Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 5. kolo

Slavia doma porazila nepříjemné Slovácko 3:0 navzdory hned 9 změnám v sestavě oproti úternímu zápasu play off Ligy mistrů.

V podstatě zcela překopanou základní jedenáctku jsem před duelem s houževnatým Slováckem neočekával. "Záložní" sestava navíc nastoupila v nepříliš zažitém rozestavení 3-5-2. Přesto jsme ale zápas zvládli výsledkově skvěle 3:0. Od začátku jsme totiž tahali za delší konec provazu, když hned v 1. minutě po Takácsově pohotové ráně chyboval Nemrava, míč jen vyrazil ke Kuchtovi, který byl následně v jasné pozici stažen k zemi. O penaltě nemohlo být sporu a míč do branky spolehlivě poslal proti svému bývalému klubu netradiční exekutor Kúdela. Po 30 minutách hry se navíc ten samý hráč trefil krásným volejem po odraženém míči z rohového kopu! K tomu musím uvést, že jak jsem na jaře na standardky žehral, tak v úvodu ligy máme bilanci gólů z rohových kopů vynikající! I tak si ale myslím, že do budoucna v této činnosti tak produktivní nebudeme. Zrovna Kúdelova branka byla nádherná, ale reálně takto krásně trefíte míč 1 z 10 pokusů. A třeba proti Midtjyllandu se ukázalo, že po rozích až tak nebezpeční nejsme. Každopádně ale musím uznat, že navzdory nepříliš vysokému výškovému průměru mužstva na tom trenéři dělají a výsledky jsou vidět. Asi už nikdy nebudeme v této činnosti tak top jako za časů Škody, Součka či Ngadeua, i nadprůměr tady ale značí pokrok oproti jaru a dá se říci, že když vezmeme v potaz jiné přednosti mužstva, tak stačí.

Druhá půle pak byla zejména ze začátku (když nepočítáme naši neuznanou branku ze zjevného ofsajdu) o velkých šancích hostů. Nová sestava v netradičním rozestavení byla sice nebezpečná dopředu, ale směrem do obrany zároveň hodně průchozí. Štěstí tentokrát naštěstí stálo při nás a Koláře 3x zachránila tyč (po hlavičce Sadílka se dokonce míč odrazil postupně od obou tyčí ven). A když už míč mířil do branku, tak náš brankář výborně zasáhl. V závěru pak výhru jistil Provod, byť se tak mohlo stát již dříve po úniku Kuchty. Resumé? Skvělý výsledek přes pošetřené opory na Ligu mistrů. Pro diváka šlo navíc o pohledný zápas s množství šancí, kdy útoky přehrávaly nepevné obrany. Na gólovky to asi bylo nakonec docela vyrovnané, ale Slavia celou dobu zápasu tahala za delší konec provazu, takže si její vítězství dovolím označit za zasloužené.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - Připsal si vynikající zákrok proti ráně Navrátila blížící se šibenici. Na roh dokázal vytěsnit i Havlíkovu pumelici. Dvakrát měl ale velkou kliku a pomohly mu tyče. Při šanci Sadílka nemohl zasáhnout, ale je otázka, jestli při obloučku Petržely byl v úplně ideálním postavení. Každopádně dobrým výkonem podržel netradiční sestavu.

Ondřej Kúdela - 8 - Vzal na sebe zodpovědnost při penaltě a suverénně proměnil. Druhou branku pak trefil volejem z odraženého míče. Krásný fotbalový moment! Pro Ondru to byl jistě speciální zápas. Dvě branky z pozice stopera nedává běžně, navíc se trefil do sítě svého mateřského klubu. V obraně sice nepůsobil zdaleka 100%, ale i tak mu nakonec dávám vysokou známku, byť s malým minusem.

David Zima - 6 - Obrana v tomto složení a rozestavení není úplně zvyklá hrát a bylo to na ní vidět. David mi přišel při obranné činnosti jako nejjistější ze stoperů.

Ondřej Karafiát - 5 - Zatím celkem splňuje očekávání ohledně svých silných a slabších stránek. Líbí se mi, jak si rozumí s míčem a jak řeší situace fotbalově, na druhou stranu při bránění se nevyhne slabších chvilkám, jako když si s ním na hranici vápna pohrál Petržela. Ale je mi jasné, že jako nový hráč v nepříliš sehrané sestavě to neměl jednoduché.

Tomáš Malínský - 5 - Byla na něm vidět snaha hrát a hlavně ze začátku byl aktivní. U gólu Kuchty měl dostat míč o půl vteřiny rychleji, situaci ale pak navzdory ofsajdu vyřešil dobře. Občas měl nějaká okénka směrem dozadu, ale platí to co u Karafiáta. Tedy nový hráč v nesehrané sestavě. Pro mě výkon na hranici 5 a 6, nakonec dávám nižší známku s plusem.

Ladislav Takács - 5 - V úvodu zápasu se dobře zorientoval na hranici vápna a ač vyslal nepříliš prudkou střelu, tak nadělala Nemravovi takové problémy, že z toho byla penalta. Ve zbytku zápasu hrál Laco víceméně průměrně. Nepropadl, ale ani nezaujal. A hlavně v pasáži mezi 50.-70. minutou mi střed hřiště přišel až příliš průchozí.

Ibrahim Traoré - 5 - Herně se mi líbil o fous více než Takács, i tak to ale stačí jenom na průměrné hodnocení s plusem. V první půli byl výraznější, ve druhé bych naopak očekával větší kontrolu nad hrou ve středu hřiště.

Ondřej Lingr - 6 - Aktivní nadějný výkon, ale kousíček tomu pořád chybí. V závěru hezky hlavičkoval, ale jinak nejistý Nemrava ho tentokrát dobře vychytal. A když už branku vstřelil, tak byl přihrávající hráč v ofsajdu.

Oscar Dorley - 7 - Z hráčů širšího kádru, kteří tentokrát dostali šanci, podle mě zaujal nejvíc. Po většinu zápasu hrál velmi dobře a byl vidět. Není to typické tahové křídlo, ale míčovou technikou patří k nejlepším hráčům v kádru. Snad se postupně začlení do mužstva více, protože by byla škoda jeho schopnosti nevyužít.

Jan Kuchta - 5 - Rozporuplný výkon. Po většinu zápasu byl vidět a snažil se. Svou aktivitou také hned v úvodu vybojoval penaltu. V zakončení mu to ale nejde. Proti Teplicím zahodil nájezd a i tentokrát měl ve stejné situaci moře času. Přesto jen nastřelil brankáře.

Petar Musa - 6 - Sice nezazářil, ale podle mě ukázal nespornou kvalitu, když většinu situací řešil dobře a byl pro tým platný. Navíc odehrál jen první půli, která byla z naší strany ta lepší. Po nešetrném zákroku Nemravy musel střídat, snad bude na zápas v Dánsku v pořádku.

Stanislav Tecl - 4 - Sice snaživý, ale kvalitou provedení podprůměrný výkon. Bohužel to vypadá, že Standův fantastický výkon v úvodním kole v Budějovicích byl jen výjimkou.

Lukáš Provod - 7 - Hrál sice krátce, ale nadprůměrnou známku si podle mě zaslouží. Byl vidět, v závěru třeba prokličkoval přes několik hráčů. Ze standardky pak překvapil Nemravu a vstřelil 3. branku zápasu. Je ve formě a pro mě je to teď muž do základu na příští klíčový duel.

Lukáš Masopust, Vladimír Coufal a Abdallah Sima nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

5. - Sobota 26. 09. 2020 19:00

Fortuna liga, 2020/2021
3 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

2. Ondřej Kúdela (pen)
29. Ondřej Kúdela
90. Lukáš Provod

1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

Komentáře (62)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Dr. Fe1     před 4 lety 28.09.2020 22:02 |  
    3 18

    Kolář jen za sedm ? Čekal jsem jestli mu dáte 10 nebo třeba 9, ale 7 ? To jsem fakt nečekal. Je to samozřejmě ovlivněný tím, že mu tam nic nespadlo a tedy i štěstím, ale já bych dával nejspíš 9. Gól nedostal a podržel nás jak jen to šlo. Úplně dokonalé na 10 asi nebylo, ale za 9 ano. Nejhůř 8.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Jachym     před 4 lety 28.09.2020 22:35 |  
      6 0

      Zase na druhé straně nemá tu svou známku s minusem jako Kúdela, což bys mohl právě ty ocenit...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Dr. Fe1     před 4 lety 28.09.2020 22:43 |  
        2 12

        Kúdela má minus osm ? Jak to ?

        Edit: Tak už chápu, nedočel jsem jeho hodnocení do konce :-)


        Komentář byl uživatelem upraven (28.09.2020 22:45) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      kapitan.pisoar     před 4 lety 29.09.2020 00:10 |  
      3 11

      Taky na to docela cumim, vzdyt tam chytil tri goly a dost mozna nam tim zachranil vitezstvi,vychytal 0, nevim co by golman mel predvest jineho, aby dostal 9, asi dat gol, dva...
      Potom stoper co da 2 goly z toho jeden vitezny a odkope to na nulu v zadu ma s 8 minusem, taky nevim co vic by mel stoper predvest. A ano hra obrany nebyla idealni, ale to bylo dano zbrusu novou sehranou, nez Kudysem...
      Co me neprekvapuje, je to ze cloveke dostane 9 minusu, za vecne projeveni sveho nazoru, ale jak koukam na tve skore, tak taky patris k mistnim nepohodlnym :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Dr. Fe1     před 4 lety 29.09.2020 00:27 |  
        3 14

        Mě dají místní hrdinové z chráněnky 10-15 minusů i když napíšu "Ať žije Slávia" a to jen proto, že si dovolím mít jinej názor než oni a nenechám si od nich všechno líbit. Takže mě tahle statečně v bandě minusujou ve dne v noci už několik let :-) A i když jsem si většinu z nich zablokoval a už na ně nereguju, tak v tom stejně pokračujou .......... takovouhle šikan partičku si tady adminové vypěstovali. Ale prý je to podle nich v pořádku ...... když jim říkám, že by minusy měly být podepsané jako kterýkoliv jiný názor, aby nemohly sloužit k anonymnímu trollingu, tak to sveřepě odmítají.


        Komentář byl uživatelem upraven (29.09.2020 00:30) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          kapitan.pisoar     před 4 lety 29.09.2020 00:56 |  
          1 12

          Ano, taky jsem se znelibil mistni uderce. Obcas napisu nejakou kravinu, to se priznam, ale nikdy jsem nikoho neurazil a snazim se nebyt osobni. Ale diskuze by mela byt od toho aby clovek napsal co se mu libi, nelibi a pak o tom s ostatnimi diskutoval. Ale tady se banda prerostlych detatek zmuze maximalne na minus a je jedno co clovek napise...
          Bohuzel tady se soudi na zaklade jmena, ne nazoru. Asi nejaky zvyk z minulosti...

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Dr. Fe1     před 4 lety 29.09.2020 01:04 |  
            1 16

            Přesně tak. Jak se něčím odlišujete a znelíbíte se davu, tak se na vás anonymně vrhají jako hejno vran na bílou vránu. Hrdinové skrytí v anonymitě.
            Mě jenom přijde smutný, že když už má někdo takový mindráky, že si je potřebuje takhle kompenzovat útočením na někoho jinýho, tak že k tomu zneužívá diskuzi fanoušků Slávie, že si to nenechají někam jinam.
            Tady bychom měli alespoň v tom základním táhnout za jeden provaz a ne útočit jeden slávista na druhýho. Bavit se normálně s respektem k druhýmu názoru a druhýmu slávistovi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          kapitan.pisoar     před 4 lety 29.09.2020 23:16 |  
          1 2

          Jo moznost videt kdo dava minusy by byla super, rad bych si ty hrdiny prohledl a prectl si jejich expertni nazory :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Dr. Fe1     před 4 lety 29.09.2020 00:41 |  
        4 11

        Jinak s tím Kúdelou, také souhlas. Nevím co by měl jako stoper udělat víc. Zjevnou větší chybu neudělal, žádný gól jsme nedostali a 2 góly dal, z toho jeden ze hry .... takže slabší osmička je hodně slabé hodnocení.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Travinho     před 4 lety 29.09.2020 09:20 |  
          1 6

          Nahoře píšeš, jak skvěle chytal Kolář. Tak byla nula Kúdelou nebo Kolářem?

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            kapitan.pisoar     před 4 lety 29.09.2020 22:50 |  
            1 2

            Tak beru ze hlavnim ukolem stoperu a golmana je odehrat zapas bez obrzeneho golu, v tom maji splneno oba.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Dr. Fe1     před 4 lety 30.09.2020 10:08 |  
            0 5

            Fotbal je týmový sport, takže nula vzadu je práce celýho týmu a brankáře a stoperů především, to se vzájemně nevylučuje, jakože je to zásluha jednoho nebo druhého a musel bysis vybrat jednoho z nich.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      kedul     před 4 lety 29.09.2020 14:53 |  
      2 1

      Jednu střelu Petržely(?) v té horké dvacetiminutovce Slováckem trefované brankové konstrukce, myslím, Ondra dost podcenil a měli jsme štěstí, že skončila na břevnu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Dr. Fe1     před 4 lety 30.09.2020 10:35 |  
        0 8

        Tohle jako laik neumím úplně posoudit, jestli to brát jako chybu brankáře a nebo Petrželovo mimořádně povedené řešení se kterým nemohl nic víc dělat. Brankář není všemocnej a nemůže být všude - vepředu zmenšovat úhel a zároveň bejt vzadu.

  2. Hodnocení slávistů - 5. kolo

    novimex     před 4 lety 28.09.2020 22:42 |  
    6 18

    Tecl 4 ??? Max. 2 a i ta by byla milosrdná

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      JS (přítel SN)     před 4 lety 28.09.2020 22:45 |  
      4 10

      A to už je poněkolikátý... :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Dr. Fe1     před 4 lety 28.09.2020 22:53 |  
      4 16

      Já bych mu dal asi 5, i když i za 4 se dá pochopit. Nebyl zas tak špatný, v kombinaci byl platný. Taky Kuchtovi bych známku zvýšil na 6 - vybojoval penaltu. Šanci sice nedal, ale dostal se do ní, což je taky určitá hodnota. Při zakončení měl i dost smůly, že trefil brankáře přesně do obličeje, jinak to správně zvednul (určitý pokrok oproti Teplické šanci tam je ....).

  3. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 4 lety 28.09.2020 23:23 |  
    12 2

    Oscar je skvělej hráč a měl by dostávat čím dál víc příležitostí, aby se pořádně "vyhrál"...

    Je technickej, rychlej, výborná fyzička, a s balonem si rozumí jako málokdo... má minimálně ztrát míčů, a minimálně kazí... i dopředu velká přidaná hodnota a se svojí fotbalovostí netradiční řešení situací... jen nabrat pořádně sebevědomí, a hrát a hrát... to je opravdu náš nevybroušenej diamant...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    tomblesk     před 4 lety 29.09.2020 07:02 |  
    3 2

    Každé hodnocení je subjektivní a já z principu jednotlivé známky nekomentuji - hledím hlavně na relace. A jestli jsem Teclovi dal 6 a Kolářovi s Kúdelou 9 a 8 je už jedno … A kvůli tomu se škorpit a nebo být onou myšičkou, co každému dala ??? Mně třeba dost zajímá snaha a interes o výsledek a to ve Slavii posledních let není problém. Takže mám jeden vítr z plachet a jsem za to rád!!! A proti alonorovi nic nemám, nehodnotí špatně - tu někomu naloží, jiného vynese, tak to chodí. Ale psát bych to sem nechtěl ani za platbu v čínské relaci … Nechám s gustem jiným, jen když to nebude mádlopodroužek v jednom!!! Prostě k slávistům jsem vždy s láskou a jen špitnu: děkuji !!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Dr. Fe1     před 4 lety 30.09.2020 10:13 |  
      0 6

      Tak to není nějáké škorpení, ale vyjasňování si názorů a tříbení pohledů. Samozřejmě v přátelském duchu. Pokud to tak je, tak je vše ok a není důvod tajit svůj odlišný názor.

      Alanor nadhodí svoje známky a svůj názor (a díky mu za to) , které jsou většinou poměrně odpovídající (alespoň podle mě) a my ostatní řekneme co bysme známkovali jinak.
      Já bych třeba dával víc Kolářovi a Kúdelovi. Ale to není žádný souboj s Alanorem nebo kýmkoliv, to je jen tříbení si názorů. To že se názorově lišíme je normální a že má někdo jiný názor neznamená že je nepřítel nebo hlupák ... smutný je spíš to, že to někteří takhle berou, ale já tedy rozhodně ne.


      Komentář byl uživatelem upraven (30.09.2020 10:16) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Marcelo10     před 4 lety 29.09.2020 08:48 |  
    7 14

    Kuchta s Teclem tak za 3 a to max. Nákupu Kuchty vůbec nerozumím, ale snad mě vyvede z omylu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Travinho     před 4 lety 29.09.2020 09:19 |  
      3 13

      Smím se zeptat, proč jsi do tohoto výčtu max. trojek nezahrnul i Musu, který nebyl o nic lepší?

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Marcelo10     před 4 lety 29.09.2020 12:53 |  
        3 2

        Smíš, samozřejmě :) mluvil jsem totiž výhradně o těchto dvou hráčích. Musa odehrál jen 40min, zápas se mu nepovedl, o tom žádná. Ale kvalitou je někde jinde. Kuchta je dříč. Ale bez přidané hodnoty.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Travinho     před 4 lety 29.09.2020 13:10 |  
          2 4

          Musa odehrál poločas, stejně jako Tecl. Ptám se tedy ještě jednou, proč jsi tak přísný ke Standovi a Petara zde nekritizuješ?

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Marcelo10     před 4 lety 29.09.2020 15:36 |  
            2 2

            Protože nevycházím jen z víkendového zápasu. Standa, ač ho mám hrozně rád a je sympaták, tak od svého zranění podává opravdu špatné výkony. Je mimo hru, zahazuje šance, špatně zakončuje, špatně řeší finální fazi. Petar je opak. Je to komplexní hráč, který nám chyběl. Rychlý, důrazný, ale hlavně střelec.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Marcelo10     před 4 lety 29.09.2020 15:40 |  
            3 2

            A pokud chceš řešit jen poslední zápas, tak sorry, Petarovi se nedařilo, taky jsem mu ve svém hodnocení dal č.4, neudělal nic. Ale Standa, od doby co nastoupil, pokazil úplně všechno. Neustále fauluje, šance nic, balony neudržel. To přece musíš vidět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      damade     před 4 lety 29.09.2020 10:50 |  
      8 1

      Kuchta byl docela aktivní, byla na něj penalta, dal gol (nakonec neplatil kvůli ofsajdu Malinskýho) a na konci se dostal do tutovky, takže bych mu uplně nízkou známku nedával

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 29.09.2020 11:04 |  
        7 1

        Souhlasím, Kuchta sice trestuhodně neproměnil tutovku, ale jinak byl jeho výkon docela slibný. Já bych ho chtěl vidět na hřišti častěji - ve dvojce s Musou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Leksel     před 4 lety 29.09.2020 13:36 |  
          4 3

          Jsem taky "Kuchtovec", líbila se mi ta jeho dravost a bojovnost, ta loženka sice mrzí, ale potenciál bezpochyby má a zasune někdy jindy. S Musou by to mohlo bejt "Killer duo".


          Komentář byl uživatelem upraven (29.09.2020 13:38) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Marcelo10     před 4 lety 29.09.2020 12:51 |  
        4 4

        Ano, aktivní byl. Jenže to je i Tecl. Jsou aktivní, ale prostě šance neproměňují. Kuchta to tak měl už v Libe. Promění opravdu ne zrovna vysoké procento šancí. Za mě to prostě není útočník do týmu, který chce hrát LM. Je to nadprůměr naší ligy, ale na Slávku mi to přijde málo. To tu mohl zůstat MvB a bylo by to lepší. Hromadíme hráče.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          damade     před 4 lety 29.09.2020 13:21 |  
          2 2

          Právě mě přijde, že Tecl se skoro nedostával do hry, vlastně celou sezonu (kromě zápasu v Budějkách) mi přijde uplně utopenej, minulej rok jsem jeho místo v základu docela chápal, protože měl výbornej pohyb, dobře presoval, dostával se do šancí, ale tenhle rok je to, jako kdybychom hráli v deseti, už se ani do těch šancí moc nedostává..

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Andreas     před 4 lety 29.09.2020 18:56 |  
          3 0

          Úspěšnost střelby, sezona 19/20:

          Tecl: 9,4%
          Kuchta: 19,4%


          Komentář byl uživatelem upraven (29.09.2020 18:56) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        wimpy     před 4 lety 29.09.2020 12:54 |  
        1 1

        Za to, co udělal s tou tutovkou tři body dolu. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Papol     před 4 lety 29.09.2020 19:47 |  
      2 1

      Hrál si někdy fotbal? Asi ne. Nevím, proč šiješ do Kuchty....

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        kapitan.pisoar     před 4 lety 29.09.2020 23:00 |  
        1 3

        Protoze neni schopen dat gol, kdyz jde sam na golmana? Hrac ktery chce hrat za Slavii, proste takovou situaci musi resit jinak s klidem a prehledem...
        Radsi bych tam videl 18 lete kluky, nez tyhle vecne talenty a "zkusene" hrace, kteri jsou v koncovce zbrklejsi a roztrepanejsi nez kdejaky junior...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Travinho     před 4 lety 29.09.2020 09:26 |  
    3 17

    Malínský - Lingr mu to o moc dřív dát nemohl, tam si náběh měl pohlídat hlavně on.
    Musa - Měl asi tři slušně vyřešené situace, ale také několik ztrát. Za zranění si mohl spíše sám, když šel zbytečně do skluzu. Ostatně dvakrát už předtím trefil golmana Slovácka, když byl on u míče dřív. Troufnu si říct, že být v jeho pozici rychlejší Tecl, tak situace skončí gólem. V celkovém kontextu si myslím, že podobný výkon jak u Tecla a Kuchty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Martin 58     před 4 lety 29.09.2020 11:06 |  
      3 0

      Vzpomínám si, jak jsem u televize na Lingra pomyslně řval "dávej, dávej" a dal, bohužel pozdě, takový vzorový náběh už se brzdit nedá, v tom byl Malínský nevinně a Lingr nabyl zase novou zkušenost, že vše musí být ještě rychlejší, než byl dříve zvyklý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Travinho     před 4 lety 29.09.2020 13:13 |  
        0 1

        Rozhodně ne, Lingr to hrál z druhé. Dřív to nešlo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      PetCC     před 4 lety 29.09.2020 11:39 |  
      5 0

      Musa nemohl tušit, že brankář se z takové dálky pustí taky do skluzu a ještě se mu vůbec nedokáže vyhnout. Tohle byla od toho brnkáře dost velká naivita a i chyba, tohle se musí odnaučit, jinak ho to bude stát hodně penalt nebo i vyloučení.
      Jinak stejně bych to klidně považoval za zmaření gólové šance a červená mohla klidně přijít.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Travinho     před 4 lety 29.09.2020 13:15 |  
        1 5

        Hele, ale golman tam šel stejně jako Musa a v případě těchto zákroků to, jestli jsi hrál míč zase tak nehraje roli, prostě to byla nebezpečná hra od obou. Že golman půjde k zemi, pro případ, že se jej Musa pokusí prostřelit je poměrně logické. Fakt nevím, jak jinak měl reagovat.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 29.09.2020 10:24 |  
    23 4

    Pěkné ráno ze zachmuřené Šumavy.
    Zase ale s dobrou kávou a mnoha otázkami nad Slávií, a to nejen s hodnocením hráčů od přítele Alanora:-)).
    Hodnocení je poměrně dobře rozebrané a odpovídá zápasu. Snad jen bych Ondrovi přidělil osmičku. Jinak bych k tomu známkování a také slovnímu doplnění asi moc už nedodával, ale jsem rád za tyto níže uvedené skutečnosti:
    1) Lukáš Provod je už nyní v mých očích dalším klenotem, který se lepší zápas od zápasu.
    2) Oscar Dorley je dalším hráčem, se kterým můžeme do základu počítat.
    3) Ondřej Karafiát bude také další alternativou po odchodu Frydrycha a dokonce dle jeho vyjádření chce přijmout
    i jeho úlohu v kabině a na lávce a to se cení moc.
    4) Na rozdíl o jiných, já smysl příchodu Kuchty vidím v jeho pracovitosti pro tým (myslím tím neúnavné napadání
    rozehrávky soupeře a to až do svého vystřídání). Beru také v úvahu, že to byl jeho první start po nemoci a
    zranění. Dostal šanci a i když neproměnil ten brejk, tak s Musou vytvořili slušnou dvojku.
    5) Ondřej Lingr je dalším hráčem, který bude velmi platným do tahu a dobře doplní kvalitu naší zálohy.
    6) Tomáš Malinský je už zkušenější a jeho způsob hry se nám bude také hodit, třeba už v Ostravě

    Při posuzování hry Standy Tecla a Lukáše Masopusta se vrátím k úvaze, že oni se teď trochu hledají. A to i na hřišti. Možná to někdo ani nepostřehl, ale moc se mi líbila snaha Lukáše pomoci Standovi, kdy mohl jít k brance sám, ale snažil se to procpat na Standu s tím, aby dal gól a chytil se. To považuji za daleko silnější motiv, než tady tyto kluky doslova urážet. Když dal Lukáš při derby branku "rudejm" na 0:3 krásným dloubákem, to byla fantazie..... A teď tomu klukovi tady někteří nemůžou přijít na jméno????

    A to je to, co mě vede k těm dalším otázkám nad Slávií, které tady byly "vyrobeny" i díky tomu poslednímu podcastu a tak se ptám, qui bono???
    Bylo to nutné se pustit do těchto polemik??
    Před velmi důležitým zápasem v Dánsku, kde budeme hrát o LM to bylo opravdu úžasně vytaženo:-((((
    Proč si taková témata nevyberete ve chvíli, kdy se k tomu může vyjádřit i druhá strana??
    Ve sporu musí být slyšeny obě strany!!! Stará poučka římského práva.
    Kritizujme, pokud opravdu víme a držíme v ruce takové důkazy, které nás k tomu opravňují.
    Na základě pochybností ve stylu, že jedna bába povídala a nebo že někde je něco napsáno (a seznam už není dávno nestranný a objektivní) a různí "insajdeři" mají zaručené informace a machrují, jak by to Tvrdíkovi řekli i do očí, to mě vede pouze ke smutku nad tím, jak se dokážeme "rozesrat" sami mezi sebou. Jestli nevím nic určitě, tak radši mlčím.
    Jsem dalek toho, abych se tu opájel nějakým mejdanem o Slávii. A tak jsem pořád ve střehu. Ale kopat do vlastních řad???
    Vnitřní dohody mezi hráči a vedením ať už o platech, benefitech a dalších možných prebendách, o těch nikdo neví nic tak přesného než jen oni sami.
    Držím palce Slávii v Dánsku a budu věřit. Pokud se to nepovede, tak mi bude smutno, ale slávistou budu pořád dál.
    S úctou
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (29.09.2020 11:12) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Karel13     před 4 lety 29.09.2020 12:24 |  
      2 2

      Příteli, v řadě věcí s Tebou nesouhlasím, nebo jen napůl. Proto jsem Ti zatím nedával žádné palce. Tentokrát ano, nahoru, a bohužel nešel víc než jeden ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 29.09.2020 16:50 |  
        0 0

        Děkuji a jsem rád i za Tvou upřímnost.
        S úctou
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      wimpy     před 4 lety 29.09.2020 16:39 |  
      1 1

      Oscara stále limitují zbytečné ztráty na vlastní půlce, až se jich zbaví, bude to pan fotbalista.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 29.09.2020 16:49 |  
        0 0

        Ano, máš pravdu příteli.
        Ale v zápase se Slováckem těchto ztrát razantně ubylo. Je fakt, že to bylo z jeho strany daleko přesnější i proto, že mu pomáhal Karafiát i Zima. Jeho tlak dopředu byl v tomto zápase také znát. Rychlostně je na tom velmi dobře.
        Oni ho JiT a Houštecký ještě vycepují :-))
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          wimpy     před 4 lety 29.09.2020 16:53 |  
          1 0

          On umí krátkou kličku jeden na jednoho, což je i na této úrovni vzácnost. Když se mu to osmkrát povede a dvakrát ne, je podstatné, kde se ta chybka stane. Pokud za stavu 2:0 s Příbramí, celkem o nic nejde, ale v Dánsku by to mohlo být fatální. Ale je vidět, že na tom pracuje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      wymaz     před 4 lety 29.09.2020 21:26 |  
      0 0

      Dal jsem plus, ale tentokrát je to málo, musím dodat: Do puntíku podepisuji! Hlavně díky za tu druhou část, přesně tak to vidím i já.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Staršina     před 4 lety 30.09.2020 02:42 |  
      1 0

      Vážený příteli. Nedávno jsem jinými slovy slovy naznačil jistou nespokojenost. Váš poslední odstavec. Vy jste kladně reagoval. Tak dnes já. Latinu nechám na Vás. Řeknu to česky, lidově. Je až neuvěřitelné, jak si sami v diskuzích nakopeme zadek, přestože stále jedeme jako parní válec. Jasně občas je potřeba přiložit, ale kotel nám ještě nevyhasl. Proto nechápu hrůzu v jistých příspěvcích. Škoda, že někteří přispívají pouze před přiložením, ale neozvou se když jedeme na plnou páru.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 30.09.2020 09:08 |  
        0 0

        Moc Vám děkuji příteli.
        Víte já tu latinu také moc neumím, ale moc se mi líbí:-)).
        S ostatním jenom souhlas.
        S úctou
        Sokrates55

  8. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    PetCC     před 4 lety 29.09.2020 11:33 |  
    5 2

    Karafiát - asi bude dost práce ho zabudovat, zatím mi přijde dost nervózní

    Takács - asi přebírá roli Frydrycha, pro vzduch a práci ve vápnech výborný, rozehrávka slušná, ale hodně často mu odskakují míče a jsou z toho ztráty a protiútoky.

    Kuchta - píšeš, že v zakončení mu to nejde, ale podle mě obě dvě akce zakončoval správně, proti Teplicím moc hezký obstřel na zadní tyč, tentokrát polovisoká střela okolo hlavy brankáře. V obou případech to vidím spíš na výborné zákroky brankářů, Grygar je navíc na tohle specialista. A brankář Slovácka ukázal odvahu, když dokázal do střely strčit hlavu a vytěsnit jí.
    Tohle zkrátka nebylo zakončení jako od Masopusta, který při zakončení působí dost zoufale. Tady myšlanka byla, ale nevyšla.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Travinho     před 4 lety 29.09.2020 13:12 |  
      3 1

      No, když to z pěti metrů napálíš golmanovi do ksichtu, tak bych to na bůhvíjaký zákrok neviděl. Pokud je takhle rozběhlý, tak klika je skoro stoprocentní gól.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      wimpy     před 4 lety 29.09.2020 13:15 |  
      3 6

      Ta Kuchtova šance se vlastně nedala vyřešit hůř.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Jachym     před 4 lety 29.09.2020 14:34 |  
      5 4

      "Polovisoká" střela je vždycky špatně, jen to neomlouvej výbornými zákroky brankářů:-)) Jinak tedy nevím, výsledek je většinou stejný ať už zakončuje Masopust, Tecl nebo Kuchta. S produktivitou má problémy celý tým, a proto jsme v efektivitě střelby v ligovém podprůměru. Třeba takový Stanciu pálí jako u Verdunu, ale efektivita mizerná...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Karel13     před 4 lety 29.09.2020 15:23 |  
        2 1

        Máš to nějak popletené. Počet gólů na počet střel : 1. Sparta 0,27, 2.Zlín 0,25, 3. Slavia 0,24 . Takže ligový podprůměr ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Dr. Fe1     před 4 lety 30.09.2020 10:23 |  
        0 7

        Nechci konkurovat zdejšímu Pepkovi Vyskočovi, ale neodolám - polovysoká prosím, polovysoká :-) Polovisící může být něco jinýho a to může být zcela jiný problém :-)

        Jinak si myslím, že polovysoká střela není špatně. Akorát nesmíš trefit gólmana do hlavy, to už je trochu i smůla ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        wimpy     před 4 lety 30.09.2020 10:37 |  
        3 0

        Polovysoká střela může být v pořádku, když brankář leží. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      kapitan.pisoar     před 4 lety 29.09.2020 23:14 |  
      2 4

      Na nejake soudy nad Kuchtou je jeste brzo, ale zase si nelzeme do kapsy. 2x sel na golmana a pokazde zklamal. Nebo snad by jsi psal i o golmanovi, ktery dostane goly "ale sel tam pekne, sahl si, priste to treba chyti"? Asi ne, snad se Kuchta chyti, ale radsi bych zkousel Simu a podobne stare hrace, nez vecne talenty...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Dr. Fe1     před 4 lety 30.09.2020 10:27 |  
        0 7

        Kuchta takhle hrál už v Liberci, tedy spoustu jasných šancí zazdil. Takže máme to co jsme koupili. Ale já ho neodsuzuji a doufám, že mu tam i něco sem tam padne. Do šancí se dostává, dobře napadá a teď jen doufat, že produktivita bude alespoň částečná. Ale myslet si, že najednou začne proměňovat všechno nebo většinu šancí, to je asi naivní. To je spíš naděje do vzdálenější budoucnosti, někteří se to časem naučí - viz třeba kdysi Standa Vlček nebo Radek Drulák - v mládí zazdívačí, v pokročilejším věku celkem produktivní útočníci.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    iwanowicz     před 4 lety 29.09.2020 12:15 |  
    5 0

    Jen bych doplnil zajimavost, ze nas brankar a trenersky tym se mohli dockat vysnene Kolarovi asistence primo ze hry, bohuzel Kuchta samostatny najezd po Kolarove vykopu absolutne nezvladl. Skoda. Snad se te asistence Kolar v nasem dresu docka..

  10. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 30.09.2020 12:49 |  
    0 0

    Nevím, ale Kúdela dal jako obránce dva góly, obrana není 100% jistá v žádném zápase, ale udržela nulu, takže za mě deset. Karafiát, Malinský a Traoré zhruba stejný výkon jako Standa. Lingr mě se líbil stejně jako Provod, ikdyž ten už na podzim měl už slabší chvilky viz Pardubice, ale to bylo dáno špatným postem, Lukáš není středový záložník, ale křídlo. Davidovi jsem dal 7 a Kolářovi 8. Oscar a Petar u mě stejné známky. Kuchta rovněž, bohužel to zakončení je u něj na zastřelení.