Hráči Slavie

Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

Slavia hlásí svou první letní posilu, červenobílý dres oblékne obránce nebo defenzivní záložník Ondřej Karafiát.

Pětadvacetiletého defenzivního univerzála, schopného nastoupit ve středu obrany či na pozici defenzivního záložníka, mohli fandové fotbalu poprvé výrazněji zaregistrovat v roce 2011, kdy odehrál všechny zápasy našeho týmu na MS U17 v Mexiku. Ovšem je třeba říci, že to nebyla nikterak zářivá kapitola našich fotbalových dějin. Český tým ve skupině podlehl USA a Uzbekistánu a s jedinou výhrou nad Novým Zélandem nemohl pomýšlet na postup.

Do dospělého fotbalu začal odchovanec Sparty nakukovat na hostování v tehdy druholigové Viktorii Žižkov, kde se poprvé potkal se současným trenérským štábem Slavie. Viktoria, zmítaná finančními problémy, skončila na skvělém třetím místě, ale po sezóně nedostala licenci a poroučela se do ČFL. Kariéra Ondřeje Karafiáta pokračovala podzimním hostováním v Dynamu České Budějovice, které také hrálo druhou ligu. V lednu 2016 se nadějný mladík stal součástí finančního vyrovnání mezi Spartou a Libercem za přestup Josefa Šurala a zakotvil tak na severu Čech, kde se opět potkal s Jindřichem Trpišovským a jeho asistenty. V Liberci strávil celkem 4,5 roku, během kterých odehrál 109 ligových zápasů, v nichž vstřelil jednu branku, inkasoval 23 žlutých karet a jednou byl vyloučen.

Na podzim 2016 nastoupil Ondřej k pěti zápasům základní skupiny Evropské ligy. Při domácích zápasech s Fiorentinou (1:3) a Karabachem (3:0) odehrál celé utkání, při prohře v Soluni (0:2) byl střídán během poločasové přestávky. Do zápasu v Karabachu (2:2) a domácímu střetnutí se Soluní (1:2) naskočil z lavičky jako střídající hráč.

Ondřej Karafiát přichází po skončení smlouvy jako volný hráč. Ve Slavii podepsal 182 cm vysoký borec smlouvu na 4 roky. 

Komentáře (158)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    WarszawskiMuranow     před 4 lety 17.07.2020 16:40 |  
    6 1

    Vítej hochu doufám že rudým už se dělá rudo před očima

  2. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Tadeáš_Janků     před 4 lety 17.07.2020 16:50 |  
    1 4

    Já osobně to vidím tak, že Holeš se přesouvá do zálohy. Frydrych bude dvojka na pravého obránce a Karafiát přichází jako stoper číslo 4.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      chosejn     před 4 lety 17.07.2020 21:55 |  
      1 1

      Frydrych u Trpisaka nebude nikdy pravej bek

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        kjandourek (admin)     před 4 lety 17.07.2020 22:26 |  
        5 0

        Tak jako pravej bek v základu asi ne... ale tipnul bych si, že v každém zápase bude na lavičce s tím, že zraněného hráče může nahradit kdekoliv v obraně, na DZ i na hrotu...

  3. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    kostelnivlajka     před 4 lety 17.07.2020 16:58 |  
    0 0

    Doufejme, že to nebude žádná květinka..je dost vyhublej, hoch s dětskou tváří

  4. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Alanor (admin)     před 4 lety 17.07.2020 17:00 |  
    10 5

    Já jsem se v minulosti o možné příchody Karafiáta a Malinského lehce otřel, že bych chtěl vidět lepší posily. Rozleželo se mi to ale v hlavě a beru to zpět. Oba hráli na jaře velmi dobře a i dohrávky ligy dala za pravdu našemu sportovnímu vedení, že ví co dělá. Navíc se sem budou typologicky hodit a chápu, že v nejisté situaci nebudeme rozhazovat peníze za velké přestupy ze zahraničí.

    Tak tedy vítej, Ondro!

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 18.07.2020 01:02 |  
      1 4

      Neříkám tak, ani tak. Možná bingo, možná propadák. Nevím.
      Ale opravdu stačí k příchodu do Slavie, aby hráli velmi dobře jen v hodně divné jarní coronavirové sezóně? Neměli bychom chtít trochu víc než skvělý výkon v jednom půlroku?

  5. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Karel13     před 4 lety 17.07.2020 17:00 |  
    6 15

    Za 109 zápasů 1 gól, 23 žlutých a 1 červená karta - to je pro mě skutečně vynikající bilance ...

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Edenjejenjeden     před 4 lety 17.07.2020 17:13 |  
      6 1

      Stejně se tady ohrnoval nos nad Hovorkou. Přichází jako volný hráč ,nic neriskujeme .

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      kostelnivlajka     před 4 lety 17.07.2020 17:27 |  
      1 0

      Cože? To je takovej lempl?? Já ho tedy nesleduji, ale bilance má, jak kdyby k nám šel zadara, takto pak jo!

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      sasky     před 4 lety 17.07.2020 17:58 |  
      13 3

      No já třeba slyšel, že stoper, který je v 25 letech členem klubu ligových kanonýrů se prý docela špatně shání. Ale nevím, školy nemám. Je to informace jedna paní povídala.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      YuckFou     před 4 lety 18.07.2020 15:07 |  
      2 0

      To má srovnatelné statistiky například s takovým Hübschmanem, který hrál většinu kariéry ještě o něco víš a rozhodně bych si o něm nedovolil tvrdit, že to je špatný fotbalista.

  6. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Fačín     před 4 lety 17.07.2020 17:07 |  
    4 4

    No tak Ondřeji vítej, nebudeš to mít lehký, konkurence je tu obrovská, budeš muset makat.

    Velký bonus je, že přichází jako volný hráč.

    Jen drobnost, další sparťanský odchovanec ve slávistickém dresu. Dřív to bývalo nemyslitelné, teď už je to skoro standard...

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Harvey     před 4 lety 17.07.2020 17:21 |  
      6 4

      Patrik Berger left the chat

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        sasky     před 4 lety 17.07.2020 17:55 |  
        7 2

        Jan Kuchta likes this.

  7. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Dr. Fe1     před 4 lety 17.07.2020 17:11 |  
    6 11

    Mě sympatickej nebyl ani herně mě niják zvlášť nezaujal, ale JiT tomu rozumí trochu víc než já, to uznávám :-) Tak doufám, že se prosadí jako Hovorka, který také nebyl v nejlepší pozici před příchodem a přesvědčí mě i ostatní, že je to dobrá volba.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      o5aradecek     před 4 lety 17.07.2020 17:36 |  
      8 2

      JiT tomu nerozumí trochu víc, než ty. JiT tomu rozumí o dost víc, než my všichni tady na fóru. :-))

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        Edenjejenjeden     před 4 lety 17.07.2020 17:41 |  
        2 0

        Pamatuju si dobu ,kdy jsme jeli do Budějc kupovat útočníka Ondráška a přivezli si obránce Nitrianskýho. To byla panečku koncepce :-)))

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          o5aradecek     před 4 lety 17.07.2020 17:47 |  
          10 1

          No, to je fakt. :-) Jindrovi odešlo během roku 9 lidí ze základu (všechno opory a reprezentanti) a on obhájil titul o 9 bodů! A tady stejně zůstává pár malověrných... :-) Jeden tady občas křičí, proč radši nekupujeme drahé cizince! Čím dražší, tím lepší...

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          knl66 (přítel SN)     před 4 lety 18.07.2020 01:05 |  
          5 1

          Ale vždyť jsme tenkrát tleskali i tomu příchodu Nitrianského. Teď ho můžeme shazovat, ale on v v Budějcích vůbec špatný nebyl. Že je to krok vedle, se ukázalo až časem.

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          hamlo1 (přítel SN)     před 4 lety 20.07.2020 05:27 |  
          1 0

          jo, taky si na to občas vzpomenu

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        Dr. Fe1     před 4 lety 17.07.2020 17:53 |  
        6 6

        No tak o tom není sporu a tak jsme to myslel i já. Můj názor laika co to vidí z rychlíku je samozřejmě oproti trenérovi a ještě tomu nejlepšímu trenérovi co má navíc s hráčem osobní zkušenost naprosto nicotný. Já mám jen nějáké dojmy a přestože fotbal sleduju 40 let tak nemůžu říct, že bych mu rozumněl. Sleduju to spíš jako "představení" než že bych hru něják analyzoval.

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          o5aradecek     před 4 lety 17.07.2020 18:27 |  
          3 0

          Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu. Jen fotbal sleduji o deset let míň, ale to je detail. :-)

  8. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Boo_SKS     před 4 lety 17.07.2020 17:24 |  
    12 0

    Neni to uplne moje vysnena posila, ale realizacni tym ho vedl uz ve dvou tymech a dokonale ho zna, takze nepochybuji, ze bude platny, byt treba ne jako stabilni hrac zakladni sestavy. Jeste loni za nej chtel Slovan 40 milionu, ale my ho mame zadarmo.

    Kazdopadne hodne me bavi, ze uz i my, uplne obycejni laici, dokazeme u kazdeho prichoziho hrace jasne pochopit, proc prichaz a co od nej asi ocekavame.

    Ta koncepce z celeho klubu uplne strika, coz je super, kdyz si vzpomenu, jak jsme jeste nedavno nahodile brali skoro kazdeho neuspesneho Cecha v zahranici, jako Micolu, Gecova, Fenina.


    Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2020 17:35) . Zobrazit původní komentář

  9. ...

    Harvey     před 4 lety 17.07.2020 17:26 |  
    5 0

    Rozumnej přestup, máme 4 více či méně srovnatelné stopery typologicky vhodné pro naší hru. Rozhodne kombinace formy, rozvoje a zdraví, kdo bude hrát. Navíc Káfa zastane i defenzivního halva, takže konkurence a záskok pro Holeše, kterého trápilo zdraví.

    • Re: ...

      kostelnivlajka     před 4 lety 17.07.2020 17:35 |  
      4 3

      Ale nesmí foukat vítr, nebo čmoudy z TS...

    • Re: ...

      Dr. Fe1     před 4 lety 17.07.2020 17:55 |  
      0 6

      Jsem zvědav zda přijde i Tijani. Po tomhle asi spíš ne ... ale nevím.

      • Re: ...

        Boo_SKS     před 4 lety 17.07.2020 18:13 |  
        8 0

        Pokud Tijani behem toho pulroku presvedcil trenery, ze ma dostatecny potencial i charakter, tak nevidim duvod, proc by nemel i tak prijit.

        Nezapominejme, ze prisel jako vyslovene jako akutni zaplata a posila last minute, takze sice nejakou sanci dostal, ale jen tezko slo cekat, ze se nejak vyrazneji prosadi, pokud budou ostatni stoperi zdravi. Zkratka ten prechod z nizsi ligy do velkoklubu zvladnou jen vyjimecni hraci, jako je Zima.

        Uz Sparta ho v lednu chtela koupit a okamzite poslat hostovat do Teplic, tak proc bychom nemohli jit stejnou cestou, jestli v treninku ukazal, ze by treba za rok po ziskani zkusenosti mohl nahradit Frydrycha, Kudelu nebo prave Zimu? Stopera urcite bude shanet i Liberec, ktery bude hrat predkolo EL...

        Takze jasne, Tijani asi nema moc sanci udrzet se v kadru pro pristi sezonu, ale jestli je do budoucna zajimavy, tak proc ho nevzit? Kor, kdyz ta opce je pry az smesne nizka, nekde se psalo o peti milionech.

        • Re: ...

          Dr. Fe1     před 4 lety 17.07.2020 19:06 |  
          2 5

          To máte pravdu, souhlasím - ale nazpomínejme na jeho zdravoitní indispozici či anomálii s chybějícími vazy - kvůli tomu ho nevzala Sparta. Takže je otázka jestli mi ho riskneme i s tímto handicapem. Ale už to že jsme ho vzali na hostování naznačuje, že to asi jsme ochotni risknout.

  10. Ondřej Karafiát

    kjandourek (admin)     před 4 lety 17.07.2020 17:31 |  
    6 0

    Měl bych ještě jednu perličku, která se však do oficiálních statistik nehodí: v období říjen 2015 - prosinec 2016 nastoupil k sedmi zápasům nejvyšší hanspaulské ligy a vstřelil osm branek. Podílel se tak postupně na devátém, čtvrtém a třetím místě týmu, za který jsem o nějakých patnáct let dříve nastupoval i já. Což je samozřejmě vysloveně shoda okolností...

    Vzhledem k tomu, že už v té době hrál za Budějky a následně v Liberci, tak doufám, že mu to ještě takhle po letech tato informace u trenéra nějak nepolepí ... :-)

    • Re: Ondřej Karafiát

      kostelnivlajka     před 4 lety 17.07.2020 17:33 |  
      3 1

      no dobry...ale vzpomínáš na fandu dříždala co se z něj vyvrbilo za borca?:-)

    • Re: Ondřej Karafiát

      Dr. Fe1     před 4 lety 17.07.2020 17:59 |  
      3 5

      Zajímavá informace. Já jsme kdysi na hanspaulce potkal Řeháka, ale třeba taky Aleše Brichtu, ten priot nám tehdá dokonce hrál. Těch ligových fotbalistů co si někdy zahráli bylo taky víc. Mimochodem jsme hráli i proti "Slávii" tedy týmu který měl dresy Slávie a jmenoval se tuším SK Slávia Praha fans.

      • Re: Ondřej Karafiát

        kalex     před 4 lety 17.07.2020 18:18 |  
        3 3

        A hráls aspoň?

        • Re: Ondřej Karafiát

          o5aradecek     před 4 lety 17.07.2020 18:59 |  
          2 2

          :-)))

      • Re: Ondřej Karafiát

        kjandourek (admin)     před 4 lety 17.07.2020 19:31 |  
        2 0

        Bývalých ligových fotbalistů je v Hanspaulce celá řada, zvláště ve veteránských a superveteránských soutěžích... zahrál jsem si proti Peteru Herdovi, Františkovi Veselému, Gustavu Ondrejčíkovi, či Daliboru Slezákovi... Ale ti všichni mají už kariéru za sebou... málokdy potkám aktuálního ligového hráče... snad jenom jednou jsem pískal zápas, kde hrál Míňa Černý a to v červnu v době, kdy měl angažmá v Turecku... docela mě překvapilo, že v té poslední osmé lize nijak nevynikal - asi to hřiště pro něj byl moc malé a on se nemohl rozeběhnout... zaujal jenom drsným skluzem, po kterém se soupeři mohli uvztekat, protože jsem z respektu nevytáhl ani žlutou...

  11. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    SKEP     před 4 lety 17.07.2020 18:06 |  
    2 0

    Ondřej Karafiát, zvaný Kafa, je další hráč Povidlových čertů, který u sehraného dua Trpišák - Horník hostoval na Žižkově. Tenkrát mne zaujala taková maličkost - jeho mocný nákop. Podobný nárt se často nevidí! Nicméně zdejších pamětníků bych se rád zeptal, zda je Ondřej v příbuzeneckém vztahu s Pavlem Karafiátem, jenž ve Slavii účinkoval v polovině 70. let?

  12. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 18:07 |  
    13 0

    Být to třeba na začátku Trpisovského éry tak bych asi prskal a divil se co u nás bude dělat takový plejer ještě k tomu s rudou minulostí. No teď držím hubu a krok. Jen budu se zvedavostí čekat co u nás předvede.

  13. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    malan (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 18:10 |  
    17 4

    Smrt sparte!

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 18.07.2020 01:11 |  
      4 4

      Twl, ve vedlejší rubrice je hromada lidí, kteří by tenhle pokřik prej nejraději úplně smazali ze světa. A tady najednou je to Nr. 1... Nerozumím, nechápu, nevím... Ale... Smrt Spartě!

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 18.07.2020 12:37 |  
        3 6

        Dobré poledne přeji.
        Jak tohle souvisí s příchodem Ondry Karafiáta.......:-((.
        Nerozumím, nechápu, nevím......... jedině Slavia !
        Sokrates55

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          knl66 (přítel SN)     před 4 lety 18.07.2020 13:04 |  
          2 5

          Ale tak snad všichni tak nějak tušíme, že pokřik "Smrt Spartě!" je především sranda a nadsázka. Ono taky "přát smrt" právnické osobě je trochu divné a mimo mísu, že? Celkem o nc nejde, klidně to pusť z hlavy. A ano, v Edenu také preferuji "Slavia, do toho!" nebo "My chceme gól!"
          Ale spíše jsem reagoval na fakt, že tenhle příspěvek byl v čase mojí reakce ten "nejoblíbenější", s nejvíce palci hore.

  14. Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Slávista 51     před 4 lety 17.07.2020 18:23 |  
    1 3

    Pro každého hráče, zvlášť domácího, který přijde do Slavie, by to měla být pocta on by se tak měl chovat na hřišti ( ( " potit krev, jezdit po prdeli " při zápasech ). Protože při kvalitních výkonech je to stupínek k přestupu do zahraničí. Slavia bude při těchto současných výkonech ( kéž by trvaly co nejdéle ), ještě dlouho přestupním klubem a nejen ona. Zatím zde není takové finanční zázemí, aby tomu bylo jinak.

  15. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Akuls     před 4 lety 17.07.2020 18:26 |  
    5 0

    Kopací techniku měl Ondřej Karafiát velmi slušnou už jako žák:

    Sparťan bude v Síni slávy Manchesteru - Idnes.cz

    https://idnes.cz/spartan-bude-v-sini-slavy-manchesteru.a051207-105835

    V Síni slávy fotbalového giganta Manchesteru United budou od tohoto roku vyryta jména dvou Čechů. Ke Karlu Poborskému, reprezentačnímu záložníkovi a bývalému hráči United, přibude ještě jedno, pro vás možná trochu překvapivé: Ondřej Karafiát.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      dalislavista     před 4 lety 17.07.2020 20:28 |  
      3 2

      ?

  16. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Boo_SKS     před 4 lety 17.07.2020 18:31 |  
    20 0

    Btw jenom k tem mnohdy az posmesnym recem, ze kdyz nejaky mlady hrac zahraje jeden dobry zapas v lize, tak ho hned chceme koupit.

    => v Hoftychove rozhovoru pro Sport me zaujalo cast, kdy popisoval, jak s Trpisem uz nekdy pred tri ctvrte rokem mluvil o Beranovi a probirali ho horem dolem.

    To dokazuje, ze o nem uz davno vime a ten nas monitoring ci dokonce zajem neni nic noveho a rozhodne jsme ho nezaregistrovali, az kdyz zacal nastupoval za Slovan nebo dokonce az po poslednim zapase s Bolkou, kde zazaril. Stejny pripad byl Hellebrand, ktereho jsme chteli uz pred jeho prestupem do Slovacka, ackoliv na laickou verejnost to mohlo pusobit, ze jsme ho koupili predevsim na zaklade jeho vykonu proti Plzni.

    Ostatne Zimu jsme taky koupili po sledovani zapasu juniorsky repre a treti ligy, protoze ten pred prestupem ligu prakticky nehral.

    Dobry vedet, ze i ty mlade talenty vytipovany a na nejakym seznamu ke sledovani jeste predtim, nez se vubec dostanou do ligy.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      miru     před 4 lety 18.07.2020 02:44 |  
      0 0

      Ahoj, jenom tě trošku opravím, Berana z Liberce jsme mohli mít dávno ve Slavii, když přestupoval jeho mladší bratr do Slavie ze Slovácka, tak byl na testech i jeho starší bratr a tehdy jsme ho odmítl a nechtěli (prý byl moc pomalej)

  17. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    o5aradecek     před 4 lety 17.07.2020 19:34 |  
    8 1

    Trvalo ti to, než jsi přeplul na správnou stranu Vltavy. Tak vítej na té správné adrese, Ondřeji! :-)

  18. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Juventus turin     před 4 lety 17.07.2020 19:50 |  
    5 1

    U mě super. Hrál dlouho s Cufem, Kúdou a s Kolim

    • Re: Sestava

      zeleznik2     před 4 lety 17.07.2020 22:37 |  
      2 0

      Brankář, tři obránci a jeden záložník. A dost možná i Graiciar. To už by byla nadpoloviční většina tehdejší základní jedenáctky.

    • Re: Sestava

      celtix     před 4 lety 17.07.2020 22:42 |  
      5 0

      V tom zápase jsem si všimnul Koláře. Všechno pochytal a skvěle vybíhal. Prostě hrál tak, jak ho známe dneska.

      • Re: Sestava

        zeleznik2     před 4 lety 17.07.2020 22:53 |  
        2 0

        A to mu bylo o tři roky méně, jen bych poopravil, vše nepochytal, Necka mu jeden gól dal.

        • Re: Sestava

          celtix     před 4 lety 19.07.2020 00:00 |  
          2 0

          Ještě nebyl tak dobrej no :D

    • Re: Sestava

      o5aradecek     před 4 lety 18.07.2020 21:19 |  
      3 0

      Tehdy Trpiš ukončil Šilhavého rekordní sérii. Jak symbolické. :-))

  19. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    zeleznik2     před 4 lety 17.07.2020 22:50 |  
    4 1

    Ondro vítej a ať se ti u nás daří!!
    Věřím, že trenér bude, mít opět tradičně šťastnou ruku při výběru a Karafiát bude dalším z těch povedených posil. Zatím se snad s výjimkou Hory povedlo všichni. Ani ta exparťanská minulost nevadí. Už jsme jej chtěli před rokem a tehdy bychom dali x milionů, teď nestál nic, takže za mě dobrý kup. Na této pozici jsme měli během sezóny hodně zraněných, takže logický krok. Kdopak asi bude posilou č.2?

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Fido22     před 4 lety 17.07.2020 23:59 |  
      10 0

      Před tím rokem se moderátor zeptal Karafiáta na lanaření ze Slavie a on odpověděl, źe .."Slavia je dobrá přestupní stanice do nejlepších evropských lig" ... , sestřih vlasů ála mladej rudoch Krejčí a pod nosem měl úzký kníkek... vypadal jako nácek. Rozhodně se jevil nesympaticky.
      Dnes ve videu mluví i vypadá jako rozumný kluk, který cítí uctu k historii našeho klubu a vi, že bude muset hodně makat v té silné konkurenci. Věřím, že trenéři dobře znají jeho charakter a zapadne do kabiny. Fotbalista je parádní. Jestli dnes viděl lítat Sukyho v dresu WHU, tak tuší, že poctivou dřinou se po letech ze Slavie opravdu dá vypracovat třeba do kolébky fotbalu.
      Vitej, Ondro a bojuj za Slavii oddaně!

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      cunak     před 4 lety 18.07.2020 13:55 |  
      2 10

      Hora, Pokorný, Baluta, Matoušek, Zelený, Vantruba, Tijani, Kuciak, Hilal...

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        ColinSKS     před 4 lety 18.07.2020 17:00 |  
        2 5

        :-D Hora byla výpomoc pro to kdyby náhodou, pokorný omyl - to se stane, Matoušek se hledá, Zelený je v oukeji, jen potřebuje hrát, to samé Tijany. Vantruba je pro mne velká neznámá, protože ani v Příbrami se nechytl. Kuciak byl do počtu a Jusuf? ten potřebuje trochu více se zaměřit na ten sport, jinak je to výborný člen týmu. pokud uděláš 10 hráčů a z nich je 7 super a 3 propadák, tak je stále výborný výsledek. stejně jako s akciema.

  20. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    tobro     před 4 lety 17.07.2020 23:25 |  
    11 0

    Tak jsem si přečetl rozhovor, zkouknul.videjko a mohu konstatovat, že "chlapec" působí velmi sympaticky.
    Tak ať se daří i na place, Ondro!

  21. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    A.Lima     před 4 lety 18.07.2020 07:48 |  
    8 0

    Vítej,

    nechť se ti daří v nejkrásnějším dresu a zažiješ s ním mnoho úspěchů.

  22. Nový formát 1.ligy

    Slávista 51     před 4 lety 18.07.2020 09:27 |  
    12 4

    Pořád lepší 18mužstev a do pohárů i sestup podle umístění v tabulce, než ta pošahaná nadstavba.

    • Re: Nový formát 1.ligy

      Edenjejenjeden     před 4 lety 18.07.2020 10:04 |  
      21 0

      S tím souhlasím ,ale zajímavý je ,jak Svoboda včerejším rozhodnutím úplně popřel to ,za co tak bojoval celý jaro .A to ,že se pravidla nesmí v rozehrané soutěži měnit .A najednou včera úplně otočí a začne tvrdit něco jinýho ? To nemá kouska cti v těle ? Řečnická otázka - nemá .....

      • Re: Nový formát 1.ligy

        pehacko     před 4 lety 18.07.2020 12:19 |  
        16 0

        proste uslintanej spartan...

        • Re: Nový formát 1.ligy

          ColinSKS     před 4 lety 18.07.2020 16:49 |  
          2 3

          nene, uslintanej rudej pičus freedom. tak je to správně. permanentně buď opilý nebo na kokeši.

    • Re: Nový formát 1.ligy

      zeleznik2     před 4 lety 18.07.2020 18:09 |  
      2 0

      Konečně bez nástavby..

  23. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Mikey     před 4 lety 18.07.2020 10:09 |  
    1 0

    Má ho někdo více nastudovaného? Jaké jsou jeho přednosti a kde by se měl ještě zlepšit?
    To samé i u Michala Berana, jaké jsou jeho přednosti a kde by se měl ještě zlepšit?

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Marcelo10     před 4 lety 19.07.2020 00:29 |  
      0 1

      Karafiat je podle me prumerny ligovy stoper do obrany, nadprumerny do utoku. Ma dobrou kopavi techniku, umi rozehrat. Ale jinak prumer. Beran, to je jiny kafe..obrovsky talent. Hlava nahore, druhej Sevcik. Rychlej, behavej, vyborna technika i vedeni mice. Chytrej hrac, dava kolmice, prihravky do ulicky. Jeho nevyhoda je drobna postava a vaha..ja nekde cetl, ze ma snad 60 kg! Takte je potreba, aby posilil a zvykl si na souboje.

  24. Nadýmání balastem

    Cross     před 4 lety 18.07.2020 12:58 |  
    13 14

    Tak počet hráčů A týmu, které platíme v Edenu - a na hostováních - právě překročil čtyřicítku. Je mezi nimi také třeba Lukáš Pokorný. Vzhledem k předpokládaným prestupům se budeme brzy blížit padesátce. Kdyz počítám rozdilove hráče, tedy ty co opravdu dělají Slavii a stojí za to na ně chodit, je jich, dle mého, tak osm, devět... Zrno a plevy. Já chci zrno, nebo mladé klásky. Plevy patří na Spartu.

    • Re: Nadýmání balastem

      Slávista 51     před 4 lety 18.07.2020 15:13 |  
      4 3

      Z 50 vybereš spíše, než jenom z 25/30.
      Momentálně si to může Slavia dovolit. U špičkových evropských klubů, to funguje ještě lépe.

      • Re: Nadýmání balastem

        Cross     před 4 lety 18.07.2020 16:56 |  
        5 9

        Ano, můžeme si to dovolit. Jako v roce 2009.
        Ale ve svém prispevku to vlastně nekritizuji a nekomentuji. Jen popisuji skutečnost. Třeba se nám Sázka na to, ze z kupy plev vyroste silný klas, okotí.

        • Re: Nadýmání balastem

          sasky     před 4 lety 20.07.2020 08:42 |  
          1 0

          Pokud se bude dál kotit tak, že budou co čtyři roky 3 tituly, ČF EL případně skupina LM, tak za mě teda jako pohoda.

    • Re: Nadýmání balastem

      ColinSKS     před 4 lety 18.07.2020 16:48 |  
      6 10

      co to meleš?

      • Re: Nadýmání balastem

        Cross     před 4 lety 18.07.2020 17:07 |  
        3 14

        Z hromady hovězího sulcu špičkový steak dohromady nedáš. Ještě Nguyen, Kačaraba, Beran, Malinský, Mara a pár dalších a chytře skoro zadarmo v Edenu postavíme - nový Liberec. Prodáme v zimě tech zbylých 8-9 a hurá znovu na nákupy do Liberce.

        • Re: Nadýmání balastem

          Edenjejenjeden     před 4 lety 18.07.2020 17:32 |  
          7 0

          Ale právě že v našem případě klidně uděláš. Kolář,Coufal,Kúdela ....co se ti na nich nelíbí ? Jediný nákup ,který se nepovedl byl Pokorný. A to že hodně nakupujeme v Liberci je logický ,ze Sparty a Plzně asi nikoho nedostaneme ,a Liberec je dlouhodobě spolu s Jabloncem výkonostně hned za nima . Navíc produkuje fotbal ,at už ho trenuje kdokoliv ,který je nejvíce podobný našemu stylu. Já myslím ,že není důležité odkud hráči přicházejí ,ale hlavně to ,jak se prezentují u nás. A mimochodem Berana a Malinskýho já osobně beru všemi deseti .....

          • Re: Nadýmání balastem

            Cross     před 4 lety 18.07.2020 18:41 |  
            3 8

            Já nic nemám proti Liberci. Dokonce proti nikomu (vyjma Sparty), pokud tedy splñuje kritérium, že v tabulce bude pod námi. (:-))). Ale neustálých změn je hodně a to není dobře. Karafiát sám si evidentně myslí, ze Slavia je dobrá jako průtokový ohřîvač - a frrr ven. Tak to i zhruba nedávno řekl. Přitom... nebýt jeho počtu žlutých karet, málokdo ho zatím v lize registroval. A to je mu pětadvacet... Je to ... No dobře... lepší ligový průměr. I výškový profil našich obránců zase klesne. Viděli jste včera Suka? To byl náběh! To byla hlavička! Kde kdo si nás bude i v tomto ohledu mazat na chleba.
            Samozrejmě bychom měli prodàvat a nakupovat, dělat business, ale měli by tu být hlavně hráči, pro které Slavia je evidentně nejvíc: Bořil, Škoda, Frydrych, doplnění hvězdami typu Stanciu a -doufám - brzy i Musa nebo Ševčík. Týpci jako Pavlenka a Barák mě vyloženě u nás nebaví. Zakopat se na italském a německém venkově, jen kvůli rychlých peněz - je to normální? Je to pro Slavii normální? Dává to Slavii nějaký smysl? S takovými Karafiáty se k pravidelné účasti v Lize mistrů nedotáhneme.

            • Re: Nadýmání balastem

              Edenjejenjeden     před 4 lety 18.07.2020 18:58 |  
              6 0

              To že si nás kdekdo bude ve vzduch mazat na chleba ,to se říkalo i po odchodu Deliho s MNN.A jak to dopadlo . Sám Hoftych o Karafiátovi řekl ,že je to podobný typ jako Hovorka ,sice menší ale zato s výborným výskokem. Já nevím jak bude Karafiát u nás hrát ,dám mu půl roku a pak budu hodnotit. A že chce do zahraničí ? A co je na tom špatnýho? Pokud budou od nás hráči odcházet za slušné peníze do renomovaných klubů ,je to naprosto v pořádku....,naopak je to velmi vítaný příspěvek do klubové kasy.

              • Re: Nadýmání balastem

                Cross     před 4 lety 18.07.2020 20:18 |  
                0 4

                Změna je život. Ale ne po půl roce.

              • Re: Nadýmání balastem

                Tomastu     před 4 lety 18.07.2020 20:51 |  
                3 4

                Odpovím za něj, dopadlo to tak že v obraně není problém, ale na druhou stranu jsme absolutně neškodný z rohů a přímáku a konec konců i ta Ostrava nám dala góly po standardní situaci.

  25. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Taky     před 4 lety 18.07.2020 15:04 |  
    9 0

    Mám malinkatej drb, drbíček, Karafiát je sice odchovanec takovejch těch druhejch, vlastně teď třetích, ale on už prý nějakou tu sešívanou převýchovu delší dobu zažívá, jakožto partner dcery trenéra rugbyové Slavie. Jak jsem nakoupil, tak prodávám...
    To znamená zadarmo. :-)

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Leksel     před 4 lety 18.07.2020 15:18 |  
      10 0

      Tak každej člověk udělal v životě nějakou chybu, je to přirozená věc, důležitý je si z toho vzít ponaučení a už se toho vyvarovat. Ale, jak píšeš, ta jeho partnerka se sešívaným backroundem to nebude samo sebou, ta ho nepřitáhlo pro nic za nic, tam muselo dojít k vzájemný rezonanci čili jejich vlnový délky se srovnaly a Karafiát poznal, že jeho světový názor a víra jsou červenobílé.

  26. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    zeleznik2     před 4 lety 18.07.2020 18:11 |  
    7 2

    Tak podle Spartu těsně před podpisem s Tijanim, Beranem, Kuchtou a Malinským.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      donford     před 4 lety 18.07.2020 18:29 |  
      9 1

      Tak nějak by mi přišlo velmi poctivé, abychom exodus z Libe k nám slušně vyvážili. Navíc by si tam naši kluci zahráli a pod Huptychem, jak vidno, také rozehráli. Dle mě laika se naskýtá další hra na severu především Jugasovi, Matouškovi, Hromadovi, Jusufovi, Hušbymu, Tijanimu, a možná i také někomu z trojice Sýkora, Zelený, Markovič? Takže velmi kvalitní naše béčko. Jen kdyby zase hráli proti nám, tak by museli asi nastoupit s dorostenci.

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        jiras_     před 4 lety 18.07.2020 19:00 |  
        7 9

        Tak hlavně omezit hostovačky a začít prodávat, byť to asi nebude lehké, plat ze Slavie jede i na hostování. Sýkora, Jugas očividně v plánech nejsou, Hromada je tu roky a prd z toho, Hušby už ten rok holt dohraje, byť mi nikdo nevymluví, že bychom ho na podzim využili, Jusuf a Zelený mi kvalitou nepřijdou dostateční a v jejich věku nemá smysl na něco čekat. Matouškovi bych dal přípravu a případně hostování, ale už by se měl začít prosazovat. Zase upřímně vytlačit Standu Tecla není úkol pro Messiho...

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          sasky     před 4 lety 21.07.2020 15:48 |  
          0 0

          No sám píšeš, že někoho prodat není jen tak... :) Proto ty hostovačky :)
          Jinak Matoušek není útočník.

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        Cross     před 4 lety 18.07.2020 23:41 |  
        3 15

        Matouska jsme koupili za 40 mega a už málem zabili. Nepochopitelné.

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          Markus     před 4 lety 19.07.2020 07:39 |  
          4 2

          Kdo nehraje nevyhraje, takhle se prostě v tomhle oboru investuje. Na to, jaké je tam riziko je naše úspěšnost ještě velmi vysoká. A nepřijde mi, že bychom neměli trpělivost, ta hostování jsou úžasná věc, využíváme možností co máme, aby se i spáči (znovu) probudili.

          • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

            jiras_     před 4 lety 19.07.2020 17:41 |  
            2 3

            A kolik těch hostovaček nám něco přineslo? Musa se rozehrál, ok, ale to bylo první angažmá v dospělých, možná do toho započítáme kuchtu. K tomu je to dobré, pokud dostanou šanci, což se ne vždy stává. Ty týmy to taky dělají pro sebe, ne proto, aby nám vychovávali hráče a prošli si ty klasické výkyvy formy a taktické kiksy, které prostě začínající hráč dělá.

            Ale k čemu nám je roky rotovat po hostováních hráče 25+ a lepit někomu kádry? Je to spousta prachů za přestupy a platy těch hráčů. Ještě pořád mám v živé paměti KJ, moře hráčů a Slavii bez peněz. Nerad bych se do toho zase dostal. Že jsme teď v plusu neznamená, že nemůžeme šetřit.

              • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

                jiras_     před 4 lety 19.07.2020 21:03 |  
                2 4

                Super, máme 2 za 3,5 roku. Součkovi bylo mimochodem 22 v té době, odchovanec. V čem se to liší od toho, co píšu? Jugas, Sýkora, Pokorný, Baluta, van Buren, Hušbauer, Zelený, asi Jusuf a možná další. Z mladších Chaluš, Trubač, Linhart, Kingue, koupit a poslat hostovat, moc se nám to nevyplatilo.

                Znova - v čem nám pomůže posílat 25+ hráče hostovat? Čert vem, že je to cca 150 mega za přestupy, toho času je to jedno, ale když se to nedejbože podělá, budou jen platy sakra zátěž. Vždyť na to dojíždí i Barcelona.

                • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

                  sasky     před 4 lety 21.07.2020 15:47 |  
                  0 0

                  Jugas, Sýkora, Hušby - ti si tu svoje odkopali. Věřím, že v případě zajímavé nabídky se Slavia nebude bránit jejich prodeji. Pokorný, Baluta - to jsou flopy, ti se prostě nepovedli. Jusúf zatím vypadá taky na chybu (a sám už moc nevěřím, že se z něj vyklube pořádný útočník). Zelený, van Buren - to bylo jarní zeštíhlení kádru, kdy se hrála jen jedna soutěž. A zase - věřím, že v případě zajímavé nabídky by se vedení úplně nebránilo prodeji.
                  Nikdo neposílá hráče 25+ hostovat proto, že bychom jim chtěli dávat znovu a znovu nějakou reálnou šanci, ale spíš proto, že o jejich koupi není zájem.
                  Chaluš, Trubač, Linhart, Kingue - přicházeli v době, kdy už byla Slavia sice finančně stabilizovaná, ale zdaleka se nevědělo, kolik peněz bude ročně na přestupy, pořád byla na stole varianta nízkorozpočtové Slavie, tak hádám, že se vedení snažilo podchytit co nejvíce talentů.
                  Píšeš, že je to cca 150 mega za přestupy. To je půlka Alexe Krále a méně než třetina Součka. Neříkám, že jsem příznivcem nakupování kvantity na úkor kvality, ale někdy prostě musíme zariskovat, koupit o dva hráče víc a čekat, který se prosadí do kádru a který bude buď hostovat nebo prodán.
                  Až někdo vymyslí systém, který bude generovat jenom úspěšné obchody, tak se přes noc stane miliardářem.

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          Navyseals     před 4 lety 19.07.2020 07:40 |  
          10 6

          A jak jsme ho zabili, chytráku? Tím, že jsme mu 2x nabídli možnost poprat se o místo v týmu a on radši šel zpátky do Příbrami, respektive do Jablonce. Aspoň použij hlavu než něco napíšeš. Každej ten mladej má úplně stejnou startovní čáru, je to jen na nich. Král si vynutil, že zůstane a hned se prosadil.

          • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

            Cross     před 4 lety 19.07.2020 23:15 |  
            3 9

            Navysealsi, pokud mi chceš tykat, tak piš slušně. Rozdílné názory jsou snad ještě v diskusích ve Slavii povoleny. Nebo
            ne? Matoušek, jak to vypadá, byl koupen jen proto, aby jej nekoupil nekdo jiný. Pořádnou sanci nedostal. Kde kdo u nàs hnije v kàdru bez velkého efektu. Jusúf, Van Buren, Tecl dali dohromady za celou sezónu 5 branek. Nebo šest? Jaloví jako psí víno. Jak se pracuje s Matouškem? Z Jablonce z hostování se ještě nikdo nevrátil. Matoušek zkraje ročníku TOP střelec plus nahrávač, najednou opakovaná svalová zranění. Podivné. Pak bude co? Spokojený Pelta, který ho nakonec zašmelí ven?
            Nebýt toho, že se Musa ozval, tak zůstal v Liberci taky nafurt. Jen jaloví Jusúf a Tecl mají své jisté. První Lenoch co je prý dobrý zády k brance, druhý je náběhový, ovšem fotbal se porad Ještě hraje na góly. Ani asistence nemá. A frustruje Stancia a další nase borce svým okázalým impotentstvím. V podzimní lize Mistrů jsme skóroval třikrát. Pokud si dobre pamatuju, Olayinka, Bořil, Souček. Kde byl útok? Ach jo.

            • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

              Edak39     před 4 lety 20.07.2020 07:08 |  
              2 0

              4x

            • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

              Slavistat     před 4 lety 20.07.2020 15:25 |  
              2 0

              Tak nemyslím si, že by byl koupený, aby ho nekoupil někdo jiný. Možná, že byl koupený trochu honem a v tom asi hrál zájem dalších konkurentů určitou roli. Jinak Matoušek v tom prvním období skutečně potřeboval hrát a otrkat se se v lize a ne u nás sedět. Teď už ale má odehráno dost a je nejvyšší čas začít s ním nejlépe "individuálně" pracovat ve Slávii. Alespoň půl sezóny nebo lépe celou. Aby přivykl standardům a nárokům Slávie, ukázal zda je ochoten na sobě pracovat a zlepšovat se. A podle toho, jak bude pracovat ve Slávii se rozhodne, zda půjde nahoru a zůstane nebo se sám odstřelí a zůstane na úrovni Jablonce a ve Slávii nebude mít místo. Prostě nyní už další hostování nemá žádný smysl, to rovnou může jít pryč (a podstatná část peněz za jeho nákup přijde vniveč).

          • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

            mudrc     před 4 lety 20.07.2020 06:09 |  
            1 4

            Pomuzu si tvym slovnikem. Kde jsi vzal, ze sel Maty radsi do Pribrami, nez aby se pral i misto, chytraku? Aspon pouzij hlavu, nez neco napises. Maty se vratil na doporuceni Slavie (jmeno nevim), aby pravidelne hral, samotnemu se mu sem zpatky vubec nechtelo. Never vsemu, co se rano dozvis v trafice, chytraku :-)

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 19.07.2020 10:17 |  
        2 0

        Huptych byl ještě nedávno předsedou spolku SK Slavia Praha.
        Trenér Liberce je Hoftych.

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          donford     před 4 lety 19.07.2020 16:31 |  
          0 0

          Omlouvám se Radku, samozřejmě Hoftych. Nebyli ve Slavii Huptychové po sobě dva? otec a syn? Některý snad přes pozemní hokej.

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        Tadeáš_Janků     před 4 lety 19.07.2020 13:19 |  
        2 3

        Jugase bychom ale měli prodat. Fakt nechápu, proč hráče, se kterými vůbec nepočítáme, musíme posílat na hostování místo toho, abychom je prodali, získali něco málo z přestupu a nemuseli jim platit plat.

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          krumicek     před 4 lety 20.07.2020 07:46 |  
          3 0

          Víš, ono prodat není jen tak, s tím musí souhlasit taky ten hráč. Ty by ses vzdal luxusního platu u nás a přestoupil do Zlína či Jablonce, kde dostaneš několikanásobně míň?

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          sasky     před 4 lety 20.07.2020 08:36 |  
          2 1

          Přečti si rozhovor s Jugasem. On samozřejmě má schválení hledat si angažmá. Ale zas takový zájem o jeho koupi zřejmě není.

          • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

            Slavistat     před 4 lety 20.07.2020 15:32 |  
            0 0

            Tak v nějakém rozhovoru píše, že je o něj zájem ze 4 klubů - zmiňuje zájem Zlína, Jablonce a Liberce. To je Málo? 4.a 5. klub tabulky, které budou hrát o evrop.poháry. Jasně, není to cizina, ale kdo ví? Druhá věc je, že mu v ČR nedají takové peníze, jako u nás, proto moc nespěchá (nejspíš mu bude muset Slávia částečně kompenzovat ušlou mzdu, aby přestoupil (a Slávka ho prodala = měla nějaký příjem), než aby mu zde doběhla smlouva na hostovačkách, kde mu stejně peníze doplácíme a odešel jako volný hráč.

            • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

              sasky     před 4 lety 20.07.2020 15:42 |  
              1 0

              Zájem ano, ale Jablonec a Liberec hráče moc nekupují, spíš kádr řeší hostováními. Zlín je finančně úplně out. A jak píšeš, jeho mzdové nároky budou ze Slavie nastaveny trochu jinak. Každopádně to celé není jenom o tom, že by ho Slavia třeba nechtěla prodat. Třeba i ano, ale na prodej fotbalisty musejí být tři. Nový klub, starý klub a hráč. A tady se to ještě zřejmě nepotkalo. Já jsem jen reagoval na to, proč ho (jako Slavia) neprodáme... ;)

  27. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    kexholm     před 4 lety 18.07.2020 18:54 |  
    3 3

    Osobně si myslím že Karafiáta kupujeme proto aby hrál defenzivního záložníka a zaplnil místo po Součkovi, jako stoper je horší než Hovorka i než Kúdela a nemá centimetry Zimy a prosadit se přes ně bude extrémně těžké...... na pozici DZ má u nás šanci se prosadit, jako stoper mě zatím herně moc nepřesvědčil....... ikdyž to Hovorka předtím taky ne:-)

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      JS (přítel SN)     před 4 lety 18.07.2020 19:17 |  
      0 5

      Takács?

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        kexholm     před 4 lety 20.07.2020 14:31 |  
        0 0

        Takacs je pro mě primárně taky defenzivní záložník, hraje tam podle mě líp než na stoperovi......

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          Fačín     před 4 lety 20.07.2020 15:54 |  
          0 4

          Taky si to myslím.

          Dokonce si myslím, že je Laco Takács náš jednoznačně nejlepší defmid a přijde mi škoda, že ho tam využíváme málo. Hodně mi připomíná Součka, ostatně myslím, že od něj spoustu věcí odkoukal.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Slavistat     před 4 lety 20.07.2020 15:40 |  
      0 0

      Taky si to myslím a nebylo by to marné. Trpišovský chce pohyblivé, běhavé mužstvo, to Takács zase takový není (ale třeba na Ostravské kolohnáty se může hodit). Takže za normálních okolností bych Karafiáta viděl na defenzivní zálohu (samozřejmě se může stát, že při zraněních ostatních hráčů nebo jejich zoufalé formy skončí na stoperovi, ale radši bych byl, kdyby ho brali a def.zálohu). Ostatně, kdyby z Karafiáta chtěli mít za každou cenu stopera, tak bych nebyl ani proti variantě vzít Sýkoru na levou zálohu/křídlo a Provoda opětovně zkusit na def.záloze (za poslední půlrok šel hodně nahoru, získal sebevědomí, větší jistotu a myslím, že by to mohl hrát na velmi dobré úrovni).

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        kexholm     před 4 lety 20.07.2020 20:15 |  
        0 6

        Sýkoru bych taky vzal na levé křídlo, ikdyž mi připadá že dřív byl rychlejší, Provod je pro mě sice dobrý hráč, ale na křídle mě u nás zatím moc nepřesvědčil, nedokáže moc přejít přes hráče a chybí mu rychlost a výbušnost, v ČB hrál ve středu zálohy a byl výbornej ( ale ne na DZ spíš ve středu a nebo spíš ofenzivní záložník ) hlavně má fakt dobrou střelu a dobrý nápady......

  28. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    JS (přítel SN)     před 4 lety 18.07.2020 19:17 |  
    5 22

    Jak říká kolega Cross, nabíráme balast. Budu rád, když mi Karafiát pocit z jeho akvizice vyvrátí. Ale podle mě nás pálí bota na jiných postech a jiné úrovně posílení.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      sasky     před 4 lety 19.07.2020 22:26 |  
      7 0

      JUhů, tímto svým zasvěceným komentářem jsi odsoudil Karafiáta k úspěchu jako všechny tvé "oblíbence". Děkuji JS.

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        Dr. Fe1     před 4 lety 20.07.2020 05:59 |  
        3 5

        Jarda Zmrhal dal v Itálii 2 góly, to JS vomejou :-)

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          sasky     před 4 lety 20.07.2020 08:32 |  
          4 0

          To rozhodně :) Každopádně hezky se nám kluci slávistický rozstříleli. Suk gól, Jarda dva kusy, Škoďák dva kusy :)

          • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

            Dr. Fe1     před 4 lety 20.07.2020 15:44 |  
            4 5

            Taky mám radost a je prima, že je co sledovat i po sezoně (tedy naší sezoně). Snad se Jarda chytí a vykoupí ho z Brescie jiný tým serie A. I když možná ani serie B není špatná.
            U Škoďáka je to taky zadostiučinění v závěru kariéry, že se mu tam daří a je tahoun týmu. Teď ještě aby se zachránili.
            No a Souček potvrzuje, že bude hvězda. Zachránili se, což znamená i balík peněz pro Slávii a pokračování v Premier league pro něj - skvělé. Kluk si to zaslouží. Vlastně všichni 3 si zaslouží to nejlepší - jsou to poctiví kluci, dříči a charakterní slávisti.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Fačín     před 4 lety 20.07.2020 08:39 |  
      2 3

      Máš pravdu. Kvalitou to není žádný posun, současní stopeři nejsou horší než on, navíc tam nás bota opravdu netlačí. Ale je tam ten bonus, že nestál žádný velký miliony, čili nemáme moc co ztratit.

  29. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Dennis     před 4 lety 18.07.2020 19:44 |  
    23 2

    K pochopení příchodu Karafiáta je potřeba vnímat typologii našich stoperů a typologii zápasů, které nás v lize budou čekat. Aktuálně máme Kúdelu, Hovorku, Zimu, Takácse, Frydrycha a teď přichází Karafiát. Na podzim budeme hrát většinu zápasů v lize proti zalezlým soupeřům, kteří na vápně zaparkují autobus. Brno, Pardubice nebo Dukla v tomto nebudou jiní, i proti nim budeme hrát do plných. Letos jsme hráli do plných dokonce i proti Baníku ve Vítkovicích a obecně těch týmů, které proti nám hrají alespoň trochu fotbal, bohužel rychle ubývá. Všichni raději betonují.

    Takže budeme potřebovat rychlé stopery, kteří budou schopni zastavovat eventuální brejkové situace soupeřů a především pak stopery s výbornou rozehrávkou. A proto přichází Karafiát. Není to žádný stožár, ale výskok má slušný, je celkem rychlý a hlavně umí výborně kopat. Takové stopery má Trpiš nejraději. Tak si chce i vychovat mladého Zimu, který má navíc i ty centimetry...

    Když dobýváme obranný blok, míče chodí přes stopery zleva doprava a naopak. Je potřeba ty míče posouvat rychle. Pak se v obraně soupeře objeví okénko, protože soupeř nestihne včas pokrýt prostor, a to je naše šance. Mluvil o tom takhle i Trpiš. Abychom tohle zaváhání soupeře včas využili a potrestali, musí tam být hráči s rychlým uvažováním a přesnou přihrávkou. Což Karafiát je.

    Na podzim rozehrávku obstarávali společně Hovorka s Kúdelou. Po zranění Hovorky pak hlavně Kúdela. Když se ke konci sezony zranil i Kúdela, už ta rozehrávka trochu vázla, víc se to přesunulo na Koláře. Frydrych je výborný stoper, ale má jiné přednosti, než je rozehrávka, to víme všichni. Zima je ještě mladý a musí se ještě učit. Do nějakých velkých rozehrávek se moc nepouštěl, často posouval míč Kúdelovi, když ještě hráli spolu. Takácse pak Trpiš do těch posledních zápasů ani nestavěl. Chyběl mu v těch posledních zápasech stoper typu Kúdely, Hovorky nebo - Karafiáta.

    Trpiš prostě chce mít třetího stopera jako je Hovorka nebo Kúdela (jeden se vrací po dlouhém zranění, druhý je zraněný a nemládne). Rychlého stopera s dobrou rozehrávkou. Pomáhá nám to při zakládání útoků, což je u Trpiše zásadní požadovaná vlastnost stoperů - umět rozehrávat. Karafiátův bonus je i to, že umí zahrát DZ, to se také samozřejmě může hodit.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 18.07.2020 19:49 |  
      10 3

      Smekám a výborně.
      S úctou
      Sokrates55

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      wimpy     před 4 lety 18.07.2020 19:59 |  
      8 3

      Naprosto souhlasím. Karafiát je hráč, od kterého ze všech stoperů, co do Slavie Současné vedení přivedlo, očekávám nejméně. Ale protože ho chtěli, předpokládám, že budu mile překvapen. :-)

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Slavistat     před 4 lety 20.07.2020 15:53 |  
      2 0

      Tady bych chtěl podotknout, že Zima by měl hrát stopera co nejvíc to půjde. Aby šel stále nahoru. Je vysoký, dost rychlý, kope oběma nohama a musí získat jen sebevědomí a jistotu výkonů na co nejvyšší úrovni (já bych to na něm pro budoucí roky stavěl). Tedy vidím základní trojici stoperů, která se bude točit Kúdela, Hovorka Zima. A možná že Karafiát přišel jako záloha, kdyby Kúdelovi odcházelo zdraví (případně jako jeho náhrada do budoucna) nebo Hovorka nemohl chytit formu. A aktuálně Karafiáta vidím spíše na defenzivní záloze (pohyblivý, dobrá hra a rozehrávka) - ostatně ten post teď není ideálně vyřešený). Ale může to být jakkoli, hlavně, aby se Slávce dařilo.

  30. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    gazza     před 4 lety 19.07.2020 06:09 |  
    6 39

    Tak to je snad joke .My mame hrat o ligu mistru a potrebujeme utocniky a my bereme odpad ,do zadnich rad .

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Slávista 51     před 4 lety 19.07.2020 08:06 |  
      3 2

      Góly dávají nejen útočníci.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      iwanowicz     před 4 lety 19.07.2020 09:46 |  
      10 2

      Tak to je snad joke. Trenersky tym uz nekolikrat dokazal, ze umi dostat z hracu, ktere jini povazuji za prumeraky neskutecny vykony a hrat s nima skvely zapasy v LM a tady bude nekdo porad hejtovat?? :)

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      fps     před 4 lety 19.07.2020 10:06 |  
      12 1

      - taky pro mě to neni ňáký extra hráč, ale když byl zadarmo, tak proč nezkusit zda má na to hrát u nás, snad budeme mít zase šťastnou ruku
      - nechápu co neustále máte s těmi útočníky, hlavni je aby dávali góly všichni, nejenom útočníci, minulou sezonu dalo gól 23 různých hráčů, to je to podstatný

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Snivec     před 4 lety 19.07.2020 10:38 |  
      4 1

      a odpad rekl joke: cim vice budeme mit na lavicce utocniku, tim vice budeme davat golu :D

  31. Slavie

    Slávista 51     před 4 lety 19.07.2020 12:58 |  
    2 2

    Hlavně aby si " plejeři " nyní odpočinuli/užili dovolené, potom se těšili na " galeje " při letní přípravě.
    A na ní se připravili na příští sezónu, jak ligovou, tak pohárovou evropskou - tam měli i šťastný los.

  32. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    DF007     před 4 lety 19.07.2020 13:52 |  
    5 14

    Na první pohled dobrá posila. Zadarmo, zná spoluhráče, zná trenéry. Tak asi ideál. No a pak je tady druhý pohled. A ten mi říká, že už teď máme tak trochu rudou kabinu. A to já nechci. Naše odchovance v kádru vlastně nenajdeme, ale rudých je tam spousta. Jasně, vím, že nám výchova mládeže před letybujela a bude chvíli trvat, než vše doženeme. Ale stejně. Další už ne.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Qope     před 4 lety 19.07.2020 13:55 |  
      14 1

      Očividně se na nějakou rudou minulost už moc nehraje. A co my, chceme spíse úspěchy a brát podle toho lidi nebo dbát na to, odkud hráč pochází?

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        cunak     před 4 lety 19.07.2020 18:01 |  
        2 19

        Asi budu v menšině, ale slávistická udržitelnost je pro mne více než pomíjivé úspěchy.


        Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2020 18:02) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          Slávista 51     před 4 lety 19.07.2020 18:14 |  
          3 2

          Úspěchy k udržitelnosti patří.

          • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

            Boo_SKS     před 4 lety 20.07.2020 08:57 |  
            6 1

            1) Spousta odchovancu za nas hrala v ere Martina Poustky, Michala Petrouse a castecne i Franze Straky. Chtel bys vratit tyto casy? Jo a mimochodem, i Trpis ma spartanskou minulost, takze i jeho bychomj nemeli hodnotit uspechy, ale spis tim, ze ma davne kostlivce ve skrini?

            2) Neni odchovanec jako odchovanec. To, ze u nas nekdo vyrostl jeste zdaleka neznamena, ze ma ke klubu vztah, viz aktualni kapitani spartanskeho acka i becka. A naopak i z puvodnich spartanu se mohou vyklubat ortodoxni srdcari (bozsky Simon) nebo alespon stoprocentni profesionalove, kterym SKS priroste k srdci, jako se to pravdepodobne deje u Hovorky.

            => Ja samozrejme budu rad, kdyz budeme zapojovat co nejvice odchovancu, ale status odchovance neni, stejne jako mladi, nejaka automaticka mistenka do kadru nebo dokonce sestavy. Pro nase trenery je velmi dulezity charakter, takze nepochybuji, ze bychom exspartana s intelektualni a osobnostni kapacitou Repky nikdy nevzali.

            • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

              Maeden (přítel SN)     před 4 lety 20.07.2020 10:57 |  
              7 1

              Souhlas. Hráč, který prošel jejich dorostem nebo juniorkou nerovná se sparťan.
              Naopak ty nejkovanější v sobě sparťanský srdíčko i mozeček objevili, až když je chátra koupila, jako chachar Řepka nebo výše jmenovaní kapitáni. Momentálně je mezi rudou lůzou v kurzu jedno slovenský prase z Dukly a jedno hovado z Brna. A jediný výraznější hráč mimo jejich kádr, který se k nim hlásí, je další bezmozek Potočný, přitom za ně nikdy nehrál.
              Tím bych tuhle debatu uzavřel.

              • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

                cunak     před 4 lety 20.07.2020 13:39 |  
                1 8

                Ale samozřejmě, že ne každý, kdo prošel Spartou, je na věky Sparťanem. Stačí vzpomenout na Simona, Hušbyho a snad i Gádžiho. Škoda je také původem Bohemák, Frydrych Banikovec - a nikdo nepochybuje o tom, že dnes jsou Slávisti. U p. Karafiáta a několika dalších posil z poslední doby mám ten nepříjemný dojem, že Slávii berou jen jako přestupní stanici někam dál. Fandit jim budu, dokud budou Slávisté. Ale za mne bych byl raději, kdyby hrál třeba Frydrych, byť je možná horším fotbalistou.

                • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

                  necich     před 4 lety 20.07.2020 19:43 |  
                  4 0

                  Drtivá většina hráčů, kteří jdou do Slavie, tam jdou zejména pro to, že vidí šanci na další posun a to do TOP lig. Osobně na tom nevidím nic špatného a myslím, že to tak vidí i naše vedení. Tato motivace je hlavním kriteriem, že ostatní v přestupech přetlačíme. Peníze rovněž, ale to s tím souvisí...

                  • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

                    cunak     před 4 lety 21.07.2020 14:04 |  
                    0 6

                    Inu, já to prostě vidím jinak. Základem týmu by měli být slávisté (býť třeba ne původem) jako Hušbyho, Škoda, Simon, Suk, Frýďa, Bóřa... A k nim přidat čas od času pár výborných fotbalistů, kteří se do Slávie přišli průtokově ohřát, jako Král, Pavlenka... Když ti druzí převáží, může to přinést krátkodobé úspěchy - ale jen krátkodobé.


                    Komentář byl uživatelem upraven (21.07.2020 14:05) . Zobrazit původní komentář

                    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

                      kjandourek (admin)     před 4 lety 21.07.2020 14:34 |  
                      4 0

                      Upřímně řečeno - ano, je důležité, aby tu hráli hráči, pro které je angažmá v Edenu vrcholem, s tím se dá souhlasit.... to je dost často o hráčích, kteří už mají věk a dosud to na přestup do zahraničí nebylo: to je ten Hušby, Béřa, Frýďa....

                      dejme tomu, že tohle může být kostra, oklo které se nabalují noví hráči, kteří od nich nasají tu správnou vítěznou atmosféru....

                      Ale nic se nesmí přehánět... okolo nich zase musí být hráči, kteří se chtějí zlepšovat... kteří k nám chtějí jít proto, že u nás vidí nejlepší předpoklady pro svůj růst a následně by chtěli jít ještě výše.... jejich snaha zapracovat na sobě posune nejenom je, ale i SKS....

                      Na druhém břehu často vidíme, jak to vypadá, když hráč přestoupí a řekne si: tak teď jsem dosáhl vrcholu, výš už se nedostanu, tak teď si můžu v tréninku hodit kopyta nahoru, protože mám na tři roky zajištěný slušný prachy, tak kam bych se hnal....

                      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

                        cunak     před 4 lety 21.07.2020 15:20 |  
                        1 4

                        Takže nakonec nejsme ve při :).

                        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

                          kjandourek (admin)     před 4 lety 21.07.2020 15:29 |  
                          2 2

                          No vepři už vůbec ne :-)

                    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

                      sasky     před 4 lety 21.07.2020 15:32 |  
                      6 0

                      Jestli do Slavie má přijít někdo, kdo ji vidí jako výkonnostní strop, tak to je posila k ničemu. Jak bude takový hráč hrát v lize mistrů, když jeho nejvyšší ambicí je Slavia?

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          Edenjejenjeden     před 4 lety 19.07.2020 18:20 |  
          6 2

          Čemu říkáš pomíjivé úspěchy ? Tituly už nám nikdo nevezme ,nebo snad chceš hrát jen se samými odchovanci a plácat se někde uprostřed tabulky ? A aby nás trénoval třeba Robert Žák ?

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 19.07.2020 19:47 |  
          8 2

          Jsem asi uplnej debil .ale co pro tebe znamenají slova slavistická udržitelnost,původně jsem se chtěl zeptat jako major terazky,no stačí takto.

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          Maeden (přítel SN)     před 4 lety 19.07.2020 20:25 |  
          8 3

          To je blábol. Všichni chceme, aby naše mládež vychovávala hráče pro A tým, ale zatím to není ono.
          S odchovanci, kteří za Řebíčka z naší mládeže nezdrhli, bychom neudrželi ani ligu.
          Na stopera jsou k mání takový superhvězdy jako Čmovš, Kodr, Zezulka, Čepelák... Takže kdo z nich?

          • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

            sasky     před 4 lety 21.07.2020 15:28 |  
            3 1

            Zákostelský, Kolařík... Záloha: Koreš, Hurka, Prošek, Šimeček, útok: Fotr, Vyhnal, Vondráček. To by byla pohárová jízda.

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 20.07.2020 08:22 |  
          8 4

          Měřítkem v profesionálním sportu jsou úspěchy. Ale i ta udržitelnost je důležitá. Ano, doufám, že se na současné úrovni udržíme ještě spoustu let (nebo třeba i poskočíme na ještě lepší) a jestli nám k tomu pomůžou odchovanci či přivandrovalci - a třeba i od rudejch, to je mi vážně fuk.
          Jsem přesvědčenej, že jednou, až se budu loučit, budu vzpomínat na tituly a zápasy v LM a ne na to, že Karafiát původně fandil spartě.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Fačín     před 4 lety 20.07.2020 08:41 |  
      4 18

      Vidíš, to je pravda, odchovanci skoro nedostanou čuchnout a rudá lůza se nám tu rozrůstá. To je tou Trpišovo minulostí.

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        Edenjejenjeden     před 4 lety 20.07.2020 09:04 |  
        9 5

        Tak pokud vím ,tak Markovič,Kosek,Červ již pomalu čuchnout dostávají. A nazvat třeba Hovorku "rudou lůzou" .....to chce hodně silnej žaludek Fačíne....

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          Fačín     před 4 lety 20.07.2020 09:24 |  
          2 7

          To bylo jen nadneseně, a konkrétně jsem nikoho nejmenoval... Jinak s těma odchovancema, čuchnout dostávají, ale zatím jen hodně zdálky, Kosek jeden zápas, Červ pár minut... Jako samozřejmě musí na to mít kvalitu, nemůžou hrát jen proto, že jsou odchovanci... No mládežníci to u nás nemají jednoduchý.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Navyseals     před 4 lety 20.07.2020 08:54 |  
      4 3

      Pokud vím, tak odchovance Sparty máme v kádru teď dva (Hovorka, Karafiát). Třetí je na cestě (Kuchta). A u každýho je velký "ale". Hovorka i Karafiát byli ze Sparty opakovaně vyhozeni a takový Karafiát si na Spartu vytvořil vyloženě averzi. Pokud jde o Kuchtu, tam je to úplně stejný příběh. Ze Sparty odešel výměnou za Turynu, který byli oba charakterově hodně podobní. Žádní géniové a s pěkně prořízlou tlamou. Budu upřímnej, Karafiát mi vadí z několika hledisek, ale jeho minulost v mládeži Sparty to není.

      • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

        padre     před 4 lety 20.07.2020 13:21 |  
        2 2

        Pepu z Hradištka už nepočítáš?

        • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

          Navyseals     před 4 lety 20.07.2020 13:45 |  
          3 3

          Ne

  33. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    Ragnarok     před 4 lety 20.07.2020 09:11 |  
    4 4

    Super posila. Vítej Ondro. Věřím trenérovi, že ví co dělá. Navíc je to vysloveně low cost, tak, jak říkal pan Tvrdík. Těším se i na další low cost přestupy, protože Malinský ukázal, že za to v lize umí vzít, Beran již Slavií prošel a Liberec byla jen etapa určená k financování Liberce a u jediného Kuchty nevím nevím, možná jde o to mít dostatek vajec od slepic z volného chovu a sem tam králíka.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      Slavistat     před 4 lety 20.07.2020 16:00 |  
      5 1

      Tak pozor, králík je z dietetického hlediska jedno z nejlepších mas a proto je vhodné získat silný zdroj zdravého králičího masa s "rodokmenem" a dostat naše hráče ještě na vyšší úroveň naběhaných km při vyšší intenzitě (což předpokládá ani gram tuku v těle hráčů, kteří budou vyskákaní jako králíci) a na tom vystavět budoucí úspěchy nejen v lize, ale hlavně v LM :o).
      Kuchta má svoje opodstatnění a jeho příchod chápu a může být prospěšný.

  34. Souček

    Slávista 51     před 4 lety 21.07.2020 00:36 |  
    0 2

    Přestup dokonán, ve Slavii budou mít všichni na Vánoce " na kapra ".
    Takovej přestup by potřebovala Slavia každej rok.

  35. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    gazza     před 4 lety 22.07.2020 16:12 |  
    0 6

    Tak hlavne koupit k Musovi nejakeho hotoveho utocnika na LM.

    • Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

      gazza     před 4 lety 22.07.2020 16:35 |  
      2 4

      Se omlouvam .Zapomel jsem na bombera Tecla .Takze v pohode .

  36. Re: Do Slavie přichází Ondřej Karafiát

    gazza     před 4 lety 22.07.2020 16:41 |  
    1 4

    Jo vlastne jeste Kuchta .Tak je to vyresene.