Aktuality z médií

Přestupy a spekulace zima 2020

Tento článek je určen k dlouhodobé diskuzi o zprávách o možných přestupech, které se toto přestupní období budou objevovat v médiích a na sociálních sítích.

Dosavadní spekulace zahrnují

Příchody:

28.11.  Przemyslaw Wisniewski (Górnik Zabrze) více info zde

9.12. Patrik Hellebrand (Slovácko) více info zde

Odchody:

2.11. Ondřej Kolář (OGC Nice) více info zde

9.12. Petar Musa (Malmö FF) více info zde

Komentáře (256)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Mara.Salvatrucha     před 13 dny 29.11.2019 09:14 |  
    0 11

    2 kluky z Afriky na stopera

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Harvey     před 13 dny 29.11.2019 09:27 |  
      4 0

      Jojo Keegan Ritchie a Franck Madou jsou na cestě

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Mara.Salvatrucha     před 13 dny 29.11.2019 10:34 |  
        1 6

        dobra, dva Africany tmave pleti na stopera

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      ehad     před 13 dny 29.11.2019 09:35 |  
      2 1

      tezky, skoro nikdo z nich nemluvi cesky ;-) ..

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        padre     před 13 dny 29.11.2019 10:11 |  
        1 0

        ... stejně pak nemůžou hrát spolu ...

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      kjandourek (admin)     před 13 dny 29.11.2019 10:55 |  
      13 2

      To tu zase dlouho nebylo..... člověk by si myslel, že výkony Davida Hovorky každému ukázaly, že na barvě pleti tak úplně nezáleží....

      a stejně se v nejbližším přestupovém období najde někdo, kdo by na tuhle pozici postavil Eddieho Murphyho a měl by dojem, že to vyřešil....

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Qope     před 13 dny 29.11.2019 11:00 |  
        1 0

        jako všechno dobrý, ale Eddie Murphy má 175 cm ...a 58 let, toho bych tam nedával - malej a neperspektivní :-D ...

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          kjandourek (admin)     před 13 dny 29.11.2019 11:02 |  
          1 1

          Na to nekoukej - jediný kritérium byla tmavá pleť... :D

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          Jachym     před 13 dny 29.11.2019 11:04 |  
          2 0

          A co ten Bolt jako parťák ke skoro stejně starému Kúdelovi? Parametry má ještě lepší než Míša Ngadeu a hlavně je hladovej po fotbalovém angažmá... Tomu by nějaký Lukaku neutekl...:-D

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          butters     před 13 dny 29.11.2019 12:41 |  
          4 0

          Co Shaq O'Neal? Je trochu mladší a Lukaku by si před ním nadělal do trenek.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Jachym     před 13 dny 29.11.2019 11:00 |  
        2 0

        :-)) Jen jestli Mára není třeba jen zblblý ze školení o pozitivní diskriminaci...

  2. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    padre     před 13 dny 29.11.2019 10:10 |  
    2 1

    Jisté je jedno - odchodů bude v zimě více než příchodů.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Ondráš     před 13 dny 29.11.2019 10:24 |  
      1 0

      Což někdy není na škodu.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Jachym     před 13 dny 29.11.2019 11:11 |  
        1 1

        Myslíš na Milana? :-)

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Fačín     před 13 dny 29.11.2019 11:17 |  
      3 8

      Přijde mi to logický, vždyť na jaře hrajem jen pár zápasů a dobrá polovina už by mohla být zbytečná, páč snad budem mít dostatečnej náskok.

      Takže klidně už bych prodal Součka s Coufalem (náhradu za ně máme, Holeš, Takács, Oscar). Ty útočníky bych taky popustil, Tecla, Van Burena,... Taky se zbavit zbytečných Hory, Hromady, možná i Zeleného (to je sice sympaťák, fotbalista jako kráva, ale nejsem si jistej, jak zvládá tlak ve Slavii).

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        kondorr     před 13 dny 29.11.2019 11:20 |  
        15 1

        jenom bych chtěl připomenout že Slavia bude hrát i příští sezonu :)

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          Ondráš     před 13 dny 29.11.2019 11:49 |  
          2 1

          Na Václaváku nějaký plejery přinejhorším seženem.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

            wimpy     před 13 dny 29.11.2019 11:54 |  
            0 0

            Myslíš, že tam Dembele ještě roznáší letáky?

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

              Ondráš     před 13 dny 29.11.2019 11:58 |  
              7 0

              Tam je Dembele na každým rohu, nějaký potenciál určitě mají.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Marcelo10     před 13 dny 29.11.2019 15:04 |  
        6 1

        A na pristi sezonu budeme zase vsechny kupovat? Nechapu, jak toto muzes napsat :) ja myslel, ze Slavia chce byt pravidelny ucastnik v LMa EL, kazdy rok hrat o titul a byt velkym evropskym klubem..

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          Spidlin     před 13 dny 29.11.2019 15:20 |  
          3 2

          Nejsme Real Madrid, takže prodávat je nutnost. Pokud na kluky přijdou zajímavé nabídky, tak je prostě neudržíme. To je realita. Utržené peníze z evropských pohárů a za přestupy se pak investují do rozvoje klubu a příchodu perspektivních hráčů, kteří by měli nahradit ty stávající. Souček, Coufal, Bořil a Kolář si udělali docela jméno. Minimálně dva z nich v zimě odejdou téměř jistě.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          Fačín     před 13 dny 29.11.2019 15:39 |  
          3 4

          Já zase nechápu, jak se to podle tebe vylučuje? Příchody a odchody budou vždycky. Pod smlouvou navíc máme obrovské množství hráčů, takže nějaký zeštíhlení mi přijde rozumný, vzhledem k malýmu počtu zápasů, co nás čekaj na jaře.

  3. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Marcelo10     před 13 dny 29.11.2019 11:15 |  
    0 0

    V abudejkach dost chvali toho Lukase Havla, 20 let..ma ho nekdo nasledovanyho? Co se utoku tyka, tam proste nevim..

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Qope     před 13 dny 29.11.2019 11:19 |  
      2 0

      Líbí se mi výkony Zajíce ze Slovácka (23 let, utočník). Ale upřímně, co se ofenzívy týče, tak v juniorce a na hostování máme kde brát, ne?

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        lukas8 (admin)     před 13 dny 29.11.2019 15:37 |  
        0 0

        Slyšel jsem, že má výrazné potíže s životosprávou.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          Ondráš     před 13 dny 29.11.2019 15:45 |  
          1 2

          Hoď kamenem, kdo jsi bez viny! Já budu mít výrazné potíže s životosprávou zítra..a možná i dneska a nevylučuju to ani v neděli:)

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          kostelnivlajka     před 13 dny 29.11.2019 15:57 |  
          0 0

          kdes to slyšel?

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

            lukas8 (admin)     před 12 dny 30.11.2019 15:08 |  
            1 1

            Od kámoše z UH.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          kalex     před 13 dny 29.11.2019 16:12 |  
          0 1

          No tak oni se toho borci moc nebojí. Kámoš šel v UH na jeden bar ve tři ráno a dveře mu otvíral úplně na šrot Daníček a prý tam nebyl sám. Blbé bylo, že to bylo zkraje sezony po utkání s Budějovicemi, které ti mamlasi totálně posrali.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          o5aradecek     před 12 dny 29.11.2019 19:15 |  
          1 0

          Jakože mu nechutná mrkvička? :-)

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Jachym     před 13 dny 29.11.2019 11:29 |  
      2 0

      Je mu už 23 stejně jako Provodovi (rovněž hrál v Dynamu) a má podobně slušný potenciál. A je také stejně starý jako Takács, ale trochu subtilnější. A podobně jako Frydrych je nebezpečný při standardních situacích. Velmi fotbalový hráč. Pamatuji si, že v loňské postupové sezoně vstřelil jeden parádní gól nůžkami.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          jose01     před 12 dny 30.11.2019 16:58 |  
          0 0

          no hráčům z Budějovic taky uspěšně prošlapal cestu,(no člověče vy máte ale smůlu, teď, teď tu byl Linhart se jmenoval) oni věděli proč by ho klidně dovezli až k edenu, mimochedem kde tomu plejerovi je dnes konec? se někdo asi napakoval

  4. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    pcitron     před 13 dny 29.11.2019 11:20 |  
    6 1

    Něco k věčné a neutuchající debatě o útočnících - z dnešního rozhovoru s Jindrou.
    " My se někdy bavíme i o útočnících, že někdo někde dal patnáct branek. A já říkám, že to neznamená, že je bude dávat i u nás. Bude mít jiné spoluhráče, jiné nároky a ten půlrok mu to stejně bude trvat, než se zaběhne. U útočníků je to těžké a u stoperů ještě víc."


    https://www.lidovky.cz/sport/fotbal/trpisovsky-ozvali-se-mi-i-zajemci-ze-zapadni-evropy-ale-ja-zazivam-vrchol-prave-ted-ve-slavii.A191128_201352_ln-sport-fotbal_ele?zdroj=patro

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Fačín     před 13 dny 29.11.2019 11:37 |  
      5 18

      To je naprosto špatný přístup, skoro až alibismus.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        chrobak     před 13 dny 29.11.2019 13:49 |  
        2 1

        Má pravdu

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          Jachym     před 13 dny 29.11.2019 16:23 |  
          3 0

          Předseda Fačín nebo trenér? :-)

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

            chrobak     před 12 dny 29.11.2019 22:00 |  
            1 0

            Správná otázka. Jak jsem to odklepnul, hned mě to taky napadlo, ale říkal jsem si, že už to nechám, ať si každý vybere co se mu líbí :-). Myslel jsem trenéra.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      La Tortuga     před 12 dny 30.11.2019 14:02 |  
      1 0

      Muj dotaz je, kdo tedy ty goly davat bude? Masospust je do kombinace a lepsi nahravac, to same Sevcik. Olayinka nekde mezi, utocnici taky nejsou golovy, Stanciu se do toho zatim nedostal, ale potencial ma. Traore je defenzivni, jediny kdo umi dat gol je zatim Soucek a Husbauer.

  5. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    kostelnivlajka     před 13 dny 29.11.2019 15:56 |  
    0 5

    utočníky si musíme udělat sami, z vlastních zdrojů, vlastního kádru..pokud nemáme peníze. pokud máme peníze koupit

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Virgil1956     před 12 dny 29.11.2019 22:51 |  
      1 0

      Existuje i třetí možnost. Peníze máme, ale uděláme si ho z vlastních zdrojů (třeba Toula :).

  6. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Harvey     před 13 dny 29.11.2019 16:13 |  
    1 0

    Ohledně Matouška, Musy a Sykyho...stáhnout již teď z hostování, které jim vychází fantasticky nebo je nechat dohrát sezónu ať se hlásí na začátku přípravy? Já jsem asi pro druhou variantu u všech tří. Fakticky ani jednoho nutně nepotřebujeme, abychom dotáhli sezonu do úspěšného konce a kluci jsou ve svých dočasných působištích očividně v laufu a získávají cenné herní zkušenosti.
    Syky už asi tolik herní čas nepotřebuje, ale nevím zda není na jeho návrat zbytečně brzo vzhledem k pošramoceným vztahům.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      PetCC     před 13 dny 29.11.2019 16:37 |  
      0 0

      To je právě ta otázka, vzít tuhle mladší perspektivní hráče, aby se v klidu na jaře zabudovali do týmu?
      A zároveň muset poslat na hostování velkou část hráčů, co na podzim byli málo vytížení?

      Možná bych se k tomu i klonil, ale jak to ti odsunutí ponesou? Budou pak schopni se plnohodnotně vrátit?

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Radek097 (přítel SN)     před 13 dny 29.11.2019 17:30 |  
      1 0

      Teď máme tři brankáře a 22 hráčů do pole. Jelikož nás na jaře čeká jen jedna soutěž, tak je potřeba počet hráčů do pole o něco snížit. Optimální by bylo mít 17-18 hráčů. Do konce sezóny nemůžeme počítat s Hovorkou, u Hromady chybí herní praxe a očekávám návrat Hory do Teplic. Ještě jeden odchod musí nastat, a to u útočníků. Jestliže odejde ještě někdo další (Coufal, Olayinka), tak až na možné odchody bychom měli začít reagovat.
      Stáhnout někoho z hostování anebo koupit s tím, že nebude mít herní praxi je zbytečné.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      o-cab     před 12 dny 30.11.2019 01:35 |  
      3 8

      Matousek, Jugas ani Sykora si u nas nezahraji. zvlaste u toho druheho me dost prekvapuje, ze si to stale nekdo mysli.

      Sykoru prodat, u Matouska je stale nadeje. rovnez prodat Pokorneho a Jugase a vratit Teplicim Horu.

      ze soucasneho kadru prodat MvB a poslat na hostovani do Liberce Tecla vymenou za Musu. se Skodou se rozloucit na konci sezony 20. titulem, zahraje si v moment, kdy budeme mit jisty titul, bude to dustojne rozlouceni s legendou. Kovar sportovne v tymu jiz taky prekazi.

      na hostovani poslat Provoda a predkoupit Ba Loua. privest top utocnika a mladeho stopera.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        o-cab     před 12 dny 30.11.2019 01:35 |  
        0 0

        *u toho posledniho

  7. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Dennis     před 13 dny 29.11.2019 17:15 |  
    6 3

    Očekávané zimní posily s ohledem na spekulace:

    Krmenčík, Kanga, Potočný, Jemelka

    Ne teď vážně, tohle by asi položilo nejednoho fanouška. :-) Nerozdýchal bych ani jednoho z nich, natož všechny čtyři. Ani je asi nedovedu nijak seřadit dle míry nasrání, jež by jejich příchod způsobil.

    Já si myslím, že případné posily budou záležet hlavně na tom, kdo v zimě odejde. Podle mě může odejít Coufal, protože už nad tím uvažoval v létě, a pokud přijde zajímavá nabídka třeba z Bundesligy, tak bude asi chtít jít. Máme za něj i náhradu v podobě Holeše, takže by ho vedení nejspíš pustilo. Plus možná odejde Peter Olayinka, pokud na něj přijde nějaká supernabídka. Můj tip ale je, že Peter ještě na jaro zůstane. Určitě budou nabídky na Koláře, ale ten se tváří, že se nikam nehrne, takže taky asi spíš zůstane.

    S ohledem na budoucí odchod Koláře bych nechal více hrát Markoviče, měli bychom si ho připravovat na roli příští jedničky. V útoku máme tři nevybroušené diamanty, Musu, Matouška a Felipeho, v nich třímá velký potenciál. Ty potřebujeme postupně zapracovat do týmu. Měli bychom taky najít uplatnění pro Balutu a Sýkoru, jsou to nadstandardní hráči a v Liberci/Jablonci je jich upřímně docela škoda. Během jara by se měl do kádru zapracovat také Oscar a Takács, jehož budoucnost vidím více na stoperu. Už i proto, že v záloze máme těch defenzivních hráčů docela dost (Souček, Traoré, Oscar). S Hromadou už nějak moc nepočítám. Na stopera máme také ještě Vlčka, na hostování v Ústí, loni se jevil perspektivně. Úplně nových příchodů by tedy tolik být nemuselo, máme hodně hráčů po hostováních a kádr se bude v zimě spíše zeštíhlovat.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      kostelnivlajka     před 13 dny 29.11.2019 17:18 |  
      1 5

      Celkem čitelný, až do toho potenciálu...tohle, když někdo nepíše už dál nečtu...

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Lord     před 12 dny 29.11.2019 18:26 |  
      4 1

      Za mě pustit Cufa a přivést k Holešovi Holíka, ať nám ho nevyfouknou buzny nebo Plzeň.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        jirkag5     před 12 dny 29.11.2019 20:30 |  
        2 0

        Holík už náš byl a my ho dál nechtěli

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        ColinSKS     před 12 dny 30.11.2019 09:16 |  
        0 6

        holík hrál přeci v tallinu za dumla a pak jsem ho jako nepespektivního prodali. holeš je lepší.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      wimpy     před 12 dny 29.11.2019 21:11 |  
      3 0

      Řekl bych, že reprezentanti, aspoň ti, co mají možnost se podívat na Euro, přestoupěj v zimě jen v případě opravdu zajímavé nabídky. Myslím, že tu Coufal, Bořil, Souček a spol na jaře zůstanou. Ta expanze přijde až v létě.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Harvey     před 12 dny 29.11.2019 22:41 |  
        15 0

        Béřovi bude 29 a podle rozhovoru se nikam nehrne. Jako narovinu co by ho v zahraničí čekalo? Do top klubu se už asi nedostane a hrát někde v zahraničí o záchranu či střed a ani nemít jistotu herního času je na nic a velkej risk. Béřa je ten, u kterého bych čekal že dokončí kariéru u nás.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          wimpy     před 12 dny 29.11.2019 22:50 |  
          5 0

          Tak doufejme, že paní Béřová nechce k moři. :-)

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      o-cab     před 12 dny 30.11.2019 01:22 |  
      3 9

      ja bych Kangu jako napad kategoricky nezatracoval, i kdyz ani mne se to moc nezda. to, ze ho neumi v systemu hrat Jilek skutecne nic neznamena. vypatlano sice taky asi trochu ma, ale fotbalista to je jako prase a nikdo mi nevymluvi, ze proti takovemu Interu by se nehodil.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        wimpy     před 12 dny 30.11.2019 10:39 |  
        6 1

        Já nevím, dopředu má geniální nápady, ale dozadu je to absolutně žalostný. A takovejch kopáčů jsme tady už pár měli, a řekl bych, že lepších a stejně se nechytli.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          o-cab     před 12 dny 30.11.2019 12:32 |  
          1 6

          asi ano, ale já bych na jeho adresu rád viděl nějaký skutečný rozbor, jeho ofenzivní kvality si to zasluhují. třeba by se vůbec nehodil k nám do systému, to mi dokonce přijde pravděpodobný, ale zatracovat to z první mi přijde škoda. ve své podstatě to je dost podobný hráč jako Hušbauer, kvalitnější fotbalově ale bez Pepova charakteru

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

            wimpy     před 12 dny 30.11.2019 12:41 |  
            2 2

            Já myslím, že Pepa má lepší kopací techniku. Přijde mi, že Kanga oběhá velkej prostor a umí překvapivé přihrávky, taky dává hodně gólů z dálky, to ale vždycky nepochopím, jak to tam mohlo spadnout. :-)

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

              o-cab     před 12 dny 30.11.2019 12:55 |  
              2 5

              pokud beru kangu čistě z hlediska ofenzivy tak podle mě je jedním ze zdaleka nejlepších záložníků co kdy v naší lize hráli. u Pepy jsem na podobný názor potřeboval daleko více času než u Kangy jehož talent je prostě výjimečný a nemít nasráno v hlavě tak hraje někde úplně jinde

              • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

                wimpy     před 12 dny 30.11.2019 12:57 |  
                6 0

                Nerad to říkám, ale Hušbauer byl úžasnej hlavně v té sezoně na Letné, než odešel do Itálie. Fakt je, že rozebírat Kangu je složité, když hraje v klubu, kterej nefunguje jako tým.

                • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

                  hiker42     před 8 dny 03.12.2019 21:06 |  
                  1 0

                  RB nefungují jako tým mimo jiné kvůli Kangovi. Kromě Tetteha si s nikým moc nerozumí (ani s Costou). Většina sparťanské kabiny ho nemá ráda. Chová se jako kretén - viz derby v Edenu, zápas s Trabzonem atd. Před posledním derby se popral s Frýdkem (chápu, že tohle nemusí být argument :)). Je toho hodně, proč Kangu do SKS nikdy. Kanga = rozklad kabiny.

                  • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

                    wimpy     před 8 dny 04.12.2019 10:23 |  
                    0 0

                    Jojo, já bych ho fakt nechtěl, jen jsme diskutovali, zda je to fotbalista.

                  • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

                    bongor     před 6 dny 06.12.2019 14:18 |  
                    0 0

                    Že se popral s Místkem,to je pro mě spíš doporučení.Záslužnej čin.

  8. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Virgil1956     před 12 dny 29.11.2019 22:45 |  
    20 0

    Trpiš pro LN (Premium):
    LN: A jaké nabídky chodí vám? Kolik týmů ze zahraničí se během podzimu ozvalo?
    Za poslední měsíc hodně, to přiznám. Jsem za to rád, je to odměna pro celý tým. A to jak pro trenéry, tak i pro ostatní, kteří tady dělají servis. Když se něco povede, všichni mluví jen o vás, ale okolo sebe máte spoustu lidí, kteří vám pomáhají každý den, usnadňují vám práci. Vše je o týmu, pracujeme společně, máme odborníky na všechno, kondici, pro brankáře, na vše. Takže když se vám ozve klub z vyspělé fotbalové Evropy, je to opravdu velká odměna.

    LN: A láká vás to?
    Abych řekl upřímně, nejvíce mě láká práce tady, to byl vždycky můj sen. Obdivoval jsem v minulosti české kluby, které se dostaly do Evropy a tam braly body silným protivníkům. Pamatuji si, jak jsem říkal, když tehdy Slavia postoupila do Ligy mistrů (rok 2007), že to je vrchol. A když jsme poprvé kdysi sami seděli s panem Tvrdíkem, říkal mi: „Udělali jsme sice titul, ale můj sen je, aby se Slavie zařadila zpátky do Evropy. A když tam budeme hrát, aby to nebyla ostuda.“ Pořád o té Lize mistrů mluvil, já se usmíval, ale říkal jsem mu, že Salcburk tam chtěl postoupit čtrnáct let, dělali maximum, a stále se jim to nepovedlo. A vy jste ve fotbale tři roky a chcete pořád do Champions League. Ale jeho sny, jeho přesvědčení bylo velké a to mě tehdy oslovilo. Ptal se mě, co všechno je k tomu potřeba, tak jsem mu řekl, jak by měl vypadat kádr, jaká by měla být cesta českého klubu. A teď tady sedíme a ono se to vlastně povedlo.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      ColinSKS     před 12 dny 30.11.2019 09:15 |  
      6 4

      já myslím že o JiT se bát nemusíme. Má tady autoritu, vybral si hráče které zná osobně, má slušný plat a může něco dokázat. když půjde do bundesligy, tak tam znát hráče nebude, neumí navíc cizí řeč, a tam to funguje tak, že 2-3x prohrajete a máte padáka. mezitím post českého špičkového klubu bude nepochybně obsazen. takže možná návrat do středu tabulky. Myslím že JiT si toto uvědomuje a z 99% dává preferenci práci ve Slavii

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      p!erreCORE     před 12 dny 30.11.2019 15:35 |  
      8 0

      K tomu se dá napsat jediné "to je frajer!" já Jindru pro tohle fakt žeru, on má nabídky z "vyspělé fotbalové" Evropy a co řekne? Poděkuje všem okolo něj a zdůrazní, že oni jsou ti, bez kterých by nic z toho nebylo možný.. to umí fakt asi jen on a Eso. PS. A jen tak mimochodem dodá, že zůstane ve Slavii asi napořád :) Takže všechno dobrý!

  9. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    pehacko     před 12 dny 30.11.2019 09:22 |  
    9 2

    petera musu bych klidne z hostovani stahnul a nechal ho jaro hrat jako utocnika cislo jedna. preci jen tady nemame zadnou konkurenci, takze neni proc cekat. pro matouska se sykorou asi moc misto v zakladu neni a bude lepsi, kdyz budou hrat (tedy pokud nekdo nekoupi volejnicka). naopak z kadru budeme muset pustit na hostovani nektere at hrace, at maji herni vytizeni a po ocekavanem letnim pruvanu v kadru, jsou trosku rozehrany. nakupovat neni moc duvod a kdyz ano, tak jen proto, aby bolsevik a pradelna utrel hubu, ale obecne je to asi uplne jedno, protoze ty nejlepsi z ligy uz davno hraji v nasem nejkrasnejsim dresu!

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Edenjejenjeden     před 12 dny 30.11.2019 09:27 |  
      1 4

      Já už bych teda Matouška po hostováních nenechával,stáhnul bych ho hned ted v zimě,ale jinak souhlas...

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        pehacko     před 12 dny 30.11.2019 09:30 |  
        8 1

        ja bych mu dal jeste pul roku pod plukovnikem, at nabere trosku pokory a tesi se zpet

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          pehacko     před 12 dny 30.11.2019 14:30 |  
          8 1

          a jako bonus, jablonecka zima trvajici az do pulky srpna z nej udela konecne chlapa!

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      slaviator     před 11 dny 30.11.2019 23:36 |  
      0 1

      Zdeněk Ščasný říkal že bezkonkurenčně nejlepší hráči hrajou ve Spartě... Ale chce to prej ještě posílit

  10. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    ColinSKS     před 12 dny 30.11.2019 16:41 |  
    2 8

    tak já nevim, co ti hráči trénují, když petar nedá ze tří golovek ani jeden.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Ondráš     před 12 dny 30.11.2019 17:31 |  
      3 9

      Ty jo, 3x sám na brankáře a ani jednou gól..být to u nás, tak si tu rveme šuliny. On to zase asi takovej snajpr nebude, jak jsem si myslel:/ Ale je teda ukrutně rychlej, takže vlastně pro náš styl asi ideální, co na tom, že nedá loženky:)

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      kondorr     před 12 dny 30.11.2019 17:55 |  
      10 1

      Perfektně k nám zapadne ani si nebude muset zvykat :)

  11. Přestupy a spekulace zima 2020

    houston (přítel SN)     před 11 dny 30.11.2019 20:24 |  
    1 4

    Podle mě příchody jen z hostování a avizovaný z mládeže. Na těch pár ligových zápasů nebudeme nikoho kupovat. Nákupy, pokud budou peníze, až v létě. Ale odchody asi nastanou, i když snad né moc těch ze základu. Ale probírku kádr potřebuje.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Marcelo10     před 11 dny 30.11.2019 21:05 |  
      7 1

      To si nemyslim. Pomud o nekoho mame zajem, tak ho koupime. V lete uz by mohl byt jinde nebo taky 2x drazsi..

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Wulfstan (přítel SN)     před 11 dny 01.12.2019 13:51 |  
      4 0

      V létě s největší pravděpodobností budeme opět hrát nějaké to předkolo LM, proto by bylo lepší přivést nějakého toho Zlatana už teď, aby se půl roku aklimatizoval a v létě už byl plnohodnotná opora.

  12. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    slaviator     před 11 dny 30.11.2019 23:30 |  
    3 3

    Škoda že v létě nepřišel na hostovacku ten Bakumba

  13. Sýkora

    Dennis     před 11 dny 30.11.2019 23:43 |  
    18 1

    Trenér by si podle mě v zimě měl sednout s Honzou Sýkorou, udělat tlustou čáru za tím, co (asi) bylo a začít znovu. Jablonec mu je zjevně malý, Plzni nebo Spartě by měl co dát... Mohl by v Jablonci zůstat do konce letošní ligy, ale v létě by se měl vrátit a v přípravě zabojovat o místo v týmu.

    Je to levák, umí kopat standardky (jeho prudké rohy se mi vždycky líbily), kopací techniku má výbornou.
    Nebojí se jít do kličky, umí hrát 1 na 1, mohl by pomoct s útočením do hlubokého bloku, včetně ostrých centrů ze strany.
    Nikdy nebyl líný běhat, kilometry měl vždy slušné, kondičně vždy nadstandardní hráč.
    Výhodou je i jeho univerzálnost, Trpiš ho točil na víc místech sestavy, v Jablonci ukazuje, že by mu asi seděla nejvíce levá strana zálohy. Zvládl by podle mě i levého beka, se Zmrhalem si to tenkrát i několikrát zkusili a fungovalo to. Hráč, který zvládne více postů, je vždy výhodou na soupisku pro Evropu i na lavičku.
    Pod Trpišem už hrál, jeho systém zná dokonale, nemusí se nic učit ani si zvykat na něco nového.

    V lize by mohl s klidem alternovat Bořila na beku, byla by to s Peterem hodně ofenzivní levá strana. V Evropě asi spíše za Petera, s Bořilem za zády. Olayinka tu asi nevydrží věčně a kvalitní náhrada za něj by se hodila. Jedním hráčem bychom navíc získali alternaci na celou levou stranu. A v případě potřeby dokáže zahrát i z pravé strany, kam ho stavěl Šilhavý. Umí hrát i uprostřed.

    Skleněný už nevypadá, za Jablonec letos pravidelně nastupuje. Vyčítána mu u nás byla také neproduktivita, letos má čísla 5+6, což je hodně slušné.

    Otázka je, jestli by skousnul to, že nebude hrát pořád. Do základní jedenáctky by to asi teď pravidelně nebylo, ale zase třeba v zimě nebo v létě může odejít Olayinka a pak by mohl hrát víc. Každopádně bychom v něm podle mě získali právě tu kvalitu i na lavičku, takže v zápase tam pak nemusíme posílat hráče, kterým oslabíme tým, ale naopak tam pošleme srovnatelnou kvalitu s čerstvými silami, čímž můžeme ještě vystupňovat tlak v závěrech zápasů.

    • Re: Sýkora

      wymaz     před 11 dny 01.12.2019 16:52 |  
      0 0

      Souhlasím, jen jestli to není ten hráč, co byl odejit, protože měl na prvním místě sebe a ne tým.

  14. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    birkin     před 11 dny 01.12.2019 08:04 |  
    0 18

    A co Necid? Je to nápad dobrej, blbej nebo jakej?

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      bongor     před 11 dny 01.12.2019 08:14 |  
      2 2

      Ten se v Rusku úplně odkecal.Hoši co máte drdy na východ,pozorně se dívejte.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        necich     před 10 dny 01.12.2019 19:56 |  
        1 0

        Jeho hlavně odkecalo zranění.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Markus     před 11 dny 01.12.2019 13:25 |  
      5 0

      Už ne, současné Slavii by nepomohl.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Wulfstan (přítel SN)     před 11 dny 01.12.2019 13:48 |  
      2 0

      Necku jsem měl moc rád a předpovídal jsem mu mnohem větší kariéru, ale bohužel mu moc nepřálo štěstí. Myslím, že dnešní Slavii nemá co nabídnout.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        bongor     před 11 dny 01.12.2019 14:57 |  
        3 0

        Já ho měl taky moc rád,říkal jsem si,to bude šutér.

  15. Andrei Ivan

    JS (přítel SN)     před 11 dny 01.12.2019 11:30 |  
    1 5

    Někdejší kometa rumunského fotbalu se (bohužel) zakopala v Krasnodaru, nepomohlo rozehrávací hostování v Rapidu Vídeň, v létě ji zpět z ruského zajetí vykoupila za 1 mil EUR mateřská Craiova. Stále teprve 22 letý útočník/levé křídlo tedy má motivaci k postupu na vyšší level. Záložník se sedmi starty v Áčku rumunské repre by mohl být dobrou náhradou za Olayinku, pokud jej v zimě neudržíme. S výškou 185 cm se jedná i o podobný somatotyp, akorát teda hraje přes nohu...

    • Re: Andrei Ivan

      Arutha     před 11 dny 01.12.2019 14:20 |  
      1 0

      Že hraje přes nohu? To i Olayinka...

      • Re: Andrei Ivan

        Sherudan     před 11 dny 01.12.2019 15:32 |  
        4 2

        Olayinka to zahraje přes všechny nohy v okolí.

    • Re: Andrei Ivan

      Radek097 (přítel SN)     před 10 dny 01.12.2019 20:43 |  
      0 0

      V Rumunsku roste zajímavá generace fotbalistů, což je nejspíše zapříčiněno dobrou koncepcí Gheorghe Hagiho, který před deseti lety založil klub Viitorul s kvalitní mládežnickou akademií a začíná zvedat rumunský fotbal.
      Určitě by bylo dobré se dívat do Rumunska. V minulé sezóně skončili na ME do 21 let v semifinále, naše reprezentace se na ME nedostala.
      (v sezóně 13/14 prošel 19letý Baluta Viitorulem)

    • Re: Andrei Ivan

      Ragnarok     před 10 dny 02.12.2019 12:42 |  
      0 0

      Coman je řádově lepší.

      • Re: Andrei Ivan

        JS (přítel SN)     před 10 dny 02.12.2019 13:31 |  
        0 0

        A taky asi dražší.

  16. I přes pochopitelné zúžení kádru

    Sherudan     před 11 dny 01.12.2019 15:48 |  
    3 16

    potřebujeme přes zimu přivést nejméně jednoho hotového, kvalitního stopera (Stronatti? Kačaraba? hlavně ne Jemelka!!!) a nejméně jednoho gólového útočníka (obávám se ale, že kromě těch co máme na hostování už jiný použitelný v kaprlize po pažitě neběhá). A nechat zakalit v ohni nějaké ty mladé.
    Zamával bych Kovářovi, Horovi, Teclovi a Burákovi, nejspíš i Zelenému. Velkou budoucnost za mě nemá už ani Frydrych. Hromada a Jusuf někam na hostovačku. Škodu nechat do léta, ať si užije titul.

    • Re: I přes pochopitelné zúžení kádru

      ColinSKS     před 11 dny 01.12.2019 15:51 |  
      8 6

      stronatti? a kvalitní stoper? kde jsi na to přišel?

      • Re: I přes pochopitelné zúžení kádru

        Sherudan     před 10 dny 01.12.2019 19:45 |  
        1 6

        Proto jsem to taky psal s otazníkem. Ale o těchhle třech se občas v souvislosti s námi mluví. (Vlastně ještě taky o Karafiátovi, na toho jsem zapomněl.) A souhlasím, že nikdo z nich není absolutní extratřída. Jinak někdo tu zmiňoval Havla z Budějovic, je fakt, že teď se mu docela daří, ale je otázka, jestli to není jen takový záchvěv.
        A do čeho už vůbec nevidím, to jsou charakterové vlastnosti těch hráčů, a Trpiš si na nich hodně zakládá, takže můžeme být docela překvapení.

    • Re: I přes pochopitelné zúžení kádru

      Marcelo10     před 10 dny 01.12.2019 19:02 |  
      3 4

      U nas ma kvalitu Havel z CB, jinak asi nikdo. Do utoku bych vzal Sporara..

      • Re: I přes pochopitelné zúžení kádru

        Fabio     před 9 dny 02.12.2019 20:00 |  
        2 2

        Na SVK ligu Sporar staci ale mam pocit hranicici temer jistotou, ze je zatim neprovereny v lepsich ligach, coz minimalne CZ liga oproti SVK je. GVK byl prikladem...ikdyz Dumla ho stavel na nesmyslnou pozici az chudak vyhorel.

        • Re: I přes pochopitelné zúžení kádru

          wimpy     před 9 dny 02.12.2019 20:02 |  
          1 1

          Myslíš na tribunu? To smysl dávalo. :-)

          • Re: I přes pochopitelné zúžení kádru

            Fabio     před 9 dny 02.12.2019 20:27 |  
            0 0

            ...no kdyz sprintera a hrotaka das na kridlo, za pulroku je na transfer listine

            • Re: I přes pochopitelné zúžení kádru

              wimpy     před 9 dny 02.12.2019 20:31 |  
              1 0

              Myslím, že jeho následné štace ukázaly, že jsme v tomto případě žádný talent nepromrhali. :-)

    • Re: I přes pochopitelné zúžení kádru

      Pert     před 10 dny 01.12.2019 20:51 |  
      16 2

      I kdyby neměl hrát v základu, tak je Frydrych minimálně skvělým náhradníkem, ať už za stopera, krajního beka, v záloze, případně i do útoku. Takového hráče bych se po jednom nepovedeném utkání rozhodně nezbavoval!

    • Re: I přes pochopitelné zúžení kádru

      pipe1980     před 8 dny 04.12.2019 00:23 |  
      1 0

      se Zeleným a Frydrychem nesouhlasím, Frydrych je zosobněná spolehlivost a Zelený vůbec nechápu proč bys ho pouštěl, z ostatních by mi nikdo nijak zvlášť nechyběl, i když Buren je megasympaťák, ale za tři a půl sezony dal pět golu. To je platnější co se golu týče skoro každej obránce u nás

  17. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Faris (přítel SN)     před 10 dny 01.12.2019 23:27 |  
    10 2

    Obránce a reprezentant Pobřeží Slonoviny Cheick Comara(26) by mohl posílit @slaviaofficial
    O zájmu Slavie píší africká média a přirovnávají ho k dalšímu kolegovi z reprezentace Simonu Delimu.
    Comara v současnosti působí v marockém @WACofficiel
    #prestupy #slavia https://t.co/Tvj18YBS7q

  18. Krmenčík

    JS (přítel SN)     před 9 dny 03.12.2019 16:37 |  
    13 0

    Na Twitteru už to jede, Krmenčík je v hledáčku Slavie, plusy/mínusy přestupu atd. Jaký je zdejší názor?

    Za mě jednoznačné NE. Potřebujeme i osobnostně zdravého hráče, navíc jeho efektivita je v současné formě pochybná.

    • Re: Krmenčík

      Edenjejenjeden     před 9 dny 03.12.2019 16:44 |  
      13 0

      Krmenčík ne!To si raději stáhněme v zimě Musu....

    • Re: Krmenčík

      o5aradecek     před 9 dny 03.12.2019 16:59 |  
      5 1

      To je těžký... Fotbalově by nám pomohl určitě, zároveň by to do budoucna obrovsky oslabilo našeho jediného konkurenta v boji o titul. Že není zrovna Einstein, to víme všichni, ale jestli je do kabiny osobnostně ne/zdravý asi úplně neposoudíme, tam nikdo z nás nevidí. Ale o Stochovi se říkalo to samé (že rozbije kabinu) a odehrál tady 2 nejlepší roky své kariéry a stal se miláčkem tribun. Fakt bych to případně nechal na vedení a za sebe nedokážu říct ani ano či ne. Nemáš lehčí otázku? :-)

      • Re: Krmenčík

        jose01     před 9 dny 03.12.2019 17:01 |  
        1 0

        to si snad děláte kozy!

        • Re: Krmenčík

          o5aradecek     před 9 dny 03.12.2019 17:08 |  
          2 0

          Klid, stejně to je jen "jedna paní povídala na twitteru" :-)

          • Re: Krmenčík

            jose01     před 9 dny 03.12.2019 17:23 |  
            3 0

            taky doufám že vedení nebude mít to srdce rozdělit nejinteligentnější útočné duo v lize Krmenčík-Chorý, škoda že svůj intelekt neuplatnili ve vědecké sféře a zahodili ho u fotbalu

    • Re: Krmenčík

      kondorr     před 9 dny 03.12.2019 18:15 |  
      0 0

      Tomu moc nevěřim už jenom to že PLzen by za něj chtěla strašnej balík

    • Re: Krmenčík

      Votypkaj     před 8 dny 03.12.2019 18:37 |  
      4 0

      Určitě ne, Plzni budou chybět peníze z pohárů a nevidím důvod, proč by je měla Slavia sama dotovat, aby byli na špici dál, spíš by bylo ideální nechat je "vyhladovět". Oni budou muset nejpozději příští rok začít prodávat hodně levně, zatím je drží peníze z LM a z prodeje Hrošovského.
      Navíc ten hráč je morální mrzák, stejně jako Kopic nebo Limberský, už vidím jak reaguje třeba Béřa, že ho má vedle sebe v kabině...

      • Re: Krmenčík

        Votypkaj     před 8 dny 03.12.2019 18:45 |  
        2 1

        z Plzně by se mi líbil momentálně akorát Kalvach jako budoucí náhrada/konkurence Hušbyho, jsou sice typologicky odlišní, ale mohl by krýt záda Nicovi, který by se posunul na podhrot.
        Navíc poslední dobou začal být Kalvach i docela produktivní

    • Re: Krmenčík

      Borgetti     před 8 dny 04.12.2019 12:18 |  
      0 0

      Já řikám tak velké NE, jako je vzdálenost mezi zemí a sluncem :-)

  19. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    ustecak     před 9 dny 03.12.2019 17:02 |  
    2 3

    Hodně se diskutuje o tom, zda a za kolik případně pustit Ondru Koláře. Osobně je mi to skoro jedno, zda půjde či nikoliv, protože kdyby odešel Štěpán Kolář, tak budeme teprve v průšvihu. O Štěpánovi se moc nemluví, ale výsledky jeho práce jsou na úrovni Trpiše možná i výše. V jakýchkoliv podmínkách dokázal téměř z každého svěřence udělat top světovou kvalitu, kdo to může říct? Mít takového trenéra na hroťáky, tak si pískáme.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      jose01     před 8 dny 03.12.2019 18:35 |  
      2 0

      brankáře můžeš asi naučit chytat, ale hroťáka pokud to v sobě nemá můžeš trenovat jak chceš

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Marcelo10     před 8 dny 04.12.2019 00:05 |  
      5 2

      Mimo to, ze Krmencik je moralni dno..cely ten tweet JT mi nejde do hlavy? Jaky nejlepsi utocnik? Celou dobu od nas slysim, jak u nas nebude utocnik davat 20 golu, jak musi behat, napadat, bojovat, byt kimbinacni atd..a nakonec vychvalime Krmelca? Vzdyt to je lempl, ktdrej jen lezi. Ano, oly dava, ale v Olzni hraji na nej. To jsme mohli vzit rovnou Komlicenka, byt i on mi neni po chuti, oproti tomu hov.du z Plzne je to aspon chlap.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        pipe1980     před 8 dny 04.12.2019 00:16 |  
        5 0

        ustecak o voze a ty o arašídách

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      kjandourek (admin)     před 8 dny 04.12.2019 09:28 |  
      2 0

      Ale Štěpán u nás není na gólmany sám.... je tu i Radek Černý.... a třeba Pavlenku na přestup do bundesligy dokázal připravit právě Radek s polu s Milanem Veselým....

  20. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    o5aradecek     před 8 dny 04.12.2019 10:20 |  
    5 13

    Když už se nakousl Krmenčík, tak co ten Kanga? Prej nechce v Mordoru prodloužit. To by byla sranda - Kanga nahrává, Krmenčík dává gól. Za Slavii. A Fandové bolševika a plísně skáčou z oken! :-))

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Qope     před 8 dny 04.12.2019 10:51 |  
      5 3

      Když už přistoupím na tuhle velmi velmi velmi velmi (a dalších 17 velmi raději psát nebudu) hrůznou myšlenku, tak raději jen ten Krmenčík ... ale když by někoho zajímal i můj názor, tak ani jednoho ... Kanga rozesere kabinu, dozadu také neumí máknout, simuluje, provokuje a ve Slavii nemá dobré jméno.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        o5aradecek     před 8 dny 04.12.2019 10:54 |  
        2 1

        Velmi velmi (a ještě 15x velmi) v pohodě názor. :-) Ale přesně tohle se psalo před dvěma lety i o Stochovi. :-)

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          Qope     před 8 dny 04.12.2019 11:05 |  
          8 0

          uznávám, ano o Stochovi se psalo to samé. Na druhou stranu, Stoch sem nepřicházel, když ho 99% fans nesnášela za to, jak se choval v zápasech proti Slavii ... a taky tak odporně nesimuluje ...

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

            wimpy     před 8 dny 04.12.2019 11:28 |  
            2 0

            To samé o Stochovi ale psal jen Konečný. Jeho oblibu u nás nalajnoval Necid, když řekl, že se s ním u turka paktoval proti Sivokovi.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      kjandourek (admin)     před 8 dny 04.12.2019 11:50 |  
      4 1

      Upřímně si myslím, že náš trenérský štáb bere pouze hráče do určitého věku, kdy je ještě šance, že si je dokáží zformovat k obrazu svému.... 26 let je maximum, starší hráči k nám pod Trpišem přestupovali pouze v případě, že už pod ním někdy hráli (Kúdela)....

      Takže si myslím, že Kanga v žádném případě.... a Krmenčík je někde na hraně - spíše si myslím, že to je zase takové to novinářské plácnutí do vody s přáním, aby to jedna nebo druhá strana dementovala a oni budou mít čtenost....

      Podobně jako když DS z Trpišovského výroku na poslední tiskovce (Na Koláře máme dobrou nabídku), vykřesal dvoustranu s vymyšlenou sumu, čímž vyprovokoval JT k Tweetu v němž vše uvedl na pravou míru...

      Krmenčíka k nám doporučovalo pár expertů sportu potom, co se v Lize Mistrů ukázala naše slabší koncovka, to je celé...

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        o5aradecek     před 8 dny 04.12.2019 11:58 |  
        0 0

        Vždyť v pohodě. Jen zabíjíme čas do zápasu v Liberci, ne? :-) Plácáme do vody.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Andreas     před 8 dny 04.12.2019 15:09 |  
        1 0

        K tomu věku - výjimka by se našla - Traorému bylo 30 když k nám přestoupil.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          kjandourek (admin)     před 8 dny 04.12.2019 15:27 |  
          1 0

          Pravda, na něj bych zapomněl.... :-)

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Borgetti     před 8 dny 04.12.2019 12:14 |  
      4 0

      Tak pro mě není kvalita na prvním místě. Jako to řekl Nezmar:"Chceme ty nejvhodnější hráče,nikoliv nejlepší" a do toho zapadá i kabina, taktika a viděli jste rozbor bránění u Kangy? Obrana 1/10 jen Messi je horší :D

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        o5aradecek     před 8 dny 04.12.2019 12:21 |  
        3 0

        Nikdy bych si nedovolil rozporovat, co řekl pan Nezmar anebo můj Bůh - Jindra! Jak říkám, tlacháme o blbostech, než nastoupí VÁLEC v Liberci. :-)

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        jose01     před 7 dny 04.12.2019 18:30 |  
        4 10

        jenomže věř romu, že by naši trenéři odrovnali i Messiho, by ho nutili bránit, a k brance soupeře by ani nedoběhl, prostě když máš takovýho hráče, tak holt musíš maximálně využít jeho přednosti a ne že ho za každou cenu obětuješ na oltář systému hry, Stanciu je taky všechno možný než pes obranář

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          necich     před 7 dny 04.12.2019 19:48 |  
          4 1

          Pokud rozumíš psanému textu tak to co píšeš je prostě blbost. Nezmar a spol. prostě vybírají hráče, kteří se hodí do našeho, respektive jejich stylu. To Messi není...Ta k by si ho prostě nevybrali..:) V tom tje právě to jejich plus a výhoda. Oni vědí co chtějí hrát a pro ten styl a způsob hry si vybírají hráče. Ne vždy se to musí podařit. Já prostě vidím, že pokud potřebujeme pravého beka tak přivedeme pravého beka a ne křídlo, které na beka přeučujeme a v tom vidím hlavní přínos. Víme co chceme a víme jak toho dosáhnout...

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          Borgetti     před 7 dny 04.12.2019 21:01 |  
          1 0

          A není nejpodstatnější, že tento styl je tak skvělý, že nám dávají uznání i ti nejvěhlasnější trenéři světa? Hlavně je hodně atraktivní na pohled. U Stancia mě to mrzí taky, že se mu tak nevede, ale druhou sezónu pod Trpišovským jsou hráči lepší. Jinak Nico rozdá hodně dobrých míču pro základ útoku.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          kjandourek (admin)     před 7 dny 04.12.2019 21:53 |  
          2 0

          Stanciu v dresu povidlových čertů dával góly hlavně z trestných kopů... tam to bylo co trestňák do pětadvaceti metrů, to gól.... Fakt, že u nás mu to lítá všude možně jenom ne do branky, přece není o nějakém obranářství - Zahrává jich drtivou většinu a to i ze začátku zápasů, kdy nemůže být o nějaké únavě z většího běhání ani řeč...

          Takže ty řeči, že jsme ho obětovali na oltář systému hry, jsou bohapustý výmysl... Ostatně za řekou to bylo většinou i o tom, že se trefoval v první půlce... a ve druhé úplně odešel... To se mu už tady nestává a po absolvování zimní přípravy fyzické i herní bude daleko lepší - teď přišel až po skončení přípravy... Do hry byl pouštěn postupně od druhého kola...

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          kondorr     před 7 dny 05.12.2019 11:08 |  
          0 2

          Kdyby do Slavie přestoupil Messi tak sestavu a taktiku na soupeře připravuje on a JiT by byl jenom asistent. :)

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Ondráš     před 8 dny 04.12.2019 16:08 |  
      9 4

      S Kangou a Krmenčíkem jděte do hodně hlubokého a tmavého šípku!

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Ladislav (přítel SN)     před 7 dny 04.12.2019 19:37 |  
        4 0

        Trpiš se soukromě vyjádřil, že máme kliku, že rudí "vyhodili" Nica a ne Kangu, takže Kanga na našem seznamu posil určitě nebude, stejně jako Komličenko ...

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      ŽerykRWS     před 7 dny 04.12.2019 22:25 |  
      2 0

      Myslím že Kanga by přestup k nám uvítal. Vzhledem k tomu jak se choval gentlemansky v posledním derby. Že by ho u nás nevítal nikdo je věc druhá

  21. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    jose01     před 7 dny 04.12.2019 20:05 |  
    0 3

    samozřejmě jsem to myslel tak, že by ho zdědili v kádru, je mi jasný že tento typ hráče by nekupovali, je to vidět i na jejich tvrdošíjnosti ohledně útočníků, což je škoda, takovej co dá gol z ničeho by se nám asi hodil

  22. Přestupy až v létě

    ŽerykRWS     před 7 dny 04.12.2019 22:41 |  
    5 4

    Co se týče útočníka, pracoval bych na tom postu s Matouškem. Gólovej hráč do tahu to je. kdyby měl odejít Souček, tak na DZ máme Oskara. Ke stoperům snad v létě přibude Hovorka. Na jednu soutěž nám tři stopeři stačí. Trochu je mi líto nevyuzityho Holeše a Sýkora se v Jablonci slušně rozehrál. Myslím že před jarem by nám rozšiřování kádru neprospělo, naopak by mělo jít X hráčů hostovat.

  23. Skoďák do USA

    James     před 7 dny 04.12.2019 23:02 |  
    8 0

    Milan má možnost zahrát si MSL a já doufám, že to klapne.

    • Re: Skoďák do USA

      Fačín     před 7 dny 05.12.2019 09:26 |  
      2 4

      Amerika by pro něj byla ideální, si myslím. Ale pořád je to naše legenda a útočník schopný dávat góly. Jen potřebuje důvěru a čas na hřišti.

      • Re: Skoďák do USA

        p!erreCORE     před 7 dny 05.12.2019 10:54 |  
        5 0

        Moc moc bych si přál, aby Milan letos dal těch zbejvajících devět gólů u nás.. klidně všechny z penalt, i kdyby měl jen za rozhodnutýho stavu střídat, aby šel kopat.. Legendou už je a vždy bude, stal by se ještě "kanonýrem" a pak ať hraje v Americe třeba do čtyřiceti! Vydělá nějaký dolíky a pozná novou zem, nový život.. kdyby to mělo být takhle, řeknu proč ne?

        • Re: Skoďák do USA

          Ragnarok     před 7 dny 05.12.2019 11:23 |  
          0 5

          Vydělá méně než ve Slavii, ale přesto se mu to vyplatí. Naučí se jazyk, pozná jinou kulturu a to je také velmi cenné.

          • Re: Skoďák do USA

            kondorr     před 7 dny 05.12.2019 11:38 |  
            2 3

            Kdyby si měl vidělat mín tak nevidim jedinej důvod proč tam chodit poznávat jinou kulturu může až skončí s fotbalem peněz na to dost.

            • Re: Skoďák do USA

              Spidlin     před 7 dny 05.12.2019 11:51 |  
              4 0

              Už jednou mu lukrativní zahraniční angažmá nevyšlo. Bylo by fajn, aby si tedy na stará kolena mohl nějakou tu cizinu vyzkoušet. Finančně škodný rozhodně nebude, o nové motivaci ani nemluvě. Takže nějaká USA, Čína či Arábský poloostrov, proč ne. Hlavně ať se tam prosadí a hraje.

              • Re: Skoďák do USA

                Jachym     před 7 dny 05.12.2019 12:32 |  
                0 0

                Teoreticky by se mohli prohodit s Ondráškem v Dallasu:-) Z hlediska herního a životního určitě nejlepší USA, z hlediska finančního jsou zbylé varianty lepší.

            • Re: Skoďák do USA

              Ragnarok     před 7 dny 05.12.2019 13:45 |  
              0 2

              Si odborník. Kolik myslíš, že mu v USA dají a o kolik by brutto částka musela přesáhnout tu českou, aby si čistého přišel na stejné peníze. Zjistíš, že by tam musel být jedním z nejlépe placených hráčů. Což asi takto starý zcela neznámý hráč nebude. Nebude v rámci té výjimky na myslím 3 hráče mimo platový strop, takže bude mít méně, pokud tam půjde. To je fakt.

              • Re: Skoďák do USA

                kondorr     před 7 dny 05.12.2019 14:33 |  
                1 4

                Tuhle reakci moc nechápu když píšeš že si tolik co ve slavii nevidělá tak nevidim jedinej důvod proč chodit někam do zahraničí když bude mít mín aspon teda co se týká financí.

                • Re: Skoďák do USA

                  jose01     před 7 dny 05.12.2019 16:16 |  
                  2 1

                  kondore sakra píše se vydělá, tobě to nevypaluje oči? jeho žena by to možná neviděla, že něco za mořem vydělá...

          • Re: Skoďák do USA

            p!erreCORE     před 7 dny 05.12.2019 11:44 |  
            3 0

            Tak možná vydělá méně, ale o to zas tolik nejde. Zahraniční angažmá mu přeju. Už jen pro tu zkušenost a pro možnost poznat nový svět novou kulturu. Ať to bude kdekoliv, tak hlavně aby tam měl pravidelné vytížení - na lavičce by mu dle mně bylo lépe u nás. Ať to není druhořadý tým, ale tým z první čtvrtiny tabulky. To bych mu přál, kdyby se mu chtělo, proč ne. Zároveň ale patřím k Milanovým fanouškům a doufám, že se ještě pořádně oklepe a do konce sezony nasází devět banánů a tradá.. Myslím, že při současné formě našeho útoku je v podstatě jedno, kdo bude hrát - bohužel - takže myslím, že Škoďák by mohl dostávat víc šancí v základu, když už bude o titulu rozhodnuto za pár kol (doufám). Prostě a jednoduše, Milana mám rád, přeju mu kilo v našem dresu a pak ať si jde dokopat kariéru, kam jen bude chtít! A klidně, ať zůstane na věky věků! :)

            • Re: Skoďák do USA

              kondorr     před 7 dny 05.12.2019 11:50 |  
              1 3

              Nevěřim že těch 9 golů může do konce sezony dát aspon ne ve Slavii když nehraješ nemůžeš dávat goly.

              • Re: Skoďák do USA

                Jachym     před 7 dny 05.12.2019 12:28 |  
                1 3

                Devět gólů od nynějška nedají, pokud jim jako mávnutím kouzelného proutku zázračně nenaroste forma, naši útočníci velmi pravděpodobně ani dohromady...:-)

        • Re: Skoďák do USA

          guyincognito     před 7 dny 05.12.2019 16:19 |  
          5 0

          Do klubu kanonýrů se pokud vím započítávají i góly z jiných nejvyšších soutěží...

  24. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    James     před 6 dny 06.12.2019 07:14 |  
    4 0

    To jsem myslel, že tu bude víc živo. Asi insideři nechtějí nic pustit? Nebo ty připravované přestupy v naší Slavii dobře tají?

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Ados     před 6 dny 06.12.2019 09:03 |  
      3 3

      A nebo to bude nudné transferové okno a přijde 1 hráč a 5 jich odejde.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        kondorr     před 6 dny 06.12.2019 11:45 |  
        0 4

        Podle mě nepříde nikdo neni moc důvod někoho přivádět možná stoper, ale asi až v létě máme hráče na hostování a slušně se jim daří tak uvidíme.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Slávy syn     před 6 dny 06.12.2019 10:39 |  
      3 3

      Tento způsob spekulací zdá se mi poněkud podivný. 164 komentářů na téma přestupy a ani jedno jméno.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Juventus turin     před 6 dny 06.12.2019 11:07 |  
      4 0

      Jako vždy mlží (šikovně)... Něco přijde...

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Marcelo10     před 6 dny 06.12.2019 11:40 |  
      0 0

      Je trosku zvlastni ta pasaz, kde rika, ze si ted bete volno. A dal zminuje, ze nevi co bude :)

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Radek097 (přítel SN)     před 6 dny 06.12.2019 12:16 |  
        3 0

        Všichni mají po podzimní části volno. :-)
        Třeba odejde Kolář už teď v zimě a Vantruba zůstane anebo zde Koláře ještě udržíme a Vantruba půjde znovu někam hostovat. Kdyby už s ním Slavia nepočítala, asi by po něm nechtěla, aby se k lednu hlásil v Edenu, takže se ani nelze divit, že neví co bude, protože to nejspíš neví ani trenérský tým.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      p!erreCORE     před 6 dny 06.12.2019 11:44 |  
      7 0

      mně se líbí celý název klubu: "FK Pohronie Žiar nad Hronom Dolná Ždaňa" :)

  25. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Grobar     před 5 dny 07.12.2019 17:21 |  
    4 14

    Mám info z blízkého zdroje na Marka Jankulovského, že v zimě přestupuje Stronati do Slavie.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Boo_SKS     před 4 dny 07.12.2019 18:24 |  
      14 0

      Snad to neni pravda. Stronati je pouze takovy "o neco lepsi Frydrych", tedy neobratny, nepohyblivy a vylozene soubojovy hrac s mizernou technikou a velmi spatnou rozehravkou. Neprosadil se ani v Austrii Viden ci pote v Boleslavi. Navic by byl hodne drahy. Ne, to opravdu neni hrac pro Ligu mistru a stopera, jehoz vykonnostnim stropem je ceska liga opravdu kupovat nepotrebujeme, na to nam staci (na ligu) spolehlivy Fryda. Pokud i po pul roce casu shaneni adekvatni nahrady za Simona s Misou privedeme Stronatiho, tak budu velmi, ale velmi zklamany.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Sherudan     před 3 dny 08.12.2019 22:02 |  
        0 0

        Neříkalo se něco podobného o Hovorkovi?

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          wimpy     před 3 dny 08.12.2019 22:09 |  
          0 0

          Naopak, o tom se vědělo, že umí kopat, ale že je malej.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      jose01     před 4 dny 07.12.2019 19:21 |  
      0 2

      to stejně začne hrát až na podzim, dle toho co jsem viděl je jeho fyzička nic moc , takže by ho trenér nejdřív půl roku honil po lese, s náma v poháru se tam ke konci motal jak mátoha

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Ondráš     před 4 dny 07.12.2019 20:33 |  
      11 0

      Snad se tvůj zdroj plete.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      slaviator     před 4 dny 07.12.2019 21:50 |  
      9 0

      Stronatti k nám nepřijde.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 dny 08.12.2019 02:30 |  
        5 0

        Snad se tvůj zdroj neplete.

  26. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    luva     před 4 dny 07.12.2019 21:31 |  
    1 9

    Pánové na foru RB, psali, že přestup Krmenčíka k nám je hodně blízko... Víte o tom někdo něco?

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      sicilianbrno     před 4 dny 07.12.2019 22:30 |  
      1 1

      Krmenčik je buldozer do vapna, je podobny škodovi, oba se do šanci dokaži dostat, ale oba toho hodne dokaži zazdit, maximalne se o něm uvažuje kvuli jeho končici smlouve a tim padem nižši ceně ( což by mě pobavilo videt v ten moment ksicht šadka, ktery za nej mohl mit tehdy cca 250 mega a ted by musel brat max 20 :-) ).
      Za me.nebrat, to uz radeji toho Šporara,.ktery tu techniku a praci s balonem ma.lepši....

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        solf     před 4 dny 08.12.2019 05:06 |  
        5 0

        Krmenčík má smlouvu do 30.6.2021, to zatím asi není velký důvod pro razantní snížení ceny.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          sicilianbrno     před 4 dny 08.12.2019 08:31 |  
          0 0

          Aha, tak tim padem to na jeho prichod nevypada, verim ze mame v hledacku nekoho jineho...

  27. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Jachym     před 4 dny 07.12.2019 22:00 |  
    3 10

    Tak to tady čtu a zjišťuji, že se tu vynořilo "insiderů" jako partyzánů po válce nebo bojovníků proti komunismu 30 let od listopadu 1989...:-D

  28. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    ColinSKS     před 4 dny 07.12.2019 23:36 |  
    5 12

    za svoji osobu přivítám kteréhokoli hřáče, co oblékne náš dres. jakkoli může být v současnosti negativně hodnocen. fanousčci Slavie - spousta nás je - nesmrtelní - navždy věrní. A hráči to vnímají. Takže pokud by přišel Krmelec - což pochybuji - tak určitě na něj nebudu nadávat.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Arya     před 4 dny 08.12.2019 01:19 |  
      22 2

      Já bych tedy Krmenčíkovi nedokázala fandit, i kdyby k nám opravdu přišel. Tento hráč je pro mne morálním odpadem. Proto doufám, že k nám nepřijde.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      pf     před 4 dny 08.12.2019 13:01 |  
      6 0

      Patřím k těm, kteří se snaží hodnotit hráče až podle výkonů v našem dresu a nemít předsudky jen dejme tomu kvůli sparťanské minulosti. Když přicházel David Hovorka, snažil jsem se zde krotit vášně, které jeho přestup vyvolával a plně věřil našemu sportovnímu vedení. Musím se ale omluvit, Michael Krmenčík patří k těm mála hráčům, které si v našem dresu vidět nepřeji. Vím, že má fotbalové kvality a třeba se mu u nás bude dařit střílet branky, třeba ho i vezmu na milost. V tuto chvíli mi je ale při pomyšlení přestupu toho plzeňského aroganta k nám opravdu nevolno.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Borgetti     před 4 dny 08.12.2019 13:31 |  
      3 1

      No možná se ti to splní, ale mě by mrdlo. Modlim se, ať se to nestane.
      Nevim kdo to je a jak na to ten člověk přišel, ale přidávám zde vlákno ze sparťanského webu. Stále ale věřím Tvrdíkovi, který to popřel selským rozumem.
      ---------------------------------------------------
      Zdroj: e-sparta
      rmenčíkdeepred7.12.2019 20:01reagovat
      Krmenčíkův přestup do Slavie je údajně dost blízko. Je to sice hovado, ale očekávám, že 20 g za sezonu se mu tam podaří dát (jestli teda ten přestup dopadne)

      waaw7.12.2019 20:36reagovat
      Je pravda, ze nekoho takoveho potrebuji jako sul a byli by s nim ve vapne hodne silni. Na druhou stranu jeho to tahne ven.

      Nam nezbyva ne privest jeste lepsiho a hlavne pohyblivejsiho utocnika

      artaxerxes7.12.2019 21:07reagovat
      Kolik by museli za něj dát - pokud jim Slavia nepošle 150, tak je Plzeň pošle někam.

      To zranění mu sice snížilo cenu, ale za 100mega ho prodají do klubu ala Brugy

      Scooter_x7.12.2019 22:15reagovat
      Já si nějak nedovedu představit, že Plzeň prodává někoho do Slavie, navíc jednu ze svých opor. Tím by Plzeň absolutně rezignovala na sportovní cíle. Z pohledu Krmenčíka mi to taky moc smysl nedává. Podle mě kachna...

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        wimpy     před 4 dny 08.12.2019 13:35 |  
        3 0

        Tak je to možná důvěryhodnější zdroj, než iSport, ale jen o fous, asi jako ruik. :-)))

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Leksel     před 4 dny 08.12.2019 14:58 |  
      6 1

      Pouhá představa, že tohle vidím v sešívaným dresu a jímá mnou hrůza a znechucení.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      wimpy     před 4 dny 08.12.2019 15:04 |  
      1 0

      Taky bych na něj nenadával, ale celkem pochybuju, že by byl přínosem. Už jen proto, že se po zranění nedostal do původní formy.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        belmis (přítel SN)     před 3 dny 08.12.2019 20:59 |  
        4 2

        Já si zase myslím, že by byl přínosem, ale dosud je to pro mě jeden z nejnesympatičtějších hráčů ligy.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      VanDel     před 4 dny 08.12.2019 15:34 |  
      7 4

      Tohle je hodně těžký. Na jednu stranu věřím, že kdyby přišel, tak u nás by minimálně 20 golů za sezonu dával. Je to hráč, který dokáže dát gol z čehokoliv a ten gol si i dokáže vypracovat úplně sám (prostě něco jako Škoda za mlada). Ale na druhou stranu je to prostě Krmenčík....Krmenčík !!! Ten mi do našeho dresu vůbec nepasuje.....

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Ondráš     před 3 dny 08.12.2019 19:42 |  
        1 0

        No to je otázka, jestli by byl takovým přínosem. Přece jen je něco trochu jiného hrát u vidláků a pak v SKS, kde by byl teda kurva pod tlakem-z mnoha důvodů.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          VanDel     před 3 dny 08.12.2019 21:13 |  
          0 3

          Ze by Krmencik nezvladl tlak ve Slavii, toho bych se vubec nebal. Ma uz za sebou dost zapasu v Evr. poharech vcetne LM, zapasy za narodak a hlavne jeho povaha mi taky nesedi na sesypani se ze Slavie.

  29. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Qope     před 4 dny 08.12.2019 15:49 |  
    1 6

    Když tolik emocí budí Krmenčík, jsem zvedav až media přijdou třeba s dalším bývalým plzenákem a to Václavem Pilařem :-D ...pro informaci nic o tom nevím, max to, že je v Olmiku nadbytečný a očekávám podobné kachny jako s krmelcem. A ani jednoho si myslím, že Slavie nepotřebuje ...

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      necich     před 4 dny 08.12.2019 16:55 |  
      9 0

      Nepotřebujeme, ovšem Pilař je slávista, respektive jeho rodina. Navíc nemá v palici piliny..

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Qope     před 4 dny 08.12.2019 16:57 |  
        0 1

        O Slavii nevim, ale v rodině jsou velký fanoušci Realu a Ramose (zvlášt jeho žena :-D)

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          Joe-L     před 3 dny 08.12.2019 21:44 |  
          1 1

          Necich má pravdu, Vašek je slavista. Jenže se obávám, že by to tady fyzicky nedal. I v Olmíku musel mít úlevy při tréninku... na druhou stranu - naši kondičáci a fyzio odvádí nadstandardní práci (na to, jak jsou kluci vytížení, tak máme poměrně málo zraněných nebo se kluci jsou schopní rychle dát do kupy), třeba by i jeho zvládli.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

            wimpy     před 3 dny 09.12.2019 02:13 |  
            7 0

            Otázkou je, proč by to dělali? Už je za zenitem, současná Slavia je mimo jeho možnosti.

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

              Joe-L     před 3 dny 09.12.2019 06:39 |  
              0 0

              No jo, to si taky říkám. Je mi to sice možná trošku líto, ale na současnou Slavii už asi nemá.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          Leksel     před 3 dny 08.12.2019 23:56 |  
          0 0

          Paní Pilařová má holt ráda tu správnou tvrdost. :-)

  30. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    boss009     před 4 dny 08.12.2019 18:10 |  
    10 7

    Než toho přihlouplého "řidiče" tak to snad raději nikoho. Nevím, proč řešit takovou trosku z naší vybrakované soutěže. Raději by měli koupit hráče z Red Star Richmonda Boakye to je prostě střelec od pána boha. A že bude stát balík tak snad jsme nějaký klub a něco jsme vydělali. Prostě pokud chceme hrát LM pravidelně tak potřebujeme střelce, řeči že ho nepotřebujeme, protože ho zastoupí celý tým se ukázali jako naprosto zcestné. Kdyby tady byl někdo jako Richmond tak dneska máme postup v LM v kapse to mě nikdo nevymluví. Sázet na zoufalce jako je Krmelec, proboha jsme snad Slavia a ne nějaký ústav pro choromyslné. Ten člověk je mě odporný jen se na něj podívám. Možná jsem na něj moc přísný, ale tak to mám.

  31. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Borgetti     před 3 dny 08.12.2019 23:18 |  
    3 3

    Na fb někdo dal fotku se Stochem. Je v Praze, jestli už tedy neodletěl. Co tam psal ten pán, tak že Miňo přestupu do Řecka lituje. Chtěli byste ho zpět?

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      James     před 3 dny 09.12.2019 06:40 |  
      2 1

      Miňa mám rád, hlavně ty jeho pumelice z dálky a překvapivé řešení, ale nějak si nejsem jistej, kam by jsme ho napasovali. Na kraj zálohy, už nemá rychlost a střed zálohy máme dost našlapanej. Navíc rok pořádně nehrál a má už nějaký věk.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      James     před 3 dny 09.12.2019 07:16 |  
      2 1

      Miňa mám rád, hlavně ty jeho pumelice z dálky a překvapivé řešení, ale nějak si nejsem jistej, kam by jsme ho napasovali. Na kraj zálohy, už nemá rychlost a střed zálohy máme dost našlapanej. Navíc rok pořádně nehrál a má už nějaký věk.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Ondráš     před 3 dny 09.12.2019 08:35 |  
      11 2

      Já těmhle návratům moc nefandím, takže spíš ne.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      ColinSKS     před 3 dny 09.12.2019 10:03 |  
      0 9

      jo chtěli. ale je to vyloučeno, protože JiT a Stoch nejde dohromady. to je jako s magnetama - opačné poly se odpuzují

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Pepino44     včera 10.12.2019 14:51 |  
      0 0

      Tak já jsem rozhodně proti návratu. Odešel sám, ze Slávie jej nikdo nenutil. Když mu bylo sluníčko a teplé moře bližší než Slávia, dobře mu tak. Mimo jiné, ke konci již také moc nenastupoval v základu. Nějaký čas tu nebyl a již mu ujel vlak.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        p!erreCORE     včera 10.12.2019 15:26 |  
        0 0

        a píše se to s krátkým a :)

        Tak ono také záleží na tom, kdy, kde a na čem píšeš. Já jsem jednou potřeboval něco rychle napsat a psal jsem to v hospodě na telefonu a pak jsem se zděsil/ jako Pelta/ když jsem to po sobě četl na počítači.

        to je ale vono, ta neúcta ke klubu.. když sem na sračky, tak raději nepíšu, když to nedokážu napsat správně :)

        ale nechme toho. dnes 2:2

  32. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Pepibican     před 3 dny 09.12.2019 09:56 |  
    10 0

    Psát tady o tom, že by pro některé byl třeba akceptovatelný Krmenčík je pro mne nepředstavitelné jako kdyby Rychlé Šípy přijaly do klubu Štětináče.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      kjandourek (admin)     před 3 dny 09.12.2019 10:01 |  
      5 0

      Upřímně řečeno - optikou dneška - byly ty vylomeniny bratrstva kočičí pracky vlastně takové neškodné zlobení... :)

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Pepibican     před 3 dny 09.12.2019 10:07 |  
        9 0

        Bohužel za těch téměř 80 let od doby Rychlých Šípů ty vylomeniny dnešní mládeže mnohdy nabírají kriminální nádech, takové "nevinné" naschvály přerostly do násilí, brutality, těžké šikany a ublížení na těle (a na duši potažmo též) mezi mládeží. A proto někdo, kdo se ožralý pohybuje po nocích autem a bourá a zatahuje do toho těhotnou ženskou, aby jej tahala z průseru, bych si u nás představoval v týmu jen hodně těžce a hodně těžce bych to kousal. Ať si dál kokešuje tam, kde je.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          kjandourek (admin)     před 3 dny 09.12.2019 11:03 |  
          0 0

          Já s tebou souhlasím - proto mi ten příměr s Rychlými šípy a Štětináčem tolik neseděl.... idiot, co bourá ožralý a potom není schopen za to nést následky, je daleko horší, než lotr, jehož hlavním padoušským rysem bylo chování krys... :-)

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

            Pepibican     před 3 dny 09.12.2019 13:53 |  
            3 0

            Já jen přirovnávám naše historické čisté slávistické ideje k čistým ideím Rychlých Šípů, a škodolibého "zlého" Štětináče, který by mezi čisté duše Rychlých Šípů jaksi nezapadal, tak jakože přirovnávám ke Krmelcovi, který by též nezapadl do naší kabiny. :-) A do našich srdcí a duší už vůbec ne. Štětináč choval asi 50 nebo kolik krys, u Krmenčíka mi stačí ten jeden jediný krysí vychcaný ksicht...

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      ColinSKS     před 3 dny 09.12.2019 10:02 |  
      0 7

      i štětináč, a možná i dlouhé bidlo, by se dali převychovat

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        kjandourek (admin)     před 3 dny 09.12.2019 12:38 |  
        1 0

        A nad Bohoušem jsi jako zlomil hůl? :D

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        bongor     před 3 dny 09.12.2019 14:18 |  
        2 0

        Dlouhé bidlo by byl výbornej do středu obrany.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Ondráš     před 3 dny 09.12.2019 10:13 |  
      6 0

      Copak Krmenčík, ale někteří by tu chtěli i ryzí charakter Kangu:D

  33. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Marcelo10     před 3 dny 09.12.2019 10:12 |  
    1 1

    Podle Sportu se zajimame o Patrika Hellebranta ze Slovacka..

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Ondráš     před 3 dny 09.12.2019 10:14 |  
      1 2

      Jedině dobře.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        kjandourek (admin)     před 3 dny 09.12.2019 11:12 |  
        5 1

        No, zatím s tím nákupem mladíků a jejich posíláním na hostování nemáme úplně dobré zkušenosti - Trubač i Chaluš nakonec během hostování nedostávali tolik příležitostí a víceméně zakrněli - teď už jsou prodáni a i tak ve svých nových klubech zahřívají lavičku...

        Uvidíme co další z řady - Matoušek... ten alespoň v tom Jablonci hraje a otrkává se...

        Určitě má smysl Helebranta koupit, ale nechal bych ho ve Slovácku a to pokud možno dlouhodobě, aby k nám šel až jako ligou ostřílený mazák (třeba jako Šéva, nebo Maso) a ne jenom naděje, kterou následně semele konkurence a pár zápasů na lavičce....
        Tady by na tom byl lépe, než výše uvedení, protože ti k nám šli z klubů, které záhy spadly o ligu níže (Trubač z Hradce, Chaluš z Příbrami) a tudíž se jim muselo hledat jiné hostování... a na jiném hostování by takový kluk musel být výrazně lepší, než domácí talenti, jinak nemá jejich nový klub moc motivaci je nechat hrát na úkor těch svých...
        Slovácko je v lize nahoře, tomu snad sestup nehrozí, tak by mohl být Helebrant v dobrých rukách, i kdybychom ho tam měli nechat sbírat ostruhy ještě dva roky....

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Obr     před 3 dny 09.12.2019 13:56 |  
        1 0

        Presne. Koupit a nechat ve Slovacku do konce sezony.

  34. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Slávy syn     před 3 dny 09.12.2019 16:15 |  
    17 15

    A já bych do toho říznul! Titul máme v kapse (nebo za gumou u trenek nebo kam si vlastně fotbalisti strkají kapesníky), pro mě ideální čas postavit tým na Evropu - tedy tak, abychom se nekochali jen předváděnou hrou, ale i výsledky. Teď zasít, a v létě vyjet s kombajnem na ty koeficienty. Pustil bych Frydrycha, Hušbauera, Tecla, Burena, Júsufa a Zeleného, poslední dva na hostování a dá-li majitel, koupit útočníka plus Musu, pravé křídlo, levého a středního obránce. V zimě otestovat Felipeho, Matouška a Oscara. Cílem by bylo stejně běhavé mužstvo, jako máme teď, ale přesnější v kombinaci i zakončení. Stran útočníka je snem podobné terno, jaké udělal Salzburg s Hallandem (po němž jsme údajně taky pokukovali). Nebáli se za něj vysolit 130 milionků, sice o něj přijdou, ale přežijí díky jeho gólům v Evropě a navrch na něm trhnou dvě miliardy. Nedá-li majitel, řezal bych mělčeji, ale řezal, všechno s vyhlídkou na předkolo (nebo spíš předkola) LM a herní projev, který nám v kaprlize zaručí dominanci na deset let.
    Tak jsem se zasnil a teď mi to napalte za toho Pepka.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 dny 09.12.2019 17:28 |  
      1 4

      Zrovna jsem ti chtěl napsat, že celkem souhlasím až na Pepka, ale ty sis (ne "jsi si") to na konci napsal vlastně sám.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      o5aradecek     před 2 dny 09.12.2019 18:47 |  
      3 1

      Ten Salzburg je dobrý příklad a věřím, že smýšlení našeho vedení je naladěné na podobnou strunu. Taky bych šel cestou okysličení kádru mladou rychlostí a dravostí (Musa, Matoušek, Oscar, Félipe) a kdy jindy, než teď v zimě? Postupně a citlivě ty kluky zapracovávat.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      JS (přítel SN)     před 2 dny 09.12.2019 20:32 |  
      7 8

      Se všema těma jménama souhlasim, přesně takoý řez bych udělal také. Hušbauer není hráč pro Evropu, takže za mě úplně v pohodě.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Harvey     před 2 dny 09.12.2019 21:26 |  
      6 4

      Řezat do něčeho, co funguje z pohledu investice - výstup několikanásobně nad očekávání je zcela iracionální. Vše je třeba řešit citlivě s ohledem na týmovou chemii.
      Pustíš Zeleného a přivedeš koho? Bořil je dle rozhovorů očividně konzervativní typ, ani do Slavie se mu nechtělo po zkušenostech z Žižkova, kvůli nejisté výplatě. Půjde si ve skoro 29 letech ze Slavie, kde má supr plat, jisté místo v základu a Ligu Mistrů někam do Německa, kde třeba ani hrát nebude bez ohledu na své výkony? To asi ne a zůstane tu dokud bude mít výkonnost. Takže tenhle post máme na 5 let vyřešený hráčem ideálním do Trpišovského systému. Teď odejde Tvým řezem Jarda Zelený, skromný kluk, který bere pozici dvojky na levém beku a přijde kdo? Očividně musí být dva stupně lepší než Jarda Zelený, jinak ten tah nemá smysl. Co to udělá s týmovou chemií? Pokud by byl v lize hráč na levý bek, očividně budoucí hvězda ligy co chce ukrást Sparta/Plzeň, tak bych to chápal. Ale nikdo takový není. Nebo pokud bychom měli vyskautovaného nějakého budoucího Patrice Evru, taky bych to chápal. Ale aktuální situace na levém beku je takřka ideální a řezat do ní je nesmysl. Dokážu si pouze představit poslat Jardu na hostování a stáhnout Sykyho, který by alternoval křídla + levého beka. Ale otázka je zda mu to neuškodí, v Jablonci teď hraje jeden jediný post a je famózní. Ale víme jak to bylo, když lítal mezi AM, LM, RM a LB pozicema a hledal se.
      To samé platí o Frydrychovi a Hušbauerovi. Zlatí náhradníci.
      V útoku je situace jiná, Jindra se jí snažil řešit z vlastních zdrojů, protože ani v lize není nikdo, kdo by nám pomohl. Zahraniční příchod bude obrovské riziko. Útočníci jsou drazí a i když koupíme zabijáka, tak si můžem koupit svého "Shevchenka do Chelsea". Naštěstí jsme udělali dvě fantastické hostovačky Matouška a Musy. Takže snažit se tyhle kluky zabudovat do A-týmu je no brainer a modlím se, aby to aspoň s jedním vyšlo!

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        JS (přítel SN)     před 2 dny 09.12.2019 23:54 |  
        13 9

        No Hušbauer je všechno, jenom ne „zlatý náhradník“. Nesnese, když sedí na lavičce. Šilhavého veřejně sundal v novinách za to, že ho nestavěl v Evropě, Trpišovského zatím zkousává asi z respektu k výsledkům a protože jsou kamarádi. Jenže jinak Hušbauer moc pozitivní lídr není, spíš naopak. Neustále se rozčiluje, rozkřikuje na spoluhráče... Přitom sám neudělá dva kroky navíc do nějaké nabíhačky, leckdy posere míč, když přihrává na obsazeného zdvojeného spoluhráče, ale ztráta pak jeho chyba není... Nelíbí se mi jeho chování a nemyslím si, že by mu pomohlo zahřívat lavičku.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          wimpy     před 2 dny 10.12.2019 00:06 |  
          5 1

          Jen bych upozornil, že to, že se někdo emotivně projevuje při zápase ješě nemusí nic vypovídat o chemii v týmu. Někteří hráči to prostě potřebují ventilovat hned na place a většinou se to tak bere, za deset vteřin se o ničem neví...

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

          Harvey     před 2 dny 10.12.2019 01:32 |  
          9 6

          Prosimtě JS co to meleš? Že jednou Hušba řekl do rozhovoru, který se vysílal živě, něco o Šilhavém, za což se mu okamžitě omluvil je nějaký ukazatel, že nesnese lavičku? Jeden rozhovor z dejme tomu padesáti co v životě poskytl je ukazatel? Šašku. Určitě jsi nikdy nic neplácl, co bys tak nemyslel viď? :D
          ...
          No vzhledem k tomu, že má Hušba největší počet přihrávek do šancí v celé lize, tak si asi může ve svých brzo 30ti letech a blížících se 300 odehraných zápasů v lize dovolit říct svým spoluhráčům, co podle něj dělají blbě.
          ...
          Já nejsem zastáncem toho, aby byl Hušba první variantou do středu pole. A to před odchodem Králíka ani nebyl. Ale Hušba nadále ukazuje, že ligu dává s prstem v nose a pouštět takového hráče, navíc očividně oblíbeného v kabině, je dobrej nesmysl.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

            JS (přítel SN)     včera 10.12.2019 10:15 |  
            5 7

            A stačí nám hráč, který sice dává ligu s prstem v nose, ale v evropě je spíše přítěží, pokud nastupuje?

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

              JS (přítel SN)     včera 10.12.2019 10:16 |  
              5 5

              Já myslel, že chceme být stále více konkurenceschopní, že chceme být lepší a lepší. Ne stagnovat na úrovni „na ligu dobrý“.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

        Pepino44     včera 10.12.2019 14:37 |  
        1 2

        víme jak to bylo, když lítal mezi AM, LM, RM a LB pozicema a hledal se.

        Máš pravdu, ale stejně se cítil lépe na WC.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Pepino44     před 12 hodinami 11.12.2019 18:20 |  
      2 0

      Jó, to by se to řezalo, když to není naše a nic nás to nestojí.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Dru Zeree     před 2 dny 09.12.2019 18:30 |  
      10 0

      Za takový drobáky se nebude Jarda ani obtěžovat zvednout telefon :D. Se v tom Malmo úplně posrali ne?

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Harvey     před 2 dny 09.12.2019 19:58 |  
      8 2

      Vzkázal bych jim, že za milion eur můžou mít Kuchtu.
      Za dva Buráka. Za čtyři Standu, za deset Škoďáka a za třicet Standu Vlčka!

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Andreas     před 2 dny 09.12.2019 20:27 |  
      2 0

      Jinak řešilo se tady, do kdy má Musa ve Slavii smlouvu. Konečný píše, že do 30.6.2021 a nyní se řeší nová.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2020

      Barys     včera 10.12.2019 11:49 |  
      3 0

      Západní evropa má zažito, že z Čech koupí hráče za pakatel a udělá na něm balík. Doufám, že se toto smýšlení o nás díky slávce bude měnit ! Skoro ni to přijde jako urážka, to by asi do Redbul S. asi ani nepomysleli.

  35. Matej Vydra

    Marcelo10     včera 10.12.2019 14:26 |  
    4 4

    Myslite, ze Vydra je nerealny? Do utoku by nam mohl sedet..treba takove hostovani s opci. Smlouvu ma "uz jen" rok a pul..

    • Re: Matej Vydra

      dupy77     včera 10.12.2019 16:06 |  
      0 0

      Taky bych si přál Vydru

      • Re: Matej Vydra

        Sherudan     včera 10.12.2019 16:50 |  
        7 0

        Nebo aspoň bobra.

        • Re: Matej Vydra

          pehacko     včera 10.12.2019 19:06 |  
          1 0

          nakonec to bude parek nutrii...

            • Re: Matej Vydra

              Pepino44     před 12 hodinami 11.12.2019 18:16 |  
              0 0

              Tak co já si tak pamatuji, tak tady šlo spíše o nutrie, jo, kde jsou ty časy.

        • Re: Matej Vydra

          bongor     před 20 hodinami 11.12.2019 10:37 |  
          1 0

          Jo takovej pěknej bobr.............ty jsou zase teď v modě.

    • Re: Matej Vydra

      Andreas     včera 10.12.2019 16:58 |  
      2 0

      Mimo naše možnosti. Do Burnley přestoupil za 12,2 milionu euro. I kdyby nám ho byli ochotný prodat za polovinu (a prodělat tak na něm 6 milionů euro), tak je příliš drahej. A když hostoval v Readingu, tak to bylo za poplatek 2,7 milionu euro.

  36. Re: Přestupy a spekulace zima 2020

    Mikey     včera 11.12.2019 00:09 |  
    0 5

    Vakoun Issouf Bayo
    Co myslíte, v Celticu moc nehraje, tak by mohl být i levnější.

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen