Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 19/20 12

Start jarní části sezóny se nezadržitelně blíží, a proto jsme se opět sešli u mikrofonu podcastu SN Mezi námi fanoušky a v sestavě quelhar, alois_veliky, Oja a CubaCubicula zhodnotili změny v kádru A týmu Slavie, přípravné zápasy a výhled do jara.

Slavia vede ligu o 16 bodů, a tak se rozhodla významně omladit kádr, rozloučila se s několika oporami a přivedla mnoho mladé krve. Komentáře k odchodům Tomáše Součka, Milana Škody a Josefa Hušbauera tvoří první půlhodinu prvního podcastu v roce 2020, k tomu jsme nemohli opomenout ani odchod Micka van Burena. V druhé části jsme se věnovali naopak příchodům a při diskuzi o Petaru Musovi jsme se nemohli vyhnout debatě o pozici útočníka číslo jedna, kterým bude zdá se pro úvod jara stále Stanislav Tecl. Ve třetí části jsme krátce probrali to, proč výsledky v přípravných zápasech pro nás nejsou kdovíjak důležité a kdo nás svými výkony v přípravě zaujal. Zastavili jsme se také u poměrně velkého zastoupení slávistických mladíků na obou zahraničních soustředění. Na závěr se dostalo také na diskuzi o sestavě pro první jarní soutěžní zápas, o kapitánské pásce pro Jana Bořila a o reálnosti překonávání rekordů na jaře.

Obsah:

00:00 Odchody: T. Souček, M. Škoda, J. Hušbauer, M. van Buren
42:10 Příchody: Oscar, P. Musa, P. Hellebrand, D. Zima, M. Tijani
1:08:50 Přípravné zápasy a výkony, zapojení mladíků
1:22:20 Sestava na Bohemians, kapitán Jan Bořil, cíle pro jaro

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (87)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

    Pinturichio     před 4 lety 12.02.2020 08:08 |  
    2 0

    Na dnešní sluzebku do Brna idealni parťák do auta, diky

  2. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

    Jarda66     před 4 lety 12.02.2020 09:42 |  
    0 0

    Nevíte někdo prosím, od kolika je zítra ta TK?
    Díky

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

      quelhar (admin)     před 4 lety 12.02.2020 09:43 |  
      0 0

      13:00

  3. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

    SKEP     před 4 lety 12.02.2020 10:27 |  
    0 0

    Slávistická hospoda - jaké pivo bude na čepu? Plzeňská dvanâctka či Lobkowicz?

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

      Fačín     před 4 lety 12.02.2020 10:59 |  
      1 22

      Ten předražený plzeňský patok doufám ne... S Lobkowiczem máme jistou spojitost, tak bych byl klidně pro něj. Nebo pořádný pražský pivovar, čili Staropramen.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        wimpy     před 4 lety 12.02.2020 11:12 |  
        11 2

        Neblbni, Staropramen je přes řeku a podle toho to s ním taky vypadá. :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

          SKEP     před 4 lety 12.02.2020 11:44 |  
          0 0

          Na správném břehu je například Braník. Ovšem vaří ho na Smíchově americká společnost.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

          Fačín     před 4 lety 12.02.2020 13:10 |  
          2 10

          Já sem k němu dlouho taky trpěl předsudkama, ale v poslední době je to moje nejoblíbenější pivo, poctivá smíchovská desítka. Obzvlášť v klasických čtyřkách (který teda mizej rychlostí blesku), kde se frajer o pivo umí starat, skladovat a čepovat. Rozhodně ne v Potrefenejch husách, kde si hrajou na hogo fogo, a přitom je to drahý a hnusný a obsluha je nepříjemná a nekvalitní.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

            wimpy     před 4 lety 12.02.2020 13:23 |  
            8 1

            "Poctivá" smíchovská desítka je vlastně devítka, což je ovšem poněkud vzestup, bývala to i slabá osmička. Protože šetřej vlastně na všech surovinách, necítíš tam ani slad, ani chmel. Vrcholem všeho je maltózový sirup. Vlastně si nevybavuji, kdy jsem naposledy pil něco horšího.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

              iwanowicz     před 4 lety 12.02.2020 13:47 |  
              4 0

              No uz jen spojeni "poctiva desitka" je z pivarskeho pohledu oxymoron. :)

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                Maeden (přítel SN)     před 4 lety 12.02.2020 15:24 |  
                6 1

                Poctivě vodou naředěná, z původně vyrobené HGB čtrnáctky.
                A to se dá taková poctivost ještě zvýšit - přidáním jablečného extraktu a přívlastkem "nefiltrovaná"...

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

              subHuman     před 4 lety 12.02.2020 14:24 |  
              5 1

              Plzeňská dvanáctka je jedenáctka, to máš prašť jak uhoď :)

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                wimpy     před 4 lety 12.02.2020 14:30 |  
                2 0

                A proto piju Uňky. :-)

                • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                  subHuman     před 4 lety 12.02.2020 14:31 |  
                  0 0

                  Neuvidíme se v sobotu na masopustu? :)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                    wimpy     před 4 lety 12.02.2020 14:37 |  
                    0 0

                    Jestlis rezignoval na suchej únor, tak bychom mohli. :-)

                    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                      subHuman     před 4 lety 12.02.2020 14:55 |  
                      0 1

                      Mě končí suchej měsíc zítra, takže v sobotu budu v plné síle.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                        wimpy     před 4 lety 12.02.2020 14:57 |  
                        0 0

                        :-)) Tak si dáme vědět, já bych asi zašel.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

            Eluin (přítel SN)     před 4 lety 13.02.2020 11:42 |  
            3 0

            Jako správný brdský patriot musím podotknout, že nejlepší ležák plzeňského typu je Fabián, pak dlouho nic a následují možná tak Unětice :).

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        subHuman     před 4 lety 12.02.2020 14:22 |  
        20 2

        Nazvat plzeň předraženým patokem a chtít Staropramen, to myslím hovoří tvé pivní "erudici" naprosto vše. Děkujeme za názor.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

          Fačín     před 4 lety 12.02.2020 15:57 |  
          2 5

          Tak o tom, že je plzeň předražená, nemůže být žádná diskuse, protože je to fakt. Každému samozřejmě podle chuti - moje žena jiný pivo než Plzeň prakticky nepozře, na mě je pro změnu zase příliš hořká a těžká (stejně jako Únětice), takže vypiju max. 3 a pak už mi to vyloženě nechutná. No a naopak Staropramen je pro mě krásně pitelnej, jednoduchej, nekomplikovanej, lehkej. Ale samozřejmě musí se to umět načepovat, skladovat apod. Jak jsem zmínil, v Potrefenejch husách se to nedá pít, ale třeba nádražka v Radotíně, to je lahoda, obzvlášť v létě.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

            wimpy     před 4 lety 12.02.2020 16:06 |  
            3 0

            Jednou jsem vypil deset desítek Staropramenu za dvě hodiny a manželka nepoznala, že jsem byl v hospodě. Jestli to znamená "krásně se pije..."? :-)
            Plzeň je drahá proto, že při její výrobě používají ječný slad a chmel, a to v dostatečném množství. Staropramen samozřejmě dokáží uvařit levněji. :-)
            Ovšem když ti to chutná, budiž ti přáno, beze vší ironie.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

              Fačín     před 4 lety 12.02.2020 16:22 |  
              0 2

              No, já myslím, že plzeň je drahá hlavně proto, že je to "značka".. Nijak nepochybuju o kvalitě piva, to samozřejmě vůbec.

              Jo a tvoje první věta je přesně ono, to jsem tím opravdu myslel, že se krásně pije:) Hlavně v létě je to fakt super osvěžující nápoj:)

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                wimpy     před 4 lety 12.02.2020 16:53 |  
                2 0

                Prožene předem - zadem! ;-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

            mazafakr     před 4 lety 13.02.2020 06:00 |  
            1 4

            hej uz sem nepis, jses uplne mimo

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

              Fačín     před 4 lety 13.02.2020 08:37 |  
              2 2

              Tak hlavně že ty jsi přispěl něčím objevným a zajímavým.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        bububu (přítel SN)     před 4 lety 13.02.2020 13:37 |  
        2 1

        Díky za tenhle příspěvek, teď už je 100% jisté, že jsi regulérní troll. U těch naprosto mimozních keců o Slavii jsem si ještě říkal, že by si to někdo mohl myslet (pár expertů typu Jiri1 se tady historicky našlo), ale prohlásit o Staropramenu, že je to pořádný pivovar, to nemůže myslet vážně ani ten největší mimoň v galaxii.

        Popravdě se mi docela ulevilo :D

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

          Fačín     před 4 lety 14.02.2020 14:19 |  
          0 3

          Tak usoudit z toho, že máme jinou "pivní chuť", že jsem troll, to je solidní myšlenkový proces...

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

            bububu (přítel SN)     před 4 lety 16.02.2020 13:44 |  
            1 0

            Hele, já věřím, že je třeba nějaký paralelní vesmír, ve kterém je Staropramen pitelné pivo. V tom, ve kterém žiju já, ale zcela evidentně není :D

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

              wimpy     před 4 lety 16.02.2020 13:50 |  
              0 0

              Je pravda, že když navštívíš jejich vlajkovou loď, totiž Vinohradský parlament, je to o dost méně špatné, než jinde. :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 12.02.2020 17:21 |  
      0 1

      Lobkowicz Premium je vyborne pivo. Plzen je klasika. Bral bych na vycepu obe...

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

      Ragnarok     před 4 lety 12.02.2020 19:34 |  
      1 1

      Velkou radost by mi udělal Kasteel, Kwak, Geuze, nebo Duvel. Mrzí mne, že to nikdo nemá na čepu.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        Maryman     před 4 lety 12.02.2020 19:37 |  
        0 1

        Nemají Kwak v Bruxu na Míráku? Alespoň mám pocit, že jsem tam něco takového měl.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

          Fačín     před 4 lety 13.02.2020 08:36 |  
          0 1

          Kwak mají určitě v Losu v Oslu na Vinohradech.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        padre     před 4 lety 13.02.2020 09:45 |  
        1 0

        A co bys ještě nechtěl? Třeba růžovýho slona?!?

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        Eluin (přítel SN)     před 4 lety 13.02.2020 11:43 |  
        0 0

        Na Kasteel jsem chodíval do Malešic, možná jej tam ještě mají (?).

  4. Posily a příprava

    Crispo     před 4 lety 12.02.2020 12:07 |  
    2 1

    Hellebrand - pro mě zatím trošku neznámá. Pohyb má "nečeský", ale co s ním, kam s ním (Slavia nebo hostovačka), nedovedu říct. Neslibuji si od tohoto hráče vůbec nic. Ale držím mu palce, aby to ten druhý Rosický konečně byl.
    Zima - o tomto hráči jsem neslyšel dokud se neřešil jeho přestup k nám. Těžko proto jako fanoušek odhadovat jestli to bude druhý Kalas nebo v podcastu zmiňovaný Pokorný. Věřím trenérům a Nezmarovi, ale nesdílím nadšení, že k nám přišel hráč, který jednou bude stát 60 milionů a víc.
    Tijani - tohoto hráče si stejně jako Quelhar pamatuji ze zápasu se spartou, kde působil jako zjevení, a říkal jsem si, proč se o něm více nemluví, jako o případné posile pro prvoligové kluby. Na něj jsem natěšenej víc, než na zimu a Hellebranda, ale pouze díky tomu jednomu utkání. Umím si představit, že až se uzdraví Hovorka, tak Tijani si nechá spravit koleno, a za dva roky ho prodáme jako hvězdu ligy :)
    Dělat závěry ze zápasů v přípravě je dle mě naprosto zbytečné. Zkouší se posty, trénuje fyzička, navíc hráči mají v hlavách, že jde jen o přípravu, a hraje se bez diváků.
    Těším se na to, jak se popereme s odchody opor a lídrů kabiny, jak uzrají mladí, nově příchozí hráči, a nejvíce se těším na boj o místo hroťáka, protože Tecl a Júsuf mají víceméně nůž na krku a Musa je dravé mládí. Zajímavé bude sledovat i to, co bude s Frydrychem, Zeleným a Holešem, kteří na podzim hráli minimum zápasů v zákl. sestavě (hlavně Zelený a Holeš). Máme se na co těšit.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

    Max1     před 4 lety 12.02.2020 12:25 |  
    6 1

    Jen pár poznámek, že by měl mít Westham nějaké procenta pokud se vrátí a bude prodán jinam psal tuším Tvrdík na twitteru. Co se týče odchodů celkově. Myslím, že kdokoliv v Premier League je rozhodně lepší volba než Monako pro Suka a myslím, si, že se Westham zachrání, pokud ne, nebál bych se toho, že se to projeví a jeho cena by šla dolů. Škoda a Hušby, zaslouží velké díky, ale pravdou je, že na stabilní základní sestavu to už asi nebylo a omladit kádr musíme a současná situace tomu nahrává. Příchody, největší posila je Musa (jasná 1 na pozici útočník) a Oscar za mě, nebál bych se zkoušet pravidelně i Felipeho. Času je zapracovat a nechat zvyknout na taktiku je dost, aby byli na předkolo LM ready. Souhlasim, že Jusuf má velký potenciál, ale musí na sobě pracovat. Ale uvidíme co ty zápasy přinesou, ale dominanci jako na podzim nečekám, ale můžeme si to dovolit.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

      CubaCubicula     před 4 lety 12.02.2020 13:18 |  
      1 0

      čistě teoreticky by to mohlo být výchovné, ale nejsem si jist, jestli se započítá ještě po 24. roce věku. (je tam nějaký zlomek procenta za hostování, jenž se týká třeba Žižkova nebo Liberce v případě Suka)... nicméně zkuste se na to podívat. O jiných procentech mi není známo

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        Max1     před 4 lety 12.02.2020 14:02 |  
        0 0

        myslim, že hostovačky se do toho výchovného nepočítá automaticky, jen pokud se kluby na tom domluví a popravdě tomu nevěřím, že by jsme poslali Suka hostovat, platili ho a ještě tomu klubu slíbili procenta z přestupu. Kdo za Suka něco dostane je Hlavíčků Brod odkud k nám přestoupil.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

          CubaCubicula     před 4 lety 12.02.2020 14:24 |  
          0 0

          Havlíčkův Brod myslím nic nedostane, dle regulí, jelikož odešel Suk velmi mladý od nich

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

            Max1     před 4 lety 12.02.2020 14:41 |  
            0 1

            Dostane, někdo to spočítal na asi 50 mega pokud dojde k te opci. Výchovné se počítá od 12 let věku hráče pokud se nepletu

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

              CubaCubicula     před 4 lety 12.02.2020 14:52 |  
              1 1

              ano původně si mysleli, že to budou muset platit, ale teď není jediný zákonný důvod to platit, protože na HB se to již nevztahuje. Jediné komu se zaplatí výchovný poplatek je Liberece a Žižkov za hostování

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                Max1     před 4 lety 12.02.2020 15:31 |  
                0 1

                Ja myslím že ne, hostovačky se na výchovný program nevztahují

                • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                  CubaCubicula     před 4 lety 12.02.2020 16:06 |  
                  1 0

                  právě že vztahuje

                  • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                    Max1     před 4 lety 12.02.2020 16:14 |  
                    0 1

                    Mě to přijde jako nesmysl. Žižkov dostal hráče zadarmo a ještě se nepodílel na platu a ma mít podíl na prodeji? Součást dohody možná ale jako automatická věc mi to nedává smysl.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        kjandourek (admin)     před 4 lety 12.02.2020 14:12 |  
        2 2

        Ještě jsem ten podcast neslyšel, takže jsem možná úplně mimo ale...

        Jarda Tvrdík vysloveně uvedl: V případě, že by povinná opce West Hamu nebyla uplatněná, klub bude plně participovat na dalším případném Tomášově přestupu.
        Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/tomas-soucek-slavia-hostovani-prestup-west-ham.A200129_134107_fotbal_min

        A ne každý to chápe stejně... Já z toho čtu, že v případě, že West Ham sestoupí, povinná opce tudíž nebude uplatněna a Tomáš se papírově vrátí do Slavie... ale pokud díky tomu, že se ukázal v PL, dojde k přestupu do jiného celku za větší peníze než těch 16,2 mega v éčkách.... tak na tom bude West Ham participovat, protože ke zvýšení ceny pomohl tím, že hráče ukázal v nejtěžší lize světa....

        To může být součástí smlouvy o Tomášovi mezi SKS a WH...


        Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2020 14:13) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

            kjandourek (admin)     před 4 lety 12.02.2020 14:37 |  
            0 1

            Pro nás - fanoušky - určitě, ale jinak klubů na světě je.... :-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

              Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 12.02.2020 14:52 |  
              4 0

              Narážel jsem na citaci Tvrdíka. Tím klubem myslel Slavii.
              West Ham určitě peníze nedostane za prodej Součka, kdyby se West Hamu nepovedlo zachránit.

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                kjandourek (admin)     před 4 lety 12.02.2020 15:24 |  
                0 2

                Já si myslím, že tím Slavii nemyslel: To by přece nezdůrazňoval, že dojde k nějaké participaci (čili podílu na prodeji) ... pokud West Ham sestoupí a opci neuplatní, tak se Souček vrací, stává se znovu hráčem Slavie.... a zase jenom Slavia by jej prodávala dál.... na tom není nic k participování....

                Já tímhle vnímám, že tím klubem, který by participoval na dalším prodeji je míněn West Ham .... jako podíl za to, že hráče zviditelnil v nejvyšší anglické lize a tím mu zvýšil cenu...

                A přijde mi to logické - každým zápasem v PL Součkova cena roste - zvláště když se ukáže, že jí zvládne - tak proč by na dalším prodeji neměl participovat ten, kdo mu to umožnil a ještě za to zaplatil 4,5 mega v éčkách?

                To klidně může být součástí dohody....

                • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                  Orwell_1892 (přítel SN)     před 4 lety 12.02.2020 15:44 |  
                  5 0

                  Zdravím, podle mě má pravdu kolega výše - Tvrdík píše, že klub (rozuměj Slavia) bude "plně participovat" na dalším Tomášově přestupu, čímž podle mě naráží na to, že nebude aktivní žádná výstupní klauzule, jako tomu bylo do poloviny ledna, ale bude plně na rozhodnutí klubu (Slavie), zda Součka při vhodné nabídce pustí nebo nikoliv. Pokud by tou participací myslel West Ham, tak by určitě nepsal "plně" participovat.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 12.02.2020 15:55 |  
                    0 2

                    Uvidíme... Já si naopak myslím, že Slavia nemůže na dalším prodeji participovat - ta jej bude prodávat sama, proto si myslím, že kdyby měl na mysli SKS, tak by nemluvil o participaci...

                    i když zase ta "plná" participace...

                    Participovat znamená podílet se... říci, že se Slavia bude "plně podílet"... podíl bývá část něčeho, ne celý zisk.... to je podle mého názoru moc šroubované - já za tím vidím, že West Ham něco dostane - možná se podělíme půl na půl o částku, která přesáhne domluvenou opci...

                    Ale je samozřejmě možné, že jsem úplně mimo .... a nebo se dá říci, že to JT zaobalil tak učeně, že se to nedá jasně vyložit ... ať nevypadám jako úplný idiot... :-)

                    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                      Dr. Fe1     před 4 lety 13.02.2020 14:12 |  
                      1 4

                      Tvrdík to formuloval hodně podivně a věcně trochu nelogicky, takže se nedivím vašim spekulacím, ale pravděpodobnější mi přijde to co píšou ostatní - tedy že Slávia počítá s jeho dalším prodejem a celá částka připadne Slávii.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                        kjandourek (admin)     před 4 lety 13.02.2020 15:11 |  
                        0 0

                        Asi to tak bude :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 12.02.2020 14:25 |  
        1 0

        Výchovné je od 12 do 23 roku.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

      kjandourek (admin)     před 4 lety 12.02.2020 14:24 |  
      12 4

      Trochu bych polemizoval s jednou věcí: U Hušbyho i Škoďáka to podle mého názoru na základní sestavu ještě bylo... Oba nám v ligových zápasech mohou chybět a myslím si, že zvláště Hušbyho absenci v lize alespoň v prvních zápasech bolestivě pocítíme, než jeho roli po boku Ševčíka a Stancia přeberou mladíci....

      Ovšem to se bavíme o lize.... nebylo to na základní sestavu v Evropě (i přes výkony Hušbyho na Interu a Milana v Dortmundu)... zvláště když ostré zápasy v Evropě budeme hrát zase až na podzim, kdy budou oba o další půlrok starší... Proto si myslím, že je v pořádku, že jsme jim umožnili odchod někam, kde budou stabilně hrát, zatímco my během jara budeme na jejich posty zapracovávat mladíky, kteří by díky této šanci jejich kvalit mohli v co nejkratším horizontu dosáhnout a dlouhodobějším je překonat.
      Ideální by bylo, kdyby tu zůstali v rolích starších hráčů, kteří vedou mladé a do sestavy naskakují jenom když mladým dojde dech a bude nutné zápas zlomit zkušeností, ale s touhle rolí by museli souhlasit....

  6. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 12.02.2020 13:04 |  
    5 5

    Dobré odpoledne přeji Vám všem a chtěl bych hned na začátek za tento podcast Quelharovi moc poděkovat.
    Témata byla zvolena velmi dobře a všichni disputující se zhostili této role dobře.
    A káva mi při tom povídání moc chutnala.
    Je i z tohoto podcastu cítit, že máme podobné názory co se týká odchodů a i příchodů.
    Navíc nebylo nikde cítit nějakou nezdravou nadřazenost z toho, že vedeme ligu s velkým náskokem a naopak se kluci snažili k daným otázkám přistupovat střízlivě a s pokorou. Toho si cením a kvituji to.
    Takže ještě jednou děkuji a s úctou k Vám
    Sokrates55

  7. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

    Kzlo     před 4 lety 12.02.2020 13:46 |  
    3 2

    Malá poznámka : už pár let kapitán zápis nepodepisuje

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

      CubaCubicula     před 4 lety 12.02.2020 14:25 |  
      1 0

      ano, to nepodepisuje, ale má určitou protokolární funkci, jako se pozdravit s rozhodčími, realizačním týmem atd... i povinnosti.... ale ano, elektronický zápis podepisují již pouze vedoucí mužstev a rozhodčí

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        Kzlo     před 4 lety 12.02.2020 16:51 |  
        0 2

        To samozřejmě nerozporuji. Ale z osobní zkušenosti mi bylo líto že už jsem nechodil podepisovat. Mělo to své kouzlo a důležitost

  8. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

    Taky     před 4 lety 12.02.2020 16:20 |  
    3 2

    Hromada taky odešel hostovat, pro hromadný odchod výrazných postav se na něj ve výčtu zapomnělo.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

      quelhar (admin)     před 4 lety 12.02.2020 22:45 |  
      4 0

      Pravda. Na druhou stranu je bohužel Hromada poslední rok a půl de facto neustále mimo A tým, takže se na něj zapomene dost lehce.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        Taky     před 4 lety 13.02.2020 15:12 |  
        2 2

        Je to tak, to je jasný, ale tipuju, že má paradoxně ze všech našich odloženců po lize největší šanci na plnohodnotný návrat do našeho áčka.
        Větší, než Sýkora, Jugas, Vantruba, Kuchta, Pokorný a dokonce i (a teď to schytám) Baluta a Matoušek.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

          quelhar (admin)     před 4 lety 13.02.2020 22:00 |  
          2 0

          To nerozporuji, taky si myslím, že šance u všech jmenovaných je mizivá, možná až na Matouška, kde je ta šance jen malá a ne až mizivá :o)

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

      Crispo     před 4 lety 13.02.2020 09:08 |  
      1 1

      Výrazná postava kde? Na hřišti nebo v kabině? :)

  9. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

    tolsimir     před 4 lety 12.02.2020 17:45 |  
    3 0

    Ad výchovné atp.

    - Věková hranice - 12 až 23 let
    - Nejprve náleží příslušnému klubu 0,25 % z přestupové částky, od 16 do 23 již 0,5
    - Příslušným klubem je klub, u kterého byl hráč registrován. Čistě matematicky, pokud byl hráč v přestupním roce (jinak mi to nevyjde :-)) 183 dní ve svém kmenovém klubu a 183 na hostování, oba kluby se poměrně podělí
    - Předpisy FIFA totiž nerozlišují mezi přestupem a hostováním, když se oba instituty považují shodně pro účely příslušných předpisů za přestup
    - Havlíčkově Brodu náleží něco jen pokud to bylo sjednáno se Slavií. Jinak jim nenáleží nic

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

      tolsimir     před 4 lety 12.02.2020 17:47 |  
      1 7

      Plus, nenechte se zmást Tvrdíkem, nic takového jako povinná opce neexistuje. Je to jako kdybyste použili například spojení živá smrt. Samotný princip a smysl slova opce je v možnosti volby (není náhodou, že v angličtině se volba překládá jako option) a neexistence povinnosti

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        wimpy     před 4 lety 12.02.2020 17:58 |  
        2 0

        Smluvně by asi šlo ošetřit, že pokud budou naplněny nějaké podmínky, klub hráče automaticky musí koupit. Sice by pak použití slova "opce" nebylo formálně úplně správné, ale nemyslím, že je to vyloučené.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 12.02.2020 19:14 |  
        4 0

        Ve fotbalové terminologii se to bere jako opce, i když to opce v pravém slova smyslu není. Jinak to není chyba češtiny, v angličtině se to také používá nesprávně.

        ''The 24-year-old signs on an initial loan deal until the end of the 2019/20 season, with an option to make the transfer permanent in the summer.''
        https://www.whufc.com/news/articles/2020/january/29-january/west-ham-united-complete-loan-signing-czech-midfielder-tomas

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

          siskin     před 4 lety 12.02.2020 22:06 |  
          0 7

          Já nikde nevidím podmínku, že ho v případě záchrany musí West Ham koupit. Třeba to klub někde prohlásil, já to neviděl a jestli to někdo někde má, dejte vědět.
          Tvrdík tvrdívá hodně věcí.
          Pro Tolsimira: jseš si jistý s těmi čtvrtinami a polovinami procenta?

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

            Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 12.02.2020 22:27 |  
            1 0

            V londýnském celku bude slávistický odchovanec působit na půlročním hostování s povinnou opcí, pokud se West Ham zachrání v Premier League.
            „Za půlroční hostování dostane Slavie 4,5 milionu euro, v případě aktivování opce pak klub získá dalších 16,2 milionu eur." uvedl předseda představenstva Slavie Jaroslav Tvrdík.
            https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Tomas-Soucek-odchazi-do-West-Hamu-17289

            Sice je to dotaz na tolsimira, ale dovolím si odpovědět za něj, on ty procenta bere z celku a ne z těch pěti procent. Když si sečteš a vynásobíš ty procenta (0,25*4 + 0,5*8), tak ti vyjde konečných 5 %.
            From 12 to 15 years old, 0.25 percent of the total pass is received (per year in the training club) and between the ages of 16 and 23, 0.5 percent.
            https://www.derechosdelfutbol.com/mecanismos-de-solidaridad?lang=en


            Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2020 22:27) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

              siskin     před 4 lety 13.02.2020 07:21 |  
              0 1

              Dík moc. Anglický zdroj o automatické koupi v případě záchrany nic neříká.

                • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                  siskin     před 4 lety 13.02.2020 14:55 |  
                  0 5

                  Dík za vysvětleni procent.
                  Vlček v podstatě kopíruje vyjádření Tvrdíka.
                  Nevěřím, že je někde ve smlouvě dodatek o povinné koupi po splnění daných podmínek.
                  Doufejme, že nenastane varianta záchrany WH a následné neangažování Suka.
                  Paska ví, jak to je.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                    bububu (přítel SN)     před 4 lety 13.02.2020 15:21 |  
                    3 0

                    Já tedy věřím těm, kteří tu smlouvu (narozdíl od tebe) podepisovali nebo alespoň viděli, tedy Tvrdíkovi a Paskovi.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                      siskin     před 4 lety 13.02.2020 17:06 |  
                      1 3

                      Ale to si věř komu chceš. Prodávající a kupující popisují obchod rozdílně, takže doufám, že to nebyl jen ústní slib.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

                        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 13.02.2020 22:17 |  
                        0 0

                        Hostování s opcí u Hušbauera bylo prezentováno stejně. Tedy opce bude aktivována záchranou Drážďan v druhé lize. Na webu Drážďan je napsáno, že je možnost opce, ale žádné slovo o podmínce záchrany tam není.
                        “Der 29-jäh­ri­ge de­fen­si­ve Mit­tel­feld­spie­ler wech­selt zu­nächst auf Leih­ba­sis in­klu­si­ve Kauf­op­ti­on bis zum 30. Juni 2020 zur SGD.”
                        https://mobil.dynamo-dresden.de/news/detail/7997

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        Max1     před 4 lety 12.02.2020 21:47 |  
        5 0

        tam jde spíš o to, že to Tvrdík chtěl vysvětlit co "nejjednodušší" formou. Prostě pokud se westham zachrání, musí Suka koupit, čili se už z té podstaty nejedná o volbu nebo možnost, ale povinnost.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

          donford     před 4 lety 12.02.2020 22:14 |  
          5 0

          Já si myslím, že i kdyby WHU spadl z ligy, tak že po Sukovi skočí jiný mančaft z PL, protože si jistě udělá svými výkony dobré jméno. Budou mít srovnání, prostě budou ho mít jako na talíři. To je opravdu hráč, na kterého by tam měli vyhlásit přestupový hon.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

            smely (přítel SN)     před 4 lety 13.02.2020 10:59 |  
            3 0

            na TM ma aktualne hodnotu 15m Eur , v zari to bylo jen 7,5m .... zatim odehral v PL 1 zapas...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

        bububu (přítel SN)     před 4 lety 13.02.2020 15:19 |  
        2 0

        To nemáš pravdu, povinná opce samozřejmě existuje. Jde buďto o situaci, kdy aktivace přestupu není vázána na rozhodnutí smluvních stran, ale na naplnění nějaké objektivní podmínky (např. počet startů, udržení apod.), nebo o obcházení FFP, kdy se pomocí povinné opce vlastní přestup odsune do jiného období (např. příchod Mbappého do PSG).

  10. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

    Navyseals     před 4 lety 13.02.2020 11:07 |  
    10 2

    Zaujala mě dvě témata diskuze. První je argument, že Tecl, když opět chytne formu, tak může Slavii odvádět kvalitní služby 3-4 roky. Mám otázku. Kolik rychlostních, brejkových útočníků za posledních 15 let dávalo góly i po třicítce? Mě napadli 3 - Vlček, který odešel v necelých 31 do Anderlechtu a po návratu už byl ani ne poloviční. Potom Kulič, který sice rychlostní býval, ale po třicítce už dával góly díky zkušenostem. A nakonec Baroš, který je ale přece jen jiná úroveň. To je vše, a proto si myslím, že Tecl už bude jen horší.
    A druhé téma je to, že průměrné a podprůměrné kluby v PL nedokáží své hráče posouvat do elitních klubů jako je MC, MU, Liverpool, Chelsea, atd. To je velká pravda a když si projdete aktuální soupisky, tak těch hráčů, kteří tam přestoupili v rámci PL z hoších klubů a hrajou základ, je velmi málo.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

      JS (přítel SN)     před 4 lety 13.02.2020 13:25 |  
      1 1

      Velkej souhlas.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 12

    samop     před 4 lety 13.02.2020 11:16 |  
    0 0

    Zatím jsem u čtení příspěvků !