Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 20/21 12

Především utkání s Leicestrem je přirozeným hlavním tématem dvanáctého podcastu Mezi námi fanoušky v této sezóně. Spolu s quelharem diskutují Vlajkonoš a no-nick.

Remíza Slavie s Leicesterem sice nepřinesla žádné branky a jen velmi málo brankových šancí, i tak však poskytla řadu témat k diskuzi. Proč slávisté působili na útočné polovině tentokrát poněkud zbrkle a nebylo v zápase tolik šancí? Vyrostl Lukáš Provod už do základní sestavy reprezentace? Jak moc překvapivá byla volba Davida Zimy před Simonem Delim a jak skvěle Zima zápas odehrál? Jaká je rovnováha mezi útočnou podporou Alexandera Baha a okénky v obraně v jeho původním prostoru? Proč byl Jan Kuchta tentokrát méně ve hře a znamená to, že podal horší výkon? Kromě těchto témat, která jsme v podcastu rozebrali, jsme si připomněli, jak vznikla #korzetgate a vyměnili jsme si názory na ni a nakonec jsme museli zmínit krásnou prezentaci Tribuny Sever. V druhé části podcastu pak přišla řeč krátce na remízu v Příbrami, na nadcházející zápas v Teplicích a u příležitosti losu MOL Cupu jsme si posteskli nad tím, jakou prestiž tato soutěž v českých zemích má.

Omluvte sníženou kvalitu záznamu způsobenou nahráváním online místo ve studiu.

Obsah:

(00:00) Slavia - Leicester 0:0
(1:03:20) Příbram, Teplice, MOL Cup

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Komentáře (50)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

    pcitron     před 3 lety 20.02.2021 07:33 |  
    2 1

    Na ledě v Příbrami:-)

  2. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

    Boo_SKS     před 3 lety 20.02.2021 08:52 |  
    25 1

    Musim rict, ze pri poslechnu hodnoceni Provoda jsem si opet uvedomil, jak dobre oko na hrace ma Trpis a ze opravdu vidi i to, co muze byt, jeste nez se to stane. To prvni jsme si na Lukasovi, za ktereho se nam fanousci Plzne smali, jak jsme vyhodili 20 mega za uplny drevo, ukazali uz loni na jare, kdy se stal oporou a tahl nas za titulem. Ale ted se nazorne ukazuje i to druhe, protoze Trpis uz pred rokem Proviho videl ve stredu zalohy, zatimco my jsme si nechapave klepali na celo, kdyz ho na te Bohemce postavil. A nebyli jsme radi, kdyz ho tam i vinou zraneni zacal davat opet letos na podzim, a svete div se - ten Trpisuv puvodni nazor se opet ukazal jako spravny a Provod se ve stredu nasel a podle me je tam o dost lepsi, nez kdy byl na kridle.

    Takze touto cestou dekuji vsude neustale chvalenemu vedeni Plzne, ze nam s klidnym srdcem prenechali hrace, ktereho strelime do Premier League. A jeste bych moc rad pozdravil Paju Buchu, jenz od jeho ubreceneho odchodu sleduje, jak Trpis po Souckovi a Kralovi vytvari uz tretiho hrace na jeho pozici pro TOP fotbal, ktery odejde za hrozny prachy, zabezpeci se do konce zivota a bude hrat skvelou soutez. Karma je zdarma, kretene. Uzij si ten svuj mikrouspech.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

      Ondráš     před 3 lety 20.02.2021 10:02 |  
      3 13

      Ten tebou zmiňovaný Pája Bucha půjde ven za ranec (na plzeňské poměry). Teď nehodnotím tu kurvárnu na SKS, ale nejsem tak zaslepenej, abych neviděl, že je to skvělej hráč.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

        Boo_SKS     před 3 lety 20.02.2021 10:13 |  
        9 0

        Pozor, ja vubec nerozporuju, ze je to velky talent a dobry hrac (ostatne jinak by ho taky Trpis uz pred temi takrka 4 lety pravidelne nestavel, zatimco Vrba ho pak uplne ignoroval), pouze ukazuju na to, ze kdyby tehdy neutekl, tak uz daaavno mohl byt nekde uplne jinde. Obrazne i doslova.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

          Ondráš     před 3 lety 20.02.2021 10:20 |  
          1 6

          No je otázka, jestli by byl u nás v základu. Přeci jen tu je větší konkurence, kdežto v Plzni už to na něm v podstatě stojí. Teď má herní vytížení, které si troufám tvrdit by u nás nikdy neměl. Ale s tím odchodem mě nasral, a tím loktem na Lingra to úplně zazdil. On ale každopádně půjde do ciziny tak jako tak a cesta přes Plzeň bude možná paradoxně rychlejší.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

            Zdededek     před 3 lety 20.02.2021 10:31 |  
            8 0

            No a tom to přesně je. U nás by musel o základ bojovat, musel by dřít, snažit se zlepšovat, zatím co v Plzni je hvězda, stačí mu jak hraje. Právě ta konkurence nutí hráče bojovat o místo a zlepšovat se. Do ciziny možná půjde, ale nevěřím, že do nějaké Top ligy.


            Komentář byl uživatelem upraven (20.02.2021 10:48) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

              Ondráš     před 3 lety 20.02.2021 10:46 |  
              0 9

              Do top ligy by nešel ani od nás. To, že ho sleduje City ještě nic neznamená. Vidím to na nějakou Belgii, kam chodí většina toho lepšího z ligy.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

                butters     před 3 lety 20.02.2021 13:38 |  
                3 0

                Já to vidím na Turecko. Plzeň nehraje poháry a kdo ví, kdy (a jestli vůbec) je znvou hrát bude, nevěřím, že by někdo z Belgie apod. za hráče neprověřeného Evropou dal takovou částku, aby to pro Plzeň bylo zajímavý. Turci si díky velkým balíkům, co mají z televizních práv, můžou dovolit riskovat a těch 3-5 mega eur by za něj někdo mohl nabídnout, když v něm uvidí potenciál. Věřím, že Provod půjde za víc a na lepší adresu. Zatím jsme na té "výměně" jednoznačně vydělali. Ale stejně bych Plzni neustupoval a snažil se z nich přes arbitráž vytřískat co nejvíc (myslím, že jsme se po tom směšném výroku české arbitráže odvolali k UEFA?).

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

                Harvey     před 3 lety 20.02.2021 14:08 |  
                4 0

                City ho nesleduje, co to meleš vořechu? Jenom fanoušek a amatérský nadšenec do fotbalové analytiky ho doporučil ve svém populárním youtube blogu jako budget posilu vhodnou pro City, kdyby neměli prachy. Před ním doporučil ještě dva jiné lepší hráče. A se skautingem City to absolutně nesouvisí. Neschopnost pracovat s pravdivými informacemi a k tomu je prezentovat jako fakt mě nikdy nepřestane fascinovat.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

            Boo_SKS     před 3 lety 20.02.2021 10:56 |  
            13 0

            Z Plzne ze bude cesta do ciziny rychlejsi? K tomu reknu jen jedno - kluk, ktery na jeho pozici prisel pul roku po jeho vytrucovanem odchodu, uz hraje skoro 1,5 roku v zahranici, kam odesel za 310 milionu a bere tam pres 50 micu rocne. Plus uz nejakou dobu se spekuluje o jeho prestupu do Premier League. A samozrejme hraje v zakladu repre, s niz se ukaze na ME. Bucha se za tu dobu zvladnul stat pravidelnym clenem zakladni sestavy Plzne a tu a tam dat par golu Pribrami nebo Brnu. Proti Sparte, nam i v poharech je pravidelne neviditelny a do repre se jeste ani jednou nedostal.

            Opravdu myslis, ze je v lepsi vychozi situaci, nez kdyby zustal u nas? U nas, kde by mohl uz pred tremi lety nastupovat tu misto Husbauera, tu misto Sevcika (buhvi, jestli by prisel, kdyby tu byl Bucha), tu misto Krale apod? Ja myslim, ze ten chlapec sveho rozhodnuti bude litovat do konce zivota, protoze on se do zahranici dostane, ale urcite ne do klubu a souteze, do ktere(ho) by ho dokazali vystrelit Trpis a Slavia.

            Tot vse. Jeho osud me vubec nezajima, pouze upozornuji na to, ze stacilo nebyt dement a mohl byt o dost jiny. Mnohem lepsi.

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

              Ondráš     před 3 lety 20.02.2021 11:12 |  
              0 7

              Pokud Plzeň dostane zajímavou nabídku, tak ho prodá. Šádek bude potřebovat cash, obzvlášť, jestli by neklaply poháry. U nás by spíš paběrkoval a musel si tu stejně 2 roky odkopat ( což je v pořádku). Takže ano, myslím si, že cesta přes Plzeň je pro něj rychlejší, ale můžu se mýlit. Nakonec z toho bude nějaká ta Belgie, akorát dřív. A tím bych kauzu Bucha klidně ukončil. Jen jsem reagoval na tvůj názor, jak si posral fotbalovej život.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

            luky21     před 3 lety 20.02.2021 12:34 |  
            3 0

            No kdyby tu zůstal Bucha, tak by sem pravděpodobně žádný Ibrahim Traore nikdy nepřišel a ty šance místo něj dostával on už před lety....

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

              Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 20.02.2021 12:52 |  
              0 3

              Já nechápu, že to stále někoho žere a má stále z toho mindrák. Kdyby tady zůstal, žádný Král nebo třeba Ševčík do Slavie přijít nemuseli.
              Za to kde jsme teď, můžeme děkovat i Buchovi.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

                Boo_SKS     před 3 lety 20.02.2021 13:23 |  
                4 0

                Nikdo z toho nema mindrak. Pouze je obcas fajn si pripomenout, ze alespon nekdy ty bozi mlyny opravdu melou a ze ti, kteri prijdou do Slavie v drtive vetsine pripadu vyleti raketove nahoru, zatimco ti, kteri radeji zvoli jiny cesky tym takove progresu ani zdaleka nedosahuji. Tohle vubec neni mindrak z Buchy a v podstate ani ne o nem, ale spise jde o oslavu toho, kde jsme ji a jak dobrou praci odvadime.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

                luky21     před 3 lety 20.02.2021 21:28 |  
                1 0

                Nevím o jakém mindráku mluvíš. To jsou jen fakta. Nikde není psáno, že by tady Bucha hrál stejně dobře nebo ještě lépe jak zmiňovaní hráči. Nebo taky ne. Ale o to tady vůbec nejde.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

          Fačín     před 3 lety 20.02.2021 11:00 |  
          2 3

          Jen mě zaujalo tvrzení že ho Trpišovský "pravidelně stavěl". Odehrál u nás 5 zápasů, dohromady 199 minut, v základu byl dvakrát, jedinkrát odehrál celý zápas.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

            Boo_SKS     před 3 lety 20.02.2021 11:05 |  
            7 1

            Ano, na to, ze to byl junior bez zkusenosti s dospelym fotbalem a byl v kadru pouze nekolik mesicu, mi to prijde jako pravidelne staveni, protoze nedostal cuchnout jenom dvakrat v nastaveni, ale nekolikrat dostal sanci v zakladu a i ta minutaz je hodne slusna. O to vice v porovnani s tim, jak ho pote stavel Vrba - vubec.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

        Zdededek     před 3 lety 20.02.2021 10:25 |  
        10 0

        Na českou ligu nadprůměrný, ale pod JT by měl šanci na Top evropské ligy. Údajně ho k odchodu dotlačil otec, teď si oba musí drbat hlavy. Jak se říká, každý je svého osudu strůjcem. Boo má naprostou pravdu.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

          wimpy     před 3 lety 20.02.2021 10:31 |  
          9 0

          Jeho limity jsou v rychlosti a není ani soubojovej. V TOP lize si kopne těžko.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

            Alky (přítel SN)     před 3 lety 20.02.2021 12:41 |  
            5 1

            Přesně. A když k tomu přičtu, že (po zkušenosti u nás) nemá nejspíš ani vůli na sobě tvrdě makat a přijde mi pohodlnej, tak se neprosadí určitě v žádné top lize, ale ani v té Belgii. Vidím to na Turecko nebo nějaký Ruský podprůměr. A pak návrat a upadnutí do zapomění. A není to o tom, že bych mu to nepřál (je mi to fuk), ale jednoduše v něm ten potenciál nevidím. Takovej trošku lepší Hrubý.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

      Alanor (admin)     před 3 lety 20.02.2021 12:44 |  
      7 0

      S Buchou naprosto souhlasím. Nevím, jestli má ten pitomec nějakou sebereflexi, protože se asi fotbalem uživí dobře a i budoucnost ho nejspíš čeká dobrá. Ale pod Trpišovským ve Slavii se mohl dostat do úplně jiné dimenze. Takhle ho vidím na nějaký průměrný klub v Belgii či Turecku, což sice není málo a zdaleka ne každý na to dosáhne, ale ze Slavie se teď chodí na úplně jiné adresy.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

        SKSKali     před 3 lety 20.02.2021 12:56 |  
        4 0

        Mohl by i nemusel, to je ono. Kdyby on tenkrát nezdrhl, nepřišel by jinej hráč a průběh následujících okolností by byl jinej a nikdo neví jaký. Kdyby se tenkrát povedl transfer Trezegueta, tak by zas nedorazil Olayinka. Možná by to bylo lepší, stejný, ale dost možná taky ne. Nebyla by třeba následující Totální sezona apod. Takže to prostě dopadlo jak to dopadlo. Možná to paradoxně Slavii pomohlo, kdo ví.
        Jinak když už se tu řeší, neví někdo jak to s ním nyní je? Naposled si pamatuju, že bylo nařízeno vyplatit Slavii cca deset milionů, ale Slavia avizovala, že se jí tohle rozhodnutí nelíbí a že to možná pude před arbitráž. Od té doby už nic.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

          Alanor (admin)     před 3 lety 20.02.2021 13:01 |  
          1 0

          Tak samozřejmě, že by neměl jistotu, že se prosadí a teď bude někde v top lize nebo klepat na její dveře. To se nikdy neví a fotbal je v tom krásný. :) Myslím ale, že se všichni shodneme, že ta šance na tento pohádkový scénář by tu byla nesrovnatelně vyšší než v Plzni.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

            SKSKali     před 3 lety 20.02.2021 13:36 |  
            0 0

            To ano, zvláště z jeho pohledu. :) Ale nesmí se zapomínat, že do Plzně utekl v době, kdy slavila titul a šla přímo do LM. Šoupli ho na hostovačku do Mladé Boleslavi, kde se ukázal, nicméně ho to mohlo napadnout, že to tak bude. Už ale asi se ne to, a to včetně nás, že Plzeň pak poháry hrát nebude a v současné chvíli bude vést tým, který bude hrát "alespoň" o pohárové umístěný.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

      Jachym     před 3 lety 20.02.2021 12:51 |  
      4 0

      Jestli to nebude tím, že Jindra tomu nakonec asi rozumí o trochu víc než my všichni ostatní. I když někdo si to stále nechce připustit:-) Jinak ohledně Buchy bychom se měli řídit heslem, že orel much nelapá. Zase až taková fotbalová persona to není.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

        urs (přítel SN)     před 3 lety 20.02.2021 14:01 |  
        6 0

        Persona to zřejmě ani bůhví jaká nikdá nebude, bo je povahy velmi pokleslé a právě takové JT v týmu nechce. A já se se svou maličkostí přidávám, též bych s tímto trotlem měl potíže..

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

      MKCZ83     před 3 lety 21.02.2021 15:35 |  
      1 0

      Já jsem za Buchu rád... dal hezky výstrahu ostatním, kdo by si mysleli, že existuje zkratka, že pokud JiT něco říká, nebo ho nestaví, že to není proto, že mu křivdí, nebo v něm nevidí potenciál, ale že ten hráč nepracuje dostatečně. Čili díky Buchovi ostatní mladí uvidí, že má smysl zůstat a makat a nedělat vychytralým šíbrům z jiných klubů business se svým talentem.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

    fps     před 3 lety 20.02.2021 10:30 |  
    3 2

    - docela mně překvapilo jak negativně hodnotili naší hru dopředu s Leicestrem, asi si neuvědomují že jsme hráli proti třetímu týmu nejlepší ligy světa
    - nechápu proč se pokaždé řeší jak někdo od nás přestupuje někam jinam

  4. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

    Joe-L     před 3 lety 20.02.2021 20:43 |  
    3 0

    K tomu poháru a druholigovým týmům - není to tak dlouho, co byla ve finále tehdy ještě druholigová Opava, ne? Prohrála se Zlínem a Zlín šel přímo do skupiny. Faktem je, že prezentace poháru je špatná a je to škoda. Všude jinde se pohár bere jako prestižní záležitost. Možná se to teď trošku otočí, páč plno týmů zjistí, že je to celkem schůdná cesta do Evropy. Ale fakt by to chtělo ty věci okolo zlepšit, jenže pro fačr je důležitější, jak podojit stát než to, jak zatraktivnit svoji soutěž. :-(

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

      kapitan.pisoar     před 3 lety 20.02.2021 20:54 |  
      0 2

      V roce 2000 se do finálu dostaly i vesnické Ratíškovice a to je přesně ta krása poháru. V Anglii taky všichni tečou z toho, když nějaký 5. ligový tým porazí tým z PL.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

        Joe-L     před 3 lety 20.02.2021 21:11 |  
        4 0

        Jasně, já spíš reagovala na to, jak tam kluci říkali, jestli se někdo druholigovej dostal do závěrečný fáze poháru. Ta Opava tam byla relativně nedávno a k vítězství neměla daleko.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

          kapitan.pisoar     před 3 lety 20.02.2021 21:22 |  
          0 2

          Stějně jako ty Ratíškovice, druholigový (v té době) tým z vesnice o 4000 tisících obyvatelích a taky neměl k vítězství ve finále daleko. Prohrálli těsně 2:1 s Libercem.

          Ale tak když někteří nesledují ani reprezentaci, tak 2. liga už musí být uplně pod jejich úroveň...


          Komentář byl uživatelem upraven (20.02.2021 21:23) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

            kapitan.pisoar     před 3 lety 21.02.2021 02:37 |  
            0 2

            Omlouvam se za predchozi komentar, samozrejme mate pravdu! Prezentace poharu je dlouhodobe na velmi nizke urovni, coz je velka skoda. Moc tomu nerozumim, kdyz sponzor zaplati za to aby pohar nesl jeho jmeno a pak rezignuje na jeho prezentaci a jakkoukoliv uroven. Uz jen takova hloupost jako chybejici sestrihy na Youtube....

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

      quelhar (admin)     před 3 lety 20.02.2021 22:36 |  
      2 0

      Musím říct, že na to, že Zlín se dostal do EL přes Opavu, jsem fakt úplně zapomněl. Díky za připomenutí.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

      Crispo     před 3 lety 22.02.2021 08:11 |  
      1 0

      Pravda, loni to zjistila sparta a hezky si to ošéfovala :)

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

        Joe-L     před 3 lety 23.02.2021 21:28 |  
        1 0

        No právě. Myslím si, že si pak plísňáci škubali vlasy na hlavě za to, že to chátře pustili výměnou za ligu.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

    kapitan.pisoar     před 3 lety 20.02.2021 20:52 |  
    3 2

    "Já reprezentaci nesleduju, protože je to cizí klub" :D Tak to potom jo :D

  6. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

    cunak     před 3 lety 20.02.2021 20:53 |  
    0 2

    Çaglar Söyüncü se čte Čálar Sejyndžy. Znamená to něco jako "ten, kdo někoho svléká" :) .

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

      Joe-L     před 3 lety 20.02.2021 21:14 |  
      1 0

      Takže je to úchyl? :-O I když - překlad od někoho, kdo má nick cunak - co taky čekat. :-D Sorry, vtip, nic ve zlým. ;-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

        cunak     před 3 lety 21.02.2021 13:30 |  
        1 1

        Po pravdě se tady bude asi jednat o druhý význam slovesa söy = svlékat, mluvit. Takže söyüncü může taky být "ten, kdo něco říká" = řečník. Čuňák má úplně jiné souvislosti :) .

  7. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

    Eskaes     před 3 lety 20.02.2021 22:44 |  
    11 1

    OT chtěl bych říct, že nesouhlasím, když se náš klub slovy Syrovátky zastává tak nechutného papaláše a zloděje, jako je Mynář. A chápu, že musíme jako klub v rámci diplomacie strpět přítomnost mnohých, ale co je moc, to jsou přesně takové reakce - hájení neobhajitelných. Slavii jsem si kdysi vybral mimo jiné proto, že se mi hnusil papalášský status Sparty, vládního klubu. Nechci takhle dopadnout i když jsme si navenek zadali už hodně. Věřím, že to prostě nemáme zapotřebí a že se z podobných excesů poučíme, místo toho abychom je alibisticky a zbaběle omlouvali.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

      Me2d     před 3 lety 20.02.2021 23:07 |  
      6 2

      Syrovátka už mu hlouběji do té zadnice vléz snad ani nemohl. Děkuje Mynářovi za to, že přišel a mohl vše osobně vidět. Tak teď už jen aby se mu i omluvil, že se z jeho přízně, věřím naprostá většina fanoušků Slavie netěší.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

      Ondráš     před 3 lety 21.02.2021 09:51 |  
      0 3

      Taky se mi obsazení VIP nelíbí, ale na takovýchto zápasech se vždycky bude chtít ukázat kdejaká verbež. Je to stejné u všech klubů a pochopitelně i v cizině. Je naivní představa si myslet, že my budeme výjimka.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

      MKCZ83     před 3 lety 21.02.2021 15:45 |  
      1 4

      Tady se asi zapomíná, že nás vlastní Čínani... :-) proti čínskému státu je Mynář učiněný světec. Mimo jiné si přes vlastnictví klubu jako je Slavia snaží ČLR dělat pozitivní PR. Mně se to taky extra nelíbí, ale nevidím smysl v tom, tu pokrytecky vykřikovat, jaké je to zlo, když nás jejich kapitál zachránil a hrajeme i díky nim super fotbal. Mynáře, respektive hrad prostě potřebovat budeme, dokud budou restrikce a dokud bude Zeman na hradě, nebo dokud bude ochotný Mynář platit např. za skybox, nebo si ho tam pozve nějaký partner, který Slavii sype prachy za skybox. To je prostě realita. Tyhle výkřiky jsou podobně pokrytecké, jak když bych šel demonstrovat proti čínské diplomatické návštěvě s heslem Čína je zlo v oblečení z Číny a v kapse měl čínský telefon.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

        Me2d     před 3 lety 21.02.2021 22:30 |  
        1 0

        Mynář ve "skyboxu" nebyl. Ty realito...

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

        Crispo     před 3 lety 22.02.2021 08:09 |  
        3 0

        Otázka zní: Musel Tomáš Syrovátka velebit a chválit návštěvu zápasu Mynářem, nebo mohl spíše mlčet? Nejde o to, jaká je Čína, jakej je Mynář apod. Příspěvek Eskaese je přece o něčem jiném.
        Navíc lezení do zadele Číně je naprosto pochopitelné, sypali a sypou do nás nemalé peníze, ale proč by nebylo lepší k osobě hradního zmrda diplomaticky mlčet? To je to oč tu běží...

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 12

          Eskaes     před 3 lety 22.02.2021 16:50 |  
          1 0

          přesně, díky.

  8. PROVOD a repre

    guyincognito     před 3 lety 21.02.2021 10:57 |  
    2 4

    Quelhar několikrát zmínil, že Provi je pro něj hráč do základu repre, co si o tom myslíte?
    Já osobně bych si tím nebyl tak jistý - podle mě přes Suka a Krále nejede vlak, ti jsou imho pořád výkonnostně jinde. Pak je pozice AM a tam je ta konkurence obrovská. Darida furt hraje základ v Bundeslize a v repre hrál vždy velmi dobře. Možná tu schytám hejt, ale já bych se nedivil ani kdyby hrál Barák - letos hraje v základu Verony a co koukám na sestřihy tak to na něm dost stojí a mohl by přinést fotbalovost, která té záložní řadě dost chybí. Takže největší šanci pro Provoda vidím buď jako LM v chvíli, kdyby se Jankto posunul doprava. Anebo pak jako první střídající křídelní hráč.
    P.S. Abych si nahrál lajky - Dočkal nemá v repre co dělat - ani v základu, ani do kabiny.

    • Re: PROVOD a repre

      quelhar (admin)     před 3 lety 21.02.2021 11:58 |  
      4 0

      Nemyslím si, že by Král byl výkonostně o tolik jinde než Provod v současné formě (ale uvědomuju si, že to je pořád jen pár zápasů a celá diskuze předpokládá, že Provod bude takhle dobře hrát celé jaro), aby se o tom nedalo diskutovat. Totéž v případě Daridy, který je podle mě kandidát na náhradu Provodem, jenže je třeba férově zmínit, že Darida v repre fakt hraje dobře a navíc při absenci Dočkala v základu bude nejspíš kapitán. Plus reprezentaci trénuje Šilhavý, takže ta debata je stejně jen akademická, všichni víme, že ten do toho základu Souček, Král, Darida nesáhne. Na druhou stranu pokud si Provod udrží současnou formu, tak na Euro rozhodně jet musí a nějaké minuty by tam odehrát měl.

      • Re: PROVOD a repre

        butters     před 3 lety 21.02.2021 14:42 |  
        4 0

        Já se spíš bojím, aby necpal do základu Dočkala. Stačí už to, že bude zbytečně zabírat místo na soupisce. Ale počítám, že do středu zálohy pojedou Souček, Král, Darida, Dočkal a Barák, takže podle mě na Provoda místo nezbyde, přestože místo flusala by tam být jednoznačně měl. A to ještě z toho vypadl Ševčík, u kterého nevíme, jak rychle se dostane do formy, ale i on na účast na Euru určitě myslí.