Fortuna liga

Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

Celá slávistická obec se chystá na zápas, který již před začátkem sezóny sliboval, že by mohl rozhodnout pomyslně o titulu. Možná málokdo však čekal, že může rozhodnout fakticky. Slavii stačí k odstartování oslav zdánlivě maličkost - získat v tomto očekávaném zápase proti Plzni tři body.

Podobně jako v zápase s Baníkem, i zde máte jistě předcházející zápas proti tomuto soupeři živě v paměti. Jak by také ne, když střetnutí ve Vítkovicích (tomu prvnímu) předcházel o pouhé tři zápasy. Před tímto zápasem se to jen hemžilo zprávami o rozjeté Plzni a naopak klopýtající Slavii. Realita? Slávisté hrající s elánem ne nepodobným tomu z evropských střetnutí jasně od první minuty ukazovali, kdo že je tím nejlepším týmem v současné české lize a kdo si zaslouží mistrovskou korunku. Jinak ofenzivní Viktoria si dokonce v posledních minutách netroufla ani na závěrečnou zteč Kolářovy branky s úmyslem přinést na západ republiky o dva body více. A přitom jak by se jim v ligových dostizích hodily! 

Trenér Gul'a zřejmě počítal s tím, že slávisté ještě mohou párkrát ztratit, zatímco jeho svěřenci se pokusí, podobně jako předtím na jaře pod jeho vedením, všechno vyhrát. A že se mu ten plán, alespoň pokud jde o výsledky Viktorie, zatím daří naplňovat na výbornou. Ani Zlín, ani Sigma, ani Jablonec nedokázali druhému týmu tabulky vzdorovat, a byť, snad až na první zápas se Zlínem, nešlo o žádné zcela jednostranné zápasy, i tak tyto zápasy ukazují, že i nadále je třeba se mít před Plzní na pozoru. Stále je to velmi silný soupeř.

Slavia však bude mít oproti poslednímu zápasu jeden silný trumf, konečně totiž bude moci přivítat hned několik tisíc jejích fanoušků. Fanoušků hladových po ligovém fotbale na vlastní oči. Fanoušků, kteří si jsou vědomi síly okamžiku, kdy i díky nim a jejich usilovné pomoci mohou propuknout následné mistrovské oslavy. A fanoušků, kteří ještě o něco více zvýrazní nebojím se říci již určité trauma plzeňských fotbalistů ze slávistického domácího stadionu. Stále platí, že poslední výhru si připsala za doby, kdy se červenobílá ekipa snažila tančit v tulipánském stylu.

Slavii budou v zápase vedeným rozhodčím Zelinkou chybět dlouhodobí marodi Hovorka s Olayinkou, start Kúdely je nejistý. Plzeň naopak do zápasu půjde v plné síle.

Slávisté mají letos vynikající domácí ligovou bilanci 13-2-0, skóre 35:3. Pokud se jim podaří tuto bilanci zítra zlepšit, tak... já vím, už jsem to říkal výše vlastně dvakrát. Ale prostě, titul je blízko, slávisté. A věřme, že zítra (popř. dnes, pokud tento článek budete číst o několik hodin později, než v čase, kdy bude dopsán) již budeme moci říci, že titul je náš.

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Frydrych, Zima, Bořil - Masopust, Holeš, Stanciu, Ševčík, Provod - Tecl

Kurzy Fortuna: 1.97 - 3.49 - 4.05

Komentáře (143)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    milos2     před 4 lety 23.06.2020 18:11 |  
    1 9

    Kdyby byl zájem, vyměníme 2 lístky do sektoru 120 za jeden kamkoliv na TS. Případně přes SZ.

  2. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    zeleznik2     před 4 lety 23.06.2020 18:12 |  
    0 2

    Věřím, že ano, pokud zopakujeme výkon z Ostravy, tak 100%. Sparta ukázala cestu, jak eliminovat nejsilnější zbraň Plzně a my jsme je ve 28.kole taky herně převálcovali, chyběl jen ten gólový efekt. Tipnu výsledek 3:1, Teclík, Nico a Maso.

  3. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    Tadeáš_Janků     před 4 lety 23.06.2020 18:30 |  
    2 0

    Měl jsem problém s účastí na zápasech a od klubu mi včera přišel tenhle mail:

    „Dobrý den,
    Jsme rádi, že chcete podpořit sešívané v souboji s druhou Plzní. Bohužel jsme se setkali s tím, že turnikety aktuálně vykazují určitou chybovost při načítání návštěv na zápasech. Žádný systém není stoprocentní a moc nás to mrzí.
    Rádi bychom Vám proto vyšli vstříc a vstupenku Vám zašleme elektronicky v průběhu zítřejšího dne na váš email. Na stadion pak s sebou vezměte jak vytištěnou vstupenku na utkání s Plzní, tak svou permanentní vstupenku.
    Na následující zápasy nadstavby již bude platit jiný systém distribuce vstupenek mezi permanentkáře, abychom předešli stejným komplikacím.
    Děkujeme za pochopení. S přátelským pozdravem
    Pokladny
    Sinobo Stadium“

    Je tady někdo, komu přišlo to samé a komu už poslali ten lístek?

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Max1     před 4 lety 23.06.2020 21:17 |  
      0 0

      přišel mi asi před půl hodinou

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Deba     před 4 lety 23.06.2020 21:18 |  
      0 0

      uz prisel...ctvrta rada na jihu presne za branou, ale lepsi nez dratem do oka :D

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Max1     před 4 lety 23.06.2020 21:30 |  
        0 0

        já mám 2. takže budeme sousedi :-DDD

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      dalislavista     před 4 lety 23.06.2020 22:05 |  
      0 0

      Mám taky 2 kousky se synem na tribunu dědka Maddena!!!

  4. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    PetCC     před 4 lety 23.06.2020 18:43 |  
    27 0

    Z oficiálek:

    "Žádáme také fanoušky, aby v žádném případě nevstupovali na hrací plochu. Hráči a realizační tým Slavie se pohybují v ochranné zóně jedna, která nesmí být nikým a ničím narušena. Prosíme všechny o respektování tohoto opatření, jeho porušení by mohlo mít pro klub fatální následky a v neposlední řadě ohrozit i další zápasy Slavie včetně reálného rizika nedohrání soutěže."

    Což je pochopitelný, kvůli kontaktu s potenciálně nakaženým by musel celý tým do karantény.

    Ovšem jestli je někdo takový hovado, nevydrží to a musí běhat za hráči po hřišti, tak ať si to radši rozmyslí a na stadion vůbec nechodí.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      zeleznik2     před 4 lety 23.06.2020 18:58 |  
      0 0

      Vždycky se někdo takový najde, ale čekám to v jiným zápase. Ale hřiště je přeci venku ne?bez roušky a rozestup dva metry, to je momentální nařízení, když chceme, být dbalí nařízení..

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      milos2     před 4 lety 23.06.2020 19:00 |  
      0 55

      Jestli je někdo takový ACAB hovado, který ani po 20. titulu v historii klubu nebude mít potřebu jít na plochu, ať vrátí permici, šálu, má-li jakou a hlásí se o bratrský políček třeba na zastávce Letenské náměstî. Tímto zdravím celou komunitu používající výraz "ti bezmozci", vždycky si za jeho užitím představím někoho v zelené bundokošili. Tedy: Zítra všichni na plochu!!!!!

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Ondráš     před 4 lety 23.06.2020 19:06 |  
        6 0

        Miloši vem si aspoň štít a rukavice, až budeš chtít objímat hráče.

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        marp (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 19:48 |  
        27 0

        Klub tě o něco žádá, ty hlásáš opak a chceš Slavii ohrozit. Jakým právem? Já za posledních 19 let chodím na všechny zápasy, xkrát jsem tam nechal hlasivky, ale takovou debilitu bych si v životě nedovolil. Slavia je na prvním místě a její přání musí být svaté! Doufám, že až tam vlezeš, pořadatel tě chytne, v zákulisí dostaneš pár pod žebra a pak trvalý zákaz vstupu.

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        coogee     před 4 lety 23.06.2020 21:36 |  
        12 0

        Považujme to za poslední zoufalý pokus fanouška bolševických přisluhovačů z Letné připravit nás o titul!

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        novimex     před 4 lety 23.06.2020 22:21 |  
        11 2

        Neskutečný blb

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      budvarka     před 4 lety 23.06.2020 19:02 |  
      0 12

      blbost. poslední test na corovid 19 byl proveden před nadstavbou. další testy nejsou plánovány. pochopitelně jestli zítra vyhrajem, tak prádelníci jeden pozitivní test přinesou .... nebo po dalším zápase... to je fakt jedno... s tím se musí počítat.

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        patras     před 4 lety 23.06.2020 19:35 |  
        0 12

        Mám podobný myšlenky, pokud nebudou mít šanci na titul, tak něco můžeme očekávat. Soutěž se nedohraje a my budeme mít po oficiálním titulu.
        Jim nevěřím za mák.

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          Ondráš     před 4 lety 23.06.2020 19:50 |  
          4 3

          Tou jsou zase teorie:D No zatím jsme je ještě neporazili.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      gazza     před 4 lety 24.06.2020 03:46 |  
      0 1

      Ja mam obleceni i masku pro niceni hazardous waste ,ktere obcas delam .Takze muzu s tim jit potom na zeleny pazit oslavoavat titul? Diky

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 07:47 |  
      12 0

      V aktuální situaci by vběhl na trávník jen totální idiot. Myslím, že klub by neměl jen "žádat", ale vydat prohlášení, že kdo vnikne na plochu, závažným způsobem se proviní proti Slavii a návsťěvnímu řadu stadionu a dostane zákaz vstupu na stadion na 2 roky (třeba... může být i delší). Kdo ohrozí zdraví hráčů a ohrozí dohraní soutěže (a tím oficiální získání titulu) není Slávista, ale imbecil, takže nulovou toleranci.

  5. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    gr—pla     před 4 lety 23.06.2020 20:59 |  
    6 50

    Myslím si, že bychom si hlavně měli vzít příklad z Premier League, hráči by měli před zápasem pokleknout a vzdát hold a vyjádřit jednoznačnou podporu hnutí BLM. Jsou i důležitější věci než fotbal a toto je ideální čas, jak dát respekt najevo. Věřím, že i tribuna sever se přidá, sama často vystupuje ostře proti policii.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Fulham     před 4 lety 23.06.2020 21:02 |  
      5 0

      :-)))) správně !!! Měli by zalehnout...:-)

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 21:05 |  
      9 1

      Co???? :-D

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Fulham     před 4 lety 23.06.2020 21:07 |  
        12 0

        Franta s Pepim budou slavnostně natřeni na černo...:-)

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          SirCohen     před 4 lety 24.06.2020 09:19 |  
          3 0

          Já ti nevím jestli je to dobrý nápad. Blackface je taky zapovězen, vzpomeň na kanadského premiéra, jak narazil se svou maskou.
          https://cs.wikipedia.org/wiki/Blackface

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Fulham     před 4 lety 23.06.2020 21:19 |  
        14 2

        Vůbec to sem nepatří, ale jestli jsou náckové ti ,co se staví na stranu policie v tom chaosu , tak se hrdě hlásím ...

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          Deba     před 4 lety 23.06.2020 21:27 |  
          1 4

          to vubec nikdo netvrdi, jen to hnuti Slusni lide, z jehoz demonstrace je tahle fotka porizena, je tvoreno z velky casti clenama Johny Kentus Gangu (nebudu tady rozvadet, staci pouzit google, pokud nevis :))...myslim si, ze tak dobra polovina z tech lidi tam ma nekde vytetovano ACAB nebo neco podobnyho, v tom je ten vtip :D a ze se clenove JKG otevrene historicky hlasili k hnutim typu Narodni Odpor atd., o tom asi netreba diskutovat, proto nackove, ne proto ze se stavi na stranu policie :)

          • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

            Fulham     před 4 lety 23.06.2020 21:36 |  
            4 0

            Odkaz jsem nerozklikl...není důvod. Poznámku chápu, ale argumentačně je to stejné , jako že všichni fanoušci fotbalu jsou dementi kvůli řádově desítkám jedinců...nechme toho - proč si kazit večer .

            • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

              Deba     před 4 lety 23.06.2020 21:39 |  
              3 1

              Moc Tvoji paralele nerozumim, ale souhlas, urcite nemam potrebu se v tom nejak dal vrtat, na tohle tema bylo napsano az az v posledni dobe :)

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      o5aradecek     před 4 lety 23.06.2020 21:12 |  
      23 0

      Nevěřil bych, že sem dneska někdo napíše větší blbost, než milos2, ale tys to dokázal/a.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Honza_K1 (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 21:29 |  
      13 0

      Me zajima jedine. bude se rabovat? potrebuji nejake suvenyry...

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Ondráš     před 4 lety 23.06.2020 21:31 |  
      4 0

      Tak tady to slibuje zajímavou diskuzi:D A to jsem tu místo toho čekal nudné tipy na výsledek:)

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Jachym     před 4 lety 23.06.2020 21:35 |  
      10 0

      Žádné pokleknutí, ale pouze zakleknutí soupeře... Sorry jako:-))

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 22:14 |  
      9 0

      Jdi s politikou někam... Soustřeďme se na fotbal.

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        zeleznik2     před 4 lety 24.06.2020 16:00 |  
        1 0

        Tak tak, věnujme se fotbalu, mohu jen říci: vrchol všeho je pokus o strhnutí sochy prezidenta Johnsona ve Washingtonu, stojí tam dvě stě let. Jeden mrtvý černoch a co to způsobí a to že vlítne, kdejaký magor s puškou do školy a zabije x dětí nebo lidí, to těmhle aktivistům nevadí?

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Mates204     před 4 lety 23.06.2020 22:25 |  
      3 0

      Nebýt tý zmínky o TS, tak bych věřil, že to myslíš vážně :D Dobrej trolling :)

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      gazza     před 4 lety 24.06.2020 03:50 |  
      17 1

      jo only for blacks a pokleknout a zvednout pravici .Potom jit rabovat a vse nicit .V Readingu zabiti tri belosi a nic se nedeje .Zajimave.

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        novimex     před 4 lety 24.06.2020 07:10 |  
        11 4

        White Lives Matter

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Ragnarok     před 4 lety 24.06.2020 08:52 |  
      15 1

      Tvrdil někdy někdo za posledních několik desítek let, že BLM neplatí? Nezlob se na mne, napsal si naprostou hloupost. Kvůli několika selháním policistů vyvolat takovou bouři je nehoráznost.
      A rovnou ti řeknu, že je to přesně naopak. Pokud bys byl během studií v USA, nebo tam pracoval (jakopracoval, ne dělal plavčíka nebo byl na WT), tak bys znal situaci. Můžu ti například říct, že na IL univerzitách je pozitivní diskriminace jak pro přijetí, tak pro stipendia. Dost podobně je to u konzultantských firem. Máš stejně bodů a jsi na konci pořadí pro přijetí a si bílý? Sorry.
      Afroamerická komunita ušla obrovský kus cesty, zakusili mnohé, ale nyní si vlastním úsilím už vydobili takovou pozici, že pokud jsou šikovní a něco umějí, tak mají skvělou kariéru před sebou.
      Problém jsou komunity, které v podstatě připomínají Chanov. A teď je otázka, kdo je na vině. V Marseille znám čtvrť Felix Pyat a tam je to to samé.
      Pokud by Floyd respektoval zákony, nikdy bys nemusel psát takový příspěvek. Pokud by se policisté chovali jako lidé, tak zrovna tak. Není to černobílé a proto neplatí BLM ale jen LM. Odmítám to Béčko.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Jarda66     před 4 lety 24.06.2020 09:14 |  
      15 2

      Celý tohle hnutí je neskutečná hovadina. Selhání jednotlivce v podstatě způsobuje rasismus po světě, ne rovnost. V tomhle případně je to protěžování černochů oproti bělochům. Tohle není boj proti rasismu.

      Pak se vymýšlejí různy kraviny s poklekávání atd. a lidi jako ovce se toho chytají a ještě se s tím ideálně vyfotí a dají na sociální sítě. Aby všichni viděli, že oni jsou ,,ti správní".

      Je to celý blbost, ani zabití Foyda nedává právo dalším lidem v zájmu nějaký vyšší moci napadat jiné lidi, rabovat obchody atd. Což se děje běžně a ne jen v USA.

      A proto se ptám, proč bych měl podporovat v podstatě zločinecký hnutí, který jen využívá smrti někoho jinýho? Ten, kdo ho zavraždil, za to bude potrestanej. A je to správně. Stejným způsobem by ale měli být potrestaní ti, kteří vraždí pod hlavičkou tohoto hesla.

      Já jsem pro rovnost mezi bělochem a černochem. Je mi to jedno, až jsou lidi třeba zelený. Ale pevně doufám v to, že se Slávia nikdy nesníží k podpoře tohoto pseudohnutí.

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 13:22 |  
        1 0

        Přesně. Proč tam není brown, yellow, white, red... All Lives Matter.

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 13:25 |  
          0 0

          A navíc na těchto stránkách platí jen jedno: "Sewers Lives Matter"!!

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Leksel     před 4 lety 24.06.2020 13:48 |  
        2 0

        Přesně tak, ať každý za svoje činy (přečiny) pyká a je spravedlivě souzen bez ohledu na barvu kůže, ale ať nevznikají žádná pofidérní hnutí, který v praxi ukázaly, že si něčí smrt berou jen jako záminku a zástěrku k rabování, násilí a znásilňování. Dělají to samé, čeho mají sami plnou hubu.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      pcitron     před 4 lety 24.06.2020 10:42 |  
      5 2

      Tak to běž pěkně doprdele.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      wimpy     před 4 lety 24.06.2020 13:53 |  
      3 1

      To bychom se mohli slušně servat na tribunách mezi sebou ještě před zápasem. :-)

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Fačín     před 4 lety 24.06.2020 18:50 |  
      1 2

      Co to je doprdele za blbost? White lives matter, nebo jestli chceš, tak All lives matter. Jdi s touhle černou rasistickou šaškárnou někam.

      Fuj to jsi mi zvednul mandle.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      benny231     před 4 lety 25.06.2020 06:47 |  
      1 0

      S tím si jdi na Letnou, Staromák nebo si to probírejte v neziskovce s ostatníma aktivistama.
      Takovouhle zhovadilost, to jsem tady ještě nečetl......

  6. Zelinka

    mudrc     před 4 lety 23.06.2020 21:11 |  
    1 0

    Je to dobre, piska Zelinka. Nemuzu si vzpomenout, kdy se nam s nim na hristi nedarilo.
    Vypada to, ze zitra nenastoupi Bucha v zakladu.

  7. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    coogee     před 4 lety 23.06.2020 21:18 |  
    7 0

    Přestože vím, že Plzeň se určitě poučí z nedávného zápasu v Edenu, kdy měla v první půli velikou kliku, věřím v naše vítězství! Ale nervní jsem už teď, to přiznávám.
    Na stadion se nedostanu, podzimní zápasy jsem musel ze začátku sezony vynechat a dva zápasy, které jsem nabídl na Ticketportálu se v přehledu neobjevily, takže mám smůlu asi až do konce nadstavby. :-(
    Takže vy, kteří tam budete, fanděte jako vždy a nedopusťte žádné excesy po našem vítězství!!!

  8. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    wotlemburg     před 4 lety 23.06.2020 21:55 |  
    5 0

    Tak já se hlásím že bych vtrhl na hřiště a zulíbal boty Kayambovi a Beaugelovi :)

  9. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    Honza_K1 (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 22:00 |  
    0 0

    Hosi zkusim to zde. Po reklamaci jsem ocekaval dve vstupenky, poslali mi jednu. Uz asi nema smysl to dal resit.

    Takze pokud by nekomu oproti ocekavani zbyl, napiste mi prosim PM, klidne tesne pred zapasem.

    Nevim, jaky bude klic, ale mohu nasledne prenechat dve vstupenky na derby, protoze to bohuzel vim dopredu, ze nemuzeme...

    Diky

  10. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 22:15 |  
    18 0

    Rád bych, aby ti co budou na stadionu nezapomneli na Buchu!!! Za zradu jen jeden trest.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Honza_K1 (přítel SN)     před 4 lety 23.06.2020 22:17 |  
      10 0

      Bude stacit zakleknout?

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Lord_Edmund     před 4 lety 24.06.2020 07:25 |  
        9 0

        Zaklekneme mu floyda :-)

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      gazza     před 4 lety 24.06.2020 03:52 |  
      1 1

      jo ,me staci kdyz je porazime ,ale i kdyz vypiskan muze byt.

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        ColinSKS     před 4 lety 24.06.2020 07:42 |  
        3 3

        musí být, je to zrádce

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Max1     před 4 lety 24.06.2020 08:20 |  
      5 0

      ten šmejd uteče s pláčem po sukni sportinvestu :-D

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      zeleznik2     před 4 lety 24.06.2020 15:46 |  
      0 0

      Pískot a bučení bude stačit..

  11. Suk gok

    Mike     před 4 lety 23.06.2020 22:42 |  
    0 0

    Tak Tomas prave dal gol. Ale vlastni.

  12. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    Juventus turin     před 4 lety 24.06.2020 05:30 |  
    2 0

    Držím pěsti. Věřím...

  13. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    ColinSKS     před 4 lety 24.06.2020 07:45 |  
    3 10

    bude to plichta. těším se ale že se konečně dostanu na stadec a zároveň mne mrzí, že to nebude full house jako v pokru. protože dalších 5 tisíc bude kolem stadionu a nikdo nebude držet nějaký rozestupy. klidně to mohli nechat na 12 500 a bylo by to stejný,....

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Max1     před 4 lety 24.06.2020 08:19 |  
      8 1

      sorry, ale ty jsi fakt slušnej schyzofrenik. Poslední 4 měsíce jak tady někdo napíše kritiku na omezení a stupiditu a nelogičnost uvolňování těch omezení jsi jeden z prvních co tady ty pány hájí.

  14. Volný lupen

    petrZel     před 4 lety 24.06.2020 08:53 |  
    12 0

    Ahoj Slávisti,
    mám volný lupen na jižní tribunu, bohužel nemohu na zápas dorazit, hlídám ročního syna. Lupen přenechám tomu, kdo nechá na tribuně hlasivky a požene kluky za titulem. Samozřejmě zadarmo. Pište do zpráv.

    • Re: Volný lupen

      petrZel     před 4 lety 24.06.2020 10:27 |  
      2 0

      Lupen už byl darován nejrychlejšímu Slávistovi :)

    • Re: Volný lupen

      Barys     před 4 lety 24.06.2020 10:59 |  
      3 0

      Jsi frajer (né frajer, Ty jsi pravý slávista) . Klobouk dolů !

  15. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    eomer (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 09:27 |  
    4 0

    Věřím , že to silou vůle dáme. Zároveň jen připomínám nastavení pravidel před restartem ligy , kdy titul udělí, jen pokud se dohraje mistrovská část a nezmění to ani matematická jistota prvního místa. Aneb případné oslavy mohou být až po 35. kole.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      zeleznik2     před 4 lety 24.06.2020 09:42 |  
      5 0

      Jojo aneb Svoboda a jeho pravidla. V první řadě je dnes nakopat Plzni zadek, neboť ta jejich klika a další pomoc rozhodčí před gólem Chorého už je trapná.. včera něco podobného i na Letné. Aneb superstar Hložek, první zápas, který mu doopravdy na jaře vyšel a už je z toho mediální humbuk. Takže Křeťa má, koho prodat.

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Ragnarok     před 4 lety 24.06.2020 09:59 |  
        10 1

        Podívej se na Hložka - podle mne to s tím růsťákem trochu přehnali a kluka přefoukli. Na té jedné fotce je to úplně eivdentní, takle 17 let starý kluk nevypadá.

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          deny91     před 4 lety 24.06.2020 10:10 |  
          2 5

          Jestli si myslíš, že bere nějaké růstové hormony, tak jsi dost mimo. Že někdo nějak vypadá ještě nic neznamená, každý je jiný somatotyp a každý má jiný vývoj. Mbappé byl podobný případ v jeho věku, taky fyzicky vyčníval nad ostatními. Stejně Haland a jim podobní. Nedělejte senzace z něčeho, co senzací není.

  16. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    Beran     před 4 lety 24.06.2020 09:43 |  
    0 0

    Dnes to bude nesmírně těžký zápas jak po fyzické, tak i psychické stránce. A to platí ale i pro Plzeň, která vlastně musí. I tak věřím, že to společně dáme.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Navyseals     před 4 lety 24.06.2020 09:58 |  
      8 0

      Na naše kluky podle mě nebude zdaleka takový tlak, jak by se mohlo zdát. Plzeň je dlouhodobě nejnebezpečnější prvních dvacet minut. Vidím to tak, že je necháme vyblbnout, protože oni na nás určitě vletí a pak je postupně začneme přehrávat. Oni si hodně věří, stejně jako před pár týdny. Tentokrát ovšem budou lidé na tribunách a před stadionem. 5000 se může na první pohled zdát málo, ale jakmile se to rozjede, tak to podle mě nebude vůbec špatný. Lidi jsou hladoví, je to Plzeň a jde o titul. Navíc přijede několik oblíbenců. Já se těším strašně.

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Ondráš     před 4 lety 24.06.2020 11:43 |  
        2 5

        S tím tlakem je to přesně naopak a platí to pořád - Plzeň nemá co ztratit (oproti nám). Půjdou do toho naplno a buď jim to vyjde, nebo ne-nikdo od nich titul nečeká. To u nás je to úplně jinej případ-prosrat to, tak je to kolosální ostuda. Vy vůbec neznáte základy psychologie:)

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          Navyseals     před 4 lety 24.06.2020 12:01 |  
          3 0

          No vidíš a já si zrovna říkal, že psychologie je moje silná stránka. Píšeš, že oni nemají co ztratit a já ti říkám, že můžou ztratit hodně. Pohár už nevyhrajou a cesta do skupiny ev. pohárů je z druhýho místa extrémně těžká. A vzhledem k tomu, že už tuhle sezónu měli zanedbatelný příjmy z pohárů, tak by je další podobná sezóna sakra bolela. A tentokrát by to nešlo vykompenzovat někým jako je Hrošovský a Krmenčík. V tuhle chvíli nemá žádný jejich hráč vyšší cenu než 2 mil. EUR.

          • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

            Ondráš     před 4 lety 24.06.2020 12:05 |  
            2 4

            V Plzni po podzimu s titulem už nikdo nepočítal, nemyslím si, že by je proto mělo případné 2 místo položit. Oni zase umí finančně hospodařit, to bych se nebál. Teď jsme jim akorát nabídli bonus v podobě znovu otevřeného boje o titul. A jestli to bude 3 kola před koncem o 3 body, tak si tu můžeme nalhávat cokoliv, ale boj o titul se stane naprosto otevřeným.

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 13:30 |  
        3 0

        Já tedy nevím, ale předpokládám, že na ně vletíme hned my. Dáme prvního góla, pak se to zklidní. Vůbec nevím, proč by měla být prvních 20 minut aktivnější Plzeň. Já doufám, že jim za celý zápas nedáme čuchnout.

  17. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 10:00 |  
    5 0

    Plzen urcite umi kombinovat, davat goly.. ale verim, ze fotbal, kterej hrajeme my, jim vubec nebude chutnat, vzdyt nechutnal ani Barce, Seville, Interu... natlacime se na ne a nedame jim prostor.. bude to o tom, neudelat nejakou hloupou chybu, treba jestli nebude moci Kudy, aby stoperi nejak nezazmatkovali, na druhy strane to bude chtit trochu stesti, aby nam koncovka vysla, protoze nasi hrou si urcite nejaky sance vytvorime.. drzim palce!

  18. Únava

    deny91     před 4 lety 24.06.2020 10:01 |  
    8 0

    Oproti Plzni máme výhodu jednoho dne mezi zápasy navíc (oni 2, my 3, JiT sám říkal, že to je velký rozdíl pro regeneraci). K tomu jsme mohli nabrat síly v minulém týdnu bez poháru, zatímco oni hráli zápas navíc a rupli na Spartě a pocuchalo jim to jejich obraz neporazitelných. Už teď proti Jablonci bylo vidět, že šetří krokem. Takže předpokládám, že z těchto dvou jednoznačných faktů budeme těžit, navíc jsme i tak fyzicky nadupanější a připravenější. Věřím, že bychom je dneska mohli přejet, protože proti nám prostě odejdou fyzicky a nebudou stačit. Uvidíme.

    • Re: Únava

      Jachym     před 4 lety 24.06.2020 10:31 |  
      8 0

      Na to také spoléhám. A kromě toho na to, že Plzeňáci budou muset hrát na vítězství, protože remíza bude pro ně větší ztrátou než pro nás. A hlavně doufám, že se projeví jako rozdíloví faktor diváci, kteří v předchozím zápase chyběli. Sice v omezené míře, ale přesto bude zase konečně platit: Na hřišti nás jedenáct a nás jsou tu tisíce!

    • Re: Únava

      donford     před 4 lety 24.06.2020 11:34 |  
      8 0

      Souhlasím s deny91. Hodně jsem si všímal jejich hry s Jabkama a dost mi přišlo, že začali postupně v 2. půli fyzicky pomaličku odcházet. Nakonec na ně Jablonec jakýsi malý decentní tlak na jejich hřišti vyvinul. Jestli eliminujeme jejich tříčlennou zálohu, které bych se zase tolik nebál, pověst je lepší než jejich hra, (Kalvach se bude muset víc věnovat bránění, Bucha snad poněkud z formy) a tím zvítězíme v boji o střed hřiště, měli bychom tento Drang nach Pilsen mít v rukou (nohou). Vím, že naši kluci jsou nadupaní a víra, vidina cíle a především našich skoro 5 tisíc věrných je poženou. Jako v Ostravě nevypustili nic, tak doma to vše ještě znásobí. Také dost vidím jistotu v sudím Zelinkovi. Jako každý se někdy ustřelí, ale u něj si nevzpomínám na žádnou nakloněnou rovinu, tedy na připískávání. A pořádek si umí ihned a rázně zjednat. Rozhodně žádný Berka jako v Ostravě.

    • Re: Únava

      zeleznik2     před 4 lety 24.06.2020 15:50 |  
      0 0

      Ono to ani nešlo, ukopat v 15 či 16 lidech, doma se pokoušejí, útočit, tvořit hru, ale dnes budou více bránit, ale zase potřebují vyhrát, řekl bych, že to na začátku zkusí, nějakých 15 minut, ty musíme, ubránit a pak na ně vlítnout, či ještě lépe, dát rychle gól. Fyzicky stačit rozhodně nebudou.

  19. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    cvočkař Danda     před 4 lety 24.06.2020 10:03 |  
    0 0

    Reaguji na nabídku lístků na jižní tribunu.Velmi rád převezmi,nebo koupím,řvát budu jak o život

    Danda cvočkař

  20. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    Harvey     před 4 lety 24.06.2020 10:36 |  
    9 1

    Vůbec ze zápasu nemám strach. Jasně míč je kulatej a stát se může cokoliv, ale všechno mluví pro nás.
    Statistická pravděpodobnost titulu:
    Výhra - 100 %
    Remíza - 99,6 %
    Prohra - 92,5 %
    Plzeň má v nohách pohárový zápas navíc a o den méně na regeneraci. Hraje se v Edenu. Máme pracovitější mančaft s lepší morálkou. Plzeň dlouho jela čistě na motivaci po změně trenéra, ale čím mají menší šanci na titul, tím hůře hrají, to vypovídá o jejich charakteru, kabina nemůže dlouhodobě fungovat na krátkodobé motivaci. S vyjímkou Limberského a Řezníka nemají v kádru rozené vítěze. Samé leklé ryby s dobrou technikou (Kayamba, Bucha, Čermák, Kalvach), ale to stačí pouze na zalezlé soupeře v naší lize, na těžké utkání proti těm nejlepším je to málo.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Ondráš     před 4 lety 24.06.2020 11:31 |  
      2 6

      Zajímalo by mě, jak jsi přišel na to číslo 92,5% pravděpodobnost titulu při naší dnešní prohře. Pokud dneska rupnem (zase zcela na rovinu-úplný sci-fi to není), tak máme zaděláno na pořádnej malér. Plzeň už neztratí, nemá s kým.


      Komentář byl uživatelem upraven (24.06.2020 11:46) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Ragnarok     před 4 lety 24.06.2020 11:33 |  
        0 4

        Raketoplán Challenger svou misi splní, nemůže se nic stát.

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          Ondráš     před 4 lety 24.06.2020 11:34 |  
          0 3

          Asi tak..

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Harvey     před 4 lety 24.06.2020 12:10 |  
        7 1

        Vychází to ze statistik bodového zisku Slavie proti Jablonci, Liberci a Spartě. A také bodového zisku Plzně proti jejich dalším soupeřům. Věta "nemá s kým ztratit" je hodně humorná v nadstavbě o titul.
        https://twitter.com/CeskyMistr/status/1275697630245531651

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          Ondráš     před 4 lety 24.06.2020 12:14 |  
          0 3

          A s kým ztratí??

          • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

            wimpy     před 4 lety 24.06.2020 12:17 |  
            2 1

            Podle mně se spartou.

            • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

              Ondráš     před 4 lety 24.06.2020 12:22 |  
              1 2

              Takhle: pokud nás bude moct Rumun připravit o titul, tak pro ně bude derby zápas desetiletí. Na zápas s Plzní naopak dají šanci náhradníkům-prioritou je pro ně teď pohárový zápas - říkal to i sám Kotal. To jen tak, aby někdo nečekal, že bukanýři v Plzni snad něco uhrajou.

              • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

                Navyseals     před 4 lety 24.06.2020 12:25 |  
                1 1

                Tak tady se shodneme. Pokud dnes Jablonec neporazí Liberec, tak mají na čtvrtýho náskok 6 bodů a jsou v klidu. Na Plzeň pošlou béčko a vyhrajou pohár a pak si doma v klidu porazí Jablonec, čímž si pojistí třetí flek. A k nám si pak pojedou s čistou hlavou s tím, že můžou jen překvapit nebo nás dokonce ještě obrat o titul.

              • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

                wimpy     před 4 lety 24.06.2020 12:29 |  
                2 0

                Máš pravdu, myslel jsem, že finále Mol Cupu je až po skončení ligy. Nicméně už proti Jablonci to od Plzně nebyla žádná hitparáda, lehkost hry je ta tam. Navíc si myslím, že když s Libercem a Jabloncem budeme muset bezpodmínečně vyhrát, tak prostě vyhrajem, s těmi nadstandardními vztahy, co s nimi máme.

                • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

                  Navyseals     před 4 lety 24.06.2020 12:32 |  
                  2 0

                  Kdybych si měl vsadit, tak dnes remíza a v neděli s Jabloncem to utneme.

                  • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

                    wimpy     před 4 lety 24.06.2020 12:33 |  
                    4 0

                    Řekl bych, že máme motivaci rozlousknout to už dneska a kvalitu taky.

                    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

                      Navyseals     před 4 lety 24.06.2020 12:38 |  
                      0 0

                      Důležitej faktor podle mě jsou lidi na tribunách. Jen se trochu bojím, že zase vyhoříme v koncovce a trochu se obávám i vzdušnejch soubojů. Plzeň nesmí dát první gól.

              • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

                Harvey     před 4 lety 24.06.2020 12:31 |  
                3 1

                Ztratit může proti komukoliv i béčku Sparty co se bude chtít vytáhnout i patetický Ostravě, kde Kozlovi teče do bot. Malinský a Baluta mají proti Plzni extra motivaci po tom zářezu století od Proskeho.
                ...
                My budeme hrát proti oslabenému Liberci (pohárový zápas, chybející Baluta a Hromada) a Jablonci (Jugas, Matoušek, Sýkora) který je navíc mimo formu. Derby nemá favorita, ale hrajeme doma.
                ...
                S tebou je to ohraná písnička, ty tu mudruješ o tom, jak těžkej bude titul a masturbuješ nad Plzní už nevím jak dlouho a nakonec to vypadá, že ho dáme v suchym, maximálně lehce propocenym triku.

                • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

                  Ondráš     před 4 lety 24.06.2020 12:40 |  
                  0 1

                  No pokud ti to podle statistických tabulek sedí, tak nás samozřejmě nemůže nic překvapit.

                  • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

                    Harvey     před 4 lety 24.06.2020 13:01 |  
                    3 0

                    Mě to hlavně sedí při použití zdravého rozumu, pohledu na tabulku a pevnou oprávněnou víru v Trpišovského tým, podloženou výsledkama. To ostatní jsou jen další věci, co nám hrají do not. Je to fotbal, dycky se může něco posrat, ale ty jsi měl očividně stáhnutý kalhoty ještě než ses narodil, nemluvě o brodu.

            • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

              cunak     před 4 lety 24.06.2020 12:43 |  
              1 4

              Stbáci přece Bolševikům pustili pohár za ligu.

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        Max1     před 4 lety 24.06.2020 12:25 |  
        2 1

        Jak nemá s kým? Sparta a Liberec máme stejný. Rudý maj formu a klidně je můžou seknout

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          Navyseals     před 4 lety 24.06.2020 12:27 |  
          5 2

          Sparta v Plzni dostane čtyrku.

  21. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    Barys     před 4 lety 24.06.2020 11:18 |  
    12 0

    Pánové a dámy, co máte tu výsost tam dnes být. Koukejte makat i za nás !!!
    Komu zítra zavolám a nebude do telefonu sípat, má ve slávistické obci malér !!!
    Vy naše kluky nadopujete víc než anabol.
    Bude Vás tam 4x miň, tak tam musíte nechat duši a hlasivky !!!

  22. Vstupenka

    Dresco     před 4 lety 24.06.2020 12:12 |  
    0 0

    Jsou pořád lidé, kteři dostali mail, že jim přijde vstupenka a nestalo se tak? Začínám být nervózní...

  23. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 14:20 |  
    2 0

    Pot dřinu a tři body slzy samozřejmě vynecháme, nic víc nic míň.

  24. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    JS (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 14:23 |  
    1 7

    Tipuji 1:1 (0:0), gól dá Stanciu. Titul získáme až v příštím zápase.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Boo_SKS     před 4 lety 24.06.2020 14:58 |  
      3 0

      Podle me bude obrovsky zalezet na prvnim golu (pokud vubec padne), ktery to pripadne rozhodne.

      Pokud nebudeme znova palit sance a dame na 1:0, tak to skonci pohodlnym a klidne i relativne vysokym vitezstvim. Tezko rict, jak bychom reagovali, kdybychom inkasovali jako prvni a nemeli za sebou plny stadion, ktery by nas hnal. Ted mi zrovna doslo, ze po koronavirove pauze jsme jeste nikdy neprohravali, takze takovou situci jsme jeste v realu nezazili.

      Ja si ale myslim, ze na Plzen proste zase od zacatku vlitneme, oni sice budou chtit udelat to same, ale my jim to nasi hrou a skvelym pohybem zkratka nedovolime, do tricate minuty dame prvniho gola, oni to otevrou, my z protiutoku dame druhy a bude hotovo.

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        JS (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 15:25 |  
        1 4

        Je to, jak říkáš. První gól rozhodne. Motivace je na obou stranách obrovská, ale Plzeň musí vyhrát. Tak uvidíme, já ani nevím, co od toho čekat.

        Jejich plusy jsou technika, narážečky, pohyb zálohy, náběhy do vápna v hodně lidech. Negativa: fyzička, při narušení jejich středu pole jsou poloviční.
        Naše plusy vidím v organizaci hry, zodpovědnosti dozadu, fyzičce. Nedostatky jsou zakončování a minimální variabilita stylu hry, pokud se něco podělá (např. Plzeň dá gól první a zabetonuje to).

  25. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    Tadeáš_Janků     před 4 lety 24.06.2020 14:57 |  
    0 0

    Nabízím výměnu lístku. Mám lístek do 116, krásný výhled, skoro u půlící čáry a chtěl bych lístek na Sever.

    Chce někdo měnit?

  26. Re: Luboš Kozel

    zeleznik2     před 4 lety 24.06.2020 15:42 |  
    1 1

    I včera na Letné, přestože krom dvou gólů v podstatě nic neměli, byli údajně vyrovnaným soupeřem. Luboši, ikdyž Rumunům nepřeji, včera byli dvakrát tak lepší než Baník.

  27. Re: Tabulka

    zeleznik2     před 4 lety 24.06.2020 15:56 |  
    0 0

    Jsem v klidu, možná ještě více než před 28 kolem. Plzeň dnes možná remizuje, ale rozhodně nevyhraje, pokud to dnes bude plichta nevadí, dáme titul proti Jablonci. Plzeň dnes prostě musí a to bude voda na náš mlýn, obrana, jak se ukázalo hlavně na Letné je hodně chybující, chce to eliminovat tu jejich opěvovanou zálohu a trio zrádce, Kalvach a rudý přeběhlík. Možná dnes na hrotu bude Chorý, takže jej otrávit, hned na začátku.

    • Re: Tabulka

      gazza     před 4 lety 24.06.2020 17:03 |  
      0 1

      Zadna remiza ,ale vyhra

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Ondráš     před 4 lety 24.06.2020 16:21 |  
      3 0

      Už ne prosím:D

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        patras     před 4 lety 24.06.2020 16:28 |  
        0 2

        Ji, hele, v našem smrdutem fotbale je možný vše... ;-)

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          carevitchando     před 4 lety 24.06.2020 16:42 |  
          3 0

          Slavia titul udělá, pokud nám ho vezme vyšší moc, budeme zkrátka neoficiální mistři. Pokud by to byla levárna od Svobody, v očích neutrální veřejnosti by Slavia možná získala ještě větší kredit, pokud bychom to přijali s noblesou. Ale raději nic nepřivolávejme, dnes honba za titulem!

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Jachym     před 4 lety 24.06.2020 16:28 |  
      5 0

      A chceš je znova?:-) Tak nejen že bude levárnou, když nevyhrajeme, ale teď už i když vyhrajeme??? Vypadá to, že kromě pana vrška tady je těch paranoiků víc...:-D

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Fabio     před 4 lety 24.06.2020 16:29 |  
      3 0

      nechapu, co je na tom nejasne nebo...kdyz je mistr znam, dostava pohar po poslednim domacim utkani...pokud zvitezime, nevim jakou levou cekas, pohar dostaneme vs Sparta

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        patras     před 4 lety 24.06.2020 16:36 |  
        0 6

        Např. někdo z hráčů bude mít "najednou "covid, skupina se nedohraje a máš po titulu. Myslím, že těch neprejicich, co všude máme, by to nebylo nic zvláštního... Dokud neodehraješ poslední zápas ve skupině, tak nemá význam se radovat.

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          kondorr     před 4 lety 24.06.2020 17:01 |  
          1 0

          Před nadstavbou proběhnul poslední test víc se testovat nebude jestli se nám to dneska podaří sme mistři nedovedu si představit že by nám třeba Plzen nepřála titul a nechala hráče nakazit to fakt ne.

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          kjandourek (admin)     před 4 lety 24.06.2020 17:03 |  
          2 0

          Tak ono nestačí prohlásit, že máš Covid... ono je potřeba ho opravdu mít - tj. mít pozitivní test ... a k tomu, aby se nedohrála soutěž bude potřeba i to, aby hygiena nařídila, že musí minimálně jeden tým do karantény a to na takovou dobu, aby se to časově nedalo stihnout.... U nás ho měl Lukáš Červ a nic se nedělo...

          Navíc připomínám, že plošné testování už skončilo (oba pozitivní byli bezpříznakoví)... takže v této chvíli už nedojde k dalšímu testování těch, co by netušili, že jej mají, takže by musel opravdu někdo přijít s tím, že je mu blbě a příznaky ukazují na Covid....

          Prostě to na to moc nevidím, i kdyby nám to nepřál sám Svoboda...

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          kostelnivlajka     před 4 lety 24.06.2020 18:32 |  
          1 1

          dobrá schíza

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 17:14 |  
      2 0

      A ještě se všichni budeme divit! :))

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 17:32 |  
      2 0

      Jdi s tím někam. Soustřeďme se na fotbal. Když dnes vyhrajeme, tak máme titul. I kdyby se něco přes koronavirus semlelo, tak se to dá určitě řešit. Tak se prostě svolají kluby a odhlasují to dodatečně. Kdo by byl proti, tak by byl u celé veřejnosti za totálního kreténa. Určitě se ten jednoznačný naschvál toho ubožáka Svobody dá řešit. Tímhle se fakt nenechme rozhodit.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Dennis     před 4 lety 24.06.2020 23:34 |  
      2 1

      Moc nerozumím tomu, že většina lidí vůbec nechápe pravý význam tohoto rozhodnutí, které si kluby odhlasovaly. Šlo o to zamezit tomu, aby jakýkoli tým, který povede tabulku, vyvíjel jakoukoli snahu soutěž předčasně ukončit. Prostě si takto LFA pojistila, že Slavia, která se moc do dohrávání včetně nadstavby nehrnula (viz např. slova Jana Nezmara), bude muset soutěž dohrát až do konce. Protože bude chtít ten titul. Chtěli eliminovat riziko, že nahlásíme 5 nakažených a liga se nedohraje. Třeba proto, abychom měli větší prostor připravit se na předkola. Takhle je prostě v zájmu všech, včetně vedoucího týmu, dohrát to celé. O tom to bylo a je. Nepochybuji o tom, že kdyby se teď liga ukončila např. kvůli koroňáku v týmu Baníku, že ten titul nám stejně dají. Když už je to matematicky jisté. Pokud by nebylo, asi by ho neudělili. Byla to jen pojistka proti možné tendenci týmu v čele ligy, aby se dál nedohrávalo. Titul je motivace, aby to i tým v čele chtěl dohrát za každou cenu.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 17:13 |  
      0 14

      No nevím... Dovedu si představit, že nám to FAČR uzná, ale hvězdičku na dres bych za tohle snad ani nechtěl.
      Takhle po sto letech něco vydupávat ze země a s hrozným odstupem měnit historii mi přijde takové divné. Pardon, ale skoro až ubrečené.


      Komentář byl uživatelem upraven (24.06.2020 17:18) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

        gazza     před 4 lety 24.06.2020 17:23 |  
        8 1

        Ja prave nechapu zase, proc to jiz davno neni uznane a nevim co je zde ubrecene .Jsou to historicka fakta.

        • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

          knl66 (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 17:31 |  
          0 8

          Kdyby se s tím přišlo před nějakými dvaceti třiceti lety, tak ještě fajn. Ale osobně se mi nelíbí, že najednou vytáhneme z historie něco, co se nám hodí do krámu a začneme za to bojovat. Kdyby to aspoň vytáhl někdo jiný než slavistický historik... Teď mi to prostě přijde tak trochu mimo mísu, protože tahle historická fakta tady byla vždycky a nikdo se jimi nezabýval. Všichni jsme natěšení na druhou hvězdičku a najednou bychom tam měli mít tři?
          (Trochu jako plzeň, když udělala dva tři tituly a hned si na dres po nocích ty hvězdičky vyšívali.)

  28. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    ColinSKS     před 4 lety 24.06.2020 16:49 |  
    2 15

    budu v sektoru 111 kdyby si se mnou chtěl někdo z klávesnicových gerojů vyřídit účty. mám 105 kilo a natrénováno. to aby se řídila očekávání. díky, nos vemos

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      JS (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 16:53 |  
      4 1

      Wtf :D

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      lilien111     před 4 lety 24.06.2020 18:22 |  
      4 0

      S klukama se neperu.

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      kostelnivlajka     před 4 lety 24.06.2020 18:36 |  
      0 1

      Tak to musíš mít pořádnej hlas, koukej řvát jak lev ať vědí o co hrajou!

    • Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 21:01 |  
      3 0

      No a pak se div těm mínusům, když tady cintáš takovéto hovadiny.

      P.S. Kolik z těch 105 kilo má ten nádor na mozku?

  29. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    George (přítel SN)     před 4 lety 24.06.2020 17:03 |  
    4 0

    Tak milý kolegové slávisti, dneska to musíme dát, a oslavit 20 titul v historii, dneska věřím, že vyhrajeme 2:0 a budeme slavit :-) už se těším...bohužel jen u telky :-) vy co budete na stadionu, užijte si to :-)

  30. Re: Slavii dělí jeden zápas od titulu. Získá jej již v zápase s Plzní?

    kostelnivlajka     před 4 lety 24.06.2020 18:34 |  
    0 1

    Bude taktéž záležet, zda-li budou fanoušci slyšet. Já budu pozorně naslouchat!

  31. Z***

    Borgetti     před 4 lety 24.06.2020 19:01 |  
    3 0

    Bucha dnes musí "zemřít" !!!
    To jak náš odchovenec pohrdl Slavií je neomluvitelné a ani z pohledu hráče to nechápu, protože mohl jít na hostování ze Slavie stejně jak z plísně.
    Nesnášim Pl***!
    Nesnášim Buchu!
    Sorry, ale emoce začínaj pracovat :-)

    • Re: Z***

      Ondráš     před 4 lety 24.06.2020 19:10 |  
      2 4

      Pořád s tou nenávistí taky:D Fanděte Slavii a ostatní póvl velkoryse přehlížejte.

      • Re: Z***

        Borgetti     před 4 lety 24.06.2020 19:13 |  
        2 0

        Já vim. Vždy jsem se soustředil více na povzbuzení Slavie, ale jsou prostě věci nebo lidé, kteří mě vytáči z různých důvodu :-)

        • Re: Z***

          Ondráš     před 4 lety 24.06.2020 19:39 |  
          2 3

          Ale tak si na něj zapískejte, proč ne. Ale pořád řešit Buchu, jako by to byl středobod vesmíru..nevim no. Hlavně, ať se nám povede zápas a je mi pak celej Bucha úplně ukradenej.

  32. stream

    Fačín     před 4 lety 24.06.2020 19:02 |  
    0 3

    Zdravím chlapci, normálně to nedělám, ale jsem na dovolený v Rakousku, čili jediná šance, ja zápas vidět, je najít funkční stream. Pokud by se to někomu podařilo a byl by ochoten se podělit, prosím o link! Děkuji a pojďme za tím titulem!