Hráči Slavie

Také Michal Beran se stal slávistou

Posilování Slavie nekončí, dalším hráčem Liberce, který se přestěhuje do Edenu, je devatenáctiletý záložník Michal Beran. Ten podepsal ve Slavii čtyřletou smlouvu. Finální forma jeho angažmá se ještě řeší, Beran sice pojede na soustředění za Slavií, je ale pravděpodobné, že na podzim zůstane hostovat v Liberci.

Michal Beran je odchovancem Slovácka, kde hrál do léta 2017, pak strávil rok v Bohemians, načež v létě 2018 přestoupil do Liberce. Tam v uplynulé sezóně poprvé nakoukl do ligy, na podzim odehrál svých prvních šest minut při výhře Liberce nad Českými Budějovicemi 4:2. Na jaře pak před koronavirovou pauzou nastoupil do dalšího jednoho zápasu v jeho závěru, jeho kariéra pak nabrala raketový vzestup po restartu ligy v květnu, po kterém začal nastupovat pravidelněji, byť často jako střídající hráč. Přesto si ve svém čtvrtém ligovém startu doma proti Slovácku připsal první ligovou branku, když v nastaveném čase upravil na konečných 3:1. V závěru sezóny pak začal nastupovat v základní sestavě, ve které odehrál čtyři zápasy, při domácích výhrách nad Ostravou a Mladou Boleslaví a při porážkách v Plzni a doma se Slavií.

Beran se mihnul také v mládežnických reprezentacích do 15 a 16 let, v posledních dnech absolvoval třídenní kemp reprezentace do 21 let, kde se potkal s dalšími slávisty Markovičem, Zimou, Hellebrandem a Matouškem. Slavia tak kupuje hráče, ze kterého se na jaře vyklubal velký talent, a který by měl být především investicí do budoucna. Přestože má Beran na svém kontě jen 12 ligových zápasů, jednu branku a jednu asistenci, upozornil na sebe takovým způsobem, že Slavia nemohla váhat, pokud o něj měla vážný zájem.

K uzavřenému přestupu se pro oficiální web vyjádřil Jindřich Trpišovský: "Michala jsme sledovali dlouhodobě, celou uplynulou sezonu. Sledovali jsme ho od chvíle, kdy jsme ho viděli v létě v přípravných zápasech v loňském přípravném období. Zaujal nás a byli jsme s ním dlouhodobě v kontaktu. Jsme rádi, že jsme ho získali pro Slavii. Vidíme v něm do budoucna velký potenciál. Je to moderní prototyp hráče se skvělým driblingem, finální fází a předfinální přihrávkou. Má sice jenom pár ligových startů, ale potenciál naznačuje obrovský. Je to pro nás hráč směrem do budoucna, a proto chceme, aby s námi absolvoval část přípravy a následně měl herní vytížení v Liberci. Jsem rád, že jsme se dohodli."

Samotný hráč pak uvedl: "Slavia je nejlepší tým v Česku, jsou tu nejlepší hráči a s nimi pochopitelně i velká konkurence. Já ale věřím, že jsem připravený. Chtěl bych ukázat, že sem patřím, že to nebyl omyl. Chci přesvědčit trenéry, fanoušky a předvést se v dobrém světle."

Komentáře (60)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    zeleznik2     před 4 lety 27.07.2020 10:56 |  
    11 0

    Za mě velká pochvala, velký talent Michale vítej.

  2. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    Qope     před 4 lety 27.07.2020 11:00 |  
    8 0

    Výborný kup, věkově super, následné hostování v Liberci je vcelku logické, jo tohle se povedlo. A podle toho jak o něm Trpišovský mluví, tak se těším,až ho uvidím co předvede v našem dresu :-) nuže vítej ...


    Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2020 11:02) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    cvočkař Danda     před 4 lety 27.07.2020 11:04 |  
    9 0

    Fantazie,Michale vitej v sešivanem svete.Moc se mi libil tvuj výkon v zápase se Slavii.

  4. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    wimpy     před 4 lety 27.07.2020 11:13 |  
    6 0

    Přestup dobrej, celkem mě zarazilo to, že ho pravděpodobně necháváme v Liberci. Trpišovský deklaroval ten styl, že mladý hráč sezonu paběrkuje u nás, zvyká si na styl a teprve pak jde na hostovačku, kde se dále rozvíjí a nabírá herní praxi. Zřejmě už to máme s Libercem tak synchronizovaný, že je možné tu vstupní aklimatizačku vypustit. :-)

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      Qope     před 4 lety 27.07.2020 11:19 |  
      10 0

      Patrně má nějakou větší jistotu, že v Liberci bude mít herní praxe až až, což je lepší než u nás paběrkovat, ne? Navíc jejich trenér, dle různých vyjádření, je co se týče náročnosti na fyzickou připravenost ras, jako ten náš :-)

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      Boo_SKS     před 4 lety 27.07.2020 11:21 |  
      9 1

      To bylo myšleno především k mladým cizincům, jako byl třeba Musa, který někdy v 18 nebo 19 přišel a celý první rok strávil v našem béčku, aby si zvykl na ČR, Prahu, Slavii a seznámil se například i s historií klubu apod. Teprve poté šel na Žižkov.

      U Čechů tohle asi není tak úplně potřeba, protože se tady dorozumí, v Praze si rychle zvyknou a dobře ví, co je náš klub zač.

      A navíc - je sakra rozdíl mezi mladíčkem, který si teprve zvyká na dospělý fotbal a klukem, který už odehrál přes 10 zápasů v lize a je u něj takřka stoprocentní jistota, že bude i nadále pravidelně hrát v základní sestavě nadprůměrného ligového týmu.

      U Berana by byla blbost nechávat si ho u nás na nějaký aklimatizační půlrok/rok, kdyby si sice zvykal, ale moc nehrál. V Liberci bude v základu (po odchodu Baluty nemají jiného špílmachra) a za rok se vrátí už jako hvězda ligy. Podobně, jako třeba právě Musa.

      • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

        wimpy     před 4 lety 27.07.2020 11:26 |  
        4 0

        Já to tehdy pochopil tak, že se u nás trénuje poněkud odlišně a že Trpišovský do kluka dostane to, co má zlepšovat a na čem zamakat. S aklimatizací v česku jsem to nespojoval. Hráč se následně rozvíjí zaměřeněji, než když si jde někam prostě jen zakopat. Ale je možné, že mají z Hoftychem tohle vyřešený a je důležitý, aby hned hodně hrál.

        • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

          Boo_SKS     před 4 lety 27.07.2020 12:27 |  
          0 0

          Jo, tak to jsme možná spojili dohromady dvě podobná prohlášení. :)

          Protože mladí cizinci, kteří přijdou DO JUNIORKY nebo mládežnických týmů asi opravdu potřebují nejprve nasát atmosféru klubu, Prahy i celé ČR, aby se pak mohli v klidu soustředit jen na fotbal, takže ti ten aklimatizační rok dostanou nejen kvůli našemu specifickému hernímu stylu. Typickým příkladem byl třeba dříve Musa nebo aktuálně Joao Felipe.

          A druhá věc je pak to, že každý nový hráč DO ÁČKA (snad s výjimkou těch, které náš realizák už trénoval) potřebuje aklimatizační půlrok pouze na to, aby se zžil s systémem a nároky, které na něj budeme mít. To trenér opakovaně říkal o Stanciovi, Musovi i dalších, ale to už nemá nic společného se zvykáním si na Prahu nebo poznávání klubu, nýbrž pouze o herním stylu.

  5. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    kostelnivlajka     před 4 lety 27.07.2020 11:14 |  
    4 13

    To je zas co toto?

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      fleder     před 4 lety 27.07.2020 11:24 |  
      10 1

      Nová posila, jestli sis nevšiml, velmi talentovanej kluk a příslib do budoucna?

      Je něco špatně, že kupujeme i talentovaný mladý kluky a potenciální dobrý posily?

      • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

        kostelnivlajka     před 4 lety 27.07.2020 11:38 |  
        1 4

        Není je to v pořádku, ale bral bych radši někoho hned, aby mazal makat do Rakouska

        • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

          necich     před 4 lety 27.07.2020 11:50 |  
          6 1

          Tak prý už je na cestě do Rakouska. :)

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      wimpy     před 4 lety 27.07.2020 11:27 |  
      11 1

      Ty ses po koroně na ten fotbal mo nekoukal, co? :-)
      Asi nejžhavější zboží na českém trhu.

      • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

        kostelnivlajka     před 4 lety 27.07.2020 11:36 |  
        2 1

        Tak to je fajn, tak na cizí hráče nekoukám, to je fakt

        • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

          wimpy     před 4 lety 27.07.2020 11:38 |  
          10 1

          Potom je ale těžký se vyjadřovat k přetupům. :-)

          • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

            kostelnivlajka     před 4 lety 27.07.2020 11:39 |  
            5 0

            Tak proto se ptám

            • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

              wimpy     před 4 lety 27.07.2020 11:40 |  
              4 2

              To máš vlastně pravdu. :-)

            • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

              vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 27.07.2020 14:04 |  
              1 0

              To ti chválím že se ptáš, alespoň neumres blbej :-)))

  6. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    MCD_Slavia     před 4 lety 27.07.2020 11:59 |  
    6 0

    Strašně se mi líbí jak z rozhovoru je cítit jak Slavia nakupuje hráče s charakterem a tím přispívá k tomu že hráči do Slavii budou chtít nejenom kvůli výsledkům, ale také kvůli kabině.

  7. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    Fačín     před 4 lety 27.07.2020 12:07 |  
    8 24

    Tři "posily", tři z Liberce. My asi opravdu pereme Karlovi špinavý prachy.

    Scoutingový oddělení evidentně vůbec nepotřebujeme, stačí se podívat na dva zápasy pod Ještěd a složíme si novou jedenáctku.

    Hlavně že se vyhodí přes 100 mega za Balutu s Matouškem a pak se s nimi odmítá pracovat, protože maj svojí hlavu.

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      Boo_SKS     před 4 lety 27.07.2020 12:13 |  
      15 2

      Hele, já jsem velký fanda Alexe Baluty a hrozně rád bych i v budoucnu viděl nákupy typu Ngadeu, Olayinka nebo Stanciu, ale myslím, že pokud něco poslední roky ukázaly, tak je to naopak právě to, že my NEPOTŘEBUJEME vyhazovat pres 100 mega za extrémně talentované, ale dost pohodlné, ale stačí přivést za mnohem méně peněz sice individuálně ne tak kvalitní a divácky atraktivní, ale zato po typologické i charakterové stránce "správné" hráče.

      Sorry, ale tenhle koment je mimo.

      Všechny dosavadní přestupy z Liberce byly trefou do černého a mnohonásobně se vyplatily. Jediné, co se v souvislosti se Slovanem nepovedlo, je Pokorný, ale ten paradoxně přišel z Francie. A poté se taky náš sportovní úsek kál, že v jeho případě se dost ukvapil.

      • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

        Fačín     před 4 lety 27.07.2020 12:18 |  
        4 21

        No, vzhledem k tomu, že ty nejdražší nákupy (Baluta a Matoušek) se takhle nepovedly (chyba trenérů, že s nimi neumějí pracovat), tak už bych sportovnímu vedení stejně žádnej větší obnos radši nesvěřil. Blbý je, že oni ty miliony vyházej stejně, akorát na jedno místo, za hráče, o který stojej akorát oni, protože si je motaj kolem prstu. Já jsem třeba o Karafiáta nijak nestál, i když kvalitu má a je zadarmo, tak je to sparťanskej bezcharakter, stejně jako předtím třeba skleněnej Hovorka.

        • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

          Navyseals     před 4 lety 27.07.2020 12:24 |  
          9 3

          Mně přijde, že jste někteří fakt natvrdlí. Vidíte jen to, co chcete a co se vám hodí do takových stupidních komentů. Matoušek dvakrát radši odešel na hostování než aby se popral o místo ve Slavii a Baluta se za rok a něco nebyl schopen naučit základy taktiky a odmítal chodit naplno do soubojů. Do očí trenérovi na jednom tréninku řekl, že od toho jsou na hřišti jíní, že on je tam na góly a asistence.

          • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

            Fačín     před 4 lety 27.07.2020 12:29 |  
            4 4

            No tak na góly a asistence tam opravdu být měl, to s Alexem souhlasím. A mimochodem, Alexe jsem v Liberci sledoval docela pečlivě a že by "odmítal chodit naplno do soubojů", to se mi teda opravdu nezdálo, naopak dřel a do soubojů chodil po hlavě, o čemž svědčí i jeho počet ŽK..

            • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

              Navyseals     před 4 lety 27.07.2020 12:32 |  
              14 2

              Já se nebavím, jak hrál v Liberci, ale jak k tomu přistupoval ve Slavii. To je stejný jako se Sýkorou. Baluta ve Slavii i přes veškerý servis a péči nejevil sebemenší zájem se přizpůsobit. V zahraničí se s tebou nikdo nebaví, pokud neprojevuješ snahu. Když se může přizpůsobit Stanciu, tak nevidím důvod, proč ne Baluta.

            • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

              Qope     před 4 lety 27.07.2020 14:44 |  
              0 0

              Taky mi přišlo že tam ožil, ale nesledoval jsem ho nějak více detailně. Ale co se týče těch žlutých karet, minimálně jednu měl za "kecy", moc bych ho tím teda nehodnotil, že to je známka bojovnosti ...

          • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

            Fačín     před 4 lety 27.07.2020 12:31 |  
            4 6

            Jinak s tím Matouškem, to je trochu záhada. Takovej českej Haaland, rychlej, gólovej, ale nevezmem ho ani na kondiční soustředění. Evidentně moc důvěry od trenérů necítí.

            • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

              Lunaris     před 4 lety 27.07.2020 12:44 |  
              9 1

              Důvěru trenérů si taky musíš zasloužit. Nezlob se na mě, sice hype okolo Matouška velkej, ale ve Slavii se z žádného Matouška nikdo neustříkne. Pokud chce hrát, musí to ukázat trenérovi a začít primárně u sebe. Každý hráč si musí uvědomit, proč ten fotbal hraje a co chce dosáhnout. Trenér tam není od toho, aby házel hráčům klacky pod nohy, ale aby jim pomohl. Když ale někdo nechce, tak mu ani svěcená voda nepomůže. Matoušek nemládne a zakopává se na hostováních. Kdyby ho tady trenér nechtěl, tak za něj Slavia ty prachy v první řadě nedává. Každý přestup se bohužel nepovede,i když máš toho hráče solidně prověřeného. Naopak takový Alex Král se nám zhodnotil během půl roku až extrémně, ale ten má taky úplně jinak nastavenou hlavu.

        • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

          Snivec     před 4 lety 27.07.2020 13:06 |  
          8 0

          Prosim, uved na zaklade ceho tvrdis, ze je chyba treneru, ze neumi pracovat s Balutou a Matouskem.
          S Matouskem nebyl spokojen ani Rada. Ten kluk to nema srovnane v hlave.
          Baluta? Udelam srovnani. Jak je mozne, ze podle mne mnohem lepsi hrac Stanciu je schopen plnit ukoly JiT, hraje a patri k nejlepsim u nas a Baluta neni schopen plnit to co od nej tereneri chteji?
          Je to chyba treneru nebo hrace?
          Baluta je profik, hotovy hrac, bere za to slusny penize, tak ma makat jako Stanciu. Pokud to nezvladne, tak proste hrat nebude. Ano, je to takovy hracicka, hezky se na nej kouka, ale u nas jsou lepsi. U Baluty je spise chyba to, ze vubec prisel, ale tak to proste je, ze se prestup nepovede.

        • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

          sasky     před 4 lety 27.07.2020 14:41 |  
          3 0

          Na Balutu a Matouška už ti tu odpověděli jiní, ale jak jsi dospěl k tomu, že Karafiát a Hovorka jsou bezcharakteři?

          • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

            padre     před 4 lety 27.07.2020 17:52 |  
            2 1

            Pro bezcharaktera každý bezcharakter ...

            • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

              sasky     před 4 lety 28.07.2020 06:59 |  
              1 1

              Asi tak nějak. Anebo prostě černobílý pohled na svět, kde slávista = charakter, sparťan = bezcharakter. Myslím, že na případu Bucha a zejména u nějkterých pacientů na zdejším fóru můžeme pozorovat, že tohle zjednodušení vůbec nesedí.

        • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

          Edenjejenjeden     před 4 lety 27.07.2020 14:49 |  
          3 2

          Uvědomuješ si ,dle tvé logiky ,že "spartanskej bezcharakter" byl třeba i Pepa Hušbauer Fačíne ?

          • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

            Fačín     před 4 lety 28.07.2020 07:25 |  
            1 3

            Tak trochu ano. Ale ten si to u mě "vyžehlil" svými výkony, spoustou krásných gólů, asistencí. To byl hráč který mě svým pojetím fotbalu bavil, přinášel radost a nadstandard. To se zatím u Hovorky říct nedá (jasně, jako obránce to má složitější, má jiné úkoly) no a Karafiát je zatím čerstvej, ale taky to není hráč, od kterýho bych si sliboval, že mi bude přinášet "radost" z fotbalu.

            Mimochodem, slovo "bezcharakter" bylo myšleno z pozice sparťanů, kteří samozřejmě těžko rozdýchávají, když jejich odchovanci končí u nás. Ostatně, stejně jako my taky nemáme hezkýho slova pro hráče, kteří od nás odejdou k nim - Vácha, Dočkal, nebo třeba Bucha v Plzni...

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      damade     před 4 lety 27.07.2020 12:55 |  
      4 1

      Zatim možná nejlepší letní posila, navíc to že už tu byl, jeho brácha tu hraje a že tu i podával míče je hezký, řiká to o něm, že pro něj Slavia něco znamená a neni to jen přestupní stanice. Vítej a už se těšim na ty průnikovky a asistence!

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      zeleznik2     před 4 lety 27.07.2020 14:03 |  
      3 0

      Ono není zas až tak brát, perspektivních, mladých hráčů je právě hlavně na severu Čech. Možná tak ještě Olomouc nebo Slovácko.

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      Jardiiis     před 4 lety 27.07.2020 14:58 |  
      8 2

      Umíš napsat i jinej než (hate) komentář?....Vše je špatně nic se ti nelíbí....Podívej se, Co SKS za takovou chvilku dokázala.Ještě že nejsi ve vedení ty.Je vidět že tomu absolutně nerozumíš

  8. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    Fačín     před 4 lety 27.07.2020 12:35 |  
    6 2

    Jo abych nezapomněl, tak přeji ti Michale hodně štěstí v našem nejkrásnějším dresu, doufám, že svojí nálepku "talent" přetavíš v něco víc.

  9. No a co, tak je z Liberce, opět...

    Borgetti     před 4 lety 27.07.2020 12:56 |  
    8 1

    Proč někteří řešíte, že je to posila opět z Liberce? Vždyť Liberec je snad nejlepší klub v lize mimo top 3. Nevadil by vám, kdyby třeba přišel z Budějek? Jako já osobně si přál Berana snad nejvíc z ligy a uvidíte, že pujde ve stopách Zimy. To jak ho popisuje Trpišovský je skvělý a určitě ho tak vidíme všichni, co ho viděli hrát. Neřešte, že si dělají srandu závistivci ze sparty a podvodníku, že Liberec je farma Slavie... Víte jak nám sparťani záviděj tohoto hráče? A tiše doufají, že se jim povede aspoň Malinský.

  10. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    Edenjejenjeden     před 4 lety 27.07.2020 13:23 |  
    4 0

    Tak tohohle hráče jsem si hodně přál. Na konci jara byl nejlepším záložníkem Liberce,a to po pár zápasech v lize. A co je nesmírně důležité,vytvoří lokální mikrosvět s Patrikem Hellebrandem (oba jsou ze Slovácka) :-D...


    Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2020 13:24) . Zobrazit původní komentář

  11. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    Luckyduck (přítel SN)     před 4 lety 27.07.2020 13:26 |  
    5 0

    Vítej v nejkrásnějším dresu, Michale.
    Na tohohle borce a jeho budoucnost jsem hodně zvědavej. Pokud bude jeho vývoj pokračovat podobným tempem jako dosud, tak se máme na co těšit. Klidně se může jednou stát plnohodnotnou náhradou za Ševčíka nebo třeba i Stancia.
    A ty přihrávky.. to bude něco! :)
    https://isport.blesk.cz/fotbal/fortuna-liga-kvalifikace-o-evropskou-ligu-2019-2020/liberec-ml-boleslav/online-prenos?match=296061&=1
    (sestřih od času 1:55 - snad od něho uvidíme hodně podobných lahůdek i v červenobílém provedení)

  12. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    zeleznik2     před 4 lety 27.07.2020 13:58 |  
    4 0

    slaviabackstage Po Michalovi Beranovi bude ještě dnes oznámena další, již čtvrtá posila. Za čtyři hráče Slavia dosud vynaložila méně než 35 milionu korun. #přestupy #skslavia

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      Borgetti     před 4 lety 27.07.2020 14:14 |  
      10 0

      Super. Malinskýho taky chci hrozně moc. Je to trochu magor, ale ve správným smyslu. Já mám emotivní hráče moc rád. Víte jakou dodá energii derby? :D ten pozná sparťanský pravidla po druhé :D

      • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

        Marek3     před 4 lety 27.07.2020 14:42 |  
        4 1

        A Co teprve ta jeho rychlost..

  13. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    Ragnarok     před 4 lety 27.07.2020 14:26 |  
    10 0

    Tohle je dobrá politika a začíná to připomínat politiku Benfiky a Porta, tj. Koupit vše velmi nadějné, co mluví naší řečí a je to pro nás na hranici dostupnosti a udělat 1-2 přestupy ven ročně do top ligy a tím živit klub. Takhle přesně to může fungovat, jen se to nesmí zadrhnout. Je to o kvalitním sportovním vedení. Máme v zásobě Zimu, Oscara, Ševčíka, Musu, Koláře, Stanciua, Olayinku kteří případně mohou naplnit kasu a už si za nimi připravujeme Berana, Helebranda, Kuchtu, Matouška, kteří by je mohli zastoupit, kdyby odešli.
    Dobrá cesta. Nutné ji neustále udržovat a nikdy z ní nesejít.

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      Borgetti     před 4 lety 27.07.2020 14:38 |  
      5 0

      Souhlasím, jen je potřeba hrát každoročně v Evropě, jelikož ta nám hlavně udělá cenovku pro hráče, kor LM. Ale zas na druhou stranu určitě lze připravit scénář pro plán B, kdyby se náhodou Evropa někdy nepovedla. A to slabý ročník dřív nebo později přijde, tak snad nejdřív za 10 let :)

  14. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    fps     před 4 lety 27.07.2020 14:36 |  
    1 2

    tak snad nám to zase vyjde, a časem z něj bude velký hráč, ale ještě na Slavii nemá, takže je hostování správné řešení

  15. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    cunak     před 4 lety 27.07.2020 16:00 |  
    2 4

    Na rozdíl od předešlých dvou příchodů mi tento dává smysl. Michale vítej.

  16. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    Otík     před 4 lety 27.07.2020 16:15 |  
    5 1

    Fačín jako vždycky!Hezky proti proudu.Proti sportovnímu úseku.Po Jiráskovsku"proti všem".

  17. Re: Smutná zpráva

    zeleznik2     před 4 lety 27.07.2020 16:48 |  
    2 0

    V záplavě dobrých zpráv, bohužel jedna smutná, po nedávné smrti Miloše Nesvadby dnes odešel z tohoto světa, další velký slávista herec Jan Skopeček, bylo mu 94 let. Čest jeho památce.

  18. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    Taky     před 4 lety 27.07.2020 16:55 |  
    1 0

    Super ! A ví se, kolik vlastně stálo tohle čerstvé jehněčí ? :-)
    Bych se nedivil, kdyby byl Beran dražší než Malina...

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      Edenjejenjeden     před 4 lety 27.07.2020 17:00 |  
      0 0

      To určitě bude,možná dvojnásobně....

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.07.2020 17:00 |  
      5 1

      To asi jo, u Malinskýho je případnej další přestup někam vejš dost nepravděpodobnej, u Berana naopak.

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      belmis (přítel SN)     před 4 lety 27.07.2020 18:30 |  
      5 1

      Na twitteru někdo psal, jestli Michala Berana zpovídal Michal Býček :-)

  19. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    o5aradecek     před 4 lety 27.07.2020 18:16 |  
    1 0

    Věřím, že půjde cestou Krále a ne Matouška. Rád bych ho ve Slavii viděl už na podzim, ale hlavně, že je u nás! :-)

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      Dr. Fe1     před 4 lety 28.07.2020 01:15 |  
      1 7

      No, do Ruska doufejme nepůjde :-) Ale bez toho ruského závěru - s Královou cestou souhlas

  20. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    naplavnik     před 4 lety 28.07.2020 16:40 |  
    4 0

    Sázím na instinkt dua JN a JT, tohle je základ budoucnosti Slavie na další léta. Společně s Hellebrandem a Oskarem sice trochu křehká, ale líbivá varianta středové řady za 2-3 roky. Na příští sezonu ale prosím ještě Michala asi nechat pod Ještědem, přeci jen přes Ševu, Nica, a asi i Hellebranda se na plac dostávat bude docela složitě.

  21. Re: Také Michal Beran se stal slávistou

    SKEP     před 4 lety 29.07.2020 10:51 |  
    2 4

    Víte, mně pomáhá to jeho jméno. Pečený Beran, to nezní tak špatně. Horší by bylo, kdyby se jmenoval třeba Kratochvíl.

    • Re: Také Michal Beran se stal slávistou

      punx     před 4 lety 29.07.2020 11:43 |  
      0 0

      Já bych snědl i Kratochvíla. :-) Ba ne, vybaví se mi Strahov, Karel Kratochvíl... to se nešlo ani dívat, to jsem fakt nežral... :-)