Evropská liga

Leicester City FC: Lišky na vrcholu

Podruhé v historii se Slavia podívá do jarních bojů v Evropské lize. Podzim ve skupině C jí vynesl 12 bodů a postup do prvního vyřazovacího kola. V druhé části článku rozebereme nedávnou historii soupeře Sešívaných, současnou podobu Lišek kádru a jejich formu.

Novodobá pohádka

Vysvobození Leicesteru City přinesl v létě 2010 vstup nového sponzora ze skupiny King Power vedené thajským miliardářem s těžko vyslovitelným jménem Vichai Srivaddhanaprabha. Nový investor rychle jmenoval novým trenérem zkušeného Svena-Görana Erikssona, který zachránil druholigovou příslušnost, ve své další sezoně 2011/2012 ale u týmu neměl úspěšný start. S jednoznačným cílem postoupit do Premier League thajští majitelé přivedli k týmu Nigela Pearsona, který v Leicesteru již trénoval mezi lety 2007 a 2009.

Pearson dostal prostor a prostředky, protože klub si mohl konečně dovolit investovat. Jaké bylo překvapení fanoušků, když v létě 2012 oznámil Leicester jako jednu ze svých posil pětadvacetiletého útočníka ze čtvrté ligy, ve které Jamie Vardy kopal za provinční Fleetwood Town. Sociální sítě se plnily zlostnými komentáři: „Leicester za 1 milion liber podepsal neligového útočníka Jamie Vardyho. Ježíši Kriste, kam ten fotbal spěje!“ Nezlobme se na fanoušky, že si pořádně nepamatovali desítky let staré příběhy o Arthuru Chandlerovi a Arthuru Rowleym.

Z druhé ligy k titulu

V roce 2014 se Nigelu Pearsonovi konečně podařilo vrátit Lišky do první ligy. Sezona v Premier League ale dopadla mizerně a klub se tak tak udržel na 14. místě. V létě byl Pearson odvolán a do Leicesteru přišel italský stratég Claudio Ranieri. Thajským investorům se podařil husarský kousek, když k týmu na sestup přivedli kouče, který ve svém životopise již měl adresy jako Chelsea, Juventus, Inter, AS Řím, Valencie, Atlético, Monaco a reprezentace Řecka. Předsezónní predikce umisťovaly Leicester na sestupová místa a na případný titul byl vypsán sázkovými kancelářemi nerealistický kurz 5000:1. Fotbaloví experti predikovali Ranierimu vyhazov někdy okolo Vánoc.

Ital naordinoval takticky svázaný styl hry, nejčastěji v dnes již trochu zastaralém rozestavení 4-4-2, zaměřeném na promyšlené a rychlé protiútoky. Jeho důraz na fyzickou náročnost ale seděla hráčům, které zdědil po Nigelu Pearsonovi. Leicester se totiž nepustil do žádných dostihů v nákupech, jediné větší posily byly fanouškům neznámí středopolař N'Golo Kanté z Caen za 9 mil EUR a japonský útočník Okazaki z Mainzu s cenovkou 11 mil EUR. Ranieri do svého systému napasoval hráče, kteří již v klbu působili a důvěru tak dostal německý stoper Robert Huth, se kterým se kouč setkal už v Chelsea, naprosto přehlížený křídelník Ryiad Mahrez, (jenž k Liškám přibyl půl roku před Ranierim za pakatel 500 tisíc EUR z Le Havre), dlouhodobý inventář klubové soupisky gólman Kasper Schmeichel, anebo domácí plejeři jako Danny Drinkwater a již zmiňovaný Vardy.

A ono to fungovalo nadmíru dobře. Lišky měly skvělý start do sezony. Vardy prolomil dlouholetý rekord Ruuda van Nistelrooye ve šňůře zápasů se vstřeleným gólem, když dal 13 branek v 11 utkáních za sebou. 19. prosince se Leicester dostal na první místo Premier League, přesně 12 měsíců poté, co figuroval na poslední příčce. Média psala o „Vánočním zázraku“. Každý očekával, kdy se nepravděpodobný zázrak zadrhne, ale to se nestalo. A tak tři kola před koncem slavil předsezónní kandidát na sestup Leicester svůj první mistrovský titul, ročník uzavřel ziskem 81 bodů s náskokem 10, resp. 11 bodů před druhým Arsenalem a třetím Tottenhamem. BBC uvedla, že „Leicester napsal jeden z největších sportovních příběhů historie,“ a anglické sázkové kanceláře vyplácely nejvyšší výhry v historii, v součtu přes 25 milionů liber.

Nedávná historie

Lišky se výhrou v Premier League přímo kvalifikovaly do Ligy mistrů. V následující sezoně zažily další historický milník, když vyhrály skupinu evropského poháru nad Bruggami, Kodaní a Portem a postoupily do jarních bojů. V osmifinále zvládl Leicester vyřadit Sevillu (2:0 a 1:2), jenže ve čtvrtfinále narazil na svou pohárovou nemesis – Atlético Madrid, které anglickému mistrovi opět vystavilo stopku.

Zatímco v Lize mistrů klub zažíval úspěch, na domácí scéně se nedokázal vyrovnat s očekáváním a herně skřípal. Špatné výsledky vedly k odvolání Claudia Ranieriho. Leicester převzal dosavadní asistent Shakespeare, který zachránil sezonu 12. místem. Už v říjnu 2017 jej kvůli špatnému startu v dalším ročníku nahradil Claude Puel. Francouz dovedl Modré k 9. místu, ale sezona 2018/2019 opět začala nezdárně. Na konci října 2018 pak zasáhla klub obrovská tragédie. Po domácím zápase s West Hamem krátce po startu přímo ze středového kruhu hřiště havaroval vrtulník majitele klubu a Vichai Srivaddhanaprabha byl s dalšími čtyřmi pasažéry na místě mrtvý. Klub ale zůstal v rukou rodiny, která jej řídí dodnes.

Vedení klubu na jaře 2019 odvolalo Clauda Puela a jmenovalo novým manažerem Brendana Rodgerse. Ostřílený trenér zopakoval 9. místo a v minulé sezoně konečně dosáhl sportovního cíle Lišek: evropských pohárů. Konkrétně Evropské ligy, kterou Modří dobyli konečným 5. místem v ročníku 2019/2020.

Lišky letos

Rodgers, kterého odborníci považují za jednoho z nejlepších trenérů v Premier League, vrátil Leicester na vzestupnou výkonnostní tendenci a svému týmu vštípil herní systém na rychlé a smrtící protiútoky v rozestavení se třemi obránci 3-4-3, v poslední době ale nastupuje i v klasickém 4-2-3-1. A Modří si nevedou vůbec zle. Poprvé od titulové sezony se pohybují v lize mezi TOP 4, po 24. kole soutěže se drží v závodu o druhou příčku.

V úvodu sezony porazili letos opět suverénní Manchester City (5:2), také si připsali skalpy Spurs (2:0) a Chelsea (2:0) a v zatím posledním zápase otočili skóre proti Liverpoolu (3:1). Nejvyšší prohry Leicesteru byly zatím dvě, West Ham i Liverpool nadělili Liškám tři branky a nepovolili vstřelit ani jednu. V průběhu soutěže se Leicester chlubí skóre 42:26 a bilancí 14-4-6. Z posledních šesti zápasů však vyhrál pouze dva; kromě čerstvé výhry s Liverpoolem ještě s vážným sestupovým adeptem Fulhamem (2:0). V dalších mačích pouze remizoval s Evertonem (1:1) a Wolverhamptonem (0:0) a prohrál s Bielsovým Leedsem (1:3).

Do Evropské ligy Lišky vstoupily přímo do skupiny G. Po třech úvodních výhrách se Zoryou Luhaňsk (3:0), AEK Atény (2:1) a Bragou (4:0) přišlo zaškobrtnutí s portugalci venku (3:3) a překvapivá prohra (0:1) v Záporoží, kde své domácí zápasy hraje Zorya. Podzim zakončily výhrou doma s Atéňany (2:0), čímž si zajistily první místo ve skupině při bodové shodě (13) s druhou Bragou. Celkové skóre 14:5 dává slušné 2,3 vstřelené branky na zápas. Leicesteru se výsledkově nedařilo na venkovních hřištích, naopak doma nastříleli 9 ze 14 gólů a neobdržel ani branku.

Současný kádr

Pandemie nebo ne, Leicester byl v létě velmi aktivní na přestupovém trhu. Ne kvantitou transferů, ale množstvím vynaložených prostředků. Do Chelsea pustil za 50 milionů EUR svůj klenot Bena Chilwella, a získané prostředky obratem investoval do prořídlé obranné řady v podobě koupě Belgičana Castagna a nekřesťansky drahého mladíka Fofany.

Hodnota kádru vyčísluje Transfermarkt na 468,5 milionu EUR, což je 7,5x více, než současná hodnota týmu Slavie. Leicester disponuje soupiskou 25 hráčů s průměrným věkem 27,4 let a s vyrovnanou věkovou strukturou. Jako každý anglický tým z horní poloviny tabulky disponuje větším počtem cizinců. Rovnou 18 hráčů má jinou než anglickou národnost.

Leicester nedisponuje příliš dobrou mládežnickou akademií. V A-týmu nalezneme pouze 3 odchovance, z toho jen jeden je členem užšího kádru a základní sestavy. Výběr do 23 let („Béčko“) se nachází na 11. místě ligy rezervních týmů, výběr do 18 let dokonce na posledním místě mládežnické ligové tabulky. Co Lišky ztrácí na domácí akademii, to nahrazují výborným skautingem. Dlouhodobě se jim daří podchytávat nadějné hráče v nižších soutěžích a využít je i v technicky a rychlostně náročné Premier League. Kromě domácího skautingu se přestupová politika klubu soustředí i na zahraničí, zvláště na frankofonní země.

Hráči

Kapitánem je veterán Wes Morgan (#5, 37 let). Stoper prakticky nenastupuje v Premier League, v Evropské lize v základu nastoupil dvakrát. Od začátku roku v lize nebyl ani na lavičce, v FA Cupu byl nominován k utkání, ale z lavičky nenaskočil. Morgan pamatuje titul v roce 2016.

Zastupující kapitán gólman Kasper Schmeichel (#1, 34 let) je další pamětník poslední titulové sezony. Syn slavného Petera Schmeichela působí v Leicesteru od léta 2011. Za Modré odchytal 408 zápasů a vychytal 132 čistých kont. Rodák z Kodaně je reprezentační jedničkou (60 startů) a dánským hráčem roku 2019/2020. S reprezentací startoval na Euru 2012 i na mistrovství světa 2018.

Největší hvězda, klubová legenda a nejlepší střelec? Milan Škoda Leicesteru je reprezentant Jamie Vardy (#9, 34 let). Útočník ceněný na 16 mil EUR dokazuje, že věk je jen číslo. Letos je nejlepším střelcem a druhým nejproduktivnějším hráčem Lišek s 14 góly a 5 asistencemi. Po operaci třísel měl být v únoru mimo, jenže rekonvalescence proběhla neuvěřitelně rychle a 7. února už naskakoval jako náhradník do utkání s Wolves. Jamie Vardy v Leicesteru nastoupil do 333 zápasů, dal 144 gólů a 57 asistencí. V dresu Albionu hrál 26 zápasů a vstřelil 7 branek. Vardy byl hlavní postavou titulové sezony, a svou pozici na King’s Power Stadium i mezi fanoušky ještě upevnil, když po životní sezoně odmítl po zdlouhavém jednání přestoupit do Arsenalu.

Mozek Leicesteru je letos James Maddison (#10, 24 let). Ofenzivní záložník, který kromě klasické „desítky“ navíc může nastoupit i na levém křídle, je s cenovkou 55 mil EUR nejdražší položkou na soupisce. Také je hráčem nejproduktivnějším, k 10 gólům zatím přidal i 10 asistencí. Odchovanec Coventry a mládežnický reprezentant přišel do středoanglického klubu přes Norwich v létě 2016 za 25 mil EUR. Leicester vyhrál přestupové dostihy i před některými prvoligovými kluby z „Big 6“. Celkem zatím v Leicesteru odehrál 105 zápasů, 26 branek a 20 přihrávek na gól.

Jestliže je Maddison mozek, motor týmu je Belgičan Youri Tielemans (#8, 23 let). Střednímu záložníkovi se věštila velká kariéra už v Anderlechtu, za jehož A-tým nastupoval už od sedmnácti, a odkud v létě 2017 zamířil do Monaka. Na Azurovém pobřeží se ale neprosadil a po roce a půl odešel na hostování do Leicesteru, které se v létě 2019 proměnilo v přestup za 45 mil EUR. Tielemans letos odehrál 32 utkání, dal 6 branek a na 4 přihrál. Ve fialovo-bílém dresu hrál dvojutkání kvalifikace Evropské ligy se Slavií v sezoně 2016/2017. Při odvetě v Bruselu (3:0) jeden gól dal a na jeden přihrál.

Ofenzivní čísla Lišek dělají ještě další dva hráči. Jedním z nich je levý záložník Harvey Barnes (#15, 23 let). Jediný odchovanec Leicesteru v základní sestavě ještě loni chodil po hostování, letos je pevnou součástí základní sestavy. Dal 12 branek (z toho 3 v EL) a na 3 přihrál. Na podzim si připsal první start za áčko anglické reprezentace.

Druhým ofenzivním producentem je nigerijský útočník Kelechi Iheanacho (#14, 24 let). Něktejší nevybroušený diamant Manchesteru City přestoupil do Leicesteru v létě 2017 za 28 mil EUR, a očekávání spojená s přestupovou částkou zatím úplně nenaplnil. Zatímco v Manchesteru dal 21 branek v 64 utkáních, u Lišek má téměř poloviční produktivitu, co se vstřelených gólů na zápas týče. Přesto má ale letos jako náhradník slušnou bilanci 22 startů, 5 gólů a 4 asistencí. Pozor, 3 branky a všechny přihrávky nasbíral v Evropské lize. Nejzřetelněji (2+1) se podílel na domácí demolici Bragy (4:0). Iheanacho je spoluhráč Petera Olayinky z reprezentace Nigérie, za kterou zatím odehrál 23 zápasů a dal 7 gólů.

V obraně se Liškám snoubí zkušenost s dravým mládím. Zkušenost zastupuje především stoper Jonny Evans (#6, 33 let). Severní Ir je trojnásobným mistrem Anglie a vítězem Ligy mistrů v sezoně 2008 s Manchesterem United. Rodák z Belfastu odehrál v Premier League přes 300 zápasů, v dresu Lišek zatím 98. A letos zvládl 24 utkání, v nichž má 1 asistenci. Zelenobílý dres národního týmu oblékl už 84x, také v něm 4x skóroval, mj. se v něm podíval na Euro 2016, což je dosavadní největší úspěch severoirské reprezentace.

Nejvytíženější hráč Leicesteru je letos James Justin (#2, 22 let). Pravý bek je dokladem geniálního skautingu klubu. Přibyl k Liškám z Lutonu v létě 2019, hned v září pak debutoval v reprezentaci do 21 let. Po jarní koronavirové pauze se v minulé sezoně dostal do základu a od té doby jej už neopustil. Letos nastoupil do 31 utkání, dal 3 góly a na 2 nahrál. Se sumou 2618 minut je anglický talent suverénně nejvytěžovanější hráč kádru. Ke smůle Leicesteru se Justin zranil v utkání domácího poháru v týdnu před mačem se Slavií. Poškození křížového vazu ho vyřadilo na zatím neidentifikovatelnou dobu, a proti sešívaným 100% nenastoupí.

Dvojzápas se Slavií

Obrovské komplikace v podobě stále se nelepšící pandemické situace v Evropě dopadají i na mezinárodní utkání. 14 dní před úvodním utkání v Edenu schválila česká vláda omezení de facto znamenající nutnost odehrát utkání mimo území Česka, ale Leicester obdržel výjimku pro přicestování do Prahy.

Sportovně je Slavia v laufu, ale o Liškách můžeme říct to samé. S Manchesterem United se přetahují o druhou příčku v Premier League a v posledním zápase před Slavií porazili Kloppův Liverpool 3:1. Poté, co otočili zápas během sedmi minut! O všechny góly se postarala produktivní ofenzivní mašina – trojice Vardy, Maddison, Barnes. Pro zmíněné to byly 12., 7., resp. 8. gól sezony. Oproti těmto jménům bude stát sešívaný útok Kuchta, Olayinka, Sima, ve zkratce KOS. Jeho produktivita je srovnatelná, vždyť Kuchta se dvěmi brankami v posledním zápase dotáhl na čelo tabulky střelců. Celkových 28 ligových branek KOSu papírově přebíjí 27 gólů Angličanů.

Sebevědomí nechybí oběma táborům a předvídat favorita a možný výsledek je takřka nemožné. „Vardy je jeden z nejnebezpečnějších hráčů v Premier League, a Slavia se na něj bude muset stoprocentně zaměřovat individuálně. Skvěle se hodí do herního stylu Leicestru a ve chvíli, kdy je na hřišti, ohromně stoupá výkonnost ostatních hráčů,“ říká Trpišovský v rozhovoru s Jiřím Hoškem v podcastu Seznam Zpráv Angličan. „Leicester hraje pragmaticky, aby moc nedostávali góly a pokud to jen trošku jde, mohli využívat rychlé protiútoky,“ dodává trenér Sešívaných a naznačuje, co od soupeře čekat. Podle Trpišovského má Leicester problém se soupeři, kteří skórují a poté se zatáhnou, čímž přichází Leicester o svou největší zbraň – rychlé protiútoky.

Fanoušci Leicesteru (viz podcast First4LCFC) se netají vysokými ambicemi. Tipy na dvou až třígólové vedení po prvním zápase padají ve větších počtech. Po výhře nad Liverpoolem sebevědomí stoupá ještě výše. Znamená to zvýšenou nebezpečnost, či naopak možné podcenění Slavie ze strany Leicesteru?

Zdroje

Všechny góly LCFC v základní skupině EL: https://twitter.com/LCFC/status/1338446386329686017

Podcast fanoušků Leicesteru: https://www.youtube.com/watch?v=ADvO6lcZQtI

Trpišovský v podcastu Angličan: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/trpisovsky-otevrene-o-anglii-leicester-je-mentalne-zavisly-na-vardym-142075

R32 - Čtvrtek 18. 02. 2021 18:55

Evropská liga, 2020/2021
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Leicester City
Leicester City

Komentáře (107)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    JS (přítel SN)     před 3 lety 17.02.2021 15:04 |  
    15 1

    Ještě dodám aktuální info k soupeři:

    Podle posledních zpráv budou Lišky spoustu hráčů šetřit. Třetí útočník Ayoze Perez je na 14 mimo se zraněním kolene. Pravý bek Ricardo Pereira prý necestuje do Prahy, aby si odpočinul na utkání s Aston Villou. Další pravý bek James Justin jde s křížovým vazem na operaci právě ve čtvrtek. Další pravý bek/stoper, belgický reprezentant Timothy Castagne má nějaké nedoléčené šrámy a podle angličanů "by měl být ready na Aston Villu". Další stoper, mladý talent Fofana je také na pár týdnů mimo.

    Do toho hned několik zainteresovaných tvrdí, že Jamie Vardy rozhodně nebude startovat v základu a kdoví, jestli vůbec pojede do Prahy. A to samý píší fanoušci o zkušeném stoperovi Evansovi.

    Vypadá, že Leicesteru se to dobře rozsypalo, především obrana. Došli jim krajní beci, stopeři. Je možné, že Lišky nastoupí v 3-5-2 a kromě tureckého stopera Caglara Soyuncu, který nastupuje stabilně, už zbývá dozadu jen veteráni: sedmatřicetiletý Wes Morgan, který si letos ještě nekopl, a čtyřiatřicetiletý levý bek Christian Fuchs. A pak už jen mladící, z nichž v áčku je na soupisce jen Luke Thomas, který letos nastoupil do více utkání EL, než v domácí lize.

    A z útočníků, (pokud Vardy nepřijede), už zbývá jen druhý striker Kelechi Iheanacho.

    https://www.lcfc.com/news/2032208/preslavia-prague-fitness-update-ricardo-justin-castagne-fofana--prez?fbclid=IwAR0ehYvr5z6l3fotoIqaFHlsxA4X_JsCN7QL5q8cXxhY6Y9DbTVliD8IPSA

    https://twitter.com/RobTannerLCFC/status/1361981431291940870

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 17.02.2021 15:41 |  
      2 1

      Taky můžou blafovat...? No, uvidíme, kdo přiletí.
      A jinak pochvala, zase perfektní a přehledné!


      Komentář byl uživatelem upraven (17.02.2021 15:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      Boo_SKS     před 3 lety 17.02.2021 16:45 |  
      1 1

      Snad máš pravdu. Ti pomalu a uz neobratní veteráni bez zápasové praxe by pro Olayinku, Šímu a Kuchtu mohli být hodně schudni.

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        JS (přítel SN)     před 3 lety 17.02.2021 19:19 |  
        1 1

        Ti v tom prvním odstavci jsou out určitě. Takže minimálně dva beci top úrovně (Justin a Pereira) fakt nenastoupí. Pokud vypadne i Evans, bude to dobrá díra směrem dozdu. U něj to je ale pouze spekulace na základě toho, co psali fanoušci na foru LCFC.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      mabr     před 3 lety 18.02.2021 09:05 |  
      3 0

      Kalí vodu Vojtěchu, kalí vodu...

  2. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 17.02.2021 17:30 |  
    7 2

    Díky, díky, JS, parádní práce! Chci abychom postoupili samozřejmě hlavně kvůli Slavii, ale mám i jeden sobeckej důvod - chci číst další tvoje preview a dozvědět se zase něco nového o dalším klubu! :) Jinak ale měl bych i jednu kritiku :) - chybí Ti tam jeden v posledních dnech skoro nejžádanější údaj - váha Kaspera Schmeichela :)


    Komentář byl uživatelem upraven (17.02.2021 17:32) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      JS (přítel SN)     před 3 lety 17.02.2021 19:17 |  
      3 4

      Díky! No jo, nemůžu sloužit, ten článek byl v podstatě hotový už před týdnem! :))

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 17.02.2021 19:44 |  
        1 2

        Taky ses ho mohl zeptat na twitteru a článek trochu aktualizovat. To by tě snad neubylo! :)

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      butters     před 3 lety 17.02.2021 19:37 |  
      1 0

      Má 89 kg. V korzetu 90.

  3. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    kostelnivlajka     před 3 lety 18.02.2021 06:37 |  
    2 7

    Dnes nám daj 4

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      ColinSKS     před 3 lety 18.02.2021 07:39 |  
      1 4

      já to říkám furt že češi jsou optimistický národ :(

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        mudrc     před 3 lety 18.02.2021 07:42 |  
        3 6

        Jedinec neni reprezentativnim vzorkem :-) ja jsem naopak proti priteli kostelnivlajce presvedcen o dobrem vysledku pro nas.

        • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

          kostelnivlajka     před 3 lety 18.02.2021 08:55 |  
          1 3

          Tak můžu být mile překvapen, ale nevěřím moc v zázraky, ty se dějí jednou, dvakráte za 5 let

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        kostelnivlajka     před 3 lety 18.02.2021 08:54 |  
        3 3

        Jsem realista, když vzpomenu naše kiksy v obraně, je jasný, že se jich nevyvarujeme mávnutím kouzelnýho proutku.

        Taky je zřejmý, že jejich hráči, nejsou lemplové, jak naši soupeři v lize.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      Ondráš     před 3 lety 18.02.2021 08:55 |  
      3 5

      Čtyřku nám dají v Anglii, postup je utopie. Ale dneska bych si moc přál je jakýmkoliv způsobem porazit. Už si totiž vůbec nevybavuju, kdy naposledy se nám povedlo skolit tým z PL?? Pomůže mi někdo?

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        kostelnivlajka     před 3 lety 18.02.2021 09:06 |  
        0 3

        Cork City 2-0 . 2005, ale to je Velká Británie:-)

        • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

          Ondráš     před 3 lety 18.02.2021 09:11 |  
          0 3

          To se opravdu nepočítá:) Fakt si nemůžu vzpomenout, Leeds jsme tuším taky nedali. Ona by to obecně byla zajímavá statistika, kdy český tým naposled porazil mančaft z PL. Ale možná mi nějaký světlý záblesk uniknul.

  4. Věřím, že chlapci předvedou to nejlepší co v nich je a

    Slávista 51     před 3 lety 18.02.2021 08:29 |  
    1 1

    budou bojovat jako tomu bylo v předchozích letech v pohárech/Sevilla, atd.. A budou mít k tomu i trochu štěstíčka = vítězství.

    Pán bůh přeje připraveným

  5. Sestava

    p!erreCORE     před 3 lety 18.02.2021 08:38 |  
    2 0

    Pojdme tipovat! Za mne jednoznacne nastoupi to nejsilnější co mame, bez zbytecnych experimentu :

    Kolář – Bah, Kúdela, Deli, Bořil – Provod, Holeš – Sima, Stanciu, Olayinka – Kuchta.

    • Re: Sestava

      Morb     před 3 lety 18.02.2021 09:48 |  
      1 0

      Kdybych nejdřív četl a až pak komentoval, zjistil bych, že moje představa o ideálním základu není úplně originální. nicméně souhlasim. Bořil na beku je na anglány asi vhodnější, než Oscar a Maso určitě nemá formu na základ. Fakt si neumim představit, že by případně měl při momentální formě nahradit Stancia Lingr nebo Hromada Holeše.

  6. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 08:46 |  
    2 2

    Moc Vám děkuji příteli JS.
    Jsou tam velmi zajímavé postřehy a nikdy není na škodu si takové vědomosti načerpat.
    Za oba na sebe navazující články ještě jednou - smekám klobouk.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      JS (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 09:35 |  
      1 1

      Díky!

  7. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    Fačín     před 3 lety 18.02.2021 09:27 |  
    0 2

    Také děkuji za obsáhlé informace, které se člověk v klasických médiích nedozví.

    Zaujala mě jedna drobnost, píšeš o Iheanachovi jakio spoluhráči Olayinky z reprezentace Nigérie. Protože jsem si vůbec nevybavoval, že by byl někdy povolán, tak jsem si to ověřil na transfermarktu, tam má Olayinka zapsaný jeden start (celou jednu minutu) z října 2O19. Jinak na Iheanacha pozor, kolega sázkař má vsazeno na jeho gól proti nám a bohužel střelce sází rád a kvalitně. Tak snad tentokrát mine.

  8. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    Morb     před 3 lety 18.02.2021 09:46 |  
    0 0

    Tak jak dneska? Já to vidim na:

    Bah-Kúdela-Deli-Bořil
    Provod-Holeš
    Sima - Stanciu - Olayinka
    Kuchta

    Cokoliv jinýho a budu překvapenej. Brána samozřejmě jasná.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      wimpy     před 3 lety 18.02.2021 09:47 |  
      1 0

      Vidím to stejně. S tím, že takhle to vidí i trenér Lišek, takže to patrně bude úplně jinak.

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        Morb     před 3 lety 18.02.2021 09:59 |  
        1 0

        Velká pravda, tím pádem Maso na pravym křídle. (to už tu jednou bylo)

        • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

          JS (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 10:03 |  
          2 3

          Jakože nastoupíme v 10 hráčích jenom proto, abychom zmátli Brendana Rodgerse? :D

          • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

            wimpy     před 3 lety 18.02.2021 10:06 |  
            2 0

            Právě Maso podá jeden z těch výkonů, kvůli kterým tam pak bude kopat další dva roky... :-)

            • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

              Morb     před 3 lety 18.02.2021 10:08 |  
              0 0

              Tím pádem se těšim na Standu.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      fps     před 3 lety 18.02.2021 10:47 |  
      1 2

      asi to bude takto, škoda že ale místo Holeše nebude Ševčík

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        Morb     před 3 lety 18.02.2021 10:52 |  
        2 0

        No já nevim, nepamatuju si, že by hrál Provod vedle se Ševčíkem. A nechat sedět Provoda by mělo bejt trestný.

  9. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    Fačín     před 3 lety 18.02.2021 09:55 |  
    2 7

    Tak k dnešnímu zápasu. Ve vyřazovacích zápasech, kdy jsme první zápas začínali doma, tak to skončilo 0:0 (Genk, Midtjylland) a nebo 0:1 (Chelsea). Tak doufám, že tentokrát to bude zajímavější fotbal s lepším výsledkem. Méně takticky svázané nohy, méně opatrnosti, více odvahy, více kvality v zakončení. Leicester je kvalitní tým, ale zbytečná předposranost nám k ničemu nebude, chceme do finále, takže Leicester prostě musíme vyřadit a k tomu potřebujeme co nejlepší výsledek z prvního domácího zápasu. 3:0 by bylo ideální, to je teď náš klasický výsledek, tak to chce hrát tak, jak jsme v poslední době zvyklí (snad jen méně chyb v defenzivě, ale tam věřím, že to Simon ukočíruje). Prostě žádnej zbytečnej respekt, vletět do zápasu v pořádným tempu a než se lišky rozkoukaj, aby tam měli dva kusy. K tomu by nám mohly pomoci výše zmiňované absence, především v jejich defenzivní linii.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      Edenjejenjeden     před 3 lety 18.02.2021 10:00 |  
      9 1

      Tak zase zpátky na zem. Víš vůbec ,kdo proti nám stojí ? V současnosti spolu s ManCity možná nej tým PL . A že to finále bylo zmíněno v žertu , to snad pochopí každý . Teda skoro každý.....

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        Fačín     před 3 lety 18.02.2021 10:26 |  
        6 5

        Nadsázka možná trochu, ale EL dokázali vyhrát Šachťor nebo Galatasaray, nejsme o nic horší, než oni. Pro mě je finále cíl a doufám, že pro všechny lidi ve Slavii taky. Los nebyl nejpřívětivější, byly tam rozhodně hratelnější soupeři, to nepopírám, ale pokud chceme být opravdu středoevropský velkoklub, tak tomu musíme mít uzpůsobené i ambice. Správně to řekl pan Tvrdík, když zmínil, že v současné situaci by nezískat titul v české lize byl nejen neúspěch, ale i ostuda. Máme peníze, stadion, trenéry, hráčský kádr, všechno na vysoký úrovni, tak proč se schovávat za nějakou masku "pokory" nebo si hrát zbytečně na outsidery.... Naopak, musíme vytěžit co nejvíc z tohoto období, kdy se nám daří.

        A "slavné prohry", těch už má Trpišovský na kontě dost, chtělo by to přidat nějakej díl do sbírky "slavných vítězství", Sevilla už je 2 roky zpátky.

        • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

          Edenjejenjeden     před 3 lety 18.02.2021 10:35 |  
          6 0

          Tak Sachtar i Galatasaray mají se Slavií nesrovnatelný rozpočet , to opravdu nemůžeš porovnávat. A jen bych k těm slavným Trpišovskýho vítězstvím přiřadil i třeba Leverkusen ,Nice ,Genk , Zenit . A opravdu to není samozřejmost podobně kvalitní týmy vyřadit.

          • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 12:22 |  
            1 0

            Galatasary byl v té době ale fakt nějaká třetí liga. S dneškem to vůbec nesrovnávej, tenkrát měli jen simulanta Hagiho.

          • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

            Fačín     před 3 lety 18.02.2021 16:30 |  
            0 2

            Leverkusen ano, tam to ale zkalila následná prohra 0:4, Genk ano, to byl i postup, Nice je jen průměrný francouzský tým a Zenit je východ, navíc oboje ve skupině, ne ve vyřazovací části, což teda byla moje hlavní myšlenka. Ale ano, máme už solidní skalpy pod Trpišovským, ale s jídlem roste chuť!

        • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 12:20 |  
          5 1

          Tvl, zase neblbni! Jako jo, jsem slavista pár desítek let, mám občas všelijaké sny, hezky se mi poslouchaly řeči pana Korbela, Doležala... Ale tohle je přece jen moc.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      Ondráš     před 3 lety 18.02.2021 10:38 |  
      1 3

      :D

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      kondorr     před 3 lety 18.02.2021 10:51 |  
      8 1

      To že by se Slavia dostala do finále nebo snad dokonce EL vyhrála se musim přiznat že mě nikdy ani nenapadlo a to ani ve snu. Od tohohle dvojzápasu čekám že odehrajem aspon trochu důstojnej zápas , ale v postup moc nevěřim a tim pádem sem před zápasem uplně v klidu.

  10. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    lilien111     před 3 lety 18.02.2021 10:00 |  
    3 0

    Dneska se mi zdálo že jsme vyhráli 2:1 možná si vsadím.

  11. Leicester City FC

    Slávista 51     před 3 lety 18.02.2021 10:26 |  
    1 2

    A potřebujeme/Slavia nejen dnes vyhrát, ale i postoupit, aby přibyli body do koeficientu/tabulky, pro přidělování míst do EP.

  12. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    MIKr.8     před 3 lety 18.02.2021 11:06 |  
    5 0

    Teď jsem chtěl vyplnit tipovačku a koukám na průběžné pořadí :D

    1.
    jindra7
    177.72
    2.
    sksjardab
    171.27

    Předpokládám, že brzo se za Jindrou a Jardou vyloupne taky Zdenda H.

  13. Ku-wa

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 12:25 |  
    4 0

    Ku-wa, chlapi, už se toho večera nemůžu dočkat! Jsem nervozní jak swiňa už teď.
    Co si k tomu zápasu otevřete za pití? Já si asi otevřu nějaký červený výběr z hroznů, nejspíš rulandské modré.
    Edit: tak doma jen pozdní sběr.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.02.2021 12:33) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ku-wa

      Sedrousek     před 3 lety 18.02.2021 16:04 |  
      0 0

      Nejlepsi vino hodici se uplne ke vsemu, jen do polevky se nedava je RUMunske hnede. Ale jelikoz musim vecer do prace, tak se omezim pouze na dve piva.

    • Re: Ku-wa

      Fačín     před 3 lety 18.02.2021 16:33 |  
      1 2

      Podporuji malé podnikatele v této těžké době, takže pivo z místního pivovaru Horymír, dnes jsem se rozšoupnul a zakoupil třináctku. Každý vstřelený gól oslavím jako vždy panákem poctivého českého Myslivce. Tak doufám, že se dneska pořádně ožeru:)

      • Re: Ku-wa

        1zippo1     před 3 lety 18.02.2021 16:51 |  
        2 0

        Podporuji naše vinaře a tak vlašáček a po každém našem gólu panáček slivovice. A po vítězném zápase se asi té slivovici podíváme na dno...-)

  14. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 12:52 |  
    4 9

    Tak zřejmě tu budu za černou ovci, mně ten EP žíly úplně netrhá samozřejmě když postoupíme budu patřičně nadšen, když ne nic moc se nestane, jistě žádné ostudné výsledky nechci. Hlavně bych chtěl aby Slavia obhájila titul a vůbec top by bylo udělat double. Pro mně je to ta absolutně největší priorita, kupodivu když se o tom bavím se známými slavisty tak jich to hodně vnímá jako já.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      kostelnivlajka     před 3 lety 18.02.2021 12:56 |  
      1 6

      To je z důvodu, že seš zavřenej doma a nemůžeš na stadión. Jinak mi to je taky tak nějak buřt v týhle době...

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 13:14 |  
        2 0

        Tak jistě, ale hlavu bych si netrhal zrovna jako v případě Chelsea. Pro mně je prostě nejvíc obhajoba a další titul oko bere. Z historického hlediska se tě nikdo moc nebude ptát zda si vypadl s anglánem, ale kolik máš titulů. Navíc protažené držky estebaků komunistů a většiny medmrdek který o tom ještě musí psát je naprosto nejvíce, no a příští sezonu se můžeme znovu poprat o LM letos máme tak nějak splněno v pohárech pro mně teda určitě.

        • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

          wimpy     před 3 lety 18.02.2021 13:39 |  
          3 1

          Vítěz EL je taky svého druhu titul.

          • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

            vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 14:59 |  
            1 0

            Kolik máš v žíle :-))))))))

            • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

              wimpy     před 3 lety 18.02.2021 15:53 |  
              1 0

              Zatím nic. Já to beru tak, že o něj má smysl usilovat, i když není nejblíž. Nicméně za určitých okolností to za úplné scifi nepovažuji.

              • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

                vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 16:03 |  
                0 0

                Já samozřejmě jo, nicméně nikde netvrdím že by to mít smysl nemělo, pouze konstatuji že budu mít radši něco jiného.

                • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

                  wimpy     před 3 lety 18.02.2021 16:06 |  
                  1 0

                  S těmi soupeři, co tam na jaře zbyli, potřebujeme výkon na hranici možností a trochu štěstíčka. Výkony na hranici možností umíme, takže je to spíš jen o tom štěstí. :-)
                  Titul chceme jistě, to je jasný, ale to snad není buď a nebo...

                    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

                      wimpy     před 3 lety 18.02.2021 16:31 |  
                      1 0

                      To by byla náročná volba, samozřejmě podělat titul bych fakt nechtěl, ale být vítězi EL, to by byl argument při diskuzi s rumunem. :-)

                      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

                        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 17:07 |  
                        1 0

                        Dobře, ale vyhrát EL je opravdu sci-fi kapr ligu ne.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      kondorr     před 3 lety 18.02.2021 13:15 |  
      5 5

      Vidim to uplně stejně titul je pro mě víc.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      lilien111     před 3 lety 18.02.2021 13:25 |  
      2 2

      Tak obhajoba titulu je důležitější ono se k tomu vážou poháry v dalším roce. Ideálně znova se pokusit o LM a aby byla šance se tam dostat musíme být první.

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        JS (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 13:42 |  
        10 3

        Nechápu, proč tu dáváte nějaké poměřovací značky mezi EL a F:L. Proč bychom neměli mít titul a zároveň postup? V Česku není reálně nikdo, kdo by nás ohrozil, se vší úctou i neúctou k soupeřům.

        A porovnávat, jestli je víc titul nebo úspěch v Evropě tím pádem trochu ztrácí význam, protože můžeme mít oboje. Mimochodem, také potřebujeme oboje, jedno je vstupenka do dalšího ročníku pohárů, druhé je svým způsobem štempl na požadovanou cenu našich kluků a motivace pro další generaci slávistů, udělat „další Sevillu“. Prostě to přece vůbec nejde posuzovat stylem "radši bych měl jablka, než hrušky".

        • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

          vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 14:56 |  
          3 1

          To že ty něco nechápeš ještě neznamená že to já nemohu takto vnímat . Můžeme mít oboje to nikdo nepopírá, jen když si mám vybrat tak si vyberu titul.


          Komentář byl uživatelem upraven (18.02.2021 14:58) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

            JS (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 17:27 |  
            0 3

            Naštěstí si nikdo vybírat nemusí, takže ta úvaha je naprosto irelevantní.

            • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

              vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 18:37 |  
              2 0

              Já si mohu vybírat co chci takže irelevantní je to co píšeš.

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        1zippo1     před 3 lety 18.02.2021 14:10 |  
        3 1

        Pokud vyhrajeme EL, jsou poháry pro příští sezonu zajištěny...-) A titul, třetí v řadě, jen třešnička na dortu. Krásné, že si ještě stále můžeme vybrat obě cesty...-)

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      nedbal     před 3 lety 18.02.2021 14:00 |  
      2 2

      JS má pravdu, takhle to přece vůbec nestojí(že radši titul, než postup). A co se trhání žil týče, stejně jde vždycky jen o to, jak blízko ten postup byl. Kdybychom nedejbože vypadli a to nějak smolně, žíly ti to určitě trhat bude.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.02.2021 14:07) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 15:22 |  
        3 0

        Rozhodně ne tolik jako neobhajoba titulu a blábol typu že nás už nikdo nemůže ohrozit při obhajobě titulu, může říct jen fotbalový nýmand neznalý historie.

        • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

          nedbal     před 3 lety 18.02.2021 16:01 |  
          2 0

          Tak neobhajoba titulu by byla naprostá katastrofa, to je snad každému jasné. Jen mi přijde divné to srovnání v této situaci, ale ok, nebudu ti to brát.

        • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

          Fallen (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 16:09 |  
          6 0

          Přesně... duben se blíží :D

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 16:29 |  
        3 1

        Po iksté bude mně to trhat žíly rozhodně méně, než aby nedej bůh měla získat titul třeba rudá bída.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      Ragnarok     před 3 lety 18.02.2021 15:35 |  
      8 1

      Pro mě je v tuto chvíli Evropa jediným měřítkem. Splnil se mi sen a Slavia umí hrát na vysoké úrovni, i když ji liga nenabízí adekvátní konkurenční prostředí. To je velký úspěch, dlouhodobě to zvládá Olympiakos, Celtic, Red Bull, Benfica, Porto, Ajax a dříve Basilej. 4x za sebou skupina v pohárech, 2x postup do jara je velký úspěch, s tituly srovnatelný.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 15:57 |  
      8 2

      Chápu tenhle "alibismus", člověk hledá jakékoliv způsoby, jak ty nervy a ten tlak ze sebe dnes setřást. Ale jak se píše níže, přeci to vůbec nestojí, jestli postup nebo titul. Titul chci - to je jasná věc. Ale popravdě hned v první vesnici za Rozvadovem nějaký český titul nikoho nezajímá. V Evropě se můžeme ukázat jen dobrými výkony a výsledky s dobrými týmy. Tím stoupá prestiž klubu, cena hráčů, motivace pro hráče, příjmy, koeficient, atd. atd. Takže evropské poháry jsou pro nás VELMI důležité. A mě ten zápas dnes tedy žíly trhá. :-)

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 16:49 |  
        2 1

        Přesně tak. Kdo ví, jaký tým vyhrál chorvatskou, polskou, srbskou ligu? Ale každý znalejší fanda zná mužstva, jako Dinamo Zagreb, Hajduk Split, NK Rijeka, Legia Warszawa, Wisla Krakow, Crvena zvezda nebo Partizan Beograd. A ani nevíme, jak v tom kterém ročníku ta mužstva skončila, "jen" si udělala jméno v Evropě.


        Komentář byl uživatelem upraven (18.02.2021 16:50) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

          wimpy     před 3 lety 18.02.2021 16:52 |  
          0 0

          U Dinama Zagreb bych si asi byl jistej. :-)

          • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 17:15 |  
            1 0

            Už jsi slyšel o výjimce a pravidlu? :)

            • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

              wimpy     před 3 lety 18.02.2021 17:18 |  
              0 0

              Ověřil jsem si to a jednou NK Rijeka. :-)

              • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

                knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 17:47 |  
                0 0

                Tak jsem to psal zpaměti, až teď jsem mrknul... A no jo, asi pět let zpátky ta výjimka, Nogometni klub...

  15. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    japhy     před 3 lety 18.02.2021 13:34 |  
    2 5

    Pokud mě do večera neopustí smůla, co mám od rána, dostaneme neskutečnej nářez :)

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      pehacko     před 3 lety 18.02.2021 13:55 |  
      7 0

      Vole tak fandi liskam!

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        japhy     před 3 lety 18.02.2021 14:29 |  
        0 0

        Dobrej nápad, už jsem si objednal jejich dres a až dorazím dom, vyhodím otvírák na pivo s naším znakem :)

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 15:20 |  
        1 0

        Třeba to bude večer fox on therun :-))

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      nedbal     před 3 lety 18.02.2021 14:11 |  
      3 0

      Francoisi Perrine, přestaň už blbnout.

  16. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    Ragnarok     před 3 lety 18.02.2021 15:30 |  
    3 0

    Přeji si zápas, který nebude napínavý a zároveň bude oslavou fotbalu. Bavit bychom se měli především my, zasloužíme si to. Oni ať se pobaví ve svojí lize.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      Slávista 51     před 3 lety 18.02.2021 16:48 |  
      0 2

      Ano, hlavně aby to byl fotbal

  17. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    p!erreCORE     před 3 lety 18.02.2021 16:15 |  
    5 1

    Zvlastni uvahy s tim, co je vic.. Ja tedy stavim vys vítězství v EL nez FL :)

  18. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    p!erreCORE     před 3 lety 18.02.2021 16:26 |  
    1 0

    Nevite, kdo tedy z Lestru nakonec priletel?

  19. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 16:48 |  
    4 0

    Tak ja nevim, jak se k tomu dneska postavit. Jestli si to uzivat, protoze hrat proti prednimu tymu PL je samo o sobe skvely a je treba ctit silu soupere, kterej bude proste zatracene dobrej. Nebo bejt nervozni jak pes, protoze sakra, mame nejlepsi tym, co pamatuju, nejlepsiho trenera, tezko takovou kvalitu udrzime dlouhodobe a kdy jindy by se mela podarit nejaka senzace, ostatne je to nejvetsi vyzva tohodle roku, protoze doma budeme titul jen branit, snazit se ho udrzet, ale tady je ta prilezitost, kdy kluci muzou udelat neco, na co budem dlouho vzpominat, moc bych jim to pral. Ale bude to sakra tezky.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      kostelnivlajka     před 3 lety 18.02.2021 16:52 |  
      2 5

      Nejlepší tým jsme měli v 96. Navrhuji si to užít.

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        wimpy     před 3 lety 18.02.2021 16:57 |  
        4 0

        To bych se hádal.

        • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

          kostelnivlajka     před 3 lety 18.02.2021 16:59 |  
          1 2

          To by byl zázrak, kdyby ses ty nehádal.

          To se vlastně ještě nikdy nestalo.

          • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

            wimpy     před 3 lety 18.02.2021 17:01 |  
            2 0

            šest proher, z toho dvě s povidlovými čerty...

            • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

              p!erreCORE     před 3 lety 18.02.2021 17:03 |  
              0 0

              Pravdu mate oba :)

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 17:00 |  
        3 0

        Myslím že ne, otázka co bylo kdyby se to nerozprodalo, každopádně asi nebyl tak dominantní.

  20. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    Kulajs     před 3 lety 18.02.2021 17:35 |  
    0 0

    Zima místo Deliho v základu!

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      1zippo1     před 3 lety 18.02.2021 17:50 |  
      1 2

      Viděl jsem to, ranilo mě to.

    • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

      JS (přítel SN)     před 3 lety 18.02.2021 17:51 |  
      1 3

      Tak tomu nerozumim. Zima po Vánoční pauze neměl moc formu...

      • Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

        Kulajs     před 3 lety 18.02.2021 17:58 |  
        4 0

        Tak snad Jindra ví, co dělá. Necháme se překvapit.

  21. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    pcitron     před 3 lety 18.02.2021 17:37 |  
    3 0

    Viděl jsem lišáky na živo s West Hamem v rámci výjezdu na Chelsea. Zápas skončil 2:2, jeden gól dával Vardy. Naživo vypadá Premier League jako zrychlený film, neskutečný fičák...
    Třikrát smrt Covidu - neboť kromě toho, že si atmosféru na stadionu neužijeme my, neuvidíme a nezažijeme fanoušky Leicesteru. Ačkoli byli lišky hostujícím týmem, v podpoře a fandění naprosto přejeli domácí; perfektní support, skoro všichni fanoušci Lišek v jejich dresech, fandili od první do poslední minuty.

  22. Re: Leicester City FC: Lišky na vrcholu

    Hlavis     před 3 lety 18.02.2021 20:45 |  
    0 2

    Masopust a Traore bohužel ne...