Aktuality z médií

Komentáře (183)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    Bombadil     před 4 lety 18.11.2019 09:46 |  
    1 3

    Ahoj. Pokud by se tu našel permanentkář/OP/FK, který neplánuje jet do Dortmundu a byl by ochoten na svou permici umožnit koupi lístku, byl bych mu neskonale vděčný. Dobrodinci prosím soukromé zprávy. Předem díky.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 08:03 |  
      0 5

      obávám se že to bude nemožné. 3 000 listí je dneska pro fanoušky SKS jako pšouk do luftu. a Dortmund je nejblíž. Kdybych se o něčem domákl, dám vědět, ale podobných poptávek registruji dost. Sám nevím, zda se tam dostanu.

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        Bombadil     před 4 lety 19.11.2019 11:20 |  
        3 0

        Nakonec se mi několik lidí nabídlo, tak ještě jedno dodatečně děkuju. Že to bylo bohužel k ničemu, je druhá věc. :)

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 11:57 |  
          0 4

          já jsem se na to už vybodnul, překupníky podporovat nebudu :)

  2. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    Radovan62 (přítel SN)     před 4 lety 19.11.2019 11:05 |  
    2 4

    AŤ SE JDOU VYSRAT, DO PRODEJE NIC NEŠLO,PROČ MATOU LIDI.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      MIKr.8     před 4 lety 19.11.2019 11:07 |  
      0 1

      Absolutně neuvěřitelný diletanství!!!!! Kliknu na to a vůbec nic. Zadal jsem kód permanentky a ověřovací údaj a vůbec nic. Dvě minuty se nic nedělo a když jsem to zkusil znovu, tak jsem se dozvěděl, že "Vámi zadaný kód už byl využit". Dalším to prý hned v 11 psalo vyprodáno... Já jsem tak nasranej!!!

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 11:15 |  
        0 4

        tos měl velký štěstí, k tomuto kroku jsem se třeba v 11:06 vůbec nedostal

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      arro (přítel SN)     před 4 lety 19.11.2019 11:10 |  
      2 2

      do 11 hod to psalo neplatné kódy a od 11.00 to píše vyprodáno, do prodeje tedy nic nešlo, že by to zkoupili vše členové klubu Slavia je divné, nevím tedy kolik jich může být

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 11:16 |  
        0 9

        no hlavně jsou to škrti a ti na výjezdy nejezdí, pokud jim to někdo nezaplatí

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          Jachym     před 4 lety 19.11.2019 11:25 |  
          14 0

          Co to meleš? Ten, kdo zaplatí suverénně nejdražší permanentky, je škrtem? Můj kolega jako člen Klubu Slavia samozřejmě jezdí na (skoro) všechny evropské výjezdy, a to vždy s tchánem a/nebo švagrem. A že má poznámky zrovna někdo jako ty, který dává ostentativně najevo, že nemá rozhodně hluboko do kapsy, mě docela pobavilo :-D

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 11:40 |  
            0 7

            to jsem rád. na svém názoru však trvám. souhlasím s tím, že opravdu nemám hluboko do kapsy ale nadřazenost některých permicářů je mi cizí. protože vím, že to mají proto aby to měli. to je jako se spoustou lidí, co chtějí navenek vypadat, že na to mají, koupí si auto na leasing ale mají v podstaě holou zaddnici

            • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

              wimpy     před 4 lety 19.11.2019 11:44 |  
              5 0

              Člověče zase brzdi. Mám dokonalý přehled o tvém pohybu, co se týká zápasů, neb když náhodou jedeš na výjezd, není možné zde na SN na tu informaci nenarazit, zatímco jindy je ticho po pěšině. :-)

              • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

                ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 11:52 |  
                0 7

                nerozumím. jezdím prakticky na všechny zápasy, jak v lize tak ve poháru.

            • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

              padre     před 4 lety 19.11.2019 13:58 |  
              3 0

              Pak jsou tu ještě další, co třeba mají plnou portmonku a k tomu dutou hlavici.

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          Max1     před 4 lety 19.11.2019 13:21 |  
          5 0

          tvůj koment bych vzal, kdyby jsi se tu nechoval jak ožrelej milionář nechlubil se jakej si king, že chodíš na klubovky a neděla z ostastních méněcenné. Já mám prémiovou permici a permici na Slavii mám už od Strahova, svoji privní jsem kupoval na sezonu 2001-2002, kdy jsem si kupoval studentskou. Prestaň tak tady urážet když víš velký prd a neznáš.

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          slaviator     před 4 lety 19.11.2019 14:59 |  
          1 0

          Já členem Klubu Slavia jsem a na výjezdy jezdím co mi to čas dovoli - za poslední tři roky namátkou třikrát Liberec, Jablonec (oba dva asi osm výjezdu v řadě), byla tam Olomouc, Ostrava, Zlín, Plzeň, Teplice.. V září Milano.

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            wimpy     před 4 lety 19.11.2019 19:29 |  
            0 0

            A škrt nejsi, vypiješ tři plzně za čtvrthodinku před fotbálkem, to můžu potvrdit. :-)

            • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

              slaviator     před 4 lety 19.11.2019 19:37 |  
              0 0

              A to jsem měl ještě dvě hodiny předtím další tři Plzně před fotbálkem co jsem v ty hale hrál s partou od kluka z práce a po fotbale s nima ještě jedno pivko a panáka rumu. Prostě žízeň je žízeň!!!

              • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

                wimpy     před 4 lety 19.11.2019 19:38 |  
                0 0

                A přitom to na tvém výkonu vůbec nebylo znát. Za ty piruety by se nemusel stydět Savčenko. :-)

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        slaviator     před 4 lety 19.11.2019 14:57 |  
        0 0

        Prý cca 450

  3. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    M@rvin     před 4 lety 19.11.2019 11:10 |  
    2 0

    Ani hovno... :(

  4. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    Radovan62 (přítel SN)     před 4 lety 19.11.2019 11:13 |  
    2 3

    Před měsícem už pražský odbočky lístky na Dortmund měly, co se ted děje se vstupenkama je nehoráznost a jeden velkej bordel !!!!!!! Doufám že se to dozví Tvrdík.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 11:14 |  
      0 5

      není možný, aby když odečtu FK a TS s třeba úhrnem 1000 lupenů, aby v 11:01 bylo vyprodán zbytek. čuchám lumpárnu

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        Radovan62 (přítel SN)     před 4 lety 19.11.2019 11:20 |  
        0 0

        Ta je cítit až sem na jih Čech. Alespoň že jsem byl v Miláně ,ale proč to vůbec zveřejňujou když lístky nejsou.

  5. Také já v tom vidím levárnu

    asanin     před 4 lety 19.11.2019 11:21 |  
    0 0

    V 10:58 to ještě nebralo kód permanentky... V 10:59 už ano, přihlásil jsem se, kliknul na 1 lístek a už mi to psalo nějakou chybu, že to nejde do košíku vložit a bla bla bla... V 11:01 VYPRODÁNO... Vzhledem k tomu, že na jednu permanentku šlo vzít jen 1 lístek, tak to není technicky možné... A to jsem naivně měl připravené 4 své permanentky :-) No nic no, tak bude jen TV - která možná pod náporem diváků na O2 zase nepůjde :-)

    • Re: Také já v tom vidím levárnu

      Krystof     před 4 lety 19.11.2019 11:24 |  
      0 0

      Naprosto to samé. Jen tak pro zajímavost, existuje zde někdo, kdo to dnes koupil? Protože sítě jsou zaplaveny snad jenom rozhořčenými příspěvky :)

      • Re: Také já v tom vidím levárnu

        wimpy     před 4 lety 19.11.2019 11:29 |  
        1 0

        Synkovi se podařilo koupit ze dvou permic jeden.

        • Re: Také já v tom vidím levárnu

          ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 11:46 |  
          0 4

          chudák bude muset sám ....

        • Re: Také já v tom vidím levárnu

          bramburek (přítel SN)     před 4 lety 19.11.2019 12:39 |  
          1 0

          Wimpy, tak podle všech ohlasů, je synek jedinej člověk, kterýmu se podařilo koupit ten jeden jedinej lístek, kterej šel do prodeje... :-) my ostatní utřeme hubu... škoda, tam jsem se fakt těšil...

          • Re: Také já v tom vidím levárnu

            wimpy     před 4 lety 19.11.2019 12:40 |  
            0 0

            A to jsem mu ještě ráno málem vynadal, že se flákal. :-)

      • Re: Také já v tom vidím levárnu

        motas     před 4 lety 19.11.2019 14:42 |  
        1 0

        Mně se taky povedl koupit 1 lístek ze 2.

    • Re: Také já v tom vidím levárnu

      Thane (přítel SN)     před 4 lety 19.11.2019 11:31 |  
      0 0

      Ja hned jak padlo 11..musel jsem vybrat moznost permanentka a neslo to..tak jsem dal aktualizovat a uz na vyber nebylo a permice sla zadat ale pak uz nesel koupit listek..odhadem 11:02 max 11:03 nic nebylo..

    • Re: Také já v tom vidím levárnu

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 19.11.2019 11:40 |  
      1 1

      Předpokládal jsem něco podobného jako u atraktivních zápasů na o2tv, tedy že těsně před jedenáctou hodinou to bude problematické. Byl jsem přihlášený někdy od 10:45 a žádný zádrhel. Že jsem lupen nakonec nekoupil, je věc druhá, ale přihlášení fungovalo.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 11:43 |  
      0 4

      takže - klub slavia 2x lupeny cca 500 lupenů, TS + FK cca 1000 lupenů, Czech sport travel a další CK cca 1000 lupenů. do prodeje možná tedy kolem 700 a to jsem optimista .... pak to dává logiku

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        Hofo78     před 4 lety 19.11.2019 13:21 |  
        0 0

        přes cestovku máš lupen mimo sektor...

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          Jachym     před 4 lety 19.11.2019 14:48 |  
          0 0

          Spoléhám na to, že se nakonec ve vstupenky do sektoru hostí promění: "Nejedná se o vstupenky do sektoru hostů, vstupenky do sektoru hostů nabídneme ve spolupráci s fanklubem SKS po dohodě s klubem".

  6. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    wimpy     před 4 lety 19.11.2019 11:53 |  
    2 4

    Na viagogo jsou za trojku.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 11:55 |  
      0 5

      to jsem taky viděl .... prostě slavia klub lidi.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Ondráš     před 4 lety 19.11.2019 11:59 |  
      0 0

      typičo:D Spolu jsme silnější a bohatší.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 19.11.2019 12:12 |  
      8 0

      Nechápu, proč na tento pochybný server vůbec upozorňuješ, vždyť prodávají neplatné lístky. Upozorňovala na ně i ČOI v minulem roce.

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 19.11.2019 12:15 |  
        0 0

        Přesně toto chtěl wimpy jistě napsat, ale je trošku roztržitý a odeslal příspěvek ještě před dopsáním.

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          wimpy     před 4 lety 19.11.2019 12:23 |  
          2 0

          No vyšel jsem z toho, že je každej zná a nedělám jim tedy zbytečnou reklamu, to mě nějak nenapadlo. Jen mě rozčílil ten fakt, že tam jsou, no :-)

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            Alky (přítel SN)     před 4 lety 19.11.2019 15:44 |  
            2 0

            Tam lístky jsou, i když se ještě vůbec neprodávají. Takže nic neobvyklého. Já mám s Viagogo zkušenost jedinou. Koupě lístků na U2 do Berlína tři roky zpátky. Vnitřně jsem se srovnal s tím, že je jejich cena jiná, než napsaná na vstupence. Asi půl roku předem vyřízeno a cca 10 dní před koncertem oznámení, že lístky bohužel nejsou a nebudou. Tak jsem zrušil rezervaci na vlak a hotel a už s nimi nechci mít nikdy nic společného. Ale peníze vrátili, to zase jo. Ovšem podle mě i tohle je součástí jejich byznysu.

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        wimpy     před 4 lety 19.11.2019 12:17 |  
        2 0

        No upozorňoval jsem na ně proto, že tady lístky za minutu nebyly, a tam jsou. Jestli tedy neplatné, to by byla jiná, ale jestli platné, mají jinou cestu jak se k nim dostat, než běžnej fanoušek. A to by jako stálo za řešení pro klub.

  7. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    Ondráš     před 4 lety 19.11.2019 11:57 |  
    1 0

    Trochu jsem zaspal start, chcete mi jako říct, že už se tam ani nemám zkoušet přihlašovat?:) Teda letos je docela problém se na tu Slavii vůbec dostat..a to často i v lize..je to holt vzácné zboží:D

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 11:57 |  
      0 4

      zkus to!

  8. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    kjandourek (admin)     před 4 lety 19.11.2019 13:59 |  
    1 0

    Tak podle JT to bylo rozděleno takhle: Tribuna sever 500, Odbor přátel 500, Fanklub 250, realizační tým a hráči A týmu 500, mládež včetně team Youth League 100, partneři a sponzoři klubu 500, zlaté permanentky 500, běžné permanentky 420. Celkem 3.270....

    Takže šanci snad mají ještě ti, co znají někoho z A týmu...

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Max1     před 4 lety 19.11.2019 14:07 |  
      2 2

      no cca 10 lístků pro jednoho člena A-týmu je dost, ale ok

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      motas     před 4 lety 19.11.2019 14:43 |  
      9 3

      Panečku, to bude atmosféra, dát 1/3 lístků do VENKOVNÍHO!!!! sektoru jenom mezi hráče, realizák a sponzory tak to mi hlava nebere. Slavia se má v distribuci lístků ještě co učit :(

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        Ondráš     před 4 lety 19.11.2019 14:56 |  
        3 0

        No ti skutečně aktivní budou muset fandit za dva! A samozřejmě vsedě, aby všichni viděli:)

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          motas     před 4 lety 19.11.2019 15:06 |  
          7 1

          :D :D, to mi stačilo na Barceloně. Ještě by to někdo mohl korunovat dresem Jágra nebo Jablonce :D.

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            pf     před 4 lety 19.11.2019 15:16 |  
            5 5

            Já už z toho kádrování fanoušků fakt začínám mít osypky. Byl snad problém s distribucí vstupenek na Camp Nou? Nebyl, proto se dostalo i na ty turisty. Mně nepřipadá normální někomu diktovat, jak se má nebo nemá na stadionu chovat.

            • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

              Jachym     před 4 lety 19.11.2019 15:33 |  
              0 5

              Třeba já jsem byl v Edenu, když tam hrála před sedmi nebo osmi lety Plzeň (tehdy mi ještě nebyla úplně nesympatická a hrála pěkný fotbal) Ligu mistrů proti Borisovu, v dresu hokejové reprezentace...:-)

              • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

                Ondráš     před 4 lety 19.11.2019 15:37 |  
                1 0

                Jsi skutečný fanatik! Jet z jihu na zápas Plzeň Borisov, to je jen pro opravdové fajnšmekry:)

                • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

                  Jachym     před 4 lety 19.11.2019 15:42 |  
                  1 0

                  Domů k rodičům na jih už jezdím jen cca jednou za měsíc. V té době už jsem pracoval v Praze a bydlel kousek od Karlštejna. A ten lístek jsem dostal od slovenského kolegy, který bůhvíjak získal permanentku na všechny tři zápasy a "vyzobal" si Barcelonu a, tuším, AC Milán:-)

            • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

              motas     před 4 lety 19.11.2019 15:35 |  
              10 2

              Bylo dost místa na hlavní tribuně :-). Jestli ti připadá normální jít do kotle Slavie a vzít si dres Jágra, nebo mít na sobě symboly dokonce Barcelony tak si nemáme co říci :-)

              • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

                pf     před 4 lety 19.11.2019 15:39 |  
                2 1

                Jak píšu, patrně pro tyhle lidi nebyl problém vstupenky do kotle sehnat. V tom asi bude ten největší problém. O vstupenky na Camp Nou se podobná mela nestrhla.

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 15:09 |  
        0 5

        hlavně by mne zajímalo, čistě informativně, z jaké skupiny nabyvatelů se prodávají na viagogo ty lupeny

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          Ondráš     před 4 lety 19.11.2019 15:10 |  
          0 0

          Tu někdo psal, že jsou falešné.

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          motas     před 4 lety 19.11.2019 15:11 |  
          2 0

          Z žádný, tam totiž žádný vstupenky nedostaneš.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 15:07 |  
      0 6

      já se to snažím respektovat, ale 420 lupenů z 12 000 permic je cca něco kolem 3,5%... je to zvláštní.

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        slaviator     před 4 lety 19.11.2019 18:05 |  
        1 0

        Permici je celkem 11.000, z toho 450 Klub Slavia. My měli možnost 2 lístků na osobu. Takže prosím náš pripočti ... K těm 420 permicim...

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      AlesJa     před 4 lety 20.11.2019 07:38 |  
      0 0

      Máte pravdu, ale toto bylo původní rozdělení, nakonec to dopadlo jinak. OP,TS a FK dostali jen 500 celkem

  9. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    Ragnarok     před 4 lety 19.11.2019 15:16 |  
    2 2

    Jako vlastník dvo permic mám 4 kusy. Bylo to před sezonou jasně deklarováno, takže Slavia prostě drží slovo.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 15:20 |  
      0 8

      jsko vlstní 2 permic, 20 let za sebou, mám hovno. jak je to možné?

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        Ragnarok     před 4 lety 19.11.2019 15:23 |  
        6 1

        Mám permanentku Klub Slavia. Kdyby sis jí koupil, lístky máš. Klub to jasně dopředu říkal, před sezonou.

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 15:25 |  
          1 4

          ok, to to vysvětluje

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          slaviator     před 4 lety 19.11.2019 18:04 |  
          4 0

          Přesně tak. Před sezonou jsem ji Klub Slavia taky koupil, přesně k kvůli takovému to zápasu. Má to prostě nějaké výhody... A taky cenu produktu.

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            Jakubisko     před 4 lety 20.11.2019 21:53 |  
            1 0

            Jop, ditto. Po zkušenosti s Chelsea jsem to nechtěl absolvovat znovu a teď nelituju ani trochu, i když teda peněženka opravdu zaplakala.

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            wimpy     před 4 lety 20.11.2019 21:59 |  
            1 0

            Souhlas. Chválím tvoji nečekanou racionalitu. :-)

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        pf     před 4 lety 19.11.2019 15:31 |  
        9 1

        Mně to fňukání a nárokování vstupenky přijde poněkud zarážející. Klub někde prezentoval, že se jistě dostane na držitele permanentek? Bylo přece jasné, že se bude jednat patrně o nejatraktivnější výjezd a těch vstupenek nepůjde do prodeje tolik a na většinu zájemců se asi nedostane.

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 16:04 |  
          0 9

          nikdo nefňuká, pouze konstatuje :-D

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            pf     před 4 lety 19.11.2019 21:01 |  
            7 1

            Já si tedy po pročtení diskuzí zde a na facebooku stojím za svým, že ve většině případů se jedná o fňukování, že se na něj nedostalo a následuje výpis, jak moc je zrovna on zasloužilým fanouškem a měl by mít k nákupu vstupenky přednostní nárok:)

  10. lets calm down

    ColinSKS     před 4 lety 19.11.2019 15:25 |  
    3 7

    kuwa dneska se tady lidi hádají že nemaj lupen do dortmundu (včetně mne) --ale není to přeci krásné ? je to boží i když už tam nemohu tak doufám že zápas prožiju na promítačce v Edenu - věřím že to JT zařídí - museum je malý pro 5 000 lidí. 3 roky zpátky, 3 roky zpátky, uvědomit si kde jsme byli. SKS!

    • Re: lets calm down

      butters     před 4 lety 19.11.2019 16:42 |  
      13 0

      Před 3 lety (a 1 dnem) jsme vyhráli na Dukle 2:1. Byli jsme na 3. místě tabulky s 29 body za 14 kol, 4 body za Plzní a 2 body za Zlínem, nakonec jsme vyhráli titul.

    • Re: lets calm down

      sTizz (přítel SN)     před 4 lety 19.11.2019 23:22 |  
      1 0

      Jeste to pujde mimo nas sektor pres BvB ticketshop,postupne se mista uvolnuji,jak to mistni prenechavaji

  11. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    slamacek (přítel SN)     před 4 lety 19.11.2019 16:41 |  
    0 0

    uvazoval jsem ze bych vzal deti a jel. vlastne jsem rad, ze to nevyslo. ze driv nez jsem se vubec pokusil prihlasit uz nebylo o co se pokouset. ale jen by mne zajimalo podle jakeho klice se musi kolik procent listku poustet hostum.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Ondráš     před 4 lety 19.11.2019 16:47 |  
      1 0

      5% kapacity?

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Tadeáš_Janků     před 4 lety 19.11.2019 17:59 |  
      0 0

      Je to vždy minimálně pět procent kapacity s tím, že některé kluby (Dukla, Příbram...) mají sektor hostí mnohem větší než musí.

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        slaviator     před 4 lety 19.11.2019 18:02 |  
        0 0

        Dukla má určitě minimálně 5 procent kapacity... A třeba naposled na Dukle bylo na celé tribuně cca 80 procent lidí ve slávistickém!!!

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          Tadeáš_Janků     před 4 lety 19.11.2019 18:11 |  
          0 0

          Vždyť píšu, že Dukla má mnohem větší sektor pro hosty než by musela mít. Kdyby Dukla udělala těch pět procent, tak tam je sektor podobný tomu v Karviné nebo na Bohemce.

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            slaviator     před 4 lety 19.11.2019 18:46 |  
            0 0

            Beru zpět... Já cetl "menší" . My s Bohemkou nebo Spartou taky měnili dobrovolně 10 procent kapacity... Ale nad tím se zavřela voda.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      slaviator     před 4 lety 19.11.2019 18:01 |  
      2 0

      Pět procent z kapacity je povinnost, pro Evropu má Vestfálský stadion 66.000

  12. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    Hubacek     před 4 lety 19.11.2019 17:42 |  
    0 0

    Do Barcelony jsem koupil listky přes web Barcelony a do Dortmundu přes web Dortmundu minuly týden v pondělí kdy spustili prodej

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Ondráš     před 4 lety 19.11.2019 17:57 |  
      1 1

      Jde to někam blízko kotle hostů?

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        cepin     před 4 lety 19.11.2019 21:34 |  
        3 10

        Ne. Musíš zradit. Vezmi Jachyma, Navara a další ikony diskuse a možná se za zpěvu písní o rovnosti komunistů dostaneš aspoň k bráně.

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            Jachym     před 4 lety 20.11.2019 09:29 |  
            6 1

            To snad neví ani autor sám, i když něco naznačuje historie příspěvků... Ale ta ikona zahřála moje ego...:-D

            • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

              Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 20.11.2019 19:54 |  
              3 0

              Taky jsem si ho projel a nemám pochyb, že je to stará Kouřilová Maruška alias ozzy2/gillan. Takovejhle primitivní a buranskej styl nemůže mít nikdo jinej. :-)

              • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

                mabr     před 4 lety 20.11.2019 21:17 |  
                2 0

                Cepina znam z dob, kdy jsem co 14 dni jezdil se Slavii po republice (hlavne v dobach temna). Je to skalni fanda, svuj chlapek ale urcite ne ten magor ozzy.

                • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

                  cepin     před 4 lety 20.11.2019 22:23 |  
                  0 3

                  Ach, jsem prozrazen!!!

                  • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

                    mabr     před 4 lety 20.11.2019 22:43 |  
                    1 0

                    Tak jezdilo nas vesmes furt stejnejch 30 lidi, tak se ti lidi tak nejak vic poznavali ;)

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          slaviator     před 4 lety 20.11.2019 08:05 |  
          3 0

          Navar bude mít ve vipce pečené kuřátko!

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        motas     před 4 lety 20.11.2019 07:26 |  
        1 0

        Ano jde, co tak koukám tak se uvoňují jenom sektory vedle kotle Slavie :).

  13. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    pehacko     před 4 lety 19.11.2019 21:54 |  
    11 0

    tak kdyz neni listek na dormund, tak pojedu do olomouce a mrdam na to... vsak my tu ligu mistru budeme
    ted hrat kazdy rok, tak mi to jednou klapne!

    ps: smrt sparte!!!

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Ondráš     před 4 lety 20.11.2019 08:33 |  
      3 0

      Stejně kecáš. Zápas s Olmikem budeš zase moderovat z Poctivého výčepu.

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        pehacko     před 4 lety 20.11.2019 10:48 |  
        1 1

        to si nejsem tak uplne jistej. vcera jsem se vozral jako to prase a urazil kazdeho, kdo na me promluvil, takze si nejsem ted jistej, zda tam jeste muzu... ale to nevadi, protoze jsem se rozhodnul jiz nikdy nepit alkohol! tedy tento tyden!

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          Ondráš     před 4 lety 20.11.2019 10:55 |  
          3 0

          Pivo není alkohol, to se pije jako prevence proti překyselení organismu.

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            ColinSKS     před 4 lety 20.11.2019 14:09 |  
            0 4

            ani víno není alkohol.

            • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

              wimpy     před 4 lety 20.11.2019 14:26 |  
              0 0

              Tak to asi vždycky, když jdu s kámošem na vínko, tak mě zfetujou. :-)

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      sicilianbrno     před 4 lety 20.11.2019 09:46 |  
      2 0

      tak to ti při oslave golu zamavam ze západní tribuny ze sektoru A :-)

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      chosejn     před 4 lety 20.11.2019 17:05 |  
      0 0

      Diky za inspiraci, taky to vidim stejne...letos jsem byl jen na vyjezdu na Zizkove,tak se konecne nekam zajedu podivat :)

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 20.11.2019 13:57 |  
      10 0

      Agent o plánech s Kolářem: Průměrný klub nemá šanci. Jak ho chválí Čech?

      Je nejdiskutovanějším českým brankářem současnosti. Ondřej Kolář ze Slavie září v české lize a hlavně na pódiu Ligy mistrů, kde naposledy skvělým výkonem vynuloval hvězdy slavné Barcelony. Raketový progres pětadvacetiletého gólmana logicky vzbuzuje otázky na jeho budoucnost. „Aktuálně neřeknu žádný klub, ale svou hrou a výkonností může oslovit jakýkoli klub v Evropě v těch nejlepších ligách,“ říká v rozhovoru pro iSport Premium hráčský manažer Viktor Kolář ze společnosti Sport Invest, která slávistického brankáře zastupuje.

      V neděli si slávistický brankář Ondřej Kolář odbyl premiéru v národním týmu při porážce 0:1 v Bulharsku. Fakt, že v kvalifikační derniéře dostal šanci v elitním českém výběru, jasně dokumentuje jeho vzestup v poslední době. Ve Slavii vyčnívá obřím sebevědomím, spolehlivostí, výtečnou hrou nohama. A hlavně v Lize mistrů chytá famózně. Jak dlouho v kádru momentálního českého vládce vydrží? Odpovídá hráčský manažer Viktor Kolář ze společnosti Sport Invest, která má červenobílou jedničku pod křídly.

      Co říkáte vývoji slávistického brankáře Ondřeje Koláře za poslední měsíce?
      „Už od hostování ve Varnsdorfu se posouvá raketově nahoru. Má dobrou postavu, uplatňuje svou výbornou práci nohama, která má ve hře Slavie zásadní roli. Takový typ brankářů špičkové světové kluby upřednostňují a hledají. On svou hru rozvíjí a zdokonaluje, je to jeho kredit, se kterým dobře pracuje a dobře prodává. Jsou gólmani, kteří vypadají dobře v trénincích, ale pak to úplně nedokážou přenést do utkání. Ondra vypadá v zápasech fantasticky.“

      Hodně se o něm teď píše, začínají se o něj víc a víc zajímat zahraniční kluby. Jak šrumec kolem sebe zvládá?
      „Ondra je veselý a komunikativní kluk. Rád si povídá a je příjemné se s ním bavit o různých věcech. Sám vnímá, že dnes oslovuje mnoho potenciálních zájemců v zahraničí. Je s tím v pohodě. Ví, že jeho působení ve Slavii mu prospívá, nikam nepospíchá, dál na sobě pracuje, protože celá Slavia momentálně funguje fantasticky a má velké úspěchy. Uvidíme, co přijde. Rozhodně se o tom bavíme a bavit budeme.“

      Registrujete už kluby, z nichž cítíte opravdu silný zájem o Koláře?
      „Je jasné, že svou osobní výkonností, zejména v rámci Ligy mistrů, v kombinaci s výsledky Slavie oslovuje zahraničí. Nemá smysl se zabývat tím, jestli teď zavolá průměrný klub. V případě Ondry by to mělo být tak, že přijde nějaký větší a zajímavý klub, který bude přesně vědět, co chce. Až se tak stane, budeme se o tom nejdřív bavit se Slavií a vše budeme konzultovat s Ondrou. Aktuálně neřeknu žádný klub, ale svou hrou a výkonností může oslovit jakýkoliv klub v Evropě v těch nejlepších ligách.“

      Máte v hlavě plán, jak, kdy a kam jeho kariéru směřovat?
      „Plán byl, aby se etabloval do týmu Slavie. A aby dále s celou Slavií zvládl kvalitu a náročnost Ligy mistrů, kam se všichni toužili dostat. Plán je už ta cesta, po které jdete. Ondra má cíl, který je vysoko, ale není třeba ho teď zmiňovat. To ho motivuje. Je potřeba vyčkat, protože zásadní transfery brankářských jedniček se většinou dělají v letních přestupových oknech.“

      Brankářský post je v tomhle ohledu specifický, že?
      „Ano. Může se objevit jeden konkrétní klub, který hledá dlouhodobě řešení na pozici brankářské jedničky, není spokojen se svou situací. Nebo přijde řetězová reakce, tu někdo odšpuntuje tím, že koupí nějakého gólmana, a tím se vše rozjede. To se stává většinou v takových sinusoidách. Může se stát, že brankářské pozice jsou v zajímavých klubech třeba dva roky zavřené. Je to svým způsobem i o štěstí, vše se musí potkat. My se se zástupci klubů potkáváme, máme přehled, jak na tom s brankáři jsou.“

      Jak limitující může být u Ondřeje Koláře cena? Slavia bude mít v případě prodeje jakéhokoliv hráče jistě vysoké představy.
      „Ani bych nemluvil o ceně. Ale Slavia má určitě právo říct si o velice zajímavou částku, absolutně netradiční sumu při prodeji brankáře z Česka do zahraničí. My to podporujeme. Věřím, že kdyby mělo k transferu dojít, bude to za částku, která Slavii uspokojí.“
      Přesto nevypadává tím řada zájemců? Slavia ho nepustí za částku, za kterou prodávala Jiřího Pavlenku do Brém, tehdy se mluvilo o třech milionech eur. A kluby typu Brém asi za gólmana o moc víc nedají.
      „Řekněme, že klub, který by chtěl za Ondru zaplatit částku jako Brémy za Jirku Pavlenku, nemá momentálně šanci. Tak to je. Slavia má dnes vyšší očekávání. Je to dané i tím, že Ondra ukazuje své kvality v Lize mistrů, tuto možnost tehdy Jirka neměl. Celá Slavia šlape jako hodiny, na jeho hodnotě se to musí odrazit.“

      Jak se Kolář na případné zahraniční angažmá připravuje? Říká se o něm, že je trochu pohodlnější, že nemá úplně vůli učit se cizí jazyky.
      „On se připravuje tím, že zvládá po všech stránkách těžká utkání, kde je na něj tlak a kde se kouká na to, jestli chytne něco nadstandardního, podrží tým, udělá rozdíl ve výsledku utkání. To se mu daří. Ostatní věci jdou ruku v ruce, chystá se na to. Vše je otázka času. Na hřišti to zvládá na jedničku s hvězdičkou.“

      Přitom na začátku angažmá ve Slavii ho doprovázela nedůvěra, řešilo se, jestli na takový klub má. Jak jste to vnímal?
      „Je to o adaptaci. Přijdete do nového klubu, do prostředí, které je jinak nastavené, do jiného města. To vše hraje roli. Ondra se s tím musel vyrovnat. Ne každý to zvládne, takových případů už v minulosti bylo dost. Měl velkou podporu a pomoc od spoluhráčů a hlavně od trenérů brankářů Štěpána Koláře a Radka Černého, kteří s ním výborně pracují. Vědí, jak ho posouvat dál.“

      Hledí zahraniční kluby i na to, že je s českými brankáři dobrá zkušenost? Tomáš Vaclík chytá v Seville, Jiří Pavlenka v Brémách, Tomáš Koubek v Augsburgu.
      „Je to tak. Česká brankářská stopa v zahraničí je. Zkušenosti s nimi jsou pozitivní, vědí, že na nás je spolehnutí. Ti kluci jsou většinou bezproblémoví, osobnostně dobří. Určitě to hraje svou roli. A je to dobré i pro brankáře v Česku, který vidí, že gólmani přesun do zahraničí zvládají.“


      Čech chválí: Ondra udělal obrovský progres
      České brankáře bedlivě sleduje. Z osobního i profesního zájmu. Legendárnímu Petru Čechovi, který po uplynulé sezoně ukončil svoji nablýskanou kariéru, tak nemohly uniknout báječné výkony slávistického gólmana Ondřeje Koláře. „Za poslední tři roky udělal ve své kariéře obrovský progres. Byl na hostování ve Varnsdorfu, pak chytal v Liberci, teď je ve Slavii a s ní hraje Ligu mistrů. Momentálně se pohybuje i v kádru reprezentace. To vše samozřejmě ukazuje na jeho kvality a výkony, které podává,“ řekl Čech o Kolářovi pro Sport.

      Čech dnes pracuje v Chelsea jako poradce sportovního a technického úseku. Dlouhá léta chytal v Anglii, působil v Rennes ve Francii, dobře ví, jaké nároky jsou v zahraničí na brankáře kladeny. Kde by podle něj mohl Kolář uspět? „S jeho postavou a způsobem hry by mohl hrát ve všech ligách. Záleží pouze na týmu, který by ho chtěl,“ usoudil vítěz Ligy mistrů z roku 2012.
      Současná jednička „sešívaných“ vyniká výbornou prací nohama i čtením hry, kdekdo jeho styl připodobňuje k liberu. „Slavia hraje krátkou rozehrávku se Součkem, který si chodí až k němu, aby si udělali početní přesilu. Při takovém pojetí je brankář velmi důležitým článkem, který týmu pomáhá právě takovým způsobem hrát. Je vidět, že Ondra s tím nemá problém a ve hře nohama si věří,“ rozebral Čech, který chápe, čím si Kolář musel ve Slavii projít.
      Když do ní z Liberce v lednu 2018 přicházel, provázela ho nedůvěra. „Ale je to o předvedených výkonech a práci v tréninku. Když jsem přišel do Sparty, tak si spousta lidí také myslela, že na to mít nebudu a v konkurenci Jardy Blažka a Michala Špita nebudu mít šanci. Člověk však musí umět svoji šanci využít a nehledět na to, co si myslí ostatní. Jemu se to povedlo, i když na začátku si musel na nový tým zvyknout,“ podotkl rekordman v počtu reprezentačních startů.
      Jiný jeho historický milník Kolář nedávno ohrožoval. V lize šponoval sérii neprůstřelnosti, dotáhl ji na 788 minut. Čechův výkon, který na podzim 2001 vydržel bez inkasovaného gólu 902 minut, ale nepřekonal. „Jeho sérii jsem sledoval, protože mě zajímalo, jestli se přiblíží,“ přiznal Čech.
      „Rekordy jsou od toho, aby se překonávaly. Jsem rád, že jsem ho vytvořil, ale fotbal jsem nikdy nehrál pro to, abych je bořil. Chtěl jsem být co nejlepší! Vytvořené rekordy jsou bonus, který velmi potěší,“ vyznal se bývalý brankář Chelsea či Arsenalu.
      Sám si prožil výjimečnou chvíli jako nedávno Kolář. Oba vychytali nulu na Camp Nou proti Barceloně. „Na Barceloně byl Ondra nejlepším hráčem a i díky němu Slavia uhrála bod za remízu 0:0. Mít nulu na Barceloně, to je počin k zapamatování. Nestává se tak často. Když jsem tam vychytal nulu v semifinále Ligy mistrů v roce 2009 po výsledku 0:0, byl to jediný zápas oné sezony, kdy Barcelona nedala doma gól. To potěšilo,“ zavzpomínal Čech.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      kostelnivlajka     před 4 lety 20.11.2019 16:39 |  
      3 3

      Já mám basičku Primátor premium, světlý ležák!

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      mazafakr     před 4 lety 20.11.2019 14:38 |  
      1 3

      Für diese Veranstaltung stehen aktuell keine Tickets zur Verfügung.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Simis     před 4 lety 20.11.2019 14:48 |  
      0 0

      Pres Nemeckou proxy je vysledek stejny.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      arro (přítel SN)     před 4 lety 20.11.2019 21:50 |  
      2 0

      Včera jsem koupil dva lístky na oficiálkách BVB za 81,80 euro do sektoru 77, asi mají podobný systém uvolňování míst jako je u nás, včera tam místo bylo, nyní tam není,ale asi časem zase budou. Zaplatil jsem kartou a potvrzení přišlo do emailu a lístky si vyzvedeme na pokladně stadionu.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Krystof     před 4 lety 20.11.2019 22:45 |  
      2 0

      Je to sice celkem otrava, po tuhém boji se mi ale konečně podařilo koupit přes jejich stránky touhle cestou 4 lístky. To, že místo nejde označit nebo posléze dát do košíku, se mi stalo nesčetněkrát, vlastně pokaždé až dokud jsem před chvilkou konečně poprvé neproniknul až do košíku a rovnou kupoval. Je to podle mě tím, že někdo přidá toto místo do košíku rychleji, ale na té mapě sektorů se v tu chvíli ještě ukazuje jako dostupné.
      Po mnoha marných pokusech se mi začalo dařit označovat místa až teď večer, tak je třeba klikací konkurence teď nižší, doporučoval bych to teda asi zkoušet v pozdnějších hodinách ;)

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      sTizz (přítel SN)     před 4 lety 22.11.2019 14:23 |  
      0 0

      Musi byt modry puntik,zluty znamena,ze ho v kosiku uz nekdo ma,podle meho..

  14. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    ColinSKS     před 4 lety 20.11.2019 14:54 |  
    0 7

    s lístkama do Dortmundu je to na pikaču. blokace ubytka mi vyprší 25.11, takže to vypadá na mission impossible

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Max1     před 4 lety 20.11.2019 15:17 |  
      8 2

      nevěřím, že ty, takový king co má vše a ví vše, nesežene lístky do Dortmundu :-))

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        ColinSKS     před 4 lety 20.11.2019 16:50 |  
        0 5

        není to prča, něco se rýsuje. snad to dopadne

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        ColinSKS     před 4 lety 20.11.2019 17:10 |  
        0 7

        tak to mám, 2 lupeny 2060 peněz. legální cesta, žádný podvody. pošlu Karlovi (toho jediného znám) fotky z mače, aby mohl potvrdit, že řada provokatérů snaží naznačit že kecám. Nos Vemos en Signal Iduna Park!!

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      slaviator     před 4 lety 20.11.2019 16:07 |  
      3 3

      Můžeš prespat v hotelu vedle stadionu, ty na to máš, ne?

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        ColinSKS     před 4 lety 20.11.2019 16:49 |  
        0 6

        mám ale čučet za zápas v hospodě v dormundu mi nepřjde jako bezva nápad. jsem skblík, nerozhazuji chechtáky po ulici

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          Max1     před 4 lety 20.11.2019 16:55 |  
          6 1

          Jistě a proto platíš za zapás to co my obyčejní za půlku sezóny :D

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            ColinSKS     před 4 lety 20.11.2019 17:03 |  
            0 6

            já nevím, platím za lístek 1030. pokud toto platíš za půlku sezony tak ti musím gratulovat. já platím permici téměř 4 litry.

            • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

              slaviator     před 4 lety 20.11.2019 17:09 |  
              3 2

              Vidíš, mě stála permice po deseti letech šest tisíc a díky tomu mám lístek i do Dortmundu.

              • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

                ColinSKS     před 4 lety 20.11.2019 17:11 |  
                0 6

                já ho mám takky. a permice mne stála méně.

  15. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    ColinSKS     před 4 lety 20.11.2019 17:18 |  
    4 7

    Nos Vemos en Signal Iduna Park!! - splněný sen se tam podívat. nehledě na výsledek zápasu s Interem. SKS!

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Max1     před 4 lety 20.11.2019 17:27 |  
      4 1

      Proč mám takový pocit, že jsi kecal že ho nemáš, ale od začátku jsi ho měl.

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        ColinSKS     před 4 lety 20.11.2019 17:34 |  
        0 8

        to je tvůj pocit. to nelze nijak vyvrátit. nevěříš, nevěř. s tím já nemohu nic dělat. jen mne napadáš v diskusi. je to směšné, ale respektuji tvoji volbu se tak chovat. aspoň že nepoužíváš urážky.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Ragnarok     před 4 lety 20.11.2019 19:11 |  
      6 0

      Vcelku mne fascinuje, jak je někdo strašně v prdeli, je to největší srdcař, co jel v roce 2001 dvakrát do Ženevy, byl v Astaně a nechal si natřískat v Kyjevě, tudíž by to měl být právě on, u koho by zazvonil pošťák Jarda a předal mu osobně lístky. Jakmile se situace otočí, tak je už vše v pohodě, nic není špatně, ba naopak. Za mne zvláštní.

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        ColinSKS     před 4 lety 20.11.2019 21:01 |  
        0 6

        jo, to se tak někdy stane, že věci vidíš černě a pk se to obrátí. mě se to v tomto případě přihodilo. souhlasím s tím, že to není bežné, dával jsem tomu méně než 1%.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      slaviator     před 4 lety 20.11.2019 20:34 |  
      5 2

      Proč to píšeš španělsky, když Dortmund je německý klub?

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        ColinSKS     před 4 lety 20.11.2019 20:59 |  
        0 7

        protože miluji španělsko.

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          slaviator     před 4 lety 20.11.2019 21:12 |  
          7 2

          Tak se tam odstěhuj

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            ColinSKS     před 4 lety 20.11.2019 22:36 |  
            0 8

            já tam pobývám asi tak 6 týdnů v roce protože tam mám letní byt. proto mám španělsko rád.

            • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

              kostelnivlajka     před 4 lety 21.11.2019 16:05 |  
              1 1

              kde to máš? já tam měl hotel

              • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

                vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 21.11.2019 16:50 |  
                1 0

                Se z tebe jednou poseru :-)))))))))

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      wimpy     před 4 lety 20.11.2019 20:37 |  
      3 1

      Já tam pojedu taky, protože nenechám synka jet samotného. Ale je dost možné, že se budu dívat někde v místním pubu. :-)

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      pf     před 4 lety 21.11.2019 01:13 |  
      5 1

      Zaslouzily fanousek prestane konecne fnukat:)

  16. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    kjandourek (admin)     před 4 lety 21.11.2019 08:54 |  
    6 5

    Chlapi, kroťte to trochu... já chápu, že Colin je snadný terč a z minulosti leckomu leží v žaludku, ale takhle navážet byste se do něj nemuseli...

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Ondráš     před 4 lety 21.11.2019 09:05 |  
      2 0

      Už se zase perou? Nemůžeš jim dát Karle nějakou brigádu, ať mají vyžití? Třeba zametat v "redakci":)

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        Jachym     před 4 lety 21.11.2019 09:39 |  
        2 0

        Myslíš jako mazat svoje vlastní příspěvky? :-)

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Edenjejenjeden     před 4 lety 21.11.2019 09:37 |  
      4 1

      To je pravda Karle,vždyt i Baron Prášil byl vlastně velmi sympatická postava :-).Možná by jen stačilo,kdyby dotyčný omezil svojí kadenci příspěvků,které opravdu nikoho nezajímají....

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        kjandourek (admin)     před 4 lety 21.11.2019 09:44 |  
        1 0

        Není nic snazšího, než si jej zneviditelnit....

        Snažím se chápat to zklamání, že se k lístku nedostal a následnou euforii, když se to povedlo...

        Upřímně i já chtěl do Dortmundu a víceméně nemožnost dostat se k lístku mě taky celkem zklamala....

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Max1     před 4 lety 21.11.2019 09:39 |  
      0 1

      ok...já se polepším, slibuju, ale prostě on na to vždycky tak nějak nahraje :-)

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        kjandourek (admin)     před 4 lety 21.11.2019 09:40 |  
        4 1

        Nemusíme každou nahrávku hned proměnit - podívej se na naše útočníky :-)

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          Max1     před 4 lety 21.11.2019 10:11 |  
          1 0

          já se ale právě snažím být co nejefektivnější.....když jsem hrá Hanspaulku tak taky jsem měl za tu sezony 2 střely a 2 goly :-DD

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            Dr. Fe1     před 4 lety 21.11.2019 14:19 |  
            2 6

            A oba vlastní, že :-) Jen vtip - To já jen, že to by bylo mnohem snažší být takto efektivní.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 21.11.2019 20:19 |  
      1 3

      Já nic neslibuju, resp. jen to, že když dostanu červenou kartu (za názor, za kterým si stojím), tak v klidu počkám až mi trest vyprší a nebudu ho obcházet. :-)

  17. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    Max1     před 4 lety 21.11.2019 09:43 |  
    3 4

    jinak mě celkem překvapila úroveň zpracování lístků Dortmundu, který je fakt tragický...větší tvrdý matný papír, taková čtvrtka, asi jako jsme měli na Strahově....platí si Gotzeho, Sancha, Reuse, ale lístky maj jak z 90 let :-D

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      ColinSKS     před 4 lety 21.11.2019 11:59 |  
      2 6

      viděl jsi lupen na barcu - to bylo jak vytištěný na tiskárně před 10 lety :-D

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        slamacek (přítel SN)     před 4 lety 21.11.2019 13:22 |  
        1 1

        proste vedi kde maji setrit :)

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          Ondráš     před 4 lety 21.11.2019 14:02 |  
          4 0

          Přesně, to je korunka ke korunce (nebo spíš ojro k ojru) a za chvíli máš na Messiho.

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            Dr. Fe1     před 4 lety 21.11.2019 14:18 |  
            3 7

            :-)

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 21.11.2019 16:46 |  
      4 0

      Kdyby Slavia měla lupeny třeba na hajzlpapíru by mě bylo jedno pokud bude vyhrávat titul a hrát LM každý rok. Je to jako se vším auto může mít krásný lak, ale ten taky nejezdí.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      pipe1980     před 4 lety 22.11.2019 16:21 |  
      0 0

      ty lístky jsou votřesný no, mám ho doma, byl jsem tam před pár lety na lize

  18. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    Jachym     před 4 lety 21.11.2019 14:38 |  
    1 0

    Možná pro někoho užitečná informace: Přišlo mi potvrzení od Czech Sport Travelu, že lístky do Dortmundu zahrnuté v ceně výjezdu a původně určené do jiných sektorů lze bezplatně na požádání vyměnit za vstupenky do sektoru hostí.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      ColinSKS     před 4 lety 21.11.2019 17:49 |  
      0 5

      zajímavá informace. myslel jsem si dle tweetu JT že vstupenky pro cestovky byly taky ze sektoru pro nás (hosté). to vypadá jako že se to nedaří prodávat.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      slaviator     před 4 lety 21.11.2019 19:52 |  
      0 1

      Kam byly původně?

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        Jachym     před 4 lety 21.11.2019 21:21 |  
        0 0

        Uváděli pouze, že nejsou do sektoru hostí.

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          AlesJa     před 4 lety 22.11.2019 08:10 |  
          0 0

          píší do rohu stadionu, snad vedle sektoru hostů

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      AlesJa     před 4 lety 22.11.2019 07:54 |  
      0 2

      lístek co stojí 1030 ti prodají za 3500, to jsou halzlové

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        slaviator     před 4 lety 22.11.2019 08:20 |  
        1 1

        Jses si jistej že ho prodaji za 3500? Já teda jedu s ChampionsTravel přes odbor přátel, za dopravu busem a lístek 2.700...

        • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

          AlesJa     před 4 lety 22.11.2019 09:32 |  
          0 0

          vycházel jsem z toho, že Czechsporttravel nyní prodávají za 5990 a mají tam napsáno, že když máš vlastní lístek tak ti zlevní 3500. Ty píšeš o jiné cestovce

          • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

            ColinSKS     před 4 lety 23.11.2019 08:47 |  
            2 4

            NA nebo O 3500?

              • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

                ColinSKS     před 4 lety 25.11.2019 09:25 |  
                0 4

                to je pravda, a moc tomu nerozumím, protože mi to přijde šméčko. lístek stojí do sektoru 1030 a pokud by to 1/1 přerpodali, tak by zájezd měl stát kolem 3800. přitom ho inzerují za 5 900

  19. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    Andul-lhak     před 4 lety 21.11.2019 20:52 |  
    0 0

    Trosku off topic, ale nema nekdo nahodou navic na prodej listek na Inter? :)

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      slaviator     před 4 lety 21.11.2019 21:54 |  
      0 6

      Mám pět lístků na San Siro!!!

      • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

        ColinSKS     před 4 lety 22.11.2019 09:25 |  
        0 8

        a já dva na camp nou

  20. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    sTizz (přítel SN)     před 4 lety 22.11.2019 13:44 |  
    2 0

    Kdo chce jeste listky do Dortmundu,samozrejme mimo nas sektor,doporucuju zkouset kazdych par vterin na teto strance https://www.eventimsports.de/ols/bvb/de/champions-league/channel/shop/index/index/event/349006 klikat na ty drazsi,za posledni hodinu jich tam bylo urcite pres 100. Musi byt modre kolecko,abyste si ho mohli dat do kosiku a samozrejme byt jeste pred nakupem registrovani,to zabere minutku.

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      sTizz (přítel SN)     před 4 lety 22.11.2019 13:56 |  
      1 0

      Byva jich tam treba 10 vedle sebe...

    • Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

      yossarian     před 4 lety 25.11.2019 08:02 |  
      1 0

      Můžu toto potvrdit,během víkendu jsem koupil na 2 účty 7 lístků poblíž sebe.Je tam možnost většinou jen do horní části severní tribuny.Dnes ráno jsem dokupoval 7. lístek a šlo to jednodušeji,než ty předešlé.Lístek je za 48€.
      Nenechte se kdyžtak odradit,postupným klikáním se musíte dostat k možnosti nákupu a když se tam dostanete a nebudou zamodřené prázdné sedačky,stránku aktualizujte.Pokaždé vyjede jiný počet volných míst.Poprvé jsem měl 4 lístky v košíku a při kliknutí na platbu zase zmizely,takže od začátku.Pár hodin jsem tím určitě strávil.Rozhodně ty lístky tam stále jsou,tak se snžte je vykoupit.Ať tam nejsme sami jako na Chelsea v kotli domácích:-)

  21. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    Kzlo     před 4 lety 25.11.2019 22:22 |  
    0 1

    Právě je na stránkách Dortmundu cca 200 lístků k prodeji

  22. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    Kzlo     před 4 lety 25.11.2019 22:26 |  
    0 1

    Kdyby měl někdo jeden lístek do sektoru 76 tak pište díky.

  23. Re: Informace pro fanoušky do Dortmundu

    Fifnik     před 4 lety 27.11.2019 16:26 |  
    0 0

    Nevíte někdo, jestli lze již koupené lístky přes stránky Dortmundu vyměnit za jiná místa?

  24. Vstupenky

    pandatel     před 4 lety 05.12.2019 08:29 |  
    0 0

    Měl by někdo zájem o dvě vstupenky do Dortmundu. Můžu nabídnout i cestu s přespáním v hotelu. Vše je vyřešené. cena vstupenky 48,50 EUR, nocleh 1200 Kč. +420608169323