toho Murise nelze nemilovat :)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Eskaes     před 24 dny 28.09.2019 21:06 |  
      12 0

      Ale pozor, to že kotel tak dlouho skandoval jeho jméno-to je ďábelská psychologická zbraň. :-)

  53. Zmrdi z O2

    tobro     před 24 dny 28.09.2019 21:02 |  
    11 1

    Na blití...

    • Re: Zmrdi z O2

      Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 21:05 |  
      3 2

      to teda!!! Kurňa tohle prostě si platit NE-HO-DLÁM.
      pořád jenom ty stejný plky.

    • Re: Zmrdi z O2

      Eskaes     před 24 dny 28.09.2019 21:07 |  
      12 0

      vlastně se dost škodolibě radovali a navíc, že bude kopat Muris, jenže ten jim pak zavřel pusinky, takže vlastně skvělý. :-)

      • Re: Zmrdi z O2

        ehad     před 24 dny 28.09.2019 21:21 |  
        2 3

        jo jo, ac to tak nevypadalo, tak vlastne ten zaver byl bezva ;-)

        • Re: Zmrdi z O2

          tobro     před 24 dny 28.09.2019 21:25 |  
          3 0

          Rozumím vám voběma, ale půlky jste měli sevřený.dýl.než.minutu, co?!! .. Muris rychle pochopil, že tímhle si zajistil doživotní VISA a 60.hrubýho, i kdyby jen myl vokna.na .prodejně.TS... ;-))

          • Re: Zmrdi z O2

            ehad     před 24 dny 28.09.2019 21:27 |  
            0 1

            ale prdlacky .... ja prave Murisovi veril, ze to da ... toho kluka mam hrozne rad, takze jsem byl smirenej s remizou ... a taky jsem hned psal, ze to Muris radsi nemel jit kopat, kdyz to kopnul takhle ....

            • Re: Zmrdi z O2

              tobro     před 24 dny 28.09.2019 22:09 |  
              0 0

              Tak to jóóó.., dobrou... ;-)))

  54. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    zeleznik2     před 24 dny 28.09.2019 21:05 |  
    5 1

    Uf!!!nervy do poslední vteřiny, ale máme tři body..dnes nás ten nahoře hodně podržel!! páté vítězství v sezóně 1:0.. co nevyšlo v Opavě klaplo dnes. Pomalu tradice buďto těsná výhra anebo výhra o tři či více branek. Na Dortmund skvělá příprava.

  55. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    goop     před 24 dny 28.09.2019 21:06 |  
    5 4

    Tak dneska nedobrý výkon a v závěru z prdele klika.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      ehad     před 24 dny 28.09.2019 21:07 |  
      13 0

      ja myslim, ze takovych stastnych vyher 1 : 0 muzem v porovnani s Plzni nebo Spartou uhrat jeste spoustu .... ;-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Arya     před 24 dny 28.09.2019 21:07 |  
      15 2

      Tak z prdele kliku jsme měli už v derby (:

  56. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    gazza     před 24 dny 28.09.2019 21:07 |  
    5 4

    Dekujeme Murisi potrebujeme sakra ,ale sakra utocnika !!!!!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 21:08 |  
      4 5

      jo...třeba Mešiho že jo

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        gazza     před 24 dny 28.09.2019 21:18 |  
        2 4

        Ne kluku toho Jiz ne ten pro nas udelal hodne I dnes

  57. nezávislá O2...

    Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 21:08 |  
    10 2

    Teď když je po zápase a vyhráli jsme, tak jsem vlastně rád, že jsme vyhráli dnes takhle...a to hlavně kvůli komentářům z O2...my jsme je schválně nechali doufat až do konce :-)

    • Re: nezávislá O2...

      JaraK     před 24 dny 28.09.2019 21:24 |  
      2 0

      Pro odlehčení, protože na koment O2 je tu vícero odkazů. Navrhuji udělat to jako já, když v hospodě, kde jsem zápas sledoval, z jedné strany hlučili hráči kulečníku, kteří se málem poprali, a z mistnosti za zdí pro změnu ryčel celkem slušný rock na živo:) Takže 3v1 a spolu s klasikem jsem si mohl říct "Nechte si ty vaše Kidy":)

  58. Slavia-Boleslav

    Edenjejenjeden     před 24 dny 28.09.2019 21:10 |  
    6 3

    De ja vu zápasu s Olomoucí....

  59. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Eskaes     před 24 dny 28.09.2019 21:10 |  
    4 6

    Kolář v samém závěru skvěle a velmi dobře i Peter. Strašná škoda té střely Hušbyho, kdy mu tam do ní skočil boleslavák. Jen Frýďas byl slabší Kůdiče. Neva, vyhrát v takovém zápase= další boost sebevědomí.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      tobro     před 24 dny 28.09.2019 21:34 |  
      3 0

      Skočil do ní Pudil, který jinak hraje velký.howno. Dneska se ale mohl přetrhnout...

  60. kluci

    ehad     před 24 dny 28.09.2019 21:20 |  
    9 4

    vsiml jsem si, ze ta penalta vyplynula ciste z toho, ze kluci chtej hrat fotbal ... viz rozehrani v cca 92. nebo 93. minute rohu na Masopusta, ktery skoro daval do golovky na Tecla(?) ... misto toho, aby tahali cas .... mic ztratili ... hned jsem si rikal, aby nas to nemrzelo ...
    bohuzel z protiutoku doslo k penaltove situaci ... ale co, me se to libi, ze chtej hrat a dat gol i v posledni minute ... obcas za to asi zaplatime ... dneska jsme meli kliku ...

    • Re: kluci

      pipe1980     před 24 dny 28.09.2019 21:39 |  
      4 2

      Přesně jak říkáš. Jsem rád že nejsem jedinej kdo to takhle vidí. Ano, někdy se z tohohle přístupu stane penalta boleslavi v 93. minutě, ale někdy třeba gol Seville v prodloužení

      • Re: kluci

        necich     před 24 dny 28.09.2019 21:54 |  
        3 1

        Já ti nevím, ale já tedy vnímám rozdíl mezi nutností gol dát a gol nedostat. Pokud potřebuji gol dát musím hrát vabank, pokud potřebuji gol nedostat, hraji tak abych ho nedostal a zbytečně neriskuji. .. Přijít v nastaveném čase po jednozančném průbehu zápasu o dva body by bylo na přesdržku. JT byl taky pěkně vytočenej. Ono ztratit výhru s Interem a s MB je rozdíl...

        • Re: kluci

          pipe1980     před 24 dny 28.09.2019 22:32 |  
          2 3

          Vím jak to myslíš. A vím že to myslíš dobře, ale nemůžu s tebou souhlasit. Prostě nedokážu týmu ani trenérům, že chtěj hrát ZA KAŽDOU CENU fotbal. A raději budu koukat na to že jsme zkusili dát v 93. druhej gol a ztratili kvůli tomu body, než abych koukal jak bráníme výhru 1:0.
          TOTÁLNÍ FOTBAL.

          • Re: kluci

            necich     před 24 dny 29.09.2019 08:02 |  
            5 0

            OK, v tom se neshodnem. Určitě nemyslím bánit výhru v pravém slova smyslu tj. půl hodiny odkopávat, polehávat a zaparkovat autobus. To jsme nedělali a doufám ani dělat nebudeme. To nemá přeci nic společného s tím o čem mluvím tj. takticky minutu před koncem podržet balon na soupeřově polovině nebo u jeho branky.

    • Re: kluci

      necich     před 24 dny 28.09.2019 21:49 |  
      2 2

      Jenže součástí hry je i taktika... Prostě to byla chyba, to že ji Muris nedal budiž. Příště by nás to mohlo velmi mrzet...

      • Re: kluci

        ehad     před 24 dny 28.09.2019 21:55 |  
        1 0

        jasne, ze jo ... ale verim, ze priste to kluci zahrajou podobne ale uz ten brejk nedovolej ...
        tzn. bud daj gola, nebo to odbranej ...

  61. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Edenjejenjeden     před 24 dny 28.09.2019 21:31 |  
    12 0

    A dnes opět mužstvo podržel Kolář,sice tam měl jedno zaváhání v první půli,ale v závěru opět předvedl klíčový zákrok....

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      sicilianbrno     před 24 dny 28.09.2019 21:36 |  
      2 0

      To máš pravdu, zákrok suprovej, nebejt jeho tak je to zbytečných 1:1...defakto chytl penaltu tím zákrokem :-) ale Zelený do toho takhle naivně nemůže jít, raději programu souboj.

  62. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    DKNL     před 24 dny 28.09.2019 21:32 |  
    5 2

    Olomouc a dnes. Mohli jsme mít o 4 body méně. Naprosto stejná situace, prakticky konec a pentle. Nutno říci, že jasná. Nepochopím ale, že nepískl jasnou ruku od těla proti Bolce, taky jasná pentle!

  63. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    sicilianbrno     před 24 dny 28.09.2019 21:33 |  
    17 0

    To je naše klasika, místo pojištění na 2:0 dopustíme aby soupeř který neměl téměř šanci si vyrobil opět jednu šmudlu v pokutovým území...teda já sem kurvil že manželka si říkala "to zas bude noc na hovno", do toho se mě přesně v momentě rozběhu Murise sekl přenos ( to nevymýslíš), tak sem to nasrane vypl, vyčistil zuby lehl a po staru pomalu odkrýval teletext :-)....a ta radost následná...a žena bude mít hezký večer :-)

  64. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    zdenek_prachar     před 24 dny 28.09.2019 21:39 |  
    12 1

    K dnešku chci říct jen to, že jestli komise rozhodčích jeden tejden posvětí penaltu po "ruce" Plechatého, tak se fakt hodně těším, jak okecají tohle. Podle mne vpodstatě stejná situace s přeci jen malým rozdílem v tom, že hráč Boleslavi bokem stál a tudíž rukou, která navíc byla víc od těla než ruka Plechatého, skutečně rozšiřoval velikost trupu. Za mne by to asi penalta nebyla, ale jestli KR posvětila tu Plechtého jako penaltovou, tak se ale fakt těším na to, jak okecají tohle. Penalta proti nám jasná a bez debaty, navíc teda hloupá. Musíme fakt zlepšit produktivitu, s Olomoucí a ted jsme měli kliku, ale hlavně jsme měli vést 5:1 a byl klid. My je přestřílíme 18:3 (přičemž ta třetí střela je ta penalta) a málem to nevyhrajeme, to samé Olomouc, v Opavě nás to vyytrestalo, v Karviné vlastně taky. My mít normální produktivitu, tak máme ted plný počet bodů a klid. Ale tak aspon je na čem pracovat :)

  65. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    pehacko     před 24 dny 28.09.2019 21:40 |  
    15 13

    klidne at schytam tunu minusu, ale jsem nasranej! prijde plnej stadion a berbr s chovancem nasadi nejhnusnejsi kalibr a uplne znici fotbal! ta cerna svine otacela ci vubec nepiskala fauly! kdo se ma na to pak divat? divat se na tu kundu matejovskeho jak prasi a jeci na sudiho a nic se mu nestane? nastesti je muris porad slavista a tak poslal mic TS, ktera ho oslavovala uz v dobe zapasu... coz mi taky uplne neprislo vhodne, lepsi by bylo podporovat hrace v cervenobilem!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      donford     před 24 dny 28.09.2019 21:54 |  
      5 1

      Penaltu za ruku obránce jsme měli ASI kopat, ta pro ti nám byla bohužel jasná. Zelený zahrál velmi nešťastně a ještě svojí hlavou míč nasměroval znovu do vápna. Muris byl pod hrozným tlakem a vnitřním rozpolcením a štěstí pro nás, jak se vzápětí ukázalo, že jí šel kopat zrovna on. Obávám se, že kecálista Matějovský (za řeči Škoda žlutou, Matějovský nic) by jí proměnil velmi chladnokrevně. Pro mě nejlepším mužem zápasu nebyl Olayinka vzdor gólu, ale Masopust. Jde výkonostně znovu nahoru, velmi dobře si rozuměl s Coufalem a jeho nízké přihrávky či polovysoké centry se vyjímaly velmi dobře. Mrzel mě Škoda. Půjde ještě znovu nahoru? Opravdu, Bolka není Vyšehrad. Frydrych docela dobrý, ale není to Kúdela. Jinak obrana stabilní výkon.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        SirCohen     před 24 dny 29.09.2019 07:28 |  
        6 4

        Penaltu za ruku obránce jsme určitě kopat neměli. Uhejbal s ní, měl ji u těla, bylo to zblízka. Kdyby jí foukl, tak samozřejmě jasná, ale objektivně by to byl zářez.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      bongor     před 24 dny 29.09.2019 11:24 |  
      2 1

      Máš pravdu,Matějovský je jeden z nejodpornějších výrobků žebroty a bude tady strašit snad do penze,Jinej by byl za nepřátelský držkování vyloučenej v každém třetím zápase,ale tenhle mylášek má snad strejdu na fačru.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        pehacko     před 24 dny 29.09.2019 11:47 |  
        2 2

        rackujici retard co hraje jako prase a neustale picuje!

  66. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    sicilianbrno     před 24 dny 28.09.2019 21:44 |  
    5 0

    Kouč Weber na idnes...Gratuluju Slavii k vítězství. My jsme sahali po bodu.
    Už sem tu chtěl napsat že sem viděl asi jiné utkání ale teď tu čtu Webera na SN a už to zní jinak...jak jedno vynechané slovo "zaslouzenemu" může změnit celou větu vy protočí na idnes...

  67. Nervy

    Merlinus (přítel SN)     před 24 dny 28.09.2019 21:46 |  
    4 1

    Nervy jako prase. Uz 4 zapas, ktery jsme bud prohospodarili nebo skoro prohospodarili uplne na konci (Olomouc, Opava, Inter, Boleslav). To je na zamysleni. Jinak dnes moc chvalim speakera za dekovacku. Idealni rychlost.

  68. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    buri     před 24 dny 28.09.2019 21:47 |  
    4 0

    Velmi cenné tři body... V Jablonci to bude také boj a já uvidím své miláčky konečně naživo... SKS je nej !!!!!!!!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Jachym     před 24 dny 28.09.2019 23:14 |  
      3 2

      V sobotu mám v Liberci závod a rodina, která je tam na víkend se mnou, zatím neví, že si tamní pobyt pravděpodobně protáhneme až do nedělního večera...:-)

  69. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Martin Platil     před 24 dny 28.09.2019 22:04 |  
    0 0

    Prvních 20 minut super fotbal i atmosféra, pak to do 80 minuty upadlo. Závěr byl na nervy, ale dobrý.

  70. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    buran     před 24 dny 28.09.2019 22:05 |  
    3 3

    Twl to jsem se orosil, ale měli jsme neskutečnou kliku!Moc mi bylo líto Murise v pozápasovem rozhovoru, byl jak zmoklá slepice. To museli být pro něj šílené emoce , zvláště s jeho temperamentem! Jinak Olí zaslouženě hráč utkání ,spolu s Hovorkou ,to je ďábel!

  71. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Snivec     před 24 dny 28.09.2019 22:22 |  
    7 0

    kdyz sel na penaltu muris, vzpomnel jsem si, jak zahodil penaltu na derby, k tomu ty emoce, byvaly klub, skandovani "me-sa-no-vic" a pak ten ohlusujici piskot, byl jsem presvedceny, ze ji neda
    on nikdy nebyl klidas, kdyby sel na ni matejovsky, tak to byla plichta
    diky murisi!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      pipe1980     před 24 dny 28.09.2019 23:01 |  
      1 0

      nechci tvrdit že jsem byl v klidu, ale taky jsem věřil že ji proti TS prostě nedá. Bylo to asi spíš přání než myšlenka, ale úplně jsem si představoval jak ji kopne blbě přímo na Ondru, nebo mu to sjede po noze nebo tak něco, ale pumelici na tramvaj jsem nečekal

  72. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    murena     před 24 dny 28.09.2019 22:31 |  
    2 0

    Vyhráli jsme, tři body doma, díky za dárek k svátku a teď můžu slavit.

  73. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Leksel     před 24 dny 28.09.2019 22:41 |  
    5 0

    Po gólu jsme nějak vyhodili kvalt jeli na neutrál, nečekal jsem, že z toho bude nakonec hororový drama až do konce jako s Olomoucí. Jinak Hovorka opět potvrdil, jakej to je pohodář s klidem na míči a se smyslem pro výstavbu hry. Už mě ani tak nemrzí, že jsou černý věže pryč, měly výšku a důraz, ale důraz až na hranici sebeobětování má Hovorka taky a k tomu ještě kvalitní rozehrávku. Taky jsem si všim', že s verdikty pomezního byla obecná nespokojenost jak obou trenérů, tak hráčů. Uff, 3 body jsou doma!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      tobro     před 24 dny 28.09.2019 22:48 |  
      0 4

      Je to tak. Podle očitých svědků, trenérů (a hlavně jejich asistentů) to ten pitomec s píšťalkou kazil na obě strany tak.ňák stejně; prostě trdlo s píštalkou v druhé půli lehce pískající proti SKS...
      P.S. pro méně chápavé..
      ... "lehce pískající proti SKS..." neznamená pískající pro Bolku!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Leksel     před 24 dny 28.09.2019 23:02 |  
        1 2

        Prostě pískal blbě na obě strany, pak nevím, jak to může bejt profesionální rozhodčí v 1. lize.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      pipe1980     před 24 dny 28.09.2019 22:59 |  
      3 0

      Ano, zvolnili, na druhou stranu je třeba uznat že bolka hrála výborně, takhle proti nám nastoupila snad naposledy Sevilla a Genk. Pravda, zvolnili brzo, ale na tom má podíl ta boleslav a já bych to klukům odpustil dneska, za tři dny tě čeká zápas s BVB, to prostě přes veškerý psychologický poučky nemůžeš dostat z hlavy

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Leksel     před 24 dny 28.09.2019 23:05 |  
        5 0

        Hlavně, že jsme to nakonec udrželi a hráči maj aspoň čistou hlavu před tím mačem v LM.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          pipe1980     před 24 dny 28.09.2019 23:10 |  
          0 1

          BVB dneska 2:2 doma s werderem, jsou sedmý, z šesti zápasů 11 bodu, Ty taky nebudou zrovna na vlně, což pro nás může bejt blbý, ty si na nás půjdou spravit náladu

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            bongor     před 24 dny 29.09.2019 11:29 |  
            4 0

            Jenže nespravěj!

  74. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Jachym     před 24 dny 28.09.2019 23:05 |  
    11 0

    Po dvaceti minutách, kdy jsme soupeře nepustili skoro za půlku, jsem nečekal, že to bude takové drama. Tentokrát jsme si naštěstí nevybrali smůlu za nevstřelený pojišťovací gól jako v Opavě. Jinak i přes zdejší kritiku dnešního výkonu teď vidím ve statistikách, že jsme dominovali v počtu střel (18:3) i co se týče rohů (11:0). Ale úspěšnost střelby je zatím tristní v porovnání s ostatními týmy. V lize nás to mrzet nemusí, protože ta herní dominance je opravdu výrazná.

    Jinak mě moc potěšil počet diváků. Více než 18 000 lidí na Boleslav je parádní počin. Možnost uvolnění míst v tom určitě také sehrála pozitivní úlohu. Dnes byl také moc dobrý support. Lídr kotle burcoval okolní tribuny a ocenil jejich součinnost. Muris se v závěru tím nejlepším způsobem odvděčil za projevenou přízeň. Možná mě hřeje tato ubojovaná a šťastná výhra nakonec víc než nějaký koncert s kanonádou. Ve středu ale musíme přiložit pod kotel (nejen na Tribuně Sever) ještě daleko víc.

  75. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 23:12 |  
    15 0

    Kolář dnes zase oporou, však si vzpomeňte jaký ještě před penaltou měl těžký zákrok. Letos si umíme pomoci i gólmanem, což je skvělé. My jsme si tu smůlu z Karviné a Opavy vybrali zápasy s Olomoucí a teď Bolkou v podstatě.

  76. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 23:15 |  
    4 0

    trenérův pohled na Petera Olayinku:

    Rozhodl Peter Olayinka. Jak se vám zamlouvá vývoj jeho role v mužstvu?

    „Je to hráč, který potřebuje hrát pravidelně. Pomohl mu odchod Jardy Zmrhala. Vždycky běhá, bojuje, ačkoliv má některé technické nedostatky. Jeho bodový průměr na minuty je velice dobrý, byť je to neuvěřitelný palič. Na druhou stranu – do těch šancí se dostává. Potřebujeme, aby se při zakládání útoků zklidnil, někdy balon strašně zbytečně vyhodí. Teď si ho vzali do nigerijské reprezentace, což je známka toho, že jeho kvality si všímají i ostatní. Hrozně mu to přeju, dokáže se obětovat pro mužstvo. I když někdy ho chci zabít, jako když nedá šanci na Spartě nebo nepřihraje na deset metrů. Ale obecně máme radši hráče, kteří hrají pro tým a občas něco zkazí.“

  77. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Mimoň     před 24 dny 28.09.2019 23:15 |  
    5 0

    trenérův pohled na Petera Olayinku:

    Rozhodl Peter Olayinka. Jak se vám zamlouvá vývoj jeho role v mužstvu?

    „Je to hráč, který potřebuje hrát pravidelně. Pomohl mu odchod Jardy Zmrhala. Vždycky běhá, bojuje, ačkoliv má některé technické nedostatky. Jeho bodový průměr na minuty je velice dobrý, byť je to neuvěřitelný palič. Na druhou stranu – do těch šancí se dostává. Potřebujeme, aby se při zakládání útoků zklidnil, někdy balon strašně zbytečně vyhodí. Teď si ho vzali do nigerijské reprezentace, což je známka toho, že jeho kvality si všímají i ostatní. Hrozně mu to přeju, dokáže se obětovat pro mužstvo. I když někdy ho chci zabít, jako když nedá šanci na Spartě nebo nepřihraje na deset metrů. Ale obecně máme radši hráče, kteří hrají pro tým a občas něco zkazí.“

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      sicilianbrno     před 24 dny 29.09.2019 08:15 |  
      8 0

      Tak to sú rád že to trenér vidí jako většina z nás a řekne to na plnou hubu, skvělé zhodnocené...

  78. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    benny231     před 24 dny 29.09.2019 05:42 |  
    3 1

    Zlatý 3 body, Sice s klikou, jako od flašinetu, ale jsou to 3 body a hurá dál.

  79. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    kramle     před 24 dny 29.09.2019 07:19 |  
    4 10

    Ty nešťastné konce zápasů. Tak trochu si myslím, že je to i vina JT. Ta střídání okolo 75' nejsou dobrá. Minule ( Inter) se nestačil dostat do hry Jusuf, teď zase přišel na plac "přemotivovaný" Zelený a zapříčinil penaltu. Já si myslím, že Škoďák měl jīt mnohem dřív a Olyienku bych nechal dohrát. Osobní názor. Jinak celkově vynikající hra, vynikající zápas.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      marp (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 07:57 |  
      17 5

      Olyienka nehrál.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Dr. Fe1     před 22 dny 01.10.2019 04:05 |  
        0 3

        Lžeš a trollíš, jako obvykle

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          marp (přítel SN)     před 22 dny 01.10.2019 08:59 |  
          2 1

          Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde:

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Mimoň     před 24 dny 29.09.2019 10:52 |  
      3 0

      myslím že uplně v poho, Kudela musel střídat už o poločase, potom je standartní, že se raději počká

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Wulfstan (přítel SN)     před 22 dny 01.10.2019 10:33 |  
      0 0

      Ještě pochopím, když někdo ta y/i přehodí či jedno z nich vynechá, ale Olyienka, to už je opravdu úplně někdo jiný a nikdo takový ve Slavii prostě není. Vžilo se tu Olin, tak to klidně používej, to snad zkazit nejde.

  80. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    cheero     před 24 dny 29.09.2019 07:32 |  
    4 0

    Muris ma proste charakter :)

  81. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Fačín     před 24 dny 29.09.2019 09:11 |  
    2 31

    Tak důležité tři body z těžkého zápasu jsou doma. Tolik k pozitivům. Jinak hra po vstřeleném gólu uvadla, profesorský pomalý výkon, spousta nepřesností, nedůrazu, minimum šancí, špatný výkon obrany. Doufám, že to bylo jen tím, že už kluci byli myšlenkama jinde, to sice taky není dobrý, ale aspoň by to tenhle bezkrevnej výkon a přístup trochu vysvětlilo. Mimochodem Boleslav hrála solidní fotbal, takový Dan Pudil byl suverénní - kdo by to byl před pár lety řekl, že z něj vyroste kvalitní zkušený stoper. Z našeho týmu hráč zápasu Tomáš Souček, odvedl obrovské penzum práce a chyboval minimálně, bohužel jak skoro jediný. Vyloženě špatní byli Hovorka, Stanciu i Hušbauer.

    Mimochodem, Van Buren odstaven, Trpišovský si po Balutovi musel najít nového obětního beránka. Hodil mu na hrb inkasovanou branku v Opavě (podle mě to byla souhra mnoha chyb) a na Žižkově už na něj jen křičel, což Micka pochopitelně otrávilo.

    Na závěr poděkování Murisovi. Vážně by mě zajímalo, jestli to zahodil schválně nebo se jen "přikáknul". Každopádně chyba Webera a Matějovského, vůbec ho k tý penaltě neměli pouštět. Ale děkujeme za 2 body navíc , pánové.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      vršek     před 24 dny 29.09.2019 09:53 |  
      8 1

      Vyloženě špatní byli Hovorka, Stanciu, Hušbauer .... to má být nějaká "ironie"???
      Stanciu v každém zápase prokazuje svoji "evropskou" úroveň. To je fotbalista, který na českých trávnících už dlouho nehrál. Ve včerejším zápase byl jednoznačně nejlepší na hřišti. Velká škoda, že v druhé půli zápasu, kdy si svým pohybem vytvoří prostor k zakončení, jej spoluhráči nevidí - př. v závěru zápasu Tecl na vápně nesmyslně svádí souboj zády k bráně se dvěma protihráči ve chvíli, kdy cca 5m od něho je Stanciu zcela osamocený a mohl z cca 20m sám zakončit...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Edenjejenjeden     před 24 dny 29.09.2019 09:54 |  
        7 1

        Ne ,to není ironie,to je Fačín :-D

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Dobi     před 24 dny 29.09.2019 10:00 |  
          4 0

          Jo jo, taky jsme to tak viděli, ne jako Fačin...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Fačín     před 24 dny 29.09.2019 10:04 |  
        4 9

        No a přesto včera nehrál dobře, to se občas stane. Tecla už radši nekomentuju, protože byste řekli, že jsem na něj zasedlej. Ale včera nehrál dobře skoro nikdo (kromě prvních 15 minut, pak jak když utne).

        Jinak vzkaz pro všechny mínusáře - dobře si poslechněte hodnocení Trpišovského a Coufala, ti říkají to samé, co já, dokonce ještě ostřeji - padají tam výrazy jako katastrofa apod.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Edenjejenjeden     před 24 dny 29.09.2019 09:58 |  
      11 1

      Hovorka podle tebe špatnej?Už dlouho jsem se takhle nezasmál,rozumíš vůbec fotbalu?Ale hlavně,že máš jasno o vztahu Trpiše a Micka :-D

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Fačín     před 24 dny 29.09.2019 10:06 |  
        2 16

        Včera tam několikrát prohrál souboj, dvakrát mizerně rozehrál, s Frydrychem skoro nespolupracoval a jeho žlutá byla hodně do červena. Navíc se vykartoval na Jablonec, jaká to náhoda. Tak jak ho můžu hodnotit dobře?

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Edenjejenjeden     před 24 dny 29.09.2019 10:23 |  
          6 0

          Kdybys napsal.že nezahrál jako obvykle,tak to beru,ale to rozhodně neznamená špatný výkon,klidný na míči,vyhrával osobní souboje.Vždyt Boleslav pořádnou šanci neměla.A tvoje kritika Stanciua?Všiml sis vůbec,kdo rozjel akci před naším golem?

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            Fačín     před 24 dny 29.09.2019 13:04 |  
            1 4

            A všiml sis, že několik akcí zazdil úplně nepovedenou přihrávkou do nikam? Já od něj tedy čekám víc, hlavně co se produktivity týče. Hlavně si myslím, že celý tým nebyl dobře připravenej mentálně, nebyl to pro ně "vrcholný" zápas, jen jeden z mnoha a proto ten přístup vypadal laxně a výkon nebyl nic moc, což uznali i sami hráči.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Slawek     před 24 dny 29.09.2019 11:05 |  
        6 1

        Já bych snad ani neřekl, že Fačín fotbalu nerozumí. Ten zápas spíš vůbec neviděl.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Fačín     před 24 dny 29.09.2019 12:38 |  
          0 2

          To jsi právě úplně vedle. Mimochodem, podobné hodnocení měl i trenér, Coufal a dokonce i několik diskutujících zde přede mnou.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Leksel     před 24 dny 29.09.2019 13:07 |  
      4 0

      Tak vidíš, já si zase Hovorková.skvelyho, bojovnyho a kreativního výkonu vsimnul hned od začátku. Zaplatpanbu za takovýho bojovníka!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        pehacko     před 24 dny 29.09.2019 13:11 |  
        2 0

        hovorka je zapas od zapasu lepsi a ja si uplne uzivam jeho jistoty v soubojich a pak na rozehravce... tohle je “malej ohromnej” frajer!

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Leksel     před 24 dny 29.09.2019 13:31 |  
          3 0

          S jakým ledovým klidem a velkým sebevědomím vyváží míč i přes 2 protihráče a nebojí se ani udělat klíčku. Připadá mi bojovníka samuraje!

  82. Vysledek

    Mike     před 24 dny 29.09.2019 09:52 |  
    6 0

    Tak poprve jsme se v lize utkali se silnejsim souperem ze spicky ligy, tak se dal spise očekávat vyrovnanejsi prubeh.

  83. Faul před penaltou

    Merlinus (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 10:02 |  
    4 0

    Dotaz na někoho, kdo zná dobře pravidla. Před tím úderem loktem Zeleného si podle mého útočí Křapka Zeleného jasně odstrčil oběma rukama, na záběrech je to dobře vidět. Pak se k měmu teprve Zelený vrací a trefí ho tím loktem. Posuzuje VAR jen ten úder loktem (což je opravdu jasný faul) nebo by měl posuzovat celou situaci a pak by měl říct, že penaltovému zákroku předcházel faul útočícího hráče?

    • Re: Faul před penaltou

      Mike     před 24 dny 29.09.2019 10:09 |  
      1 0

      Ja myslim, ze zalezelo na intenzite toho odstrceni. Pokud by to posoudil jako faul, tak mel odpiskat Krapkuv faul, meli jsme kopat primy volny kop a za odplatu udelit Zelenemu zlutou kartu za faul loktem. Ale je to jenom muj laicky pohled.

      • Re: Faul před penaltou

        pehacko     před 24 dny 29.09.2019 10:55 |  
        5 3

        sudi vcera nepiskal cely zapas jasne drzeni skody, fauly na pepika ci nicka a naopak nam piskal uplne vse, takze proste si v tom souboji nasel to, co potreboval! to ze mame tak silny mancaft, ze plzensky vsudypritomny hnus nas o body neobere je super, nicmene je to alarmujici, ze o vsem dulezitem ve vedeni rozhoduje plzen s bolsevikem! nastesti muris je slavista!

  84. Penalty

    Mike     před 24 dny 29.09.2019 10:21 |  
    16 0

    Zeleneho jasna, tam nemuze o faulu nikdo pochybovat. Ale vadi mi, ze ta ruka nebyla odpiskana jako penalta- nekdo uz to vyse drive skvele rozebral. A ta penalta mi vadí v kontextu toho, ze uplne stejna ruka Plechateho byla ihned odpiskana v utkani s Plzni, a nastartovala obrat. Abychom si rozumeli, ja bych nepiskal ani jednu, to by si ty ruce museli uriznout. Jsem zvedavy, co na to komise rozhodcich, ruku Plechateho jednoznacne posvetili. Ale v kontextu zapasu jsem nakonec rad, ze to takhle dopadlo. To by zase bylo vsude kviceni, jak se nam odpiskala nejasna penalta a pravdepodne bychom z ni potvrdili vyhru. Takhle doslo jeste na penaltu proti nam, ze ji Muris nedal, nas samozrejme hodne tesi. Takze vedeme ligu, za 11 kol jsme kopali 2 penalty, proti nam se kopali take 2, a zatim si letos nevybavuju situaci, kdy nam rozhodci pomohli, ale samozrejme ani neposkodili. Breceni se ted pestuje na druhem brehu.

  85. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Edenjejenjeden     před 24 dny 29.09.2019 10:35 |  
    10 0

    Ondra Kolář na dotaz novináře,jestli bude fandit Plzni nebo Spartě ,"Nebudu fandit nikomu " ,palec hore Ondro ...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      pehacko     před 24 dny 29.09.2019 10:59 |  
      10 1

      ja budu fandit cervenym kartam, zakernym likvidacnim faulum a golum prdeli!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Leksel     před 24 dny 29.09.2019 15:25 |  
        1 0

        Na buznach je vidět, že práci prdeli maj hodně zmaklou, holt její pravidelnej trénink přináší své ovoce. Sackuv gól, kdy jakoby nevědomky sklepne balón do sítě aniž by na něj videl

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Leksel     před 24 dny 29.09.2019 15:27 |  
          1 0

          *) . .snese ta nejpřísnější kritéria!!

  86. SLA-MBL

    Eluin (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 10:58 |  
    14 0

    Prvních cca 20 minut super výkon. Potom udržovací a v závěru strach o výsledek. I takové zápasy je ale třeba vyhrávat. Zlaté 3 body. Snad bude Kúdela v pořádku na BVB.

    Sympatické bylo vidět, jak Bucha atmosféru na stadionu vůbec nedává a kazí i poměrně snadné míče, akce.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      donford     před 24 dny 29.09.2019 11:36 |  
      7 1

      Tohle je zajímavý postřeh a přiznám se, že jsem si prvotního odstrčení Zeleného nevšiml. Dost to mění situaci, protože Zelený (a můj okamžitý náhled na něj) po odstrčení se snaží svůj (neodpískaný) hendikep zachránit a dělá v přemíře snahy, co může. Každopádně nerezignoval a chtěl i tak vše zachránit. Rozhodně mně samotnému je vysvětlen můj předcházející údiv, proč Zelený hlavičkoval nelogicky zpět do vápna. Čili prvotní byl neodpískaný faul na Zeleného. A že tohoto si při zpětném prohlížení od VARu rozhodčí nepovšiml? (nechtěl povšimnout?)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Harvey     před 24 dny 29.09.2019 11:48 |  
        9 0

        Nemohl sis toho všimnout. Naživo se to seběhlo rychle a v opakovaném přiblíženém záběru se režisér přenosu rozhodl, že mu stačí ustřižená verze toho souboje. Důvodem, že si toho nikdo nevšiml je v první řadě nekvalitní (a nebo naopak kvalitní?) práce režiséra přenosu.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        nobiczek (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 11:52 |  
        9 0

        Včera, když jsem si po návratu z Edenu zápas zpětně pouštěl, tak jsem si toho strčení také všiml. Nevím, přišlo mi to jako jasné odstrčení oběma rukama, asi by se to mělo pískat. Co se týče varu, ten si to obhájí tou klasickou floskulí o tom, že zasahuje jen při hrubé chybě a v jasně daných případech, do kterých faul na Zeleného nespadá (viz https://www.fortunaliga.cz/text/118-videorozhodci).

        Obecně si myslím, že rozhodčí včerejší zápas příliš nezvládli, ale protože ty největší "chyby" udělali na "správnou stranu", maximálně se někde objeví v tiskové zprávě jedna věta a dál se nic řešit nebude.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        bongor     před 24 dny 29.09.2019 16:50 |  
        3 1

        Co by si toho všímal.Byl odstrčen soudruh:?Nikoliv,naopak,ideologicky správně byl odstrčen třídní nepřítel!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      pehacko     před 24 dny 29.09.2019 11:51 |  
      9 2

      strceni obema rukama do protihrace pri vyskoku... proste vcera nas chtela ta plzenska sebranka v cernem fiknout, ale opet se jim to nepovedlo! ty musi byt nasrany a ten plzensko bolsevicky plac taky neni uplne spatny!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Kenny     před 24 dny 29.09.2019 12:16 |  
        6 5

        Nějak nemohu najít ten výskok. Pomůže mi někdo?

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          obiwan     před 24 dny 29.09.2019 13:14 |  
          1 1

          Taky tam ten výskok nevidím...

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            pehacko     před 24 dny 29.09.2019 14:10 |  
            2 3

            nevidis, protoze kdyz chce zeleny vyskocit, je odstrceny obema rukama... jasny utocny faul a tecka!

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              obiwan     před 24 dny 29.09.2019 14:18 |  
              3 0

              Hm, už jsem viděl ty dvě videa... faulovaný Zelený fauluje, jsem zvědav, co na to slavná Pepickova komise... zřejmě se dozvíme, že strčit oběma rukama do protihráče je ok. Aspoň že boleslavaka hned dohnala loktova karma:-)

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                pehacko     před 24 dny 29.09.2019 14:20 |  
                3 0

                presne! ten loket byla karma a za karmu byt penalta nemuze!!!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        bongor     před 24 dny 29.09.2019 16:52 |  
        1 1

        Ale ono to jednou vyjde,neboj se.Chce to vytrvat,jako třeba Pavka Korčagin!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Boss82     před 23 dny 30.09.2019 01:51 |  
        3 5

        Až se začne každé takovéto lehké postrčení (jako bylo to Křapky do Zeleného) pískat, nebude fotbal ke koukání, protože každý zápas bude přibližně 100krát přerušen kvůli neustálým faulům na obou stranách a každý zápas uvidíme asi tak 15 penalt. Úplně stejně si v soubojích pomáhají i naši hráči - je to kontaktní sport!

        Kdybys nebyl péháčko, požádal bych tě, aby ses pokusil projevit alespoň špetku nějaké soudnosti, ale oba víme, že by to bylo nad tvé síly...

  87. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Ragnarok     před 24 dny 29.09.2019 11:53 |  
    11 3

    Ruka zvětšila objem, v nepřirozené poloze - penalta, všude jinde se píská.
    Faul na Zeleného, ten dohání hendikep a fauluje. Penalta se nemá nařídit.
    Ze série VAR si dělá, co chce, bez ohledu na pravidla. Jsem rád za tři body, nesmírně cenné. Ondrovi Kolářovi bych přál překonání rekordu neprůstřelnosti.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Kenny     před 24 dny 29.09.2019 12:09 |  
      8 10

      Část paže od ramene k lokti, kam dopadl míč byla u těla, v přirozené pozici. Žádné zvětšování objemu těla. Navíc nastřeleno z bezprostřední blízkosti. PK ani náhodou. Zelený loktem do hlavy dohání hendikep?? To předchozí postrkávání je běžný způsob hry všude. Je to kontaktní sport, to by se kopalo dvacet penalt za zápas. My takhle v soupeřově šestnáctce hrajeme taky. Chtělo by to sundat si ten klubovej dres a kouknout se na to objektivně.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        nobiczek (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 12:17 |  
        11 0

        S tou rukou souhlasím, nicméně porovnáme-li to s rukou, která se pískala v minulém kole pro Plzeň, jsou to téměř identické situace, posouzené ovšem naprosto opačně. Vadí mi rozdílný metr.

        Co se týče odstrčení Zeleného, nezlob se, to nebyl žádný souboj, přetahování, které je, jak říkáš, řekněme běžné. To bylo prostě odstrčení, oběma rukama, hráče, který evidentně sledoval míč. Nemůžu s tebou souhlasit.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Kenny     před 24 dny 29.09.2019 12:39 |  
          1 6

          S tím rozdílným metrem to vidím stejně, to mi taky vadí. Já bohužel tu plzeňskou neviděl, ale podle nějaký fotky ho to trefilo do předloktí, které bylo hodně za tělem. Včera to bylo spíš nadloktí s jasnou snahou ruku nechat u těla. V pořádku, že nesouhlasíš s odstrčením, co člověk to názor. Já si včera podobných soubojů v poli všiml několikrát a to i z naší strany. A podotýkám, že se to nepískalo.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            nobiczek (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 13:01 |  
            6 0

            Podobných soubojů v poli? To je dost neurčité. Já ti na oplátku doporučím ke zhlédnutí jediný náš útočný faul ve vápně soupeře, který si v druhém poločase vybavuji (kromě srážky hlav). Jde o náš roh, zhruba na začátku 80. minuty, kdy je Sukovi odpískán útočný faul. Pokud máš tu možnost, podívej se na tu situaci a porovnej se zákrokem na Zeleného.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              pehacko     před 24 dny 29.09.2019 13:09 |  
              5 1

              je to cca 78 minuta a taky mi to v porovnani s faulem na zeleneho prijde o hodne mensi prestupek od suka! pak za minutu je jeste podkopnuti masopusta pri zasekavacce ve vapne... k tomu se rumunska O2 radsi ani nevrati!

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              nobiczek (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 14:02 |  
              8 2

              Tak jsem to našel a nahrál, aby si to případně mohl porovnat každý. Videa jsou zamčená, pro zobrazení je potřeba zadat heslo SKS1892.

              1. situace - http://bit.do/soucek
              Po rohu Suk nabíhá a oběma rukama opírá o protihráče a hlavičkuje, rozhodčí okamžitě píská.

              2. situace - http://bit.do/zeleny
              Do našeho vápna letí centr, hráč MB si ještě před samotným hlavičkovým soubojem oběma rukama pomáhá v souboji se Zeleným, následně jej v hlavičkovém souboji Zelený fauluje loktem.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                Kenny     před 23 dny 30.09.2019 16:34 |  
                1 3

                1. video - držení soupeře, Suk mu znemožnil vyskočit, faul.
                2. video - postrčení ještě v době kdy míč letěl k hráčům, nízká intenzita. Mohl pískat, ale nemusel.

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                  nobiczek (přítel SN)     před 22 dny 30.09.2019 19:44 |  
                  3 0

                  Dobře, evidentně se neshodneme, i to je validní výstup diskuze. Díky za ní.

                  • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                    Kenny     před 22 dny 30.09.2019 21:16 |  
                    0 0

                    Dávám ti palec hore za diskuzi bez urážek i přes neshodu. To není ani tady vždy obvyklé.

                    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                      Dr. Fe1     před 22 dny 01.10.2019 04:10 |  
                      0 3

                      Chválím vás, tohle je tady bohužel vzácné. Bůhví proč má každý druhý potřebu lidem s jiným názorem nadávat ....

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Harvey     před 24 dny 29.09.2019 12:27 |  
        4 1

        Ty se taky nauč pravidla prosimtě:
        Vrážet smí hráč pouze v boji o míč a v bezprostřední vzdálenosti od míče, přičemž za “bezprostřední vzdálenost” se považuje vzdálenost nepřesahující 2 m; za dovolený způsob vrážení se považuje pouze vrážení ramenem do ramene soupeře

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Kenny     před 24 dny 29.09.2019 12:33 |  
          0 9

          To je hezký, jak študuješ pravidla. Ale mě zajímá spíš jestli se tohle běžně píská? Možná tak v pralesní lize, to jo. Ale profi fotbal se píská trochu jinak. Pusť si pár zápasů a pozorněji to sleduj. Jen v tomhle zápase bylo podobných soubojů několik, i z naší strany. Proto by taky sudí ze čtvrté třídy těžko zvládl ligovej mač. A mimochodem, nemají pískat PODLE pravidel, ale V DUCHU pravidel.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            Harvey     před 24 dny 29.09.2019 12:39 |  
            7 1

            Ano tohle se běžně píská jako útočný faul. Je otázka zda si toho sudí všimne například při rohu, kde je těch strčení více, ale pokud to posuzuje VAR jako potenciální penaltu, tak se musí na celý souboj podívat komplexně. A pokud sleduješ balon, kterej sotva opustí kopačku centrujícího hráče a frajer do tebe strčí oběma rukama je to jednoznačný faul. A VAR si toho MUSÍ všimnout.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              Kenny     před 24 dny 29.09.2019 12:43 |  
              0 6

              Teď je otázka, co je to běžně. Jsou zápasy, který rozhodčí trochu víc pustí a potom by to v tom kontextu nepískal. V nižších soutěžích jsou zase sudí úzkostlivý a pískaj každej takovej kontakt. Ale v CHL bysme asi nepochodili.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              pehacko     před 24 dny 29.09.2019 12:50 |  
              5 3

              ted jsem si to poustel jeste jednou a v predchozim centru tam byl ve vapne jeste faul na suka. ten plzenskej bastard v cernym moc dobre vedel o co mu jde a k cemu to smeruje!

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                Boss82     před 23 dny 30.09.2019 01:30 |  
                3 6

                Žádnej faul na Suka tam nebyl, přestaň tu šířit neustále tyhle bludy, to se nedá číst, co tu zápas co zápas předvádíš. Je to kontaktní sport, víme?!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        bongor     před 24 dny 29.09.2019 16:54 |  
        3 4

        Ty jsi taky přirození v pozici.

  88. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    travel (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 11:59 |  
    11 0

    Důležitá výhra i s ohledem na středu.Je pravda,že jsme hráli jindy doma lépe,ale řekl bych,že MB nás měla docela dobře přečtené a navíc si myslím,že hráči , i když si to nechtěli připouštět,byli už myšlenkama na LM.A co se týče Murise,tak penaltu určitě neproměnil úmyslně,tomu nevěřím, přesto díky Murisi.
    A teď se připravit na středu a věřím,že můžeme bodovat,jestli budeme hrát jako s Interem,tak i vyhrát,ale musíme být produktivnější! Takže ve středu do Edenu. Ať žije SLAVIA!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      nobiczek (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 12:22 |  
      0 0

      Myslím, že jsi chtěl říct něco jiného, než jsi doopravdy napsal. Předpokládám, že jsi myslel, že to, že Muris penaltu neproměnil, bylo z jeho strany neúmyslné. S tím souhlasím a ode mě máš palec nahoru. Pokud jsi to myslel opravdu obráceně, dej vědět, palec ti obrátím :) několikanásobný zápor ve větě dokáže být prevít..

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        travel (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 14:41 |  
        3 0

        Prostě jsem přesvědčen,že ji chtěl proměnit.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          wimpy     před 24 dny 29.09.2019 16:04 |  
          0 0

          Ano, a je důležité to takto psát.
          Myslet si samozřejmě ale můžu, co chci. :-)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Leksel     před 24 dny 29.09.2019 16:04 |  
        0 0

        Vím, co máš na mysli, ale tim "přesto" je jasně určeno, jak je to s tím Murisem myšleno.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          travel (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 16:38 |  
          0 0

          Přesně tak.A v předchozí reakci jsem to napsal už snad jasně.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          nobiczek (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 16:52 |  
          0 0

          Ono se to asi dá dovodit už z toho "tomu nevěřím", přesto jsem to pro jistotu chtěl vyjasnit. :)

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            travel (přítel SN)     před 23 dny 29.09.2019 20:14 |  
            0 0

            Tak už jsi snad spokojen :-)

  89. *

    bramburek (přítel SN)     před 24 dny 29.09.2019 12:09 |  
    32 0

    Chtěl bych poděkovat všem normálním lidem, kteří buď někomu půjčili svojí permici, a nebo jí uvolnili na internetu pro ostatní... a mohla být krásná návštěva přes 18 tisíc fanoušků, a ne jako minule 14 700 a přitom "vyprodáno"... kdyby ještě ten kousek z Bolky přijelo tisíc lidí a ne 30, tak mohlo být 19 tisíc...

    Díky klubu za rychlou reakci, a je vidět že drtivá většina slávistů jsou inteligentní a ohleduplní lidé... vždy pro naše hráče co nejplnější Eden...

    • Re: *

      pehacko     před 24 dny 29.09.2019 14:21 |  
      16 0

      jedine prazne misto na stadionu jsou opet sede vip sedacky! ted by to chtelo od jardy tvrdika zamest jeste pred vip prahem a pripadne tyhle mista pustit treba prave detem z motola! nejlepsi misto na stadionu a je zapas co zapas prazdne!

      • Re: *

        ColinSKS     před 24 dny 29.09.2019 15:33 |  
        1 6

        musíš vzít v úvahu cenovou poliky pro tyto sedačky, která je neskutečná - sedadlo přes 30 000 ročně plus každý zápas navíc - loni na poháry desítka navíc za každý zápas!! to si fakt rozmyslíš

        • Re: *

          wimpy     před 24 dny 29.09.2019 16:03 |  
          4 1

          Navíc ti lidé tam byli, jen holt místo na fotbal koukali na rautové stoly.

        • Re: *

          slaviator     před 23 dny 29.09.2019 21:59 |  
          0 1

          Vidíš, naše firma má čtyři klubový sedačky v O2 Aréně za 50.000 Kč/rok. Náš jednatel je sparťan, o sedačkách v Edenu nechtěl ani slyšet , bohužel

    • Re: *

      Altona     před 24 dny 29.09.2019 16:37 |  
      4 0

      Také těm, co vyšetřili čas i na návštěvu zimáku...

      • Re: *

        pehacko     před 24 dny 29.09.2019 17:58 |  
        2 1

        vubec jsem netusil, ze se hraje i hokej, tak mi to lhar piter s podrazakem benyskem znechutil... vim, ze uz jim to nepatri... takze se priste polepsim a mozna na hokej s detma zajdu!

        • Re: *

          Dobi     před 23 dny 29.09.2019 22:24 |  
          0 0

          Absolutní souhlas se všemi třemi! Naše parta vlajkonošů v 70. a 80.letech fandila i hokeji a objížděli jsme i II.ligu Lovosice, Liberec, Ústí, HavlBrod a Písek - tam nás nechutně buzeroval jeden policajt (pardon, příslušník VB) původem asi z Indie...), pak liga s Růžou, 2 tituly. Benýškové & spol., Palaščákové mi to znechutili... Palaščák... Takže jen juknu do výsledků a po neděli také bravo a smekám klobouk před všemi, co jste tam byli!!!

          • Re: *

            pehacko     před 23 dny 30.09.2019 16:48 |  
            2 1

            ja chodil vzdycny nad kotel vic ke stredu vzdycky pod chybejici tlumici ctverec ve strope... zacal jsem chodit na tu sezonu v druhe lize, kdyz prisel ruza, to byla krasna doba! mladi, zadne zakazy, uvolnena atmosfera plna koure cigaret a s vuni alkoholu a super hokej!

        • Re: *

          Altona     před 23 dny 30.09.2019 16:15 |  
          0 0

          No, je to tam zatím jinak hodně rodinný (cca 800 duší) i když je to teď "naše"...Což je škoda, protože doma maj dobrý výsledky a dost nutně by potřebovali dostat se do osmičky, což letos znamená hrát jak o život někdy do prosince a pak si třeba i orazit... Akorát je to tam holt totální Old time hockey a lidi asi dneska radši cirkus.

          • Re: *

            pehacko     před 23 dny 30.09.2019 16:46 |  
            0 0

            kdyz bude hokej pred fotbalem a nebo klidne po, tak se zase naucim (a nejen ja) na ten hokej obcas chodit. treba ho tvrdik nakonec dokaze koupit i kdyz doma rozmarileho rozhazovani cinanu je asi bohuzel pryc...

            • Re: *

              Altona     před 23 dny 30.09.2019 17:30 |  
              0 0

              Žádná Čína není na programu dne ani na programu let, jak jsme byli ujištěni. V dané chvíli jde hlavně o návrat přispěvatelů, které postupně přestalo bavit nejasné financování za jedinýho majitele fotbalovýho i hokejovýho profi klubu na světě. A o návrat základní důstojnosti, do čehož patří jistě pravidelná návštěvnost nad 1 000 lidí . Kdyby se dostali do tý osmičky, bylo by to fantastický, nikdo s nima nepočítá. Jenže na prázdnym stadionu to bude těžší...

  90. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Marcelo10     před 24 dny 29.09.2019 12:39 |  
    17 6

    Husby je fantastickej. On sel pod Trposem neuveritelne nahoru. Prihravky, prenaseni hry, centry..marne vzpominam, kdy naposledy hral v lize nejaky takovy SZ. On vypracuje za zapas beuveritelny mnozstvi prihravek bud do sance, nebo predfinalnich.

  91. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Mimoň     před 24 dny 29.09.2019 15:15 |  
    11 4

    https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jan-maly/369439/krecovity-zaver-proti-boleslavi-slavia-dostala-dalsi-varovani.html

    tohle prosím nečtěte, jedině se nas.rete.. kdyby měli stejný metr na spartu, tak nevím co by potom psali...
    My jsme mohli vyhrát i větším rozdílem, viz Hušbyho šance, Olyho šance, Maso, Tecl...a to jsme se šetřili na LM!!! Ani je tahle možnost nenapadne, takoví hráči jako Olayinka nebo Maso, Cuf, Bóřa, Suk, Hovorka... budou hrát určitě základ a ti musejí být čerství, nezranění! Prostě my hrajeme jako jediní poháry, my máme jako jediní velmi náročný program+plno hráčů v repre a oni si dovolí napsat TOHLE?? Se posrali opravdu už...pořád jsme ti špatní, pořád máme ten profesorský přístup, spartu porazíme 3-0 po trapném profesorském výkonu, takový týmy ze středu tabulky musíme porážet větším rozdílem, chápu...:-DDD

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      pehacko     před 24 dny 29.09.2019 15:20 |  
      3 0

      neboj dneska dostane rumun v plzni nasekano a bude od nich zase klid!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      carevitchando     před 24 dny 29.09.2019 15:38 |  
      7 0

      Umíš si představit, kdyby proti Olomouci a včera ty penalty nepískli? To by zase vytasili článek o kamarádíčkování s Berbrem. Takže jsem vlastně rád, že to dopadlo tak, jak to dopadlo...Pro příště to chce přidat druhý gól, včera MB prakticky nic neměla, ten závěr byl zbytečný.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Dobi     před 23 dny 29.09.2019 22:14 |  
        0 0

        Naprostý souhlas! Za stavu 2:0 či více by klidně mohl písknut pentli za faul kdesi u středového kruhu a jen bychom si povzdychli...Ale tohle? V 96. či kolikáté minutě???

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Snivec     před 24 dny 29.09.2019 16:38 |  
      3 1

      Normalne bych ten clanek necetl, ale kdyz jsi na nej upozornil, tak jsem si ho precetl, ale nasrany vubec nejsem. At si kazdy pise co chce, v podstate rika, ze musime vsechny v lize valcovat, protoze jsme o parnik nejlepsi a samozrejme se na nas jinak nahlizi nez na zbytek ligy.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Mimoň     před 23 dny 29.09.2019 19:05 |  
        3 0

        Naši fotbalisti nejsou stroje to za prvé, za druhé je na nich postavená repre, takže nemohou psychicky vypnout ani o repre pauzach a za třetí hrají extrémně náročný fotbal a to zejména v pohárech které hrajem. Nějaký varovný prst ať si radši strčí někam dop.ele. My někdy musíme hrát to co potřebujeme, už jenom kvůli tomu ze nás čeká jeden z nejpohyblivejsich fotbalových muzstev planety!!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Jachym     před 24 dny 29.09.2019 16:47 |  
      2 2

      Když jsem ten nadpis viděl, tak jsem se jen lehce pousmál a dál se tím nezabýval. Podle těchto pisálků je všechno špatně, pokud každý zápas nevyhrajeme o pět branek. Ale to se nedaří ani gigantům jako Manchester City, Barcelona nebo Bayern. Mimochodem, mě dnes tito "experti" také pobavili v článku o spálené penaltě v nastavení, kdy o Murisovi mluvili jako o "vytáhlém bosenském útočníkovi". Neříkám, že je Messi zrovna nějaký pygmej, ale vytáhlost si představuji jinak než nějakých cca 175 centimetrů:-) Ale když mají taková měřítka na všechno, tak se možná jejich pohledu nelze moc divit...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Jachym     před 24 dny 29.09.2019 16:48 |  
        1 2

        Mešši, nikoli Messi, ale ten to splňuje také:-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      donford     před 24 dny 29.09.2019 16:48 |  
      9 1

      Zase jeden z těch, co vidí na Slavii jen samá negativa (jan malý). Dělá negativní výčty a zase jen jako blbec zvedá varovně prst. Stále nechápe, že se jedná o sport a že hráči nejsou stroje. V žádném případě. A že mají sportovní vytížení jako nikdo v naší lize. (Mol cup, liga, LM).
      Dle většiny redaktorů ze Sportu je Hložek ten nejlepší hráč v naší lize. Neberu jim to. Tak proč proti Slavii nebyl na hřišti vůbec vidět a musel být střídán? Proč je Rosický ten nejlepší sportovní ředitel v Česku a proč nakupuje takové hráče jako je Karlsson, o němž teď jdou od samých sparťanů chýry, že vůbec neumí hrát fotbal? Protože Rosa byl jistě dobrý hráč, když jednou za půl roku jednou hrál, ale jako SŘ se ještě musí moc a moc učit. Zatím vystupuje jako ňouma. O tom by měl p. Malý psát, když už se chce o někoho otírat, ale ne nám skoro vyčítat, že Olomouc a Bolka proti nám neproměnili penalty. Co je nám do toho? A když tak, proč nepíše, že Zelený byl před svým faulem z nouze v našem vápně odstrčen, tedy sám faulován? Nakonec si myslím, že p. Malý jen musel odvést své povinné penzum kydů, za což je placen.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        bongor     před 24 dny 29.09.2019 17:17 |  
        6 1

        Tam je problém v jeho frustraci.Je Malý a asi ho má malej.Hrozný pomyšlení.Hložek je průměrnej fotbalista a má dvě
        výhody.Že hraje mezi tlupou nekopů a tím pádem vypadá jako hvězda.Druhá výhoda je,že má ještě čas od nich vzít dráhu,dokud ho nevynulujou úplně.Věčně mu sedmnáct nebude.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        siskin     před 23 dny 30.09.2019 01:47 |  
        0 3

        Ja s Vami souhlasim. Jak nenavidim Spartu, tak Rosickeho jsem jim tedy nepral. Do veskerych praci musi jeden dorust. To vrha opravdu spatny stin na Kretinskeho, ze dosadi Mozarta na sefa sportovniho reditele, ci co. Kupuje si pratelstvi fotbalisty. Znam Necasuv profesionalni postup a tady je to o necem jinem. Budu se opakovat, Sparte nepreji za vse minule, nic dobreho, ale tohle uz si nezaslouzi. Ta kobyla se uz jen trapi a je na odstrel. Fotbal hrajou prisernej, jejich trener zvatla nesmysly. Diky tvrdosti a benevolenci rozhodcich se snad da mluvit o fotbale, ale svet ujizdi. A ujede rychleji, pokud se nezbavime rozhodcovske kliky. Ty nesmysly, ze nas nerezou jsou snad od lidi, co si v zivote nekopli v mistraku.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      bongor     před 24 dny 29.09.2019 17:09 |  
      2 0

      Prosím Tě Mimoni,šetři si nervy.Blbové nás chtějí vytočit a to je ta jejich jediná radost.Je to hroznej život,fandit takovejm nekopům,který jsou jejich potěšení.Teda kdyby uměli hrát fotbal.Kdyby měl Komličenko čtyři nohy,dala by Bolka jednou tolik góĺů.My jako děti jsme říkali,kdyby byly v prdeli ryby,dál to znáš.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Dobi     před 23 dny 29.09.2019 22:10 |  
      3 0

      I když jsem měl s Mimoněm (Mimoní?) někdy nesouhlasný názor, tady tleskám! Ti pisálkové!!! Kde jsou doby. kdy jsem měl někdejší Československý sport předplacen, PNS (Poštovní novinová služba) chodila před šestou a já jsem si nejdůležitější články přečetl u snídaně, další porci pak v tramvaji do práce ři dříve školy... I když i tehdy psali sparťani, ale asi jediný býval neobjektivní František Žemla... Sparťani dokázali pokárat Spartu slávisti nás!!! A to i v Československém sportu vládnul bolševik... ALE... Vše je o lidech!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        travel (přítel SN)     před 23 dny 29.09.2019 23:07 |  
        0 0

        Řekl bych,že neobjektivní býval i K. Felt (snad jsem to jméno nepopletl.

  92. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    George (přítel SN)     před 23 dny 29.09.2019 20:03 |  
    2 0

    Dobrou prdel si ted udelal Vrba ze Sparty, ze se porazi sama...:-D skoda, pral jsem si rezimu dneska...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Dobi     před 23 dny 29.09.2019 22:02 |  
      1 4

      To asi všichni... A nebo ještě fantasmagorie - půtky fanoušků a předčasné ukončení... A kdyby se k tomu zřítila tribuna... Ne, smrt ne, ale jen trochu úderů na hlavu, aby blbí byli ještě blbější... Ale to jsem jen snílek...Ale snad bude platit co nejdříve i zde české úsloví o 100° vody a o každé samici vepře v kotli... A pátrám marně v paměti, kdy jsem naposledy pil plzeňské pivo... Nechci propagovat jiné značky, ale Plzeň ani v tekuté podobě mi nesmí do baráku! To už vlastně není české pivo!
      A to dnes bylo Michala!!!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Jachym     před 23 dny 30.09.2019 09:26 |  
        3 4

        Pokud jsi skutečně vlastenec, jak se tady prezentuješ, měl bys jako já ponejvíce pít pivo z jediného národního pivovaru :-))

  93. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    zeleznik2     před 23 dny 29.09.2019 20:11 |  
    4 0

    Takže Spart dnes nažhavený. A ono to zase nevyšlo. Tragická Plíseň díky super kiksu Lischky. Kolik to stálo?tradičně zvítězila 1:0. Pohled na tabulku těší a před pěti lety bych jásal. Dnes však jsem naštvaný. Jinak podle Spartu včera na střely 3:2. Takže jsme ve druhé půli netrefili bránu??na rohy 11:0! Hodnocení: 5-7(Kolář a Olayinka). Ondra rekord 665 minut neprůstřelnosti.

  94. clanek

    Snivec     před 23 dny 29.09.2019 20:33 |  
    7 2

    nereste isport a uz vubec se nad tim platkem nerozcilujte, vlastne nad zadnym clankem se nerozcilujte, clanek ma zivotnost 1-2 dny, staci se podivat na tabulku

  95. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Dr. Fe1     před 23 dny 29.09.2019 23:29 |  
    3 9

    Včera zase infarktový závěr ...,ale zaplaťpámbů za 3 body.

    Měli bychom ty závěry ale něják natrénovat, dva góly v prodloužení a dvě penalty (naštěstí neproměněné) to jsou 4 selhání v posledních minutách zápasu a to je trochu moc za tak krátkou dobu !

    Akorát v tom Miláně, to bylo tak něják zákonité že si domácí vytvoří v závěru drtivý tlak a že gól visí ve vzduchu. Ale ty 3 zbývající případy, to je ve všech případech zbytečné selhání. Nevím jestli se dá tohle něják natrénovat, ale pozornost bychom tomu věnovat měli. A vůbec nejlepší by bylo vést v každém zápase o 2-3 góly a pak se stresovat nemusíme - ale to je knížecí rada. Fakt ale nevím, jak tomuhle jinak předcházet.

    Dneska zklamání, že zase Plzeň neztratila - na druhou stranu ale Sparta po 11. kole o 15 bodů za námi a prakticky už teď vyřazena z boje o titul, to nezní vůbec špatně. Teď jen neprohrát v Plzni.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Dobi     před 23 dny 30.09.2019 00:36 |  
      2 2

      Zápas v Plzni tak bude asi nejdůležitější z důležitých... A co s námi vyvedou sudí???? V sobotu jsem se občas děsil. kam mohou sahat čísi dlouhé prsty...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      cunak     před 23 dny 30.09.2019 06:57 |  
      2 6

      Já vidím problém v té mnohokrát omílané absenci druhého vysokého a důrazného útočníka. Oni naši běhaví záložníci sice dokážou dát dost gólů, ale při vyhrocených závěrech zápasů a při únavě míč vepředu moc nepodrží. A z toho plyne tlak soupeře a branky (či pensalty). Jediný, kdo to zvládne, je Legenda a ten už má také svůj věk a v závěru zápasu nestíhá
      Jusuf je jen na ozdobu a ostatní útočníci včetně třeba Masopusta a Olayinky jsou spíš ti brejkaři/rozbíječi

  96. Boleslav

    rak (přítel SN)     před 23 dny 30.09.2019 08:38 |  
    1 1

    Bolka má docela dobrý tým, dobrého trenéra, v zádech celkem silného sponzora. V souhrnu dobré podmínky Problém je, že je to malé město a počet diváků je většinou dost tristní. S tím se těžko dá něco dělat.
    Z Prahy to není daleko, ale těžko tam budou jezdit nějací fandové z Prahy. V Praze samotné je místo pro tři prvoligové týmy, které tam jsou teď. Ten čtvrtý už pak těžko shání vlastní fandy (Dukla, Viktorka,...).

  97. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Ondráš     před 23 dny 30.09.2019 08:46 |  
    6 0

    Masakr návštěva!

  98. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    japhy     před 23 dny 30.09.2019 11:10 |  
    1 0

    Ještě, že jsme ten los na začátku prohráli...
    I když to teda nebylo úplně v topu, pořád mě prostě baví sledovat, jak se prokombinováváme od vápna dopředu, nákopů minimum. Pak to poděláme kolem vápna, soupeř nám míč vrátí a jede se nanovo:)
    Můžeme srovnat se Spartou včera ve druhém poločasu, kdy hráli doslova jako prdlí a všechno to rvali vzduchem, navíc až na Kangu neuvěřitelně nepřesně.
    Jo, a Škoďákovi to vážně nesedlo.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Fačín     před 23 dny 30.09.2019 13:12 |  
      1 2

      Škoďáka bohužel zvládnul uhlídat Pudil, kterej hrál stopera jak z partesu.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Marcelo10     před 23 dny 30.09.2019 13:24 |  
        0 1

        S Pudilem souhlasim, prekvapilo me, jak dobre stopera zvladl. Nojo, zkusenosti :)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Dr. Fe1     před 23 dny 30.09.2019 13:42 |  
      1 5

      A to já bych zase chtěl, abychom zkoušeli více variant a nedobývali tu branku tak jednotvárně. Tedy občas i ty nákopy, centry apod. Góly hlavou po centrech, to je to co nám v našem útočném púortfoliu asi nejvíce chybí. Proti Vyšehradu to šlo, teď ještě proti silnějším soupeřům.

  99. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Radovan62 (přítel SN)     před 23 dny 30.09.2019 13:56 |  
    0 3

    „Moc se na fotbal těším, vyrážíme s celým týmem. NHL nám sehnala lístky, což je super. Jdeme celý mančaft, tak aspoň Američani a Kanaďani uvidí kvalitní evropský fotbal, a ještě zrovna v Praze - jsem moc rád, že to tak vyšlo. A věřím, že Slavia udělá nějaký úspěch, pak by ten zážitek byl ještě lepší," svěřil se Voráček pro českou verzi nhl.com.
    A pak se LM mají dostat slávisti.!!!!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Radovan62 (přítel SN)     před 23 dny 30.09.2019 13:57 |  
      7 3

      A pak se na LM mají dostat slávisti !!!!!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        mihaal     před 23 dny 30.09.2019 14:22 |  
        0 7

        a proč by tam Jako nemohli jít?

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Radovan62 (přítel SN)     před 23 dny 30.09.2019 16:25 |  
          6 2

          Protože jim Slavia nic neříká a jdou zabít čas.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            mihaal     před 23 dny 30.09.2019 17:00 |  
            4 4

            Aha, já myslím, že to je skvělá reklama pro náš klub.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              bongor     před 22 dny 30.09.2019 21:54 |  
              2 0

              Baluta dal gól za Libe a nejlepší z nejlepších už jsou devátý


SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen