Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

Slavia se doma zvládla vyrovnat špičkovému celku nejlepší soutěže světa a s Leicesterem uhrála remízu 0:0, která dává naději na postup i do odvety.

Leicester je teď v nejlepší kondici od pět let starého titulu. V nejlepší lize světa, anglické Premier League, bojuje o medailové umístění, jeho hodnota kádru je dle Transfermarketu 7,5x vyšší než ta Slavie a nejdražší posilu Tielemanse přivedl za více než desetinásobek ceny Stancia. To jen tak na úvod, abychom si uvědomili, že sehrát zcela vyrovnanou partii s takto silným klubem zdaleka není samozřejmostí. Navíc nejde o to, že by Leicester peníze jen měl, on je umí i velmi efektivně využít. Celkově je včerejší klání důkazem toho, kam se Slavia za poslední roky dostala a jak skvěle funguje.

V samotném zápase Slavia nebyla horším týmem a remíza je zaslouženým vyústěním. Na výhru nám přeci jen scházely gólové šance, do kterých jsme se v podstatě nedostali. Jinak ale musím chválit. Leicester nic nepodcenil a nastoupil v nejsilnější možné sestavě. A dojem na mě udělal velký. Jeho stopeři byli výborní, středoví záložníci silní i fotbaloví. Mladý štírek Barnes pak byl nejnebezpečnějším hráčem na hřišti. Soupeř nám zkrátka zápas neulehčil ani o píď.

Slavii se zápas povedl a těžkému soupeři se naprosto vyrovnala. Přesto v mých očích zápas o něco zaostal za domácím duelem s Barcelonou nebo venkovním v Dortmundu, ač oba skončily naší porážkou. Včerejšímu zápasu totiž chyběly gólové šance a po nadějném otevřeném úvodu mohl být pro nezaujaté fanoušky zvyklé třeba na top fotbal z Ligy mistrů či Premier League až trochu nudný. Je to sice až rouhání, ale když hrajeme důležité úvodní zápasy play off doma, tak je to hodně svázané taktikou a šance a góly takřka nejsou k vidění. Ale to je z hlediska šancí na postup logické, protože remíza 0:0 je lepší než 2:2. Já to píši jen jako vysvětlení, proč mé známky ani po vyrovnaném výkonu i výsledku s takto těžkým soupeřem neatakují nejvyšší cifry.

Pochválit bych chtěl i rozhodčího Guidu, který pískal celý zápas přesně a zcela férově na obě strany. Jediné dvě chybky udělal, když nedal žlutou Masopustovi a na druhé straně Choudhurymu. Stesky kouče hostí Rodgerse na jeho adresu nechápu. Asi si v Leicesteru mysleli, že jim jako většímu klubu půjdou sudí na ruku.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - Nejdříve předvedl slabší výběh proti centru, kdy se nedostal na míč, který odhlavičkol Zima. Následně pak hrozila dorážka do odkryté branky. Na tento horší moment dal ale Kolář zapomenout ve dvou důležitějších akcích, kdy si naopak vedl výborně. Jednou milimetrově přečetl hru a dokázal odpálit míč těsně před Vardym, který mířil do šance. V největší šanci zápasu pak zblízka vychytal Barnese.

Alexander Bah - 5 - Na druhého Coufala to nevypadá. Vůbec tím nemyslím z hlediska kvality, ale spíše Bahovou typologií. Alex je výraznější směrem dopředu, kdy byl několikrát za zápas ve vápně soupeře. V podpoře útoku je špičkový. Dozadu ale několikrát nestačil a byl nejslabším článkem naší obrany. Barnes po jeho propadnutí měl největší šanci zápasu, takhle by Coufal za svým soupeřem určitě nevlál. Dopředu tedy velmi nadstandardní, dozadu pro tuto úroveň slabý. Ale Bah je mladý a má prostor se zlepšit.

Ondřej Kúdela - 6 - Stopeři zápas zvládli dobře, i když výraznějším z dvojice byl určitě Zima. Jen škoda, že Kúdela trefil hodně špatně míč po našem prvním rohovém kopu. To byla hodně zajímavá pozice.

David Zima - 8 - Po Pardubicích jsem počítal s nasazením Deliho, což bych naopak krátce po jeho příchodu nepředpokládal. Nakonec dostal přednost Zima, což jsem zase nečekal po tom, když po zdravotní pauze odehrál jen zápas a půl. Byla to ale jednoznačně správná volba. Deli je možná lepší individuálními schopnostmi, Zima je ale spolehlivější díky svému skvělému čtení hry a vyhodnocování situací. U Davida zkrátka neexistuje, že by něco takticky nevyhodnotil dobře. Platilo to i proti Leicesteru, kde doslova vymazal Vardyho. Navíc skvěle předvídal hru a několikrát předskočil protihráče. Rozehrávku sice občas zkazil, ale to byla jen drobná vada na kráse jeho skvělého výkonu. Pro mě s Provodem slávista zápasu!

Jan Bořil - 6 - Zápas zvládl dobře a podle mě to byl jeden z nejpovedenějších zápasů Bořila za poslední měsíce. I když v minulosti uměl zahrát ještě lépe. Brzy si nechal dát žlutou kartu, ale to bylo jediné minus. Ve zbytku zápasu hrál koncentrovaně a bez větších faulů. Dozadu působil jistě a špatně nekombinoval ani vepředu, byť neměl tak dobré průniky jako Bah.

Abdallah Sima - 6 - Nebyl sice hrdinou nebo naším nejlepším hráčem, celkově ale zahrál dobře. Hodně toho oběhal a dělal obraně hostů problémy, i když finále tomu chybělo. Pomohl i směrem dozadu při hlavičkách po standardkách Leicesteru.

Tomáš Holeš - 5 - V zápase se tolik neohřál a po půl hodině hry musel střídat kvůli smolnému zranění. Jeho výkon hodnotím průměrnou známkou, protože mi naše hra na začátku zápasu přišla málo kompaktní a záloha příliš průchozí. Ale zase je pravda, že jsme ohrožovali branku soupeře více než ve zbytku zápasu.

Lukáš Provod - 8 - Se Zimou náš nejlepší hráč. Jeho výkonu chyběla jen nějaká výraznější akce směrem dopředu. Lehce bych mu vyčetl i jeho rohy na zadní tyč. Napoprvé to bylo skvělé a soupeře to zaskočilo, ale ten se hned poučil a dal Soyuncua na zadní tyč, kde neomylně vládl. Provod ale pak asi čtyři rohy zahrál úplně stejným způsobem, i když všechny pokusy byly bez šance. Jinak ale v poli podal nesmírně platný a houževnatý výkon. Vybojoval spoustu míčů a stejně dobře se mu vedlo i v jejich udržení. Byl motorem naší zálohy.

Nicolae Stanciu - 6 - Zpočátku nepříliš výrazný a bylo vidět, že pro své finesy by potřeboval o něco více prostoru, kterého se ale na této úrovni moc nedostává. Do zápasu se ale postupně dostal a ve druhé půli hrál velmi dobře. Dvakrát vyzkoušel pozornost Schmeichela, když hlavně rána ze strany pod břevno byla hodně povedená.

Peter Olayinka - 5 - Snažil se, makal a nehrál alibisticky. Bohužel to tentokrát bylo bez potřebné kvality provedení, kdy při kličkách míče spíše jen ztrácel. Ale takový je a jeho styl je mi bližší než alibistické vracení míče na jiné hráče.

Jan Kuchta - 5 - Zápas odmakal a nepřímo tak vytvořil prostor pro spoluhráče. Samotnému se mu ale tolik nedařilo, když se nedokázal dostávat do zakončení ani vytvářet šance pro spoluhráče. Stopeři Leicesteru hráli výborně a Kuchta od nich spíše odpadával. Tentokrát byla jeho role ryze podpůrná.

Jakub Hromada - 7 - Velmi příjemné překvapení! Na hřiště šel za zraněného Holeše a místo oslabení to bylo spíše naopak. Tím nemyslím nic proti Tomášovi, který se zcela právem zabydle v sestavě ve středu zálohy, jen tím chci vyzvednout, jak Hromadovi zápas sedl. Hned se blýskl dobrým obranným skluzem, měl i dobrou akci směrem dopředu, po které vybojoval roh. Výborný výkon a jak už ukázal na začátku jara, tak je velmi dobrou alternativou do středu hřiště.

Ibrahim Traoré, Lukáš Masopust a Ondřej Lingr nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

 

R32 - Čtvrtek 18. 02. 2021 18:55

Evropská liga, 2020/2021
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Leicester City
Leicester City

Komentáře (146)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    drdly     před 3 lety 19.02.2021 16:12 |  
    5 0

    Díky za hodnocení.
    Osobně nesouhlasím s 5 pro Baha, rád si počkám na celkové hodnocení ostatních laiků.
    Asi jsem to přehlídl, ale v jaké fázi zápasu střílel Stanciu ze strany pod břevno?
    Ať se daří!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 19.02.2021 16:14 |  
      2 2

      59. minuta. Ne že by to bylo někde od rohového praporku, ale měl to za vápnem na pravé straně na pravou nohu.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.02.2021 16:15) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        drdly     před 3 lety 19.02.2021 19:54 |  
        0 0

        Jo, tohle, o bylo povedený. OK, díky.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Rudolfonc (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 18:21 |  
      0 2

      Chodil často dopředu a zůstávaly po něm okna. V našem systému si nikdo nemůže jen tak dělat, co se mu zlíbí, jinak by šel rychle ze hřiště. Měl určitě takové pokyny, protože pro to má předpoklady. Spíš vidim chybu v tom, že prostor měl někdo jiný vyplnit a to se nestalo, a proto to bylo tak do očí bijící. Jakmile se však dostal do vápna, tak byl asi příliš nervozní. Chtělo to v koncové fázi trošku přímočařejší řešením. Kvůli tomu souhlasím se známkou nikoliv však s hodnocením ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        PetCC     před 3 lety 20.02.2021 00:16 |  
        2 2

        Já viděl díry u něj v každém zápase, teď to se štěstím soupeř nepotrestal.
        Ale pak jsem si řekl, nehrajeme na 4 obránce, ale jen na 3 a Bah je v záloze, tak to za něj musí vykrýt ostatní :-)
        Dlouhodobě to ale nejde, musí se o dost zlepšit. Právě proto mi strašně vadí, jak je pomlouván Masopust.
        Ten byl dozadu maximálně poctivej takový prostor soupeři nedával. Ale zkrátka teď není ve formě, tak asi žádný jiný řešení nemáme.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    Boo_SKS     před 3 lety 19.02.2021 16:26 |  
    6 5

    Hodnoceni OK, pouze naprosto nesouhlasim s nazorem, ze by byl Zima spolehlivejsi nez Deli. To neni vubec nic proti Davidovi, ktery az na obcasne vyjimky typu Leverkusen a ted ligove zapasy po covidu hraje vyborne, ale v takovem suse oznamovacim tonu mi prijde neuctive vuci klubove, ktera tady sehrala desitky tezkych zapasu na spickove urovni. Tohle tvrzeni proste neni pravda.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 19.02.2021 16:35 |  
      4 7

      Já myslím, že objektivně je Simonovou slabinou občasná bohorovnost/nekoncentrovanost. Děje se tak málokdy, ale takové zápasy jsou. Třeba jak nesmyslně kličkoval před vlastním vápnem za Šilhavého, myslím, že to bylo při domácím vypadnutí z poháru se Zlínem. Když už jsme u Anglie, tak slabý měl i začátek zápasu s Chelsea.

      Ostatně proč by jinak nehrál v top soutěži, když technicky i soubojově by na ni měl? Kromě zdraví je to podle mě taktickou vyspělostí. Špatný v ní určitě není, ale top jako Zima ne. Ten je vždy na správném místě. Chybu udělá max po technické stránce, když dá třeba špatně přihrávku. Chyboval jen v zápase s Leverkusenem, kde to ale s Bořilem na stoperu bylo od začátku odsouzené k neúspěchu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        Jachym     před 3 lety 19.02.2021 16:46 |  
        3 2

        Samozřejmě, že ani Šimon nebyl vždy stoprocentní. Ale pokud si dobře vzpomínám, tak na Stamford Bridge bylo chybou zejména obranné rozestavení v první půli, což sebekriticky uznal Trpiš. Druhý poločas už byl o něčem úplně jiném.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    Gordo     před 3 lety 19.02.2021 16:26 |  
    8 3

    Za mě Bah určitě 6.Kromě úniku Barnese neměl dozadu problém.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      hiker42     před 3 lety 19.02.2021 18:45 |  
      0 2

      myslím, že na tu chvíli, co tu Bah je, zahrál dobře, za mě určitě 6. A v tom případě Bóřa 7.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      wimpy     před 3 lety 19.02.2021 16:33 |  
      9 7

      Ano, to se mi líbí mnohem víc, moc totiž nechápu to shazování Olayinky, výbornej pohyb a že byl většinou zdvojenej a tolik se neprosazoval je asi daný kvalitou soupeře. Přijde mi, že tady od něj čekají, že si je měl vodit jako třeba Hanouska.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        Marek3     před 3 lety 19.02.2021 17:18 |  
        7 4

        Pokud je zdvojenej tak by mel asi hledat lepsi reseni nez prechazet prez vice hraacu. Bohuzel hodne kazil i prihravky. Pamatuji si tam jeden pomerne lehky centr ktery mohl byt potencialne nebezpecny ktery pokazil. Potom tam mel hodne spatne zakonceni z vapna po nejakem pruniku. Vcera se mu nedarilo.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          wimpy     před 3 lety 19.02.2021 19:13 |  
          2 0

          Dobře, ale zase si myslím, že to, jak tam neustále zaměstnával dva frajery, je hlavní důvod, proč to zvládl Béřa.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

            Marek3     před 3 lety 19.02.2021 20:12 |  
            1 0

            Zajimavy nazor. Asi by se take na jeho obranu dalo namitnout ze Bera neni uplne do kombinace takze tam ta podpora Olayinkovi tolik neni a proto to casto resi individualne. Tak nebo tak pokud chceme postoupit tak Oli bude muset zahrat priste svuj top - pro mne je to rozdilovy hrac a to se nechci nijak dotknout nasich ostatnich hracu.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

              wimpy     před 3 lety 19.02.2021 20:17 |  
              0 0

              Dvojice Béřa - Olayinka v lize celkem funguje a dopředu si dost vyhověj. Ale tohle byl trochu jinej level. :-)
              Jestli Ondrovi Zlámalovi v rozhovoru ten jejich bek říkal, že se na naši hru křídel hodně připravovali, tak by odpovídalo, že to tam naši neměli jednoduché.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

                PetCC     před 3 lety 20.02.2021 00:21 |  
                0 0

                Bylo jasně vidět, že když jsme byli na křídle, tak Leicester tam měl okamžitě 2-3 hráče, aby náš hráč nemohl projít individuálně, ani abychom neměli prostor pro kombinaci.
                Samozřejmě že se to dalo řešit líp, ale tohle už hráč při hře těžko odhalí, to už musí vyřešit trenéři a něco změnit.
                Mimochodem, při ošetřování Holeše bylo vidět kolik pokynů dává hráčům trenér soupeře.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        bongor     před 3 lety 19.02.2021 18:35 |  
        1 0

        Já Hanouska myluju.Co ten umí nám slávistům nadělat radosti.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      bramburek (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 16:44 |  
      10 5

      Alex Bah podle tohoto všeobecně uznávaného hodnocení nejlepší známku ze všech 29 hodnocených hráčů zápasu...

      a tady se dozvíme, že na to nemá, a na tuto úroveň je slabý... asi tomu taky nerozuměj...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 17:11 |  
        2 0

        Nejlepším hráčem dle obou portálů byl Söyüncü. Na SofaScore pak měli tři hráči hodnocení 7,4 (Bah, Provod, Schmeichel), u WhoScored.com mu patří druhé místě s 7,5.
        Ono záleží z jakého úhlu pohledu to vezmeš. Měl se Stanciuem nejvíce střel(sice ani jedna nešla přímo na brankáře), krom Provoda a Bořila měl z hráčů Slavie nejdelší čas balón pod kontrolou, nejvíce úspěšných driblingů společně s Provodem a Olayinkou, krom Olayinky měl nejvíce se Simou ''tackles'', ale taky pozičně propadl šestadvacetkrát anebo jeho úspěšnost přihrávek byla horší jen u dvou ofenzivních hráčů (Kuchta, Sima) a brankáře Koláře anebo jak se v úvodu zápasu Bah rozhodoval ve vápně.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        Marek3     před 3 lety 19.02.2021 17:21 |  
        5 0

        Promin ale to uznavane hodnoceni dalo Hromadovi 6.3, druhou nejhorsi znamku jestli se nemylim. Asi budes souhlasit ze to neodpovida jeho vykonu vcera.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      pinochet     před 3 lety 19.02.2021 21:26 |  
      1 1

      První hodnocení mi přijde, že hodnotící zápas snad neviděl.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 22:00 |  
        0 0

        To se hodnotí pouze dle čísel a pomocí nějaké algoritmu je vypočteno celkové hodnocení. Je jasné, že to nemusí odpovídat tomu, co bylo na hřišti. Jedná se pouze o další (doprovodný) ukazatel.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    Virgil1956     před 3 lety 19.02.2021 16:36 |  
    20 0

    Ani Coufal nebyl vždycky včas zpátky. Když hrají krajní beci takhle vysoko, musí situaci jistit defenzivní záložník. V úvodu to moc neplnil Holeš, proto taky vznikla ta velká šance Barnese, ve zbytku zápasu vše ošéfoval za Baha Hromada, takže nevznikl žádný problém. Jednou se dokonce Bah stihl vrátit až do souboje, přestože po ztrátě míče (kterou nezavinil) ztrácel dobrých 20 metrů. Obecně řečeno, problém není vysoké postavení krajních beků, ale zbytečné ztráty ve chvíli, kdy se celý tým pohybuje směrem dopředu. Prostě kritiku Baha neberu, jinak jako vždy velmi dobré hodnocení.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      mig52     před 3 lety 19.02.2021 17:19 |  
      4 1

      Právě jsem tp chtěl Alanorovi sdělit. Pochopitelně WHU pečlivě sleduji a že i Vládík tam už párkrát vlál jak plachta ve větru z duvodu,které popsal Virgil. Jinak, já se moc těším a stoperskou dvojku Zima-Deli. To není nic proti Kudymu, hraje skvěle, ale za Simonovy éry byl až za ním a Deli přece v Brugách určitě nešel s výkonem dolů. Někdo sice bude tvrdit, že spolu nebudou moci hrát, protože jsou oba leví stopeři, ale já v tom problém nevidím. Prostě ten tvárnejší půjde doprava a čínská zeď bude postavena-:)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 18:26 |  
        0 5

        Deli nešel s výkonem v Bruggách dolů? A proč je tedy u nás na hostování, proč vypadl ze sestavy a seděl na lavičce? Mám Simona rád, ale to neznamená, že přehlédnu jeho bohorovnost v některých situacích, tady má Alanor pravdu.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          mig52     před 3 lety 19.02.2021 19:11 |  
          3 2

          Třeba proto, že Brugy mohly sehnat na tento post výhodně jiného, ještě lepšího stopera. To jednak. Druhak, víš, kolik zápasů Simon neodehrál? Co jsem si přečetl, tak pár. Jinak nastupoval pravidelně. A za další. Simon od nás odcházel ve výborné formě a optimálním fotbalovém věku, který u něj pořád trvá!!! Nevidím důvod pro pokles formy, Deli přece nebyl žádný flink! To,že nám občas brnkal na nervy je pravdou, ale ne důvodem údajného poklesu formy. Když odcházel, téměř všichni jsme tu slzeli ,že přicházíme o největší oporu a ty mně budeš přesvědčovat, že na to výkonnostně nemá?!

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 19:42 |  
            0 0

            Trochu jsi smíchal víc věcí dohromady a vkládáš mi do úst něco, co jsem neřekl, resp nenapsal. Od Tvého třetího řádku už je to o něčem jiném. I v mých očích to byl stoper (v drtivé většině zápasů) excelentní, ale občas forma odejde a nevíš proč, jindy hraješ jako mistr světa, tak to prostě je. A když odcházel, ano, bylo mi to líto. Ale to není meritum věci.
            Zápasy Brugg v Lize mistrů jsem nesledoval, ale i tady na SN občas padlo, že nějaké góly zavinil. Je úplně jedno, kolik zápasů nehrál, prostě ho posadili na lavičku a pustili na hostování. Ale zjevně nad ním hůl nezlomili, kdež je to bez opce.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          Martin 58     před 3 lety 19.02.2021 22:11 |  
          1 0

          Žádnou bohorovnost jsem nyní během jeho dvou zápasů nezaznamenal, naopak byl velmi soustředěný a mnohem konstruktivnější, než dříve, kdy často míče nepříliš adresně podkopával směrem dopředu.
          Za mě by byla dvojice Zima vpravo, Deli vlevo, velmi zajímavá varianta v případě, že by Deli zůstal nastálo. A rozhodně by to byla nejrychlejší stopérská dvojice napříč dějinami české ligy.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 23:08 |  
            0 1

            OK, teď jsem ji tam také nezaznamenal. A ono je to trochu rozporuplné, protože někdo v tom může vidět bohorovnost, jiný sebevědomí, jiný nedbalou eleganci. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      PetCC     před 3 lety 20.02.2021 00:23 |  
      0 0

      Jisti to může, když má čas se přesunout. Ale když jsme ztratili míč skoro okamžitě, tak se tam dostat nemohl.

  5. *

    bramburek (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 16:38 |  
    26 4

    kritika Baha mi přijde dost přehnaná... je tady krátce, potřebuje se pořádně sžít s Jindrovým systémem, v Dánsku hrál v systému 3-5-2 krajního záložníka... mně se líbí moc, je rychlej jak vítr, motorová myš po lajně nahoru dolu, s míčem si rozumí bezvadně, dozadu si odehraje svoje, podpora útoku výborná...

    ty zápasy hrál zatím skvěle, včera si ty asi dvě situace měl pohlídat trochu líp, ale nevíme jaký má od Trpiše úkoly, jaký má mít postavení, jak až se má vysouvat dopředu, když máme míč a útočíme apod. nebudu ho kvůli tomu odepisovat, kvůli dvěma situacím v jednom zápase, navíc hrál na nejlepšího jejich hráče v tomto utkání...

    ty řeči na něj mi přijdou dost nemístný jako "na druhýho Coufala to nevypadá"... "nejslabší článek naší obrany"... "Coufal by za ním takhle nevlál"... "pro tuto úroveň slabý"... jako s tímhle nesouhlasím, naopak si myslím, že Alex bude čím dál lepší, předpoklady má obrovský, a já mu věřím...

    • Re: *

      Alanor (admin)     před 3 lety 19.02.2021 16:41 |  
      7 2

      Mně se obecně Bah také líbí. Ale je vidět, že hrál zatím halvbeka, což je trochu jiný post.

      A nemístný řeči? Doporučuju číst víc než první větu. K "na druhýho Coufala to nevypadá" jsem totiž hned přidal "Vůbec tím nemyslím z hlediska kvality, ale spíše Bahovou typologií."

      • Re: *

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 16:49 |  
        4 3

        Za to já jsem třeba rád, že konečně máme technicky zdatného krajního beka. Ještě abychom začali nalevo dávat Oscara...

      • Re: *

        mig52     před 3 lety 19.02.2021 17:25 |  
        8 2

        Přesto jsi ho natřel víc, než si zasloužil. Copak ostatní nekazili? A u nich jsi to tak nerozpitvával a zdůrazňoval . Ale jinak hodnocení super, tleskám.

    • Re: *

      Boo_SKS     před 3 lety 19.02.2021 16:43 |  
      8 6

      Me se treba uz ted Bah libi vic nez Cuf, ktery sice ma TOP defenzivu, ale na to, kolik tech ofenzivnich nabehu mel, tak byl u nas tezce neefektivni. Bah je daleko technictejsi a dokaze v te finalni fazi zachovat vetsi klid (coz se bohuzel vcera ukazalo i v te jedne sanci ve vapne, kdy predrzel mic) a nikdy nenahrava naslepo, coz je pro me jako fanouska atraktivnejsi, nez poctiva defenziva, ale v pomeru zajimave uniky/vytvorene sance dost nizka efektivita. Ostatne podobne "dilema" ted mame i vlevos dvojici Boril/Oscar.

    • Re: *

      Martin 58     před 3 lety 19.02.2021 22:05 |  
      3 0

      Dejte mu 20 zápasů k obhajobě, i když už teď vidíte, že takovej pravej bek v Česku neběhá, a pak teprve uvidíte. Kdo ten potenciál u Baha nevidí, tak musí být slepej (jdu s kůží na trh).

      • Re: *

        wimpy     před 3 lety 19.02.2021 22:08 |  
        2 0

        Souhlas, s výjimkou Simy vlastně nevím, kdo se tu etabloval takhle rychle.

    • Re: *

      Cross     před 3 lety 20.02.2021 00:18 |  
      2 0

      Mě docela zaujalo, že Bah Barnese doběhl, tvrdě presoval, ale nefauloval. Popravdě řečeno, Barnes se nekompromisně tlačil doprostřed a málokdo by to v tom kalupu uhrál bez průseru...

      • Re: *

        PetCC     před 3 lety 20.02.2021 00:26 |  
        0 1

        Mě spíš zaujalo, že se mohl dostat vedle něj, ale najednou lehce zpomalil a už za ním zůstal.
        V tuhle chvíli třeba Coufal naopak maximálně zrychlil, aby se vedle toho hráče dostal.
        Ale nikdo netvrdí, že po pár týdnech se v tom nezlepší.

  6. Kvalitní kádr Slavie

    Jachym     před 3 lety 19.02.2021 16:42 |  
    11 0

    Hromada velmi příjemně překvapil. Vypadá to, že když bude delší dobu zdravý, že se nám může konečně vyplácet. A to je jen další doklad perfektní zastupitelnosti na vícero místech, která nám nesmírně pomáhá. Když odešli Deli s Ngadeuem, báli jsme se jak bude průchozí střed obrany, aby pak Hovorka s Kúdelou je famózně zastoupili. Holeš, který se předtím nedostal přes Cufa do základu, se následně osvědčil na defenzivním záložníkovi, byť Suk je jen jeden a už světová extratřída. Ševčík, jehož absenci jsme si také neuměli představit, v podstatě nyní nechybí. I když je jasné, že jakmile se vrátí, bude zase platný. Provod, dříve typický hráč pro křídlo, se perfektně přeškolil na středního halva. Ještě by měl Jindra zapracovat na plnohodnotné alternativě pro Koláře a bude to ideální:-)

    • Re: Kvalitní kádr Slavie

      kjandourek (admin)     před 3 lety 19.02.2021 18:31 |  
      3 0

      S tím Kolářem to máš těžký.... to je totiž jediný místo, kam nemůžeš šoupnout frajera, co je dobrej, ale na jeho postu hraje někdo jiný a nepustí ho tam... Těžko můžeš vzít Masopusta s tím, že teď je obsazeno na beku i halvu, tak půjde do kisny.... Nebo Kačarabu, že holt "Kudy, Zmič, Deli" - tak to zkus o post níž....

      Tohle prostě je jedinej post, kterej plnohodnodtně můžeme nahradit, až když Koli půjde, protože dokud tu je, tak na post jedničky nikoho nepustí.... Co si budeme povídat - třeba už je náhrada dávno přichystaná a dvojice Stejskal - Markovič nás šíleně překvapí

    • Re: Kvalitní kádr Slavie

      Virgil1956     před 3 lety 19.02.2021 19:14 |  
      3 0

      Jen pro zajímavost poznámka k tomu Provodovi, Trpiš vysvětlil, že jsme ho kupovali do středu zálohy, kde byl ovšem v době jeho příchodu přetlak, proto byl "odsunut" na kraj.

      • Re: Kvalitní kádr Slavie

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 20.02.2021 10:41 |  
        0 0

        tak on tak i hral v CB. mi se tam ohromne libil, ale tady to po par zápasech schytal od odborniku jake je to kopyto, ze SZ uz nikdy max kridlo ala Zmrhal, apod. jsem ze ač nenaskočil jako Sima a Bah tak se potvrzuje ze je to supr player a Budějovice nebyly nahoda

    • Re: Kvalitní kádr Slavie

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 19:20 |  
      4 0

      On o tom mluvil i Tvrdík v podcastu u Fortuny, že kdyby Kolář dostal méně prostoru v základu, tak nejspíš požádá o přestup, jelikož by se s tím neuspokojil. Čehož se bojí a tak mu dávají prostoru v základu více, než by si dle mého názoru zasloužil. Respektive, potřebujeme hledět dopředu a tak by dvojka měla růst i v zápasech a ne pouze trénovat. Neříkám v poměru 60 % ku 40 %, ale když dvojka odchytá 5, 6 zápasů za sezónu, což je kolem deseti procent. Když se postoupí až do finále národního poháru, tak to je pět zápasů. Loni jsme odehráli 46 zápasů, předloni 54 zápasů. Od sezóny 18/19 odchytal Kolář 118 zápasů ze 129 zápasů. U Kováře mi to je jedno, ten do brány v soutěžním zápase nepatří, ač odchytal od sezóny 18/19 sedm zápasů, ale u Markoviče v letech minulých a teď pro změnu u Stejskala mi ta vytíženost zkrátka chybí.
      Proč? Kolář se z nějakých důvodů rozhodne přestoupit. Co pak? Buď dáme důvěru Stejskalovi s Markovičem (z rozhovoru Tvrdíka, na který jsem se již na začátku odkazoval, takže nemám dvakrát silný dojem, že se se Stejskalem nějak dlouhodobě počítá), kteří mají minimum zkušeností anebo budeme shánět nového brankáře a doufat, že to nějak dopadne.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.02.2021 22:16) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Kvalitní kádr Slavie

        Martin 58     před 3 lety 19.02.2021 22:02 |  
        1 0

        Tak Tvrdík řekl přímo, dosti bezelstně, že pokud by k nějakému rychlému odchodu Koláře došlo, pak koupí nejlepšího možného brankáře v dané chvíli.

        • Re: Kvalitní kádr Slavie

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 22:15 |  
          0 0

          Nepamatoval jsem si to přesně. Děkuji za doplnění.
          Ono už z toho jde cítit, jak velký rozdíl je mezi Kolářem a dvojkou (Stejskalem). Pak jeho příchodu osobně moc nerozumím.

    • Re: Kvalitní kádr Slavie

      luky21     před 3 lety 20.02.2021 01:24 |  
      0 1

      Stejskal bude jednou lepší než Kolář. A nebude to trvat dlouho....

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    Harvey     před 3 lety 19.02.2021 17:13 |  
    11 1

    Hromadič hraje jak bůh. Tielemans na konci už pokukoval po Rodgersovi s prosíkem, ať ho stáhne ze hřiště.
    A není divu, že je jejich tým tak nesympatický, dyť Leicester je doslova taková anglická Plzeň.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    Andreas     před 3 lety 19.02.2021 17:19 |  
    7 0

    Podle sofascore Bah s Provodem nejlepší na hřišti ze Slavie (oba 7.4, Schmeichel 7.4 a Soyuncu 7.8). Podle whoscored Bah s Provodem celkově nejlepší na hřišti - 7.5 a 7.3 (ještě Tielemans dostal stejně jako Provod 7.3),

    https://www.sofascore.com/leicester-city-slavia-praha/GsqU
    https://www.whoscored.com/Matches/1516668/Live/Europe-Europa-League-2020-2021-Slavia-Prague-Leicester

    Mimochodem na xG:

    Slavia 1.13 vs Leicester 0.41

    https://twitter.com/xGPhilosophy/status/1362489675689173001


    Komentář byl uživatelem upraven (19.02.2021 17:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      buran     před 3 lety 19.02.2021 22:40 |  
      0 0

      Jo kouzlo nechtěněho ,hodil jsem češtinu a čumím kdo to za nás hraje ,Díra!! Tvl chudák Holeš:-):-):-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    Martin Platil     před 3 lety 19.02.2021 17:25 |  
    27 0

    Hromada jednoznačně ukázal, jak má vypadat zapojení hráče z lavičky do zápasu. Odehrál skvělý zápas a jen mu přeji, aby se mu vyhýbala zranění.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Ragnarok     před 3 lety 19.02.2021 17:43 |  
      7 0

      Hromada je velmi kvalitní, zvládne velmi dobře i stopera, takový Ondra Kúdela styl, DMkový stoper. Musíme mu přát hlavně zdraví, u něj to o ničem jiném není.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        kjandourek (admin)     před 3 lety 19.02.2021 18:21 |  
        2 0

        Chlapi, Ondra není přehnaně zranitelný - on měl jedno - JEDNO - zranění... ale natolik blbý, že se léčba protáhla na rok a půl....

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 18:30 |  
          2 1

          Ondra? myslíš Jakub, ne? A těmi zraněními si jistej nejsem, marodil dost i v Plzni.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

            kjandourek (admin)     před 3 lety 19.02.2021 18:49 |  
            1 0

            Jakub.... právě že vůbec... ve své historii na TM má dvě zranění: poprvé si natrhl postranní kolenní vazy na ME U21 už potom, co podepsal smlouvu u nás.... a zpátky byl ve čtvrtém kole, kdy ho trenér Šilhavý postavil na Bohemce....

            V Plzni odehrál celý rok pod Pivarníkem - jakmile toho odvolali, tak už si pod Horváthem a spol nekopnul, proto taky odmítl opci a šel k nám...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      ColinSKS     před 3 lety 19.02.2021 19:01 |  
      1 2

      pokud bude Kuba zdravý, je to hráč do základu. mám ho moc rád, je to pracovitý týpek. v liberci se rozehrál a je schopen plnnohodnotně zaskočit.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 17:26 |  
    3 0

    Mám to od 6 do 9 tudíž s hodnocením spíš nemohu souhlasit. Třeba Provoda mám za 9.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      mig52     před 3 lety 19.02.2021 17:32 |  
      2 1

      Jinak, pánové, Šéva už laboruje se zraněním třetí měsíc, to je skoro třetina času potřebné rehabilitace po operaci křížáků. Pěkně ho zrakvili.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        kjandourek (admin)     před 3 lety 19.02.2021 18:19 |  
        4 1

        No..... stalo se mu to 10.12.... je 19.2. - takže dva měsíce a deset dní.... a to nevíme, jestli už náhodou netrénuje naplno...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          mig52     před 3 lety 19.02.2021 18:55 |  
          2 2

          Takže se snad shodneme, že probíhá třetí měsíc rehabilitace nebo ne? :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

            kjandourek (admin)     před 3 lety 19.02.2021 19:22 |  
            2 1

            Třetí měsíc probíhá od ukončení druhého.... tedy dva měsíce a jeden den už znamená, že probíhá třetí měsíc...

            Což ovšem nekoresponduje s větou, že to je skoro třetina času nutného pro návrat po operaci zkřížených vazů... protože na plnohodnotné zregenerování zkřížených vazů potřebuješ měsíců 9.... nebude ti stačit 6měsíců a tři dny... :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

              mig52     před 3 lety 19.02.2021 19:58 |  
              1 2

              Karle, jednak podtrhuji slovo SKORO. Druhak, znám případy, kdy byl postižený hráč zpět po osmi měsících, byť pochopitelně ne v plné formě. Tím bych navrhl debatu na toto téma ukončit, neboť se dostala do polohy slovičkaření. Já tím chtěl původně říct, že se naznačovalo, že by to zranění Šévy nemělo být snad vážné a ono bylo. Aspoň já toto zranění řadím do kategorie dlouhodobých, zvláště když přesný termín návratu jsem nikde nezaznamenal.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

                kjandourek (admin)     před 3 lety 19.02.2021 20:04 |  
                0 0

                Už před Jabloncem se mluvilo o tom, že za 14 dní začne naplno trénovat.... osobně si myslím, že to je výhoda silného kádru - že nemusíš hráče rvát do základu v situaci, kdy ještě není stoprocentní, ale třeba osmdesátiprocentní... Díky výkonům Provoda se Šéva nemusí vracet na sílu....

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

                  PetCC     před 3 lety 20.02.2021 00:32 |  
                  0 0

                  Třeba přijde v Teplicích překvapení :-)
                  Ono se u nás docela umí tajit, jak na to kdo je.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

                    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 20.02.2021 02:20 |  
                    0 0

                    Tam by spíš bylo překvapení kdyby bylo hřiště v dobrém stavu.


                    Komentář byl uživatelem upraven (20.02.2021 02:21) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

                  mig52     před 3 lety 20.02.2021 04:47 |  
                  0 1

                  Tak toto nezbývá než podepsa s díkem za info.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

                    mig52     před 3 lety 20.02.2021 04:48 |  
                    0 1

                    Karlovi

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    Ragnarok     před 3 lety 19.02.2021 17:41 |  
    4 0

    S Bahem bych počkal. Byl to jeho první zápas této kategorie. V první půli v defenzivě hořel, což bylo ale způsobeno zcela novou úrovní utkání. Věřím, že si bude dávat větší pozor s přibývajícími zkušenostmi. Navíc tam měl na sebe absolutní špičku.
    Škoda Simona, že ho nebylo kam šoupnout, protože jeho elegance, přehledu a síly není nikdy dost. Krásně se na něj dívá.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Papol     před 3 lety 19.02.2021 18:53 |  
      3 2

      Tak tentokrát musím okomentovat známky, protože jinak se k nim nevyjadřuji a chápu jejich obtížnost, ne každému se líbí. Dle mého názoru skvělý výkon Provoda, takže u mě za 9. Co se týká Kuchty, tak bylo vidět, že na něj byla obrana velmi dobře připravena, kluk makal, jezdil, ale pokud si na útočníka dává obrana velmi dobrý pozor, tak se nedivme, že se tak neprosazuje. Tudíž za mě známka 5 je velmi nízká a dal jsem 8. Co se týká Baha, tak jsem dal také za 8. Zpočátku jsem brblal, že chodí dopředu a pořádně se nevrací. ALE, myslím, že to měl dané i od trenérů, protože levý kraj obrany Leic byl nejslabší. Holt je třeba, pokud on jde dopředu, aby se za něj někdo vrátil a nenechal ho vykoupat. Na to přeci nejsme ve Slavii zvyklý a bohužel při šanci Barnese, ho nikdo nezastoupil. Hrál výborně a měl dokonce golovku.
      Gólovky byly - Kudela, Bah, ale myslím, že naše taktika byla podřízena tomu, abychom nedostali branku a Lišky, většinou se silným soupeřem brání, viz. proti Liverpoolu a čekají na brejky, z kterých se jim daří. Tady holt brejky nebyly, takže jenom jejich jedna přímá střela na bránu za celý zápas, tak to je málo.
      Těším se na odvetu a věřím, že uspějeme.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        ColinSKS     před 3 lety 19.02.2021 18:59 |  
        1 2

        přesně.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      ColinSKS     před 3 lety 19.02.2021 18:58 |  
      0 2

      alex fungoval podle taktiky JiT. viz podcast. že pak chyběl? ano chyběl. ale není motorová myš.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Markus     před 3 lety 19.02.2021 19:06 |  
      3 0

      Bah se v průběhu zápasu zlepšoval, to podporuje myšlenku, že to u něj bude jen o hlavě, aby si více dával na některé věci pozor. Jsou tam takové mikrosituácie :) kde je ještě hodně vidět, že když má něco řešit rychle, instinktivně to zahraje jinak než jak jsme zvyklí to hrát od jiných hráčů a v obraně je to podobné. Dopředu má podobný buldočí dar jako Mick, v téhle roli ho uvidíme častěji jak se více s týmem pochopí, už se těším na krásné akce které vůbec nepochybuji že brzy uvidíme. Trošku tam cítím problém, co měl Peter, není zvyklý, že jak hodně bojujeme, i soupeř přitvrdí, ale to bude jen o zvyku. Srovnávat s Cufem mi nedává smysl, Cuf je výjimečný hráč, ale zas na druhou stranu, u Baha vidím prostor pro větší univerzálnost, Cuf to hraje excelentně, ale vlastně dost stejně, Bah mi přijde že si může dovolit ten luxus a hrát to více způsoby. Strašně by mě zajímalo, co si říkají s Nicem, občas vidím, že si povídají, že mu Nico radí nějaké věci. To by mohlo hodně pomoci.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        ColinSKS     před 3 lety 19.02.2021 19:13 |  
        3 3

        alexbah je pro mne největší posila whatsoever. cuf byl a je skvělej, ale Alex má něco , nevím jak to nazvat, navíc. takový flavor. není tu dlouho, ale už jsem si ho zamiloval, stejně jakoAbdalahasimu a Honzkuchtu. plus zbytek týmu, ale ten jsem miloval už předtím. nade vším ční Koli a Nico.


        Komentář byl uživatelem upraven (19.02.2021 19:14) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 21:25 |  
        0 3

        Pokud chceš zvednout efektivitu v útočné třetině, musíš mít na hřišti Baha a ne Coufala. Myslím si, že brzo nastane ten čas, kdy už si ani lidi v diskuzích na Coufala nevzpomenou.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    kedul     před 3 lety 19.02.2021 18:27 |  
    9 1

    Příliš přísné vůči Bahovi i Kuchtovi.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Tochal (přítel SN)     před 3 lety 20.02.2021 11:08 |  
      1 1

      Absurdně přísné, nespravedlivé, slepé. Hodnocení Baha zavání slepotou, osobní animozitou, anebo nekompetencí.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    luky21     před 3 lety 19.02.2021 18:29 |  
    2 0

    Někdy i u známek rozhodují detaily. Zajímala by mě známka Zimy, kdyby VAR tu jeho ruku označil jako penaltovou, což bylo hodně těsné a dost jsem se bál. Najednou by z osmičky byla pětka nebo šestka :))

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 19.02.2021 19:15 |  
      1 0

      To jsou ty zpropadené mikrosituace, které můžou za zmar Plzně. A pak ještě samozřejmě Roman v teplákách. :))

      Ale máš pravdu, že v ten okamžik jsme měli kliku. Zima sice stál těsně před vápnem, ale ruku měl trochu za sebou.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    ColinSKS     před 3 lety 19.02.2021 18:57 |  
    7 8

    alanore ... alexbah, sima a nico, nevím na cos koukal, ale tihle kluci do toho dali všechno. hodně přísné.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 19.02.2021 19:18 |  
      4 6

      Standa Tecl do toho taky vždycky dá všechno a má za to pravidelně dostávat osmičky, jak by navrhoval Papol u Kuchty?

      Za známkami si stojím a už v úvodu jsem to vysvětloval, že těžko budu sahat po nejvyšších známkách v zápase, kdy jsme neměli ani jednu vyloženou šanci. Ale i tak samozřejmě výkon velmi uznávám, což jsem také psal, a známky jsou celkově velmi nadprůměrné.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        Papol     před 3 lety 19.02.2021 19:58 |  
        2 1

        Alanore, já vím, jak je těžké udělat hodnocení a velmi si vážím Tvé práce, protože nikdy se nemůžeš shodnout s celým fórem, od toho je tady ta diskuse. Ale musím se ohradit, protože je velký rozdíl mezi prací Kuchty na hrotu a Tecla. To musíš uznat sám. Teclík taky maká, ale fauluje, dostává žluté, aspoň v posledních zápasech a jeho výběr místa je nulový. Já jsem chtěl jenom říci, že na Kuchtiče byli připravení, a proto se nedokázal tak prosadit, protože i podpora křídel a zálohy byla jinde, než obvykle.
        S těma šancema se pleteš, už snad v 1.minutě po rohu měl velkou šanci Kúdela a pak také Bah. Střelu Stancia nepovažuji jako šanci, ale mohlo to tam spadnout.
        Je rozdíl hrát proti Leic, než proti Teplákům.
        Přeji další chuť do známkování, nekritizuji, jen vyjadřuji svůj názor.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          wimpy     před 3 lety 19.02.2021 20:05 |  
          3 0

          Tecl měl výběr místa vždycky dobrej, až výbornej, hořelo zakončení.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

            ColinSKS     před 3 lety 19.02.2021 20:21 |  
            0 4

            nebyl drzej. výběr místa má Kuchta stejný, ale má o dost víc plusů pro tým

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

              wimpy     před 3 lety 19.02.2021 20:24 |  
              3 0

              Vyjadřoval jsem se jen k tomu, že Standa nemá výběr místa, nesrovnával jsem ho s Kuchtou. Popravdě, ten je pro mě letos celkem zjevení.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        ColinSKS     před 3 lety 19.02.2021 20:17 |  
        2 3

        Alanore, já si tvojí práce tady neskutečně vážím. Je to super, bez toho by SN neexistovaly. Ale musím říci, že v tom hodnocení jsi malinko mimo. Podívej se na to jak, hraje Kuchta vs Tecl. Honza je drzej spratek, kterej otravuje život všem obráncům a to je přesně to co potřebujeme. Nepoptřebujeme komisního Teclíka, co sice běhá a ve finále je to na nic a stejně nic nedá. Kuchta je taky palič, ale má o level výš něco, co útočník má mít. Sima si to odmakal, jak to jen šlo, hráli jsme proti top týnu PL. Nemůžeme si myslet, že je budeme válcovat jako Pardubice. Promiň, je to jen můj názor.


        Komentář byl uživatelem upraven (19.02.2021 20:18) . Zobrazit původní komentář

  15. Alex Bah

    Paul67     před 3 lety 19.02.2021 18:58 |  
    12 2

    Známky mám o bod až dva vyšší. Nehráli jsme s Teplicemi, ale se silným Leicesterem a hra byla podřízena kompletně Jindrovým taktickým pokynům. Bah hrál až na drobnosti výborně, představte si tam proti Barnesovi třeba Sáčka .

    • Re: Alex Bah

      ColinSKS     před 3 lety 19.02.2021 20:21 |  
      1 1

      :-D

    • Re: Alex Bah

      Sherudan     před 3 lety 19.02.2021 22:31 |  
      5 0

      Zkuste si představit proti Leicestru celou Spartu a nemusíte ani do kina na Laurela a Hardyho.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.02.2021 22:32) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Alex Bah

      mig52     před 3 lety 20.02.2021 04:42 |  
      0 1

      No doufám, že po tvém příspěvku teď v Teplákách nepadneme.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      JS (přítel SN)     před 3 lety 20.02.2021 11:05 |  
      1 1

      Skvělá analýza.

  16. Alanore?

    Mikey     před 3 lety 19.02.2021 19:09 |  
    8 8

    Jak můžete napsat, že na 2. Coufala to nevypadá, když ten hráč tady je sotva 5 týdnů? Trošku soudnosti, dejte mu čas, ať se sehraje s týmem a trenéři s ním také budou pracovat. Nezapomínejte na hráče, které realizační tým zlepšil...

    • Re: Alanore?

      Alanor (admin)     před 3 lety 19.02.2021 19:22 |  
      6 2

      Další, co čte jen první větu a vytrhává věty z kontextu? Psal jsem tam, že typologicky mi to srovnání zatím nesedí. Nic o kvalitě. Ta mi zatím u Baha přijde velmi dobrá a klidně se může Cufovi vyrovnat nebo ho i překonat, to se uvidí.

      • Re: Alanore?

        Mikey     před 3 lety 19.02.2021 19:30 |  
        2 3

        Ja to četl, ale v první větě mělo být zatím.
        Ale i s typologií se dá pracovat, musí si zvyknout na návyky naší hry, ale to jste tam psal.

        • Re: Alanore?

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 19:39 |  
          4 1

          Vždyť je to úplně jiný typ fotbalisty. Na to Alanor narážel.
          Jako kdybys z Provoda chtěl udělat druhého Olayinku, z Oscara Bořila anebo z Musy udělat druhého Kuchtu.

      • Re: Alanore?

        wimpy     před 3 lety 19.02.2021 20:29 |  
        1 1

        Podcenils schopnost soustředění se na delší příspěvky. :-)

    • Re: Alanore?

      dauby     před 3 lety 19.02.2021 21:21 |  
      7 2

      Souhlas. Tahle věta v tom hodnocení je hrozná. Bah hrál výborně. Asi jsem viděl jiný zápas než Alanor.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    Marek3     před 3 lety 19.02.2021 20:27 |  
    4 1

    Porad se nemuzu srovnat s vykony Provoda, to co predvadi v poslednich zapasech je neuveritelne. Neni to tak dlouho co sem psal ze se obavam absence Sevcika protoze za nej nemame nahradu. Ted mi tam Seva (s veskerym respektem) ani moc nechybi i kdyz predstava ze by dale posilil zakladni sestavu ve sve spickove forme je skutecne zajimava. Dale skvela forma Hromady kteremu sem velkou sanci nedaval a doufal sem v urcite posileni na teto pozici. Narodni tym me moc nezajima (ikdyz prohru Anglanu sem si skutecne uzil) ale Silhavemu nezavidim. Vybrat z hracu jako Soucek, Kral, Darida, Provod, Sevcik 2-3kluky do stredu je ukol nad lidske sily. Je take uspokojujici jak se diky praci ve Slavii lepsi a pretvari narodni tym. Na druhou stranu je mi lito Masa kteremu, od te doby co vypadl ze sestavy, se vubec nedari a obcas pusobi az komicky. Priznam se ze je to muj oblibenec (poctivy bojovnik a inteligentni kluk) a doufam ze se kousne a ve spolupraci s trenery se mu zacne zase darit, i proto za na pravem kridle zadny pretlak nemame.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Leksel     před 3 lety 19.02.2021 20:43 |  
      2 1

      Masopust se trápí, třeba jak tam zbytečně a neúspěšně při naší ofenzivě zkoušel na půlce 1 na 1 a byl z toho rychlej kontr do naší rozhozený obrany, tak to tam smrdělo. Už by ta deka z něj mohla spadnout, trvá to celkem dlouho.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      PetCC     před 3 lety 20.02.2021 00:38 |  
      0 0

      Proto jsem tu pořád psal, že návrat Hromady do Liberce je nesmysl.
      Ono se hodně zapomnělo na to, že když Souček vypadnul ze sestavy, tak ho Hromada vždycky bez problému zastoupil, i když před tím dloho nehrál.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        mig52     před 3 lety 20.02.2021 04:35 |  
        0 1

        Z herní stránky máš pravdu, ale já myslím, že trenérům šlo o to, aby odehrál co nejvíce minut a v Libe jich dostal určitě víc, než by mu tehdy mohla nabídnout Slavia.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      mig52     před 3 lety 20.02.2021 04:38 |  
      0 1

      A to jsi zapomnel na flusala.:), :), :)....

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        mig52     před 3 lety 20.02.2021 04:39 |  
        0 1

        Pro Marka

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    Fačín     před 3 lety 19.02.2021 20:41 |  
    1 2

    S Alanorem máme evidentně stejný pohled na fotbal, jeho slovní hodnocení je jak kdybych mu to diktoval... Takže plný souhlas, možná jen pětka pro Baha trochu přísná, ale chápu jak je to myšleno.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    gazza     před 3 lety 19.02.2021 21:05 |  
    5 24

    -10 Za Tvrdikovi kamose ,soudruhy ve VIP .Krome Kvitove

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 21:10 |  
      16 2

      Napsal jsi toho na dané téma už dost pod článek o zápase, teď ještě pod hodnocení. Takže už stačí, nejsme trdla, stačilo nám to napsat jednou, dvakrát, třikrát, čtyřikrát... Ale počtrnácté už je to fakt moc.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 19.02.2021 22:26 |  
      13 2

      Jdi s tím už do prdele a piš si to na sociální sítě...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        gazza     před 3 lety 19.02.2021 22:59 |  
        2 17

        Jasne ,protoze tahle Tvrdikova ostuda s jeho kamarady prebila cely zapas.Kdyz vam to nevadi ,vas problem .Tohle ze Slavii nema nic spolecneho .Vsadim se ,ze se soudruh Tvrdik zase bude omlouvat.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          wimpy     před 3 lety 19.02.2021 23:04 |  
          9 1

          Měl jsi koukat na hřiště, ne do VIPky...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 20.02.2021 02:17 |  
          7 1

          Prebilla, ale jenom pro blby které zajímá víc nějaká vipka, než dění na hřišti.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          Borgetti     před 3 lety 20.02.2021 02:53 |  
          7 0

          Stejně jako to nemá nic společného s hodnocením hráču. A je mi fuk co u koho přebilo. Já mám z televize dobrý zážitek za sympatickou hru proti top5 klubu PL

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      ColinSKS     před 3 lety 20.02.2021 08:31 |  
      4 3

      bež si léčit svoje politické mindráky na novinky.cz

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    dauby     před 3 lety 19.02.2021 21:19 |  
    8 7

    Moc špatné hodnocení. Bah hrál výborně, i když občas kazil, byl hodně vidět. Líbil se mi i Olayinka a Kuchta, který jezdil na hřišti jak motorová myš. Dát těmhle třem klukům za jejich výkon pětku, to je fakt hodně velký úlet. Bah byl určitě lepší než Bořil, který jde bohužel s výkonností pomalinku dolů. Už to není ten samý Béřa co třeba před dvěma lety, kdy se mi líbil mnohem víc než Coufal, ale Cuf je dneska výkonnostně už úplně někde jinde.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      mig52     před 3 lety 20.02.2021 04:29 |  
      0 4

      Žel, mám obavu, že s tím Béřou máš pravdu. Já mám pocit, jako by byl zapšklý, možná i z toho, že na něj nepřišla zajímavá nabídka ze zahraničí a přitom léta běží... . Není - li tomu tak, tak omluva.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        lubi34     před 3 lety 20.02.2021 07:22 |  
        5 0

        Honza určitě není zapšklý jak píšeš je to pohodář a fajn chlap, osobní zkušenost. Je mu 30? Podepsal nedavno novou smlouvu a prej dost dobrou tak si třeba vyhodnotil že na velky přestup to už nebude a než se plácat ve středu tabulky za stejný nebo menší peníz tak to dohraje v MILOVANE SLAVII. Víš on je to takový český Honza v dobrém slova smyslu. A SLAVISTA!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          mig52     před 3 lety 21.02.2021 05:40 |  
          0 1

          Lubi, nemám vůbec problém tvá slova podepsat. Jen jsem reagoval na daubyho s tím, že souhlasím s tím, jak poslední dobou na něj působí. A přidal jsem možný (spekulativní) důvode, za který jsem se v případě jeho neexistence předem omluvil. Přesto jsi smíchal hrušky d jablkama, Bóřovy vlastnosti za dobu, co je ve Slavii dobře znám, fotbalovou kvalitu a zásluhy též, což nevylučuje případný názor, a je nás víc, že v poslední době to prostě není Bóřa v top formě jako třeba před 1-2 lety. Přece si nebudu lhát do vlastní kapsy, když to tak vidí. Ale pozor! To není jeho kritika, mám ho, ogara rád a byl bych ještĕ raději, kdyby u nás kariéru ukončil. V případě budoucích odchodů u nás musí zbýt pár kluků, co budou dávat ráz kabiny. Vše ber jen jako konstatování.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

            lubi34     před 3 lety 25.02.2021 20:01 |  
            0 0

            V poho souhlas

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    pinochet     před 3 lety 19.02.2021 21:34 |  
    7 0

    Zbytečně nízká známka Bahovi je zde v mnoha příspěvcích dostatečně kritizována, já přidám názor, že si nemyslím, že mezi výkonem Provoda, který hrál opravdu výborně, a Stanciua byl rozdíl dvou známek. Stanciu vyslal na branku Leicesteru nejnebezpečnější střelu, jeho dalekonosné centry byly kolikrát přesné a rohy kopal nebezpečněji než Provod. Známka 6 mi proto pro něj v takovémto zápase přijde nízká. Vyšší, také 7, bych dal i Bořilovi, který zahrál také výborný zápas. Připojuji se rovněž k chvále Hromady, kterému bych i já známku ještě o stupeň zvýšil, přece jenom jsme nehráli proti Opavě, Spartě nebo Příbrami, ale proti 3. týmu Premier league.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Leksel     před 3 lety 19.02.2021 22:24 |  
      3 6

      Bořil je důraznej hráč, kterej neuhývá, ale trochu bych u těch jeho zákroků v zápalu boje ubral plyn, dostal oprávněně žlutou a i pak si s tvrdostí moc hlavu nedělal. V druhý půli tam měl u čárovýho dost tvrdej souboj a bylo štěstí, že rozhodčí hru celkem pouštěl, ale jinej arbitr by na to mohl bejt citlivej a nemusel by dohrát, což by v takovýmhle zápase bylo asi fatální.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        ColinSKS     před 3 lety 20.02.2021 06:04 |  
        3 4

        potřebujem hráče, který to bude trochu"mastit". hrál jsem hokej a můžu říct, že když proti nám nastoupil tým, co to řezal, tak fakt ti to v hlavě přepne. A to je faktor úspěchu. když tě mentálně zašlapou, nevyhraješ. A to je Bořa. je skvělej.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    japhy     před 3 lety 19.02.2021 21:47 |  
    2 7

    Já bych se s dovolením přimluvil, až zase nastane situace, že se vpravo potká Bah s Masem, prosím Masíčka na beka. Jak ho letošní sezona zastihla v mizerné fotbalové formě, tak na beku se podle mě dost našel a neměl jsem tam s ním výraznější problém. Díky.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Virgil1956     před 3 lety 19.02.2021 22:24 |  
      6 6

      Ano, Masopust může hrát beka proti Opavě nebo Příbrami, ale určitě ne v Evropě. Vůbec si neumím představit, jak by s ním Barnes cvičil, protože z pozice beka umí sice občas hezky vyvést míč, ale vůbec neumí bránit :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

        PetCC     před 3 lety 20.02.2021 00:43 |  
        7 2

        Tohle je naprostá hovadina. Nebo jsi podzim prospal?
        Masopust hrál v EL mimo první zápas, vždycky kraj obrany a 4x z toho jsme vyhráli.
        Obranu zvládnul v klidu a dopředu hodně pomohl Simovi.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          Virgil1956     před 3 lety 20.02.2021 07:22 |  
          2 2

          Hrál dobře dopředu, ale vzadu ho docela cvičili, protože nemá základní návyky beka, spolknul skoro každou kličku, nechal se jak se říká opít rohlíkem. Je to můj názor, sorry.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          ColinSKS     před 3 lety 20.02.2021 08:27 |  
          2 5

          takdy lehce souhlasím s Virgilem. Maso není pravý bek. Tím je Alexbah. Stejně jako Oscar není levý bek. To je Bořa. Oba byli tak nějak náhražkou, jako když nemáš pořádný namletý kafe, tak si dáš rozpustný. Taky to nějak chutná, ale není to ono.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

          martyni (přítel SN)     před 3 lety 20.02.2021 10:25 |  
          0 0

          100% souhlas!

  23. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    Juventus turin     před 3 lety 19.02.2021 22:21 |  
    3 0

    Vyrovnaný zápas. Odveta bude naše

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      ColinSKS     před 3 lety 20.02.2021 08:24 |  
      0 3

      vyhrajeme, o tom není pochyb.

  24. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    gazza     před 3 lety 19.02.2021 23:02 |  
    2 11

    Navic ze zapasem to souvisi vic nez dost, tahle sebranka.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      ColinSKS     před 3 lety 20.02.2021 05:59 |  
      3 3

      trochu respektu prosím.

  25. dobrý článek

    ColinSKS     před 3 lety 20.02.2021 05:47 |  
    2 3

    https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/lukas-provod-slavia-leicester-prestup.A210219_181730_fot_pohary_ten?zdroj=fotbalh_hp
    nechapu jak je možné vypěstovat z hráčů, které předtím nikdo moc neznal, typy do repre. v tom je JiT a jeho tým geniální. Luki je famozní, ale těch hráčů je víc. Mrzí mne že jim to nemůžeme na stadioně dát najevo. Snad snaha JT pustit permicáře s negativním testem, dostane podporu. je to už rok, a život je krátký. někdo rozbije zkumavku a ochromí svět.... kde ta zkumavka byla, to nikdo neví, z netopýrů to není.


    Komentář byl uživatelem upraven (20.02.2021 05:49) . Zobrazit původní komentář

  26. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 20.02.2021 08:54 |  
    16 4

    Dobré ráno přeji Vám všem ze Šumavy, kde je krásně a když je u toho dobrá káva, tak to docela jde :-))
    Děkuji Alanorovi za hodnocení hráčů a zápasu.
    Asi bych měl začít tím a souvisí to s výší známek daných našim hráčům, jakého soupeře jsme měli proti sobě.
    Byl to soupeř kvalitativně úplně mimo naší ligu a naši kluci se s takovým protivníkem už dlouho opět nepotkali.
    To by si měli uvědomit všichni, co alespoň trochu rozumí fotbalu.
    Byl to soupeř, který je sehraný (byť tam byla nějaká absence kvůli zranění), před týdnem dal trojku Liverpoolu, má na každém postu velkou kvalitu a díky náročné domácí soutěži je i dostatečně konfrontován s další velkou kvalitou.
    Naproti tomu naši kluci takovou možnost nemají.
    Proto si této plichty velice cením a dokonce výkony některých našich kluků byly na té nejvyšší úrovni!!!
    Podle přítele Alanora dostal nejhorší známku Bah. Musím velmi silně nesouhlasit.
    Pokud se podíváte na celou situaci a to, co se stalo těsně před tím, tak to byla spíše chyba ztráty míče ve chvilce, kdy Bah vyjel podpořit toto založení útoku. Ta ztráta a rychlé přenesení způsobilo to, že měl Bah na Barnese 4 m ztrátu, Bah ji dokázal eliminovat velmi rychlým návratem a navíc i trochu Barnese donutil svým tlakem, že nemohl už přihrát, ale musel zakončit a Koli to velmi zkušeně vyřešil. Navíc se Bah velice rychle poučil a takovou situaci už v dalším průběhu zápasu nedovolil.
    Velmi se přimlouvám u Hromady za 8. A říkám nahlas, Kubo bravo a jen tak dál.......
    A ještě si troufnu dát Lukášovi Provodů (Jáchym určitě ví, proč to takhle píšu:-)) za 10.
    Páni, to byla hra. Lukáš hrál tak, že i Tielemanse docela přejel........
    Koli velmi zkušeně a spolehlivě, bez žádné "parádičky" při rozehrávce a Zima, další super výkon.
    U Simy jsem viděl velkou snahu a hlavně, byl to jeho zatím nejlepší výkon směrem dozadu.
    Správně bylo řečeno, že se to ti naši kluci učí, sbírají zkušenosti a příště to budou zase řešit líp. Kde jinde se to mají naučit. V Příbrami na ledu, nebo u Klokana, v Jablonci nebo v Teplicích na oraništi??
    Proti týmům, jejichž taktikou je většinou osmičlenná obrana? A taky tvrdá hra na mezi únosnosti nebo už zákeřnosti?
    Takže díky trenérovi a i všem!!!! klukům a snad to znovu zopakují i v Anglii.
    Trenér soupeře byl trochu mimo a jeho "brečení" bylo až nedůstojné (taky mu to v Anglii spočítali - hlavně fanoušci WHU). Mám pocit, že je spíš naštván proto, že už chtěl vyhrát tady a mít to pořešené. Takhle zatím nemá nic a doma ho čekají další velmi těžcí soupeři. Prostě poznal, že to fyzicky vydržíme a hrajeme také dostatečně rychle.
    Hřiště bylo výborné a jak píše Alanor, rozhodčí byl nestranný.
    A pak je tu ještě něco, co musím napsat.
    Pokud se má něco soudit, nebo nějak kárat a nebo dokonce odsuzovat, tak ať se to děje objektivně a spravedlivě a hlavně všem stejně.
    Proto by bylo dobré, aby Ústřední výbor Seznam.cz a také Ústřední výbor Isport.cz a Sportu vydali společné soudružské "komuniké" a ještě před každým dalším zápasem Slavie vydali seznam nežádoucích osob, které na náš stadion nesmí a které tam soudruzi ze Seznamu vidět nechtějí.
    Píšu to proto, že sport není politika, ale jen sport!!!!!
    A myslím, že to napsal dobře Vladimír Šmicer ve svém vyjádření.
    Náš fotbal je ve "sračkách" díky lidem, kteří podporovali Berbra a jeho kumpány. Slavia ho ve volbách na rozdíl od jiných klubů (Klokani, Sparta a další.....) nevolila!!!!!
    Je úsměvné že ÚV Seznam.cz a jejich přitakávači takhle nevystoupili, když na zápase klubu z druhého břehu sedí za skleněnou VIP pospolu Krula, Liba a Chovanec. A trenér , který trénoval 3 roky klub a který byl díky Berbrovi protěžován???? Svatá prostoto!!!!!
    Jestli někdo má máslo na hlavě, tak to rozhodně není Slavia. Proto se musí na Slavii vytáhnout kdejaké "hov...no".
    Věřte mi, že Pavel Novotný není můj šálek kávy, ale tentokrát to napsal správně.
    Nebo Petra Kvitová?
    Když vyhrála Wimbledon a Slavia byla v té době hodně dole, tak Slavii pomohla a moc.
    Na Slavii se hraje zápas, který je svým způsobem na jaře možná ten nejdůležitější pro celý český fotbal a my nesmíme pozvat lidi, kteří nás buď podporují, nebo pro klub něco udělali? To má snad Slavia vydat seznam lidí, kteří smějí či nesmějí fandit Slávii a jako jim to zakázat ????? Slavia není jako naše poslanecká sněmovna!!!!!
    Slavia je fotbalový!!!!! klub!!!!!
    A projekt "Cesta ze tmy" byl připravován v součinnosti asi s kým? A přitom je to velmi dobrý počin a kéž by se povedl. Nebo někoho "se...re", že na to nepřišel on, ale zase ta Slavia. Vždyť už se na to nedá dívat, jak už tři roky se jí koukáme "do prde...le"!!!!
    Je mi celkem jedno, jestli mě tu někdo osolí nebo ne.
    Ale poprosil bych, abychom se na stránkách SN věnovali sportovní stránce a politiku nechali za branami.
    Nebo ať tedy adminové založí další rubriku ..... např. "Politická chráněnka" a tam si mohou všichni, co si potřebují politicky "vystříknout", stříkají až do alelujá.
    Proto je mi líto, když naši kluci odehrají zápas na té nejvyšší úrovni a místo toho se tu rozebírá, kdo směl a nebo nesměl přijít na zápas. Pokud to je takto posuzováno, tak já vlastně jsem taky pěkný ptáček. Představte si, že jsem byl na zápasech o postup do LM nebo se Sevillou a pak i na zápase s Dortmundem ve svém sektoru kousek od kotle TS a se mnou tam ve VIP seděl prezident Zeman. Co jsem to provedl???? Byl jsem na zápase, kde seděl prezident, ze kterého nejsem nadšen. Měl jsem se sebrat a jít pryč......? To je tedy mazec, kam až jsme se to dostali díky té svini koronavirové.
    Zápas s "anglány" byl oceněn ve Sportu známkou 7. To znamená, že zápas byl horší než úroveň zápasu Ostrava - Jablonec z minulého víkendu, který byl hodnocen známkou 8. Tak to je taky mazec........
    S úctou k Vám
    Sokrates55



    Komentář byl uživatelem upraven (20.02.2021 10:19) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      ColinSKS     před 3 lety 20.02.2021 09:35 |  
      4 2

      Sokrate, tak to je nejlepší co jsem od Vás četl. Přeji krásné dny na Šumavě, taky bych si to přál tam být. Je zkrátka krásná.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      Gigish     před 3 lety 20.02.2021 10:33 |  
      5 2

      Vážený pane Socratesi55, TLESKÁM,TLESKÁM a vždy se těším a těšit budu na Tvoje Vaše příspěvky!
      S úctou a pokorou sešívanej Milan.


      Komentář byl uživatelem upraven (20.02.2021 10:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

      donford     před 3 lety 20.02.2021 14:47 |  
      4 1

      Děkuji, Sokrate, napsal jsi vše velice pravdivě a také z mého srdce. Opravdu se někdy stává, že ani my zde nedoceníme úžasnou kvalitu soupeře, jeho možnosti a hlavně tomto případě i obrušování hráčů právě v konkurenci PL, tedy v tom, k čemu se naše liga nejen nepřiblíží, ale celkově i vzdaluje. Rozšíření počtu startujících, neustálý a to dost intenzivní přechod od technického fotbalu, k fyzickému a silovému a také přizpůsobování se rozhodčích (co jim také nakonec zbývá) k této až "prasácké" hře (hra lokty, dupání na kotníky soupeře, tvrdé srážení ve výskoku, procházení se po tělech protihráčů), to vše krásu fotbalu ponižuje a přibližuje k jinému sportu, ragby.
      Velmi se mi líbí tvá myšlenka - vytvořit na SN rubriku Politická chráněnka, kde by si někteří z nás mohli stále vylívat svá ukřivděná srdce, likvidovat vládu, ministry, poslance, prezidenta, proklínat je a navrhovat či rovnou volit jiné. A zrovna tak dál zesměšňovat či obrazně rozdupávat ty, jež mají protichůdný názor. Jako jsem snad nikdy nesledoval chráněnku, nezaobíral bych se ani jednou obsahem té politické. Chápu, že pro jiné by toto naopak znamenalo velkou realizaci. Proč ne? Kéž by se něco takového pod rukou Karla Janďourka i zde událo. Velmi by to pročistilo vzduch.
      Máš velkou pravdu, že velký úspěch našich kluků bohužel v tisku zastínily kritiky a sepsané seznamy hostů ve VIP sektoru. O to se s chutí přičinily různé bulváry, do nichž počítám pro jejich zaujatost i Seznam. Fotbal zde odešel tzv. na druhou kolej. I to může být záměr. Každopádně ti za tvé dnešní poznámky velmi děkuji. Považuji je za podnětné, vysvětlující a v současné zoufalé situaci českého fotbalu (jak k jeho formě, tak i obsahu) za nanejvýš případné.


      Komentář byl uživatelem upraven (20.02.2021 14:51) . Zobrazit původní komentář

  27. Hodnocení slávistů

    Akuls     před 3 lety 20.02.2021 10:42 |  
    6 3

    Už se to tu mockrát diskutovalo, Alanor to má holt dlouhodobě nastavené tak, že hlavní je u něj při hodnocení hráčů výsledek a vůbec průběh zápasu, a je úplně jedno zda se hrálo proti nováčkovi z Pardubic nebo proti špičkovému týmu z P.L.. Tak se stane, že mají hráči lepší hodnocení po očekávaném snadném vítězství nad Pardubicemi, než po všemi oceňované domácí plichtě s velkým favoritem z Leicestru. Nelíbí se mi to, ale už jsem si zvykl.
    Ku podivu se v diskusi ještě nikdo nezmínil o výborném tahu JiT, který evidentně nařídil našim záložníkům, aby se zaměřili na konstruktivní záložníky Leicesteru Maddisona a Tielemanse, takže tito bezesporu skvělí playeři dokázali poslat Vardymu za celý zápas jen jedinou přihrávku do šance, kterou však Kolář stačil zlikvidovat včasným výběhnutím. Stopeři tak měli svoji úlohu hodně usnadněnou. Tuto "basketbalovou" taktiku (odříznout pivota od rozehrávačů), zvolil proti Leicestru i trenér WHU, velký favorit tehdy doma také ani jednou nevystřelil na Fabiaňskeho.
    O Bahovi a jeho nízkém hodnocení tady bylo napsáno hodně. Jen si dovolím ještě připomenout, že v jednom momentě útočit a bránit opravdu nejde, zvlášť když někdo ze spoluhráčů lacino ztratí balón v okamžiku, když je obránce vysunutý. I tolik ve WHU chválený Coufal se do této situace občas dostane, ale stoper Dawson či Balbuena to za něj vezmou, což bohužel Kúdela neudělal.
    Alanora také určitě potěšil návrat jeho "oblíbence" Deliho. Podle mne přestup 28letého stopera z české ligy, navíc s údajně rachetickými koleny, do týmu mistra Belgie není rozhodně žádný neúspěch. Navíc i to, že byl a je pravidelně povoláván do reprezentace Pobřeží Slonoviny svědčí o tom, že něco umí. A jen pro informaci, v TikyTaka mluvil jeho agent Jiří Muller, že Deli měl nabídku na přestup do špičkového týmu francouzské Ligue 1. Bruggy ho však nepustily, Deli pak odmítl prodloužit smlouvu, takže ho vyřadily ze sestavy. Nyní to prý vypadá tak, že v létě odejde Deli do Francie jako volný hráč. Jeho vypadnutí ze sestavy Brugg tedy nebylo z výkonostních důvodů.
    Jsem rád, že se Kúdelovi a Zimovi daří, ale přesto považuji Deliho za nejlepšího stopera, který momentálně ve Slavii je a doufám, že ho bude JiT do konce sezóny využívat co nejvíc. Navíc Zimovi by v jeho dalším fotbalovém růstu určitě neuškodilo, kdyby si alespoň občas zkusil i pozici DZ. Třeba by tam byl stejně jako Alex Král ještě lepší než na stoperovi. Fotbalové myšlení, předvídavost, kondici, rychlost, techniku, přihrávku, střelu, poziční hru i hru hlavou na to rozhodně má. Po odchodu Součka se mi pořád zdá, že by to na post DZ chtělo ještě lepšího hráče než je Holeš, Hromada nebo Oscar.

    • Re: Hodnocení slávistů

      Alanor (admin)     před 3 lety 20.02.2021 12:35 |  
      3 1

      Myslím, že jsi to byl ty, kdo se tu už kdysi navážel do toho, že snad nemám mít rád Deliho. Tak ještě jednou. Deli je naopak můj oblíbenec, už kdysi jsem si ho strašně přál ze Sparty, když tam s ním zametali (+ Balaje, což byl taky nakonec v té době dobrý přestup). Když jsem si kupoval dres, tak jsem si tam nechal dát jeho jméno. Výš řadím už jen Součka, Deliho mám v osobní oblíbenosti dokonce před Škodou, který je legendou. Takže asi tolik k nějaké zaujatosti vůči němu.

      Ale Zima je prostě skvělý a podle mě je to už teď nejlepší český stoper, na kterém by měla stát repre. Není až tak dominantní jako Deli, jehož hra je potěchou pro oči, ale zase má úplně špičkové čtení hry. A v rychlosti, soubojích a rozehrávce je taky velmi dobrý. Ostatně i Trpišovský do zápasu dal Zimu, takže snad Delimu taky křivdí?

      A Bruggy jsem nikde nezpochybňoval, je to skvělý tým a Deli v nich hrál velmi dobře. Jen jsem psal, že je Simon top soubojově i pohybově a kdyby byl top i takticky, o čemž jsme debatovali, tak by přeci byl ještě v těch o štok lepších klubech.

      • Re: Hodnocení slávistů

        mig52     před 3 lety 21.02.2021 06:03 |  
        0 1

        Alanore, tak proč neuvažuješ o dvojici Zima-Deli? Též pro ten pseudoproblém, že nemůžou hrár vedle sebe, protože jsou oba " leví" nebo je pro tebe Kudy v současnosti zprava nenahraditelný? Dík za názor a případné doplnění.

        • Re: Hodnocení slávistů

          Alanor (admin)     před 3 lety 21.02.2021 13:33 |  
          0 2

          Kúdelu beru jako nenahraditelného. Individuálně jsou lepší Deli i Zima (což je třeba vidět na Kudym v repre, kde mu to tak nesedí), ale do našeho systému zapadá Ondra úplně optimálně a variantu Deli - Zima beru až jako třetí v pořadí.

          Ale vyzkoušet ji klidně můžeme. Pro začátek radši proti někomu slabší a pak se uvidí. Třeba to nakonec klukům spolu půjde a bude to další varianta.


          Komentář byl uživatelem upraven (21.02.2021 13:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů

      mig52     před 3 lety 21.02.2021 05:57 |  
      1 1

      Akulsi, za zen postřeh, jak nechal JiT pohlídat Vardyho dvorní nahravače, ti hodně hlasitě tleskám. Je to možná ještĕ lepší způsob, jak vymazat střelce, než ho osobně a nekompromisně bránit, protože když nedostává svůj přihrávkový servis, stává se otráveným, druhak tím eliminuješ hlavní přednosti těchto klícových nahrávaču a tím se stává soupeř méně nebezpečný. U tohoto způsobu eliminace soupeře bych zůstal i v odvetě, byť to bude hodně těžké. Nemohu se totiž zbavit dojmu, že Leic.nedostál pověsti buldoků z ostrovů a nedali do toho vše, snad proto, že se jim ten trávník fakt nelíbil a tak to nějak odšmrdlali s tím, že nás v odvetě spláchnou. Rád bych se mýlil s tím, že jsme si to zasloužili jen naším výborným výkonem.

  28. Pětka pro Baha!?

    Tochal (přítel SN)     před 3 lety 20.02.2021 11:06 |  
    10 2

    Dát za tenhle zápas Bahovi pětku je jedno z nejabsurdnějších hodnocení, jaké jsem kdy viděl. Tady Alanor nehodnotí konkrétní výkon konkrétního hráče v konkrétním zápase, tady Alanor tento výkon porovnává s jakýmsi svým ideálem pravého obránce a možná dokonce ideálním způsobem hry – pak ale ať prosím toto verzálkami vytkne před začátek článku. Co na tom, že dle všech serverů typu Whoscored, Sofascore atd. byl Bah naším nejlépe hodnoceným hráčem, co na tom, že tato jeho proklínaná propadnutí byla očividně způsobena nikoliv osobní neodpovědností, nýbrž taktickými pokyny, co na tom, že uvolněné prostory měli pokrývat pravý stoper a/nebo defenzivní záložník... Podle Alanora se Barnes objevil v Bahově prostoru, byla to tedy Bahova chyba. Mrzí mě to, tohle bych čekal spíš od Deníku Sport, který zpravidla hodnotí právě na základě takovéhoto rozpalcelování hřiště. Škoda, je mi z toho smutno.

    • Re: Pětka pro Baha!?

      Alanor (admin)     před 3 lety 20.02.2021 12:19 |  
      1 3

      Já mám k dispozici i InStat k zápasům, což bych řekl, že je metrika, která se v profi fotbale využívá mnohem víc než Whoscored apod., kterými bych se jako nějakou pravdou fakt nezaklínal. I ten InStat je třeba brát s rezervou.

      V tomto hodnocení byl Bah z obrany nejslabší, byť hodnocení měl dobré. Nejslabší z našich jasně Kuchta (Vardy ještě o pár bodíků horší), druhý nejslabší Olayinka, když nepočítám střídající. Třeba Hromada tam měl nic moc hodnocení, což mi s tím, co jsem viděl, nekoresponduje.

  29. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Leicester 0:0

    JanKošek     před 3 lety 20.02.2021 23:26 |  
    2 4

    Jsem tu nový a už tu s vámi zůstanu. Jako ten C19. A teď vážně. To hodnocení Baha a porovnání s Coufalem mě přimělo k akci a konečně jsem se zaregistroval. Dle mého názoru skvělý výkon a konečně vše to co mi chybělo na Cufovi - rychlost a práce s míčem. Cuf byl dříč ale v pohárech to často nebylo ono. Přiznám se že mi jeho odchod nevadil. Přeji mu vše nej v PL. Bah zatím vypadá výborně. Ala mini Hakimi. S jeho nízkou známkou nesouhlasím. Jen jsem to chtěl oznámit světu, howgh.