Hráči Slavie

Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

Jaroslav Tvrdík potvrdil na Twitteru, že Tomáš Souček letí do Londýna, kde bude jednat s West Hamem o smlouvě a kde by měl projít zdravotní prohlídkou. Pokud vše klapne, mělo by jít o rekordní přestup z české ligy v celkové hodnotě 20 milionů Eur.

Už dříve během odpoledne důvěryhodný zdroj ze zákulisí Slavie, který publikuje na instagramovém účtu @slaviabackstage, informoval o tom, že z West Hamu přišla nabídka na 4 miliony Eur za půlroční hostování Tomáše Součka doplněná o 16milionovou opci, která je povinná v případě, že se West Ham zachrání v Premier League, a že Slavia je připravena nabídku přijmout.

Nyní tyto informace částečně potvrdil i Jaroslav Tvrdík na Twitteru s tím, že Slavia uvolnila Tomáše Součka na zdravotní prohlídku a jednání o smlouvě v Londýně a pokud by přestup klapnul, šlo by o rekordní částku v české lize. Rekord přitom doposud drží Tomáš Rosický, jehož přestup z Letné do Dortmundu dostal cenovku v přepočtu 504 milionů Kč.  Součkových 20 milionů Eur by tuto částku nejspíš těsně překonalo, v závislosti na tom, jaký kurs by byl použitý pro přepočet eur na české koruny.

Cena Tomáše Součka na trhu poslední rok závratně stoupala, v létě při podpisu nové smlouvy byla dohodnuta výstupní klauzule ve výši 15 milionů Eur, ta však údajně platila jen do 15. ledna a zdá se, že Slavia nakonec může prodat svého kapitána a nejlepšího hráče ještě dráže.

Tomáš Souček se krátce vyjádřil pro isport.cz: "Letím se tam podívat na klub, který má skvělou historii. Když to dopadne, budu rád. Rozhodnu se na místě. Je to Premier League, sen snad každého fotbalisty. Když to dopadne, budu rád."

Komentáře (178)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    kapitan.pisoar     před 4 lety 27.01.2020 18:32 |  
    8 5

    Parada! Asi nejlepsi varianta jak pro Slavii, ktera ma minimalne 100mio jistych, tak i pro Suka, ktery bude mit moznost obouchat se a nabrat zkusenosti v nejlepsi lize sveta!
    Argument s EURO neberu, protoze Sukovi da mnohem vic pul rok v Anglii a pochybuju, ze by jeho cena drasticky narostla, po tech trech zapasech co odehrajem, to spis naopak...
    To spis v pripade ze by West Ham spadl, tak by mu mohl hodit laso jiny tym z PL, kde bude vsem na ocich.

    HODNE STESTI Suku!

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Ondráš     před 4 lety 27.01.2020 19:20 |  
      5 12

      Na euro sere pes, tam budem stejně jen do počtu. Tohle je prostě nabídka, kterou tzv. nejde odmítnout:)

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        PetCC     před 4 lety 27.01.2020 22:41 |  
        4 0

        Tobě je to možná jedno, ale Souček má na Euro zcela jiný názor.

  2. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    mudrc     před 4 lety 27.01.2020 18:39 |  
    3 5

    It’s a sen!

  3. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Mates204     před 4 lety 27.01.2020 18:39 |  
    2 6

    Jako super dohoda, jen nevim, jestli se Suk prosadí, když má WHU na štíta Rice, kterej má vetší hodnotu, než celej náš tým :D Doufám, že se za ty prachy aspoň koupí stoper.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Ondráš     před 4 lety 27.01.2020 19:21 |  
      2 6

      Stejně je to nespravedlivý, že si tým bojující o záchranu může dovolit takový sumičky:)

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        Mates204     před 4 lety 27.01.2020 19:43 |  
        4 10

        No jo no, co naděláme. Spíš mě víc štve, že zinkasujem takovej balík a stejně se na hrotu bude prohánět Tecl s Yusufem. Lidsky proti nim nic nemám, ale nechápu, proč máme přetlak ve středu zálohy a útok na úrovni průměru ligy.

        • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

          Lunaris     před 4 lety 27.01.2020 19:52 |  
          1 0

          Zinkasujeme 100 miliónů českých korun, pak se uvidí.

          • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

            kalex     před 4 lety 27.01.2020 20:22 |  
            3 0

            Jako proč ne. Ne teda, že se okamžitě musí všechno utratit, ale asi bych taky zainvestoval. A to i přes to, že bych si moc přál, aby to ti naši dva mládenci zlomili a dařilo se jim. Toto bude ještě ořech.

  4. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    misver     před 4 lety 27.01.2020 18:41 |  
    2 6

    Tomáš si přestup zaslouží. Pokud se to potvrdí, prachy skvělé.
    Fotbalově je to pro něj ale škoda, WHU není v dobrém stavu, fotbal na prd, toxické prostředí, hrozí sestup...

  5. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 27.01.2020 18:44 |  
    4 3

    Tohle už beru. Klub, liga, peníze. Vše OK. :-)

  6. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    kalex     před 4 lety 27.01.2020 18:45 |  
    1 1

    Re: Přestupy a spekulace zima 2020 II.
    před 3 dny 24.01.2020 15:16 6 3 Přejít na komentář
    3 za hostování do konce sezony a 15 na vrch, kdyby ho chtěli. Nevím, proč je nepodojit. Angláni maj peněz dost.
    Ale raději bych ho viděl někde jinde.

    Tak mi to vo fous nevyšlo, ale tento způsob je asi fakt nejlepší možný.
    Tak ať ti to tam chlape dobře dopadne.

  7. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    kostelnivlajka     před 4 lety 27.01.2020 19:10 |  
    6 3

    Výborně!

    Iron Maiden vítězí, ať se Ti daří chlapče!

  8. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    wita22     před 4 lety 27.01.2020 19:10 |  
    1 0

    Tak to ať si Tom pohne už ve středu hraje s Liverpoolem.

  9. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    gazza     před 4 lety 27.01.2020 19:15 |  
    3 3

    Takze West Ham a anglie. Super Suk .Dobre ,ze ho uvolnili ,protoze takova sance hrat PL se neodmita.Zaslouzi si to a preji mu jen nej I kdyz jako fanda kohoutu a united . Nevim jak je na tom s anglictinou .Doufam ,ze se ucil ,protoze to je take dulezite. GOOD LUCK TOM!!

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      gazza     před 4 lety 27.01.2020 19:16 |  
      2 3

      Jinak ve stredu proti Liverpool se budu divat a fandit Ti !

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 29.01.2020 15:32 |  
        1 0

        Dnes to nestíhá (uf. Reds si dojdou pro titul bez prohry a Hammers zahájí stíhací jízdu za záchranou v dalším kole se Sukem v základu, kde už zustane), a co se týče angličtiny, psalo se (nepamatuji si teď kde), že snad od toho kontaktu s Fiorentinou měl pravidelně lekce AJ s rodilým mluvčím... Celé to na mne dělá dojem takový jak Tomáš vždy působil. Uvědomělé, připravené, rozumné. Smysluplné.

  10. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Lunaris     před 4 lety 27.01.2020 19:30 |  
    1 24

    Je to dost riziková záležitost, náhodou se Suk neprosadí, West Hame spadne do druhé ligy, a Suk už nikdy nebude mít takovou cenu jako teď a nikdy ho už pak za takové peníze neprodáme.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      kalex     před 4 lety 27.01.2020 19:33 |  
      21 2

      Blbost. Toto je majstrštik vedení.

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        Lunaris     před 4 lety 27.01.2020 19:50 |  
        4 18

        Nějak mi chybí argumentace. Stačí vidět, který cizinec byl schopný se za půl roku prosadit u nás. Tady Suk přijde, nebude umět fakticky nic, zvykání na prostředí a angličtina potrvá minimálně ten půl rok. Do kádru se vůbec nemusí prosadit, WHU sestoupí, a sice ho máme zpátky, ale cenovka o dost níže. Jako může to vyjít, ale riskujeme celkem dost. Kdyby to byl Newcastle nebo jiný tým, který má na ten sestup trošku bodový polštář, ale takhle... we shall see.

        • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

          kalex     před 4 lety 27.01.2020 20:04 |  
          6 0

          Stát se může milion věcí, ale takto se mi to líbí o to víc, že Slavia shrábne 100mio za půlroční hostování a pak se uvidí. Že se neprosadí bych se vůbec nebál. Teď už je to fakt pouze na něm. Strašně mu to přeju. Nikde není napsáno, že ten WHU je konečná. Taky se může stát, že po sezoně to může být daleko lepší klub.
          Ale doufám, že jsi to nebral nějak útočně.

          • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

            Lunaris     před 4 lety 27.01.2020 20:56 |  
            0 9

            Já bych spíš raději třeba 17 mega na dřevo, než tyhle nejisté varianty. Taky se může zranit a máme vystaráno. Jinak Sukovi přestup taky moc přeju a doufám, že mu to půjde.

            • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

              kalex     před 4 lety 27.01.2020 21:18 |  
              3 0

              Takto. Jestli je 100% pravda, že i mi jsme teda chtěli Komličenka prubnout stejně, tak věřím, že si to Nezmar dobře spočítal a tak i tak je to pro nás kua dost výhodné. Tobě teď někdo vyvalí 4 za půl roku, kdy ta jeho cena podle mně nepůjde. S Komličenkem asi takto. Hodit jim nějakých 60 rovnou, když nevím, že zrovna on se chytne je taky blbost.

          • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

            carevitchando     před 4 lety 27.01.2020 20:59 |  
            3 0

            Já si trochu zafantazíruju. Když se Kladiváři zachrání, Slavia dostane balík. Když ne, prodáme ho po Euru třeba za 350 mil., ale možná s procentama z dalšího přestupu. Anebo nám v létě pomůže vykopat LM a prodáme ho po play-off LM. Já vím, už mlčim už mlčim :-)

            • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

              kalex     před 4 lety 27.01.2020 21:21 |  
              1 0

              Pokud bude postup do LM, tak si nemyslím, že by se mu chtélo přestupovat. Stejně jako letos.

              • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

                carevitchando     před 4 lety 27.01.2020 21:26 |  
                0 0

                To je pravda, i když mohlo by tam zaznít Pavlenkovské, že "v PL je každý zápas jako LM".

                • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

                  kalex     před 4 lety 27.01.2020 21:31 |  
                  3 1

                  Sorry, ale Suk fakt není Pavlenka. A máme teď snad horšího gólmana? ;)

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        kostelnivlajka     před 4 lety 27.01.2020 19:59 |  
        6 2

        Souhlas.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      bububu (přítel SN)     před 4 lety 27.01.2020 23:25 |  
      3 1

      Volovina. Když se tohle stane, tak budeme mít po půl roce zpátky nejlepšího hráče (bohatšího o zkušenosti z nejlepší ligy na světě) a k tomu 100 mega na účtě.

      Pro nás obchod snů, absolutní majstrštyk vedení.

  11. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    KurdtK     před 4 lety 27.01.2020 19:37 |  
    35 4

    Info z fyzických testů: Všechno zatím probíhá dobře, pouze jedna komplikace nastala, když při venkovním testu výdrže při běhu došel doprovodné motorce benzín.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Dr. Fe1     před 4 lety 27.01.2020 23:44 |  
      1 13

      Dobrý :-) Akorát bych tam dal spíš elektrickou baterii, za smradlavým benzíňákem už se dnes neběhá.

  12. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    VanDel     před 4 lety 27.01.2020 19:39 |  
    7 2

    Za mě ideální varianta ! Pokud se WH zachrání, máme za něj balík. Pokud spadne, tak máme 100 mega v kapse a Suka zpět.......anebo pokud si tam udělá jméno, tak ho za ty požadované prachy vezme někdo jinej.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      carevitchando     před 4 lety 27.01.2020 19:57 |  
      2 0

      Je tam prakticky jen jedno riziko a to, že se během hostování nedejbože zraní. Ale to by se mohl i u nás v lize. Přeju mu, ať mu to vyjde.

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        VanDel     před 4 lety 27.01.2020 20:00 |  
        2 1

        Jak píšeš, pokud by se bál zranění, nesměl by vyběhnout na hřiště nikde.

  13. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    dalislavista     před 4 lety 27.01.2020 19:58 |  
    9 0

    No nevím, West Ham by se měl zeptat Řepky, a pak by věděli, že je Tomáš nejvíc přeceňovaný hráč... :)

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      dalislavista     před 4 lety 27.01.2020 20:10 |  
      10 0

      Jinak je vtipné, že Tomáš jde do mužstva, kde hrál právě Lobotom. Tomu aby teď praskla cévka....:)

  14. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Leksel     před 4 lety 27.01.2020 20:04 |  
    2 2

    Každopádně skvělá adresa a k tomu ještě lukrativní finanční podmínky. Sice tým z chvostu, ale za to PL, kde bude na očích všem, takže o další případný zájemce by neměla bejt nouze. Pro mě je Anglie top liga. Tak ať to klapne, Tomáši!

  15. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Edenjejenjeden     před 4 lety 27.01.2020 20:05 |  
    11 2

    Ale stejně je to sen .Rozhodně bych si před několika lety nepomyslel,že za toho hubenýho ,zakřiknutýho kluka můžeme jednou inkasovat půl miliardy ....

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.01.2020 20:09 |  
      9 5

      Když odcházel na hostování do Liberce, říkal jsem si, že mi vůbec nebude vadit, když tam už zůstane. No, ještě že se neživím fotbalem, asi bych měl hodně hluboko do kapsy. :-)

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        slavistajiri     před 4 lety 27.01.2020 20:14 |  
        6 3

        Kdyby nepotkal trpiše, zřejmě by hrál v příbrami. Neskutečný co pan jindřich dokáže udělat s hráči. Moc mu to přeji, snad mu to dopadne a prosadi se. To bude skvělá reklama pro klub a zvýšení hodnoty ostatních hráčů.

        • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

          jose01     před 4 lety 27.01.2020 20:33 |  
          5 5

          Asi bude Suk i hodně pracovitej a to co mu třeba pohybově chybí(na pohled neohrabanej), tak nahradil bojovností a jinejma přednostma. Když si vzpomenu , jak se mu tady nadávalo, že nemá ve Slávii co dělat, zvlášť po jednom zápase, co jsme dostali jedinej gól v Edenu a prohráli , kdy se při rozehrávce skoro přizabil o balon ,spadnul a nahrál do brejku, ze kterýho padnul gól , tak je až neskutečný kam to dotáhl. Bude příkladem pro ostatní, že makat na sobě se vyplatí.

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        Dr. Fe1     před 4 lety 27.01.2020 23:41 |  
        0 16

        To je vidět co jste vy dva s Edenem za (ne)slávisty .....

        • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 01:26 |  
          10 4

          Neobtěžuj slávisty, rudý trolle!

          • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

            marp (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 02:38 |  
            5 1

            Říká se rudý noku.

          • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

            Dr. Fe1     před 4 lety 28.01.2020 14:55 |  
            1 9

            zajímavě rozdílný metr. Když to napíšete vy, tak je to zřejmě výborný vtip a úsměvné popíchnutí, zatímco ode mě je totéž rudý trolling :-)

            Vzpomeňte si na tuhle svojí reakci až budete zase někoho "vtipně" opravovat, že napsal něco špatně. A vynadejte si pak před zrcadlem do rudých trollů :-)

        • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

          JS (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 06:28 |  
          9 1

          Kolikrát tady ještě budu interpelovat pověřené, než tohohle provokatéra konečně vyhoděj?

          • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

            Dr. Fe1     před 4 lety 28.01.2020 14:52 |  
            0 10

            Admin mě právě poučil, že to mám brát ve srandě a podobné věci nejsou na škodu a vy mě za to chcete vyhazovat .... Pozoruhodný rozpor.

  16. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Jaromir82     před 4 lety 27.01.2020 20:45 |  
    9 4

    Tomasovi to samozrejme preju, vzdycky rikal, ze premier league je jeho sen a sny se maji plnit.
    Jen prosim rozptylte nekdo moje nasledujici obavy:
    1. Kdo bude strilet goly? Suk, husby a skodak byli schopni se prosadit i v zapasech, kde nam to neslo a bylo to treba o jednom golu. Mam pocit, ze nam zustanou jen plasani.
    2. Jak bude vypadat nase defenziva? Ty tri inkasovane goly a nepropustna obrana byla z velke miry sukovi zasluha, ktery stoperuˇ vyborne pomahal a stahoval se k nim. Myslim, ze jeho absence nam muze nastavit zrcadlo ohledne kvality nasich stoperu.
    Za rozptyleni techto mych obav prdem dekuji.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      p!erreCORE     před 4 lety 27.01.2020 21:44 |  
      4 0

      Máme nové hráče (vč. útočníků), máme mladé hráče (vč. útočníků), máme velmi kvalitní hráče na hostování (vč. útočníků). Tvé obavy rozptýlit nedokážu. Příští sezona v LM a s doublem je snad rozptýlí na prach.. já strach nemám, naopak.. velice se těším na věci příští..

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Kenny     před 4 lety 28.01.2020 20:08 |  
      0 0

      Z 6ti

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        Kenny     před 4 lety 28.01.2020 20:10 |  
        0 0

        Nechápu...

  17. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    vršek     před 4 lety 27.01.2020 21:01 |  
    8 13

    Víte, napíšu to znovu jako po odchodu Milana Škody a Hušbauera...
    Chápu, že všichni přejeme ať se našim, dnes už bývalým hráčům daří. Co však nechápu je to, jak většinu nějak nezajímá jak se odchod těchto hráčů může projevit na týmu Slavie!
    Souček, Škoda, Hušbauer a Van Buren = 19 ligových branek ze 26...
    Pokud opravdu Souček odejde rozpadá se vlastně základ ligového středu zálohy...navíc dvou hráčů s velmi dobrou a hlavně konstantní ligovou výkonností a navíc se skvělou obranou hrou.
    Odchod Škody, Hušbauera a Součka znamená odchod tří lídrů týmu a vlastně i tří kapitánů....
    Jistě máme Stanciua, Takácse, Traorého, Ševčíka - hráče výborné a dostatečně zkušené, ale co se stane pokud se někdo zraní a další hráči budou "vykartováni"....
    16 bodů je "polštář", který snad nemůžeme prohospodařit. Ale já osobně jsem zvědavý, s jakým kádrem nastoupí Slavia za pár měsíců v boji o LM....
    Podle mého je těch odchodů už příliš a hlavně velmi těžko nahraditelných.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      kjandourek (admin)     před 4 lety 27.01.2020 21:04 |  
      5 0

      Z dvaceti šesti? A já pořád žiju v nějakém bludu, ze jsme těch gólů nastříleli 46....

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        vršek     před 4 lety 27.01.2020 21:08 |  
        5 10

        Teď jsem chybu opravil. Vy nezklamete ...a kolik těch ligových gólů opravdu bylo? 45 nebo 46? Když už jsme v "tom" počítání...

        • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

          kjandourek (admin)     před 4 lety 27.01.2020 21:14 |  
          6 0

          Pořád tím pádem odchází méně než polovina... a na hřišti místo těhle hráčů budou jiní, nebideme hrat v osmi....
          Něco z těch gólů padlo z penalt, ty taky bude zahrávat někdo jiný.... nezřekneme se jich....

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        iwanowicz     před 4 lety 27.01.2020 21:13 |  
        1 0

        V ligove tabulce vpravo je v kolonce VG 45

        • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

          kjandourek (admin)     před 4 lety 27.01.2020 21:15 |  
          1 0

          Máte pravdu, takže preci jenom žiju v bludu.... opravdu jsem se o gól sekl...

          • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

            vršek     před 4 lety 27.01.2020 21:18 |  
            2 1

            No, zřejmě jste počítal i neuznaný Hušbauerův regulérní gól....

            • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

              kjandourek (admin)     před 4 lety 27.01.2020 21:19 |  
              0 0

              A nebo tu Milanovu dvojitou penaltu... :-)

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      vršek     před 4 lety 27.01.2020 21:05 |  
      2 2

      oprava : 19 ligových gólů ze 45.....

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      carevitchando     před 4 lety 27.01.2020 21:23 |  
      3 0

      JT deklaroval, že chce letos černá čísla v účetnictví klubu, takže pokud přišla takováto zřejmě rekordní nabídka, nemůžeme ji odmítnout. To rozhodování je teď na Tomášovi, klub mu dal právem zelenou.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Kenny     před 4 lety 28.01.2020 20:01 |  
      1 0

      Uff, to jsem se lekl. Po první větě jsem se bál, že se Slavia nezachovala k Tomovi dostatečně uctivě a uznale.......

  18. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    ojlodea     před 4 lety 27.01.2020 21:01 |  
    30 0

    Pokud by mi někdo po minulé sezoně řekl, že během příštích 6 měsíců prijdeme o Deliho, Ngadeua, Krále, Stocha, Zmrhala, Škodu, Hušbauera, Van Burena a Součka, tak bych byl ve velké depresi :-D

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      bongor     před 4 lety 27.01.2020 21:28 |  
      1 1

      To se Ti vůbec nedivím.

  19. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    hiker42     před 4 lety 27.01.2020 21:01 |  
    12 1

    Moc to Sukovi přeju. S jeho přístupem nemám obavy, že by se ve WHU neprosadil. V zápasech proti Seville, Chelsea, Interu, Barceloně a Dortmundu, ale i proti Anglii prokázal, že má na nejvyšší úroveň.

    Je to velká motivace pro ostatní Slávisty, že když se dře, tak to jde. A pro Slavii jsou to obrovské body pro dlší přestupy. Z nejlepšího klubu české ligy se dá napřímo přestoupit do PL za peníze, za jaké se chodí z Belgie, Nizozemska.. Přeju si, aby se WHU zachránil a Suk se v PL etabloval. Ševčík a spol. to pak budou mít do PL o trochu jednodušší.

  20. Odchody x prichody

    Mike     před 4 lety 27.01.2020 21:16 |  
    5 6

    Tak odeslo nam od leta 8 spickovych hracu a vesmes reprezentantu, a prisli dle me tak 3 hraci na kvalitativně stejne urovni- Hovorka, Takacs a Stanciu. Co dale ? Ligu nejak doklouzeme, a zbytek nechame na panu Nezmatovi asi v lete. Myslim si, ze vytypovani hraci uznas jsou delsi dobu sledovani, abychom zase zkvalitnili nasi soupisku

    • Re: Odchody x prichody

      kjandourek (admin)     před 4 lety 27.01.2020 21:44 |  
      15 1

      Já si myslím, že takhle to Nezmar vůbec nemá v plánu.... během jednoho z rozhovorů těsně před koncem podzimu prohlásil, že ten tým tak jak je složen dosáhl svého vrcholu a my si musíme říci, co s ním dál.... Aby se Slavia jako taková dále zlepšovala musí se stát "továrnou na fotbal".... brát mladé kluky a ty sama zlepšovat, ne kupovat lepší hráče, než má....

      To je vidět za současnými nákupy - odcházejí hhráči, kteří tu odevzdali to nejlepší, co v nich bylo a přicházejí mladíci: Oscar, Hellebrand, pokud vyjde tak Zima, do toho ten nigerijec v béčku a Felipe....

      Podle mě končíme s nákupy typu Stoch, na hraně byli Olayinka a Baluta...

      • Re: Odchody x prichody

        belmis (přítel SN)     před 4 lety 27.01.2020 22:07 |  
        9 0

        Myslím si totéž. My nekupujeme žádné nazdárky na doplnění kádru. Oscar, Hellebrand nemají podle mého nižší kvalitu. Potřebují se jen s týmem sehrát. Jestli se koupí další rozjednaní vůbec se nebojím. Jediný, kdo bude asi ze začátku výrazněji chybět je Suk a i tam se díra za čas zacelí.
        Od nástupu dua Nezmar-Trpišovský z velké většiny nakupujeme hráče dle mého gusta.

      • Re: Odchody x prichody

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 27.01.2020 22:10 |  
        0 0

        U Stocha narážíš na věk?

        • Re: Odchody x prichody

          kjandourek (admin)     před 4 lety 27.01.2020 22:11 |  
          1 0

          Věk ani ne, spíše jako na příchod hotové hvězdy....

          • Re: Odchody x prichody

            Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 27.01.2020 22:28 |  
            6 0

            Hotový hráč za příznivou cenu
            Divil bych se, kdyby se na trhu naskytl hotový hráč za přijatelnou cenu, že bychom po něm nesáhli.

            • Re: Odchody x prichody

              kjandourek (admin)     před 4 lety 27.01.2020 22:44 |  
              1 0

              Tak samozřejmě kdyby byla šance na dalšího Stanciua, tak asi ano, nebude to úplně dogma, ale myslím si, že budou přestupní období, kdy nikdo takový nepřijde.... a dejme tomu období, kdy takový přijde maximálně jeden ...

              • Re: Odchody x prichody

                PetCC     před 4 lety 27.01.2020 22:46 |  
                3 0

                Já myslím, že když klub pojede, tak jednoho drahýho hráče ročně brát můžem.

                • Re: Odchody x prichody

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 27.01.2020 23:24 |  
                  2 0

                  Tak samozřejmě, nebo když naše vedení narazí na hráče typu Traoré, nebo Kúdela... nepůjde vzdycky doplňovat pouze mladými...

      • Re: Odchody x prichody

        vršek     před 4 lety 27.01.2020 22:53 |  
        3 9

        Docela by mně zajímalo jak úspěšný bude tým sestavený z hráčů ve věku 20 - 24 let. Kolika mladým hráčům bude potřeba nechat důvěru a dát dostatek herního vytížení, aby tým nadále udržel vedoucí postavení v naší lize a byl úspěšný i v mezinárodních pohárech.
        V našich podmínkách lze těžko počítat s tím, že budeme srovnatelnou "továrnou na fotbal" jako např. Salzburg. Už nyní se neustále dohadujeme, jak dlouho bude trvat čínská podpora. A bude trvat i ve chvíli, kdy nebudeme tak úspěšní? Nebude ona "továrna na fotbal" jen "fotbalovou školkou" pro další Krále?
        S těmi mladými hráči a jejich herním vývojem i setrváním v týmu - plno neznámých - Matoušek, Král, Bucha, Alvir... Kolik těch mladíků vlastně nastupovalo v loňském roce? Král, Olayinka, Markovič...
        Já jsem naopak přesvědčen o tom, že pro úspěšné fungování týmu je třeba kombinace nejvyšší kvality hráčů ale i zkušeností. Tým je třeba smysluplně doplňovat a udržet jeho vysokou výkonnost. A je naprosto nepodstatné kolik hráčům je, ale jaký je jejich aktuální přínos týmu a samozřejmě i předpoklady jejich rozvoje z pohledu výkonnostního i morálního. Proč jsme tedy tak stáli o Stanciua, když nechceme kupovat lepší hráče než máme a chceme stavět na mladících? To jsme si přece mohli "vypiplat" Krále...
        A jak je to s Kúdelou a Traorém? Už odevzdali to nejlepší, aby byli nahrazeni těmi mladíky nebo tomu bude až po další sezóně? A kolik těch mladíků se stane skutečnými tahouny týmu? Kolik např. stoperů se dokázalo plnohodnotně prosadit hned ve věku cca 20let do základu ve Slavii - pokud si pamatuji dobře byli to pouze Jeslínek a Suchý.
        Bez takových nákupů jako byli např. Stoch, Stanciu, Ngadeu, Hušbauer, ale i Traoré by nebyla Slavia tak úspěšná.

        • Re: Odchody x prichody

          kjandourek (admin)     před 4 lety 27.01.2020 23:22 |  
          8 0

          Jenom jsem napsal, co si myslím... myslim si, že po téhle cestě Nezmar půjde... a myslim si, že bude úspěšná...

          Až dalsi roky ukáží, jestli jsem si to myslel správně...

          To je vše, pokud Vy si myslite něco jiného, je to jenom Váš boj...

    • Re: Odchody x prichody

      vršek     před 4 lety 27.01.2020 21:44 |  
      2 8

      Také věřím, ne že ligu nějak dokloužeme, ale že budeme mít 20 titul.
      Já mám jen obavy z toho, že odešlo 5 nadstandardních hráčů základu, kteří spolu sehráli cca 2 - 3 ligové ročníky. Nahradit takové hráče a jejich souhru během jednoho resp. půl roku bude složité a na hře týmu se to může výrazně podepsat.
      Př. - z těch pěti hráčů byli čtyři snad nejlepší hlavičkáři ligy a odpovídající náhrada - nyní vážně zraněný Hovorka a Takács.... Navíc jsem přesvědčen o tom, že pokud budeme chtít nahradit Součka v jeho obranné kvalitě (nemluvě o kvalitách Hušbauera při bránění) na postu zálohy je jeho náhradou právě Takács (jistě skvělý nákup), pak však máme asi problém na stoperu, že by se vrátil Jugas? No, možná, že to bude Zima nebo přivedeme nového "Ngadeua"...snad.

      • Re: Odchody x prichody

        jose01     před 4 lety 27.01.2020 22:45 |  
        3 5

        toho se taky bojím, na jednu stranu tu člověk slyší , že na naši hru si hráči musí zvyknout, že automatizmy do sebe dostanou za delší čas a pak se vlastně prodá to nejlepší a spoléhá se na to, že je noví hráči ihned nahradí. Už jsem to tu psal dříve, že je pro mě zázrak, že po odchodu 5 hráčů základu se podzim zvládl tak fantasticky. Trochu se bojím, že to je taková setrvačnost, že když hrábneš do něčeho fungujícího, tak to nějakou dobu jede jako kdyby se nic nedělo. Klekne to až časem. Teď po odchodu dalších tří nevím nevím. Koupili jsme jistě kvalitní hráče, ale jako okamžitou adekvátní náhradu je nevidím. Ať se to týká produktivity, tak i nějakýho hráče, kterej to strhne, když se nebude dařit.

        • Re: Odchody x prichody

          PetCC     před 4 lety 27.01.2020 22:52 |  
          5 0

          Takovýchhle odchodu jsem za těch necelých 30 let, co chodím na Slavii, zažil mraky. A samozřejmě, že nás to mnohokrát silně poznamenalo.
          Jenže tetokrát nehoníme náhrady na poslední chvíli, vlastně je máme půl roku, nebo déle, už zabudované v týmu.
          Takže tom zase takový problém nebude.
          Třeba se nebude na jaře tolik dařit, občas něco ztratíme, ale stačí hned nepropadat hysterii a ono to půjde.

          • Re: Odchody x prichody

            jose01     před 4 lety 27.01.2020 22:57 |  
            3 2

            jenže tady nejde o odchod 1-2 hráčů, tady odešlo 7-8 hráčů za půl roku v podstatě základu, budu moc rád, když moje obavy budou liché a pojedeme v klidu dál. Je tu hodně otázek a budu zvědavej, jaké na ně dostanu po sezoně odpovědi

  21. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Mates204     před 4 lety 27.01.2020 22:01 |  
    8 0

    Na Twitteru Tvrdík píše, že 10% jde Havlíčkovu Brodu.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      slaviator     před 4 lety 27.01.2020 22:12 |  
      8 0

      Z toho budou žít hodně dlouho.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      PetCC     před 4 lety 27.01.2020 22:52 |  
      4 0

      A sakra, tam musí být veselo! :-D

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Dr. Fe1     před 4 lety 27.01.2020 23:40 |  
      4 6

      Zaslouží si to. Viděl jsem díl "Sezony" o Tomášovi a bylo vidět, že má k HavlBrodu silný vztah. Na jejich hřišti vyrůstal,, je tam doma.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Ferguss     před 4 lety 28.01.2020 17:02 |  
      0 0

      Můžeš hodit odkaz? Nedaří se mi to dohledat

  22. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Hektor     před 4 lety 27.01.2020 22:18 |  
    11 3

    Mimo téma, ale pobavil jsem se, tak se podělím.
    Harry a Meghan volali na Spartu, potřebovali prý nutně vědět, jak se žije bez titulu!!!!!

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      p!erreCORE     před 4 lety 27.01.2020 22:30 |  
      3 2

      Vtipné, ale mimo mísu. Také se podělím. "Přijde spartan do cukrárny a objedná si pohár", myslím, ze vtipy patři do o-t..

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        Arya     před 4 lety 27.01.2020 23:35 |  
        1 1

        Tenhle už je starý :D

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 27.01.2020 23:36 |  
      1 0

      Už bylo. Na více místech, mj. i tady.
      Sorry, nic ve zlém, jen jsem to během posledních dvou dnů už párkrát četl. Nejen ve spojení se Spartou, ale i s Arsenalem.

  23. Premier league- vysilaci prava

    Mike     před 4 lety 27.01.2020 22:22 |  
    28 0

    Nekdo v diskuzi psal, ze je zajimave, ze predposledni klub Premier league si muze dovolit vysolit takoveto penize. Muze,protoze za vysilaci prava ma vice penez nez treba Bayern. Ja ted neco napisu, a budete si myslet, ze jsem magor. Ale je to tak. Cena za vysilaci pravo jednoho zapasu Premier league je o neco vyssi, nez vysilaci prava cele nasi ligy. Premier league byla prodana na 3 roky za 180 mld.korun, to je 60'mld. na sezonu. Za rok se hraje 380 zapasu, takze 1 utkani stoji asi 157 milionu korun. A cela nase liga 150 milionu. To jsou cisla, jednak skvela pro Premier league a smutna pro nasi ligu, jak jsou zfusovana pro nekoho, aby se mu vyplatila.

    • Re: Premier league- vysilaci prava

      PetCC     před 4 lety 27.01.2020 22:54 |  
      2 2

      No jo, jenže jako na špičku fotbalu na to čučí celý svět.

    • Re: Premier league- vysilaci prava

      Kenny     před 4 lety 28.01.2020 19:44 |  
      0 0

      Šlo by tu poslední větu zkonkretizovat pro méně chápavé, tudíž pro mě?

  24. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Borgetti     před 4 lety 27.01.2020 22:35 |  
    23 0

    Kde jsou ty časy kdy jsem oplakával odchody Vachouška se Skácelem a další brzké odchody ze Slavie. Dnes jsem šťastnej, že naše opora může odejít timto hrdým způsobem.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      donford     před 4 lety 27.01.2020 22:50 |  
      15 1

      Víte, dlouho nezapomenu, jak jsme slavně porazili Anglii po přihrávce od Masopusta na Ondráška. A právě v tom zápase náš Suk eliminoval vynikajícím způsobem celou jejich miliardovou (v Kč) zálohu. Nikdy nezapomenu, jak je v hlavičkových soubojích vůbec do ničeho nepustil. To bylo pro mě velké a konkrétní srovnání. Druhé bylo, když jsem viděl, o co je lepší než vyhlášený defenzivní záložník Barcelony Busquets v zápase, kde jsem je mohl vzájemně konfrontovat. A když si připomenu jeho desítky a gólové hlavičky.... West Ham by ho měl koupit, i kdyby měl sestupovat.

  25. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    wimpy     před 4 lety 27.01.2020 23:31 |  
    2 5

    Nejtežší ale bude fandit WHU. :-)

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Dr. Fe1     před 4 lety 28.01.2020 00:13 |  
      2 13

      Pro sparťany určitě. Pro slávisty to bude naopak jasná volba.

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        gazza     před 4 lety 28.01.2020 01:38 |  
        5 1

        Ja urcite ne ,protoze v anglii fandim svym dvema muzstvum hoooodne let a kabat nikdy neprevlikam ,ale Sukovi samo fandit budu . Jinak Hammers jsou sympaticke muzstvo ,ale me se vic libili kdyz hrali na starem Upton Park nez na tom olympijskem .Nevim jestli pro ne jeste pracuje Ludek Miklosko Jsem zvedavy jestli Suk jiz nastoupi ve stredu proti Liverpoolu .To by byla bomba.

        • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

          Dr. Fe1     před 4 lety 28.01.2020 15:11 |  
          2 12

          Ok. Já to beru podle sebe, já kromě Slávie nemám nikoho, komu bych takhle fandil.

          Taky jsem koukal, že se hraje hned ve středu a bylo by to skvělý, ale nevím jestli na posilu čekají tak akutně, aby ho dali hned do sestavy. každopádně věřím, že by nezklamal, i když by to pro něj bylo zatraceně těžký.

  26. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    rak (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 01:14 |  
    7 0

    Ze stranek West Ham. Necham to anglicky. Autor tvrdi, ze to je pro kladivare opravdu vyhodna koupe a ze to musi udelat.

    In this day and age, £17 million for someone with the Czech ace’s quality could end up being a real bargain. And West Ham absolutely must just get it done. It could turn out to be the signing that makes the difference between relegation and survival for them this season.

    Cele
    https://www.hammers.news/club-news/report-west-ham-in-advanced-talks-to-sign-tomas-soucek/

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      slavanda     před 4 lety 28.01.2020 09:50 |  
      5 0

      V podstatě tvrdí, že takovej fotbalista je za ty prachy zadarmo...

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        bongor     před 4 lety 28.01.2020 21:33 |  
        1 0

        A má naprostou pravdu.

    • Re: 5 týmů, dva Černí Petři

      soudek82 (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 11:40 |  
      1 1

      podle mě spadne Norwich, Bournemouth a Villa

      • Re: 5 týmů, dva Černí Petři

        Qope     před 4 lety 28.01.2020 12:07 |  
        1 1

        Jako i malej fanda Norwiche bych ti měl dát minus ... kdybys bohužel minimálně u něj neměl pravdu ... :-( Co se týká kladivářů, s Tomášem by si dost polepšili (pokud ho budou nasazovat a bude i dobře rozumět s trenérem potažmo spoluhráči). Dle mého s ním nespadnou ...

  27. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    JS (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 07:01 |  
    7 3

    Hodně štěstí Tomášovi. Po hostování v Liberci se vrátil do Slavie jako jiný fotbalista a nepochybně se stal jedním z nej hráčů posledních dekád. Z celého srdce doufám, že to nebude „další Fulham“, kam si pozvali Míšu Ngadea na poslední chvíli s tím, že ani nevěděli, jak se pořádně jmenuje.

    West Ham je sice slavná značka, ale sportovně to pro Suka výhra moc není. Postrádá kvalitní herní systém, Moyes je trenér „ze staré školy“, spíše takový Šilhavý, než Jindra Trpišovský. Navíc na Součkově pozici hraje jednadvacetiletý Declan Rice, odchovanec klubu s cenovkou 55 mega EUR. Nicméně Sukovi PL moc přeju, snad udělá sobě i Slavii dobrou vizitku.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Ragnarok     před 4 lety 28.01.2020 10:03 |  
      4 0

      Westham by hlavně potřeboval pořádného stopera a útočníka. Proto nechápu, že se do toho neopřou tímto směrem. Třeba to Moyes nějak poskládá. Tím, že dají za hostovačku tyto peníze ukazují, že to myslí vážně a Tomáše opravdu chtějí. Ale útočník tomu chybí, nevím co dělali, když byl k mání Škoďák a Mick :)

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        sTizz (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 15:24 |  
        5 0

        Stopera muze hrat prave ten Rice,pry je tam nejlepsi

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        Joe-L     před 4 lety 28.01.2020 16:31 |  
        6 0

        Potřebujou stopera a útočníka, a proto koupí Tomáše, kterej jako DZ stoperům pomáhá a zároveň střílí góly, takže to mají 3v1... když tak nad tím přemejšlím, není ta cena nízká, na to, že jim prodáváme 3 fotbalisty? :-D

  28. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    |HelleneHell     před 4 lety 28.01.2020 07:51 |  
    4 3

    Pro Slavii by bylo ideální, kdyby West Ham sestoupil a Suka ihned odkoupil Liverpool za 50 mega.

  29. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    DF007     před 4 lety 28.01.2020 08:16 |  
    1 0

    Sice to ještě není definitivní odchod, ale Tomáši vše nej v novém působišti. Moc ti přeji úspěch. Uvidíme, co to provede s námi. Přeci jen odchod kapitána a obou jeho asistentů se asi projevit musí, minimálně na životě mimo hřiště. Snad i tohle má sportovní úsek ohlídané.

  30. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    A.Lima     před 4 lety 28.01.2020 08:38 |  
    13 1

    Co více k tomu napsat. Moc ti to přeji Tome, za tvé služby pro SKS. Pro mě budeš jedna z ikon novodobé Slavie. Svou pílí jsi dokázal, že si každý může plnit svůj sen. Hlavní postava SKS, hráč repre a nyní přestup do WHU. A pro Slavii? Jak finance, tak i možnost sehrát další hráče do týmu na jaře je to skvělá zpráva, není moc vhodnějších možností. Navíc třeba další hráč z Béčka čeká na svou příležitost ukázat, že i na to má a stát se dalším "Součkem".

    Na jaro (klidně mě ukamenujte) si pořád myslím,že se rozstřílí Jusuf. Já mu pořád věřím,že když dostane větší minutáž, tak začne střílet góly. Pevně v to doufám !


    Forza SKS

  31. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Ragnarok     před 4 lety 28.01.2020 09:59 |  
    11 0

    Vynikající krok, jen by bylo lepší, kdyby rovnou odešel natvrdo. Ale finančně je to výhodné. Hrdlička s Janouškem se údajně začínají angažovat v havlíčkobrodském fotbalu, chtějí mu pomoci.

  32. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Almik     před 4 lety 28.01.2020 11:55 |  
    10 0

    Na fanouškovským webu Kladivářů je o Sukovi článek, kde píšou, že by měl hrát vedle Rice a že by měli udělat všechno pro to, aby přestup vyšel. Píšou o něm, že by jeho příchod udělat rozdíl mezi sestupem udržením.
    Jestli už to někdo psal, omlouvám se... nečetl jsem si všechny komenty.
    Každopádně si myslím, že pro Součka je dohoda ideální. Narazil jsem na názory (možná to nebylo tady), že v případě sestupu a herní nevytíženosti by Tomáš mohl ztratit na hodnotě, ale myslím si (i vzhledem ke zraněním a posledním zápasům WHU), že mu i pouhá hrstka startů za tak slavný a sledovaný klub ho podle mě katapultuje jěště výš. O jeho kvalitách nemám pochybnosti a na 90% věřím, že se, pokud bude zdráv, dostane do jěště větších klubů napříč TOP5.

  33. *

    bramburek (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 12:23 |  
    18 0

    to je tupec rudej vymletej… prej průměrnej, přeceňovanej hráč, z kterýho se dělá hvězda... tak určitě, Tomíku... seš velkej fotbalovej odborník a analytik :-)))

    ty se radši věnuj tý svý vyumělkovaný krasotině a bulváru...

    https://www.sport.cz/fotbal/ceska-1-liga/clanek/1186340-soucek-je-precenovany-souhlasi-byvala-opora-west-hamu-repka-preje-mu-ale-uspech.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null#hp-sez

    • Re: *

      Lord_Edmund     před 4 lety 28.01.2020 12:34 |  
      18 0

      koho zajímá názor průměrného přeceňovaného kriminálníka? :-)))

      • Re: *

        Dr. Fe1     před 4 lety 28.01.2020 22:33 |  
        0 5

        Jako kriminálník je naopak nedoceněný. Soud by jej měl ocenit nějákým dalším trestem :-)

    • Re: *

      Ondráš     před 4 lety 28.01.2020 12:45 |  
      1 13

      No Tomáš to bude mít hodně těžký, taky nejsem přesvědčenej, že tam uspěje. Má to všechno spíš vydřený a u něj se to bude asi hodně odvíjet od psychiky, jestli bude v pohodě. Takovej Král je pro mě větší talent a věštím mu větší budoucnost. Jinak by to byl ale snovej přestup a pro Slavii luxusní obchod.

      • Re: *

        Lord_Edmund     před 4 lety 28.01.2020 13:00 |  
        8 0

        To by bylo divný, kdyby to neměl těžký v zachraňujícím se klubu, kde to na hřišti dlouhodobě evidentně nefunguje.
        S tím se musí počítat a Tomáš je podle mě dostatečně silný, aby to nakonec zvládl. Já myslím, že si svým přístupem rychle získá spoluhráče a fanoušky. Kromě fotbalových kvalit má ohromnou výhodu, že to má v hlavě srovnaný a něco už si odžil a odehrál i přes nízký věk.

        • Re: *

          Ondráš     před 4 lety 28.01.2020 13:15 |  
          0 8

          No ono je pro fotbal (a sport obecně) někdy lepší být spíš vyprázdněná hlava jako Řepka, než nad vším moc přemýšlet. Psychika dělá hodně. Tak uvidíme, tohle pro něj bude skutečný křest.

          • Re: *

            wimpy     před 4 lety 28.01.2020 13:17 |  
            9 0

            Když se to přežene do extrému, jako to dokázal Řepka, tak vyprázdněná hlava škodí i v tom sportu. :-)

            • Re: *

              buran     před 4 lety 28.01.2020 13:21 |  
              7 0

              Jo máš pravdu není Tomáš jako Tomáš....

          • Re: *a

            Leksel     před 4 lety 28.01.2020 20:57 |  
            1 0

            Že má psychika velkej vliv na fyzickej výkon a projev je určitě pravda, ale proto bych nechtěl bejt vypatlaným primitivem, kterej ve svý jednoduchosti ani není schopnej o něčem hlouběji uvažovat nebo přemýšlet a hlavu si tak zatěžovat. Jsem přesvědčenej, že Tomáš je rozumná a zdravě sebevědomá silná osobnost, která to má v hlavě už dávno srovnaný, takže u něj nějaký problémy s hlavou ani nepředpokládám. I u nás dokázal, jakým je přirozeným lídrem a dirigentem.

      • Re: *

        belmis (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 17:32 |  
        6 0

        Tak ono je mnohdy lepší, když to má hráč vydřený než když není úplně talent. Nedvěd také zdaleka nepatřil mezi největší talenty v Evropě, nebyl ani největší talent z vrstevníků v Česku, ale přesto právě on získal Zlatý míč.
        Souček je nejlepším hráčem v české lize a není to největší talent české ligy. Právě fotbalista takového charakteru má větší šanci se i v zahraničí prosadit.

    • Re: *

      Snivec     před 4 lety 28.01.2020 13:15 |  
      6 0

      proc bychom se meli repka nazory vubec zabyvat?
      jestli se Tomas prosadi, se ukaze na hristi
      WHU nesleduji, takze netusim, jake muzstvo maji, zda maji na to se zvednout, jeden clovek to nikdy nezachrani
      jako fanousek doufam, ze nyni hraji trochu pod svoje moznosti a Tomasovi to sedne

    • Re: *

      marp (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 13:30 |  
      9 0

      Odpověděl bych mu jistým choreem fanoušků jistých hráčů, kterým jistý gauner ukradl jistou pokladnu...

    • Re: *

      obiwan     před 4 lety 28.01.2020 19:46 |  
      4 0

      Myslím, že je tupolebec dost přeceňovanej kriminálník, já bych jeho "názorům" nevěnoval víc, než odplivnutí...nehledě na to, že někdo, kdo má rudou lůzou vypláchnutý vnitřek dutiny lebeční, nemá čím myslet.

    • Re: *

      coogee     před 4 lety 28.01.2020 21:07 |  
      0 0

      Je to v podstatě smutný příběh pana Řepky, kterého uznávám jako fotbalistu, ale to, jak je na tom ve skutečnosti s intelektem, se projevilo až po ukončení kariéry, což korunoval pobytem v base. I když některé jeho "blikance" to avizovaly i během ní. S tím my nic nenaděláme a pan Řepka už teprve ne!

    • Re: *

      Dobi     před 4 lety 28.01.2020 23:27 |  
      1 0

      No, názor vypatlanýho kriminálníka vůbec neberu v úvahu... Asi se tam uhodil do hlavy o palandu a i ta trocha rozumu se pak vypařila....

  34. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    sTizz (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 16:37 |  
    6 1

    Tak Suk se pry dohodl na smlouve do 2024,pro Slavii 18 mil eur+bonusy.

  35. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 16:47 |  
    4 0

    Na začátku zimní pauzy se spekulovalo o možných odchodech dvou hvězd SKS.
    Zatímco Tomáš Souček dolaďuje své angažmá ve West Hamu, brankář Ondřej Kolář by měl na jaře ve Slavii setrvat, což by měl podpořit i nový vylepšený kontrakt. S klubem by ho měl podepsat v nejbližších dnech.
    https://twitter.com/LudekMadl/status/1222183807408840704

  36. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    sTizz (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 16:55 |  
    2 0

    Tak Suku,at ti to strili! Diky za vse,radi te tu nekdy uvidime zpatky..

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      sTizz (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 17:22 |  
      3 0

      13 mil liber je o chloupek vic,nez 15m eur,expert z tm psal o 18 m eur. No uvidime,jake budou bonusy,pocitam,ze tam budou mit zachranu v PL.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      o5aradecek     před 4 lety 28.01.2020 17:35 |  
      3 0

      Podle Daily Mail je to zase 20 mil. Liber, tak uvidíme. :-)

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        Dr. Fe1     před 4 lety 28.01.2020 17:43 |  
        3 7

        Také nikde není řeč o tom dříve diskutovaném modelu - tedy nejdřív hostování za 100 mio a pak doplatek 400 mio ........tváří se, jakože jde o běžný přestup.

        Tak uvidíme, jak to nakonec bude ..... přímý přestup bez hostování by byl nakonec asi větší jistota.

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        necich     před 4 lety 28.01.2020 19:34 |  
        1 0

        Ovšem 20 mega liber by nedávalo z jejich pohledu moc smysl... Mluvilo se o 20 mega eur včetně hostování...

        • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

          Ondráš     před 4 lety 28.01.2020 19:42 |  
          2 1

          Zavolejte někdo Paskovi, jak to vypadá, že nám tady v tom lítaj miliony..Luděk mu volá běžně o informace.

          • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

            necich     před 4 lety 28.01.2020 20:28 |  
            3 2

            Nebere mi telefon, píčus. Ten ať se těší až se vrátí...:)

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      sTizz (přítel SN)     před 4 lety 28.01.2020 18:18 |  
      2 0

      Michal Bycek
      Zatím neplatí nic jiného než to, o čem jsme informovali, a to, ze Tomas byl uvolněn na zdravotní prohlídku. Hned jak bude jasno, budeme informovat.

  37. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    coogee     před 4 lety 28.01.2020 20:45 |  
    7 0

    Tak doufám, že to Tomášovi vyjde, držím mu palce a moc mu to přeju!
    A úplně nejvíc mě těší, že nesměřuje někam na východ.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Papol     před 4 lety 28.01.2020 22:04 |  
      2 0

      I já se připojuji k Tvému vyjádření a ať se mu moc daří, je to super kluk a držím mu palce jak ve sportovním životě, tak i v tom osobním.
      Navíc mě Trpiš potěšil poznámkou, že s možnosti odchodu Tomáše dlouhodobě počítají, takže má jasno a něco v rukávu :-)

  38. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Dobi     před 4 lety 28.01.2020 23:19 |  
    3 1

    Trošku OT k článku, ale nikoliv OT, co se týká přestupů:
    Dynamo hraje zítra od 20:30 s klubem s pro nás komickým názvem - KSC (Karlsruher SC) od 20:30 doma na Harbigově stadiónu. Ale Hušby nenastoupí - píší v annonci před zápasem "Infekt"...Škoda, mohli jsme sledovat premiéru...

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Dr. Fe1     před 4 lety 28.01.2020 23:42 |  
      0 12

      Tak to je fakt škoda. tak snad jim pomůže v příštím kole a teď ty "komunisty" porazí i bez něj :-)

  39. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    mart     před 4 lety 29.01.2020 06:49 |  
    2 0

    Uz se diskutuje Jake bude mit Tomas cislo.
    22 neni volne, to ma Hallert.
    Zbyva 9,12,13,14,17,18,28,29,31.
    Takze nejspis zdravo testy prosel.
    O penezich nekolik "zarucenych" zprav :-). Od 13 mega do 20 mega. Tak uvidime. Ten trick s hostovanim sem zatim nikde nenasel.
    tentokrat z dovolene zdravi mart :-)

  40. Mikloško o WHU a Sukovi

    ColinSKS     před 4 lety 29.01.2020 06:53 |  
    6 5

    Kdo může o West Hamu povědět víc než Luděk Miloško? Bývalý skvělý brankář chytal v barvách „kladivářů“ v letech 1990–1998 a po konci hráčské kariéry v londýnském klubu devět let trénoval gólmany. Fundovaně tak může promluvit o pravděpodobné nové štaci záložníka Tomáše Součka. „Má to ve svých rukou, ale nebude to mít jednoduché,“ říká Mikloško v rozhovoru pro deník Sport a iSport Premium. V něm rozebírá aktuální situaci ve West Hamu i připravenost vytáhlého záložníka pro Premier League.

    Ví, že ve West Hamu jsou teď problémy. Legenda „kladivářů“ Luděk Mikloško popisuje nespokojenost fanoušků tradičního klubu, upozorňuje na trenérské šachy a celkově negativní atmosféru kolem něj. „Myslím, že budou mít velké problémy, aby se v téhle sezoně zachránili,“ predikuje Mikloško souboru, do kterého míří nejlepší hráč české ligy Tomáš Souček ze Slavie.

    V jaké situaci přichází Tomáš Souček do West Hamu?„Myslím, že v tuhle dobu to nebude mít jednoduché. Samozřejmě, West Ham je tradiční klub s výbornou fanouškovskou základnou. Dříve měli pětatřicetitisícový stadion, teď naplňují pětašedesátitisícový a prakticky každý zápas je vyprodaný. Ale momentálně je kolem něj dost negativních věcí. Fanoušci protestují proti vedení klubu, přejí si, aby odstoupilo a klub prodalo. Atmosféra tam není ideální. Navíc v poslední době chodili do West Hamu často hráči na hostování a fanoušci s tím nejsou moc spokojení. Tyhle hráče úplně rádi nemají. Vidí je tak, že přijdou, a když se nedaří, tak to zabalí. Fanoušci si váží hráčů, kteří jsou s tím klubem svázaní a nechají na hřišti sto procent v každém zápase.“
    Co dál West Ham sráží?„Špatný výběr trenérů, chybí jejich stabilita. Nejsou s nimi trpěliví a dělají zvláštní kroky. Fanoušky dráždí už jen tím, že vyhodí (Davida) Moyese a za rok a půl ho vezmou zpátky. Neříkám, že je to špatný trenér, ale co je to za posun, když přivedou opět trenéra, kterého nechtěli? Cítím, že v klubu je momentálně obrovská frustrace.“
    Jakou výchozí pozici podle vás tedy Souček má?„Jít teď do takového klubu bude pro něj asi hodně těžké. Ovšem může být hrdinou, když se mu bude dařit a dá nějaké branky. Ale naopak když nepřesvědčí a nebude se líbit fanouškům, jsou schopní ho vypískat. Do takového prostředí nebude jednoduché zapadnout, možná to není v tuhle chvíli úplně ta nejlepší volba. Ale chce to zkusit a já doufám, že mu to vyjde. Budu mu držet palce.“
    Myslíte, že je připraven na Premier League?„Vždycky jsem tvrdil, že z české ligy do Premier League nemůže nikdo odejít. Ale musím říct, že když jsem viděl za poslední rok Slavii, tak svůj názor musím změnit. V současnosti hráči ze Slavie můžou jít do Premier League, protože bych řekl, že jsou velice dobře kondičně připravení. Slavia je jediný český tým, který dokáže konkurovat evropským klubům tím, jakým způsobem hraje. Dokáže s nimi hrát otevřenou partii, jako to předvedla proti Barceloně a Dortmundu, kdy předvedla výborný fotbal. Ale zpět k otázce: ano, myslím si, že Tomáš je na tuhle soutěž připravený. Ovšem je něco jiného hrát takové utkání jednou za měsíc a pak každý týden jako v Anglii, někdy i dvakrát v týdnu. Bude záležet, jak si zvykne. Má to ve svých rukou, ale nebude to mít jednoduché.“
    Co pro něj bude největší změna?„Tlak diváků, bude v úplně jiném prostředí. Odchází z místa, kde je euforie, vše se daří, je zábava na tréninku. Tady přijde a asi hned pocítí stres, to prostředí bude zřejmě úplně opačné než ve Slavii. To bude asi hlavní rozdíl v tom, co ho čeká.“


    Ptali se vás z West Hamu na Součka?„Ne, nikdo se mě neptal. Spousta fanoušků se ptá, kdo to vůbec je, neznají ho. Bude to pro ně taková neznámá. Jsem zvědavý, jak se mu bude dařit. Pojedu se podívat na konci února na zápas se Southamptonem.“
    Jaký kontakt v klubu si udržujete?„Jsem v kontaktu s pár lidmi z akademií a s některými dalšími z klubu, ale už jich tam moc není. Je tam spousta nových lidí, však už je to taky deset let, co jsem odešel.“


    Luděk Mikloško ve West Hamu
    hráčská kariéra
    1990–1998: 373 soutěžních zápasů
    trenérská kariéra
    2001–2010: trenér brankářů

    Vzpomínky na West Ham ale máte příjemné, že?„Určitě, to je jasné. (úsměv) Fanoušci jsou vynikající, a když si někoho oblíbí, do smrti na něj nezapomenou. Dvakrát nebo třikrát do roka tam jezdím na besedy s nimi, jsem zvaný na další akce. Vždycky je to příjemný čas.“
    Bolí vás, když vidíte, v jaké situaci momentálně West Ham je? Tvrdě bojuje o záchranu, alespoň hraje na novém velkém stadionu.„Stadion je sice krásný, ale není fotbalový. Myslím, že to nebyla úplně nejlepší volba, spousta fanoušků to dodnes nemůže skousnout, protože je tam atletická dráha, na to Angličané moc zvyklí nejsou. Zvlášť na West Hamu, kde chodili fanoušci na Upton Park, kde byla tribuna metr a půl od hřiště a atmosféra tam byla bouřlivá. Tady to mají strašně daleko a moc spokojení nejsou. Na tak velký stadion se přestěhovali z důvodu, že chtěli konkurovat velkým klubům jako Manchester City, Manchester United nebo Chelsea a do pár let chtěli hrát Ligu mistrů. Ale nic se nestalo, je to pořád stejný West Ham. Hraje se o záchranu, někdy ve středu tabulky. Chvíli je klid, pak přijde zase frustrace. Myslím, že fanoušci toho začínají mít dost. Před každým utkáním jsou tam protesty, asi to nepřidá ani hráčům. Myslím, že budou mít velké problémy, aby se v téhle sezoně zachránili.“

    • Re: Mikloško o WHU a Sukovi

      hiker42     před 4 lety 29.01.2020 07:37 |  
      3 0

      dík za copy-paste moc zajímavého rozhovoru. +1. myslím, že euforie z plánovaného přestupu může být snad jen na straně Pasky.. Přeju Sukovi pevný nervy a hodně štěstí.

      • Re: Mikloško o WHU a Sukovi

        ColinSKS     před 4 lety 29.01.2020 07:40 |  
        2 5

        když jsem si to přečetl, tak mám stejný pocity.

        • Re: Mikloško o WHU a Sukovi

          travel (přítel SN)     před 4 lety 29.01.2020 09:12 |  
          2 0

          Díky Coline za zajímavý rozhovor.

    • Re: Mikloško o WHU a Sukovi

      Ferguss     před 4 lety 29.01.2020 09:32 |  
      3 0

      WH je v těžkým bordelu, o tom žádná. Pokud s tímhle kádrem a rozpočtem hrají o záchranu, tak je to na pováženou a něco je někde špatně.

      • Re: Mikloško o WHU a Sukovi

        JS (přítel SN)     před 4 lety 29.01.2020 11:46 |  
        1 5

        Moyes se zrovna neproslavil nějakou chytrou herní koncepcí, takže se tomu moc nedivím.

        • Re: Mikloško o WHU a Sukovi

          mart     před 4 lety 29.01.2020 14:54 |  
          2 0

          Nemate tak uplne pravdu.
          David Moyes je v Liverpoolu ikonou.
          Samozrejme jen v te modre casti. Dokazal s Evertonem prakticky nemozne. Vybral napriklad 2 hrace a 3 ligy ( ctvrta ve skutecnosti/ Leon Osman byl jeden z nich) a dotahl team do Evropskych poharu.
          Nakonec odesel do ManU.... a Everton inkasoval pekne odstupne. (Tam vicemene uplne vyhorel, ale nebyl prvni ani posledni, kdo tam vyhorel).
          Nejsem odbornik, ani sazkar, ... ale WHU se s DM zachrani!

  41. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Fulham     před 4 lety 29.01.2020 08:45 |  
    2 0

    WHU... možná už to padlo, asi někoho naprdnu - kdo z Vás si Kladiváře taky spojuje s tou scénou jak fans rudejch pozvou dva Anglány do Prahy a oni se mu pak jebů v pokoji ? :-))

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      SirCohen     před 4 lety 29.01.2020 08:56 |  
      4 2

      Mně tedy spíš na mysli vytane film Hooligans, kde hraje Frodo.

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        Fulham     před 4 lety 29.01.2020 09:00 |  
        0 2

        Tam šlo o Millwall ne ? Už si to taky nepamatuju...

        • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

          SirCohen     před 4 lety 29.01.2020 09:08 |  
          4 1

          Bylo to o fans WHU. Z Milwallu byli jejich nepřátelé.

          • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

            Fulham     před 4 lety 29.01.2020 09:10 |  
            1 0

            :-) povídám, že si prd pamatuju..:-)

  42. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    SirCohen     před 4 lety 29.01.2020 08:56 |  
    4 2

    Mně tedy spíš na mysli vytane film Hooligans, kde hraje Frodo.

  43. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    Fulham     před 4 lety 29.01.2020 11:23 |  
    4 0

    Twitter WHU s annoncí k dnešnímu zápasu je docela pěkný číst.... každej druhej příspěvek - kde je Souček ? , oznamte Součka, kde je český princ ? ... hezký :-) - bude to mít těžký, ale když jim pomůže , postaví mu sochu..:-)

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      slamacek (přítel SN)     před 4 lety 29.01.2020 13:03 |  
      4 0

      pockej az ho uvidi behat :) ale moc mu preji aby jim stejne jako vetsine tady z nas zavrel usta.

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        Fulham     před 4 lety 29.01.2020 13:13 |  
        3 0

        :-)) Tak on Marouane Fellaini taky nebyl zrovna stylař...:-)) a ten šok když se přiklátí k tomu sprintujicimu protihráči a sebere mu balón...:-)))

  44. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    KurdtK     před 4 lety 29.01.2020 13:09 |  
    6 0

    Zdroj: Instagram slaviabackstage

    Slavia a WHU se již dohodly na podmínkách transferu. WHU zaplatí za hostování 4,5 milionu euro. V případě udržení v PL povinně doplatí 16,2 milionu euro. Mezi Slavií a hráčem došlo k dohodě na zrušení výstupní doložky. V případě, že by povinná opce WHU nebyla uplatněná, klub bude plně participovat na dalším připadneme Tomášově přestupu. Nyní se finalizuje kontrakt mezi hráčem a WHU. Oficiální oznámení se očekává v odpoledních hodinách.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      smely (přítel SN)     před 4 lety 29.01.2020 13:48 |  
      2 0

      a vecer hattrick ! :-)

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        Edenjejenjeden     před 4 lety 29.01.2020 14:04 |  
        1 0

        No večer asi hrát nebude . Ale stejně 115 milionů jen za hostování ,to je prostě sen .Tvrdík kdysi prohlásil ,že chce Součka prodat minimálně za 10 mil.Eur, spousta lidí si tehdy tukala na čelo ,novináři psali zesměšnující články o jeho megalomanství apod.A ted ,slovy klasika "Je to realita" :-)

        • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

          smely (přítel SN)     před 4 lety 29.01.2020 14:07 |  
          0 2

          ano, ale je to především práce Pasky a Nezmara...nic ve zlym :-)

          • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

            Edenjejenjeden     před 4 lety 29.01.2020 14:09 |  
            2 0

            Jo beru,ale Nezmara si vybral kdo ?

          • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

            Dr. Fe1     před 4 lety 29.01.2020 14:51 |  
            1 5

            Neubírejte Jardovi zásluhy. To co dělá ve Slávii dělá mistrovsky. A´t měl nebo má jakékoliv jiné chyby, tak Slávii vede naprosto skvěle.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      Fulham     před 4 lety 29.01.2020 13:19 |  
      1 0

      A přesto, že jsem byl dost proti když nahradil Jardu - tak významnou část té sumy investovat do týmu JN/JiTr + .... páč tomuhle se říká ,, továrna na fotbal" ...

      • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

        Fulham     před 4 lety 29.01.2020 13:20 |  
        1 0

        tvl...Wulfe klid...:-))))

  45. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    sTizz (přítel SN)     před 4 lety 29.01.2020 13:52 |  
    1 0

    Tak to je opravdu vynikajici,pripadnych 520 milionu Kc,nebo jen 114 za pul roku + Suk za vic nekam jinam.. Fakt smekam klobouk,vedeni.. Takze ted budu fandit Sukovi ale ne WH :)

  46. Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

    o5aradecek     před 4 lety 29.01.2020 13:54 |  
    6 1

    Když kdysi pan Tvrdík prohlásil, že chce jednou Součka prodat za 10 mil. Eur, tak si dost lidí klepalo na čelo. No, tak nakonec jde za 20! :-) Luxusní podmínky pro všechny.

    • Re: Tomáš Souček je na odchodu do Premier League

      lilien111     před 4 lety 30.01.2020 17:49 |  
      0 0

      I Paska ho chtel prodat za 5 ze vys to pravdepodobne nepujde.