Fortuna liga

Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

Slavia hostí v posledním kole základní části Fortuna ligy v Edenu Zlín. Zápas s výkopem v neděli v 17 hodin vysílá přímým přenosem O2 TV Sport.

Slavii chybí k jistotě zisku titulu 12 bodů, tedy 4 výhry nebo 3 výhry a 3 remízy z posledních šesti zápasů. Bezpochyby nejsnazší zápas k zisku tří bodů bude ten domácí proti Zlínu v neděli od 17 hodin. Slavia do něj však půjde bez svého útočníka číslo jedna Stanislava Tecla a chybět bude i náhradník Júsuf, oba dva jsou pro tento zápas vykartovaní ze středečního zápasu v Ostravě. Z klasických útočníků zbývá Jindřichu Trpišovskému jen Petar Musa, variantou samozřejmě je také posunutí Lukáše Masopusta do útoku a (nebo) hrát podobně jako v mnoha zápasech Ligy mistrů na běhavou ofenzivu bez klasického hrotu. Během zápasu pak může dojít na variantu, kterou zmínil i trenér Trpišovský v předzápasovém preview na klubovém youtube kanále: "Pak tu máme dalšího skrytého útočníka Frýďu."

Hosté přijedou do Edenu v pozici 13. týmu tabulky, který má jen dva body náskok na 14. Karvinou. Připomeňme, že po nadstavbě jde i 14. tým tabulky do baráže, kde se utká se třetím týmem druhé ligy. Zlín tak rozhodně není v situaci, kdy by mohl nějaký zápas vyloženě vypustit, byť ve středu v Plzni to úplně podle toho nevypadalo, když nastoupilo v základní sestavě hned několik náhradníků. Jeden z hráčů, který nastupuje za Zlín pravidelně, slovenský záložník Marek Hlinka, inkasoval čtvrtou žlutou kartu v sezóně a hostům tak bude v Edenu chybět. Trenéru Páníkovi, který se do Zlína vrátil po angažmá v Baníku Ostrava, by měli chybět také zranění Jiráček, Ikaunieks a velký talent českého fotbalu, osmnáctiletý Cedidla. V kádru Zlína najdeme exslávistického brankáře Mateje Rakovana, který se o starty v sezóně téměř rovnoměrně dělí se Stanislavem Dostálem, po restartu ligy chytal pravidelně Dostál a zřejmě to bude on, kdo se postaví ofenzivě sešívaných. Mezi hráče, na které by si slávisté měli dát pozor, patří jistě nejlepší střelec Zlína Tomáš Poznar, zkušený Antonín Fantiš, krajní bek Róbert Matejov nebo zahraniční hráči Džafič, Vakho a pokud nastoupí, tak teprve devatenáctiletý záložník Conde.

Více než o soupeři by to ale přece jen měl být zápas o Slavii a o tom, zda bude schopná zlomit prokletí spálených šancí a proměnit ty, které si vytvoří. Těch bylo pohříchu v Ostravě naprosté minimum, nicméně poslední domácí zápas proti Plzni jich přinesl celou řadu a přesto slávisté brali jen jediný bod za bezbrankovou remízu. Slávisté nemají v posledních letech proti Zlínu zrovna oslnivou bilanci, poslední domácí zápas na podzim 2018 sice vyhráli 3:1, ovšem museli zápas otáčet, prohrávali 0:1 brankou Vyhnala, teprve poté se prosadil Frydrych a dvakrát Stoch. Na jaře 2018 však slávisté v Edenu Zlínu podlehli 1:2, rovněž inkasovali jako první od Holzera, Milan Škoda sice ještě v první půli vyrovnal, ale nápor sešívaných pak k další brance nevedl a naopak v poslední minutě utekl po rohu Slavie Ekpai a rozhodl o výhře hostů. No a v srpnu 2016 v sezóně, která posléze skončila titulem, slávisté ve 2. kole ligy v Edenu jen remizovali se Zlínem 2:2, opět inkasovali jako první od Poznara, prohrávali v půli dokonce 0:2, po změně stran snížil Gino van Kessel a v poslední minutě alespoň vyrovnal Muris Mešanovič.

V prvním kole ligy slávisté zvítězili ve Zlíně 1:0 brankou Josefa Hušbauera ze 70. minuty, ovšem v zápase nijak zvlášť nepřesvědčili a především v první půli měli více šancí domácí.

Fanoušci Slavie budou zřejmě po očku sledovat vývoj skóre také v zápasu Olomouc - Plzeň, pokud by hosté ztratili body, o to méně bodů bude muset Slavia získat v nadstavbě. Co už je jisté, je to, že Slavia začne nadstavbu na hřišti šestého týmu ligy, vyplatí se proto sledovat vývoj v tabulce také na této pozici. Tu zatím drží Baník Ostrava, který hraje v Liberci. Pokud tam Baník vyhraje, na šesté místo spadne právě Liberec. Pokud Baník nevyhraje, může se propadnout mimo prvních šest míst, a to v případě, že České Budějovice vyhrají v Opavě. Poslední možnost je, že v případě výhry Liberce nad Ostravou, Slovácka nad Spartou a nevýhry Budějovic v Opavě se na šesté místo posune Slovácko.

Kurzy Fortuna: 1.15 - 8.2 - 22

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Kúdela, Zima, Bořil - Holeš - Masopust, Stanciu, Ševčík, Provod - Musa

30. kolo - Neděle 14. 06. 2020 17:00

Fortuna liga, 2019/2020
1 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

74. Lukáš Masopust

FC Zlín
FC Zlín

Komentáře (82)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Ad Quelhar

    Mike     před 4 lety 13.06.2020 16:00 |  
    7 2

    A Tvoje nejprijatelenejsi varianta pro nas na 1. kolo nadstavby ? Pro me urcite z mnoha duvodu Liberec- hraji ve stedu v Olomouci Pohar, maji dost zranenych hracu a mame tam hrace na hostovani, kteri nemuzou nastoupit.

    • Re: Ad Quelhar

      quelhar (admin)     před 4 lety 13.06.2020 17:12 |  
      6 0

      Liberec by byl fajn, Budějovice by taky nebyly od věci, Baník a Slovácko raději ne, když už hrát s Baníkem, tak radši to předposlední kolo jako loni.

      Mimochodem, pořád je naprosto reálná varianta, že pořadí zápasů v nadstavbě budeme mít úplně stejné jako loni :o)

      • Re: Ad Quelhar

        Fačín     před 4 lety 13.06.2020 17:30 |  
        6 4

        Což by jen potvrdilo, že celá nadstavba je zbytečná, protože karty jsou rozdány jasně. Ostatně, co se vloni nadstavbou změnilo na pořadí? Jestli se nemýlím, tak se jen vyměnil pátý se šestým?

        • Re: Ad Quelhar

          PetCC     před 4 lety 14.06.2020 14:41 |  
          0 0

          Což by jen potvrdilo, že celá liga je zbytečná, protože karty jsou rozdány jasně :-)

        • Re: Ad Quelhar

          Akuls     před 4 lety 14.06.2020 16:36 |  
          1 0

          No neříkejte to dvakrát, v Belgii, prý aby bylo ještě o co hrát a nadstavba byla zajímavější, tak před časem rozhodli, že se bodové rozdíly mezi kluby sníží po konci základní části, tedy před nadstavbou, o celou polovinu. Takže by třeba letos vedoucí Bruggy šly do nadstavby, kdyby se tedy hrála, nikoliv s náskokem 14 bodů, jak si v TykiTaka myslel Krmenčík, ale jen se 7. Snad se tam LFA nebude inspirovat.

      • Re: Ad Quelhar

        Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 14.06.2020 16:07 |  
        1 0

        Ahoj Ondřeji, jenom faktická poznámka k tomu, co píšeš na twitteru, že k jistotě titulu potřebujeme posbírat 12 bodů z 18 možných. Vidím to trochu jinak, stačí nám jenom 3x za sebou vyhrát tzn. porazit Zlín, pak vyhrát v prvním kole nadstavby někde venku a porazit doma plzeň a je to doma a máme titul ...

        • Re: Ad Quelhar

          quelhar (admin)     před 4 lety 15.06.2020 22:46 |  
          1 0

          To vím, jenže výhra nad Plzní samozřejmě znamená taky ztrátu Plzně a každá ztráta Plzně nám snižuje počet nutných získaných bodů. Bez ohledu na jakékoli ztráty Plzně (tedy i ze zápasu s námi) potřebujeme aktuálně 9 bodů.

          • Re: Ad Quelhar

            Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 16.06.2020 22:50 |  
            1 0

            O tom vůbec nepochybuju, ale ty tři body si už můžeš odečíst, protože my tu plzeň napodruhé porazíme a vzhledem k tomu, že před tím vyhrajeme i v ostravě, tak bude konec sezony ...

    • Re: Ad Quelhar

      gazza     před 4 lety 13.06.2020 19:50 |  
      3 2

      to je jedno .Pokud chceme titul ,musime porazit kazdeho.

  2. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    ervin     před 4 lety 13.06.2020 18:07 |  
    5 0

    Nevim kolik má Jusuf odehráno ale 4 žluté na tak málo minut je na útočníka slušné....

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      dm52     před 4 lety 13.06.2020 18:49 |  
      0 0

      Podle statistik na stránkách slavia.cz odehrál 409 minut v sezoně 2019/2020.

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      PetCC     před 4 lety 14.06.2020 14:54 |  
      0 0

      1. Slavia - Bohemians, 45+1 - Júsuf stáhl středem pronikajícího Krcha k zemi - stav 1:0,
      2. Slavia -Teplice, 53 - po našem rohu - stav 1:0,
      3. Příbram - Slavia - 90+1 - Abdalláh Júsuf Hilál šel před zraky obou střídaček příliš důrazně do souboje s Jaroslavem Treglerem - satv 1:0,
      4. Ostrava -Slavia - 90+2 - Žlutí se i na druhé straně Jusúf zasáhl loktem Svozila - stav 1:1.

      Souhrn, Jusuf dělal taktické fauly za stavu 1:0 v koncích poločasů, kdy hrozil rychlý protiůtok, jen teď v Ostravě to bylo za loket, což se stane čas od času každému vyššímu útočníkovi.
      Není to tím, že by byl nedisciplinovaný, naopakje si vědom nebezpečnosti situace a tak zasáhne.
      Přesně tohle jsme po něm přece chtěli na Interu, ne?

  3. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    Ondráš     před 4 lety 13.06.2020 18:20 |  
    11 1

    Hlavně to v naší situaci nějak ušourejte za 3 body, na ostatní sere pes.

  4. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    pinochet     před 4 lety 13.06.2020 18:42 |  
    1 0

    Zajímalo by mne, na jakém principu se budou vybírat ti, kteří budou puštěni na stadion.

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      Petr9608     před 4 lety 13.06.2020 19:21 |  
      1 2

      To jsou zas dotazy. Prostě půjde ten, kdo vytáhne nejdelší sirku.

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        pinochet     před 4 lety 13.06.2020 19:34 |  
        0 0

        A kvůli tomu mám jet do Prahy?

        • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

          wimpy     před 4 lety 13.06.2020 19:52 |  
          2 0

          V nejhorším si zajdeš do ZOO, slůňata prej strojej za to. :-)

        • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

          kostelnivlajka     před 4 lety 13.06.2020 21:53 |  
          0 2

          Prej budou volat dvě hoďky před...

  5. Pro autora/oprava:

    tobro     před 4 lety 13.06.2020 19:47 |  
    0 0

    Navrhuji: "Bezpochyby papírově nejsnazší zápas vedoucí k zisku tří bodů bude ten domácí proti Zlínu v neděli od 17 hodin."

  6. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    slavistajiri     před 4 lety 13.06.2020 20:41 |  
    3 0

    Zejtra se proste musi, neni se na co vymlouvat. Olomouc dle mne se bude setrit na pohar a tak se plzen zase ani nezapoti.

  7. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    Harvey     před 4 lety 13.06.2020 22:04 |  
    8 15

    Proti Zlínu poslední dobou neumíme, navíc bez Tecla to bude hodně těžký. Přikláním se k variantě Masopusta na hrotu, napravo Patrik. Musa je opravdu herně zoufalý, úplně mě vytáčí ty jeho zbytečné fauly, kterými degraduje presing celého týmu. Musovi stačí na jednu žlutou 168 minut, čímž je 8. NEJHORŠÍ v celé historii ligy (první samozřejmě prostáček Chorý, třetí Aldo Baez, to pro zajímavost).
    V tuhle chvíli s Petarem na hrotu hrajeme v poli o devíti a bolí nás to ofenzivně, defenzivně i výsledkově. S Petarem v základu máme statistiku 1 výhra, 1 remíza, 2 prohry.
    5 gólů z celkových 10ti za celou sezónu jsme obdrželi, když byl Petar na place. A to hrál jen 367 minut z celkových 2.610. Odehrál tedy 14 % zápasů a obdrželi jsme 50 % všech gólů.
    Petar se musí pod vedením Trpišovského hodně zlepšit. V celkovém nasazení, napadání, nabízení se spoluhráčům a ve hře s obráncem na zádech. Pozice útočníka je v moderní době velmi komplexní a s jeho výkonem klesá nebo stoupá výkon celého týmu. Že je tam "od gólů" tvrdí Pepíci u piva co tomu nerozumí, sorry :)
    Budu rád, když mě Petar příštím výkonem přesvědčí o mé nepravdě, vlastně modlím se, aby se tak stalo.

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      Boo_SKS     před 4 lety 13.06.2020 22:15 |  
      3 5

      Diky za super analyzu podlozenou tvrdymi daty. Musim priznat, ze i kdyz jsem vedel, jak (ne)uspesni byvame s Musou v zakladu, tak me ty statistiky nemile prekvapily. A trosku i otevrely oci. Razem totiz dava smysl vsechno, co o nem JiT rika i proc zatim tolik nehraje, i kdyz je mnohem efektivnejsi nez Tecl.

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        Akuls     před 4 lety 14.06.2020 15:25 |  
        1 1

        Jak to tak čtu, tak na základě "tvrdých dát" je evidentně nejvyšší čas Musu přeřadit do Béčka a v létě ho poslat šupem do Liberce. Útočníků máme přece dost, jeden sice skóroval jen jednou z penalty, ale ten druhý už vstŕelil 3 góly!!!
        Pro Musu asi byla smůla, že si před zimním soustředěním pochroumal Júsuf trochu koleno a tak jsme si ho z Liberce na poslední chvíli raději stáhli. V opačném případě už by byl o parník včele střelecké tabulky a zájem jistého klubu z Premier League by začínal dostávat konkrétnější kontury. Také je zajímavé, že v Liberci s hrou v poli, náběhy za obranu a vůbec s nabízením se spoluhráčům do šancí žádné problémy podle Hoftycha neměl.

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      Harvey     před 4 lety 13.06.2020 22:19 |  
      3 6

      Dodatek:
      Mohlo by se argumentovat, že Musa hrál všechny zápasy v době "poSoučkovské", kde jsme slabší defenzivně. Pro srovnání Tecl v době "poSoučkovské" nastoupil na 569 minut během kterých jsme obdrželi 2 góly. A to vždy, když přišel Standa z lavičky do zápasu, který jsme již v tu chvíli prohrávali a museli dotahovat (ano zápas jsme začínali s Musou). Navíc hrál těžší zápasy (Většinu zápasu proti Plzni či Sparta).


      Komentář byl uživatelem upraven (13.06.2020 22:26) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        wymaz     před 4 lety 14.06.2020 09:12 |  
        10 1

        Jako Pepík od piva bez dat ti povím, že moc nesouhlasím. S daty se dá pracovat velice různě a metodiku upravovat dle požadovaného výsledku.(viz volební preference). Mě je v celku jedno kolik kdo naběhá a kolik dostaneme gólů, když dáme o jeden víc než soupeř. A až budeme když je Standa na hřišti dávat góly, budu v klidu. X let voláme po střelci, pak se objeví Legenda, co skončí v Turecku. Začne se chytat na hostování Musa, stáhneme ho a on nám sice dává góly, ale neběhá, nebrání, Já se tedy ptám, proč to neumí? A protože jen tak kecám u Piva, kdo z dobrých produktivních útočníku je tím prototypem honícího psa? Hezké ráno a jdu na kávu, pivních keců už mám dost. PS: A aby jsme si rozuměli, nejsem nekritický fanoušek Petara, jen si myslím, že nám utíká příležitost.

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      guyincognito     před 4 lety 13.06.2020 23:07 |  
      8 4

      Máš absolutní nedostatek dat, z těch minut co odehrál nemůžeš vůbec nic vyčíst...
      Data na minuty začínají dávat smysl u cca 1000 a navíc tobě do toho vstupuje spousta faktorů, které ty vůbec nereflektuješ.
      Pro další informace bych doporučil najít si něco například o per100 statistikách v basketbalu a o tom od jakých hodnot ti dávají relevantní informace a o jaké proměnné se musí očistit (kvalita spoluhráčů/protihráčů, ve fotbale např Xgoals vs real goals) aby ti to nedávalo v podstatě náhodné hodnoty,
      Nicméně intuitivně se spoustou věci o Musovi souhlasím ale argumentovat v téhle fázi jeho působení ve Slavii čísly je chyba.

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      kostelnivlajka     před 4 lety 14.06.2020 05:32 |  
      5 4

      Poslední dobou neumíme proti nikomu.

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      dm52     před 4 lety 14.06.2020 08:48 |  
      14 1

      Je potřeba dodat, že Petar zajistil 4 body (vyrovnání se Spartou a vítězství v Příbrami). Bez něj by už Plzeň klepala na dveře.


      Komentář byl uživatelem upraven (14.06.2020 08:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      deny91     před 4 lety 14.06.2020 10:20 |  
      11 3

      Promiň, ale dokud bude u nás při hodnocení hroťáka na prvním místě, kolik toho naběhá a jak dobře umí bránit, tak se nikam neposuneme, protože fotbal se hraje na góly. Petar má obrovský potenciál a na naše podmínky skvělou koncovku. On nikdy nebude ten sprinter jako Tecl, protože je odlišný typ. Je nesmysl chtít po gorile, aby skákala po stromech jako pavián, stejně tak je nesmysl chtít po Musovi, aby hrál jako Tecl. Přednosti obou jsou někde jinde. Umění pak je dát jim takové role a úkoly, které na maximum zhodnotí a vytěží jejich potenciál. Kdybychom se nesnažili hrát nahoru dolu, ale nátlakově jako 2. půli v Ostravě s tím, že se pak sypou centry do vápna, tak jsem přesvědčený, že by se Musa prosadil. Tecl naopak v tom vápně nikoho z Baníkovců ani neobtěžoval, vůbec jim nedělal starosti. Naopak je "trhal" při nábězích.
      Proti Zlínu čekám Petara jasně v základní sestavě a jsem přesvědčen, že se prosadí i gólově. Pokud nebudeme zbytečně jančit a hrát překopávanou a nahánět ho někde u rohového praporku jako Tecla, ale budeme hrát rychlou, kombinační a nátlakovou hru do pokutového území soupeře, bude pro nás Musa velkým přínosem a jednou z něho bude hvězda větší, než byl Škoda. Má k tomu všechny předpoklady.

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      Akuls     před 4 lety 14.06.2020 11:27 |  
      2 1

      Vzhledem k tomu, že Páník na nás dnes vyrukuje s rozestavením 5-4-1 a pokud nebude fit Poznar, tak možná dokonce s 5-5-0, tak stavět Masopusta na hrot, jako v některých zápasech v evropských pohárech, by byl naprostý nesmysl. Naopak bude nutné, abychom se do toho jejich obranného bloku dostávali po stranách, hráli rychle, pokud možno na jeden dotek, využívali náběhy křídelních hráčů za obranu a následně posílali balóny do prostoru mezi obrannou línii a brankáře. Pokud se zase dostaneme jen k přihrávkám mezi gólmanem a stopery, budeme obehrávat obranou zónu jako v házené, odříznutý hroťák nedostane za celý zápas jediný kloudný balón, tak by se nám také zase mohlo stát, že vystřelíme jen 2x na branku a vyhrajeme jen na držení míče, i když asi hodně vysoko.
      Jo a toho Patrika na pravém kraji už jsme viděli v Ostravě a myslím, že těch 45 min. JiT bohatě stačilo.


      Komentář byl uživatelem upraven (14.06.2020 11:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      Cross     před 4 lety 14.06.2020 11:54 |  
      2 5

      Dejte už pokoj s tím “Šterclem...” Je jalovej, že už jalovější být ani nemůže. Dal v sezóně dva góly z malého vápna...Jeden z toho do prázdné. Že tedy není úplně jalový? Ale ano, i to se dalo překopnout. Ted nám červenou pomohl k remíze v Ostravě...
      Slavia není zaopatřovací ústav !!!

  8. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    pcitron     před 4 lety 14.06.2020 08:15 |  
    1 4

    Historických reminiscencí je více, například poslední zápas Pavla Kuky v roce 2005. Pavel tenkrát proti Zlínu spálil dost šancí. Standa, jenž Pavla vzdáleně svým stylem připomíná, dnes nehraje. V roce 2005 nás vysvobodil gólem Sedláček, když se jeho střela otřela o stehno Pavla a zapadla do zlínské kasy. Dnes tipuji, že Ševčík nastřelí do hlavy Jusufa:-)

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      fleder     před 4 lety 14.06.2020 08:39 |  
      3 0

      K poslední větě...Tak to asi těžko, když má Jusuf trest za karty...

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      Kupsiiik     před 4 lety 14.06.2020 08:48 |  
      9 0

      Nastřelí Jusufa tak maximálně na tribuně, protože je taky vykartovaný ;-)

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        pcitron     před 4 lety 14.06.2020 09:29 |  
        0 0

        Máš pravdu, na to jsem zapomněl.

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        Novi.sks     před 4 lety 14.06.2020 10:02 |  
        4 0

        Ale s ohledem na kvalitu naší koncovky se to možná opravdu stane :))

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      zeleznik2     před 4 lety 14.06.2020 14:08 |  
      0 0

      Pavel i přes množství spálených šancí dokázal dát přes 20 gólu v sezoně 92/93, a rok předtím 19. Po návratu z Německa v neúplné sezoně dal 14 branek. Doma byl dvakrát těsně druhý v kanonýrech. Navíc dokázal, ještě v 37! hrát na úrovni první ligu, prosadil se i v repre a v Bundeslize. Standa nedá pomalu ani těch deset. Pouze Milan Škoda dokázal jednou dát aspoň těch 19 a vyhrát napůl střelce.

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        pcitron     před 4 lety 14.06.2020 19:15 |  
        1 0

        Ale spalovači jsou podobní-:). Standa se stejně jako umí Pavel dostat do šance a stejně dokáže vyloženou šanci spálit.

  9. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    kostelnivlajka     před 4 lety 14.06.2020 08:27 |  
    2 6

    Zlínu bychom měli dát bůra a po zápase se tvářit svěže a usmívat se na fandy. Ne jako nasranej Cuf!

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      ColinSKS     před 4 lety 14.06.2020 08:47 |  
      1 4

      to je fakt, před tou děkovačkou kopl do plechovky a vypadal do frustrovaně

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        PetCC     před 4 lety 14.06.2020 14:57 |  
        1 0

        A kdo by nebyl, dostat takhle blběš gola v posledních sekundách! :-)


        Komentář byl uživatelem upraven (14.06.2020 14:58) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    jfunion     před 4 lety 14.06.2020 09:09 |  
    1 9

    Myslím si že je na čase zavolat Miňovi aby se vrátil, snad to vedení pochopí.....

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      Mimoň     před 4 lety 14.06.2020 09:24 |  
      3 1

      ano. Miňo Stoch sice nebyl příkladným hráčem do defenzívy. Ale jednak se u nás v tomto hodně zlepšil...a také kolik zápasů sám rozhodl. Takového hráče máme snad momentálně jednoho, možná dva a to Stancia nebo Ševčíka. Ale oba zatím nejsou hráči, co by dali 10 a více gólů za sezónu. Chybí nám střelec. Takový hráč, který by dokázal sám dát gól buď z ničeho, protože se sami moc nadřeme poslední dobou na každý gól a nebo akci spolehlivě zakončil...Aspoň nebezpečnou střelou na bránu a né rovnou do gólmana... ale asi to chápu. Stoch měl určitě velmi velkorysou výplatnici a klub očividně začal sázet na mladší a levnější hráče. Ale dnes věřím. Kluci mají dobrý charakter a myslím, že je to naopak více vybudí, než aby je srazil ten zápas proti Baníku.


      Komentář byl uživatelem upraven (14.06.2020 09:26) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        jfunion     před 4 lety 14.06.2020 09:33 |  
        2 4

        Ano spoustu zápasů rozhodl, dokázal vystřelit nebezpečně i zpoza vápna což nikdo z dnešních mladíků není schopen...

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      pcitron     před 4 lety 14.06.2020 09:34 |  
      4 2

      Ke vší úctě k Miňovi bych se v jeho případě držel Hérakleitova Potamoisi toisin autoisin embainousin, hetera kai hetera hudata epirrei

      Já bych si přál návrat Krále a Baluty, v prvém případě to bohužel není reálné.

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        rak (přítel SN)     před 4 lety 14.06.2020 10:21 |  
        6 3

        Král chybí hodně. S ním by ani tolik nechyběl Souček. Podle mně odešel příliš brzy, moc toho u nás neodehrál. I když si to zatím pochvaluje.

        • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

          Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 14.06.2020 12:51 |  
          1 2

          Král udělal určitě z jeho pohledu lépe, než kdyby teď kopal českou ligu.
          Ze Spartaku může dostat nabídku do top týmu v německé, španělské, anglické lize. Kdyby šel od nás, dostal by nejspíš nabídku z průměrného klubu dané soutěže jako Souček s West Hamem.
          Král se nám za půlrok povedl několikanásobně zhodnotit, kdyby v létě odcházel Zima za 300M Kč, asi by si nikdo nestěžoval.

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        dm52     před 4 lety 14.06.2020 10:46 |  
        1 0

        Myslíš to s tou řekou a lezení do ní vícekrát po sobě?

        • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

          pcitron     před 4 lety 14.06.2020 21:06 |  
          0 0

          Ano

  11. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 14.06.2020 10:59 |  
    2 0

    Dnes není co řešit, nebo nad něčím spekulovat jedině tři body a k tomu nám dopomáhej fotbalový bůh, který nám jaksi teď nebyl úplně nakloněn.

  12. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    Fačín     před 4 lety 14.06.2020 11:13 |  
    0 7

    Škoda že je dlouhodobě zraněný Toula, dnes se mohl podívat na hřiště za áčko. Co narychlo podepsat Abdallaha Simu jako amatéra a dát ho na lavici?

  13. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    zeleznik2     před 4 lety 14.06.2020 11:29 |  
    0 0

    Hlavně tři body a pohodové vítězství. Nic víc, nic míň. Po očku budu sledovat i Plíseň v Olomouci, Bídu na Slovácku a souboj o šesté místo, zda to urvou Budějky, či to ukope Baník. Očekávám zlínský beton, takže střílet, střílet a zase střílet, žádný technický fotbal, to si nechme na zbytečnou nástavbu. Od pondělí bude kapacita už 2500 diváků, což pro mnohé kluby představuje 1/4 a na Bohemce třeba i 50% kapacity. Výběr podle losu?Přestože se řeší, že má, být i příští sezóna bez diváků. Inu ČR.

  14. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    zeleznik2     před 4 lety 14.06.2020 11:32 |  
    1 3

    Když se tak koukám z okna, tak se ptám, zda-li se vůbec bude dnes hrát?a zda přece jen nebudeme šetřit ohrožené hráče 4 ŽK?

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 14.06.2020 11:55 |  
      0 2

      60 km od Prahy na sever nespadla ani kapka teď za dva dni...

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        Fačín     před 4 lety 14.06.2020 12:08 |  
        0 2

        No ale zápas se hraje v Praze, kde teda leje slušně už dva dny...

        • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

          vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 14.06.2020 13:54 |  
          0 0

          Já vím, jen jsem to suše konstatoval, protože tady je sucho a jsem nasrán.

          • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

            wimpy     před 4 lety 14.06.2020 14:00 |  
            2 0

            Nekecej, že došel i Budvar? :-)

            • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

              vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 14.06.2020 16:34 |  
              0 0

              Kdepak karton tu je jen zítra musím bejt ráno čerstvej.

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        zeleznik2     před 4 lety 14.06.2020 13:58 |  
        0 0

        Tady na devítce, včera tropy, pak bouřky a od rána prakticky pořád déšť.

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      kondorr     před 4 lety 14.06.2020 12:08 |  
      0 0

      Podle mě už nemůžem nikoho šetřit další ztrátu před nadstavbou už si nemůžem dovolit.

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      quelhar (admin)     před 4 lety 14.06.2020 12:33 |  
      12 0

      Žádní ohrožení hráči nejsou, pokud dnes někdo obdrží čtvrtou nebo osmou kartu, tak akorát zaplatí pokutu a v prvním kole nadstavby stejně může hrát.

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        kondorr     před 4 lety 14.06.2020 12:53 |  
        0 0

        Pravda na to sem uplně zapomněl.

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        zeleznik2     před 4 lety 14.06.2020 13:57 |  
        0 0

        Aha, zapomněl jsem, že se lze vykoupit. Děkuji za info. Tak se nemusíme šetřit.

  15. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    Juventus turin     před 4 lety 14.06.2020 12:35 |  
    2 0

    Beru 3 body. Borci hrají o titul

  16. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    dm52     před 4 lety 14.06.2020 12:45 |  
    0 0

    Nemáte někdo informace, jaký je stav trávníku v Edenu? I když asi OK, ono je tam odvodnění a nějaká drenáž.


    Komentář byl uživatelem upraven (14.06.2020 12:46) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      PetCC     před 4 lety 14.06.2020 15:02 |  
      1 0

      Tohle bude zcela v klidu, problém v Edenu byl, když se na podzim v listopadu, za dešťů, hrálo skoro 2 x týdně - liga, poháry, ženská LM a reprezentace. Tenkrát to trávník odnesl a přes zimu to nešlo dostat dohromady.

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        Ragnarok     před 4 lety 14.06.2020 15:49 |  
        0 0

        Jenže ten trávník byl oddělaný již z léta.

  17. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    Horacio11     před 4 lety 14.06.2020 13:26 |  
    1 0

    Jen pro zajímavost. Zápas Olo-Plz bude bez VAR

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      bongor     před 4 lety 14.06.2020 14:22 |  
      3 0

      Chudáci Syrečkové!

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      PetCC     před 4 lety 14.06.2020 15:03 |  
      5 0

      Taky na co na zápase Plzně VAR?

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      zeleznik2     před 4 lety 14.06.2020 15:56 |  
      2 0

      Inu Šádek zaúřadoval..

  18. Tecl versus Musa

    belmis (přítel SN)     před 4 lety 14.06.2020 15:10 |  
    2 4

    Někteří zde voláte po Teclovi, jiní po Musovi.
    Já bych to viděl tak, že bych první poločas dával Teclovi, který více běhá, více brání a utahá obranu. Do druhého poločasu bych dal za nerozhodného stavu Musu. Ale hned od 46. minuty. Lépe zakončuje a obránci už budou po práci Tecla trochu vyšťavení.
    Poslední zápas v Ostravě to bylo opačně a dobré to nebylo. První poločas, kdy by se hodil Tecl, tam byl Musa a druhý poločas do plné obrany Tecl.
    Takže dnes bych dal od začátku do útoku Masopusta a do druhého od 46. minutě Musu.

    • Re: Tecl versus Musa

      Boo_SKS     před 4 lety 14.06.2020 15:35 |  
      1 1

      A co třeba aspoň jednou, ideálně proti destruktivně hrajícímu soupeři, kteří se zakope ve vápně, neřešit to, kdy bude hrát útočník, který bude vidět, ale rozhodně nedá góla a kdy tam dám útočníka, který nebude tolik vidět, ale dá i z pološance gól, ale hodit tam oba, ať to ten jeden rozběhá a pracuje pro toho, který to dokáže zúročit?

      Fakt si nemyslím, že musíme chodit z extrému do extrému a vždy tam dát Standu a vědomě rezignovat na efektivitu či tam hodit samotného Petara s vědomím, že třeba dá dva góly, ale pak mu budu vyčítat nedostatečný pohyb.

      Kor, když sám JiT říká, že Musa hraje lépe v páru a Tecl prožil své nejlepší sezony v Jablonci v páru s Doležalem, který obstarával góly, Standa na něj pracoval a pak bylo jedno, že se lekne každé šance a zakončení má žalostné, protože měl vedle sebe parťáka, který dokázal využit jeho přednosti a sám zúročit to, v čem je nejlepší.

      Když v našich podmínkách prostě neseženeme pro nás dokonalého útočníka (klid v zakončení + výborný atlet), ale máme dva hráče, kteří na výbornou splňují vždy jen jednu z těchto vlastní, tak proč je nezkusíme postavit oba, abychom teda měli v útoku jak super náběhy, tak i výborné zakončení? Myslím, že minimálně v lize bychom si to mohli dovolit. Ten jeden záložník navíc nám při naší aktuální házené fakt nijak zvlášť chybět nebude.

      • Re: Tecl versus Musa

        Dennis     před 4 lety 14.06.2020 15:45 |  
        1 0

        Ne že bych nesouhlasil, jen si myslím, že Jindra se té středové trojice tak lehce nevzdá... Přijde mi, že dost lpí na tom, aby uprostřed byl klasický defenzivní záložník a spolu s ním box to box hráč a pak Nico. Toho asi v sestavě všichni chceme a nemyslím si, že by se Jindra vzdal těch prvních dvou zmiňovaných pozic. Jedině zkusit hrát 3-5-2, ale pochybuju, že do toho Jindra půjde se současnými stopery, kteří to nemají dostatečně vyzkoušené na top úrovni. Jít do toho s obránci jako jsou Deli, Ngadeu a Kúdela bylo úplně něco jiného. Ve změnu rozestavení tedy nevěřím.

        • Re: Tecl versus Musa

          belmis (přítel SN)     před 4 lety 14.06.2020 16:15 |  
          1 0

          Také si myslím, že nebudeme jen tak hrát v těchto důležitých zápasech na dva útočníky od začátku.

  19. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    zeleznik2     před 4 lety 14.06.2020 15:52 |  
    3 0

    Loni, jsme získali 72 bodů. Skóre 72:23 a bilance 23-3-4. Do nástavby jsme šli s náskokem 4 bodů.
    Letos zatím 69 bodů, skóre 57:10, bilance 21-6-2. Náskok zatím šesti bodů.

  20. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    Obr     před 4 lety 14.06.2020 15:58 |  
    0 1

    Musa da dneska hattrick

    • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

      zeleznik2     před 4 lety 14.06.2020 16:00 |  
      0 1

      Já Tipnu dnes dva góly.

      • Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

        Obr     před 4 lety 14.06.2020 16:03 |  
        0 1

        To by mohlo stacit

  21. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    zeleznik2     před 4 lety 14.06.2020 15:59 |  
    1 0

    Takže nakonec takto:

    Sestava: Ondřej Kolář – Vladimír Coufal, Ondřej Kúdela, David Zima, Jan Bořil – Petr Ševčík, Tomáš Holeš – Lukáš Masopsust, Nicolae Stanciu, Lukáš Provod – Petar Musa
    Lavička: Přemysl Kovář, Mohamed Tijani, Patrik Hellebrand, Oscar Dorley, Ladislav Takács, Michal Frydrych, Ibrahim Traoré.

  22. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    ColinSKS     před 4 lety 14.06.2020 17:20 |  
    0 3

    osobně bych zavedl pravidlo pasivita jako je v házené. proti tomu to se nedá hrát. jinak zas nedáme 1000% gol. z rohu nedáme gol ani jednou z 5000 pokusů. moc se na to zatím nedá koukat, snad se to zlepší

  23. Re: Poslední zápas základní části ligy proti Zlínu

    pcitron     před 4 lety 14.06.2020 23:22 |  
    0 0

    Ale spalovači jsou podobní-:). Standa se stejně jako umí Pavel dostat do šance a stejně dokáže vyloženou šanci spálit.