Fortuna liga

Slavia - Sparta 0:0

V posledním zápase mistrovského ročníku se Slavia utkala se Spartou na domácí půdě. Ani přes převahu ale sešívaní nedokázali své šance využít, a tak zápas skončil bezbrankovou remízou. I tak ale mohli slávisté slavit obhajobu titulu!

Slavia do zápasu nasadila současnou nejsilnější sestavu, ve které chyběl jen zraněný Kúdela. Místo něj nastoupil Frydrych. Pozitivní byla i účast na lavičce u dvou dlouhodobých marodů Hovorky a Olayinky.

První minuty drželi míč spíše hosté, ale brzy otěže převzala Slavia. Po výborné dalekonosné přihrávce přihrával Tecl před odkrytou branku Masopustovi, ale jeho zakončení na poslední chvíli zastavil Hancko. Ve 14. minutě se ve vápně uvolnil Stanciu a nahrál před branku Coufalovi, ten ale místo sítě trestuhodně jen napálil břevno! O 3 minuty později rozehrál roh Ševčík a Masopust hlavičkoval na přední tyči, Heča však byl připraven. Zápas pak poněkud ztratil tempo a místo fotbalu se na trávníku odehrávaly spíše zápasnické etudy s několika žlutými kartami. Od 30. do 40. minuty měla pak silnou desetiminutovku Sparta, která zahrozila několika nebezpečnými brejky. Tetteh a Karlsson ale své možnosti prováhali a Hanouska skvělým zákrokem vychytal Kolář, takže se skóre neměnilo. Ve 40. minutě pak po chytře rozehraném rohovém kopu a nepovedené střele chyběl Frydrychovi k dorážce do sítě zhruba metr. První půle tak skončila za stavu 0:0. Když se hrálo, tak byl k vidění zajímavý fotbal, až příliš často se ale oba týmy věnovaly vzájemným strkanicím.

Do druhého dějství vstoupila Slavia sebevědomě a zamkla Spartu na její polovině. Po dalším dobře rozehraném rohovém kopu pálil Masopust, ale Heča míč opět dokázal vyrazit. V 50. minutě pak na Provodu nepřesnou střelu nedokázal těsně dosáhnout Tecl. Po hodině hry pěkně technicky pálil k tyči Stanciui, ale brankář hostí měl vydařený den a předvedl další dobrý zákrok. V 65. minutě už byl po Ševčíkově pasu krátký na hlavičku Tecla, při Spartě však stáli všichni svatí a zachránilo ji břevno a tyč! Hra se pak opět rozkouskovala i kvůli oboustranně nepřesným verdiktům nejistého sudího Berky. Do náznaku šance se ještě dostali Tecl, jehož pokus o technický obstřel byl ale nepřesný, a v závěru po závaru ve vápně Frydrych, od kterého se ale míč odrazil jen k Hečovi. 296. derby tak i přes převahu Slavie skončilo bezbrankovou remízou.

5. - Středa 08. 07. 2020 18:00

Fortuna liga - nadstavba, 2019/2020
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

Komentáře (340)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Sparta

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 17:25 |  
    3 0

    Tak jdeme do nich!! 3:1, Ševčík, Tecl a Nico.

    • Re: Slavia - Sparta

      Maty22     před 26 dny 08.07.2020 17:36 |  
      5 0

      Radši 3:0
      Přece jen, aby se netrefil ten Kožak.

  2. Re: Slavia - Sparta

    dm52     před 26 dny 08.07.2020 17:31 |  
    2 0

    Těší mě, že Peter O. už sedí na lavičce. Že by šel na plac alespoň na pár posledních minut?

  3. Re: Slavia - Sparta

    dm52     před 26 dny 08.07.2020 17:33 |  
    2 0

    A Gadži taky, toho jsem přehlédl.

    • Re: Slavia - Sparta

      Maty22     před 26 dny 08.07.2020 17:35 |  
      0 3

      Hlavně, aby nemuseli na plac příliš brzo.

  4. Re: Slavia - Sparta

    houston (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 17:38 |  
    2 0

    Poslouchal jsem Náhlovskýho Krušnohorce a použiju tedy jeho výzvu : "Bijtě Hunou !" Já dodávám : Bez slitování !

  5. Re: Slavia - Sparta

    carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 17:42 |  
    3 1

    Kotal si myslel, že nenasazením Kozáka od začátku Trpiše překvapí, ale ten lakonicky: "S tím jsme počítali" :-))

  6. Re: Slavia - Sparta

    sicilianbrno     před 26 dny 08.07.2020 17:56 |  
    2 0

    Chybi 5 min do konce, zadna zprava o tom ze na posledni chvili je pulka plzenaku nakazena, tudiz muzem smele rict ze mame i oficialni titul :-)
    Muj tip je 2:0.
    Koukam ze.vam v.praglu x hodin uz chcije, tak snad to nebude velky.problem pri hre...

    • Re: Slavia - Sparta

      zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 17:58 |  
      0 0

      Jo skoro celý den. Snad je to déšť štěstí..

  7. Re: Slavia - Sparta

    Arya     před 26 dny 08.07.2020 17:57 |  
    3 0

    Bijte rudou lůzu!!!!

  8. Re: Slavia - Sparta

    pehacko     před 26 dny 08.07.2020 17:59 |  
    5 0

    dnes dva goly sacek... vlastni prdeli!

  9. Re: Slavia - Sparta

    ehad     před 26 dny 08.07.2020 18:04 |  
    3 2

    tvl ty komentatori, nejen ze kecaj blbosti, ale jeste navic furt .. tu klapacku skoro nezavrou ..

    • Re: Slavia - Sparta

      zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 18:20 |  
      2 0

      Raději si pustit k tomu Slávistické rádio.. to je jiné kafe.

  10. Re: Slavia - Sparta

    kostelnivlajka     před 26 dny 08.07.2020 18:06 |  
    2 0

    borci, hodte odkaz, dík

  11. Re: Slavia - Sparta

    carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 18:07 |  
    4 1

    Rudý prasata už zase úřadujou...

  12. to jsem zvedavej

    ehad     před 26 dny 08.07.2020 18:21 |  
    2 0

    CK nechci, ale tahle byla jasna ...

  13. Re: Slavia - Sparta

    carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 18:21 |  
    3 0

    Berka :-DDDD

  14. Re: Slavia - Sparta

    Obr     před 26 dny 08.07.2020 18:22 |  
    4 0

    To je kkt ten Berka :-)

  15. Re: Slavia - Sparta

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 18:22 |  
    1 0

    Zatím jednoznačný průběh, škoda, že Maso neumí, proměňovat šance a Coufy měl smůlu. A teď Standa, takže zatím na šance 3:0.

    • Re: Slavia - Sparta

      novimex     před 26 dny 08.07.2020 18:24 |  
      1 2

      2 nekopové na špici

  16. Smrt.spartě!

    tobro     před 26 dny 08.07.2020 18:23 |  
    1 0

    Tohle bude mač/bramboračka.. ;-))

  17. hancko

    ehad     před 26 dny 08.07.2020 18:26 |  
    0 2

    Hancko je Frydek 2 ... :-)

  18. Štětina je můj oblíbený bezmozek!

    tobro     před 26 dny 08.07.2020 18:29 |  
    9 0

    Smrt.spartě!

  19. uz

    ehad     před 26 dny 08.07.2020 18:38 |  
    0 0

    uz jsem pochopil, proc jsme hravali v predchozich zapasech ty rohy nakratko .. :-)

  20. Re: Slavia - Sparta

    Martin Platil     před 26 dny 08.07.2020 18:42 |  
    18 0

    Největší zmrd v sestavě soupeře je Krejčí....

    • Re: Slavia - Sparta

      carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 18:44 |  
      4 0

      Jak se směje ten kripl...

    • Re: Slavia - Sparta

      sasky     před 26 dny 08.07.2020 18:46 |  
      13 0

      Takových pacientů je tam víc. Jak jsem si myslel, že se Kanga uklidnil, tak dneska je na pěst. Štětina je magor odjakživa. A ten Krejčí, toho vyhrabali někde v pasťáku, ne? Ten je blbej už od pohledu.

    • Re: Slavia - Sparta

      FanatikSKS     před 26 dny 08.07.2020 18:48 |  
      7 0

      To je velkej exot. A Štětina ten je zralej na blázince. Ale do týhle sebranky pasujou náramně

      • Re: Slavia - Sparta

        ehad     před 26 dny 08.07.2020 18:50 |  
        0 0

        Tam je nejake lokalni ohnisko, Hancko Dockal ... a jestli jeste nastoupi Frydek ...

    • Re: Slavia - Sparta

      bongor     před 26 dny 08.07.2020 20:59 |  
      3 0

      To jejich vedení má na tyhle zmetky úžasnej čuch.Toho člověk vidí a kudla se mu v kapse sama otevírá.

  21. Re: Slavia - Sparta

    pehacko     před 26 dny 08.07.2020 18:46 |  
    6 2

    berka je rudej zasranej curak! a za tim si stojim!

  22. Re: Slavia - Sparta

    Novi.sks     před 26 dny 08.07.2020 18:52 |  
    7 0

    Myslel jsem, že Chorý je nedostižný... Omyl, Štětina je těsně pod ním a Krejčí těsně nad ním.
    Chovanec asi před koronou dotlačil do pravidel, že Krejčímu nemůže být udělena karta. Hroznej pacient, hoďte na něj kazajku!

    A Tettehovi za první poločas posíláme balení kapesníčků a Voltaren.

    Smrk Spartě!

  23. Labilní Krejčí, kokot Berka

    Faltič     před 26 dny 08.07.2020 18:52 |  
    6 1

    Krejčí bude muset někomu zlomit nohu aby dostal kartu ne? Co jsem tak počítal tak minimálně 5x fauloval z toho 1x tahal za dres což je automaticky žlutá. Berka nezvládá a opět dovolil aby se z toho stala bramboračka.

  24. Re: Slavia - Sparta

    Kaston     před 26 dny 08.07.2020 18:53 |  
    9 1

    Je až záhadou, že doposud nemá krejčí žlutou... Napočítal jsem mu minimálně 4 fauly za poločas, po každém faulu komentáře a hádání se s rozhodčím, v každé strkanici je mezi prvními a nejvíc aktivní, ale stále bez karty, když mu prošel šlapák na stehno, faul ze zadu bez šance hrát míč...
    Podobný případ jako svého času vácha, průměrný hráč, který by v jakémkoliv jiném týmu, co zápas sbíral minimálně žluté karty

  25. Re: Slavia - Sparta

    sicilianbrno     před 26 dny 08.07.2020 18:55 |  
    1 1

    Prvnich 20min perfektni, sparta si nečuchla ale bolest v podobe zakonceni se zase projevilo. Pak sparta 15min byla.lepsi,.my tvořili hrubice jak Brno, nas podrzela.neschopnost spartanu a skvely zakrok Kolaře...verim ve vyhru a druhou zlutou pro Štetinu....
    Tentokrat Berka moc nežluti a libilo se me jak rozhanel ten dav a konkretne štetinu s kterym se.moc.neparal a žduchal do nej jak do kořena co mu vali do staré :-)

  26. Re: první poločas

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 18:56 |  
    0 1

    Co říci?30 minut bezvadných, tři velké šance a pak chyba Ševčíka. Tetteh dvakrát a jednou Karlsson naštěstí neproměnili nájezdy. Sudí Berka podle předpokladů bramboračka, Krejčí bez karty? Střely: 7:4, na bránu 4:1, rohy snad 5:4. Mělo to, být 2:0 a byl klid.

  27. Re: Slavia - Sparta

    nobiczek (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 18:56 |  
    1 0

    Ze Severu to vypadá jako slušný výkon, až na slabší desetiminutovku, kdy jsme Spartě darovali asi 2-3 šance (bohužel hodně velké, ještě, že je Karlsson kopyto a Tetteh kopyto, a ještě k tomu lakomec). Zdá se nám ale, že z toho Berka udělal bramboračku, jak to vypadá v televizi?

    • Re: Slavia - Sparta

      bongor     před 26 dny 08.07.2020 21:03 |  
      0 1

      V TV to vypadá,že Berka z toho dělá bramboračku a že si zažádal o členství v "přátelích buzen".

  28. Re: Slavia - Sparta

    Honza_K1 (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 18:57 |  
    3 0

    Problem je, ze nevedeme po 20 minutach 3:0. Ta prevaha byla dominantni.

    Jejich vsechny sance po brejku..

    Rozhodci bohuzel setri kartama, coz vzdy vyhovuje tomu mene fotbalovemu. Ale ferove, kdyz jsme za kratsi konrc tahali my, tak jsmr to taky dohanrli agresivitou.

    Verim, ze nas tlak budr narustat a lavicku mame kvalitnejsi.

    Nejusmevnejsi je, jak ukazali asi v 25. minute drzeni mice 52 % pro spartu. Na ti asi najali porrsenyho Capouna.

    SMRT SPARTE

    Kazdopadne, at to dopadne jakkoli, tak jsou porad ve stejnejch srackach, akorat se zlepsily vysledky. Kvalitativne o dve trify pod nama a to hrajou v plny palbe, natozdil od nas.

    • Re: Slavia - Sparta

      bongor     před 26 dny 08.07.2020 21:04 |  
      1 1

      Já bych řek že pořád uměj hovno.

  29. Re: první poločas

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 18:58 |  
    1 1

    Co říci?30 minut bezvadných, tři velké šance a pak chyba Ševčíka. Tetteh dvakrát a jednou Karlsson naštěstí neproměnili nájezdy. Sudí Berka podle předpokladů bramboračka, Krejčí bez karty? Střely: 7:4, na bránu 4:1, rohy snad 5:4. Mělo to, být 2:0 a byl klid.

  30. Re: první poločas

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 19:00 |  
    0 2

    Co říci?30 minut bezvadných, tři velké šance a pak chyba Ševčíka. Tetteh dvakrát a jednou Karlsson naštěstí neproměnili nájezdy. Sudí Berka podle předpokladů bramboračka, Krejčí bez karty? Střely: 7:4, na bránu 4:1, rohy snad 5:4. Mělo to, být 2:0 a byl klid.

  31. Re: Slavia - Sparta

    carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 19:01 |  
    4 0

    Já mám ty nesympatie k nim rozložený pravidelně do celýho týmu, ale hlavně podle toho, na koho je zrovna detailní záběr. O to víc pak oceňuju záběry na naše no name fanoušky, hotovej balzám :-) Jinak by nám určitě slušelo jednobrankový vedení...

  32. jjj

    Mimoň     před 26 dny 08.07.2020 19:12 |  
    19 0

    zrovna když tlačíme tak ti kokoti vytáhnou pyro. to je normálně na přesdržku

  33. Re: Slavia - Sparta

    Martin Platil     před 26 dny 08.07.2020 19:13 |  
    26 0

    Tupá hovada na tribunách musí otupit tlak Slavie zapálením dýmovnice - asi to je jediná věc, která je dokáže uspokojit. Nic hodnotnějšího asi nic nevymyslí.....

  34. Re: Slavia - Sparta

    George (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 19:14 |  
    18 0

    Mačkáme Spartu, máme tlak a borci zapálí dýmovnice, nepochopíš...měli počkat na branku, teď se tlak otupý, Sparta si dáchne...nechápu

  35. Re: Slavia - Sparta

    kapitan.pisoar     před 26 dny 08.07.2020 19:14 |  
    18 1

    Tribuna semen opet uraduje, my je tam mackame jak citron a retardi prerusi hru stupidnim kourem. Bravo!

  36. Re:

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 19:14 |  
    0 0

    Tak nám spadl server..
    Liberec už 0:2 a Jablka jistí čtvrté místo.

    • Re: Re:

      George (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 19:17 |  
      3 0

      Tak dalo se to čekat, Hofťa šetří hráče, mohli by se klíčový vykarotovat a na Bolku si věří, a já myslím, že Bolku porazí....asi 5-6 hráčům hrozila druhá žlutá....taktická varianta

      • Re: Re:

        zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 19:28 |  
        1 1

        Asi to tak bude, zázrak se v Plzni nekoná, tak se šetří na baráž o EL.


        Komentář byl uživatelem upraven (08.07.2020 19:42) . Zobrazit původní komentář

  37. Re: Slavia - Sparta

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 19:15 |  
    10 0

    Bezmozci se zase projevili, pokuta nás nemine..fakt tyhle magory nepochopím.

  38. Re: Slavia - Sparta

    Kzlo     před 26 dny 08.07.2020 19:16 |  
    14 1

    Gratulace TS k úspěšnému pozastavení našeho tlaku

    • Re: Slavia - Sparta

      Dobi     před 26 dny 08.07.2020 19:32 |  
      16 0

      AŤ se na mě nikdo nezlobí (a mínusy opět přijdou...), ale OPĚT za našeho náporu dýmovnice. V tomhle počasí, párkrát jsme tou už pociťovali za podobného stavu i počasí. A tací lidé se tam bez problému dostanou, my jsme měli a máme problémy. Co to v těch kebulích mají????

  39. Re: Slavia - Sparta

    Ragnarok     před 26 dny 08.07.2020 19:16 |  
    9 0

    Krejčí už měl mít tak 5 žlutých karet. Dočkal je s jeho neustálými protesty moc miloucky.

    • Re: Slavia - Sparta

      carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 19:19 |  
      7 0

      Teď založil akci rudých po faulu a Berka na to z metru čumí.

  40. Re: Slavia - Sparta

    Otík     před 26 dny 08.07.2020 19:16 |  
    1 0

    Někteří usoudili,že je třeba Slavii trochu přibrzdit a na to jsou čoudy bezva!

  41. Re

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 19:23 |  
    0 2

    Ostrava vyrovnává, Suk zatím 0:0.

  42. Re: Liberec

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 19:25 |  
    1 2

    Tak to je debakl 4:0.

    Standa!! Zase jen břevno...

  43. Re: Slavia - Sparta

    carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 19:25 |  
    1 0

    Tak to už je smůla no.

  44. Re: Slavia - Sparta

    Max1     před 26 dny 08.07.2020 19:26 |  
    1 0

    frýdek na plac...jdu vsadit na červenou kartu

    • Re: Slavia - Sparta

      ehad     před 26 dny 08.07.2020 19:30 |  
      1 0

      spis vsad na konec fotbalu .. a spousta ZK ...

  45. Prokletí

    JS (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 19:26 |  
    4 1

    My si snad vybíráme nějakou špatnou karmu v zakončení nebo co. To snad není možné ani z hlediska pravděpodobnosti, neproměnit tolik loženek.

  46. Re: Slavia - Sparta

    gazza     před 26 dny 08.07.2020 19:29 |  
    9 0

    To není možné .To již mohlo být v pohodě tři ,čtyři nula .Jinak ten Krejčí vypadá, jako vypuštěný z ústavu .

    • Re: Slavia - Sparta

      bongor     před 26 dny 08.07.2020 21:09 |  
      2 1

      On je vypuštěnej, ale po zápase se zase musí vrátit.

  47. Re: Slavia - Sparta

    ehad     před 26 dny 08.07.2020 19:31 |  
    6 0

    tak krejci uz mel dostat 3 krat ZK ...

  48. Re: Slavia - Sparta

    carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 19:31 |  
    10 0

    Berko jdi do píči už!!!!

  49. Re: Slavia - Sparta

    Mimoň     před 26 dny 08.07.2020 19:32 |  
    8 0

    to je čurák ten rozhodčí

  50. Re: Slavia - Sparta

    FanatikSKS     před 26 dny 08.07.2020 19:33 |  
    5 0

    Tohle je fakt smutný.

  51. Re: Slavia - Sparta

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 19:33 |  
    12 0

    Berka opravdu nemá kule, Krejčí ani za tento zákrok nejde ven.

  52. Re: Slavia - Sparta

    Max1     před 26 dny 08.07.2020 19:33 |  
    14 0

    tohle mohla být z fleku i redka jak prase....Krejčí je asi syn Řepky a jeho sestřenice, protože nikdo takhle vymaštěnej nemůže být v pořádku.

  53. Re: Slavia - Sparta

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 19:34 |  
    0 1

    Vsuvka Suk v obrovské šanci, hlavičkuje jen do brankáře.

  54. Re: Slavia - Sparta

    Mimoň     před 26 dny 08.07.2020 19:35 |  
    4 1

    No jo no...Plzeň má v představenstvu Paclíka, Sparta Svobodu. My nikoho...že jo Berka??!!

  55. Re: Slavia - Sparta

    Kurkin     před 26 dny 08.07.2020 19:36 |  
    9 0

    Omlouvám se !!!! Ale jsou to rudý prasata!!!

  56. Re: Slavia - Sparta

    marcocruz (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 19:36 |  
    7 0

    Jak ja ty sraltany nesnášim tyvoe

    • Re: Slavia - Sparta

      Dobi     před 26 dny 08.07.2020 19:47 |  
      5 0

      Už jsem to tu psal několikrát. Slávistou jsem od r.1955 a r.1958 mě máma poprvé vzala do Edenu. Později jsem už chodil sám. I na derby. Zcel\a normální bylo smíchání barev, lehký "hecuňk". Ale to nechodili různí Kocandové, Trexleři a další nenávistníci a paak brečí při výkřiku "Smrk Spartě". Ono to "cinky - linky za ta léta taky vykonává své... Musím se podívat na srbskou ligu, zda má Subotica šanci, Vaslui už snad je dole....

      • Re: Slavia - Sparta

        necich     před 26 dny 08.07.2020 20:18 |  
        2 0

        Ty si jako myslíš, že ti tebou jmenovaní chodí na fotbal? Ti si jen léčí mindráky a frustraci na internetu...

        • Re: Slavia - Sparta

          Dobi     před 24 dny 10.07.2020 11:09 |  
          2 0

          Máš úplnou pravdu, jen jsem to blbě formuloval. Nebyly weby a takovéto diskuse... Jen si zanadávali doma do světlku... Tady jsou ale "stateční"...

  57. tvl

    ehad     před 26 dny 08.07.2020 19:39 |  
    9 1

    ty komentatori to jsou kokoti ... kdybych se nekoukal, tak si myslim, ze hrajou jen hosti ... oni snad znaj jen hrace hostu ..

  58. Re: Slavia - Sparta

    Ragnarok     před 26 dny 08.07.2020 19:39 |  
    8 0

    Udivuje mne, jak Štětina není schopen přijmout a stále brečí.

  59. Re: Slavia - Sparta

    carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 19:44 |  
    3 5

    Sundej Tecla...

  60. Řezničina

    JS (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 19:44 |  
    15 2

    Tenhle zápas zabil v druhém poločase zmrd Berka.

    Když nemůžeme vyhrát, aspoň bych těm rudejm prasatům pořádně zajel do kotníků. A komukoliv, kdo by vyběhl na hřiště a Berkovi narval píšťalku do hrtanu, bych poslal litr na obhajobu.

  61. Re: Slavia - Sparta

    Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 19:45 |  
    4 5

    Ten Stáník je prostě kopejtko. :-(

  62. Re: Slavia - Sparta

    gazza     před 26 dny 08.07.2020 19:46 |  
    6 5

    Ne ,na toho Tecla nemám nervy .

  63. Re: Slavia - Sparta

    marcocruz (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 19:50 |  
    6 1

    Co tam ten rozhodčí jako předvádí?

  64. Re: Slavia - Sparta

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 19:55 |  
    0 0

    Ne bohužel dnes nám není souzeno..

  65. Re: Slavia - Sparta

    JS (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 19:55 |  
    1 15

    Doprdele s takovouhle remízou.

  66. Re: Slavia - Sparta

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 19:56 |  
    3 0

    We are the champions!!!!

  67. remiza staci ....

    ehad     před 26 dny 08.07.2020 19:56 |  
    14 0

    vyhru jsme nepotrebovali ... i tak bylo naprosto jasne, kdo je lepsi ...

  68. Re: Slavia - Sparta

    Max1     před 26 dny 08.07.2020 19:56 |  
    5 0

    měli by jsme si patentovat náš um, dělat golmany kola na straně soupeře.

    • Re: Slavia - Sparta

      Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 19:58 |  
      0 0

      Dokonce i takový kopyto jako je Heča. :-) (Jo a "bychom", ne "by jsme")

  69. Re: Slavia - Sparta

    Novi.sks     před 26 dny 08.07.2020 19:57 |  
    15 0

    HOTOVO 20!!

    Srát na ty klikaře, já jsem spokojenej. Kluci, díky!!

  70. Re: Slavia - Sparta

    Mimoň     před 26 dny 08.07.2020 19:57 |  
    4 0

    tak konečně předávání titulu!

  71. Re: Slavia - Sparta

    carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 19:57 |  
    18 0

    Byli jsme lepší, neproměňování šancí a Berkovo řízení zápasu znamená plichtu. Vítej TITULE Č.20!!!

    • Re: Slavia - Sparta

      Qope     před 26 dny 08.07.2020 20:02 |  
      14 0

      Musím se smát tomu jak všichni poukazovali na Kozáka a jak se bude snažit o krále střelců... No nic...

      Vítej dvacátý titule, jsme nejlepší - ať žije Slavie :-)

      • Re: Slavia - Sparta

        carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 20:05 |  
        14 0

        Komentátoři z toho dělali událost století :-) Ještěže se to kopyto nedostalo ke gólu, to by řvali jak paviáni.

        • Re: Slavia - Sparta

          necich     před 26 dny 08.07.2020 20:07 |  
          5 0

          Tak prý fandí slabším...:) Prostě ctí fér plej...

          • Re: Slavia - Sparta

            ehad     před 26 dny 08.07.2020 20:41 |  
            1 1

            hele ja koukal na akci .. komentar byl "Kanga ... Kozak" (v ten moment ztratili mic a sli jsme do brejku) " ... Kozak mic ztratil, a Sparta se musi zacit branit ... Kozak to ma na hrotu tezke a sparta se ted musi branit .. a skvele zasahuje Hancko v obrane " ( nasi se ukopli) .. . a tak to bylo celej zapas ... :-/

      • Re: Slavia - Sparta

        necich     před 26 dny 08.07.2020 20:05 |  
        5 0

        Však se snažil..:)

      • Re: Slavia - Sparta

        Leksel     před 23 dny 11.07.2020 19:25 |  
        2 0

        Ale snahu mu nemůžeš upřít, už 30 vteřin po vystřídání dostal žlutou!

  72. Re:derby

    zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 20:00 |  
    5 3

    Bohužel dnes tomu chybělo jediné gól. Berka sice utkání ovlivnil, ale za neschopnost Coufyho, Standy nebo Masa, nemůže rozhodčí. Bez Petara to hold nejde. Jinak spokojenost rok 2020 zařazuji na třetí místo hned za roky 2019 a 1996. Zatím máme dalšího krále střelců byť na děleném prvním místě, Ondra další nula. Opět jsme vládci Prahy. Doma jsme neprohráli snad 33 zápasů a od prohry na Slovácku máme sérii 12 zápasů bez porážky.
    V nástavbě doma bez obdržené branky. Já myslím, že můžeme, být spokojeni. Cíl pro rok 2021?postup do LM a hattrick v lize. Za měsíc už to zase vypukne na novo. Teď užívejme volna.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.07.2020 21:14) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Re:derby

      jose01     před 26 dny 08.07.2020 20:06 |  
      0 0

      technická- Budínský a Řezníček ještě budou hrát, takže zatím krále střelců nemáme

      • Re: Re:derby

        zeleznik2     před 26 dny 08.07.2020 21:06 |  
        0 0

        Ano bohužel, ikdyž nevěřím, že se dohraje skupina o záchranu a Budinský už hraje jen jeden zápas ne?

        • Re: Re:derby

          jose01     před 26 dny 08.07.2020 21:23 |  
          0 0

          jj Budínský už jen jeden

  73. Re: Slavia - Sparta

    necich     před 26 dny 08.07.2020 20:02 |  
    12 0

    A je to, neprohra, jasně lepší. A nejvíce si cením, že jsme se nelekli tvrdé až zákeřné hry Sralty. Neměli na nás herně a tvrdostí rovněž. Paradoxně máme více žlutých karet? Berko? Takže oslavit, odpočinout a za 14 dní v plné palbě do přípravy.. Opět LM, by bylo jako sen... Já jsem spokojen.. Slavia je věčná...

    • Re: Slavia - Sparta

      bongor     před 26 dny 08.07.2020 21:14 |  
      0 1

      Zapomněl jsi na sraltu,ta je taky věčná a jiná už nebude.Věčný podfuky!

  74. Re: Slavia - Sparta 0:0

    gazza     před 26 dny 08.07.2020 20:03 |  
    2 1

    Tak a nyní můžou konečně začít ty pořádné oslavy dvouhvězdičkového titulu !!!Kluci gratulace ,ale v pohárových zápasech proměňovat šance!

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 20:07 |  
      1 0

      Já moc slavit nemůžu, protože jdu zítra do práce, ale aspoň si čuchnu k vodce.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        gazza     před 26 dny 08.07.2020 20:09 |  
        1 0

        Musis pit slivovici .

  75. Mistři!

    sasky     před 26 dny 08.07.2020 20:06 |  
    11 0

    Nevím jak ostatní, ale za mě super zápas. Obrovská dominance, obnovila se mi nenávist ke Spartě, kterých mi bylo poslední dobou spíš líto, super sounáležitost z tribun, která z monitoru vyloženě tekla. No a ať si pánové Štětina a Krejčí třeba vylížou řitě. Jen je mi líto pár hráčů Sparty, kteří vypadají trošku normálně. Prdeláč Sáček, celkem Heča a cizinci. Zbytek to je fakt děs.

    • Re: Mistři!

      sicilianbrno     před 26 dny 08.07.2020 20:08 |  
      6 0

      Presne tak, doted dekuju bohu, ze ten drevak štetina neskončil u nas,ale svuj strop zaparkoval u sparty...

  76. Re: Slavia - Sparta 0:0

    sicilianbrno     před 26 dny 08.07.2020 20:07 |  
    9 0

    Mohl bych tu mluvit o našich nepromenenych sanci, o vygumovanosti nekterych spartanu, o druhe (treti) zlute pro krejčiho, o te desitce.vymastencu s.dimovnicemi, ale na to vse hažu bobek,
    mame titul!!!!!!!
    Zaslouzeny, krasny, nic nas nezastavilo, a ja su na našu slavii hrdej!!! Diky hoši za tuto sezonu

  77. Slavia-Sparta

    Edenjejenjeden     před 26 dny 08.07.2020 20:07 |  
    15 0

    Tak ta opěvovaná Sparta tu plichtu uhájila jen díky obrovský klice a benevolenci sudího Berky .Nechápu ,to je nějaký nařízení ,že hráči Sparty nesmějí dostávat červený karty ? Minule Královec ,ted Berka...
    Ale nevadí ,další čistý konto Ondry Koláře, Kozák se k bráně ani nepřiblížil ,no a těch pár minut Olayinky na hřišti už jsem si jen vychutnával ....
    Díky kluci

    • Re: Slavia-Sparta

      bongor     před 26 dny 08.07.2020 21:17 |  
      0 1

      Ty to nevíš,že je to zakázaný?Už dávno!

  78. !!! MISTŘI !!!

    tobro     před 26 dny 08.07.2020 20:07 |  
    4 0

    Teda jak mne dneska ty.rumunský.mrdky zase vytáčely, to se jen tak nevidí.. ;-)

  79. Re: Slavia - Sparta 0:0

    1zippo1     před 26 dny 08.07.2020 20:09 |  
    11 0

    Stydím se, že se jmenuju stejně jak ten kok.t Krejčí

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 20:11 |  
      1 0

      :-)))) upřímnou soustrast!

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      sicilianbrno     před 26 dny 08.07.2020 20:11 |  
      0 0

      Podekuj otcovi :-)

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Leksel     před 26 dny 08.07.2020 20:33 |  
      2 0

      Zlatej Krejčí, buď rád, že nejsi krejčí Biľak. :-)

  80. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Honza_K1 (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 20:11 |  
    10 0

    Jasne, meli jsme vyhrát, ale jestli me to nrkdy nebude mrzet, tak zrovna dneska.

    Ukazal se ten propastnej rozdil a ispart a buzici z O2 je budou utvrzovat v tom, jak se zvedli. Pritom je tam rozdil tak dvou trid.

    MiSTRi! A smrt sparte!

  81. Ten Hosrt je debil, nebo zblbnul??!

    tobro     před 26 dny 08.07.2020 20:12 |  
    3 0

    Co to, proboha, plácá?

  82. Re: Slavia - Sparta 0:0

    slavanda     před 26 dny 08.07.2020 20:14 |  
    17 0

    Ta naše liga je tragická a zejména kvůli rozhodčím. Nebudu Berkovi vyčítat nějakou nakloněnou rovinu, vyčítám mu úroveň hry, jakou připustil a vlastně nastavil. A taková hra je připouštěná týden co týden, zápas co zápas. Samozřejmě, že tahle okopávaná jde proti nám, ale škodí to fotbalu jako celku. Už se těším na zápase v evropě, s cizím rozhodčím...
    Ale co, klobouk dolu MISTŘI!!!

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Pert     před 26 dny 08.07.2020 20:20 |  
      11 0

      Napadlo mě to samé. Všichni hledají příčinu v hráčích, taktice a mentalitě, ale katastrofální rozhodčí nezmínil nikdo. Tenhle týpek nemá ani na divizi, natož na ligu. Ale co s tím, když hlavní předpoklad pro pískání je, jak hluboko strčíš hlavu do Berbrovy prdele :(

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Slávista 51     před 26 dny 08.07.2020 20:23 |  
      3 0

      Jo, nezvládal to, hlavně v prvním poločase.
      Nezvali kdysi na derby zahraniční rozhodčí ?

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        slaviator     před 26 dny 08.07.2020 20:44 |  
        0 0

        Občas to piskali Němci, ale není důvod. Máme taky kvalitní rozhodčí, třeba Zelinku. Ten ale nemůže poslat úplně vše, musíme si nějaký taky vychovat. Jinak třeba Němci mají asi 20 plně profesionálních rozhodčích, u nás to mají rozhodčí jako vedlejší brigádu...

  83. Ti.hovnaři.z.letný maj´vo 25 bludišťáků míň!

    tobro     před 26 dny 08.07.2020 20:19 |  
    9 0

    Poslouchat ty kecy, jak se zvedaj´mne fakt baví!!?

    • Re: Ti.hovnaři.z.letný maj´vo 25 bludišťáků míň!

      carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 20:20 |  
      4 0

      klíííd, podívej se na tabulku, to tě uklidní

      • Re: Ti.hovnaři.z.letný maj´vo 25 bludišťáků míň!

        tobro     před 26 dny 08.07.2020 20:22 |  
        2 0

        Mám to v nadpisu, woe.. ;-))

        • Re: Ti.hovnaři.z.letný maj´vo 25 bludišťáků míň!

          carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 20:25 |  
          2 0

          A jo, já nadpisy nečtu :-D

          • Re: Ti.hovnaři.z.letný maj´vo 25 bludišťáků míň!

            tobro     před 26 dny 08.07.2020 20:28 |  
            8 0

            V poho! .. Smrt.spartě!

  84. Re: Slavia - Sparta 0:0

    buran     před 26 dny 08.07.2020 20:19 |  
    10 0

    Jak ty rudý zm... nemůžu cejtit ,tak Kotal upřímný,buďme rádi za bod ,po x letech trenér který nemá v lebce totálně nasráno a vidí že jsou v prdeli

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Max1     před 26 dny 08.07.2020 20:31 |  
      7 0

      co jsem slyšel drby, tak s Kotalem Rosický nepočítá jako hlavním trenérem pro přiští sezonu.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        slaviator     před 26 dny 08.07.2020 20:42 |  
        4 0

        Což je jedině dobře, protože objektivně, za poslední roky hrála Sparta něco akorát pod ním a pod Radou...

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Ondráš     před 26 dny 08.07.2020 20:43 |  
        3 0

        Blbost. Kotal je pro ně výhra, přišli k němu, ani neví jak. Jestli ho vyhodí, tak jsou ještě větší klauni, než jsem si myslel.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        bongor     před 26 dny 08.07.2020 21:21 |  
        0 0

        Prej se vrací štramák!

  85. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Leksel     před 26 dny 08.07.2020 20:24 |  
    13 0

    Kdo byl na hřišti Mistr, musel vidět každej objektivní divák, já jsem rád, že nemáme nikoho zraněnýho a o Berku si rozšiřuju svůj blacklist. Místo aby dal druhou žlutou tomu hajzlovi Krejčímu, dá dvě naší lavičce. Každopádně za úspěšnou sezónu jsem spojenej a děkuju všem, kteří se o to zasloužili!

  86. Re: Slavia - Sparta 0:0

    carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 20:29 |  
    3 0

    Tyto záběry se fakt neomrzí. Díky kluci a pořádně to oslavte!

  87. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Max1     před 26 dny 08.07.2020 20:29 |  
    2 0

    to, že tam není Svoboda, co by předseda LFA i beru, ikdyž jeho protažený kischt bych viděl rád, ale to, že tam daj žluto-černý konfety mě teda nasralo.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      JS (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 20:44 |  
      1 2

      Chvíli jsem si říkal, jestli nejsme v Dortmundu.

  88. Re: Slavia - Sparta 0:0

    buran     před 26 dny 08.07.2020 20:32 |  
    4 0

    A teď k dalšímu titulu !!! SKS Forever!!!!!!

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Edenjejenjeden     před 26 dny 08.07.2020 21:21 |  
      1 0

      A na tričkách bude nápis : " Vítej zlatý hattricku" :-D

  89. Re: Slavia - Sparta 0:0

    |HelleneHell     před 26 dny 08.07.2020 20:35 |  
    4 0

    Přeji hezký den...krásnej výkon za mne...dominance a kdyby to sudí "trochu" lépe řídil, tak to mohl bejt mač jako kráva...

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 20:37 |  
      10 0

      Nechápu, proč na takovýto zápas nasadí takové jelito. Vlastně ano, chápu. :-)

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        bongor     před 26 dny 08.07.2020 21:24 |  
        2 1

        Tak to pochop Wulfe.Přece pochop,že tam nemohli dát někoho,kdo okatě připískává sraltě,třeba Krávovce.

  90. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Radovan62 (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 20:38 |  
    19 0

    Vůbec neřeším výsledek,to se někdy stane že nedáš gól,ale ta dominance byla obdivuhodná a viděl jí celý národ.Dobré spaní slávističtí MISTŘI!!

  91. Slavia - Sparta 0:0

    Kurkin     před 26 dny 08.07.2020 20:49 |  
    2 0

    Co dělal chovanec na rudé střídačce???

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      ehad     před 26 dny 08.07.2020 20:54 |  
      14 0

      Ukazoval, jaky je nestrany sef rozhodci ...

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Edenjejenjeden     před 26 dny 08.07.2020 20:57 |  
        6 0

        To mi připomnělo doby ,kdy se "nestranný" šéf svazu Koštál radoval při titulech Sparty v 90.letech ,jako by ho sám vyhrál .....

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          ehad     před 26 dny 08.07.2020 20:59 |  
          13 0

          Chovanec se ani na lavicce hostu ukazovat nemusel ... vysledky jeho prace jsou jasne ...

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 20:59 |  
      3 0

      Leštil Krejčímu bembelína.

  92. Re: Slavia - Sparta 0:0

    carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 20:53 |  
    4 0

    Paní Cufová je moc pěkná.

  93. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Boo_SKS     před 26 dny 08.07.2020 20:54 |  
    16 0

    K zapasu nema cenu moc psat, protoze to videl kazdy, ale jednu vec prece jako takove shrnuti sezony a dost mozna cele ligy musim zminit.

    Prijde mi uplne neuveritelne a bohuzel pro nasi ligu typicke, ze podprumerny tym, ktery dlouhodobe hral strasne a ani nemel vysledky, vytrvale hral pouze ze zkusenymi hraci, misto, aby dal sanci mlademu talentovi, ktery teda nedostal prakticky ani cuchnout v tragicke Sigme, ale pak naprosto suverenne odehral cele jaro v tymu mistra a vymazal ruzne Beaguely, Chore, Tettehy, Kozaky a dalsi.

    Zajimalo by me, kolik takovych Zimu v lize je, kteri maji obrovsky talent, ale jsou bez sance ho ukazat, protoze priposrani treneri nemaji koule postavit mladeho hrace a misto toho hrajou starsi, ale provereni tragedi.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Obr     před 26 dny 08.07.2020 21:04 |  
      4 0

      Boo to je vybornej postreh. Nastesti jsou tady kluby, jako SKS, ktery podobny talenty odhali, vybrousi a nakonec tim vlastne zvysi kredit a kvalitu ceskyho fotbalu, protoze z nich vychova budouci reprezentanty.

  94. GRATULACE

    Slávista 51     před 26 dny 08.07.2020 21:04 |  
    9 10

    Gratulace na prvním místě.
    Raději bych ale ligu viděl po vzoru Rakouska - 10mužstev, 4x každý s každým, do evropských pohárů podle umístění v tabulce. Rozhodně atraktivnější, než tento současný paskvil.

    • Re: GRATULACE

      koocze     před 25 dny 09.07.2020 10:27 |  
      0 0

      To by znamenalo sestup 6 mužstev, to si kluby v LFA nikdy neodhlasují.

      • Re: GRATULACE

        PetCC     před 25 dny 09.07.2020 14:38 |  
        1 0

        A pro dalších 6 každoroční boj o udržení, jelikož jsou ty týmy hodně vyrovnaný.
        Takže by pak každej prakticky od začátku soutěže hrál jen na obranu, aby neztrácel.
        Šílená představa.

  95. Re: Slavia - Sparta 0:0

    cheero     před 26 dny 08.07.2020 21:05 |  
    17 0

    Titul super! Krejčí měl mít redku. Vám říkám. Kdyby Slávka hrála premiér, tak sme nejhůř na 6 místě. Co je Suk ve Westu, tak se na to koukám a proti nám je to prales jak hrajou. Ne hůř jak 6 flek by tam byl.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Slávista 51     před 26 dny 08.07.2020 21:21 |  
      1 0

      Také sleduji na hesgoal.com

  96. Tak. kdo je mistr?

    tobro     před 26 dny 08.07.2020 21:11 |  
    1 0

    A teď jsem na vás zvědavej.. ;-)

  97. Re: Slavia - Sparta 0:0

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 21:12 |  
    13 0

    Zdarec! Moooc díky za celou sezonu, paráda!
    K přenosu zápasu, tedy moc je nekritizuji, ale dnes to bylo neuvěřitelné. Celý zápas jsem poslouchal jen kydy jak se sparta zlepšila, jak je dobrá či snad vynikající. Tam o tom kdo je zaslouženě mistr snad nebylo ani slovo... Opravdu jsem si jej neužil, ty kydy od reportéru mě neskutečně nebavily, řekl bych až (s prominutím, že to tak tady napíši) sralo. Tohle nebyl nezaujatý komentář, tohle byly opravdu ódy na spartu.
    Další šílenost byl pan v černém, co ten tam dovolil Krejčímu, to bylo.... nemám slov.

    No nic přátelé, konec dobrý, všechno dobré! Připíjím na vaše zdraví a na vítěznou sezónu!

    Ještě jednou díky!

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      bongor     před 26 dny 08.07.2020 21:28 |  
      3 0

      Krejčí se taky skvěle učí od Dočkala,To jeho flusání je vzorový.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 21:35 |  
        4 0

        Dočkal je pro mě velké zklamání, ještě jak byl u nás tak jsem mu fandil a čekal jsem jak se ukáže v Áčku. Chápu, že u nás nebyl zájem, tak šel ke konkurenci. Ale jak se teď chová je pro mě velké zklamání...

  98. Re: Slavia - Sparta 0:0

    carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 21:14 |  
    1 1

    Tak teď čtu, že od světlice chytla střecha stadionu, ale naštěstí se to včas uhasilo a hasiči monitorují situaci...

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      kostelnivlajka     před 26 dny 08.07.2020 21:16 |  
      0 0

      taky dobrý...

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Ondráš     před 26 dny 08.07.2020 21:17 |  
      1 3

      Co by to bylo za oslavu, kdyby něco nehořelo:D

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 21:18 |  
        2 1

        hlavně, že nehořela naše obrana .-)

  99. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Ondráš     před 26 dny 08.07.2020 21:14 |  
    11 0

    Tu stafáž z druhého břehu neřeším..naši plejeři klasika: převaha a spalování loženek. Každopádně titul je ve správných rukách a fertig.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      bongor     před 26 dny 08.07.2020 21:29 |  
      4 0

      Postarali jsme se jednomu brankáři o zahraniční angažmá.Heč!

  100. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Edenjejenjeden     před 26 dny 08.07.2020 21:19 |  
    4 0

    Ted rozhovor s Tvrdíkem, tak pro ty kdo neslyšeli
    - potvrdil zájem o Kuchtu, Karafiáta a Graicara
    -mluvil o mladých hráčích ,spíše na získávání zkušeností (hádám Beran , možná Conde )
    -a o jednom nebo o dvou hotových hráčích (opět tipuju Malínský a ???)

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Ondráš     před 26 dny 08.07.2020 21:23 |  
      4 5

      Karafiát boha?? Mi přijde příšernej.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        pinochet     před 26 dny 08.07.2020 22:02 |  
        3 6

        Mně teda Kuchta přijde ještě horší. Lepší se mi jeví Rondič,.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Slávista 51     před 26 dny 08.07.2020 21:25 |  
      1 0

      Slavia bude ještě dlouho " přestupové mužstvo ", kéž by to pomáhalo hlavně českým hráčům do Evropy.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      sasky     před 26 dny 08.07.2020 21:56 |  
      20 1

      Mně se strašně líbil rozhovor s Teclem. Vím, že ho tu spousta lidí nemá rádo, ale to je tak skvělej kluk. Kdo neviděl. Stáhnout Musu z hostování doporučil on. Opravdu z něj přímo čiší, že tým je pro něj všechno. Sám se svým střeleckým příspěvkem není spokojený.
      Dneska se mi jeho výkon hodně nelíbil, nicméně jsem rád, že je ve Slavii. Když to porovnám s některými hráči (machýrky a agresivními pitomci) z jiných týmů, tak jsem rád, že ve Slavii jsou zejména slušní a charakterově rovní hráči.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        deny91     před 26 dny 08.07.2020 23:00 |  
        3 0

        O tom Musovi jsem nevěděl a jak jsem na Tecla kolikrát naštvanej za zpackané tutovky, tak tohle mě dojalo a jen si ještě víc získal moje sympatie.

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          sasky     před 25 dny 09.07.2020 08:11 |  
          0 0

          No přesně tak :)

  101. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Boo_SKS     před 26 dny 08.07.2020 21:20 |  
    16 1

    Mimochodem pochvalil bych PR oddeleni a celkove vedeni tymu za to, jak se poucilo (ostatne jako mnohokrat) z lonskych oslav, kdy hraci po zapase v Ostrave nastupovali do vlaku s plechovkami Plzne a behem celych oslav popijeli prave tohle pivo, ackoliv nas majitel vlastni konkurencni znacku.

    Letos uz se to neopakovalo a jak po Plzni, tak i dneska vsichni "poslusne" pili plechovky Lobkowitze.

  102. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Qope     před 26 dny 08.07.2020 21:23 |  
    11 0

    A malý bonus z Křetínskeho Ispartu - mrknu na online přenos a co se nedoctu: „Slavia Praha, mistr ligy,“ zní stadionem v závěru utkání tradiční popěvek. ... Je super, že tam dali to slovo "tradiční" ... Už i tam to respektují, kdo je tu několik sezon nejlepší:-)

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      carevitchando     před 26 dny 08.07.2020 21:43 |  
      7 0

      To bude stát někoho flek :-))

  103. Re: Slavia - Sparta 0:0

    jose01     před 26 dny 08.07.2020 21:27 |  
    8 0

    Heča chytal dnes dobře, ale jeho rozehra nohama je tragická, když jsem viděl Ondru, jak přes celý hřiště přesně přihraje tak to bylo nebe a dudy. Ten nám jednou bude chybět jako Suk, ale Markovič nevypadá věru zle

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 21:29 |  
      9 0

      Myslím, že Markovič bude mít ještě jednu sezonu na to aby odkoukal techniku od Kolyho a pak se ukáže.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Boo_SKS     před 26 dny 08.07.2020 21:36 |  
        2 0

        Ten post golmana u nas je tak specificky, ze absolutne nedokazu posoudit, jestli by pro Markyho bylo lepsi treba jit pristi sezonu hostovat do prvni nebo druhe ligy, aby pravidelne chytal v dospelem fotbale (byt v klubu, kde budou od golmana pravdepodobne vyzadovat neco uplne jineho, nez my a treninkovy proces bude o poznani mene kvalitni) nebo naopak jeste rok trenovat pod Kolarem s Cernym, uceni se od Ondry a cas od casu zaskok v nejakem ne tak dulezitem utkani.

        Myslim, ze druha varianta by mu z dlouhodobeho hlediska mohla dat vic, takze verim, ze zustane v kadru, bude se dale zlepsovat a postupne bude dostavat vice sanci (treba kazdy zapas po evropskych poharech, aby si i Ondra odpocinul), cimz se pripravi na to, aby po Ondrove odchodu, ktery asi je maximalne v zime nevyhnutelny, mohl okamzite stat jednickou.

        Toho kluka si peclive piplame uz dva nebo tri roky, takze doufam, ze mu pak dame pravoplatnou sanci a neprivedeme misto Ondry nekoho, jako je Koubek. Spis bych v tom pripade preferoval nejakej zavedenej a zkusenej ligovou dvojku, ktera by doplnila brankarsky tym. Podobne, jako jsme sveho casu privedli z Mostu jisteho carodeje za zenitem :-)

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 21:41 |  
          3 2

          Ta varianta číslo dvě je lepší určitě.

          Co se týče jiné náhrady za Ondru, tak mě napadá kacířská myšlenka, vzít dobrého stopera (co umí oběma nohama) a naučit ho chytat :) :) :) (to vínečko na oslavu titulu dělá divy:))

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      ColinSKS     před 26 dny 08.07.2020 22:03 |  
      0 4

      nebýt heči, dali jsme jim trojku. ale 5x vykopl balon a 4x to skončilo v autu. :-D jako obvykle, to pobavilo

  104. no to pozor teda

    Mimoň     před 26 dny 08.07.2020 21:40 |  
    11 0

    Děkuji hasičům za rychlý zásah. Ono se to nezdá, ale cedrové obložení by se rozhořelo velmi rychle...pohroma mohla být na světě. Uff!

    • Re: no to pozor teda

      Ondráš     před 26 dny 08.07.2020 21:57 |  
      2 0

      Dřevěnka hadr:)

    • Re: no to pozor teda

      Nosorozec     před 26 dny 08.07.2020 22:14 |  
      3 0

      My jsme na to koukali asi 10 minut, jak to na střeše jiskří. Pořadatelé to ale dlouho ignorovali

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      jose01     před 26 dny 08.07.2020 21:57 |  
      15 3

      tak další důkaz , že pyro je bezpečné a na stadion patří, čím víc zapálíš pyrotechniky, tím jsi větší slávista. Já nechápu, že při omezeným počtu lidí nejde(nebo se spíš nechce) vypátrat pachatel a pěkně ho osolit. O tom že zapálím dýmovnici v našem tlaku už tu bylo psáno, to je na metál pro to odpalovače. Už by chtělo, aby to vedení přestalo tolerovat...

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        ColinSKS     před 26 dny 08.07.2020 22:01 |  
        1 21

        a co je na tom? je to hezký, je to atmosféra, blbě se dejchá, ale jinak neškodné. světlice ohňostroje připravilo vedení. na TS se pouze drží v ruce a pár dýmovnic - se kterými tedy moc nesouhlasím. Ale je to show, proč ne. nejsme v kostele

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          jose01     před 26 dny 08.07.2020 22:09 |  
          10 3

          nevím no, když už někdo má debilní nutkání zapálit dýmovnici, tak musí mít mozek na to,aby aspoň přerušil zápas kdy se to hodí nám a ne soupeři(přerušuje se většinou vždy) ale je vidět , že to zapalujou dementi


          Komentář byl uživatelem upraven (08.07.2020 22:11) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          obiwan     před 26 dny 08.07.2020 22:20 |  
          15 1

          Blbě se dejchá...ale jinak v pohodě...no, koukám další gigant. Naštěstí fotbalisté dýchat nemusí:-)

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          gazza     před 26 dny 08.07.2020 22:27 |  
          0 3

          Jo plynová maska se k tomu hodí.

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          Wulfstan (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 23:53 |  
          2 1

          Ty zas jedeš bomby, ty ferdo! :-D

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      ColinSKS     před 26 dny 08.07.2020 21:59 |  
      1 14

      jo, kdybys tam byl tak bys věděl, že to byla světlice připravená klubem. ty bezmozku. blbá náhoda.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      slaviator     před 26 dny 08.07.2020 22:01 |  
      2 20

      Pyro není zločin

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Ondráš     před 26 dny 08.07.2020 22:05 |  
        1 4

        Ale daleko k tomu nechybělo..

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      kedul     před 26 dny 09.07.2020 03:05 |  
      0 1

      To by mě fakt zajímalo, odkud ta světlice přiletěla. No možná vzhledem k lokalizaci na západní tribuně nad novinářským sektorem..................... A pokud jde o ty hasiče, sice přijeli se světelným i zvukovým alarmem, ale po tom, co to zřejmě napovrch obhlédli, v poklidu zaparkovali v ulici U Slavie, bez spěchu se ověšeli výzbrojí a ve skupině znovu vešli hlavním vstupem patrně provést zevrubnou jistící kontrolu. Ten faktický hasící zákrok už před nimi asi provedl technický personál stadionu. Pokud je mi známo, bylo to bez zranění. Možná větším problémem pro Slavii budou dýmovnice a přerušení zápasu v prvním poločase. Totiž podle médií tam včera byla jakási komise UEFA ověřovat organizační způsobilost klubu zejména vzhledem k prevenci proti šíření COVID 19. Snad to nebylo jako důsledek udání na průběh zápasu s Plzní. Tak jako tak, ta pyrotechnická pauza Slavii může i ublížit. Varování Slavie v "INFO k derby" zveřejněné od pondělí na oficiálním webu nebylo jen "do větru", naopak mělo zřejmě vážné opodstatnění.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2020 03:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      koocze     před 25 dny 09.07.2020 10:22 |  
      3 0

      Bezmozkům, co dělali tu elektroinstalaci, od které se to vznítilo? Nevěřte všemu co se kde píše a než se uchýlíte k drsným soudům, raději si informace ověřte. To platí i pro ostatní v tomto vlákně.

  105. Re: Slavia - Sparta 0:0

    obiwan     před 26 dny 08.07.2020 21:52 |  
    32 1

    Myslím, že tomu všemu chybělo jen pár drobností...to nechutný prase Krejčí do sprch a gól. Jinak naše úžasná dominance, to se neokouká:-) Jediný, co mě fakt vytočilo, byli naši duševní giganti, kteří prskavkami vypnuli náš neskutečný nápor. Pyromani, pro které není důležitý klub, ale ukojení jejich pubertálních choutek...

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Honza_K1 (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 22:06 |  
      3 0

      Naprosto nesoudnej spartanskej debilek. Člověk ani nemuze pochopit, jak moc ten chudak trpi. Rok co rom ceka, az nam to bude moc natrit a porad nic

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Honza_K1 (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 22:10 |  
        2 0

        Pardon, patrilo pod rumunsky prase Jan Vacek

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          obiwan     před 26 dny 08.07.2020 22:18 |  
          4 0

          Pochopil jsem,ale spartanskej debílek má absolutní platnost:)))

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Leksel     před 26 dny 08.07.2020 22:47 |  
      11 2

      Tohle mě neskutečně vytočilo, my je tam zamkli a drtili, rudý tam lítali, jak hadr na holi a někdo bez mozku jim vlastně pomůže, když se ta jejich masáž přerušila, Bylo to nepochopitelný, v tý chvíli byl náš gól ve vzduchu, my jsme pak vypadli z tempa a takovej zámek si už nevytvořili. Je to škoda, ale holt nějakej inteligent si zase udělal radost.

  106. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Fido22     před 26 dny 08.07.2020 21:54 |  
    24 1

    Hoši, děkujeme!!!
    Skvělá sezóna a dominance v lize od začátku do konce.
    Co dnes předvedl bolševik - to byla jen opakovačka jejich zápasu s Libercem. Bez rozhodčího nedají ani ránu.
    Pojďme se vykašlat na část pokřiku "Jebem Spartu - tu ku..wu!" - koho oni zajímají? Proč je vytahovat v jiném zápase než je derby??? Proč se vůči nim vymezovat? Jsou to ubožáci a vůbec bych jejich jméno nezmiňovala.
    Slavia oléééé!!!

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      PetCC     před 25 dny 09.07.2020 14:33 |  
      0 0

      Já místo toho říkám "Vyhrajeme", to by se jim líbilo, abych vzal Spartu do huby :-)

  107. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Mikey     před 26 dny 08.07.2020 21:59 |  
    1 0

    Nevíte, jestli nebude nějaký stream z oslav.

  108. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Mimoň     před 26 dny 08.07.2020 21:59 |  
    20 0

    Otázka Vacka na Kotala: Těší vás, že jste úhlavnímu rivalovi znemožnili oslavy po vítězném utkání?
    ...
    my jsme Vacku z té remízy naprosto zdrceni... :-D

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Honza_K1 (přítel SN)     před 26 dny 08.07.2020 22:10 |  
      5 0

      0 0 upravit reagovat
      Naprosto nesoudnej spartanskej debilek. Člověk ani nemuze pochopit, jak moc ten chudak trpi. Rok co rom ceka, az nam to bude moc natrit a porad nic

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      pehacko     před 26 dny 08.07.2020 22:38 |  
      3 0

      vacek je rosickeho hulibrk... a obou to moc preju! smrt sparte!

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Slawek     před 26 dny 08.07.2020 23:04 |  
        0 0

        Myslím, že od něj bY to Rosa ani nechtěl.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      deny91     před 26 dny 08.07.2020 22:54 |  
      4 0

      To fakt řekl? Mi ho už fakt začíná být líto, protože se dostává do pozice kripla, kterému se ostatní posmívají. Což mi normálně kvůli silnému soc. cítění dost vadí, ale tady můj morální kompas okamžitě s přehledem rozpoznal onu pověstnou výjimku potvrzující pravidlo a je úplně v klidu.

  109. Re: Slavia - Sparta 0:0

    ColinSKS     před 26 dny 08.07.2020 22:08 |  
    3 5

    jsem rád že se to dohrálo a máme razítko na druhou hvězdu. dneska se ukázalo, že rudá bída je bídou a tou zůstane. krom jedné chyby ševčíka, za kterou by měl být vylískaný, neměli NIC. musím se smát tomu, jak se holedbají jak pod kotalem hrají. hrají tužku. Jediný, kdo snese nějaké měřítko je paradoxně heča, kterého jsem měl vždy za amatéra. Nebýt jeho, dostali zaslouženou trojku. Naše pravidlo je, že z 10 loženek dáme 1 gol. Toto pravidlo dnes bohužel neplatilo :). Jinak famozní úspěch. SKS4ever

  110. Vykasleme se na soupere, na sudi

    mudrc     před 26 dny 08.07.2020 22:09 |  
    8 0

    Jsme mistri, slavme, vazme si sveho uspechu, velebme Slavii.

  111. Re: Slavia - Sparta 0:0

    kondorr     před 26 dny 08.07.2020 22:21 |  
    0 0

    Zápas sem bohužel neviděl tak se chci zeptat jestli má cenu se koukat na záznam v rádiu to bylo že spartu mačkáme a na RB foru že měli 4 tutovky a mohlo bejt po zápase tak nevim :)

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      deny91     před 26 dny 08.07.2020 22:49 |  
      4 0

      Doporučuji se podívat. Aspoň ho narozdíl od těch na tom fóru uvidíš.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      knl66 (přítel SN)     před 26 dny 09.07.2020 01:23 |  
      5 0

      Bez čárek je to celkem zajímavý příspěvek :)) Má cenu se koukat na záznam v rádiu?
      (Jo, mrkni se.)


      Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2020 01:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      kedul     před 26 dny 09.07.2020 01:27 |  
      3 0

      Vybavuju si, že sparťani měli tři nebezpečné kontry cca po třicáté minutě první půle, v rozmezí cca deseti až patnácti minut. Jednou školácky ještě před vápnem prováhal Karlson a Coufal to spolehlivě zliklvidoval, jednou Teteh přestřelil a jednou perfektně zasáhl Ondra Kolář. Podstatné je to, že všechny tyto jejich aktivity se odehrály po půlhodině, ve které si takřka neškrtli a navíc vždy bezprostředně po slávistických chybných (nepozorných, zpožděných či riskantních) přihrávkách přes soupeřova hráče. Slávisti tak na chvíli před koncem poločasu sparťany jakoby "posadili na koně". Pokud mě pamět neklame, ve druhém poločase si sparťani vůbec neškrtli a střídající Kozák byl vidět akorát, když fauloval. Žlutou dostal ani ne po minutě na hřišti.

  112. Re: Slavia - Sparta 0:0

    zdenek_prachar     před 26 dny 08.07.2020 22:24 |  
    45 0

    Ke dnešku:
    1. přišlo mi, že ti třetí přijeli s jedinou - a to negativní motivací. Mstít se na Nicovi a pokazit nám oslavy. Což mi samo o sobě přijde jako dost dementní.
    2. Krejčí je naprostý dement a ten, kdo ho nechal dohrát bez redky je tuplovaný.
    3. Berka nemá jako rozhodčí v žádné profesionální soutěži co pohledávat. Pískal naprosto šíleně a jeho jediná klika je, že to nikdo neodnesl vážným zraněním.
    K nám:
    1. po covid pauze si myslím že se jasně ukázalo, jak trenéři dokáží pracovat s týmem a zlepšovat hráče. Před tou pauzou vypadal tým všelijak, po ní už to bylo vpodstatě super.
    2. při dosti dramatickém přebudovávání kádru jsme získali titul a současně velký časový náskok. Za mne nádhera.
    3. JiT a jeho tým jsou fakt pro Slavii naprosté požehnání a jejich schopnosti si zaslouží být oceněny v maximální možné míře.
    4. Pokud bude mít Jit a JN finanční zázemí tým dál budovat a udržet Koliho a Nica, věřím tomu, že za rok bude lepší než ten, co hrál LM.
    5. Nico je hráč, jehož nákup za 100 (ve světle opce na Hancka například) může zpochybňovat jen blázen, stejně jako nákupy Zimy, Hellebranda, Provoda a dalších mladých hráčů, kteří se prosadili a budou se prosazovat stále víc.
    K těm třetím:
    1. pro nás naprosto skvělý závěr sezony - podrží Kotala, který je možná praktik, ale najisto ne moderní evropský trenér.
    2. dostali se do naprosto šílené situace, kdy jsou pro ně naprosto nepostradatelní dva hráči, kteří jim nepatří - Kanga a Hancko. Jestli chtějí Kangu udržet, musí mu nasypat (a pro nás hurá, protože Kanga pro mne nikdy nebude týmový hráč a lídr) a Hancko je bude stát randál a smlouvu jako kráva. Takže možnosti mají dvě, rozesrat si kabinu, nebo přijít o vše, na čem stálo jejich (podle mne dost pofidérní) zlepšení. Jinými slovy, buď teď vysolí šílené prachy, aby zachovali status quo, naserou půl kabiny a nikam je to neposune. Nebo to neudělají a můžou začít úplně od začátku, s Dočkalem jako lídrem a Štetinou jako prvním stoperem. Ta situace je podle mne důkaz naprosté neschopnosti jejich sportovního vedení, do takové situace schopný SŘ nesmí tým dostat.

    Celkově: moc děkuji za tuhle skvělou sezonu. Je úžasné tohle vše zažít, jak daleko jsou chvíle, kdy by tohle vše nikdo z nás vůbec nepovažoval za možné? Vždyť je to pár let a je to jako sen...

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Slawek     před 26 dny 08.07.2020 23:00 |  
      9 0

      Zdeńku Prachaři to vše jsem schopen podepsat a přesto jsem dnes zklamán, neboť ti třetí měli dnes prohrát o třídu a nestalo se tak, Když oni byli tzv. v laufu porazili nás vždy, někdy více, jindy o gól. To mne fakt mrzí a moc. O sudím Berkovi, potažmo Chovancovi s Královcem netřeba se zmiňovat. Ti do ligy nepatří.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      voiceman (přítel SN)     před 26 dny 09.07.2020 01:58 |  
      6 0

      Vymýšlím tady komentáře a stačí si přečíst ten Tvůj. Dokonalé zhodnocení. Naprosto podepisují!

  113. Re: Slavia - Sparta 0:0

    damade     před 26 dny 08.07.2020 23:00 |  
    15 0

    Pustil jsem si to znova a ve 27. Béřa pěkně seřval Krejčího, až málem ten fracek brečel. Takový momenty jsou prostě nádherný.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Slawek     před 26 dny 09.07.2020 00:22 |  
      1 0

      Takže chyba. on měl brečet

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      knl66 (přítel SN)     před 26 dny 09.07.2020 00:50 |  
      15 0

      Krejčí by měl být především zpětně potrestán za faul na Ševčíka ze 69. minuty. Vždyť se Ševčík málem přerazil o panel.
      Krejčí a Štetina jsou něco podobného jako Frýdek, tvrdostí nahrazují fotbalovost a snaží se nejspíš ukázat "sparťanské srdíčko". Krejčí a Štetina jsou bezmozci. Štetina se i při obyčejných faulech okamžitě běžel hádat a strkat a ukazovat, jaký je king a debil. A toho idiota Krejčího za tenhle faul na Ševčíka pochválil.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      voiceman (přítel SN)     před 26 dny 09.07.2020 01:13 |  
      16 0

      Už jsem to tady psal minule, ten Krejčí to je fakt formát. Neskutečný hovado. To, že dnes dohrál, byla jen naprostá nekompetentnost sudího. Neva. Máme novýho miláčka po těch okoukakanejch vajglejch Kanga, Costa, Frýdek. Kdyby dnes pískal rozhodčí a ne připosraná protoplazma, tak se tahle kreatura nezdrží na hřišti víc než cca 50 minut. Neskutečnej ksicht. Takovej pěknej, vyladěnej, sparťanskej:-)

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      jiras_     před 26 dny 09.07.2020 07:01 |  
      6 0

      Ksichtem vypadá ten Krejčí jak znásilněnej vězeň. Rozdíl teda je, že není vězeň :)

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Ragnarok     před 25 dny 09.07.2020 08:13 |  
        3 1

        Je na tom hůř než vězeň. Ty nevíš, co se děje, když ti na Letné ve sprše upadne mejdlo? A Dočkal je velkej kápo, zná se z dozorcema a kšeftuje s cigárama a pikem.

  114. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Joeker44     před 26 dny 08.07.2020 23:11 |  
    8 0

    Zdar spolumistri, mám zajímavou otázku, snad to tu již nezaznělo, ale neví někdo, kolik jsme za těch 35 kol udělali z protivníkových brankářů hráče kola? Protože by mě to velmi zajímalo, možná je to u další z řad rekordů :).

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      ColinSKS     před 26 dny 09.07.2020 06:27 |  
      0 5

      x krát. ale jednou se to vyplatilo a máme Ondru

  115. Peter

    deny91     před 26 dny 08.07.2020 23:20 |  
    22 0

    V podstatě už asi bylo vše řečeno a napsáno, ale musím k tomu přidat, že když jsem viděl Olieho zase na place, byl to strašně příjemný pocit a taková nějaká radost vidět po dlouhé době ten jeho typický rozevlátý styl. Zvlášť když při první akci tak nějak intuitivně nasadil nějakému kolemstojícímu housle a nebo když později krásně zpracoval dlouhý míč na prsa, pohrál si tam s obranou a šla přes něho naše poslední nebezpečná akce. Prostě paráda! Je super, že jsi zpět, Petere! Teď ještě Gadži a je to :)

    • Re: Peter

      ColinSKS     před 26 dny 09.07.2020 06:51 |  
      2 5

      to bylo super, škoda že nenaskočil aspoň na 30 vteřin Gadži. Jinak nechápu toho blázna Tetteha, proč si myslel že na něho někdo bučí. To je možné jen v letenské pastoušce nebo v olomouci.

  116. Re: Slavia - Sparta 0:0

    gazza     před 26 dny 09.07.2020 00:36 |  
    11 12

    Jedna věc mě hodně sere ,že jsme je nezadupali do země výsledkem minimálně 3:0 .Šancí na to bylo spousta.Někomu stačí v derby remíza ,ale mě rozhodně ne .Ty jejich řeči by jsme nemuseli poslouchat .Doufám ,že Tecl skončí u nás .V derby se musí ku... vyhrávat!!!!

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      pipe1980     před 26 dny 09.07.2020 01:12 |  
      5 3

      seš nalitej?

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        gazza     před 26 dny 09.07.2020 02:52 |  
        2 10

        Ne zatím ne ,ale my aby jsme jim dali co proto, tak takovej odpad necháme remizovat a to dokonce dvakrát doma . .Jinak Tecl out samozřejmě

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          pipe1980     před 26 dny 09.07.2020 02:56 |  
          8 3

          Takže jsi hloupej

          • Re: Slavia - Sparta 0:0

            gazza     před 26 dny 09.07.2020 03:05 |  
            3 6

            Ne ,ale prostě tak to od nepaměti chodí V derby.Ano měli jsme jich dvakrát doma rozbít na sračky a neposlouchat ty jejich řeči .Tak to je Bohušu Derby je derby .

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      ColinSKS     před 26 dny 09.07.2020 07:03 |  
      3 5

      ty jsi po oslavě. to znám, to se pak různě blábolí. rozemleli jsme je na prášek a jen chybělo jednou 5cm Cufovi a podruhé 2 cm Teclovi. to byly jasný goly, ale někdy to tak je. další šance nekometuji ale za mne tohle byly 2 goly. Ondra má další nulu, my za 35 kol inkasovaných 12 golu, bída má minus 25 - no nevim nevim, kdo toto může někdy překonat.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Snivec     před 25 dny 09.07.2020 07:31 |  
      8 2

      a nechces skoncit ty?

  117. Re: Slavia - Sparta 0:0

    ColinSKS     před 26 dny 09.07.2020 06:42 |  
    5 4

    o titul se zasloužili všichni hráči rukou nerozdělnou a všem to přeji stejně jako nám fanouškům. Ale jednomu o fous víc a to je Ibra, přijde před rokem a půl a má 2 tituly a CHL. Ve svém věku, kdy hrál někde ve Zlíně a na nějakou velkou karieru to nevypadalo.

  118. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Ragnarok     před 25 dny 09.07.2020 08:10 |  
    31 0

    Pokud dohraje jakýkoli ligový zápas hráč, který hraje jako Krejčí včera, tak se nedá mluvit o regulérnosti soutěže. Jen za tohle by měl dostat Berka dlouhou stopku. Hráč který udělá 8 žlutých faulů a dostane jednu kartu za věc, která se stala mimo hru, je prostě rozhodčím chráněn a tím zkazí statisícům lidí u obrazovek zážitek z fotbalu, protože tenhle hráč aktivně likviduje kreativitu a njejvětší ligové hvězdy jako Stanciu, Ševčík... Pan Svoboda by se měl o tom produktu zamýšlet i takto.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Snivec     před 25 dny 09.07.2020 08:51 |  
      16 0

      Berku nema cenu resit, kvalitni rozhodci neni a nikdy nebude, zapasy jako derby jsou nad jeho schopnosti, tady je spise na zamysleni, ze ho nekdo deleguje, obzvlast kdyz se mu vyslovene nepovedl zapas v ostrave, takze nikdo nemuze zduvodnit jeho delegaci, ze podava kvalitni vykony, nebo ze je zkusenym rozhodcim. Jednoznacna chybna delegace neschopneho rozhodciho.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Romino     před 25 dny 09.07.2020 09:13 |  
      13 0

      Myslel jsem si, že takové typy jako Frýdek a Costa nelze překonat, ale oni se vytáhnou s dalším idiotem, který ty předchozí ještě překoná. Mám na mysli Krejčího, takového blba aby pohledal, všude jinde by nedohrál za 2 žluté ani prvních 15 minut, jen fauloval, držkoval a byl aktivní u každého konfliktu po přerušení, kde se ta drzost bere nevím, ale asi věděli, že Berka je klaun a ne rozhodčí s autoritou. Obdivuji hráče Slavie, že se nenechají vyprovokovat.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Edenjejenjeden     před 25 dny 09.07.2020 10:08 |  
        4 0

        Možná tam mají nějakou kontaminovanou vodu,to by tohle idiotské chování vysvětlovalo ....
        Ale snad by se i dalo ,byt s přimhouřením obou očí podobné chování tolerovat třeba u hráčů typu Baroše ,nebo Zavadila ,kteří už mají něco odkopáno a rozhodčí jim spoustu věcí odpustí . Ale u dvacetiletýho fracka fakt ne. A sranda bude ,až Sparta vyhučí v předkole EL ,a bude zase bulet ,jak jí rozhodčí hrozně venku strašně řežou :-)))

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Virgil1956     před 25 dny 09.07.2020 11:45 |  
      2 0

      Přesně. Nedivil bych se, kdyby v Evropě šel po půlhodině do sprch. Jako defenzivní záložník v podstatě jen fauluje, a docela ostře. V naší lize je pod ochranou sudích, v Evropě mu to těžko projde. Ačkoli, kdy bude hrát Sparta poháry, že? Nějak jsem se rozparádil :)

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Leksel     před 25 dny 09.07.2020 13:31 |  
      6 1

      A je navíc zarážející, že po tom, co nedávno Královec nedal Frýdkovi jasnou červenou, sypal si popel na hlavu a dostal i od komise rozhodčích, si Berka dovolí nedat druhou žlutou prasícímu Krejčímu. Buď má tlustou kůži anebo spíš měl jasný zadání nejspíš od rudýho Chovance hlavně nevylučovat. Je to rozhodcovská mafie, když si vzpomenu na šlapák Potočnýho proti Bořilově holeni, kdy mu roztrhnul štulpnu a Královec mu nedal ani žlutou, tak nemá cenu, aby tam rozhodčí vůbec byl. Scházela tomu akorát trčící holenní kost, to by možná na žlutou už snad bylo.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2020 13:32) . Zobrazit původní komentář

  119. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Snivec     před 25 dny 09.07.2020 08:21 |  
    6 0

    je super, ze jsme po obmene kadru za behu ziskali opet silu a sebevedomi, plzen a spartu jsme jasne prehrali, ale mame dvakrat 0:0 po jasne prevaze. tohle je na zamysleni, odesli nam hraci, kteri ty goly strileli a zatim se je nepodarilo uplne nahradit. treba Suk kolik dal dulezitych golu, napr pri minule rozlucce daval na 1:0, v zakladni casti m. s. plzni take apod. tym ma nyni silu ale bude to chtit take hrace, kteri jsou schopni dat vice branek za sezonu, mozna zmenu v utoku, nebo aby hraci jako Stanciu hrali vice vpredu.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      carevitchando     před 25 dny 09.07.2020 10:25 |  
      3 1

      Také zvedám varovný prst, spartu jsme, pokud dobře počítám, už 3x NEPORAZILI! :-)

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        wimpy     před 25 dny 09.07.2020 10:28 |  
        4 0

        Zase z nás nedělej nějaký votroubky, bylo to teprve podruhé. :-)

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          carevitchando     před 25 dny 09.07.2020 10:33 |  
          0 0

          Aha, tak přeci. Dřív jsem se statistikám docela věnoval, ale teď už z časových důvodů osekávám, co se dá a zápasy s týmy ze středu tabulky si už tak detailně nepamatuju :-))

          • Re: Slavia - Sparta 0:0

            wimpy     před 25 dny 09.07.2020 10:36 |  
            1 0

            Já si tu podzimní výhru tři nula u nich pamatuju především proto, že mi jako jediná kompletně klapla v tipovačce. :-)

  120. Pyro

    Alky (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 08:28 |  
    15 6

    Já doufám, že pro příště už žádné pyro na stadionu nebude. Včera díky němu (údajně) začala hořet střecha, takže proč si podpalovat vlastní stánek, že! Ničemu to nepomáhá (krom psychiky pyromanů), jen to pokaždé zavání průserem a pokutou. A ta přestávka ve hře je taky "obrovská podpora" vlastních hráčů.
    Ale argumentuje se tím, že je to přece krásné. Ne není. Na dýmovnicích není krásného zhola nic, tak už to proboha pochopte! Leda tak kouř, smrad a potíže s dýcháním.

    • Re: Pyro

      koocze     před 25 dny 09.07.2020 10:02 |  
      6 0

      Ten drobný požár střechy způsobila závada na elektroinstalaci.

      • Re: Pyro

        M@rvin     před 25 dny 09.07.2020 10:14 |  
        15 0

        Elektroinstalace není zločin!

      • Re: Pyro

        pinochet     před 25 dny 09.07.2020 10:45 |  
        5 3

        Elektroinstalace se poškodí jednou za dvacet let, zápasy jsou přerušovány a klub kvůli několika idiotům sankcionován co utkání. Tvrdík se k ráznému řešení evidentně nemá. Já, když jdu na utkání, odmítám přispět tribuně sever na choreo, dokud se nezbaví pyra. Řeči peněz by mohli rozumět.

        • Re: Pyro

          wimpy     před 25 dny 09.07.2020 10:49 |  
          3 9

          Přerušení zápasu kvůli vadné elektroinstalaci a následnému výpadku proudu jsem za posledních dvacet let zažil už několikrát a troufnu si tvrdit, že v součtu minut, na které byl kvůli tomu zápas přerušen, předčí přerušení zápasů kvůli pyrotechnice.

      • Re: Pyro

        Alky (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 14:22 |  
        3 1

        Ale přerušení zápasu a mlhu na 10 minut nezpůsobila závada na elektroinstalaci, ale dýmovnice.

    • Re: Pyro

      wimpy     před 25 dny 09.07.2020 10:05 |  
      3 3

      A oficiální ohňostroje až nad střechu bys nechal? :-)

  121. Re: Slavia - Sparta 0:0

    ctute     před 25 dny 09.07.2020 08:33 |  
    4 12

    Tak sezona dopadla tak jak jsme si všichni přáli..mistři... velká gratulace
    Na tomto úspěšném období dle mého názoru ulpěly tři kaňky :
    - brzké a zcela zbytečné vypadnutí z poháru
    - dle mého názoru velký a zbytečný risk se zimním zúžením a omlazením kádru, kdy nebýt COVID pauzy, kdo ví jak by to dopadlo..ten zásah se projevil víc než dramaticky.., nemyslím si že takto můžeme postupovat donekonečna..měnit během jedné sezóny málem celou základní jedenáctku
    - velká, celý rok trvající, neproduktivita našeho týmu, sice jsme dali hodně branek, al nadřeli jsme se na ně víc než dost, v plné nahotě se to ukázalo v posledním zápase, kdy jsme Spartu měli na lopatkách a často mleli že nevěděli kam dřív skočit, aby z toho byla nakonec jen bezbranková remíza a sparťani to nesli jako své vítězství

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      ColinSKS     před 25 dny 09.07.2020 08:53 |  
      0 7

      na pohár sere pes, produktivita je šílená ale i tak máme nejvíc nastřílených golů ,což říká, že máme asi tak 10x víc příležitostí než ostatní týmy. takže za mne dobrý :-D

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Pepino44     před 25 dny 09.07.2020 11:07 |  
        5 2

        Výkřik "na pohár sere pes" je takový výkřik z nouze. Prostě jsme ten pohár podělali a darovali jej spartě. Ta z toho udělala zachránění sezony a postavila náš pohár skoro na úroveň vyhraného poháru LM. Už z tohoto důvodu mne neobhájení poháru velmi mrzí, zrovna tak jako asi i naše vedení.

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          Virgil1956     před 25 dny 09.07.2020 11:40 |  
          4 0

          Na druhou stranu je pravda, že týdenní odpočinek při sf a finále poháru nám hodně pomohl, pokud bychom hráli ještě tyto zápasy, možná bychom měli problém v lize - a ztratit titul kvůli poháru bych fakt nebral.

          • Re: Slavia - Sparta 0:0

            PetCC     před 25 dny 09.07.2020 14:24 |  
            0 0

            Na druhou stranu bychom si na jaro asi ještě pár hráčů nechali, kdyby nás čekal ještě pohár.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      JS (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 09:09 |  
      5 11

      Jako kruciální vidím bod č.3. Nutně potřebujeme vyměnit Tecla a Masopusta za někoho, kdo umí zakončovat. Musa je ready, ale za Masopusta nemáme nikoho.

      Jak říká kolega, pohár sere pes. A naopak omlazení kádru přišlo v nejvhodnější možnou dobu. S tipn naprosto nesouhlasím, že by to byla chyba.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      lilien111     před 25 dny 09.07.2020 10:25 |  
      9 1

      Naopak si myslím že omlazení a zúzení kádru bylo naprosto výborně načasované, ale ano pomohla nám Covid pauza. Kdy jindy dělat tak velké změny než v době kdy máme 16 bodů náskok a jsme z Evropy venku?

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        ctute     před 25 dny 09.07.2020 12:25 |  
        1 5

        Tak jako říkat že "na pohár sere pes" viz níže, je docela neúcta k fotbalu, myslím že opravdový profesionál nastupuje vždy s vědomím, že chce vyhrát, a bohužel naši se v Ostravě tenkrát moc nevytáhli, a stojím si za svým ohledně načasování omlazení..samozřejmě že náskok k tomu sváděl..ale mi jsme naráz pustili takové borce jako Souček, Škoda a Hušbauer..nepočítám-li Burena aj. Prostě to je ohromná síla a kvalita..a nevím co by zdejší říkali, kdyby nenastala 2 měsíční COVID pauza a při hrůzostrašné formě tenkrát jsme měli Plzeň za zadkem..
        a navíc si lze spočítat..na podzim do 20. kola jsme měli celkem 45 zásahů..tzn 2,25 branky na zápas, na jaře na zbylých 10 kol základní části jsme vsítili celkem už jen 12 branek, tzn 1,2 branky na zápas..značný úbytek..příčina je jasná, nepodařilo se nahradit v produktivitě odešlé hráče..

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          wimpy     před 25 dny 09.07.2020 12:34 |  
          2 0

          To vypadnutí z poháru nám na druhou stranu zařídilo, že jsme v pokoronavirových závodech měli o dva zápasy méně.

          • Re: Slavia - Sparta 0:0

            ctute     před 25 dny 09.07.2020 12:55 |  
            0 3

            to je pak potřeba si vybrat, zdali jsme byli objektivně lepší, a nebo jsme si zařídili výhodu ... :-)

            • Re: Slavia - Sparta 0:0

              wimpy     před 25 dny 09.07.2020 13:02 |  
              2 0

              Také samozřejmě chci vyhrávat všechno. Na Baníku jsme vypadli v prodloužení a sestava byla tehdy s náhradníky, pamatuju se, jak jsem si říkal, že se obrali o pár zápasů, kdy se mohli ukázat. Ale co si budeme povídat, nakonec se to ukázalo jako výhoda. Jestli jsme jeden rok měli z Mol cupu vypadnout, načasovali jsme to skvěle. :-)

  122. Re: Slavia - Sparta 0:0

    mabr     před 25 dny 09.07.2020 08:37 |  
    28 0

    Dobré ráno mistři! K zápasu bylo řečeno vše, tak přidám jen věc, která zaujala mě. Po zápase přišel Kanga k realizáku Slavie a asi jako jediný rudý slimák (nevšiml jsem si dalších) gratuloval k titulu a podal všem ruku. Přesto, že je to simulantskej rapl, za tohle klobouk dolu. Já bych to neudělal :-)

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      ColinSKS     před 25 dny 09.07.2020 08:50 |  
      3 6

      jo to bylo gesto respektu a on asi takový je - rapl a simulant na hřisti (to je v jeho genech když hraje) ale v podstatě asi má v sobě něco i jiného. strašně mne překvapil.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      lilien111     před 25 dny 09.07.2020 09:05 |  
      6 0

      Teď jsem na to znova mrkla a přišel ještě chvilku před Kangou Hancko .. Trpiš Hancka poplácával ještě pak po zádech a něco jakoby mu říkal. Pokud tam byl ještě někdo tak mimo záběr.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Ragnarok     před 25 dny 09.07.2020 11:07 |  
        7 1

        Kanga a Hancko vyslovili přání zůstat v Praze, milují atmosféru Vršovic a Strašnic, jen jim to napoprvé nevyšlo. Budeme uvažovat, zda jim jejich sen splníme.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Nosorozec     před 25 dny 09.07.2020 09:11 |  
      7 0

      Kangovi už došlo, že na toaletný se žádných úspěchů nedočká, tak se přišel ukázat Jindrovi a doufá, že ho přetáhneme :)

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      obiwan     před 25 dny 09.07.2020 09:11 |  
      11 0

      Když on je to takovej slizoun, já mu to nevěřím:-) A je pravda, že předtím tam byl i Hancko...

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        lilien111     před 25 dny 09.07.2020 09:26 |  
        4 0

        Přišli dva lidi co se ve spartě snaží hrát fotbal. Kangu si teda u nás představit nedokážu, Hancka teoreticky ano, ale vůbec netuším, zda by se nám hodil do systému navíc je drahý. Myslím, že i jen spekulace nad tím že by mohli tito 2 nebo jeden z nich jít k nám je pasé.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Leksel     před 25 dny 09.07.2020 12:33 |  
      3 3

      Pokud by to bylo myšleno upřímně, tak je to samozřejmě hezky sportovní gesto, ale v kontextu jeho chování z poslední doby, kdy se najednou každýmu omlouvá, to na mě působí spíš jako jeho vypočítavost, taky mu končí smlouva. Svým jednáním na hřišti je to pro mě nedůvěryhodná postava.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      damade     před 25 dny 09.07.2020 13:18 |  
      14 0

      Ten Kanga už mě dávno nesere tolik jako volové typu Krejčí nebo Štětina, nehraje jak zákeřný prase, nechodí se strkat jen aby ukázal jakej je tvrďák, když někoho fauluje podá ruku atd. Sice semtam zahraje divadlo, zasimuluje si, ale proti takovýmu Krejčímu je to uplnej andílek a to je to 10x lepší hráč.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      w8888     před 25 dny 09.07.2020 13:22 |  
      4 1

      Přišel ještě Hancko

  123. stoperi

    ehad     před 25 dny 09.07.2020 09:48 |  
    18 0

    Vite, ze jsem si vlastne ani nevsiml, ze na stoperech hraje Zima a Frydrych ... Samozrejme vsiml, par chyb tam bylo, ale smerem dozadu i dopredu to fungovalo az na par vyjimek dobre .... Kdyz si vezmu, ze pred rokem tam jeste hraval Deli, Ngadeu ... pred pul rokem Hovorka a Kudela ... tohle je super ...

    • Re: stoperi

      Edenjejenjeden     před 25 dny 09.07.2020 10:00 |  
      10 0

      Přesně ,člověk o tu naši stoperskou dvojici vůbec nemá strach ,at už tam hraje kdokoliv. Přesně před rokem jsme se všichni děsili ,jak bude naše obrana vypadat ,když odejdou Deli a Ngadeu. Začala hrát nová stoperská dvojice Kúdela,Hovorka a hrála famozně. Potom se zranil Hovorka ,ted i Kúdela ,hrají Frydrych a Zima a zase skvěle . Ale ono je to dané i tím ,že opravdu brání a útočí celé mužstvo ,proto proti nám je vůbec těžké si nějakou tu šanci vytvořit. Je tam vidět okamžitý represink po ztrátě míče a soupeř ho většinou okamžitě ztrácí nebo nazdařbůh nakopává dopředu. Prostě "totální fotbal" :-)))

      • Re: stoperi

        ColinSKS     před 25 dny 09.07.2020 10:30 |  
        2 5

        třeba já jsem byl z mého pohledu trochu kritický k systému 10 nahoru a 10 dolu (protože Messi špacíruje po hřišti jako na procházce) , ale je vidět, že ten náš systém něco přináší. včera krom chyby ševčíka vždy bylo zdvojení a to se pak ty míče dobře sbírají. bezvadný

    • Re: stoperi

      ColinSKS     před 25 dny 09.07.2020 10:27 |  
      7 4

      kluci zahráli skvěle, nica nebudu ani zmiňovat, ale Frýďa a Provod, to bylo skvělé. Bohužel nám to tam nespadlo, 3:0 by tak odpovídalo. bída bíd jednou vystřelila do prostoru zařízení. to je vážně vzestup, hahaha

  124. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Honza_K1 (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 10:13 |  
    20 0

    Objektivni novinar ze spartanskeho polocasu zacne rozjovor vetou: "Těší vás, že jste úhlavnímu rivalovi znemožnili oslavy po vítězném utkání?". To je neuvěřitelnej klaun.

    Je potreba si uvedomit dve veci. Zdaleka jsme nehrali v plny palbe a ten rozdil byl az prooastny.

    Prijdou dulezitejsi derby a oni se mezi sebou po vcerejsku nadale presvedcujou, jak jsou konkurenceschopni.

    V prvnim predkole jsou venku s nejakym srackasporem, kdyz budou dohravat v 9.

  125. Re: Slavia - Sparta 0:0

    knl66 (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 10:56 |  
    15 4

    Chvály bylo napsáno a řečeno spousta, tak taky něco negativního ze včerejška:
    1) Pyro samo o sobě, kdy je jasné, že zase budeme platit jak mourovatí. A nerozumím tomu, proč securiťáci na to koukají s rukama v kapsách, mohli by dotyčné vytahovat jak králíky z klobouku nebo je aspoň zkropit hasičákem :)
    2) Pyro v době, kdy máme tlak, a to se děje skoro pravidelně.
    3) Vtrhnutí na hřiště, když hráči ani nedokončí čestné kolo kolem Edenu.
    4) Pár jedinců, kteří na jižní tribuně sbírali figuríny hráčů po kvantech. Nejen hráčů, ale i s nalepenými obličeji fandů, kteří si za to zaplatili. Nechápu, k čemu někomu bude 14 figurín, což byl asi rekord, co jsem viděl.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      ctute     před 25 dny 09.07.2020 12:48 |  
      1 3

      Požár části střechy na stadionu v Edenu při středečních oslavách obhajoby titulu fotbalistů Slavie způsobila závada elektroinstalace světla. Na sociální síti to uvedli pražští hasiči, kteří za příčinu původně označili jiskru od světlice.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        knl66 (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 13:40 |  
        6 1

        O požáru střechy nepíšu ani slovo. Píšu o pyrotechnice.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      wimpy     před 25 dny 09.07.2020 12:59 |  
      3 9

      Mně tedy vadilo hlavně to bučení na Kangu (na Tetteha jsem ho nezaregistroval).
      Když máme pořád tlak, je logické, že použije-li někdo pyro, bude to v momentě, kdy jsme v tlaku. :-)
      To vtrhnutí na hřiště bych taky neviděl tak černě, počkalo se, až postavěj tu ohradu. Mohli tedy počkat ještě těch pár vteřin. Osobně jsem zůstal na tribuně.
      Většina pyra se odpaluje pod plachtou.
      Mimochodem plachty, kdyby se používala taková ta průhledná síťovina, která se dává na bigboardy, které visej přes okna, přispívalo by se mi na choreo veseleji. :-)

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        knl66 (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 14:02 |  
        7 1

        Dobře, doplním příspěvek ještě o pár slov:
        Použití pyra, když jsme v tlaku - a potřebujeme nebo chceme dát gól. Přerušení hry našemu tempu neprospěje.
        Vtrhnutí na hřiště nemá co dělat s nějakou ohradou - tým byl někde pod sektorem 114, když se raději obrátil na cestu do kabin. Myslím, že tak hráči nejlépe dali najevo, jak je jim to příjemné... :/ Než dodělat kolečko, raději do kabin.
        Je úplně jedno, kde se pyro odpaluje. I kdybych připustil, že pod plachtou, jaký to má význam k udělené pokutě?

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          wimpy     před 25 dny 09.07.2020 16:45 |  
          0 4

          Myslel jsem spíš, že se to ochrance blbě detekuje.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      petrrrrr     před 25 dny 09.07.2020 17:47 |  
      5 0

      Mám na to stejný názor, navíc mého kamaráda, sedmdesátiletého prďolu nepustili sekuriťáci se skládacím deštníkem (cca 25 cm) , musel ho nechat u vchodu, asi by byl hrozná hrozba pro bezpečnostní situaci v hledišti. Na druhé straně jim ale prošlo cca 100 světlic, to mi hlava nebere.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        necich     před 25 dny 09.07.2020 18:44 |  
        2 0

        Ty si skutečně myslíš, že se světlice a další pyro nosí přes turnikety?

  126. Re: Slavia - Sparta 0:0

    zeleznik2     před 25 dny 09.07.2020 11:26 |  
    0 0

    Hodnocení Spartu:

    Kovi 6 - Coufy 7, Frýda 7, David 6, Bóřa 5 - Šéva 6, Holi 5 - Maso 6, Nico 8, Prov 7 - Standa 6.
    Ibrahim 5, Oscar, Peter a Yúsuf nehodnoceni.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      donford     před 25 dny 09.07.2020 12:10 |  
      16 0

      Ještě ke včerejšku. Výborný Coufal a Provod, Stanciu. Ale pro mě nade všemi čněl tentokrát Frýďa. Opět přišel jako náhrada z lavičky a opět prokázal, že je především srdcař s velkým S. Ne jako záskok, ale jako rovnocenný, sebevědomý hráč na stoperu. Ve hře hlavou dominoval, dobře si rozuměl se Zimou, snažil se i občas zakončovat. Minutu před koncem měl sám šanci. Heča ho vychytal s dávkou štěstí. Prostě na Frýďu je na stoperu v naší lize spolehnutí. Jinak je mi líto trenéra a realizačního týmu v Liberci. Opět se nad nimi stahují pomyslné mraky s rozebráním kluků z mančaftu. (Malinský, Karafiát, Kuchta, možná i Baluta). Zase ho budou jako každoročně dávat znovu dohromady, lepit a zase se možná objeví v první šestce. To už dokázali i v dobách Trpiše. Je cosi podivuhodného v geniu loci tohoto klubu.
      Poblahopřání či rozloučení se s Trpišem po zápase Kangou a Hanckem je na sparťanské poměry dost neobvyklé a vymyká se jejich koloritu. Stejně mi kdysi mile překvapil Vaclík, jenž přišel po zápase s jeho Sevillou do naší kabiny jednotlivým klukům poblahopřát. Tak nevím, zda se jedná o morálně vyspělé jedince, kteří nesvár zanechají zapomenutý na hřišti, nebo o vliv výchovy (Vaclík Španělsko) v jiné zemi. Ale i tak, neumím si představit na jejich místě Krejčího, Frýdka, tedy současných "morálních ozdob" Sparty. Klukům moc přeji aspoň těch pár dní dovolené (asi 14?), opravdu hodně málo a vedení LFA moudřejší úsudek pro příští roky. O čemž mám velké pochybnosti vzhledem k tomu, že ji vede dle postřehu jednoho našeho vtipného kolegy, pičus Freedom.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        zeleznik2     před 25 dny 09.07.2020 12:32 |  
        5 0

        Jsem rád, Frýda je můj oblíbenec, už jsem si říkal, že se blíží jeho konec, když přišli Laco a pak Tijani. Ale po zranění Ondry, dostal šanci a chytil jí za pačesy. Pro mě stoper ne krajní bek. Určitě má, v kádru zůstat. Liberce je mi líto, ale věřím, že i tak bude hrát o špici a že jej posílíme hráči, kteří se u nás neprosadí. Kanga i Hancko jsou narozdíl od zrádce Dočkala profesionálové a třeba jednou se i u nás objeví.

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          PetCC     před 25 dny 09.07.2020 14:20 |  
          0 1

          Tak možná se už opravdu loučí. Ale samozřejmě u nás odvedl spoustu dobré práce, ale vždycky u něj pár limitů bylo.

  127. Re: Slavia - Sparta 0:0

    martyni (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 12:31 |  
    22 0

    Jsem rád, že jsme včera ukázali, že jsme úplně jinde než soupeř a všechny ty kecy o týmu na titul příští rok, o nejlepší stoperské dvojici na světě apod. jsou jen zbožným přáním. S výjimkou deseti minut v první půli si ani nekopli, teda s výjimkou Krejčího, kterej kopal do slavistů a je neuvěřitelné, že z 5 žlutých faulů nedostal ani jednu kartu. Důkazem toho, že je na druhém břehu pořád toxický prostředí, je úlet jejich PR, kterej Krejčího za to na twitteru oslavuje.. oukej, když jim nevadí, že měl dostat po pár minutách červenou a že celej zápas nestíhal, tak prosím..

    Díky všem, kteří se na týhle krásný sezoně podíleli, zejména trenérovi, jak přes všechny ty odchody dokázal udržet kvalitu týmu, a když vidím, jak parádně jsme zvládli nadstavbu oproti minulému roku, možná ji dokonce dokázal i posunout vejš. Je moc dobře, že se nakonec liga dohrála a i že se hrála ta prokletá nadstavba, dostali jsme tím příležitost dokončit přestavbu týmu a noví hráči získali spoustu zkušeností a sebevědomí z těžkých zápasů. To, co předvedli Zima, Provod, Musa, jak se začíná jevit Oscar, Hellebrand, jak se rozehrál Nico a jakej vztah má k trenérovi a ke klubu, v jakýho kapitána vyrost Béřa, to všechno mě naplňuje nadějí, že příští rok bude zase skvělej.


    Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2020 12:33) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      PetCC     před 25 dny 09.07.2020 14:17 |  
      0 0

      Nepamatuju, že bychom my na defenzivním záložníkovi měli takové prase. Třeba Gedeon to mydlil pořádně, ale nikdy ne takhle bez rozmyslu.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2020 14:18) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        martyni (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 15:11 |  
        0 0

        Taky mě nikdo nenapadá..

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          asanin     před 25 dny 09.07.2020 15:47 |  
          5 1

          Aldo Baez :-)

          • Re: Slavia - Sparta 0:0

            necich     před 25 dny 09.07.2020 18:42 |  
            3 0

            Aldo Baez měřil 150 cm v kopačkách, byl tvrdej jako křemen a uměl rovněž přijmut. To se o těhle zmrdech říci nedá.

            • Re: Slavia - Sparta 0:0

              Wulfstan (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 20:06 |  
              0 2

              Nechci hnidopišit, ale Baez měří 1,70 (jiné zdroje uvádějí 1,69), což je víc než Stanciu a stejně jako Stoch, Baluta nebo Sýkora. :-)

                • Re: Slavia - Sparta 0:0

                  Wulfstan (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 23:02 |  
                  1 2

                  No vždyť. A tady https://www.transfermarkt.com/aldo-baez/profil/spieler/74699 má psáno 1,69. Asi na wikipedii ho měřili ráno a na transfermarktu večer. To je normální, že večer má člověk o nějakej ten centimetr míň. Během dne se meziobratlové ploténky vahou těla smrsknou a v noci, když člověk leží, se zase roztáhnou. :-)

                  • Re: Slavia - Sparta 0:0

                    Kurkin     před 24 dny 10.07.2020 10:18 |  
                    1 2

                    Ano, jsi hnidopich!!! Dal jsem odkaz na Baeza, jako vzpomínku na něj!!!!!!! A ty cm tam jsou, ale přiklání se na tvoji stranu (150 cm nebo 170cm je rozdíl) nechápu že mi za to dáš mínus!!!!!! 170 cm měl v kopačkách na chodníku a 169 cm v trávě !!!!!!!!

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      iwanowicz     před 25 dny 09.07.2020 18:40 |  
      2 0

      Krejci kartu dostal. Nejdriv za kecy a pak mel jit do sprch za faul na Sevcika na lajne.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        obiwan     před 24 dny 10.07.2020 07:33 |  
        2 0

        Já bych si Tě dovolil opravit, to vypatlo mělo dostat žlutou už za ten ksicht:-)

  128. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Tadeáš_Janků     před 25 dny 09.07.2020 13:39 |  
    4 13

    Vyjádření hasičů: „Příčinou menšího požáru podhledu tribuny byla technická závada elektroinstalace světla. Na místě to zjistil hasičský vyšetřovatel.“

    Jsem zvědavý, co mi na tohle řeknou místní diskutéři, kteří tady včera večer tak nesmyslně nadávali na pyrotechniku.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Zdededek     před 25 dny 09.07.2020 13:54 |  
      28 5

      Hloupoučtí "pyrotechnici" přerušili náš drtivý nástup a umožnili rudochům, aby se vzpamatovali. S tím závada na elektroinstalaci vůbec nesouvisí. Podstatné je, že náš vítězný gól visel na vlásku a "pyrodebilita" to znemožnila.

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Tadeáš_Janků     před 25 dny 09.07.2020 14:05 |  
        2 7

        Ne, vůbec se tady nenadávalo, že si prý podpálili stadion...

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          PetCC     před 25 dny 09.07.2020 14:15 |  
          4 2

          Jednoduše by se tomu nikdo nedivil, zapáda to obrazu.

        • Re: Slavia - Sparta 0:0

          obiwan     před 24 dny 10.07.2020 07:28 |  
          2 2

          Víš co, Sašo? Zapaluj si to doma v obýváku, když nejsou rodiče doma, na stadion s tím prosím nelez...

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Leksel     před 25 dny 09.07.2020 15:02 |  
        12 1

        Jsem si skoro jistej, že nebejt toho debilního zbytečnýho přerušení, tak náš gól je otázka času, rudý byli úplně rozhozený a na lopatě. To přerušení byl pro ně jako dar z nebes,

      • Re: Slavia - Sparta 0:0

        Kulajs     před 25 dny 09.07.2020 17:00 |  
        14 1

        Naprostá pravda. Kotel tohle udělal již vícekrát, že místo toho, aby v době náporu hnal kluky za gólem, tak si hrál svoji hru. Přerušení hry světlicemi v době největšího náporu, kdy gól visel ve vzduchu byla debilita, která navíc bude stát hodně peněz na pokutě. Mohli počkat na závěrečný hvizd a pak by to bylo v pořádku i když by pokuta byla. Nebyla by ale přerušená hra.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Alky (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 14:03 |  
      22 3

      Úplně klidně ti napíšu, že je to pípovina pro narušené jedince, která ještě žádnému mužstvu v ničem nepomohla. Leda jako ochrana proti komárům. Tím myslím výslovně dýmovnice. Ostatní bych za jasně daných podmínek dokázal tolerovat. A dál už tím tuhle diskuzi zatěžovat nehodlám. Howgh.

  129. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Kulajs     před 25 dny 09.07.2020 14:49 |  
    3 0

    Tak dle IDnes to nebyla svetlice, ale zavada na elektroinstalaci. Je to napsano u jedne z fotek.

  130. Re: Slavia - Sparta 0:0

    rak (přítel SN)     před 25 dny 09.07.2020 15:56 |  
    6 0

    Tak včera jsem si to tam celkově užil. Zkazit to mohla jen nějaká ostuda, jako se povedla Liverpoolu na Manchester City, kde po zisku titulu dostali pětku. K tomu to ale mělo hodně daleko. Byli jsme jasně lepší a něco nám tam spadnout mohlo. Teď mně to ale ani nevadí. Myslím, že se na to dalo dívat. Nepřišlo mně to úplně jako válka, jak říkal Kotal, kromě pár výše diskutovaných zákroků.
    Hlavně teď, jak říká Jindra, pokud možno udržet kádr. A opakuji stále, hlavně trenérský tým, který je nenahraditelný. Zdá se ale, že zaječí úmysly nemají. Dále pak doufejme, že se bude moc normálně hrát aspoň takto a časem snad bez omezení diváků. Obecná situace ve světě ale není úplně růžová.
    Po dnešní informaci o dalším nakaženém v Karviné už moc nedoufám, že se ta skupina podaří dohrát. Je to dost nefér podpora posledních tří prvoligových týmů a poškozením druhého a třetího týmu z druhé ligy. Já bych ty poslední tři týmy poslal dolů. Hned by se tedy změnil jejich postoj k dohrání.

  131. Pan Krejčí

    VitK     před 25 dny 09.07.2020 16:09 |  
    24 0

    Pan Kotal doteď působil, jako skoro normální člověk a rozumný trenér. Ale jak včera, drsně, po sparťansku řekl, že "to byla spíš válka než fotbal". Nemohl by mu někdo poradit, ať to řekne svým svěřencům? Oni ti kluci sparťanský, když zkusili v druhý části první půle hrát fotbal, tak jim to docela šlo.
    Já vím, že se to o Sparťanech nesmí říkat, ale on pan Kotal asi opravdu něco trochu zanedbal. Myslím, že měl třeba panu Krejčímu říct, že to kulatý, co se na hřišti pohybuje, není módní doplněk k jeho outfitu, ale že se do toho může i kopnout nohou, eventuelně hlavou odpálit. Chudák pan Krejčí pak běhá po hřišti, občas do někoho v jiném dresu kopne, občas do někoho takového vrazí. Bylo vidět, jak je šťastný, že mu to tak jde. A tak si občas s někým na radost plácnul. Prostě byl sám se sebou spokojen, jak je cool.
    A pak se může stát, že se pan Krejčí nakonec někde doslechne, že nebyl nejlepší, že nebyl ani cool, a že za normální situace by ho ze hřiště dokonce poslali do pryč. Vždyť se to může negativně podepsat na jeho dalším vývoji. Lidském i sportovním. Je to přeci jen mladý člověk.

    • Re: Pan Krejčí

      Leksel     před 25 dny 09.07.2020 17:15 |  
      3 0

      Oceňuji, jak jsi ve svém příspěvku-glose dodržel intelektuální dekorum a tu kreaturu Krejčího nazval panem, byť cítím tu nadsázkovou ironickou příchuť. Asi nejen já bych s tím měl problém, ptz toto individuum má k označení panem hodně daleko.

      • Re: Pan Krejčí

        pehacko     před 25 dny 09.07.2020 19:06 |  
        11 0

        ja tam proste slysim "pico"

        • Re: Pan Krejčí

          Kočárek76     před 25 dny 09.07.2020 20:08 |  
          2 0

          Konečně to zase bude mít náboj. Po trapným Frydkovi tu zase máme novou personu ala sparťanský hovado. S ohledem ke svému mladí se nám tu rodí Řepíč č. 2., s nezkutečným potencionálem do budoucna. Budu se na to těšit. Soupeře uznávám, kokotama pohrdám. Ale opakuji : Kartágo (Sparta )musí být zni zničeno.

          • Re: Pan Krejčí

            Ondráš     před 25 dny 09.07.2020 20:25 |  
            2 2

            Ten vylepanej mamlas má jako někoho vytáčet jo?:) Vždyť je k smíchu, jen se na něj podívám.

          • Re: Pan Krejčí

            pipe1980     před 25 dny 09.07.2020 22:35 |  
            0 7

            V tom je právě ten vtip, že Řepka proti němu byl pan hráč. Ano byl tvrdej, ale nesundaval lidi zákeřně zezadu. Zatímco tenhle zmrd kterej hrál před rokem v brně juniorskou ligu si tady hraje na tvrďáka, ale nemá na to

            • Re: Pan Krejčí

              knl66 (přítel SN)     před 25 dny 10.07.2020 00:54 |  
              4 0

              Ano, řepka byl pan hráč. Ano, byl tvrdej.
              Ale protihráče zákeřně zezadu sundaval.

            • Re: Pan Krejčí

              pehacko     před 25 dny 10.07.2020 06:46 |  
              6 0

              moc dobre si pamatuju, jak ten krypl sundal standu vlcka v prvni minute bez balonu a ze zadu a bez karty, protoze lobotom si to u rudych mohl dovolit... to, ze nebyl zakerny prase je jedna z mnoha zazitych lzi.

              • Re: Pan Krejčí

                obiwan     před 24 dny 10.07.2020 07:25 |  
                5 0

                Ano, přesně tenhle lobotomův zákrok na Standu mám v živé paměti...i to, jak mi spadla čelist, že nebyla žlutá. Smrk spartě!

            • Re: Pan Krejčí

              Snivec     před 24 dny 10.07.2020 07:33 |  
              11 0

              nesmysl, repka byl hrozny zakerny prase, pravidelne v derby sundal na zacatku nekoho, aby si ziskal respekt a nasemu hraci zase spadl hrebinek, pak mu jeste z 10cm prskal do obliceje, ze je to simulantska sracka, samozrejme bez jedineho postihu rozhodciho. spravne nemel repka dohrat ani jedno derby a od 20. minuty se sprchovat, pan fotbalista :)

              • Re: Pan Krejčí

                pipe1980     před 24 dny 10.07.2020 14:09 |  
                0 0

                dobře, to jsem se nechal poněkud unést :-)))
                ale to bylo prostě tím jak jsem byl z toho krejčího vytočenej co to je za smrada

              • Re: Pan Krejčí

                donford     před 24 dny 10.07.2020 17:10 |  
                0 0

                Viz likvidace Vlčka na začátku derby na Letné. Samozřejmě, sudí to toleroval.

  132. Re: Slavia - Sparta 0:0

    gazza     před 25 dny 10.07.2020 05:05 |  
    1 7

    Ja nevim co se tady resi se Spartou .Proste jsme je meli v klidu prejet 2 ,nebo 3 nula a byl klid .Nechapu zastance Tecla .To je neco strasnyho.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Snivec     před 24 dny 10.07.2020 07:36 |  
      2 1

      mas pravdu, meli jsme vyhrat, to co mel Cuf na noze, to musi kazdy dat! a pak Maso tu svoji sanci vyresil spatne

  133. Re: Slavia - Sparta 0:0

    Srdcar114     před 24 dny 10.07.2020 08:12 |  
    10 2

    Tribuny sever si vážím,nechápu ale jednu věc.Na začátku druhé půle jsme měli drtivou převahu,gol byl blízko,po pěti minutách přišla pyrotechnika a několikaminutová pauza.Za tyhle činy musíme za poslední dva zápasy zaplatit 200 000 korun.

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      Ondráš     před 24 dny 10.07.2020 08:26 |  
      1 3

      Tohle je prostě styl a fanatismus..nebo jak se tomu v odborných kruzích říká:)

    • Re: Slavia - Sparta 0:0

      kostelnivlajka     před 24 dny 10.07.2020 17:50 |  
      0 2

      Maj to dopředu načasovaný, čas nelze měnit.... a když je tam klub s tím pustí musí cálovat, to je celý

    • pyro

      tobro     před 24 dny 10.07.2020 23:34 |  
      4 2

      Pokuta je jenom lapálie, imho největší problém s těmi pyro.chytráky je to, že naši rumuna zrovna mleli a bylo jen otázkou času, kdy to tam spadne a ti hlupáci ten nápor celkem spolehlivě zastavili! Pitomci!
      V TV si toho také všimli a moc nechápali, že se někdo může v tak prestižním utkání chovat tak neuvěřitelně hloupě...

  134. Re: Slavia - Sparta 0:0

    vlk30 (přítel SN)     před 23 dny 11.07.2020 09:28 |  
    2 0

    Výsledek ujde i když se dojelo zase na tu naší produktivitu, nicméně vítězů ligy se nikdo neptá. Teď budu zlej doufám že tomu dobytkovi K někdo zpřeláme hnáty. Roste z něho pravý hovado. Škoda čeští černoprdelníci mu to asi budou tolerovat v Evropě by letěl ven ani by nestačil zavřít tu svoji hubu.


    Komentář byl uživatelem upraven (11.07.2020 10:36) . Zobrazit původní komentář

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen