Fortuna liga

Slavia - Bohemians 2:1

Slavia porazila v 13. ligovém kole Bohemians 2:1 brankami Abdallaha Simy a Lukáše Provoda, kterému senegalské křídlo Slavie připravilo branku asistencí. Náskok Slavie na Spartu na čele tabulky se tak vrátil na pět bodů.

Trenér Trpišovský postavil stejnou základní sestavu jako před týdnem proti Liberci, v záloze tak opět nastoupili Oscar, Provod a Stanciu, na křídlech tradičně Sima s Olayinkou a na hrotu Kuchta. Už v první minutě si slávisté vytvořili gólovou šanci, Stanciu krásným míčem našel za obranou Provoda, který však míč ani nezpracoval ani nevystřelil a z šance nebylo nic, míč sebral Le Giang. Tlak Slavie pokračoval, Simova báječná klička do vápna ještě k zakončení nevedla, když Kuchta přiťukl Stanciovi, musel Le Giang vyrážet míč na roh. V sedmé minutě se slávisté radovali. Dlouhý míč z vlastní poloviny vyslal Stanciu, Sima z poměrně krkolomné pozice z úhlu udeřil do míče a ten ač nepříliš prudký zamířil naprosto přesně mimo dosah Le Gianga k tyči - 1:0! Hosté po inkasované brance přidali a vyrovnali hru, vybojovali si nějaké standardní situace, ale Kolář nemusel zasahovat. V 17. minutě centroval od brankové čáry Provod, Sima na míč nedoskočil a Zima za ním z voleje přestřelil. V 21. minutě Stanciu našel centrem Simu, kterému tentokrát hlavička ve výskoku nesedla a poslal míč jen slabě vedle brány. O tři minuty později si připsal první vážnější zákrok i Kolář, hosté dobře rozehranou akci dovedli k Dostálovi, který střílel zpoza vápna nepříliš prudce. V dalších minutách si oba týmy vytvořily zajímavé situace v okolí pokutových území, žádná z nich ale nevedla ke střele. Když už střílel Masopust zpoza vápna, míč letěl daleko mimo. Slávisté pak ubránili několik rohových kopů soupeře. Po faulu Dostála na Oscara se dostali hosté do největší šance první půle, Necid prošel do vápna, ale v klíčové chvíli mu míč o pár centimetrů utekl a Kolář jej sebral. Skvělý zákrok pak musel předvést Kolář poté, co v nastaveném čase první půle poslal na vlastní bránu prudkou hlavičku z několika kroků Kúdela. Masopustova další střela mimo pak poločas uzavřela, slávisté šli do kabin za vedení 1:0 po sedmé ligové brance Abdallaha Simy.

Ve třetí minutě druhé půle se míč odrazil na hranici vápna ke Stanciovi, který z první poslal míč prudce jen těsně vedle tyče. O dvě minuty později Olayinka pustil Masopustův míč na Bořila, který šel sám na bránu, ale ukopl si míč! Na druhé straně Kolář musel vyrážet Hronkovu pumelici na roh. Hosté nadále hráli velice aktivně a v poli se Slavii prakticky vyrovnali, hrálo se často na polovině Slavie a sešívaní se dlouho nedostávali ani k brejkům. Nepříliš povedený start do druhé půle vyřešil trenér Trpišovský střídáním Oscara, kterého nahradil Traoré. A vzápětí konečně přišel brejk, na který slávisté čekali. Kuchta vybojoval zdánlivě ztracený míč, předal Simovi, který poslal míč na Provoda, ten šel sám na bránu a dloubl míč přes Le Gianga - 2:0. Jenže vzápětí slávisté totálně propadli vzadu, klokani šli do přečíslení pět na tři, které vyřešili centrem na Hronka. K tomu už nestihl doběhnout Olayinka a Hronek snížil - 2:1. Zpět na dvoubrankový rozdíl mohl skóre posunout Stanciu, jeho další střela zpoza vápna opět skončila těsně vedle tyče. Podobný brejk jako předtím hosté měli také slávisté, ten skončil jen nastřelenou rukou Vondry, sudí Franěk nejprve odpískal penaltu, tu však po shlédnutí záběrů na videu odvolal. Na poslední čtvrthodinu zápasu nahradil Stancia na hřišti Lingr. V závěru zápasu si vysloužil žlutou kartu také trenér Trpišovský, který nevhodně komentoval několik nepřesných rozhodnutí sudího Fraňka. Zápas byl dost hektický, avšak bez vyloženě nebezpečných situací před oběma brankami, až v 89. minutě se za hlavičkou po rohovém kopu dral Zima, míč však netrefil dostatečně dobře. Závěrečnou střelu zápasu si připsal Květ, který z těžké pozice na hranici vápna poslal skákající míč vysoko nad bránu. Slávisté vyhráli těžký zápas proti dobře organizovanému týmu Bohemians 2:1 a vrátili náskok na čele tabulky na hodnotu pěti bodů.

13. - Neděle 20. 12. 2020 18:30

Fortuna liga, 2020/2021
2 - 1
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

7. Abdallah Sima
66. Lukáš Provod

Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

68. Hronek

Komentáře (308)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Bohemians

    hajnej     před měsícem 20.12.2020 18:21 |  
    1 0

    Do nich!!!

  2. Re: Slavia - Bohemians

    carevitchando     před měsícem 20.12.2020 18:23 |  
    5 0

    Za ten klokaní tvít jim dejte bůra! Nebo aspoň 1-0 :-)

    • Re: Slavia - Bohemians

      donford     před měsícem 20.12.2020 18:27 |  
      1 0

      No, spíš než jako tvít, bych to bral jako" předsmrtné" kvík k zabijačce předurčeného pašíka. :-)

  3. Re: Slavia - Bohemians

    kalex     před měsícem 20.12.2020 18:28 |  
    1 1

    Přátelé, hoďte prosím odkaz.
    Já bych si to O2 i zaplatil, ale s tím jak to ne-funguje,...
    Většinou jdu totiž stejně do hospody vedle Slovácka, kde to jde a kde spousta kamarádů fandí Slavii. Buďte tak hodní. Díky moc.

    • Re: Slavia - Bohemians

      Gibi     před měsícem 20.12.2020 18:32 |  
      1 0

      Hesgoal.com

      • Re: Slavia - Bohemians

        kalex     před měsícem 20.12.2020 19:22 |  
        1 0

        Strašně moc díky!
        Jak jsem to spustil, tak hnedka Sima gól.
        A dost v pohodě byli i ti komentátoři z polska. Samozřejmě člověk nepochyti všechno, ale tak měli elán a něco o naší lize nastudované.
        Palec hore!
        Díky moc!

    • Re: Slavia - Bohemians

      wotlemburg     před měsícem 20.12.2020 18:41 |  
      1 2

      Tak já ho mám půl roku a ještě se mi nestalo že by nefungoval.

  4. Re: Slavia - Bohemians

    Qope     před měsícem 20.12.2020 18:29 |  
    3 0

    Hrajou na dva utocníky, ne zrovna sprintery, Ale i tak nic než nákopy od klokana dnes nečekám, případně čekání na nějakou standartku. Chce to brzký gol, pak se sesypou ...


    Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2020 18:30) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Slavia - Bohemians

    lama     před měsícem 20.12.2020 18:32 |  
    0 1

    Sestava nejlepší možná. Čekám jasnou výhru, i když..........

  6. Re: Slavia - Bohemians

    Boo_SKS     před měsícem 20.12.2020 18:33 |  
    5 0

    Ach, to zpracovani a zaroven nedostatek odvahy to dat z voleje... Tohle zkratka ceskym hracum hrozne chybi. Byt na misto Provoda Sima, tak to tam suverenne uklidil. A bylo by jedno, jestli z jednicky, nebo az po zpracovani..

    • Re: Slavia - Bohemians

      Qope     před měsícem 20.12.2020 18:37 |  
      1 0

      Jsi vizionář :-D

      • Re: Slavia - Bohemians

        ehad     před měsícem 20.12.2020 18:38 |  
        0 0

        :-D ...

  7. Re: Slavia - Bohemians

    Qope     před měsícem 20.12.2020 18:37 |  
    1 0

    Musím mít jeho dres, je to bůh :-D !!!!!!!!

  8. Re: Slavia - Bohemians

    ehad     před měsícem 20.12.2020 18:37 |  
    0 0

    Goool ... no hadejte kdo ...

  9. Re: Slavia - Bohemians

    Max1     před měsícem 20.12.2020 18:37 |  
    1 0

    tohle bylo luxusní

  10. Re: Slavia - Bohemians

    damade     před měsícem 20.12.2020 18:37 |  
    0 0

    gooooooooooool !

  11. Re: Slavia - Bohemians

    carevitchando     před měsícem 20.12.2020 18:37 |  
    1 1

    Provode takhle se to dělá :-)

  12. Re: Slavia - Bohemians

    Arya     před měsícem 20.12.2020 18:38 |  
    2 0

    goool dnes se bude podávat klokaní sekaná!

  13. Re: Slavia - Bohemians

    Humperdink     před měsícem 20.12.2020 18:38 |  
    0 0

    Tomu se nechce ani věřit !!!

    • Re: Slavia - Bohemians

      JaraK     před měsícem 20.12.2020 18:40 |  
      2 0

      Skoro to vypadalo, že tomu nevěří ani sám střelec, radoval se tak nějak zakřiknutě:)

  14. Re: Slavia - Bohemians

    Max1     před měsícem 20.12.2020 18:39 |  
    2 0

    btw.....čekám, že dneska byl naposled kurz na to, že dá gol 2.10....příště čekám už 1.30 při nejlepším :-D

    • Re: Slavia - Bohemians

      nedbal     před měsícem 20.12.2020 18:43 |  
      0 0

      Já se to bojím dávat, říkám si, že jednou už fakt musí nedat a ono nikdy..

      • Re: Slavia - Bohemians

        Boo_SKS     před měsícem 20.12.2020 18:47 |  
        7 0

        Ja se obavam, ze pokles formy je nevyhnutelny a za dva roky prozije v Realu Madrid krizi, kdy neda 3 zapasy po sobe gol.

      • Re: Slavia - Bohemians

        Max1     před měsícem 20.12.2020 18:47 |  
        1 1

        já jsem ho dal zatím 3x...a zatím to vždy vyšlo :-)

  15. Re: Slavia - Bohemians

    Boo_SKS     před měsícem 20.12.2020 18:39 |  
    2 2

    Sima je genius. Tohle nebyla vubec snadny kop, protoze musel zkoordinovat svuj pohyb a u toho jeste zamirit. Ten kluk je fakt nekde uplne jinde. A v porovnani s Provodem, ktery prakticky v totozne pozici zazmatkoval a spatnym zpracovanim jen odevzdal brankari, to vyzniva jeste o to vic.

  16. Re: Slavia - Bohemians

    Andreas     před měsícem 20.12.2020 18:39 |  
    5 0

    Sima

    7 zápasů
    13 střel
    9 střel na branku
    7 gólů

    • Re: Slavia - Bohemians

      Kontrapunkt     před měsícem 20.12.2020 18:41 |  
      0 0

      + EL...

      • Re: Slavia - Bohemians

        Andreas     před měsícem 20.12.2020 18:46 |  
        2 0

        + ČFL :-)

  17. Re: Slavia - Bohemians

    VanDel     před měsícem 20.12.2020 18:39 |  
    2 3

    Sima.......jasný důkaz, že mimozemšťani existují :)

  18. Re: Slavia - Bohemians

    Carlos1     před měsícem 20.12.2020 18:41 |  
    0 0

    To je neskutecny,panove,tady se nam rodi nekompromisni zabijak a velka fotbalova osobnost

  19. Re: Slavia - Bohemians

    Qope     před měsícem 20.12.2020 18:41 |  
    8 0

    Aby neco nezapadlo, balon od Stancia byl luxusní ...

    • Re: Slavia - Bohemians

      Boo_SKS     před měsícem 20.12.2020 18:42 |  
      1 0

      V te dobe uz jeho druhy nadherny pas do golove sance.

      • Re: Slavia - Bohemians

        Qope     před měsícem 20.12.2020 18:42 |  
        3 0

        Konečně ovšem dostal spoluhráče, kterej jeho centry bude uklízet :-)

  20. Re: Slavia - Bohemians

    damade     před měsícem 20.12.2020 18:42 |  
    0 0

    Snad se Jurásek pořádně učí, protože nahradit Simu bude jednou pořádnej oříšek

  21. Re: Slavia - Bohemians

    zeleznik2     před měsícem 20.12.2020 18:42 |  
    0 0

    Sima!!!

  22. Re: Slavia - Bohemians

    wotlemburg     před měsícem 20.12.2020 18:49 |  
    6 0

    Proč se při každém Simově gólu musí zmiňovat jestli tu bude i na jaře?

    • Re: Slavia - Bohemians

      Boo_SKS     před měsícem 20.12.2020 18:54 |  
      8 1

      Protoze fandi Sparte a doufaji, ze ho prodame. Vsimni si, ze u Hlozka se nikdy nic takoveho neresi. Ale to je dost mozna i proto, ze z evropskeho pohledu to neni zas takovy supertalent, jak nas Denik sport sverepe presvedcuje.

  23. Re: Slavia - Bohemians

    damade     před měsícem 20.12.2020 18:52 |  
    5 2

    Nico zatim paráda

  24. Re: Slavia - Bohemians

    nedbal     před měsícem 20.12.2020 18:52 |  
    0 1

    dneska hattrick, jeden gól je defacto stagnace

  25. Re: Slavia - Bohemians

    Lunaris     před měsícem 20.12.2020 18:57 |  
    2 1

    Dali jsme gól a od té doby trochu polevili. Chce to dát druhý.

  26. Re: Slavia - Bohemians

    wimpy     před měsícem 20.12.2020 18:59 |  
    4 0

    Proč furt na pozadí pouštěj ten zablešenej chorál?

    • Re: Slavia - Bohemians

      carevitchando     před měsícem 20.12.2020 19:00 |  
      2 0

      Protože na TS místo fandění chystáte ohníčky :-)

    • Re: Slavia - Bohemians

      kostelnivlajka     před měsícem 20.12.2020 19:09 |  
      0 4

      Jak to, že tam pustěj ty fašouny s berserku?

  27. Re: Slavia - Bohemians

    kostelnivlajka     před měsícem 20.12.2020 19:11 |  
    1 2

    Ať střílej z dálky, ale trefujou zařízení, ne ptáky

  28. Re: Slavia - Bohemians

    necich     před měsícem 20.12.2020 19:12 |  
    0 3

    Když čtu ty soupisky, pokud to nebude 3:0 po prvním poločase tak budu nasranej..:)

    • Re: tvl

      Lunaris     před měsícem 20.12.2020 19:33 |  
      2 1

      To je úplnej dement ten rozhodčí, takovou prasárnu jsem ještě neviděl.

  29. Re: Slavia - Bohemians

    carevitchando     před měsícem 20.12.2020 19:13 |  
    0 1

    Už se zajíkal :-)

  30. Re: Slavia : Bohemians

    lama     před měsícem 20.12.2020 19:13 |  
    2 2

    Chybí nám citelně Ševčík, Maso je dost divokej

  31. Re: Slavia - Bohemians

    damade     před měsícem 20.12.2020 19:14 |  
    0 0

    Necka by se mohl trošku zklidnit

  32. Re: Slavia - Bohemians

    Rozumbrada     před měsícem 20.12.2020 19:16 |  
    1 1


    Tak doufám, že nás klokani nezačnou příliš masit, zatím je to pěkný fotbal a navíc máme za pár dní plíseň.

  33. Re: Slavia - Bohemians

    Rozumbrada     před měsícem 20.12.2020 19:18 |  
    4 2


    Tak Kúdelo a Koláři, tohle si prosím nechte až to bude 5:0, já mám pouze jedny nervy.

    • Re: Slavia - Bohemians

      JS (přítel SN)     před měsícem 20.12.2020 19:20 |  
      7 4

      Jak se tomu Kolář tlemil...

      • Re: Slavia - Bohemians

        carevitchando     před měsícem 20.12.2020 19:30 |  
        1 0

        Určitě mu říkal, tvl, ty sis místo balónu představil hlavu mladýho Krejčího, žes do toho tak trknul :-)))

    • Re: Slavia - Bohemians

      wimpy     před měsícem 20.12.2020 19:23 |  
      2 0

      Musím říct, že takhle razantní hlavičku člověk vidí málokdy. :-) Ještě, že ho trefil.

  34. Re: Slavia - Bohemians

    JS (přítel SN)     před měsícem 20.12.2020 19:19 |  
    3 7

    Masopustovi bych zakázal střílet z dálky. Nebo budou za chvíli vlaky na nové zastávce Eden jezdit přes fotbalové míče.

    • Re: Slavia - Bohemians

      Lunaris     před měsícem 20.12.2020 19:32 |  
      0 1

      To je ta jeho levá noha, je to pořád dokola, tu má prostě jen na opírání a neměl by s ní kopat vůbec nic. Jinak je aktivní.

  35. Re: Slavia - Bohemians

    gazza     před měsícem 20.12.2020 19:19 |  
    3 12

    Buďme zatím rádi ,že nám jejich gólman pomohl .Je to sice na jednu branku ,ale bez myšlenky.Dost se to podobá zápasu s Pardubicemi

    • Re: Slavia - Bohemians

      damade     před měsícem 20.12.2020 19:20 |  
      5 0

      koukáme na stejnej zápas?

  36. Re: Slavia - Bohemians

    Hanzwalter     před měsícem 20.12.2020 19:19 |  
    4 13

    Nevim nevim nevim.... dobry vykon do golu Simouse a pak uplne podceneni soupere a nic moc.... Maso dobry vykon, ale ten proste ten gol neda.... Oly neni ve hre a Stanciu opet mizerny.

    • Re: Slavia - Bohemians

      lubi34     před měsícem 20.12.2020 19:26 |  
      4 0

      Kdo to nahral Simovi?

    • Re: Slavia - Bohemians

      Lord_Edmund     před měsícem 20.12.2020 19:30 |  
      6 0

      Stanciu se mi dnes líbí.

  37. Re: Slavia - Bohemians

    hajnej     před měsícem 20.12.2020 19:21 |  
    7 0

    Kúdela dobře prověřil Koliho. Vždycky se říkalo, kdo brání nevěří svýmu brankáři, ale že na něj budou i obránci takhle hlavičkovat, to už je vyšší level :-)

    • Re: Slavia - Bohemians

      kondorr     před měsícem 20.12.2020 19:23 |  
      7 0

      Když sem viděl opakovačku tak to bylo od Kúdeli normálně golovka :)

  38. Re: Slavia - Bohemians

    Arya     před měsícem 20.12.2020 19:21 |  
    4 4

    v pohodě...1:0 po 1.poločase mám v tipovačce, takže dík za body :D

  39. Re: Slavia - Bohemians

    kondorr     před měsícem 20.12.2020 19:22 |  
    1 2

    Strašná škoda že tam ještě něco nepadlo takhle to bude s Bohemkou dost nervozní a Masopust má opravdu super koncovku :)

  40. Re: Slavia - Bohemians

    Carlos1     před měsícem 20.12.2020 19:24 |  
    5 1

    Mozna az prilisna bohorovnost a prilisne spolehani na faktor Sima po vstrelenem golu. Strasna kupa zkazenych i trivialnich prihravek. Snad se nam to nevymsti v 2.polocase. Chce to opet rychly gol na zacatku 2.pule a pak posetrit sily.

  41. Re: Slavia - Bohemians

    cheero     před měsícem 20.12.2020 19:25 |  
    0 0

    Dejte někdo prosím odkaz. Na usafoals to stojí na Hes sem to našel ale taky stojí. Moc dik

    • Re: Slavia - Bohemians

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.12.2020 19:40 |  
      0 0

      Mně to na Hes jede výborně.

  42. Re: Slavia - Bohemians

    Lunaris     před měsícem 20.12.2020 19:30 |  
    2 3

    Těch ztrát, co tam máme, to je hrůza. Hrajeme zbytečně na riziko v kombinaci a dáváme jim k dispozici hodně standardek, což je možná jediná šance, jak nám můžou dát góla. Takhle to fakt nejde, snad je bouřka v kabině.

  43. Re: Slavia - Bohemians

    dubas     před měsícem 20.12.2020 19:32 |  
    2 0

    Kluci jedém, dejte jim bůra, zablešencům píp,píp.

    • Re: Slavia - Bohemians

      kalex     před měsícem 20.12.2020 20:23 |  
      0 0

      A ještě jednou díky moc!

  44. Re: Slavia - Bohemians

    Lunaris     před měsícem 20.12.2020 19:40 |  
    1 3

    Střed pole je hroznej, tam nikdo pořádně nebrání. Tenhle zápas zase smrdí ztrátou bodů.

  45. Re: Slavia - Bohemians

    necich     před měsícem 20.12.2020 19:40 |  
    0 3

    Tak jo, jsem nasranej...:) 1:0 by jim daly i naše holky...:)

  46. Re: Slavia - Bohemians

    damade     před měsícem 20.12.2020 19:41 |  
    2 0

    Po dnešku snad už nikdo doufám neřekne, že nám ty falešně pozitivní testy pomohly. Nehrajem špatně, ale těch nepřesností je tam plno, odpovídá to tomu, že jsme pět dnů netrénovali

  47. Re: Slavia - Bohemians

    gazza     před měsícem 20.12.2020 19:41 |  
    1 8

    Za to co nyní provedl Bořil by ho zjebali i v okresním přeboru .Jasná tutovka.Nechápu.Jinak tlak je ,ale to je vše.Myšlení i fotbalová kvalita tam prostě není .Hotovo

    • Re: Slavia - Bohemians

      damade     před měsícem 20.12.2020 19:43 |  
      1 5

      Tak Bořil je ve hře s míčem od nepaměti slabej

  48. Re: Slavia - Bohemians

    carevitchando     před měsícem 20.12.2020 19:47 |  
    3 2

    Chce to pojistku, jinak hrozí akce Brno.

  49. Re: Slavia - Bohemians

    kondorr     před měsícem 20.12.2020 19:49 |  
    4 2

    Postupem času sme horší a horší

    • Re: Slavia - Bohemians

      ehad     před měsícem 20.12.2020 19:51 |  
      2 1

      klid ... vedeme, hrajeme s micem ... nepoustet je do brejku a neco promenime ...

  50. Stred

    Hanzwalter     před měsícem 20.12.2020 19:51 |  
    1 2

    Stred je hroznej:-(

  51. Re: Slavia - Bohemians

    Lunaris     před měsícem 20.12.2020 19:51 |  
    0 16

    Už jsem to olepil, na neprohru hostů pěkný kurz. Tohle je výkon Brno.

    • Re: Slavia - Bohemians

      ehad     před měsícem 20.12.2020 19:54 |  
      0 0

      rekl bych ve spatnej moment ... ;-)

      • Re: Slavia - Bohemians

        Lunaris     před měsícem 20.12.2020 19:55 |  
        0 3

        Naopak, tímhle jsem ten druhý gól přivolal. :D

        • Re: Slavia - Bohemians

          ehad     před měsícem 20.12.2020 19:56 |  
          0 0

          situace se ale meni kazdym okamzikem :-/

        • Re: Slavia - Bohemians

          Lunaris     před měsícem 20.12.2020 19:57 |  
          1 2

          A nebo ne, tam se nikdo nevracel... strašnej gól.

  52. Re: Slavia - Bohemians

    kostelnivlajka     před měsícem 20.12.2020 19:53 |  
    0 3

    Zjednodušit a centrovat

  53. jo

    ehad     před měsícem 20.12.2020 19:53 |  
    0 0

    Je to tam :-) ...

  54. Re: Slavia - Bohemians

    damade     před měsícem 20.12.2020 19:54 |  
    0 0

    GOOOOOOOOL

  55. Re: Slavia - Bohemians

    carevitchando     před měsícem 20.12.2020 19:54 |  
    4 0

    goool tak tohle byl Kuchtičův gól

  56. Re: Slavia - Bohemians

    kondorr     před měsícem 20.12.2020 19:55 |  
    0 0

    Super strašně důležitej gol to by je mohlo zlomit :)

    • Re: Slavia - Bohemians

      kondorr     před měsícem 20.12.2020 19:56 |  
      0 0

      Tak nic :(

  57. Kuchtič

    MKCZ83     před měsícem 20.12.2020 19:55 |  
    13 0

    A tohle je důvod, proč Kuchtič hraje a proč si nezaslouží nic jinýho, než absolutorium. Dneska super výkon, jako ostatně snad vždycky po tom, co se dostal z Covidu.

  58. Re: Slavia - Bohemians

    Arya     před měsícem 20.12.2020 19:55 |  
    2 0

    goool

  59. Re: Slavia - Bohemians

    celtix     před měsícem 20.12.2020 19:55 |  
    0 0

    Provoda bych střídal místo Oscara, ale naštěstí nejsem náš trenér :D

    • Re: Slavia - Bohemians

      celtix     před měsícem 20.12.2020 19:56 |  
      1 0

      btw naprosto skvělé udržení míče od Kuchty !

  60. sakra,

    ehad     před měsícem 20.12.2020 19:56 |  
    1 0

    sakra ... no tak znova ...

  61. ...

    damade     před měsícem 20.12.2020 19:56 |  
    0 0

    .... takže klid trval zhruba 2 minuty

  62. Re: Slavia - Bohemians

    Marek3     před měsícem 20.12.2020 19:56 |  
    3 2

    Maso tam uplne propadl...

    • Re: Slavia - Bohemians

      Carlos1     před měsícem 20.12.2020 19:58 |  
      1 0

      Jojo,prohral hlavu

  63. Re: Slavia - Bohemians

    Arya     před měsícem 20.12.2020 19:57 |  
    3 2

    hnusný klokani

  64. Re: Slavia - Bohemians

    Lord_Edmund     před měsícem 20.12.2020 19:58 |  
    2 1

    moc faulů. Olí je nějakej vyčichlej :-(

  65. hmm

    ehad     před měsícem 20.12.2020 19:59 |  
    2 1

    ja se v tech rukach nevyznam ...

  66. Re: Slavia - Bohemians

    damade     před měsícem 20.12.2020 20:00 |  
    6 2

    jestli nám ten kokot zastavil gólovou akci kvůli penaltě kterou nakonec neodpíská ....

    • Re: Slavia - Bohemians

      damade     před měsícem 20.12.2020 20:01 |  
      4 1

      to je fakt k posrání

  67. Re: Slavia - Bohemians

    gazza     před měsícem 20.12.2020 20:00 |  
    0 4

    Pentle

    • Re: Slavia - Bohemians

      gazza     před měsícem 20.12.2020 20:01 |  
      1 3

      Ne asi správně

  68. Re: Slavia - Bohemians

    kondorr     před měsícem 20.12.2020 20:00 |  
    2 0

    To pentle asi nebude

  69. Re: Slavia - Bohemians

    Martin Platil     před měsícem 20.12.2020 20:01 |  
    10 2

    Byla by ostuda, kdyby tu penaltu neodvolal. To by hráči nesměli mít ruce.

    • Re: Slavia - Bohemians

      damade     před měsícem 20.12.2020 20:02 |  
      1 1

      to sice jo, ale zase je ostuda, že písknul spornou penaltu během naší akce, když je přítomen var

    • Re: Slavia - Bohemians

      hajnej     před měsícem 20.12.2020 20:37 |  
      5 0

      Vzpoměl jsem si na penaltu v Dánsku, tam taky nebyl žádný úmysl Holeše hrát rukou, spadlo mu to na ní. Nemohl nic ovlivnit, je to tak velký rozdíl?


      Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2020 20:38) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Bohemians

        Martin Platil     před měsícem 20.12.2020 21:20 |  
        1 0

        Já jsem tím chtěl říct, že jsme Slavia a takovéto penalty nepotřebujeme.

  70. Re: Slavia - Bohemians

    Arya     před měsícem 20.12.2020 20:02 |  
    0 0

    pískej konec tvl, mé nervy nezvládají

  71. Re: Slavia - Bohemians

    Max1     před měsícem 20.12.2020 20:02 |  
    2 1

    nejlepší systém je, pískat každou ruku a nazdar....tohle co jo a co ne je strašně diskutabilní....

    • Re: Slavia - Bohemians

      ehad     před měsícem 20.12.2020 20:04 |  
      5 2

      ja bych tuhle nepiskal vubec, mic sel od brany, hrac tim nezabranil nicemu ....

      pri zablokovani prime strely na branu bych ji ale piskal vzdycky (pokud by vylozene nebyla "schovana") ...

  72. Re: Slavia - Bohemians

    Hlavis     před měsícem 20.12.2020 20:02 |  
    5 2

    Kdyby nepiskal penaltu někdo dával do prázdné

    • Re: Slavia - Bohemians

      Hlavis     před měsícem 20.12.2020 20:04 |  
      2 0

      Měl nechat dohrát a pak zkoumat pískal měl nechat...

    • Re: Slavia - Bohemians

      Boo_SKS     před měsícem 20.12.2020 20:06 |  
      8 6

      Franek je naprosto neschopny a nema absolutne cit pro hru. Uz v prvnim polocase nam po zlutem faulu na Oscara dal asi vterinu trvajici "vyhodu", po ktere sla Bohemka do brejku (hru i pres leziciho Oscara samozrejme neprerusil) a nakonec z te udajne vyhody byla golovka Necida. A tedka necitlive zapiska diskutabilni penaltu (kterou pote odvola), misto toho, aby nejdrive nechal dohrat akci, ktera by s nejvetsi pravdepodobnosti skoncila golem do prazdne.

      • Re: Slavia - Bohemians

        Hlavis     před měsícem 20.12.2020 20:08 |  
        1 1

        To chci vidět záznam podle mě jasný gól a Franěk viděl situaci...

    • Re: Slavia - Bohemians

      sadda     před měsícem 20.12.2020 20:06 |  
      9 4

      Nedaval. Vsichni nasi prestali hrat a zacali reklamovat penaltu.

  73. Re: Slavia - Bohemians

    gazza     před měsícem 20.12.2020 20:03 |  
    0 4

    Ještě budou nervy a tam jich překřičí jeden klokan.

  74. Re: Slavia - Bohemians

    goop     před měsícem 20.12.2020 20:03 |  
    3 21

    Jestli s timhle pojedem do plzně, tak dopadnem jak teplice.

    • Re: Slavia - Bohemians

      nedbal     před měsícem 20.12.2020 20:12 |  
      10 0

      jj, Plzeň si nás povodí, jako si povodila Slovácko

    • Re: Slavia - Bohemians

      postovni (přítel SN)     před měsícem 20.12.2020 20:14 |  
      5 2

      Klid. Plzeň je na ručník, ty porazí i dorost + Sima.

    • Re: Slavia - Bohemians

      hajnej     před měsícem 20.12.2020 20:33 |  
      7 0

      Jak tohle může někdo napsat, nechápu!!! plzeň dostala dnes tolik gólů co my za celej podzim.


      Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2020 20:34) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Bohemians

      Ondráš     před měsícem 20.12.2020 20:47 |  
      3 0

      Tak jasně, že tam budem muset předvést trochu jinou kvalitu, u nich máme tragickou bilanci. Na druhou stranu ale čekám, že se bude hrát fotbal a to by nám mohlo víc vyhovovat, než klokaní rugby.

  75. Franek

    ehad     před měsícem 20.12.2020 20:11 |  
    5 1

    Franek je hroznej picus ... piskne "faul" Traoreho , ale Kostl prej pohoda ....

  76. Re: Slavia - Bohemians

    damade     před měsícem 20.12.2020 20:15 |  
    0 3

    Už by mohl pískat konec, tohle zase smrdí ztrátou bodů

  77. Re: Slavia - Bohemians

    Lunaris     před měsícem 20.12.2020 20:16 |  
    1 4

    Sice běháme víc, ale fyzicky už nestíháme.

  78. Re: Slavia : Bohemians

    lama     před měsícem 20.12.2020 20:17 |  
    1 6

    Dnešní výkon je pro mne zklamáním. Nakopávání míčů nikam nevede, protože míče nikdo nezpracuje. Máme moc nepřesností, hrajeme těžkopádně.

    • Re: Slavia : Bohemians

      ehad     před měsícem 20.12.2020 20:21 |  
      6 0

      tak zadnej zazrak jsme nepredvedli, ale je to vyhra za 3 body ....

  79. Re: Slavia - Bohemians

    Carlos1     před měsícem 20.12.2020 20:20 |  
    5 4

    Olejnik snad nedal dneska presnou nahravku,tragedie

    • Re: Slavia - Bohemians

      Marek3     před měsícem 20.12.2020 20:23 |  
      2 4

      Ted sem to chtel napsat. To bylo skutecne hrozivej vykon a nechapu ze dohral bez vystridani... Ale diky za 3 body.

  80. Re: Slavia - Bohemians

    Max1     před měsícem 20.12.2020 20:22 |  
    6 1

    3 body super, parade......proti feťákům od Botiče to málo kdy je jednoznačný. Já jsme spokojen i vzhledem k tomu, že jsme skoro netrénovali.

    • Re: Slavia - Bohemians

      necich     před měsícem 20.12.2020 20:24 |  
      3 1

      Souhlas, Plzeň v prdeli. Už nám budou statovat jen ti odnaproti...

  81. Re: Slavia - Bohemians

    carevitchando     před měsícem 20.12.2020 20:23 |  
    4 0

    Cenné vítězství, sice to nebyla po Simově gólu žádná hitparáda, ale kluci jeli na "morál" a urvali to. Jsem spokojen.

  82. Re: Slavia - Bohemians

    amon     před měsícem 20.12.2020 20:25 |  
    9 2

    zaplat pánbůh za 3b a Simu. Asi nejhorší zápas Olyianky za nás. Ten nedal jediný balon. 3b zlatý, ale těch nevynucených ztrát (Olyinka, Stanciu). Myslel jsem, že jak jsme dali na 2:0 v klidu to dohrajem a on tam pak tak nesmyslně vyjede a propadne Masopust. U něj to ale chápu, hraje tam chvíli, spíš mě mrzí, že ze 3. střel ani jednou netrefí bránu. Zlatý 3b, ted Plzen a pauza . Už taháme nohy

  83. Re: Slavia - Bohemians

    goop     před měsícem 20.12.2020 20:25 |  
    4 0

    Ufff! vyválčený body, ale trvat to dýl, tak mě odvezou.

    • Re: Slavia - Bohemians

      donford     před měsícem 20.12.2020 20:29 |  
      2 1

      Hráli jsme prkenně, to neustálé snažení vézt míč až do kuchyně, to bylo docela otravné. Střílet, střílet.... ne si pořád dávat přednost. Skvělý Kuchta, Šíma dost izolovaný.

  84. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    wimpy     před měsícem 20.12.2020 20:27 |  
    5 0

    Po těch vánočních slaďárnách konečně trochu napětí. :-)

  85. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Kulajs     před měsícem 20.12.2020 20:28 |  
    4 0

    Jsem z toho nervu udřenej, jako bych složil fůru uhlí :-).
    Výkon nic moc, ale body se počítají. Simova cena opět stoupla.

  86. Re: Slavia - Bohemians

    Boo_SKS     před měsícem 20.12.2020 20:29 |  
    10 3

    Vydrene, ne zrovna jednoznacne zaslouzene, ale predevsim naprosto zlate tri body.

    Nevim, jestli se na nas projevila ta treninkova pauza, jestli uz toho mame po celem podzimu plny brejle nebo jestli bez Holese a Sevcika jsme ve stredu hriste bezradni, ale vykon byl fakt spatny.

    Dneska jsme si asi vybrali to Brno, protoze mohlo to skoncit remizou a nikdo by nemohl rict ani popel.

    Kazdopadne ted co nejrychleji dohnat to treninkove manko a pripravit se na Plzen, protoze ta je v takovem rozkladu, ze kdyz predvedeme nas ligovy standard, tak nemuzeme prohrat.

    Predposledni vec - myslim, ze posileni na postu DM by melo byt jednoznacnou prioritou. Ten Traore je opravdu casovana bomba a uz i v tech papirove nejlehcich ligovych zapasech neprinasi klid a jistotu, ale naopak pravidelne ztraci mice. Ten by uz na hriste mel chodit opravdu minimalne a rozhone ne jako 1. varianta na stridani do stredu pole. Klidne at zustane v kabine i klubu jako "Kovar pro cerne", ale herne uz na nas nema. A to vubec neberu v potaz jeho ztrat/smulu v Dansku, ale pouze ty lehkovazne ztraty.

    A posledni vec - Kuchta hraje to, co si Teclovi fanousci mysli, ze dela Standa => tedy nejen beha, presuje a maka, ale k tomu jeste prida tu efektivni nadstavbu, kdy dokaze mic podrzet a rozehrat nebo v rychlosti predat spoluhracum do volneho prostoru a zalozit nebezpecnou akci. Kuchtic je skvely.


    Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2020 20:36) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Bohemians

      donford     před měsícem 20.12.2020 20:45 |  
      3 4

      Trpiš Traorého chválil, ale mně se taky moc nelíbil. Najednou je pomalý a nejistý.

      • Re: Slavia - Bohemians

        amon     před měsícem 20.12.2020 20:50 |  
        2 3

        2min, dokonce, sám, má sklopenou hlavu a dá to protihráči na 2m přesně na nohu. Už aby byl v kádru Hromada

  87. Re: Slavia - Bohemians

    zeleznik2     před měsícem 20.12.2020 20:29 |  
    1 0

    Střely na branku 5:3, vedle 7:1. Na rohové kopy to je nakonec 6:4.

    Asi spravedlivý výsledek, Bohemka tam měla šance, jen mě mrzí, že mi snížení zkazilo dnešní tip. Tři body jsou doma a náskok opět pět bodů na Spartu, plus navíc další tři na Plzeň.

  88. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    hajnej     před měsícem 20.12.2020 20:29 |  
    11 1

    Super výhra, nabyla lehká, ale vzhledem k okolnostem, (covid, zranění, termín, únava) jsme hráli aktivně, dobře. Čest soupeři, chtěl hrát fotbal, napadal, za mě OK.

  89. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    necich     před měsícem 20.12.2020 20:31 |  
    10 0

    Ano, žádná hitparáda to nebyla. Nespokojencům bych drobet připomenul: letní příprava - covid - přerušené soustředění - výpadek v treninku, reprepausy - covid - výpadek v treninku, před utkáním s Nice - covid - výpadek v treninku, před zápasem se Zlínem a Bohemkou - falešný covid - výpadek v treninku....Určitě jsem něco opomněl. Meleme z posledního. Naše hra je založena na extrémně fyzickém výkonu a tím fyzické kondici, kterou nemáme optimální. Neprohrát v Plísni, která se neskutečně nabudí a krásné Vánoce...

  90. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    gazza     před měsícem 20.12.2020 20:33 |  
    0 11

    Asi tak .Tři body zlatý.Vymlouvat se na to ,že jsme netrénovali, jak tady někteří píší je na hlavu.Výkon bojovný běhavý ,ale kreativita a fotbalovost nám chybí .Jinak Olayinka a Šíma do kombinace dnes hrozní Tolik ztrát a nepřesných přihrávek se málo kdy vidí.Jediné co je pozitivní jsou tři body.

  91. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Faltič     před měsícem 20.12.2020 20:34 |  
    27 0

    Klusáček je šašek. Takhle ubrečenej trenér proti nám dlouho nebyl. Klaun.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      kondorr     před měsícem 20.12.2020 20:36 |  
      17 0

      To neni šašek dovolim si napsat kokot tak ubrečenej trenér nemá na nic jinýho než trénovat zablešence.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        Faltič     před měsícem 20.12.2020 20:39 |  
        9 0

        My jsme hráli hovno a Bohemka nadprůměr a stejně to nestačilo tak fňuká hňup.

  92. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Slávista 51     před měsícem 20.12.2020 20:34 |  
    2 0

    Povinnost splněna = 3body

    Nyní dorazit Plzeň !

  93. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Kulajs     před měsícem 20.12.2020 20:35 |  
    26 0

    Vyjádření Klusáčka, že jsme udělali soutěž neregulérní je dementní. Asi nečte a neposlouchá jaká byla pravda.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Boo_SKS     před měsícem 20.12.2020 20:39 |  
      16 0

      Ono je totiz mnohem jednodussi brecet a omlouvat porazku nejakym vybajenym duvodem, nez priznat, ze nezvladli vyuzit toho, ze jsme snad 5 dnu netrenovali a za cely podzim mame kvuli poharum odehrano mnohem vic zapasu, diky cemuz by Bohemka mela byt ve vyhode.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      kondorr     před měsícem 20.12.2020 20:40 |  
      8 0

      Je to hnup místo aby pochvál vlastní hráče že hráli o body až do konce tak začne neskutečně brečet co by dělal kdyby hrál poháry a hrál 2 krát tejdně .

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      carevitchando     před měsícem 20.12.2020 20:41 |  
      8 0

      Kdo nechce slyšet, neslyší. Jen ať kňučej všichni okolo, čím víc, tím líp.

  94. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    damade     před měsícem 20.12.2020 20:36 |  
    23 0

    Co si to den dement Klusáček v tom rozhovoru dovoluje? To si chce hrát na Radu, že místo zápasu komentuje věci, kterejm nerozumí? Debil.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      ehad     před měsícem 20.12.2020 20:42 |  
      10 0

      Jen at si pinda, na to my jsme zvykli.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      necich     před měsícem 20.12.2020 20:44 |  
      15 0

      U něho, bývalého slávisty mne to dost mrzí...

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        nedbal     před měsícem 20.12.2020 21:00 |  
        2 0

        Mě to u něho také trochu zamrzelo a zaskočilo.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        obiwan     před měsícem 20.12.2020 21:17 |  
        1 0

        Klusáček je vocas, to, co tam plkal bylo fakt na ránu - když před dlouhými roky hrál synek ve Slávii, tak jeho trenér říkal, že Klusáček je pěknej podrazák...
        A jak nadáváme na Rajnocha, tak na tohle odpověděl dobře, Slávie zase byla v nevýhodě, že nemohla trénovat...

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          wimpy     před měsícem 20.12.2020 21:22 |  
          1 0

          Hrál za Slavii od žáků, byl to super kluk, férovej, kamarádskej. Nojo, ale už je to let.

          • Re: Slavia - Bohemians 2:1

            obiwan     před měsícem 20.12.2020 21:27 |  
            0 0

            Že by i ďolíček měl na lidi podobný vliv jako Mordor?

            • Re: Slavia - Bohemians 2:1

              wimpy     před měsícem 20.12.2020 21:31 |  
              0 0

              Já to vypnul hned po závěrečném hvizdu. Teď trochu lituju. :-)

              • Re: Slavia - Bohemians 2:1

                obiwan     před měsícem 20.12.2020 21:42 |  
                0 0

                Nemáš čeho litovat, jen bys byl nakrknutej, jako já:)

  95. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Kábě     před měsícem 20.12.2020 20:41 |  
    11 0

    Tři body jsou doma, víc není potřeba. Teď doufat, že Gulu do středy nevyhodí a Plzeň převede výkon jako dneska. V tipovačce jsem měl 1:0 po poločase, 2:1 na konci, první gól Sima, druhý Provod. Teď jenom lituju, že jsem nedal žolíka :) Klusáček je k smíchu, místo brečení by si měl poradně nasadit roušku...

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Fačín     před 30 dny 21.12.2020 09:59 |  
      1 3

      Proč roušku? Na rozhovor jí vůbec mít nemusí.

  96. !!! 3 body !!!

    tobro     před měsícem 20.12.2020 20:43 |  
    9 4

    .. odporný polský cirkus BARVY LAKY DROGERIE - JAKUBOWICZ (Bohemians Praha 1905, a.s., IČ: 27232140) brutálně zneužívající tradici aktuálně neexistující.Bohemky je úspěšně za námi! A za 3 body! Náš bývalý Luděk Klusáček bleje.howna, pardon...

    • Re: !!! 3 body !!!

      Ondráš     před měsícem 20.12.2020 20:49 |  
      8 1

      Klusáček ale brečí po každém zápase, to už je taková tradice.

      • Re: !!! 3 body !!!

        tobro     před měsícem 20.12.2020 20:54 |  
        2 1

        Tohle byl jinej.brekot...

        • Re: !!! 3 body !!!

          Ondráš     před měsícem 20.12.2020 20:58 |  
          1 1

          Já druhy brečení nerozlišuji:) Je mi za ty trenéry vždycky trapně.

      • Re: !!! 3 body !!!

        buran     před měsícem 20.12.2020 20:56 |  
        5 0

        Ty jeho kydy , nemocný člověk!! Nakonec to nebylo snadné,ale to je s klokanem vždy,..

  97. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Edenjejenjeden     před měsícem 20.12.2020 20:49 |  
    14 0

    Docela hnusnej fotbal ,ale tři body jsou doma. Řady hráčů se pomalu tenčí ,a na některých je vidět ,že už toho mají opravdu plné zuby . Letní příprava narušená covidem a spousta těžkých zápasů si vybírají svoji dan. Proto jsem rád i za podobnou ubojovovanou výhru. Nebo možná naopak si jí vážím o to víc. A Kuchta dnes fantastickej ,druhej gol byl z velké části jeho.....

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      obiwan     před měsícem 20.12.2020 21:24 |  
      2 0

      Přesně tak, Kuchta udělal neskutečný množství práce, to jeho napadání, nic nevypustil a to jak vybojoval míč a v podstatě udělal druhý gól...Klobouk dolů:-)

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        tobro     před měsícem 20.12.2020 22:35 |  
        0 3

        On a ještě černej.šíma! .. Krásná (rychlá a přesná) placíra na Provoda!

        !!! SKS4EVER !!!

  98. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Faltič     před měsícem 20.12.2020 20:52 |  
    10 1

    Simova dlouhá noha náhodou neregulérní nebyla? Jeho dlouhý krk narušuje taky regulérnost ligy? Místo aby pochválil hráče, jak to odmakali tak bude všude kydat hnůj.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      kondorr     před měsícem 20.12.2020 20:55 |  
      7 0

      Udělal ze sebe akorát pitomce.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        Faltič     před měsícem 20.12.2020 21:01 |  
        9 0

        Fakt mě nasral idiot. Každej hráč chce hrát co nejvíc, aby si vyzkoušel jak se hraje v Anglii a tento píčus mluví o únavě. Evropské poháry taky narušují regulérnost ligy pane Klusáček? Nehledě na ten jeho styl, nahoře 2 vysoký "dřeváci" a nákopy na ně. Super moderní styl. Bych blil.

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          buran     před měsícem 20.12.2020 21:13 |  
          2 0

          Přesně !! Než aby pochválil ty svoje hráče tak tam bleje nesmysly!! Ve studiu taky dost koukali co to plácá,ten by potřeboval karanténu.. v Bohnicích!!

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Ondráš     před měsícem 20.12.2020 21:00 |  
      7 0

      Tak už je neřešte.3 body doma, soupeř si pofňuká, všichni to ve zdraví přežili, já jsem spokojenej.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Boo_SKS     před měsícem 20.12.2020 21:06 |  
      6 0

      Asi takhle, ja bych jeste pochopil, kdyby v emocich kritizoval nejakou situaci, ktera se stala primo v zapase (napriklad sporne vylouceni, penalta apod), ale vymlouvat se na situaci, ktera byla vsem znama uz dlouho dopredu a tudiz mel dost casu na to, aby se s tim smiril a vzal to jako fakt, je akorat trapne. Je to zoufalec. Trpis si taky nestezuje na to, ze ucast v poharech narusuje regulernost ligy, protoze hrajeme vic zapasu nez nasi souperi.

  99. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Kábě     před měsícem 20.12.2020 21:01 |  
    18 2

    Mádl se zase ožral a řádí na Twitteru. Já být Tvrdíkem, tak na něj podám trestní oznámení. Ten je tou Slavií neskutečně posedlej...

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      wimpy     před měsícem 20.12.2020 21:06 |  
      6 0

      Orel much nelapá! :-)

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        necich     před měsícem 20.12.2020 21:10 |  
        2 0

        Ani se neučí létat od vrabců...:)

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      jiras_     před měsícem 20.12.2020 21:08 |  
      4 0

      On chlastá, nebo se přežral škvarků? Vypadá teda na oboje...

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        nedbal     před měsícem 20.12.2020 21:11 |  
        6 1

        Naopak, někdo jednou psal, že za veškerým jeho pliváním na Slavii, je skutečnost, že u nás jednou na tiskovce nedostal chlebíčky.

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          Edenjejenjeden     před měsícem 20.12.2020 21:23 |  
          3 0

          No vidíš ,já naopak myslel ,že ty chlebíčky sežral všechny :-)))

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.12.2020 21:12 |  
      8 0

      Prasátko zas chrochtá? No co má dělat jiného? Nic jiného neumí.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        Ladislav (přítel SN)     před měsícem 20.12.2020 21:15 |  
        7 1

        Podle mě je Mádl zase na šrot a zítra zas bude zírat, co napsal, ale JT mu už odpovědel: Budeme jen radi, kdyz se i LFA pripoji k setreni organu hygieny a akreditace. Nas to obrovsky poskodilo. Jestli kdokoliv vidi vyhodu v tom, ze tyden netrenujete, chodite po testech a stresujete se o sve rodiny, je blazen.

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          Edenjejenjeden     před měsícem 20.12.2020 21:22 |  
          4 1

          Na ten alkohol to vážně vypadá ,protože Mádl napíše před dvěma dny docela rozumný článek i s argumenty ,jak to celé bylo ,a dnes vyplodí takovejhle hnus ,kterej nemá s novinařinou nic společného .

          • Re: Slavia - Bohemians 2:1

            kondorr     před měsícem 20.12.2020 21:27 |  
            2 0

            To předved už několikrát napíše článek pak se spíje a píše blbosti a pak se druhej den když vystřízlivý tak se omlouvá.

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.12.2020 21:24 |  
          3 0

          Jj, četl jsem to. Že Luďan leje jak carskej důstojník, to je jeho věc, ale neměl by při tom psát. :-))

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      obiwan     před měsícem 20.12.2020 21:18 |  
      1 0

      Co píše ten pašík?

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          obiwan     před měsícem 20.12.2020 21:34 |  
          5 0

          Tak se asi definitině zbláznil...

          • Re: Slavia - Bohemians 2:1

            tobro     před měsícem 20.12.2020 22:27 |  
            1 2

            Ne, on se nezbláznil, on je prostě takový...
            P.S.
            Nezapomeňte, prosím, nešťastní lidé dělají nešťastné věci.. ;-)

            • Re: Slavia - Bohemians 2:1

              obiwan     před měsícem 20.12.2020 22:44 |  
              1 0

              :-))

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      bongor     před měsícem 20.12.2020 21:20 |  
      2 0

      Co tam to hovado zase vyblilo

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Pepino44     před měsícem 20.12.2020 21:21 |  
      9 0

      Nediv se vždyť pracuje pro Seznam.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Lunaris     před měsícem 20.12.2020 21:25 |  
      3 0

      Hlavně je divný to, že pro seznamzprávy nejdřív publikuje nějaký článek, a na twitter pak napíše úplný opak. Nicméně je vidět, že ten po nás jde jak slepice po flusu. Ten článek samozřejmě chtěl napsat se záměrem, že vyštrachá nějakou špínu. Ta jeho investigativní novinařina se teď ukázala v jiném světle a bohužel pro něj to není jenom o práci, kterou by měl vykonávat jako profík, ale je za tím nějaká osobní zášť.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Ondráš     před měsícem 20.12.2020 21:26 |  
      1 0

      Vždyť napsal článek, kterej to všechno jasně uvedl na pravou míru a je tady i citovanej ne? Tak co zase teď Luďan vyšiluje? Spíš mě zaráží, že se neřeší situace kolem zápasu Liberec-Opava.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        kondorr     před měsícem 20.12.2020 21:29 |  
        2 0

        Prostě nesnese pár piv a tady je výsledek

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          Lunaris     před měsícem 20.12.2020 21:33 |  
          2 0

          Přitom podle jeho postavy by člověk hádal, že 20 plzní pro něj není žádná míra.

  100. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Lunaris     před měsícem 20.12.2020 21:05 |  
    1 2

    Ještěže se tenhle zápas hrál v Edenu, výpadek v tréninku nás nejspíš celkem poznamenal a od Botiče z toho jejich pidihřiště by se 3 body vezly těžko. Sice jsme měli drtivý nástup do zápasu, kdy se asi projevilo naše odpočívání přes týden, ale pak těch chyb v rozehrávce a přechodové fázi bylo neskutečně moc. V Plzni od začátku asi Ibra, protože tam to potřebujeme mít víc zahuštěné. Snad se dá brzy do kupy Ševčík s Holešem, ten kádr není tak široký, jak všichni říkají, a podle mě se to celkem před sezónou podcenilo, přitom se vědělo, jak nahuštěné to bude. I tady jsme psali o potřebě posílit střed pole a minimálně post pravého beka. Teď nás tlačí bota i na stoperu. Těším se na Berana s Hromadou a doufám, že na jaro už budou tady.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Ondráš     před měsícem 20.12.2020 21:10 |  
      1 0

      Jaký pidihřiště?:)

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.12.2020 21:26 |  
        0 0

        To, že Ďolíček je pidihřiště je takový vžitý dogma, kterýho se očividně někteří neumějí zbavit. :-)

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          Lunaris     před měsícem 20.12.2020 21:35 |  
          1 0

          Opticky je to tam mrňavý, vždycky hroznej terén a oni jsou tam ještě víc nahecovaní.

          • Re: Slavia - Bohemians 2:1

            Maeden (přítel SN)     před 30 dny 21.12.2020 17:22 |  
            0 0

            Spíš jsou to trosky pidistadionu. Ale nejde jen o optiku, jinak sprintuješ k lajně, když za ní máš dva a půl metru prostor nebo metr dvacet. Mingazov se tam zranil při skluzu v rohu, když zboural vozíčkáře, který tam vtipně umísťujou na trávník asi půl metru od lajny.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      amon     před měsícem 20.12.2020 21:13 |  
      3 2

      Ibru snad radši ne. Poslední půlrok vždycky trnu, když je u míče a ten jeho "odkop" v Dánsku mě straší ještě ted. Dneska taky, 2min. do konce a on to namaže na 2m protihráči. Ale 3b, pak se nám vrátí hráči z hostování, trochu nabereme síly a na jaře profečíme k titulu a jen budeme zvyšovat náskok.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        Lunaris     před měsícem 20.12.2020 21:21 |  
        2 1

        Ibru asi jo, protože než přišel, tak jsme ten střed hřiště měli hrozně průchozí. Ve formě bohužel není, ale nemáme alternativu.

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          amon     před 29 dny 22.12.2020 09:43 |  
          0 0

          co Hromada, není to jeho post? Ibru mám rád, ale když je u míče, tak trnu jak u nikoho jiného

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      jiras_     před 30 dny 21.12.2020 10:17 |  
      0 1

      Nemyslím, že se to přímo podcenilo, ale sešlo se prostě moc věcí dohromady. Nevyšel ten Conde, ok, nazvěme to třeba chybou. Jenže Hovorka byl slabý a teď je navíc dlouho zraněn. Takács s Karafiátem hrajou fakt tragicky, to se asi taky nečekalo. Sice jsem je neměl nikdy za hvězdy, ale oni nám nepomůžou ani se slabšími celky v lize. A jak bylo napsáno, Traoré taky velký špatný. Jenže ten pokud si pamatuju býval ofenzivním záložníkem, u nás se předělal víc do defenzívy. Tak jako tak do rotace na DM a stopera to máme -4 hráče. Jako můžeme se opět bavit v čem jsou Takács nebo Karafiát lepší než Frydrych, ale ten je pryč takže prd z toho.

  101. UFF

    pinochet     před měsícem 20.12.2020 21:15 |  
    7 9

    Já koukal včera na Leverkusen vers. Bayern a tohle byla hrozná konfrontace, opravdu bída, ale tři body zlatý.
    Několik poznámek:
    - přišlo mi, že si Kolář dal nějaký závazek, že nebude při centrech vybíhat
    - Stanciu je vzadu úplně zazděnej, vůbec se nedostává ke své kdysi elitní střelbě, zato Masopust dneska pálil až až
    - jak jsem při příchodu podceňoval Kuchtu, tak dneska snad nejlepší hráč, akorát nevím, jestli je to až tak k jásotu
    - přes zimu by to chtělo sehnat ještě jednoho def. záložníka k Holešovi, Oscar se mi dneska teda moc nejevil a nejsem si jistý ani Hromadou
    - Franěk si ještě nevšiml, že už Chovanec není předseda komise rozhodčích, Sparta by za onu ruku penaltu kopala a nikdo by ani nepípl


    Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2020 21:16) . Zobrazit původní komentář

    • Re: UFF

      wimpy     před měsícem 20.12.2020 21:19 |  
      5 0

      Ta pentle, je nové pravidlo, ruka do úhlu 30 stupňů, penalta se nekope, 30-60 na rozhodnutí rozhodčího, nad 60 jasná pentle. Čili ji neuznal zcela v souladu s novým, naprosto hloupým pravidlem.

      • Re: UFF

        necich     před měsícem 20.12.2020 21:26 |  
        4 0

        Tak to by měli rozhodčí kromě digitálek fasovat i úhelníky..)

        • Re: UFF

          wimpy     před měsícem 20.12.2020 21:29 |  
          1 0

          Jak píše Lunaris, softwarové řešení VAR. :-)
          Já to nevymyslel, tohle bych nikdy nevymyslel...

      • Re: UFF

        Lunaris     před měsícem 20.12.2020 21:27 |  
        4 0

        To aby měli spolu s kartama v kapse i úhloměr. Teda aspoň dokud na to taky nebude nějaká kalibrovaná čára. Tvl svět se v prdel obrací. Byť se teda přiznám, že za tohle bych tu pecku taky nepískl.

        • Re: UFF

          obiwan     před měsícem 20.12.2020 22:25 |  
          4 0

          Taky bych ji nepísk, pro klokana ta ruka nebyla taková, že by něčemu zabránila, míč by býval šel pryč z vápna. Radši měl Franěk řešit to, jak Kostl pokopal Oliho beztrestně u vápna...

      • Re: UFF

        Jožin     před měsícem 20.12.2020 22:16 |  
        0 0

        Tím že zapískal a potom to odvolal nás poškodil měli jsme šanci získat míč špatné rozhodnutí rozhodčího.

  102. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Leksel     před měsícem 20.12.2020 21:18 |  
    11 1

    Zaplaťpánbů je Klokan už za náma. 1. půle celkem v pohodě, Kuchta je obrovskej pracant, kterej neustále napadá a soupeře „otravuje“, není přitom nějak výrazně vidět, ale to obrovský kvantum práce, který odvádí, je nezaplatitelný. Uklidnění přinesl samozřejmě božskej Šíma a dal úplně stejnej gól jako proti rudochovi, holt ho má v šuplíku. Do 2. půle jsme nastoupili s poněkud zatuhlým olejem, souhra vázla, ztráty přibývaly a Klokan se dostal do hry, byl více na balonu. Naštěstím, když se nám vůbec nedařilo, přišel spásný krásný gól Provoda po skvělým pasu Nica. Ovšem Klokan se hned otřepal a okamžitě kontroval hezkým gólem do naší rozhozený obrany. Ta 2. půle nebyla z naší strany žádná velká krása, ale na to prdí pes, hlavně si můžeme odškrtnout další zápas v tom šibeničním kalendáři a připsat 3 body. A hlavnětaky nebyl nikdo zraněn, což je taky velký pozitivum. Jo a ta Kúdelova „velká“ domů mi na chvíli zastavila dech, ale je vidět, že Koliho reflexu věří. :-) Teď ještě ta středa a letošní rok si dávám do desek s mašličkou.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Qope     před měsícem 20.12.2020 21:55 |  
      5 2

      Zcela vážně tu byl za podobnou praci Tecl dříve kritizován. Ze neni videt. Ale i tak odváděl totožné veci. Ale nebudu lhát, Kuchtu vnímám jako celkove lepšího útočníka, jsem rad ze tam je on

      • ARe: Slavia - Bohemians 2:1

        Leksel     před měsícem 20.12.2020 22:03 |  
        4 0

        Jo, Teclík tam taky lítal jak motorová myš, ale Kuchta dokáže ještě s přehledem a citem posílat skvělý balony do vápna. Nechci Teclíka vůbec shazovat, ale Kuchta mi přijde přínosnější.

        • ARe: Slavia - Bohemians 2:1

          Qope     před měsícem 20.12.2020 22:11 |  
          3 0

          Mam stejný názor.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      o5aradecek     před měsícem 20.12.2020 22:29 |  
      4 0

      Souhlas, Leksi. Jen ten spásný gól Provoda nebyl po přihrávce Nica, ale Simy, kterému skvěle vybojoval a předložil balon Kuchtič. :-) Ale to je detail.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        Leksel     před měsícem 20.12.2020 22:42 |  
        3 0

        Máš naprostou pravdu, ještě jsem si říkal, že má Šíma i asistenci, nevím, proč jsem napsal Nica, asi proto, že ho mám zakódovanýho taky jako autora skvělých pasů s očima. :-) A dobře žes taky zmínil Kuchtu, to je zrovna krásnej příklad jeho "neviditelný" mravenčí práce po celý ploše. Je to nezmar.


        Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2020 22:47) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          o5aradecek     před měsícem 20.12.2020 22:47 |  
          3 0

          Asi jo, i dnes tam měl skvělý věci. Našel skvěle v šanci Provoda už v 1. minutě a pak hlavně nahrál parádně na první gól Simovi. :-)

          • Re: Slavia - Bohemians 2:1

            Leksel     před měsícem 20.12.2020 22:56 |  
            3 0

            Jj, ta šance v úvodu to byla čistá gólovka, já už viděl třepotající síť.

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          o5aradecek     před měsícem 20.12.2020 22:50 |  
          3 0

          Dneska se mi opět Kuchta moc líbil, přijde mi, že s herní praxí taky roste před očima. Pro mě nejlepší hráč zápasu, dal jsem mu z našich kluků nejvyšší známku. :-)

          • Re: Slavia - Bohemians 2:1

            Leksel     před měsícem 20.12.2020 23:01 |  
            2 0

            Mě taky hned napadne v souvislosti s dnešním zápasem právě on, v zápisech sice není, ale je to "tichej" a poctivej dříč pro tým a výkonný kolečko v soukolí.

  103. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    obiwan     před měsícem 20.12.2020 21:34 |  
    18 0

    Trpiš:-) : Slova trenéra Bohemians nechci komentovat. Jestli si někdo myslí, že jsme získali nějakou výhodu, tak se plete. Týden jsme netrénovali, několik dní nevěděli, jestli jsme své blízké nevystavili nákaze. Rozhodně to pro nás nebylo nic příjemného.“

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Lunaris     před měsícem 20.12.2020 21:38 |  
      2 1

      Ale oni si myslí, že jsme to udělali záměrně, tudíž o všem věděli, trochu si odfrkli, a teď to popíráme. Pokud jsme to udělali záměrně a umíme takovouhle akci zrežírovat, tak klobouk dolů, pokud to záměrně nebylo, tak za to samozřejmě vůbec nemůžeme a jsme ti chudáci. Z obou variant scénáře, jak to proběhlo, je třeba si vzít to pozitivní.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        spravnej_jezedak     před měsícem 20.12.2020 22:29 |  
        5 1

        No pokud bychom (i kdyz o tom silne pochybuji) neco takoveho rezirovali, urcite by to nebylo na kloboucek, ale na par facek..
        A slova o neregulernosti jsou uplne mimo.
        Kdyz se na to podivam stejnou optikou, tak to bychom nemohli hrat v tydnu v poharech a o vikendu ligu. Aby to teda bylo pro vsechny stejny, rekulerni..

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Leksel     před měsícem 20.12.2020 21:53 |  
      10 0

      To mi taky zvednul mandle ten Klusáček, když si dovolil mluvit o neregulérnosti, o čem to mele, bych si ho vzal na kobereček, ať to vysvětlí, jinak to beru jako křivý obvinění, nejspíš plynoucí z frustrace a neunesení porážky. Tímhle prohlášením u mě propad' na samý dno, uplakánek prolhanej.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        obiwan     před měsícem 20.12.2020 22:21 |  
        7 0

        Uplakánek by pro něj byla pochvala...zkrátka je to vocas, klokan odehrál fakt docela slušnej zápas a on plká takový nesmysly...

  104. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Marek3     před měsícem 20.12.2020 21:37 |  
    5 0

    Vykon spatny ale na to sere pes, tri body jsou tri body. Nechal bych dnes klidne odpocinout Olayinku za Malinskeho. Ten kluk byl od sveho navratu po zraneni nasim klicovy hracem a vazim si jeho vykonu a jeho loajalnosti vuci Slavii. Ted mozna trochu unava tak bych ho posetril na Plzen. Jinak kluci tri body z Plzne a ja smeknu klobouk za vynikajici vysledky na podzim, za character a bojovnost a za hodne kvalitnich vykonu.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      hajnej     před měsícem 20.12.2020 21:53 |  
      2 0

      Malinský nasadí na plzeň, budem čekat na brejky a on je tam pěkně provětrá.

  105. Pravý bek a Masopust

    JS (přítel SN)     před měsícem 20.12.2020 21:41 |  
    9 24

    Na Masopusta na beku se tu snáší samá chvála, ale já toho hráče nemůžu už ani vystát. Masopust stačí v lize na soupeře, který spíše brání a Lukáš tak může využít svoje náběhy, (o tom pak dále).

    Ale jinak je na něm vidět, že to prostě není obránce. Absolutně nemá defenzivní návyky, soupeř přes něj prochází, jak chce. V Evropě vůbec nestíhá, ale dobrej den si z něj dneska dělal i Vaníček. Do budoucna to prostě z tohoto hlediska není udržitelné.

    A to nemluvím o ofenzivní činnosti. Jeho práce s míčem je tristní. Levou nohu má jen na opírání, jenže ani tou pravačkou to není žádná sláva. Do kombinace to není; ale když zatáhne míč po lajně do křídla, neumí pak odcentrovat. Neustále ten míč zasekává, otáčí se a zpomaluje útoky. A střelba? Děs běs.

    Shrnuto podtrženo, nutně potřebujeme pravého beka evropské úrovně. Vychovaného na tom postu, s dobrou defenzivou prioritně a ofenzivou jako nadstavbou. Podle mě ten Bah musí přijít, zvlášť pokud Trpiš vyhlašuje útok na finále Evropské ligy. To prostě s Masopustem nemůžeme dát ani ve snu.
    Má zásadní technické nedostatky, bohužel na beka i taktické.

    • Re: Pravý bek a Masopust

      Snivec     před měsícem 20.12.2020 22:17 |  
      13 3

      ty mi nekdy prijdes jak nemocnej, vyberes si nektereho hrace a zacnes tady rozebirat kazdej jeho pohyb. Kristepane, porad mame tym z hracu nejake urovne, zkus si napocitat kolik dnes zkazil prihravek Oli nebo Provod, nebo Provodova tutovka hned na zacatku a jak s ni nalozil a tak by si mohl pokracovat i u jinych hracu. Tim nerikam, ze by se nam Bah nehodil, ale pochybuji, ze prijde, protoze za nej budou chtit castku, kterou nebudeme moci uhradit.

      • Re: Pravý bek a Masopust

        JS (přítel SN)     před měsícem 20.12.2020 23:01 |  
        3 13

        Jenže Olie ani Provod to nedrbou takhle dlouhodobě, že ne? Kdežto Masopust mi přijde mimo už celej kalendářní rok 2020. Navíc jeho defenzivní nedostatky na beku jsou naprosto kruciální. Dovedeš si představit, jak nás přes jeho stranu roznese Leicester? Tohle se prostě musí vyřešit.

        • Re: Pravý bek a Masopust

          Marcelo10     před měsícem 20.12.2020 23:27 |  
          12 1

          Hele, musis byt genialni. Protoze to, co ty, to nikdo jinej nevidi. Trpis ho zboznuje, i v narodalu hraje v zakladu a meli jsne na nej nabidku z Premier league. Fakt to musi byt kopyto..

          • Re: Pravý bek a Masopust

            JS (přítel SN)     před měsícem 20.12.2020 23:39 |  
            4 13

            Je, no. S míčem je kopyto. Jeho přednosti jsou fyzička, relativní rychlost a výška. Jeho nedostatky jsou první dotyk, centr, střela, jednonohost a bohužel pořádný defenzivní návyky.
            Trpiš miluje i Tecla. To není argument.

            • Re: Pravý bek a Masopust

              hiker42     před 30 dny 21.12.2020 08:44 |  
              7 2

              Tenhle tvůj výlev (na pokračování) působí, že sis našel nový hromosvod svých frustrací: Lukáše Masopusta.

              Hráče, o kterého se v létě vážně zajímal West Ham a aktuálně Salzburg. Včetně Slavie, která jej před 2 lety koupila, tyto kluby nejspíš zaměstnávají pitomce, že takového hráče mají / chtějí ho na přestup. A přitom by stačilo tak málo - abys jim poradil - tohle kopyto nebrat.

              Předně nesouhlasím s tím, že Maso hraje špatně na pravém beku po odchodu Cufa. Právě naopak, hraje tam velmi dobře, přijde mi, že líp, než před tím na pravé záloze. Nevím, co jsi od něj na beku čekal ty, ale podle mě novou pozici zvládá s přehledem, a to nejen v české lize, ale i v konfrontaci s evropskou konkurencí. V základní skupině EL, kromě posledního zápasu s BL, kde zahrál špatně celý tým, byl spolu se Zimou nejlepším z našich obránců. Jednou se dostal i do sestavy kola (vítězný zápas s Beer Shevou). Podle whoscored má z 5 zápasů základní skupiny EL, kdy nastoupil jako pravý obránce, průměrnou známku 7 (včetně toho posledního nepovedeného s BL). K tomu jen pro srovnání - Tomáš Souček má letos ze 13 zápasů za WHU v PL průměrnou známku 7,2.

              Dále pro tebe odkazy na Lukášovo působení v SKS:
              https://www.youtube.com/watch?v=ivhXb4NxdhU
              https://www.youtube.com/watch?v=SYZWfFSpndg
              Vítězný gól v Kluži bude v totální sezoně..

              Místo závěru otázka - kde máš hranici, kdy je výška fotbalisty na pozici pravého beka jeho předností / nedostatkem?

    • Re: Pravý bek a Masopust

      Andreas     před měsícem 21.12.2020 03:15 |  
      4 1

      Kdy Trpiš vyhlásil útok na finále Evropský ligy? Pokud vim, by to Bořil a nemyslel to zcela vážně.

  106. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Boo_SKS     před měsícem 20.12.2020 21:54 |  
    19 0

    Mimochodem uz od venkovniho zapasu s Nice se detailne zameruju na Kuchtu a dnes jsem jiz definitivne presvedcenej, ze on je pro nas naprosto idealni utocnik a TEN hrotak, po kterem volame. A svuj nazor vysvetlim na nekolika prikladech i porovnani s ostatnimi utocniky v kadru. Jo a mimochodem, nejsem zadnej neobjektivni Kuchtolog, ba naopak, byl jsem proti jeho prichodu a myslel si, ze to je i na ligu uplnej prumer. Kazdopadne pri detailnim sledovanim jeho hry si vsimam, ze on:

    - beha jak fretka, obtezuje obrance a napada (tudiz pracuje pro tym presne jako Tecl), ale oproti Standovi je i pres subtilni postavu velmi silny ve hre zady k brance, kdy si pravidelne sebehne na pulku hriste, sebere nakop, zpracuje mic a posune na spoluhrace, cimz se razem dostaneme z tlaku soupere a nase obrana si oddychne + k tomu mame jeste sanci jit do brejku. Tecl ty mice nezpracuje, neudrzi a nesklepne do stran, takze misto oddychu vetsinou ma souper hned mic na kopackach a opet utoci. A Petar se sice snazi, ale tohle proste neni a nikdy nebude jeho domena.

    - je uzitecny a prinosny i v kombinaci, kdy si s nim hraci muzou narazit, vymenit mic nebo jim ho proste po vybojovanem souboji umi presne posunout, jako dneska pred druhym golem, takze zkratka k te svoji praci pro tym prida i nadstavbu, kdy z ni neco opravdu je a neni to jen poctive behani, ale bez nejakeho realneho uztku. V tom je opet lepsi nez Tecl, ktery hraje super bez balonu, ale s micem uz to neni nic extra, takze ty vyhodne situace, do kterych se kvuli skvely prace bez mice dostane, nedokaze vyuzit, protoze bud si mic spatne zpracuje, nebo nepresne nahraje ci cokoliv jineho. Kuchtic tohle dokaze mnohem lip spojit. Petar je sice fajn do kombinace, ale kvuli svoji horsi praci pro tym se nedostane do tak vyhodnych pozic, jako Standa s Honzou

    - si umi najit misto ve vapne (podobne jako Petar a mnohem lepe, nez Tecl) a pokud zakoncuje z prvni a nema cas vymyslet blbosti, jako treba kdyz jde od pulky hriste sam na golmana, premysli, jak zakonci, az z toho nakonec vznikne kockopes, tak dokaze byt i produktivni.

    Jo a mimochodem, je to taky sympatak. Jeste na konci lonsky sezony jsem ho pri behu potkal v centru Liberce, kde zrovna dostaval pokutu za parkovani, ja ho pozdravil, zeptal se jestli se vraci k nam a on mi rikal, jak je nadseny za dalsi sanci u nas, zatimco mu straznik MP vypisoval blocek. Par dnu pote se to oficialne zverejnilo a od ty doby mu fandim.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Marek3     před měsícem 20.12.2020 22:42 |  
      7 1

      Hele naprosto souhlasim ale take si uvedomuji ze diky golum Sima si muzeme dovolit negoloveho hrotaka. Tezko rici jak by nase produktivita vypadala bez Simy. Zatim ho ale mame tak si ho uzivejme.


      Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2020 22:43) . Zobrazit původní komentář

  107. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Snivec     před měsícem 20.12.2020 22:02 |  
    10 1

    Slusne jsme na ne vlitli od 1. minuty, nikdo by se nemohl divit, kdybychom vedli po 20 minutach min 2:0 a bylo by vymalovano. Skoda, dost jsme se na to nadreli a v 2. pulce to byl uz pouze boj, klasicky zapas s bohemkou. Neverim, ze bychom si testy na covid a takovym hloupym zpusobem chteli "odpocinout", Klusacka, Madla, konspiracni teorie neresim, nekazim si tim naladu a doporucuji to ostatnim.

  108. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    pehacko     před měsícem 20.12.2020 22:09 |  
    12 3

    Ze radsi ten madl neresi jak je mozne, ze dohral na slovacku zapas tocvolant? Protoze to je tady jedine opravdu podezrele...

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      pcitron     před měsícem 20.12.2020 22:12 |  
      5 0

      Ve studiu na O2 to Rajnoch ohodnotil celkem trefně.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        ehad     před měsícem 20.12.2020 22:26 |  
        3 0

        co rikal? za me teda 4. gol vypadal na lehky ofsajd a CK jasna ... vzhledem k tomu, ze 4. gol nic neresil, VAR zvolil taktiku vylhat se z toho tak, ze hledal zaber, kde by sel ofsajd prokazat ...

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          pcitron     před měsícem 20.12.2020 22:27 |  
          5 0

          Že by měl točvolant skončit...

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      pehacko     před měsícem 20.12.2020 22:26 |  
      6 2

      Jenze kdyby se sádlo sral do plzne, tak mu adolfek rozbije drzku... tak se sere do nas.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        Wulfstan (přítel SN)     před 30 dny 21.12.2020 10:03 |  
        1 0

        Tak ať mu rozbije držku Řehák a bude klid. :-)

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      bongor     před 30 dny 21.12.2020 08:38 |  
      1 0

      Jak moh dohrát,no přece kurva hoši guten tag,berbrovo dědictví.To se tady potáhne ještě hodně dlouho.

  109. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Dobi     před měsícem 20.12.2020 22:35 |  
    3 2

    Dneska psala jedna hygienička, že nákazu 9 hráčů rozjel kolega inžinýr, fanatický sraťtan,(ale dnes se přece lumpárny netrestají...Zaplať Bůh za 2:1...A%t se třeba pos... Je to děs v této zemi, kolik lidí škodí!!!
    Nemám rád an Spartu ani Bohemku, ale nikdy bych nepřekločil práh sportu... Aaach jo..

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Max1     před měsícem 20.12.2020 23:13 |  
      1 0

      kde to psala?

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        Dobi     před 30 dny 21.12.2020 10:58 |  
        1 1

        Bylo to, v diskusi, myslím, že na "Hovinkách"...

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          Ondráš     před 30 dny 21.12.2020 13:53 |  
          0 1

          Novinky:D Tak teď už chybí jen komici z ruik nebo efotbal:)

  110. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Edenjejenjeden     před měsícem 20.12.2020 22:45 |  
    17 0

    A ten Klusáček mně taky docela vytočil. ty kecy jakou má Slavia výhodu ,kvůli několika dnům odpočinku. Uvědomuje si vůbec kolik zápasů letos hráči Slavie odehráli ,poháry,repre ,do toho neustálý cestování....Zatímco ta jeho Bohemka hraje pouze ligu. At si to spočte ,pokud teda vůbec umí počítat.....

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      tobro     před měsícem 20.12.2020 23:25 |  
      5 9

      - mne/mě -

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        kalex     před měsícem 21.12.2020 01:12 |  
        6 2

        Bavíme se o matematice nebo češtině?

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      bongor     před 30 dny 21.12.2020 08:43 |  
      6 1

      Nevěřil bych,že bejvalej slávista bude kandidovat na předsedu svazu pablbů.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Leksel     před 30 dny 21.12.2020 13:39 |  
      4 0

      Já bych mu řek', "Klusáčku, mluviti stříbro, mlčeti zlato, ty sis upustil přetlak z neunesení porážky a zároveň národu ukázal, že tvá mentální síla je na úrovni 5letýho zhrzenýho, ukňouranýho a ubrečenýho dítěte, kterýho na závodech v parku předběh' jeho kamarád. Stálo ti to ztrapnění za to?"

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        Edenjejenjeden     před 30 dny 21.12.2020 13:51 |  
        4 1

        Tak zřejmě to má Bohemka poslední dobou v DNA. Jen si vzpomen na bulení Haška o nepokropeným trávníku ,na který sváděl porážku

  111. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    benny231     před měsícem 20.12.2020 23:27 |  
    11 0

    3 body jsou, to je hlavní a víc bych se v tom nerejpal, i když za ty slinty Klusáčka měli dostat bůra.
    Snad se v Plzni udělá důstojná tečka za výsledkově parádním rokem

  112. regulérnost ligy

    rak (přítel SN)     před měsícem 21.12.2020 00:10 |  
    27 0

    Na Klusáčka jsem jen zíral, když tam pindal o regulérnosti ligy. Myslel jsem si doteď, že je vcelku normální.

    Narazil jsem ale na jeden pěkný komentář jinde:
    "Liga je hlavně neregulérní, protože některé týmy hrály s Plzní před zatčením Berbra a jiné potom"

    • Re: regulérnost ligy

      sasky     před měsícem 21.12.2020 08:17 |  
      9 0

      Ten Klusáček si moc nevidí do pusy. Jako co získala Slavia tím, že by si odložila Zlín? Týden bez tréninku? To je fakt výhra. Nakonec kdyby se odložil i klokan, tak zase budou řvát oni na jaře, že toho mají moc, že je to nerekulerní. Je regulérní to, že z Bohemky nikdo nejezdí na repre? Je regulérní to, že Bohemka nehraje poháry? A Mádl sice jeden den vydá investigativní článek o tom, kdy Slavia rušila hotel a hřiště a pak mektá něco na twitteru o tom, že věřit Tvrdíkovi můžou jenom slávisti. Je to fakt kus zhrzeného vola.

      • Re: regulérnost ligy

        Edenjejenjeden     před 30 dny 21.12.2020 08:28 |  
        3 0

        Máš naprostou pravdu ,výhoda by to možná byla ,kdyby ti hráči sice nemuseli do Zlína ,ale mohli normálně trénovat a samozřejmě s tréninkem je spojena i regenerace. Ale to oni samozřejmě nemohli . A ten tréninkový výpadek byl na nás včera sakra znát . Ty body jsou zlatý

        • Re: regulérnost ligy

          travel (přítel SN)     před 30 dny 21.12.2020 10:07 |  
          3 0

          Mádl je nejen sádlo,ale také novinářské prase.

  113. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Radek097 (přítel SN)     před měsícem 21.12.2020 00:43 |  
    5 5

    Překvapuje mě, že se zde zatím nikdo nepozastavil nad reakcí Provoda při ''nepenaltě''. Místo toho, aby situaci dohrál a pokus se vstřelit gól, tak se otočí na rozhodčího a doufá, že odpíská penaltu.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      wimpy     před měsícem 21.12.2020 00:47 |  
      4 0

      Taky jsem si to říkal, ale při opakovačce z jednoho pohledu bylo jasně vidět, že tam byl klokan dřív a Provod neměl šanci zakončit.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Dennis     před měsícem 21.12.2020 00:48 |  
      6 0

      Tak to je snad jasný, ta ruka byla tak zjevná (myslím tím, že byla vidět, než že to byla penaltová ruka), že prostě všichni hráči očekávali, že to bude penalta. Dneska holt nikdy nevíš, kdy ruka penalta je a kdy ne, takový bordel v tom bohužel udělali. Jestli jsi někdy hrál, tak víš, jak to chodí. Na hřišti v tu chvíli vidíš jen ruku a přestaneš prostě tak nějak hrát, to je obvyklá reakce.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        Radek097 (přítel SN)     před měsícem 21.12.2020 07:41 |  
        4 2

        Za mě správně posouzené, ale šlo mi o to dohrát tu akci. Stejně jako když někdo radši spadne a doufá v odpískání, aniž by se pokusil akci dohrát.
        Kdyby dal gól a nakonec se pískla penalta, tak by neplatil, ale včera by uznán byl.
        Taky se klidně mohlo stát, že by nechal hru plynout dál a z jednoho vypuštěného souboje mohl být zajímavý protiútok soupeře.

  114. Ještě ke včerejšku

    Humperdink     před měsícem 21.12.2020 06:47 |  
    0 0

    Zaplaťpánbůh za 3 vyválčené body, které se počítají, tak jako jiné. S klokanem je to vždy takové vždy, protože se na nás nahecují, jak pak už na nikoho v lize a zápasy s ním vždy bolí a když to ještě píská Franěk, no měl jsem určitou obavu, výčet rozhodčích, kteří pískají tak nějak normálně se zápas od zápasu tenčí..nad vyjádřením Klusáčka jsem se opravdu zasmál, tohle bylo zcela mimo objektivitu, otázka je, zda by mluvil jinak, i kdybychom ten zápas ve Zlíně v týdnu hráli a pak následně stejně brali 3 body v derby..myslím, že by zvolil jinou formulaci..Mádla, tak jak bylo zde popsáno výše, nemá smysl komentovat, ten člověk poslední dobou plodí všelijaké perly a každá jeho další je horší a horší..

    • Re: Ještě ke včerejšku

      Lord_Edmund     před měsícem 21.12.2020 07:00 |  
      14 0

      Já se naučil Mádla brát tak, že čím více kvičí, tím lépe pro Slavii a jsem v pohodě :-))): Klusáček se sám zesměšnil. ze 7 zápasů venku získali klokani 1 (ano JEDEN) bod. to opravdu nebude tím, že Slavia jednou za dlouhou dobu vynechala Anglický týden.

      • Re: Ještě ke včerejšku

        cheechoo1     před měsícem 21.12.2020 07:14 |  
        12 0

        Navíc jsme byli celý týden bez tréninku a ze zraněných hráčů se nám nikdo neuzdravil a neuzdraví. Je to ubožák, o to horší, že bývalý slávista.

  115. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    cheechoo1     před měsícem 21.12.2020 07:28 |  
    13 0

    K Mádlovi bych napsal jen toto - nejlepší články píše kolem poledne, to znamená v době, když už je střízlivý a ještě se nestihl znovu ožrat. Jak pokročí hodina a na lístku přibývá čárek, projeví se syndrom antislavia. Jako já taky píšu hovadiny pod vlivem, ale mě to neživí.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      dalislavista     před 30 dny 21.12.2020 12:28 |  
      1 0

      No včera si musel na lístek sám napsat pěkných pár čárek...

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Sherudan     před 29 dny 22.12.2020 10:31 |  
      0 0

      V jeho případě bych ty čárky maloval kolem takového kosočtverečného útvaru (první ovšem doprostřed).

  116. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    fps     před 30 dny 21.12.2020 09:21 |  
    2 2

    cca 20 min. to byl dost dobré, pak to šlo dolů, asi nás poznamenala ta karanténa, tři body jsou doma, tak dobré

  117. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    fps     před 30 dny 21.12.2020 09:26 |  
    4 2

    jsem si nemysle že je klusáček takový blb, hlavní poškození jsme my, čtyři dny jsme nemohli nic, byli jsme v izolaci, a až od pátku jsme se teprve mohli připravovat na zápas

  118. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Fačín     před 30 dny 21.12.2020 09:31 |  
    7 2

    Solidní výkon, dobrý výsledek. Vynucená pauza naštěstí nebyla vidět tolik jak mohla. Nikdo asi vyloženě nezazářil, ale ani nepropadl. Kroutil jsem hlavou snad jen nad kapitánem, jak si ukopl balon ve vyložené šanci...

    Vzkaz pro pana Klusáčka - váš brekot je nedůstojný a nesmyslný, radši se věnujte svému týmu a tomu proč jste těsně nad sestupem.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Marcelo10     před 30 dny 21.12.2020 10:00 |  
      2 4

      Solidní výkon to teda nebyl. Zápas se vyloženě nepovedl Olimu.

  119. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Ragnarok     před 30 dny 21.12.2020 09:38 |  
    6 0

    Jsem rád, že ta penalta nepenalta nebyla na druhé straně. To by jel spolu s koronou totální Aeronet, konspirace by neznaly mezí.
    Zjednodušil bych pravidla. Dotklo se to ruky, je to ruka. Hotovo. Jakékoli dovysvětlení, rozlišování vede k nejasnostem.
    Klusáček by měl vyhledat nějakého odborníka. Věřím, že existují kliniky, kde by mu dokázali pomoci. Řekl by jejich lidem, co ho trápí a našli by vhodnou terapii.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      cheechoo1     před 30 dny 21.12.2020 10:03 |  
      5 0

      Klusáček vlastně řekl, že Slavia uplatila laboratoř (falešné testy) a pak ještě KHS, aby nás nechala doma. A tenhle dobytek je bývalý slávista.
      Jen bych podotknul, že na konci září stály Budějovice za pět! nakažených...

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        Fačín     před 30 dny 21.12.2020 10:40 |  
        3 2

        Já vůbec nechápu, jak to někdo může myslet vážně. Co bysme tím jako získali? Jako že jsme se tak strašně báli těžkého dvojzápasu Zlín - Bohemians, že jsme radši předstírali kokotavirus a na týden se zavřeli do karantény... Nedává žádný smysl, proč bychom to jako dělali, i kdybychom nakrásně věděli, jak to zařídit.

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          cheechoo1     před 30 dny 21.12.2020 10:42 |  
          6 0

          Samozřejmě, že to nedává smysl... Postoupili jsme do jarní fáze EL, vedeme ligu, smazli rudocha a bojíme se Zlína:-)
          Takže rozjedeme milionovou uplatkovou akci!


          Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2020 10:43) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Slavia - Bohemians 2:1

            Ragnarok     před 30 dny 21.12.2020 12:09 |  
            7 1

            Tam nejde o to, že se bojíme Zlína. Ale o to, že se bojíme Bohemians. Anglický týden je pro nás naprostá novinka a proto se nám sakra šiklo, že jsme z něj vykroutili touhle podlou operací. O reKulérnosti již nemůže být řeči.

            • Re: Slavia - Bohemians 2:1

              carevitchando     před 30 dny 21.12.2020 12:56 |  
              5 0

              Třeba JT zjistil, že ten virus nepřenáší netopýři, ale klokani :-)))

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Max1     před 30 dny 21.12.2020 10:16 |  
      4 0

      na tom je nejvíc vtipný, že zápas CB-Vačnatec byl odložen a vačnatec měl vlastně 3 týdny pauzu před zápsem se Zlínem.

  120. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Juventus turin     před 30 dny 21.12.2020 10:18 |  
    0 0

    Důležité 3 body

  121. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    Marek3     před 30 dny 21.12.2020 10:42 |  
    0 4

    Jen mi je trochu lito Oscara - fotbalista jako krava, uz je tady skoro rok, maka na 100% a stale to neni ono, stale jsme Pro nej nenasli idealni misto v sestave.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      carevitchando     před 30 dny 21.12.2020 12:52 |  
      4 0

      V našem herním pojetí hraje prostě tam, kde to zrovna Trpiš potřebuje. Jeho univerzálnost nám hodně pomáhá.

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      martyni (přítel SN)     před 30 dny 21.12.2020 13:34 |  
      3 0

      Clovece, myslim ze ten levej bek je idealni a ze se to i naslo. Ale ted nemame stredaky, tak tam zaskakuje.

  122. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    orias (přítel SN)     před 30 dny 21.12.2020 12:06 |  
    0 0

    Neví někdo kdy naposledy dal náš hráč minimálně jeden gól v pěti ligových zápasech za sebou ?

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Radek097 (přítel SN)     před 30 dny 21.12.2020 12:34 |  
      5 0

      Naposledy to byl Stanislav Vlček v sezóně 06/07, kdy dal gól v šesti zápasech po sobě.
      Včerejším gólem se dotáhl do Tomáše Doška, ještě mu schází dorovnat či překonat Vlčka s Řehákem (6 zápasů) a Kuku (7 zápasů), který během 7 zápasů dal 12 gólů.
      Narazil jsem ještě na jedno zajímavé jméno. Sice to bylo v dresu Jihlavy, ale Tecl má sérií stejně dlouhou jako Kuka. Taky dal v 7 zápasech po sobě minimálně jeden gól.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2020 12:43) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        wimpy     před 30 dny 21.12.2020 13:08 |  
        0 0

        Škoda nikdy?

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          Radek097 (přítel SN)     před 30 dny 21.12.2020 13:36 |  
          1 0

          Škoda měl dvě čtyřzápasové série.
          První v sezóně 14/15, kdy v dal gól v prvních čtyřech zápasech sezóny, což byla sezóna, kdy se vrátil zpátky na pozici útočníka. Sérii přerušil zápas s plzní, která může přerušit i sérii Simy. V šestém kole pak dal zase gól...
          Druhá čtyřzápasová šňůra byla ze sezóny 17/18.
          Před svým odchodem do Turecka dal v posledních třech zápasech minimálně jeden gól, takže kdyby se vrátil, pak by mohl tuto sérii ještě protáhnout.

          • Re: Slavia - Bohemians 2:1

            orias (přítel SN)     před 30 dny 21.12.2020 13:54 |  
            0 0

            Taky jsem si myslel že Milan Škoda měl podobnou serii...

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        Humperdink     před 30 dny 21.12.2020 13:14 |  
        2 0

        Jj, to si pamatuju, na základě těch 6 gólů byl pak nominován do repre..

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        kjandourek (admin)     před 30 dny 21.12.2020 13:20 |  
        2 0

        Hezká práce.... :-)

  123. .

    japhy     před 30 dny 21.12.2020 12:26 |  
    14 0

    Žlutý pro Trpišáka se vůbec nedivím, mě taky málem prasknul ten, no, Pelta. Když ti v rychlým sledu pošlou do reklam Lingra, prokopnou Olina, oboje ani za faul, a sudí pak otočí faul na Traorého, tep musí nutně nahoru.
    A to přitom bylo na poměry tohoto derby pohodový utkání, stačí ale málo a vlatně jen zásluhou rozhodčího se to začalo vytáčet do červenýho. Úplně zbytečně.
    Jo, a Limba je taky Pelta.

  124. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    japhy     před 30 dny 21.12.2020 13:51 |  
    3 0

    A zase tu někdo psal, jak Stanciuovi nesvědčí hrát tak hluboko. To se asi tak vžilo, jako, že je Ďolíček prťavej. Za prvý byl nejstaženější Oscar. A za druhý, a to hlavně, měl 3 velice nebezpečné střely a asi 4x přihrával do gólu.
    Ale jasně, jako celek ta záloha nebyla excelentní, resp. neudržela tu kvalitu celej zápas, což se není co divit, když klíčové 2/3 jsou mimo. Nabyl jsem totiž dojmu, že Holešovi to tam konečně pořádně sedlo a slušně se rozehrál, a hlavně šel obrovsky nahoru Ševčík. Sice nemá góly (a nebýt rohů, tak ani asistence), ale oproti opakovanému startu ligy, kdy byl na ručník, se dal do kupy a držel nás. Dvoje plíce, přestal chybovat, dobrej do kombinace, dozadu poctivej, taková nenápadná duše týmu.
    A jestli Oscar se Stanciuem nevydržej tak dlouho běhat jako tihle dva, jsme doma.
    Na Plzeň čekám v sestavě Lingra.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2020 13:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Bohemians 2:1

      Sherudan     před 29 dny 22.12.2020 10:23 |  
      1 0

      Stanciu tentokrát jeden z nejlepších na hřišti, výš bych hodnotil jen Provoda, Kuchtu a Simu.

      • Re: Slavia - Bohemians 2:1

        necich     před 29 dny 22.12.2020 11:53 |  
        0 1

        Takže průměr...:)

        • Re: Slavia - Bohemians 2:1

          Sherudan     před 29 dny 22.12.2020 11:56 |  
          0 0

          4. z 22, spíš 26 je průměr?

  125. Re: Slavia - Bohemians 2:1

    martyni (přítel SN)     před 30 dny 21.12.2020 14:10 |  
    8 0

    Jsem rad, ze Nico zas po case dokazal, ze umi, ty jeho pasy byly vystavni. Zakonceni Simi neuveritelny, to se v nasi lize proste nevidi. Vlastne i zakonceni Provoda, ale ten to musi jeste parkrat zopakovat.. :). U druhyho golu byla fantasticka prace Kuchty, kterej sel do ztracenyho balonu a skvele ho rozehral. Jinak bychom mohli na zapas zapomenout, hlavne tedy pan Klusacek.. zda se, ze mu zapas zpusobil nejake osklive zmeny na mozku.

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen