Hráči Slavie

Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

První změny v kádru: Karafiát míří na hostování do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal se vrací z hostování ve Slavii do Mladé Boleslavi, Jakub Markovič se naopak vrací do Slavie.

Komentáře (138)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    Karel1 (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2021 12:44 |  
    3 0

    Tak zatím očekávané přesuny, čekám nějaké překvápko, nebo rovnou nějakou bombu.

  2. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2021 12:46 |  
    6 0

    Rozumné hostovačky, místo Káfy dorazí Kacharaba a Hellebrand potřebuje hlavně hrát. Brankářská otázka se ještě bude řešit ...

  3. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    PetCC     před 3 lety 03.01.2021 12:52 |  
    3 2

    Tak on je nejvyšší čas najít Kolářova nástupce, čekám, že v létě už u nás nebude.

  4. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    pehacko     před 3 lety 03.01.2021 13:23 |  
    4 0

    Tak kdyz jde karafiat hostovat, tak to znamena, ze prijde kacaraba a urcite i hrac na pravou stranu obrany... protoze karafiatem se zbavujeme hrace na tyhle dva posty. ostatni je logicke a snad kluci budou na hostovanich hrat. Takze se tesim kdo jeste prijde...

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Lunaris     před 3 lety 03.01.2021 13:49 |  
      2 5

      Sice tomu nerozumím, ale při věčných marodech Hovorkovi s Takácsem jsem měl představu, že na jaro budeme mít 4 použitelné stopery. S Kačarabou budou tři, přičemž další tři stopery budeme mít v Liberci. Bude hodně zápasů, těžké terény, někdo se zraní a jsme tam, kde jsme byli.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        pehacko     před 3 lety 03.01.2021 13:54 |  
        5 2

        Ruku na srdce, nerozehrany karafiat byl na stopera hodne velike riziko a dost tam v tom tapal. Takze tohle je super reseni pro vsechny... čtvrtého stopera muze zastávat klidne nekdo z mládeže do doby, nez se uzdravi hovorka, ktery uz mozna bude v pohode... mam pocit, ze tam i nekdo hral, tusim ze kapitan b tymu a nebyl vubec marnej... jen jmeno ted netusim.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          Lunaris     před 3 lety 03.01.2021 13:57 |  
          6 3

          Čtvrtého stopera např na Leverkusenu hrál Bořil a hořel tam jak papír. Mistr ligy by měl na tenhle post mít náhradu.

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            pehacko     před 3 lety 03.01.2021 13:59 |  
            13 1

            Pri nejhorsim ho bude hrat kolar a do brany pujde Boháč! Ty budou čumet!

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        fps     před 3 lety 03.01.2021 14:09 |  
        2 3

        jojo, stopeři se nám poslední dobou nedaří moc řešit, tedy spíš mají častá zranění, v současnosti máme jen dva co mohou hrát, potřebujeme čtyři, častá zranění Hovorky a Takácse není dobré, pak nemá kdo hrát v Leverkusenu stopera, a je to v háji

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          Pašák     před 3 lety 03.01.2021 19:00 |  
          1 1

          Snad nás netrápí kdo hraje v Leverkusenu stopera? A že bychom tam hráli znova je taky málo pravděpodobné..

  5. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    fps     před 3 lety 03.01.2021 13:55 |  
    2 4

    - poslední roky to děláme moc pěkně, bereme i hráče který by mohli být pro konkurenci posilou, a když na to u nás zatím nemají, tak je dáme na hostování, je to nákladné, ale vychází nám to
    - když jde na hostování Karafiát, tak určitě někdo do defenzivy přijde, tak držím palce ať se povede
    - Boháč k nám, za něj na hostování Markovič, tohle vypadá na majstrštyk, sebereme jim jedničku, a pošleme tam k rozchytání čapáka který by se u nás nerozchytal, s Pardubicemi by mohla začít plodná spolupráce ve smyslu k nim posílat hráče na hostování


    Komentář byl uživatelem upraven (03.01.2021 13:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      donford     před 3 lety 03.01.2021 14:23 |  
      3 2

      Mně se jevil Boháč teď na podzim jako nejlepší alternativa k nám do brány. Jak jsem se tak občas díval na Pardubice, opravdu se mi jevil lepší než Mandous, o kterého prý dost stojíme. Teď hlavně aby dostal u nás pořádnou příležitost. Rozchytaný z Příbrami a z Pardubek je. Také Kačaraba se mi líbí. Už kdysi jsem psal, že je lepší než Karafiát. Je hodně dominantní ve hře hlavou a je pořádně tvrdý a velmi rychlý. O kom naopak nejsem přesvědčen, to je zatím Conte ze Zlína. Dřív jsem ho nesledoval, až po přetahované o něj se Spartou. Má skvělé fyzické parametry, ale pořád mi "předělaný" Holeš tak nějak sedí víc. Ale také je možné, že už jsme zájem ztratili a nebo ho upozadili. Bolavější jsme v počtech na krajích obrany. Každopádně jeden krajní bek je nutnost.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        guyincognito     před 3 lety 03.01.2021 14:47 |  
        4 1

        Conde je určitě výborný hráč, ale mám obavy, jestli nemá trochu jiné vlastnosti, než my u DM hledáme. Je silný v osobních soubojích, na balonu a dovolí si kličku, ale my podle mě hledáme hráče co pokryje během co nejvíce prostoru, dává balon rychle od nohy směrem nahoru a je i nebezpečný v zakončení...Conde by byl podle mě ideální pro Jardu Šilhavého ale nejsem si jistý, jestli i pro Jindru.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          Slavistat     před 3 lety 03.01.2021 22:26 |  
          1 0

          Takhle nechci dělat z Condého naši záchranu, ale v tom Zlíně měl určitě jiné úkoly a možnosti co hrát a jak hrát (a zvlášť pod válečníkem defenzivním Páníkem), takže z těch zápasů taky nejde všechno poznat včetně toho, jak by zvládal hru u nás (zvlášť, když je podle Vás dobrý na balonu a umí i jeden na jednoho by to spíše mělo být pozitivní očekávání).

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        Lunaris     před 3 lety 03.01.2021 14:47 |  
        6 6

        Bolaví jsme na všech uvedených postech.
        Pravý bek: jednička je přeškolený Maso. Zraní se a kdo místo něj? Bořil tam je poloviční.
        Stoper: Zraní se Kudela nebo Zima. Kdo místo něj? Odešel Karafiát, Hovorka a Takács na marodce. Sám Kačaraba to nevyřeší, protože jsme opět jen na třech stoperech.
        Defenzivní záložník: zraněný Holeš. Kdo místo něj? Nevyrovnaný Traore? Křídlo Provod? Oscar, který tu hraje na lajně?
        Nalijme si čistého vína, být tu méně geniální trenér než Trpiš, který má oko na to, kde by který hráč mohl typologicky pasovat, tak šlapeme vodu. V Leverkusenu ale ani to nestačilo a na stoperu se trápil Bořil a v německém tisku jsme byli za klauny.


        Komentář byl uživatelem upraven (03.01.2021 14:48) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          JS (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2021 17:45 |  
          4 3

          Nedávno jsem to tu psal, že toto jsou přesně tři klíčové posty, na které očekávám posilu.

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            Lunaris     před 3 lety 03.01.2021 18:33 |  
            1 2

            Já to tu píšu jakou dobu. Toho DZ pomůže vyřešit Hromada, kéž mu drží zdraví. Přinejhorším ve středu zálohy pomůže ještě Beran a budeme to nějak rotovat. Snad se dá do kupy Ševčík, aby mohl začít co nejdříve s trénenikem. Holeš má pro změnu zranění, ze kterého se do plné zátěže nemusí dostat hned. Snad to není palec.

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              kjandourek (admin)     před 3 lety 03.01.2021 19:27 |  
              4 0

              Tak od začátku se píše, že Holeš má zlomený malíček....

              • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                Lunaris     před 3 lety 03.01.2021 19:28 |  
                1 1

                Aha, tak to mi uniklo, díky.

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            Akuls     před 3 lety 03.01.2021 21:16 |  
            0 0

            Vy jste přece maximalista, tak bych čekal, že ještě 2 posty přidáte. Podle mne by to chtělo ještě opravdu kvalitní brankářskou dvojku a vzhledem k tomu, že se WHU zranil Fabiański, tak abychom nakonec narychlo nehledali gólmany dva. Boháč by mohl být řešením, jen nevím jak na tom bude až na něj půjde jen jedna gólová rána za zápas. No a snad už jste nerezignoval na posílení útoku o běhavého, rychlého střelce. Já vím, kde ho ale vzít, ale jen sám Sima to obstarávání gólů nemusí věčně zvládat. Kuchta je sice běžec a bojovník, ale není rychlý a ani gólový, Musa zase není v oblibě u JiT a navíc ten zraněný kotník asi nebyl jen obyčejný výron, takže z toho mohou být klidně 2 měsíce absence a Tecl už asi jen do kabiny.


            Komentář byl uživatelem upraven (03.01.2021 21:25) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              JS (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2021 21:24 |  
              2 3

              Já myslím, že si vystačíme s 1-2 stopery, 1 pořádným DZ/SZ a jedním přirozeným PO s přesahem k wingbacku. Cokoliv navrch mi přijde spíše jako rozežranost, protože pokud nepřijde hráč výrazně vyšší kvality, než kterou nyní disponujeme, dopadne zhruba jako Malínský nebo Provod, kteří na svých postech čekají, až jim je uvolní fotbalisté prvního sledu (Olayinka, Sima).
              Zatím jsme saturovali potřebu jednoho stopera Kačarabou, pokud se jeho transfer nikde nezasekne. Spíše už moc nevěřím Hromadovi, že by nás nějak zázračně vytrhnul na tom defenzivním záložníkovi.

  6. Boháč

    SKEP     před 3 lety 03.01.2021 15:29 |  
    7 0

    Brankář Boháč byl na Žižkově na podzim 2013 Trpišákovou jasnou jedničkou. Záda mu kryl Pokorný (nyní snad chytá u "Vesty" Doležala v Jílovém) či Knobloch (viděli jsme ho ve finále poháru v libereckém dresu proti ACS).
    Na jaře 2014 odešel Boháč hostovat pod Blaník a po sezoně přestoupil do Příbrami. V zimní přípravě (únor 2014) Trpišák v brance zkoušel např. dnes hradeckého Otmara (v žižkovské premiéře inkasoval 7 gólů za poločas na Strahově od Povidlových čertů) či Dikusara z farmy v Měcholupech (dnes u Šmíci v Chabrech). Důvěru nakonec dostal povidlivý čert, vysoký habán a cestovatel po hostováních Holý (před Žižkovem zapůjčen do Vlašimi). Sporadicky se do základu dostal i Pokorný, na lavičku náhradníků zasedli i Zich, Kudrna či asistent Š. Kolář.

  7. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    butters     před 3 lety 03.01.2021 16:13 |  
    4 3

    Všechno to dává smysl. Boháč jako spolehlivá dvojka, navíc na soupice pro EL zaplní jedno z těch prázdných míst pro odchovance. Markovič snad dostane větší šanci než v Bolce. I když známý, co fandí Pardubicím, psal na FB, že doufá, že jedničku bude dělat Letáček (ročník 99, jejich odchovanec), tak aby to nedopadlo jako v MB, kde dostal přednost tragéd (ale zároveň kmenový hráč) Mikulec.

    Uvidíme, co stopeři. Teoreticky budou v kádru 4, Kúdela a Zima (ten se za rok z neznámého hráče vypracoval na pozici 2. nejlepšího stopera ligy právě za Kúdelou, přitom kdyby zůstal v Olomouci, tak možná dodnes tvrdne v béčku, protože ne každý trenér má takové oko na hráče jako Jindra) jsou jistota, Kačaraba se snad taky rychle zapracuje, u Hovorky je otázka zdraví, těch problémů má dost a zatím mu vždy po návratu docela trvalo, než se dostal do formy. Tady bych se nedivil, kdyby přišel ještě někdo. Nebo se pořád počítá s Takácsem?

    Jinak si myslím, že moc kádr doplňovat nepotřebujeme. Možná ten Bah, ale tam jsme to prošvihli v létě, teď budou chtít Dánové víc, leda by vzali třeba 1,5 milionu € + 30 % z dalšího přestupu, ale myslím, že 3+ na dřevo za něj nedáme. Condé za mě spíš ne, jedině na hostování s opcí (to Zlín v létě odmítl) a když bude lepší než Traoré, tak podepsat, ale Holeš se na tom postu chytil a když už posilovat, tak by to chtělo o level lepšího hráče a to Condé podle všeho není.

    Útok vyřešený, jsem zvědavý, jestli zůstane Jusuf, teoreticky by se měl poprat o místo dvojky na hrotu s Musou (vpravo 1 Sima, 2 Malinský, vlevo 1 Olayinka, 2 Provod), při tom programu (když se zadaří, tak přes 30 zápasů) by se na hřiště dostali všichni. Tecl už asi jen jako typologická náhrada za Kuchtu do závěrů zápasů, na základ to moc nebude.

  8. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    pehacko     před 3 lety 03.01.2021 16:37 |  
    3 3

    Tak kacaraba potvrzeny... půlroční hostovani a pripadne 20 mega. To je na Ludvu Karla nejake levne...


    Komentář byl uživatelem upraven (03.01.2021 16:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      JS (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2021 17:46 |  
      2 4

      Třeba mu zase zpět pošleme toho Karafiáta.. :D

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 04.01.2021 11:44 |  
      2 0

      asi přišel na to, že mu vyjde levněji, když půlku Libe Áčka platí SKS :D

  9. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    JS (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2021 17:48 |  
    7 13

    Karafiát bohužel naplnil má očekávání, ještě to samé čekám s Malínským. Nicméně v této situaci disponujeme pořád jen třemi stopery, z nichž jeden navíc bude hrát na nejvyšší úrovni maximálně ještě rok? Dva? Takže pokud jsme si vyzkoušeli, že na stopera nemůžeme postavit Tijaniho, Takácse ani Karafiáta, měli bychom kromě Kačaraby hledat dál.

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Boo_SKS     před 3 lety 03.01.2021 18:00 |  
      15 1

      Tak Hovorka neni zas az tak vazne zraneny, aby se s nim nedalo na jaro pocitat, ne? Pokud si pamatuju, tak se to nekdy koncem rijna ci zacatkem listopadu odhadovalo na cca 2 mesice, takze dle me bud hned od zacatku nebo alespon na podstatnou cast jara bude k dispozici.

      A to, ze se mu podzim vubec nepovedl fakt neznamena, ze bychom s nim nemeli pocitat. Naopak pro nej mozna bude, kdyz se do toho znova dostane pomalu bez nejakyho tlaku na to, aby okamzite hral, jako tomu bylo na zacatku sezony. Myslim, ze pro nej bude super kdyz se zapoji do rotace, ale nebude to na nem stat. Rozhodne bych nad nim nelamal hul, vzdyt si vsichni pamatujeme, jak hral do sveho zraneni. A vzhledem k tomu, ze Kudelovi bude 34, tak by bylo fajn, kdyby prave Hovorka prevzal jeho ulohu, protoze je v idealnim veku, je organizator, vudci typ a vzhledem k jeho historii zraneni neni prilis velka sance, ze by odesel za lepsim, takze ten se nam jeste muze moc a moc hodit.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        Lunaris     před 3 lety 03.01.2021 18:13 |  
        5 10

        Hovorka má operovaná obě kolena a teď opět laboruje s kolenem. Sice si pamatujeme, jak tu hrál, když přišel, ale kolik to bylo zápasů? Navíc to loňské zranění se mu fakticky stalo bez cizího zavinění v tom zápase v Plzni. Má výskok jako basketbalista, ale evidentně se to na stavu jeho kolen podepisuje. Podle mě klub, který tu chce dominovat, nemůže stavět na hráči, který je 3/4 času, co je ve Slavii, zraněný. Předtím ve spartě taky snad rok nehrál. Chápu, že je to Trpišův parťák ze Žižkova, ale v tomhle má JS jednoznačně pravdu.


        Komentář byl uživatelem upraven (03.01.2021 18:14) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          Harvey     před 3 lety 03.01.2021 18:26 |  
          9 0

          Já teda výskok jako basketbalista nemám, náchylnost na zranění téměř nulovou a přesto jsem si přetrhal vazy po špatném došlapu. U těch vazů je to skoro větší pravděpodobnost, že si to uděláš sám než cizím přičiněním.
          Každé koleno měl zraněné vážně jednou, to je spíš náhoda než chronická věc. Vazy po plastice jsou silnější než předtím a Gadži není žádnej hypochodr typu Kenia. Bůhví jak to bude, ale nemyslím že z něho bude Josef Kaufman 2.0.

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            Lunaris     před 3 lety 03.01.2021 18:35 |  
            2 4

            Vzhledem k historii jeho zranění jsou prostě určité obavy na místě, byť bych mu samozřejmě přál, aby se z toho dostal a mohl nastupovat.

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              Boo_SKS     před 3 lety 03.01.2021 18:40 |  
              4 0

              Obavy a urcita bezretnost ano, ale zase ne odepsani. Nikdo nerika, ze bychom to na nem meli postavit, ale loni na podzim odehral az do skoro vsechno (+ repre), takze myslim, ze bez problemu muze zastavat pozici stopera c. 3, ktery nehraje pokazde, ale vytizeny je stejne vic nez dost.

              • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                Lunaris     před 3 lety 03.01.2021 18:46 |  
                1 4

                Víceméně jsi napsal, že to na něm máme postavit, že Kudelovi bude 34 a Hovorka by měl převzít jeho úlohu. Obrana teď stojí na Kudelovi.

                • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                  Boo_SKS     před 3 lety 03.01.2021 18:57 |  
                  4 0

                  Aha, tak to jsme si jenom neporozumeli. Ja tim nahrazenim Kudely myslel post toho lidra v kabine a pozici zkuseneho stopera, od ktereho se na treninku i v zapase budou ucit mladsi, ale pro to nemusi nastupovat kazdy zapas.

                  • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                    Lunaris     před 3 lety 03.01.2021 19:24 |  
                    4 3

                    Pořád to vidím trošku jinak. Je prostě potřeba mít čtyři zdravé stopery do rotace. Zápasů bude hodně, pokud půjdeme do jara se třemi zdravými stopery a s ambicí uhrát double, jak říkal Béřa, tak jsme se z podzimu dostatečně nepoučili. Pokud chceme z poháru hned vypadnout, Evropskou ligu nějak odkopat a soustředit se jen na ligu, tak pak možná ti tři stopeři můžou stačit... Kdybychom měli aspoň nějakého univerzála, který by tam mohl naskočit, tak ok, ale Takács je taky každou chvíli na marodce. A uvažuje se o jeho hostování. Doufám, že Slavia uvažuje spíš směrem, že čtvrtý stoper nebo aspoň univerzál schopný hrát v obraně víc postů, je potřeba.

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              gazza     před 3 lety 04.01.2021 06:37 |  
              0 3

              Jses blbe mimo jako vzdy

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            PetCC     před 3 lety 04.01.2021 14:04 |  
            0 0

            No třeba ja v repre Dočkal přetrhal vazy Štětinovi, to jsem hned očekával.
            Protože mu "ohleduplně" nešel do těla, ale zastavil se mu o tu jeho stojnou nohu, která byla v koleni otočená při odkopu. To je podle mě ideální pozice, jak někomu koleno zlikvidovat.
            Mám ten dojem, že takhle někdo pomohl přetrhnout vazy nějakému slávistovi. Možná Krajčíkovi, nebo někomu jinému v té době. Před 15 lety jsme to měli u někoho každý rok.

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Harvey     před 3 lety 03.01.2021 18:13 |  
      19 6

      Je hezký jak napíšeš, že Karafiát naplnil tvé očekávání. Ale kdo ho nenaplnil (nekopa Kuchta, malej Hovorka, vynikající Baluta, slabej Holeš na dz...mám pokračovat?) o tom už se nezmíníš. Ty vole jednou ses trefil a ještě u hráče, který se hned na začátku zranil. Tak tu nepiš o naplněných očekáváních. Ty svoje očekávání máš zpravidla vedle jak ta jedle :D

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Slavistat     před 3 lety 03.01.2021 22:53 |  
      2 0

      Hele s těma stoperama jsi nějak moc rychlej. Po pravdě, teď jsme měli vedle Kúdely a Zimy Hovorku, Takácse a Karafiáta - ti 3 poslední měli na podzim nějaká zranění, nemoc a celkově slabou formu (a Karafiáta s Takácsem Trpiš nestavěl, ani když byli zdraví). Takže teď se mění jeden nevyužívaný za Kačarabu, který má lepší formu i statistiky i stabilnější zdraví - tedy je to zlepšení proti stávajícímu stavu. Myslím, že se Hovorka brzy uzdraví - spíš už by měl začít trénovat, takže do rotace ze začátku jako 4. stoper bude na jaro použitelný (v případě dalších zranění by se si musel stáhnout někdo z hostování). A časem se uvidí, jestli se s Hovorkou dá počítat dál. V létě může přijít další stoper na pozici Takácse (o něm si myslím, že na Slávii nemá dynamiku a jeho moc robustní tělesná konstituce nevydrží požadavky tréninku Slávie, proto tolik zranění) nebo třeba i za Hovorku (podle zdraví) s výhledem, že Kúdela bude hrát asi ještě do konce příští sezóny.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        JS (přítel SN)     před 3 lety 04.01.2021 12:03 |  
        1 1

        No, souhlasím, že je tam ještě Hovorka. Ale já to beru tak, že dokud není podepsaný Kačaraba v Edenu, tak máme stopery tři, (také nepočítaje Takácse). Zimiče, věkem končícího Kúdelu a stálezraněného Hovorku. Upřímně, na tom nemůžeme stavět, pokud hrajeme celý rok tři soutěže dohromady, navíc v nejisté covidové době.

        Zima je skvělý, a doufejme, že tu vydrží. Kúdelu prostě nevidím, jak běhá v šestatřiceti stejně, jako v šestadvaceti, ať má sebelepší poziční hru, budeme jej muset začít koncem tohoto ročníku upozaďovat. A Hovorka zahrál skvěle první tři měsíce v sešívaném, než se zranil poprvé. Pak nic, a letos to byla upřímně dost bída, než odešel zdravotně znovu. Jak říkám, dlouhodobě je to neudržitelné.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        PetCC     před 3 lety 04.01.2021 14:10 |  
        0 0

        Takácse zkrátka zkusili, jestli se jim v něm nepovede udělat částečnou kopii Součka.
        A asi máš pravdu, že oproti Součkovi jeho tělesná konstituce nemá takovou výdrž. To je jen konstatování, třeba moje tělesná stavba nestačila ani na to, abych hrál fotbal jako dorostenec.

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Slavistat     před 3 lety 03.01.2021 23:03 |  
      4 0

      A k Malínskému - tak on to měl těžké, napřed tam hrál zavedený Masopust, pak měl myslím kratší zranění (nebo Covid?) a pak se objevila raketa Sima, který ho na plac zatím moc nepustil (ale taky si bude potřebovat oddychnout, aby měl za sebe záskok). Je pravda, že Malínský je spíš na brejky a že zpočátku, když hrál tak v kombinaci byl zbrklý nebo chtěl honem honem dávat rozhodující nahrávky a byly z toho akorát zbytečně odevzdané nepřesné míče. To bylo hodně i o hlavě (chtěl se moc a moc prosadit do základu, ale nakonec vše přebil Sima). Myslím, že časem se buď uklidní, zvykne si na svoji pozici nebo se neprosadí a půjde po hostováních (spíše si myslím, že tu pozici dvojky do rotace zvládne).

    • Re: Asi rozumné.. ;-)

      carevitchando     před 3 lety 03.01.2021 19:10 |  
      1 2

      Přejme všem rychlé uzdravení a jen tak mezi námi, to soustředění v teple mi přišlo poněkud zvláštní vzhledem k brzkému startu ligy a očekávanému počasí.

      • Re: Asi rozumné.. ;-)

        tobro     před 3 lety 03.01.2021 19:42 |  
        1 0

        "Jen tak mezi námi" - teploty v místě plánovaného soustředění příští týden: 11 - 13 °C (předpověď)
        Soustředění cílilo (asi) trochu jinam, ale neboj, všechno bude fajn.. ;-))

    • Re: Asi rozumné.. ;-)

      zeleznik2     před 3 lety 03.01.2021 19:10 |  
      1 0

      Určitě ano, kolik se asi v lednu odloží zápasů?

  10. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    zeleznik2     před 3 lety 03.01.2021 19:09 |  
    2 5

    Tak škatula se začínají hýbat, přes vyjádření, že se nebude opakovat léto, zatím opět nejrušnější je trasa Liberec - Praha, uvidíme zda přijde Bah, což asi bude jediná posila, pokud nepočítáme hostování Kačaraby a případně Boháče. I kvůli koronaviru se šetří, takže velké přestupy asi až v létě. I soupeři Plzeň i Sparta si stahují zpět své hráče z hostování.

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      donford     před 3 lety 03.01.2021 20:14 |  
      6 1

      Pokud bude Kačaraba hrát, věřím, že budeme mile překvapeni. Má vynikající hru hlavou, v soubojích je velmi tvrdý a je také velmi rychlý. Dovede se dobře orientovat i v krkolomných situacích před bránou. Má velmi slušnou rozehrávku. Také Boháč, pokud opravdu přijde a bude hrát, bude oporou. Je vysoký, rychlý, mrštný, skvělý při odebíraní vysokých centrů a především je to ostřílený brankář s praxí v hodně ostřelovaných mužstvech.

  11. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    Jožin     před 3 lety 03.01.2021 20:19 |  
    7 0

    Jen chci něco k Boháčovi, poslední příprava před ligou s Jabloncem v Bělohradě a nemohl jsem pochopit ,že takový golman chytá za Pardubice super organizátor obrany, jistý při vysokých balonech hra nohama výborná, jen mne napadlo že místo Kováře jedinečná dvojka pro nás a možná to tak dopadne.

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      PetCC     před 3 lety 04.01.2021 14:13 |  
      1 0

      Vychváli jsi ho pějně :-)
      Tak doufám, že na brankáře máš dobrý oko.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        Jožin     před 3 lety 04.01.2021 16:46 |  
        1 0

        Nejsem žádný expert ,ale měl jsem z něho dobrý pocit a když jsem sledoval Pardubice v tv tak chytal nenápadně a bez chyb .

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        Jožin     před 3 lety 05.01.2021 19:45 |  
        0 0

        Tak se nedozvíme jak Boháč zvládne hostování, škoda.

  12. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    Fačín     před 3 lety 03.01.2021 20:54 |  
    2 32

    Tak Karafiát se moc nepředvedl. Byl zadarmo, myslel jsem, že to není špatná volba, ale bohužel to neukázal.

    Hellebrand v Opavě snad dostane víc prostoru než na Slovácku, to byl bohužel pro něj ztracený půlrok. Sedět na lavičce mohl i u nás.

    O výměně golmanů Stejskal - Markovič už jsem tu psal, že se to nepovedlo, i když to na první pohled vypadalo jako win-win situace, tak to byla spíš lose-lose. Trochu se obávám, aby to s ním v Pardubicích nedopadlo stejně, je tam zmiňovaný Letáček, odchovanec a reprezentant. Naopak proti Boháčovi nic nemám, kvalitní golman, zkušený a navíc odchovanec. A s rolí dvojky (trojky?) by se mohl smířit.

    Ovšem pokud opravdu přijde ten Kačaraba, tak budu velmi nespokojen. Průměrný stoper, který dělá spoustu chyb. Nedovedu si představit, že by tento hráč měl posadit Kúdelu nebo Zimu. Všichni jsme viděli, co se dělo, když jeden z nich nehrál. Navíc Taras Kačaraba, už jméno je hloupý a navíc ukrajinec, to nevěstí nic dobrýho. To bude zase experiment, kterej nás bude stát něco důležitýho (tipnu si prohru s Leicesterem, stejně jako Hovorka způsobil ten Midtjylland).

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Droosy     před 3 lety 03.01.2021 21:05 |  
      23 2

      Fačíne, ty jsi tak neuvěřitelně hloupej, že snad ani nemůžeš být slávista........styď se (mluvím o posledním odstavci)


      Komentář byl uživatelem upraven (03.01.2021 21:06) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        Fačín     před 3 lety 03.01.2021 21:32 |  
        1 20

        Možná že jsi hloupej sám, když někoho soudíš podle názoru na diskusním fóru. Není moje chyba, že nepoznáš nadsázku a nemáš smysl pro humor. Ale já ti to odpouštím, jsem velkorysej a tolerance sama. No prostě samý kladný vlastnosti, jako správnej slávista.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          JS (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2021 21:34 |  
          13 1

          Nadsázku a smysl pro humor? Do Kačaraby tu zajíždíš za jeho národnost už poněkolikátý. Teď z toho couváš a snažíš se to označit za nadsázku. Ubohost nejvyššího kalibru.

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            Fačín     před 3 lety 03.01.2021 21:42 |  
            1 10

            Ne ne, jen tě trochu opravím - poprvý jsem takhle uvažoval při diskusi u Talovierova. A necouvám z toho, nadsázka to je a byla. Blbý je, že tu všechno berete smrtelně vážně, jak vyhlášení války.

            Kačarabu jsem zatím skoro neřešil, netušil jsem, že to někdo může brát vážně, že bysme ho fakt koupili. Obzvlášť, když ve stejným klubu na stejný pozici máme vlastního hráče, kterej si na rozdíl od Kačaraby nedává vlastňáky a nedostává červený karty.

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              martyni (přítel SN)     před 3 lety 04.01.2021 15:27 |  
              3 1

              Pleteš si nadsázku s hloupostí. Bude ti připadat vtipný, když ti povím, že jsi kretén, protože máš blbý jméno, a že jsi imbecil, protože pocházíš - dejme tomu - z Nuslí? Haha, nadsázka...

              • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                Fačín     před 3 lety 04.01.2021 19:25 |  
                1 4

                Já jsem někde napsal, že je kretén, protože má blbý jméno? Sorry, ale řadíš se jako další do řady místních lidí, co neumí číst, nebo si to jen přibarvuješ, aby sis mohl taky kopnout.

                • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                  martyni (přítel SN)     před 3 lety 05.01.2021 13:43 |  
                  3 0

                  Psal jsi o vadě charakteru, která s jeho původem podle tebe souvisí. To je v podstatě totéž. Byl bys raději, kdyby někdo usuzoval na tvou vadu charakteru nebo na to, ze jsi kreten? Asi by to bylo stejne urazlivy, coz?

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              Pakoll     před 3 lety 04.01.2021 19:56 |  
              2 0

              Když někdo napíše takový článek bez jakéhokoliv předchozího podnetu těžko se tam nadsázka hledá zavání to spis nesnášenlivosti,pri lepsim jenom hloupou provokaci.

              • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                Fačín     před 3 lety 04.01.2021 20:15 |  
                0 3

                Máš pravdu, asi se nadsázka opravdu špatně hledala. Bohužel jí tu většina lidí nenašla.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          donford     před 3 lety 03.01.2021 21:47 |  
          19 1

          Prosím tě Fačíne o laskavost. Příště dopředu nahlas nám méně chápavým, že teď budeš psát v nadsázce a s velkým, pro mě neuchopitelným fačínovským humorem, Abychom tvé vejšplechty vůbec nebrali vážně. A naopak se radovali, až skončíš. Jistě máš pravdu, když píšeš, že každý je hloupý, pokud bere tvé názory vážně a dokonce tě podle nich soudí.
          Svatá prostoto - ale podle čeho tě máme brát či nebrát vážně? Ty tu urážíš hráče, jenž k nám ještě ani nenastoupil, pro jeho jméno, pro jeho národnost, A pak vzápětí meleš o velkorysosti a o toleranci samé? Ještě přidej cosi o trpělivosti, kterou s tebou máme mít a pak jdi a zabouchni za sebou dveře. Všem se uleví. I tobě.

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            Fačín     před 3 lety 03.01.2021 21:54 |  
            1 12

            A čím že jsem ho urazil? Že je průměrný stoper? Nebo že má hloupý jméno? Nebo že je ukrajinec? Co z toho je podle tebe urážka?

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              Edenjejenjeden     před 3 lety 03.01.2021 22:01 |  
              15 0

              Není to průměrný stoper ,nemá hloupý jméno a za národnost nemůže. To jsi opravdu tak hloupej ,nebo to jenom děláš ? A to že ty tohle všechno nechápeš o tobě hodně vypovídá ,a není to rozhodně nic lichotivýho Fačíne....


              Komentář byl uživatelem upraven (03.01.2021 22:03) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                PetCC     před 3 lety 04.01.2021 14:17 |  
                2 0

                Já bych nenapsal, že za národnost nemůže. Spíš že nemůže za Fačínovi národnostní předsudky.
                A klidně je možný, že je naopak na svou národnost hrdý a že se za ní vůbec nestydí.

                • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                  Fačín     před 3 lety 04.01.2021 19:23 |  
                  1 3

                  Já klidně přiznám, že mám národnostní předsudky. Prameněj ze špatnejch zkušeností s lidma na východ od Moravy.

                  • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                    Tvujmultinick     před 3 lety 04.01.2021 19:45 |  
                    2 0

                    Možná, že lid na východ od Moravy při svém divočejším temperamentu na Tebe reagoval spontánním způsobem, kterého my, chladní Češi, nejsme schopni a kterému Ty pak říkáš "špatná zkušenost". Já se jim zas tak nedivim.

                    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                      Fačín     před 3 lety 04.01.2021 20:13 |  
                      1 4

                      Máš naprostou pravdu. Na jakejkoliv špatnej pohled reagujou fyzickým útokem. Neumí udržet nervy na uzdě, neumí být diplomatický, lžou a podvádí (tady jsem shrnul Slovensko, Ukrajinu a Rusko dohromady). No a proto mám z Kačarabovo chování na hřišti obavy, aby nás svýma zkratama zbytečně neoslaboval.

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              donford     před 3 lety 03.01.2021 22:57 |  
              7 1

              Pro by měl mít hloupé jméno? Proč by měl být snad dokonce druhořadý, protože je Ukrajinec? Což jsi nám ve svém dřívějším příspěvku sdělil, ovšem s připodotknutím, že hloupý je ten, kdo bere tvé názory vážně. Máš ale jednu velkou zásluhu. Tvá tvrzení zde vždy dokáží sjednotit celou slávistickou obec. Ale zároveň máš rovněž pech. Neboť také dokáží, že z prvotních rozhořčených náhledů na tvé snad jen neuvážené plky, s obsedantní touhou být na pár minut středem pozornosti, začne vůči tobě převažovat čistý, ryzí posměch. A dokázat být směšným na jakémkoliv fóru, to už chce velkou dávku umu, jehož vrchol tkví v roli státi se králem šašků.

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Fačín     před 3 lety 03.01.2021 21:12 |  
      0 18

      Jo a zapomněl jsem, místo Kačaraby bych si radši stáhl Tijaniho, ten je mladej a tvárnej a mohl by se ještě pořádně ukázat v EL. Navíc už jsme ho jednou zaplatili. Ne, radši kamarádíčkovi Karlovi pošlem dalších dvacet míčů.

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Leksel     před 3 lety 03.01.2021 21:16 |  
      24 1

      Promiň, ale vytýkat někomu jeho jméno a ještě k tomu národnost, je hodně velká ubohost.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        JS (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2021 21:19 |  
        9 3

        To už je podruhý, co to tady předvedl. Fačíne, doteď jsem měl tendenci Tvoje extrémní kecy na první dobrou neodsuzovat, ale po těchto ubohejch vejšplechtech o tom, že Ukrajinec = nemá to v hlavě v pořádku si s klidem dovolím tvrdit, že ten, kdo to nemá v pořádku v hlavě jsi Ty.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        Fačín     před 3 lety 03.01.2021 21:28 |  
        2 12

        Já mu to jméno nevytýkám, jen konstatuji. Vzpomínáte na stoperskou dvojici Tlustý - Šourek? Nebo teď na U20 v hokeji naše úderná dvojka Teplý - Pytlík?

        Možná to zní hloupě, ale jméno dělá hodně.

        A co se národnosti týče, ano, na východ od hranic jsem na to hodně vysazenej, slováci, ukrajinci, rusové, to prostě nevěstí nic dobrýho. Jsou samozřejmě i výjimky, jako byl třeba Stoch nebo Sobol. Ale výjimka potvrzuje pravidlo.

        Každopádně je jedno, jestli je ukrajinec nebo něco jinýho, důležitý je, že si nedovedu představit, že posadí někoho z dvojice Kúdela - Zima. Pokud se to stane, je dost možný, že toho budem litovat.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          JS (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2021 21:32 |  
          7 5

          :D :D :D :D
          Já si myslím, že blbečci nevěstí nic dobrýho. A je zrovna jedno, jestli to jsou Rusáci, Slováci... nebo Češi. Nevěřil bys, na kolik blbečků člověk narazí třeba na tomhle fóru.

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            Fačín     před 3 lety 03.01.2021 21:37 |  
            3 10

            Ale já myslím, že to tady s těma "blbečkama" na fóru není tak zlý.... Vlastně bych si ani o nikom tady netroufnul tvrdit nic podobnýho... Já myslím, že tu povětšinou diskutujem celkem na úrovni. Jako každej máme svůj názor, ty nemáš rád Masopusta nebo Zmrhala, mě se nelíbí Kačaraba, velkej rozdíl v tom nevidím. Hlavně když to zvládnem bez urážek a zbytečnejch emocí.

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              Edenjejenjeden     před 3 lety 03.01.2021 21:40 |  
              8 2

              Tak neurážej ,zatím tady urážíš především ty . Trpišovským počínaje ,a tvými "oblíbenými" hráči konče.....

              • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                Fačín     před 3 lety 03.01.2021 21:45 |  
                1 9

                Sorry, ale nikoho jsem tu rozhodně neurážel. Že pochybuju o něčích kvalitách nebo morálních vlastnostech není urážka. To je naprosto legitimní a dělají to všichni. Bez kritického myšlení a pohledu se člověk nikam neposune. Jen bezmyšlenkovitě všechno odkývat, to není můj styl.

                • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                  JS (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2021 22:00 |  
                  5 1

                  Pohybuješ o morálních kvalitách hráče na základě místa, kde se narodil? Zajímavé.

                  • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                    Fačín     před 3 lety 03.01.2021 22:26 |  
                    1 5

                    No on svět není úplně homogenní a původ a výchova můžou hrát klíčovou roli ve formování osobnosti.

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              JS (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2021 21:42 |  
              8 4

              Já vidím. Zatímco já se u Masopusta a Zmrhala koukám na to, jestli umí kopat do míče, (což se na fotbalovém fóru tak nějak očekává), Ty tady někomu nadáváš do špatnýho jména a národnosti. Jestli v tom nevidíš rozdíl, tak jsi blbeček tuplovanej.

              • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                Fačín     před 3 lety 03.01.2021 21:47 |  
                0 8

                Ale mě jde především taky o jeho fotbalový kvality.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          Leksel     před 3 lety 03.01.2021 22:13 |  
          5 0

          Tak jméno Kačaraba se se Šourkem nedá vůbec srovnávat, ale pro mě za mě, pokud by to byl kvalitní hráč, tak zaplaťpánbůh i za Šourka, ony by ty posměšný poznámky na jeho jméno brzy fanouškům soupeře zhořkly, když by i jeho zásluhou přicházeli o body. Obecně jsem k Východu globálně taky ostražitej a rezervovanej, což je daný našimi bohatými neblahými zkušenostmi s touhle světovou stranou, ale pokud se jedná o jedince, kterej vyniká v nějakým oboru, třeba zrovna fotbalista, tak jdou všechny moje obavy zcela stranou, tady fakt žádný negativa necítím . Z minulosti můžeme zmínit třeba skvělýho Ševčenka, kterej táhnul AC Milán nebo Chelsea.
          A Kačaraba nikoho posazovat nemusí, bude to alternativa ke stávajícím stoperům v případě jejich zranění nebo aby se vzájemně protočili a odpočinuli a rozložili tak zvýšenou zápasovou zátěž. A v neposledn8 řadě je tu i varianta hry na tři stopery, kterou jsme už taky praktikovali. Navíc Kúdela tady taky nebude ještě roky.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          damade     před 3 lety 03.01.2021 22:41 |  
          7 0

          tak ono Suchopárek taky neni bůhvíjaký jméno ale jmenuje se tak skvělej člověk a hráč

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          Sherudan     před 3 lety 04.01.2021 08:49 |  
          6 0

          Jednou, když jsme ve firmě organizovali akci pro zákazníky, jedna kolegyně za svůj region zvala sestavu Nezbeda - Teplý - Pytlík - Tvaroh. A ve Znojmě na OÚ na jednom oddělení byla skladba Malá - Stará - Šilhavá -Popelka.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        pf     před 3 lety 03.01.2021 21:33 |  
        6 1

        To už je hláška jak z nějakého rudého fóra a vzývání bájné "české kabiny" :)))

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2021 21:50 |  
      9 2

      Proč je Kačaraba blbý jméno? Pořád mi zní líp stoperská dvojice Zima, Kačaraba než třeba slavní Kamerunci Kunde, Onana. A ano, myslím si, že má nahradit Kúdelu. Asi ne hned, ale nedá se předpokládat, že Ondra bude hrát do 50.


      Komentář byl uživatelem upraven (03.01.2021 21:51) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        Fačín     před 3 lety 03.01.2021 21:57 |  
        1 10

        Nevím, prostě zní divně... Je řekněme neliboźvučný? Jako že Kúdela jednou skončí a bude potřeba nahradit, to je jasný. Ale že by to měl být zrovna on, no nevím, nehledě na jméno a národnost. Mě víc straší jeho pravidelný kiksy, červený karty, vlastní góly a tak trochu prasácká hra.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          Lunaris     před 3 lety 03.01.2021 22:03 |  
          9 1

          Přichází na hostování s opcí. Pokud se hráč neprosadí, opce nebude uplatněna. To jsou snadný počty. Mimochodem jméno Taras je skvělé. Taras vystaví před naší šestnáctkou zátaras.

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            Fačín     před 3 lety 03.01.2021 22:18 |  
            1 5

            No hurá, konečně to někdo vzal za správnej konec! Tak snad máš pravdu.

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            Leksel     před 3 lety 03.01.2021 22:34 |  
            2 0

            A k tomu může střílet jak z tarasnice

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            Sherudan     před 3 lety 04.01.2021 08:44 |  
            4 0

            Mně se teda vybaví tabák Taras Bulba, kterým se skvěle akorát vykuřovaly mšice. Ale posuzovat hráče podle jména, to už chce opravdu pořádné HOMIMO.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          kjandourek (admin)     před 3 lety 03.01.2021 22:03 |  
          14 1

          Takže si jenom ujasníme fakta.... červenou kartu nedostal Kačaraba ani jednu... dvakrát za 42 zápasů viděl druhou žlutou... žlutých karet má šest (+1) v jedné sezóně a tři (+1) ve druhé.... celkem tedy 11 žlutých karet - to moc nevypadá na prasáckou hru....

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            Fačín     před 3 lety 03.01.2021 22:17 |  
            1 9

            Jakože dvě žlutý neznamenaj červenou?

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              kjandourek (admin)     před 3 lety 03.01.2021 22:34 |  
              10 3

              To je velký rozdíl... za přímou červenou bez předchozí žluté je podstatně vyšší trest..

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            Andreas     před 3 lety 03.01.2021 22:28 |  
            0 3

            Dostal červenou v zápase proti Slovácku.

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              kjandourek (admin)     před 3 lety 03.01.2021 22:34 |  
              7 5

              Kdepak - dostal dvě žluté... to je velký rozdíl...

              • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                kostelnivlajka     před 3 lety 04.01.2021 08:27 |  
                2 3

                A pak červenou

                • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 04.01.2021 08:31 |  
                  6 4

                  Ano, ale dva fauly na žlutou kartu nejsou "prasácká hra".. tak si představuji faul, za který přichází červená rovnou... a to nemluvím o tom, že v kolonce "vlastní góly" má Kačaraba za čtyři sezóny v české lize čistou nulu... :-)

                  Takže prostě Fačín kecá... :-)

                  • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                    Lunaris     před 3 lety 04.01.2021 09:55 |  
                    2 4

                    Zase bych dvě žluté karty během jednoho zápasu nezlehčoval, mužstvo ten hráč oslabí tak jako tak. Spíš by bylo zajímavější vědět, jestli ta karta vyplynula ze hry, kdy Taras musel postavit narychlo zátaras a nebo to byla nějaká jeho nedisciplinovanost nebo zbytečný faul mimo hru apod. To by mělo větší vypovídající hodnotu.

                    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                      kjandourek (admin)     před 3 lety 04.01.2021 10:06 |  
                      4 3

                      Tak samozřejmě - je to čistě podpůrná statistika.... reaguji na ty řeči o "prasácké hře"... jak říkám, tady bych se nepozastavil, kdybych viděl, že za ty roky působení v české lize šel třikrát pod sprchy, když dostal rovnou červenou bez předchozího varování... ovšem nic z toho se nestalo - dvě červené karty po předchozí žluté za 81 zápasů (v drtivé většině odehraných celých 90 minut)... to mi přijde jako zcela pohodová bilance...

                      a to nemluvím o tom, že třeba v sezóně 2018/19 měl tři žluté za 31 zápasů - a to 28 zápasů odehrál celých, dvakrát šel do hry o poločase a jednou v 51.minutě... průměr odehraných minut na utkání měl 85,5 min/z ...

                      Jako nezlob se na mě, ale říct o stoperovi, který za celou sezónu ani jednou nestál pro karty, že hraje "prasácky" a jeho hra zavání červenými kartami, je prostě blbost....

                      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                        Lunaris     před 3 lety 04.01.2021 10:56 |  
                        1 3

                        Já budu ten poslední, kdo bude s Fačínem v čemkoliv souhlasit. :)

                      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 04.01.2021 11:06 |  
                        5 3

                        Costa za spartu odehrál 204 zápasů (17 503 minut). V průměru 85,8 minut za zápas a má dvakrát dvě žluté karty v jednom zápase (jednou liga, jednou EL) a pak jedna červená (liga). Jednou se vykartoval (2 žluté během jednoho zápasu) proti nám, kdy v 87' dostal první žlutou a v 89' druhou. Hrál tedy taky slušně?
                        Nemusíš hrát prasácky, abys dostal 2 žluté karty během jednoho zápasu. Musí to být pro realizační tým vykřičník, protože i na Ukrajině dostal 2 žluté během jednoho zápasu.
                        Souhlasím s Lunarisem, lepší by bylo zjistit po jakém faulu dostal druhou žlutou kartu. Odkazy na sestřihy zápasů, kde dostal dvě žluté karty, jsou níž. Přijde mi poměrně zajímavé, že mezi kartami je rozdíl jen 5 minut v obou případech! Jednou se nechal vyfauloval za stavu 1:0, konečný výsledek byl 1:1 a podruhé za stavu 1:2, konečný výsledek byl 2:2.
                        (Liberec - Mladá Boleslav) https://tv.isport.blesk.cz/video/6376693/sestrih-liberec-mlada-boleslav-2-2-hrubky-video-v-akci-dve-vylouceni.html
                        (Liberec - Slovácko) https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/388203/sestrih-liberec-slovacko-1-1-dve-cervene-trefili-se-rabusic-a-reinberk.html
                        Já bych to shrnul jako neobratnost hráče, ani jedna nemusela být, ale u první si neporadil s Klímou, který si posunul balón dál a u druhé nechal nohu a Kliment si chytře šel pro faul.

                        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                          kjandourek (admin)     před 3 lety 04.01.2021 11:41 |  
                          3 1

                          A v čem se "neobratnost hráče"... případně "Kliment si šel chytře pro faul".... rovná "prasácké hře"?

                          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 04.01.2021 11:56 |  
                            2 2

                            Nerovná. Jak jsem psal, nemusíš hrát prasácky, abys dostal dvě žluté karty za jeden zápas.
                            V EL/LM budeme narážet na kvalitnější soupeře, než je Boleslav (Klíma) anebo Slovácko (Kliment), takže na tom musí zapracovat.

                            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                              kjandourek (admin)     před 3 lety 04.01.2021 12:06 |  
                              3 3

                              No právě - dvě vyloučení vždycky po dvou žlutých mi nepřijdou nikterak katastrofální bilancí... jasně že je co zlepšovat, ale nevidím důvod proč se takového hráče dopředu hrozit....

                              Ty řeči o soupeřích v EL a LM jsou tu pořád - každý hráč, který k nám přichází, se musí srovnat s tím, že dosud hrál proti Opavě a Brnu a najednou pojede na Leicester.... to je normální vývoj, kdy hráči získávají zkušenosti a zlepšují se.... Navíc Kačaraba taky nehrál jenom na českém písečku, ale už má za sebou zápasy s Gentem, CZ Bělehrad a Hofenheimem.... V Gentu dal rozhodující gól, byl u plichty 0:0 s CZ, nebo u postupu přes Apoel (1:0), naopak při výprasku v Bělehradě absentoval ....

                              Tyhle hovory jsem měl s pár lidmi na začátku sezóny: "To je zase kádr na pytel, fotbalisti jako Stoch, Deli či Hušbauer jsou v háji, koho zajímá Zima, Lingr, nebo dokonce nějakej Sima.." ... a já jsem říkal: "počkejte po sezóně!" a už teď odpovídám, že najednou je Sima docela žhavý zboží, Zima je v repre a Lingrův gól do sítě Nice je v sestřihu nejhezčích branek základních skupin EL....

                              • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

                                Fačín     před 3 lety 04.01.2021 19:21 |  
                                2 3

                                No, mě přidou dvě žlutý za zápas skoro horší než přímá červená. Ta může být za zmaření gólové šance, když už není jiný řešení. Dostat druhou žlutou většinou zavání tím, že si ten hráč neuvědomuje co dělá (protože hrubě fauluje i s vědomím žlutý karty). No ale v zásadě dvě žlutý = červená, to se prostě nemění.

                                Jo a pozor, ve vzdušnejch soubojích rozdává Taras lokty úplně běžně, ne nepodobně Liboru Doškovi.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        kostelnivlajka     před 3 lety 03.01.2021 22:21 |  
        2 3

        Ještě tam s nima byl omam bík

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Marcelo10     před 3 lety 03.01.2021 23:11 |  
      19 1

      Hloupej ses ty! A jeste pises uplny blaboly. Ze si ho nikdy nevidel hrat a hodnotis ho - to je smutny. Ale resit jmeno a narodnost, to je stupidita nejvyssiho zrna!

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        ColinSKS     před 3 lety 04.01.2021 08:42 |  
        3 3

        chtěl jsem napsat, proč mu takto odpovídáš ale pak jsem ten příspěvek dočetl do konce a napsal bych to samé

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        Fačín     před 3 lety 04.01.2021 19:18 |  
        0 3

        Kde si přišel na to, že jsem ho nikdy neviděl hrát? Naopak, sleduju ho velice pozorně, stejně jako celej Liberec a dokonce celou českou i Evropskou ligu.

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Sherudan     před 3 lety 04.01.2021 08:55 |  
      9 3

      Tím konečným vývodem (je to Ukrajinec = lempl) jsi klesl na úroveň sparťanů, skandujících Jude Slavie.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        Fačín     před 3 lety 04.01.2021 19:16 |  
        0 4

        Proč lžeš? Nikde jsem nenapsal že ukrajinec=ľempl. To je jen tvůj vývod. Ale jak vidno, nejsi jedinej, kdo tady neumí číst.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          Sherudan     před 3 lety 04.01.2021 19:23 |  
          3 0

          Dobře: napsal jsi "Ukrajinec, to nevěstí nic dobrýho". a) nějak to nevnímám jako pochvalu a b) soudíš jen na základě národnosti. Jak daleko to má k tomu, abys házel banány po černejch klukách? Nejsem žádnej sluníčkář a takový ten pseudoantirasismus, který zavírá oči nad rabující lúzou, mě séře, ale soudit člověka podle toho, kde se narodil, mi přijde trapný. Mj. proto, že nějací mí (naštěstí hodně vzdálení) příbuzní zřejmě proletěli komínem v jednom půvabném polském městečku.

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            Fačín     před 3 lety 04.01.2021 19:32 |  
            0 5

            za a) pochvala to opravdu nebyla, ani to netvrdím.
            za b) nesoudím JEN na základě národnosti. Ale beru jí v potaz.

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              padre     před 3 lety 04.01.2021 23:09 |  
              3 0

              Ad b) - říká se tomu předsudek, méně diplomaticky xenofobie. Bohužel - pro nás i pro tebe - se tu projevuješ jako vážnější pacient.

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      pehacko     před 3 lety 04.01.2021 10:13 |  
      12 2

      Tim s tim ukrajincem jsi to zabil. To nemuzes myslet vazne... asi ani nemyslíš a jen jsi to blbe napsal. Kouknu dolu, ale myslim, ze to tam hodne dostanes sezrat. Ukrajinci jsou trosku jiny a kdo ne, ale mimo tech totalnich alkacu co obcas musim vyrazit ze stavby, to jsou neuveritelne pracovitý lidi, co bohuzel vyrůstají nekde, kde nemaji moc sanci se prosadit... tenhle kluk bude naopak hodne zaputily pracant co vi, ze dostal velikou sanci neco dokazat.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        Fačín     před 3 lety 04.01.2021 19:34 |  
        1 3

        Jako je pravda, že v konfliktu Ukrajina - Rusko fandím spíš Ukrajině.

  13. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    Harvey     před 3 lety 04.01.2021 00:14 |  
    6 0

    V lednu 2020 byl Marek Boháč (společně s Romanem Květem nebo Markem Kodrem) označen Jaroslavem Starkou jako "leklá ryba", která nemá dobrý vliv na kabinu a nedělá pro tým maximum. Proto byl přeřazen do béčka Příbrami a hledal si angažmá.
    Během dalšího půlroku Boháč postoupil s Pardubicemi do první ligy. A v dalším půlroce byli Pardubice překvapením ligy s třetí nejlepší obranou a reálnou šancí bojovat o evropské poháry. Teď Marek Boháč pravděpodobně přestupuje do Slavie. Příbram bojuje s devíti body ze třinácti zápasů o udržení...

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      gazza     před 3 lety 04.01.2021 00:51 |  
      1 7

      Tak pokud jsem dobre cetl ,zatim je to hostovani a zadny prestup.Na pul roku vymenou za Markovice.

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      damade     před 3 lety 04.01.2021 17:25 |  
      1 0

      První zápas Příbrami v zimě byl tušim v Plzni, takže hádám, že kluci řekli něco nehezkýho o Berbrovi a Jardovi se to nelíbilo

  14. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    DF007     před 3 lety 04.01.2021 15:07 |  
    8 0

    Podle slaviabackstage jsme získali A.Baha, vysněnou posilu Trpiše.

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 04.01.2021 15:11 |  
      3 0

      To je dobrý, mě se zdálo, že ho v úterý představíme jako posilu a ještě jsem si říkal, tak to se asi nestane ... (když nebude přesně souhlasit ten den, tak se zlobit nebudu)


      Komentář byl uživatelem upraven (04.01.2021 15:12) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      Marcelo10     před 3 lety 04.01.2021 15:25 |  
      3 5

      podepsáno nic není.

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        Staršina     před 3 lety 04.01.2021 15:48 |  
        5 1

        Já mám čerstvé info o dohodě. Hráč miří do Prahy a během hodin má podepsat smlouvu.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          Marcelo10     před 3 lety 04.01.2021 16:12 |  
          5 5

          To ano, ale jak říkám, podepsáno nic není. Proto mi vadí spojení "získali jsme".

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          donford     před 3 lety 04.01.2021 16:54 |  
          4 2

          Když to dobře dopadne, tak už v lednu si budou říkat naši soupeři bacha (baha) na toho Baha! Jedna věc je jistá. Je pekelně rychlej. Málokdo mu bude stačit.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          Ondráš     před 3 lety 04.01.2021 17:35 |  
          1 5

          To už tady jednou bylo:D

  15. Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

    damade     před 3 lety 04.01.2021 21:04 |  
    1 0

    Bah právě prolítá nad Berlínem a za půl hodiny přistane v Praze, takže oznámení bude asi zítra

    • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

      SKSVenca     před 3 lety 04.01.2021 21:07 |  
      2 0

      Bah už je v Praze, letěl soukromým letadlem :)

      • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

        damade     před 3 lety 04.01.2021 21:11 |  
        1 0

        Aha, tak to pak mám špatný info a i flightradar mě zmátl. Tak snad bude oznámení ještě dneska, ať se mi dobře usíná.

        • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

          SKSVenca     před 3 lety 04.01.2021 21:12 |  
          5 0

          přiletěl okolo půl deváté večer, takže oznámení očekávám nejdříve zítra

          • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

            zeleznik2     před 3 lety 04.01.2021 22:52 |  
            0 2

            Jojo počkáme na zítřek, jinak těch přesunů Liberec - Praha opět dost, na to, že se psalo jen o Beranovi a Hromadovi, tak i Kosek a Yúsuf, ale to je dáno zraněnými Ševčíka nebo Musy, plus ještě hostovačka Kačaraby, opačným směrem jen Karafiát, ale čekám, že tam půjde i Malinský a možná ještě někdo.

            • Re: Karafiát do Liberce, Hellebrand do Opavy, Stejskal do Mladé Boleslavi

              kjandourek (admin)     před 3 lety 04.01.2021 22:59 |  
              6 0

              Tak o Yusufovi mluvil Tvrdík v dohránu, nebo kde to byl, že si ho stáhneme s beranem a Hromadou.... a u Koska jde čistě o to, že si v Liberci nekopnul, takže mu budeme hledat jiné vytížení.... buď spodek první ligy, nebo něco ve druhé - ten se rozhodně nevrací proto, že by byl někdo z kádru áčka zraněn...