Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 20/21 6

Na startu reprezentační přestávky vychází šestý díl podcastu SN Mezi námi fanoušky. Tentokrát sestava quelhar, Vlajkonoš, pan Lama a Libor Hladiš hodnotí domácí výhry nad Leverkusenem, Nice a Mladou Boleslaví a jednotlivce, kteří v těchto zápasech zazářili.

Po nepovedeném vstupu do skupiny Evropské ligy Slavia zabrala a doma porazila oba soupeře z nejlepších evropských lig, jak německý Leverkusen tak francouzské Nice. Především druhý z těchto zápasů přinesl hned několik výrazných výkonů od hráčů, od kterých se to nečekalo. V podcastu jsme obě utkání rozebrali postupně, k výhře nad Leverkusenem přispěl sudí Collum červenou kartou pro Bellarabiho v půlce prvního poločasu, Nicolae Stanciu v druhé půli neproměnil penaltu a zápas rozhodl Peter Olayinka. Diskutovali jsme také o tom, jestli se hosté po vyloučení svého hráče rozhodli spokojit se s bodem a jestli nakonec nebylo pro Slavii štěstí, že vítěznou branku vstřelila až tak pozdě v zápasu, kdy Leverkusen neměl až tak moc času reagovat.

Mnoha absencemi poznamenaná sestava Slavie pak zcela zasloužené porazila Nice a výkony Simy, Oscara, Kuchty a znovu Olayinky zasloužily speciální zmínky. Také v tomto případě nás zarazil výkon soupeře, který jako by si myslel, že se oslabená Slavia porazí sama. Na závěr podcastu jsme se krátce dostali k zápasu s Mladou Boleslaví, ve kterém měla Slavia nakročeno k vysoké výhře, nakonec se musela v průběhu druhé půle strachovat, aby Boleslav po některé z až nepříjemně častých chyb slávistů nevyrovnala.

Omluvte značně sníženou kvalitu záznamu způsobenou nahráváním online místo ve studiu.

Obsah:

(00:00) Slavia - Leverkusen 1:0
(43:15) Slavia - Nice 3:2
(1:27:20) Slavia - Mladá Boleslav 1:0

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Komentáře (121)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

    travel (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 10:00 |  
    9 8

    Quelhare,co do podcastu SN pozvat Sokratese ?

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

      Boo_SKS     před 3 lety 10.11.2020 12:56 |  
      9 5

      Sokrates je asi nerealny, ale taky bych rad, kdyby obcas tu particku twitterovych kamaradu, kteri nejsou vubec aktivni na SN, doplnil nejaky znamy mistni diskutujici, ktereho i tady casto cteme.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

        travel (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 13:16 |  
        9 2

        Je nereálný,protože nepatří do té partičky,chápu to dobře?

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

          Boo_SKS     před 3 lety 10.11.2020 13:26 |  
          5 4

          Takhle, za normalni situace je to asi vylouceny proto, ze Sokrates bydli na Sumave a podcast se nataci ve studiu v Praze, jenze tedka se to dela na dalku, takze teoreticky by to slo, ale v praxi to s nejvetsi pravdepodobne stejne neklapne, protoze v MNF se toci +- nemenna particka kamaradu, kteri se znaji osobne, jsou spolu v ruznych fanouskovskych pobockach, jsou v podobnem veku a jejich aktivita je predevsim na Twitteru.

          A lide jako Sokrates jsou uplne mimo tuto Twitterovou bublinu, jsou sice vyznamnymi osobnostmi na SN, ale s temito lidmi se neznaji, a proto zkratka radeji pozvou na pokec sve zname, nez uplne ciziho cloveka. A to nemyslim nijak spatne, ale pouze vysvetluju, proc tomu asi tak je.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

            donford     před 3 lety 10.11.2020 16:34 |  
            9 4

            Tak Sokrates to má do Prahy 115 km po strakonické, neb nebydlí přímo na Šumavě, spíše v jejím podhůří, i když ze svého bydlení má Šumavu jako na dlani. Do Prahy jezdí autem na Slavii a za kulturou pravidelně, má i různé znalosti z fotbalového zákulisí a jsem si jist, že jako horoucí slávista, ale nikoliv fanatik, by do debaty vznesl mnoho lidského a moudrého, dík svému nadhledu. Vůbec se mi nechce věřit, že by se v debatách dělili slávisti na ty, co se znají a neznají. To by pak vznikaly jakési podivné skupinky, dokonce snad nové věrchušky, jež by samozřejmě jistou izolací mentálně odumíraly, pokud by nepřistoupily na možnost vyjádření druhých a na okysličování názorů. Což by vedlo k tomu, že sejde se partička jako na pivu a pokecají si, cosi někomu vyčtou, prstíkem zahrozí a nanejvýš cosi tajemného a neurčitého pro budoucnost prohodí. Podobné partičky jsou v lecjaké hospodě a toto my jistě nechceme. I na O2 u Svěceného přijde do každého dílu vždy někdo nový a s novým pohledem, novým názorem. Schovávání se za bublinu a za pokec se známými by každou debatu jen devalvovalo a přestala by mít brzy cenu. Toť můj názor.


            Komentář byl uživatelem upraven (10.11.2020 16:49) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

              bongor     před 3 lety 10.11.2020 21:41 |  
              2 2

              My co se známe,to od někud znám.mám dojem že z Bylo nás pět.Jinak bych se taky přimlouval za účast přítele Sokrata.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 16:58 |  
      12 3

      Souhlasím. A pak, do silvestrovského vydání, bych prosil doktora. :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

        Max1     před 3 lety 10.11.2020 17:05 |  
        4 1

        otázkou je, zda by to spíš nepatřilo do škatulky horor :-D

  2. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

    Akuls     před 3 lety 10.11.2020 16:10 |  
    20 6

    Sokrates je jistě úctyhodný fanoušek Slavie, nicméně nejsem si jistý, že by právě on byl tou personou, která by diskuzi nějak "rozproudila". To já bych raději uvítal mezi diskutujícími třeba JS, kjandourka, dropta nebo Alanora, tam by to mohlo být při jejich očekávaných rozdílných pohledech na určité skutečnosti a témata docela zajímavé. Jinak totiž budou tyto Podcasty hochů, kteří spolu chodí, brzy připomínat diskusní pořad bývalého generálního ředitele ČST Zelenky "5 u číše vína".
    A ještě bych si dovolil vyjádřit názor, že k výhře Slavie nad Leverkusenem nepřispěl skotský sudí Callum, ale brutálním a přitom zcela zbytečným zákrokem hráč Bellarabi. Dobře to řekl v TikiTaka, a utřel tím i komentátora Svěceného, herec a fanda Sparty Ondřej Vetchý, že kdyby takový faul jako prase udělal hráč Slavie, tak žádný český fanda proti té červené kartě ani nepípne a naopak s ní bude souhlasit, ale díky české malosti a zaprděnosti, když nakopne českého hráče fotbalista z klubu "velké 5ky", tak jsme z červené karty překvapení a dokonce jsme ochotní připustit, že vyloučení bylo přísné. Nebylo, mrkněte se někdy na nějaký zápas skotské ligy, rozhodčí tam rozhodně nejsou útlocitní, hraje se to tam pěkně od podlahy a přitom žlutých karet tam moc vidět není, ale za podobné zákroky se tam červená vytahuje naprosto běžně.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

      kjandourek (admin)     před 3 lety 10.11.2020 19:58 |  
      6 3

      Já Vás asi trochu zklamu: v podcastu jsem byl zatím třikrát a s Kubou (JS) jsem se tam už potkal.... a možná překvapivě k žádnému třaskavému nesouznění nedošlo... Naposledy jsem byl v podcastu tuším že s Vetym - také tam bylo pár témat, na nichž jsme se úplně neshodli, ale nikdy to nebylo nějak vyhrocené, aby to nevypadalo jako povídaní kamarádů, co spolu chodí do hospody...

      Ono to bude trochu tím, že v anonymitě internetové diskuze člověk snáze vypění... ale když tam sedíte naproti sobě u jednoho mikrofonu... teď jste si navzájem sympatičtí, protože jste prostě oba slávisté... tak najednou nemáte chuť se hádat.... na to, co ten druhý říká, tak souhlasně pokyvujete hlavou, protože tak nějak chápete, že i jemu jde v prví řadě o Slavii jako takovou... a pak ta oponentura není tak důrazná, jako když oba sedíte u klávesnice a říkáte si, co to na druhé straně musí sedět "za vola"... :-)

      S Ondrou Vetchým jsem souhlasil - moc se mi v Tiki-Taka líbil... i jeho vysvětlení, že fandí Spartě prostě proto, že za ní jako kluk dělal džudo.... a teď že je nervózní u Tv při jejích zápasech, ale že už to začíná podobně cítit i když v EL hraje Slavia... Tak nějak mi vyvrátil ten pocit, že v roli Luňáka hrál sám sebe :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

        JS (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 20:09 |  
        7 4

        Mně osobně se vždy hodně líbí diskuse dvojice Vety/Cuba, protože od nich očekávám dva trochu rozličné pohledy, dobré argumentační schopnosti a umění podložit je zkušeností a jistou zemitostí. Já jsem taky pro pluralitu názorů a občas mi přijde, že si v MNF všichni nějak moc notují.

        Jinak tehdy tam, Karle, snad nebylo nic moc tematicky třaskavého na pořadu dne, co si tak pamatuji. :D

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

          kjandourek (admin)     před 3 lety 10.11.2020 20:16 |  
          0 3

          No mě tenkrát překvapilo, že jsme si tak notovali... už si nevybavuju, jaké tehdy prožívala Slavia období... nebylo to první Trpišovo jaro? Určitě jsem tam byl jednou krátce po zápase v Brně, který jsme vyhráli hlavičkou Tecla 1:0, ale výkon to byl šílený .... :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

      Dr. Fe1     před 3 lety 10.11.2020 22:39 |  
      3 8

      Přesně - červená zcela jasná. Faul bez míče, s cílem zasáhnout nohy protihráče, bez snahy hrát míč. Za tohle by měla být červená bez diskuze, řeči o přísnosti vůbec nejsou na místě.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 16:56 |  
    7 7

    Vím, že budu za hnidopicha, ale slůvko "jakoby" bych zakázal. Dělal jsem si čárky a po deseti minutách, popsaným papíru a vypsaný propisce jsem toho nechal. Ale i tak tyhle podcasty poslouchám rád. ;-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

      JS (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 19:56 |  
      2 8

      Tak jakoby prostě to je asi jako taková normálka v tý jakože mluvený češtině.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

        kjandourek (admin)     před 3 lety 10.11.2020 20:00 |  
        2 2

        To je podobné jako "vlastně", "prostě" a taková další zcela zbytečná, leč hojně používaná slova :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

          JS (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 20:06 |  
          1 5

          Jo, na vlastně jsem vlastně zapomněl, sakra.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

            jose01     před 3 lety 10.11.2020 20:29 |  
            1 5

            nějak se poslední dobou používají (nebo si toho víc všímám) takový zhovadilý slova jako "teďkonc" atd. ale co mě poslední dobou dorazilo, bylo to idiotský spojení "příjdu déle" který dokonce nějakej chytrák vpašoval do matematiky pro druhou třídu, když jsem to tam viděl, málem jsem tu stránku rozerval.

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

              JS (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 20:49 |  
              0 6

              ‚Přijdu déle‘ je podkrkonošská a královéhradecká specialitka, kterou do Prahy zatahuje náplava z tohoto regionu. Taky mi z toho vstávají chlupy na krku, větší mluvený nesmysl asi fakt neexistuje.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                jose01     před 3 lety 10.11.2020 20:59 |  
                0 0

                jenomže chápeš, že to přes několik trotlů , kteří to kontrolujou, prošlo až do oficiálních učebnic? pak to tady taky tak vypadá

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                  Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 21:20 |  
                  4 3

                  Koukám, že jsem tu zažehl zajímavou debatu. Musím toho využít a ještě upozornit na jednu věc, možná spíš dvě. První je hojně používaný patvar "by jsme, by jste" atd. Toto jsou nesmysly a správný tvar je "bych", "bys", "bychom", "byste". Druhá věc je připojování nesmyslného "ti", případně "-ti" za číslovku. Např. "5-ti", "50ti" a podobně. To tam naprosto nepatří a "Vyhráli jsme rozdílem 5 gólů" se čte "Vyhráli jsme rozdílem pěti gólů". Zajímavé je, že snad nikdo nenapíše 1-oho, 2-vou, 3ří, 4yř a podobné nesmysly. Tak proč, u všech všudy, 5-ti?

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                jose01     před 3 lety 10.11.2020 21:03 |  
                5 3

                jinak královohradecká specialita je koncovka oj, jdu k řediteloj-to jsem šel do kolen, když jsem to slyšel. Je pravda , že když jsem něco řekl já, tak zase byli na kolenou oni. Když jsem tam řekl rožni, tak začali chystat gril...

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                  bongor     před 3 lety 10.11.2020 21:49 |  
                  1 2

                  Ono je i slovo ředitel ptákovina,mělo by být řiditel,protože ten maník něco řídí a ne ředí.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                    wimpy     před 3 lety 10.11.2020 21:52 |  
                    1 1

                    Přestože funkcí ředitele je cosi řídit (například vzdělávací instituci), není verze řiditel ve spisovné češtině přípustná. Je zajímavé, že ředitel řídí, ale nic neředí…

                    To ne já, to gůgl. :-)

                    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                      jose01     před 3 lety 10.11.2020 22:01 |  
                      0 2

                      jsem řiditel tohohle autobusu...

                    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                      JS (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 22:38 |  
                      1 2

                      Za první republiky si říkali "pane řídící"...

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                  Dr. Fe1     před 3 lety 10.11.2020 22:36 |  
                  1 7

                  V západních Čechách je taky koncovka -ojc .... třeba to je kluk Novákojc

                  • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                    mudrc     před 3 lety 11.11.2020 06:34 |  
                    0 1

                    Ano, ale dost to tu postupem doby mizi

                    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                      jose01     před 3 lety 11.11.2020 16:07 |  
                      1 0

                      ony mizí všechny nářečí, myslím že dnešní děcka u nás na dědině poslouchat rozhovor babek tak z 80 let tak se absolutně nechytají. Holt globalizace.

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                  fredydj (přítel SN)     před 3 lety 11.11.2020 07:41 |  
                  0 1

                  Chlapci z podkrkonoší jdou do kolen zase z toho, když slyší spolu mluvit 2 pražáky.


                  Komentář byl uživatelem upraven (11.11.2020 07:42) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

              necich     před 3 lety 10.11.2020 21:06 |  
              3 3

              Tys nejspíše nebyl na vojně viď? Nechápu co je idiotskýho na krajovém slangu, nářečí apod. Souhlasím, že to nepatří do učebnic, ale jinak je to zcela normální a dokonce bych řekl, že i žádoucí. Taková pražská čeština je pro mnohé také k popukání. Kolik je angličtin, němčin apod.?

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                jose01     před 3 lety 10.11.2020 21:10 |  
                1 4

                naštěstí nebyl. jako u nás je taky nářečí, ale to je o komolení slov a ne nesmyslném slovním spojení

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                  wimpy     před 3 lety 10.11.2020 21:12 |  
                  0 1

                  Já byl, i když jen chvíli a bylo tam hodně idiotskejch krajovejch nářečí. Dá se říct, že kromě pražáků jsem tam rozuměl jen klukům od Liberce. :-)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                    jose01     před 3 lety 10.11.2020 21:20 |  
                    1 4

                    nám třeba to pražský zpívání vyloženě rve uši, ale jinak tomu rozumíme no. a není nic horšího než připitej pražák, to se ještě násobí

                    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                      wimpy     před 3 lety 10.11.2020 21:21 |  
                      0 0

                      Já jsem pražák, co má chalupu u Rokycan (což je plzeňsko), takže vůbec nevím, o čem mluvíš. :-)

                      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                        jose01     před 3 lety 10.11.2020 21:23 |  
                        2 3

                        to nevadí, jsou i horší věci než bejt pražák

                        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                          wimpy     před 3 lety 10.11.2020 21:24 |  
                          2 0

                          To jistě, vlastně všechny ostatní. :-)
                          A važ slova, jsi na stránkách slavné Slavie PRAHA! :-)

                          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                            jose01     před 3 lety 10.11.2020 21:26 |  
                            1 2

                            no co už se da dělat, kousám to těžko, ale slávka je slávka

                            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                              wimpy     před 3 lety 10.11.2020 21:30 |  
                              0 0

                              a zkama že si ty?

                              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                                jose01     před 3 lety 10.11.2020 21:34 |  
                                0 0

                                tam kde mám srdce zadané

                                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                                  wimpy     před 3 lety 10.11.2020 21:35 |  
                                  0 0

                                  Takže pražák! Tos měl říct hned. .-)

                                  • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                                    jose01     před 3 lety 10.11.2020 21:37 |  
                                    0 1

                                    vyštěrchej si hubu oblázkama, nebejt doma tak si odflusnu

                                    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                                      wimpy     před 3 lety 10.11.2020 21:38 |  
                                      0 0

                                      Jako že nejsi srdcem ve Vršovicích? Tančíš na velmi tenkém ledě. :-)

                                      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                                        jose01     před 3 lety 10.11.2020 21:40 |  
                                        0 1

                                        klokana fakt nemusím

                                        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                                          wimpy     před 3 lety 10.11.2020 21:41 |  
                                          0 1

                                          A dost nemotorně.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                        mudrc     před 3 lety 10.11.2020 22:11 |  
                        0 3

                        Kde chaluparis wimpy, ja jestli mi nedelas luftaka :)

                        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                          wimpy     před 3 lety 10.11.2020 22:19 |  
                          0 1

                          Vranovice, patří to pod Břasy.

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                  necich     před 3 lety 10.11.2020 21:29 |  
                  2 3

                  :) tak hlavně , že v tom máš jasno... Komolení slov je in, určité slovní spojení je nesmyslné tudíž out... Super..

                  • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                    jose01     před 3 lety 10.11.2020 21:39 |  
                    1 2

                    tak jsem to nemyslel, ale to je jedno

                  • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                    bongor     před 3 lety 10.11.2020 21:53 |  
                    1 1

                    Co byste řekli,že je "pípl?"Ne není to anglicky,ale česky "ovád" od Lovosic.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                      necich     před 3 lety 11.11.2020 06:30 |  
                      0 2

                      U nás se říká "pipel"... :)

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

              fredydj (přítel SN)     před 3 lety 11.11.2020 07:35 |  
              4 1

              Ano, správně je to přijdu dýl.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                jose01     před 3 lety 11.11.2020 16:01 |  
                0 1

                to je snad ještě blbější

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

      wimpy     před 3 lety 10.11.2020 20:53 |  
      3 3

      A já čekal, že tě dostane to "pozvat Sokratese" dole v příspěvku :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 21:22 |  
        2 5

        To mi nevadí. Třeba je to jeho občanské české jméno a pak není důvod ho skloňovat podle onoho řeckého herce, zpěváka, nebo snad fotbalisty, nebo kdo to vlastně byl. Když se někdo jmenuje Mates, taky neřekneš pozvat Mata, ale Matese. :-)


        Komentář byl uživatelem upraven (10.11.2020 21:26) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

          wimpy     před 3 lety 10.11.2020 21:32 |  
          1 1

          To by ses divil, já jezdím i nakupovat do Glóbu. :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 21:34 |  
            0 2

            No... já raději do Kauflandu, ale to sem snad nepatří...

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

              wimpy     před 3 lety 10.11.2020 21:37 |  
              0 2

              Nejlepší je stejně Lidlus.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 21:41 |  
                1 2

                V Lidlusu nemaj takový ty skenery. To je výborná věc. Vezmeš si třeba balíček klobás za 30, naskenuješ, objeví se ti 70, tak vymažeš a hodíš zpátky do regálu.

                A já už končím, nebo budu potupně vymazán a obarven. :-)

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                  wimpy     před 3 lety 10.11.2020 21:43 |  
                  0 0

                  Ty jsi ještě mladej, mě tyhle novoty neberou. :-)

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                bongor     před 3 lety 10.11.2020 21:55 |  
                1 2

                Majitelé Lidlu a Kauflandu jsou bráchové.

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                  wimpy     před 3 lety 10.11.2020 21:55 |  
                  1 1

                  Romul a Rem!

                  • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                    jose01     před 3 lety 10.11.2020 22:07 |  
                    2 1

                    Sultán a Tyrl

                    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 22:35 |  
                      1 1

                      Dante a Beatrice, Tristan a Isolda, Siegfried a Kriemhilda.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                        clash     před 3 lety 11.11.2020 08:48 |  
                        1 0

                        Ábel a Kokain

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

          JS (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 21:35 |  
          0 6

          Přesně. Ještě, že tu nemáme žádného diskutujícího Zeuse.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 21:39 |  
            1 2

            No, před časem sem psal nějakej "Pán Bůh". Třeba to byl on.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

      Leksel     před 3 lety 10.11.2020 21:30 |  
      5 3

      A cos tím chtěl jakoby říct? Vlastně jenom to, žes prostě nebyl řádně připravenej a vzal sis málo papíru a k tomu ještě vypsaný pero. Prostě tvůj jakoby kritickej žalm je vlastně jenom o neschopnosti mít dostatek papíru a pero s dostatkem náplně.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 21:33 |  
        3 4

        Tvou kritiku s pokorou (mně vlastní) přijímám. Zítra si zajdu do papírnictví pro několik sešitů a mnoho propisek.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

          Leksel     před 3 lety 10.11.2020 21:44 |  
          3 3

          Vlastně to není s tebou zas až tak zlý, prostě jenom někdy píšeš tak jakoby originálně.

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

              JS (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 22:39 |  
              4 5

              *Děkuji.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

                Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 22:50 |  
                4 2

                Není zač. Já ti také děkuji. Není hned svět hezčí, když si všichni vzájemně poděkujeme? :-)

  4. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

    JS (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2020 20:10 |  
    2 6

    Díky za podcast, Quelhare. Je fajn, že zase máme o čem diskutovat po té příšerné pauze.

  5. Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

    tobro     před 3 lety 10.11.2020 22:03 |  
    0 3

    Významový rozdíl si dohledejte. Mimochodem, v Holešovicích se kdysi taky vařilo pivo Pražan https://aukro.cz/pivo-prazan-6969490148 , žádný Pražák! Za mého mlada to příliš lahodný mok nebyl; někteří místní opilci by si to mohli ještě pamatovat...

    • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

      SKEP     před 3 lety 10.11.2020 22:40 |  
      8 0

      Pražan, to bylo pivo znalců. Kdo ho znal, ten ho nepil.

      • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

        Dr. Fe1     před 3 lety 10.11.2020 22:45 |  
        0 9

        :-)

      • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

        wimpy     před 3 lety 10.11.2020 22:49 |  
        2 2

        Pražan byla desítka, relativně nezávadná voda bez chuti, dvanáctku ovšem tehdy Holešovice vařili pod jménem Pragovar, ta byla horší, to nechutnalo a ještě nakládalo. :-)
        Z pražských pivovarů byly tehdy Holešovice určitě nejhorší. Na druhou stranu musím říct, že jsem pil spoustu horších piv.

        • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

          bongor     před 3 lety 12.11.2020 19:33 |  
          1 1

          Sbírka těch nejhorších byla v Jugošce v 70.letech,Namátkou:Nikšičko,Karlovačko,Zagrebačko.O dvacet let později koupili licenci myslím od Rakušanů,Lederer a to bylo hodně dobrý.

          • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

            bongor     před 3 lety 12.11.2020 19:38 |  
            2 1

            Ale dodatečně se musím omluvit Jugošům.Ještě daleko větší patok točili v Tatrách,byla to popradská sedmička.No děs a běs.Ovšem byli jsme tam v pivovaru na exkurzi a tam si sládkové pro vlastní spotřebu vařili myslím dvacítku.To bylo hodně dobrý,ale moc se jich nedalo vypít.

            • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

              wimpy     před 3 lety 12.11.2020 20:11 |  
              0 0

              Já tedy mluvil výhradně o českých/moravských pivech. Už Slovensko bylo o level jinde, takovej Šariš nebo Gemer byl na naše poměry horších piv extra špatnej. Ale třeba na jihu Moravy čepovali Podlužan a to bylo taky šílený. Proti tomu byl Pražan pouze bez chuti. :-)

              • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

                Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 13.11.2020 14:51 |  
                0 0

                Hele, nerýpej nám do Podlužanu :D Mmch. pár let zpět pivovar pod zámkem obnovil činost - koupil jej majitel "večerek" a vlastně si obnovil výrobu lowcost rezavé vody. Té nechal název Podlužan, no a pak má 11° Kance a ten se dá. Podstatné ale je, že pívovar každoročně (vyjma letos), dělá v červnu solidní víkendfest, kde ti na sluníčku je skoro jedno jak to chutná :D

                • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

                  wimpy     před 3 lety 13.11.2020 14:56 |  
                  0 0

                  Oni to obnovili? :-)
                  Tak to někdy musím ochutnat. Vojančil jsem v Pohořelicích, rok 1986, :-)

                  • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

                    SKEP     před 3 lety 13.11.2020 15:55 |  
                    0 0

                    Železniční pluk?

                    • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

                      wimpy     před 3 lety 13.11.2020 16:41 |  
                      0 0

                      Ano, byl jsem vojín mostař. Ale podařilo se mi zmizet přes modrou a ten rok to přestěhovali do Olomouce, co se přestěhovalo tam už nevím.

    • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

      Dr. Fe1     před 3 lety 10.11.2020 22:42 |  
      0 9

      Pražan jsem samozřejmě znal, svým kamarádům na plzeňsku jsem ho kdysi přivezl na ochutnání jako raritu, co se vaří u nás v Praze. Že jim nechutnalo jsem jim těžko mohl vyčítat :-) Tehdy byl ještě dobrý Gambrinus - před 35 lety , tehdy za 2,50 kč :-) - takže tomu Pražan těžko mohl konkurovat.


      Komentář byl uživatelem upraven (10.11.2020 22:43) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

        Dr. Fe1     před 3 lety 10.11.2020 22:47 |  
        0 9

        Ještě doplním, že dvanáctka nesla název Pragovar. Pražan byla klasická desítka.

        • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

          SKEP     před 3 lety 11.11.2020 08:01 |  
          0 0

          Vůbec si nepamatuji, kde se tyto lahůdky v Praze čepovaly. Předpokládám že v Juldě Fuldě. Není vyloučeno, že značná část produkce holešovického pivovaru směřovala na export, zejména do Sovětského svazu.
          Ostatně, Doktore, kam jste, coby nezletilý spotřebitel (student), v Praze chodil na pivo? Já se chodil občerstvovat zásadně tam, kde obsluhující personál nechtěl vidět občanský průkaz! A když vstřícný pan výčepní, zpravidla mírně podnapilý, neodmítl podat skleničku vícestupňové lihoviny či likéru, do takového slušného podniku jsem pravidelně a rád dojížděl přes celou metropoli! Velice nóbl byla například restaurace v nuselském hotelu Union, ve IV. cenové skupině vynikal nedaleký hostinec u Českého lva. Nejvíce kvalitních logálů náleven s jiných putyk se nacházelo na Žižkově. Samostatnou jednotku představovala provozovna U Kalendů na nábřeží, s dokonalou otevírací dobou, tuším že v 7:00. Tam se před vyučováním stihlo i několik piv, případně káv s chladičem (turek s rumem).
          Několikrát se přihodilo, že v "naší" hospodě vyměnili "obchodně zdatného" vedoucího. Na nostalgickou otázku, kde je, zpravidla přišla stručná odpověď - ve vazbě a vy, mládeži, okamžitě vocaď vypadněte!

          • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

            Dr. Fe1     před 3 lety 11.11.2020 08:19 |  
            0 8

            Já jsem asi mladší než vy, takže jsem toho z předrevolučních časů zas tolik nezažil a bez občanky chodil na pivo hlavně na vesnici. Už v době kdy jsem občanku vůbec neměl a nebylo mi tudíž ani 15 nám tam nalévaly na zábavách, já měl dlouhý vlasy, vypadal starší a tam se to tak nebralo ..... jo, to byly časy.

            V Praze pak hlavně na Žižkov, tam tuším v ulici Bořivojova byla řada vyhlášených putyk. No a ten Pražan - tuším že v ulici U Garáží, u holešovický tržnice , byla jedna taková příšerná nálevna, tam to možná čepovali - ono je to taky kousek od toho pivovaru, dnes už neexistujícícho. To byla jedna z takovejch hospod, kde vám dali pivo ať chcete nebo nechcete. prostě přišel jsi do hospody, přistálo ti pivo na stole, vypil jsi tak půlku a už tam bylo další .... :-) A bylo marný protestovat , že třeba ještě nechcete, to jste se pak se zlou potázal :-) Takže odtamtud jsme po pár hodinách vypadli zpitý jako mužici :-)

            No a Julda Fulda, to taky dobře znám. Tam jsem taky párkrát popil a i ten Pražan tam asi měli. Tam je takový to občerstvení nad Maroldovým panorama, nad schodama, to snad existuje dodnes a řada dalších .....


            Komentář byl uživatelem upraven (11.11.2020 08:23) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

              SKEP     před 3 lety 11.11.2020 09:34 |  
              0 0

              Kousek od Bořivojky, na nároží ulic Krásova (to je ten krpál za Plincnerákem) a Vlkova, před Listopadem 89 výborně prosperoval hostinec U Smrčků, široko daleko vyhlášený chutnou delikatesou jeleními karbanátky s bramborovým salátem, pro svou cenovou dostupnost strávníky velice oblíbenými.
              Naprostou jedničku na poli žižkovské gastronomie představoval též podnik zvaný U Sumce, přímo na Plincneráku u horního asfaltového házenkářského hřiště a kuželníku. Dodnes si pamatuji nedůvěřivé, až zděšené pohledy fotbalistů, tuším že z Bielefeldu (tehdejší NSR), na jejichž počest byla v tamním "sále" pořádána pozápasová slavnostní galavečeře.

              • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

                Dr. Fe1     před 3 lety 11.11.2020 23:23 |  
                0 7

                Vy jste opravdu znalec, to já takovými encyklopedickými znalostmi o pražské gastronomii posloužit nemůžu. Díky za obohacení mých vědomostí.

          • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

            Ondráš     před 3 lety 11.11.2020 12:16 |  
            0 0

            My chodili pravidelně do hospy od šestnácti a nepamatuju si, že by měl někdo problém s věkem. Ale je fakt, že to nebylo v Praze a navíc těsně po totáči, kdy byli lidi víc uvolnění a doba divoká:)

          • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

            wimpy     před 3 lety 12.11.2020 20:17 |  
            0 0

            Holešovice se asi moc neexportovaly, bylo to brané jako regionální pivo. Čepovaly se, světe div se, převážně v Holešovicích. Ale tam bylo spousty hospod.
            Tebou vyzdvihovaný Žižkov měl jedno velké privilegium, tehdy patřil k nejlepším pivům především Kozel, ale hlavně ten vyrobenej skutečně v Popovicích. Vyráběl se asi na pěti místech, v Kostelci nad ČL, Benešově jen co si pamatuju. Ale ten z Popovic byl fakt výbornej. No a v Praze se z nějakého logistického důvodu dodával hlavně na Žižkov. Hnusný, zaplivaný čtyřky, plný prapodivných existencí, ale špičkové pivo. :-)

            • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

              SKEP     před 3 lety 12.11.2020 20:49 |  
              0 0

              Tehdy hospody spadaly pod přîslušný RaJ dle obvodu, snad jen Praha 2 měla, nevím proč, asi že se na jejím katastru nacházelo mnoho ubytovacích zařízení, svůj podnik Hotely a restaurace Praha 2. Myslím, že každý RaJ (restaurace a jídelny) uzavíral smlouvy s pivovary samostatně a tak měl každý obvod svou značku. Alespoň ve IV. cenové kategorii.

              • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

                wimpy     před 3 lety 12.11.2020 21:04 |  
                1 0

                Hlavně většina pivovarů byla jen regionálních a mimo svůj region vyvážely jen výjimečně. Například Krušovice měly v Praze čtyři hospody. Všude byla Plzeň, Gambáč a Budvar. Všude myslím rovnoměrně, hustota hospod byla rozdílná. Zrovna ten Pražan mimo Holešovice nebyl snad nikde. Staropramen, Braník a Kozel byly po Praze rozmístěné víc.
                Jinak si pamatuju, že jsme tehdy jeli řeku a půl povodí byl jeden pivovar. Otava a Strakonický nektar, to kazilo dovolenou. :-)

                • Re: Jsem hrdý Pražan a zdravím všechny "Pražáky"!

                  Andre18     před 3 lety 13.11.2020 11:02 |  
                  0 1

                  Strakonické lidové moudro zní:Dej si Nektar,poser hektar! Můžu potvrdit pravdivost tohoto rčení.

  6. Lama

    Dr. Fe1     před 3 lety 10.11.2020 22:57 |  
    0 11

    Ten pán co v podcastu diskutuje pod nickem Lama je ten samý co psal na iDnes pod nickem I´am No1 ? Což mu řada lidí (hlavně sparťanů) schválně komolila na "Lama" ?

  7. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 11.11.2020 08:15 |  
    10 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Kávu mám před sebou a k tomu domácí hnětynku, protože máme dnes ve Strakonicích posvícení :-)).
    Podcast se mi líbil a děkuji Quelharovi za dobrou práci. Aspoň už bylo o čem povídat díky našim zápasům jak v poháru, tak už i v lize.
    Díky za to, že někteří z Vás jste upozornili v disputaci na vystoupení herce Ondry Vetchého v pořadu TIKI TAKA a jeho vyjádření k té červené kartě pro toho Bellarabiho. Svěcený koukal jako "vyoraná myš".
    Ondru Vetchého znám trochu blíž z našeho rozhovoru po jednom jeho vystoupení. Je to velmi uvážlivý a rozumný člověk a mám k němu úctu.
    Byl bych asi pokrytec nejhoršího ražení, kdybych dělal, že jsem nezaregistroval disputaci o mé účasti v podcastu MNF.
    Především ctím, že je to pořad, který vymyslel, zavedl a dělá přítel Quelhar a ctím jeho právo na výběr disputujících. Má na to plné právo a je to jen na něm.
    Doufám, že ani přání přítele Travela nezaznělo jinak, než jako možný návrh na obměnu disputujících a nic jiného.
    Také bych třeba rád slyšel některé názory našich spoludisputujících tady na SN, když jejich příspěvky se tu objevují již dlouhé roky. A že Vás tady je. Navíc si přečtu většinou skoro všechny příspěvky a pořád se učím.
    Tak jako většina z Vás si u některých najdu mnoho shodného a někde prostě nesouhlasím. To patří k dobré disputaci.
    Jen bych chtěl dodat, že bych si nikoho z Vás nedovolil předem posuzovat, zda jste nebo nejste vhodnými adepty pro Qouelharův pořad a sám sebe nepovažuji za nikoho výjimečného. Z disputací si každý z nás určitě udělá úsudek o disputujících na SN a "dá si je do nějakého šuplíku". Ale živá debata z očí do očí je něco, co se tvoří pouze a jen při tom živém rozhovoru. A to je na každém podcastu to nejlepší.
    To je vše co jsem k tomuto tématu chtěl říci. Pokud budu pozván, tak určitě neodmítnu pozvání. Ale to by udělal asi každý z Vás, komu by taková pocta byla dána.
    Snad jsem uspokojil i přítele "Wulfa" a snažil jsem se vynechat slůvka "jakoby" a jiná další.
    Stejně si myslím, že jestli máš Wulfe papír a propisku, asi nezůstanu bez chyby viď :-)).
    Přeji Vám pěkný den.
    P.S: Díval jsem se na sestavu na dnešní zápas s Německem a nevěřím svým očím....... :-((
    Dočkal mluví o pokoře a to už je na trpké pousmání po tom, co povídal po zápase s Plzní. Kapitán :-((
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (11.11.2020 08:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 11.11.2020 10:44 |  
      1 3

      Ahoj Sokrate, já si nemůžu holt pomoct, ale mě tahle akustická konstanta (opravdu nevím, jak jinak to nazvat, protože vypuštěním tohoto slova by se smysl věty vůbec nezměnil) v tom povídání ruší. Trošku by to mohli pánové omezit. Nejlépe se poslouchá asi pan Ocetník.
      Papír a tužku jsem nesehnal a rozhodně nechci nijak zbytečně šťourat. Nakonec, na mé interpunkci by si jistě také leckdo smlsnul. :-)
      A ještě bych chtěl napsat, že pokud by náhodou někoho napadlo pozvat do debat mě (ne že bych si myslel, že by to někoho mohlo napadnout), odmítl bych, jsem soudný. :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 11.11.2020 12:13 |  
        1 1

        Ahojky Wulfe :-)).
        Rozumím a díky za odpověď. A pozdravuj Vary Karlovy :-)).
        Sokrates55

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

          Dr. Fe1     před 3 lety 11.11.2020 23:32 |  
          0 9

          Říká se Karlovo Vary :-) (slyšel jsem vícekrát od plzeňáků ...)

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 12.11.2020 01:56 |  
            4 0

            To říkáš možná ty.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

        obiwan     před 3 lety 11.11.2020 14:32 |  
        2 0

        No...já neskutečně trpím, když poslouchám někoho, kdo skoro v každý větě používá "jakoby". Pokud to není někdo, na kom jsem bytostně závislý, tak se ho hned ptám, jestli to bylo jakoby, nebo opravdu...docela to zabírá:-) Zatím vede jedna dáma, která mi řekla, že má jakoby tři sestry:-) Anton Pavlovič by jistě byl spokojen, ale...

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

          Dr. Fe1     před 3 lety 11.11.2020 23:36 |  
          2 8

          Klasický výplňový slovo, který pozužívají lidi s omezeným slovníkem a slabou vyjadřovací schopností.

          Něco podobnýho je slovo "prostě". To mě štve ještě mnohem víc. Pokud si dobře pamatuju, tak to používal například sparťan Zelenka (ta kudrnatá ovce) a ten řekl "prostě" snad v každý větě nejmíň dvakrát ..... :-)

          Prostě to tak říkal, protože byl prostě takovej. Prostě sparťan, prostě nechytrej ....

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

      bongor     před 3 lety 12.11.2020 19:44 |  
      3 0

      Flusalovi už zbylo jen to kecání a flusání.Karma si ho našla.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 12.11.2020 22:21 |  
        3 0

        Máš pravdu Bongi.
        Při tom rozhovoru po utkání v Plzni, kdy Dočkal kritizoval rozhodčího Fraňka, že nedával plzeňákům karty, to už bylo opravdu na pár facek.
        Sokrates55

  8. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

    Snivec     před 3 lety 11.11.2020 09:41 |  
    2 1

    Dekuji za dalsi podcast. Podle me vyber fanousku je v pohode. Co vzdy posune podcast o level vyse je, kdyz hostem je nekdo z klubu. Muze to byt i nekdo, kdo se praci kolem fotbalu zivi, takze z vedeni, realizaku, pripadne hrace, byvale hrace, klidne i nejakeho novinare. Vim, ze asi nebude jednoduche zajistit takoveho hosta, ale bylo by to spestreni. Jeste jednou diky.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

    kapitan.pisoar     před 3 lety 12.11.2020 07:29 |  
    5 8

    K podcastum se většinou nevyjadřuji, ale jen mě tak napadá jestli by nestálo za to, pozvat taky někoho kdo má i trochu odlišné názory. Trochu nuda poslouchat čtyři borce, kteří si tam dvě hodiny přitakávají...

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

      Snivec     před 3 lety 12.11.2020 18:36 |  
      3 1

      nebo pozvat odbornika z rad fanousku, ktery presne vi, jak ziskat prachy, jak s nimi nakladat, jak ridit klub, jak postavit akademii, jak to ma delat trener, koho stavet, jak spravne vyuzivat hrace apod. urcite by se tady na diskuzi takovy odbornik na vse nasel a pak by ten podcast dostal uplne jiny rozmer ;)

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

        bongor     před 3 lety 12.11.2020 19:46 |  
        4 2

        Jo,je tady a všichni ho známe.Je to přeborník v minusech,ale zcela splachovací.A není to doktor.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

          kapitan.pisoar     před 3 lety 13.11.2020 02:47 |  
          1 4

          Tak já si rozhodně žádnou takovou ambici nekladu, ale není na škodu si občas poslechnout někoho s diametrálně rozdílným náhledem a třeba se tak i zamyslet nad tím svým a třeba ho i poupravit, to je právě účel diskuze.
          A k tomu splachování, bohužel jsem už dávno přišel o svůj originální profil, který jsem si založil někdy kolem roku 2000. A kapitana pisoara jsem si založil jen kvůli tipovačce, protože mě to jednak přišlo vtipné a druhak protože jsem nepánoval zapojovat se do diskuze u čeho jsem měl radši zůstat :D. No a že mě to teď dohání a jsem jednoduchý cíl, no co už, já se z toho nesložím ;)

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

        kapitan.pisoar     před 3 lety 13.11.2020 02:49 |  
        2 6

        Já myslím že takový "odborníci" jsme tady do jednoho všichni :D

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

          kapitan.pisoar     před 3 lety 13.11.2020 20:25 |  
          2 5

          No a pak se mě tady někdo může smát a divit se, že jsem přeborník v mínusech, kdzyž tu dostanu namínusované, za slušně napsaný příspěvek, kde píšu prakticky o sobě, aniž bych mluvil o klubu nebo někom jiném. Tady člověk se "špatným" nickem dostane mínusy i když řekne "Dobrý den"....
          Vás ubožáky bych chtěl někdy potkat a podívat se co jste to za tragédy, asi budete nějací ti Slavia Ynteleguans HAHAHA

  10. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

    Dennis     před 3 lety 12.11.2020 21:04 |  
    1 0

    Jinak jak se v podcastu v jedné chvíli kritizoval Bosák za to, jak komentuje naše zápasy, tak včera před zápasem s Německem na úplném začátku prohlásil s plnou vážností, že naše liga je co do kvality tak šestá sedmá v Evropě. To jen pro představu, jak daleko je od reality... Jestli říká šestá či sedmá, tak já říkám, že těch pět prvních lig je jasných (ať si myslíme o francouzské co chceme a při vědomí toho, že italská šla hodně dolů) a naše liga bohužel prostě není kvalitnější než ruská, turecká, portugalská, belgická nebo holandská. S tou švýcarskou, rakouskou nebo řeckou bychom se asi měřili rádi a už je to podobný level. Schválně, kde vidíte aktuálně českou ligu v Evropě?

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

      wimpy     před 3 lety 12.11.2020 21:17 |  
      4 0

      Národní koeficienty to asi odrážej docela slušně. Minimálně dvě země maj druhé ligy kvalitnější, než my tu první.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

    SKEP     před 3 lety 12.11.2020 22:34 |  
    0 1

    Možná znáte Krušovickou chalupu na Pankráci u magistrály, zvanou Krušárna. Ta fungovala už za bolševiků. A Budvar přirozeně U medvídků či na Vlachovce. Velice příjemné posezení u sklenice plzeňského bývalo na Malé Straně - U kocoura či U krále Brabantského. U botanické zahrady Na Slupi se chodilo k Trajcům, na Smíchově k Tatrovce, v Dejvicích na Barikády, na Letné byla Paliárka a hlavně Dvůr. Ve Strašnicích Blaník či Rezeda. Ale to se nedá vyjmenovat, těch vyhlášenejch lokálů byly mraky...

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

      wimpy     před 3 lety 12.11.2020 22:42 |  
      0 0

      Ještě bych si dovolil zmínit proti Dvoru vyhlášenou restauraci U Sojků, která cpala do piva CO2, jak je to dneska běžný, pro lepší říz. Tehdy to byla rarita.
      Nebo Na Slamníku, kam se chodilo dojíždět, neb zavírali ve dvě.
      Holešovické klasiky U Města Kladna, U Houbaře...

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

        SKEP     před 3 lety 12.11.2020 22:58 |  
        0 0

        Růžový sad na Jiřáku, u Klokoně ve Vršovicích, na Smaltovně v Holešovicích, na Hluboké na Ohradě, Merkur v Libni, Karlín u Zábranských, dále Bruska, na Bateriích, Špejchar, u Bansethů, Olympie...

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

          wimpy     před 3 lety 12.11.2020 23:00 |  
          1 0

          A U Koule, abychom nezapomněli. Já vlastně vůbec nevím, jak se doopravdy jmenuje. :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

          Dr. Fe1     před 3 lety 12.11.2020 23:40 |  
          1 8

          Většinu znám. Zajímavý je, že U Sadu se jmenuje další dost známá hospoda, celkem nedaleko od té U růžového sadu. U Sadu je na Škroupově náměstí. Některý jsou už dávno pryč - Na Špejcharu je místo hospody modlitebna mormonů :-) Hospoda u Smaltovny v Holešovicích už taky neexistuje delší čas, místo ní je tam nedaleko jiná, kde mají sparťanský barvy už zvenku, takže tam mě ani nenapadlo chodit .... Ale některý přežily dodnes - třeba U Bansethů je snad pořád U Klokoně taky .....stejně jako ty dvě hospody U sadu

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 6

            wimpy     před 3 lety 12.11.2020 23:49 |  
            1 0

            Na Smaltovně nepřežila revoluci, teď se jmenuje U Malého Berlína. Zato velmi nedaleká hospoda Na Šachtě je tam dodnes a nezměněná. sparťanské jsou tam úplně všechny, jedinou výjimkou bývávala Prašivka, která měla slávistického výčepáka. Velmi pikantní bylo, že kromě Dejvické sokolovny to byla jediná hospoda v okolí, kam směli vysloužilí sparťanští chuligáni. Také z ní byl veden útok půllitrem na autobus s našimi fotbalisty. Onen výčepák už tam nedělá, ale ještě asi dva roky zpátky jsem ho vídával na TS.