Přípravná utkání

Slavia - České Budějovice 3:3

Ke druhému přípravnému utkání letošního roku nastoupila Slavia na Strahově proti Dynamu České Budějovice, týmu, který byl posledním soupeřem červenobílých v podzimní části ligové soutěže. 

Zápas sledujte na Slavia TV.

V základní sestavě se jeden z mladíků - Jakub Křišťan - představil ve stoperské dvojici s Michalem Frydrychem. V záložní řadě se před Tomášem Součkem vedle sebe srovnali Oscar Dorley, Ibrahim Traoré, Patrik Hellebrand a Lukáš Provod. Na hrotu dostával přednost Jusúf Hillál.

Slavia začala aktivně, rychle zahrávala dva rohové kopy, Traorého zakončení z malého vápna obrana zvedla nad branku. Budějovicím vyšel protiútok v jedenácté minutě, kdy se na Koláře v jednu chvíli řítili dva osamocení útočníci, ale Brandtner ideální prostor pro přihrávku prováhal a balón pod sebe už dalšího spoluhráče nenašel. V 17.minutě gólman Dynama Křížek vytáhl Frydrychovu hlavičku a Jusúf doklepl míč do sítě, ovšem pomezní mával ofsajd. Na druhé straně Mršić našel Schranze, proti jeho střele se vytáhl Kolář, ale i tohle vzrušení bylo přerušeno ofsajdovým postavením střelce. ve 23.minutě si Traorého centr zpracoval na prsou Bořil a ranou z hranice vápna vyprášil Křížkovy rukavice. Ve 25.minutě Hellebrand obral o míč Javorka vyvážejícího míč a jeho zakončení vytáhl Křížek jenom konečky prstů na další roh. Následný Traorého centr odvrátla obrana k Hellebrandovi, jeho ránu srazil Brandtner. Po odvráceném rohovém kopu míč vrátil Coufal do levého křídla k Frydrychovi, ten nasadil Schranzovi jesle a pálil na zadní tyč, kterou tak o metr minul. Po půlhodině hry se ujala akce Budějovických. Schranzův přesný centr trkl do branky Mršić - 0:1. Tempo poněkud opadlo, hosté se neměli kam hnát, slávisté byli poněkud zaskočeni. Ve 39.minutě další Hellebrandovu ránu srazila obrana na roh, převaha Slavie byla patrná, ale narážela na zformovanou obranu hostí. Poprvní půli odcházeli do kabin spokojenější hosté.

Do druhé půle Slavia vyměnila devět hráčů, na hřišti zůstal pouze "kapitán" Oscar a gólman Kolář. Jako první zahrozil Tecl, ale balón po Stanciuově obloučku mu utekl až k brankové čáře. Odtamtud přišla zpětná přihrávka na vápno a Stanciuova střela mířila vedle. V 62. minutě už přišlo vyrovnání. Ševčík poslal doleva balón na Koska a jeho výborný centr si našel na penaltě Oscar Dorley. Maličký záložník trkl do míče a zapsal si první gól v sešívaném dresu. Takřka vzápětí Tecl o chloupek nedosáhl na centr Stanciua. Slavia přitlačila. Tecl unikl po pravé straně a jeho přízemní cent odvrátl těsně před Olayinkou jeden z obránců. Hosté mohli jít do vedení v 65.minutě, po Mršićově centr se před Kolářem zjevil Javorek, ale domácí gólman jej vychytal. Odražený míč ještě posílal na branku Rabišic a Javorek míč patou umístil mimo Kolářův dosah, ovšem také mimo branku. nedáš - dostaneš platilo v plné míře. V sedmdesáté minutěsi připravil míč Stranciu a parádní ranou do pravého horního rohu poslal Slavii do vedení - 2:1. Hned po rezehrání ovšem Budějovice vyrovnaly. na centr z trestného kopu si naskočil Havel a ceho hlavičku doklepl do branky hrudí Polom. V 75.minutě Teclův centr zasáhl skluzující Schranz rukou a hlavní sudí po nápovědě od pomezního nařídil penaltu, kterou bezpečně proměnil Stanciu - 3:2. V 82. minutě po zpětné přihrávce pálil z hranice pokutového území levou nohou k levé tyči Holeš, gólovou střelu zstavil obránce Havel. Slavia byla lepší, tlačila, ale i Budějovice zlobily rychlými útoky. V 87. minutě obelstli Schranz Oscara, navedl si míč na hranici vápna a bombou na přední tyč okolo Takácse srovnal na 3:3. Těsně před koncem si připravil balón na střelu těsně za vápnem Ševčík, ale jeho rána letěla nad. Druhý zápas přípravného období tak skončil bez vítěze.

Sobota 25. 01. 2020 13:30

Přípravné zápasy, 2019/2020
3 - 3
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

62. Oscar Dorley
70. Nicolae Stanciu
76. Nicolae Stanciu (pen)

SK Dynamo České Budějovice
SK Dynamo České Budějovice

29. Mršić; 72.Polom; 88. Schranz

Komentáře (188)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - České Budějovice

    carevitchando     před 4 lety 25.01.2020 13:13 |  
    6 2

    To je jen dobře, že si zahraje i Křišťan. Od toho přáteláky jsou.

  2. Re: Slavia - České Budějovice

    Obr     před 4 lety 25.01.2020 13:18 |  
    5 5

    Felipe zase ani mezi nahradnikama. Cekal sem tedy od neho v priprave vic.

  3. Re: Slavia - České Budějovice

    Gemplus     před 4 lety 25.01.2020 13:21 |  
    3 2

    Dá se na to někde (krom mista konání) kouknout? díkec

  4. Re: Slavia - České Budějovice

    Fačín     před 4 lety 25.01.2020 13:40 |  
    2 3

    Křišťan s Ústím na křídle a dneska na stoperu?? Asi velkej univerzál..

  5. Re: Slavia - České Budějovice

    carevitchando     před 4 lety 25.01.2020 13:42 |  
    5 1

    Chtělo by to ubrat ruchový mikrofony, ten kuňkal není slyšet :-)

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Karel13     před 4 lety 25.01.2020 17:04 |  
      0 0

      Nevím proč, ale na 2.půli jsem ntb propojil HDMI s TV a komentář normálně silný, ruchové zeslabené ...

  6. Re: Slavia - České Budějovice

    iwanowicz     před 4 lety 25.01.2020 14:05 |  
    14 2

    Fakt si nemuzu pomoct, ale ten Yusufuv pohyb bez mice je desne lezerni. To fakt nemuze aspon nekdy zapnout bez mice do sprintu, kdyz bojuje o sestavu a bude na place jen polocas? Bohuzel mu moc neverim, ze se u nas nekdy prosadi..

    • Re: Slavia - České Budějovice

      puchy     před 4 lety 25.01.2020 14:14 |  
      7 4

      Zoufalej a lepší to nebude...Oskar hezky.

  7. Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

    gazza     před 4 lety 25.01.2020 14:16 |  
    8 2

    Jusuf to je opravdu strašný Ani snaha není vidět .Oscar a Hellebrant dobrý

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      ervin     před 4 lety 25.01.2020 14:32 |  
      8 7

      Jusuf od samého začátku velký omyl, píšu to tady už rok a teď zase mínusujte jako vždy...

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

        kapitan.pisoar     před 4 lety 26.01.2020 02:37 |  
        3 4

        Taky jsem si vsiml ze na SN se nehodnoti podle nazoru, ale podle jmena. Uboha uroven...

  8. Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

    jufoun (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2020 14:19 |  
    11 0

    Hellebrand se mi líbí, přehled ve hře, nebojí se vystřelit, bude dobrý.

  9. Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

    Fačín     před 4 lety 25.01.2020 14:22 |  
    2 39

    Tak první půle opět bída, dozadu zmatky, prostupnost, dopředu nedůraz, žádná kreativita. Kombinace mizerné, náš opěvovaný "systém" se rozpadá jak domeček z karet. Místo fotbalu to připomíná hru na honěnou. Vlastně je vážně jedno, jestli máme nebo nemáme útočníka, když k němu stejně nejsme schopní dostat balon. i přes tu bídu byly ale některé výkony velmi zajímavé - standartně výborní Bořil a Souček, čím dál tím víc se mi líbí Provod, velmi slušní Frydrych, Hellebrand, Jusuf i Křišťan. Naopak klasicky slabý Coufal, zbytečný a alibistický Dorley a dnes špatný Traoré.

    Tak snad se to v druhé půli zlepší.

    Za Budějovice mě překvapil hráč č.22 Meszároš, pravý bek (nebo záložník?), v životě jsem to jméno neslyšel, ale hraje velice dobře. Stejně tak Talovierov na stoperu, vážně nechápu rudou bídu, že si ho nenechala.

    A pan trenér Horejš je pořád slyšet, jak diriguje svoje svěřence a náš trenér? Ten je asi spokojen, protože kdo mlčí, souhlasí.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      kondorr     před 4 lety 25.01.2020 14:27 |  
      11 1

      Podle mě Oscar hraje dobře bohužel Jusuf je hodně špatnej

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Edenjejenjeden     před 4 lety 25.01.2020 14:29 |  
      13 1

      Oscar není zbytečný ,a hraje velmi slušně....

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Kenny     před 4 lety 25.01.2020 14:32 |  
      13 1

      Takhle blbě by to snad neohodnotila ani moje stará...

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Phate     před 4 lety 25.01.2020 14:35 |  
      8 1

      To jsou zase plky ( .. kde se nám co rozpadá? :D ). Budějovice hrají na protiútoky a jeden jim tam padl, to se občas stane. Na stoperu máme dvojici, která spolu nikdy nehrála, tak to bohužel občas zaskřípe.
      Celkem souhlas s hodnocením některých hráčů, až na Traorého (ten má větší problém s terénem, než se sebou), Jusufa (do mezihry dobrý, ale v útoku těžká bída a jeho pomalý návraty by mě točili být trenérem úplně neskutečně.. zlatý Baluta) a Coufala (hraje dobře, chce si to sundat ten filtr z očí ;)).

      Jinak, z Hellebranda by mohl být hodně dobrý ofenzivní záložník, je vidět, že se nebojí ani střelby. Docela by mě zajímalo, jak vedle sebe budou vypadat se Ševčíkem, nebo jak si s ním bude rozumět Stanciu.

      A trenér nemusí mít vždy potřebu řvát jak na lesy. Od toho má prostor v přestávce, aby dostatečně naznačil, co se má změnit. Horejš ty svoje ovečky musí dirigovat, protože občas nestíhají pokrývat naše krajní obránce při nábězích, což ho evidentně dost vytáčí. :D

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

        Fačín     před 4 lety 25.01.2020 16:18 |  
        1 5

        No v první půli tam žádný systém opravdu nebyl, byl to chaos, hra na náhodu, minimum šancí. Chápu, že sestava byla hodně kombinovaná, ale to na věci moc nemění. Druhá půle už byla lepší, tam už nějaké náznaky "systému" a chuť do hry byly.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Phate     před 4 lety 25.01.2020 14:36 |  
      4 1

      A zapomněl jsem, že Oscar hraje taky docela dobře. Rozhodně není zbytečný. :D

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

        Fačín     před 4 lety 25.01.2020 16:19 |  
        1 8

        Dorley nehrál dobře, zavinil třetí gól a od 60.minuty tahal nohy.

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

          dropt     před 4 lety 25.01.2020 19:04 |  
          11 0

          Jak se vám líbil Oscar? Jako jediný z hráčů v poli odehrál oba poločasy, vstřelil navíc i první branku Slavie…
          „Myslím si, že to byl náš nejlepší hráč na hřišti, nejen tím gólem, ale i herním projevem a ovládáním míče. To vše přesto, že nastoupil na křídle, tedy postu, který dlouho nehrál. Zaprvé jsme k tomu byli donuceni některými absencemi, zadruhé jsme ho tam chtěli vidět a chtěli jsme také, aby odehrál celý zápas. Myslím si, že naplno ukázal potenciál, který v něm je.“

          A teď kdo má pravdu. Fačín nebo Trpišovský? :-)

          • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

            goop     před 4 lety 27.01.2020 12:50 |  
            1 0

            Trpišovský tomu nerozumí a nemá na to trénovat Slavii.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Boss82     před 4 lety 25.01.2020 16:48 |  
      7 6

      Dej si mokrej hadr na čelo, cvoku!

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

        Fačín     před 4 lety 25.01.2020 17:50 |  
        5 8

        Táhni někam, neumíš nic jinýho než nadávat a hrát si na mistra světa. Sám nemáš jedinej názor.

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

          Boss82     před 4 lety 25.01.2020 20:55 |  
          4 2

          Názorů mám spoustu, ale debatovat o nich s bláznem vážně nebudu.

  10. Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

    Boo_SKS     před 4 lety 25.01.2020 14:25 |  
    20 0

    Z prvniho polocasu mam 3 hlavni poznatky:

    1) Hellebrant vyborny, podobny typ hrace jako Sevcik - kreativni, pohyblivy a vyborna prace s micem. Veliky talent, ktery se idealne hodi do moderniho fotbalu, takze i kdyby to jeste nebylo na acko a vratil se hostovat do Slovacka, tak to urcite byla dobra koupe.
    2) Oscar take velmi dobry, typologicky mi pripomina N´Gola Kanteho, protoze je neustale v pohybu, nikdy se nezastavi, vecne se nabizi, rychle posouva mic a ma vyborne cteni hry. I on k nam zapadne a urcite bude dobrou posilou.
    3) Yusuf opet strasny - u nej bohuzel nevidim zadny posun, stale stejna tragedie. Jasne, ma slusnou techniku a je dobry do mezihry, ale (jako vzdy) mi prijde, ze jako utocnik se neumi chovat ve vapne, kde si nenajde ten spravny prostor a tim padem se ani nedostane do zakonceni. Navic ten lezerny pohyb... Opravdu nevim, cim by nam mohl pomoci. Nevidim tam ani zadne zablesky...

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Kenny     před 4 lety 25.01.2020 14:29 |  
      4 1

      Souhlas, slovo od slova....

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Faltič     před 4 lety 25.01.2020 14:31 |  
      3 3

      Já osobně bych chtěl vidět hrát Yusufa s Matouškem vedle sebe aspoň 2-3 zápasy, byla by to docela zajímavá alternativa pro nás. Yusuf je technickej a mohl by dávat Matouškovi za obranu dobry balony.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

        pehacko     před 4 lety 25.01.2020 14:35 |  
        8 3

        neblazni, to by plukovnika v jablonci kleplo, poslat mu tam vyklusavat jusufa!

  11. Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

    první rytíř     před 4 lety 25.01.2020 14:38 |  
    4 16

    Nyní jsem velice zvědavý na naše trenéry. Zcela jasně se ukazuje, že v lize už všichni naši soupeři, kteří si to s námi nemohou rozdat napřímo, zaparkují autobus před a ve vápně a my NEVÍME co s tím. Soupeři potom stačí jedna, dvě podařené útoky a vyhraje, byť skoro celý zápas hraje před svým vápnem. Abychom ten autobus roztrhali museli bychom být v kombinaci přesnější, především rychlejší a museli bychom mít k dispozici ideální trávník (ten dnes k mání nebude). Každému je snad už jasné, že problémem naší neproduktivity je absence kreativity, žádné překvapení, vše je dopředu hrozně čitelné, navíc rohy kopat a dávat centry do vápna ani nemusíme, není kdo by ty balony zužitkoval. Tak to prostě zatím je. Co s tím JiT uděláte?

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Boo_SKS     před 4 lety 25.01.2020 14:48 |  
      8 0

      Klid, zatim jsme trenovali predevsim kondici. Herni soustredeni nas teprve ceka. A nepochybuji, ze na ligu budeme adekvatne pripraveni. Tohle jsou spis zapasy pro fanousky, aby hrace po delsi dobe taky videli.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Kenny     před 4 lety 25.01.2020 14:50 |  
      4 0

      Že by počkal až skončí hrubá příprava?

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Rooney     před 4 lety 25.01.2020 15:42 |  
      4 2

      Autobus už proti nám v lize zkoušela řada klubů a kolik z nich vyhrálo??? Fakt neber ty přípravné zápasy tak vážně...

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

        Dr. Fe1     před 4 lety 25.01.2020 22:38 |  
        2 9

        Jenže to jsme ještě měli Hušbyho.

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

          Rooney     před 4 lety 25.01.2020 23:53 |  
          1 0

          To je pravda, ten to uměl překonat. Ale i tak je tu Stanciu, který by měl být na jaře ještě lepší a sehranější a je tu Ševčík, který už ukázal, že umí výborné finální a předfinální přihrávky. Plus Oskar také vypadá (a i v Liberci to ukázal), že umí vymyslet zajímavé věci, byť u něj se to nedá očekávat hned. Já bych se toho nebál a hlavně bych to takto nesoudil po 2 přípravných zápasech, navíc v této fázi...

          • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

            Dr. Fe1     před 4 lety 26.01.2020 00:06 |  
            0 9

            taky doufám, že to bude lepší, ale mám trochu obavy ....

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Fačín     před 4 lety 25.01.2020 16:21 |  
      0 17

      Plán "B" Trpišovský neměl, nemá a obávám se, že mít nebude. Autobus se dá přehrát kreativitou a překvapivým řešením, ale na to nemáme momentálně ve středu hřiště hráče. Trochu Stanciu nebo Ševčík, ale i ti jsou trochu čitelní.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

        Edenjejenjeden     před 4 lety 25.01.2020 16:50 |  
        4 0

        Trpišovský už naopak mnohokrát dokázal změnit rozestavení ,nebo sestavu,namátkou třeba zápas v Genku,kdy jsme nastoupili na první pohled ve zcela defenzivní sestavě a přesto dokázali vyhrát 4:1. Nebo zápasy v LM ,kdy jsme hráli bud s útočným hrotem nebo bez něj a v útoku se pohybovali Olayinka nebo Masopust .A rozhodně si nemyslím,že Stanciu,nebo Ševčík jsou čitelní,naopak podle mého jsou to dva nejkreativnější záložníci v lize,oba s překvapivým řešením herních situací....

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

        Boss82     před 4 lety 25.01.2020 16:52 |  
        13 0

        Ty tvoje neustálé útoky na nejlepšího a nejúspěšnějšího trenéra v novodobé historii Slavie jsou naprostým vrcholem ubohosti.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

        Tomastu     před 4 lety 25.01.2020 21:57 |  
        5 0

        Je tu spoustu lidí co má jiný názor než já, někdy tu zazní i názory které mi přijdou úplně mimo, ale jen teď mám chuť napsat : Fačíne... Ty jsi hovado, Fačíne ty jsi hovado!

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

          Fačín     před 4 lety 26.01.2020 11:16 |  
          2 6

          A to jako proč? Protože se odvážím říct to co vidím? Jsme tu snad v totalitě, aby člověk nesměl vyjádřit jinej názor, než je ten oficiální a jediný správný? Smím jen přikyvovat a nadšeně hýkat jako vy ostatní Svědci Trpišovi? V takovém světě a životě já žít nechci a nebudu.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

        wimpy     před 4 lety 25.01.2020 22:00 |  
        2 0

        Když máš dokonalej plán A, je plán B zbytečnej.

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

          Fačín     před 4 lety 26.01.2020 11:17 |  
          0 3

          Tos řekl hezky!

  12. Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

    gazza     před 4 lety 25.01.2020 14:47 |  
    7 3

    Co ten Tecl ještě chce!!To sakra musí dát

  13. Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

    Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2020 14:50 |  
    10 2

    No konečně! :-) Oscar hraje moc dobře a gól si zasloužil.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Edenjejenjeden     před 4 lety 25.01.2020 14:54 |  
      7 0

      A Kosek taky vypadá zajímavě....

  14. Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

    Lord_Edmund     před 4 lety 25.01.2020 14:50 |  
    3 2

    OSKYYYYYYY. Dobře ON. :-)))

  15. Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

    Edenjejenjeden     před 4 lety 25.01.2020 14:51 |  
    5 1

    Nepsal tady náhodou někdo,že je Oscar zcela zbytečný ? Fačíne ,nevíš o tom něco?

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

      Fačín     před 4 lety 25.01.2020 15:23 |  
      3 3

      Hodnotil jsem první půli.. Po bitvě je každý generál.. Taky bych ti teď mohl napsat, kdo zavinil třetí inkasovaný gól?

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

        dropt     před 4 lety 25.01.2020 15:25 |  
        3 2

        Oscar, který naivně vyhodnotil situaci (mel jít za hráče) a Takács, který ustoupil naprosto nepochopitelně až do vápna a nechal Schranze vystřelit z luxusní pozice.

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

          Fačín     před 4 lety 25.01.2020 15:32 |  
          1 4

          Já to vím, ale edenjejenjeden si to asi nechce přiznat.

          • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

            Pepino44     před 4 lety 25.01.2020 16:38 |  
            1 0

            Když víš, že třetí gol zavinil Takacs, tak proč se na to ptáš ?

            • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

              Fačín     před 4 lety 25.01.2020 17:53 |  
              1 4

              Zavinil ho samozřejmě Oscar, to jsme snad všichni viděli. Jestli mi tu začnete tvrdit něco jinýho, tak už jste se tu všichni vážně zbláznili.

              Takács to mohl zachránit,ale nestalo se, Schranz vystřelil včas a přesně.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

        Kulajs     před 4 lety 25.01.2020 15:55 |  
        2 3

        Taky bych se zeptal, kde byl krajní obránce Holeš? Oscar se svou postavou Schranze nepřetlačí. Při obdrženém gólu ze standartky se nechal předskočit opět Holeš. Pak bych zmínil efektivnost. Schranz to při třetím gólu napálil přesně, Ševčík v poslední minutě ani netrefil bránu. Oscar ale byl jinak výborný. Yúsuf byl neviditelný, naprosto neužitečný. Tecl se zatím s formou nepotkal. Tak snad si to sedne, ale hroťáka bych přivítal.

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

          Kulajs     před 4 lety 25.01.2020 15:57 |  
          1 1

          oprava Júsuf.

  16. Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

    gazza     před 4 lety 25.01.2020 14:51 |  
    2 3

    Výborně Oscar .Gólem potvrdil svůj parádní výkon .Ten bude dobrý stejně jako Hellebrand

  17. Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

    iwanowicz     před 4 lety 25.01.2020 14:56 |  
    4 1

    Oskar to bude mit dneska hodne drahy. Kapitanskou pasku + prvni gol. Premek uz na lavicce chysta baseballovou palku.. :)

  18. Re: Slavia - České Budějovice 1:1 ve 2.poločase

    Lord_Edmund     před 4 lety 25.01.2020 14:57 |  
    6 1

    Nico, to byla nádhera

  19. Re: Slavia - České Budějovice 0:1 v 1.poločase

    Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2020 14:57 |  
    7 1

    Góóóóóĺ!!! Tak už i Stanciu se rozstřílel. To bude na jaře jízda!!! :-)

  20. Re: Slavia - České Budějovice 1:1 ve 2.poločase

    gazza     před 4 lety 25.01.2020 14:59 |  
    1 3

    Tak ti byl banán ,ale ta naše obrana děs

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1 ve 2.poločase

      Lunaris     před 4 lety 25.01.2020 15:05 |  
      7 0

      Není nová dekáda až od roku 21? Podobně se to řešilo i v roce 2000.
      Každopádně Oscar se mi líbí hodně. Nevím, na kterém postu by si ho trenér představoval, ale ten hráč má neskutečný přehled a běhá stejně neúnavně jako Olayinka.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1 ve 2.poločase

        slaviator     před 4 lety 25.01.2020 15:33 |  
        1 2

        Není. Nové tisíciletí je až od 1.1.2001, ale nová dekáda, tzn "dvacátá léta" začíná 1.1.2020. každopádně "dekáda" je i označení jakýchkoli deseti po sobě jdoucích let, dekada tak může být například i období mezi 1.1.1995 a 31.12.2004...

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1 ve 2.poločase

          rudahvjezda     před 4 lety 25.01.2020 20:13 |  
          0 3

          1. tisicileti zacalo 1. lednem roku 0. 2. tisicileti tedy 1. lednem roku 1000. 3. tisicileti tedy zacalo 1. 1. 2000.
          Obdobne dekada. 1. 1. roku 0 zacala prvni, 1. 1. roku 10 zacala druha

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1 ve 2.poločase

            JS (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2020 20:28 |  
            0 0

            Problém je, že počátek letopočtu v rámci Juliánského i Gregoriánského kalendáře stanovili tehdejší historici na narození Ježíše Krista a tomu dali číslovku roku 1.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1 ve 2.poločase

            wimpy     před 4 lety 25.01.2020 20:33 |  
            0 0

            Myslíš, že někdo označil první rok svého kalendáře jako nultý? Onehdá tedy UEFA s nultým ročníkem LM, ale to se nepočítá, neb UEFA je mafie. :-)

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1 ve 2.poločase

            Leksel     před 4 lety 25.01.2020 20:37 |  
            0 0

            Kdepak, 1. tisicileti začíná 1.1. roku 1, 2.tisiciletí 1.1.1001 a 3.tisicileti 1.1.2001.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1 ve 2.poločase

            kjandourek (admin)     před 4 lety 25.01.2020 20:50 |  
            2 0

            Já sice chápu, že číselná řada začíná nulou... před ní je -1 a za ní je 1.... Ovšem to je pouze matematika... kalendář nemá rok nula ... máme rok jedna a o rok dříve se psal první rok před Kristem... čili rok mínus jedna..

  21. Re: Slavia - České Budějovice 3:2 ve 2.poločase

    gazza     před 4 lety 25.01.2020 15:17 |  
    2 4

    Ta obrana dnes to je na zamyšlení

  22. Re: Slavia - České Budějovice 3:2 ve 2.poločase

    Fačín     před 4 lety 25.01.2020 15:20 |  
    2 14

    Tak hurá, konečně jsme dali nějaké góly! A taky tam konečně byla vidět nějaká chuť a zaujetí pro hru. Skvělý Stanciu, velice slušný Takács, Ševčík a Kosek, Holeš určitě lepší než Coufal v první půli, průměrný Kúdela, Olayinka a Zelený. Dorley o něco lepší než v první půli, ale jen cca 20 minut, pak úplně odešel fyzicky (pravda, jediný odehrál celý zápas). Paradoxně dal gól, dokonce hlavou, obrana na něj úplně zapomněla. V závěru zápasu navíc zavinil vyrovnávací gól laxním přístupem. Kolář měl prsty ve všech inkasovaných gólech, rozehrávka průměrná. Na závěr hodnocení jsem si nechal Tecla, kterému jsem napočítal 11! zazděných nadějně rozjetých situací. Buď si nedokázal zpracovat balon, nebo si ho ukopl, nebo zapomněl vystřelit, nebo nepřesně přihrával.

    Takový Schranz ukázal, jak má hráč zakončovat...

    Takže druhá půle lepší než první, konečně nějaké góly, ale vítězství z toho opět není.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2 ve 2.poločase

      kondorr     před 4 lety 25.01.2020 15:40 |  
      9 1

      Já ti nevím nejsem odborník a proto se nepoustím k takovímu hodnocení ,ale když bych musel tak bych asi souhlasil jenom s tím že Stanciu hrál slušně.Naopak podle mě Oscar běhal jak motorová myš.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2 ve 2.poločase

      Alanor (admin)     před 4 lety 25.01.2020 15:43 |  
      11 0

      Čím tě tak zaujal Takács? Zahrál tak nějak normálně a moc práce neměl, ale v tom závěru při gólu Schranze podle mě chyboval nejvíc. Oscar sice prohrál souboj, ale to bylo na půlce a Takács před tím hráčem zacouvá až do vlastního vápna, aby mohl vystřelit. Nepochopitelné.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2 ve 2.poločase

        Fačín     před 4 lety 25.01.2020 16:07 |  
        1 5

        No na začátku druhé půle tam minimálně dvakrát slušně vyřešil určitý závary a líbila se mi jeho rozehrávka. Navíc mi přijde, že hraje s takovým klidem, jistotou. Uznávám, že u toho gólu to už bylo asi trochu moc s "klidem".

        Dlouhodobě na mě působí velice dobře, jsem rád, že jsme uplatnili opci a věřím, že to bude adekvátní náhrada za Součka, až odejde. Typologicky mu je velmi podobný, na Tomáše ztrácí asi hlavně v dlouhých balonech do křídel.

  23. Re: Slavia - České Budějovice 3:3 ve 2.poločase

    Lord_Edmund     před 4 lety 25.01.2020 15:21 |  
    7 0

    Nj, docela koukatelný zápas, který odkryl momentální nedostatky, které jsou způsobeny kromě absence gólových útočníků snad doufejme jen těžkou přípravou .U gólu na 3 :3 sice Oskar ztratil zbytečně balón, ale normálně by snad Laco nenechal soupeře takto vystřelit. Plichta, no lepšíme se a příště už vyhrajeme.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3 ve 2.poločase

      Lunaris     před 4 lety 25.01.2020 15:23 |  
      4 1

      Taky jsem si říkal, že tam Takács pořád ustupuje ustupuje a pak čumí.

  24. Re: Slavia - České Budějovice 3:3 ve 2.poločase

    Novi.sks     před 4 lety 25.01.2020 15:22 |  
    2 2

    No, dneska jsem na Hattricku hrál zápas, kde jsem prohrával 0:1, potom vedl a skončilo to 3:3... Což mě odsoudilo k boji o udržení v barážovém zápase. To tahle remíza naštestí nic špatného neznamená :)

    Některé výkony byly super, jiné horší... Prostě jsme si zahráli, padlo šest gólů, já si to užil...

  25. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    Alanor (admin)     před 4 lety 25.01.2020 15:39 |  
    14 2

    Za mě zajímavý zápas. Je třeba brát v potaz, že jsme utahaní a že není dobrý terén, což samozřejmě vyhovuje mužstvu, které brání v bloku a chodí do brejků, což byl příklad Ústí i Budějovic.

    První půle špatná, druhá podle mě velmi dobrá. Výborní byli Oscar a Stanciu. Zajímavé momenty předvedl i Hellebrand.

    Nepříliš překvapivě zklamali útočníci. Standa sice náběhově skvělý, ale s míčem katastrofa. Může jít sám na bránu a skončí skoro u rohového praporku, pak dostane ze strany míč do tutovky a sám před brankářem se ukopne a odkopne to jako obránce. Aspoň tou snahou náhodně vybojoval penaltu...

    U Júsufa se pak fakt není čeho chytit (i když jsem ho minule trochu hájil alespoň za snahu). Chlap jako hora, navíc s dobrou technikou, ale po hřišti se podivně plouží jako leklá ryba a do zakončení se skoro nedostává. Naprosto impotentní útočník.

    Dnes se mi vůbec nelíbil ani Traoré, který proti autobusu nemá moc co předvést a akorát hru zpomaloval.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      Boo_SKS     před 4 lety 25.01.2020 15:58 |  
      7 2

      S tim Teclem to ale neni nic noveho a rozhodne to nesouvisi pouze s tim zranenim.

      Uz behem angazma v Plzni byl hodne poctivy a pracovity, ale mel tragicky prvni dotek a (pred)finalni fazi, protoze je hrozny plasan, ktery vetsinou pri tech unicich (ktere si ale zaroven sam vybojuje prikladnym pohybem) zvoli spatne reseni nebo ho provede nepresne. I proto se tam moc neprosadil a odesel.

      Takovy zkratka byl vzdycky a tezko se zmeni.

      Ja ho mam rad, protoze to je sympatak a slavista, takze mu to odpustim, ale komplexni utocnik to neni a ani nebude.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

        Dr. Fe1     před 4 lety 25.01.2020 22:24 |  
        0 11

        Není tak docela pravda, že se to nemůže změnit. Standa Vlček byl proslulej plašan, dával tak 2-3 góly za sezonu a 50 velkých šancí zazdil a až na závěr kariéry, tedy u nás ve Slávii, se částečně zklidnil a začal více šance proměňovat. Najednou to šlo. najednou dával góly. Trochu podobné to bylo třeba i u Druláka nebo u Kuliče. Někteří se ke stáru zklidní a začnou proměňovat.

        Standovi Teclovi zatím ten klid chybí. Tak kéž by ten klid našel a byl podobný případ jako výše uvedení !

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

          wimpy     před 4 lety 25.01.2020 22:26 |  
          2 3

          To je čistě o sebevědomí. Když to tam snajprovi padá, přestane bejt zbrklej. A naopak.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

            Dr. Fe1     před 4 lety 25.01.2020 22:34 |  
            0 9

            A to sebevědomí může přijít se zkušeností, s uklidněním "na stará kolena". Na Standovi Teclovi to teď leží, že má bejt útočník č. 1 a to jde bohužel naopak spíš proti tomu, aby se do téhle pohody dostal. Paradoxně mu může pomoci až si řekne, že nemusí nic dokazovat.

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

              wimpy     před 4 lety 25.01.2020 22:35 |  
              2 2

              Já bych opravdu o kvalitě a formě hráčů z přáteláků v lednu nic neusuzoval.

              • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                Dr. Fe1     před 4 lety 25.01.2020 22:53 |  
                0 11

                Ty jsi na podzim Slávii nesledoval, že uvažuješ jen o přátelácích ?

                • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                  wimpy     před 4 lety 25.01.2020 22:56 |  
                  2 1

                  Mluvíš o tom, že Standovi škodí vědomí, že je brán za útočníka číslo jedna. Na podzim jsem Slavii sledoval a takhle brán určitě nebyl.

                  • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                    Dr. Fe1     před 4 lety 25.01.2020 23:14 |  
                    0 10

                    O to je to pro něj nyní horší. Tak s čím vlastně polemizujete ? Asi jen tak z principu, za každou cenu, že ?

                    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                      wimpy     před 4 lety 25.01.2020 23:21 |  
                      6 2

                      Ale já vůbec nepolemizuji. Jen jsem rozvinul tvoji úvahu o možném uklidnění se hráče v souvislosti s věkem o neopomenutelnou složku sebevědomí. Ty jsi na to podotkl, že Standovi škodí post jedničky a já reagoval tím, co tvrdím neustále, abychom neposuzovali hráče podle přáteláků v přípravě. Měl jsem zato, že mluvíš o posledních dvou přátelácích, neb na podzim ho pouzice jedničky opravdu ovlivňovat nemohla. Dál už je to klasika, točíš debatu do nesrozumtelna a snažíš se mně dehonestovat. :-)

                      • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                        Dr. Fe1     před 4 lety 25.01.2020 23:29 |  
                        0 12

                        Ty dehonestuješ sám sebe, protože z čehokoliv se snažíš vyrobit konflikt. Oponuješ i tomu s čím souhlasíš, jen abys provokoval. Dál už je to klasika, točíš debatu do nesrozumtelna a snažíš se mně dehonestovat. :-)

                        • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                          wimpy     před 4 lety 25.01.2020 23:31 |  
                          6 3

                          Ale já vůbec nevyvolávám žádný konflikt. Opravdu bereš jako vyvolávání konfliktu konstatování, že bych nesoudil podle přáteláku v lednu, jako reakci na tvé (jinými slovy) "Standovi škodí pozice jedničky"?

                          • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                            Dr. Fe1     před 4 lety 25.01.2020 23:52 |  
                            0 11

                            Jistěže je to snaha o vyvolávání konfliktu. Trollíš tím že ze sebe děláš nechápajícího a točíš debatu do nesrozumitelna.

                            Dobře víš, že Standa až na drobné záblesky nehraje moc dobře celou dobu po zranění. Tedy celý podzim. nejde jen o nějáké přáteláky v lednu. A to že se nyní od něj čeká, že bude jednička mu jen přitěžuje. Debata ovšem jak dobře víš - a přesto trollíš - není o pozici jedničky - ale o tom, že se někteří hráči na stará kolena zlepší. Pozice jedničky to jen zhoršuje, ale není tím ústředním problémem, jak se snažíš podsunout.

                            A tím končím toto téma nenapravitelný trolle. Že si nedáš pokoj. Chvíli vydržíš bavit se jakžtakž normálně , ale pak ti to nedá a začneš zase trollit. Jako malej jarda.

                            • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                              wimpy     před 4 lety 25.01.2020 23:59 |  
                              4 2

                              Standa se hledá dlouho, souhlasím. S věkem se může uklidnit, moc nesouhlasím. Pozice jedničky mu přitěžuje, absolutně nesouhlasím. Tolik k diskuzi. Kde jsi našel problém víš jen ty. :-)

                            • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                              JS (přítel SN)     před 4 lety 26.01.2020 01:03 |  
                              11 1

                              To snad není pravda... Nechápu, proč tohle individuum admini neustále trpí. Jen pro připomenutí:

                              „Za prohřešek proti pravidlům diskuze bude rovněž považováno "spamování" diskuze vkládáním mnoha příspěvků podobného vyznění v krátké době za sebou či jakékoli jiné "trollení" diskuze. Trollení spojené s podezřením, že se jej dopouští osoba již dříve banovaná, může být trestáno banem bez předchozího trestu žlutou či červenou kartou.“

                              Karle, na co v tomhle konkrétním případě ještě čekáte? Schválně stačí udělat statistiku na počet příspěvků denně a zkontrolovat, kolik z nich se otočí do sebelítostného afektovaného záchvatu o tom, že mu tady někdo ubližuje, a následné vyvolávání konfliktu skrz obviňování jiných diskutéru.

                              Prostě proč jsme vystaveni tomu se neustále proklesťovat diskusí zahlcenou nesmyslnými hovadinami od tohoto diskutujícího?

                              • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                                Dennis     před 4 lety 26.01.2020 01:12 |  
                                8 1

                                Já tohle taky nechápu... Vůbec tomu nerozumím. To je pořád dokola a nic... Sere mě to.

                                • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                                  Dr. Fe1     před 4 lety 26.01.2020 01:28 |  
                                  0 11

                                  je to pořád dokola ze strany některých provokatérů - konkrétně wimpy a Quope. taky mě štve, že s tím nikdo nic nedělá. Já jen reaguji na jejich nechápavé příspěvky a snažím se jim to vsyvětlit. To je celé.
                                  Když nebudou jejich provokace, nebude moje reakce.

                                  • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                                    kalex     před 4 lety 26.01.2020 10:49 |  
                                    2 1

                                    Na mně si zapomněl. To ti neodpustím.
                                    :()

                                    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                                      Dr. Fe1     před 4 lety 26.01.2020 15:03 |  
                                      0 9

                                      Ty nejsi vytrvalá provokující osoba jako třeba wimpy, který provokuje jako kolovrátek až do bezvědomí. Ty napíšeš akorát ty svoje urážky a zase zmizíš.

                                      • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                                        kalex     před 4 lety 26.01.2020 16:25 |  
                                        2 1

                                        Máš tam ještě něco?

                              • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                                Dr. Fe1     před 4 lety 26.01.2020 01:27 |  
                                0 11

                                Já reaguji na wimpoyho, který předstírá že nechápe to co píšu. Jestli chcete někoho trestat, tak potrestejte jeho. Já nic nespamuji. jen mu vysvětluji svoje názory.

                                • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                                  JS (přítel SN)     před 4 lety 26.01.2020 10:59 |  
                                  4 0

                                  Žádné názory nikomu nevysvětluješ. Pořád dokola tu urážíš ostatní a hádáš se a jako kolovrátek opakuješ nějaký hovadiny. Nejde vůbec o to, na koho nebo proč reaguješ. Jde o to, že to děláš. Jakejkoliv admin by tě měl na minutu vyhodit a zabanovat do konce světa.

                                  • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                                    Dr. Fe1     před 4 lety 26.01.2020 14:54 |  
                                    0 8

                                    Není tomu tak. vysvětluji mu svůj názor, když dokola předstírá, že mu nerozumí. Stěžujte si tedy na něj a ne na mě. Další věc je, že narozdíl od vás nikoho neurážím. Za urážky měli dávno zabanovat vás. Kromě urážek a nenávisti zde nic jiného neventilujete. jen nadáváte - mě, Zemanovi, Číňanům, hráčům Slávie ... ničím pozitivním nepřispíváte.

                          • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                            Karel13     před 4 lety 26.01.2020 09:54 |  
                            7 2

                            Můžeš rozumně vysvětlit, proč na doktora neustále reaguješ a plevelíš to tu spolu s ním ? ...

                            • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                              wimpy     před 4 lety 26.01.2020 11:33 |  
                              1 1

                              No jo, asi proto, že jsem se s ním teď měsíc bavil bez konfliktů, zřejmě jsem získal dojem, že se něco změnilo.

                              • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                                Dr. Fe1     před 4 lety 26.01.2020 14:51 |  
                                0 8

                                No a proč ses nezměnil a dál vyvoláváš konflikty ? Co to je za argument ? !

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      Leksel     před 4 lety 25.01.2020 18:17 |  
      3 1

      Tecl mi trochu s tím řešením situace, kdy je před bránou ve skvělý pozici, připomíná Micka, kterej s míčem záhadně skončil u pomezní čáry 5 m vedle brány, prostě gólovou šanci klasicky zadrbal. A Júsuf mi připadá, že na hřišti tak zvláštně pohybuje jako neviditelnej Hopkirk bez náznaku nějakýho zájmu a aktivity, což trestuhodně předvedl na Interu Milan, když nastoupil za nádhernýho stavu 1:0, ale celý od hodil, nebyl vůbec vidět a cenný vítězství jsme možná i kvůli jeho ležérnosti ztratili. Marně čekám, kdy nám už něco předvede.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      Fačín     před 4 lety 26.01.2020 11:20 |  
      1 3

      Takže my jsme se v hodnocení prakticky naprosto shodli, snad jen s výjimkou Dorleye. Mě tu za to lidi nadávaj a tebe chválej. Jako já ti to přeju, ale lidi maj nějaký klapky na očích nebo co.

  26. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    kapitan.pisoar     před 4 lety 25.01.2020 15:39 |  
    4 2

    Nevim, ptam se. Byl ve Slavii nekdy utocnik, ktery by nedal za 20 zapasu jediny gol?

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      Boo_SKS     před 4 lety 25.01.2020 15:51 |  
      6 1

      Ja myslim, ze tech herne nevyraznych a zaroven extremne negolovych utocniku bylo vice nez dost, jen z hlavy me napada David Skutka, Jirka Bohm, David Strihavka, Ales Besta, Gaucho...

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      Nightwing     před 4 lety 25.01.2020 17:41 |  
      2 0

      20 asi ne, ale vzpomenu si na spoustu případů, kdy se útočník vyloženě trápil i když hrál. Karel Vácha rok po tom co dál 16 gólů dal následující podzim při stejném vytížení 3. Luděk Zelenka u nás hrál půlrok v základní sestavě než mu to tam spadlo, pak góly docela i dával. A Vlastně i naše Legenda Milan Škoda měl období bez gólu...

  27. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    d0p3     před 4 lety 25.01.2020 15:45 |  
    4 6

    Je těžké najít útočníka co dá 20 gólů za sezónu, to je všem asi jasné. Ale my ani nepotřebujeme takového útočníka, my potřebujeme hráče co prostě když se dostane v 16 na balón, tak je schopny z jakékoliv pozice a jakoukoliv částí těla vystřelit aspoň trochu nebezpečně na branku. K naším útočníkům se ten míč ani moc nedostává a když se dostane, tak je z toho nějaká tragická "střela" na branku. A pak je tady Van Buren, který i kdyby dostal míč na levou nohu do prázdné branky, tak radši přihraje, protože levou nohu má tak max na opírání, jak někde v přeboru. To je náš největší problém.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      kondorr     před 4 lety 25.01.2020 16:01 |  
      8 4

      Naopak Slavia potřebuje útočníka co dá třeba 20 gólů jako sůl. To že se rozehraje Jusuf tomu už moc nevěřím. Teclovi se snaha upřít nedá, ale koncovka je mizerná to že momentálně nemáme žádnýho útočníka považuju za zbytečej hazard do zbytku sezony kterej se nemusí vyplatit.

  28. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2020 16:25 |  
    7 0

    Já jsem v podstatě spokojen druhá půlka samozřejmě o dost lepší. Jen ty forwardi jsou na pováženou. No první match prohra druhý plichta a od třetího to bude jízda a bude se vyhrávat, máme se nač těšit teď na jaře. :-))

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      Markus     před 4 lety 25.01.2020 16:54 |  
      15 0

      V téhle fázi přípravy s "násilně" rozděleným kádrem na dva týmy, svůj účel to splnilo dobře. Radost mám z Oscara, tohle bude lidi bavit. Hellebrand velmi sympatický výkon. Provod už si lépe rozumí s týmem a je to znát. Júsufovi dám ještě pár týdnů, zažívá nejtěžší přípravu v životě, beru to prostě tak, že on ve 26 letech dělá poprvé fotbal na intenzitě, kde se to většina ostatních hráčů kolem něj učila ve dvaceti. Pak se uvidí, zda jsme si zase jednou vybrali Černého Petra a koupili hráče v době, kdy měl jen ojediněle skvělou formu nebo se jen potřebuje dát lépe do pohody a ukáže nám, že dokáže týmu opravdu pomoci.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

        iwanowicz     před 4 lety 26.01.2020 03:24 |  
        6 0

        Yusufovi dejme par tydnu, jestli to tak vidi treneri, ok, ale vidis v nem neco nadstandartniho? Sprinty jako ma Tecl? Tah na branu jako Mick van Buren? Predskoceni, hlavu, agresi a dorážení obrancu treba za zlutou jako u Skody? O golech ani nemluve. Ja nevidim nic z toho a cekat , ze se to zniceho nic objevi u 26 leteho hrace me neprijde moc realny..

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

          Markus     před 4 lety 26.01.2020 08:13 |  
          3 1

          Ani jedno z toho co píšeš, spíše taková chobotnice co přijme míč a něco s ním vymyslí, těžší soupeř ho stejně těžko nechá vystřelit, tak spíše zády k brance někomu pěkně připravit. Já tam teda už teď vidím nadstandardní šikovnost na míči, rychlost a samozřejmě potenciál jeho postavy. Podle chování mi přijde i dost inteligentní a umí se na hřišti dobře rozhodnout. Problém byla vždy jeho fyzička a tu si myslím, že právě trenéři řeší. Proto si počkám, jak bude vypadat za těch pár týdnů.

  29. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    houston (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2020 17:00 |  
    10 7

    Pane Tvrdíku, s tím Bahrajnem to asi bude dobrej nápad, ale my to nemůžeme odnést Júsůfem. Přeci tam musí mít nějakýho lepšího fotbalistu, kterej by se u nás chytil. Navrhuju čenč...

  30. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    Pepibican     před 4 lety 25.01.2020 17:20 |  
    7 0

    Těžko na cvičišti - lehko na bojišti.

  31. Útok

    JS (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2020 17:35 |  
    11 11

    Přemýšlím, kolik dalších dokladů ilustrujících naší tragickou výbavu v útoku ještě Trpišovský chce. Yusuf si sice rozumí s míčem, vedle něj je však i Hušbauer sprinter nejvyšší kategorie. A Tecl, klasicky trochu kopejtko, tristní práce s míčem, mizerný první dotek, hlavně však špatné řešení mnoha situací. K čemu nám je, že si chodí do náběhů a zpět, když nedokáže být nebezpečný s míčem?

  32. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    boss009     před 4 lety 25.01.2020 17:43 |  
    7 1

    Yusuf je prostě záhada. U klokana jsem se na něj vždy těšil, byl tam úplně někde jinde a i když byl pořád na hromadě byl v zápase v kterém nastoupil vždy hodně cítit. 5 branek a velmi dobrá mezihra dokázal i dost šancí připravit sám a skoro neprohrál hlavu. No a teď je u nás a je to snad někdo úplně jiný. Plouží se pomalu po hřišti a vůbec se nerozběhne a jako by ho fotbal už moc nebavil, alespoň mám z něho takový pocit, absolutně ztratil tu jiskru co měl v Bohemce. Možná uspokojení, nevím. Už nevěřím že se chytne toto bude jeho poslední půlrok u nás. Je to škoda, já mu věřil, protože na to měl, ale když sám nejde na hranici svých možností a je mu to asi jedno nemá cenu ho tady držet.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      carevitchando     před 4 lety 25.01.2020 18:25 |  
      5 5

      Častěji než Júsuf zasunu i já.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      novimex     před 4 lety 25.01.2020 20:23 |  
      4 19

      Yusuf není záhada. Je to normální líná veš. Vypráskat ho bičem a Tecla k němu přibalit

  33. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    první rytíř     před 4 lety 25.01.2020 18:05 |  
    6 2

    O prvním poločase jsem psal, nyní o druhém. Daleko lepší. Ovšem i tím, že soupeř přeci jen chtěl hrát fotbal a "odparkoval autobus", navíc jsme hráli v kombinaci mnohem rychleji. Na druhou stranu výsledek hrubě znehodnotily výkony obránců, jim budiž omluvou, že hráli v sestavách, ve kterých nikdy předtím nenastoupili. O útočnících napsali jiní, já jen dodám, že gólové skutečně, ale opravdu nemáme. Mimochodem, jak se vám líbil Souček? Mě v tomto a ani v minulém zápase nijak moc. Jakoby se skutečně chystal k odchodu.

  34. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    ColinSKS     před 4 lety 25.01.2020 18:54 |  
    3 3

    utkání jsem zhledl ze záznamu a je vidět, že obrana v tomto složení asi nebude moci hrát. co se mi tedy nelíbí jsou goly na přední tyče, tohle si musí Ondra pohlídat, není to poprvé. jinak příprava, navíc na na brambořišti. chce to trochu vypilovat.

  35. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2020 19:13 |  
    11 4

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Asi by bylo dobré říci, že oproti zápasu s Ústím to bylo od nás zase o kus lepší.
    Na druhou stranu mě také netěší, že se první utkání prohrálo a teď to byla plichta.
    Souhlasil bych asi nejvíce s názorem přítele Markuse a v této fázi přípravy je tak docela zbytečné tady hráče urážet a našeho trenéra pomlouvat.
    Pokud mám napsat co je pozitivní, tak je to nástup mladých kluků.
    Lukáš Provod se dostává na velmi dobrou úroveň a je už znát jeho jak poziční, tak i kombinační hra.
    Oscar Dorley bude do budoucna plnit roli Traorého a díky za takového pracanta.
    Patrik Hellebrand bude do kombinace ve středu hřiště velmi dobrý a navíc se nebojí vystřelit. Má i přehled a cit pro hru.
    Křišťan i Kosek jsou velmi nadějní a je třeba s nimi dál pracovat.
    Buďme trpěliví a soudní. Ti naši chlapi jezdili deset dní ve velkém zápřahu.
    Teď teprve přijde ta druhá fáze. Tou je herní příprava a hledání sestavy a skladby týmu.
    Nemám obavu o tom, že to trenér pan Trpišovský poskládá a dá do fazony tak, aby to klapalo.
    A taky nemám potřebu tady vykřikovat podobné nesmysly typu "Evžen Texler".
    Přeji klukům, aby se nikdo nezranil, dobře se připravili na ligu a necouvli od tvrdé práce a týmového pojetí.
    Tak s úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      DF007     před 4 lety 25.01.2020 19:24 |  
      7 6

      Já bych snad i souhlasil. Mám jen jednu připomínku. Neomlouvejme naši hru tím, že jsme v přípravě. To jsou Budějovice samozřejmě také. Kvalita by se měla projevit a asi nemá cenu diskutovat, že by měla být na naší straně.
      Souhlasím, že příjemně překvapil Oscar, je velmi pracovitý, ale ne na pozici, kam byl postaven dnes. Hrál víceméně pravé křídlo, a to on rozhodně není. Je to středový záložník, a to buď na pozici defenzivního záložníka (teď se tomu říká pozice 6) a nebo klasický středový záložní (také box to box nebo 8).
      Pokud jde o zmíněného Provoda, je to hráč velmi podobný JZ8.

  36. Re: Slavia - České Budějovice 3:3 dest

    cheechoo1     před 4 lety 25.01.2020 19:16 |  
    14 7

    Trochu mě děsí ta neotřesitelná jistota našeho kouče ve Standu Tecla. Yusuf je úplně mimo a Teclik zatím velký špatný. Jsme zatím bez útočníka.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3 dest

      ColinSKS     před 4 lety 25.01.2020 20:17 |  
      3 9

      ale dali jsme tři. ono se to vykrystalizuje

  37. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    DF007     před 4 lety 25.01.2020 19:18 |  
    9 15

    Další divný zápas. Je to sice jen příprava, ale výkony jsou špatné. Finální fáze je dokonce katastrofální. Nechci tady vynášet nějaké přísné soudy po dvou přípravných zápasech. Ale jak se ukazuje bude velmi složité nahradit odcházející opory, a to nejen na hřišti. Hellebrand má určitě velký potenciál, ale zatím hraje trochu zabržděně, málo si dovolí. Oscar je motorová myš, ale na pozici, co hrál dnes to určitě není vhodný hráč. A na závěr útok, tak tam mám obavy největší. Jusúf zatím u nás neukázal vůbec nic. Očekával jsem, že po půlroce zvykání konečně něco předvede, ale to, co jsem viděl v obou přípravných zápasech, je katastrofa. A Standa? Pohybem docela slušné, dobré náběhy, do správných pozic, ale k čemu mu to je, když si balonem nafackuje a končí na rohovém praporku. Nevím, zda se to dá zlepšit během herního soustředění. Dal bych oběma útočníkům ještě nějakou šanci, ale pokud to nepotvrdí, tak bych raději hrál v útoku s dorostencem, protože horší než současné duo by to asi nebylo. Tak snad někdo mladý do útoku s áčkem odjede.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      donford     před 4 lety 25.01.2020 20:56 |  
      3 1

      Dost mi mrzí, sice jak nádherně se dostával Tecl do šancí, ale s nimi naložil. Zcela bez rozmyslu, poslepu a nazařbůh byly jeho přihrávky do vápna po zaseknutí, že by také vystřelil, o tom žádná. Ale pořád byl lepší než Jusúf. Ten neukázal zhola nic. Oskar i Hellebrand se moc snažili, zejména jako novicové v mužstvu se asi chtěli předvést.Oba mají cit v noze a s míčem umí, oba mají rozhled. Obrana hrála tréninkově na půl plynu a celkové si myslím, že už se klukům zdá o teplých končinách v Portugalsku. Uvidíte, že tam to bude v přípravných zápasech o něčem jiném. Také soupeři se tam s námi nebudou mazlit a skutečně budeme muset hrát, jak se říká na plný pecky. Opravdu stále lituji, že se nemohl v přípravných zápasech ukázat Musa. Ani náskok o 16 bodů by neměl nikoho při hledání útočníka ukolébat, protože Plzeň pod Gulou oživne a bude velmi nepříjemná. A my koncového útočníka pokud víc neobživne Tecl, na což se Trpiš hodně spoléhá, nemáme.
      JInak je mi líto Matějovského kvůli přetržené achilovce. Obávám se že při jeho věku (38 let?) to bude konec.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

        kjandourek (admin)     před 4 lety 25.01.2020 21:19 |  
        6 8

        Já Standovi věřím... Vždycky když nemusel nikomu nic dokazovat a měl nějakou pozici v týmu, tak se uklidnil a hrál dobře... to bylo v Jihlavě, v Plzni, kde v sezóně 2013/14 nastřílel napříč soutěžemi devatenáct gólů... a i u nás po nástupu Trpiše, kdy od března do září 2018 stihl gólů osm...

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

          Dr. Fe1     před 4 lety 25.01.2020 22:14 |  
          4 10

          No právě, když nemusel nic dokazovat, takl hrál dobře. Teď je na něm aby dokazoval a on nedokazuje. Bohužel. Takže je potřeba někdo na koho se můžeme více spolehnout. Doplnění kádru na postu útočníka je podle mě nutnost.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

            kjandourek (admin)     před 4 lety 25.01.2020 22:42 |  
            5 2

            Ne, tak to nemyslím... když ho trenér bere jako jedničku a on nemusí nic dokazovat každý zápas, protože ví, že příště zase nastoupí v základu, i když mu zápas nevyjde... což bude letos na jaře... teď to neberte vážně, přesně tyhle zapasy během fyzické přípravy jsou pro něj jako rychlostního hráče nejhorší... věřte tomu, že už na herním soustředění bude výrazně lepší...

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

              Dr. Fe1     před 4 lety 25.01.2020 23:16 |  
              0 9

              Kéž by to tak bylo. Leč mojí víru v lepší příští, to co jsem viděl ve dvou odehraných přátelácích, tedy vůbec neposílilo.

              • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                kjandourek (admin)     před 4 lety 25.01.2020 23:26 |  
                4 0

                Přece nemůžete brát jako bernou minci přípravné zapasy během nabirání kondice... to jsou hráči totálně zataveni a nejvic je to vidět právě na rychlostních typech...

                • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                  Dr. Fe1     před 4 lety 26.01.2020 00:10 |  
                  2 8

                  Ze strany Jusufa i Tecla nestál podzim za moc. To snad uznáte. Přáteláky neberu jako bernou minci, která něco rozhoduje, ale doufal jsem, že v nich uvidím náznak změny k lepšímu. No a ten jsem bohužel zatím neviděl. To je celé.

                  Stejně jako vy doufám, že se to ještě zlepší, ale jak už jsem napsal - k optimismu zatím moc důvodů není.

                  • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 26.01.2020 11:48 |  
                    2 0

                    Ale ty náznaky přece nemůžete vidět v okamžicích, kdy ty kluci chytají fyzičku.... Vezměte si, jak špatně jsme hráli na začátku podzimu... všichni, ne že se někomu ten zápas nepovedl... Ve Zlíně, doma s Olomoucí, v Karviné, doma s Libercem... protože ještě měli tvrdé tréninky - prvních pět kol podzimu jsme "obětovali" tomu, že jsme veškerou přípravu směřovali až k předkolu LM...
                    Třeba Peter Olayinka byl první kola velice špatný...
                    Fakt, že jsme ztratili jenom dva body za plichtu v Karviné byl malý zázrak...

                    A jak se potom na podzim ty hráči rozjeli

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

              Fačín     před 4 lety 26.01.2020 11:10 |  
              0 8

              Jak může nastoupit v základu opět potom, co mu zápas nevyjde? To je prostě chyba, cesta do pekel, Tecl už tu nemá dávno co dělat, 3 roky nepředvádí vůbec nic, podzim úplně na ho..o a stejně z něj bude jednička. Nesmysl, chyba, blbost. A odsere to Slavia.

              • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                kjandourek (admin)     před 4 lety 26.01.2020 11:43 |  
                2 1

                Tomu se říká "podržet hráče"...

                • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                  Fačín     před 4 lety 26.01.2020 16:38 |  
                  1 6

                  Za co, že hraje dlouhodobě špatně, tak ho podržím? No páni, to mi jsou novoty.

                  • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 26.01.2020 16:40 |  
                    3 0

                    To se v životě nestalo, že? že útočník, kterému se dva zápasy nepovedly nastoupil i potřetí... a ten třetí zápas rozhodl...

  38. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    Obr     před 4 lety 25.01.2020 21:21 |  
    4 5

    Ja sem v klidu. Druhej zapas v kondicni priprave na tezkym terenu. V nasi hre klasickyho utocnika tolik nepotrebujem - ne, ze by se mi teda nelibil Schranz - takze i kdyby se Tecl s Jusufem nechytli, nekdo to na hrotu odkope. Oproti nekterejm skarohlidum to vidim pozitivne a troufnu si rict, ze jestli neprobehne nejakej zasadni odchod, budem na jare jeste lepsi nez na podzim. Oscar s Hellebrandem vypadaj fakt vyborne a ostatni staří dobří klucí se do toho urcite zase dostanou.

  39. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    Dr. Fe1     před 4 lety 25.01.2020 22:11 |  
    9 15

    Je neudržitelný, abychom šli s touhle útočnou dvojicí do nový sezony. Nemůžeme se spoléhat,m že přijde zázrak. Podle mě určitě Trpišovský povolí a někdo ještě přijde. Buď se vrátí Musa z hostování a nebo, to je moje tušení, přijde Doležal z Jablonce. Toho chtěl Trpiš už před rokem. Každopádně takhle to zůstat nemůže. To by by zavánělo blamáží.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      wimpy     před 4 lety 25.01.2020 22:29 |  
      2 2

      Možná, když se trochu konsoliduje obrana, budou tři góly na tým kvalit Budějovic stačit.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

        Kontrapunkt     před 4 lety 25.01.2020 22:38 |  
        0 1

        Koho ke Kúdelovi do stoperské dvojice?

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

          wimpy     před 4 lety 25.01.2020 22:41 |  
          3 0

          Máme Takácse a Frydrycha.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

            Kontrapunkt     před 4 lety 25.01.2020 22:44 |  
            0 0

            Právě, koho z nich?

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

              wimpy     před 4 lety 25.01.2020 22:47 |  
              3 0

              Ono je to celkem fuk, Kúdela má tři žluté, Takács a Frydrych po dvou. K tomu nějaké zranění, počítám, že se na jaře slušně protočej.

              • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                kalex     před 4 lety 26.01.2020 09:29 |  
                1 2

                Tak pokud budeme ten náš náskok +- držet, doufám, že šanci dostanou mládenci z béčka. A to nejen na stoperech.

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

              Obr     před 4 lety 26.01.2020 00:01 |  
              3 0

              Tady uz se Takacs odepsal, nebo co?? Fíha

              • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                Kontrapunkt     před 4 lety 26.01.2020 00:08 |  
                0 3

                To není zrovna korektní a logická dedukce.

                • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                  Obr     před 4 lety 26.01.2020 07:59 |  
                  3 0

                  Takacs s Kudelou odehral konec ligy po minelach Frydrycha. Co je na tom teda nelogickyho?

                  • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                    necich     před 4 lety 26.01.2020 08:21 |  
                    1 3

                    Tak podle tvé logiky by tady už Kúdela vlastně neměl být. Když přišel tak rovněž nebyl nijak exelentní. Včera šel gol za Takaczem, tak je už bez šance? Prostě kolega se ptá na názor.

                    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                      Fačín     před 4 lety 26.01.2020 11:12 |  
                      1 6

                      Včera šel gól za Dorleyem.

                      • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                        Dr. Fe1     před 4 lety 26.01.2020 15:00 |  
                        0 8

                        Je to tak. primárně Dorleyho gól, ale Takáč taky neměl jenom ustupovat nechat útočníka jít až do branky.

                    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                      Obr     před 4 lety 26.01.2020 13:05 |  
                      0 0

                      Chces srovnavat Kudelu s Frydrychem? Že ne...

                  • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                    Kontrapunkt     před 4 lety 26.01.2020 10:35 |  
                    1 2

                    Mě udivuje, že někdo dokáže z pouhé otázky "Právě, koho z nich" vyvodit implikaci o tom, že odepisuji Takácse.

                    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                      Obr     před 4 lety 26.01.2020 13:02 |  
                      1 0

                      Me udivuje, jak se na tohle muze nekdo po podzimu vubec zeptat...

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      Kontrapunkt     před 4 lety 25.01.2020 22:37 |  
      4 6

      V útoku může naštěstí nastoupit i Olayinka, Provod nebo Masopust. Nebylo by to sice úplně ideální řešení, ale rozhodně bychom při jejich nasazení nemuseli sledovat bloumavý výklus alá Júsuf nebo zbrklé a absolutně neefektivní náběhy Tecla.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      Ondráš     před 4 lety 26.01.2020 12:11 |  
      3 2

      Já myslím, že to udržitelný je.

  40. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    Kontrapunkt     před 4 lety 25.01.2020 22:34 |  
    3 3

    I při vší spokojenosti s hrou a pozicí v lize si neodpustím poznámku k útočníkům. Přijde mi, že by byla škoda, kdyby jeden z dvojice Tecl - Júsuf měl při současné formě hrát na úkor záložníků, kteří vzhledem k přetlaku v sestavě budou na hraně sestavy (Provod, Hellebrand, Oscar). JT se nedávno vyjádřil velmi pochvalně o Provodově koncovce... nevím, jak vám, ale mně by se docela líbila varianta s Provodem i Olayinkou v sestavě.

  41. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    pehacko     před 4 lety 25.01.2020 22:56 |  
    17 3

    dneska bylo videt, jak maji kluci jeste tezke nohy. sestava byla mixovana a ten teren nebyl taky nic moc. klasicka priprava z ktere nejdou delat zadne velke zavery... kdo ted vypada dobre, tak pak si v sezone nemusi kopnout a kdo vypada nejhur, tak za mesic muze byt za hvezdu. jak ted vypada jusuf, tak vypadal pred pul rokem hovorka a jak nam vsem vytrel pak zrak... rozhodne nehodlam z dvou zapasu na vetrne hurce vyvozovat zadny jiny zaver, nez je ten, ze ten strahov je vazne prisernej a brzo svazu spadne!

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      Snivec     před 4 lety 25.01.2020 23:36 |  
      3 2

      presne tak, z techto zapasu nelze nic vyvozovat a uz vubec ne, jak si kdo povede, zda nam nekdo bude chybet apod. Je to pouze zapas, aby si kluci zahrali a trener vyzkousel to, co potrebuje. Kdyz to prezenu, tak kdyby chtel JiT videt v zapase kluky behat pozpatku, tak to v dnesnim zapase vyzkousel ;)

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

        wimpy     před 4 lety 25.01.2020 23:38 |  
        11 2

        Tragickým údělem fanouška na webu je tohle pravidelně řešit před každou půlsezonou už snad po čtyřicáté. :-)

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

          Snivec     před 4 lety 25.01.2020 23:44 |  
          4 2

          ja bych pripomnel skvelou pripravu za Petrouse, tenkrat jsem take propadl v nadeji a omyl, ze dobre vysledky v pripravnych zapasech, budou znamenat dobrou sezonu a jak to dopadlo? Kazdy si urcite vzpomene na vyprask od Teplic doma ;)

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

            pehacko     před 4 lety 26.01.2020 11:03 |  
            9 2

            cim horsi priprava vysledkove tim je pak vetsinou lepsi sezona... zvlast, kdyz maji v sobe kluci pekelny davky a proste tahaji nohy a vsude jsou o chvilku pozdeji. vem si letosni prvni kola, kdy jindra smeroval formu az na kvalifikaci ligy mistru. ja nasim trenerum verim a fotbalistum taky!

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

              Ondráš     před 4 lety 26.01.2020 12:09 |  
              4 1

              Tak!

              • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                Edenjejenjeden     před 4 lety 26.01.2020 12:19 |  
                4 4

                Není to tak dlouho ,kdy jsme v přípravě v létě hráli výborné zápasy s Celticem,rozdrtili Nice a potom skončili na podzim s obrovským odstupem za Plzní .A navíc vypadli ve skupině EL ,po prohře doma s Astanou....

                • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                  Ondráš     před 4 lety 26.01.2020 12:20 |  
                  4 1

                  Tak!

                • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                  Dr. Fe1     před 4 lety 26.01.2020 15:01 |  
                  1 9

                  Se Celticem to byl jeden zápas a a byl 0:0, zas tak výborný nebyl.

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

              vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 26.01.2020 13:09 |  
              2 5

              Tak je to pravda, ale ty druhé týmy se taky asi neflakají.

              • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

                kjandourek (admin)     před 4 lety 26.01.2020 13:19 |  
                3 3

                Samozřejmě... když spolu hrají tým nadprůměrný a průměrný, tak ten průměrný brání, brání a sem tam vyráží do protútoků, zatímco ten lepší tlačí, tlačí a většinou soupeře přehraje a přestřílí....

                Když ovšem oba týmy zatížíme, tak ten útočící na tom bude hůře, bude mu scházet lehkost, jeho projev bude upracovaný, zatímco ten bránící na tom bude plus mínus stejně...

                A to mluvím jenom o těch Budějkách... Ústí hraje druhou ligu, ta začíná o tři týdny později než první liga, takže ti si klidně mohou dovolit tento týden dělat sparigpartnery Plzni, nám a rudochům a teprve potom, co tyhle týmy odjedou na herní soustředění, se mohou vrhnout na fyzičku - budou na to mít pořád stejně času jako my...

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

          Dobi     před 4 lety 26.01.2020 12:05 |  
          1 2

          Souhlas... Někdy zapomínáme, že to je příprava! Šlo by se připravovat systémem "áčko v. béčko" nebo s dorosty. Je po první části - jak bych to nazval - přípravného tábora v zahraničí s doibrými klimatickými podmínkami. Navíc odešla dvě významné opory Hušby a Škoďák (snad je to "konečná" a je třeba vyzkoušet různé varianty se zařazením posil či méně hrajících nadějných hráčů. Že hrozí karetní tresty. A žel se je třeba i přesvědčit, že s někým to holt nepůjde- jako býval marný (kdo pamatujete) ten snědý Holanďan Ein Kessel Buntes či jak se jmenoval, a nyní ten Júsuf... Jako zahrádkář - amatér vím, že ne každé rostlince se po přesazení daří... Budějky mě příjemně překvapují, jak si coby nováček na podzim vedly a k Ústí mám do určité míry srdeční vztah a myslím si, že postavení neodpovídá ambicím, ale vzhledem k tomu, že to tam bylo před likvidací, tak klobouk dolů... A furt je lepší nebýt stoprocentní v přípravě než pak být v šoku třeba při zápase třeba s Plzní nebo na začátek s čochtany...

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

            donford     před 4 lety 26.01.2020 12:53 |  
            2 1

            Nesmíme výsledky přípravných zápasů přeceňovat. Trenér zkouší - mladé kluky v obraně, někdy improvizuje (třeba Oskar na křídle), kluci se vidí v Portugalsku, někteří se výrazně chtějí předvést, jiní si své odehrát za poločas, nikdo se nechce zranit. Taky nevíme, jaké dávky zrovna teď hráči absolvovali, a vždy musíme počítat s tím, že ti slabší se proti nám koncentrují a hrají na maximum. Nakonec není příliš velký rozdíl mezi naší prohrou 0:1 s Ústím, při množství nastřelených tyčí a břeven a výhrou Sparty s tímtéž 1:0, prý po úžasném výkonu Dočkala, jenž konečně po roce na půli nastoupil a byl rázem jejich vůdcem, motorem, mentorem, životabudičem, jejich největší posilou a já nevím, co ještě. Alespoň podle pana Vacka. To by ovšem o výkonech těch druhých, trénovaných a rozehraných, příliš dobrého nesvědčilo. Jen ten Musa mi mrzí, třeba pro srovnání, jak by naložil s koncovkou on a jak Tecl. Protože přihrávky do koncovky by dostávali od zálohy jistě oba. Vždyť je dostával Musa v Liberci i od Baluty. Půl roku sžívání se s mužstvem by bylo pro Musu tak akorát. Trpiš říká, že s ním od léta moc počítá. Ale dle mého měl Musa už začít, asi na úkor Jusúfa. Vím, je v tom finanční politika, ale neměla by být na sníženém gólovém podílu. V gólech je přece finální fotbalová pravda - ta na hřišti. No, uvidíme.

  42. Pro zájemce o video

    Dr. Fe1     před 4 lety 26.01.2020 03:32 |  
    1 15

    Koukal jsem se na záznamu TV Slávia ještě jednou na góly a dohledával je podle minut v článku a je to drobně jinak, než je uvedeno:

    góly Slávie - 62, 69, 75 min
    góly Budějovic - 29, 72, 88 min

  43. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    tomblesk     před 4 lety 26.01.2020 14:31 |  
    4 10

    Tak jsme to tady probrali … Kdo je z toho moudrý, má u mně pivo!
    Tak nejdříve útok. Vypadá to na chronickou ztrátu "čuchu" u trenéra a realizačního týmu. Zatímco u jiných se docela trefují tady ne. I v tom Liberci, potažmo ve na Žižkově to s útočníky bylo, no nic moc. Asi budeme zase dále trnout hrůzou, kdože se tam trefí. A nakonec je úplně jedno, kdo /i obránci mohou a umí!!, Já pamatuji ještě útok Veselý, Segmuller, Herda D. A ten Segi to tam sázel, ale nesměl se potkat s balonem uprostřed hřiště - hned to rozjel na vlastní bránu, pamětníci ví. A taky lenoch na pohyb. Mám za to, že ze střelců se dělá fetiš /mediální určitě/ Přitom vstřelení branky bez týmové souhry? No snad vlastňák, ale na to se spoléhat nedá!! Ono je asi jednodušší po západe v referátu mluvit o jedno hráči /třeba o tom, jak čistí kopačky …/Než referovat poctivě o celé jedenáctce. Tady je asi jádro pudla. Jiná věc je styl hry, no a tady u toho Júsufa je vidět problém, teclík pravda běhá sem a tam, ale koncentrace na jeden jediný okamžik už problém je. To byla devíza jak Hušbauera a Škody a ty tu nejsou. Takže - těšme se na nerváky.
    A obrana - za mně nesehranost , jakoby o sobě málo ví. Předvídavost jsem tam viděl, ale ne u všech a vždycky. No stane se. Kdo z nás byl vždy tam, kde měl být a neměl okounět tam, kde nemá, co dělat. Takže asi nějakou chvíli bude i tady třeba vzít na zápas Radepur a nebo povolit placatice s dobrým léčivým obsahem. V obraně mně jímá hrůza až nebude Suk - to může být malér. Ale i Oskar má přednosti, pravda jiné … Soupeře sice nepovalí, ale motá se mu pod nohama tak, že zblbne a šanci zkazí. Prostě dost toho bude jinak. jestli lépe či ne, nevím. Bodíky se nebudou sypat samy, snad něco ubojujeme a tady strach nemám. Až zápasy ukáží pravdu, Doufejme, že bude líp. A nervy budou, ne, že ne! Zdá se mi, že cesta je stejná a jestli dobrá ukáže se časem. Máme se na co těšit, ještě, že konkurence je na tom podobně. Zdar a nechť už je 14/2 2020, pak se tady poté strhne asi i mela ...

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

      první rytíř     před 4 lety 26.01.2020 16:18 |  
      2 15

      Pan Tomblesk má pravdu. Také čekám v průběhu jara pořádné nervy. Zvláště pokud se proti nám postaví soupeř, co zaparkuje ve vápně autobus a my z toho házenkářského obléhání nevytěžíme nic, či málo a jemu bude stačit jeden povedený protiútok a malér je na cestě. Tohle hrát neumíme. O zakončení netřeba mluvit, mnozí z nás o něm mluví již rok, dva a vždy jsme "okřiknuti", že přece dáváme spoustu gólů a tak útočníků netřeba. No ale střelci nám odešli, či jsou na odchodu: Škoda, Hušbauer, Mick, ale už před nimi Stoch a i ten Zmrhal a pokud odejde i Souček, potom nám zůstane jen Stanciu. Chce se zeptat s klasikem: Není to málo Antone Pavloviči? A obrana? Nezbývá než věřit, že se stopeři najdou a s nimi třeba I Coufal a že Traore, zvláště v případě odchodu Součka, tu naši defenzivu podrží.
      Zkrátka nejsem určitě jediný, který tuto zimní přestávku vnímá se značnými rozpaky. Jsou na místě, vždyť po snovém podzimu dochází k mnoha změnám a ne všechny signalizují, že budou okamžitě ke prospěchu. Co ke prospěchu? Hlavně ne k udržení podzimní jízdy, kterou fanoušci po právu očekávají a ve značném počtu se jí kochají v Edenu. Zdá se, že pan Tvrdík udržel pana Nezmara za cenu řady ústupků, které podle některých indícií když ne zabrzdí, tak alespoň notně zpomalí slibované budování týmu, který by tvořil středoevropskou špičku. Té, ať se to někomu líbí nebo ne, nelze dosáhnout za cenu finanční soběstačnosti.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 26.01.2020 17:15 |  
        6 2

        Mrzí tě, že Nezmar zůstal? Mě tedy ne. Vůbec nevíme jaký byl mezi nimi spor, nebo jestli vůbec byl spor mezi nimi.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

          vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 26.01.2020 17:29 |  
          1 3

          Ať je to jak chce tak mě přijde že ta produktivita a to i v podobě finálních přihrávek nám přece jenom odchází.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

            kjandourek (admin)     před 4 lety 26.01.2020 17:53 |  
            7 2

            jenom připomenu, že loni v létě jsme první přípravné utkání prohráli 0:2 a druhé 2:3..... To jsme na tom teď ještě dobře, ne?

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

              vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 26.01.2020 19:43 |  
              1 0

              Jo jasně, já to myslel v odcházejících hráčích,asi jsem to blbě napsal.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

          první rytíř     před 4 lety 26.01.2020 17:56 |  
          1 7

          Pokud vím, tak se psalo o rozporu mezi nimi právě kvůli filozofii klubu. JT chtěl víc utrácet i za hotové fotbalisty, JN byl proti a razil cestu soběstačnosti kdy se budou kupovat mladší hráči, vychovávat a následně draze prodávat. Byť si myslím, že sportovní ředitel by asi neměl lézt do zelí těm, kdo zodpovídají za ekonomiku klubu, je dnes už jasné, že oba pánové si plácli na další spolupráci poté, co si vše vyříkali a podle všeho každý o něco ze svých představ ustoupil. A jen tak mimochodem, JiT měl být spíše na straně JT, ale je to jen od jednoho zdroje, tedy neověřeno.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

            wimpy     před 4 lety 26.01.2020 17:59 |  
            5 2

            Ono se to sice psalo, ale byla to spíš bulvární fabulace.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:3

            kjandourek (admin)     před 4 lety 26.01.2020 18:01 |  
            5 3

            Ale tohle rozvrstvení názorů nikdy nikdo nepotvrdil.... To se dohadují jenom novináři sportu a někteří z nás jim to polykají i s navijákem.... Vychází to čistě z toho, že Honza Nezmar má vysokou ekonomickou a Jarda Tvrdík má za sebou angažmá v ČSA, které po jeho odchodu šly ke dnu....

            Ale jestli to tak opravdu je, to nikdo z nás opravdu neví... jenom to hodně lidí jako onblíbené klišé vzalo za své...

            Mě třeba z výroků v médiích spíše přišlo, že Nezmar by rád přivedl Komličenka a trenérský štáb se tomu brání... což by ukazovalo spíše na opačný pohled...

  44. Re: Slavia - České Budějovice 3:3

    o5aradecek     před 4 lety 26.01.2020 19:42 |  
    12 2

    Stejně, jako nerozumím kritickému hodnocení našich prvních dvou zápasů v přípravě, nerozumím ani zbytečně přísnému "hodnocení" např. Júsufa a Tecla. Zase dejavú - v létě se po prvních dvou přátelácích, po těžké kondiční přípravě, vyhazoval Hovorka, teď to od někoho odnášejí tihle dva kluci. Copak fakt někdo pořád nevěří Jindrovi a jeho kolegům? Já bych po těch dvou letech, co tady předvedl, za ním šel i do pekla! :-) Natáhněte si kalhoty zpátky a hodnotit můžeme po prvním ligovém zápase, spíš tak po třech.